Pericolul Ponta. De ce trebuie oprit

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Luni, 8 iunie 2015, 12:52 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Premierul Victor Ponta devine, incepand de azi, un pericol permanent la adresa ordinii institutionale din Romania. Suspectul Victor Viorel Ponta, acuzat de procurorii DNA de fals, spalare de bani si conflict de interese, va incerca sa darame statul si institutiile lui pentru a-si salva pielea. Acum intelegem mai bine transformarea din ultima perioada, cand a declansat un atac in crescendo la adresa justitiei. Cazul reprezinta si un handicap de imagine in plan extern, cum s-a tot spus. Este si asta o problema majora. Va fi izolat in afara tarii, orice guvern serios il va evita de acum incolo. Dar pericolul Ponta se manifesta inainte de toate in interiorul tarii.

Avem cel putin trei motive intemeiate sa credem ca Ponta se va zbate sa scape cu pretul distrugerii unor institutii si legi. Primul indiciu este chiar proiectul de lege initiat de un grup de parlamentari PSD prin care s-a propus dezincriminarea conflictului de interese, adica exact situatia in care se afla Ponta azi. Proiectul dateaza cam din perioada in care procurorii au descoperit implicarea lui Ponta in dosarul Sova. In aprilie era deja clar se va ajuge la premier, dupa perchezitia informatica. Potrivit noilor Coduri, avocatii sunt la curent cu orice miscare facuta de procuror intr-un dosar. Este, prin urmare, foarte probabil ca Ponta sa fie unul din marii beneficiari ai dezincriminarii conflictului de interese.

Al doilea indiciu ca Ponta este dispus sa sacrifice o tara pentru a se salva: premierul si-a schimbat radical atitudinea fata de justitie de cand a realizat ca va fi anchetat. A inceput s-o atace frontal, sustinand toate proictele de modificare a codurilor sau complotand noi masuri menite sa slabeasca puterea procurorilor. Cam tot in perioada cand DNA-ul s-a apropiat de el a lansat public ideea ca procurorii sa fie scosi din randul magistratilor. Pe scurt, in calitate de premier, Ponta a dat semne clare ca este dispus sa actioneze prin toate mijloacele pentru a intimida si obstructiona justitia, avand de aceasta data un motiv foarte personal, nu din simpla solidaritate cu penalii din partid.

Si mai probabil, vor incerca in aceasta saptamana sa forteze modificarea Codurilor pentru a gripa motorul justitiei. Aici se apropie vertigions de extercitarea abuziva a puterii, dar este destul de greu de probat ca actioneaza in mod premediat in interes personal. In Comisia Juridica asteapta sa fie discutate in cursul acestei saptamani nu mai putin de 20 de proiecte de modificare a legislatiei penale. 
 
In fine, al treilea indiciu serios este de fapt un precedent. Cand Victor Ponta a fost acuzat de plagiat, a distrus institutia chemata sa pronunte un verdict, a uzat de ordonante de urgenta pentru a modifica legea astfel incat sa scape de formularea unei acuzatii oficiale. Din nefericire, acest lucru i-a si reusit, chiar daca efectul a fost pe dos. Azi nu mai crede nimeni ca Victor Ponta n-a furat grosolan ideile altora pentru a-si incropi o teza de doctorat buna de pus in CV. Altfel spus, Ponta a demonstrat deja ca face urat cand e prins la furat. De asteptat sa se comporte la fel, poate chiar mai urat. In nu mai este doar reputatia sa, deja compromisa oricum, ci libertatea. Apoi, nu va fi chiar singur in acest demers, dimpotriva. Exista o mare coalitie transpartinica a penalilor impotriva justitiei.

In concluzie, avem toate motivele sa credem ca Victor Ponta nu doar ca nu va demisiona, dar va actiona in forta. Cazuri s-au mai vazut si in Europa, si in afara ei. Nimeni nu se preda usor, cu atat mai putin procurorilor. Erdogan a  distrus justitia in Turcia, a concediat mii de politisti si a pus sub acuzare gazetari imaginand - la fel ca Ponta azi - lovituri de stat doar pentru a scapa de acuzatiile de coruptie. In Italia, Bersulsconi s-a folosit din plin de prerogativele puterii cand era premier pentru a bloca anchetele impotriva sa, modificand legi prin ordonante de urgenta. N-ar fi, prin urmare, nici primul, nici ultimul politician dispus sa arunce statul in aer pentru a pastra puterea. Are, sa nu uitam, televiziunile de partea sa.

Insa zilele sale la Guvern sunt numarate, orice va face. Totul e ca in intervalul cat mai sta in functia de prim-ministru, sa fie oprit sa provoace pagube ireparabile Romaniei. Orice atac la justitie trebuie sanctionat drastic. Este de acum obligatia PNL si a presedintelui Iohannis sa faca tot ce pot pentru a apara justitia. Cea mai mica ezitare sau scapare va fi privita ca un act de complicitate. Nu-mi dau seama daca nu cumva e momentul ca Opozitia sa boicoteze Guvernul Ponta total, inclusiv prin iesirea din Parlament, in caz ca Victor Ponta intinde coarda si se agata de putere demoland statul.


Citeste mai multe despre   









32669 vizualizari
  • -64 (82 voturi)    
    Si daca Ponta (Luni, 8 iunie 2015, 12:56)

    xrogo [utilizator]

    este gasit nevinovat?
    • +46 (56 voturi)    
      Daca... (Luni, 8 iunie 2015, 13:07)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Pana una-alta, este in corzi si nu poate scapa decat daca fuge din ring, altfel va fi facut KO. deocamdata foloseste si lovituri nepermise la adresa Justitiei si s-ar putea sa fie descalificat inainte de vreme...
      • +36 (40 voturi)    
        Ponta n-are scrupule si are un tupeu execrabil! (Luni, 8 iunie 2015, 14:18)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Va da foc tarii, va otravi fantanile, va introduce o stare de dictatura. Ieri, la protestul PMP, jandarmii au lovit protestatarii desi se facuse cerere si se alesese varianta protestului spontan, Eugen Tomac fiind aproape incatusat.
        Ponta trebuie bagat in inchisoare si partidului lui sa i se creeze toate premizele disparitiei in cosul de gunoi al istoriei.
        Vorba lui Badea: PONTA LA PUSCARIE!!!
        • -15 (19 voturi)    
          na-re rost. (Luni, 8 iunie 2015, 15:58)

          tepes [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Nu prea am auzit de tupeu execrabil,insa autorul acestei postari este limitat in gandire politica.Nu meriti un raspuns m-as murdari.
          • +12 (12 voturi)    
            Banuiesc ca faci parte din electoratul PSD! (Luni, 8 iunie 2015, 17:03)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui tepes

            In primul rand, se scrie "n-are rost" nu cum ai scris tu. Asta e mai putin important, poate erai nervos sau matol dupa ce ti-au dat inca 42 de lei in plus la alocatie. Cat despre limitari, eu am spus ce-am avut de spus dar tu te limitezi singur declarand subliminal ca nu ai argumente si e mai bine sa taci. :)))
        • 0 (0 voturi)    
          //// (Marţi, 9 iunie 2015, 12:18)

          Daci Comati [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          La inceput a aranjat ca Justitia sa interzica acuza de plagiat, apoi a anulat prin smecherie administrativa dreptul la vot a milioane de romani, acum ne interzice dreptul de a manifesta in strada pentru drepturile democratice consfintite prin Constitutie...
          Unde se va opri Plagiatorul Neamului ?
          Raspuns: unde si cand il vor opri cetatenii Liberi fiindca Parlamentul este prizonierul propriilor reglementari si interese. Asa a ajuns personajul care in Noiembrie 2014 se ascundea prin Dubai sa ameninte cu Procuratura, in stilul in care o faceau Ceausescu si Iliescu, taticul lui spiritual.
          Daca nu noi cine ?
          Daca nu acum, cand ?
          Cine uita nu merita !
    • +62 (66 voturi)    
      ... (Luni, 8 iunie 2015, 13:09)

      CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Atunci o să fie un martir al neamului, o să vină poporul uslamist în pelerinaj la garajul unde-și ține Lanceru și-o să-i apară în mod miraculos fața (cu casca de pilot cu tot) pe igrasia din veceurile Palatului Parlamentului și o să curgă lacrimi de sânge din pozele lui de pe site-ul Antena 3.

      ...și va fi vaiet și foc nestins și scrâșnet din dinți.

      Răspunsul serios: nu contează dacă este găsit nevinovat. Simpla suspiciune a unor fapte ilegale (ca să nu mai vorbim de cât de grave sunt acuzațiile DNA) ar fi de ajuns pentru a justifica demisia. Aceasta e cutuma peste tot în lumea civilizată, pentru imaginea și binele țării și al partidului care l-a propulsat în funcție.
      • -15 (17 voturi)    
        ? (Luni, 8 iunie 2015, 15:28)

        Loda [anonim] i-a raspuns lui CosminMaricari

        ,,Nu conteaza daca este gasit nevinovat"?????
        • +12 (12 voturi)    
          ... (Luni, 8 iunie 2015, 15:39)

          CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui Loda

          În contextul ”trebuie sau nu trebuie să-și dea Ponta demisia?”, chiar nu contează dacă este găsit nevinovat peste X ani. Și nici măcar că-l cheamă Ponta și nu altminteri. Un prim-ministru acuzat de evaziune fiscală și spălare de bani trebuie să demisioneze PE LOC.

          Nu spunea chiar Victoraș acum ceva vreme că nu și-ar mai putea continua activitatea de PM dacă trebuie să meargă zilnic să dea cu subsemnatul la DNA?
        • +7 (9 voturi)    
          Eu zic... (Luni, 8 iunie 2015, 15:56)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui Loda

          ...ca sa ramai pe VoxPublica. Iti sta bine acolo alaturi (sau laturi) de alt exponent "luminat", coleg de suferinta cu tine, "nae".

          Nea Rogozanu are nevoie de "oameni" ca voi. Cine sa-i mai apere pe hoti daca nu voi?
      • -10 (14 voturi)    
        Asta (Luni, 8 iunie 2015, 15:54)

        Vali [anonim] i-a raspuns lui CosminMaricari

        Daca acuzatiile ar fi facute de o institutie credibila. Dupa cazul Rarinca nu prea pare a fi!
        • +5 (7 voturi)    
          ... (Luni, 8 iunie 2015, 16:35)

          CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui Vali

          Mi-e lene să compun un răspuns. Vă recomand următorul articol: http://www.contributors.ro/administratie/justitieordine-publica/justi%C8%9Bia-in-zbor-deasupra-unui-cuib-de-rinoceri/
    • +42 (48 voturi)    
      Si daca, si parca (Luni, 8 iunie 2015, 13:10)

      rakkone [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Ca sa fie gasit nevinovat, ar trebui in primul rand sa poata fi anchetat / sa se prezinte in fata instantei. Or el acum face tot posibilul sa se sustraga justitiei. Ca orice "nevinovat", de altfel.
      • +10 (12 voturi)    
        dar nu numai asta (Luni, 8 iunie 2015, 15:03)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui rakkone

        si vad ca nimeni din presa nu spune.
        imaginati-va urmatoarea situatie. ponta are o intalnire oficiala programata de lunii de zile, ca asa se practica, intre timp cei de la DNA incep sa-l cheme pe acolo pentru dosar si altea alea.
        ce-or sa spuna aia de la guvern cand vine delegatia la palatul Victoria? ca mult iubitul premir este un pic "retinut" pe la DNA si poate lipsi si cateva ore?
        cam ce credeti ca o sa se spuna despre ROmania dupa un astfel de incident?
        caputanul ala de tot ne abureste pe aici este in stare sa ne explice?
        multi nici nu realizaza in ce rahat mare este Romania acum. Nimeni, dar nimeni din afara nu va mai dori sa aiba de aface cu Roamania cat timp un suspect de coruptie conduce guvernul Romaniei.
        Cred ca si ceasurile si le lasa acasa inainte sa mai vina la o intalnire cu pontalaul...
    • +29 (35 voturi)    
      e simplu (Luni, 8 iunie 2015, 13:10)

      Europiu [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      isi va continua cariera cu *acelasi* succes (muhahaha!) ca si pana acum. Ba, zic eu, ar avea numai de castigat.

      Ce nu intelegeti voi (sau va faceti ca nu intelegeti) este ca nu vinovatia/nevinotia se discuta aici. Un terchea-berchea a declarat ca "daca sunt urmarit penal, demisionez" (declaratie de bun-simt, dealtfel). Normal ar fi, din pozitia din care a facut-o, persoana respectiva sa se si conformeze.

      Vezi matale, ii tot dati la cap lui Base cu "masa verde". Demonstrati, nemernicilor, ca sunteti mai buni!

      Problema, insa, mai ales la sudisti, este ca au gura sa dea din ea, boase, sa se tina de ce au spus, mai putin.
    • +37 (43 voturi)    
      pai cam asta-i esenta articolului (Luni, 8 iunie 2015, 13:20)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Daca maine parlamentul adopta ca lege "premierul ponta nu e niciodata vinovat", el va fi, evident, gasit nevinovat.
    • +21 (21 voturi)    
      Cred ca este exclus ! (Luni, 8 iunie 2015, 13:24)

      NicolaeA [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Cred chiar ca daca se ancheteaza si alte manarii facute de el, actualele acuzatii sunt mizilic !
    • +28 (30 voturi)    
      Vedem (Luni, 8 iunie 2015, 13:24)

      Robotel [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Primul pas este să se lase pe mâna justiției, să nu se ascundă în spatele funcțiilor (fiecare cu propria ei personalitate).
    • +23 (25 voturi)    
      daca... (Luni, 8 iunie 2015, 13:30)

      Irizat [anonim] i-a raspuns lui xrogo

      Daca ar fi nevinovat...
      - ar cere colegilor de hotii din Parlament sa voteze pt. inceperea urmaririi penale cerute de DNA. Apoi ar merge in instanta si le-ar da peste bot procurorilor. Cu dovezi; din pacate pt. el, dovezile hotiei lui, sunt in mainile procurorilor.
      - ar milita pt. retragere imunitatii ce le este acordata parlamentarilor (aka borfasilor).
      - ar fi impotriva modificarii Codului Penal. In schimb el promoveaza modificarile ce il scot basma curata (pe el si pe restul borfasilor din Parlament si Guvern).
      - nu ar minti sustinand ca nu a colaborat cu Sova, cand pe site-ul Camerei Deputatilor este declaratia de interese, semnata cu manuta lui, in care a scris, tot cu manuta lui, ca este partener in cabinetul de aovcatura al lui Sova.
    • +19 (21 voturi)    
      Dacă-i nevinovat pașii sunt următorii: (Luni, 8 iunie 2015, 13:30)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      demisia din toate funcțiile politice, câștigarea procesului în fața procurorilor DNA, revenirea în politică. Dacă-i vinovat pașii sunt descriși în articol. Concluzia este că indiferent de situația în care te afli există nu una. ci mai multe posibilități să ieși basma curată.
      • -17 (19 voturi)    
        de ce ? (Luni, 8 iunie 2015, 14:15)

        @Mishu [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        a mai fost unu de era cercetat penal cu zeci de dosare penale a candidat castigat si nu si a dat demisia chiar a stat 10 ani la umbra imunitati ce naiba sa fim seriosi
        • +16 (18 voturi)    
          10 ani...aaa, iar Basescu! (Luni, 8 iunie 2015, 14:41)

          Irizat [anonim] i-a raspuns lui @Mishu

          Basescu a renuntat la imunitate pt. a fi cercetat in dosarul Fota. Pacaliciule!
          • +1 (1 vot)    
            Stiind ca pana se schimba instanta (Marţi, 9 iunie 2015, 10:32)

            dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

            de judecata, trec alegerile si are sansa sa scape! Ca n-a mai ajuns sa fie judecat cu adevarat!
    • +20 (24 voturi)    
      si daca ramuri (Luni, 8 iunie 2015, 13:31)

      sorin [anonim] i-a raspuns lui xrogo

      Atunci se va intoarce ca Asociat la Sova si asociatii si va cistiga cinstit mai multi bani decit salarul de premier.
      Plus despagubiri.
      Sint pline cimitirele de oameni de neinlocuit , zise cineva.
    • +15 (17 voturi)    
      Desigur (Luni, 8 iunie 2015, 13:32)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Ponta The Next Generation se cheama serialul, nu?
      • -1 (3 voturi)    
        da, (Luni, 8 iunie 2015, 19:02)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui ac

        alaturi de woodrea,eba, ridzi,pricop,i tac dalse!
        am o" framantare":alina gorghiu cand se alatura "next
        generation"?cam cati bani a luat de la vlasov?
    • +16 (18 voturi)    
      Simplu (Luni, 8 iunie 2015, 13:33)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Daca e gasit nevinovat, devine erou national..
      Daca e gasit vinovat infunda puscaria..
      Dar atata vreme cat face tot posibilul ca sa obstructioneze justitia, cine mai crede in nevinovatia lui?
      • -6 (8 voturi)    
        cum? (Luni, 8 iunie 2015, 18:03)

        Sorin [anonim] i-a raspuns lui Andradda

        Cum a obstructionat justitia? Sau justitia nu se poate face decat daca e bagat la puscarie? Ce ma BUCUR ca aveti incredere in justitia din Romania. Eu nu am. In tara asta mori cu dreptatea si cu legea in mana. Sunt satul de deciziile contradictori ale instantelor din Romania in cazurile penale si na mai vorbesc de cele civile sau comerciale. Nu cred ca aveti habar ce inseamna justitie. Sa mai vorbim de abuzurile procurorilor? Ce usor uitati cand aveti interese ascunse, ca DNA este obisnuit cu jocurile politice. Aceeasi procurori care sunt acum in DNA au lucrat si pe vremea lui BOC si s-au facut ca nu vad nimic. Si voi vreti sa aiba cineva incredere intr-un procuror DNA. Cam ce credeti ca poate sa pateasca acest procuror daca se dovedeste ca a gresit? Cine o sa-l traga la raspundere? Nu sunt de acord ca un om care a savarsit fapte penale sa mai fie in politica. Insa, stiu sigur din date concrete ca mult mai multi bani spala un samsar din piata obor in acelesi interval de timp, decat ar fi spalat Ponta. Ce inseamna spalare de bani? Ar trebui sa ai niste bani negri, adica proveniti din activitati ilicite, pe care sa-i introduci in circuitul legal. Inca nu am vazut ca procurorii sa fi facut dovada existentei unor fonduri ilicite. Inca o intrebare: credeti ca se complica cineva sa spele 2000 de euro lunar? Citesc comentariile de aici si mi-e clar ca nu aveti nicio idee de caz. VOI TREBUIE DOAR SA ARUNCATI CU NOROI SI POATE VA PRIMTI NISTE BANI. Daca nu va primiti atunci e nasol. Romania nu are nicio sansa in viitorul apropiat. Dumnezeu sa fie cu noi! Ca noi oricum ne distrugem singuri.
    • +18 (20 voturi)    
      poti sa-mi explici... (Luni, 8 iunie 2015, 13:33)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      de ce este relevant?!
      sunt cateva probleme
      1 - simplul fapt ca e urmarit penal discrediteaza romania
      2 - actiunile lui DOVEDESC ca el este vinovat
      3 - legile de aparare a penalilor se anuleaza daca el e gasit nevinovat?!

      mai omule... eu am facut parte din oamenii care chiar au votat pentru demiterea lui basescu . nici acum nu o consider o lovitura de stat (desi a fost o fortare a legii din partea psd si cred ca si o incalcare a iei) pentru ca lovitura de stat nu implica votul popular. chiar am avut o perioada in care credeam ca ponta chiar poate fi un politician decent (na pana si eu gresesc :P) DAR am incercat (chiar daca nu am reusit intotdeauna) sa fiu obiectiv si am incercat sa vad lucrurile bune care le face un personaj pe care il urasc si lucrurile rele care le face cineva pe care il simpatizez. este ABERANT !!! sa consideri ca un om care incearca modificarea codului penal ca sa isi scape pielea, refuza responsabilitatea propriilor fapte si prin actiunile lui face tara de ras sa fie aparat... oricat de simpatic ti s-ar parea.
      ponta a "reusit" sa faca oamenii sa il urasca muuuuult mai repede decat a reusit orice alt politician roman... asta spune multe despre competensa, cinstea si bunul lui simt...
    • -10 (20 voturi)    
      retorica... (Luni, 8 iunie 2015, 13:39)

      k [anonim] i-a raspuns lui xrogo

      ca sa fie gasit nevinovat trebuie ca mai intai sa fie gasit vinovat...!!!

      or, aici e toata manipularea vehiculata de presa aservita ocultilor, faptul de a fi cercetat intr-un dosar ne este servit ca certificare a vinovatiei suspectului....

      ce mai conteaza realitatea, sau adevarul, sau prezumtia de nevinovatie ... intr-un stat militienesc.

      conteaza reflexele totalitare ale turmei "luat tara inapoi" suscitate si resuscitate de agenti infiltrati in presa...

      la fel procedeaza si in cazul opozantilor arestarii parlamentarilor...nu intereseaza pe nimeni ca procesul penal isi poate urma cursul nestingherit si cu parlamentarul in libertate... importa isteria indusa a ingradirii de catre parlament a unui atribut utilizat abuziv de republica procurorilor ...
    • +23 (27 voturi)    
      si daca E Udrea este nevinovata?! (Luni, 8 iunie 2015, 13:43)

      lili [anonim] i-a raspuns lui xrogo

      Aceiasi colegi PSDisti au lui Ponta au votat masiv pana la miezul noptii toate cele 6 (SASE!!) cereri de arest preventiv si de incepere a urmaririi penale in cazul E Udrea si NU l-am auzit nici pe Ponta si nici un PSDist de-al lui care sa spuna: "Si daca E Udrea e nevinovata" ?!
      Ca e sau nu vinovat va decide Justitia, la fel ca in cazul E Udrea, NU ?!
      Sau la deputata E Udrea prezumtia de nevinovatie nu a functionat, asa cum incearca acum penalii din PSD sa-l apere pe penalul Ponta?!
      PSDistii si Ponta au unitati de masura diferite?!
      DA, din pacate, mincinosul si ipocritul si penalul Ponta este o rusine pentru Romania, DEMISIA!
      Sila!
    • +12 (14 voturi)    
      ? (Luni, 8 iunie 2015, 13:51)

      mcv [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Va face exact ce face orice cetatean al acestei tari si al Planetei Pamant, atunci cand este gasit nevinovat: va pierde sau va castiga exact ce as pierde eu sau as castiga eu. Ce nu este clar?
    • +7 (9 voturi)    
      La cate a facut ... (Luni, 8 iunie 2015, 14:35)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      ...nu are cum sa fie gasit nevinovat. Actiunile lui, apararea lui Sova, arata clar ca are multe schelete si face orice sa si le tina acolo in dulapior.
    • +5 (7 voturi)    
      e suficient plagiatul. (Luni, 8 iunie 2015, 14:46)

      jinxs [anonim] i-a raspuns lui xrogo

      e suficient plagiatul.
    • +6 (6 voturi)    
      si daca va fi gasit vinovat? (Luni, 8 iunie 2015, 15:16)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Nu poti sa lasi maimutzul sa-si faca de cap. Trebuie pus pe liber chiar si de catre tine care esti sluga sistemuli mafiot.
    • +4 (4 voturi)    
      Intrebarea corecta este: (Luni, 8 iunie 2015, 15:37)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      "Si daca Tonta este gasit vinovat?"

      DOSARUL TURCENI-ROVINARI. Probe -cheie: angajații de la Șova & Asociații au recunoscut falsurile senatorului PSD la DNA! Printre martori, fosta asistent manager a lui Dan Șova
    • +6 (6 voturi)    
      ....nevinovat, (Luni, 8 iunie 2015, 17:00)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui xrogo

      cum dracu sa fie nevinovat, un idivid de cea mai joasa speta nevinovat:
      -a folosit o lucrare de .....plagiata intrind in avocatura,
      -a modificat documentele contabile pentru anu plati taxe la stat,
      -a desfasurat in acelasi timp activitati incompatibile,
      -a preluat puterea cu ajutorul infractorilor din parlament, pentru a incerca salvarea lui nastase,...
      -a modificat legile statului prin OUG-uri,pentru a putea desfasura activitatile infractionale,
      -a trecut MO la guvern pentru a putea intirzia publicarea DO in ordinea care se luau, pentrua a nu-si produce efectele la timp,
      -dosarul rompetrol,
      -cazul duicu,
      -Oltchim
      -CFR marfa, gruia stoica, daca mai doresti capete de acuzare la adresa acstui individ, cauta ca o sa gasesti destule,
    • -2 (6 voturi)    
      Tapalaga, mai lasa-ne cu PNL (Luni, 8 iunie 2015, 17:47)

      Mas [anonim] i-a raspuns lui xrogo

      Esti setat impotriva lui Ponta si a PSD ca si astia de la DNA. Dar te prefaci ca nu vezi ce e in PNL. Pai tocmai seful partidului are aceleasi probleme ca si Ponta dar deh DNA nu se ia decat de cine trebuie. Asa ca hai sa nu ne mai agitam atat, pana nu apare ceva, altceva in politica romaneasca, Nu ai dreptate, l-ai periat pe betivul de Base 10 ani si ala impreuna cu camarila a furat de-a rupt.
    • +2 (4 voturi)    
      Minciuna sta cu penalul Ponta la masa ! (Luni, 8 iunie 2015, 17:54)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Exemplific :
      "Am cumpărat două apartamente de două camere în 2006, în valoare totală de 900 mii lei " (Ponta Viorel-07/06/15 )
      În 2007, deşi a depus patru declaraţii de avere (1234), 'doctorul " premier Ponta nu a menţionat nimic despre cele două apartamente de lux din Bucureşti.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Cele două apartamente la care face referire şeful PSD apar în declaraţiile sale de avere abia în anul 2008. Primul apare în declaraţia de avere din 12.06.2008 şi a doua în declaraţia de avere din 14.10.2008. Astfel, declaraţiile sale de avere vin mână în mână cu acuzaţiile procurorilor DNA.!
    • +2 (2 voturi)    
      N-are cum ... (Luni, 8 iunie 2015, 22:16)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      sa fie gasit nevinovat , pt. ca nu este ! si nu este nevinovat din motivul cel mai vechi de cand e lumea asta si de cand se face justitie pe Terra : bunurile lui materiale depasesc cu muult veniturile legale, deci trebuie spart buboiul . E mai greu cu probele, altfel e simpla justitia, nu-i asa ? din punctul asta de vedere , cred ca 90 % din oamenii politici au ceva de ascuns -ceea ce e foarte grav pt. o tara din UE (daca era Congo , no problem ) deci va urma un razboi total , sa ne tinem tare !
  • +21 (25 voturi)    
    e ok (Luni, 8 iunie 2015, 13:05)

    dum_i [utilizator]

    Cu fiecare zi in care ponta se agata de functie, scad sansele ca psd sa mai intre in parlament la anul.

    Dupa mine, poate sa continue asa inca 3 luni de acum incolo.
    • 0 (0 voturi)    
      tare (Marţi, 9 iunie 2015, 11:58)

      DapDap1 [anonim] i-a raspuns lui dum_i

      Ba tu esti pervers? ii vrei neaparat pe blaga, videanu, boc?
  • +24 (26 voturi)    
    daca e nevinovat (Luni, 8 iunie 2015, 13:13)

    maria [anonim]

    ne turnam cenusa-n cap. Pana una alta dovezi multiple arat activitate infrationala penala. Pentru atata lucru, ba chiar si pentru mai putin (pierdere de alegeri prezidentiale) SE DEMISIONEAZA!!!!
  • +20 (20 voturi)    
    Ponta penalul salveaza justitia (Luni, 8 iunie 2015, 13:18)

    Daniels22026 [utilizator]

    Starea penala a lui Ponta e picatura penala care diminueaza radical sansele cotropirii justitiei. De ce?

    In primul rand, PNL-ul este obligat acum sa comenteze vehement si sa actioneze ca forta de opozitie, daca nu vrea sa intre pe topogan alturi de PSD. Deci complicitatea parlamentara PSD-PNL are sanse mai mici de reusita.

    In al doilea rand, orice proiect legislativ, si in special cele legate de justitie, capata rezonanta premierului penal. Adica, mai pe romaneste, nici o initiativa nu mai poate fi votata de-acum incolo decat cu imens si continuu scandal. Aceasta furtuna nu se va domoli pana cand Ponta nu dispare.

    Singura surpriza periculoasa ar putea fi lovitura constitutionala, ca cea din vara 2012. Dar si la asta ne asteptam, si noi si Europa si SUA, deci nu prea mai e surpriza. Deci PSD-ul face foarte bine sustinandu-l pe plagiator, in timpul asta viteza PSD-ista pe topogan creste ametitor.
  • +16 (18 voturi)    
    Suntem siguri ... (Luni, 8 iunie 2015, 13:20)

    Iuda [anonim]

    Suntem siguri că poporul este capabil intelectual să înţeleagă necesitatea acestei acţiuni, mai ales după ce a fost zăpăcit de cap şi mituit de nenumărate ori şi cu nenumărate ocazii, după ce, în prealabil, i s-a administrat câte o acciză grasă etc.?
  • -28 (34 voturi)    
    cui ii mai pasa (Luni, 8 iunie 2015, 13:23)

    catalin060666 [anonim]

    cui ii mai pasa?
    cel cu sase case de la Cotroceni vrea guvernul lui..acum eu cred ca nu vrea el guvernul lui cat vor cei din afara...Germanica,Austrica..(le-a fost taiata macaroana de la defrisari fara numar..)..asa ca nu conteaza ca pleca un penal si vine la putere alti penali..nu conteaza..ne luam tara inapoi..

    si ca PS..n-am vazut pana acum nici un partid sa fie asa de hamesit sa puna mana pe putere cum e PNL ul azi..asa sa nu mai comenteze ca PSDul tine cu dintii de guvernare..
    • +16 (18 voturi)    
      da da (Luni, 8 iunie 2015, 13:30)

      deville2010 [utilizator] i-a raspuns lui catalin060666

      Observand schematica raspunsului esti un trol antenist..fara valoare
    • +17 (19 voturi)    
      Asa (Luni, 8 iunie 2015, 13:34)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui catalin060666

      "Sase case de la Cotroceni". Ti-a obosit neuronul sa scremi si timpenia RTVista? Du-te, nene, si polueaza in alta parte. E chiar si mai jos decit Romania Mare - si asta nu e putin lucru.
    • +8 (8 voturi)    
      Da.. (Luni, 8 iunie 2015, 14:37)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui catalin060666

      .le-a fost taiata macaroana la defrisari, macaroana data de hotii din PSD.
    • +4 (4 voturi)    
      Citez: (Luni, 8 iunie 2015, 15:40)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui catalin060666

      " PS..n-am vazut pana acum nici un partid sa fie asa de hamesit sa puna mana pe putere cum e PNL ul azi..asa sa nu mai comenteze ca PSDul tine cu dintii de guvernare.."

      Ai uitat de PSD in anul de gratie 2012?.. Ai uitat. Cate demonstratii in strada au fost pentru demisia lui Boc si a lui Basescu.. Acele cateva sute de oameni in toata tara, cum mai demonstrau ele, cum erau motiunile de cenzra una dupa alta etc..
  • +20 (22 voturi)    
    Asta-i vinovat de pe bancile liceului (nv bacalaur (Luni, 8 iunie 2015, 13:23)

    Plagarus [utilizator]

    Bunicii mei l-au iubit cu tot sufletul pe Paganel Ponta , premierul lor de la televizor.
    Credeau cu tărie că Ponta Paganel, savantul cel MsTO atoatestiutor, ne doftoriceste competent
    Echipajul "cinstitilor " condus de căpitanul bine "acoperit " Viorel, era pt.ei un doctor adevărat.
    Mai târziu au avut bucuria să afle din ce familie extraordinară venea. Şi că urmase şi cursurile Facultăţii de Drept
    Paganel mare Premier era personajul de la care aflau o groază de chestii tari, la graniţa dintre ''eruditie" şi imaginaţie.
    Astazi nici bunicii nu mai ştiu dacă imaginea asta chiar corespunde realităţii, dar este imaginea în centrul căreia îl regăseau seara de seara pe Paganel Ponta format A3.
    Le-am spus un banc si sau lamurit cat de " pierdut " este idolul lor Paganel Viorel ,al pensionarilor :

    “Cică Dumnezeu juca table cu diavolul care, după obicei, trişa. După ce asistă la o serie interminabilă de 6-6, Dumnezeu, enervat, amestecă bine zarurile şi aruncă: 7,2!” = Kaput Ponta Paganel Viorel !
  • -32 (36 voturi)    
    nam (Luni, 8 iunie 2015, 13:26)

    idealogul [anonim]

    Ce intrebare retorica! De ce trebuie oprit? Ca sa ajunga Basescu prim ministru, Udrea ministresa peste ce vrea muschii ei, basistii iar la ciolan. Basescu,Boc, Blaga, Udrea etc. sa scape de puscarie. Postacii de pe Hotnews sa ajunga iar la cascaval iar pentru toate astea trebuie bani asa ca se va taia din nou 25% din salariile fraierilor care nu il sustin pe Ponta.
    De aia!
    Oricum se pare ca lovitura de stat a esuat.
    • +12 (12 voturi)    
      Desi aberezi (Luni, 8 iunie 2015, 14:11)

      CarmenO [utilizator] i-a raspuns lui idealogul

      Si nu ar trebui sa ma obosesc sa-ti raspund, nu pot totusi sa nu ma opresc si sa-mi zic, chiar asa?
      Chiar asa multe tampenii intr-un comentariu nu am mai citit de mult!
    • +6 (6 voturi)    
      asta da antenist aka idealogul (Luni, 8 iunie 2015, 15:05)

      -dorian- [utilizator] i-a raspuns lui idealogul

      ...cu origini sanatoase (respectiv max. 7 clase banuiesc), el nu vorbeste pentru semidoctii ce sunt mintiti cu fraze pseudoplauzibile ci scrie pentru clasa cea mai de jos, aproape analfabeta, singura care care poate inghiti asemenea ineptii.
  • +13 (19 voturi)    
    Plagiatorul trebuie sa plece. Imediat. (Luni, 8 iunie 2015, 13:28)

    George [anonim]

    Cum, Dan Tapalaga? Nu l-ai introdus in ecuatia si argumentatia asta, pe subiectul Ponta, si pe Traian Basescu, obsesia ta din ultimii trei ani? Cum ai reusit sa te controlezi? Ponta este o rusine pentru Romania. Din momentul in care s-a dovedit plagiatul, acest personaj sinistru trebuia sa plece. Ma uit la tara asta si nu sunt deloc uimit pentru ca tolereaza in fruntea guvernului un urmarit penal. O Romanie adrormita si complice la tot ceea ce politicienii fac rau. Suntem calcati in picioare, batjocoriti, mintiti, furati, dar stam comozi si complici in fotoliile noastre. Privind la televeizor si acceptand diversiunile si manipularile mediei. Lucrurile sunt simple: Plagiatorul trebuie sa plece de bunavoie. Alternativa? Ar trebui sa fie alungarea acestui de la putere cu pietre de catre societatea civila. Victor Ponta este o rusine pe obrazul si-asa plin de scuipatii politicienilor al acestei tari.
  • -22 (28 voturi)    
    eh (Luni, 8 iunie 2015, 13:28)

    Mazeta [utilizator]

    Așa-numita opoziție este impotentă dpv politic, așa că va merge mâine la jupâni să îl pârască pe Ponta. Curat democratic, curat constituțional!

    http://www.stiripesurse.ro/conducerea-pnl-il-paraste-pe-ponta-ambasadorilor-occidentali_958089.html
    • +6 (6 voturi)    
      Eh.. (Luni, 8 iunie 2015, 14:45)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ..la fel cum jupanu' tau Tonta s-a dus cu scrisorele la ambasade sa se planga de faptul ca este acuzat pe nedrept....


      Eh, curat barbatesc, curat democratic, curat Constitutional.

      http://www.hotnews.ro/stiri-esential-20212897-victor-ponta-scris-ambasadorilor-sua.htm

      Eh, cand esti platit asa prost, normal sa scrii numai tampenii. Cere si tu o marire, ca meriti, zau. Asta daca nu s-au dat totusi niste teste psihologice la voi la intrarea in "postaceala" si .. atunci nu ai ce face, esti platit la nivelul de inteligenta pe care-l ai.
    • +4 (4 voturi)    
      draga mazeta (Luni, 8 iunie 2015, 15:08)

      -dorian- [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      daca inca nu iti este sila de tine pentru aberatiile cu care manjesti site-ul inseamna ca inca esti foarte bine platit
    • +2 (2 voturi)    
      meh (Luni, 8 iunie 2015, 15:13)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      lasa ca-l cheama dupa aia sefii tai la raport.

      stiri pe surse?muahahaha bai frate,rau ai ajuns!
  • +4 (10 voturi)    
    Naivitati... (Luni, 8 iunie 2015, 13:38)

    George [anonim]

    Dan Tapalaga, ai asteptari din partea PNL si a lui Iohannis? Esti naiv. Iohannis deja devine complice din momentul in care accepta sa-l primeasca la "negocieri" pe Victor Ponta. Plus la sedinta CSAT. Defapt atat PNL cat si Iohannis se afla intr-un blat mizerabil cu PSD si cu Ponta. USL n-a murit, Dan Tapalaga. Ceea ce vedem si traim astazi pe propria piele se datoareaza anilor de propaganda antinationala dusa de USL si de televiziunile aservite. Sa multumim PNL si lui Crin Antonescu ca-l avem ca premier pe Victor Ponta, plagiator si urmarit penal. Societatea civila mai exista? Nici un ONG care zice ca reprezinta societatea civila NU a cerut demisia lui Victor Ponta. Oare de ce?
    • +1 (1 vot)    
      Hmmm, presedintele este presedinte (Marţi, 9 iunie 2015, 10:37)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui George

      pentru toti, chiar si pentru cei care sunt invinuiti penal, mai ales pana cand se pronunta definitiv justitia si Ponta pierde postul de PM. Iohannis n-are ce face, Ponta este presedintele principalului partid de la putere, subiectul este actual, trebuie sa se intalneasca cu el. Dar a facut bine solicitandu-i lui Ponta sa demisioneze.
  • +13 (13 voturi)    
    Excelenta Sa. (Luni, 8 iunie 2015, 13:47)

    mcv [utilizator]

    Cand exista un premier anchetat/inculpat pentru atatea infractiuni, unele dintre ele savarsite in calitate de premier, tu Presedinte, il tratezi pe Ponta ca pe un premier VALABIL. Adica, convoci CSAT, consultari cu partidele, ca si cum ai avea CU CINE.
    Nu credeti ca era de minim bun-simt pentru noi cetatenii, ca Iohannis sa fi avut macar atata decenta sa amane aceste intalniri, pana cand Ponta isi va clarifica situatia, demisionand? Iohannis a fost cel care a spus ca este nevoie de cateva zile pentru ca Ponta sa ia hotararea de a pleca si tot el il invita sa poarte discutii legate de viitorul tarii, tocmai in zilele in care se asteapta ca acesta sa demisioneze.
    Ce semnificatie are acest gest? Ce-i transmite Iohannis lui Ponta si mie, prin stabilirea acestor intalniri?
    Pai ar trebui sa fie total tampit Ponta, sa plece. Cum tampit nu este, ci doar ticalos, va ramane premier, iar Iohannis va putea dormi in continuare la Cotroceni, luand cate o pauza pentru a-si comanda inca o carte, si evident, muncind cu migala la inaltarea statuii de Excelenta Sa!
    • +5 (9 voturi)    
      Si daca.. (Luni, 8 iunie 2015, 14:43)

      MyGame [utilizator] i-a raspuns lui mcv

      Si daca nu-l vor primi in CSAT? Cand vrea sa intre ii pun catuse ca vrea sa acceseze informatii secrete, el fiind urmarit penal, incompatibil cu detinerea de informatii secrete:). Oare chiar si invitat, se mai duce?:). Raspund tot eu, la ce tupeu de nesimitit are, sigur ca incearca. Asta ne vinde cu totul. Trebuie oprit!
  • +14 (14 voturi)    
    îh (Luni, 8 iunie 2015, 13:47)

    silviust [utilizator]

    Nici o grijă, domnul doctor le-a luat-o înainte, a explicat extrem de argumentat şi convingător, pe deasupra şi-n limba engleză, că n-a făcut nimic şi că oricum Băsescu e de vină.
  • +10 (10 voturi)    
    nu vor ceda de buna voie (Luni, 8 iunie 2015, 13:53)

    B.T. Alexandru [utilizator]

    Ponta va duce pana in pânzele albe, sacrificand si propriul partid ( de tara nu este interesat) pentru a se salva de la inchisoare. Va fi sprijinit pana in pânzele albe de parlament ( majoritatea parlamentarilor au motive sa se teama de justitie si ei stiu ca pot sa ajunga la inchisoare). Ce solutii au : daramarea justitie , schimbarea legilor. Opozitia nu are putere si nu are interes : este foarte probabil ca majoritatea parlamentarilor din opozitie sa aiba aceleasi motive de teama ca parlamentarii de la putere. Opozitia va critica si se va smiorcai dar va vota impotriva justitiei. Ce sperante sunt ? Presedintele nu are avengura ( mai are avantajul popularitatii), ambasadele straine au influenta limitata si când este vorba de libertatea personala politicienii vor ignora pozitia vestului. Ramane in puterea opiniei publice , a cetatenilor sa se manifeste sa determine actiuni din partea presedintelui, sa mobilizeze actiuni de protesc.. Este de spus raspicat : grupul politic care are puterea in Romania este un grup infractional care foloseste televiziunea pentru a-si acoperi ilegalitatile.
  • +3 (5 voturi)    
    Certificat ORNISS (Luni, 8 iunie 2015, 14:25)

    MyGame [utilizator]

    La un urmarit penal trebuie reevaluat certificatul ORNISS. Cum sa mai lasi personaje urmarite penal si care au in anturaj alti oameni urmariti penal (vezi Partenerul Sova, tata socru) sa acceseze documente cu caracter secret? Ce vor spune partenerii extrerni cand informatii secrete vor ajunge la astfel de personaje? Este clar ca in acest moment Ponta si anturajul sunt calcaiul lui Ahile pentru orice informatie cu caracter secret. Rezolvarea: demisia. Rugam autoritatile sa se autosesizeze. Pentru certificat ORNISS persoana ce il solicita nu trebuie sa fie santajabila, sa aiba probleme cu alcoolul, droguri, sa nu fie urmarita penal, rudele si prietenii sa nu aiba dosare penale. Sper sa nu-l primeasca in sedinta CSAT.
  • +2 (4 voturi)    
    VP (Luni, 8 iunie 2015, 14:25)

    kronk [utilizator]

    Intrebare?Mai e valabil pactul de coabitare cu TB?.Daca da ,s-a salvat.Ii da marinelul o barcutza de salvare.Daca nu se inneaca ca tziganul la mal.
  • 0 (2 voturi)    
    PNL/PDL & Johannis = total inpotent ! (Luni, 8 iunie 2015, 14:37)

    Dudu [anonim]

    Cine vina dupa Ponta ???

    Trupa Penalilor PDL ,Blaga - Predoiu si Ghiurgu(are si Madame contracte ...) !

    Hai sa schimbam chiloti intre noi !!!!
  • +3 (5 voturi)    
    sindromul socialistului Ponta trebuie (Luni, 8 iunie 2015, 14:40)

    padrepadrone [utilizator]

    oprit cu orice pret, daca mai tinem, cat de cat, la sentimentul uman de demnitate, respect, civilizatie.
    Apoi trebuie maturata/curatata, dar numai pe cale legislativa, intreaga majoritate politica cinstita: altfel ajungem mult mai rau decat in epoca de trista amintire. Am ajuns aici pentru ca ideea de libertate este inca insuficient cunoscuta si tratata, atat de elita cat si de populatie; pe langa cultura traditionala de supravietuitori cu care incurajam traditia de furt cinstit de la stat ca nu e chiar furt; de unde se vede cat de familiari suntem(la gramada) cu fenomenul abject al coruptiei.
    Ce nu explica distinsul antibasist autor, dealtfel mai nici un deontolog formator de opinie nu atinge acest aspect, este realitatea tragicomica in care analizam curiozitati gen Ponta fara sa realizam profunda despartire de normalitate, civilizatie, morala; ca si cum se stie ca furam toti dar numai cu masura sau cu aprobare de la partid. Ipostaza in care pesedeul este campion recunoscut, iar celelalte formatiuni politice se bat pentru suprematie in coada socialistilor, de mucava orientala strident colorata.
    Daca societatea nu se urneste sa puna presiune pe politic, real si apasat, orice formatiune politica actuala urmeaza scenariul sistemic si ajunge la conflict deschis cu insasi perceptia de democratie cu fata umana; o alta scapare deontologica a distinsilor nostri jurnalisti!
    Ponta este doar trompetica sistemului dement de a fura cu legea-n dinti, cu zambetul de la o ureche pana la cealalta si cu convingerea politica ca asta este democratia care ne reprezinta; din pacate Brucan s-a inselat in defavoarea noastra, nu a sistemului socialist de stat de drept(uri) pe viata.
    • -1 (3 voturi)    
      Cati ca noi vorbesc limbi straine in Parlamentul E (Luni, 8 iunie 2015, 21:13)

      Iancu [anonim] i-a raspuns lui padrepadrone

      Ponta nu trebuie sa demisioneze pana cand nu va fi acuzat. Vorbesti demagog despre incultura despre ,,plagiat'. Te supara ca Ponta este anti basist si anti politica de distrugere a Romaniei dusa de basescu si guvernarile sprijinite de acest distrugator.Te supara faptul ca acest popor oropsit de 25 ani incepe sa o duca bine. Crezi ca Iohanis va fi ca basescu? Eu cred ca Iohanis fiind sas si ardelean, se va detasa de manevrele politce si va conduce Romania in calitate de Presedinte. Sper ca Iohanis nu va uita ca a fost ales Presedinte pentru ca este sas si ardelean. Manevrele politice ale partidelor trebuie sa le judece bine si sa ramana Presedintele tuturor romanilor.
  • +3 (3 voturi)    
    Ponta își riscă liberatea (Luni, 8 iunie 2015, 14:41)

    Con_stan_tin [utilizator]

    dacă nu-și dă demisia. Una este să te aperi fără să ai nimic altceva de făcut, alta este să ai pe cap și o mulțime de alte treburi în afară de proces. Pentru ca Ponta să înfunde pușcăria e mai bună varianta PM + proces.
  • -9 (15 voturi)    
    Ponta trebuie oprit pentru ca nu-ti da bani? (Luni, 8 iunie 2015, 15:03)

    Miky60 [utilizator]

    Era bine pe vremea lui Basescu ca iti dadea Udrea tona de bani ca sa scrii la comanda si acum ti-e dor sa iti dea cineva bani?
  • +17 (21 voturi)    
    Pilulele? (Luni, 8 iunie 2015, 15:15)

    Alius [utilizator]

    Ai ramas fara?
  • +12 (14 voturi)    
    Mulțumesc (Luni, 8 iunie 2015, 15:15)

    CosminMaricari [utilizator]

    Trebuie să recunosc că nu cunoșteam cuvântul ”ciochie”. Nicio zi în care învăț un cuvânt nou nu e o zi pierdută.

    Vă doresc mult noroc. NOROC !
  • +17 (19 voturi)    
    Lasa justitia sa decida daca e ciochie (Luni, 8 iunie 2015, 15:18)

    Locke Lamora [utilizator]

    sau nu. Esti tu justitia? Si se spune "de pe" planeta, "dupa" e ... dupa usa.
    • -11 (13 voturi)    
      ce folos (Luni, 8 iunie 2015, 16:02)

      tepes [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      Atata ai inteles?sa faci observatii?
  • +7 (7 voturi)    
    Ce limbaj domle (Luni, 8 iunie 2015, 15:21)

    Locke Lamora [utilizator]

    Mai elevat de atat nici ca se putea.
  • -1 (3 voturi)    
    Fripturisti (Luni, 8 iunie 2015, 16:13)

    Popescu [anonim]

    Cand nu ai ce face (la fel ca mine acum) ma apuc sa citesc toate porcariile imaginate de te miri cine.. Postacilor, chiar credeti ceea ce scrieti? Ce va impinge sa va bagati in jocuri pe care nu le puteti controla? Misiunea voastra este sa va prezentati la urne atunci cand veti fi chemati de cei alesi democratic sa conduca tara asta...Lasati oamenii sa-si faca datoria, lasati chibiteala si la munca...
  • +4 (6 voturi)    
    Recomandare pentru "mititica" (Luni, 8 iunie 2015, 16:53)

    Toryceli [utilizator]

    In timpul care a ramas poate reuseste sa faca lista de carti pe care sa le scrie la "brutarie" :) sunt sigur ca o sa aplice "metoda plagiatului" si in cazul acestora...
  • -3 (5 voturi)    
    ponta nu ntrebuie sa plece (Luni, 8 iunie 2015, 20:55)

    Iancu [anonim]

    Daca are demnitate si o are, Ponta trebuie sa mearga mai departe indiferent de parerile voastre. Voi ca presa ati sustinut ramanerea lui basescu la putere, sustineti acum revenirea guvernarii basiste sub alta forma. Un proverb spune ,,lupul schimba parul dar naravul ba". Sunteti jalnici dar din pacate eficienti si calcati in picioare Romania si interesele romanilor. Sa va fie rusine de modul in care va incadrati ca si gazetari. Ce sa mai spun decat tot un proverb ,,Cine se aseamana se aduna" si altul ca ,,Banii nu au miros". Mie mi-e jena ca stiti vorbi si scrie romaneste. Voua nu?


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică