Marea impartire, marea curatenie (Tara democratiei cu epoleti II)

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 21 mai 2015, 19:49 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Puterea are oroare de vid. Tot timpul se gaseste cineva gata sa umple golul. Cand conducerea politica este slaba, mediocra si galonata cu multa incompetenta, alte maini preiau discret sau in forta parghiile pentru a exercita actul de conducere. Poti lasa o tara pe mana unui imatur sau la cheremul unui habarnist? Nu poti. Marea problema este ca odata instalati la butoane nu se mai retrag usor si incep sa revendice teritorii tot mai intinse, vor mai multa putere, mai multa influenta.

In scurt timp si inevitabil se ajunge la coliziuni subterane din care nu se vede mare lucru, in afara unor cutremure de suprafata, unele mici, altele catastrofale care lasa in urma cadavre si daramaturi, a se cite retele intregi de afaceri si politica distruse.  

Cand un general scandaliza justitia cu declaratiile sale despre "campul tactic" in care dosarele sunt urmarite pana la capat, nu comitea, cred, nici o eroare. A demarcat un teritoriu, a spus cu alte cuvinte "suntem prezenti si aici" si a vrut sa se stie cumva fara echivoc. La fel cum au tinut sa precizeze prin mentiuni la finalul fiecarui comunicat ca sunt prezenti si in anchetele DNA. N-au facut nici un secret nici din implicarea masiva in controalele ANAF. Iar daca va uitati cu atentie la unele CV-uri veti vedea ca au colonizat guvernul, chiar la varful unor ministere, si asta la vedere. Puterea nu se exercita pe ascuns. Defilezi cu ea sau o pierzi. In fine, publicul a luat nota. Este suficient sa va uitati cum a crescut prin sondaje increderea in institutiile de forta.

Aici trebuie spus ca nu sunt singuri pe lume, ca sunt si altii care vin la marea impartire. Aici fiecare ia cat poate si cat il tin cingatorile. Nenorocirea e ca nimeni nu vrea sa imparta frateste nimic, ci sa domine, sa triumfe, sa-l elimine pe celalalt din peisaj. Exact ca in politica. Uneori ai impresia ca a inceput un mic razboi in care se neutralizeaza unii pe altii. De exemplu, in spatele fiecarui mare dosar se intind retele de politicieni, de oameni de afaceri dar mai ales de niste dubiosi pe care nu stii nici de unde sa-i apuci, nici de unde sa-i iei, nici de unde au aparut. Unii si-au intins tentacule afara, altii in interior. Pica cand unii, cand altii. 

Ar fi o idee proasta sa sariti in sus pentru a le da dreptate conspirationistilor care se prezinta drept victimele unor forte oculte. Se prabusesc azi pe buna dreptate retele intregi de coruptie, unele cu radacini adanc intinse in sistemul de dinainte de 89. Ele au tinut captiv statul in ultimul sfert de veac. Cei care fac acum pe victimele au functionat ani buni ca parte integrata din sistem. Ca aceasta mare curatenie se intampla la nivel macro abia azi, cand statul trebuie securizat, asta e alta discutie.

Ca din "infruntarea titanilor" rezulta o curatire reciproca, asta pare mai degraba o realitate. Am scris prima data despre aceasta tema usor absconsa intr-un text intitulat Tara democratiei cu epoleti, in septembrie 2014, cand trozneala avea loc la vedere, cand lucrurile aratau putin mai clar. Si atunci, la fel ca acum, politicienii joaca un rol secundar in exercitarea puterii. Practic, aproape ca nu conteaza.

Cu ce ne alegem bun din toata nebunia asta? Avem parte de incursiuni adanci in lumi ermetice, pana ieri perfect inchise. Vedem azi cum functioneaza latura ilicita a unor business-uri opace precum farma, IT, resurse naturale sau afaceri bancare cu clienti privilegiati, vedem cum dispar figuri discrete din grupari selecte de la Monaco sau Dubai etc.  Se toarna unii pe altii, elibereaza teritorii, piete si afaceri parazitate pana mai ieri din umbra fara ca cineva sa poata face ceva. 

Noua putere inca nu s-a asezat, teritoriile inca nu sunt bine stabilite. Multa vreme de acum incolo va trebui sa ne gandim ca, odata luata, nu vor renunta usor la puterea lor si nu se vor retrage cata vreme politicienii sunt atat de slabi. Iar coruptia, da, coruptia se va muta dintr-o parte in alta deoarece puterea in sine corupe mai ales cand mecanismele de control lipsesc sau sunt mai mult formale. Aceasta noua putere se va retrage treptat, inapoi, in subteranele din care a iesit, abia cand politicienii vor deveni la loc suficient de puternici si de credibili cat sa o domine si sa o tina la respect. Aceasta clasa politica expirata si corupta nu este azi capabila de asa ceva.
























[P] Apeluri pentru expresii de interes pentru finantarea IMM-urilor prin Fondul-de-fonduri pentru Competitivitate

Fondul-de-fonduri pentru Competitivitate va finanta intreprinderi mici si mijlocii cu pana la 59,3 milioane euro, suma alocata din Programul Operational pentru Competitivitate 2014-2020, cofinantat prin Fondul European pentru Dezvoltare Regionala. Programul a fost lansat in septembrie 2016 de catre Fondul European de Investitii si Guvernul Romaniei pentru a accelera accesul la finantare IMM-urilor inovatoare romanesti, prin intermediul unor intermediari financiari (institutii financiare cum ar fi banci sau manageri de fond).

16374 vizualizari

  • +29 (41 voturi)    
    Corect! (Joi, 21 mai 2015, 19:54)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Numai ca PSD si PNL sunt aceeasi mizerie, au aceeasi idealuri, aceeasi corupti si acelasi mod de a face politica. Cand USL va dispare, tara asta o va duce bine! Dixit!
    • +11 (15 voturi)    
      Cind? (Joi, 21 mai 2015, 21:11)

      Hohey [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      USL are peste 80% din parlamentari prin includerea PDL. Cind crezi ca o sa lasa astia puterea? Mai devreme sau mai tirziu de 25 de ani, de acum incolo? :)
      • +8 (12 voturi)    
        Raspunsul, prieteni, (Vineri, 22 mai 2015, 2:12)

        Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui Hohey

        nu e vanare de vant, e cat de repede poate DNA-ul sa le termine dosarele.

        Poate nu 25 de ani, poate 10...
        • -3 (5 voturi)    
          nici vorba... (Vineri, 22 mai 2015, 6:25)

          adyQ [anonim] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

          in max doi ani DNAul va disparea ca prea ii deranjeaza
          • +5 (9 voturi)    
            S-o crezi tu (Vineri, 22 mai 2015, 10:38)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui adyQ

            Ai impresia ca DNA-ul nu are nimic in spate? Tu crezi ca din momentul in care americanii s-au decis sa faca baza militara nato in Romania mai merge cu naravuri useliste? In spatele DNA se afla servicii secrete americane. Iar lichidarea actualei clase politice se face en-detail, bucata cu bucata. In 1-2 ani ii distruge DNA-ul.
            • +2 (4 voturi)    
              joint bussiness (Vineri, 22 mai 2015, 12:34)

              cristian [anonim] i-a raspuns lui bogdan1477

              corect, de fapt totul trebuie vazut ca un joint bussiness SUA-RO care a plecat de la urmatorul rationament care scapa politicienilor din RO care nu sunt decat niste jivine maneliste care inca spera ca daca sunt cineva sau cunosc pe cine trebuie vor scapa.
              1. SUA doreste stabilitate si compabtereacoruptiei intr-o zona in care are interese strategice sau militare pentru a nu avea surpriza care au avut-o in Cuba sau surpriza ca niste tampiti de politicieni cumparati de rusia darama alianta. pentru asta de fiecare data au avut reacti cand s-a incercat atingerea sistemului juridic, DNA, super-imunitatea sau schimbarea codului Penal. cu siguranta au sprijinit DNA-ul cu know-how si probabil tehnologie din moment ce poate chiar sa faca ascultari. aceasta competenta de nisa au oferit-o si implementat-o foarte rapid ca sa fie siguri ca se intampla, avand in vedere viteza cu care s-a miscat si crescut DNA-ul. daca s-ar fi lasat aceasta activitate la mana serviciilor interne sa fim seriosi cat timp ar fi luat si ce mecanisme si retele interne ar trebuit sa combata. sistemul acesta din interior nu ar fi putut niciodata sa se reformeze.
              2. romania a intervenit prin faptul ca s-a dat mana libera la justitie si la procurori sa lucreze. DNA-ul a alimentat justitia a procesat.
              3. in tot acest sistem e clar ca romania nu a incheiat ciclul tehnologic pe care il asteptam cu toti si probabil ca prea curand nu va fi pt ca acolo SUA nu mai intervine respectiv:
              a. pedepse mai consistente pt corupti si combaterea cazurilor hilare gen copos unde e tehnologie institutionala romaneasca
              b. recuperarea banilor si prejudiciilor la fel alta tehnologie institutionala romaneasca
              e inexplicabil ca dna-ul sa mearga exploziv si restul sa se taraie dar este asa pt ca acolo e mana de roman care nu urmareste acest inters pana la capat. din acest punct in colo unde are loc de miscare romanul mimeaza ca intotdeauna in jocul cu marile puteri. Interesul SUA se opreste la a demasca si inlatuinlatura coruptia
              • -1 (1 vot)    
                o lume ireala (Vineri, 22 mai 2015, 23:08)

                adyQ [anonim] i-a raspuns lui cristian

                in asta traiti voi, poate o sa mai cada niste capete grele dar o sa fie destui sa le ia locul, vezi tu lu pontilici si ai lui nu prea le pasa de americani, de fapt ii cam deranjeaza americanii, ca de n-ar fi ei ce bine le-ar merge...vrei ex ca nu le pasa? aduti aminte cand a venit Nuland in vizita pe plaiuri mioritice, pontilici s-a tirat in vacanta ca sa se faca bine inteles ca nu ii pasa de americani.
                Daca chiar nu observati ca incet incet se ajunge la situatia de pe vremea lu nastase sunteti cumva :)
                • 0 (0 voturi)    
                  nitica rabdare (Luni, 25 mai 2015, 11:59)

                  bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui adyQ

                  Vine si rindul pontanacului. Doar ca inca nu s-au copt suficient dosarele.
        • 0 (2 voturi)    
          raspunsul ?! (Vineri, 22 mai 2015, 11:39)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

          pai, dna se ocupa de politrucieni, adica executanti. madam dna n'are puterea, nu e lasata sa loveasca la radacina.
          dina face numai toaleta livezii, taie numai niste crengi uscate...
          d'aia avem sereitate, care cum spunea sefu ei juridic, urmareste cazul pana la sentinta.
          sa nu se faca cumva greseli, sa fie condamnati oameni...nevinovatii, adica cine nu trebuie. unii trebuie numai inlaturiati, cu mustrari usoare, ca in cazurile bonbon, becali, copos, dragnea....
          sa nu cumva ca dna, sau cineva de acolo, sa si'o ia in cap cu ...idepedenta. :))

          iar, cei stabiliti la monte carlo, dubai sau hawaii, adevaratii papusari, nu sunt deranjati.
          numai, din cand in cand, se mai deranjeaza unul pe altul, cu ajutorul lui coldea, diicot, dna, sau alti epoletati.....
    • +3 (11 voturi)    
      PNL ? (Joi, 21 mai 2015, 21:18)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Vrei sa spui PDL reincarnat ? Sau PNL cu Blaga si Videanu ti se pare in regula ?
      • -1 (7 voturi)    
        PNL cu Blaga si Videanu (Vineri, 22 mai 2015, 10:40)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        PNL cu Blaga si Videanu e mult mai frecventabil decit tot ce inseamna PSD.
        La PDL n-ai auzit vrodata un anchetat DNA cum acuza atacuri politice, cum isi descopera tot felul de boli, cum isi pune poalele-n cap si se da de ceasul mortii, poate, poate o impresiona pe cineva. Si tot la PDL n-ai sa vezi incercari legislative de a decapita DNA/ ANI/CCR, etc.

        Oare de ce SUA/CE sustin aproape pe fata PDL/PNL si nu PSD?
        • +1 (3 voturi)    
          de aia (Vineri, 22 mai 2015, 12:13)

          doru001 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          ca sint exact aceiasi securisti dar de dreapta, fara legatura directa la Kremlin. si fura prin retrocedari in loc sa fure prin industria mostenita. ce vrei sa sustina in Romania? exista alte structuri sociale in afara securitatii? la fel cum sustin armata in turcia si egipt si guverne fantoma prin Yemen si ex-Cuba, n-au de ales. problema e la noi aici.
          • 0 (2 voturi)    
            daaa (Vineri, 22 mai 2015, 14:05)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui doru001

            De aia e plin de anchete DNA pe la PNL si PDL, pentru ca-i sustin pe hotii de dreapta.
            Ai vazut vro initiativa legislativa de mutilare a DNA/ANI/cod penal, CCR, etc,etc? De aia ii sustin, pentru ca nu incearca sa readuca justitia sub controlul politicienilor, ca pe vremea lui aditsa nastase. Si de aia i-au retras americanii viza lui Nastase, desi nu poti sa-l acuzi pe bombonel de tendinte pro-rusia.
            • -1 (1 vot)    
              sa ne jucam (Vineri, 22 mai 2015, 22:43)

              doru001 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

              nu sustin hotia, ci partidele care oricum fura, cum stim cu totii, dar macar sint cit de cit controlabile ca strategie generala, pt. ca sint pro-vest. asta si spun: nu avem altceva mai bun, nu mai imi intoarce vorbele.

              nu pot sa-l acuz pe Nastase de tendinte pro-ruse, dar il acuz ca sustine exact strategia de politica interna din Rusia, si asta e suficient.
    • +2 (4 voturi)    
      prostia e cu noi, noi votam, deci, alegem... (Vineri, 22 mai 2015, 11:30)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      mai draga, dl tapalaga a spus cu totul altceva.
      ca raul este in subteran, ca ce vedem noi este amageala pluripartidismului, unde politrucienii sunt glugi de coceni, marionete, cu Pinocchio in cap de lista.
      raul, dupa tapalaga, are epoleti. este un adevar. dar adevarul adevarat este ca raul este dualist, cu si fara epoleti.
      raul vine din timpurile lui ana, teo si cu dej, bagau spaima in burgheji.
      atunci a fost marea pricopsela. au fost exterminate bogatii vremiii, nationalizarea fiind numai o lozinca.
      poate nici jumatate din bogatiile confiscate, de comunistii plantati la putere, au ajuns in patrimonial statului.
      multe, f. multe bunuri, de mare valoare, au trecut in proprietatea, nedeclarata, a noilor boieri. si au ramas in posesia lor, fara a se sti, publica, cunoaste de muritorii de rand.
      si asta se intampla sub ochii lui dej, asa cum dupa lovirutia de craciun, s'au intamplat sub ochii lui ilici kaghebescu.
      pana la venirea in scau a aluia batran, deja se stabilisera noii stapani ai tzarii.
      al batran, f. orogolios, manat de Ea, a incercat sa mai taie din puterea si pretentia stapanilor. pe unii i'a popit, pe altii i'a raspopit.. pe prea putini.
      asta a dus la ura lor impotriva hapsanului dictator.
      in tot acest timp, de pe la 1947, pana la lovirutie, multe averi au fost puse la adapost, atat in tzara, pe la matusile tamara, cat si pe afara.
      si nu numai atat, averile s'au imultit, s'au luat spagi, ca doar se indeustrializa tzata, s'au rotunjit conturile prin elvetia si alte oaze de prosperitate...
      cert este ca, se cam saturasera de al batran. asa ca i'au organizat o ..lovirutie, un process si plumbii de targoviste.
      sub ilici, asa cum am zis, s'a furat ce mai era de furat pirn tzarisoara.
      aceiasi epoletati, sau ne-epolteti, stabiliti pe unde e cald si bine.
      dl. tapalaga mai spera in clasa politica, mai spera ca politicienii vor face ce ar trebui sa faca, sa conduca si sa taie firele subterane. sa se desparta de ...stapani, oriunde or fi ei stabiliti..
    • +1 (3 voturi)    
      fals (Vineri, 22 mai 2015, 12:09)

      doru001 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      tara o va duce bine atunci cind cetatenii vor fi capabili s-o guverneze! pina atunci, intra cine poate la guvernare.
  • -4 (30 voturi)    
    aha (Joi, 21 mai 2015, 20:02)

    Mazeta [utilizator]

    „Poti lasa o tara pe mana unui imatur (Ponta) sau la cheremul unui habarnist (Iohannis)? Nu poti.”

    Păi atunci eu zic să-și facă SRI partid și să candideze la alegeri, dacă tot stă bine în sondaje. Sau cum propuneți, prin forță?
    • -8 (24 voturi)    
      mai bine (Joi, 21 mai 2015, 20:34)

      xanti [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Isi face partid DNA si o punem pe Kovesi presedinte ,ca asa vrea poporul din diaspora.
      Macar sa fim stat justitiar pana la capat..
      • +2 (4 voturi)    
        mai postacescu (Vineri, 22 mai 2015, 10:49)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

        A trecut de mult vrelea lui "cei 7.4 milioane de romani". DNA nu e apreciat doar de diaspora. Ete aici (cdnews, da, adica pretenii tai, sa nu zici ca mint):
        http://www.dcnews.ro/sondaj-inscop-dna-i-pre-edin-ia-incredere-record_475817.html?
        Sondaj facut in Romania.

        Asha ca abureli din astea cu diaspora care ne decide soarta mai merg doar pe la antena3. Au functionat ce-i drept 25 de ani, "de la nu ne vindem tara" si "voi n-ati mincat salam cu soia" ale lu' nen'tu Iliescu, poporul s-a tot lasat prostit de hoastele comuniste. Dar in ziua de azi e din ce in ce mai dificil sa prostesti generatia tinara, care nu se uita la stiri, isi culege informatii online din mai multe surse, e independenta de slujba de la stat sau de ajutorul social.
      • 0 (2 voturi)    
        Sa stii ca nu esti departe (Vineri, 22 mai 2015, 11:37)

        sile [anonim] i-a raspuns lui xanti

        In SUA chiar asa se intampla. De multe ori un procuror general cu rezultate deosebite ajunge candidat la postul de guvernator. Pentru ca procurorul e cel care apara populatia de infractori, nu avocatii (care sunt alesi sa conduca pe plaiurile mioritice).

        Si ar mai fi o diferenta mare: in aproape toate statele procurorul general e o functie eligibila (populatia chiar trebuie sa te aleaga si tu trebuie sa vii cu rezultate sa arati ca meriti sa conduci).
    • -3 (11 voturi)    
      Alegeri! (Joi, 21 mai 2015, 22:58)

      pantelimon12 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Nu, nu prin forta. Sa se faca alegeri si sa iasa Codruta presedinte si Coldea prim-ministru!

      Iar SRI-ul si procuratura si judecatorii sa lucreze toti impreuna si sa ne salveze de corupti!

      Hai Codruta!
    • -2 (4 voturi)    
      Pai nu trebuie sa propuna nimeni (Vineri, 22 mai 2015, 10:41)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Pur si simplu se intimpla. Nu vor PSD si PNL sa se reformeze? Ii reformeaza DNA, bucata cu bucata.
  • +7 (15 voturi)    
    3 observatii si o intrebare (Joi, 21 mai 2015, 20:24)

    Dan [anonim]

    1). aveti o intelegere schioapa a justitiei. ea nu inseamna sa imparti frateste decat in pozitia originara, in momentul in care se delibereaza asupra contractului social.

    2). cititi Confesiunile unui cafegiu de Gheorghe Florescu si veti intelege ce se petrece acum.

    3). complet adevarat ultimul paragraf, cel al concluziilor.

    4). ok, analiza corecta, dar noi palmasii ce ar trebui sa facem? si astept un raspuns instututional si realist, nu sugestiile fanteziste ale domnului Liiceanu de pe contributors.ro, care, evident, traieste intr-o lume in care serviciul se termina la ora 1 P.M. (vezi articolul in care-l mentioneaza ca model pe Amos Oz).
    • -2 (2 voturi)    
      mda, curata constatare, (Vineri, 22 mai 2015, 8:47)

      victor L [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      coane @ Dan.

      - serviciul lui liiceanu se "termina la ora 1 P.M. (vezi articolul in care-l mentioneaza ca model pe Amos Oz). "
      - serviciul lui @ Dan nu se termina niciodata, daca ar trebui sa citeasca si sa scrie cit Liiceanu, ori sa publice carti pe care sa le citeasca @ Dan.
      NB,
      NU exista "un raspuns instututional si realist" la "doleantele" tale, nici unde in lume.
      • +1 (3 voturi)    
        Dragul meu (Vineri, 22 mai 2015, 11:44)

        Dav [anonim] i-a raspuns lui victor L

        nu e nimic mai frumos decat sa nu se termine niciodata serviciul care sa-ti permita sa citesti si sa scrii. de fapt nici nu e un serviciu, este o placere de un soi ales. am practicat-o si eu ani buni, din fericire.

        constatarea mea este ca in proportie de 95%, noi ne continuam serviciul pana la ora 7-8, uneori si in weekend, si nu este de un astfel de soi ales.

        una dintre problemele pe care le mentiona domnul Liiceanu in acel articol, si pe buna dreptate, e ca oamenii -- ca tine -- nu doar ca nu incearca sa gaseasca un raspuns institutional si realist, ci ca nici macar nu mai cred in el.

        asa ca eu, in locul tau, as incerca sa gandesc mai nuantat decat "cu cine tin", cu domnul Liiceanu sau cu un tip care ridica niste intrebari legitime.
  • +5 (13 voturi)    
    Suntem declarativ de dreapta si am votat stanga !? (Joi, 21 mai 2015, 20:32)

    Plagarus [utilizator]

    Unii hais si alti cea, cam greu cu carutza romanesca,dar.... de ce nu un partid nou, curat, fara 'fosti " ? ( prietenii stiu care ar fi )
  • 0 (8 voturi)    
    Curiozitate... (Joi, 21 mai 2015, 21:36)

    marki [utilizator]

    Păi dacă „titanii” purtători de epoleți sunt singurii capabili să pună ordine în haos, să „curețe grajdurile lui Augias”, bineveniți să fie!
    Dar cine să fi fost, oare, „concertmaestrul” care a format, dirijat, perfecționat „mâinile” alea dibace să preia frâiele puterii?
    Nu ne spune domnul Tăpălagă. Dar avem noi o vagă bănuială... :)
  • +1 (9 voturi)    
    Bine, dar cum ramane cu amestecul (Joi, 21 mai 2015, 21:55)

    civil [anonim]

    Vad ca ati trecut rapid peste recunoasterea amestecului SRI in justitie, l-ati asimilat cu 'finalul comunicatelor DNA' desi neghiobul general se lauda ca au evidenta clara a magistratilor, cine cum voteaza si ii supravegheaza atent sa nu calce stramb. Ati sarit rapid la 'nebunia generala'. Nu avem voie sa urmarim firul gandurilor generalului? Sa vedem cine le inspira? Sau prosternarea in fata lui G. Maior continua? Vad ca prezidentul nostru KWJ a invatat rapid sa puna mana pe telefon sa sune SRIul, sa-i 'roage' cate ceva.
  • +1 (5 voturi)    
    aha, (Vineri, 22 mai 2015, 0:25)

    paranoid [anonim]

    carevasazica pana deunazi, pana la 'marea impartire/curatenie' alde iliescu, nastase, vasile, vacaroiu, barladeanu si videanu , udrea, constantinescu, ponta, georgescu si popescu si halaicu si ionescu si toti laolalta, cei din ciorbea:) amara de conducatori ai nostrii, erau nepapusariti ? au guvernat si au proiectat si au marit si au redus si ne-au adancit in manelism, dupa capul lor? ca aveau viziuni:) proprii si credinta de Alesi le da putere?
    sau si pe vremurile alea neguroase, tot eminentele intunecate le dadeau ordine morse pe sub masa? caracatita nu isi misca si pe atunci picioarele tot cu sforile de paracord?
    de fapt nu se intampla ceva nou, poate doar maestrul papusar mai scoate si el capul sa se uite in sala :)
  • -3 (3 voturi)    
    de aceea (Vineri, 22 mai 2015, 7:58)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    iata de ce reformele lui Basescu nu trebuiau intoarse...
    le-ati mismasit cu "deontologia".
  • -1 (3 voturi)    
    Nimic despre justitie? (Vineri, 22 mai 2015, 8:13)

    DanBruma [utilizator]

    Justitia nu exista pentru tine? E independenta sau depenenta?
    • -3 (3 voturi)    
      Dacă altfel nu se poate... (Vineri, 22 mai 2015, 10:11)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui DanBruma

      Mi se pare normal ca, în țara jafului organizat, a corupției „endemice”, în care politicieni de cea mai joasă speță acționează împotriva propriilor cetățeni, Serviciile să-și facă datoria, să se implice, să dea o mână de ajutor Justiției. Să facă „marea curățenie”. Fără ca asta să știrbească, în vreun fel, autoritatea vreuneia din cele două instituții...
  • -3 (5 voturi)    
    coruptia este in sange (Vineri, 22 mai 2015, 9:02)

    romanescu [anonim]

    scapam de coruptie doar cand nu mai este nimic de furat!
    Politicienilor sa le spunem sa fure mai putin, poate ar intelege!
    Domnule Tapalaga, ati intelege mai usor democratia daca ati cunoaste natura umana!


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version