Cum a ajuns Romania paralizata de procurori. Cateva observatii la iesirile lui Emil Hurezeanu

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Miercuri, 25 martie 2015, 14:53 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Este dreptul dvs de jurnalist de a fi impotriva justitiarismului, impotriva republicii procurorilor, de a denunta "spectacolul catuselor" si de a crede ca Romania se sufoca intr-o atmosfera de teroare medievala, cu administratii blocate, cu afaceri date peste cap si cu o societate paralizata. Sunteti liber sa perorati impotriva lipsei de perspectiva oferita de arestarile zilnice, sa criticati absenta unei dezbateri despre viitor, despre constructie si progres. Aveti privilegiul de a predica la ora de varf pe un tot mai respectat si influent post de televiziune.
Pareti tot mai convins ca nu anti-coruptia va rezolva problemele Romaniei, ca decimarea elitei politico-economice, buna-rea cum o fi ea, risca sa ne transforme in veriga slaba a Europei. Mai sustineti ca tara are nevoie de un moment T zero, de o amnistie generala si de un restart.

Raspanditi, dle Hurezeanu, tot mai insistent toate aceste idei, in care poate credeti sincer. Nu am destule motive sa cred ca falsati. Nu cred, insa, ca aveti dreptate. Cred ca Romania a ajuns lada de gunoi pe care o vedeti la Marasesti, bunaoara, in stare de dezastru si delasare tocmai din cauza coruptiei sistemice.

Am ajuns o tara blocata, paralizata si sufocata sub terorarea coruptiei, nu a celor care lupta impotriva ei. Cum sa deplangeti azi ca nu se mai semneaza contracte cand zeciuiala a ajuns regula cvasi-generalizata? Nu mai semneaza borfasii, poate, nu mai merge motorul spagii ca uns. S-au gripat mecanismele coruptiei, dle Hurezeanu, nu societatea, nu Romania. Ea tocmai se elibereaza din ghearele unei nomenclaturi transpartinice ai carei prizonieri am fost aproape un sfert de veac. Practic, generatia mea s-a cam irosit in captivitatea lor.

Abia acum oamenii de afaceri onesti, companiile cat de cat curate incep sa respire, sa castige licitatii la care nu visau in urma cu cativa ani, sa simta treptat ca au sanse intr-o piata rezervata pana mai ieri exclusiv elitei corupte pe care o deplangeti astazi la televizor. Am vorbit, la randul meu, cu destui primari, cu mici oameni de afaceri absolut relaxati si chiar optimisti ca in Romania se schimba in bine un mod complet distorsionat de a imparti resursele publice.  

Degradarea Romaniei ca stat, lipsa de perspectiva, absenta oricarei sanse de a construi, de a progresa s-au nascut prin generalizarea coruptiei, necum din stradaniile procurorilor de a curata straturile groase de mizerie sedimentate in partidele si administratiile romanesti, de stanga sau de dreapta.

Daca ne-a inrait ceva - si aici poate aveti dreptate - au fost peste doua decenii de sentiment al neputintei in fata jafului generalizat. Ne-am inrait, domnule Hurezeanu, din cauza ca murim cu zile in spitale, nu avem scoli si ne rupem masinile in drumuri proaste. Politicienii pe care-i aparati azi ne-au furat dreptul la dezvoltare, ne-au umilit si condamnat la saracie cronica. Cu cine doriti dvs sa va asezati la masa dialogului despre viitor? Cu cei care ni l-au furat sistematic?

Dar nu inrairea oamenilor era pe cale sa ne distruga, ci neincrederea. Neincrederea cetatenilor in stat si institutii, neincrederea in politicieni, neincrederea ca poti face cariera sau afaceri bune respectand reguli si legi, neincrederea in propria tara. Neincrederea, nu inrairea, a destramat tesutul social al acestei tari. Iar cei mai multi au fugit din ea cat au vazut cu ochii, asa cum ati facut-o probabil si dvs inainte de 89 cand nu mai aveati nici o speranta in tara.

Din acest motiv, dle Hurezeanu, oamenii se agata azi ca inecatul de pai si isi pun toata increderea in cateva institutii. Daca n-ar fi ele, ganditi-va cam ce se putea intampla cu atatea frustrari acumulate, cum ar fi explodat tot sistemul tinut sub capac si ce forme sinistre de extremism s-ar fi putut naste de aici.

Scene de Ev Mediu, decupate parca din vremuri tulburi cand raptul se produce brutal, vedeti in Parlament chiar astazi, unde un fost ministru se unge cu mir sa scape de procurori si-l cheama pe Dumnezeu in ajutor. Poate v-a scapat comportamentul primitiv al celor care nu mai stiu ce sa faca cu prada, o ingroapa in lingouri de aur amestecate de-a valma cu tablouri si teancuri de dolari ca in pestera lui Ali Baba.

A va ingrozi mai tare de "spectacolul catuselor" - care are intr-adevar ceva degradant ca orice ancheta penala peste tot in lume, nu doar aici - decat de festivalul decavarii bugetului de zeci si sute de milioane de euro arata cel putin straniu. Nu va inteleg. Sa nu mai fure, domnule Hurezeanu, si vor fi scutiti de spectacolul asta. Dar trebuie sa recunoastem: presa din care facem amandoi parte il ofera intai de toate, nu procurorii.

Daca va miroase ceva in aceasta lada de gunoi politic care a ajuns Romania ar trebui sa fie intinderea putregaiului. In schimb, dvs strambati din nas la eforturile uriase pe care cateva institutii cheie va trebui sa le faca in mod sustinut, ani de zile de acum incolo, ca sa-l curete cat de cat.  

De acord, in principiu, ca orice putere tinde sa devina abuziva daca nu este cenzurata, controlata in mod real. Exista, intr-adevar, cateva indicii ca procurorii fug cam prea des la arestare. Am subliniat, la randul meu, riscul ca serviciile sa capete prea multa putere (vezi legile big brother). Sunt ceva semne ca se exercita presiuni asupra unor judecatori, dar in nici un caz nu putem generaliza si trage concluzia ca malaxorul justitiei s-a transformat intr-un monstru scapat de sub control.

Avem inca filtre functionale, o cenzura judecatoreasca pe ansamblu eficienta care admite sau respinge cererile de arest preventiv, plus televiziuni care nu se limiteaza la a prezenta "spectacolul catuselor", ci oferta tribuna tuturor marilor penali sa se apere de dimineata pana seara.

Din pacate, discursul dvs, altfel obisnuit cu nuantarile, nu mai retine decat ideea ca s-a ajuns prea departe, cand Romania abia a inceput. Veti spune, poate, ca ramaneti acelasi aparator al democratiei, ca mai importante sunt principiile si ca nu veti ceda tentatiei de a da satisfactie gloatei doar pentru a fi simpatic. Ca atunci cand sistemul se deregleaza va vedeti obligat ca jurnalist sa trageti alarma, oricat de neplacute ar fi adevarurile dvs.

De acord, orice forma de fanatism si habotnicie arata cel putin suspect, daca nu detestabil. Va provoaca oroare ideea ca salvarea unei tari poate veni de la procurori, vedeti in asta o intelegere limitata a mecanismului complex de functionare a unei tari. Asa si este. Ca om rational intelegeti insa ca s-a strecurat o mica eroare de logica in tot ce spuneti in ultima vreme. Catusele, anchetele si arestarile sunt un efect al Raului, nu-l determina. Ca Romania se va prabusi sub republica procurorilor acuza, intr-un limbaj mai putin sofisticat decat al dvs, toti avocatii borfasilor mari si mici de pe micul ecran.


Citeste mai multe despre   











[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, va majora, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa va ajunge la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
47051 vizualizari
  • +96 (112 voturi)    
    Like! (Miercuri, 25 martie 2015, 14:47)

    Gipsi [utilizator]

    Like!
    Hurezeanu vorbeste cam mult si prost (cateodata).
    • +66 (74 voturi)    
      MULTUMESC (Miercuri, 25 martie 2015, 15:27)

      Gelu [anonim] i-a raspuns lui Gipsi

      De acord. In plus, va multumesc Dle Tapalaga pentru acest articol-raspuns. Oricum se pare ca si Dl Hurezeanu si restul de parlamentari au uitat mesajul de la prezidentiale. Nu-i nimic. Vor mai fi ocazii.
      • -52 (64 voturi)    
        Sunt de acord cu RESET (Miercuri, 25 martie 2015, 16:19)

        Lovercraft [anonim] i-a raspuns lui Gelu

        insa doar dupa ce ajunge Base la Rahova.
        • 0 (12 voturi)    
          Nu-l miruim & Hurezerarim si pe T.B? (Joi, 26 martie 2015, 7:11)

          Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

          Sa-i dam la caini pe cei ce au dezlegat justitia?
      • +1 (3 voturi)    
        multumesc si eu... (Joi, 26 martie 2015, 12:32)

        Gheorghescu [utilizator] i-a raspuns lui Gelu

        Dan Tapalaga a vorbit bine si cu talent si pentru multi dintre noi.
        Am totusi o intrebare: observatia " Exista, intr-adevar, cateva indicii ca procurorii fug cam prea des la arestare." se aplica si in cazul Elenei Udrea?
      • 0 (0 voturi)    
        Reset? OK!...... (Joi, 26 martie 2015, 16:28)

        8736 [utilizator] i-a raspuns lui Gelu

        .....dar de la care T zero ?
    • +37 (51 voturi)    
      De "cam multe ori" vorbeste aiurea HuHurezu. (Miercuri, 25 martie 2015, 15:37)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Gipsi

      "Scoala de partid" sau cum sa fii cu poponetul in 2 luntri, sa nu piarda microfonul.
      • +8 (10 voturi)    
        Pare ca vorbeste cum i se indica, nu aiurea (Joi, 26 martie 2015, 10:02)

        CristiC. [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

        Si-a mai schimbat pareri de-a lungul timpului. Desigur, orice om inteligent face asta, dar cand iti schimb parerea de la "e buna lupta anticoruptie" la "anticoruptia gripeaza tara" e ceva dubios la mijloc.

        Plus ca dl Hurezeanu, care stie tot, informatii, cifre, de data asta pare ca tzatza Veta de la piata, speriata ca vine militia si-i ia zarzavaturile.

        Nu spune ca episoade de astea de arestari in masa au fost prin toate tarile civilizate. In SUA, de exemplu, prin anii 60-70-80 au fost arestari masive. Politicienii erau si acolo corupti, luau bani de la mafie si lucrau nu pentru Stat ci pentru interlopi.

        Iata si o cifra interesanta "în Statele Unite, între 1976 și 2008 au fost 25.000 de oficiali arestați" - George Kent - coordonator principal al programelor anti-corupție în cadrul Biroului pentru Europa şi Eurasia

        Si nu s-a mai gripat deloc SUA si nici nu au fugit investitorii.

        Ceea ce cred eu este ca s-au cam gripat americanii cand l-au angajat pe Hurezeanu la Europa Libera. Mai bine mai cautau un pic.

        Culmea culmilor e ca nici o asociatie de oameni de afaceri din Romania nu s-a plans de arestari. Nici AOAR, nici consiliul de afaceri romano-american, nici romano-german, nici nimeni. Doar Hurezeanu si, total intamplator, cei din PSD.
    • +34 (42 voturi)    
      vorbeste pana la un punct: (Miercuri, 25 martie 2015, 15:42)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui Gipsi

      cel in care e luat in cercetari de ceva procurori.

      Stim cu totii ca nu e el Alba-Ca-Zapada, mai ales dupa ce am vazut in cate barci s-a dat dupa inchiderea Europei Libere....
      • +18 (26 voturi)    
        ...este notorie ... (Miercuri, 25 martie 2015, 17:25)

        Observatore [utilizator] i-a raspuns lui baimarean

        ... atitudinea lui Umil Herezeanu... .
        • +19 (27 voturi)    
          Big big big like (Miercuri, 25 martie 2015, 19:37)

          CristiC. [utilizator] i-a raspuns lui Observatore

          Mai ales daca ne uitam comparativ la fostul coleg NCM, Neculai Constantin Munteanu. Cititi-l pe Facebook. E mult mai aproape de spiritul Europei Libere decat fostul lui coleg, Umil.

          Nu-i de mirare ca NCM nu a avut priza la televiziunile noastre. Omul spune ce gandeste. Nu ca Hurezeanu, care spune ce gandeste cel care-l plateste.
        • -1 (3 voturi)    
          asa e.. (Joi, 26 martie 2015, 7:49)

          m.l [utilizator] i-a raspuns lui Observatore

          A fi "umil" nu e rau... insa nu in felul asta...
    • +39 (47 voturi)    
      Vorbeste "pe lovele" de ceva timp.... (Miercuri, 25 martie 2015, 15:45)

      Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui Gipsi

      Imi pare ca etapa Europa Libera ante 89 a fost doar o conjunctura pt caracterul lui.
    • +48 (58 voturi)    
      il ascultam pe Hurezeanu...... (Miercuri, 25 martie 2015, 16:07)

      novator [utilizator] i-a raspuns lui Gipsi

      .....pe vremea impuscatului si traiam cu impresia ca omul asta chiar credea ce spune.
      Abia dupa ce a venit in tara, am constatat ca nu este decat un biet mercenar gurist si ca apara orice cauza remunerata bine.

      Dupa 25 de ani de jaf, vrem sa ii vedem pe ticalosi in catuse si cu averile confiscate.
      Asa ca Hurezeanu ar face bine sa ne mai lase cu parerile lui "interesate".
      • +29 (33 voturi)    
        e tare trist! (Miercuri, 25 martie 2015, 18:08)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui novator

        Este tare trist ca ai dreptate, si eu il ascultam cu mare placerea inainte de 1989, dar in ultimul timp dezamagirea este din ce in ce mai crunta!
        Cum spera ca va castiga increderea oamenilor daca apara din rasputeri CORUPTIA?!
      • +10 (10 voturi)    
        ... bun ... (Miercuri, 25 martie 2015, 19:00)

        Observatore [utilizator] i-a raspuns lui novator

        ... diagnostic . 5 puncte .
    • +20 (30 voturi)    
      traducere. (Miercuri, 25 martie 2015, 17:03)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Gipsi

      Hurezeanu este un jurnalist minjit, vindut, corupt.
    • +16 (22 voturi)    
      cam asa ceva (Miercuri, 25 martie 2015, 18:46)

      The Great Cornholio [utilizator] i-a raspuns lui Gipsi

      ma uitam recent la televizor si m-a trecut un gand cand m-am lovit iar de dl Emil Hurezeanu, un domn care cel putin la prima vedere da o impresie de om foarte serios:

      Tipu' asta chiar e specialist in orice? Chiar se pricepe la orice? Oare mecanica cuantica o are la degetul mic?
      Sincer, cred ca el, dl Ion Cristoiu ca si alte duduite pe jumatate imbracate nu fac altceva decat sa vina sa faca rating contra unor sume de bani. Fiecare cu segmentul lui de public (a se citi piata). Unii pe politica, altii pe chestii mai ieftine.

      asa ca... am schimbat canalul.
    • +15 (15 voturi)    
      Hurezeanu greseste. (Miercuri, 25 martie 2015, 22:31)

      clint [anonim] i-a raspuns lui Gipsi

      O tara cuprinsa de coruptia generalizata nu poate se poate face bine fara sa treaca prin convulsii.
      Decat sufocati de aroganta lui Nastase, marlania lui Mazare, fitele lui Udrea, etc., prefer sa vad cate 2-3 d-astia pe zi plimbati in catuse. In alte vremuri se faceau executii publice, tocmai ca sa fie un exemplu pentru ceilalti, acum unul cu catuse stim ca are sub 10% sanse sa fie nevinovat, iar bunul simt ne spune ca de fapt sansele sunt si mai mici, o mica vina morala are si cel mai nevinovat politician. Daca nu este de acord, sa vina sa ne spuna cu ce bani si-a facut campania :))

      Daca matale esti genul care preferi sa te tratezi cu ceaiuri si leacuri babesti pentru ca ti-e rusine sa te dezbraci la doctor, exact genul asta de public il vei avea.

      Reforma in general este un proces anevoios si dureros pentru cei din interiorul sistemului, de-aia ei se vor opune in general acestui lucru. De aceea demersul lui Hurezeanu este la fel de inept si las ca al celor care il infierau pe Basescu pentru ca umbla dupa scandal. Da, reformele lui Basescu, cate au fost ele, s-au facut cu mare scandal. In special cu Tariceanu, care intre timp si-a dat arama pe fata si ne-a aratat ca e doar un PSD-ist abject.

      Ulterior Basescu a fost atacat pentru un motiv total opus scandalului cu Tariceanu, pentru ca se intelegea prea bine cu Boc, de parca Nastase si Iliescu nu se intelegeau la fel... Deci oricum ar fi fost, daca unor indivizi ca dumneata, domnule Hurezeanu, portofelul le spune sa caute motive pentru a ataca pe cineva, le vor gasi.

      Asa ca dom Hurezeanu, prefer o tara cu mai multe catuse la televizor decat ar trebui, decat o tara plina de corupti bine ascunsi de ochii lumii. Sclipirea metalului atrage obiectivul si ramane impregnata in creierul celor pe care morala nu i-ar putea opri sa fure, deco are rostul ei, oricat de cinic ar suna.
      • +6 (6 voturi)    
        Cu tot regretul.... (Joi, 26 martie 2015, 7:37)

        dora si profa in acelasi timp [utilizator] i-a raspuns lui clint

        am si eu sentimentul ca D-ul Hurezeanu nu este sau numai este(?) jurnalistul de clasa pe care l-am admirat.Nu se poate sa-ti modelezi opiniile dupa cum bate vantul puterii,sa-ti renegi conduita corecta pentru ca numai corespunde interesului personal si dauneaza imaginii de serv fidel al puternicilor zilei.Repede si-a pliat comportamentul la noul stil "pacifist",al "lucrului bine facut" adoptat de actualul presedinte."Zornaitul de catuse" e identic cu "spectacolul catuselor",nu?
        Fara acest spectacol nu suntem convinsi ca se intampla ceva de bine.Terenul a fost pregatit in ultimul mandat al presedintelui Basescu,e momentul sa vedem si rezultatele.
    • -7 (9 voturi)    
      hurezeanu (Miercuri, 25 martie 2015, 23:04)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Gipsi

      a trait in vest. tapalaga numai in vizita..
      desi crede ca stie cu ce se mananca civilizatia si ordinea occidentala.

      hurezeanu a fost tzinta pt. secoritatea lui al batran, la ioropa libera, pe cand dl tapalaga se juca cu ceva in tzarana.

      hurezeanu a citit cu cel putin cinci metri cubi de carti, mai mult decat tapalaga.

      hurezeanu vorbeste cu vocea lui, bazat pe ce a invatzat si a trait in germania si sua.

      hurezeanu este pensionar al congresului sua, urmare a slujbei sale la postul de radio, este independent financiar.
      nu este salariat la vreun patron, cum dl. tapalaga este. si nici nu trebuie s'o laude pe..prima doamna :)
      • +4 (6 voturi)    
        La Europa Libera (Joi, 26 martie 2015, 0:43)

        Raymond [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        au fost "trimisi" si ofiteri sub acoperire ai regimului Ceausescu.
        Recunosc am avut o perioada dupa '89 cand il urmaream cu placere pe Emil Hurezeanu daaar de la un timp in mod suspect a inceput sa umble cu "cioara vopsita" logica lucrurilor analizate este la nivel de latrina3.
        Poate aflam ceva din dosarul CNSAS daca este complet!
        • +1 (3 voturi)    
          din nefericire (Joi, 26 martie 2015, 10:38)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Raymond

          multi dintre voi nu v'ati schimbat mentalitatea.
          judecati exact la fel ca inainte, dar sucit cu 180 de grade. adica ati inversat binele si raul...atat.
          de fapt, intre bine si rau nu este o granite, se intrepatrund intr'o veselie si devin din ce in ce mai greu de cernut.

          iti ia cativa ani buni, din viata, sa'ti schimbi mentalitatea, sa judeci cu mintea occidentalului, traditionalizat intru democratie...

          hurezeanu is been there, seen that.

          dupa tizul meu, nasul cu tv proprie, hn ar fi sub comanda. ceea ce cred ca este :)

          serviciile moderne se bazeaza pe persuasiune, pe strecurat ideile lor in minkea boborului, picatura cu picatura.
          de aia, mass media este mijlocul principal de manipulare. sri-itatea este maestro al ..internetului.
          dispune de tot arsenalul...

          sa traiti bine ! hahahahaha
      • +5 (7 voturi)    
        Pentru "nash pandelica" (Joi, 26 martie 2015, 1:21)

        Haiducul [anonim] i-a raspuns lui nash pandelica

        Poti citi muntzi de carti; poti trai oriunde si oricat; importanta este puterea de judecata si capacitatea de intelegere. Sunt (ca in orice meserie de altfel) ziaristi buni si ziaristi slabi. Si aici, d-l Hurezeanu greseste teribil. Iar majoritatea comentariilor de aici - ca si articolul d-lui Tapalaga - au perfecta dreptate. Daca Romania nu va reusi reducerea coruptiei generalizate actuale SUB O LIMITA SOCIALMENTE ACCEPTABILA (caci nu exista tara in lume cu ZERO coruptie), romanii nu vor putea spera o viata mai buna decat acum.
        • -2 (4 voturi)    
          tare mi'e teama (Joi, 26 martie 2015, 10:46)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Haiducul

          ca ceea ce voi vedeti a fi lupta pt. dreptate, eliminarea coruptiei, sa fie numai o schimbare a actorilor, o preluare a resurselor, o trecere a lor dintr'o mana in alta....

          si apropos de journalism, de limba, mi se pare ca dl. tapalaga n'a prea trecut pe la lectiile de gramatica, nu prea cunoaste conjunctivul.

          "Este dreptul dvs de jurnalist de a fi impotriva justitiarismului, impotriva republicii procurorilor, de a denunta "spectacolul catuselor" si de a crede ca Romania se sufoca intr-o atmosfera de teroare medieval"

          este mult mai rotund, mai romanestea asa:

          Este dreptul dvs de jurnalist sa fiti impotriva justitiarismului, impotriva republicii procurorilor, sa denuntati "spectacolul catuselor" si sa credeti ca Romania se sufoca intr-o atmosfera de teroare medieval...


          inlocuirea conjunctivului cu infinitivul merge in limba engleza. ei nu au conjunctivul ;
          mot-a-motizat, suna a ...romglish. :)
          • +1 (1 vot)    
            Problema folosirii infinitivului (Joi, 26 martie 2015, 16:10)

            Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            în locul modului conjunctiv a fost discutată de către Ion Luca Caragiale cu mult înainte de anglicizarea contemporană a limbii române! Poate ați citit și dumneavoastră această pagină din zicerile uriașului scriitor și de acolo v-a venit ideea.
      • +1 (1 vot)    
        Hurezeanu o paiatza a serviciilor ! (Joi, 26 martie 2015, 16:16)

        Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Cine si de ce-l trage de sfori pe, tov asta de fantosa occidentala ?
    • +5 (5 voturi)    
      of of of (Joi, 26 martie 2015, 7:47)

      m.l [utilizator] i-a raspuns lui Gipsi

      Nu inteleg cum poti sa zici ca o tara e blocata de procurori...NU INTELEG !!!...Sleahta asta de infractori reprezinta tara ?
      E ca si cum un bolnav de cancer, in sfarsit gaseste un medicament care incepe sa il ia, si sa faca curat in corpul lui si sa lupte cu boala , si vine un destept si spune: "pfff... medicamentul asta l-a ingenunchiat pe bietul om"...
      Cata ipocrizie.... de fapt ipocrizie e putin spus... e prostie.. nu pot suspecta nici macar ca e platit. Daca ar fi platit ar face un astfel de "lobby"intr-un mod mai profesionist...
      Faza asta cu paralizia provocata de procurori e gretoasa de-a dreptul.Cand nu poti scrie ca jurnalist ceva frumos, constructiv ,cu un pic de viziune, incepi cu fraze parca spuse de babe care stau pe banca si mananca semninte in fata blocului...
      Noua ne trebuie un "Hardware reset" => astia vor sa iesim iar in strada....si pana la urma cred ca asta vom face..
    • +4 (4 voturi)    
      ciudat? (Joi, 26 martie 2015, 8:48)

      barbu007 [utilizator] i-a raspuns lui Gipsi

      omul acesta a fost capabil să funcţioneze pe post de consilier PERSONAL al lui adrian năstase - tatăl şi mama corupţilor. ce vreţi, "marile" spirite se caută, se găsesc, se suţin...

      dar vălătucii lui de indignare, revărsaţi la digi tv, pot să mai aibă o explicaţie: postul sau vreunul dintre mai marii săi ar putea să se trezească, în curând, cu niscai probleme pe la DNA.

      altfel, dl. H. se bălăceşte într-o companie din ce în ce mai selectă, pe tema asta: ion cristoiu, cătălin tolontan, mugur ciuvică... tolontan şi cristoiu au ajuns să şi dea titluri identice unor articole de combatere a luprei anti-corupţie... semn că sursa (cel puţin de) de inspiraţie ar putea fi comună
  • +55 (59 voturi)    
    Prea putini procurori... (Miercuri, 25 martie 2015, 14:49)

    Nume [anonim]

    Oare de ce am impresia ca sunt prea putini procurori la DNA in aceste vremuri de schimbari profunde ? Poate pentru ca sunt inca mii de cazuri nerezolvate care necesita sute de mii de ore de investigatii ?
    Dl Hurezeanu traieste in trecut, sau in viitor, sau in alyta tzara...nicidecum in prezent. Cati corupti si penali or mai fi liberi si inca FUNCTII PUBLICE ? Cred ca sunt prea putini procurori (cica Intr-o singura provincie chineza au fost legatzi recent 15.000 de functionari corupti...Romania ar fi cam cat o provincie mai mica).
    • -1 (3 voturi)    
      corect, sunt insuficienti (Joi, 26 martie 2015, 10:49)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Nume

      de aia fac asa mare galagie, sa suplineasca ...:)
      sa suplineasca si ca numar, si ca eficienta...

      poate asta este si cauza ca pescariu, unul dintre tartorii gruparii, a ramas in afara justitiei...
      achitat. adica, o fi achitat nota... :)
  • -28 (48 voturi)    
    DACA N-AR FI (Miercuri, 25 martie 2015, 15:03)

    zarzarea [utilizator]

    Inclin sa va dau dreptat domnule Tapalaga. In fapt, v-as fi dat dreptate, daca justitiarismul ar fi fost pe deplin un act de lupta anticorptie, si n-ar fi fost insotit de aceasta umplutura (destul de bogata) de eliminare a unor adeversari (politici, de afaceri ori chiar de breasla). Aceasta umplutura pe care oamenii de rand o percep, in ciuda circului mediatic, ca pe o frica organica, ne poate arunca in lada cu gunoi de la Marasesti.
    • +33 (33 voturi)    
      asa e (Miercuri, 25 martie 2015, 14:56)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui zarzarea

      asa e, dar una e sa ne POATA arunca la lada cu gunoi si alta cand deja SUNTEM aruncati datorita coruptiei. asa ca accentul trebuie sa ramana pe indreptarea partii eronate, chit ca simultan trebuie sa avem grija si la partea de "poate".
    • +23 (25 voturi)    
      Sigur, acum umplutura e cea mai importanta (Miercuri, 25 martie 2015, 15:24)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui zarzarea

      O sa fiu de acord cu asta daca o sa vad condamnati nevinovati. Atat timp cat sunt vinovati, nu ma intereseaza cine sunt.
      • +12 (12 voturi)    
        Completare (Miercuri, 25 martie 2015, 18:37)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        Chiar si daca ar fi toti numai din opozitie (Ceea ce nu e cazul. Apropo, care mai e acum la putere si care in opozitie?? Ca dupa cum voteaza...) si tot as considera ca e foarte bine. Macar li s-ar face frica si ar fura mai putin, ca daca ajung si ei in opozitie vor si fi condamnati!
        • -1 (3 voturi)    
          e-n sange (Joi, 26 martie 2015, 11:13)

          zarzarea [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          Domnule Liviu, dumneata poti spune cu mana pe inima ca n-ai incalcat vreodata legea?

          Eu nu discut politica. Pentru mine PSD-ul este un flagel ce ar trebui extirpat, insa, asta nu inseamna ca restul sunt fecioare neprihanite.

          Dupa parerea mea, si o spun cu toata sinceritatea, ne va lua mult timp sa ne schimbam mentalitatea, pentru ca, din pacate, aceasta tendinta de incalcare a legii o avem in sange.
          • +3 (3 voturi)    
            Da, pot spune ca nu am incalcat legea penala (Joi, 26 martie 2015, 13:26)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui zarzarea

            Ca am traversat strada prin locuri nepermise sau mai stiu eu ce, de acord, am facut asa ceva. Dar nu penal! Si daca ai fi citit mai sus, ai fi vazut si motivul pentru care nu ma intereseaza cine e condamnat, atat timp cat nu e vorba de nevinovati. Mai mult, din cate stiu, au fost condamnati din toate partidele politice. Asa ca nu vad care e problema...
    • +16 (18 voturi)    
      Mai nea zarzarea (Miercuri, 25 martie 2015, 17:41)

      KostasP [utilizator] i-a raspuns lui zarzarea

      Tu cand ai iesit din pantece ai sarit drept in clasa I-a, sau te-ai caznit 6 ani pana ai ajuns acolo? Asa si cu justitia, mestere, inceputul e greu, anevoios, plin de neajunsuri. Dar este un inceput. Acum ai priceput?
      • +2 (2 voturi)    
        pentru toti nenii si nenicii (Joi, 26 martie 2015, 11:09)

        zarzarea [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

        In fapt, realitatea este alta si romanii o cunoscut sau o banuiesc de ceva vreme, 99,99% din politicieni sunt corupti si potentiali clienti ai DNA-ului. Cand toti stiam sau banuiam ca exista afaceri intre oameni din diferite partide, unde era justitia din Romania?
        Deci, un parlamentar roman, renunta la afacerile sale, pentru un salariu de 4.800 lei pe luna. Cine dumnezeu mai crede aceasta tampenie? In afara de vreo doi-trei parliti, care se bucura pentru aceasta suma, restul este clar ca au avut (unii au in continuare) dorinta de a mai castiga ceva banuti.
        Care om din Romania este atat de timpit sa ajunga ministru pe un salariu de 5.000 de lei, lucrand intr-un ritm destul destul de agitat? Raspunsul este unul singur: cei care au avut, au ori cred ca vor avea un avantaj material dupa urma acestei functii.
        • 0 (0 voturi)    
          De ce trebuie sa renunte la afaceri? (Joi, 26 martie 2015, 17:05)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui zarzarea

          De unde ai scos ideile astea (ca si cele de mai sus...)? Trebuie doar sa nu faca afaceri intre stat si firmele sale, si atat! Mai vezi si in alte parti, unde nici macar nu poti candida daca nu ai un venit minim deja asigurat, si nu unul mic, ci substantial. Asta tocmai ca sa nu te tenteze sa furi. Ca la noi oricat ar avea unii (ca sa nu zic majoritatea) tot fura, e alta poveste, si tocmai de asta bine face DNA-ul.
  • +25 (29 voturi)    
    3 milioane and counting... (Miercuri, 25 martie 2015, 15:03)

    Demograf [anonim]

    Neincrederea este cea care a determinat migratia masiva a peste 3 milioane de romani! Asta inseamna ca, numia in ultimii 3 ani, un roman la fiecare 5 minute si-a lumea in cap si-a parasit definitiv Romanica:
    https://demograffiti.wordpress.com/ceasul-demografic-al-romaniei/
  • +26 (36 voturi)    
    Hurezeanul (Miercuri, 25 martie 2015, 15:06)

    ardeleanul [anonim]

    FELICITARI domnule Tapalaga pt. articol. Cred ca acest hurezeanu so c-am imbatat de ....... nu vreau sa spun cu apa rece ca pe urma al doare gatul si va vorbii tare ragusit si greu......!
  • +18 (24 voturi)    
    Atata poate, atata face! (Miercuri, 25 martie 2015, 15:07)

    Marius [anonim]

    Sa nu uitam de maleabilitatea d-lui Hurezeanu care se muleaza dupa fiecare regim ce conduce Romania. Sa nu uitam cum perora favorabil USL-ului, mai inainte de 2012-2013!
    Dl. Hurezeanu are o minte sclipitoare insa, din pacate, destul de malefica, dupa gustul meu. Cine-i satisface interesul acela se va bucura de sclipirea mintii d-lui. Hurezeanu.
    Fata de Doru Bucsu are acest avantaj al inteligentei si culturii, dar in rest...
  • +36 (38 voturi)    
    Elegant zis....unui alt "Stelian Tanase"... (Miercuri, 25 martie 2015, 15:08)

    Excelsior [utilizator]

    Ma bucur ca incepeti sa tintiti problemele "contemporane"....
  • +31 (33 voturi)    
    Folosire improprie a termenului de "elita" (Miercuri, 25 martie 2015, 15:13)

    tadeus [anonim]

    elita - grup de persoane care reprezintă ceea ce este mai bun, mai valoros, mai ales într-o comunitate, o societate etc.

    Ceea ce avem noi acum e departe de a fi considerata o elita politica. Bunaoara, in Parlament, care e spuma clasei politice, procentul borfasilor a ajuns la 10%. Nu de alta, dar astia s-ar putea s-o ia in serios.
    • +14 (14 voturi)    
      a mincat o litera... (Miercuri, 25 martie 2015, 15:39)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui tadeus

      ...a vrut sa spuna Belita...
    • +1 (1 vot)    
      In sfarsit spune cineva lucrurilor pe nume (Miercuri, 25 martie 2015, 21:31)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui tadeus

      iar Hurezeanu face parte din ce zice IancuJianu, nu din elita :)
    • +1 (1 vot)    
      10% (Joi, 26 martie 2015, 9:29)

      Emil [anonim] i-a raspuns lui tadeus

      Foarte corecta aprecierea parlamentului cu singura precizare ca 10% este procentul borfasilor din parlament dovediti, demascati, pentru ca in realitate acesta este pe undeva la 90%
  • +45 (47 voturi)    
    tot ce are un jurnalist e credibilitatea. (Miercuri, 25 martie 2015, 15:17)

    __alex__ [utilizator]

    Hurezeanu a pierdut-o, are aerul unui mercenar de presa pe care nu il prinde costumul.
    • +19 (19 voturi)    
      Domnul Hurezeanu (Miercuri, 25 martie 2015, 15:53)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui __alex__

      a început într-adevăr să aibă aspectul unui jurnalist plătit, dar nu numai de acum, ci de pe vremea când s-a lăsat dus în plimbare prin Noua Zeelandă de Gold Corporation Roșia Montana.
      • +8 (8 voturi)    
        subscriu (Miercuri, 25 martie 2015, 17:51)

        baimarean [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

        toti sunt platiti si e normal, doar ca interesul national nu le corespunde mai nou cu al lor propriu,
        Eeeee, Rosia Gold Co......la asta ma refeream si eu mai sus......ANI ar scoate ceva si de acolo.,,
  • +22 (22 voturi)    
    ... (Miercuri, 25 martie 2015, 15:20)

    uncetateansimplu [utilizator]

    Da, foarte ok acest articol.
    Multumesc pentru sustinerea curateniei generale in tara asta infecta si cu valori inversate!
  • +21 (21 voturi)    
    da (Miercuri, 25 martie 2015, 15:21)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    huhurezeanu a fost consilierul lui bombonel, si cu asta am spus tot.
    • +7 (9 voturi)    
      nu fii rau! (Miercuri, 25 martie 2015, 18:10)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      Poate ca a intentionat (si reusit!) sa il saboteze DIN INTERIOR.
      Dar acum apara nu doar pe unii corupti, ci insasi CORUPTIA!
      Asat mi se pare mai grav decat a fi consilierul lui Saptecase, poat ca a vrut sa il sfatuiasca pre bine, nu la rau ...
  • +13 (15 voturi)    
    fiecare cu metoda sa dedecredibilizare (Miercuri, 25 martie 2015, 15:23)

    mihailstanciu [anonim]

    Hurezeanu decredibilizeaza justitia pentru presupuse excese anticoruptie intr-o tara in care hotia este daca nu admirata ,este admisa ca parte a vietii.Greseste profund. Are insa dreptate in cazul arestarilor preventive pe banda rulanta,dar in ultima vreme vadit discriminatorii. Tapalaga a decrebilizat justitia ani dearandul acuzand Presedintele atunci in functie de presiuni oculte asupra justitiei(presiuni concrete n-au fost dovedite niciodata) pentru a asigura protectie mafiei sal personale.Pe langa lipsa totala a vreunei probe aceasta acuzatie presupune complicitatea implicita a dnei Kovesi care nu s-a plans niciodata de vreo obstructie).
    Fiecare cu metoda sa.
  • +14 (18 voturi)    
    Hurezeanu a schimbat frontul (Miercuri, 25 martie 2015, 15:24)

    Europa libera [anonim]

    Domnule Tapalaga, subscriu tot ce ati scris !!!!
  • +16 (16 voturi)    
    alegere (Miercuri, 25 martie 2015, 15:26)

    simplu comentator [anonim]

    daca ar fi pana la urma sa putem alege doar dintre doua optiuni: republica coruptiei generalizate si a mafiei poilitice versus republica procurorilor cu siguranta ca 99% din romani ar alege-o pe cea a procurorilor. pentru ca 99% din romani sutn cinstiti si nu au nicio urma de stres ca le-ar bate procurorii la usa. si atunci de ce sa incercam sa cream iluzia unei false optiuni democratice cand ea nu exista. deocamdata e republica dna-sri. so be it. sa se sperie toti de furt, sa vina in politica doar cei cu vocatia si interesul singular de a conduce tara spre progres (nu spre furt) si apoi veti vedea ca republica dna-sri-procurori se va retrage de la sine ca valurile unui tsunami care nu doar vine, ci mai si trece!
    • +7 (9 voturi)    
      bun, si atunci?! (Miercuri, 25 martie 2015, 18:12)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui simplu comentator

      Poate ca procentul nu este chiar de 99%, dar in general ai dreptate!
      Atunci cum se explica optiunea dlui Hurezeanu?!
      Daca susteine ceva ce 90% din romani DETESTA, cum spera a aiba credibilitate?
      Cui ii foloseste asta?
      vreau sa zic, ar inseamna ca nu este doar canalie, ci de-a dreptul PROST!
      • +2 (2 voturi)    
        "Calomniaza, calomniaza, ca tot ramane ceva! (Miercuri, 25 martie 2015, 21:34)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        " zice proverbul. Poate reuseste sa-i faca pe cativa fraieri sa se simta vinovati ca s-au inrait, poate chiar pe vreun procuror mai slab de inger. Frate, ce presiune e pe oamenii astia din toate partile! Hai DNA!
    • +1 (1 vot)    
      hmm (Joi, 26 martie 2015, 17:52)

      zarzarea [anonim] i-a raspuns lui simplu comentator

      Si ce ne facem cu procurorii gen Alina Bica? Ce ne facem cu procurorii care si-au castigat locul de munca printr-o ilegalitate? Ce ne facem cu procurorii care au absolvit o facultate printr-o ilegalitate?
  • +12 (12 voturi)    
    Asa (Miercuri, 25 martie 2015, 15:30)

    Eugen [anonim]

    Aveti dreptate, mi se pare putin delasat si aduce "Sfanta Toleranta" discursul d-lui Hurezeanu, dupa ce ca, organele de stat nu au putut sau vrut sa faca mai nimic timp de 25 de ani.
    Doar nu ne vom apuca sa plangem pt niste functionari care acum se tem de urmarile deciziei lor! Oamenii acestia oricum nu stiau meserie doar au uzurpat lucul altora
  • +14 (14 voturi)    
    Oare așa să fie !? (Miercuri, 25 martie 2015, 15:30)

    Buerebista [utilizator]

    Nu cumva România e paralizată, mai degrabă, de corupți decât de procurori?
  • +26 (28 voturi)    
    Felicitari. Iata articolul (Miercuri, 25 martie 2015, 15:31)

    Sancho Panza al doilea [anonim]

    Pe care-l doream. Dupa ce am auzit aseara la Digi 24, si am mustit de nervi pe aici.

    Mai spunea ceva de genul mai incet cu ghilotina... Da? SI cine e Robespierre? Codruta Kovesi? Ponta? Iohannis? Poate Iliescu?

    Dupa 25 de ani de sentiment de impunitate, acum e timpul pentru unii sa plateasca dupa acest furt generalizat, rezultat cu golirea tarii de populatie si ajungerea la ultima tara din UE in statisticile de dezvoltare. Exista o justite.

    Ei da, suna a ghilotina, dar cu ceva se incepe.
    • +3 (3 voturi)    
      Nu, nu suna a ghilotina, macar daca (Miercuri, 25 martie 2015, 21:36)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Sancho Panza al doilea

      suna. Suna a conturi prin paradisuri fiscale, cum se va ajunge la alea, ca de asta le E si mai frica!
  • +12 (14 voturi)    
    Felicitari (Miercuri, 25 martie 2015, 15:46)

    doru [anonim]

    Bravo ! Admirabil .Felicitari pentru opinii domnule Tapalaga si pentru exprimarea lor atat de coerenta. Va impartasec valorile.
  • +10 (12 voturi)    
    Hurezeanu (Miercuri, 25 martie 2015, 15:47)

    demaGOGU [utilizator]

    face parte din si a profitat de sistemul care se prabuseste in aceste saptamani.

    judecand la rece, ar fi ANORMAL sa nu il apere, intr-o maniera mai mult sau mai putin sofisticata.
  • +9 (11 voturi)    
    Tarziu (Miercuri, 25 martie 2015, 15:50)

    n italy [utilizator]

    Hurezeanu isi da in petic de ani de zile..acum e tarziu sa mai ziceti ceva !In schimb nimic de folosirea a doua masuri la vot in cazul Sova si Udrea -sau va cearta stapanii din deal ?Frumoasa manipulare prin deviere de la subiectul cu adevarat important ..gen Ponta !
  • +17 (21 voturi)    
    Rusine Hurezeanu ! (Miercuri, 25 martie 2015, 15:58)

    robert rusu [anonim]

    Rusine Emil Hurezeanu ! Angajeaza-te la Antena 3 !
    • +6 (8 voturi)    
      latrina... (Miercuri, 25 martie 2015, 17:32)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui robert rusu

      cere te rog o corectura
  • +9 (13 voturi)    
    involutie (Miercuri, 25 martie 2015, 15:59)

    Amaris [anonim]

    Azi, departe de casa fiind, intr-o tara oarecum neutra, am trait pentru prima data jena de a fi prinsa intr-un grup de indivizi din spatiul balcanic in stereotipul: romanii sunt cersetori. In mod rusinos pentru mine, nu am reusit sa imi adun putinele cunostinte de limba straina sa ma/ne apar. Paradoxal singurul argument care mi-a venit in minte e ca suntem saraci si ca in mod natural cautam sa supravietuim. In toate felurile.
    Dureros e ca tara asta saraca a noastra a fost in cei 25 de ani in mod sistematic furata si agresata, iar noi asistam cu nedumerire la involutia noastra.
    Oricine o poate salva, procurorii, presedintele, are suportul meu, iar domnul Hurezeanu are dreptul doar la un derapaj, justificat de credinta, sper eu rationala, ca preintampina eventualele abuzuri.
  • -11 (17 voturi)    
    coruptia sistemica (Miercuri, 25 martie 2015, 16:00)

    manu [anonim]

    presupune ca si procurorii sau judecatorii sunt corupti, sau poate ei s-au coborat direct din ceruri si sunt sfinti, nu fac parte din acest sistem..

    Daca avem separatia puterilor in stat, legi, constitutie, atunci parlamentul are dreptul legal de a vota impotriva arestarii membrilor lui. Altfel, daca oricine e pasibil de puscarie in tara asta, so be it: sa fie si presedintele tarii, si procurorii, si judecatorii, si toti. Altfel ne transformam intr-un regim dictatorial.
    Sa nu se inteleaga gresit, mi-e o sila totala de Sova si de aroganta lui docta.

    Traim din nou vremuri ale extremelor in discursul public. Unii zic sa-i bage pe toti la puscarie, ca sigur au furat ei ceva, altii sa se opreasca cu totul. La TV apar mai mult catuse zornaind, dar vad ca deja pescariu si florica sunt in libertate. Ceilalti posteaza zilnic pe bloguri din puscarii.
    Nimeni nu mai e dispus sa judece individual, cerebral, de la caz la caz. Toata lumea se grabeste, nimeni nu mai are rabdare, la gramada. Daca procurorii au scris niste dosare, in mintea prostimii oamenii aia sunt deja judecati vinovati si condamnati... De aici pana la abuzuri nu mai e decat un pas.
  • +14 (14 voturi)    
    O mare dezamagire - Hurezeanu (Miercuri, 25 martie 2015, 16:03)

    timi [anonim]

    Total de accord cu Dl. Tapalaga. De mult nu am fost atat de dezamagit de cineva Dl. Hurezeanu. Ascultandu-va in fiecare seara refuz sa cred ca asta e opinia Dvs. sincera. Nu stiu ce sau cina v-a facut sa declarati asemenea mizerii, aparand niste mafioti pe cel mai curat post de stiri...
  • +6 (6 voturi)    
    pistol (Miercuri, 25 martie 2015, 16:10)

    rrat [utilizator]

    pam-pam
    l-a ciuruit
  • +15 (15 voturi)    
    manipulare (Miercuri, 25 martie 2015, 16:29)

    greenforest [utilizator]

    Spune niste adevaruri "tara gripata" dar motivul griparii din punctul lui de vedere nu este coruptia ci faptul ca acei corupti sunt trimisi la inchisoare.
    Apoi da niste definitii asa mai generale, fara a da cateva informatii concrete. Ex: aia cu transofrmarea actului de justitie in umilire sau histrionism. Ii lipseste un argument masurabil: cine se simte umilit? cei care au fost condamnati, cei care sunt cercetati? Sau cetatenii care au fost furati? Se simte el umilit?
    Imi place exemplul cu francezii si germanii despre cum ii trateaza ei pe cei care au gresit. Aici sunt 2 asptecte:
    1. Aia ies ei de bunavoie din viata publica,pe cand ai nostri candideaza chiar daca sunt cercetati penal. Chiar azi era unul care zicea sa nu i se ridice imunitatea. La germani a vazut asa ceva?
    2. Nu i-a intrebat pe francezi sau pe germani ei ce ar face in situatia noastra?
    Asta cu “Suntem inraiti” este extraordinara, ma face sa ma simt vinovat, sunt rau, dar as fi mai bun daca nu ar fi arestati/ judecati si trimisi la inchisoare cei corupti. Perversa manipulare. Pe de alta parte sunt de acord ca suntem rai, dar eu vreau sa fiu bun, si ca sa devin bun, cred ca ar trebui sa inteleg de ce sunt rau. De ce sunt rau domnule Hurezeanu?
    • +3 (3 voturi)    
      Bine (sur)prins sobolanul (Miercuri, 25 martie 2015, 22:16)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui greenforest

      exact asta e spiel-ul , sa ne simtim "vinovati", manevre de tenebre KGBiste. Ma-ntreb, unde le-a invat Huorezeanu?
  • +12 (18 voturi)    
    Excelent articol, d-le Tapalaga! (Miercuri, 25 martie 2015, 16:30)

    tenismenul [utilizator]

    Trebuia neaparat un jurnalist curajos si sincer, ca d-l Tapalaga, sa-i dea o replica pe masura acestui domn Hurezeanu, care adopta, ca jurnalist, o atitudine precum pestele prin apa. Nu s-a ajuns prea departe, d-le Hurezeanu. Este tocmai ce trebuia sa se faca de mult timp. Romania este paralizata din cauza coruptiei, iar ce face JUSTITIA este sa aplice legea.
    Inca o data felicitari pentru articol, d-le Tapalaga! Ultima fraza este magistrala. M-a uns la inima , nu altceva!
  • -3 (15 voturi)    
    Asta e opinia domniei sale (Miercuri, 25 martie 2015, 16:34)

    MPopa [utilizator]

    Eu nu cred ca faptele ne dau dreptul sa credem ca domnul Hurezeanu incearca sa protejeze infractorii. Poate ca e cu adevarat nemultumit de spectacolul mediatic care insoteste actul de justitie.
    Eu nu impartasesc parerea domniei sale, cred ca in Romania coruptia e un cancer generalizat si in nici un caz nu avem de-a face (deocamdata cel putin) cu un exces de zel al procurorilor. Dar fiecare are dreptul la propria opinie. Pana una alta stirile de la Digi24 sunt singurele pe care le mai urmaresc la TV, ceilalti sunt fie evident partizani fie marseaza prea mult pe un senzational ieftin.
    • +7 (7 voturi)    
      EH a epatat aseara ? (Miercuri, 25 martie 2015, 17:33)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

      NU , a vorbit din convingerea celor care il platesc...e dovada ca se tachineaza cu politicienii atunci cand acestia au nevoie de cate un dush dteregent asa cum tatulici il spala pe ala de la Caritas
  • +6 (6 voturi)    
    Nu (Miercuri, 25 martie 2015, 16:44)

    SRA [anonim]

    Nu de amnistie generala a Bhorfasilor si Hotilor este nevoie ci de COMPROMITEREA totatala a politicului si Alegeri Anticipate !

    Regret ca Presedintele nu este habilitat sa DIZOLVE PARLAMENTUL !
  • -4 (10 voturi)    
    dar in ultimii 10 ani? (Miercuri, 25 martie 2015, 16:46)

    robert [anonim]

    Spuneti ca "au fost peste doua decenii de sentiment al neputintei in fata jafului generalizat". Ma uit la tonul articolelor Dvs in ultimii ani si, in afara de elogii la adresa lul Basescu (sigur, in ultimele luni de mandat v-ati repliat strategic!) nu vorbeati de asa ceva. Nu credeati prea mult nici in anchetele despre Gala Bute.
  • +6 (6 voturi)    
    !!!!! (Miercuri, 25 martie 2015, 17:01)

    Mihai_ [anonim]

    Domnul Hurezeanu (cu tot respectul), pentru a doua ora in ultimile saptamani, a pierdut ocazia de a tacea!
  • -5 (11 voturi)    
    Instrumentu de presa (Miercuri, 25 martie 2015, 17:26)

    Pictor Vonta [anonim]

    Marturisesc ca, la fel ca Tapalaga, am tendinta de a ma lasa sedus de macelul mediatic al "infractorilor". Hurezeanu atrage insa atentia ca acesta satisfactie are si ea un pret.
    Din pacate pretul este chiar compromiterea actului de justitie si a notiunii de dreptate.
    Pentru cine vrea sa vada este evident si indubitabil ca adevarul rostit de gura pacatosului se implineste acum.
    "Scapa" cine poate" adica cine are puterea.
    Mai ramane sa aflati cine are puterea.
  • +2 (8 voturi)    
    Domnule Tapalaga (Miercuri, 25 martie 2015, 17:38)

    Raceanu [utilizator]

    Ti-ai pus intrebarea , de ce maretul DNA i-a scos definitiv din dosarul Microsoft pe Pescariu si Florica ? Cumva sa nu mai existe denuntatori pentru Nastase , Andronescu , Nica , Bejenariu , Tanasescu ,etc ?
  • +5 (9 voturi)    
    bravo tapalaga (Miercuri, 25 martie 2015, 17:50)

    ioani [anonim]

    superb articolul...câte vizualizari!!!....și mie mi se părea curios......Emile, dă banii înapoi si revino-ți.
  • -8 (12 voturi)    
    e nevoie (Miercuri, 25 martie 2015, 17:52)

    pontiac [anonim]

    De o resetare a clasei jurnalistice vandute lui Basescu.
    Imi dores o zi in care si acesti nemernici sa-i vedem in catuse.
    • +3 (3 voturi)    
      Pontiac, putiniac (Miercuri, 25 martie 2015, 22:21)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui pontiac

      vise urate ai brati.
  • +7 (9 voturi)    
    Are dreptate (Miercuri, 25 martie 2015, 18:04)

    AlexRatoi [utilizator]

    Romania se scufunda, dar fraza nu e completa. Romania infractorilor se scufunda si ii dorim sa se scufunde cat mai repede pentru ca restul sa poata reface si cladi solid si cinstit in lipsa coruptiei pe baza de valoare si competitie libera.
  • +7 (11 voturi)    
    Hurezeanu (Miercuri, 25 martie 2015, 18:07)

    CRMS [utilizator]

    Hurezeanu l-ar amnistia si pe Ceausescu desi el a ucis membrii redactiei din care facea si Hurezeanu parte.
    Dar asta doar daca ar fi platit bine. Hurezeanu face vocalize pe bani buni dar din pacate creditele castigate pe cand era la Europa Libera si le-a mancat de mult, acum nu este decat un fel de Mircea Badea cu staif.
  • +7 (11 voturi)    
    Bravo ! (Miercuri, 25 martie 2015, 18:21)

    firavu [anonim]

    Felicitari domnule Tapalaga !
    Lasati personaje precum dl.Hurezeanu sa peroreze. Bate apa in piua de pomana. Nu-l mai asculta nimeni.
    In plus dl.Hurezeanu are ordin clar :
    "Dai cat poti si cum stii in DNA si in procurori, ai inteles Hurezene ? "Am inteles sa traiti !"
  • +4 (8 voturi)    
    Hurezeanu e de multe ori penibil (Miercuri, 25 martie 2015, 18:28)

    neagoe [utilizator]

    De multe ori se vede ca vine nepregatit in studio. Pare ca isi contureaza ideile chiar sub lumina reflectoarelor, ca improvizeaza. Ca nu pot sa cred ca asta este viteza gandirii.

    Altfel, imi amintesc ca Hurezeanu a fost un opozant constant al DNA. Inca de cand sprijinea cuplul Tonta-Cacaru.
  • +6 (8 voturi)    
    cum se mai intilnesc marile "spirite" (Miercuri, 25 martie 2015, 18:29)

    __Vali [anonim]

    Ah, cum se mai intilnesc marile "spirite", adica sluga (Hurezeanu) cu stapinul (Vantu - http://sov.ro/2015/03/10/capitolul-10-caterinca-dramei-voastre/ )
  • +4 (6 voturi)    
    zambet Giocondic (Miercuri, 25 martie 2015, 18:41)

    radu [anonim]

    Imi pare rau cam ajuns in acest punct in care trebuie sa spun ca Dl. Hurezeanu nu este cinstiti nici cu cei care-l asculta nici cu el insusi. Avid dupa adulatie, cu un zambet Giocondic in coltul gurei, el este atras de laude, de stralucirea reflectoarelor si peroratia lui se duce in directia din care vin aporturile care-i hranesc un ego narcisiac flamand de laude si marire, asa s-ar putea explica doar suparficial contradictiile in ceea ce spune de la o zi la alta. Doar intr-un singur lucru este constant: in a ne spune pe cine cunoaste, unde a mai fost, ce scrie in ziarele germane si cu ocazia aceasta se pierde in digresiuni, figuri de stil, metafore si in general intr-o literatura pe care o gusta el cel mai mult. Nu cred ca are prea multa stima pentru cei care-l asculta, nici nu mai are loc, imbatat de propria iubire de sine...pacat, este inca o deziluzie ce se adauga la atatea altele, intelectuali cu propria agenda clamand interesul national...
    • +1 (1 vot)    
      Misto (Miercuri, 25 martie 2015, 22:23)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui radu

      si apropos de "intelectual"; stie cineva ce studii si ce publicatii are don Huorezeanu? Cotate ISI, ceva? Din ce si-ar castiga painea daca n-ar manca ce mananca?
  • +3 (5 voturi)    
    surprins (Miercuri, 25 martie 2015, 18:46)

    Kpriciu [utilizator]

    Hurezene, credeam ca Europa Libera te-a facut un tip pro-democratie, dar matale se pare c-ai inceput s-o dai estica, deci pontica. Pacat!
  • -7 (9 voturi)    
    Intre Tapalaga si Hurezeanu (Miercuri, 25 martie 2015, 18:52)

    dekar [utilizator]

    Intre cei doi jurnalisti exista multe si uneori mari diferentieri de formare,informare,logica,subiectivisme (respectiv preferinte),percepere a realitatii,as indrazni sa spun chiar inteligenta si cultura de ansamblu etc.etc.Personal,optez pentru Hurezeanu,cu tot cu slabiciunile ,caderile sau chiar gafele sale,ca doar si el e om.
  • -2 (8 voturi)    
    Punct de vedere (Miercuri, 25 martie 2015, 19:12)

    Beles Canu [anonim]

    1. Impartasesc 100% punctul de vedere al d-lui Tapalaga.
    2. Am o parere buna si despre d-l Hurezeanu.
    3, Nu am ascultat sustinerea d-lui Hurezeanu, invocata de d-l Tapalaga.
    4. Daca afirmatiile d-lui Tapalaga sunt adevarate, consider ca d-l Hurezeanu s-a inscris pe un trend nedorit si ca ar putea sa se inscrie in categoria pierderilor pentru falanga celor care doresc binele neamului romanesc.
    5. Punct de vedere: problema neamului romanesc: Noi nu suntem normali. Regula este exceptie și .... exceptia este regula! Fapt ingrijorator: perspectiva ca regula sa fie regula si exceptia o chestie de stricta interpretare, sperie!
    6. Oameni buni, principiul cauzalitatii ne spune clar: daca vrem sa traim ca nemtii trebuie sa actionam ca ei! Daca vom continua cu principiile: sa moara si capra vecinului, merge si asa, pizda masii, etc. - sigur nu vom trai ca ei!
    P.S. Nu sustin neconditionat pdv d-lui X sau Y!
    Important pt fiecare roman este sa obisnuiasca sa-si foloseasca mintea! Doamne Ajuta!
  • +4 (6 voturi)    
    ANALIZA BRICI (Miercuri, 25 martie 2015, 19:18)

    Fereagus [anonim]

    Aveti perfecta dreptate dle Tapalaga. Am observat cam din 2003 derapajul spre PSD al dlui Hurezeanu (pe care il stimam paqna a deveni consilierul lui Nastase).
    De fiecare data cand isi incepe asa zisele reflectii, dl Hurezeanu reia aceeasi idee calpa, spaland bine mozaicul PSD, ca s-a ajuns prea departe, bla-bla, etc.
    D-lui este prea inteligent ca sa nu-si dea seama de minciuna pe care o propaga, dar asta este angajamentul lui fata de prietenii oculti din PSD sau servicii.
    Nu exista doua masuri in tratarea coruptiei ( cum s-a intamplat azi in Parlament), dl cu pricina ar trebui sa stie ca daca furi ajungi la puscarie, nu esti mangaiat pe crestet si trimis din nou la furat.
  • +2 (8 voturi)    
    Felicitari DNA (Miercuri, 25 martie 2015, 19:39)

    Raceanu [utilizator]

    Pescariu si creierul afacerii Florica sun liberi si se pot bucura de agoniseala . Ramane sa-i declarati eroi . Promotorii unei noi indeletniciri foarte rentabile " denuntatorii " Da etapa pesedista a Microsoft , inainte de G Sandu , nu va intereseaza ? Hai ca-i prea de tot . Halal justitie !
  • -2 (4 voturi)    
    ce fel de oameni vor continua sa faca politica? (Miercuri, 25 martie 2015, 20:03)

    Sorin [anonim]

    Atata timp cat un salariu de politician e mult sub un salariu al unui profesionist in orice domeniu.... se vor baga numai oameni pusi pe capatuiala, oameni de afaceri doritori sa faca afaceri cu statul.
    Cand esti politician si capeti 2000-3000 Euro salariu dar inlesnesti contracte de sute de milioane de Euro... cum poti sa ramai curat?
    Chiar si cei care au fost inchisi au primit 3-6 ani si au furat multe multe milioane de euro. Ar trebui sa conteze la numarul de ani si cuantumul furtului. Pentru fiecare suta de mii de euro un an de puscarie.
    Politicienii corupti nu sunt doar hoti sunt adevarati criminali - cu multele miliarde de E furate se putea plati medici care sa salveze vieti sau operatii complexe in strainatate... se puteau face autostrazi si numarul de accidente auto scadea la jumatate ca in Turcia, etc.
  • +7 (7 voturi)    
    Cu Hurezeanu nu sovaim deloc...... (Miercuri, 25 martie 2015, 20:09)

    marcus61 [utilizator]

    si bine facem. Traim in republica hotilor, nu a procurorilor. Sigur ca sunt speriati toti manglitorii si manipulatorii din tara asta, strigand cu disperare ca ei chipurile s-au sacrificat "muncind" pe branci sa construiasca o noua tara. Dar ei au uitat cine a jefuit-o, iar acum se dau de ceasul mortii. Acum cauta tot felul de subterfugii, superimunitate in parlament, ataca DNA-ul, ANI si alte institutii. Se prea poate ca domnul Hurezeanul sa fi aplecat ureche mai mult la acesti hoti.
    Daca domnul Hurezeanu citeste toate comentariile noastre, cred ca se va mai gandi la cele spuse si mai are o sansa. Dar ce facem cu Sova? Nu ar trebui sa ne aratam indignarea mai tare fata de fatarnicul asta? N-ar trebui sa ne alaturam mai multi celor din piata la ora asta?
  • +3 (3 voturi)    
    Ce voia sa spuna Brucan? (Miercuri, 25 martie 2015, 20:18)

    Pictor Vonta [anonim]

    Domnule Tapalaga nu va bucurati ca la revolutie!
    Mai bine va amintiti de ce s-a ratat acea sansa.
    Aveti in fata o punere in scena exemplara de luare a puterii inceputa in 2012.
    Planul B al USL.
  • +2 (8 voturi)    
    hurezene,hurezene (Miercuri, 25 martie 2015, 20:22)

    mety [utilizator]

    ai schimbat solda de la EU pe banii murdari si p$d-lei!
    rusinicaaaaaa!
  • +5 (7 voturi)    
    Despre prelegerile lui Emil Hurezeanu (Miercuri, 25 martie 2015, 20:25)

    logicrealist [anonim]

    Se poate foarte bine discuta în paralele despre asanarea morală a societăţii, despre lupta anticorupţie, despre viitorul ţării. De ce nu se pot trata aceste probleme importante în paralel? Conform Emil Hurezeanu, ori facem una, ori facem alta. Să deducem că dl. Hurezeanu când mănâncă nu respiră şi invers? Dacă doreşte, poate chiar să iniţieze dânsul, împreună cu digi24, dezbateri în paralel. Ar fi mult mai bine decât să filozofeze inutil!
  • +7 (9 voturi)    
    în sfârșit! (Miercuri, 25 martie 2015, 20:31)

    ikke [anonim]

    După mult timp, de acord întru totul cu dvs, domnule Tapalagă.
    Vedeți că puteți scrie un articol întreg fără să vă luați degeaba de Băse?

    Hurezeanu și-a pierdut de mult credibilitatea pentru cei mai mulți. Eu am avut „norocul” să-mi dau seama încă din 1990 că-i șchioapătă interesul ...
  • +1 (5 voturi)    
    în sfârșit! (Miercuri, 25 martie 2015, 20:31)

    ikke [anonim]

    După mult timp, de acord întru totul cu dvs, domnule Tapalagă.
    Vedeți că puteți scrie un articol întreg fără să vă luați degeaba de Băse?

    Hurezeanu și-a pierdut de mult credibilitatea pentru cei mai mulți. Eu am avut „norocul” să-mi dau seama încă din 1990 că-i șchioapătă interesul ...
  • +4 (8 voturi)    
    Pacat (Miercuri, 25 martie 2015, 20:41)

    Ricochet [utilizator]

    Pacat, domnule Hurezeanu.
    E de neinteles cum o minte atat de luminata poate sa se dezica astfel de sine.
    Sa fie tema ca, incet, incet, descoperim adevarata natura a Romaniei, si nu reusim sa ne-o asumam?
  • +4 (8 voturi)    
    Inca odat (Miercuri, 25 martie 2015, 20:51)

    Schuller Horst [anonim]

    ... Dan tapalaga pune punctul pe i. Bravo!
  • +4 (8 voturi)    
    Emil Hurezeanu consilierul lui Nastase (Miercuri, 25 martie 2015, 21:01)

    remicristian [utilizator]

    Nu am avut rabdare sa citesc tate comentariile insa sa nu uitam ca domnul Hurezeanu a fost consilierul lui Adrian Nastase cind acesta era prim ministru si asta poate explica multe din atitudinile sale!
    • +2 (2 voturi)    
      Am citit toate comentariile si m-au uns pe suflet (Miercuri, 25 martie 2015, 22:27)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui remicristian

      majoritatea! Huo hurezeanu.
  • +2 (2 voturi)    
    Se stia de mult (Miercuri, 25 martie 2015, 21:39)

    Hohey [utilizator]

    Orice om cu scaun la cap ar fi realizat ce insemna Emil Hurezeanu, din momentul in care s-a dus sa-l consilieze pe Adrian Nastase.

    Din pacate si NCM a dat-o in bara cind a facut acelasi lucru pentru Petre Roman.

    Serban Orescu a lucrat pentru penalul SRS la Ziua...si uite asa intreaga echipa de la Actualitatea Romaneasca a Europei Libere s-a facut de ...
  • 0 (2 voturi)    
    Hurezeanu (Miercuri, 25 martie 2015, 22:02)

    adi [anonim]

    tot timpul, inca de pe vremea cand ascultam Europa Libera instinctul imi spunea ca e ceva in neregula cu Hurezeanu.Cel mai tare ma deranjeaza lipsa de sinceritate.Si asta se vede cand are tendinta de a interpreta faptele....cand doar le prezinta mai merge , dar cand incepe sa le interpreteze.....ca si istoricii are nevoie de un salariu ca sa traiasca si e nevoie sa mai calce pe aratura.Cat de mult... depinde de inteligenta si nivelul de cultura al fiecaruia , nu are legatura cu demnitatea.E vorba de supravietuire...
  • 0 (2 voturi)    
    Un fost angajat/consilier la fostul N0049 (Miercuri, 25 martie 2015, 22:14)

    bizonul_nou [utilizator]

    nu poate fi decit un om cu o musca pe caciula!
    poate una maaaaaaare!

    probabil ca vom afla mai devreme sau mai tirziu in ce consta musca lui hurezeanu

    :)
  • -1 (3 voturi)    
    civilitate (Miercuri, 25 martie 2015, 23:44)

    anonim3 [utilizator]

    Din articolul dlui Tapalaga ar trebui sa retinem tonul politicos al polemicii de idei cu dl. Hurezeanu. Putem sa fim de acord sau nu cu dl. Hurezeanu, dar trebuie sa discutam civilizat si sa nu trecem direct la procese de intentie si acuze excesive. Adevaratii dusmani sunt marii pungasi din toate partidele, tip Fenechiu, Mazare, Sova, Udrea, Valcov, Voiculescu (ordine pur alfabetica, lista deschisa).
  • +2 (2 voturi)    
    Cum ne vede Europa (Joi, 26 martie 2015, 0:16)

    dragos [anonim]

    Dl. Hurezeanu se lauda ca si-a purificat gandirea pe cand traia in Germania, dar sa nu uitam ca si acolo era salariatul CIA, finantatorul Europei Libere.
    Ii recomand D-lui Hurezeanu sa citeasca ce zice "Der neue Fischer Weltalmanach" editia 2014(publicatie de referinta pentru germanii care vor sa se informeze despre o tara straina cu care urmeaza sa intre in contact) despre Romania: Date statistice consolidate la nivelul lui2012, cronica anului 2012: conflictul cu UE datorita tentativei de lovitura de stat condusa de PM Victor Ponta, Referendum, criticile masive ale UE, repunerea in deplinatatea competentelor a Curtii Constitutionale, fotografia cu Ponta luandu-si angajamente la Brussell sub privirea crunta a lui Schulz, capitol special Plagiat: Ponta, capitol special Coruptia: condamnari si motivarea lor pe scurt Catalin Voicu, George Becali, Victor Babiuc, Dumitru Cioflina, Adrian Nastase, incercarea parlamentarilor de a impune o forma de superimunitate in fata legii.
    Despre ce vorbeste astazi Dl. Hurezeanu? Sa se apropie oare intrebarile indiscrete ale justitiei si de domeniul afacerilor farmaceutice?
  • -1 (3 voturi)    
    Binomul Hurezeanu -Cristoiu anti Statului de Drept (Joi, 26 martie 2015, 0:59)

    ion [anonim]

    Binomul Hurezeanul-Cristoiu ataca de trei saptamini ridicarea Statului de Drept prin tr o Propaganda semanatoare a Antenei 3.

    Intrtebare :

    Cine profita de asemenea Propaganda anti DNA -anti SRI -anti Justitie - anti combaterea Coruptiei ?

    raspuns:

    SUPRACORUPTIA sustinuta si protejata in Parlamentul/Senatul si Guvernul al Romaniei !
  • -2 (2 voturi)    
    Like (Joi, 26 martie 2015, 7:51)

    Zzzmara [utilizator]

    Bine spus
  • +1 (3 voturi)    
    Tolo (Joi, 26 martie 2015, 7:56)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Tolontan va contrazice.
    Hurezeanu exprima punctul de vedere al actualei presedintii.

    De ce nu analizati pozitie Iohannis - PNL?
    Nu-i asa ca nu puteti?
  • +2 (2 voturi)    
    Calitate vs. cantitate (Joi, 26 martie 2015, 8:10)

    Ioan B. [anonim]

    Domnule Tapalaga,

    Dupa modul cum "ati raspuns" domnului Hurezeanu, consider ca ati fi fost o elita in presa din Romania anilor '50 ai secolului trecut. La cele 22 de cuvinte ale d-lui Hurezeanu sa fololosesti peste 1200 de cuvinte, fara a clarifica subiectul, este intr-adevar o performanta. Negativa, bineinteles.
  • +1 (1 vot)    
    Cum a ajuns Romania paralizata de procurori (Joi, 26 martie 2015, 10:04)

    Natu Iulian [anonim]

    Pana la ''ridicarea barierei'', Romania era paralizata de infractori. Parlamentarii , guvernantii, administratia,etc, se bateau care sa fie prieten cu INFRACTORII. Procurorii erau cei ''Blocati la Mantinele''. Noi , cei multi si prosti , care nu am plecat, asteptam acest '' moment al ridicarii barierei ''.Nu am vazut pe cineva arestat pentru abuzurile facute inainte de 1989, s-a dat vina pe Ceausescu si s-a oprit actiunea! Astazi , s-a inceput de jos, incet, dar sigur. Nu s-a mai gasit un singur vinovat! Daca se actiona in acest sens dupa 1989 , eram alta tara. Romania, dupa Carol 1-ii, cam la 25 de ani s-a schimbat, s-a schimbat ceva important. Asteptam acest eveniment important, '' Meciul vietii mele : Dreptatea conta Nedreptatii. Spectacolul este facut de televiziuni, dar nu inteleg de ce se opacizeaza, in imaginile date, catusile . Ar trebui facut un clasament al infractorilor dupa "" BRATARI""; din aur, argint, bronz si piatra. Trebuie sa reluam constructia canalelor Bucuresti -Dunare si Siret - Ialomita!!!!
  • -1 (1 vot)    
    opacitate (Joi, 26 martie 2015, 10:12)

    Sanda [anonim]

    Cu tot respectul pentru bunele dvs intenții și demersuri, dl Hurezeanu nu ia apărarea politicienilor prin comentariul despre ”spectacolul cătușelor”. El atrage atenția că societatea nu poate stagna așteptând zilnic acest ”spectacol” (o figură de stil, desigur) fără să pregătească proiecte de transformare profundă in toate domeniile afectate nu doar de corupție, dar mai ales de o crasă incompetență.
    Și, da, suntem inrăiți nu numai de râia corupției, ci mai ales de apatia, lenea de a invăța și acționa, vorbăria și bălăcareala a tot ce ne înconjoară, după cum se observă din chiar comentariile anterioare.
    Iar dl Hurezeanu acumulează constant și aplicat, citind in vreo trei limbi străine lucruri și lucrări pe care mulți nu le pricep nici in limba română. Apropos, societatea noastră ar trebui să înceapă cu mai mult respect pentru limba română ! Cu stimă.
  • +1 (1 vot)    
    Hurezeanu (Joi, 26 martie 2015, 10:57)

    Stefana Bianu [anonim]

    Fulminant articol Dle Dan Tapalaga! Felicitari!
  • +1 (1 vot)    
    propaganda (Joi, 26 martie 2015, 12:31)

    Roman [anonim]

    Nu este nici un om cinstit in Romania care sa fie deranjat de "spectacolul catuselor". Specacolul jafului in toate domeniile cu urmarile sociale sint problema romanilor.O tara pirjolita. Restull este propaganda.
  • +1 (1 vot)    
    Romania paralizata (Joi, 26 martie 2015, 13:07)

    fluturel [utilizator]

    Romania este o tara paralizata de 25 de ani de HOTI,de o JUSTITIE care i-a aparat si care la randul ei este CORUPTA.
    D-nul Hurezeanu ,,,,,,,,,,si-a tradat profesia de jurnalist ca multi alti jurnalisti.
    A lucrat la Vantu ani de zile,,,,,,,,
  • +2 (2 voturi)    
    foarte corect, dle tapalaga (Joi, 26 martie 2015, 14:39)

    mihai [anonim]

    si ma mir ca marii deontologi din presa au lasat cele spuse de hurezeanu sa treaca neobservate. nu e intamplator ce a facut hurezeanu. uitati-va in urma cine i-au fost finantatorii de cand e in presa: patriciu, voiculescu, vantu etc. germania si frantza nu-si inchide presedintii, zice el. dar presedintii si ceilalti demnitari ai germaniei si frantei au facut si fac ce fac ai nostri? rusine, dle hurezeanu!
  • +2 (2 voturi)    
    Cum a ajuns Romania paralizata de procurori (Joi, 26 martie 2015, 14:49)

    Popa Ion [anonim]

    Felicitari dle Tapalaga. Ma bucur sa vad ca mai sunt si ziaristi care incearca sa prezinte realitatea din tara asta badjocorita de toti borfasii din Parlament si nu numai. Este pacat ca noi romanii ne lasam calcati in picioare de astfel de paraziti si muncim, platim biruri, pentru a tine in carca niste borfasi de drept comun. Acesti borfasi ne sfideaza si intind coarda la maxim intrucat stiu ca romanii suporta orice............................ Poate explica dl Hurezeanu si celor multi cum vede el pactul ce ar trebui incheiat cu acesti borfasi. Trebuie sa ne trezim odata, pentru Dumnezeu.
  • +2 (2 voturi)    
    nonlogic (Joi, 26 martie 2015, 15:09)

    mihai brad [anonim]

    nu il cunosc pe dl tapalaga, nici nu am citit intregul sau text
    dar nu pot sa ma abtin (abia acum afland despre) sa nu imi exprim sila pt logica fortata a dlui hurezeanu
    tipic mentalitatii complexate, acesta inventeaza un alt fel de a privi realitatea
    niciodata nu a impresionat prin adancime, acum reuseste sa o faca prin superficialitate
  • +1 (1 vot)    
    Bravo, Domnule Tapalagă! (Joi, 26 martie 2015, 15:58)

    Andi Vernescu [anonim]

    Vă felicit pentru conţinutul articolului. Evident, nu dl. Hurezeanu este inamicul public nr. 1 al nostru, cei care am votat în noiembrie pentru asanarea morală a României, insă când împărtăşeşti opinii pe un post ca DIGI TV, trebuie să ai cel puţin decenţa de a-ţi respecta publicul.
    • +1 (1 vot)    
      parerea lui hurezeanu (Joi, 26 martie 2015, 16:41)

      garbis mihai [anonim] i-a raspuns lui Andi Vernescu

      Dle Hurezeanu ati fost pe dinafara tarii si sunteti in continuare.Nu mai faceti comentarii de atot stiutor.ca nu prea stiti nimic sau va prefaceti?Ce alegeti?
  • 0 (0 voturi)    
    hmmm (Sâmbătă, 28 martie 2015, 7:04)

    oblio [anonim]

    acum inteleg de ce Hurezeanu a acceptat sa fie consilier al lui Nastase... se pare ca a ramas legat de el...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi