Clubul borfasilor de lux

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 17 martie 2015, 16:14 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
"Exista si azi un grup de protejati, mai mic decat in trecut, adevarat, pe care nu-i poti atinge nici cu o floare. (...) Pe scurt, Basescu n-a invins sistemul, doar l-a reasezat. Sistemul e bine-merci, la locul lui, cu alti oameni in frunte si alti beneficiari. Lupta sa in toti acesti zece ani a fost sa-i dea jos pe batrani ca sa urce in loc "generatia 40". Poate ca suna cam conspirationist si stupid sa reduci totul la o lupta intre mafii/grupuri de interese ilegitime. Din pacate, cam asta a fost, oricate diferente reale vom gasi intre ce era acum zece sau cinsprezece ani si ce avem azi". Scriam aceste randuri in august anul trecut. Au existat in Romania doua tabere de borfasi, una sortita sa moara, alta protejata pana la un punct?

Astazi, raspunsul pare ceva mai clar. Ce se intrevedea anul trecut ca prin ceata capata un contur mai ferm. Elena Udrea, Sebastian Ghita, Marian Vanghelie, Dorin Cocos, Nicu Niro, Alina Bica si altii care, probabil, vor mai urma au strans in jurul lor mafii transpartinice. Aceste grupari s-au intersectat, s-au sprijinit si protejat reciproc. Totul sub o singura umbrela. Cu totii au facut, la un moment dat, o buna afacere impreuna. Astfel, la varful statului s-a coagulat un "club al borfasilor de lux", de intangibili.

Acesti oameni au beneficiat de sprijinul sulfuros al serviciilor sau al unei parti din servicii. In cazul lor particular, "curentul" nu alimenta "motorul" DNA. Astazi vedem sub ochii nostri ca fapte petrecute in urma cu patru, cinci sau sapte ani ajung sa fie investigate abia acum. Asadar, informatiile existau, dar nu plecau mai departe. "Faptele sunt vechi, dar dosarele sunt noi", mi-a explicat deunazi zambind un procuror harsit.

Veti intreba, pe buna dreptate: procurorii de ce n-au mers peste ei? Cine i-a oprit? Nu-i chiar atat de simplu. Capacitatea de investigatii a procurorilor depinde de cooperarea mai multor institutii-cheie. Daca acestea nu pun umarul, sansele de a duce la bun sfarsit o ancheta sunt minime. Cel mai bun exemplu il reprezinta gala Bute. Acolo totul era documentat, cunoscut, mai trebuia vointa de a face un dosar. Aceasta vointa a lipsit din 2011 pana in 2014 atat din partea procurorilor, cat si din partea serviciilor. Mai corect spus, vointa de a face dosarul s-a putut materializa intr-o punere sub acuzare abia cand marele protector al fostului ministru nu mai putea actiona institutional pentru a bloca ancheta.

Desigur, exista varianta de a face pe eroii luptei totale impotriva coruptiei. Insa n-ar fi durat mai mult de cateva zile si cativa oameni-cheie zburau din functii. Exact in acest moment al discutiei intervin puristii cu argumentul suprem: ori justitie totala, ori nimic. Nu te poti bate cu ei.

Ajunsi in acest punct, intra in scena ceilalti borfasi: clubul loser-ilor, format in special din vechile mafii securiste, din politicieni expirati sau pur si simplu parte a unor grupuri de interese mici, irelevante pentru jocurile mari de putere. Cu totii, mari sau mici, loserii au picat in malaxorul unei justitii eliberate din chinga politica si setoasa de sange. Numarul lor a crescut pe masura ce justitia s-a curatat progresiv de retele de tip Voicu. Cei din clubul loserilor au pozat mereu in victimele celorlalti borfasi, frustrati fiind pe buna dreptate ca pica doar ei. Nu erau, desigur, victime politice. Dosarele lor nu se bazau pe inventii, ci pe fapte reale de coruptie, pe furturi sinistre. Dar aveau toate motivele sa tipe: nu reusisera sa intre in clubul borfasilor de lux, in noua nomenclatura. Or, asta nu era deloc un semn bun. Nu concepeau sa fie lasati in afara jocului.

Personaje ca Vantu, Voiculescu sau Nastase faceau parte deja din lumea dinozaurilor condamnati la exctinctie. Toti furasera mult, erau obisnuiti sa exercite puterea in forta si numai pentru ei. Insa, ce surpriza neplacuta! La masa noilor veniti nu se mai gasea loc si pentru ei. "Generatia 40" vana mai flamanda si mai lipsita de scrupule decat batranele reptile. Butaforia rotirii putere-opozitie, insotita de legea tacerii, nu mai functiona. Nimic nu le mai garanta linistea. Acesta este, de fapt, marele merit al fostului presedinte Basescu. A spart omerta. Nu a invins sistemul, cum spuneam, ci l-a reasezat distrugand figurile lumii vechi.

Aha, deci a existat o justitie controlata, dirijata, o vanatoare de vrajitoare! Va sa zica, au dreptate cei de la Antena 3 cand acuza ca lupta anti-coruptie din ultimii ani a fost teatru, butaforie, mimarea statului de drept! Nu au deloc, justitia la comanda si victimele dictaturii sunt mai departe doar in capul lor. Justitia s-a eliberat in mod real, dar a avut o marja de actiune limitata. Inainte, pe vremea lui Nastase, toti maharii partidului erau intangibili. PNA-ul ridica maxim controlori de tren sau directori de banca.

Cum se poate spune ca justitia actiona cu adevarat libera din moment ce functiona cu limite? Ori justitie totala, ori nimic. Nu e chiar asa. Justitia romaneasca a evoluat, ca orice sistem, treptat. Statul nu s-a intarit peste noapte. Sa fim realisti. Pana in urma cu zece ani nu lua pe nimeni de nicaieri. Ar fi absurd sa pretindem ca dupa doi-trei ani, justitia sa atinga performantele de azi. Asa ceva era imposibil. Sistemul judiciar si serviciile nu dispuneau nici de experienta, nici de capacitatea institutionala de azi. Ideea ca oricine poate fi anchetat, judecat si condamnat s-a instalat adanc in constiinta sistemului abia dupa condamnarea lui Adrian Nastase, in vara lui 2012. Abia atunci s-a trecut pragul de unde orice a devenit posibil.

Saltul enorm facut sub mandatul lui Traian Basescu in justitie a fost spargerea barierelor politice si restrangerea cercului de intangibili la un club al borfasilor de lux. Oricat se vor stradui basistii habotnici sa nege aceasta realitate, ea exista sub ochii lor. Trebuie doar sa vrea sa o vada. Clubul borfasilor de lux a dovedit o rapacitate uluitoare. Noua mafie transpartinica si de regula cu statut privilegiat in raport cu serviciile a luat rapid in monopol o serie de afaceri in valoare de sute de milioane de euro si cu profituri ametitoare: lucrari publice, afaceri imobiliare, IT. Ca nota distincta, s-au specializat in tunuri de milioane de euro fara a lasa nimic in urma, cum se zice bani din pix.

Asta in timp ce dinozaurii agonizau pe margine, in drum spre esafod. Antena 3 uraste sincer "basismul" deoarece patronii lor au fost exclusi din clubul in timp ce oamenii cheie din cercul intim de putere a lui Traian Basescu sau Victor Ponta se intelegeau bine-merci. In treacat fie spus, blatul Basescu-Ponta a existat nu doar in colaborarea subterana a oamenilor protejati de ei, ci si in plan politic. Cei doi urmau sa-si imparta puterea si opozitia plus sa-si ofere garantii de imunitate totala pentru ei si protejatii lor. Planul a fost dat peste cap. Iohannis n-a putut fi scos din cursa.

Sa revenim insa la ciomagarii mogulilor. Daca le-ar fi pasat atat de mult de justitie si dreptate, jurnalistii lui Voiculescu n-ar fi spalat atatia borfasi, condamnati definitiv sau anchetati, cum continua sa o faca si azi cu fiecare nume nou intrat pe lista procurorilor. La publicul lor inca mai tine pacaleala - si cu borfasii, si cu poporul -, dar cu timpul vor avea o problema tot mai apasatoare la fel ca restul televiunilor construite ca maciuca politica. Nu vor mai fi o afacere rentabila. Nu va mai avea curand cine sa investeasca in ei.

Cu vedetele politico-mediatice de azi nu mai avem ce face.Mintea lor este gresit setata, le-a intrat coruptia in oase. Am spus-o si o voi repeta la nesfarsit: de acum incolo, se vor ocupa sa-si salveze pielea si averea. Au crescut cu ideea ca puterea este un mijloc de a parveni, nu de a lucra pentru binele public. Nu le mai putem scoate asta din cap. Cu ei la butoane, Romania este vulnerabila in fata Rusiei, experta in captura state intrand pana in inima lor pe autostrada coruptiei.

O intreaga generatie este stricata, contaminata cu rau. Oriunde pui degetul, tasneste coruptia. Din acest motiv americanii spun pe buna dreptate ca nu e nimic exagerat in actiunile DNA si ca ele trebuie continuate la turatie maxima.

Ce se va intampla dupa ce procurorii vor umple puscariile cu garnitura de politicieni care au furat timp de 25 de ani banii de drumuri, din spitale sau din scoli? Sunt multe posibilitati, depinde exclusiv de noi in ce directie o vom lua. Orice tentativa de a reaseza un sistem de putere se loveste intai de toate de inertia sistemului insusi. Amintiti-va cum a fost imediat dupa 89. Cei mai mari comunisti denuntau in gura mare comunismul, treceau de partea poporului si se metamorfozau ca prin minune in noile forte democratice.

Asa si azi. Cei mai mari corupti se lupta cu procurorii pretinzand, culmea, ca ei sunt salvatorii democratiei dupa ce au batjocorit-o si jumulit-o de ultimele resurse. N-ar fi deloc exclus sa vedem o conjuratie a marilor penali impotriva justitiei. Daca ea va reusi, depinde iarasi numai de noi si de ce facem fiecare sa o oprim. Cel mai important este sa profitam de aceasta reasezare de placi tectonice. Mica apocalipsa provocata de anchetele DNA a atins apogeul, va urma inevitabil o reactie de aparare. Nu este un motiv de disperare, ci indemn la luciditate.

Pana la urma, nimeni nu poate guverna in forta impotriva propriului popor. Cata vreme opinia publica ofera sustinere masiva ofensivei procurorilor, politicienii nu pot face mare lucru.

Institutiile cheie trebuie protejate, partidele presate sa se reformeze, scrise legi clare si predictibile, liberalizata clasa politica, incurajata apararitia de noi partide, ceruta transparenta maxima si presiune publica constanta pe politicieni pentru a livra figuri proaspete si competente in posturi de conducere. 

Doar iesind din fatalismul mioritic avem o sansa ca viitorul club al borfasilor de lux sa se coaguleze mai greu in jurul noii puteri.


Citeste mai multe despre   











Material prezentat de LIDL​

FOTO​ Incearca reteta saptamanii de la LIDL: Sorbet cu fructe de padure, o varianta mult mai putin calorica a inghetatei


Sorbetul este un desert racoritor pe baza de fructe, suc de fructe, apa si zahar, care desi aduce foarte mult cu inghetata, este o varianta mult mai putin calorica insa poate fi la fel de cremos si delicios! Folositi fructe congelate pentru ca sorbetul sa fie consistent si sa va racoreasca instant in zilele toride de vara.
38353 vizualizari
  • +4 (72 voturi)    
    Felicitari! (Marţi, 17 martie 2015, 16:27)

    Mihai [anonim]

    Si, din nou, felicitari!
    • +44 (76 voturi)    
      Chiar asa? (Marţi, 17 martie 2015, 17:15)

      Un roman [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Iar ne intoarcem la coabitarea aia care s-a stins in Vinerea iesirii lui Traian Basescu cand a spus clar ca "Basistii sa iasa la vot sa faca diferenta!" ? Ura lui Ponta fata de Basescu prin trimiterea procurorilor la Nana, prin inculparea total politizata pentru santaj in cazul Firea, casa mizera oferita lui Traian Basescu nu sunt destule motive ca sa intelegem ca n-a fost niciun blat si ca singurul blat a fost cel facut de PSD si PNL, din care facea parte si actualul balalau de la Cotroceni Iohannis, in 2012 cand au vrut sa distruga intregul sistem de justitie din tara? Despre ce vorbim aici, batem doar campii ca sa fim de partea lui Voiculescu si Ghita, domnule Tapalaga?
      • +48 (72 voturi)    
        Mircea Marian o zice cel mai bine! (Marţi, 17 martie 2015, 17:55)

        EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui Un roman

        Mircea Marian: "dan tapalaga scrie ca, in regimul basescu, a existat un regim al "borfasilor de lux" protejati de justitie si doar "basistii habotnici" nu vad asta. cu riscul de a mi se da in cap cu aceasta eticheta, intreb: cine i-a protejat? Daniel Morar si Kovesi? SRI-ul lui Maior si Coldea? Pe cine suna Basescu ca sa ii protejeze pe Udrea, Niro, Ghita sau altii? Care era mecanismul ocult al protectiei? Dan nu ne spune. Si chiar daca Dan face un frumos slalom si spune ca nu preia teoriile Antenei 3, eu cred ca este doar o forma mai sofisticata a teoriilor conspirationiste vanturate de angajatii lui dan voiculescu. imi pare rau..."
        Punct ochit, punct lovit!
        • +43 (67 voturi)    
          Magistral Traian Basescu! (Marţi, 17 martie 2015, 18:20)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

          Traian Basescu: "Lingătorul de clanţe de ambasade occidentale şi admirator de picioare a lansat astăzi o teorie similară cu cea susţinută de Ponta şi televiziunile turnătorului bătrîn Felix precum şi de aceea a mai tînărului lui coleg de arme Ghiţă şi anume: Băsescu a protejat un grup de corupţi care abia acum, după plecarea acestuia de la Cotroceni poate fi anchetat.
          Nimic mai neadevărat. Nu am protejat pe nimeni. Nu veţi găsi procuror, judecător sau poliţist care să poată confirma intervenţia mea pentru cineva.
          Este însă un efort propagandistic uriaş al slugilor să dărîme schimbările din perioada 2004 - 2014, să nege această perioadă pentru a construi o statuie la umbra căreia să-şi găsească o funcţie de lingău şi dacă se poate să demonstreze că azi "cu dumneavoastră să trăiţi", a început funcţionarea justiţiei."
          L-a ciuruit!
          • -1 (47 voturi)    
            Da? Dar pe Mioara Mantale cine a pus-o la (Marţi, 17 martie 2015, 19:01)

            Mihai [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            Strassbourg dupa ce a dat tunurile imobiliare in Bucuresti?Si lista e inca lunga.Tapalaga are dreptate.
          • -16 (30 voturi)    
            ne-ai ciuruit si tu (Marţi, 17 martie 2015, 19:08)

            Gustav555 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            Ai cumva si niste opinii proprii? M-as mira tare...
            • +26 (34 voturi)    
              Pai am! Ca tu esti uselist! Am ghicit? (Marţi, 17 martie 2015, 19:33)

              Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Gustav555

              Articolul denota mult neadevar si subiectivism, dovezile lipsind cu desavarsire. Iar daca acum se poarta denunturile, acelasi lucru il face si Domnul Tapalaga. Face un denunt fara probe, doar bazat pe deductii fantasmagorice. Domnul Dan Tapalaga sa ne spuna unde era Romania daca ramanea condusa de Vantu, Voiculescu sau Nastase.?Daca nu poate raspunde, inseamna ca n-are voie...
          • -6 (14 voturi)    
            Basescu isi demoleaza singur propria-i statuie! (Miercuri, 18 martie 2015, 1:48)

            Primula [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            Ar trebui sa isi faca o introspectie si sa vada daca atitudinea sa de a o apara pe Udrea, impotriva tuturor evidentelor, nu cumva e o nesabuinta fara de margini! Asta in cel mai fericit caz, daca nu o fi cumva "cardasie" cu borfasii! Pacat, isi desfiinteaza tot ce a reusit sa realizeze in cei zece ani de mandat! Numai cand vezi penalii pe care ii frecventa Elena Udrea si nu poti sa nu te intrebi cum de a tinut-o Basescu sub aripa-i ocrotitoare! Nu sunt adepta cancanurilor, dar este nefiresc sa spui ca Udrea este nevinovata cand ea este nevasta (fosta, in fine) a unui mafiot, prietena unei Alina Bica si a unei Topoliceanu, aliata cu Ponta cand era vorba de tras sfori, si cate altele! E greu sa mai prostesti pe cineva ca este o persoana de incredere, nici cei mai infocati basisti nu mai pot crede in inocenta ei!
            Basescu ar fi trebuit macar sa taca decat sa iasa mereu sa-i ia apararea public. De ce am mai crede in el, noi cei care l-am sustinut neconditionat de cate ori a fost nevoie? Se dovedeste a fi la fel ca Udrea, duplicitar!
            • -1 (7 voturi)    
              Viorel mai crede ca poate...cade Basescu! (Miercuri, 18 martie 2015, 8:05)

              Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui Primula

              Auzind ca Base va mai merge la DNA Ponta Viorel a cerut modificarea prin OUG a Codului de procedura penala .
              Conform modificarii perioada de retinere se mareste de la 24 ore la 24 de anii . OUG -ul poarta numarul 66 si asemeni OUG nr. 55 are termen de valabilitate o zi ( maine/poimaine) .Pentru a fi sigur ca nu cade in propria plasa Ponta si-a pregatit pentru maine/poimaine o " deplasare privata " de care nimeni nu va fi informat(nicolaeb)
        • -12 (34 voturi)    
          Asa e (Marţi, 17 martie 2015, 18:28)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

          toti cei arestati (100%) sunt cinstiti si noi stiam asta de ani de zile, desigur.

          Basescu e un fel de Isus incrucisat cu Budda, iar Ponta este profetul.

          Antena 3 e ca Ioan Botezatorul, daca improasca cu ceva de fapt purifica.

          drept umare va urez la toti cei implicati in aceste povesti: La Brutarie!!!
        • +31 (51 voturi)    
          Tapalaga (Marţi, 17 martie 2015, 18:33)

          impartial [anonim] i-a raspuns lui EdwardEugene

          vrea sa para interesant,cu orice pret,precum CTP-ul.
          Datorita lui Basescu , oamenii sistemului fac coada la DNA. Ca , sistemul se va reface , este o alta problema , ce nu i se poate imputa lui Basescu.
          • -19 (33 voturi)    
            Băsescu încearcă din răsputeri (Marţi, 17 martie 2015, 19:51)

            Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui impartial

            să-și însușească meritul pentru pentru punerea pe picioare a Justiției, care funcționează de altfel foarte bine, dar pe mine nu mă păcălește. Dac-ar fi avut vreun merit nu se lauda în gura mare.
            • +13 (23 voturi)    
              Si cum te convingeai? (Marţi, 17 martie 2015, 20:08)

              Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

              Daca tacea si tu il citeai pe Dan Tapalaga??? :)
              • -4 (20 voturi)    
                În primul rând (Marţi, 17 martie 2015, 20:35)

                Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

                să fie jurist ceea ce nu e cazul lui ci a lui Macovei, după aceea să fie pasionat de sistemele judiciare ceea ce nu e cazul lui ci a lui Macovei, și în al treilea rând să se priceapă la alegerea oamenilor ceea ce nu a cazul lui ci a lui Macovei.
                • +9 (23 voturi)    
                  Poate n-ai inteles pana acum! (Marţi, 17 martie 2015, 21:16)

                  Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

                  Monica Macovei este un foarte bun tehnocrat, dar nu un om politic. Odata cu arestarea Elenei Udrea si-a pierdut obiectul muncii, singurul proiect fiind "Jos Udrea!". Acum, cand Base se relodeaza superb pe intreg esicherul si face agenda politica, devenind al treilea pol de putere , Monica Macovei si proiectul ei au intrat in uitare. Vei vedea!...
            • 0 (12 voturi)    
              Are acest merit (Marţi, 17 martie 2015, 21:06)

              Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

              problema e ca Udrea i-a luat mintile.
              • +3 (7 voturi)    
                Suntem (Miercuri, 18 martie 2015, 1:43)

                mercedes [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

                noi toti perfecti ?
            • +9 (11 voturi)    
              Dar (Miercuri, 18 martie 2015, 1:41)

              mercedes [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

              cum arata Romania pana la mandatele lui Basescu? Era coada la DNA ? Bineinteles ca este meritul lui.
              • -1 (3 voturi)    
                Bineinteles ca e meritul lui (Miercuri, 18 martie 2015, 13:32)

                dbdb [utilizator] i-a raspuns lui mercedes

                Basescu ca este coada la DNA! ca a patronat sistemul corupt care si-a luat-o complet in capp ca n-o sa pateasca nimic. Ia sa nu-i fi protejat Basescu - vezi Udrea - mai aveau aia tupeul sa devalizeze tara cum au facut-o? E, d-aia sunt acum la DNA!
          • +14 (18 voturi)    
            a scrie sau a gandi? (Marţi, 17 martie 2015, 21:52)

            cinic [utilizator] i-a raspuns lui impartial

            o singura intrebare: era Vanghelie in club? protejat de Basescu?
            Dementa ratiunii nu naste jurnalisti!
        • -15 (23 voturi)    
          Punct ochit, punct lovit (Marţi, 17 martie 2015, 18:58)

          Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

          ar fi daca ti-ar face neamurile un strop de bine si te-ar interna la Balaceanca.
        • +16 (18 voturi)    
          Tapalaga: (Marţi, 17 martie 2015, 20:03)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

          "Confortul intelectual se instaleaza odata cu capacitatea de a asculta argumente si de a le combate cu onestitate."
          Vom vedea daca-l combate cu onestitate pe Marian sau se va face ca ploua
      • -1 (5 voturi)    
        Sa ne uitam la fapte (Miercuri, 18 martie 2015, 9:52)

        v_sile [anonim] i-a raspuns lui Un roman

        Afacerea Microsoft a fost o conducta majora de a pompa bani din buget catre o "elita" politico-economica.

        Conducta a fost creata de PSD, in 2004 si au tras si ei din ea cat au putut. Vezi doar cazul ministrului Tanasescu.

        Conducta a fost preluata de Tariceanu. Si nu s-a blocat. Nu s-a blocat nici macar cand Basescu a avut un govern al PDL, cu prim-ministru PDL (Boc, 2009-2102). Doar ca rapid au trecut altii la rand, au mufat conducta la alte guri. Si dovezile sunt clare. Vorbim de Vreme, Cocos, Penalty si, finalmente, Udrea (care facea presiuni in guvern pentru adoptarea hotararii de alocare bani catre firmele intermediare, ce vindeau licente MS)

        A stiut Basescu de asta? Oare Basescu asta e un prost cazut din luna? El nu avea informatii de la SRI? El nu putea sa estimeze macar grosier cat costa campania lui electorala? Discutam de minim 20 de milioane de euro per campania. El nu avea habar de unde vin banii aia? Credea ca vin din cotizatiile membrilor?

        Hai sa ne intelegem. Basescu a fost un castig pentru tranzitia in Romania. Progresele au fost fenomenale in materie de justitie si un mare merit in apartine lui Basescu.

        Dar mi se pare prea mult sa il consider acum pe Basescu Maica-Tereza. Eu unul nu mai pot sa fac asta.

        In fapt, toata agitatia asta recenta a lui Basescu imi lasa un gust amar.

        As fi preferat o declarative scurta "eu am facut ce am putut pentru statul de drept si independent sistemului judiciar, am facut si greseli si compromisuri, caci nu am putut altfel, cei de dupa mine or sa aprecieze ce am facut bine si ce am facut rau"

        Si apoi trebuia sa se retraga din politica. A trecut bine de 60 de ani si e de 25 de ani in politica.

        Dar, cine stie, poate ca anumite dosare il ajung din urma si nu poate sa faca asta.

        Cu atat mai rau pentru el. Trebuia sa fie sigur ca nu pune mana pe niciun macar un leu nejustificat, odata ce stia ca SRI-ul si DNA-ul chiar o sa inceapa sa taie in carne vie.
    • -6 (14 voturi)    
      A venit PMP sa dea minus (Marţi, 17 martie 2015, 21:03)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      mai ales cei care au imprumutat partidul cu bani....
    • +17 (19 voturi)    
      Unii au vazut clubul mai demult (Marţi, 17 martie 2015, 21:27)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Articolul e un exemplu de oportunism ieftin. Un journalist integru ar fi scris acest articol cu mult inainte ca fostul presedinte sa-si fi incetat mandatul.
    • +12 (18 voturi)    
      Dezacord (Miercuri, 18 martie 2015, 0:38)

      The Wisest Fool [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Nu sunt de acord cu autorul articolului nici in aceasta privinta nici legat de dorinta de propulsare a lui Ponta de catre Basescu.

      Argumentatia e, pur si simplu, slaba iar sofismele de genul: "aceasta realitate exista oricat se vor stradui basistii habotnici sa o nege" ne fac sa ne intrebam de ce a ajuns dl Tapalaga sa faca propaganda in loc sa scrie articole bine inchegate si obiectiv argumentate.

      Traian Basescu are un merit evident in reformarea justitiei "oricat s-ar stradui dl Tapalaga sa nege acest lucru".
  • +27 (39 voturi)    
    Borfashii de Lux sunt Slugile Moscovei (Marţi, 17 martie 2015, 16:31)

    un domn [utilizator]

    e dovedit stintific ca uresese nu avea asa tupeu sa se apropie atat declarative cat si in intentie de Romania; furnizorul de otrepe vandute moscovei evident vine in zona p$d, cu elemnete barboase pe penele, cu un mosteniror de Crescent la brutarie..si cercul INCA nu e complet...Romania trebuie sa lupte impotriva borfasilor din interior..pentru a se apara de borfashii din exterior
    • -18 (28 voturi)    
      Generatia '40? Seriooos? (Marţi, 17 martie 2015, 19:27)

      KoCo nociv!!! [anonim] i-a raspuns lui un domn

      Sa inteleg ca dl. ziarist Tapalaga este " opinia publica, cea care ofera sustinere masiva ofensivei procurorilor..."!!! Se pare ca dl. ziarist este in gasca lui Corrado Cattani care a incercat sa starpeasca La piovra...In rolul lui Cattani pare a fi astazi in Romania o plavanca, Kovesi, pe care " opinia publica " o sustine, fiindca asa isi imagineaza ca e corect unii, precum dl.ziarist, iar eu sunt obligat sa nu-l cred pe Ion Cristoiu care a vorbit apasat despre Divizia media a SRI si DNA?! Fiindca odata cu venirea la putere, PE FALS, plavanul de la Sibiu, a gasit acei lingai de care vorbea ca replica Basescu...de ce in Romania n-o sa avem niciodata o presa care sa depaseasca mediocritatea? Din cauza fomistilor din media, inclusiv dl. ziarist Tapalaga...P.S.1- Printre borfasii de care aminteste ce rol are muma anticoruptiei Macovei? Mm? P.S.2-De ce dl.ziarist nu lupta impotriva cuplului nociv KoCo si se afunda in mocirla tuturor celorlalti? Mm?
  • +1 (33 voturi)    
    Sistemul fanariot (Marţi, 17 martie 2015, 16:44)

    SebastianD [utilizator]

    Schimbarea trebuie sa vina de jos in sus, pentru ca asteptand ca politicienii sa treaca printr-o criza de constiinta si sa se opreasca din furat nu e o solutie, daca vrem sa vedem rezultatele in viata asta...

    Dupa cum comentam pe un articol tot de-al tau de acum 1 an ( http://www.hotnews.ro/stiri-esential-16783137-reusi-evite-romania-criza-sistem.htm ), cand vorbim de partide si politicieni, vorbim doar de grupuri de interese si tot ce putem spera deocamdata e ca unele din interesele lor sa se intersecteze cu cele ale noastre, restul poporului, cum s-a intamplat in cazul lui Basescu, cel ce incet incet si-a pierdut imaginea de aparator al justitiei, sarind in cealalta barca atunci cand s-a apropiat prea tare de el si protejatii lui.

    Trebuie o radicala reforma administrativa, cumulata cu o descentralizare, un sistem in care oamenii responsabili de dezvoltarea orasului/regiunii sa poata fi alesi insa si schimbati usor de cei direct afectati de decizile lor. (nu ca acum cand iti vezi parlamentarii alesi doar 2 sapt inaintea alegerilor si care vin direct impusi de organizatia Bucuresti)

    In rest Dan, iti urez numai bine, continua seria noua de articole, care trebuie sa recunosc sunt mult peste ceea ce scriai acum cativa ani, mult mai matur scrise dpmdv.
    • +11 (13 voturi)    
      ba din ambele parti! (Marţi, 17 martie 2015, 17:29)

      vasilica_ [utilizator] i-a raspuns lui SebastianD

      nu, schimbarea trebuie sa vina din ambele parti. altfel de ce sa ma ostenesc eu sa tin 'atentia' in buzunar daca la nivel inalt nu se misca nimic si tunurile continua?

      reforma administrativa este chiar un exemplu de schimbare de 'sus in jos'. fara vointa politica asa ceva nu va fi realizat.

      un pic de jos, un pic de sus ... pina atingem o masa critica.
      • +1 (3 voturi)    
        De acord ... (Miercuri, 18 martie 2015, 0:23)

        SebastianD [utilizator] i-a raspuns lui vasilica_

        Prin schimbarea de jos in sus inteleg o schimbare a mentalitatii romanului, de a pune mai mult pret pe valoarea votului si de a nu la lasa supararea si frustratea doar la nivelul de ""lasa ca Dumnezeu e sus si vede", ci a incerca sa se implice mai activ in procesul democratic.
    • +12 (14 voturi)    
      interesele lor nu vor fi niciodata intersectate... (Marţi, 17 martie 2015, 17:29)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui SebastianD

      .. ce cele ale cetatenilor.

      Cica este in natura umana sa munceasca mai putin si sa castige mai mult, uneori pe langa lege....

      Tocmai asta face ca lupta sa fie continua, never ending story!

      Victoriile sunt doar victorii de etapa...

      Asa ca just keep on working!
    • +18 (40 voturi)    
      Mi-a placut mult acest laudatio "gratuit"! (Marţi, 17 martie 2015, 17:42)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui SebastianD

      Unde lucrati? Aveti vreun argument sau dovada ca Traian Basescu a sarit in barca cealalta? De ce nu-i cereti colegului dvs sa-i intrebe pe Monica Macovei, Daniel Morar, Codruta Kovesi, Coldea si Maior daca au primit vreun telefon sau comanda politica de la Traian Basescu? Asa am stii si noi care e adevarul, altfel nu facem altceva decat sa cadem in derizoriu incercand sa -i ajutam pe unii care isi pierd credibilitatea pe zi ce trece admirand picioarele primei doamne..
      • -1 (7 voturi)    
        Ori suntem golani ori nu mai suntem (Miercuri, 18 martie 2015, 0:19)

        SebastianD [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        ... vorba unui concetatean.

        Ori e justitia independenta si o lasam sa isi faca treaba, ori nu e, si dosarele sunt facute politic. Ce argumente mai vrei cand dupa al 3-lea(?) dosar pe numelei Elenei inca sustine convingerea ca e curata. Bine, bine, nevinovat pana la proba contrarie, dar nu tot el batea apropouri de fiecare data cand se specula(!) ca unul din cealalta tabara ar avea probleme cu legea. Ar mai fi si restul prietenilor/rudelor care ori sunt in arest, ori in puscarie. Sa fim seriosi, nu e prost Basescu, asa ca argumentul ca nu stia e f. subred.

        NB: Parerea mea, de amator de politica, nu lucrez in domeniu si nici nu cunosc oameni implicati.
        • -2 (2 voturi)    
          Ori suntem naivi, ori prosti! (Miercuri, 18 martie 2015, 10:35)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui SebastianD

          Ce zici ca dupa al nu stiu catelea dosar al lui Mazare, dupa ce este acuzat ca ar fi primit peste 9 milioane de euro spaga, a semnat un contract de 350 de milioane de euro pe 25 de ani aducand un prejudiciu de peste 24 de milioane de euro, Mazare nu e in arest preventiv nici macar 24 de ore, inseamna ca ramane cum am vorbit. Liderii sunt ocoliti, doar plevustele vor cade, restul e circ...Iar tu prost...
          • 0 (0 voturi)    
            Lipsa de argumente? (Miercuri, 18 martie 2015, 12:52)

            SebastianD [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            In general nu raspund mesajelor date de persoane ce in lipsa de argumente ajung la jigniri, dar voi face o exceptie poate vei intelege ceva din ceea ce am scris.

            Liderii au fost tot timpul protejati, cat timp au fost la putere bineinteles. Asta nu inseamna ca se va trece cu vederea pt totdeauna, insa atunci cand sunt de folos, raman in afara legii. Cand ne convine nu vedem asta, cand nu, folosim asta ca deturnare a directiei unei discutii. Care altfel ar fi motivul pt care toate mizerile facute de grupul din jurul lui Basescu ies acum la iveala?

            Nu te supara insa, pierde Ponta la un moment dat majoritatea si vor incepe dosarele sa se apropie mult mai mult de el.

            In orice caz, ma intrebai de telefoane date de Basescu si vroiam sa iti raspund ca sa "nu cazi in derizoriu":
            http://www.hotnews.ro/stiri-politic-19672454-procurorul-general-traian-basescu-sunat-cabinet-dupa-sechestrul-dosarul-nana-nu-avut-nicio-discutie.htm
  • -21 (49 voturi)    
    hmm (Marţi, 17 martie 2015, 16:49)

    Mazeta [utilizator]

    Înțeleg din articol că în ultimii 10 ani s-au luptat două tabere de borfași. Până aici e bine.

    Un lucru îmi este însă neclar: Traian Băsescu face parte din clubul „borfașilor de lux” sau din cel al „vechilor securiști”? Pare să intre în ambele categorii.
    • +20 (38 voturi)    
      alegerea e a Ta (Marţi, 17 martie 2015, 16:54)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      pentru sufletul tau...insa nu uita ca el a dat drumul la caini sa prinda Borfashii care cu suparare ii vezi la teve...stiu mazeta ca esti nostalgic....imi dau seama ca orgiile financiare cu hrebe..bombonel..masariche si altii..nu le vei trai inca odata...ajunge ..hai ca nu mai ai 20 de ani..mai bine accepta ca adolescent si teribilismul borfashilor..s a incheiat
      • +27 (31 voturi)    
        Ceea ce ma surprinde la Mazeta... (Marţi, 17 martie 2015, 18:17)

        Ion B [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        nu sunt comentariile sale "schizo" (realitatea este foarte diferita pentru el...), ci consecventa cu care posteaza la HN impotriva, sa zic asa, curentului.
        Keep up the good work, Mazeto!!! Recunosc, fara tine dezbaterea n'ar mai fi asa de picanta (asta este un compliment).

        Hai sa traiesti.

        PS
        Doar o curiozitate, daca nu te superi: esti o mazeta (F) sau un mazeta (M)?
    • +15 (23 voturi)    
      Nici din una nici din alta (Marţi, 17 martie 2015, 20:22)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Daca ar fi vandut flota nu se mai facea presedinte. Punea banii intr-o barcuta si pleca in lumea larga sa-i cheltuiasca.
      Daca era securist castiga Ciuvica procesul si nu mai trebuia sa-i dea lui Basescu vreo 13.000 euro.
    • +6 (8 voturi)    
      Hmm... (Miercuri, 18 martie 2015, 0:18)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Mazeto, multe ti-am reprosat si probabil iti voi mai reprosa. Dar un lucru tre sa-ti recunosc: simtul ...dialecticii...
      Pai, nenea Tapalaga , asta si vrea ( mai nou!) sa ne lase pe noi astia postangii, sa ne sfasiem intre noi: "basisti" "cu anti-basisiti". La capatul comediei, decorul va primi ,crede dansul,alte lumini si alte... muzici.Dar ,dar va ramane acelasi "cetatean turmentat:" care se va intreba laliu :"eu cu cine votez?"
      Nenea Iancu , purta corespondenta cu prietenul Paul Zarifopol , care-l si vizita la Berlin.Pai, bine mon cher, cum te acomadasi in Capitala imperiului?La care acesta raspunde franc :MPRTZ! Si l-a condus la gara. Incepuse sa scrie o alta "scrisoare " pentru pierdutii de romani -"Titirca, Sotirescu et comp".N-a terminat-o. Ne-a lasat-o noua sa o continuam
  • +29 (45 voturi)    
    Oare? (Marţi, 17 martie 2015, 16:51)

    Martinezu [utilizator]

    Asa, carevasazica….
    Pai atunci putem trage o egalitate intre Basescu si Iliescu nu?
    Unul a implementat o boala in system si unul a incercat sa o trateze.
    E ca si cum ai trage o linie de egalitete intre un doctor si un nazist din laboratoarele Auschwitz.
    Pai spune-ne si noua cum crezi ca ar fi aratat azi scena Romanieii daca sa zicem aveam un presedinte ca Adrian Nastase?
    Crezi domnia ta ca ar mai fi fost anchete si condamnari in zona marii coruptii?
    Crezi ca daca ar fi fost Ponta presedinte ar mai fi fost investigata coruptia din CFR, Combinatul Oltenia, Microsoft etc etc etc…?
    Asadar Vantu, Voiculescu sint dinozauri si oricum plecau, nu? Eu cred ca NU. Eu cred ca am fi avut in continuare sistemul mafiot cladit caramida cu caramida de Iliescu si oamenii lui.
    • -15 (23 voturi)    
      mda... (Marţi, 17 martie 2015, 17:31)

      Gustav555 [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Basescu a incercat sa trateze boala nasita de Iliescu timp de 10 ani si tot nu a reusit. Scuze, am uitat, a reusit sa-si bage in puscarie marii sai dusmani: Nastase si Voiculescu.
      A trebuit sa plece de la butoane ca sa inceapa sa cada marii rechini din anturajul sau. Si sa simta deja in ceafa rasuflarea justitiei.

      "Dreptate pana la capat"...

      Va mai amintiti cine a promovat-o?
    • -3 (11 voturi)    
      interesant exemplu ai dat (Marţi, 17 martie 2015, 18:22)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Pe doctor il cheama cumva Mengele? :D
  • +22 (40 voturi)    
    Analiza incompleta (Marţi, 17 martie 2015, 16:52)

    Eugenia [anonim]

    Analiza dvs ar fi fost completa daca ranchiuna fata de fostul presedinte nu v-ar fi facut sa omiteti rolul deosebit al favoritilor dvs, DNA si SRI. Astfel:
    -porniti de la premiza ca rapoartele SRI au cuprins relatari despre ,,protejatii" lui TB si ca acesta i-a impiedicat sa le dea drumul mai departe;
    -nici nu va trece prin cap faptul ca tocmai SRI ar fi putut fi complice al acestora si ca rapoarte despre faptele de care aflam astazi nu au fost nicicand intocmite;
    -refuzati sa va amintiti ca celesta Kovesi a fost in toti cei 10 ani in functii inalte in Justitie-procuror general si sef DNA si daca era o adevarata Cattani nimic nu ar fi impiedicat-o sa dea drumul la dosare;
    -faptul ca doar la schimbarea unui presedinte sunt anchetati preponderent cei care pana atunci fusesera ocoliti tine in proportie de peste 90% de mentalitatea functionarilor din orice domeniu:sa nu suparam seful facand ceea ce ne imaginam ca nu si-ar dori sa facem.
    In concluzie, nu mai dati cu barda in asa-zisul regim Basescu.
  • +4 (6 voturi)    
    Borgii cu P (Marţi, 17 martie 2015, 17:06)

    CititorulComentator [utilizator]

    Au asimilat Romania...
  • +9 (9 voturi)    
    clubul de lux (Marţi, 17 martie 2015, 17:07)

    c. mititelu [anonim]

    Pe cand cateva cuvinte si despre horia georgescu?
  • -8 (20 voturi)    
    ei ca sa vezi (Marţi, 17 martie 2015, 17:12)

    petre22 [utilizator]

    DNA nu se face la comanda, nuuuuu,cum explicati ca inainte de alegeri erau saltati cei din PSD si acum e taman invers PDL si toti din jurul lui Base sunt saltati sper ca si pe el intr-o zi ,iar Ponta se razbuna pe dusmanii LUI din PSD.,
    Daca asta e justitie corecta,de Androneasca se mai aude ceva,de tata socru,ei atunci la naiba cu Kovesi ca e si ea supusa politicului.
    Asta nu se numeste justitie dreapta.
  • -8 (30 voturi)    
    Eu n-am incredere in Kovesi (Marţi, 17 martie 2015, 17:14)

    M.aura [anonim]

    Episodul Iacobescu indica faptul ca raspunde la comenzi politice.

    "Evenimentul asupra căruia nu s-a insistat atunci, deşi a fost anunţat prin comunicat oficial, a fost că şefii ierarhici ai lui Iacobescu i-au luat dosarul la care lucra şi l-au atribuit altui procuror. De asemenea, se neglijează că Parchetul General condus la vremea respectivă de Laura Codruţa Kovesi a dat în 24 martie 2011 un comunicat în care se afirmă: „La Parchetul de pe lângă Tribunalul Olt şi parchetele subordonate nu se află înregistrat şi nu există în lucru la procuror vreun dosar în care să se efectueze cercetări faţă de BĂSESCU MIRCEA, pentru infracţiunea de trafic de influenţă sau alte infracţiuni. (www.mpublic.ro)

    Aşadar, în ciuda faptului că procurorii aflaseră că exista o conexiune între Sandu Anghel şi Mircea Băsescu şi că erau temeiuri serioase să se creadă că era vorba de mită şi trafic de influenţă, Parchetul General condus de Laura Codruţa Kovesi a muşamalizat întreaga afacere. Procurorul Iacobescu a trecut drept un nebun sau un agent lipsit de scrupule al adversarilor politici, iar Mircea Băsescu a fost scos basma curată.[...]

    Dacă lucrurile stau aşa cum par, atunci cu certitudine cineva a intervenit pentru muşamalizarea întregii afaceri în care era implicat până-n gât fratele preşedintelui României, Traian Băsescu. Iar de aici decurge o singură întrebare: a fost justiţia sub administraţia Băsescu complet independentă? De ce timp de trei ani nimeni nu a mai suflat o vorbă despre un caz atât de grav? Şi, în fine, ce eveniment necunoscut a deblocat procesul judiciar?"

    http://www.dw.de/cine-continu%C4%83-s%C4%83-mint%C4%83-%C3%AEn-cazul-bercea-b%C4%83sescu/a-17738087
    • +14 (28 voturi)    
      Poti sa mergi sa-ti iei banii! (Marţi, 17 martie 2015, 17:35)

      EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui M.aura

      Tocmai i-a trimis la casierie Voiculescu din fondurile Crescent. Maine te astepta din nou pe baricade, ca in ultimii 10 ani...
      • -3 (21 voturi)    
        Ce anume nu e adevarat? (Marţi, 17 martie 2015, 18:32)

        M.aura [anonim] i-a raspuns lui EdwardEugene

        E un articol marca "Deutsche Welle", nu Antena 3. Acestea au fost faptele, nu e nimic fals in acest text.
        Nu va mai faceti idoli anticoruptie, a se vedea cazurile Alina Bica si Horia Georgescu. Iar Kovesi are de raspuns la mai multe intrebari. Mai ginditi si cu capul vostru: credeti ca Sistemul lasa incoruptibili si integri sa aiba un cuvint de spus in ecuatia puterii din Romania? Ce vedem acum e doar o repozitionare a unor poli de putere.
        • -2 (2 voturi)    
          hai chiar asa (Miercuri, 18 martie 2015, 10:34)

          andrei [anonim] i-a raspuns lui M.aura

          hai chiar asa? e o repozitionare? adica toti sunt nevinovati si ii aresteaza degeaba?
          noi gandim cu capul nostru, din nefericire tu nu o faci. faptul ca nu se rezolva dosarele in timpul in care vrei tu nu inseamna obligatoriu ca cineva nu a fost lasat sa isi faca treaba. da, in anumite cazuri asa e, dar nu in toate. e insa greu de demonstrat cand e, deci mai bine nu generalizezi. nu toate dosarele sunt identice.

          si ce ar fi trebuit sa faca kovesi cand i s-a pus pumnul in gura la anumite dosare? sa ii impuste pe aia de se opuneau? adica pe base cand o apara pe udrea? logic ca faci ce poti cu ce ai la indemana.

          e foarte clar ca au mana libera acum ca actioneaza Iohannis. sa speram ca nu actioneaza si el discriminatoriu.
  • +19 (33 voturi)    
    si totusi... (Marţi, 17 martie 2015, 17:16)

    tzatziki [anonim]

    Base putea bine merci sa lase lucrurile ca pe vremea lui Nastase facind doar mici ajustari astfel ca doar dusmanii lui si ai noii clici sa fie condamnati. Dar nu, dupa cum spune si Tapalaga, el a dat friu liber justitiei. Nu i se pare autorului ca in continuare se agata de o himera? vrea neaparat condamnarea lui Basescu pentru ceva ce n-a facut. Este doar o incapatinare ?
  • +9 (25 voturi)    
    bun articol! (Marţi, 17 martie 2015, 17:21)

    ..13 [utilizator]

    Basescu a pornit furtuna.

    A procedat asa cum a spus cand s-a urcat pe tron- a declansat tsunami-ul de curatare a sistemul....

    Cei vechi nu ar fi plecat daca Ponta nu se ajungea pe post de Prim Mincinos.

    Arestarea lui Nastase petrecuta cu mare scandal cu PSD-ul la putere nu ar fi fost posibila daca partidul monstru ar fi fost in opozitie. Asa ca Base a procedat corect cand l-a urcat pe scaunel pe micul in fapte dar marele cu numele de Primul Mincinos.

    Toti cei care au favorizat infractorul au trecut prin grila - pana in Iunie 2012 era de neconceput ca alde Branisteanu sa fie condamnat pentru favorizarea infractorului, si de cate ori a facut chestiuni similare maretul doctor...

    Evident ca Base nu se astepta sa fie scutit de atacuri si nici prea curat nu a fost PDL-ul.

    Rand pe rand fiecare va trece si va raporta ce a facut bine si ce a facut mai putin bine.

    Deschideti larg portile sa intre oamenii care au fraudat!

    cate masini bengoase sunt in circulatie tot atatea clienti de lux pentru mititica sunt inca in libertate.

    Sa fie primiti in beciul domnesc!

    Si fara de bani sa fie lasati!

    Si la munca sa fie trimisi ca sa poata sa inteleaga ce inseamna sa muncesti ca sa faci un ban cinstit.

    P.S.
    Monica Macovei este razbunata - ea a inceput lupta reala cu sistemul si tot ea a fost prima rapusa, pe nedrept. Rapus este si unul dintre primii "nevinovati" Patriciu, doar ca omul a plecat si a lasat banii altora...
  • +9 (13 voturi)    
    Dvalizarea Oltchim ? (Marţi, 17 martie 2015, 17:35)

    mihai1986 [utilizator]

    Ai punctat bine, au fost dosare serioase, insa exista inca lacune, una este cazul Oltchim si al sau fost director Roibu. E de notorietate ca el a fraudat de la varf Oltchimul prin firme capuse unde directori erau tot interpusi de-ai lui, fosti maistri in combinat....Au devalizat Oltchimul, au vandut active profitabile - vezi fosta fabrica de conserve Raureni, pe nimic, pe motiv ca ar fi neprofitabile. Au vandut produsele Oltchim numai - exclusiv prin interpusi, gen Comchim, cu al sau sef maistru Neagoe, primar la Babeni, care doar punea un adaos la produs, din care mare parte revenea lui roibu...Pe partea de achizitii combinatul cumpara la suprapret materiale numai de la firme prietene, pe spaga binenteles, care ajungea tot la roibu...De ce DNA-ul nu ancheteaza cazul Oltchim??? Oare pentru ca roibu a cotizat la toate guvernele???
  • +19 (31 voturi)    
    cine trebuie sa faca curatenie ? (Marţi, 17 martie 2015, 17:48)

    un cetatean european [anonim]

    Ma trec fiorii cand citesc acest articol. Domnule Tapalaga, cine trebuie sa faca aceasta curatenie ? Procurorii ? Democratia nu se poate smulge cu forcepsul, ea este un proces foarte indelungat, societatilor democrate din Occident le-au trebuit peste o suta de ani. Uitati-va ce-a facut democratia occidentala impusa tarilor arabe. Romania a pierdut startul in '90, cand s-a refuzat improprietarirea. De atunci a inceput marea mafie cu privatizarile si retrocedarile, pe care Basescu a reusit sa le stapaneasca, in masura in care a putut. Nu-i putem reprosa lui Basescu ca n-a eradicat toata coruptia din Romania, in masura in care cei care trebuiau sa lupte impotriva coruptiei erau ei insusi corupti. De ce-i reprosati lui Basescu ca n-a eradicat "coruptia de lux", el Presedintele demis de doua ori si batjocorit de dimineata pana seara in mass media romaneasca pe care o reprezentati ? Ce ajutor a primit Basescu de la d-voastra, reprezentantii presei, a patra putere in stat ? Aratati cu degetul spre antena 3, dar sunteti cu totii vinovati pt. nepasarea de care ati dat dovada. E foarte simplu sa veniti acum si sa culpabilizati un singur om pt. toate esecurile, deh, v-ati spalat pe maini. De ce apar dosarele acum ? Pt. ca le-a tinut Basescu ? Nu, Domnule Tapalaga, ci pt. ca sistemul insusi, pe care Basescu a crezut ca-l controleaza si de fapt nu-l contola, a explodat de suprasaturatie. Imbarligaturile intre politicieni si sistem sau structuri, cum vreti sa le spuneti, se terminasera si nu mai era loc sa te misti. Iohannis avea dreptate cand spunea : "punct si de la capat". Resetarea Romaniei trebuie facuta in totalitate, atat in randul politicienilor, cat si in randul structurilor justitiei, societatii civile si nu va fi usor. Toti actorii care contribuie la resetarea Romaniei trebuie sa mearga in echilibru, tinandu-se de mana si "pas cu pas", cum spunea Iohannis, fara sa ne bagam pumnul in gura unul altuia. Terenul pe care calcam este foarte alunecos.
  • +11 (13 voturi)    
    este Borfashion RO League (Marţi, 17 martie 2015, 18:01)

    mnicku [anonim]

    club e prea putin spus la citi sint; pai numai din actualul guvern al penalilor au fost condamnati 13 ... mititei dolofani

    Numai dintr-un singur judet puteti face lejer vre-o 5 echipe de fotbal cu tot cu rezerve.

    Despre ce vorbim d-le Tapalaga, in Ro fura astia la scara mare, nu se mai complica nimeni cu jumatati de masura .
    Asa ca dati cezarului, adica hotului ce i se cuvine ca nu degeaba au furat .. NU ?...... putin respect monsher
  • +20 (26 voturi)    
    cam asta este (Marţi, 17 martie 2015, 18:06)

    florin mihaita [anonim]

    daca cei 10 ani basescu n-au insemnat decit o ''reasezare'' a sistemului, ar trebui sa ne spuneti si ca printre ''sculele'' cu care ar fi executat aceasta operatie se numara mai toti eroii dumneavoastra si cei ai zilei: kovesi, coldea, morar, macovei, etc.
    complici, slugi sau, in cel mai bun(?) caz, arivisti ''naivi'' in slujba statului de drept... ce credeti?
  • -4 (14 voturi)    
    Niciodata nu vom gasi (Marţi, 17 martie 2015, 18:07)

    mopsu [utilizator]

    in Romania oameni sa faca chirurgie in justitie fara alegere. Mai bine cu Kovesi, care ancheteaza cu dedicatie, decaat deloc.
  • -8 (20 voturi)    
    ,,sistemul" (Marţi, 17 martie 2015, 18:09)

    vipo [anonim]

    !
    1. Dupa 2004, sub patronajul Base-PDL , ,sistemul" s-a orientat spre exponentul lui cel mai versat care, restrangandu-i aria l-a ,,tintit" doar pe concurentii sai Nastase si Voiculescu si pe toti cei legati de acestia! Desi a fost cea mai mare coruptie si ,,vanzare de tara" prin ANRP nici SRI nici justitia nu a miscat in front, n-a intrat pe ,,aria" ,,protectorului"!
    Faptul ca abia acum ies dosare pt fapte de 8 ani demonstreaza asta!
    2. Dupa 2012, datorita manipularii pe care a facut-o la referendum si, ramas si fara guvern ,,la purtator", nu l-au mai ascultat nici ,,oamenii" din servicii nici ,,oamenii" din justitie si ,,s-a dat drumul" la dosare!
    Deabia de la preluarea guvernării de către PSD/Ponta au fost arestati mai multi corupti si, in premieră, și de la ,,strânsura” de opoziție de ,,dreapta”!
    Nu poate fi tagaduita incurajarea prin neamestec de la Ponta, interesat sa scape de o parte din ,,garda veche" si corupta din PSD(!?)

    3. Din dec.2014,. de la ieșirea ,,dopului-protector al justiției” care, ținea ,,țeava înfundată” pe partea lor, curg in valuri spre, datorită presiunii acumulate de către ,,dop”, facandu-se coada la DNA !
    Au continuat ,,să curgă” și de la PSD, și rude ale lui Ponta, ceea ce demonstrează ca exista si oarece echidistanta dar, si faptul că, doar din dec.2014, după ce a ,,picat” hăhăitui, justiția este cu adevărat liberă, chiar ,,buiestră” pt că, mai ,,ridică” și câte unul de-al lor!!

    Basitu nu a invins,doar ,,a calarit sistemul", cu zabala stransa, facand manevre parsive pana cand si ,,sistemul"- jokey&calul s-a urat si l-a trantit!
  • +2 (16 voturi)    
    Am spus si... (Marţi, 17 martie 2015, 18:10)

    MyGame [utilizator]

    Am spus si o tot spun! Hai sa le marim salariile pe masura responsabilitatii: 12.000 euro/ luna presedintele, 10.000 euro/ luna ministrii, 7000 euro secretarii de stat. Asa vom atrage oameni capabili, o parte chiar din mediul privat, altfel tot borfasi si hoti vom avea. Eu cred ca prost o fi ala de vrea sa fie acum ministru pe 1500 euro/ luna. Hai sa le cerem dar hai sa le si dam. 15 ministri*cu 10.000 euro/luna= 150.000 euro*cu 12 luni=1,8 milioane euro/an. Daca nu avem 1,8 milioane euro sa platim ordonatorii de credite (ministri), hai sa ne lasam de politica si cum ne-o fi soarta. Vrem un vrem, fara politica si religie viata ar fi un haos.
    • +14 (16 voturi)    
      Niciodata nu va fi indeajuns (Marţi, 17 martie 2015, 18:42)

      M.aura [anonim] i-a raspuns lui MyGame

      Chiar si 1.000.000 de euro/luna nu-i va opri sa fie borfasi, daca ei nu simt in sinea lor ca sint in acea functie publica pentru binele cetatenilor si nu pentru binele lor personal. Daca mentalitatea lor e de una de borfas, vor face acte de coruptie indiferent cit de bine ar fi platiti. Motivatia nu trebuie sa vina de la bani, ci din constiinta, din fibra lor de oameni cinstiti si dedicati binelui public. Dar astfel de oameni nu ajung la virful puterii, are grija Sistemul ca acolo sa patrunda doar borfasi santajabili.
    • +4 (6 voturi)    
      Pentru lacomia lor patologica - gura lor (Marţi, 17 martie 2015, 21:14)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui MyGame

      doar pamantul o astupa.
      • +1 (3 voturi)    
        Tind sa (Marţi, 17 martie 2015, 23:13)

        MyGame [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        Tind sa iti dau dreptate! Mi-as dori totusi, sa nu ma resemnez! Intr-o lume in care toti alerga dupa bani, e greu sa gasesti unul capabil sa fie neremunerat dar din dragoste de tara, sa vina in slujba poporului, dar sa gasesti 15 ministri si 45 secretari de stat?! Nici voi cei de pe site nu v-ati pune acum, pielea la bataie pentru 1500 euro/luna. Peste tot in tarile civilizate, meritocratia se plateste! Ma duc sa ma uit la meci! Hai Halep!:)
  • +1 (23 voturi)    
    Mie-mi place articolul (Marţi, 17 martie 2015, 18:59)

    newlook [utilizator]

    Mie-mi place articolul.

    Cateva idei sunt chiar memorabile.

    Spre exemplu:
    - dupa numai 9 ani si 8 luni de regim basist, Tapalaga realizeza ca "ceva-i putred" cu regimul asta. Perspicacitate, fratelo, rupere, nu asa ....

    - dupa numai 10 ani si ceva de "independentaJustitiei" basiste, dupa numai 200-300 de articole laudative pe "curajul si profesionalismul procurorilor" basisti...ei, bine, procurorii dadeau numai in opozitie...ca asa se face; cu dosarele oamenilor puterii mai usor...c-o fi... c-o plezni, sa mai vedem.... !
    Dar, sigur, Justitia a fost "independenta" iar procurorii "profesionisti si temerari"....cine se mai poate indoi de asta ? (Tot Tapalaga dicere!)
  • +12 (18 voturi)    
    cand analistii scriu istoria (Marţi, 17 martie 2015, 18:59)

    mihailstanciu [anonim]

    Tipic romaneste.Noi am fi vrut ca sistemul comunist sa fie abolit in totalitate.Ce am obtinut este schimbarea comunistilor din prima linie cu cei din cea de a doua.Am fi vrut ca mafia coruptilor sa dispara la o pocnitura din degete(de Presedinte).Ce am obtinut este doar inceputul unei adevarate demafiotizari,intr-un proces care pare sa se accelereze.Am fi vrut ca jumatate de secol de comunism sa se evapore pur si simplu din istoria noastra,fara macar sa-l condamnam formal si fara sa-i lustram leadershipul.Ce am obtinut este o condamnare oficiala in mijlocul fluieraturilor si scoaterea la lumina a dosarelor securitatii.Acum vin chibitii si specialistii din tribuna care ne intreaba de ce n-au disparut toti mafiotii?Ei au raspunsul.Pentruca ii protejeza noua putere.Udrea a putut avea dosar "abia cand marele protector al fostului ministru nu mai putea actiona institutional pentru a bloca ancheta".Dovezi?
    Deci Basescu doar a schimbat o mafie cu alta.Cinicii si
    pesimistii,ca sa nu mai vorbim de antenisti,se vor folosi de o astfel de "analiza" pentru a distruge sau anula importanta schimbarilor cu adevarat revolutionare petrecute in ultimii 10 ani.Basescu "nu a invins sistemul ci l-a reasezat".Ponta sau Voiculescu nu ar fi putut spune-o mai bine.Cum scriam la inceput,sistemele nu pot dispare pur si simplu,dar pot primi o lovitura mortala.Fara Basescu Tapalaga n-ar mai avea ce scrie.
    Trebuie sa criticam raul ,dar fara a demoniza pe cel care a initiat cu adevarat distrugerea lui.
  • -5 (17 voturi)    
    subscriu!! (Marţi, 17 martie 2015, 19:12)

    lili [anonim]

    Eliberarea Justitiei si anchetarea borfasilor de lux si ce vom face mai departe sunt prioritatile Romaniei si sansa zilei de maine, altfel o vom lua iar de la capat pierzand inca si inca si inca 25 de ani.....
    Numai ca uitandu-ma la ceea ce ofera scena politica in acest moment nu vad bine anul electoral 2016....
    Chiar nu stiu cati ani ne vor trebui pentru a curata un organism atat de bolnav.
  • 0 (4 voturi)    
    sau poate ca exista o alta explicatie? (Marţi, 17 martie 2015, 19:27)

    pupu calache [anonim]

    cititi acest articol, scris cu ocazia alegerilor prezidentiale de anul trecut. veti gasi lucruri pe care nu le-a spus nimeni altcineva pina acum in presa noastra, exact pe acest subiect:

    http://nivelul2.lab501.ro/pontati-vota/
  • +11 (23 voturi)    
    peste poate ce spune (Marţi, 17 martie 2015, 19:31)

    victor L [utilizator]

    dl Tapalaga:
    Kovesi, Nitu si SRI-ul lui Maior si Coldea luptau pentru Justitie, iar Basescu isi proteja coruptii.
    Iar cei pomeniti mai sus doar de teama lui Basescu nu au dat drumul la dosare.
    E cam cusut cu ata alba articolul.
    Acum e buna Kovesi cu Nitu? nu mai sustineti ca Basescu a vindut Justitia?
    Ca atunci ati scornit sintagma, la numirea celor doi :P
    Cind se va face o descindere mai serioasa si in Clubul borfasilor de lux din mass media?
    Urmasii lui Felix ori Vintu cu Tolontan pe post de Maica Precista inca isi fac treaba.
    Urmariti cite articole a scris Tolontan in GSP despre Felix in 8 ani de proces si cite a scris despre Udrea in 2 luni.
  • +12 (16 voturi)    
    O problema pe care n-o discuta nimeni (Marţi, 17 martie 2015, 19:49)

    M.aura [anonim]

    BNR si bancile comerciale din Romania. Cum este posibil ca ani de zile sa se plimbe zeci, sute de milioane de euro/lei fara ca institutiile bancare sa se sesizeze? Nu toate spagile borfasilor de lux erau tinute la saltea, multe au fost plasate in conturi, unele in strainatate. Transferurile bancare cu sume mari nu au dat de banuit? Eu credeam ca operatiunile bancare sint strict limitate si monitorizate.
    Astept ca DNA sa faca lumina si in aceasta privinta, iar BNR trebuie sa raspunda de ce reglementarile financiare stabilite sub sefia lui Isarescu nu sint eficiente, astfel incit borfasii de lux se plimba cu spagile nestingheriti din banca in banca.

    Redactia: am un comentariu ptr MyGame blocat.
  • +14 (20 voturi)    
    ce mai zice partidul M la puterea 10 (Marţi, 17 martie 2015, 20:06)

    barba-neagra [utilizator]

    Si hai dar sa calcam cu curaj peste cadavre, caci drumul e liber. Basescu trebuie lovit, ciopartit, maturat. Basismul trebuie degraba sters din mintea basistilor. Exista doua alternative, sau chiar trei:
    1. Monica la puterea tapalaga; singura nu poate pentru ca nu are nici karisma nici viziunea nici onestitatea simpla, nici macar prezenta de spirit a celui hulit;
    2. Klaus curatat de scame si dosare (gen Georgescu sau casa din centrul Sibiului) de toata suflarea flamanda de pozitii, bani si rating (inca nu sunt hotarati cei din diaspora, dar Realitatea lui Guse & Razvan lucreaza din greu);
    3. Ponta reshapat, reloaded, iubitor de oameni de afaceri si, datorita noul cod fiscal, viceversa, alaturi de pretini tineri din garda '40, vorba dlui tapalaga, Sebi & Shova.
    • +10 (20 voturi)    
      Asta da coabitare! (Marţi, 17 martie 2015, 20:16)

      EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui barba-neagra

      Ii uneste acelasi ideal maret, ura fata de Basescu. Ura fata de unul superior lor, care va ramane ca fauritorul Romaniei moderne, ca vor ei sau nu...
      • -1 (5 voturi)    
        Va ramane dar se coboara singur (Marţi, 17 martie 2015, 21:17)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

        de pe soclul pe care il merita, nu are consilieri de imagine.
        • -3 (3 voturi)    
          Ia o pauza, bati campii! (Miercuri, 18 martie 2015, 10:26)

          EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          M10 este o marota ce se vrea vis...
  • +12 (14 voturi)    
    Ontanu??!! (Marţi, 17 martie 2015, 20:13)

    Natasa [utilizator]

    Dar pe Ontanu de ce il protejeaza presa, DNA-ul, armata??? Asta conduce si fura sectorul 2 de 15 ani, sfideaza orice lege si cu toate astea e in continuare liber!
  • +8 (16 voturi)    
    serios!? (Marţi, 17 martie 2015, 20:28)

    zizou [anonim]

    Serios?! Unde era articolu asta acum 2 ani cand generatia 40 era la butoane? Era cumva tapalaga platit din jaful ala? A plecat base si gata s-a rupt lantu de iubire?
  • +7 (19 voturi)    
    O parere... (Marţi, 17 martie 2015, 20:37)

    nic1 [utilizator]

    domnule Tapalaga dupa cate observ ati trecut in tabara lui Voiculescu.
    Rusine!
  • +4 (10 voturi)    
    Avem vreo dovada? (Marţi, 17 martie 2015, 21:09)

    hashdoio [anonim]

    "Vointa de a face dosarul s-a putut materializa intr-o punere sub acuzare abia cand marele protector al fostului ministru nu mai putea actiona institutional pentru a bloca ancheta".
    Avem o dovada sau doar ceva contra?
  • +7 (13 voturi)    
    Stuff-urile d-lui Tapalaga! (Marţi, 17 martie 2015, 21:26)

    mcv [utilizator]

    D-le Tapalaga, pentru cine scrieti d-voastra aceste stuff-uri? Altfel spus, la ce categorie de public sperati d-voastra "sa prinda"? Chiar va imaginati ca un individ care este capabil sa butoneze o tastatura si sa cotrobaie pe internet, poate fi el atat de usor de dus cu presul? Sau, si mai evident: va imaginati ca un individ care a trait in ultimii zece ani in tara asta si a fost martor la tot ce s-a intamplat in acest timp, poate fi el setat pe NOUL d-voastra " program"? Cum nu va poate fi clar faptul ca orice om care l-a sustinut pe Basescu in timpul torpilelor PSD-isto-PNL-iste si apoi a celor USL-iste, si apoi din nou a celor PSD-isto-NOU-PNL-iste, este un om care judeca cu capul lui? Ma intreb, ce va poate mana in lupta, sa va merite sa va compromiteti in acest hal?!
    D-le Tapalaga, daca ati intra la propriu, in "armata" antenista, n-ati avea nicio problema de acomodare. Asa le ziceti, de parca-ati fi ei! Sincer, cred cu adevarat, ca acum mai mult ca niciodata, ar trebui multiplicat Basescu!
  • +8 (16 voturi)    
    Declicul.. (Marţi, 17 martie 2015, 22:07)

    KAPPY [utilizator]

    In ura sa fata de o femeie , Dan ataca tot ''regimul'' Basescu , insa fara acest Basescu, Romania ,astazi, nu avea la inchisoare decat cativa hoti de buzunare///
  • +11 (15 voturi)    
    Ex-jurnalist (Marţi, 17 martie 2015, 23:17)

    n italy [utilizator]

    Nu imi aduc aminte de o decadere atat de abrupta dpdv moral,deontologic,profesional si neasteptat ca al fostului jurnalist Tapalaga..pacat de el-ce sa zic!Cum zicea cineva aici mania sau obsesia lui maniacala e aproape de cea a CTP-ului si cum mai zicea cineva :nebunii au momentele lor de luciditate partiala nebanuita..
  • +10 (14 voturi)    
    mister Tapalaga, (Marţi, 17 martie 2015, 23:43)

    dan.c [utilizator]

    Probabil ca naivitatea mea va mira pe multi, dar pana azi te-am luat in serios. Adica am crezut ca scrii pe bune ceea ce crezi si simti. Aveam inca in minte anii vechi cand primeai 1000 de comentarii la un articol pe HN.
    La fel cum Dinescu l-a doborat pe AN cu emisiunea in care umbla prin sate si lua opinia taranilor: "Lasa bre sa mai vina si altii" pentru ca 5 ani mai tarziu si cu 10 kile in plus pe burta si cu banii lu Vantu in crama sa-i zica lu Base pe scena la Craiova: "ce atata incrancenare domne? mai bine hai sa facem o masa!" La fel ca Paller si Cristoiu, la fel ca Tuca si CTP, la fel ca Hurezeanu, te degustasi si matale intr-un final. Naiv cum sunt am crezut si in ei pana tarziu. Imi vine si acum sa rad la cum consideram o ratacire cand Hurezeanu ii lua interviu lui Becali la palat :)
    Ca ei ai ajuns si matale... Un pic mai citit, un pic mai cu staif, dar tot Ciutac......... :(
  • +3 (7 voturi)    
    Te-as crede, daca... (Miercuri, 18 martie 2015, 1:33)

    Primula [utilizator]

    Daca spui ca lupta lui Basescu a fost doar pentru a inlocui pe 'borfasii" batrani cu cei din generatia noua, ar trebui sa aduci si niscaiva dovezi. E oare cineva care ar putea si dovedi ca dosarul Bute a fost tinut atata timp doar pentru ca Basescu l-a blocat? Un procuror, DNA-ul, vreun reprezentant al serviciilor, caruia Basescu i-ar fi cerut sa ingroape dosarul? Nici eu nu mai am incredere in Traian Basescu pentru ca o apara pe Udrea impotriva tuturor evidentelor, dar a spune ca el insusi a interzis punerea pe rol a dosarului Gala Bute mi se pare mult daca nu exista o dovada certa, un autodenunt, un om de care a depins deschiderea urmaririi penale si nu a facut-o pentru ca i s-a cerut asta.
    Si mai am o intrebare. Spui, "nimeni nu poate guverna in forta impotriva intregului popor"!. Consideri ca "borfasii de lux" formeaza poporul despre care crezi ca nu admite o guvernare in forta? Te inseli, D.T.! Ei nu sunt popor, ei sunt cei care sunt impotriva poporului, pentru ca ei au inghitit precum balaurii din poveste si banii de spitale, si de scoli, ei au vandut sau secatuit resursele si si-au insusit proprietatile celorlalti, au generalizat mita, au sifonat fondurile europene care erau destinate ridicarii standardelor de viata ale romanilor! Cu acesti borfasi nu se poate guverna decat in forta, pana cand toti vor ajunge la puscarie, unde le este locul! Nu va mai speriati de zornaitul catuselor si lasati dreturile omului pentru cei care sunt oameni, nu borfasi! Poporul vrea sa auda zornaitul catuselor! Nu e setos de sange, ci de dreapta judecata! Pentru toti, si pentru Basescu, si pentru Ponta, fiecare dupa gravitatea faptelor savarsite! Nu sunt puscarii? Sa se construiasca de catre cei care trebuie sa le ocupe! Cum si-au ridicat palate, isi pot ridica si celulele pe care sa le ocupe pana cand platesc ticalosia cu care au secatuit Romania!
  • +12 (12 voturi)    
    Domnule Tapalaga (Miercuri, 18 martie 2015, 6:44)

    Diletant [utilizator]

    Mi se intampla ceva ciudat! Cu mult timp in urma va citeam articolele! ... Am cumparat si cartea!
    Acum nu mai am rabdare sa va citesc. Prea putine idei, prea fixe, prea pline de venin .... ca in reclama cu halatul.
    Citesc insa comentariile la articolele dumneavoastra. Sunt mult mai bune, mai obiective si ... savuroase.
  • +4 (10 voturi)    
    numai (Miercuri, 18 martie 2015, 8:25)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    numai o injuratura groasa se potriveste situatiei actuale.
    Dvs v-ati pus ochelari de cal...
    La fel cand erati fanatic Basescu...

    O fi avand Basescu limbaj frust, dar numai cand te uiti ca Mazare pleaca liber si Georgescu sta in arest, iti vine sa scuipi a paguba...

    David liber in curand...
    De Ponta si o groaza de spagari nu se atinge nimeni....
    • -6 (10 voturi)    
      Comparație (Miercuri, 18 martie 2015, 9:07)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      „De Ponta si o groaza de spagari nu se atinge nimeni.... ”
      De Udrea și de „groaza de șpăgari” din urma ei nu s-a atins nimeni când erau pe cai mari!
      Așa că, teoria lui Tapalagă se verifică încă o dată: DNA-ul nu are cum să obțină date, dovezi, mărturii împotriva celor aflați (încă) în fruntea bucatelor. De altfel, observ cu îngrijorare cum sunt cenzurate comentariile nefavorabile la adresa fostului președinte (comentariul meu de ieri, de exemplu), și agreate cele care lovesc în jurnalist.
      Felicitări, domnule Tapalagă! Nu mor caii când vor câinii!
  • +3 (7 voturi)    
    închisoare (Miercuri, 18 martie 2015, 9:11)

    mircea gz [anonim]

    Câți oameni politici erau la bulău pe vremea lui Ilescu-Năstase? Exact câți sunt astăzi în Bulgaria. Nici unul. De ce?
  • +4 (4 voturi)    
    ce folos ? (Miercuri, 18 martie 2015, 9:34)

    elena [anonim]

    Pana cand o sa plateasca romanii nesimtirea celor care ne conduc, faptul ca prin coruptie isi fac averi enorme ?Chiar daca ii baga la puscarie tot romanul de rand plateste intretinerea lor .Ce folos atunci ca ii prind si ancheteaza daca nu le confisca averea obtinuta ilicit ?
    Mai bine le-ar confisca averea si sa-i lase liberi sa se intretina singuri , in caz contrar fac 5-6 ani de puscarie pe banii nostri si dupa aceea vin si ne rad in nas ca de averea lor nu s-a atins nimeni,huzuresc bine merci in continuare.
  • -6 (6 voturi)    
    Iohanis, noul Zorro ! (Miercuri, 18 martie 2015, 9:34)

    krampus [utilizator]

    Traian Basescu si Victor Ponta protejandu-i impreuna pe Elena Udrea si Sebastian Ghita de urgia DNA iar DNA si SRI rasculandu-se impreuna contra marilor tirani la suava chemare a unui profesor de fizica din Sibiu ?! Ingenioasa rasturnare de scenariu, dle. Tapalaga, si sunt sigur ca dl. Iohanis va pretuieste ingeniozitatea si creativitatea dar seamana prea mult cu literatura omagiala cu care suntem obisnuiti inca de la Nicolae Ceausescu, fiecare nou presedinte este tamaiat cu povestea asta - un barbat ales din popor se lupta cu talhariile predecesorilor sai ajutat de o mana de haiduci procurori si sereisti sa imparta dreptatea poporului recunoscator. Prea repede ati lansat balada haiducului Iohanis, dle. Tapalaga, vedeti sa nu pateasca ca Obama care a primit premiul Nobel pentru debut si nu a mai apucat sa-l merite.
  • -3 (3 voturi)    
    structurile de tip mafiot (Miercuri, 18 martie 2015, 10:00)

    ioan [anonim]

    In Romania in cei 50 de ani de asa zis comunism s-a creat cea mai interesanta structura de tip mafiot,de fapt lovitura de stat a fost pusa la cale si coordonata excelent de aceasta asa zisa "societate",care a dat si colaterale,din care cea pe care a vrut sa construiasca Basescu ca sa poata stapani societatea civila,nu a dat chiar prea multe rezultate,sa ca a ramas cam "singur" in fata clanului mafiot.Ponta fiind mai tanar a ales clanul care trebuie din care daca faceti o socoteala s-au retras "capi" cum care Sarbu,Iliescu....credeti ca Hrebenciuc va pati ceva???fostul secretar de partid dela Bacau este unul din capi,casi Nastase...va imaginati ca Nastase era la puscarie si isi spala singur chlotii,sau spala pe jos?????
  • -6 (6 voturi)    
    Justitia libera si statul de drept marca Basescu ! (Miercuri, 18 martie 2015, 10:19)

    lili [anonim]

    Azi, Procurorul general Tiberiu Nitu a declarat:

    "Totodată, Nițu a spus jurnaliștilor prezenți că Traian Băsescu a sunat la cabinet, după măsura privind sechestrul pe terenurile de la Nana.

    „Nu comentez și nu răspund afimațiilor conjuncturale ale unor oameni politici, afirmații care nu au niciun temei juridic.
    Nu insistați, pentru că eu nu intenționez să alimentez un subiect creat artificial. Eu am fost și prim-adjunct al Procurorului General, subiectul nu este nou. Nu am luat nicio hotărâre ( cu privire la sesizarea Inspecției Judiciare în legătură cu afirmațiile lui Traian Băsescu, n.red) Nu voi eu cel care încarcă volumul de activitate al Inspecției Judiciare (..) Am mai spus și la bilanțul Ministerului Justiției, în anul 2015, să nu ne amăgim că atacurile împotriva procurorilor vor dispărea, iată că ele continuă. În calitate de șef al Ministerului Public, când a fost criticată activitatea MP am răspuns ferm. Reputația mea este solidă și nu cosnider că afirmațiile contextuale o pot afecta.
    A sunat la cabinet ( Traian Băsescu, după ce s-a pus sechestru pe terenurile de la Nana, n.red). Nu am avut nicio discuție cu dumnealui”, a declarat Tiberiu Nițu."
    http://www.b1.ro/stiri/eveniment/tiberiu-nitu-despre-afirmatiile-lui-basescu-reputatia-mea-e-solida-dansul-a-sunat-la-cabinet-dupa-masura-sechestrului-pe-terenurile-de-la-nana-105962.html

    "Eu nu am sunat nici un procuror, eu nu am facut, eu nu am dres", asa sunau minciunile lui Basescu, spuse de el IERI dupa articolul lui D Tapalaga!!
    Mai are careva vreo retinere sa creada ca T Basescu suna cand voia pe cine voia si ca NU misca nimeni cu dosarele pe care le vedem acum, cine ar fi indraznit sa faca asa ceva?!
    Abia ACUM au dat drumul procurorii dosarelor ce asteptau de ani de zile !
    Succes DNA, succes Codruta, la puscarie cu hotii astia, ani grei la puscarie si BANII recuperati!!
    • -1 (3 voturi)    
      Lili, ce spune Nitu parca spune Ponta! (Miercuri, 18 martie 2015, 10:31)

      EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui lili

      Poate sa minta orice, numai prostii il cred. Fa-ti treaba ca lumea chiar daca toti iti vor da pe invers, nimeni neavand incredere in ce scrii tu.
      • -4 (4 voturi)    
        o sa-l auzim pe Basescu ca spune NU ?! (Miercuri, 18 martie 2015, 10:43)

        lili [anonim] i-a raspuns lui EdwardEugene

        Mai vedem, dar eu nu cred ca Basescu va spune ca NU l-a sunat pe Nitu!
        Mai vedem...
      • -2 (4 voturi)    
        cel putin 90% dintre romani ce cred?! (Miercuri, 18 martie 2015, 11:40)

        lili [anonim] i-a raspuns lui EdwardEugene

        Cred in T Basescu ?!
        NO WAY !
        Abia asteapta sa-l vada langa E Udrea, cu catuse !
  • +7 (9 voturi)    
    Lingaul (Miercuri, 18 martie 2015, 10:33)

    Aka [anonim]

    Tapalaga, esti intr-adevar un lingau!
  • +2 (2 voturi)    
    De ce de lux (Miercuri, 18 martie 2015, 11:21)

    Bogdan [anonim]

    De ce de lux domnule Tapalaga?Sunt borfasi nenorociti obisnuiti,fara scrupule, care ne-au furat totul,inclusiv identitatea.Pentru cateva milioane in conturi au umilit o natie si au transformat-o dupa chipul si asemanarea lor.Si-au vandut parintii,copii,demnitatea,totul pe doi gologani!Sunt nulitati efemere care trebuie starpite ca bolile cele rele!Niste analfabeti nenorociti, care numai rau au facut societatii.Vor ramane pata neagra a istoriei noastre precum ciuma,holera si alte boli primitive.Sa le fie rusine si sa plateasca pentru ca ne-au intors in timp cu cel putin 200 de ani.Halal parinti au odraslele lor si mandri trebuie sa fie si parintii lor pentru ce au zamislit.Adevarat" lux "domnule Tapalaga!
  • -3 (5 voturi)    
    De ce Macovei nu a spus asta atunci ? (Miercuri, 18 martie 2015, 11:35)

    Kleinkopisch [anonim]

    Exact asa vad si eu situatia din romania !!!

    Problema este ca o ti pe macovei prea sus.

    Dupa parerea mea este o oportunista cu palarie morala.

    Ma tapalaga , nu iti cer sa il susti pe iohannis, dar cred ca esti destept destul ( mai ales ca te tragi pe langa medias) sa intelegi care este miza acum.

    Iohannis trebuie sprijinit acum fata de caracatita securista- postcomunista de tip oligharch condusa din bucale.

    Imi place stilul tau ardelenesc ( si eu sant din medias),
    de a veni rapid la esenta unei probleme si nu a face jocul smenarilor politici de orce culoare.

    Dupa parera mea, acum ai sansa sa dovedesti ca esti un jurnalist independent si curajos.




    .
  • -3 (9 voturi)    
    imi aduc aminte de vremile frumoase... (Miercuri, 18 martie 2015, 11:36)

    gazuldebasist [utilizator]

    Ehei, Basescu era baiat bun, democrat, lucrind de zor la independenta justitiei si la statul de drept. Acum ca nu va mai plameaza, e asa cum il stim noi cei 7,4: un ticalos corupt!
  • -3 (5 voturi)    
    Aferim! (Miercuri, 18 martie 2015, 12:33)

    amycus [utilizator]

    Mai bine mai tarziu decat niciodata!
  • +3 (7 voturi)    
    Aberatii anteniste (Miercuri, 18 martie 2015, 12:48)

    Pictor Vonta [anonim]

    Mi se pare ca cele doua suspendari lovitura de stat si guvernarea Ponta se pun in contul lui Traian Basescu. Este aberant sa sustii ca Traian Basescu nu si-a facut treaba si sa nu vezi cine duce tara in prapastie.
  • +6 (6 voturi)    
    Acum toti il critica pe Domnul Basescu! (Miercuri, 18 martie 2015, 13:15)

    Miky60 [utilizator]

    Vad ca este moda in randul jurnalistilor de al critica pe dumnul presedinte Traian Basescu (pentru mine va ramane mereu asa) ca este "la moda". Cum puteti sa il criticati dupa cate a facut pentru tara? Daca nu era dansul, acum Romania era jubjugata Rusiei si totul (productia tarii, distributia) era controlata de marile concerne rusesti!
    Domnule Tapalaga, va rog sa nu mai incercati sa fiti la moda si sa judecati drept, asa cum ati facut cand era presedinte domnul Basescu si relatati corect tot ce a facut bine!
  • +4 (4 voturi)    
    Danutz ,ma dezamagesti......... (Miercuri, 18 martie 2015, 14:27)

    Ducu [anonim]

    Borfasi de lux nu i-a inventat Basescu, ei au exista si s-au nascut odata cu Ilici draga Dane si s-au intins ca o plaga in toata economia romaneasca , apogeul lor fiind de la Ilici, Nastase, Constantinescu si mai existau si in timpul lui Basescu. Dar singurul care s-a luptat pt eradicarea lor a fost Basescu fie ca ne place sau nu, asta cu toate bunele si relele lui !!!! Ca nu a reusit cum ar fi vrut ,asta este un adevar dar daca ne uitam la ,,rezistenta borfasilor si incercarile lor de al elimina din politica pe Basescu, atunci Dane trebiue sa recunosti ca la momentul respectiv atata se putea,iar punerea pe picioare a justitiei a fost una din realizarile lui cu toata opozitia de toate culorile, iar cea ce se intampla acum in parlament cu apararea penalilor arata ca inca mai este de lucru.
  • +2 (2 voturi)    
    in atentia unora: (Miercuri, 18 martie 2015, 16:04)

    victor L [utilizator]

    " “Fractura de logică a lustragiilor de statui

    Se aude tot mai des şi asurzitor întrebarea: „de ce apropiaţii lui Traian Băsescu nu au fost anchetaţi în timpul mandatului acestuia de Preşedinte?” Răspunsul dat de diverşii părerologi este că apropiaţii au fost protejaţi de fostul şef al statului. Şi aici se opreşte raţionamentul.

    Dacă lucrurile stau într-adevăr aşa, înseamnă că aceiaşi procurori de astăzi au răspuns, în trecut, la comenzi politice. Ceea ce ne face să ne gândim că dau curs şi astăzi tot unor comenzi.

    Pe logica asta, se poate specula în două direcţii: 1) Procurorii asigură protecţie noii Puteri politice, aşa cum ar fi făcut şi cu cea trecută. 2) Procurorii acţionează politic împotriva fostei Puteri.
    Deci, logicienilor care o tot ţin gaia-maţu cu protecţia oferită de Traian Băsescu apropiaţilor săi, le recomandăm fie să renunţe la această aberaţie, fie să susţină că şi acum procurorii acţionează politic”.

    Se recunoaste cineva printr lustragii?!
    • -1 (3 voturi)    
      Lenuto, am vazut pe FB-ul tau parerea asta, (Miercuri, 18 martie 2015, 22:15)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      dar nu tine! Basescu v-a protejat bine-merci pana n-a mai putut dar actiunea de acum impotriva voastra nu e la comanda ci pentru spalarea celor care stiau ca n-au nici un spor inainte, ca oricand se gasea o coada de topor care sa impiedice actiunile impotriva coruptiei patronate de Basescu si respectivii care indrazneau sa actioneze ar fi fost indepartati din pozitiile lor, facuti nebuni si pensionati. Cum de altfel s-a si intamplat de cateva ori.
      • +1 (1 vot)    
        vorbeam cu "echipa de comunicare E.U." (Vineri, 20 martie 2015, 22:15)

        dbdb [utilizator] i-a raspuns lui dbdb

        adica cu trupa de postaci platiti de dna Udrea s-o tamaieze si sa-i ia apararea. Ce jalnic! Udrea nu a aflat ca-i poti prosti pe unii tot timpul si pe toti cateodata dar nu-i poti prosti pe toti tot timpul? Trage tare sa mai aiba sustinere politica, doar-doar i-o folosi daca scapa de parnaie? de cati are nevoie? 5-7% si e back in business!
  • +1 (3 voturi)    
    mai omule, mai usor - ptr EdwardEugene (Miercuri, 18 martie 2015, 17:40)

    ..13 [utilizator]

    Ai luat-o rau de tot aiurea pe camp - de cand este Nutzi la beci si de cand, poate, ii scribelesti comunicatele pe FB....

    Nu inteleg ura viscerala a unora declarati aparatori ai statului de drept, ai democratiei fata de Monica Macovei si M10.

    Unii s-au imbolnavit si poate doar Basescu sa ii trateze personal pe astia....
  • 0 (0 voturi)    
    Sunt de acord (Miercuri, 18 martie 2015, 23:52)

    Comentatorul-x [utilizator]

    Da, si eu cred ca serviciile i-au protejat pe unii dintre acolitii domnului presedinte. Asta e.
    Partea buna e ca acum sunt cerectati, deci justitia a trecut la nivelul urmator, cel al autodeterminarii.
    Frumos.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version