Ordin pe unitate: Atacati institutiile statului/ Sa scoatem oamenii din inchisori

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Vineri, 18 ianuarie 2013, 15:22 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Doar cativa jurnalisti au ridicat din sprancene dupa sedinta conducerii USL de luni, 14 ianuarie, la care a participat Dan Voiculescu. Se intampla rar sa se deplaseze la o sedinta de partid. De obicei cheama politicienii la Grivco. Cand se prezinta personal la sedinte, e semn de criza maxima. Public, Voiculescu si-a justificat prezenta afirmand ca le-a propus liderilor USL sa angajeze ofiteri din Armata la fisc pentru a combate mai eficient evaziunea fiscala. Dar, de fiecare data cand vrea sa-si ascunda adevaratele intentii, Voiculescu se lupta cu evaziunea fiscala. Amintiti-va episodul demisiei din Senat. Ce-ar avea insa de ascuns de aceasta data? Ce urgenta l-a determinat pe Dan Voiculescu sa faca act de prezenta la sedinta USL?

Prezenta sa insolita la sedinta de partid este si mai greu de inteles daca ne gandim ca Voiculescu nu are, cum bine remarca Ion Cristoiu in EVZ, nici o calitate oficiala, pretinde ca nu e nici macar senator. Singurele calitati atribuite pana in prezent de statul roman sunt acelea de inculpat in dosarul ICA si de turnator la Securitate.

Raspunsul il gasiti urmarindu-i atent gesticulatia publica. Voiculescu si Antena 3 au declansat un atac furibund impotriva institutiilor statului, atac camuflat dibaci sub dorinta de a lupta pentru independenta si dezrobirea lor din sclavia in care sunt tinute de Traian Basescu. In aceasta actiune de intimidare a statului Dan Voiculescu doreste, evident, sa nu lupte de unul singur.

Maestrul disimulatiei, fostul turnator al Securitatii a inteles atat pericolul care-l paste personal (o condamnare la Inalta Curte) cat si riscul ca Guvernul Ponta sa-si piarda popularitatea la fel ca guvernul Boc. Or, daca pierde sprijinul popular, nu doar USL are de suferit, dar nici interesele sale particulare nu pot fi aparate usor. Voiculescu si-a luat ca scut "poporul roman". Odata pierdut, e vulnerabil. 

In consecinta, acesta este ordinul pe unitate: atacati institutiile statului! In editorialul precedent am expus modul in care Antena 3 - televiziunea controlata de Dan Voiculescu - dinamiteaza zi de zi increderea in tot sistemul de justitiei, compromitand metodic toate institutiile si mecanismele care compun acest sistem.

Strategia atacarii institutiilor statului - expusa la ultima sedinta USL la care a participat Dan Voiculescu - are in mod evident scopul de a inchide cat mai repede marile dosare penale dar si manipularea populatiei. Ideea de baza este simpla si a functionat perfect la referendumul de suspendare: cat timp exista Traian Basescu, totul merge prost. Vinovat este un intreg sistem diabolic aflat mai departe, chiar si dupa alegerile din 9 decembrie, nu se stie exact prin ce minune, la picioarele dictatorului.

Teoria ca exista inca un intreg sistem care trebuie nimicit apare si in ultima postare pe blogul personal, unde Voiculescu scrie negru pe alb: <<in conditiile in care sistemul arondat domnului Basescu a renuntat la orice “jena democratica”, iar aparentele oricum nu mai pot fi salvate, nu inteleg de ce se mai pierde vremea. L-a suparat chestorul pe Traian Basescu, “umflati-l!” L-a suparat judecatorul pe Traian Basescu, “umflati-l!”. Il supara, de atatia ani, Voiculescu pe Basescu? “Curat neconstitutional, dar umflati-l!" Umorul ramane cea mai buna arma in lupta cu impostorul >>

Din pacate, nu e nimic amuzant, umorul utilizat de Voiculescu si Antena 3 este de cea mai proasta factura. Modul in care Voiculescu si aliatii sai se lupta cu "sistemul" arata de-a dreaptul inspaimantator. Institutii ca ANI, DNA, CNA, SRI, CSM, Curte Constutitionala, judecatori, procurori, sefi de institutii, toti cad victima unor demolari de tip securist, prin lansare de atacuri virulente la persoana, insulte, actiuni de compromitere, si n-ar fi exclus sa asistam la tentative de corupere acolo unde nu se poate altfel.

Deloc intamplator, unul dintre invitatii preferati ai Antenei 3, senatorul PNL, Sorin Rosca Stanescu, publica in Jurnalul National de astazi un articol cu stupefiant, intitutlat "Sa scoatem oamenii din inchisori" in care poveste cum i-a vizitat la inchisoare pe Sorin Ovidiu Vantu, Bogdan Popoviciu si Adrian Nastase si face o pledoarie pentru amnistie. Tot SRS s-a dezlantuit de cateva zile - cam dupa vizita lui Voiculescu la USL - impotriva ANI, CNA si altor institutii de control, militand pentru desfiintarea lor.

Cum suna asta? De la "dreptate pana la capat", sloganul USL in campanie, iata-i ajunsi la "sa scoatem oamenii din inchisori", deviza oamenilor lui Voiculescu! Cata aroganta si sfidare, cat tupeu nemerginit sa-i spui poporului pe care chipurile il reprezinti ca tu tii cu hotii, ca te bati pentru eliberarea unor detinuti, condamnati definitiv, ca alergi prin puscarii pregatind legi pentru golirea lor! Cum Dumnezeu tolereaza oamenii de buna credinta din aceasta tara - cati or mai fi - un scuipat atat de gros aruncat in obrazul lor fara o minima reactie?

Atacul de amploare impotriva institutiilor statului are precent in Romania, l-ati mai vazut la lucru. Va amintiti de cinicul indemn intariti-va statul? Sorin Ovidiu Vantu - ca tot il pomenim aici - a pretins, avand si el calitatea nu tocmai onoranta de inculpat, respectul sistemului subminandu-i zi de zi autoritatea. Cel putin, SOV avea decenta sa admita ca e care pe care: ingenuncheaza el statul sau statul il va inghenunchea pe el. Personaje ca Vantu, Voiculescu, distrug totul in jurul lor atunci cand se simt incoltite.

Numai ca aceasta agresiune brutala impotriva unor institutii cheie pentru orice stat democratic sunt intolerabile in interiorul Uniunii Europene. O tara membra NATO si avand parteneriat strategic cu Statele Unite a ajuns prizoniera unor cercetati penali. Va trebui sa gaseasca rapid o cale de a se elibera din chinga lor inainte ca modelul de tara sa se modifice in mod ireversibil. Premierul Victor Ponta are o responsabilitate majora in a decide in mod neechivoc daca merge pe mana Occidentului sau pe mana lui Dan Voiculescu, daca goleste puscariile asa cum vrea SRS&co sau lasa justitia sa le umple cu cei dovediti ca merita sa ajunga acolo.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















17015 vizualizari

  • +8 (30 voturi)    
    Si? (Vineri, 18 ianuarie 2013, 15:38)

    Rasmus [utilizator]

    A perdut a3 audienta, a scazut useleul in sondaje?
    Dane, ai citit cartea lui Boia asa ca iti mai amintesc doar ce intra la intrarea in infern, dupa Dante...
    • +58 (72 voturi)    
      Pentru Felix, USL distruge Romania! (Vineri, 18 ianuarie 2013, 16:01)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      Cei 4,5 de milioane de prosti care au votat USL, adica doar o patrime din electorat, trebuie tinuti departe de societatea romaneasca! Ei sunt in stare pentru a fura, a primi spaga sau a primi asistenta sociala, pentru cateva zeci de lei la pensia pe care nu o merita sa ingroape toata Romania!
      Raul pe care il va face Romaniei USL si sustinatorii lor ar trebui sa de de gandit majoritatii care nu a venit la vot si sa nu mai permita vreodata ca scursoarea societatii sa conduca o tara din UE!!!
      • +12 (26 voturi)    
        . (Vineri, 18 ianuarie 2013, 17:58)

        Marius Muntean [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Majoritatea care nu a venit la vot se gandeste de mult dar nu are ce sa aleaga: eu de exemplu aveam de ales intre Victor Socaciu de la PSD si William Branza care a fost respins de comisia de integritate Macovei. Imi pare rau dar nu pot sa las pe nici unul din astia doi sa ma reprezinte!
        Oamenii nu au venit la vot deoarece candidatii erau numai corupti, din toate partidele si oamenii nu mai vor coruptie! bine, in afara de cei care traiesc de pe urma coruptiei si pe care i-a inspaimantat nu atat ideea de justitie independenta cat faptul ca nu se va mai putea rezolva problema cu o spaga.
        Am ajus la vorba unui mare clasic in viata: "nu mai votez pe nimeni nici daca ma bateti!"
        • +5 (13 voturi)    
          TRAGERE LA SORTI (Vineri, 18 ianuarie 2013, 22:13)

          dincannes [utilizator] i-a raspuns lui Marius Muntean

          300 de parlamentari si o singurà camerà, este deja decis, prin referendum; trebuie legiferat.
          Pentru desemnarea acestor 300, trebuie impàcati cit mai multi romani.
          - O parte sà fie votati nominal, din niste liste ale partidelor (nu toatà lista, « la gràmadà »).
          - O altà parte sà fie votati uninominal pur, in douà tururi, fàrà influenta partidelor.
          - O altà parte sà fie trasà la sorti, din niste liste de jurati, fàrà de partid (ca dumneavoastrà, ca mine si multi altii).
          - Minoritàtile nu trebuie sà fie privilegiate.
        • +6 (8 voturi)    
          pai.... (Sâmbătă, 19 ianuarie 2013, 0:28)

          gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui Marius Muntean

          in cazul asta o sa ne cante Socaciu in continuare "Paiata" ...in care se regaseste atat de bine..."Am cazut , si n-a fost bine, dar am sa ma catar iar...."
        • +1 (3 voturi)    
          Dupa parerea mea, gresesti (Sâmbătă, 19 ianuarie 2013, 12:46)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Marius Muntean

          Sunt de acord ca au fost si pe listele PDL multi candidati care n-aveau ce cauta acolo. Dar nemergand la vot, ca-ti place sau nu ideea, in fapt ai contribuit la controlul USL asupra parlamentului.

          Politica e de la un capat la altul un compromis, mai ales intr-o democratie, prin faptul ca permite, ba chiar forteaza, si implicarea unora care mai bine nu s-ar implica in politica. Chiar daca tu esti total pe langa problemele de actualitate ale unei tari, ai totusi dreptul, intr-o democratie, sa te implici. Matale poate erai mai in masura ca altii sa te implici, dar ai ales constient sa n-o faci. Prin asta, n-ai facut decat sa cresti influenta celor care nu-s in masura sa se implice dar o fac. Din cauza asta, o atitudine asta de neimplicare e paguboasa.
      • +16 (26 voturi)    
        Calmeaza-te mai, Romania e deja in kkt (Vineri, 18 ianuarie 2013, 19:25)

        it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Sint disperati. Vor bani fiindca o sa crape sistemul social asistential in curind. Nu vezi ce se intimpla?
        Roaga-te sa nu ne mai imprumute nimeni. Ca atunci:
        1/ Judecatorii strimbi o sa vada ca degeaba au tinut cu coruptii ca mor de foame
        2/ Aia de o freaca la stat o sa frece peretii stomacului.

        Inflatie, explozie sociala, etc.
      • -17 (27 voturi)    
        Inteligentule... (Vineri, 18 ianuarie 2013, 19:28)

        OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Ai decretat tu, eminentã cenusie, ca toti cei care au votat USL sunt prosti; prin comparatie cu stimabila dvs persoana, imi imaginez. altfel nu vad cum poti acuza un individ ce prostie, decat din postura de a fi mai capabil.. mai destept. Discursul tau seamana f mult cu discursul nazist, care decreta foarte clar ca un anumit segment trebuie marginalizat pt ca... "asa vrem noi". cu o scuza sau alta, care sa prinda la public. Acum e majoritatea electorilor care si-au exprimat votul in mod democratic, doar ca n-a iesit cum ti se pare tie normal. Trebuie, dar, marginalizati. Eu sunt unul din prostii care a votat USL. nu din simpatie pentru ei, ci in urma unui profund sentiment de dezgust fata de predecesorii lor, in speta - PDL. inca nu regret decizia, gandidu-ma ca si inaintasii, la vremea lor, au avut episoade pe care le gaseam abominante. Si uita ca totusi mai exista oameni culti, inteligenti, ca tine - care sa-i laude. Paradoxal, nu?
        Si stii ce e culmea? ca la ambele tururi pentru prezidentiale, Basescu a avut votul meu. am zis.. "hai ca se poate". si-am vazut ca se poate acelasi lucru pe care-l acuzati voi acum: "teraformarea" sistemului administrativ pentru gloria financiara a membrilor de partid sau apropiatilor acestora. nimic mai mult...
        ce s-a intamplat acum prin vot democratic, oricat v-ati lamenta voi - este inlocuirea unui regim deficitar cu altul...
        • +11 (17 voturi)    
          Cu unul letal (Vineri, 18 ianuarie 2013, 20:35)

          codo [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuDiaconescu

          Ca sa continuu comentariul dumitale. Aici e cheia interpretarii. Ok, vrei sa votezi impotriva dar nu votezi cu o grupare canceroasa. Inca nu regreti? Ce mai trebuie? Sa puna cheia pe usa ca nu vad ce altceva ar mai lipsi. Dormi in pace, Romania.
          • +2 (6 voturi)    
            "LETAL", dar am aflat ceva despre TIRIAC (Vineri, 18 ianuarie 2013, 22:18)

            dincannes [utilizator] i-a raspuns lui codo

            ... de la acest guvern.
            • -1 (1 vot)    
              n-ai aflat nimic! (Sâmbătă, 19 ianuarie 2013, 11:47)

              foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

              ca sa nu fie atacat pt. pomana de la RA-APPS dl.X sa-l "dam in vileag"pe Tiriac. Tiriac a CUMPARAT de la privat. Pe o bucatica de teren si o pivnita nu a avut privatul acte, asa ca Tiri plateste chirie. Initial la ICRAL, iar cu preluarea IRCRAL.... Ia-te de Severin, de Mioara Roman, de ... dar nu de Tiriac. In plus, sa vedem intai cine plateste chirie PREA MICA
        • +1 (1 vot)    
          Hai sa te-ajut, ... (Sâmbătă, 19 ianuarie 2013, 12:59)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuDiaconescu

          ... decretez si eu ca cei care au votat cu USL sunt prosti.

          Prost, dupa definitia acceptata de mine, e cel care emite sau sustine opinii ilogice, sau care actioneaza in mod ilogic.

          Prost poti fi in mai multe feluri. Poti sa ai o parere extrem de puternica intr-un domeniu la care nu te pricepi, sau poti efectiv sa nu te duca mintea, chiar daca ai acces la informatie. Sau poti sa ai idei preconcepute, de la care plecand sa ajungi cu consecventa la concluzii logice, dar gresite.

          Ce zici matale, re. inlocuirea unui sistem deficitar cu altul, e corect. Ce refuzi matale sa vezi, insa, e ca actuala guvernare deficitara e cu mult mai departe de normalitate decat guvernarea PDL. Cum te astepti ca unul care nu e capabil sa se tina de reguli, adica isi da doctoratul pe copiate, in conditiile in care doctoratul e gandit ca o proba a cunostiintelor si calificarii unuia intr-un domeniu anume, sa fie capabil, sau macar sa se gandeasca sa puna pe picioare un sistem in care regulile, in speta legea, sunt respectate? Daca la atat nu te-ai gandit pana la alegeri, scuza-ma, nu cu intentia de a te jigni, ci cu intentia de a te face sa-ti folosesti neuronii, iti zic ca esti prost.

          Daca judecai cat de cat logic, in ciuda deficientelor guvernarii PDL (in toate incarnarile, de la Boc la MRU), votai pentru perpetuarea guvernarii mai putin deficiente, a guvernarii care initiase reforma in invatamant, care incepuse sa urneasca absorbtia fondurilor europene, a primei guvernari care a reusit sa asigure un grad cat de cat peste genunchiul broastei de independenta si eficienta a justitiei. Tu insa ai votat pt. reintoarcerea la o guvernare asigurata de un partid implicat intr-o serie de privatizari frauduloase, a unui partid dominat in mod dovedit de oameni certati cu legea, ba care chiar sustine fatis oameni condamnati in dosare penale de justitia din Romania, si condus de un plagiator de asemenea dovedit. Asta, dupa parerea mea, e o dovada de prostie crasa.
          • 0 (0 voturi)    
            bravos! (Marţi, 22 ianuarie 2013, 4:19)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

            Cat de clara este argumentatia!

            Felicitari!
        • -1 (1 vot)    
          Filozofule (Duminică, 20 ianuarie 2013, 15:03)

          Un om simplu [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuDiaconescu

          Sunt de acord cu tine, nu toti cei care au votat cu USL sunt prosti. 1% dintre ei s-au votat pentru a ajunge la putere iar 1% au votat din convingere ideologica.
          Restul de 98% au votat din lipsa de inteligenta, nu pentru ca sunt prosti.
  • +59 (73 voturi)    
    degeaba (Vineri, 18 ianuarie 2013, 15:38)

    sucaa [utilizator]

    apar astfel de articole. talibanii uselisti nu sunt interesati de asta. sunt atat de spalati pe creier incat nu mai reactioneaza. as putea pune pariu, si daca este prins ponta cu mana in buzunarul cuiva pe strada, filmat si tot tacamul, ei tot pe base or sa dea vina.
    isteria este maxima.
    deja, pe mine nu ma mai speria atat de mult ce se intampla in politica si faptul ca vor pune mana pe justitie, cat faptul ca romanul majoritar este spalat pe creier atat de mult incat nu mai gandeste.
    orice ar face politicienii, un electorat cat de cat informat, i-ar taxa imediat, asa cum se intampla in alte state democratice. la noi nu mai exista aceasta parghie. in atare situatie, politicienii isi vor face de cap.
    aceasta este mare problema a Romaniei, nu indivizi ca felix sau nastase. acestia n-ar exista daca populatia Romaniei i-ar taxa la cea mai mica greseala. in schimb electoratul nostru, in loc sa-i ceara fiecarui politican socoteala si explicatii, ei asculta cum acesta da vina pe altul ca sa-si acopere propria greseala.
    asta e, situatia este roza rau si nu vad vreo iesire. suntem prea limitati ca sa putem gandi singuri. prea lenesi in a verifica informatiile oferite de politicieni. prea mandri sa recunoastem ca gresim.
    • +49 (55 voturi)    
      ******** (Vineri, 18 ianuarie 2013, 16:09)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Nu e chiar degeaba!
      Daca ne gandim ca intreaga USL, adica PSD, PNL si PC nu au adunat la urne decat 4-5 milioane de voturi in favoarea lor, situatia nu este deloc ireparabila si nicidecum atat de avantajoasa si de solida pe cat incearca USL sa demonstreze.
      Esentialul e ca ceilalti 7-8 milioane de "adormiti" care stau inchisi in casa, sa se trezeasca, sa se dezmorteasca.
      Nu spun ca Romania are 18 milioane de alegatori. Poate sunt numai 17 milioane sau numai 16 milioane.
      Chiar si asa, sunt cu 10-12 milioane mai multi decat cei care au votat si care sustin inca USL!
      Acolo trebuie cautat, acolo trebuie stimulat, acolo trebuie zgaltait!
      • -5 (15 voturi)    
        PDL-ul trebuia sa fure mai putin ... (Vineri, 18 ianuarie 2013, 19:31)

        it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        ... si trebuia sa puna tara pe roate, nu sa se imprumute DEGEABA (ca sa mentina nivelul de spagi, afaceri de rahat pe banii statului si de asistati, de fapt).

        Asa ca abia astept sa vad cum cade sandramaua peste voi. USL-ul este condamnat, FMI nu va avea probleme in a repeta Argentina.
        • 0 (2 voturi)    
          Privesti cu ingaduinta... (Sâmbătă, 19 ianuarie 2013, 12:05)

          finutza [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

          PDL-istii n-ar fi trebuit sa fure deloc! Si atunci i-am fi votat si noi, si urmasii nostri...
      • 0 (0 voturi)    
        Dar tot nu ajuta la nimic... (Sâmbătă, 19 ianuarie 2013, 12:03)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        ... mesajele astea panicarde. Tapalaga se joaca cu focul, sperand ca oamenii vor sari in apararea... cui? A lui Basescu? Slabe sperante! Fiindca a apara "institutiile statului" (ca si cand doar SRI, CCR, CSM, SPP, ANI si altele ar fi in aceasta categorie) inseamna, implicit, a-l apara sau a-l legitima pe Basescu.
        Nu uitati, asta-vara o asemenea masura, dusa pana-n panzele albe (a se citi, pana la Bruxelles, Washington) a avut efect pe moment, dar iata, cu timpul, chiar si don Barroso recunoaste ca a evaluat gresit situatia din Romania (vezi ce a povestit Ciolos).
    • +13 (23 voturi)    
      @ "degeaba": ai dreptate! (Vineri, 18 ianuarie 2013, 17:43)

      Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      @ degeaba.
      Ai dreptate! Din pacate, A3 are o echipa de mari profesionisti ai manipularii, contra carora nu avem nicio sansa. Au o priza de neimaginat la gloata. Nu uitati ca Gadea are pregatire de predicator al unei secte religuioase.
      • +5 (7 voturi)    
        ai sansa.... (Sâmbătă, 19 ianuarie 2013, 1:25)

        gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

        de a schimba canalul....simplu!
        • +1 (3 voturi)    
          tehnic corect (Sâmbătă, 19 ianuarie 2013, 15:27)

          Duncan_Idaho [utilizator] i-a raspuns lui gab0iu

          ...gresit insa. Uite de ce: iti dau voie sa alegi:
          - iti tai o mana
          - iti tai un picior
          - iti scot un ochi
          - iti dau cu ciocanul in cap de cateva ori
          - te tai incet si te dau cu sare

          Mai vrei sa alegi?

          Eu nu vreau doar sa schimb canalul, vreau sa am si ce sa vad! Si nu pot sa ma uit doar pe animal planet sau desene sau sport, ca sunt om. Mai e nevoie si de o stire, de divertisment, de un film. Aici e finetea problemei. Trebuie inteles ca "experimentul" asta media nu se face doar la noi. Emisiunile sunt facute special sa targeteze diferite categorii de populatie. E ca un drog.

          Si traducerea: daca am 100 de alegeri si toate sunt proaste, nu e tocmai ok, nu?

          Problema de fond e de cealalta parte a telecomenzii. Acolo trebuie cautata. Problema noastra e ca nu facem nimic sa schimbam ceva. Schimbatul canalului e un inceput insa nu te opresti aici.

          E foarte usor sa se treaca, cu vederea peste faptul ca o mare parte din electorat sunt la limita subzistentei. Pentru ei, orice suma de bani pe care o primesc o privesc ca un plus. Ce nu inteleg ei e ca, pe de o parte li se da, insa in acelasi timp li se baga mana in buzunar si li se ia si mai mult. Istoric vorbind, suntem un popor mult prea tolerant.
          Bine a zis Muresanu: Desteapta-te romane!
          • +1 (1 vot)    
            mai este ceva... (Marţi, 22 ianuarie 2013, 4:23)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Duncan_Idaho

            Electoratului sarac sau saracit trebuie sa i sa spuna deschis ca daca continua sa inchida ochii la jafuri va ajunge mai rau decat acum...

            Poate sa para un scenariu SF, dar asta ne asteapta daca USLasii vor continua abrambureala si vor continua sa fie votati si incurajati de oamenii simpli, lipsiti de o educatie mai inalta, si mai ales, lipsiti de mijloace materiale.

            Numai ca mesajul trebuie creat si difuzat!!!
  • +73 (81 voturi)    
    Gresit domnule Tapalaga! (Vineri, 18 ianuarie 2013, 15:44)

    ictin [utilizator]

    Romania nu e prizoniera unor cercetati penali. E prizoniera majoritatii nostalgice dupa comunism. E prizoniera majoritatii care e impotriva coruptiei atata timp cat e vorba de altul. O majoritate care nu vrea sa renunte la "dreptul" de a da sau a lua spaga. Sa discutati cu aceasta majoritate si sa vedeti cati dintre ei considera spaga un lucru rau. Cati dintre ei va vor spune ca ar da instant o spaga daca le-ar aduce un avantaj si ar lua o spaga daca ar putea. Astia sunt oamenii care tin Romania prizoniera: proprii ei cetatenii prea obisnuiti cu furatul.
    Si pentru asta nu trebuie sa ne uitam mai departe de alegerile parlamentare, si chiar in colegiul lui Voiculescu, unde turnatorul a avut drept contra candidat un om integru. Si ce au ales oamenii? Si putem sa ne uitam si la alegerile pentru primaria capitalei si alte alea. Aceste rezultate nu sunt efectul unor furturi de voturi. Nu sunt exprimarea unei dorinte a oamenilor de a trai mai bine. Sunt pur si simplu exprimarea dorintei oamenilor de a continua sa fure si sa insele. Atat!
    • +37 (41 voturi)    
      stii ce e interesant (Vineri, 18 ianuarie 2013, 16:47)

      mariluc [utilizator] i-a raspuns lui ictin

      ca spalatii pe creier, nostalgicii, uslistii nu sunt majoritari si nici macar nu sunt vinovati de ce se intampla.

      Vina ne apartine noua, celorlalti, care ne revoltam aici sau in alta parte, fiecare in felul lui, apoi ne vedem linistiti, fiecare de viata lui, fara a lua atitudine si fara ca macar sa mergem la vot.

      Asa ca, daca cineva reuseste sa mobilizeze majoritatea Romaniei, cinste lui, pentru ca nu hotii si nu prostii sunt majoritatea, ci noi, restul, LETARGICII!
      • +12 (16 voturi)    
        Subscriu (Vineri, 18 ianuarie 2013, 20:43)

        emigrant [utilizator] i-a raspuns lui mariluc

        Asa e. Dar cred ca asta va fi un efort de lunga durata pe care trebuie sa il facem noi toti. Votul nostru al celor care am stat acasa (ma rog eu am votat..)) ar fi putut conta. Pina la urma fiecare vot conteaza...Batalia asta trebuie data si de soc civila si de presa independenta nu numai de politicieni.
        • +3 (7 voturi)    
          trebuie prea multa educatie (Sâmbătă, 19 ianuarie 2013, 2:07)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

          pentru asta, eu nu cred ca avem vreo sansa! am zis deja cand am fost la vot: in fata mea nu i s-a permis unei persoane cu viza de turist sa voteze - ce inseamna asta?? ca mergem inapoi... de ce? pe scurt: ca asa vrea alde Voiculescu si alde Nastase (astea sunt coordonatele democratiei in Romania)
    • +5 (15 voturi)    
      . (Vineri, 18 ianuarie 2013, 18:04)

      Marius Muntean [utilizator] i-a raspuns lui ictin

      Si tu gresesti ictin: Romania nu e prizoniera majoritatii nostalgice dupa comunism.
      Doar un sfert au ales USL-ul. Restul au ales o cale impotriva coruptiei, si cum asa ceva nu exista pe buletinele de vot, au ales sa nu voteze.
      In concluzie cred ca Romania e prizoniera democratiei si a regulilor ei de compromis: vointa prea multor oameni este nesocotita si ignorata pe motiv ca nu au mers la vot!
      • +10 (14 voturi)    
        vointa?!?!? (Vineri, 18 ianuarie 2013, 19:31)

        OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui Marius Muntean

        Vointa se exprima prin vot, mai predicatorule!! vointa este nesocotita pt c anu s-au prezentat? ei singuri si-au ignorat dreptul in cel mai democratic mod, alegand sa stea acasa. Vrei sa ai ceva de spus? mergi la vot!!!
      • +2 (2 voturi)    
        Gresesti! (Sâmbătă, 19 ianuarie 2013, 12:11)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui Marius Muntean

        Un sfert au ales USL-ul. Corect! Dar nu decreta tu ca restul de trei sferturi au ales o cale impotriva coruptiei, fiindca doar 15% din cei prezenti (vreo 5-6% din total, ca sa comparam cu sfertul USL-ului) au ales PDL-ul, care, trebuie s-o recunosti, nu este exemplul cel mai bun de lupta impotriva coruptiei. Adauga si pe maghiari (aceeasi idiotenie), adauga si celelate partidulete... si vei descoperi ca lumea nu alege dupa criteriul asta. Iar a alege sa... nu alegi, iata, e neproductiv.
      • 0 (2 voturi)    
        . (Sâmbătă, 19 ianuarie 2013, 15:59)

        Maica Reteza [utilizator] i-a raspuns lui Marius Muntean

        România e prizoniera prostiei, hai să n-o mai dăm pe după gard.
    • 0 (2 voturi)    
      de acord! (Sâmbătă, 19 ianuarie 2013, 14:23)

      amanda13 [utilizator] i-a raspuns lui ictin

      excelent comentariu si foarte adevarat.
    • -1 (1 vot)    
      Bravo (Duminică, 20 ianuarie 2013, 14:51)

      Un om simplu [utilizator] i-a raspuns lui ictin

      Felicitari pentru comentariu d-na/d-le "ictin". Mi-ar face placere sa am ocazia de a discuta cu dumneavoastra.
  • +48 (54 voturi)    
    Pe cine nu laşi să moară.... (Vineri, 18 ianuarie 2013, 15:47)

    corvus coraX [utilizator]

    Poate să pară extremist ce spun, dar o spun chiar cu condiţia de a fi banat. La revoluţia anticomunistă din 1956 din Ungaria, o grămadă securişti unguri şi bolşevicii cei mai ticăloşi au fost spânzuraţi de stălpii de telegraf de către revoluţionari. După acea revoluţie, sistemul comunist din Ungaria a fost unul dintre cele relaxate comparativ de exemplu cu România. Este istorie adevărată, şi nici nu vreau să sugerez nimic... Doar mi-am amintit, nu şti de ce, de qestie...
  • -41 (61 voturi)    
    așa este (Vineri, 18 ianuarie 2013, 15:48)

    Mazeta [utilizator]

    Da, da. Știu eu pe unul care a atacat și a nimerit fiecare instituție a statului; una nu i-a scăpat. Hmm.. ciudat, că nici nu vede bine.
    • +37 (51 voturi)    
      mazeto (Vineri, 18 ianuarie 2013, 15:59)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      gata, am inteles de mistouri "subtile" esti bun. dar sa-ti scoti copacul din ochi poti? sa vezi mai departe de base? sa incerci sa vezi problema si nu efectul? fondul si nu forma?
      mi-e teama ca intrebarile mele sunt retorice pt tine. tu ai o problema si gata. tot occidentul patronat tot de ala ce "nu vede bine" are ceva cu Romania, numai voi in frunte cu felix doriti binele tarii. chiar nu-ti suna urat concluzia asta?
      doar daca nu esti felix in persoana... :)))
      • -35 (47 voturi)    
        silenzio stampa (Vineri, 18 ianuarie 2013, 16:20)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Dacă ar comenta fotbal, dl. Tapalagă i-ar înjura pe adversari, că vor să ne dea gol cu tot înadinsul, dar nu s-ar uita la portarul nostru că stă în poartă pe jumătate beat, după că a făcut blat cu dușmanii.
        • +8 (14 voturi)    
          qed (Vineri, 18 ianuarie 2013, 16:54)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          ...
        • +10 (16 voturi)    
          pacat (Vineri, 18 ianuarie 2013, 17:23)

          the [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          ca ai ajuns la astfel de comparatii, am impresia ca gandesti caviar si scuipi seminte

          n-am cum sa te conving, si nu mai incerc,
          ai fi n stare sa-mi reprosezi ca vreau sa te inregimentez
          nu, domnule, stai linistit in plutonul matale, mancam cu totii aceeasi fasole de cazan, unii simt gustul si altii viseaza caviar ...
        • 0 (4 voturi)    
          analogia m-ar face sa cred ca (Vineri, 18 ianuarie 2013, 21:37)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          ...mai degraba l-ar injura pe cel care conduce echipa, adica pe antrenor (ori pe patron, dupa caz)
        • +3 (7 voturi)    
          mai omule (Sâmbătă, 19 ianuarie 2013, 4:44)

          ovigeo [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Nu esti aici decit sa otravesti cu comentariile tale intotdeauna nu iti ei decit minusuri, probabil o incercare de gen A3 de spalare a creierelor.
          Nu realizezi cit esti de penibil?
    • +24 (36 voturi)    
      Hai, hai (Vineri, 18 ianuarie 2013, 16:02)

      aiureantramvai [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Mai cu viata! Da-i mai tare la lopata ca nu-ti primesti simbria de 5 RON/zi de la felix flatulentozaurul!
    • +11 (17 voturi)    
      Deh, (Vineri, 18 ianuarie 2013, 17:01)

      robert.b [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Mazeta...
  • +41 (47 voturi)    
    degaba, romanul nu poate mai mult (Vineri, 18 ianuarie 2013, 15:50)

    prepeleac [utilizator]

    Din pacate, pe majoritatea romanilor nu cred ca ii mai intereseaza astfel de teme. Romanul judeca foarte rudimentar: i-ai luat din mancare, din leafa, din distractie....face revolutie; subminezi statul prin actiuni programate de decredibilizare a institutiilor, prin subfinantarea invatamantului si sanatatii, prin praduirea resurselor....astea sunt mofturi, fineturi, nu le sesizeaza decat peste vreo 10 ani, cand o sa se planga din nou ca europa are ceva cu noi si avem nevoie de viza sa ajungem la ei.
  • +30 (36 voturi)    
    NU ....ei nu-i scot pe toti... (Vineri, 18 ianuarie 2013, 15:56)

    geocrin [utilizator]

    Conducatorii USLamisti nu-i scot pe toti, decit pe ai lor.
    Sa nu uitam ca guvernul are nevoie de forte proaspete si bine pregatit, lista este lunga dar voi da doar citeva exemple: neobositul Stanculescu, Chitac, Nastase.......
    Si tatucul lor s-a jucat cu rabdarea oamenilor, acesti tovarasi NU au invatat nimic ........ei vor sa fie mari si tari.
    NU asta au promis tovarasi Ponta si Antonescu romanilor, ei NU au vorbit de amnistiile celor vinovat de inrobirea multor oameni nevinovati.
    Au cistigat alegerile prin minciuna..... la fel ca si comunistii in 1948.
  • +19 (25 voturi)    
    vox populi (Vineri, 18 ianuarie 2013, 16:07)

    demaGOGU [utilizator]

    totusi, "poporul" da dreptate A3+Voikulescu si cere eliberarea detinutului "politic" A. Nastase!

    si o axioma: nu poti schimba poporul!
    • +3 (9 voturi)    
      Ba poti (Vineri, 18 ianuarie 2013, 16:50)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Mai multi sunt cei ce gandesc decat drojdierii!
      Dar acestia au ales sa nu reactioneze, sa nu se mobilizeze, sa nu-si manifeste atitudinea civica. Sunt blazati si indiferenti!
    • +1 (7 voturi)    
      Ba poti (Vineri, 18 ianuarie 2013, 16:50)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Mai multi sunt cei ce gandesc decat drojdierii!
      Dar acestia au ales sa nu reactioneze, sa nu se mobilizeze, sa nu-si manifeste atitudinea civica. Sunt blazati si indiferenti!
      • -1 (5 voturi)    
        toate comentariile de aici... (Vineri, 18 ianuarie 2013, 21:40)

        Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui morometu

        ...ma fac sa cred ca nu-i asa
    • 0 (6 voturi)    
      . (Vineri, 18 ianuarie 2013, 18:10)

      Marius Muntean [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      mosule eu zic ca poporul s-a schimbat mult de la Revolutie ... doar un sfert au mai ales sa voteze fosti nomenclaturisti!
      Daca cei care nu au votat (pentru ca nu au avut nici o optiune pe buletine impotriva coruptiei) ar forma un partid, ar fi un partid foarte puternic.
  • +18 (24 voturi)    
    "Minima Moralia" in destinul nostru ca natie (Vineri, 18 ianuarie 2013, 16:16)

    uluit [utilizator]

    "Minima Moralia" intr-o societate condusa de tot "fosti", se poate impune doar de societatea civila (cei care mai sunt). Asa cum a fost proiectu punctului 8 de la Timisoara.

    Este paradoxul in care traim. Desii ne dorim schimbari in bine, prin reforme, in primul rand morale. Sistemul nostru politic si social sufera din cauza acestor indivizi pe care i-ati enumerat in articol.
    Cred ca, in primul rand noi cei care nu gandim ca "ei" trebuie sa ne adaptam vremurilor, sa devenim mai vizibili si sa ne facem intelesi de cat mai multi oameni.
    Se numeste implicare, nu resemnare. Atitudine nu dezbinare.
    Numai asa mai putem schimba ceva in bine.

    Felicitari pentru articol domnule Tapalaga.
    Mi-as dori sa fiti cat mai accesibil pentru multi dintre noi.

    Ganduri bune.
  • +16 (20 voturi)    
    Rezultatul votului, din pacate (Vineri, 18 ianuarie 2013, 16:17)

    sorincj [utilizator]

    Si daca Victor Ponta este iresponsabil ca de obicei? Cetatenii care au votat cu "penalii" si i-au facut deputati si senatori sunt pana la urma responsabili.
    Majoritatea care a votat USL stia foarte bine ce va urma si totusi a votat cu USL. Nu sunt sigur ca Uniunea Europeana poate sa asigure o justitie independenta si eficienta in Romania daca poporul roman nu vrea acest lucru.
    • +3 (9 voturi)    
      Ba se poate (Vineri, 18 ianuarie 2013, 17:31)

      Kappa [utilizator] i-a raspuns lui sorincj

      Asa a fost intotdeauna la noi. Tot ce-a fost bun ni s-a impus dinspre vest cu biciul.
  • -10 (24 voturi)    
    Daca (Vineri, 18 ianuarie 2013, 16:22)

    xrogo [utilizator]

    a prezenta erorile monstruase ale justitiei prin care oameni nevinovati au facut zeci de ani de inchisoare este un atac la justitie,atunci da,antena 3 ataca justitia.
    Ce este mai monstruos e "grija" cu care se apara breasla judecatorilor intre ei,in orice domeniu daca ai gresit platesti, ei aici nu,ei sunt inumi la orice,pot sa greseasca si totul li se iarta,ce ziceti,asta este normal?
    • -1 (5 voturi)    
      E vorba aici... (Vineri, 18 ianuarie 2013, 21:42)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      ...de dl. Vantu?
  • +8 (14 voturi)    
    cum sta cu sanatatea? (Vineri, 18 ianuarie 2013, 16:37)

    PedaGogu [utilizator]

    Sa intelegem ca i-a trecut indispozitia din cauza careia nu a dpus juramantul de informator... pardon, senator? Acuma face spume ca a ajuns pe mana doamnelor acelea rele, vrajitoarele care l-au bagat pe bombonici la zdup... aoleu, e jale mare in tara... deja aia cu A3 ars pe retina fac atacuri de panica. Mai bine ar lua cate un algocalmin... unul pe secunda, pana termina cutia... dar ce nasol, nici asta nu se mai da decat cu reteta.
  • +4 (10 voturi)    
    si ce? (Vineri, 18 ianuarie 2013, 16:39)

    zone [utilizator]

    Spuneti dumneavoastra - "Cum Dumnezeu tolereaza oamenii de buna credinta din aceasta tara - cati or mai fi - un scuipat atat de gros aruncat in obrazul lor fara o minima reactie? "
    Si daca nu tolerez, ce? Suntem 10% noi cei care nu toleram astfel de nenorociri. Si? Putem face ceva? Nimic. Am vazut foarte clar la alegeri. Tacem si inghitim pana cand tuturor stupizilor care au votat USL vor fi avut destul. Adica in vreo 10 ani, de-aci incolo.
    Asta e tara. Deal with it!
  • +9 (13 voturi)    
    nu-i vorba de greseli domnule (Vineri, 18 ianuarie 2013, 16:46)

    geocrin [utilizator]

    Este vorba de ceea ce spunea Becalii .......".lasa ca vin ai mei la putere"".
    Acesti tovarasi au lucrurile clare NU gresesc.
    Problema este ca inca de la revolutie sunt oameni vinovati si sunt liberi si ne dau lectii de democratie...... autentica cum nici America NU cunoaste.
  • +6 (12 voturi)    
    Nu mai am nicio speranta... (Vineri, 18 ianuarie 2013, 17:28)

    Irist [utilizator]

    Nu mai am nicio speranta. Sunt fericita ca fiul meu este in SUA si nu are de gand sa se mai intoarca. Suntem un popor care ne meritam soarta: nu ne intereseaza decat stomacul (un porc se ingrasa daca are stomacul plin, indiferent ce mananca si in ce mocirla sta).
    • +2 (4 voturi)    
      sa fim sanatosi (Vineri, 18 ianuarie 2013, 21:45)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Irist

      Nu ar strica, totusi, sa avem casa gata sa-i primeasca si pe cei care momentan nu au nevoie sa se intoarca
  • +8 (12 voturi)    
    dictatura (Vineri, 18 ianuarie 2013, 17:52)

    cotora [utilizator]

    va fi o dictatura parlamentara, usl-ista, antenista, securista, a penalior si puscariabilor
  • +5 (13 voturi)    
    Romania Feudala (Vineri, 18 ianuarie 2013, 18:40)

    DHondt [utilizator]

    In loc sa intram in randul lumii democratice, cohorta USL-ista(cea mai abjecta alianta din istoria Romaniei moderne) a hotarat intoarcerea Romaniei la feudele penalilor si coruptilor din guvern si Parlament!!!Romanii trebuie sa munceasca pe feudele acestor infractori,sa plateasca impozite si taxe pentru a asigura huzurul necesar si a umfla conturile acestor oameni care sunt tot mai flamanzi!!
  • +1 (7 voturi)    
    am citit (Vineri, 18 ianuarie 2013, 19:52)

    laurentiucat [utilizator]

    si inca ma minunez....
    la viitoarele alegeri o sa luati sub 7-8%.
    • -1 (3 voturi)    
      sa vedem,sa vedem (Vineri, 18 ianuarie 2013, 20:41)

      DHondt [utilizator] i-a raspuns lui laurentiucat

      USL+PNL+PC+UNPR=70% in 2012.Dupa 4 de guvernare mai discutam la individual!!!Nu marsati pe victorie zdrobitoare la individual,pana atunci arma voastra secreta Basescu nu mai exista, nu mai puteti gasi scuze,trebuie sa demonstrati cel putin ce au facut Boc si Basescu dupa 8 ani de guvernare cu mici exceptii!!!Spor la treaba!!
      • +2 (4 voturi)    
        daca spui tu... (Vineri, 18 ianuarie 2013, 21:48)

        laurentiucat [utilizator] i-a raspuns lui DHondt

        dar nu e nevoie ca mai aveti arme secrete in continuare mru,neamtu,papahagi,udrea vine tare din urma...
        • 0 (2 voturi)    
          confuzie (Vineri, 18 ianuarie 2013, 23:41)

          DHondt [utilizator] i-a raspuns lui laurentiucat

          Tin cu realitatea!!Sunt independent politic!!!Astept oferte!!
  • +7 (13 voturi)    
    Raman uimit si sunt ingrijorat (Vineri, 18 ianuarie 2013, 19:53)

    solar [utilizator]

    D-le Tapalaga,
    In 14 ian.a.c, la ora 20 ,30 ac avut exact acest fel de intrebari pe Hotnews. Sunt bucuros ca va puneti acelasi gen de intrebari (+ I. Cristoiu) asupra "senatorului" Voiculescu. De fapt , care senator? Cum i s-a conferit aceasta onoare unui condamnat ? In fine, n-am de gand s-a lungesc ce poate presa sau ar putea sa o faca mai bine. Zic , "ar putea" pentru ca doar dv si Cristoiu va sezisati asupra unei probleme de o gravitate extrema ,in opinia mea, pentru linistea si stabilitatea tarii. Nu va suparati, dar am citit si asa zisele articolele de presa de pe sit-ul "Vocea Rusiei" semnate de Valentin Mandrasescu si alti cativa. " Asa zisele articole" insa nu au nimic de a face cu ceea ce indeobste numim articole analitice de presa. Ele par a fi, si sunt de fapt, un soi de concluzii-directiva ale vechiului KGB prin care se dau indicatii cum sa se procedeze , ce se "poate "obtine prin anume actiuni etc, unele dintre ele chiar punctual enumerate, cu obiective si scopuri!! Ele sunt un soi de concluzii-directiva de urmat de guvernanti, de partidele de stanga. Intr-un cuvant niste provocari si incitari la revolte fascist-comunistoide de tot tembelismul posibil. Sa ajunga colonelul M. Dogaru si odata cu el Vocea Rusiei sa dea indicatia de "basescizare" totala in Romania, de a atrage atentia asupra dezmebrarii statului roman etc etc. e prea de tot!! Desi e acuzata SUA pentru imixtiune in Ro, ceea ce face Vocea Rusiei e de o mie de ori mai daunator si mai interventionist si seamana ca doua picaturi de apa cu vehile practicile URSS-ului . Va rog sa le cititi. Pe mine ma ingrozesc de-a dreptul. Chiar daca nu le-am da atentie , ele exista cu potentialul lor distructiv -agresiv cu tot.Si cred ca nu putem avea politica strutului fata de ele. Cu toate ca poate asa ceva si-ar dori acei domni tovarasi .
  • 0 (6 voturi)    
    Ce parere are poporul? (Vineri, 18 ianuarie 2013, 20:02)

    Trojan.H [utilizator]

    Astept sa vad ce spune poporul ala de 12 milioane de persoane cu drept de vot care n-au votat USL.
    E foarte posibil insa sa nu stie ca Romania e atacata, pentru ca comunicarea/informatiile au fost confiscate de la bun inceput.
    • +1 (7 voturi)    
      nasol! (Vineri, 18 ianuarie 2013, 21:52)

      laurentiucat [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      poporul ala de 11 mil care nu a venit la referendum, acum n-a venit in nr de 12 mil in 9 dec anul trecut.
      peste cateva luni o sa vedem ca suntem vreo 15 mil cu drept de vot in tara. la referendum au fost 8,5 mil si 7,4 mil au votat impotriva lui basescu...
      si se va constata ca poporul nu doarme ci voteaza...doar voi mai visati cai verzi pe pereti si comunisti bogati ca voiculescu care o sa vrea sa-si bage pamantul in cap si sa-si doneze televiziunile si averea...la stat.
  • +1 (3 voturi)    
    ....la rece (Sâmbătă, 19 ianuarie 2013, 8:32)

    hamangiu [utilizator]

    Dreptatea bogatilor...justitia bogatilor..nici un cetatea din Romania din clasa de mijloc ,despre ceilalti ce sa mai vorbim,nu isi permite armata de avocati pe care o are turnatorul f sau parvenitul v.Acesti avocati isi apara clientii utilizand toate mijloacele....meseria lor fiind forte banoasa atrage cei mai buni specialisti in domeniu, pe partea cealalta a baricadei procurorii....specialisti in rechizitorii atacabile..
    Daca presedintele, avea atata putere cat se tot vehiculeaza ca are,turnatorul f trebuia sa fie de mult istorie.
    Tradare ca sport national este o caracteristica a timpurilor actuale..nimic nou sub soare.
  • 0 (2 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 19 ianuarie 2013, 11:47)

    vitan.sandu [utilizator]

    De acord dle Tapalaga, cu cateva observatii:
    1. Cine conduce ANI, CSM, cine a condus DNA si care este credibilitatea acestora (Dl Daniel Morar are in CV arestarea acelui om de la Cluj care a castigat la CEDO, despre ceilalti ce sa mai spunem). Chiar nu avem in tara oameni inatacabili?
    2. Serviciile nu cumva prea asculta pe toata lumea si scapa in presa mizerii tocmai cand apar anumite interese?
    3. Ce ziceti de "coincidentele" cunoscute dintre spusele dlui presedinte si dosarele facute pe linia celor spuse (chestorul, milioane de voturi fraudate si fugareala DNA prin tara), sau despre condamnarea lui Nastase fara "probe directe" (nu ca Nastase nu ar fi, poate, vinovat, dar chair asa fara probe)?
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 19 ianuarie 2013, 14:23)

    vitan.sandu [utilizator]

    Nu stiu de ce nu sunt postate comentariile care, desi decente si cu bun simt, pun la indoiala si nasc intrebari fata de parerea dlui Tapalaga. Dansul este cumva moderatorul site-ului?
  • 0 (0 voturi)    
    Romania Tanara - apel la responsabilitate (Sâmbătă, 19 ianuarie 2013, 22:29)

    Romania.Tanara [utilizator]

    Buna ziua tuturor!

    Propunem organizarea unei iesiri masive in strada in data de 26 ianuarie. Locul? Oriunde se poate... in centrul oraselor din toata tara - toata lumea sa iasa in strada si sa blocheze traficul.

    Pentru Bucuresti - ne vom aduna la inceput in Piata Constitutiei, in fata Casei Poporului, incepand cu ora 9:00, sambata dimineata, 26 ianuarie... vrem sa inconjuram Casa Poporului cu un lant uman care sa ceara demisia actualului Parlament si reducerea numarului de parlamentari conform referendumului din 2009.

    In celelalte orase din tara locul de intalnire este primaria. Aceeasi ora 9:00, sambata dimineata, 26 ianuarie.

    Vrem sa vina la protest oameni normali, oameni care muncesc cinstit si care pana acum nu si-au facut auzita vocea. Muncitori, ingineri, profesori, medici, soferi, agricultori, oricine isi castiga painea corect si vrea sa schimbe tara in care traieste. Tineri, batrani, copii... Sa ne strangem cu totii! Nu vrem sa vedem printre noi sefi de sindicat sau membri ai galeriilor de fotbal. Nu trebuie sa mai lasam astfel de initiative sa ne fie "furate" si indreptate spre alte scopuri ascunse sau spre violenta!

    Va fi o manifestare a bunului simt! O manifestare pasnica! Vom striga impotriva politicienilor de orice culoare politica, pentru a le aduce aminte ca ei trebuie sa lucreze pentru NOI, pentru ca NOI i-am adus pe functiile actuale si tot NOI ii putem demite cand vrem.Pentru a le arata ca suntem puternici!

    Haideti sa ne facem auziti pe 26 ianuarie, incepand cu ora 9:00, in toata tara!

    Impreuna putem sa reusim! Va rugam sa dati mai departe anuntul catre toti cunoscutii!

    Multumim!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by