Catre liberali 

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Vineri, 27 iulie 2012, 16:52 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Multi continua sa se mire de ce liberalii autentici inghit toate prostiile varate pe gat de Dan Voiculescu si Crin Antonescu, minciunile lui Victor Ponta, fanfaronadele unui Fenechiu. De ce consimt prin tacere la abuzurile care au speriat lumea civilizata? Cum se face ca simpatizanti sau membri liberali nestiuti, fie ca sunt antreprenori, manageri sau reprezentanti ai unor meserii liberale, adica oameni care gandesc autonom si critic, orientati cu fata spre democratie si occident din 90 incoace, accepta sa mearga mai departe pe acest drum infundat? Il urasc toti atat de mult pe Traian Basescu incat, in numele resentimentului, sacrifica totul, sunt dispusi sa riste viitorul tarii si, in definitiv, pe al lor?

Sunt putini cei care incearca astazi sa salveze ce se mai poate din onoarea pierduta a acestui partid lansat intr-o aventura alaturi de un securist dovedit, alaturi de un plagiator minicions si alaturi de un corupt trimis intre timp la inchisoare. De pilda, primarul sectorului 1, Andrei Chiliman, marginalizat de Crin Antonescu, a avut totusi curajul sa denunte derapajele grave din ultimele zile. Veti spune, poate, ca are un razboi personal de dus. Mai putin importante mi se par motivatiile sale interne, cat argumentele. Sunt ele valabile? Este indreptatit sa-i trimita aceasta scrisoare deschisa presedintelui interimar?

Dar iarasi va intrebati, poate, de ce vocea lui Chiliman e singulara?  Inteleg si altii ca s-a mers prea departe? Or mai fi nemultumiti in PNL, dar acestia isi gasesc suficiente scuze, isi construiesc explicatii astfel incat sa-si justifice complicitatea cu raul imens facut Romaniei prin subminarea grava a statului de drept. Altii, manati de oportunism, tac si inghit. Si totusi, exista si liberali lucizi, liberi, care nu depind de sinecura politica sau contractul cu statul. Acestia, inainte sa strige "Vreau o tara ca afara", una din lozincile USL la acest referendum, striga "Vreau un lider ca afara". Va recomand o scrisoare deschisa, excelent strunita retoric, adresata liderului PNL, Crin Antonescu de catre cineva care se declara liberal de rand. Redau mai jos cateva pasaje relevante, textul integral il puteti citi aici.

"Politicianul pur-sange, din pacate, este ca si cainele care alearga dupa autobuz, pentru ca atunci cand il prinde sa nu stie ce sa faca cu el. Omul de stat este acela care are o viziune pozitiva si isi pune la treaba determinarea de a o transforma in realitate. (...)

Haosul care a urmat, din pacate, nu seamana nici macar cu un caine latrand la roata autobuzului, ci cu un caine care incearca sa se muste de burta, in timp ce desface, cu fundul, un prezon. Dincolo de faptul ca unul din liderii aliantei a fost prins cu pantalonii in vine (atentie, ii reprosez in primul rand faptul ca a fost prins, mai mult ca orice), dumneavoastra ati intrat complet nepregatit in jocul demiterii, ca un pariu disperat de a face o rocada a puterii inainte sa va injunghie partenerii de coalitie pe la spate. Nu stiu daca sa va reprosez intai lipsa de coeziune a constructiei politice, a viziunii de guvernare sau executia dezastruoasa, dar va pot asigura de un singur lucru: rezultatul e un fiasco. De fapt, inca un lucu: NIMENI nu va iesi cu obrazul curat din aceasta situatie. (...)

Urmatorul Basescu este dupa colt, in fata unui lung sir de Basesti care au tot ce le trebuie ca sa preia puterea si apoi sa nu o mai dea inapoi. ASTA este problema pe care eu ma asteptam sa o abordati. Frontal si cu mult curaj, asa cum ii sade bine presedintelui unui partid care ar putea sa-i puna, intr-o zi, portretul pe perete, poate intre I.C. Bratianu si Duca. In schimb, dumneavoastra declarati (marti, 24.07, ora 10:00) “Eu cred ca presedintele poate functiona si a functionat suficient de bine chiar pe actuala Constitutie, cu conditia sa ii inteleaga intr-un anume fel spiritul.”

Nu stiu cum sa formulez aceasta idee astfel incat sa pastrez respectul care se cuvine unui presedinte ales al PNL si, totodata, sa nu ii diluez continutul dar, daca dumneavoastra credeti acest lucru inseamna ca sunteti fie naiv, fie ignorant, fie rauvoitor, fie mincinos. Alegeti 2 din 4. Daca nu ati inteles faptul ca pentru mine nu este important sa va vad fundul pe scaunul prezidential, ci sa dorm bine noaptea, stiind ca am niste drepturi aparate de o constitutie, care este aparata de o institutie capabila sa dea cu dvs de pamant si care, totodata, nu poate fi schimbata intr-o zi (asa cum pot fi schimbati primii 3 oameni in stat, pare-se), inseamna ca nu ati inteles nimic din ce conteaza pentru a fi un om de stat.
"  (Citeste aici textul integral)

Nu ar mai fi  multe de zis la capatul acestui text remarcabil semnat de Dragos Salagean, autoproclamat simplu membru PNL. Merita poate adaugata observatia ca, acceptand in final sa mearga la vot pe 29 iulie pentru a-l demite pe Traian Basescu, liberalul nemultumit va legitima un sir de abuzuri. Iar daca le va legitima, sa nu se planga atunci cand drepturile sale, la care tine atat de mult, vor fi calcate in picioare in mod arbitrat deoarece tocmai a pus umarul la instalarea anarhiei prin vot popular. Oricate motive ar avea - multe valide - sa-l deteste pe Traian Basescu, liberalii de buna credinta ar trebui sa inteleaga ca acesta nu este razboiul lor si sa-si tina, macar o zi, sabiile in teaca. Chiar si asa, fara sa faca pe eroii, vor putea salva ce se mai poate din onoarea partidului lor.

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

21302 vizualizari

  • +46 (58 voturi)    
    Lovitura de stat parlamentara (Vineri, 27 iulie 2012, 17:02)

    tvisan [utilizator]

    Cititi articolul de mai jos si reflectati la asemanari.

    http://canadahaitiaction.ca/content/parliamentary-coup-detat-paraguay-three-articles

    Probabil ca si noi ne indreptam catre o "democratie" sud-americana. Asta ca tot apare strigoiul ala de Iliescu si ne spune ca nu exista lovituri de stat parlamentare. Exista...istoria-i plina. Parlamentarii sunt niste indivizi de o calitate indoielnica organizati pe gasti care isi apara interesele. Cine ameninta aceste interese este inlaturat sub camuflajul "parlamentul este vocea poporului". Am mai auzit mai demult de "vocea clasei muncitoare"...etc. Nu inseamna ca parlamenul e o institutie rea, dar tot atat de adevarat este ca tranzitia ei de la reprezentativ al poporului la reprezentativ al bunului plac se poate face foarte rapid.
    • -76 (94 voturi)    
      Tapalaga, Basescu trece (Vineri, 27 iulie 2012, 17:29)

      ATENTIE [utilizator] i-a raspuns lui tvisan

      Dar tu o sa ramai un jurnalist compromis pe viata.
      • +53 (61 voturi)    
        Ha! (Vineri, 27 iulie 2012, 18:15)

        XzibitBitxzi [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

        Îmi place. Articolul oferă o argumentație rațională și în același timp merge pentru cei mai degrabă sensibili cu sufletul.

        Din altă ligă, comparativ cu mizeriile lui Badea și Ciutacu'

        Din urarea de mai sus scoate "compromis" și obții o previziune solidă :D
      • +1 (1 vot)    
        varaNU votez ! (Duminică, 29 iulie 2012, 11:58)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

        mai draga, vazand ce'ai scris, inclin sa cred ca la din astia ca mata s'a gandit marele menestrel de la cantarea romaniei, cu antena (!!) prin judete.
        este vorba de cel din camasile negre, socaci, care spunea ca poporul e prost, nu este in stare sa gandeasca, sa aleaga.
        ca poporul nu tre' sa'si aleaga presedintele, ci parlamentul s'o faca, ca acolo e spuma.
        adica, sa fie ales de senatorii voicu, margineanu, de alde andoni, supt conducerea atenta a zgornenilor si tradatorilor mutanti, navetisti.

        ala taman a devoalat planul uslinos, la fel de prost ca varanu.
        prost si fudul !
    • -33 (41 voturi)    
      da, asa e (Vineri, 27 iulie 2012, 18:18)

      anjin2 [utilizator] i-a raspuns lui tvisan

      Presedintele are un astfel de profil. Cum altfel, fara el suntem terminati, nu-i asa ??!!

      Flacaule, cand un om are pretentia ca el, si numai el, reprezinta democratia, (ma rog mai zice, distisul base, ca cu el la bord titanicul nu s-ar fi scufundat, a si incercat sa demonstreze !!!) atunci suntem in directia aia

      Exemplu, ca sa intalegi, Perron = Base, si Evita = Eba, nu?
      • +24 (30 voturi)    
        " batrane " , (Vineri, 27 iulie 2012, 19:58)

        ionamaru [utilizator] i-a raspuns lui anjin2

        ca sa inteleg si mai bine , democratia ( cu fata umana ?? )
        voiculescu = ?
        antonescu (crin ..) = ?
        ponta = ?
        ps . cumva imi spui ca toti trei = tovarasu'iliescu ?
        • -14 (18 voturi)    
          asa "tinere" (Vineri, 27 iulie 2012, 21:03)

          anjin2 [utilizator] i-a raspuns lui ionamaru

          sa stii ca si eu l-am votat pe Base in 2004. spre deosebire de tine nu gandesc binar, alb, negru.

          iar daca folosim '=' eu as pune egal intre iliescu si basescu, totusi tre sa recunosc ilici mai sus, dar un pic mai jos base
      • +1 (1 vot)    
        citeste aici (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 14:51)

        Palax [utilizator] i-a raspuns lui anjin2

        Nu se vinde ca singurul care reprezinta democratia, ci ilustreaza cum poti sa reprezinti democratia: "Respectand Regulile!" adica constitutia. Cine nu respecta regulile este infinit mai periculos. A fi previzbil permiti altor oameni sa anticipeze miscariile tale. Asta inseamna sa fi intr-o executie mai armonioasa in echipa, Dat find ca te poti sincroniza si ii poti anticipa pe ceilalti oameni din echipa. Dezavantajul acestei metode este ca comandantul este vulnerabil de altii care schimba regulile. Dar automat cine schimba regulile devine indezirabil in a comanda.
  • +57 (67 voturi)    
    Ma urmareste acesta intrebare (Vineri, 27 iulie 2012, 17:03)

    alnimanui [utilizator]

    Nu am cunoscut personal decat un liberal, om pe care il respect foarte mult pentru calitatile profesionale si morale, si tocmai din aceasta cauza nu i-am pus intrebarea care ma macina: Cum suporta sa fie condus de Antonescu? De ce accepta toate aceste compromisuri?
    • +57 (67 voturi)    
      Pentru ca nu e un adevarat liberal (Vineri, 27 iulie 2012, 17:20)

      ator2050 [utilizator] i-a raspuns lui alnimanui

      Adevaratii liberali isi dadeau demisia cand Antonescu s-a aliat cu partidul fiilor celor care au torturat si ucis liberalii in inchisorile comunistilor.
      Liberalul tau sta in partid ca sa faca vechime si sa roada un os si el vreodata.
      Antonescu va trece la PSD.
      • +18 (24 voturi)    
        Libe!... Liber!!... Liberal?:( (Vineri, 27 iulie 2012, 20:17)

        Vreau_in_europa [utilizator] i-a raspuns lui ator2050

        ---Aberatii personale---

        Din pacate toate partidele isi au "pacatele lor".

        PDL-ul ... ce sa mai vorbim ... drum scurt de la sperantele din 2004 la dezamagirea de astazi. Daca o tine tot asa va avea soarta PNT-CD-ului.

        PNL-ul : Pacatele acestui partid au inceput cu M.I.Quintus (delator notoriu pe vremea cand se afla la canal - acest lucru ii spun avand marturia unei rude care i-a fost "coleg" acestui nefericit). Acum pacatul se cheama C.Antonescu... Macar Quintus a trait niste vremuri in care a fost supus unor presiuni enorme. A supravietuit. Nu cu fruntea sus dar a supravietuit. E greu sa il intelegem fara sa fiim pusi in pielea lui. Dar Antonescu nu se teme ptr viata lui. Este manat doar de ambitii orbesti, de sete de putere. Atat... restul e tacere la el.

        PSD-PC : Aici gasesti mai multi pacatosi decat in iad...

        Dumnezeule! Fereste-ne de omul span, de omul ros' si de partidele din Romania.
        • +5 (5 voturi)    
          comentariu (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 10:59)

          mihai765 [utilizator] i-a raspuns lui Vreau_in_europa

          Ai foarte mare dreptate, dar, din pacate ne aflam in aceeasi situatie dintotdeauna in Romania, de a alege din 2 rele pe cel mai mic, pe cel care ne da o sansa totusi pentru viitor. Din punctul meu de vedere noua alianta infintata de Ungureanu ne-ar da aceasta perspectiva
      • +6 (6 voturi)    
        sarosizoltan@gmail.com (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 11:13)

        zoltan1947 [utilizator] i-a raspuns lui ator2050

        Ai dreptate:Liberali adevăraţi sunt înafara partidului liberal! În partidul liberal sunt oameni de cea mai joasă speţă. Conducerea actuală este afiliat comuniştilor din PSD. P.L. A devenit o anexă PSD. P.L va avea soarta PNTCD-ului. Să aveţi puţini-că răbdare
      • +4 (4 voturi)    
        SAU (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 11:52)

        CosmiN_ [utilizator] i-a raspuns lui ator2050

        sau la PC, ca acolo e cascaval Voiculescian. Si in plus, PC are nevoie de un lider mai bun... ma gandesc ca s-or fi saturat de copii. (nu-l laud deloc pe Antonescu, ci spun doar ca Daniel Constantin e cu cateva clase sub Antonescu. Chiar daca pare greu de crezut ca exista cateva clase sub antonescu)
        • +2 (2 voturi)    
          hm (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 20:07)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui CosmiN_

          Amice,n-ai inteles nimic!Cine-i sub Antonescu,carevasazica,nu exista!
          Dle Tapalaga,aparatul dv de radiografiere este destul de "slabut",ori s-a "umanizat" prea mult!Nu domnul meu,PNL s-a curatat intre timp de liberalii mai vechi,oricum mai buni calitativ decat cei de acum,au transformat partidul intr-o gasca de afaceristi,si pentru ca nu au o forta prea mare,dorind sa ramana la varful jafului national si-au dat mana cu "specialistii" in domeniu! Un PNL in care apar la varf oameni ca Tariceanu,Fenechiu,Ghisa,Mihalache,DRRusanu,Antonescu,nu poate amara nicaieri in alta parte decat in "Golful PSD"!Aici se afla perechea lor in mismasuri ordinare, oameni ca Iliescu(tatal hotilor)A.Nastase,Nechita,Oprisan,Mazare Animalul(peste toti),Constantinescu,D.I.Popescu(chiar daca s-a dat la fund),D.Nica,Zgonea,Russ,Voicu s.m.a.Acesti nemernici,numai de ochii lumii mai stau sub siglele vechi,pentru ai putea prosti pe fraieri din 4 in 4 ani!Romania pentru ei nu-i decat o vaca de muls! Acum,cand "vaca" nu mai da lapte,nemernicii astia (si aici adug si multi din PDL) ii fura animalului de la gura si "furajele" date de mila de "vecini"! Ce ii doare pe ei ca "vaca"moare? "Furajele"sa ajunga in "ieslea" lor si duca-se pe pustii vaca! Sa-ti calci in picioare demnitatea in halul cum o fac acesti nemernici,nu inseamna altceva decat ca ai niste interese care stau mult mai sus decat viata a 22 de mil. de oameni! Pentru aceasta sunt eu suparat pe concetatenii mei,pentru ca nu vor sa priveasca realitatea in fata si sa se comporte ca cei din alte tari pe care ii admira dar nu-i copiaza! SA NE FIE DE CAP!
    • +7 (31 voturi)    
      Chiliman (Vineri, 27 iulie 2012, 17:40)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui alnimanui

      Eu nu cred in onestitatea gestului lui Chiliman.
    • +21 (27 voturi)    
      liberali?! cine?! câţi? (Vineri, 27 iulie 2012, 18:55)

      corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui alnimanui

      proaspăt întors în oraşul meu după un exil profesional în Moldova (aşa erai repartizat pe vremea lui Ceaşcă dacă erai ardelean, în Moldova), în plină fervoare a alegerilor, aproape decis să întru în politică. Ţărăniştii mi se păreau atunci prea radicali (!!!), liberalii păreau mai echilibraţi. Foşti prieteni aderaseră deja la PNL şi m-au inventat la o şedinţă ca să pot să iau o decizie...

      Mă duc....şi rămân tablou! Plin de turnători care nici măcar nu se mai ascundeau, de personaje dubioase (care ulterior au fost dovedite ca securişti sau colaboratori ai securităţii). Am ieşit urgent şi...dus am fost. Am rămas apartinic ca şi înainte de 89....

      Îi cunosc pe tinerii liberali din oraşul meu dinj inima Ardealului. Nişte gunoaie, ultimele jeguri, hoţi, afaceri cu statul, noul vice+primar este un penelist care are o crimă în spate. A omorât un om cu maşina şi a fugit de la locul accidentului...

      Doi amici au fost consilieri locali şi au avut o prestaţie jos pălăria. Din păcate partidul i-a pus cu botul pe labe. Era vorba de PDL

      Deci Dane, nu am niciun motiv să cred că situaţia ar fi mai bună în alte oraşe sau în alte partide. Lupii tineri doar se dovedesc mai hulpavi decât cei bătrâni indiferent de partid. Consider această mirare retorică. Nici o şansă de lumină în viitorul apropiat
      • +10 (12 voturi)    
        erata (Vineri, 27 iulie 2012, 19:41)

        corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

        a se citi invitat în loc de inventat și din în loc de dinj. Iar orașul este Sighișoara ca să fiu mai precis

        www.sighișoara-samizdat.ro
  • -27 (39 voturi)    
    Isarescu (Vineri, 27 iulie 2012, 17:06)

    Mos Andrei [utilizator]

    Doar Isarescu ne poate scapa. Daca Basescu e demis, Isarescu ar fi un candidat excelent pentru presedintie.

    Si liberalii l-ar sprijini, sunt sigur.
    • +10 (20 voturi)    
      Isarescu nu candideaza (Vineri, 27 iulie 2012, 18:10)

      banel [utilizator] i-a raspuns lui Mos Andrei

      In schimb Crin de-abia asteapta alegerile...si tare mi-e ca va iesi.

      Acum suntem intr-un fel ca in 2000, cand am votat Iliescu in loc de Vadim. Acum votam Basescu in loc de Crin.

      Si ne consolam in continuare ca am ales raul cel mai mic...
  • -42 (52 voturi)    
    hehe (Vineri, 27 iulie 2012, 17:08)

    Mazeta [utilizator]

    Așa e, știu eu doi „liberali autentici”, pe madam Udrea și pe MRU. Pe ce lume trăiești, maestre?
  • -42 (54 voturi)    
    pt ca... (Vineri, 27 iulie 2012, 17:11)

    catalin_mattei [utilizator]

    Dl Tapalaga nu intelege un lucru extrem de simplu: actualul USL este o creatie artificiala impusa de modul de a gandi politica al lui T Basescu. Daca traim cu impresia ca PDL si T Basescu sunt o insula de democratie, ca ei reprezinta dreapta crestin-democrata, este f greu de inteles de ce un liberal poate face pact cu cei dinPSD... Nu v-am vazut fiind atat de atasat de valorile democratiei pe cand dl Basescu incalca cu constiinciozitate granitele mandatului sau de presedinte sau cand PDL-ul devenise unica voce in Romania iar cine indraznea sa si spuna ca ceea ce fac ei este gresit isi lua "portia de injuraturi, defaimare, etc".. si atunci domnule Tapalaga s-a inteles ca nu se poate merge singur in acest razboi caci nu ai fi avut sanse.. si ce sa faci? te faci frate cu dracu pana treci parleazul... Dl Basescu nu este cu nimic mai democrat decat orice adversar politic il opuneti acestuia.. dl Basescu reprezinat pt liberalul pur-sange reprezentantul fostei securitati iar un pdl obedient fata de orice scorneste mintea bolnava a presedintelui nu poate provoca decat mirare si chiar scarba unui liberal... USL-ul nu este creatia lui Ponta si Antonescu decat in masura in care semnatura acestora este pe acel document.. USL are in spate toate prostiile facute de PDL si T Basescu, toate incalcarile flagrante ale regulilor si principiilor democratiei pe care cu nonsalanta va faceti ca nu exista.. USL-ul este cosmarul lui Basescu caci mintea acestuia a creat o formatiune in care stanga si dreapta convietuiesc straniu.. asa ca nu va mirati dl Tapalaga.. Incercati sa respirati un alt aer decat cel ce va ofera Cotroceniul basescian si apoi vedeti lucrurile la rece.. poate ca atunci va veti da seama car de mult rau exista in jurul dumneavoastra
    • +28 (32 voturi)    
      gresit! (Vineri, 27 iulie 2012, 17:20)

      echos [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      nu poti justifica actiunile tale pe baza a actiunilor vecinului. Daca vecinul tau da cu masina in gard, tu te arunci cu ea de pe pod?
    • +21 (23 voturi)    
      si dupa ce treci parleazul? (Vineri, 27 iulie 2012, 17:32)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      daca te faci frate cu dracul, iti mai revii? Si acum un pic de aritmetica, pornind de la ipoteza ROZA de 80% USL la parlamentare. Candva se va incerca ruperea fratiei de dracu'. Facem o noua ipoteza ROZA cum ca partajul la "divort" este 40% 40%. Ca sa ajunga PNL la guvern ii mai trebuie 11%. De unde ii ia? UNPR, UDMR, PDL, PP_DD sunt celelalte partide. Te lasa sa-ti raspunzi singur! eu ti-am dat deja DOUA ipoteze roz. Daca una nu se adevereste vor fi necesare mai mult de 11 procente. Daca nu le iei de nicaieri si nu-ti place sa stai in opozitie stai pe vecei INSURAT cu dracu'. Capisci? Gutza Tattarascu s-a facut si el frate cu dracu' si a murit la canal, n'est-ce pas?
    • +15 (17 voturi)    
      Hai așa? (Vineri, 27 iulie 2012, 18:44)

      XzibitBitxzi [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      >> dl Basescu reprezinat pt liberalul pur-sange reprezentantul fostei securitati

      Știe liberalul pur-sânge pe cine reprezintă domnul liescu? Și șleathta de comuniști vechi și noi de lângă el?

      Există un motiv pentru care Iliescu nu are dosar de Securitate, nu e informator, nu e securist.

      Simplu. Pentru că EL ERA ȘEFUL. Securitatea raporta Partidului. Nu Securitatea era în toți și în toate ci Partidul.

      Votați proștilor împotriva dracului și nici măcar nu bănuiți că dați de tac'su.
  • -42 (48 voturi)    
    Fail (Vineri, 27 iulie 2012, 17:11)

    basescujudecat [utilizator]

    Incercati voi sa rupeti PNL, dar nu merge. Incercati altceva
    • +25 (31 voturi)    
      de parca (Vineri, 27 iulie 2012, 17:27)

      ggna [utilizator] i-a raspuns lui basescujudecat

      l-ar putea rupe altceva decat nebuniile paranoide ale lui Antonescu...
    • +16 (18 voturi)    
      noi? (Vineri, 27 iulie 2012, 18:32)

      minus [utilizator] i-a raspuns lui basescujudecat

      Noi nu încercăm.
      Dar merge!
    • +16 (18 voturi)    
      Destramarea USL e colea... (Vineri, 27 iulie 2012, 19:32)

      Pooky [utilizator] i-a raspuns lui basescujudecat

      Crin si-a cam luat teapa. Este suparat pe Ponta si PSD desi n-o arata (deocamdata). Conform planului Voiculescu, Ponta a ajuns premier, Crin interimar. Daca USL castiga referendumul totul este OK, planul merge mai departe.
      Dar...
      Daca puciul/referendumul esueaza, indiferent cum, Basescu revine la Cotroceni iar Antonescu va mai avea de asteptat cel putin pana in 2014.
      Multe se pot intampla pana in 2014, Crin e constient ca n-are nici un rost s-astepte pana atunci. Rezista USL pana in 2014?
      Pentru Crin este o chestiune de ,,Acum ori niciodata".

      Si-acuma ce sa faca? Pai face pressing la PSD: bah, ori reuseste puciul si ma bag si io presedinte, dupa cum am stabilit, ori io ma retrag.

      Antonescu nu mai revine. D-aia spune ca, indiferent cum se intoarce Basescu inapoi, el se retrage. Pentru ca oricum si-a luat teapa.
      Sa vedem, in cadere, pe cine mai trage cu el. Destramarea USL e colea...

      Nu uita de scrisoarea lui Chiliman de ieri, adica bah, ce facuram, ne-am bagat in rahat pana-n gat si nu ne-alegem cu nimic?

      Nu uita si de Nastase cu al lui testament, care asteapta si el saracu' sa iasa la aer mai repede, dar daca referendumul va fi invalidat... s-ar putea sa ajunga la limita rabdarii si sa-nceapa sa dea din casa.
    • +8 (10 voturi)    
      la alte dimensiuni istoria se repeta (Vineri, 27 iulie 2012, 23:06)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui basescujudecat

      turbarea voastra -transmisa de la sefi in jos-arata ca Base e chiar mai valoros decat credeam! Basescujudecat?o tot repeti ani de zile fara noima si cine stie , la plezneala , poate se prinde nu , voiculescule ?!Prin aceasta lovitura de stat si acest referendum ii asigurati locul in istorie alaturi de Cuza cand natia noastra a permis sa fie alungat de boierimea hamesita si obosita de aceeasi modernizare a statului .
  • +30 (32 voturi)    
    Explicatii (Vineri, 27 iulie 2012, 17:17)

    andrei1232000 [utilizator]

    Dle Tapalaga, daca vreti raspuns la toate intrebarile si explicatii pentru toate actiunile USL din ultima vreme cautati traseul banilor urmele dosarelor de la DNA, CNSAS si ANI. Aici a fost, este si va fi marea durere a suspendacilor.
  • +30 (30 voturi)    
    gandirea leberala (Vineri, 27 iulie 2012, 17:24)

    nash pandelica [utilizator]

    cardasia cu psd, in aceasta mahala numita usl, este acceptata de multi liberali autentici bazat pe ideia ca trebuie curatzata scena politica, indepartat basescu si pdl marginalizat .

    liberalii au un antecedent, caci, alaturi de pd, in timpul lui milu, au discreditat si au lovit in pnt-cd..
    autorii distrugerii tzaraniste nu sunt altii decat liberalii lui paturiciu si pedistii lui roman - base.

    acum, dupa acelasi model, vor sa lucreze si fostul tovaras de drum, pd-l. au mare ura pe pd pentru ca, la randul lor au fost tinta atacului, cazul rupturii grupului stolojan si folosirii numelui de liberal de catre pd.

    ideea lor este ca, inlaturand pd-l, ar ramane usl.
    dupa care s'ar desprinde in doua partide mari, unul de stanga, unul de dreapta, care sa domine viata politica dumboviteana pentru alte doua decenii brucaneze.

    numai ca, au intrat in capcana iliciSta.
    au pierdut aproape toata identitatea liberala prin aceasta asociere cu urmasii comunistilor lui ilici.
    si, pe plan ioropean, sunt afiliati la democrati si liberali, aliati ai stangii socialiste in parlamentul ioropean.

    de unde ca, vom avea doua partide mari, unul de stanga si altul de stanga-centru.
    caci asta este pozitia lor actuala.
    nici macar de centru-stanga. aia o vrea generalul de popota. :)

    in politica ioropeana, partidul de dreapta este ppe, care este si cel mai numeros reprezentat in parlamentul ioropean.

    este o zvacnire a stangii, pe plan ioropean.
    cazul grciei, bagata in faliment de socialistii greci ai papandreilor, recurenta unor partide de dreapta extrema, i'a pus in alerta pe socialistii ioropeni si aliatii lor.

    ceea ce se intampla in ioropa este o incercare de preluare a conducerii, cu unele succese, in italia si mai ales in franta. guvernul usl se bazeaza pe aceasta campanie a stangii iorpene..

    numai ca, ma tem ca toata uniunea, condusa de stanga, va intra, triumfal, pe fagasul grec si va sfarsi ca grecia.
    marea britanie, germania si nordicii s'au prins.
  • +20 (26 voturi)    
    NO COMMENT! (Vineri, 27 iulie 2012, 17:28)

    dorubarbu [utilizator]

    Mai e nevoie de "dovezi" privind actuala lovitura de stat?

    Iata DOAR una dintre ele:

    http://www.youtube.com/watch?v=QuuDZ1_jD6k

    NO COMMENT!
    • +12 (14 voturi)    
      intr-adevar (Vineri, 27 iulie 2012, 17:55)

      bodhisattva [utilizator] i-a raspuns lui dorubarbu

      A spus-o cu gura lui!!!!!
  • +22 (24 voturi)    
    Ce pnl ? (Vineri, 27 iulie 2012, 17:33)

    morometu [utilizator]

    A fost, l-am votat dar nu mai are nimic comun cu doctrina. Este o adunatura de gasti.
    Drept pentru care nici numele nu si-l mai merita!
    Cand Stoica a vrut sa vireze catre psd ati sarit cu totii si l-ati indepartat. Acum nu numai ca va "pupati pe gingii" cu psd-ul dar il mai pupati si pe felix.... Ca sa nu mai amintesc recentele "pupaturi" cu toti senilii.
    Ce poate fi mai hidos decat niste oameni care nu numai ca ti-au inselat asteptarile dar te-au mai si tepuit. Pentru mine PNL a ramas doar in istorie si a existat decat pana in 1946. Restul se poate asimila cancanului...
  • -13 (17 voturi)    
    liberali (Vineri, 27 iulie 2012, 17:35)

    Paul_ [utilizator]

    Cred ca catalin_mattei are dreptate. USL a aparut ca o reactie la d. Basescu.

    De asemenea nu prea am auzit liberali care sa gandeasca ca Milton Friedman (http://www.youtube.com/watch?v=0PaN9M4WwHw)

    Singura mare idee liberala a fost impozitarea unica dar ce a urmat a fost o crestere a personalului din administratia publica centrala si locala care a anulat toate beneficiile cotei unice. S-ar putea spune ca guvernarea Tariceanu a fost mai de stanga decat cea a d. Nastase.

    Am auzit idei liberale de la oameni din toate partidele . Ce a facut PDL-ul nu a fost o guvernare de drepta veritabila. A fost o guvernare de drepta de tip sud-american tot asa cum a fost si guvernarea Nastase de stanga. Ideea ca trebuie sa luam de la cei saraci si sa transferam banii aia la cateva grupuri privilegiate nu prea suna a drepta. Chiar daca se face in numele investitiilor (http://www.youtube.com/watch?v=gG3AKoL0vEs).

    De asemenea ultimile masuri a guvernului Ponta care au la baza scaderea "investitiilor" statului si lasarea banilor in mana omenilor care sunt cei care, prin actiunilor lor creeaza o piata, mi se pare mai de drepta decat oricare alta masura din timpul guvernului PDL.
    • +20 (20 voturi)    
      raspuns (Vineri, 27 iulie 2012, 17:48)

      AndreeaK [utilizator] i-a raspuns lui Paul_

      Sa stii ca exact bugetarii, pensionarii, cadrele militare pensionate si asistatii sociali sunt cei care sustin economia Romaniei. Daca chiar crezi asta, atunci cu parere de rau o spun ca, clar nu stii ce inseamna economie. Economia unei tari este data de investitiile private si de sistemul privat - adica cel care plateste catre stat grosul taxelor si de la care vin mare parte din banii de la buget - daca partea privata este in minoritate fata de celelalte categorii (si in Romania este, din pacate) atunci orice are face guvernul sau parlamentul, in materie de promisuni electorale, este nul, ca nu au bani de unde sa dea - decat daca se imprumuta. Deci ca sa ai un sistem social bine pus la punct iti trebuie mai intai un sistem privat functional care sa iti generaeze banii de care ai nevoie.
      • -5 (7 voturi)    
        corect. (Vineri, 27 iulie 2012, 18:23)

        Paul_ [utilizator] i-a raspuns lui AndreeaK

        Sunt perfect de acord cu tine.

        Cea mai prolifica perioada din istoria Americii a fost cand statul avea cheltuieli in PIB de 10%-15%.

        Ideea ca trebuie sa strangem vreo 4 miliare de euro si sa ii dam unui minister al dezvoltarii se numeste "central planning" si este cea mai socialista idee posibila.
        (http://www.youtube.com/watch?v=gG3AKoL0vEs)

        Cu cat au scazut taxele in timpul guvernarii PDL si cati din administratia publica centrala si locala au fost concediati? Cu cat au scazut cheltuielile raportat la PIB ale statului?
        • -6 (8 voturi)    
          central planning (Vineri, 27 iulie 2012, 19:19)

          Paul_ [utilizator] i-a raspuns lui Paul_

          Nu l-am auzit nici odata pe d. Basescu vorbind despre faptul ca privatii creeaza locuri de munca, in schimb l-am auzit despre cum trebuie sa micsoram cheltuielile sociale pentru a STATUL sa investeasca mai mult in economie. Asta este gandire keynesiana si nu are de a face cu liberalismul (cititi The Road to Serfdom a lui F. A. Hayek sau vizionati clipurile de pe youtube cu Milton Friedman).

          In schimb l-am auzit pe d. Ponta ca nu statul creeaza locuri de munca ci privatul.

          PS: Am votat o singura data cu PSD-ul cand a fost sa aleg intre d. Iliescu si d. Vadim si sunt dezamagit de guvernarea de dreapta a PDL-ului cum am fost si de cea a PNL-ului.
          • +7 (9 voturi)    
            Palavre si filozofii (Vineri, 27 iulie 2012, 21:03)

            morometu [utilizator] i-a raspuns lui Paul_

            Ignori euro, ignori dolarul, ignori faptul ca circuli cu marfurile spre export pe drumuri comunale, aduci turistii pe aceleasi drumuri... Si nu-l mai ridica atat in slavi pe ponta pentru ca in afara de golanii, gargara si inflatie , nu a produs nimic benefic. Pana si pensionarii s-au prins ca au fost mintiti si ca de fapt si preturile la raft au crescut.
            Mi-a placut Isarescu: cu OUG nu creste economia. Iar economia scade, nerezidentii si-au luat banii si i-au intors spatele pm-ului.
  • +25 (27 voturi)    
    realitatea (Vineri, 27 iulie 2012, 17:36)

    Denoro [utilizator]

    Partidul National Liberar si implicit toti membrii sai, sunt - politic vorbind - in proprietatea exclusiva a turnatorului sa securitate Voiculescu. Este o stare de fapt indubitabila. Punct.
    A, si ca veni vorbe de realitate. V-am urmarit aseara la emisiunea lui Barbu si Cristoiu. M-a uimit cat sunteti de rupt de realitate. (iertati-mi vehementa si va rog sa n-o luat ca o insulta, caci nu se doreste a fi asta). Ati discutat diverse teme la acea emisiune, in special despre referendum si despre posibila fraudare a lui. Ce importanta are? Dvs chiar nu realizati ca realitatea acum este alta? Acest referendum nu conteaza. Nu are relevanta. Indiferent de rezultatul lui, indiferent, Basescu NU se intoarce la Cotroceni. USL va face orice, dar ORICE este necesar pentru asta! Chiar nu realizati? Basescu nu mai calca niciodata la Cotroceni, chiar cu pretul iesirii maine a Romaniei din UE! (sigur, nu se pune problema sa iasa maine, dar eu preconizez ca undeva in 2013 vom fi dati afara din UE). Dvs, impreuna cu Cristoiu si altii, cu toate ca va respect si va urmaresc, nu reusiti sa tineti pasul cu realitatea. Azi, acum, maine si asa mai departe, Romania se afla in alta realitate: realitatea USL. O realitate hilara, incredibila, dar totusi... realitate. Democratia? Statul de drept? Game over!
    Ponta si USL au trecut de acel "point of no return". Ei acum ori castiga tot, ori pierd tot, inclusiv libertatea! (semnatura lui Ponta pe actul ala cu sindicatul ala dubios e suficienta pentru o acuza de tentativa de subminare a statului - fapta grav, plus incalcarea clara a hotararii CCR, atunci cu plecarea la Bruxelles, plus etc). Voiculescu, Mazare, Oprisan, etc. daca continua statul de drept pierd averi si ajung la puscarie. Pentru ei e o batalie pe viata si pe moarte cu justitia, cu UE, cu Romania si acum AU PUTEREA!
    Daca Basescu se intoarce la Cotroceni, comentariul meu nu are valoare. Daca nu, inseamna ca... inseamna ca in prezent, dvs sunteti rupt de realitate.
    • +8 (10 voturi)    
      Adevarul e crud (Vineri, 27 iulie 2012, 21:19)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui Denoro

      Psd nu a dorit niciodata sa intram in UE.Au tras de timp cat au putut. Si bineinteles ca ar dorii sa iesim si maine. E simplu.
      Numai citind caracterizarea lui ponta din ALZ iti dai seama ca nu trebuie facute eforturi prea mari!
      DAR, exista o realitate economica: datoria publica, deficitul bugetar! De unde ne imprumutam?
      De ce "a facut ponta frumos" la BXL?
      Cum conduci o tara daca nu ai bani si nici nu-ti da nimeni? CE, FMI...
      Ati citit cum sunt ingrijorati americanii despre siguranta investitiilor lor? Cum ne cheama la raport, in parcare?
      Concluzia: nu avem nimic(decat fumuri si manele), suntem praf iar cele doua gaste nu mai "au fata de iesit in lume" la imprumutat.
    • +6 (6 voturi)    
      Am si eu astfel de temeri ! (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 1:04)

      gazania [utilizator] i-a raspuns lui Denoro

      Sper din suflet ca teama de taiere a fondurilor UE ,sa-i mai inmoaie. Fara acesti bani , ei nu mai platesc nici pensii darmite alte cheltuieli. Mai sunt si fondurile UE , de care au nevoie chiar si primarii lor si din care ciupesc toti.
      • +1 (1 vot)    
        Nu-i vorba doar de fonduri UE (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 9:37)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui gazania

        .. ci de toata politica de finantare a statului roman. Cum se va finanta deficitul bugetului? Daca nu indeplinesti criteriile cerute de CE, daca nu respecti ce-ai promis FMI, pierzi toata finantarea promisa! Cine va finanta Romania pt. plata datoriilor scadente, pt. salarii, pensii etc.? Eu vad scenariul grecesc, ba chiar mai rau, pt. ca nu suntem in zona euro, iar lideri ca Ponta sau Antonescu n-au nicio credibilitate externa...
  • +18 (18 voturi)    
    Liberali ? (Vineri, 27 iulie 2012, 17:37)

    vasile-roaita [utilizator]

    N-au existat niciodata adevarati liberali in PNL. (probabil doar citeva exceptii, ii numeri pe degete)
    Este doar un partid de oportunisti, hoti si mincinosi ca si celelalte partide de altfel.
    • +10 (12 voturi)    
      Nu generaliza (Vineri, 27 iulie 2012, 17:49)

      spysoby [utilizator] i-a raspuns lui vasile-roaita

      Cu Crin presedinte multi au fost inlaturati si marginalizati.
  • +17 (17 voturi)    
    Putine voci critice de liberali (Vineri, 27 iulie 2012, 17:39)

    Unu-2 [utilizator]

    Cam putine voci critice in PNL. Sigur, fostul presedinte de partid, actualul presedinte interimar si-a facut un obicei din a da afara pe ce-i ce criticau chiar si argumentat, cum e foarte posibil sa i se intimple si lui Chiliman. Sa nu uitam ca unii liberali au trecut la PD-L.
    Eu sint convins ca marea majoritate a politicienilor si membrilor de partid au facut-o doar din oportunism, nu din idealuri nobile, implicare civica, samd. Foaret putini sint cei care aveau optiunea continuarii unei cariere profesionale insa s-au implicat politic pt. niste idealuri, majoritatea ii vad ca fiind in politica pt. ca aia e singura lor optiune. Unde sa se duca daca vor fi dati afara din partid? Asa ca tac.
    Din pacate in zilele astea nu avem decit mai multe PCR-uri, fiecare cu ierarhia si sefimea lor. Ati vazut in stenogramele recent dezvaluite critici? Eu nu, doar defilare intr-un singur pas.
  • -8 (12 voturi)    
    ... (Vineri, 27 iulie 2012, 17:44)

    sentenced [utilizator]

    Daca nu ar fi existat Basescu si PDL, nu ar fi trebuit sa ne facem frate cu dracu' doar ca sa trecem puntea.
    Dar situatia e cum e, si dintre doua rele, alegem raul cel mai mic: adica alianta cu mefisto.
    • +2 (2 voturi)    
      Daca te aliezi cu Draku.. (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 9:39)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      .. indiferent de scuze, iti pierzi si sufletul esti si pacalit in final...
      Si Basescu e doar un pretext, de fapt ati dorit sa ajungeti la putere!
  • +2 (8 voturi)    
    Urmatorul Basescu este dupa colt... (Vineri, 27 iulie 2012, 17:45)

    AlisCuPar [utilizator]

    "Urmatorul Basescu este dupa colt, in fata unui lung sir de Basesti care au tot ce le trebuie ca sa preia puterea si apoi sa nu o mai dea inapoi", insemnand, in gandirea dvs, ca Basescu se tine cu dintii de scaunul pezidential?
    Cu tot respectul: wtf !
  • +17 (17 voturi)    
    Chiliman nu a facut decat un gest de forma (Vineri, 27 iulie 2012, 17:47)

    Feanor [utilizator]

    Domnule Tapalaga, stati linistit, Chiliman nu a facut decat un gest de forma. Astazi, mai precis acum vreo 2 ore l-am surprins facand turul blocurilor prin zona Dr. Felix si vorbind cu lumea.

    M-am dus sa vad despre ce este vorba si l-am intrebat daca sustine initiativa USL. Raspunsul a fost simplu si foarte clar: "votati cum doriti, important este sa mergeti la vot".

    Asadar domnul primar al sectorului 1 a iesit astazi pentru a scoate oamenii la vot, asa cum o fac toti primarii USL.
  • +15 (17 voturi)    
    "Vreau un lider ca afara" (Vineri, 27 iulie 2012, 17:47)

    postacu [utilizator]

    "exista si liberali lucizi, liberi, care (...) striga "Vreau un lider ca afara"."
    Cu siguranta exista multi liberali, dar nu neaparat lucizi si cinstiti care sa vrea "un lider ca afara". Dl. Marga a si nominalizat tipul de lider "de afara" pe care il admira - Vladimir Putin.
  • -10 (18 voturi)    
    INTOXICARE... (Vineri, 27 iulie 2012, 17:54)

    coluk [utilizator]

    d-le tapalaga! nu stiu de care "parte" a presei " libere" sunteti dar e evident ca daca nu a-ti aparea doar la b1tv...a-ti avea credibilitate..alfel eu unul sunt lamurit cum "vreti" "binele" liberalilor din romania si implicit romanilor!...in rest sa auzim de bune! cu mult respect!!!
    • +1 (1 vot)    
      credibilitatea (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 14:03)

      postacu [utilizator] i-a raspuns lui coluk

      Ai dreptate! Pentru a fi credibil ar trebui sa apara la a3, altfel nu e de incredere.
  • -5 (13 voturi)    
    liberali (Vineri, 27 iulie 2012, 17:59)

    nola [utilizator]

    Am o problema cu stimabilul Domn Tapalaga, cel care ne propune punctul de vedere al unui liberal si pe care il opune comportamentului de astazi al liderilor liberali in frunte cu Antonescu.
    Citez din textul supus atentiei: "...ii reprosez in primul rand faptul ca a fost prins, mai mult ca orice." Este drept, ideea se afla intre paranteze in text si se refera, cred eu, la plagiatul lui Ponta.
    Aceasta afirmatie arata clar ca liberalul nostru se afla in consonanta perfecta cu cel pe care il vede agatat pe perete intre Bratianu si Duca. Ma rog, portretul...
    Daca esenta liberalismului este aceasta, atunci nu mai este nimic de facut iar volutele retorice arhaizante si flamboiante corespund exact comportamentului infantil-histrionic al interimarului excitat, avand un rost comun: sa abata atentia publicului de la imaginea socanta a Regelui Gol.
    • +8 (8 voturi)    
      Excelent! (Vineri, 27 iulie 2012, 18:15)

      MadameDuRecamier [utilizator] i-a raspuns lui nola

      Liberalul nostru dezamagit de impostor, cu averea pe care se lauda ca a facut-o, a fost smecher: n-a fost prins. Asta e esenta infractorilor!
  • +6 (12 voturi)    
    marota (Vineri, 27 iulie 2012, 18:01)

    cred [utilizator]

    A ajuns o marota sintagma " adevaratii liberali" Hai sa fim seriosi!!!!Seriosi au fost cei ce au ingrosat randurile turnatorilor la securitate ,lucru de neacceptat la cei de la PNT?!Seriosi au fost cand au lasat de izbeliste dupa 89 alianta cu PNTCD si au lins la Iliescu pana nu au mai putut?! Seriosi au fost in mandatul lui Tariceanu, cand au eliminat PD-ul si au guvernat ca slugi plecate ale PSD?! Si mai ales,seriosi sant acum ca slugi plecate ale banditului Voiculescu ?! Nu credeti ca este o vocatie a acestor asa zisi LIBERALI de a sluji securitate reprezentata de cei mai abjecti reprezentanti ai ei ????? Repet ....Hai sa mai terminam cu sintagma de la inceput!!!!
  • +6 (16 voturi)    
    Vreau o tara, de afara! (Vineri, 27 iulie 2012, 18:10)

    Trojan.H [utilizator]

    Daca lovitura de stat va invinge duminica.
  • +11 (13 voturi)    
    D-le Dan Tapalaga, (Vineri, 27 iulie 2012, 18:10)

    AlisCuPar [utilizator]

    chiar nu ati inteles ca parlamentarii (din toate partidele) in proportie de peste 80% fac afaceri veroase si ca aderarea la usl e singura lor sansa de a scapa de puscarie ? Ca mai apare cate un opozant in sanul usl (sunt curios daca lui Chiliman i se mai alatura cineva), asta e ca pe vremea lui ceasca, cand erau oameni platiti sa critice sistemul, ca ceasca sa arate occidentului ca in Romania exista libertate de opinie. Concluzia: USL= PCR.
  • -9 (17 voturi)    
    ce e asa de greu de intales (Vineri, 27 iulie 2012, 18:10)

    anjin2 [utilizator]

    Nu se poate pune '=' intre base si democratie, Nu stiu cum de nu vezi lucrul asta? Cum sa pui acest semn intre un om care se reinventeaza in fiecare zi, un om pentru care o declaratie pe care o face in trecut nu mai valoreaza 2 bani.

    Aici nu e vorba de ura, e vorba de un individ care e in stare sa impinga lupta politica intr-o zona, unde se putem alege: el sau restul. Cum de nu vezi asta, Tapalaga, Cei care merg la vot nu sunt pacaliti de USL sau daca vrei PNL sau PSD, sau Iliescu, pur si simplu nu-l ingit pe Basescu, acel individ care isi permit din pozitie de forta sa faca ghicitori, sa aduca un bilelel dupa 2 ani, sa is schimbe declaratie de la ora la ora, sa vb despre premieri: "Cand au venit la mine cu ochi umezi ca sa le dau mandatul?" (da ce rahat e asta?) Pur si simplu, acest om este un impostor politic, un gainar, mincinos.
    • +13 (15 voturi)    
      Hai sa mai si gandim putin (Vineri, 27 iulie 2012, 19:04)

      Trident [utilizator] i-a raspuns lui anjin2

      De acord ca Basescu a cam dat-o in bara de multe ori.
      Nu credeti insa ca demiterea lui a cauzat si va cauza mult mai multa suferinta decat a cauzat el acestui popor in 8 ani?
      Cum puteti dormi linistit sustinand demersurile unor tradatori ai interesului national.
      Chiar nu realizati in ce rahat suntem acum?
      Cand o sa ne revenim? Si cu cine la conducere?
      Cand demolezi ceva trebuie sa ai ceva in loc. D-stra ce aveti a pune in loc?
      Eu voi face ce am de facut: NU VOI MERGE LA VOT. Nu ma pot alia cu niste oameni infinit mai rai si mai imorali decat Basescu care oricum va pleca dar nu demis. Veti avea o mare surpriza care cu siguranta ca va va satisface doar pe jumatate. De ce? Ramane de vazut.
      • -7 (9 voturi)    
        raspuns (Vineri, 27 iulie 2012, 20:47)

        anjin2 [utilizator] i-a raspuns lui Trident

        da, ce sa zic

        sa va puneti in spatele 'nehotatilor', e unfair. Pe cei nehotarati ii respect, pentru ca nu au incredere in nimeni, si mai mult decat atat nu-i intereseaza.

        In schimb pentru cei ca tine, nu am nici un respect. Pentru ca prin gestul tau ii desconsideri pe restul, asa cum a facut de nenumarate ori PDL, si prin asta demonstrand ca nu sunt altceva, decat niste oite care il accepta pe base sau boc drept ciobani lor,

        A face tradatori pe toti inafara de Base si Pdl, e ceva asemanator cu curentul fascist. Te-ai intrebat vreodata cum de PDL nu are acum nici un aliat? Trebuie sa recunosc ca a fost o miscare prea rapida, in mod normal dupa alegeri trebuia facuta. Ce sa zic is niste looseri,

        Dar base a impins aici problema, si el e problema trebuie eliminata.

        Iar tu gresesti, cand spui "ca ...aliezi". Sunt niste politiceni si PDL si restul, iar a gandi in felul asta demonstreaza ca vezi in PDL si base ceva mai mult decat niste politiceni infecti, cum de altfel sunt si ceilalti,

        Cred ca base a facut mult rau, facand ca tupeul, lipsa consecventei, sa fie un adevart cod moral pentru toti politiceni.
        • +10 (12 voturi)    
          Mda. (Vineri, 27 iulie 2012, 23:42)

          Trident [utilizator] i-a raspuns lui anjin2

          Am nas fin la tradatorii de neam crede-ma. Si vei vedea curand ca am avut dreptate. Tradatori sunt si prin PDL daca asta te face fericit. Tu nu vrei insa sa intelegi esenta. Nu Basescu este problema Romaniei. Si vei vedea asta cand in sfarsit va pleca. Eu in locul lui as fi facut-o de mult.
          Prietene, lui Traian Basescu i se trage de la momentul in care a condamnat comunismul in Parlament si paharul s-a umplut cu condamnarea lui Nastase.
          Cunosc foarte bine vechiul sistem securisto-comunist chiar daca nu am facut niciodata parte din el. Am avut insa probleme cu el. Si nu putine.Ii cunosc metodele si le-am recunoscut foarte bine in ultimele doua luni.
          Sunt un om sincer si-ti spun deschis indiferent daca ma crezi sau nu: in acest moment nu sustin pe nimeni din actualul eschier politic; si asta pentru ca toti sunt vinovati pentru situatia in care a ajuns tara.
          Sustin insa, asa cum am facut-o si o voi mai face, Romania. Imi sustin tara si pe toti cei care ii vor binele.Si asta voi face mereu.
          Nu merg la vot acum pentru Romania nu pentru Basescu care este trecator ca mine si ca tine prin asta lume. Nu vreau la putere in aceasta tara nici unul dintre partidele parlamentare actuale.Ma voi intoarce la vot atunci cand voi constata ca am pe cine sa sustin, am pe cine sa votez
    • +1 (1 vot)    
      Nu cred ca este (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 9:12)

      soringusar [utilizator] i-a raspuns lui anjin2

      Nu cred ca este asa , dar chiar de ar fi asa, nu a incalcat constitutia. Daca se schimba presedintii pe senzatii subiective , ajungem ca la antrenorii d-lui Becali.
    • 0 (0 voturi)    
      50 (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 9:46)

      brita [utilizator] i-a raspuns lui anjin2

      lei la ziua de 16 ore...
  • -7 (11 voturi)    
    cum? (Vineri, 27 iulie 2012, 18:39)

    SbkXX [utilizator]

    cum se face ca esti impartial ca nuca-n perete cu articolul asta?
  • +9 (11 voturi)    
    PNL pur si simplu (Vineri, 27 iulie 2012, 18:40)

    Gaby51 [utilizator]

    Am citit scrisoarea si mi-a mers la suflet. Nu sunt si nu am fost liberal, ci votant devotat al acestui partid, pana la ,,scaparea fraielor,, . De atunci am zis pas si asa voi zice si poimaine.
  • +14 (18 voturi)    
    CATEVA SUGESTII (Vineri, 27 iulie 2012, 18:53)

    Trident [utilizator]

    Vreti sa ajutati Romania? Atunci faceti urmatoarele:

    1. In 29 Iulie nu plecati de acasa
    2. Iesiti in strada dupa referendum si afirmati-va apartenenta la civilizatia europeana si la structurile nord-atlantice
    3. La alegerile generale votati ICCD a lui MRU sau partidul care va deveni aceasta initiativa.

    Prin asta veti face un bine acestei tarii dar si PSD si PNL pentru ca celalalte dupa generale dispar.
    De ce veti ajuta PSD si PNL? Pentru ca le veti trimite la deparazitare in opozitie si veti face din ele ceea ce ar trebui sa fie: doua partide europene. Ca deoacamndata sunt...sovietice.
  • +9 (9 voturi)    
    Ar mai fi foarte multe de spus! (Vineri, 27 iulie 2012, 19:00)

    Ronis ot Astria [utilizator]

    Nu sunt liberal (in sensul in care nu am votat niciodata PNL) si nu sunt de acord cu destule din cele spuse de Domnul Dragos Salageanu.
    Dar un raspuns pe care il da Domnia sa la unul dintre comentariile scrisorii sale deschise este foarte important de discutat (poate in viitor?):
    "Partea foarte nasoala este faptul ca partidele, in Romania, sunt organizatii complet nedemocratice, centraliste, avand la baza interese marunte si meschine si lipsite de orice cultura a guvernarii, dialogului, cooperarii sau orice altceva."
    Din aceasta cauza nu exista democratie in RO!
  • +10 (12 voturi)    
    Care liberali? (Vineri, 27 iulie 2012, 19:27)

    emigrant [utilizator]

    Toti dar absolut toti sefii PNL sint sau prosti sau rau intentionati sau amindoua la un loc. Cu tristete spun, PNL s-ar putea sa fie chiar mai slab decit PSD..Ce a facut Referendumul este sa scoata la lumina vointa lui Basescu care a incercat sa reformeze clasa politica. Basescu i-a adus in fata pe un MRU ( care este numit "tovaras"??? in articolul acestui liberal, l-am citit pe tot ) sau Funeriu. Antonescu pe un Fenechiu sau Chiuariu. Este halucinanta proasta calitate a PNL mai ales la virf. Nu exista viitor ptr oamenii decenti in PNL. Inainte de referendum banuiam asta acum sint convinsa. Nu am facut politica niciodata dar acum m-am hotarit sa ma inscriu in ICCD. Alaturi de "tovarasii" MRU, Macovei, Cristi Preda si altii anonimi care s-au saturat de impostori si nonvalori prea multi dintre ei regretabil membri PNL..Motivul real ptr care nu se revolta nimeni in PNL este ca nu prea exista oameni de valoare din partea PNL in parlamentul Romaniei. Imi cer scuze ptr cei citiva care sint "altfel". Din punctul meu de vedere nu numai USL dar mai ales PNL este " mort si ingropat" . Din pacate PNL a pus serios umarul al darimarea statului de drept in Romania. Votul va fi fraudat. Nu sint sigura ca Basescu se va intoarce. Liberalli care votaeza acum Da sint sau inconstienti sau tradatori.
    • +6 (8 voturi)    
      dilema (Vineri, 27 iulie 2012, 21:14)

      eyeswideshut [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

      daca si liberalii ce critica deschis politica USL a ultimelor saptamani (iata exemplele din articol mai sus) sunt tot votanti DA, atunci ce alegem din discursul critic?
      este peste puterea mea de intelegere, cum poti sa vezi mizeria, dar sa nu o taxezi..
      argumentul lor: se face liniste, se voteaza un nou presedinte si un nou parlament, poporul decide si avem incredere in el..
      dar pe ce baze? dand liber coalitiei sa acapareze toate resorturile puterii? stopand faramele de progres inregistrate pana acum?
      sa fie naivitate si neintelegere a gravitatii faptelor, sau oportunism?
  • +9 (9 voturi)    
    curatenie (Vineri, 27 iulie 2012, 20:03)

    CipD [utilizator]

    liberalii trebuie mai intai sa isi faca ordine in "casa" si abia apoi vor recastiga credibilitatea pierduta. nu te poti prezenta in parlament cu oameni ca mirel talos care sustin ca educatia e aia invatata prin emisiunile tv si apoi sa te astepti sa il mai voteze oamenii si la alegerile urmatoare.
  • +12 (14 voturi)    
    2012-nu repetati greseli din 1946 (Vineri, 27 iulie 2012, 20:30)

    romancetatean [utilizator]

    In atetia Biroului Permanent al PArtidelor
    UNPR ; PNL ; UDMR
    secretariat@unpr.eu
    contact@pnl.ro
    office@rmdsz.ro

    IN NUMELE LUI DUMNEZEU NU TRADATI ROMANIA SI POPORUL ROMAN
    NU REJUCATI PIESA DIN 1946

    OPRITI MARSUL ALATURI DE PSD SI PC ! VETI DUCE ROMANIA IN COMUNISM !

    priviti istoria : in 1946 evenimentele si actorii de atunci sunt trase la indigo in 2012

    B.P.D ( de atunci ) este usl + punr + udmr + independentii & nationalitatile ( acum )

    domnilor priviti istoria : atunci pardidele din BPD au fost folosite pentru a formamajoritatea , comunistii nu erau suficienti , petru groza era din frontul plugarilor - dupa ce au luat puterea , cei mai multi care nu era di p comunist au fost inlaturati si unii pusi in puscarie alaturi de taranisti si liberali ... asa va fi si acum psd si pc se foloses de voi apoi vor scapa de voi , va baga la puscarie alaturi de pdl -list ( mai ales punr-ul , udmr-ul , si nationalitatile - care au fost alaturi de pdl , au trecut langa usl dar ATENTIE ! NIMENI IN ISTORI NU A tolerat la nesfarsit lipsa de verticalitate ACUM SUNTETI ACCEPTATI DAR MAI TARZIU VETI FI TRATATI CA ATARE )

    domnilor priviti istoria : atunci groza a desfiintat senatul , aschimbat numele si functia parlamentului, aconcentrat puterea ...ACUM PONTA A FACUT LA FEL SI CHIAR MAI MULT

    domnilor priviti istori : atunci monarhia si regele mihai le sta im potriva , au mobilizat toate fortele care au acceptat " mita verbala " si au lovit ACUM BASESCU ESTE PRETEXTUL ! DUPA DECAPITATREA LUI BASESCU se deschide drumul liber spre comunism ( probail se va numi comunism democrat sau culmea democrat liberal ! )

    abolirea monarhiei in romania a insemnat pentru europa esecul capitalismului in romania ACUM DECAPITAREA PRESEDINTELUI va reprezenta esecul capitalismului in romania si implicit reintoarcerea romaniei in sfera de influenta a rusiei ! -> asta va insemna EXMATRICULAREA ROMANIEI DIN EU .. ADIO LIBERA CIRCULATIE
    NU TREBUIE SA FII ANALIST CU
  • +8 (10 voturi)    
    Avem o problema limpede si simpla (Vineri, 27 iulie 2012, 20:32)

    Rafaila [utilizator]

    La vremea respectiva am anticipat corect intentia de fraudare masiva a referendumului de catre USL. Nu mai incape indoiala ca ei organizeaza referendumul nu ca sa-l cistige ci ca sa il fure. Intrebarea mea este ce se va intimpla in ziua in care vor fi date publicitatii rezultatele referendumului la care - se va spune - participarea a fost de 54% din numarul celor inscrisi pe liste - implicit ca referendumul a fost validat si ca un procentaj majoritar de DA valideaza legal demiterea presedintelui!? Ce se va intimpla in ziua in care poporului roman i se va comunica minciuna la care se lucreaza deja? Ce se va intimpla cind poporului i se va spune ca presedintele a fost demis, conform legii - prin minciuna legalizata?!
    • +6 (8 voturi)    
      Corect (Vineri, 27 iulie 2012, 22:07)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui Rafaila

      Se va intoarce inapoi cu 70 de ani!
      Vor avea din nou rosu in fata ochilor.
      Tinerii vor simti pe propria piele expresia: "peretii are urechi."
  • -4 (6 voturi)    
    ptr dl tapalaga. (Vineri, 27 iulie 2012, 22:27)

    laurentiucat [utilizator]

    sper ca sunteti de buna credinta , ca si mine de altfel.
    sa va dau un exemplu de ce oameniid e afaceri voteaza contra basescu.
    1.ptr ca oamenii pusi de pdl in deconcentrate s-au purtat ca niste mici satrapi locali,facand o concurenta neloiala si obligand practic clientela sa cumpere numai de la ei. vezi caz la ialomita de ex unde directorul garzii de mediu are firma de produse fito-sanitare si trimitea echipele de control sa faca "ordine" dupa care venea el si stabilea cat sa cumperi de la firma lui ca sa scapi.
    2.firmele portocalii nu erau practic controlate si cotizau la partid ca sa fie lasate in pace .
    3. asemanarea dintre guvernarea nastase si si guvernarea boc si mru la nivel de judete.
    4.faptul ca majorarea tva si masurile lui pogea au falimentat sau ingreunata viata multor firme.
    5.imaginea data de tatucul basescu care domnea peste toate...parlament,guvern.servicii,justitie.
    • 0 (2 voturi)    
      Să vezi şi să nu crezi... (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 13:40)

      marchi [utilizator] i-a raspuns lui laurentiucat

      de câtă "bună credinţă" şi cât de "convingător" părea, până mai an, Dan Tapalagă!

      "Acum a venit randul PDL sa radă tot, la fel cum PSD şi PNL curăţau instituţiile publice şi îşi instalau clientela de îndata ce se instalau la putere. Cu cît lupta politica se radicalizează, cu fiecare ciclu electoral care trece, setea de răzbunare creşte exponenţial. Cînd ajung în opoziţie cu un şut în spate, toţi urlă că sînt victime politice şi visează în taină la ziua răzbunării.

      Înscrisă şi ea în spirala urii şi resentimentului, guvernarea Boc recurge la epurări politice la fel de sinistre, ca mod de acţiune, precum cele din timpul guvernării Năstase din 2000 - 2004 sau guvernării Tăriceanu, după eliminarea brutală a PDL de la putere în aprilie 2007. Strict la acest capitol, cele trei guverne acţionează identic: demiteri pe criterii politice, presiuni administrative infernale asupra funcţionarilor publici sau asupra primarilor de altă culoare, racolari în forţă sub ameninţarea tăierii fondurilor, şantaje odioase, încurajarea migraţiei parlamentare. Terorismul politic este arma utilizată de fiecare partid ajuns la guvernare pentru a-şi îngenunchea cît mai repede adversarii şi pentru a-şi consolida puterea.

      Aşa vrea să reformeze PDL administraţia publică, înlocuind o clientelă cu alta? Fanii lui Boc şi Basescu vor spune: fără consolidarea puterii nici o reformă importantă nu va trece de Parlament iar alegerile din 2012 riscă să fie pierdute. Logica de partid poate explica orice, oricînd. Aceptînd-o, reformele de fond se amînă şi ele de la un ciclu electoral la altul. Din perspectiva interesului public, explicaţiile sînt inutile şi neconvingătoare. [...]" (Dan TAPALAGĂ)

      (fragment din articolul apărut pe HotNews.ro, 9 martie 2010)

      Câtă încredere mai poţi avea în jurnaliştii care îşi schimbă "culoarea" după cum bate vântul... politicii?

      P.S. Dar mă îndoiesc că-mi va apărea comentariul, e a doua oară când îl postez. Bravo, Hotnews, tot înainte!
      • 0 (2 voturi)    
        cuzache (Duminică, 29 iulie 2012, 10:59)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui marchi

        n'ai facut altceva sa arati impartialitatea lui dan tapalaga.
        un jurnalist bun, credibil n'are culoare.
        felicitari lui dan tapalaga pentru ca sta drept, nu se pleaca dupa cum bate ..vintu :)

        cauti culoare, mergi la latrine, este galben maronie.

        ce crezi c'ai gresit, sa nu'ti apara ?
        mergi la vot si voteaza dupa constiinta matale !

        asa'i fiecare la randul sau.
        numai ca astia nu mai respecta nicio logica, regulament, lege. o fac rapid, eficient, planificat, fara perdeaua rusinii.

        asculta la mine, este lovitura de stat in progres. dupa debarcarea lui base vor pune o paiata la cotrocesti, vor falsifica parlamentarele sa prinda peste 75% si vor face o constitutie prin care vor schimba forma de stat in republica parlamentara, cu presh ales de un parlament aservit.
        va fi diktatura prin palavrament.

        acest referendum este ultimul in care poporul isi mai alege presedintele.

        voteaza dupa constiinta, daca ai.
        dar sunt sigur ca vei vota dupa culoarea politica, aia galben-maronie de latrine.

        varaNU votez !

        contam in continuare pe probitatea profesionala a lui dan tapalaga !
        stima, dle tapalaga !
    • +1 (1 vot)    
      in teleorman, vrancea, arges (Duminică, 29 iulie 2012, 11:03)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui laurentiucat

      primii secretari de partid, dragnea, oprisan si nicolescu au tot ce misca in judet. alea nu's judete, sunt mosii, baronii.
      caci asa se poarta presedintii de judete pesedisti, ca niste adevarati primi secretari de judete ceausisti.
      taie si spanzura.

      si au facut'o si pe timpul lui boc.
      nederanjati !
      • 0 (0 voturi)    
        lasa! (Duminică, 29 iulie 2012, 14:02)

        laurentiucat [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        prefectii si sefi de deconcentrate au puterea....ori astia au fost numiti de boc si mru.
  • -6 (8 voturi)    
    ... (Vineri, 27 iulie 2012, 22:40)

    Mircea_Enache [utilizator]

    vorbesti prostii bai scriitorule. liberalii adevarati inteleg ca romania nu mai poate fi condusa de traian basescu. romania nu are un viitor cu basescu la carma. asa ca dorim o schimbare la nivel inalt. vrem ceva nou. il vrem pe crin antonescu presedinte ales.
  • +11 (11 voturi)    
    Liberali (Vineri, 27 iulie 2012, 22:59)

    MARHINDO [utilizator]

    Liberali nu mai exista in Romania ( in afara de Djuvara). Jurnalistii nostalnici care vor incerca sa ne convinga ca in Romania mai exista liberali nu vor reusi.Nu exista nici macar un singur membru al actualului PNL demn de renumele acestui partid.Cei care i-au votat pana in 2004 si care au asistat consternati la sinuciderea in masa a acestui partid nu mai pot fi convinsi de nici un "PNL-ist" de nici un jurnalist de nici un analist. Sa le fie tarana romaneasca dupa cum merita .
  • +8 (8 voturi)    
    Mesaj catre tinerii liberali (Vineri, 27 iulie 2012, 23:07)

    Gelu. [utilizator]

    O culegere de “aduceri aminte” pentru votantii TNL :
    E adevarat:
    „Politica nu se face cu îngeri, ci cu oameni.” – Gheorghe Brătianu
    dar
    „Cei mai mulţi îşi închipuie că politica e un fel de distracţie, cu foloase şi onoruri. Politica e ceva grav, grav de tot. Ai în mâna ta viaţa şi viitorul ţării tale” – Ion I. C. Brătianu
    in realitate:
    „Politica îţi poate da din când în când satisfacţii şi onoruri, dar pentru un om iubitor de ţară şi conştient de răspunderile sale, politica este un şir neîntrerupt de griji şi jertfe, un drum pe care eşti sortit să culegi mai multă nedreptate decât răsplată.” – Ion I. C. Brătianu
    Acum :
    Necazul cu USL-ISTII nu este că ei trag cu obuze, ci că le gravează pe acestea cu citate din CONSTITUTIE.
    DUPA un aforism de Karl Kraus
    iar
    „Tăria unui partid politic, ca şi a unui bărbat de stat, nu poate sta decât pe fundamentul cele mai înalte moralităţi.” – Dimitrie A. Sturdza
    Asa ca :
    Regret că stric voiosu-ţi chef,
    Spunând că poate-or să te puie
    Peste ROMANI odată Şef -
    Dar n-ai s-ajungi nicicând statuie.
    Dupa o epigramă de George Ranetti
    si nu uita:
    “Adevarul invinge, indiferent de soarta celor care l-au servit.”
    Gheorghe I. Bratianu
    MESAJ:
    “Dacă un popor n-are o tinerime entuziastă, cultă şi cu dor de ţară, este pierdut pentru totdeauna. Aceste vlăstare ale tinereţii ţin pe umerii lor viitorul, precum odinioară Atlas ţinea Pământul.” – Vasile Conta

    P.S. Daca 'scot ghilimelele si autorii' pot s-o trimit oare la Comisia de Etica ?
    • +1 (1 vot)    
      D-le Gelu (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 9:19)

      soringusar [utilizator] i-a raspuns lui Gelu.

      Toata stima pentru opinia dumneavoastra.
      Dar cati o vor intelege sau aplica ?
  • -2 (4 voturi)    
    Cameleonism, marca Tapalagă... (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 10:56)

    marchi [utilizator]

    Se pare că, pe toţi oportuniştii îi apucă, din când în când, amnezia. Citiţi şi vă minunaţi:

    Acum a venit randul PDL sa radă tot, la fel cum PSD şi PNL curăţau instituţiile publice şi îşi instalau clientela de îndata ce se instalau la putere. Cu cît lupta politica se radicalizează, cu fiecare ciclu electoral care trece, setea de răzbunare creşte exponenţial. Cînd ajung în opoziţie cu un şut în spate, toţi urlă că sînt victime politice şi visează în taină la ziua răzbunării.

    Înscrisă şi ea în spirala urii şi resentimentului, guvernarea Boc recurge la epurări politice la fel de sinistre, ca mod de acţiune, precum cele din timpul guvernării Năstase din 2000 - 2004 sau guvernării Tăriceanu, după eliminarea brutală a PDL de la putere în aprilie 2007. Strict la acest capitol, cele trei guverne acţionează identic: demiteri pe criterii politice, presiuni administrative infernale asupra funcţionarilor publici sau asupra primarilor de altă culoare, racolari în forţă sub ameninţarea tăierii fondurilor, şantaje odioase, încurajarea migraţiei parlamentare. Terorismul politic este arma utilizată de fiecare partid ajuns la guvernare pentru a-şi îngenunchea cît mai repede adversarii şi pentru a-şi consolida puterea.

    Aşa vrea să reformeze PDL administraţia publică, înlocuind o clientelă cu alta? Fanii lui Boc şi Basescu vor spune: fără consolidarea puterii nici o reformă importantă nu va trece de Parlament iar alegerile din 2012 riscă să fie pierdute. Logica de partid poate explica orice, oricînd. Aceptînd-o, reformele de fond se amînă şi ele de la un ciclu electoral la altul. Din perspectiva interesului public, explicaţiile sînt inutile şi neconvingătoare. [...] (Dan TAPALAGĂ)

    (fragment din articolul apărut pe HotNews.ro, 9 martie 2010)
  • +3 (3 voturi)    
    raul mare a fost facut (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 11:33)

    visio [utilizator]

    ce urmeaza este aproape nesemnificativ; pnl nu mai exista; in maxim 1 an va fuziona cu psd si asa se alege praful de marea idee nationala; din punctul meu de vedere, sunt vinovati toti liberalii; fiecare a ales sa ajunga la putere cu orice pret; din punctul acesta de vedere sunt simpli criminali; in ultimele zile am observat tacerea UE, care la inceput a parut o retinere dela amestecul in treburile altei tari; pe de alta parte, aceasta tacere a ue ma convinge inca odata ca interesul ei legat de Romania se reduce strict la numarul de consumatori; ca cetatean UE ma deranjeaza foarte mult ca franta importa indivizi din insule, colonii si le da drepturi depline in ue; si germania tace, italia tace, spania tace; asadar, cine are grija de Romania? evident romanii sunt impartiti intre ideologii false (vila pe care basescu si-ar fi retinut-o, o idee comunista a lui voculescu ceea ce e semn ca a obosit); ce am pierdut si ce am castigat cu basesu? in primul rand am castigat i imagine pozitiva dincolo de tiganii care au "speriat" vestul; pana sa vina criza, s-a trait bine cu base presedinte; venirea crizei a adus si ambitiile crimianle ale unor indivizi ca norica nicolai, tariceanu, antonescu, etc; apropo, antonescu si ponta nu au inteles ca au fost alesi de voiculescu pentru ca sunt cei mai prosti; un om inteligent nu se poate asocia cu un turnator; sa luam varianta in care base cade; vom fi guvernati de un plagiator si un lenes; am mai spus pe aici ca usl vrea sa faca din Romania republica parlamentara, adica presedintele sa fie numit de parlament; si revin cu ideea de ue careia nu ii pasa denoi; asadar, ce facem? e clar ca un plagiator si un lenes, ambii fara performante profesionale, nu au solutii pentru viata de zi cu zi a romanului; ard padurile, mor delfinii, iar ministrul mediului doarme; base ne-a nemultumit insa nu atat de mult precum plagiatorii, turnatorii, criminalii si lenesii; predecesorii usl au dus la canal inteligenta romaneasca; pagiatori si ei...
  • -2 (4 voturi)    
    aaa (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 12:36)

    Geanny [utilizator]

    negativ pentru a aduce o stare de frica si pentru a nu merge la vot.Trebuie să spunem oamenilor foarte clar: referendumul din 29 iulie este despre Traian Băsescu, despre cum și-a exercitat el mandatul de președinte și despre cum arată România lui Băsescu.
  • -2 (2 voturi)    
    aaaaaaa (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 14:31)

    Geanny [utilizator]

    S-a distrus tot, industria, agricultura chiar nu mai stim produce nimic suntem numai buni de sclavi pentru occident, mana de lucru ieftina si piata de desfacere? Am lucrat afara in europa si comparatia e groaznica ne-a transformat in tara in care la putere e incultura ,, frumusetea e data,, de tuninguri si tinute dezbracate asta prezinta posturile de televiziune si publicatiile si tara e intr-un hal de saracie si mizerie si neputinta de a iesi din ea si de a avea un viitor!Spune DA pe 29 daca si tu te-ai saturat de tot ce se intampla in tara asta de cand e TB la putere
    • +4 (4 voturi)    
      uite ca nu merg la marea abureala (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 16:14)

      frederik [utilizator] i-a raspuns lui Geanny

      a lui ponta si antonescu
      lovitura de stat a inceput prin 2007 cind alt asa zis
      liberal sustinut frenetic de colegii de azi de alianta
      mareau cu 100%salariile bugetarilor .a fost spaga
      electorala care le-a permis liberalilor sa ia in
      alegeri 20%.astfel o crestere a pib-ului de 8% s-a
      transformat in deficit bugetar.nimeni nu mai voia
      sa lucreze la privati.toti voiau la stat unde tariceanu
      a mai creat 400 000 de locuri de munca total nejustificat

      asta a fost capcana pe care i-au intins-o pdl-ului si lui base care a aprobat fara prea mare entuziasm aceste masuri.apoi criza si nevoia de
      austeritate i- a fortat pe pdl-isti sa ia masuri
      nepopulare si de aici pina la suspendare era
      doar un pas.asta tehnic.totul insa nu era posibil
      fara complicitatea unor oportunisti care au facut
      posibila lovitura
      cam de asta eu si multi altii nu mergem sa giram
      abureala astora
      l
  • -3 (3 voturi)    
    DA! (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 14:49)

    GArgintie [utilizator]

    Trebuie sa pricepm toti ca duminica, 29 iulie, la referendum este vorba despre basescu si nimeni altcineva sau altceva. Inainte de a urma indemnul pdl-ist, de altfel absolut mizerabil si antidemocratic, vorbeste cu bunicii tai si intreaba-i daca le ajunge pensia, vorbeste cu parintii tai si intreaba-i daca se descurca cu salariul, asta in cazul in care nu sint someri, uita-te in oglinda si intreaba-te daca vrei in continuare sa traiesti in mocirla, hotie si inconjurart de mafioti. Ai dreptul si e de datoria ta sa-ti alegi viitorul. Actioneaza in consecinta! DA, VINO LA VOT SI ALEGE PENTRU TINE!
    • +4 (4 voturi)    
      NU. (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 18:50)

      Erwin [utilizator] i-a raspuns lui GArgintie

      Nu e vorba despre Basescu. E vorba de legitimarea actiunilor unei grupari careia nu ii pasa de Constitutia Romaniei, de institutiile statului roman sau de regulile democratiei. Intreba-te daca merita sustinuta o organizatie care a sacrificat imaginea Romaniei, a ignorat necesitatile economice, totul numai ca sa aiba puterea deplina. Numai ca sa schimbe un om din functie.
  • 0 (0 voturi)    
    PNL-ul nostru si nu al lor (Miercuri, 1 august 2012, 18:37)

    viorelo79 [utilizator]

    Multumita stimabililor presedinti al PNL din ultima perioada, s-ar putea ca multi ani de acum incolo acest partid sa aiba soarta PNT-CD-ului. Ca un simplu liberal nu am inteles nici pana astazi cum am fost convinsi de batranii pervesi ai Romaniei ( Iliescu, Voiculescu, Basescu, Stolojan ) sa ne purtam ca o " curva " care ne-au " cam tras-o " in coltul stangii, in timp ce ei vor impune PDL-ul ca singurul partid unic de dreapta din Romania ( ai naibii socialisti ). In loc sa fim adevarata alternativa de dreapta din Romania, am ajuns bataia de joc a celorlalte partide si partenerii lor la tot felul de combinatii cat mai daunatoare pentru tara noastra.
    Personal, ca un simplu liberal, il consider pe D-l Crin Antonescu o persoana nedemna de a fi presedintele acestui partid si sper ca toate greselile facute de d-sul sa nu afecteze in mod grav existenta si evolutia gandirii liberale din Romania.
    Sper din suflet ca " domnia " D-lui Antonescu sa nu aduca si sfarsitul acestui partid pe scena politica romaneasca ( indiferent de cota de popularitate, intotdeauna vor fi oameni care vor crede cu putere in valorile liberale adevarate ).


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi