Andrei Chiliman ii trimite o scrisoare deschisa presedintelui interimar PNL, Daniel Chitoiu: V-ati pus semnatura pe acest document care prevede desfiintarea unor institutii esentiale pentru democratia din Romania?

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Joi, 26 iulie 2012, 16:50 Actualitate | Politic

Andrei Chiliman
Foto: AGERPRES
Andrei Chiliman, primarul sectorului 1 din Bucuresti si membru al PNL, i-a trimis o scrisoare deschisa presedintelui interimar al Partidului National Liberal, Daniel Chitoiu, "referitor la protocolul semnat de liderii USL cu reprezentantii unor ONG-uri". "Am luat act cu stupoare de informatiile publicate in mass-media de astazi, 26 iulie 2012, conform carora dumneavoastra, in calitate de co-presedinte al Uniunii Social-Liberale (USL), ati fi semnat un protocol prin care angajati Partidul National Liberal in sustinerea unui  'punct programatic de guvernare' ce prevede desfiintarea unor institutii democratice fundamentale ale statului roman", se arata in scrisoarea deschisa trimisa de Chiliman dupa ce Victor Ponta a iesit si a spus ca nu a semnat decat prima pagina a acestui document.

Scrisoarea deschisa adresata de Andrei Chiliman presedintelui interimar al PNL, Daniel Chitoiu:

"Domnule Presedinte interimar,

Am luat act cu stupoare de informatiile publicate in mass-media de astazi, 26 iulie 2012, conform carora dumneavoastra, in calitate de co-presedinte al Uniunii Social-Liberale (USL), ati fi semnat un protocol prin care angajati Partidul Nationa| Liberal in sustinerea unui "punct programatic de guvernare" ce prevede desfiintarea unor institutii democratice fundamentale ale statului roman, ori a unor institutii indispensabile sanatatii morale a societatii romanesti, precum Curtea Constitutionala, CNSAS, DNA sau ANI.

Ca simplu membru al partidului pe care il conduceti cu titlu interimar, consider ca ne datorati explicatii mie si sutelor de mii de liberali din Romania cu privire la autenticitatea acestui protocol si, mai ales, cu privire la eventuala angajare a Partidului National Liberal in sustinerea unor masuri care sunt in contradictie flagranta cu principiile, valorile si programele politice asumate de noi inca de la reinfiintare, din decembrie 1989. Aceste masuri sunt, mai grav, in contradictie flagranta cu valorile si principiile pe care Romania si le-a asumat atunci cand a ales drumul european al libertatii si al democratiei.

Pe acest temei, va cer sa-mi raspundeti la urmatoarele intrebari:

1. V-ati pus semnatura pe acest document care prevede desfiintarea unor institutii esentiale pentru democratia din Romania si pentru sanatatea morala a societatii romanesti, institutii de a caror existenta a depins insasi integrarea tarii noastre in Uniunea Europeana?

2. In cazul in care raspunsul la intrebarea de mai sus este afirmativ, inainte de a semna acest document, ati consultat documentele noastre programatice sau macar statutul Partidului National Liberal?

3. In aceeasi ipoteza, inainte de a va pune semnatura pe un asemenea document, v-ati gandit macar un moment la implicatiile asumarii unui asemenea obiectiv de catre un partid aflat la guvernare intr-o tara membre a Uniunii Europene, mai ales de catre partidul cu cea mai bogata traditie de afirmare si aplicare a valorilor libertatii si democratiei, a valorilor europene, din Romania?


Domnule Presedinte interimar,

lndiferent de raspunsurile pe care le voi primi de la dumneavoastra, in virtutea calitatii mele de membru al Partidului National Liberal din 28 decembrie 1989 si de om cu experienta de viata politica ceva mai bogata decat a dumneavoastra, imi permit sa va atrag atentia asupra unor realitati pe care nimeni nu isi poate permite sa le ignore:

  • Principiile si valorile libertatii si ale democratiei, asumate si promovate de Partidul National Liberal, pentru care atat de multi romani si-au sacrificat vietile, nu se negociaza. Se afirma si se respecta! In orice situatie, fie ea si de razboi politic! Si, mai ales, indiferent de interesele politicianiste ale unora sau altora dintre noi!
  • Oricat ne-am fi obisnuit, in ultimii doi ani, sa fie incalcat Statutul Partidului National Liberal in rafuielile politicianiste cu indezirabilii din interior, ne este interzis sa facem acest lucru cand este in discutie responsabilitatea noastra fata de romani si fata de Romania! Va amintesc faptul ca, potrivit statutului nostru, toate deciziile care vizeaza politicile publice promovate de PNL, trebuie dezbatute si votate in Delegatia Permanenta a partidului.

Cu convingerea ca sunt in asentimentul sutelor de mii de liberali din Romania, care cred in valorile libertatii si ale democratiei, imi exprim speranta ca nici dumneavoastra, si nici vreun alt lider al partidului al carui membru simplu sunt, nu veti intreprinde nicio actiune de natura sa pericliteze destinul european al Romaniei si nu veti pune interesul politicianist mai presus de interesele romanilor.

Cu profunda ingrijorare,
ANDREI CHILIMAN
Membru al PARTIDULUI NATIONAL LIBERAL
"

Scrisoarea deschisa a fost trimisa la cateva ore dupa ce un document publicat de Adevarul si care circula pe internet arata ca exista un acord semnat de copresedintii USL Victor Ponta, Daniel Chitoiu si Daniel Constantin cu Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate si alte organizatii. Acordul prevede desfiintarea Curtii Constitutionale, ANI, DNA, CNSAS. Colonelul Mircea Dogaru, liderul Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate (SCMD), a confirmat pentru HotNews.ro existenta acestui document si a precizat ca "este un acord de principiu, urmand ca fiecare punct sa fie discutat".
La aproximativ doua ore de la aparitia acestui document, prim-ministrul Victor Ponta a sustinut intr-o conferinta de presa ca el si ceilalti doi copresedinti USL au semnat doar prima pagina si ca nu stie care sunt obiectivele Consiliului National al Societatii Civile cu care a incheiat acord. Prima pagina a documentului semnat si recunoscut de Ponta prevede insa urmatoarele:

"Conducerea Uniunii Social Liberale (USL) este de acord, in principiu, cu lista obiectivelor propuse de entitatile componente ale Consiliului National al Societatii Civile (CNSC) prin Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate (SCMD)".



Lista Obiectivelor - Cateva dintre obiectivele "imediate" ale Consiliului National al Societatii Civile:

1. Restaurarea democratiei constitutionale participative, interzicerea stricta a amestecului Executivului in deciziile Legislativului si ale Puterii Judecatoresti.
2. Dreptul la justitie obiectiva prin interzicerea amestecului Executivului si politizarea actului de justitie, desfiintarea structurilor de politie politica de tip stalinist si a instrumentelor politice tip Curtea Constitutionala, ANI, DNA, CNSAS, etc. Incredintarea atributiunilor acestora structurilor statului deja existente;
3. Dreptul la reprezentare parlamentara corecta prin anularea restrictiilor de tip politie politica si "lustratiilor", a actualului sistem electoral ticalos si interzicerea migratiei parlamentare.
4. Depolitizarea structurilor militare de ordine publica, a invatamantului, justitiei, TVR si Radioului national.
5. Depolitizarea conducerilor firmelor, societatilor si companiilor de stat.
6. Introducerea votului uninominal pur si, in Codul Penal, a unor pedepse mari pentru frauda electorala, mita electorala si fraudarea votului in Parlament.
7. Modificarea Constitutiei in sensul acordarii dreptului de suspendare a presedintelui de catre cetateni, printr-un milion de semnaturi, selectarea politicienilor pe baze profesionale, morale si diferentierea politicii de partid de politicile publice ce trebuie sa fie proiectate de catre specialisti.
8. Renuntarea la reforma administrativa a judetelor.
9. Reformarea institutiilor publice in sensul eficientizarii actului de guvernare si de gestionare a fondurilor publice, separarea fondurilor destinate dezvoltarii economice de cele bugetare necesare salarizarii personalului bugetar.
10. Consiliul de administratie al televiziunii publice sa aiba in componenta doi reprezentanti ai CNSC; intre membrii Consiliului de administratie ai TVR, dar si intre angajatii institutiei sa nu existe legaturi de gradul 1 sau 2 de rudenie.

Citeste si:


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

26061 vizualizari

  • +119 (123 voturi)    
    Chiliman (Joi, 26 iulie 2012, 16:55)

    flitmania [utilizator]

    este primul.S-a spart gheata.
    • +53 (57 voturi)    
      chiliman (Joi, 26 iulie 2012, 17:36)

      danali [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

      frunzaverde din pnl.buba s-a spart
      • +74 (74 voturi)    
        :) (Joi, 26 iulie 2012, 17:57)

        maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui danali

        Las' ca iese Ponta sa spuna ca nu Chiliman a zis asta, ci e o noua diversiune a lui Base :))
        • +56 (58 voturi)    
          Scenariu mai plauzibil ... (Joi, 26 iulie 2012, 18:22)

          cristiroma [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

          Basescu este extraterestru si a hipnotizat cu flacara violet toata populatia planetei Terra, printre care presa internationala si CE.

          Pe toti, cu exceptia USL-istilor care s-au prins de planul diabolic al matelotului, dorind sa-i scufunde OZN-ul.

          Ca intr-un film. SF.
          • +5 (5 voturi)    
            Atitudine corecta! (Vineri, 27 iulie 2012, 12:11)

            me_mihai [utilizator] i-a raspuns lui cristiroma

            Insitutiile care sustin democratia in Romania nu pot fi desfiintate. Vor sari toate tarile europene in capul nostru. Ponta si Antonescu sunt in stare de orice pentru a pune mana pe putere, dar sa nu calce pe principiile democratice. Antonescu sa nu uite ca pentru scaunul prezidential nu trebuie sa puna interesul politicianist in fata interesului romanilor.
      • +30 (30 voturi)    
        FELICITARI, DOMNULE CHILIMAN! (Joi, 26 iulie 2012, 23:40)

        rebecai [utilizator] i-a raspuns lui danali

        Domnul Chiliman NU ESTE Frunzaverde! Si a dovedit-o de mai multe ori. Noi, romanii, asteptam, ca in ceasul al 12-lea, oamenii cu demnitate din PNL sa ia atitudine fata de ororile si derapajele produse de C. Antonescu. Am incredere ca Romaniei poate SPERA in TRIUMFUL BINELUI, daca reactiiile si atitudinile Domnului Chiliman vor fi urmate si de alti oameni de bunsimt din PNL.
        • +10 (10 voturi)    
          PNL trezeste-te ! (Vineri, 27 iulie 2012, 9:36)

          adys [utilizator] i-a raspuns lui rebecai

          Asteptam in continuare si alte reactii ale oamenilor cu bun simt din PNL. Cred ca tarie ca mai sunt caractere in acest partid. Ii rog sa ia atitudine la tot ce s-a intamplat in ultima vreme cu acest partid.
          Pacat ca un partid ca PNL are la conducere pe un nimeni ....
          • +3 (3 voturi)    
            au si aparut... (Vineri, 27 iulie 2012, 13:51)

            postacu [utilizator] i-a raspuns lui adys

            Campionul bunului simt, actualul presedinte interimar al tarii si presedinte de facto al PNL (care desi sustine ca el nu se afla in campanie electorala a participat la mai multe mitinguri electorale in aceasta campanie decat presedintele suspendat, care chiar e in campanie) a anuntat deja ca acest Chiliman trebuie dat afara din partid (conform celor mai democratice principii pe care le cunoaste si respecta Crin Antonescu).
    • +39 (41 voturi)    
      :) (Joi, 26 iulie 2012, 17:38)

      0m [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

      păi era de așteptat; așa e când dansezi pe gheață subțire
    • +51 (51 voturi)    
      De ce n-a avut curaj sa-i dea riposta si lui Crin? (Joi, 26 iulie 2012, 17:39)

      gazania [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

      La cate a facut Antonescu pana acum , trebuia sa-i trimita zeci de scrisori. Se pare ca au mai mult curaj cu Chitoiu.
      • +39 (39 voturi)    
        Ba a avut (Joi, 26 iulie 2012, 18:21)

        igorashu [utilizator] i-a raspuns lui gazania

        Nu-s deloc fan al lui Chiliman (stau si in sectorul 1). Dar imi aduc aminte de o declaratie a lui cu "poker in politica".
        • +25 (25 voturi)    
          sa nu uitam... (Joi, 26 iulie 2012, 19:55)

          Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

          ca crinuletz l-a s demis de la sefia Bucuresti si a vrut sa plece atunci dar a decis sa stea dupa o discutie cu Quintus...
          omul nu prea are profilul de traseist i-ar fi si greu sa se duca altundeva...

          Sa nu exageram, a facut lucruri bune ptr s1 (adevarat cu cel mai mare buget urban din tara ar trebui sa fii idiot sa nu faci si lucruri bune), noi nu platim gunoiul, izolarea termica, etc...dar raspunsul pe strazile secundare asta iarna a fost dezastruos.
      • +13 (15 voturi)    
        ... (Joi, 26 iulie 2012, 22:25)

        Sabrrrina [utilizator] i-a raspuns lui gazania

        Andrei Chiliman a fost intotdeauna adeptul lucrurilor facute cum trebuie. De fiecare data cand a considerat ca o actiune a partidului din care face parte este gresita, nu a ezitat sa o condamne.Indiferent de cine era presedintele partidului in acel moment.
        • -4 (6 voturi)    
          LOL (Vineri, 27 iulie 2012, 6:46)

          SilviuHuma [anonim] i-a raspuns lui Sabrrrina

          Adeptul lucrurilor facute cum trebuie pentru el. Atata vreme cat a stat la covrig cu Tariceanu, nu a latrat. A latrat dupa. Atata vreme cat a stat la covrig cu USL, nu a latrat. A latrat dupa. De fiecare data cand a zburat de la ciolan (verificati usor, cu "goagle") a latrat. Pana atunci nimic. Haideti fratilor sa ne revenim. Un expirat care latra cand i se osul si cam atat. Nici macar nu latra de capul lui
          • 0 (4 voturi)    
            Sa nu exageram (Vineri, 27 iulie 2012, 12:23)

            cetateanulsurmenat [utilizator] i-a raspuns lui SilviuHuma

            Guvernarea Tariceanu a fost cea mai buna guvernare pe care a avut-o Romania. Sa vii sa spui ca nu a "latrat" pentru ca avea "ciolan" este putin deplasat. Revenind la problema prezenta, nu este prima oara cand amendeaza ceea ce face conducerea PNL, riscandu-si pozitia in partid.
    • +39 (39 voturi)    
      S-au trezit liberalii? (Joi, 26 iulie 2012, 18:05)

      Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

      Sau inca nu e de ajuns ?
    • +31 (31 voturi)    
      nu ultimul (Joi, 26 iulie 2012, 18:57)

      geocrin [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

      NU trebuie sa fii foarte destept ca sa-ti dai seama ca drumul acestor "oameni" NU are cum sa fie BUN si MAI ALES LUNG.
      Sunt sigur ca in PNL mai sunt oamen, dar cred ca unora dintre ei NU le vine sa creada ceea ce VAD si AUD de la "iubitul lor prezidet".
    • +28 (28 voturi)    
      Bravo! Felicitari! (Joi, 26 iulie 2012, 18:57)

      kebab [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

      Va multumesc ca le readuce-ti aminte Liberalilor valorile pentru care s-au inscris in acest partid, care este infectat din ce in ce mai mult de membri uzurpatori. Acum sa vedem raspunsul pe care il veti primi din pacate se vede ca sunte-ti printre putini care vad realitatea asa cum este.
    • +18 (18 voturi)    
      Bravo D-le Chiliman! (Joi, 26 iulie 2012, 21:35)

      Petran [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

      O dovada ca exista inca luciditate si moralitate liberala! Avem nevoie de onoare in politica romaneasca!
    • +11 (11 voturi)    
      asumarea raspunerii USL (Vineri, 27 iulie 2012, 4:43)

      ie [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

      Poate unii membrii din cele doua partide vor constientiza raul pe care partidele lor l-au facut tarii sustinid pe cei doi inconstientii in actiunea lor nesabuita.
      Cred ca acesta actiune a lui Chiliman este un semn al trezirii la realitate si inceputul unei schimbari radicale.
      • 0 (0 voturi)    
        astea,da sperante ! (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 9:30)

        ctoma [utilizator] i-a raspuns lui ie

        cu siguranta,n-ai aflat ca antonescu a facut un anunt prin care pune problema excluderii lui Chiliman din pnl. "constienti" sunt multi in cele doua partide,dar interesul primeaza,vor lua pozitia semnului intrebarii si vor spune cu gura larga: "da,sa traiti"!
  • +62 (62 voturi)    
    In linii mari sunt de acord... (Joi, 26 iulie 2012, 16:56)

    gabbi [utilizator]

    dar semnătura este clară..., este USL-ului şi din câte ştiu PNL face parte din USL nu? deci de unde nedumerirea dl Chiliman.
    Dl. Ponta a recunoscut documentul, cel puţin prima pg
    • +31 (33 voturi)    
      prima pagina (Joi, 26 iulie 2012, 17:32)

      adonis84 [utilizator] i-a raspuns lui gabbi

      Daca au semnat prima pagina, au semnat tot din ce se intelege din document.
      • -32 (36 voturi)    
        de unde asta ? (Joi, 26 iulie 2012, 18:01)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui adonis84

        documente de genu asta se semneaza pe fiecare pagina .(ca la banca)

        nu mai zic ca nu exista paginatie .deci putea sa puna dupa prima pagina si un roman intreg ...

        hai sa incercam putina logica de bun simt .
        • +27 (29 voturi)    
          logica (Joi, 26 iulie 2012, 18:23)

          adonis84 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          Intr'adevar, trebuie semnata fiecare pagina. Dar de aici pana a sugera ca nu stiau ce au semnat este cale lunga...
        • +14 (16 voturi)    
          stai un pic asa... (Joi, 26 iulie 2012, 20:54)

          Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          arata-mi un singur alt document politic semnat pe toate paginile..de ex. ala de 17 pagini cu demiterea presedintelui..sau contractul de infiintare usl...ceva...

          tu ce crezi ca astia au mana formata sa semneze pe 500 de pag. ca mine pe masura 1.1.2? facusem scurta! vrei sa dea saracii in artrita?
        • +12 (12 voturi)    
          Mentalitate bastinasa (Joi, 26 iulie 2012, 22:10)

          Caligula [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          Ma mira cat de normala e neincrederea in individ in Romania. Nimeni nu-si asuma nicio raspundere. Dupa minciunile astea ar fi normal ca fiecare cuvant sa trebuiasca semnat in orice acord si apoi semnaturile documentate de martori acreditati in alte tari. La urma urmei de ce mai ai nevoie de semnaturi, daca tot nu conteaza?
    • +26 (28 voturi)    
      nedumerire (Joi, 26 iulie 2012, 17:43)

      0m [utilizator] i-a raspuns lui gabbi

      Cine sunt acești CNSC și cum de au ajuns 2 partide politice importante la mâna lor??
    • +25 (25 voturi)    
      Draga Gabbi (Joi, 26 iulie 2012, 17:56)

      capingurasrl [utilizator] i-a raspuns lui gabbi

      Prima pagina este importanta. Aia cu semnaturi.
      • -2 (6 voturi)    
        sau nu (Vineri, 27 iulie 2012, 6:30)

        SilviuHuma [anonim] i-a raspuns lui capingurasrl

        sa nu exageram. un document de doua sau o mie de pagini se semneaza sigur p ultima....
    • +1 (1 vot)    
      e normal (Vineri, 27 iulie 2012, 13:32)

      cetateanulsurmenat [utilizator] i-a raspuns lui gabbi

      Normal ar fi fost ca inainte de semnarea unui asemenea document sa fie consultati si membrii partidului. In lipsa acestei consultari este normala ingrijorarea domnului Chiliman.
  • +59 (63 voturi)    
    Intrebari deschise d-lui Chiliman (Joi, 26 iulie 2012, 16:58)

    bogdanicus [utilizator]

    Ce cautati in partidul national "liberal" domnule Chiliman? Nu stiati ale cui interese sunt servite? Abia acum ati aflat?!? Pana azi in ce tara ati trait?
    • +27 (29 voturi)    
      intrebare gresita (Joi, 26 iulie 2012, 18:20)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui bogdanicus

      nu chiliman este un liberal ratacit.
      el a ramas liberal, ailalti sunt penelist-uselisti.
      adica liberali comunisti.
      • +12 (12 voturi)    
        revin (Joi, 26 iulie 2012, 18:36)

        bogdanicus [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Mai citeste te rog inca o data intrebarile mele... Ele nu sunt gresite, spun acelasi lucru: ce cauta el in partidul de liberali comunisti? El nu stia ca acest partid nu e liberal? Inclusiv ghilimelele sunt folosite corect, nu gresit!
        • +11 (11 voturi)    
          normal (Joi, 26 iulie 2012, 19:56)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui bogdanicus

          ca spunem acelasi lucru.
          dar fiecare cu cuvintele lui.
          io n''ma zis ca raspunsul este gresit :))
    • +16 (16 voturi)    
      Nu confunda doctrina PNL cu nespalatii din PNL (Joi, 26 iulie 2012, 18:36)

      _andrei_ [utilizator] i-a raspuns lui bogdanicus

      Indiferent ca vorbim de PNL, PSD, PDL, cred ca cel putin jumatate din membrii respectivelor partide - dar nu ii vedem - sunt cu scaun la cap, pot comunica unii cu ceilalti si sunt afiliati politic pentru ca ei CRED in doctrinele partidelor respective. Ei sunt realmente bine intentionati, indiferent de culoarea politica. Din nefericire insa, mizeriile umane pe care le vedem si auzim zilnic la televizor au bubuit increderea tuturor in aceste doctrine. Acum, romanii judeca partidele dupa cei care ies in fata pe post.
      • +6 (6 voturi)    
        Sper că... (Vineri, 27 iulie 2012, 8:44)

        gabbi [utilizator] i-a raspuns lui _andrei_

        După ultimele evenimente cel puţin PDL să se fi curăţat niţel
      • 0 (0 voturi)    
        n-are a face doctrina cu faptele... (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 13:36)

        picapiedra [utilizator] i-a raspuns lui _andrei_

        Imi pare rau, dar nu pot fi de acord! Atata timp cat PSD si asa zisul PNL au boicotat prin absenta, promulgarea in parlament a legilor ce pregateau reforma institutiilor statului si reformele invatamantului , sanatatii, etc. obligand guvernul Boc sa si le asume si apoi acuzandu-l ca a guvernat prin Ordonante de Urgenta denota ca acei membri ori nu exista ori au interese personale ce sunt mai importante decat orice interes national. Nu exista bune intentii atata timp cat ele nu sunt intarite de fapte. PDL-ul, se transforma continuu , iar pe mine ma intereseaza ca directia in care merge este directia in care Romania se poate scutura de plaga comunista care i-a marcat si ii marcheaza distructiv istoria. In acest moment dramatic pentru Romania, pnl-isti si psd-istii "cu scaun la cap" nu se vad si nici "bunele lor intentii". Nu se vede decat "unitatea de monolit" in jurul intereselor stangii si impotriva romanilor de rand.
    • +2 (2 voturi)    
      Desteapta-te romane! (Vineri, 27 iulie 2012, 12:41)

      SentoPop [anonim] i-a raspuns lui bogdanicus

      Cel putin Dl Chiliman s-a trezit! Bravo! O initiativa corecta, demna de lauda. Un exemplu de reactie obiectiva a unui politician ne-pupincurist! Avem prea putini politicieni de acest fel in Romania din pacate!
  • +67 (67 voturi)    
    Thumbs up! (Joi, 26 iulie 2012, 16:59)

    Ionut P. [utilizator]

    De apreciat atitudinea promptă în faţa acestui document monstruos.
  • +66 (66 voturi)    
    mai exista onoare si bun simt in PNL!? (Joi, 26 iulie 2012, 17:00)

    MPatrick [utilizator]

    daca e sincera scrisoarea D-lui Chiliman, probabil ca mai exista, si sper ca dupa acest referendum fortat, PNL sa-si revina si sa iasa din aceasta alianta, care e departe de bunul simt.
    poate ca liberalismul adevarat mai are o sansa - sper...
    • +10 (12 voturi)    
      ... (Joi, 26 iulie 2012, 22:29)

      Sabrrrina [utilizator] i-a raspuns lui MPatrick

      Liberalismul mai are o sansa, tocmai prin oameni asemeni domnului Chiliman, care spun ce gandesc si au bine pastrate in minte si suflet ideile liberale.
      • +6 (6 voturi)    
        Nu mai pot crede... (Vineri, 27 iulie 2012, 8:52)

        gabbi [utilizator] i-a raspuns lui Sabrrrina

        În 2004, sătulă până peste cap de spălarea şi îndoctrinarea PSD a epocii Năstase-iliescu, mă încriam în PNL, alegând partidul din alianţa DA, a cărei doctrină m-a atras cel mai mult, după numai 2 ani în 2006, dezamăgită total de sistemul de partid al dl- Tăriceanu, de lipsa lui de fermitate şi acţiune, m-am retras, le-am spus-o franc la telefon.
        De ce nu fac la fel adevăraţii liberali din PNL, dacă mai există?
        • +2 (2 voturi)    
          ... (Vineri, 27 iulie 2012, 13:41)

          cetateanulsurmenat [utilizator] i-a raspuns lui gabbi

          Atunci cand se vor retrage si ultimii liberali adevarati, vom stii ca acest partid nu mai are nicio sansa sa ajunga ceea ce a fost candva. Va servi intereselor gastii din jurul lui Crin. Acesta este unul dintre motivele pentru care sper sa se ridice mai multi oameni asemenea lui Chiliman.
  • +45 (45 voturi)    
    Question? (Joi, 26 iulie 2012, 17:00)

    Paul_Atreides [utilizator]

    Oare mai exista oameni cu bun simt sau e vorba despre cei care intrevad ruinarea USL, implicit si PNL si se detaseaza de problema?
  • +49 (49 voturi)    
    Domnule Chiliman? (Joi, 26 iulie 2012, 17:01)

    mos ion roata [utilizator]

    Va indoiti ca individul in cauza si-a pus semnatura pe document? Este evident-semnatura este aproape lizibila! Dar numirea acestui personaj la conducerea unui partid istoric tocmai de aceea s-a facut-sa semneze la comanda-imediat-orice documet pe care un repetent si un plagiator i le vara sub nas.Ce justificare asteptati?
  • +53 (53 voturi)    
    Se sparge buboiul acum? (Joi, 26 iulie 2012, 17:03)

    mntsn [utilizator]

    Sper ca in al 12 lea ceas liberalii adevarati (poate mai exista inca cativa prin pNL) sa se trezeasca si sa destrame aceasta alianta a ticalosilor care mai are doar putin, foarte putin si ingenuncheaza Romania cu largul concurs al prostimii manipulate ca la carte de un securist turnator dovedit. Inca mai exista sperante...
    • -6 (6 voturi)    
      hmmm... (Vineri, 27 iulie 2012, 6:32)

      SilviuHuma [anonim] i-a raspuns lui mntsn

      adica de basescu, nu? intreb si eu :)))
  • +51 (51 voturi)    
    Chapeau (Joi, 26 iulie 2012, 17:04)

    Havel [utilizator]

    Jos palaria pentru reactia domnului Andrei Chiliman!
  • +46 (46 voturi)    
    Liberali Treziti-va! (Joi, 26 iulie 2012, 17:05)

    UglyKidJoe [utilizator]

    PSD nu e freatele cel mare....
  • +40 (40 voturi)    
    Mai exista liberalism veritabil... (Joi, 26 iulie 2012, 17:06)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Au inceput sa se trezeasca din somn si sa constientizeze spre ce ii duce Voiculescu ?

    Poate...

    Liberalii trebuiau sa fie alaturi de PDL sprijinindu-l pe Basescu, nu impotriva lui, aliati cu stanga PSD-ista...

    Dar ce nu face banul din oameni, mai ales din liderii lor...
  • +38 (42 voturi)    
    Da, da acarul Chitoiu e de vina. (Joi, 26 iulie 2012, 17:07)

    Copy-Paste [utilizator]

    Haideti domnilor, nu ne mai prostiti si n-o mai dati la intors. Asta-i ca aia cand Ponta, venind din Afganistan a aflat, cu stipoare, de nazbatia lui Grajdan.
    Dar domnule Chiliman, pana acum n-ati calcat in picioare toate institutiile democratice ? Asta pana la urma e un document, grav, dar e un document. Ceea ce am trait noi in saptamanile astea, sunt fapte, fapte care au socat lumea civilizata cu exceptia no name-ului ala de Watson sau cum l-o chema.
    Pe romaneste, hai sictir, ca nu suntem chiar idioti.
    Cu profunda ingrijorare,
    Un neparticipant la circul de duminica
    • -21 (23 voturi)    
      "Un neparticipant la circul de duminica " (Joi, 26 iulie 2012, 18:12)

      OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui Copy-Paste

      Adica un sustinator al lu' Base.. hai, zi pe fata!
  • +52 (52 voturi)    
    Ce cauta PNL langa ciuma rosie? (Joi, 26 iulie 2012, 17:07)

    zet [utilizator]

    Tu realizezi Antenescule ce ai facut? Ai omorat PNL. Declaratia lui Chiliman ne arata cum ar trebui sa arate PNL.
    Un bolnav psihic (Crin Antonescu) a vrut el gaia matu sa vorbeasca de la pupitrul prezidential 3 saptamani. Pentru asta, a calcat in picioare legea, constitutia, statul de drept, si in cele din urma Romania.
  • +37 (39 voturi)    
    un adevarat liberal (Joi, 26 iulie 2012, 17:08)

    instabil [utilizator]

    Chiliman, un adevarat liberal. Nu inteleg ce cauta in clica USL!
    • -19 (23 voturi)    
      Cum nu-ntelegi? (Joi, 26 iulie 2012, 18:15)

      OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui instabil

      A venit la pachet cu PNL, n-a fost decizia lui sa intre in USL. Care e alternativa? PDL?!?! Te rog...
  • -5 (29 voturi)    
    Ce sa spun !! (Joi, 26 iulie 2012, 17:08)

    MountThor [utilizator]

    Borfashul asta liberal , adevarat rechin imobiliar , se da liber(al) s-schimbiust , de rit vechi !
    Asta , doar ca sa se plaseze mai bine in viitoarea lupta intestina din partidul penalilor , dupa ce P
  • +34 (34 voturi)    
    Va multumim domnule Cliliman !! (Joi, 26 iulie 2012, 17:09)

    anonim1234 [utilizator]

    Credeam ca tot PNL-ul e acum papusa adormita, dar se pare ca mai avem o sansa in fata comunistilor. Iesiti din alianta cu PSD, trimiteti papusa la culcare si o sa castigati alegerile. Sunteti singura noastra sansa, dar nu cu PSD-ul. Ciuma comunista.
  • +33 (33 voturi)    
    It was about time! (Joi, 26 iulie 2012, 17:10)

    liberal adevarat [utilizator]

    Bravo domnule Chiliman, era si timpul sa se trezeasca vreun liberal din nebunia asta autodistructiva!
  • +32 (32 voturi)    
    Insurectie (Joi, 26 iulie 2012, 17:13)

    Andra99 [utilizator]

    PNL ar trebui sa retraga sprijinul acestor impostori si sa revina la dreapta spectrului politic, acolo unde ii este locul.
  • -37 (39 voturi)    
    s-a trezit si chilimandjaro (Joi, 26 iulie 2012, 17:13)

    gimini [utilizator]

    Chiar nu inteleg care e problema cu documentul asta. Contine numai propuneri de bun simt. Birocratia si institutiile parazitare, gen CNSAS, ANI, DNA trebuie reduse la sfert. Ne plangem ca nu avem spitale dar tinem birocrati sa linga dosare!
    • +17 (19 voturi)    
      reduse? (Joi, 26 iulie 2012, 17:30)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui gimini

      Aceste institutii sunt garantia STATULUI DE DREPT! Si vezi ca ai scapat Curtea Constitutionala.
    • +15 (17 voturi)    
      Poftim? (Joi, 26 iulie 2012, 19:02)

      kebab [utilizator] i-a raspuns lui gimini

      Cu ce deranjeaza CNSAS,ANI,DNA? sau mai bine zis, cui folosesc aceste institutii. Eu zic ca omului de rand. Aceste organisme impiedica politicienii sa devina hoti. Pe cetatean il deranjeaza mai mult garda financiara,politia economica si vamile care inca fura de la el din buzunar.
    • +3 (5 voturi)    
      Adevarul este (Vineri, 27 iulie 2012, 11:14)

      Mao2 [utilizator] i-a raspuns lui gimini

      ca sanatos nu esti daca pui astfel problema...probabil de aceea si esti ingrijorat de spitale.
  • +31 (31 voturi)    
    Ma bucur ca mai exista liberali al PNL (Joi, 26 iulie 2012, 17:14)

    Mihai321 [utilizator]

    Sper ca Primarul Chiliman sa nu fie singurul. Astept sa vad si eu PNL-istii care sa fie impotriva faptelor profund nedemocratice facute de USL. Sper sa nu fie toti o apa si un pamant. De la PSD nu am nici o asteptare. Si ce astept eu de la oameni politici si cu siguranta ce asteapta toata lumea (chiar si cei indoctrinati pana in maduva oaselor) este ca justitia sa fie independenta si cu adevarat eficienta si sa nu mai avem derapaje ca acesta cu decapitarea statului de drept. Doar sa va imaginati cum ar arata lupta politica fara influenta puscariabililor si trunatorilor.
    • -14 (20 voturi)    
      Cel mai amuzant (Joi, 26 iulie 2012, 18:18)

      OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui Mihai321

      Va fi sa vedem cum arata Românica noastra fara oportunistii PDL la cârmã. Si ca sa iti raspund la intrebare: cum ar arata lupta politica fara influenta bla bla? Ar fi feuda PDL, cum a fost pana nu demult. daca pana acum n-ai trait sub pamant sau in alta tara, ar trebui sa stii perfect cum ar arata lupta politica fara influenta de acum.
  • +38 (40 voturi)    
    Primul Liberal INTEGRU al mileniului III (Joi, 26 iulie 2012, 17:15)

    Schimbare [utilizator]

    Jos palaria, Domnule Chiliman!

    Avem nevoie de STANDARDE, pe care toti romanii sa le respectam! Si acestea sa fie cele DE SUS.

    Avem nevoie sa ne scapam de "latratorii" din politica si cei din "mazete" & media.

    Va RESPECTAM!
    (adevaratii LIBERALI)
    • +11 (13 voturi)    
      adevaratii liberali (Joi, 26 iulie 2012, 19:30)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Schimbare

      n-au mai iesit din inchisori. N-a mai ramas nici macar unul de samanta, ca la pnt.
  • +37 (39 voturi)    
    Felicitari (Joi, 26 iulie 2012, 17:15)

    Idioteque [utilizator]

    Domnul Chiliman, nu pot decat sa va felicit. Nu stiu daca va apartine ideea sau nu dar astia trebuie scuturati bine. Cu atat mai mult e de apreciat gestul fiind vorba de cineva din acelasi partid.
    • 0 (0 voturi)    
      Lupu-si schimba parul! Dar naravul? (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 14:18)

      picapiedra [utilizator] i-a raspuns lui Idioteque

      In momentele de criza pentru comunisti,
      indiferent de denumirea lor (fiindca PNL-ul nu
      mai exista ca partid istoric din 1998), acestia au "secretat" un oponent agresiv care i-a contestat ca ulterior sa le reprezinte interesele si sa le permita regruparea. Sigur ,exista si exceptii care confirma regula, dar ele se verifica in timp.
  • +44 (46 voturi)    
    Respect, Domnule Chiliman ! (Joi, 26 iulie 2012, 17:16)

    val111 [utilizator]

    Nu sunt liberal (as spune - din contra) dar ma bucur ca in politica romaneasca sunt oameni ca dumneavoastra !
  • +50 (50 voturi)    
    Ha???? (Joi, 26 iulie 2012, 17:16)

    ggna [utilizator]

    Chiar ma gandeam cat mai pot rabda RUSINEA numita Ponta, chiar si cei ai lui...Se pare ca deja incep sa se sature...Are dreptate Base: "il rad ai lui"
  • +50 (50 voturi)    
    hopaaaa (Joi, 26 iulie 2012, 17:16)

    corvus coraX [utilizator]

    începe distracţia. Pe Chiliman şi l-au mai urcat odată în cap. Chiliman nu este prost, îşi dă seama cam în ce kkt s-a scufundat peneleul lui Somnorilă, şi este considerat unul dintre cei mai buni primari de sector. Ghiciţi ce va urma?!
    • +20 (20 voturi)    
      ce va urma (Joi, 26 iulie 2012, 17:41)

      Denoro [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      Iti spun eu ce va urma. Putoarea aroganta il va da afara din PNL. Ce daca e primar de sector? Colegii de alianta, PSD-istii, au toate celelalte sectoare, asa ca ce mai conteaza unul in plus sau in minus?
      Dar probabil nu va face asta decat dupa alegerile prezidentaliale in care putoarea va avea sansa nr. 1. Si sansa nr. 2. Si sansa nr. 3. Abia pe pozitia a 4-a va fi un alt candidat.
      Caci vezi tu, un popor care il voteaza pe... Mazare, pe Oprisan, care voteaza unul cu dosar penal pentru..... proxenetism si pedofilie (Robert Negoita), un asemenea popor va vota fara probleme o putoare ordinara la presedentie, INDIFERENT ce magarii ar mai face USL.
      • -17 (19 voturi)    
        Nu acelasi popor somnoros... (Joi, 26 iulie 2012, 18:21)

        OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui Denoro

        L-a votat si pe Basescu? de ce te miri?
      • -6 (6 voturi)    
        cam asa (Vineri, 27 iulie 2012, 6:40)

        SilviuHuma [anonim] i-a raspuns lui Denoro

        Ai putea avea un fel de dreptate daca l-ai pune si pe basescu in oala cu pricina. WTF, sunt toti o apa si un pamant! Si nu, nu cred ca Dan Dobitocescu sau altii de teapa lui ar putea rezolva problema. Epurare politica este solutia - din pacate, prea putin "ce patru" pe piata libera :D
      • +2 (2 voturi)    
        Pai, ce ar putea urma? (Vineri, 27 iulie 2012, 13:39)

        XtrO [utilizator] i-a raspuns lui Denoro

        "Crin Antonescu: ...Sper ca actuala conducere sa il trimita pe Chiliman in afara PNL". (http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12891629-crin-antonescu-nu-pus-problema-desfiintarii-dna-ccr-ani-cnsas-spera-actuala-conducerei-trimita-chiliman-afara-pnl.htm)
        Curat impartialitate de Presedinte, moncher, fie el chiar si interimar, care, nu-i asa, nu se implica in activitatea partidelor. Ápropos: pentru ce il vreti suspendat (oficial) pe dl. Basescu?
  • +42 (44 voturi)    
    Hopa se trezesc liberalii.... (Joi, 26 iulie 2012, 17:17)

    Zsolt Bodola [utilizator]

    Hai baieti, poate pana la toamna reusiti sa va dati seama ca ati urcat barca gresita.
  • +32 (40 voturi)    
    ******** (Joi, 26 iulie 2012, 17:19)

    Andradda [utilizator]

    Da si?
    Care e efectul?
    Liberalii au fost automat linistiti si pusi la loc in banca, de semnatura lui Chitoiu ci de aceasta scrisoare. Practic, Chiliman a sarit repede sa reduca pe cat posibil din pagube. Si o face intr-un mod cat se poate de subversiv.
    Daca unii liberali intr-adevar s-au revoltat, acum gata, le-a trecut.
    "Uite ce l-a urecheat Chiliman pe Chitoiu."
    Bravo!
    S-a facut dreptate!
    Deci, mergem la vot si votam demiterea.
    Manevrele acestor indivizi sunt tot mai parsive!
    Daca Chiliman cerea inlocuirea lui Chitoiu era altceva si ar fi castigat si mai mult!
    Dar asa, cu concluzia ca " speram ca nu se va mai repeta...."

    Batjocura totala.
  • +33 (37 voturi)    
    Asta-i ultimul (Joi, 26 iulie 2012, 17:20)

    c_o_d [utilizator]

    mohican din randul liberalilor cu ceva onoare, deminitate si cap pe umeri. Bravo Chiliman!
    Puscariabilii sunt multi da prosti.
    Ce bine fac aceste dari de foc la valiza, chiar inainte de momentele importante. Doamne ajuta ca in toamna sa scapam total de ei. Si sanse sunt caci sunt multe zile iar ei gafeaza grav in fiecare zi de cateva ori.
  • +35 (35 voturi)    
    La fix (Joi, 26 iulie 2012, 17:20)

    skanda7 [utilizator]

    Se pare ca din tabara PSD, PNL se recruteaza numai prostanaci pentru pozitiile de inalti demnitari. Au facut o gafa URIASA. Nu tine scuza ca au semnat fara sa stie ce contine acordul!
    • +18 (18 voturi)    
      Bravo, dom'le! (Joi, 26 iulie 2012, 17:24)

      0m [utilizator] i-a raspuns lui skanda7

      Ăsta e liberalismul pe care îl vreau!
  • +29 (33 voturi)    
    Adevarat.... (Joi, 26 iulie 2012, 17:20)

    B.Michelle [utilizator]

    Conferinta de presa a plagiatorului a fost o bascalie....iar ce mentioneaza dl Andrei Chiliman in aceasta scrisoare deschisa este perfect real...se pare ca au mai ramas si liberali cu picioarele pe pamant ...!!!
  • +34 (34 voturi)    
    In sfarsit, PNLul nu a murit ! (Joi, 26 iulie 2012, 17:21)

    agentgru [utilizator]

    O epurare este mai mult decat necesara pentru a extirpa tumoarea care a cuprins PNLul in ultimii ani, din cel mai glorios partid al RO a ajuns dama de companie a neo-comunistilor.
  • +27 (29 voturi)    
    un pic de onoare (Joi, 26 iulie 2012, 17:21)

    zaboo [utilizator]

    iata primul liberal care isi aminteste de principii, sper sa fie onesta pozitia
  • +16 (26 voturi)    
    liberal adevarat (Joi, 26 iulie 2012, 17:21)

    mihaip41 [utilizator]

    In sfarsit un liberal adevarat. Credeam ca au disparut. Bun de premier sau presedinte!
    • +16 (16 voturi)    
      Ia-o mai incet! (Joi, 26 iulie 2012, 17:49)

      Nationalistul [utilizator] i-a raspuns lui mihaip41

      Sa vedem ce face mai departe! Daca vrea sa fie ce zici tu va trebui sa se lupte cu leprele. Fapte, nu scrisori.
  • +29 (31 voturi)    
    adevarul iese intotdeauna la suprafata (Joi, 26 iulie 2012, 17:21)

    anticomunist73 [utilizator]

    incet,incet adevarul iese la suprafata,pana si din interiorul partidului mai sunt oameni cu capul pe umeri si nu vor sa participe la mascarada aceasta numita referendum........
    • +2 (2 voturi)    
      Iese,dar... (Vineri, 27 iulie 2012, 7:01)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui anticomunist73

      ce folos ca a iesit la suprafata marele adevar ca sistemul comunist era unul criminal dupa 50 de ani?!
  • +32 (32 voturi)    
    Lista (Joi, 26 iulie 2012, 17:22)

    Paul_Atreides [utilizator]

    Daca ne uitam la documentul complet, o sa descoperim pe ultimele pagini lista tuturor care sunt deranjati de existenta DNA... Interesanta lista, nu-i asa? Mai ales ca printre cei listati apare si UNIPOL - Sindicatul National Uniunea Politistilor. Hmmm, ei ar trebui sa fie cei mai incoruptibili pana la urma urmei, de ce sa vrea sa desfiinteze DNA? Sau....?
  • +29 (29 voturi)    
    Surpriza placuta (Joi, 26 iulie 2012, 17:23)

    skanda7 [utilizator]

    Domnul Chiliman pare sa fie ultimul PNL-ist cu coloana vertebrala si ceva principii. E totusi ceva chiar daca nu se face primavara cu o floare.
  • +32 (32 voturi)    
    se trezesc liberarii? (Joi, 26 iulie 2012, 17:23)

    Denoro [utilizator]

    Te pomenesti ca se trezesc liberarii in ce rahat imens i-a bagat putoarea aroganta! Nu-mi vine sa cred! Si nu-mi vine sa cred, fiindca nu cred ca liberarii se trezesc.
    Oricum, pentru aceasta luare de pozitie, il pocneste Crin Antonescu pe Chiliman de nu se vede! Ma rog, politic vorbind il pocneste. Ce si-o ia acum de la putoarea de Antonescu! Mira-m-as sa nu-l afara pe Chiliman. Pai Antonescu l-a "scuipat" si pe Quintus, care Quintus asta este o legenda vie pentru liberari!
  • +23 (23 voturi)    
    astept sa vad reactia votantilor usl... (Joi, 26 iulie 2012, 17:24)

    nostradamus12 [utilizator]

    SANATOSI LA CAP! Astept scuze din partea tuturor colegilor si cunostintelor care scandau pana mai ieri pentru usl - forta distrugatoare a tot ceea ce s-a creat bun in Romania, prin efortul a milioane de truditori.
    SA VA FIE RUSINE, TRADATORILOR!
  • +19 (19 voturi)    
    Scrisoarea lui Andrei Chiliman (Joi, 26 iulie 2012, 17:24)

    vado [utilizator]

    Poftim caractere,oricum nu merg la vot...De-aici se va destrama coalitia,probabil.Este revoltator!!!
  • +19 (19 voturi)    
    Se mai poate numi PNL? (Joi, 26 iulie 2012, 17:31)

    ikataly [utilizator]

    Am fost atras si am crezut in ideologia liberala...si implicit de fiecare data am dat votul meu PNL-ului.Am incetat sa mai cred in acest partid de cand l-a conducerea lui au ajuns tot soiul de neaveniti. N-am votat niciodata stanga si ceea ce ma indignat a fost faptul ca impotriva vointei mele (si multor altora asemeni mie) PNL -ul a facut alianta cu cei mai josnici politicieni din clasa politica, cu PSD-isti. Ce mutre facea Antonescu cand a aflat ca Mona Musca a facut politie politica ? ca mai tarziu sa-l vad la brat cu turnatorul Felix Ar calca pe cadavre numai sa-si implineasca visul de a fi presedinte ....Pacat ca i-ati permis sa terfeleasca numele unui partid istoric...pt asta toti cei care ati crezut adevarat in ideea de dreapta puteti a fi considerati a fi complici...TREZITI-VA LIBERALI!!
  • +17 (17 voturi)    
    gargara (Joi, 26 iulie 2012, 17:33)

    edx [utilizator]

    Cand v-ati votat asa conducere ce ati gandit? Sa nu imi spuneti mie ca nu stiati ce-i poate pielea lui antonescu&co. Asa ca ar cam trebui ciocu' mic acum. PNL-ul a decazut de mult din ochii liberalilor adevarati din Romania care constata ca nu mai sunt reprezentati de nimeni. Pacat de acest partid cu istorie.
  • +16 (16 voturi)    
    Felicitari (Joi, 26 iulie 2012, 17:34)

    Dogu [utilizator]

    In sfarsit vad o reactie corecta din partea unui membru PNL care nu s-a sfiit sa ia atitudine fata de toata aceasta mascarada in vederea obtinerii de voturi cu orice pret si cu oricine este dispus sa-si vanda onoarea. Regret enorm ceea ce ni se-ntampla
    fara voia noastra dar in beneficiul unor politicieni lacomi de putere si fara scrupule.
    • -2 (10 voturi)    
      a primit ordin (Joi, 26 iulie 2012, 19:26)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Dogu

      poftim? Si pana acum ce-a pazit? Ce onoare? Daca avea onoare, nu intra niciodata in latrina pnl. Nu are niciun merit si niciun credit. Pur si simplu jocurile sunt facute, sarcinile sunt trasate (de aici, din afara - nu stiu), se cosmetizeaza realitatea pt. ce va urma: scoaterea pe usa din dos a porumbacului, chitoiului si altor cativa, eventual spargerea usl, revopsirea gardului, si gata, leopardul trece nestingherit la treaba.
      Lupul isi schimba parul, dar naravul ba. Am vazut ce jigodii sunt acolo, asa s-au nascut, asa vor muri, n-avem ce astepta de la ei.
  • +19 (19 voturi)    
    Chilimane... (Joi, 26 iulie 2012, 17:38)

    adivali [utilizator]

    Iar înoți contra curentului uselist și parcă văd că de data asta chiar o să te zboare Antonescu din partid...Oamenii sinceri sunt dați la o parte uneori...
    • +9 (11 voturi)    
      Uiti un lucru (Joi, 26 iulie 2012, 18:26)

      OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui adivali

      Antonescu se lauda ca isi da demisia de peste tot daca pierde la referendum. Daca se retrage din viata politica, implicit din conducerea partidului, cum sa-l mai zboare?:)
  • +19 (19 voturi)    
    Vrajeala (Joi, 26 iulie 2012, 17:40)

    vasile-roaita [utilizator]

    Asta-i abureala si vrajeala sovietica pentru fraieri. Vor sa zica ca a fost doar decizia lui Chitoiu si ca ei din conducere nu au stiut nimic despre toate astea. Vor sa salveze ce mai poate fi salvat din PNL. Vai de capul vostru de mincinosi, voi credeti ca noi mai bagam botu la asa ceva?
  • +16 (18 voturi)    
    uite o idee buna (Joi, 26 iulie 2012, 17:41)

    un.Dac [utilizator]

    as propune ca inainte de a intra omu in sectia de vot sa i se puna simpla intrebare: care e principala caracteristica a democratiei?

    daca nu stie ca e vorba de puterea poporului sa i se aplice doua palme peste ceafa si sa i se interzica dreptul de a vota la referendum.

    doar asa vom avea un rezultat realist, oferit de oameni care au citit cel putin o carte in viata lor.

    daca nu te intereseaza politica si nici ce se intampla in juru tau de ce dracu te mai duci la vot? logic, nu?

    mie teama ca gloata o sa decida iar viitorul unei tari.
    • +4 (4 voturi)    
      Nu. (Vineri, 27 iulie 2012, 7:39)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui un.Dac

      Un popor ignorant are dreptul sa-si aleaga liderii la fel ca si un popor cult. El o face respectand principiul selectiei naturale: liderii alesi sunt cat mai aproape etimonul popular. Un intelectual ca MRU, cu citate din Kant sau Hegel, n-are nicio sansa in fata unei multimi de tarani saraci din Ialomita in comparatie cu unul ca si Catalin Voicu, ce le duce doua camioane cu alimente si care bea, mananca, ragaie si se prinde in hora cu ei.
  • -16 (16 voturi)    
    Retoric (Joi, 26 iulie 2012, 17:46)

    basescujudecat [utilizator]

    Cum se pot strange oare la un loc 30-40 de postaci care sa fie perfect de acord intre ei ?
  • +20 (20 voturi)    
    PDL+PNL+MRU (Joi, 26 iulie 2012, 17:49)

    dovakhin [utilizator]

    Antonescu l-a mazilit pe Chiliman acum ceva vreme pe linie de partid. Acum s-a intors roata. Antonescu nu mai face parte din PNL ca presedinte interimar , iar ala de este in locul lui e o maimuta.

    Daca se trezeste PNL si scapa de Antonescu, Orban, Marga si interimarul ala, ca apoi sa se uneasca cu PDL si MRU, va votez nu cu o mana, ci cu doua.

    L-am votat pe Chiliman in sectorul 1 pt ca tot sectorul arata impecabil, dar niciodata nu votez USL cu Ponta si Antonescu. Niciodata nu pun stampila pe PSD

    PDL+PNL+MRU e solutia pe termen lung pt Romania.

    Ah, si la referendum, clar nu ma duc.
  • +21 (21 voturi)    
    Monstruos! (Joi, 26 iulie 2012, 17:51)

    ggna [utilizator]

    Doamne, cu ce am gresit de ne dai pe mana astora?
  • +19 (19 voturi)    
    Chiliman (Joi, 26 iulie 2012, 18:04)

    alip [utilizator]

    Domnule Chiliman, va face cinste o asemenea scrisoare, desi ati fi putut reactiona mai demult la magariile pe care le face Antonescu, dar hai sa zicem.
  • +13 (13 voturi)    
    scrisoare deschisa (Joi, 26 iulie 2012, 18:20)

    pnlista [utilizator]

    Felicitari dle Chiliman!.Am stiut ca in PNL sunt si oameni care nu fac rabat de la principiile democratiei si care nu sunt de acord cu aceasta mezalianta cu PSD si PC.
    • -5 (11 voturi)    
      vrajeli (Joi, 26 iulie 2012, 19:16)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui pnlista

      doar nu crezi ca musiu chiliman n-a stiut nimic. Dar, imaginea conteza, asa ca l-au bagat la inaintare sa dreaga busuiocul.
  • +15 (15 voturi)    
    Chiliman (Joi, 26 iulie 2012, 18:21)

    Kepler [utilizator]

    merita respectat pt acest gest.
    Se pare ca nu toti liberalii sunt neocomunisti!
    Iar Ponta trebuie sa inteleaga ca prima pagina este mai mult decit suficient!
  • +14 (16 voturi)    
    Scrisoarea deschisa sau demisia din PNL (Joi, 26 iulie 2012, 18:29)

    Cetatean-roman [utilizator]

    Domnule Chiliman scrisoarea e doar primul pas...
    Acum insa este vremea faptelor/actiunilor ...
    Plecati din PNL ! Treceti imediat, dar imediat, langa MRU. Daca nu, ramaneti cu Copy-Ponta, Antenescu, Voiculescu, Dogaru ca sa sarviti "CAUZA" pana la sfarsit.... Alta cale nu exista !
  • +9 (13 voturi)    
    Da ce-ti veni (Joi, 26 iulie 2012, 18:36)

    ggna [utilizator]

    dom Chiliman tocmai acuma cand tu trebuia sa aduni oamenii la vot?????
  • +17 (17 voturi)    
    Halucinant !!! (Joi, 26 iulie 2012, 18:38)

    elena-bc [utilizator]

    Acum d-l Chiliman se face ca a aflat cat de JOS a ajuns PNL ?! DA” pana acum unde a fost d-l Chiliman ? PS. Tot asa ne-am entuziasmat si la discursul lui Ponta din parlament la desemnarea lui MRU ! Va amintiti ? Si ce a urmat ...vedeti ! Daca Boc ar fi facut macar 0,0001 %din porcariile astora cred ca ar fi fost si impuscat , nu numai improscat cu laturile A3 cum a fost !!!
  • +14 (14 voturi)    
    securistii vor din nou la butoane... (Joi, 26 iulie 2012, 18:46)

    timp tamp [utilizator]

    "solicitam ca în fiecare organ sau structura de putere şi administrativa (Parlament, Guvern şi Agenţiile sale, ministere şi alte organe ale Administraţiei Centrale, organele locale ale Puterii şi Administraţiei etc.) sa fie incluşi 2-3 reprezentanţi ai Societaţii Civile, experţi şi profesionişti în materie, care sa formeze un birou de avizare a tuturor deciziilor şi masurilor cu caracter general"
  • +14 (14 voturi)    
    iata ce vor comunistii.... (Joi, 26 iulie 2012, 18:48)

    timp tamp [utilizator]

    B. Dreptul de a monitoriza institutiile statului (inclusiv Parlamentul, Guvernul) si dialogul social
  • +17 (19 voturi)    
    Chiliman, Robu si altii sa se alature MRU (Joi, 26 iulie 2012, 18:49)

    emigrant [utilizator]

    Liderii din provincie ai PNL sa-si mobilizeze cetatenii sa nu mearga la vot. ESte o sansa ptr partidele lor sa se reformeze...Daca Basescu se intoarce USL mai are o sansa, altfel va pierde la parlamentare...Fiti intelegenti, ajutati la reformarea si progresul Romaniei. Trebuie sa mai existe si oameni inteligenti indiferent de partid. Refuz sa cred ca primarii USL vor prim ministru plagiator. Robu la Timisoara ar trebui sa se alature demersului lui Chiliman. Si sa treaca alaturi de MRU. Cu cit mai repede cu atit mai bine. Pina la urma sintem ceea ce valoram. Este nevoie de fapte D-le Chiliman
    • +5 (5 voturi)    
      Din Timisoara (Vineri, 27 iulie 2012, 8:56)

      zmeurat [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

      va sanunt ca tov.Robu se ocupa cu imprastierea de fluturasi prin cutiile postale ale oamenilor.
      Aseara am gasit un fluturas in posta care este tiparit pe ambele parti.Pe o parte ne insira "realizarile prezente si viitoare" si pe partea cealalta face apel la "oamenii de bine" sa mearga la vot.
      Deci imi pare rau sa va spun ca este un "comunist cu fata umana".
      PS. in ghilimele am citat un clasic in viata
  • -12 (14 voturi)    
    graba suspecta... (Joi, 26 iulie 2012, 18:52)

    Anonim AntiBasescu [utilizator]

    Il inteleg pe dl. Chiliman, nu stiu insa ce motiv avea sa nu astepte pina dupa 30 iulie?
    • +14 (14 voturi)    
      Te inteleg (Joi, 26 iulie 2012, 19:19)

      MARHINDO [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

      Daca esti doar un Anonim AntiBasescu inteleg de ce nu intelegi.Domnul Chiliman incearca sa spele obrazul PNL-ului in fata propriilor membrii care presupun ca nu sunt toti doar anonimi antibasescu.
      Chiliman incearca sa reduca pierderile din cadrul PNL-ului. E posibil sa fie prea tarziu.
  • +14 (14 voturi)    
    era si timpul ! (Joi, 26 iulie 2012, 19:02)

    UnOarecareRoman [utilizator]

    Era si timpul ! Sper si ma rog ca incepand de luni, dupa ce va fi plecat paiata de la Cotroceni, sa se trezeasca barbatii din PNL, ca doar mai sunt barbati adevarati acolo, si sa se termine cu tot jocul asta mizerabil pe care il fac PSD-ului !!! Trezeste-te PNL !!! Boicotam cu toata familia referendumul si asteptam reunificarea dreptei !!!
    • +2 (2 voturi)    
      Care barbati? (Vineri, 27 iulie 2012, 8:58)

      zmeurat [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecareRoman

      Tov.Robu " marele invingator" isi vopseste parul mai abitir ca o femeie.
      Asa ca stau si ma intreb :toate ouale au ramas in ograda lui Bombo?
  • +11 (11 voturi)    
    cosmetica (Joi, 26 iulie 2012, 19:14)

    revo [utilizator]

    se pare ca se pune de-o mica schimbare de cadre la varful pnl. Si cum tariceanu tocmai a fost ciuruit de stenogramele acelea, iar adormitul este deja in mars rapid catre patutul lui de acasa, au scotocit si au gasit cu greu printre deseurile pnl-iste unul care pare a fi refolosibil. Si uite asa, onoarea partidului inchipuit liberal este reperata.
  • +10 (10 voturi)    
    Felicitari! (Joi, 26 iulie 2012, 19:43)

    Deb [utilizator]

    ma bucura aceasta reactie
  • +9 (9 voturi)    
    Atitudine responsabila (Joi, 26 iulie 2012, 21:04)

    Aguu [utilizator]

    Atitudinea Domnului Chiliman o apreciez ca fiind una corecta si responsabilă. Ea este întemeiată atât în fapt cât si în drept. Faptele și acțiunile conducătorilor, chiar si interimari, trebuiesc sancționate atunci când ele depășesc Statutul si Programul partidului. Calitatea de membru al unui partid politic, îți da dreptul sa pui întrebări si mai ales creează pentru leader obligația corelativa sa iti da răspunsul. Dacă se respecta si mai ales te respecta.
  • +9 (9 voturi)    
    ne trezim? (Joi, 26 iulie 2012, 21:09)

    ampm [utilizator]

    Din pacate pentru Dvs., domnule Chiliman, reportajele video filmate si transmise azi de mai multe canale arata ca totul este adevarat. Nu pot sa cred ca am decazut atat de mult in Romania. Daca, pana acum,in Europa eram facuti tigani, nu stiu cum vom fi priviti dupa aceste evenimente! Comentariile de pe net ma inspaimanta.Nu realizam ca ne intoarcem cu zeci de ani in urma! POATE, printre liberali, chiar si dupa 29 iulie 2012,gasiti resurse sa nu alunecam cu totul!
  • +8 (8 voturi)    
    daca si liberalii isi dau seama ca sunt (Vineri, 27 iulie 2012, 0:06)

    visio [utilizator]

    pacaliti de alde Lenesul, liderul si presedentile lor de partid, ce mai este de spus? poate "buna-dimineata romani"...
  • +10 (10 voturi)    
    ... (Vineri, 27 iulie 2012, 5:33)

    John.Doe [utilizator]

    Si eu care am crezut ca a disparul orice ramasita liberala din Romania si am ramas doar cu amintirea familiel Bratianu.
    Mai exista inca liberali, Chilian este unul dintre ei. Ridicati-va si luati inapoi partidul PNL de pe mana acestor bestii umane. Antonescu este liberal doar pe hartie, prin venele lui curge sange de socialist.
    Salvati PNL-ul!!!!
  • +5 (5 voturi)    
    Nu cred ca va face vreo diferenta (Vineri, 27 iulie 2012, 7:50)

    John M. [utilizator]

    in reabilitarea lui Antonescu fata de propriul electorat, dar gestul trebuie apreciat la adevarata lui valoare. Pe cand un asemenea gest din partea unui PSD-ist de vaza care sa-i spuna lui Victor Ponta ca toate asteptarile lor din opozitia de 8 ani au fost spulberate de elucubratiile decretate pentru confiscarea statului de drept care le-a pus in cap si Europa si America si jumatate din Romania?!
  • +6 (6 voturi)    
    Bravo D-le Chiliman (Vineri, 27 iulie 2012, 8:39)

    tibiro [utilizator]

    Fiti atenti ce declara antenescu "In pot asigura pe dl Chiliman ca nici DNA si nicio alta institutie nu va fi desfiintata si sper sa fie multumit de activitatea DNA pentru ca, intr-o zi, DNA ii va lua pe toti cei ce merita la intrebari."

    Deci daca cineva din PNL critica deciziile de la nivel inalt, este amenintat direct ca pe viitor DNA-ul se "va ocupa de el" - pe viitor probabil dupa ce intra DNA-ul in sfera de influenta a pucistilor.
  • +7 (7 voturi)    
    Senzational!!! (Vineri, 27 iulie 2012, 8:52)

    Ronin [utilizator]

    Cercetatorii britanici au descoperit in Partidul National Liberal oameni cu vederi liberale!?!?!
  • +3 (3 voturi)    
    Am (Vineri, 27 iulie 2012, 9:53)

    ggna [utilizator]

    inteles io bine dom Chiliman sau v-a amenintat cu DNA-ul...?
  • +3 (3 voturi)    
    Dl Chiliman nu a vazut la TV (Vineri, 27 iulie 2012, 11:01)

    Gabi M [utilizator]

    intalnirea din aprilie a celor trei(Antonescu,Ponta,Constantin) cand Dogaru le dadea toate obiectivele si le spunea ca ar vrea ca pana in 14 iulie sa fie semnat Acordul?Ceeace s-a si intamplat pe 13 iulie.In plus,Dogaru a recunoscut la TV ca discuta cu USL din ianuarie aceste obiective.Oricum,l-a linistit Pres-ul(lui Voiculescu) interimar ieri cand le dadea "indicatii" celor din PNL sa-l dea afara pe Chiliman.Caci el,chiulangiul,Crin,nu se amesteca in politica partidului din care provine si este echidistant,nu-i asa?
  • +3 (3 voturi)    
    Chiliman-scrisoare deschisa. (Vineri, 27 iulie 2012, 11:18)

    andreesanu [utilizator]

    Dle Chiliman,salut interventia dvs,dar nu-i destul ,eu cred camai sunt destui liberali care va inpartasesc convingerile si ar fi cazul sa se manifeste cit mai repede.Valorile liberale au facut victime destule ,in numele celor care au platit scump, merita respectate si reamintite celor care s-au trezit peste noapte liberali ,derapajele din ultimul timp au surprins lumea civilizata lumea valorilor reale.
    Lichelismul ,parvenitismul nu-s valori liberale ,cum de-au ajuns sa va impuna linia ???,Lberali hai sa ne trezim.
  • +1 (1 vot)    
    „Prin noi înșine!" (Vineri, 27 iulie 2012, 11:38)

    F@r [utilizator]

    „Prin noi înșine!"
  • +4 (4 voturi)    
    In sfarsit ! (Vineri, 27 iulie 2012, 11:56)

    altom [utilizator]

    Nu va puteti inchipui cum am asteptat ca un LIBERAL sa vorbeasca ca un LIBERAL. D-le Chiliman mult v-a trebuit. Copilul ala nedezvoltat a dat cu noi de toate gardurile, luati-i jucaria si puneti-l la colt pe coji de nuca cativa ani. Faceti curatenie de toamna in partid caci viitoarele alegeri bat la usa si alaturi de Voiculescu si Ponta veti fi calcati in picioare si zau ca e pacat. LIBERALISMUL ESTE SINGURA SOLUTIE VIABILA!
  • +1 (1 vot)    
    pnl incepe sa-si revina (Vineri, 27 iulie 2012, 14:57)

    BME [utilizator]

    adevaratul PNL incepe sa-si dea seama care a fost candva doctrina traditionala . IL vrem inapoi pe BRATIANU ,pe IULIU MANIU(PNT) , adevarati oameni de cultura -nu plagiatori- de la care sa invatam cate ceva. Suntem dornici sa avem oameni pe care sa-i respectam, sa-i ascultam si sa-i admiram discursurile politice
  • +2 (2 voturi)    
    PNL exista! (Vineri, 27 iulie 2012, 15:09)

    marvio [utilizator]

    Bravo Domnule Chiliman! Sectorul 1 va iubeste si va sprijina!

    Membrii adevarati ai PNL se regrupeaza in jurul dumneavoastra si speram ca luna viitoare sa avem o noua conducere PNL. Cu siguranta actuala conducere va pleca pana in toamna!
  • +3 (3 voturi)    
    poate isi revine PNL si PNT (Vineri, 27 iulie 2012, 15:22)

    BME [utilizator]

    ar fi bine sa scapam de de acest usl si sa fie opozitie adevarata si creativa pentru binele tarii, sa fie pnl,pnt,pdl.psd dar singuri nu cu aceste grupuri mafiote, sa faca politica adevarata nu atacuri la persoana si alte magarii. Visez , nu????
  • 0 (0 voturi)    
    Un semnal de responsabilitate ........ (Duminică, 29 iulie 2012, 17:21)

    icu [utilizator]

    Felicitari d-le Chiliman ,si sper ca tot mai multi liberali PNL vor sta acasa pt a nu gira aceasta ,,mascarada" facuta de CRIN--CHIULANGIUL, care intineaza memoria BRATIENILOR si duce tara in haos de dragul CIOLANULUI !!!!!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version