Presa araba: Premierul turc Recep Tayyip Erdogan ar intentiona sa mearga in Gaza cu vaporul pentru a "sparge" blocada israeliana

de A.N.     HotNews.ro
Duminică, 6 iunie 2010, 13:34 Actualitate | Internaţional


Premierul turc Recep Tayyip Erdogan ar intentiona sa "sparga" blocada instituita de Israel, mergand personal cu vaporul in Fasia Gaza, a transmis cotidianul libanez Al-Mustaqbal, citand surse "de incredere" din Turcia. De asemenea, Erdogan ia in calcul trimiterea de nave de razboi pentru a insoti vapoarele activistilor ce incearca sa ajunga in Gaza.

Informatiile au venit la cateva zile dupa ce fortele speciale israeliene au luat cu asalt o flotila internationala cu ajutoare umanitare ce incerca sa ajunga in Gaza. Noua protestatari au murit si alte sute arestati in urma confruntarilor cu soldatii israelieni.

Turcia a condamnat in termeni duri operatiunea militara israeliana, mai ales ca opt dintre cei ucisi erau cetateni turci. Premierul Erdogan a acuzat Israelul de "terorism de stat". "Aceasta actiune, total impotriva principiilor dreptului international, este un inuman terorism de stat. Sa nu se gandeasca nimeni ca vom ramane tacuti in fata acestor fapte", a afirmat Erdogan imediat dupa raidul israelian. In plus, ambasadorul turc la Tel Aviv a fost rechemat in tara.

La randul sau, presedintele turc Abdullah Gul a afirmat ca relatiile Turciei cu Israelul "nu vor mai fi niciodata aceleasi" dupa raidul marinei israeliene asupra flotei cu ajutoare. El a adaugat ca asaltul militar israelian a provocat "sechele ireparabile" in relatiile bilaterale.
"Israelul a comis una dintre cele mai grave erori din istoria sa", a continuat el, subliniind ca "Turcia nu va ierta niciodata" aceasta agresiune.

Legaturile dintre Turcia si Israel, parteneri militari de peste 15 ani, se racisera semnificativ dupa operatiunile israeliene in Fasia Gaza, de la sfarsitul anului 2008, criticate virulent de liderii turci.

Israelul a afirmat insa ca soldatii sai au actionat in legitima aparare, diupa ce au fost atacati de protestatari agresivi.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3437 vizualizari

  • +5 (5 voturi)    
    Oricare ar fi motivul ..... (Duminică, 6 iunie 2010, 13:44)

    SHEAPA [utilizator]

    Daca asta chiar se tine de cuvant si pleaca spre Gaza, se ingroasa gluma rau de tot ......

    Desi cred ca 95% e bluff ........ pentru ca pentru cele 5%, consecintele vor fi de-a dreptul dezastruoase .... pentru toata lumea, inclusiv Romania.
    • +3 (7 voturi)    
      bluf sau nu , Israelul trebuie sa inceteze (Duminică, 6 iunie 2010, 23:31)

      mihnea [anonim] i-a raspuns lui SHEAPA

      colonizarile teritoriilor palestiniene si ridicarea blocadei considerata ilegala de ONU si comunitatea internationala.

      Atata timp cat Israelul continua asuprirea palestinienilor in Orientul Mijlociu nu va fi pace
  • +12 (26 voturi)    
    Nu mai vrea UE, Erdogan? (Duminică, 6 iunie 2010, 13:44)

    DanBruma [anonim]

    Probabil ca vrea altceva :)
    • +7 (23 voturi)    
      OOO nu (Duminică, 6 iunie 2010, 15:17)

      sentenced [utilizator] i-a raspuns lui DanBruma

      A vrut vreodata Erdogan UE ?
      In orice caz , populatia Turciei nu vrea UE , Turcia nu vrea UE , or avea motivele lor ..
      Daca stau sa ma gandesc nici Norvegia nu vrea UE , au si ei motivele lor , altele decat ale Turciei , ideea e ca fiecare tara isi urmeaza interesul (ceea ce noi nu prea stim sa facem ).
      • +8 (10 voturi)    
        vorbe.. (Duminică, 6 iunie 2010, 18:34)

        Laurentiu H. [anonim] i-a raspuns lui sentenced

        Daca nici Europa nu este interesul nostru,este greu de inteles care ar fi interesul nostru..

        Turcia nu inseamna doar partidul aflat acum la conducere.
        • -1 (3 voturi)    
          Interesul nostru Europa????? (Luni, 7 iunie 2010, 13:21)

          Anonim [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu H.

          Sa ai un interes numit generic Europa, Democratie samd e imbecilism pur....caci pana acum interesul asta ne-o dus la demolarea finaciara, economica. agricola, industriala, 3 milioane de refugiati economici in timp ce la noi nu este forta de munca in agricultura, si cu o datorie de cca 7 ori mai mare decat aia luata de Nea Nicu pt a umple Romania de fabrici. Interesele trebuie totdeauna sa fie extrem de concrete si niciodata generice. Iar candvine vorba de democratie l noi e ca si aia cu asemanarea dintre Maica Tereza si Henry Kissinger ...Premiul Nobel, adica politicieni sefi de partide care se ascund la Dabuleni, Mizil, Snagov Sat..sau dupa ce sunt alesi efectiv nu mai raspund deloc in fata natiunii caci nu sunt alesi in baza tzunamiului de iahnie pe care=l provoaca in campanii
  • +26 (44 voturi)    
    Ipocrizie si imperialism turc (Duminică, 6 iunie 2010, 14:02)

    Kemal Attaturk a taiat barbile musulmanilor [anonim]

    AKP, partidul islamo-conservator aflat la putere vroia de ani de zile sa intrerupa relatiile cu Israel (incepute pe vremea cand laicii si militarii guvernau) pt a-si spori influenta in regiunea orientului mijlociu.

    AKP a facut analiza ca UE e o vaca proasta, buna doar de muls, incapabila sa faca jocuri de putere si sa se impuna in zona. Cum USA sunt prea ocupate cu Irak-Afganistan, Rusia e in criza inca, Grecia a picat, Turcia islamista isi spune ca poate e momentul sa impinga pionii pt a reface zona de influenta "otomana".
    Prin vectorul islamist si "pro-palestinian".

    Evident ca Erdogan nu se va duce, deja e sigur ca armata turca nu s-ar baga pt el, multi generali il vor mort pe Erdogan si el ii uraste sincer, pt ca ii considera un obstacol in calea islamizarii si "otomanizarii" Turciei.
  • +6 (20 voturi)    
    Sa se duca,nene, (Duminică, 6 iunie 2010, 14:04)

    Pantera Roz [utilizator]

    daca ii plac sporturile extreme.Sau e fan filme de comando-actiune si vrea sa vada pe viu cum actioneaza niste meseriasi adevarati?Te pui cu gusturile omului?!
    • -11 (23 voturi)    
      Te si pricepi, e clar! (Duminică, 6 iunie 2010, 16:07)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

      Mesetiasii sunt aia care nu pot sa ucida decat civili? De preferinta femei si copii? ca doar prin asta se distinge armata israeliana.
      • +4 (18 voturi)    
        Daca spui (Duminică, 6 iunie 2010, 16:34)

        Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui Dorin

        ca armata israeliana nu e o armata pregatita,atunci tu chiar nu te pricepi,pe bune.In '67,'73,de exemplu, a zdrobit armate coalizate arabe net superioare numeric,nu femei si copii,d-le.Nu ti-as dori sa fii un militar inamic Israelului,crede-ma.Nu trebuie sa fii prea priceput ca sa sesizezi adevarul asta.
        • +2 (10 voturi)    
          Propaganda (Duminică, 6 iunie 2010, 18:54)

          valibb [utilizator] i-a raspuns lui Pantera Roz

          Pentru cel ce lauda armata israeliana, le reamintesc ca fara suportul anglo-americano-franceza Isrelul nu ar mai fi existat. S-au ai studiat istoria cu caractere ebraice ?
      • +1 (11 voturi)    
        :) (Duminică, 6 iunie 2010, 17:03)

        Anonim [anonim] i-a raspuns lui Dorin

        Eu ma gandeam la razboiul din 67' cand 50.000 de evrei au batut mar 500.000 de soldati arabi.
        Sau de vara lui 82' cand fortele aeriene israeliene au distrus 85 de avioane siriene in 2 zile, fara nici o pierdere din partea Israelului.
        Sau in 81 cand au distrus un reactor nuclear Irakian :)
        Sau mai recent cand au distrus un reactor nucelar Sirian =)) .
        • -1 (7 voturi)    
          ok (Duminică, 6 iunie 2010, 21:46)

          MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

          dar in afara de a distruge, au mai facut ceva?
        • +1 (5 voturi)    
          ai uitat... (Luni, 7 iunie 2010, 1:26)

          cenzurat [anonim] i-a raspuns lui Anonim

          razboiul din iulie 2006. Sau tu-ti amintesti doar selectiv?
  • +12 (20 voturi)    
    propaganda ieftina si periculoasa (Duminică, 6 iunie 2010, 14:05)

    eunuamid [utilizator]

    premieru asta turc paraca e vadim de la noi, si turcii , ce sa zic ...desteapta natie...
  • +6 (12 voturi)    
    Turcia si Fundamentalismul (Duminică, 6 iunie 2010, 14:07)

    doru [anonim]

    Actuala conducere a Turciei numai in UE nu si duce tara. Intr un razboi dur ,cel mai posibil.Nici nu visa Hamas ul asa ceva.
    Poate fi grav.Daca vor razboi il vor avea,pt UE numai asta mai lipsea.
  • -3 (9 voturi)    
    *-* ! (Duminică, 6 iunie 2010, 14:20)

    utug [anonim]

    http://www.youtube-nocookie.com/watch?v=5rvUZp6VWwM&feature=related
  • +4 (6 voturi)    
    Lipsa de strategie (Duminică, 6 iunie 2010, 14:20)

    gogu [anonim]

    Israelul nu are dreptul sa impuna acea blocada, dar se pare ca nici turcii nu stiu cum sa procedeza ca sa o inlature. Daca se v aajunge la o confruntare militara, tot Israel va cistiga si pe teren si diplomatic. Arabii nu sunt uniti in problema palestiniana si atita timp cit va fi asa, nu se va schimba nimic.
    • 0 (0 voturi)    
      Unitatea arabilor (Miercuri, 9 iunie 2010, 9:44)

      Ada [anonim] i-a raspuns lui gogu

      Youp, arabii nu sunt uniti si asta dintr-un motiv foarte simplu - exista o dictatura controlata de americani in majoritatea lor (ex: Dubai, Egipt...)
  • +5 (7 voturi)    
    A inebunit lumea.. (Duminică, 6 iunie 2010, 14:24)

    radu [anonim]

    in special turcii..Erdogan cu gasca de la Ankara fac pe vitejii si aparatorii indarjiti a palestinienilor cand totul e defapt o spoiala care sa ridice prestigiul Turciei in randul statelor musulmane.Vor sa trimita nava de razboi?sa trimita...Israelul sigur va raspunde cu ''paine si sare''..////
  • +1 (9 voturi)    
    Fostul ... (Duminică, 6 iunie 2010, 14:27)

    utug [anonim]

    Fostul portar club noapte Lieberman [Former nightclub bouncer Lieberman] in Chisinau (Kishinev) plateste postaci la Hotnews ?
    http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/israel/4347827/Former-nightclub-bouncer-Lieberman-set-to-hold-balance-of-power-after-Israeli-elections.html
    http://kentuckyannatruenews.blogspot.com/2009/07/internet-warfare-israeli-foreign.html
    http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3744516,00.html
    http://www.jpost.com/Israel/Article.aspx?id=176372
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/sedinte-comune-de-guvern-cu-israelul-892318.html
  • +10 (14 voturi)    
    Turcia (Duminică, 6 iunie 2010, 14:29)

    doru [anonim]

    Exact asa stau lucrurile.In Turcia armata e factorul de echilibru ,de la Kemal incoace..
    Evreii nu vor ceda ,daca reusesc insa islamistii sa declanseze un comflict turco israelian se incurca multe lucruri,iranienii i si freaca mainile.....
    • -9 (31 voturi)    
      Uiti cine e agresorul! (Duminică, 6 iunie 2010, 15:19)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui doru

      Daca se va crea un conflict, exista un singur vinovat, cel care nu respecta rezolutii Onu, care ataca si ucide civili in ape internationale, care a impus o blocada ilegala.
      • +7 (11 voturi)    
        tirul de rachete e legal? (Duminică, 6 iunie 2010, 17:11)

        Anonim [anonim] i-a raspuns lui gigi

        Ala din Gaza si Liban?
        Atentatele sinucigase sunt legale?
        Amenintarile cu distrugerea statului Israel sunt legale?
        Opresiunea impotriva femeilor in lumea musulmana e legala?
        Persecutarea crestinilor in Orientul Mijlociu e legala?
        Hamas a preluat puterea in Gaza in mod legal?
        Dar Hizbullah in Liban?
        E/a fost vreun razboi in lumea asta vreodata "legal"?
        Cine e autoritarea suprema care decide ce e legal si ce nu?
        ONU?

        Ce masuri a luat liga natiunilor (ONU de azi) impotriva lui Hitler?
        Dar impotriva lui Stalin?
        Dar impotriva kmerilor rosii?
        Sau ce masuri a luat ONU impotriva atrocitatilor din Darfur (care le intrec pe cele din Palestina de 100 de ori)?
      • +1 (11 voturi)    
        de necrezut?! (Duminică, 6 iunie 2010, 17:51)

        george [anonim] i-a raspuns lui gigi

        de ce a primit gigi atatea minusuri cand asta este adevarul?!?!
        • 0 (10 voturi)    
          deoarece (Duminică, 6 iunie 2010, 21:49)

          MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui george

          sustinatorii fascismului israelian nu au pauza sambata si duminica
        • -1 (1 vot)    
          Pentru ca (Luni, 7 iunie 2010, 1:24)

          V. Istina [utilizator] i-a raspuns lui george

          "adevarul" tau este doar o prejudecata.
  • +5 (7 voturi)    
    Pe Erdogan...! (Duminică, 6 iunie 2010, 14:36)

    vali [anonim]

    ...Pe Erdogan il mananca in... Kurdistan !...
  • -1 (9 voturi)    
    @gigi (Duminică, 6 iunie 2010, 14:43)

    Orpheus [utilizator]

    Vorbesti romaneste destul de bine. Felicitari!

    Cred ca opiniile tale ar avea mai mult succes pe site-ul Al Qaida.
  • +1 (5 voturi)    
    Mda... (Duminică, 6 iunie 2010, 14:44)

    Dorin [anonim]

    Dementul asta slamist vrea sa provoace un razboi in regiune si, astfel, va face jocul Iranului. Cred ca e momentul ca Turcia sa-si revina din aventura aberanta in care a intrat.
    Terorism de stat este ceea ce a facut Turcia, fortand o blocada militara.

    P.S. Armenia, Grecia, kurzii si toate tarile care s-au aflat sub ocupatia turca de-a lungul istoriei ar trebui sa ierte Turcia? Evident ca nu. Islamistii de la Ankara comit greseli greu de inteles. Ma mir de ce armata turca, aparatoarea laicitatii in Turcia, asista impasibila la drumul infundat pe care au impins islamistii turci aceasta tara...
    • -1 (1 vot)    
      Blocada, ocupatia, si colonizarile sunt ILEGALE (Luni, 7 iunie 2010, 13:49)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Dorin

      Blocada aia nu e recunoscuta decat de Evrei!!! Pt tot restul lumii ilegala!!! Ocupatiie si coonizarile sunt ilegale pt toata lumea si nu sunt recunoscute decat de evrei si acceptate de slugile lor americanii, si englezii...dar spre nefericirea evreilor statele astea sunt in declin iar restul lumii este in crestere ...de la populatie la economie iar astanu e de bine pt evrei mai ales ca sunt foarte izolati acolo unde li s-a daruit tzara in '48 ...iar fara o pace durabila si mai ales reconciliere si convietuire etica si echitabila cu vecinii lor viitorul e sunbru rau pt ei...dar asta nu e ceva la care evreii sa se priceapa sa sa isi doreasca cu adevarat...iar dupa ce situatia va deveni nefezabila isi vor mai cauta o alta tzara gazda pe care sa o aduca la disperare precum au facut in toata istoria lor evreii.
    • 0 (0 voturi)    
      :) (Miercuri, 9 iunie 2010, 9:51)

      Ada [anonim] i-a raspuns lui Dorin

      Vrea sa provoace un razboi in regiune dintr-o gramada de motive - embargoul din Gaza este ilegal, Israelul isi face de cap in zona de prea mult timp (cu protectia americanilor iar puterea americanilor incepe sa paleasca acum), influenta Turciei in statele arabe si in cele foste otomane este in crestere (diplomatic si economic, Turcia viseaza ca va fi din nou un imperiu).
  • +3 (5 voturi)    
    Romanii au o vorba... (Duminică, 6 iunie 2010, 14:55)

    Georgeta [anonim]

    Romanii au o vorba: cand pe sharpe il doare capul, iese in drumul mare, caci cineva il va reteza! Asta ca sa scape de durere, nu din alt motiv :-)))
  • -1 (5 voturi)    
    Israeli ... (Duminică, 6 iunie 2010, 15:04)

    rice [anonim]

    Israeli Flotilla Attack Creates Chaos in the Knesset

    http://news.suite101.com/article.cfm/israeli-flotilla-attack-creates-chaos-in-the-knesset-a244486

    http://www.youtube-nocookie.com/watch?v=5rvUZp6VWwM&feature=related
  • +3 (7 voturi)    
    Islamistii Erdogan si Gul toarna gaz pe foc (Duminică, 6 iunie 2010, 15:10)

    Dorin [anonim]

    Si fac jocul Iranului si al arabilor extremisti. Cred ca e momentul ca armata turca sa le readuca aminte acestor aventurieri ca nimeni nu poate pune in pericol laicitatea Turciei. Daca va face acest gest, va fi pentru Erdogan o imensa greseala politica si strategica. Care il va costa. Atat pe el cat si pe Gul. Erdogan nu si-a cerut niciodata scuze poporului armean pentru genocidul la care Turcia l-a supus la inceputul secolului trecut. http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1230921-genocid-ingropat-masacrarea-celor-peste-1-5-milioane-armeni.htm
    Turcia sa inceteze ipocrizia si fatarnicia! Ar trebui sa-i fie rusine pentru trecutul rusinos.
    • -1 (1 vot)    
      Asa e da focul e intretinut de prin '48 de evrei (Luni, 7 iunie 2010, 13:54)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Dorin

      Asa o fi dar focul arde de de mult.... de prin '48!!! Si e intretinut zilnic cu combustibil de Israel prin confiscari de teritorii, demolari de case ale nativilor palestinieni...iar asta e o arta la evrei cum sa toarne putin cate ptin foc care sa arda mocnit pana mor adversarii. Vezi pe Moshe Dayan care a fost maestrul in provocari, colonizari, confiscari de pamanturi ale palestinienilor.
    • 0 (0 voturi)    
      Armenia (Miercuri, 9 iunie 2010, 9:59)

      ada [anonim] i-a raspuns lui Dorin

      Nu isi va cere niciodata scuze. Lucrurile sunt foarte simple - turcii au plecat la razboi, armenii au ramas (au atacat populatia ramasa acasa - formata din femei, copii, au sprijinit inamicii impotriva turcilor). Evident ca turcii au ripostat prin mutarea lor din zonele in care puteau sa ajute opozantii. In acest proces, foarte multi armeni au murit (numarul lor este manipulat de presa). Nu exista mancare pe nicaieri, asa ca multi au murit de foame, dar si localnicii mureau de foame :)

      Multi dintre ei au fost masacrati. De ce? nu se intreaba nimeni. Tu ce ai fi facut daca veneai de la razboi si vedea ca ti-a fost ucisa familia?
  • -8 (28 voturi)    
    Exista doar un vinovat! (Duminică, 6 iunie 2010, 15:18)

    gigi [anonim]

    Toate acestea nu s-ar intampla daca Israelul ar respecta rezolutiile Onu. Dar nu vrea si atunci se produce o escaladare a conflictului.

    Sa nu uitam, in ciuda a ceea ce peroreaza unii si pe aici, blocada impotriva Gaza este ILEGALA.
    • -1 (7 voturi)    
      da, sigur (Duminică, 6 iunie 2010, 15:49)

      andi [anonim] i-a raspuns lui gigi

      dar intrarea in apele teritoriale ale unei tari nu e ilegala? ONU nu a condamnat actiunea Israelului, ci folosirea fortei excesive (justificata, dupa parerea mea). Ia sa fi venit aia in Ro, ti-ar fi convenit.
      • +3 (7 voturi)    
        gresit informat (Duminică, 6 iunie 2010, 21:52)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui andi

        nu erau ape teritoriale, ci internationale, Mai citeste. Conform legilor internationale, de care Israelul nu tine cont, blocada este ilegala.
        • +1 (1 vot)    
          te inseli (Luni, 7 iunie 2010, 2:51)

          soopermouse [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

          Blocada este cat se poate de legala- veti conventia a patra de la San Remo. USA, UK etc au facut blocade in trecut, si exista o legislatie pentru genul asta de conflict, pe care Israelul o respecta. Legislatia asta spune ca parea care face blocada are dreptul sa opreasca o nava al carei scop este spargerea blocadei, indiferent unde e nava- chir de la iesirea din portul de origine.
          De ce a impus Israelul blocacd? pentru ca dupa ce Israelul s-a retras din Gaza in 2005, Hamasul a tot aruncat cu rachete in ei. Israelul trimite o caruta de mancare si produse medicale in gaza, mai mult intr-o saptamana decat a avut toata flotila lui peste.
    • +7 (11 voturi)    
      Exista desigur un sigur vinovat... (Duminică, 6 iunie 2010, 15:59)

      A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      ...pentru toate nenorocirile de pe pamant: Israelul, si anume:
      1. Pentru faptul ca musulmanii se macelaresc intre ei zilnic cu sutele.
      2. Pentru macelarirea crestinilor din Sudan si Nigeria tot de catre musulmani.
      3. Pentru debandada de pe strazile din Paris, Bruxelles, Londra, etc produsa tot de musulmani.
      4. Pentru masacrarea a zeci de mii de tamili in Sri Lanka.
      4. Pentru foametea cronica din Africa.
      5. Pentru banditismul somalez in marea din jurul Cornului Africii.
      6. Pentru banditismul care domneste in Africa de Sud.
      7. Pentru iminenta unui razboi cumplit in Coreea.
      8. Si desigur pentri faptul ca exista, nu?
      • -1 (1 vot)    
        Torpila e germana si a fost vanduta Iraelulu (Luni, 7 iunie 2010, 14:06)

        Anonim [anonim] i-a raspuns lui A.Corneliu

        Corneiu tu esti ri evreu ori apologist evreu iar pe aia cu peninsula Korea nu ai nimerit-o de loc!!!
        Torpila aia pe care o tot prezinta media mainstream proiudaica e de fabricatie Germana si se pare ca a fost vanduta care Statul Israel cre are in zona doua submarine stationate....iar lainvestigatie a reiesit clar...ir aici interesul iudeoamericanilor era de a provoca un incident care sa justifice bazele militare americane din Korea si mai ales Japonia Okinawa pe care guvernul Japoniei se obligase sa o inchida fapt care a dus la caderea guvernului de stanga primul dupa ultimii 70 de ani de istorie Japoneza.
  • +6 (8 voturi)    
    ajutoare pt kurzi (Duminică, 6 iunie 2010, 15:22)

    marius [anonim]

    am mai zis, ia hai sa strangem si noi niste ajutoare umanitare pt. saracii kurzi si sa vedem ce parere au turcii despre o flotila umanitara??? Gargara politicianista, am impresia ca sunt alte interese la mijloc, islamistii din Turcia vor sa scape de armata si laicizare, asta imi miroase si mie.
    • -1 (3 voturi)    
      pai kurzii nu au blocada (Duminică, 6 iunie 2010, 23:54)

      noahh [utilizator] i-a raspuns lui marius

      si in plus au televiziuni, politicieni, si nu le sunt impuscati copii ca in cazul palestineinilor...
    • 0 (0 voturi)    
      Ajutoare :))) (Marţi, 8 iunie 2010, 23:47)

      Persol [anonim] i-a raspuns lui marius

      Mai bine ai da tu ajutoare prin romania. Nu le plange tu de mila kurzilor. Mai intai umple-ti tu stomacul, nu vezi ce e in tara asta ?
    • 0 (0 voturi)    
      saracii kurzi :)))) (Miercuri, 9 iunie 2010, 10:07)

      ada [anonim] i-a raspuns lui marius

      "Saracii kurzi" vor un stat independent pe teritoriul Turciei. Un stat pe care nu pot sa-l sustina economic, sa zicem prin absurd ca Turcia le-ar oferi autonomia.

      De ce vor un stat independent. Pentru ca zona de granita este plina de petrol. Cine vrea acest petrol? Ghici. Cine ii promite ca ii va sustinte? Ghici. Cine ii ajuta cu arme sa lupte impotriva turcilor. Ce se mai intampla in zona respectiva - un razboi de peste 25 de ani (o intreaga afacere). Pe unde ar mai trece drogurile... este o alta intrebare.

      Partidul kurzilor in Turcia primeste numai 16% din voturile kurzilor. Din nou, de ce? Daca este evident ca sunt asa asupriti.

      Lucrurile sunt foarte triste pentru kurzi in zona. Multi dintre ei au un copii in armata turca si altii teroristi.
  • +3 (5 voturi)    
    Trezeste-te UE (Duminică, 6 iunie 2010, 15:24)

    bubu [anonim]

    Cu un AKP fortand nota islamizarii din ce in ce mai tare, sper sa-si dea seama in final si birocratii de la Bruxelles ca Turcia nu are ce cauta in UE. Nu va fi decat o problema suplimentara, pe langa incompatibilitatile istorice si culturale.
    Pur si simplu islamul si democratia nu au absolut nimic in comun. Iar riscul ca Turcia sa devina mai devreme sau mai tarziu un stat in care musulmani spalati pe creier preiau puterea e prezent si va fi prezent mereu cat timp islamul nu va trece printr-o perioada de renastere si de adaptare la realitatile secolului 21.
  • +4 (8 voturi)    
    Evreii nu sunt de vina (Duminică, 6 iunie 2010, 15:27)

    Antinazist [anonim]

    Erdogan asta e un tampit, pentru ca nu poporul evreu este de vina pentru tot ceea ce se intampla, ci cei care, conjunctural, sunt in fruntea lui. Oare acestia din urma nu isi dau seama ca nu sunt departe de "performanta" nemtilor din WW2, cand au "reusit" sa-si puna toata lumea in cap ?!... Perceptia opiniei publice mondiale tinde tot mai mult (chiar daca in mod gresit) catre a considera ca Auscwitz-ul s-a mutat in Fasia Gaza... Evreii sunt insa mult prea intelepti pentru a repeta greseala nemtilor, care s-au aliniat inapoia lui Hitler si s-au dus in prapastie, odata cu el, scandand lozinci nationaliste...
    • +1 (5 voturi)    
      mda (Duminică, 6 iunie 2010, 21:53)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Antinazist

      sa speram ca ai dreptate
    • -1 (1 vot)    
      hm (Luni, 7 iunie 2010, 3:14)

      adi [anonim] i-a raspuns lui Antinazist

      Ar fi bine sa fie ce zici, dar nu cred. In general poporul israelian de la mic cu mare a sprijinit actiuniele armatei lor impotriva palestinienilor, chiar cand acestea au fost foarte violente si disproportionate. Totul depinde de propaganda, probabil majoritatea sunt invatati de mici ca arabii sunt rai la fel cum si arabii din zona sunt invatati de mici exact invers.

      Oricum pana cand nu o sa i se permita organismului international care a infintat statul Israel sa gestioneze si situatia din zona, nu o sa existe pace - pentru ca lui Israel ii convine status quo-ul de riguoare cata vreme e sprijinit doar de USA.
    • 0 (2 voturi)    
      Oooo da evreii sunt baieti buni rau...de tot (Luni, 7 iunie 2010, 14:34)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Antinazist

      Evreii sunt buni rau de tot si dn bunatate au inconjurat CisiIordania cu un zid de 600km lungime si cca 20m inaltime. Tot de buni ce sunt face armata evreilor demolari ale caselor de palestinieni, si le confisca pamanturile ca su nu prea poat fi filmate. Tot de buni ce sunt evreii bombardeaza din elicoptere cu fosfor gradinitele, scolile, tabrele de refugiati justificand ca ceva rachete artizanale au ajuns pe la ei, tot de bunice au fost Sharon si ai lu au facut cel mai mare masacr in taberele de refugiati...si a refuzat sa se prezinte la Tribunalul de la Haga pt Cime impotriva umanitatii. De buni ce au fost evreii au provocat masacrele de la Sabra si Shatila comise de mercenarii platiti de statul evreu.
  • +5 (13 voturi)    
    Presa araba sa-l lase pe Erdogan sa vorbeasca ! (Duminică, 6 iunie 2010, 15:31)

    martin [anonim]

    Am fost de cateva ori in Turcia si am vazut o tara frumoasa si moderna,de oameni muncitori.Am vazut si manifestari ale islamismului,in special la femei, al caror vot i-a adus la putere pe islamisti, dar nu cred ca lucrurile sa evolueze,cum vor arabii. Oricum Turcia a pierdut multi turisti israelieni, comertul s-a redus si nici unul ca Barack Husein Obama, nu va fi reales. Iar armata turca nu e foarte buna nici impotriva curzilor.
    Israelul poate fi pus in dificultate de intrigile iresponsabililor din multe parti, dar militar e mult peste Turcia.
    Cred insa ca situatia nu va evolua intr-un sens atat de dramatic !
    • 0 (6 voturi)    
      cred ca nu stii... (Duminică, 6 iunie 2010, 17:24)

      AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui martin

      ...despre ce vorbesti, atunci cand vorbesti de armata turca. Turcia a avut, are si va avea intotdeauna o armata puterinca si dotata cu tehnica militara de ultima ora.
      Nu vorbi prostii, Israelul nu prea si-ar dori sa intre in conflict cu Turcia ptr ca sincer, fara SUA nu ar face fata unui conflict armat impotriva lor.
      Si inca una: nu cred ca Turcia infloreste de pe urma turistilorl evrei. Ei reprezinta 0,0.ceva din tot turismul lor.
    • -1 (5 voturi)    
      Nu prea crede (Duminică, 6 iunie 2010, 17:54)

      HESS [anonim] i-a raspuns lui martin

      Turisti israelieni in turcia mai putin.Ei au obiceiul sa mearga mai aproape de casa.Ca israelul e superior din punct de vedere militar turciei .,ai mare dreptate.Dar uiti un lucru.Hezbollahul le-a dat clasa tahalului cu toata tehnica lor.Si evreii sant cei mai lasi.,sant puternici cu cei slabi.Daca turcul asta trimite nave de razboi sa insoteasca convoaiele umanitare nu cred ca evreii vor reactiona precum cu cele doua nave cu ajutoare.
      • +1 (1 vot)    
        te inseli (Luni, 7 iunie 2010, 2:59)

        soopermouse [anonim] i-a raspuns lui HESS

        Tu chiar nu stii unde este Israelul? Unde crezi tu ca se pot duce israelienii in vacanta mai aproape de casa? In Arabia saudita?
  • +3 (7 voturi)    
    Dupa cum reactioneaza ... (Duminică, 6 iunie 2010, 16:12)

    AlinN [anonim]

    Incep sa cred ca si acei 9 morti sunt din vina premierului turc. Probabil incidentul a fost provocat din umbra tot de el din interese politice.
    • 0 (0 voturi)    
      dap (Luni, 7 iunie 2010, 2:58)

      soopermouse [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      BIneinteles ca povestea asta a fost regizata de Erdogan impreuna cu hamasul. Liderii organizatiei Free gaza sunt suporteri ai hamas,
  • +2 (6 voturi)    
    Erdogan (Duminică, 6 iunie 2010, 16:29)

    Vali [anonim]

    Erdogan se crede pe vremea imperiului otoman. Poate ca turcia a ramas ca pe vremea otomanilor dar lumea civilizata nu, asa ca, sa-si vada de ciubucul, peschesul si bacsisul mamii lui.
  • +5 (7 voturi)    
    Eu cred ca si Romania se poate afirma aici (Duminică, 6 iunie 2010, 17:20)

    moucha [anonim]

    Haideti sa le propunem si politicienilor romani sa mearga cu vaporul sa incerce sa sparga blocada. Nu stiu insa de unde o sa scoatem noi un vapor asa de mare. Asocierea intre vapor si capitan este pur intamplatoare, fireste.
  • +4 (8 voturi)    
    nave militare turcesti?? HAHAHAHA (Duminică, 6 iunie 2010, 17:26)

    Lucian* [utilizator]

    Daca o singura nava militara turceasca intra acolo nici o tara din NATO nu o sa ajute Turcia.
    Sunt si eu curios cum poate sa acosteze in Gaza fara sa intre prin apele teritoriale ale Israelului si mai ales sa sustina ca Israelul nu are dreptul sa-si apere teritoriul agresat.
    Practic, tocmai a dat Israelului un motiv sa mareasca patrulele si sa incarce misile antinava pe toate avioanele care zboara in zona.
    Cred ca vorbim doar de declaratii politice fara acoperire.
    • -1 (1 vot)    
      ai dreptate lucian (Luni, 7 iunie 2010, 13:44)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Lucian*

      insa cine stie ce este incapul ambelor tabere (eu cred ca rumegus in putrefactie)?
  • +5 (7 voturi)    
    Ciinii latra, ursul trece... (Duminică, 6 iunie 2010, 18:01)

    Cadillac [utilizator]

    A fost odata un presedinte "cu momitze" intr-un moment crucial:

    1 Mai 1960 - Spre marea bucurie a lui Hrusciov, rusii doboara un avion U2 aflat in misiune de spionaj deasupra teritoriului sovietic. Pilotul, Colonel Powell, se parasuteaza dar "Aliosha si Serghei" il asteapta la sol pentru ca mai tirziu sa-l "prezinte" ca un trofeu de vinatoare in emisie continua la televiziune spre marea rusine a Casei Albe.

    Asa cum era de asteptat, job-ul de spionaj continua cu un alt U2 (aparat supersonic si de MARE altitudine care are un SINGUR job; sa faca poze)

    Dar in afara pozelor "terestre" cu bazele de rachete inter-continentale capabile sa atinga coastele americane, avionul se intoarce si cu citeva poze ale unei nave rusesti CIVILE care trasporta rachete spre Cuba - e mai usor sa "lovesti" America de la Havana decit de la Kremlin ! ! !

    Trecuse prea putin timp de la "nefastul" 1 Mai 1960, iar rusii nu credeau ca americanii vor mai avea curajul de a trimite un alt U2 "la lucru". De aceea, ca niste imbecili, aveau rachetele aliniate ca cirnatii, PE PUNTE ! ! ! !

    In momentul in care a intrat in posesia fotografiilor, Kennedy a instaurat IMEDIAT blocada impotriva Cubei !

    Cum adica ??? Presedintele unei tari impune blocada impotriva ALTEI TARI ???

    Da, se poate, dar trebuiesc indeplinite 3 conditii MAJORE, si anume

    1 "MOMITZE": in numar de 3 si de categoria "super-grea"


    2 Trebuie sa te afli la "granita" dintre apele internationale si apele teritoriale ale Cubei


    3 Ai nevoie de cea mai "dotata" armata din lume, care este capabila sa trimita ORICE la fundul oceanului.

    Si iata cum, la vreo 2 saptamini de la instaurarea blocadei, pe nenea Hrusciov, bineinteles "ca-l maninca-n cur"!


    O nava comerciala sovietica, IN SCOPURI UMANITARE, se indreapta catre Cuba si este interceptata !!!

    Urmarea o stie o lume intreaga: Hrusciov si-a dat seama ca Kennedy NU joaca 'la cacialma", are in mina o Chinta Roiala, asa ca, inapoi la Kremlin.
    • +1 (3 voturi)    
      intrebare (Duminică, 6 iunie 2010, 21:56)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Cadillac

      si pan ala urma cine a pus mana pe Cuba? Ala cu "momite"?
    • -1 (3 voturi)    
      Ursul trecea oricum/Atunci URSS-ul (Luni, 7 iunie 2010, 0:51)

      antiräspandaci [anonim] i-a raspuns lui Cadillac

      Vorbesti de criza militarä din 68. Americanii nu au avut pic de momite cum spui tu. O armatä invadatoare americanä pe coastele Cubei, circa 200.000 de militari americani ar fi fost rasä de pe fata pämantului in 5 minute. Niste generali americani idiotizati de filme- holly, sustineau invadarea Cubei. Rusii au obtinut ce au vrut. Si-au retras armamentul nuclear din Cuba la schimb cu retragerea rachetelor americane din bazele din Turcia. Americanii il rugaserä pe ambasadorul turc sä nu se dea publicitätii faptul cä ei isi vor retrage rachetele din Turcia. Urmau alegerile. Culmea e cä alegerile au urmat mult mai repede decat isi planificaserä. Nu dezinforma! Armamentul nuclear rusesc era deja stationat, rampele de lansare erau deja montate, avioane de spionaj american erau deja doborate in Cuba. Hrusciov s-a retras nefäcand jocul lui Castro si tu ar trebui sä aplauzi initiativa acestuia. De ce? Pentru cä astäzi ai fi scris pe täblite de cearä, probabil in limba arabä, cantand märimea lui Allah. De ce lui Allah? Asa sunteti voi, räspandacii Gurioni, cantati pentru cei cu mai multi arginti!
      • +2 (2 voturi)    
        U R S S... (Luni, 7 iunie 2010, 3:20)

        Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui antiräspandaci

        In primul rind, n-am pomenit nimic despre 1968 ! In al doilea rind, blocada militara impotriva Cubei a fost instaurata de Kennedy in 1962 ! Si fiindca veni vorba: daca ai vreun dram de onestitate in tine, citi anisori aveai la 1 Mai 1960 ? Doar asa de curiozitate, in caz ca ma-ntreaba cineva.

        Ai vazut prea multe filme tinere...

        Lasa putin manelele la o parte si mai citeste din cind in cind.

        Pentru ca cea mai mare diferenta dintre noi este ca eu am petrecut mai mult timp in vacante de vara decit ai petrecut tu la scoala !

        Asa ca lasa-l pe Allah in mizda pasii, fii cuminte, nu te juca cu focul sau cu obiecta taioase, iar inainte de culcare, pune-ti jucariile la locul lor.
        • -1 (1 vot)    
          Cuba.. (Marţi, 8 iunie 2010, 23:54)

          Persol [anonim] i-a raspuns lui Cadillac

          Mai intal lasa-l pe Allah in pace mosule. Nu stiu cati ani aveai tu la criza din Cuba si nici nu ma intereseaza. Oricum romania era o tara comunista si tu mancai cacat comunist de la 8 la 10 si dupa aia somn. Nu cred ca te aflai prin cuba. Asa ca ciocul mic, schimba-ti scutecul si ai grija cu prostata.
      • +2 (2 voturi)    
        e adevarat cu cei 200 000 in 5 minute? (Luni, 7 iunie 2010, 13:50)

        Nikita [anonim] i-a raspuns lui antiräspandaci

        raspunsul e de genul celor la intrebari puse la adresa "Radio Erewan" - in principiu da, numai ca:
        - cei 200 000 de americani nimiciti au fost o brigada de 1 500 de cubanezi ( brigada 2506) din exilul din Florida, pilotii a doua din cele cinci B-26 doborate apartineau Air National Guard.
        - cele 5 minute au fost in total 4 320
        - rasi au fost circa 90 de invadatori, restul a fost rascumparat in 1963 pe medicamente, alimente si masini agricole - pe banii rudelor celor capturati
        Vesnic neclarificata asasinare a lui Kennedy si-ar putea trage doua radacini din aceasta aventura cu adevarat à la John Wayne, comunitatea cubaneza in exil si CIA (faimosul Allen Dulles a platit cu jiltul).
    • -2 (2 voturi)    
      nu tine cartea de istorie pe dos (Luni, 7 iunie 2010, 8:12)

      Nikita [anonim] i-a raspuns lui Cadillac

      Asculta-l pe Robert McNamara in original - apoi poti chiar si sa miauni.
      • 0 (2 voturi)    
        Io l-am vazut ...si e penibil (Luni, 7 iunie 2010, 14:19)

        Anonim [anonim] i-a raspuns lui Nikita

        Io l-am vazut!!! Si rezulta dupa spusele lui ca au macelarit cu napalm, orange agent si cele mai devastatoare bombardamente din istoria omenirii cca 5 milioane de vietnamezi, laotieni, si cabodgieni doar dintr-un "missunderstanding"!!! Penibil....aia e confesiune pt rednscksii sugari poate nu pt restul omenirii!!

        Si e cam ca aia in care Rumsfeld, Dick Chenney si Dabal-iu Bush ca Irakul are arme de distrugere in masa sau ca bombardeaa Afghanistanul de 9 ani pt ca cica Osama e pe acolo si ca Osama s-a bucurat cand WTC au fost darmate la 9/11 si d-aia ar fi el vinovatu.

        Spalatura de creier a media evreiasca de tip Hollywood, CNN, BBC.
    • +2 (2 voturi)    
      Bravos. (Luni, 7 iunie 2010, 8:43)

      sdajkviuqce [utilizator] i-a raspuns lui Cadillac

      Cel mai bun comentariu.
  • +4 (6 voturi)    
    Interesant! (Duminică, 6 iunie 2010, 18:06)

    max [anonim]

    Presupun ca daca Israelul ar incepe sa aprovizioneze cu alimente si bani miscarea kurda din Turcia ar fi un gest prietenesc pe care Erdogan l-ar aprecia. Poate si citeva declaratii despre genocidul armenilor...
    Ce maimutoi penibil. Cum naiba ajung asa de sus astfel de caricaturi?
  • +2 (2 voturi)    
    9.270.000 ! (Duminică, 6 iunie 2010, 18:31)

    utug [anonim]

    Rezultate Google la keywords: " Ban Ki-moon + 'Shocked by raids' " ... Aproximativ 9.270.000 (de) rezultate (0,08 secunde)
    ~~~~~~

    Secretary-General 'shocked' by deadly raid on Gaza aid flotilla
    Secretary-General Ban Ki-moon
    31 May 2010 – Secretary-General Ban Ki-moon today expressed his shock at the deadly military interception on boats loaded with relief supplies headed for Gaza, calling on Israel to fully explain its actions.
    According to media reports, early this morning in international waters, Israeli intercepted and took control of the six-ship aid convoy, which was carrying hundreds of activists from several countries. At least ten people were killed in serious violence on one or more of the vessels.
    “I condemn this violence,” Mr. Ban said from Kampala, Uganda, where he presided over the first review conference of the International Criminal Court ...

    Secretary-General 'shocked' by deadly raid on Gaza aid flotilla

    World shocked, outraged at raid » Kuwait Times

    Israel on the defensive after deadly flotilla raid - ABC News

    World in shock at Israel's deadly Gaza ship raid- United States


    UN chief 'shocked' by Gaza aid flotilla raid

    .................................................
    • 0 (2 voturi)    
      si daca (Duminică, 6 iunie 2010, 22:55)

      Dapyx [anonim] i-a raspuns lui utug

      turcu' se tine de sotii si chiar se imbarca israelitii se vor afla intr-o situatie f dificila. Un asalt in ape internationale, ca precedentul, le-ar fi fatal. Ar ataca un stat membru NATO si atunci sa te tii scandalau. Chiar si in situatia actuala, impotriva Turciei ca stat s-a produs o agresiune...atac in ape internationale asupra unei nave sub pavilion inseamna de fapt o agresiune la adresa tarii respective.

      Pt admiratorii IDF, armata turca nu-i o armata de ageamii. Singura intrebare este daca raspunde la comanda primului ministru.
      • +1 (1 vot)    
        n-ai nimerit (Luni, 7 iunie 2010, 9:08)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui Dapyx

        Alianta NATO este facuta in scopul apararii membrilor contra atacului vreunui inamic.
        Daca Turcia este agresorul (poate fi doar intrarea in ape teritoriale israeliene. Palestinienii nu au inca ape teritoriale), nimeni nu o va ajuta.
  • +2 (4 voturi)    
    Catre K47 si Hess ! (Duminică, 6 iunie 2010, 23:03)

    martin [anonim]

    Nu stiu pe cine reprezentati si nu stiu de ce s-ar bate 2 state care s-au inteles bine. Este evident ca Israelul duce aceeasi politica a supravietuirii cu spatele la zid, in timp ce Turcia si nu inteleg de ce , isi modifica politica de o maniera,ce l-ar face pe eroul lor laic si republican Mustafa Ataturk, sa fie profund nemultumit, acolo unde este !
    • -1 (3 voturi)    
      Israelul (Duminică, 6 iunie 2010, 23:15)

      Dapyx [anonim] i-a raspuns lui martin

      sa pus singur cu spatele la zid, o urmare fireasca a actiunilor sale de la infintare si pina acum.

      Turcia speculeaza prostia israeliana la maxim pt a se (re)afirma ca un pol de putere in zona, dar uneori astfel de jocuri politice pot f usor degenera in conflicte armate.

      Israelul nu-si poate permite luxul unui conflict armat cu Turcia. Siria si Egiptul "prietenii" lor mai vechi care au avut parte de "binefaceri" israeliene abia asteapta.

      Situatia in regiune e de urmarit.
      • -1 (1 vot)    
        "prieteni" au evreii peste tot ...de ce oare??? (Luni, 7 iunie 2010, 14:24)

        Anonim [anonim] i-a raspuns lui Dapyx

        O mica corectie...."prieteni" vechi au evreii peste tot in jurul lor!!! Si au avut peste tot pe unde s-au dus ei de alungul istoriei de la Babilonieni, Asirieni, Egipteni, Persani, Romani pana la Spanioli, Francezi, Nemti, Rusi, Unguri si alte natii cu care au intrat ei in contact!!! De ce oare...??? Toti au asa morbu antievreismului ca nu putem spune de antisemitism caci arabii, egiptenii, babilonienii sau asirienii ar fi antisemiti.
    • -2 (2 voturi)    
      Israelul duce o politica de supravietuire? (Luni, 7 iunie 2010, 0:05)

      noahh [utilizator] i-a raspuns lui martin

      Israelul mai degraba duce o politica de exterminare a palestinienilor din Gaza care au supravituit interventiei armatei IDF de anul trecut cand au fost 1600 de victime dintre care un sfert copii.... ce sa mai zic de colonizari...
  • +2 (4 voturi)    
    Ce le stiti voi pe toate (Luni, 7 iunie 2010, 0:16)

    comentator [anonim]

    Care din cei comenteaza aici au fost vreodata in israel, iar cei care au fost care NU sunt evrei?
    comentati, comentati......
    mai bine vati vedea de ale voastre.
    • 0 (2 voturi)    
      Fi (Luni, 7 iunie 2010, 1:20)

      HESS [anonim] i-a raspuns lui comentator

      Mai explicit te rog caci nu se intelege.Todaraba.
  • +3 (3 voturi)    
    Vorbesc doar pentru cei de buna credinta! (Luni, 7 iunie 2010, 8:31)

    martin [anonim]

    Ma gandesc serios ca la astfel de subiecte,nu merita sa mai scriu, pentru ca prea multi sunt nu numai ignoranti, dar si de foarte rea credinta.
    Mai incerc o data : Israelul s-a retras unilateral din Gaza, cu toate numultumirile uriase ale colonistilor evacuati. Dupa acest mare semn de pace al Israelului, organizatia terorista Hamas a alungat din Gaza pe reprezentantii guvernului palestinian legitim si refuza cu obstinatie sa recunoasca dreptul la existenta al Israelului.
    In astfel de conditii boicotul zonei Gaza,care nu a fost niciodata stat distint cu vreun drept international, este obligatorie si doar santajul constant al Hamas, face ca milioanele de locuitori de acolo, sa trebuiasca hraniti.
    Hamas doreste insa libertatea de a-si reface arsenalul redus de atacurile justificate ale Israelului, care fusese lovit de vreo 8000 de rachete de la capturarea Gazei de catre Hamas.
    Sunt convins ca Hamas nu va reusi !


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by