UPDATE Criza diplomatica turco-olandeza. Ministrul turc pentru Familie, escortat de politia olandeza pana la granita cu Germania / Ankara ameninta cu represalii si asteapta scuze din partea Guvernului de la Haga

de I.C.     HotNews.ro
Duminică, 12 martie 2017, 8:52 Actualitate | Internaţional

Protest in fata consulatului turc din Rotterdam (Olanda)
Foto: Agerpres/EPA
Turcia va recurge la represalii "de cel mai dur tip" ca raspuns la decizia Olandei de a interzice aterizarea avionului ministrului de Externe turc Mevlut Cavusoglu si de a il impiedica pe ministrul pentru Familie sa intre in consulatul turc din Rotterdam, a declarat duminica premierul Binali Yildirim, potrivit Reuters.

------------

Ora 18:10: Ministrul turc de Externe, Mevlut Cavusoglu, a participat duminica la un miting al comunitatii turce organizat la Metz cu aprobarea autoritatilor franceze, la manifestatie venind in jur de 800 de persoane. (AFP)

Ora 16:30 Erdogan avertizeaza: Olanda va plati pretul pentru ca a subminat relatiile cu Turcia

Ora 15:40
Guvernul olandez aminteste Turciei, dupa inlocuirea steagului olandez de pe consulat, ca este responsabila pentru siguranta diplomatilor

Autoritatile turce sunt responsabile pentru siguranta diplomatilor olandezi aflati in Turcia, a declarat duminica Ministerul de Externe olandez, ca raspuns la escaladarea tensiunilor dintre cele doua tari, informeaza Reuters.

Ora 15:25 Cavusoglu: Olanda, capitala fascismului (Reuters)

Ora 14:09 Seful diplomatiei turce: Turcia va lua masuri impotriva Olandei pana cand Haga isi cere scuze

Turcia va continua sa ia masuri impotriva Olandei pana autoritatile de la Haga isi vor cere scuze pentru scandalul diplomatic, a declarat sambata ministrul de Externe turc Mevlut Cavusoglu, citat de Reuters.

Ora 12:36 Steagul Olandei de pe consulatul din Istanbul, smuls de protestatari si inlocuit cu cel al Turciei
------------

"Am protestat in cel mai dur mod fata de aceasta situatie, si am transmis autoritatilor olandeze ca vor exista represalii de cel mai dur tip. Vom raspunde corespunzator acestui comportament necorespunzator", a aratat Yildirim intr-o declaratie de presa.

Primarul orasului Rotterdam a anuntat duminica dimineata ca politia olandeza a escortat-o pe Fatma Betul Sayan Kaya, ministrul turc pentru Familie, pana la granita cu Germania, dupa ce nu a fost lasata sa intre in consulatul turc si sa se adreseze unei multimi de sustinatori ai lui Erdogan veniti in fata consulatului.

Ministrul a venit cu masina din Germania, unde participa la o serie de intalniri, pana in Olanda, dupa ce guvernul de la Haga a refuzat sambata aterizarea unui avion care urma sa il aduca pe ministrul de Externe turc Mevlut Cavusoglu. Acesta urma sa participe la un miting pro-Erdogan, de promovare a referendumului pentru extinderea puterilor prezidentiale.

Politia anti-revolta olandeza a fost nevoita sa intervina duminica devreme pentru a imprastia sutele de manifestanti adunati in fata consulatului din Rotterdam. Acestia au venit in numar mare in Rotterdam pentru mitingul pro-Erdogan programat sambata.

Executivul turc mizeaza pe campania sa in Europa pentru a transmite mesajul sau diasporei. Aproape 400.000 de persoane de origine turca traiesc in Olanda, scrie AFP.

Criza diplomatica dintre Haga si Ankara are loc cu cateva zile inaintea alegerilor parlamentare din Olanda, programate miercuri, la finalul unei campanii in care islamul a reprezentat o tema majora. Cele mai recente sondaje privind intentiile de vot plaseaza pe locul secund partidul deputatului anti-islam Geert Wilders.

Campania pro-Erdogan din Europa a provocat, de asemenea, tensiuni intre Ankara si Berlin, mai multe orase germane anuland mitinguri pro-Erdogan.

In data de 5 martie, presedintele turc a acuzat Germania de  "practici naziste", remarci ce au starnit furie la Berlin si Bruxelles. Erdogan a facut acuzatii asemanatoare la adresa Olandei dupa decizia de a interzice aterizarea lui Cavusoglu pe teritoriul sau.


Citeste mai multe despre   























[P] Oferta publica pentru punctele ANRP, pe ultima suta de metri

Zeci de detinatori de puncte emise de Autoritatea Nationala pentru Restituirea Proprietatilor(ANRP) au decis sa vanda in cadrul ofertei publice de achizitie derulate de fondul de investitii Alpha Quest. Lansata la inceputul lunii februarie, aceasta mai are aproximativ o luna pana la termenul final, 30 aprilie. 


23103 vizualizari

  • -29 (37 voturi)    
    poate ca a treia incercare... (Duminică, 12 martie 2017, 9:11)

    demaGOGU [utilizator]

    ...va fi executata de sultanul Insusi?
  • -40 (58 voturi)    
    al 3lea razboi?.. (Duminică, 12 martie 2017, 9:27)

    pehash [utilizator]

    SUA si Europa se indeparteaza, Rusia si Turcia, tari aflate in topul mondial al puterilor militare, sunt deja inamici declarati ai tarile europene. O noua ordine mondiala se va forma pe baze economice sau ajungem la razboi?
    • +2 (14 voturi)    
      Posibila recomandare..... (Duminică, 12 martie 2017, 10:24)

      didiutzu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      .... Friedman - Urmatoarea suta de ani (citare aproximativa a titlului....). Stiti ce ma frapeaza acum? Cum lucrurile evolueaza lent in directia pre-zisa de el ( organizatia STRATFOR) ,,,, Stiti ce ma ingrijoreaza? ... Parca nu l-au pre-vazut pe Trump.... :(
      • +9 (13 voturi)    
        cartea (Duminică, 12 martie 2017, 10:44)

        Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui didiutzu

        http://www.mysearch.org.uk/website1/pdf/715.2.pdf
        • +2 (6 voturi)    
          merci, Xorciser (Duminică, 12 martie 2017, 11:05)

          revo [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

          .
        • +1 (1 vot)    
          merci mult pt link! (Duminică, 12 martie 2017, 13:17)

          Irizat [anonim] i-a raspuns lui Xorciser

          .
        • +1 (1 vot)    
          Multumesc pentru carte. (Duminică, 12 martie 2017, 18:18)

          xtraterestrul_roman [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

          .
        • 0 (0 voturi)    
          nice (Duminică, 12 martie 2017, 20:04)

          Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

          10x.
    • +39 (45 voturi)    
      care baze economice musiu? (Duminică, 12 martie 2017, 11:21)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      Turcia fara aportul nemtilor este un rahat cu sugiuc! Rusia este unul cu mot! Despre ce baze economice vorbim?
      Razboi? Cu cine? Turcia ca si Rusia sunt walking dead fara banii Europei. Orientul Mijlociu e praf deja iar iranienii d-abia asteapta sa devina stapanii zonei.
      • -23 (31 voturi)    
        S-o crezi tu p'-asta ! (Duminică, 12 martie 2017, 14:43)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Turcia poate sa se dezvolte industrial, chiar si daca maine se intrerup toate legaturile cu oricare germani, nemti, englezi sau germanici gasesti tu pe planeta asta !
        Legatura cu industria germana i-a avantajat pe
        turci in sec.19 si 20 , dar nu e indispensabila in sec 21 !
        Pustile si tunurile cu care s-a format Imperiul Otoman au fost facute de turci fara licenta germana !
        Desigur, Erdogan este o frana, dar turcii probabil ca o sa sa scape de el si partidul lui cumva, in urmatorii ani.
        • +21 (23 voturi)    
          ... (Duminică, 12 martie 2017, 14:55)

          Relativ_neutru [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          Turcii au facut un tanc, se numeste Altay. Facut e impropriu spus, au cumparat licenta de la coreeni si acum se milogesc de nemti pentru motor. Iar Ottocar produce sub licente Mercedes. Asta spune cam totul despre capacitatea industriala a turcilor. Renault, Bosch produc in Turcia doar pentru ca e ieftin.
          PS Tunurile cu care s-a creeat Imperiul Otoman erau facute de un ungur transilvanean, se numea Orban.
          • -2 (20 voturi)    
            Turcii folosesc licente (Duminică, 12 martie 2017, 15:27)

            Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Relativ_neutru

            cand este necesar, in mod foarte realist !
            Iar Orban le-a facut turcilor cel mai mare tun din lume, dar nu i-a invatat pe turci mestesugurile metalurgice pe care tucii le-au adus din Asia Centrala !
            Ca o paranteza: ungurii, ca popor sunt inruditi cu turcii, si Orban nu avea astfel nici un motiv sa nu-i ajute !
            Apropo de ajutor, tiparul in Turcia a ajuns tot prin intermediul ungurilor !
            Limba turca si ungureasca au gramatica aemanatoare, complet diferita de gramatica europeana !
            • +9 (11 voturi)    
              mda, Orban ala era un fel de Project manager (Duminică, 12 martie 2017, 17:16)

              AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

              Turcii dadeau la foale cu mestesugaria invata in Asia Centrala!
              Iar episodul Mohacs si ce a urmat a fost doar o mana de ajutor data de turci fratilor lor intru ale gramaticii!
              Fabulos!
              • -4 (6 voturi)    
                La Mohacs (Duminică, 12 martie 2017, 18:52)

                Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

                ,,Regele Ungar" Ludovic, era de fapt un tradator rezultat din casatoriile aristocratiei ungurilor cu tot felul de nobili tantalai polonezi, neintrecuti in aroganta !
                El a ordonat atacul asupra armatei turce !
                Iar ungurii au platit pretul in fata tunurilor turcesti !
                Daca armata ungara ramanea in nordul Ungariei, nici nu se intalnea cu armata turca, care avea destinatia Viena !
                Nu era treaba ungurilor sa-i apere pe austrieci in conflictele cu turcii !
        • +4 (12 voturi)    
          naiv si obraznic (Duminică, 12 martie 2017, 15:01)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          probabil nou pe hotnews esti ( ti a spus si nellino sovieticul)
        • +8 (12 voturi)    
          /// 5, nu mai confunda Turcia cu (Duminică, 12 martie 2017, 15:06)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          Regatul Unit !

          Daca si-ar inchide granitele fata de Germania si UK ar insemna ca pun frana si la dezvoltare.

          Doar facand astfel de greseli Erdogan, vor ajunge sa scape turcii de el. Dar nu le va face !
          • 0 (2 voturi)    
            sa ridice mana (Luni, 13 martie 2017, 9:11)

            stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            cine stie ce a scris Susufler0 in loc de slash-uri :)))
            Dupa parerea mea a scris... adevarul. :)))
        • +8 (10 voturi)    
          dotare? (Duminică, 12 martie 2017, 15:29)

          nelamurit [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          armata turca a fost dotata de Krupp. Vezi tunurile capturate la Peles.
          Infanteria lor ERA buna [Gallipoli] dar asta a fost acum 100 ani. Cum or fi ienicerii de azi?
        • +12 (14 voturi)    
          privesti istoria foarte determinist si gresesti (Duminică, 12 martie 2017, 16:13)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          Faptul ca la 1493 turcii cucereau Constantinopole cu ajutorul unor tunuri facute de un ungur(sau ardelean) nu inseamna ca turcii au fost vreodata vreo supra-putere tehnologica. Si acest fapt nu ne spune nimic despre prezent cand globalizarea si comertul sunt doua chestii foarte actuale. Turcia are nevoie atat de tehnologia europeana/germana dar mai ales de piata de desfacere europeana.
        • +7 (9 voturi)    
          Cum sa te dezvolti industrial (Duminică, 12 martie 2017, 17:11)

          Nickson [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          fara piete de desfacere? Iti impune Europa su America un embargou total si ce faci cu marfurile tale? Le vinzi rusilor? Dar rusii de unde sa ia bani? Acest satrap oriental sa da mare si tare doar atat cat detinatorii puterii economice si militare reale ii tolereaza iesirile isterice.
          • -8 (10 voturi)    
            Dezvoltarile pot fi (Duminică, 12 martie 2017, 19:18)

            Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Nickson

            mai rapide sau mai incete, dar turcii nu au nevoie indispensabil de nici un ajutor tehnologic, de la nici un alt stat !
            La nevoie turcii pot supravietuii economic fara sa vanda in exterior absolut nimic !, si fara sa aduca nimic cumparat in Turcia !
            Cine a spus ca e bine asa ?, dar este si asta o varianta absolut suportabila la nevoie !
            De fapt orice tara, in mod teoretic ar putea supravietuii economic asa.
            Cine zice ca e bine? Dar nu e si asta o varianta ?
            • +5 (7 voturi)    
              Aveti dreptate, (Duminică, 12 martie 2017, 19:47)

              Nickson [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

              un asemenea scenariu de dezvoltare este posibil. Insa intrebarea care se impune in acest caz este pretul platit de populatie.
              Chiar si Iranul cu petrolul sau, pe care il vinde cand mai pe ascuns, cand mai deschis, nu a resusit sa-si asigure o dezvoltare normala. Problemele cu somajul si saracia sint enorme la ei. Asa ca Turcia in cazul unei izlolari economice va arata cam ca Romania anilor '80.
              • -5 (7 voturi)    
                Turcia va arata mai bine (Duminică, 12 martie 2017, 23:53)

                Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Nickson

                decat Romania anilor '80 , indiferent de izolarea economica !
                Iar daca populatia descreste la vreo 50 de milioane, sau chiar mai putin, nici asta nu ar fi o catastrofa !
                Turcii, ca popor Central-Asiatic, sunt obisnuiti sa se descurce in situatii care par fara iesire pentru un popor european !
                • +2 (4 voturi)    
                  esti hilar (Luni, 13 martie 2017, 9:18)

                  stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

                  Aici nu se discuta despre disparitia statului turc, ca tu vad ca asta aperi, ci se discuta despre trimiterea statului turc unde merita - in evul mediu (impreuna cu Mujicstanul si Corea de Nord).
                  Turcia se izoleaza singura prin actiunile sale, iar prostalaii de turcaleti care-l sustin pe Erdogan din tarile europene au maaaari sanse sa piarda cetatenia tarilor europene si sa zboare frumos impreuna cu conducatorul iubit in glorioasa lor mizerie turceasca din Anatolia.
                  • -1 (3 voturi)    
                    Turcii din Europa (Luni, 13 martie 2017, 11:07)

                    Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

                    nu-si pierd cetatenia, din cauza ca unor ,,mizerii de indivizi" care se pretind ,,mari europeni" printre ceilalti eurpeni si care ii jignesc !
                    Cant turcii au ajuns in Europa, au gasit aici mai multa ,,mizerie" decat in Asia Centrala !
                    De aia au migrat o parte din turci in tarile europene, sa faca curatenie intre ,,mizeriile morale" care sunt inca mormane in Europa !
                    • +1 (3 voturi)    
                      poti fi si mai penibil de atat? (Luni, 13 martie 2017, 23:36)

                      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

                      Asta cu "mizeria" ce au gasit-o turcii in Europa ai invatat-o din telenovele de genul Magnificent Century? :)))
                      Si da, pot turcaletii tai sa piarda cetatenia europeana. Cetatenia dobandita o poti pierde linistit daca iti sustii dictatorul dintr-o democratie.
                      Sa-ti amintesc ce obiceiuri si ce cuvinte au invatat romanii de la turci? Numai rusii au mai multe cuvinte scarboase impinse in limba romana decat au turcii.
                  • -2 (4 voturi)    
                    Vezi gresit cu ,,statul turc" ! (Luni, 13 martie 2017, 11:42)

                    Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

                    Turcii pot traii si in 10-20 de state formate din Turcia actuala. Nu ,,statul turc" in sine este important !
                    Nu uita ca Dumnezeu nu da doi bani pe ce fel de state fac oamenii pe pamant !
                    Pentru un turci asta se pare ca are o alta rezonata decat pentru un ,,european" !
                    De fapt Europa nici nu exista din punct de vedere geografic. Este doar un ,,moft" de orgoliu cultural !
                    Din punct de vedere geografic exista
                    3 Continente : Africa, America de Nord si America de Sud, si un Mega Continent numit Asia. Antarctica, Australia sunt de fapt insule ! (transformate in ,,Continente" ca sa ,,ajute" ,,moftul european")
                    Europa nu e decat o peninsula a Asiei !
                    • +2 (4 voturi)    
                      eu ti-as retrage cetatenia romana si tie (Luni, 13 martie 2017, 23:38)

                      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

                      Asta macar pana te apuci de studiat stiinte mai exacte decat islamuirea.
            • +2 (4 voturi)    
              da da... (Luni, 13 martie 2017, 9:14)

              stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

              ...mai ales cand milioanele de turcaleti din Europa isi vor pierde cetatenia europeana si vor merge cu suturi in cur la ei in Anatolia.
    • +5 (11 voturi)    
      avand in vedere (Duminică, 12 martie 2017, 12:10)

      un revolutionar [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      cati musulmani s-au infiltrat in UE, de buna voie sau ,,cu invitatie speciala,, e foarte posibil ca Europa sa se aprinda grav de de tot. Cum țaru otodox a dat mana cu cu sultanul e cam clara situatia: turbanu ce se crede cu mot in frunte pregateste ,,conditiile,, pentru exit din NATO impreuna cu alti acoliti au ursului, de prin juru nostru(bineinteles la ordinul tarului)
      • 0 (4 voturi)    
        turcu (Duminică, 12 martie 2017, 16:55)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui un revolutionar

        e prieten cu rusu doar de nevoie.
        la prima oportunitate, ii trage teapa lui putin.
        • +1 (5 voturi)    
          v-a fi invers (Duminică, 12 martie 2017, 18:45)

          un revolutionar [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Ursu, istet si combinator de fel, s-a facut prieten cu turbanu ca sa slabeasca flancul estic al nato. Turbanu,crezandu-se cu mot , va face pe viteazu, si astfel il va enerva la culme pe urs. Si inca ceva, turbanu ii va zgandara pe eleni(ceva chestii istorice cu milele marine),și cum turbanu nu e de aceeasi parte religioasa, ursu va astepta momentul culminant. Turbanu isi va lua pacaleala și- i va trage ursu o laba de o sa-l faca franjuri.
    • +9 (13 voturi)    
      Kakaia tehnica militara la rusi care sunt cu 60 (Duminică, 12 martie 2017, 14:15)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      de ani in urma? Poate daca le dau turcii care au de la Nato numai in virtutea statului lor de opozitie la pohta imperialista mujica. Ei, daca faca asta, chiar nu mai au ce cauta in Nato.
      • -7 (9 voturi)    
        intereseaza-te (Duminică, 12 martie 2017, 17:04)

        un revolutionar [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        chiar si pe net sau youtube de noua tehnica militara a ursului(tancul Armata=the best, avioane Suhoi, elicoptere de transport, de atac și multirol imbunatatite, sisteme antiracheta) + antrenamente reale de lupta in Ucraina și Egipt, baza ultramilitara din Crimeea, un acolit nou- turbanu-element al nato.
        • +3 (5 voturi)    
          .... (Duminică, 12 martie 2017, 18:00)

          ak33 [utilizator] i-a raspuns lui un revolutionar

          "tancul Armata=the best" hai pe bune acum , cine a zis asta in afara de pro rusi? stii cate probleme reale are tancul asta? stii ca se tot amana livrarea catre armata rusa?cum sa zici de un tanc ca e "the best" cand el nu a vazut botezul focului intr un razboi real? pe hartie toate sunt extra cum de altfel cred ca si modul de viata in rusia e excelent
        • 0 (2 voturi)    
          auzi, da'au si dispozitivul infernal? (Luni, 13 martie 2017, 9:21)

          stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui un revolutionar

          ...acolo in baza aia ultra militara? :)))

          Tu esti ala din video, asa-i?
          https://youtu.be/CqigLNRQ8zc
      • 0 (2 voturi)    
        wishful thinking... (Luni, 13 martie 2017, 10:32)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        sunteti victimele propriei propagande. razboiul adevarat nu seamna cu interventiile americane in Afghanistan. vorbim de puteri nucleare si lideri care sunt oricand dispusi sa-si sacrifice armatele (si vorbim de armate imense.. Turcia are mai multi militari activi decat jumatate de UE). s-ar putea sa descoperim ca fortele NATO nu sunt chiar atat de dispuse sa trimita la moarte sute de mii de soldati in apararea unor tari ca Ucraina, Moldova, Bulgaria sau Romania.
  • -47 (75 voturi)    
    lecție de democrație și diplomație (Duminică, 12 martie 2017, 10:48)

    Mazeta [utilizator]

    În România se desfășoară zilnic mitinguri neautorizate, iar diplomații străini pot merge unde au chef, nu numai în propriul consulat. Olanda să ia lecții!
    • +8 (22 voturi)    
      Democratia olandeza. Chapeau! (Duminică, 12 martie 2017, 11:12)

      BanateanulVesel [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      tarile europene ar trebui sa invete din democratia olandeza. Germania cand acorda, cand respinge dreptul ministrilor turci de organizare si participare la manifestatii. Merkel este pentru, doar s-a ingenuchiat lui Erdogan din cauza imigrantilor,altii ca CSU sunt impotriva. La fel e si in Franta, nu exista un consens. In Romania demonstratiile sunt organizate de ONG-uri, de partidele de la putere, care cu un pumn de pensionari platiti, se incearca sa se obtina niste avantaje politice, iar prostimea bate din palme. Mai nou si justitia, CCR este influientat de partidul de la putere. Erdogan pare sa casige, iar Putin il ajuta. Vor forma o coalitie anti NATO, iar atunci Romania va ajunge din nou intre fronturi?
      • +1 (13 voturi)    
        Vroiam sa-ti dau semi-plus dar ti-am dat + (Duminică, 12 martie 2017, 14:17)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui BanateanulVesel

        nefiind posibil. JUmatate nu, pt ca Merkel nu a ingenunchiat in fata lui Erdogan cum spui.
        • +1 (1 vot)    
          las ca am echilibrat eu (Luni, 13 martie 2017, 9:30)

          stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          voiam sa-i dau un semi-minus, dar cum nu se poate, i-am dat minus.

          Cu sau fara Turcia in NATO, granita NATO este stabila de la Marea Baltica la Marea Neagra.
      • 0 (4 voturi)    
        Prea tarziu (Duminică, 12 martie 2017, 17:16)

        Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui BanateanulVesel

        Toate tarile occidentale au fost sechestrate de multiculturalisti si marile interese globale, actuala clasa politica este expirata. Degeaba incearca ei sa ingrase porcul inainte de craciun.
    • +21 (27 voturi)    
      Pe înțelesul tău. (Duminică, 12 martie 2017, 11:32)

      dom' profesor [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Cum ar fi să vină Rogozin la București (sau Chisinău) să se adreseze unui miting „spontan” în preajma alegerilor parlamentare din țară? Cam așa și cu miniștrii lui Erdogan prin Europa. Și fără nici o legătură cu ce spui tu acolo!
    • +17 (19 voturi)    
      ! (Duminică, 12 martie 2017, 11:41)

      tudorr [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Pai da, rusnacii ca tine sunt cel mai bun exemplu de manifestare libera!
    • +10 (12 voturi)    
      te arde la gulie (Duminică, 12 martie 2017, 12:02)

      paranoid_android [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      tovarase?! :)
    • +9 (13 voturi)    
      Mai, nea Mazeta ... (Duminică, 12 martie 2017, 12:09)

      didiutzu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ... Hai ticsir!
    • +11 (15 voturi)    
      Lasă sofismele, Mazeto! (Duminică, 12 martie 2017, 12:33)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Să nu amestecăm lucrurile, zic. În Piața Victoriei se protestează împotriva găștii de infractori condusă de dragnea&tăriceanu a căror singură prioritate, de când au preluat puterea e grațierea infractorilor (categorie din care fac parte cei mai mulți dintre ei). Se protestează împotriva celor care plâng de mila condiţiilor în care stau hoții în puşcărie, dar nu le pasă că spitalele sunt focare de infecție, copiilor bolnavi de cancer le lipsesc medicamente vitale, că drumurile patriei sunt anticamere ale morții. Astea nu-s priorități pentru Mafia reinstalată la putere. Cel mai important este să dea în cap DNA-ului, singura piedică în calea planurilor lor de jefuire a banului public.
      Știu, știu, tare-ar mai vrea stăpânii tăi să bage pumnul în gură celor care protestează împotriva anihilării statului de drept. (Ponta, de exemplu, aberează întruna, pe toate căile, despre „soarele turc” la care privește și se încălzește el și alți rătăciți ca el).
    • +7 (17 voturi)    
      serios? (Duminică, 12 martie 2017, 13:17)

      Irizat [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      ce partid/guvern strain isi face campanie electorala in romania?
      trump sau hillary, le pen sau sarkozy, brexit, anexarea crimeii?...
      hai pa!
      • +9 (11 voturi)    
        In anii trecuti si-a facut Orban in HarCov ! (Duminică, 12 martie 2017, 15:38)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

        Noi ar trebui sa invatam de la Nemti si de la olandezi in privinta asta !
        • +3 (5 voturi)    
          :D (Duminică, 12 martie 2017, 17:37)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Ar trebui sa adaugi ca a facut-o cu sprijin prezidential ;) :D Adica am avut un tradator de tara care se bate(a) cu pumnul in piept ca tine la tarisoara lui, in timp ce facea exact ce ai spus tu, contra unor voturi.
    • +4 (6 voturi)    
      da,da (Duminică, 12 martie 2017, 13:21)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      S-au si strans, la noi, zeci de mii de turci si apoi li s-au permis unor panarame de la stambul sa vina si sa urle pe scena.
    • +11 (13 voturi)    
      corect (Duminică, 12 martie 2017, 13:22)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      si mai mult de atat. este interesul olandei si a oricarui stat ioropean, chiar a uniunii ca atare, sa nu aiba organizatii turcesti care sa fie subordonate regimului din tzara de origine. mai ales cand stiu cine este erdogan, ce politica nationalista duce.
      daca s'au stabilit in olanda, tre' sa respecte legile si cultura tzarii gazda, in care si'au gasit salas si masa.

      daca il iubesc pe erdogan, sa mearga inapoi sa'si manifeste dragostea, acasa, in modul cel mai patriotic al islamului erdoganist.
      este valabil pt. orice emigrant stabilit intr'o tzara.
      se pot mentine cultural, pot folosi limba intre ei, dar nu trebuie sa se organizeze politic si sa raspunda la comenzi dintr'o alta tzara, fie acea tzara, tzara de origine.

      la noi, ungurii sunt aici de secole, vorbesd limba lor, pot avea comunitate culturiala, dar nu ar trebui sa li se permita un partid etnic. daca sunt de dreapta sa mearga intr'un partid de dreapta, daca sunt de stanga, dracnea ii primeste cu drag.
      mai ales, nu pot avea un partid subordonat, sectie a unui partid din ungaria, sau care sa asculte de comenzi din ungaria.
    • +6 (8 voturi)    
      salariatii URSS de pe Kiseleff (Duminică, 12 martie 2017, 13:33)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      merg zilnic la Parlament si la sediul P$D pentru O mareata Consultanta, nici asa nu e bine ? credeam ca esti multumit ca DOAR P$D ul mai asculta de propaganda Mujica !
    • +4 (12 voturi)    
      MAZETO ! (Duminică, 12 martie 2017, 14:47)

      arheopterix [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Ai pornit de la zero si de cand te stiu eu ai avut o singura data scor pozitiv , in rest esti numai pe rosu ...Am incercat de cateva ori sa dialogam , in speranta ca esti recuperabil ... Nici o reactie . Am o rugaminte , poti sa ne spui cati anisori ai ? ... Am vrea si noi (pluralul ,,de majestis ,, ) sa ne lamurim ... E vorba de Langdondawn sau Altzheimar .
      • +3 (3 voturi)    
        ! (Duminică, 12 martie 2017, 18:40)

        tudorr [utilizator] i-a raspuns lui arheopterix

        O sing_gura data a avut pe plus si i-au taiat din copeici! N-o sa se mai repede! :))))))
    • +2 (2 voturi)    
      mazzetta (Luni, 13 martie 2017, 9:27)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      https://it.wikipedia.org/wiki/Mazzetta#Diritto
      goes to
      https://it.wikipedia.org/wiki/Corruzione

      Somma di denaro pagato da chi vuole corrompere qualcuno o da chi è vittima di un'estorsione
  • -5 (19 voturi)    
    e totusi ciudat (Duminică, 12 martie 2017, 10:57)

    silviu_dumitrescu [utilizator]

    sa nu lasi un min de externe al altei tari sa aterizeze la tine in tara.

    e aberanta implicarea unui min de externe intr-un asemenea miting insa eu i-as fi permis accesul in tara dar nu permiteam desfasurarea mitingului si/sau participarea unui diplomat la o asemenea actiune, ca fiind o incalcare a statutului sau diplomatic

    sa nu il lasi sa intre in tara pare ca este o greseala tactica - poate insa sa aiba un scop strategic, sa vedem cu ce implicatii ... si bineinteles ca ii sufla un vant extraordinar in panze Sultanului dpdv al politicii interne
    • +7 (7 voturi)    
      Nu are ce sa caute aici (Duminică, 12 martie 2017, 13:35)

      mitg [utilizator] i-a raspuns lui silviu_dumitrescu

      Pentru ca vin sa incite, iar turcii si kurzii nu-s cu bun simt. Se iau la bataie, fac pagube insemnate pe strazi si afecteaza grav ordinea si linistea publica.

      Atunci cand ai minoritati de zeci de mii, numai ministrul sa vina sa urle la megafon pe strada cum e cu teroristii kurzi, opozitia din parlementul turc etc (ceea ce s-a si intamplat ieri pana la urma) nu-ti lipseste.
    • +12 (12 voturi)    
      Nu venise ca ministru de externe! (Duminică, 12 martie 2017, 14:04)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui silviu_dumitrescu

      Un ministru de externe care vine să participe la mitinguri se descalifică. Cine vrea să fie tratat ca ministru de externe, vine în vizită oficială, la invitația omologului din țara-gazdă.

      Cine vine ca reprezentant personal al lui Erdogan, ca să isterizeze prostimea la mitinguri, nu mai e tratat ca ministru de externe. E doar un politruc oarecare, indiferent ce funcție are în țara lui.
      • 0 (0 voturi)    
        perfect de acord ! (Duminică, 12 martie 2017, 20:07)

        silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        am spus clar ca e aberanta o participare la un asemenea miting - si nici mitingul nu trebuia sa se intample ...
        dar poate (spun inca odata "poate") era mai bine sa nu ii fie interzis accesul in tara ci doar participarea la un asemenea miting

        in alta ordine de idei nu gasesc nici o informatie referitoare la comunicarile ce au precedat zborul (permisiunea Turciei pt zbor, vreo avertizare a Olandei de interdictie a aterizarii datorita scopului) - detalii f importante dpdv diplomatic ... daca l-au avertizat si ministrul a fortat e clar greseala turcilor !

        atunci cand aperi democratia trebuie sa ramai f atent sa te comporti corect dpdv formal-legal, pt ca astfel confirmi existenta unui stat de drept - de fapt asta spun
    • +9 (9 voturi)    
      Tarul si sultanul, ce mai cauta astia in sec. XXI? (Duminică, 12 martie 2017, 14:19)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui silviu_dumitrescu

      parca sunt figuri de ev mediu, din cartea de istorie nu contemporane.
      • +7 (9 voturi)    
        prostimea mujica si consumatoare de kebab (Duminică, 12 martie 2017, 15:04)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        este Covarsitoare statistic; URSS si Imperiul Otoman NU u treaba cu scoala-Educatia, vezi reactia alergica a Sultanului la Gullen...
  • 0 (14 voturi)    
    Cu cat te plateste PSD-ul? (Duminică, 12 martie 2017, 11:29)

    democtrates [utilizator]

    Stimate dom(doamna) pentru ca nu stiu cine esti,
    Intr-o tara din EU, conform principiior democratiei poti sa te duci unde vrei, indiferent ca esti diplomat sau nu. Stiu la ce te referi, la faptul ca reprezentantul Bancii Raiffeisen Bank a fost in Piata Victoriei, dar uiti un lucru esential , nevasta-sa este ROMANCA si a iesit pentru viitorul copiilor lui , ca de altfel toti cei prezenti la demonstratii.
    Daca nu ar fi mitingurile , ai plati impozite si taxe pentru toti parlamentarii (indiferent de orientare), nu vezi ca toata clasa poitica actuala este compromisa??
    • +5 (7 voturi)    
      Jenibil (Duminică, 12 martie 2017, 13:33)

      mitg [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

      Cred ca ai gresit site-ul, articolul si cam tot.

      Du-te linistit la Antena 3 si comenteaza acolo.
  • +7 (27 voturi)    
    Noi suntem crestini. (Duminică, 12 martie 2017, 11:50)

    Scapa cine poate [utilizator]

    Turcii sa plece dincolo de Bosfor, sa dea crestinilor Constantinopolul inapoi. Noua sa ne returneze sabia lui Fane Babanul, il dam pe Ponta la schimb, toata lumea va fi multumita!
    • +5 (9 voturi)    
      Ti-am dat plus, dar nu pt cruciada pornita (Duminică, 12 martie 2017, 13:46)

      dexpropriat [utilizator] i-a raspuns lui Scapa cine poate

      Trebuie oprit discursul liderilor populisti din spatiul public. Nesimtirea cu care se catara la putere acesti ticalosi trebuie expusa, nu lipsa lor de credinta intru Hristos...
    • +8 (10 voturi)    
      toti turcii din UE inapoi la Sultan (Duminică, 12 martie 2017, 14:17)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Scapa cine poate

      toti turcii sa se "retraga" la sutana Sultanului, NU avem nevoie de ei in UE
  • -11 (33 voturi)    
    olandezul probabil a fumat ceva (Duminică, 12 martie 2017, 11:57)

    N.S. [utilizator]

    iar turcul s-a imbatat cu rahat si apa rece.
    • +4 (6 voturi)    
      :)))) (Duminică, 12 martie 2017, 15:22)

      cititoare [utilizator] i-a raspuns lui N.S.

      Nu știu de ce ai primit atitea minusuri.
  • +7 (9 voturi)    
    Propunere (Duminică, 12 martie 2017, 12:13)

    Nanavd [utilizator]

    Daca turcii din Olanda, Germania, Franta si orice alta tara in care-i mai vine cheful lui Erdogan sa-si trimita emisarii il sustin atat de inflacarat, atunci poate ar fi momentul sa se duca acasica la ei, in Turcia si sa ne lase pe noi 'astialalti' in pace. Ori e bun Erdogan numai cat ei nu se "bucura" de "binefacerile" lui?
  • +3 (11 voturi)    
    Turkish delight (Duminică, 12 martie 2017, 12:28)

    zizin [utilizator]

    Erdogan s-a aflat recent la Moscova, și ăsta este de fapt motivul pentru care UE reacționează isteric. UE vrea să aprovizioneze Europa de sud cu gaz din Israel și este nevoie ca Turcia să fie de acord. Rusia vrea să construiască Turkish Stream pentru transport gaze naturale rusești prin Marea Neagră, totodată să construiască centrala nucleară Akkuyu din sudul Turciei. Prin Turkish Stream Rusia vrea să vândă gaze naturale tot în sudul Europei. Toată agitația este din cauza conductelor și a Rusiei.
  • +12 (14 voturi)    
    Olanda este un exemplu de democratie si toleranta (Duminică, 12 martie 2017, 13:25)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Au aproape jumatate din populatie alogena, i-au integrat (atat cat s-a putut), le respecta cultura, religiile, obiceiurile, cu o conditie : SA RESPECTE REGULILE DEMOCRATIEI.

    Turcia a luat-o pe aratura (si stiu ce spun, ca un cunoscator de limba si civilizatie turca), iar daca Europa se opune planurilor de inaintare spre dictatura ale lui Erdogan, acest sultan in devenire nu prea are ce face, ca se va scufunda cu tara cu tot in URSS-ul lui Putin.

    Democratia in Turcia a murit incet, incet, dupa moartea lui Turgut Ozal...

    Iar de vina (total) este armata turca, aceea care a jurat lui Mustafa Kemal sa pastreze statul laic si si-a calcat juramantul ...

    Erdogan e doar un nou (inchipuit) sultan... Iar sultanii n-au auzit de democratie.
    • -9 (15 voturi)    
      Olanda este un exemplu de dictatura PC cretina (Duminică, 12 martie 2017, 16:42)

      Gustav555 [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Era mitingul autorizat? Daca era, gafa este impardonabila.
      Nu era autorizat? Politia ar fi imprastiat in doi timpi si trei miscari gloata adunata cu tot cu invitati.
      De ce era necesar tot circul asta? N-au facut altceva decat sa-i dea apa la moara lui Erdogan.
      Poate asta s-a si urmarit...
      • +1 (3 voturi)    
        Ce crezi,daca nu s-a permis prezenta unui ministru (Duminică, 12 martie 2017, 19:17)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Gustav555

        DACA era ? NU era...Altfel i-ar fi lasat sa faca ce vor pe timpul mitingului.

        Chiar crezi ca Olanda ii da apa la moara lui Erdogan ?! Esti naiv... cel putin... Mai citeste despre turci.
    • +1 (3 voturi)    
      ce anume a "alunecat" ? (Duminică, 12 martie 2017, 21:39)

      silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      ... astfel incat a permis ca politicenii fundamentalisti sa preia in mod brutal controlul Armatei ? ceva s-a intamplat ... democratia nu sta intr-un singur om (Turgut Ozal), atat timp cat exista institutii care blocheaza anumite evolutii; in tarile mai simple "si la vorba si la port" nu trebuiesc 256 de institutii ci una singura = Armata = e o limba pe care o vorbesc chiar si cei mai primitivi oameni de pe Planeta :), e forma ultima si simplissima de societate ierarhica functionala (just in case...)

      ceva s-a intamplat la nivel mental si de perceptie al civilizatiei - imaginile cu generalii arestati la puci sunt ingrozitoare pentru institutia militara a Turciei care si-a pierdut tot prestigiul in societate - Armata era o casta de elita (in toate sensurile pozitive), garanta a stabilitatii INTERNE si externe a Turciei / cu ce va fi ea inlocuita ??

      parerea mea este ca demagogia populista a lovit si aici la fel ca in multe alte parti: oamenii au inceput sa considere ca faptul ca sunt musulmani este sursa unica a succesului de care se bucura Turcia ! in realitate mai exista un accent: Turcia era cea mai importanta si singura tara musulmana din zona care era intr-o relatie corecta, stabila si probabil echitabila cu civilizatia si sistemul occidental si care a avut enorme avantaje din asta in ultimii 70 de ani - ca tara-punte si tara-ancora

      ramane de vazut ce se va intampla dupa aceasta separare rapida care are loc din intitiativa unui "vizionar": Erdogan / probabil f multe lucruri nasoale - s-a intrat in alta dinamica: a ofensivei si a confruntarii - in locul celei a colaborarii
  • +16 (18 voturi)    
    Turcia a cautat-o cu lumanarea (Duminică, 12 martie 2017, 13:52)

    revo [utilizator]

    Parca a vrut sa toarne gaz peste foc.
    Pai taman inainte de alegerile din Olanda, unde se anunta mare castigator al locului al doilea un partid anti-islam, ei organizeaza un mare miting pentru sustinerea politicii dictatoriale a sultanului Erdogan?
    Asta ce mai e?

    Bravo, Olanda! Si multumim ca luptati si pentru noi, de fiecare data cand dusmanii din interior incearca sa loveasca.
  • +19 (21 voturi)    
    Practici naziste (Duminică, 12 martie 2017, 14:08)

    aniod [utilizator]

    Dar de genocidul armenilor, facut de turci, ne aducem aminte????
  • +12 (16 voturi)    
    What a fuck is Turkey? (Duminică, 12 martie 2017, 14:21)

    Opus Dei [anonim]

    Mai are cineva vreo indoiala ca Turcia nu are nici o legatura cu Europa sau cu democratia? Miting de sustinere a unui dictator islamist in mijlocul Europei?!?Turcii emigrati in tarile dezvoltate nu s-au emancipat nici dupa cateva generatii. Mai erau unii care vroiau sa-i bage in UE. Si un amanunt: mare parte din turcii imprastiati prin Europa sunt de fapt kurzi, si aveti idee ce le-ar face astia la turci.
  • +14 (16 voturi)    
    Un pic de embargo economic pt Turcia (Duminică, 12 martie 2017, 14:28)

    Idealistu [utilizator]

    S-a cam obraznicit d-l Erdogan. Are impresia ca toti sunt idioti. Daca este asa de tare sa-si ia sustinatorii turci din EU si sa le arate calea spre fericire sub regimul Erdogan, pe banii turcilor. Aferim !
  • +13 (15 voturi)    
    ! (Duminică, 12 martie 2017, 14:41)

    chiuaua [utilizator]

    Citez : "Turcia va recurge la represalii "de cel mai dur tip"
    Vor face kebap din carne de porc si vor permite consumul de vodka .
    • +7 (11 voturi)    
      vodka este DEJA PRODUS UMANITAR (Duminică, 12 martie 2017, 15:19)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui chiuaua

      livrat de URSS spre Imperiul Otoman
  • +16 (22 voturi)    
    despre Rotterdam (Duminică, 12 martie 2017, 14:44)

    middle_brick [utilizator]

    am fost anul trecut in decembrie in Rotterdam si efectiv nu îmi venea sa cred câte moschei sunt acolo si cum urlau boxele in mijlocul zilei chemând maimuțele la rugăciune, se va alege praful de Europa asta.
    • +6 (16 voturi)    
      nici chiar asa apocaliptic (Duminică, 12 martie 2017, 15:20)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui middle_brick

      dar Maimutzele vor fi starpite, Europa si a dat seama ca Mustatza lui Erdogan, Draqnea au ceva in Comun - Manipularea Prostimii pentru Slava si Gloria Personala
  • +1 (3 voturi)    
    Solidaritate european (Duminică, 12 martie 2017, 18:19)

    EU_e_cu_noi [utilizator]

    Romanii trebuie sa fie alaturi de olandezi , trebuie sa facem front comun impotriva actiunilor extremiste (chiar daca isi au originea la Moscova).. Turcii daca vor sa se alature Europei trebuie sa se comporte ca niste europeni !
  • 0 (2 voturi)    
    niste lamuriri (Duminică, 12 martie 2017, 19:32)

    Danade Leeuw [anonim]

    Erdogan, ca orice dictator, vrea mai multa putere si incearca sa impuna legi si masuri interne care sa-l sustina. In acest scop si-a trimis ministrii prin Europa, pentru a "lamuri" si atrage sprijinul politic/financiar al comunitatilor turcesti din diaspora. Olandezii au considerat ca nimeni nu face prozelitism pro-Erdogan in tara lor si i-au refuzat ministrului turc intrarea in tara. Ministrul i-a facut pe olandezi "nazisti si fascisti". Olandezii au tinut-o pe a lor. Turcia a ripostat cu schimbarea steagului de pe ambasada olandeza din Ankara, proteste in Olanda si amenintari cu represalii economice. Olandezii au arestat protestatarii violenti si au raspuns ca vor promova neacceptarea Turciei in UE. Si sarabanda continua. Turcia s-a certat in mod similar cu Germania si acum bate la portile Danemarcei. Ca urmare s-au cam sters pe bot de turisti vestici si le-au mai ramas ca speranta, rusii. Care si aia sunt cam suparati dupa doborirea avioanelor de lupta.
  • -1 (5 voturi)    
    pericolul Musulman (Duminică, 12 martie 2017, 20:23)

    Razvan_M [utilizator]

    Am locuit o vreme in Luxembourg si am avut de-a face cu englezi, francezi, belgieni, olandezi, unguri, nemti etc. in domeniul IT si nu numai.
    Majoritatea celor cu care am discutat spuneau cu voce tare ca sunt atei, ca au remuscari pentru trecutul imperial al tarilor din care provin si ca nu le pasa prea tare daca vin Musulmani in Europa. In fond, spuneau ei, Musulmanii au fost victime ale imperiilor europene.
    By the way, exista un curent istoric pornit in urma cu peste 100 de ani prin Anglia care spune ca Cruciadele au fost razboaie de cucerire ale Europei, iar Musulmanii au fost victime ale Crestinilor.
    Un singur prieten, olandez, mi-a spus ca s-a carat din Olanda pt. ca era dezgustat de crimele/violurile comise de musulmani acolo si pt. care aia scapau foarte usor.
    Francezii ma numeau rasist, asta cu dupa atacul de la Charlie Hebdo si cu putin timp inainte de atacul de la Bataclan.

    Am avut ocazia sa vad din interior o bucatica din birocratia UE, ca angajat intr-o institutie la Comisia Europeana, dar din discutii cu persoane care lucrau la BIRD am aflat si cum se luau decizii legate de criza greceasca.
    Lucrurile nu sunt frumoase, birocratia UE care se afla acum in cateva locuri din Belgia, Luxembourg, Germania, Franta functioneaza pe acelasi sistem din vremea comunismului nostru - pile, relatii, cunostinte, spaga, parandarat etc.

    Asadar suntem parte dintr-o constructie condusa de incompetenti in cel mai bun caz si tradatori altfel, cu cetateni aflati intr-o stare de ignoranta crunta, cu o presa ce participa vesela la propaganda care ne pregateste pentru asimilare.

    Necazul Romaniei este ca nu avem adancimea strategica a Rusiei, nu avem o armata cu care sa ne laudam, guvernele sunt incompetente si, ca de obicei, suntem inconjurati de neprieteni. Si daca tarile din vest vor avea propriile probleme cu populatii in crestere de musulmani agresivi si care urasc cu putere societatea occidentala, tot ce putem spera este sa nu inceapa vreo criza cu impuscaturi.
    • -1 (3 voturi)    
      Roxit (Luni, 13 martie 2017, 0:17)

      contest [anonim] i-a raspuns lui Razvan_M

      si lumea va fi iar frumoasa!

      Romanii isi vor regasi Romania si se vor asimila repede, voluntar, rasismului propriu, nu de import!


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi