Atac armat in Germania: 9 oameni au fost omorati si alti 16 raniti, la Munchen. Autorul, un german de origine iraniana, in varsta de 18 ani, s-a sinucis

de Red. Stiri     HotNews.ro
Vineri, 22 iulie 2016, 19:39 Actualitate | Internaţional

Trupe GSG9 in Munchen
Foto: cititor HotNews
Noua oameni si-au pierdut viata si alti 16 au fost raniti intr-un atac armat care a avut loc vineri seara in fata unui mare centru comercial din Munchen. Printre morti sunt si adolescenti, iar printre raniti se numara copii, sustin autoritatile.  Autorul atacului este un tanar german de origine iraniana, in varsta de 18 ani, care locuia in capitala Bavariei de mai multi ani. Aceasta s-a sinucis la cateva sute de metri distanta de locul tragediei. Nu se stie inca care a fost motivatia atacatorului.

Atacul armat a fost lansat cu putin inainte de ora locala 18 ora locala (19 ora Romaniei), la un restaurant McDonald's si a continuat pe o strada adiacenta. Initial s-a vorbit de trei atacatori, care au intrat apoi in centrul comercial situat in apropiere de stadionul olimpic, in nordul orasului, a declarat o purtatoare de cuvant a Politiei. S-a dovedit, insa, in cele din urma ca a fost vorba de o singura persoana, care s-a sinucis. In timpul atacului circulatia mijloacelor de transport in comun a fost oprita iar gara din oras a fost evacuata.
Centrul comercial vizat, care a fost deschis in anii '70 si care este cel mai mare din Bavaria, a fost inconjurat de fortele de ordine, in timp ce elicoptere survolau orasul. Circa 2.300 de agenti ai  politiei si armatei germane, inclusiv membri ai fortelor speciale, dar si ofiteri din Austria si Elvetia, au luat parte la operatiune.

Acesta este al treilea atac impotriva civililor care a avut loc in ultimele opt zile in Europa Occidentala.
_____________

03.41
Seful politiei declara ca persoana suspectata ca ar fi autorul atacului este un tanar in varsta de 18 ani, cu dubla cetatenie: germana si iraniana, scrie Reuters. Motivul atacului este "complet necunoscut", a mai spus seful politiei, intr-o conferinta de presa.

03.01 Politia le cere oamenilor sa nu mai publice imagini cu victimele atacului. "Catre toti cei care publica imagini cu victimele: opriti-va! Aratati respect pentru suferinta familiilor", a scris politia din Munchen pe Twitter.

02.55
Politia anunta ca persoana suspectata ca ar fi atacatorul s-a sinucis. Autoritatile au declarat ca "probabil" atacatorul a actionat singur, desi la un moment se vorbea despre trei posibili atacatori.  Alerta a fost ridicata in Munchen iar circulatia mijloacelor de transport in comun a fost reluata, anunta autoritatile germane citate de Reuters si The Telegraph.

02.34
Politia spune ca presupusul atacator s-a sinucis si acesta ar putea fi singurul tragator (Reuters)

"Am descoperit in cadrul anchetei ca o persoana care s-a sinucis", a mentionat politia pe Twitter, adaugand ca "este vorba cel mai probabil de autorul atacului, care a actionat singur".

02.18
Politia anunta ca 10 persoane si-au pierdut viata, printre care si un posibil atacator, relateaza Reuters.

01.29
Deutsche Bahn, operatorul national de cai ferate, le permite oamenilor sa doarma trenurile stationate in gari. Numeroase moschei din Munchen vor ramane deschise pe timpul noptii pentru a oferi adapost celor care au nevoie, scrie The Guardian.

01.24
Politia din Munchen scrie pe Twitter ca cel putin 10 persoane au fost ranite in timpul atacului.

01.01
Politia a descoperit un trup neinsufletit, despre care se crede ca ar putea apartine unuia dintre atacator, la circa 1 kilometru de locul atacului

Un al noualea trup neinsufletit a fost gasit la circa 1 kilometru distanta de mallul in care a avut loc atacul armat, a preciat un purtator de cuvant al politiei, potrivit Reuters.

Autoritatile cred ca aproximativ 100 de persoane au fost martore la impuscaturi, a mentionat purtatorul de cuvant, adaugand ca nu se stie daca atacatorii sunt inca in oras sau in jurul acestuia.

00.50
Politia cere ca orice fotografii sau imagini video ce ar putea ajuta autoritatile sa fie trimise catre politie si nu postate online.



00.48:
Postul public de radio bavarez anunta ca politia foloseste un robot pentru a investiga un rucsac, transmite Reuters.

00.40: Un martor a declarat pentru televiziunea germana N-TV ca a auzit atacatorul din fata restaurantului McDonalds strigand lozinci impotriva strainilor.

Martorul, pe numele sau Luan Zequiri, spune ca unul dintre atacatori purta cizme si un rucsac. "M-am uitat in directia lui si el a impuscat doi oameni aflati pe scari", a povestit martorul, potrivit The Guardian.

00.37: Media locala transmiste ca o fetita in varsta de 15 ani se numara printre cei morti. Copiii raniti au fost internati la spitalul de copii din Munchen, transmite The Guardian.

00.36
Cancelarul Angela Merkel a convocat pentru sambata, la Berlin, o reuniune a Consiliului federal de securitate, in urma atacului de la Munchen, a informat purtatorul sau de cuvant, potrivit AFP.

"Ministrii in cauza sunt in drum spre Berlin si vom analiza situatia in cadrul Consiliului federal de securitate", sambata, la Berlin, a informat pe Twitter Steffen Seibert.

00.33 Ministrul german de externe Frank-Walter Steinmeier spune ca motivele din spatele atacului sunt inca neclare, transmite Reuters.

"Motivele pentru acest act oribil nu au fost inca pe deplin clarificate - avem in continuare indicii contradictorii", a afirmat Steinmeier intr-o declaratie transmisa prin email.

00.26
Peter Altmaier, seful de cabinet al cancelarului Angela Merkel, a declarat la televiziunea publica germana ca autoritatile nu pot confirma ca atacul de la Munchen este un act de terorism, dar ca nicio teorie nu este exlusa, transmite The Guardian.

"Nu putem exclude ca (atacul) este legat de terorism, dupa cum nici nu putem confirma acest lucru, dar investigam si in aceasta directie (...) Nu excludem nimic, dar nu este nimic clar la acest stadiu, nu stim nimic sigur", a spus Altmaier.

00.22:
Trupele de elita antitero apartinand unitatii GSG9 au ajuns in Munchen. Membrii GSG9 - inarmati si mascati, insa imbracati sumar in tricouri si pantaloni scurti - au fost vazuti in vecinatatea politiei locale, informeaza The Guardian. Explicatia pentru imbracamintea sumara ar fi ca acestia pleaca spre locul interventiei imediat ce se da alarma, luand cu ei doar casca, vesta antiglont si arma.

Unitatea GSG9 a fost infiintata dupa atacurile teroriste din 1972 de la Jocurile Olimpice din Munchen, soldate cu moartea a 11 membri ai delegatiei israeliene si a unui politist vest-german, potrivit The Telegraph. 5 din cei 8 teroristi, membri ai grupului Septembrie Negru, au fost si ei ucisi de politistii vest-germani in cadrul unei incercari esuate de a-i elibera pe ostatecii isrealieni. Cei trei teroristi capturati au fost eliberati de autoritatile vest-germane cand Septembrie Negru a deturnat un avion Lufthansa in octombrie 1972. Drept razbunare, Israelul a efectuat doua operatiuni: o infiltrare in Liban in 1973, operatiune cunoscuta sub numele de "Primavara tineretii" si operatiunea "Mania lui Dumnezeu" , operatiune care se pare ca a durat timp de mai multi ani, potrivit Wikipedia. In continuare va prezentam imagini cu trupele de elita germana primite de la un cititor HotNews din Munchen.







00.01
Politia din Munchen spune ca cerceteaza posibilitatea ca unul dintre cei noua morti sa fie unul dintre atacatori. Amintim ca presa germana a relatat, citand surse din politie, ca unul dintre atacator s-a impuscat in cap

23.54
Un inalt oficial a declarat pentru The Washington Post ca patru oameni au fost omorati in interiorul restaurantului McDonands si un altul a fost impuscat fatal in afara cladirii. Oficialul a spus ca una dintre victime a murit la spital.

23.46:
Un jurnalist din Munchen a declarat pentru BBC Radio 5 ca una dintre victimele din fata restaurantului McDonalds ar fi un turc in varsta de 18 ani, venit din Grecia. Acesta ar fi fost impuscat de doua ori, in timp ce incerca sa isi impinga sora, pentru a-i salva viata. Tatal sau ar fi suferit un atac de inima si a fost dus la spital, informeaza The Telegraph.

23:39 Politia germana anunta ca exista 9 victime, dar nu se stie daca a noua persoana este unul dintre atacatori (The Guardian)

23:36 Moscheile din Munchen au anuntat ca raman deschise toate noaptea, pentru a adaposti persoanele aflate in dificultate

23.34 Presedintele Klaus Iohannis a postat pe Twitter un mesaj, in limba engleza, in care isi exprima solidaritatea cu Germania in urma atacului din Munchen: "Gandurile mele se indreapta acum catre familiile si apropiatii victimelor si ai celor raniti in oribilul atac de la Munchen. Solidaritate cu Germania"



23:32 Bilantul victimelor a ajuns la 8 morti, potrivit unui anunt postat pe contul de Twitter al politiei germane.




23.31: Politia din Munchen le recomanda oamenilor sa evite locurile aglomerate. Autoritatile au anulat festivalul Tollwod Music, relateaza Reuters.

23.19:
O femeie pe nume Loretta a declarat pentru CNN ca era in restaurantul McDonald's, aflat vizavi de mall, cand un barbat inarmat a iesit din toaleta si a inceput sa traga. "El (atacatorul - n.r.) omoara copii (...) Copiii care erau asezati sa manance. Ei nu pot fugi.", a declarat Loretta pentru CNN. Femeia a spus ca atacatorul a strigat "Allahu akbar!".

23.18 Politia din Munchen face din nou apel la evitarea locurilor unde sunt adunati multi oameni

23.12 Ministrul german de Interne Thomas de Maiziere, care se afla intr-un avion spre SUA, unde urma sa-si petreaca concediul, la momentul atacului armat din Munchen, si-a intrerupt calatoria si se va intoarce in tara, a anuntat agentia DPA, citata de Reuters.

Agentia germana de presa precizeaza ca membri ai guvernului german s-au reunit de urgenta vineri seara pentru a evalua situatia din Munchen, insa cancelarul Angela Merkel nu este prezenta.

23:04: MAE le recomanda romanilor din Munchen sa nu paraseasca locuintele si sa evite deplasarile

22:54
Cotidianul munchenez Abendzeitung afirma ca politia federala indica in prezent 7 morti. Pe de alta parte, politia federala din Germania sustine ca nu poate confirma aceasta cifra, relateaza Reuters.

22.53 Nu sunt indicii privind un act legat de terorismul islamic, afirma un purtator de cuvant al politiei din Munchen

De altfel, expertul in materie de terorism Michael S. Smith II semnaleaza pe contul sau de Twitter o "scadere semnificativa a postarilor pe retelele folosite de ISIS dupa ce s-au raspandit informatiile ca atacul ar putea fi opera altei grupari"



22:40
Internautii distribuie imagini cu pisici, dupa ce politia din Munchen le-a cerut sa nu publice imagini cu fortele de ordine in actiune

22:37
Politia confirma sase morti si mai multe persoane ranite grav

Sase persoane au fost ucise si mai multe au fost ranite in atacul armat de la mall, iar atacatorii sunt in continuare cautati de politie, a precizat purtatorul de cuvant al politiei din Munchen.

"Le transmitem locuitorilor din Munchen ca sunt atacatori in libertate, care sunt periculosi", a declarat acesta presei, adaugand ca politia cauta trei atacatori. "Le cerem oamenilor sa stea in locuinte".

22:31 O inregistrare video publicata pe internet arata un barbat inarmat pe acoperisul unei cladiri. Daily Mail scrie ca acesta a strigat "Sunt german!" F*** de straini" inainte de a incepe sa traga.




22.27
Purtatorul de cuvant al politiei din Munchen spune ca este justificat sa se vorbeasca despre un atac terorist, avand in vedere evenimentele recente. Potrivit acestuia, cautarile se desfasoara pe o arie extinsa (Reuters)

22.25
Autoritatile din landul german Baden-Wurttemberg sporesc prezenta politistilor pe strazi si au trimis de asemenea unitati speciale pentru a ajuta politia din Munchen (Reuters)

22.18
Revista germana Focus citeaza surse din politie care spune ca un atacator s-a impuscat in cap si e mort

22.04
Politia cere soferilor sa evite pe cat posibil sa circule autostrazile din apropiere de Munchen, pentru a permite trecerea echipelor de salvare si fortelor de ordine, transmite presa germana

22:01
Ziarista germana, la BBC: Nu am crezut ca terorismul va ajunge la Munhen

"Cand a avut loc atacul din tren, toata lumea a fost socata, dar am zis ca a fost doar o persoana. Sa fiu sincera, nu am crezut ca terorismul va ajunge la Munchen. Acum, terorismul a lovit frumosul nostru oras ... Oktoberfest va fi organizat in curand si este, desigur, o tinta pentru teroristi - suntem foarte, foarte ingrijorati - Jeanette Winter, de la postul public de radio bavarez

21:58
Ziarul german Bild, citat de Le Figaro, afirma ca "unitati ale politiei din toata Bavaria Sud se indreapta spre Munchen".

21.52
Presa germana spune ca politia din Munchen evoca o "amenintare terorista acuta"

21.43
Politia cere din nou ca oamenii sa nu mai posteze imagini cu operatiunea fortelor de ordine la locul atacului

21.40
Autoritatile din Munchen au declarat stare de urgenta in oras, folosind un sistem de alerta prin SMS, anunta Die Welt.

Rezidentii au fost avertizati sa nu isi paraseasca locuintele: "Pentru siguranta dvs, evitati strazile si locurile publice: faptuitorii sunt in libertate. Transportul in comun este suspendat. Porniti radiourile si televizoarele".

21:36
Surse din serviciile de securitate au declarat pentru Reuters ca au existat cel putin doi tragatori

21:28
Televiziunea bavareza BR afirma ca sase oameni au fost ucisi si mai multi raniti in schimbul de focuri de la centrul comercial (Reuters)

21.21
Politia din Munchen spune ca suspecteaza un atac terorist

21:19
Pe retelele sociale au fost distribuite imagini cu victime ale atentatului



21.13
Gara centrala din Munchen este evacuata, anunta operatorul german de cai ferate (Reuters)

21.10
Politia din Munchen mai informeaza pe Facebook ca martorii au raportat impuscaturi in zona strazii Hanauer, pe strada Ries si in mallul Olympia (Reuters)

21.04 Politia din Munchen afirma pe Facebook ca martorii au raportat trei persoane diferite ce aveau asupra lor arme (Reuters)

20:54
Politia cere internautilor sa nu publice fotografii cu dispozitivul politiei, pentru a nu ajuta tragatorul

20:44
Ministrul bavarez de interne a confirmat la televiziunea NTV trei morti (Reuters)

20:37
Pe Twitter a fost publicata o inregistrare video care arata un barbat ce trage in oameni. Imaginile sunt prezentate ca fiind de la centrul comercial din Munchen



20:36 Ministerul Afacerilor Externe, prin intermediul Consulatului General al Romaniei la Munchen, are in atentie incidentul produs in cursul acestei zile intr-un centru comercial din Munchen.
 
"Oficiul consular roman a intreprins in regim de urgenta demersurile specifice pe langa autoritatile competente locale, in vederea obtinerii unor informatii suplimentare cu privire la circumstantele producerii incidentului si cetatenia victimelor. 
 
In prezent, Consulatul General al Romaniei la Munchen este in asteptarea raspunsului din partea autoritatilor locale, fiind pregatit sa acorde asistenta consulara de specialitate, daca situatia o va impune", potrivit unui comunicat de presa.
 
Pentru acordarea asistentei consulare si preluarea operativa a solicitarilor cetatenilor romani, sunt disponibile numerele de telefon ale Consulatului General al Romaniei la Munchen : +49 89 553307 (apeluri redirectionate catre Centrul de Contact si Suport al Cetatenilor Romani din Strainatate (CCSCRS) si preluate de catre operatorii Call Center 24/24, care functioneaza in cadrul Ministerului Afacerilor Externe) si telefonul de urgenta al oficiului consular +49 1602087789.

20:30 Noi imagini de la atacul din Munchen



20:22
Politia din Munchen crede ca sunt mai multi atacatori implicati; nimeni nu a fost arestat pana acum

20:21
AFP revine si afirma ca ar fi vorba de mai multi morti

"Credem ca sunt mai multi morti", a indicat pentru agentia DPA un purtator de cuvant al politiei, confirmand o informatie a cotidianului Suddeutsche Zeitung, precizeaza AFP.

20:18
Autoritatile de transport din Munchen au anuntat ca au suspendat serviciile pe mai multe linii de tren, tramvai si autobuz

20:15
Mai multi angajati ai mallului stau ascunsi in centrul comercial. Unul dintre acestia a povestit prin telefon pentru Reuters ca "au fost trase multe focuri de arma" si ca a vazut o singura victima a atacului, ranita grav

"Multe focuri au fost trase, nu pot sa spun cate, dar au fost multe", a spus angajatul unui magazin din mall, care nu a dorit sa-si decline identitatea. "Toti oamenii de afara au intrat in fuga in magazin si am vazut doar o persoana cazuta la pamant care era ranita grav si care cu siguranta nu a supravietuit", a relatat el. "Nu avem alte informatii, stam doar ascunsi in spate, in camerele de depozitare. Niciun politist nu a ajuns la noi", a mai povestit acesta.

20:09 Politia din Munchen confirma ca sunt mai multi morti, potrivit cotidianului Suddeutsche Zeitung (Reuters)

20:00 Cotidianul german Muencher Abendzeitung vorbeste despre un posibil bilant de 15 morti, televiziunea germana NTV despre 10 morti (Reuters)


19:54 Un mort si zece raniti in urma schimbului de focuri, anunta surse politienesti, citate de AFP



19:43 Presa germana vorbeste despre mai multi morti si raniti.

Un reprezentant al centrului comercial Munich Olympia a refuzat sa comenteze informatiile, afirmand doar "Intampinam o problema".

"Avem in acest moment o importanta interventie a politiei intr-un centru comercial", a anuntat de asemenea, pe contul de Twitter, politia din Munchen, fara a preciza cauza.

In zona a fost instituit un perimetru de securitate, sunt prezente forte de ordine si ambulante.







Centrul comercial se afla situat langa stadionul olimpic din Munchen, unde gruparea militanta palestiniana Septembrie Negru a luat ostatici 11 atleti israelieni, pe care in final i-a ucis, in timpul Jocurilor Olimpice din 1972.

De asemenea, atacul de vineri are loc la o saptamana dupa ce un solicitant de azil in varsta de 17 ani a ranit mai multi pasageri intr-un tren din Germania, intr-o agresiune comisa cu toporul, revendicata apoi de gruparea jihadista Stat Islamic. Politia bavareza l-a impuscat mortal pe adolescent.

Ministrul german de Justitie Heiko Maas a declarat pentru editia de vineri a ziarului Bild ca nu exista "niciun motiv de panica, dar e clar ca Germania ramane o posibila tinta".

Incidentele din Germania survin totodata dupa un atac comis la Nisa, in Franta, de Ziua Nationala, in care un tunisian a intrat cu un camion in multime, ucigand 84 de oameni. Statul Islamic a revenidicat si acest atac.



Citeste mai multe despre   









64155 vizualizari
  • +44 (60 voturi)    
    ghici (Vineri, 22 iulie 2016, 19:51)

    misunel [utilizator]

    ciuperca ce-i
    • +18 (38 voturi)    
      nu-i greu... (Vineri, 22 iulie 2016, 20:14)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui misunel

      a lovit iar ”alahu akbar”...
      • -5 (39 voturi)    
        Vladimir Putin si Erdogan (Vineri, 22 iulie 2016, 21:53)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

        TREBUIE deratizati ! daca o destabilizare in Europa se produce cei doi sunt VINOVATI !
        TREBUIE inchise ambasadele Turciei si Rusiei ! GATA !!!
        • +3 (19 voturi)    
          mai multe majuscule (Vineri, 22 iulie 2016, 22:53)

          basilicus [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          ajuta!
          • +1 (1 vot)    
            data viitoare (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 14:16)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui basilicus

            PROMIT !
        • +6 (28 voturi)    
          Penibil de ridicol (Vineri, 22 iulie 2016, 23:07)

          Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Mai ai putin si faci clabuci.
      • +18 (28 voturi)    
        Cuvintele astea (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 1:29)

        slashroot [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

        "Alahu akbar" ar trebui interzise. Așa cum sunt interzise acum simbolurile naziste care au fost furate de niște demenți și îndreptate împotriva umanității, tot așa akbaru' ăsta ar trebui interzis pentru că niște demenți și l-au însușit ca să rănească oameni în numele lui.
        Așa cum cuvinte din dicționare sunt interzise pentru că lezează sensibilitatea unor minorități, akbaru' acum lezează sensibilitatea majorității.
        Desigur, în practică asta n-ar realiza nimic, dar simbolistica măsurii ar arăta populației că autoritățile au început să-și mai dea jos ochelarii de cal.
        • 0 (8 voturi)    
          Era un slogan al anilor '60 in Vest (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 7:51)

          John M. [utilizator] i-a raspuns lui slashroot

          "E interzis sa interzici". Interdictia creeaza si mai multa obstinatie. (Cel mai bun exemplu a fost comunismul care din ziua 1 a interzis si a tinut-o asa pana ce rezistenta a dat pe afara si toata sandramaua lor terorista s-a prabusit in 48 de ore).
          • +3 (3 voturi)    
            Si atunci de ce exista lucruri interzise? (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 11:55)

            Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui John M.

            De ce simbolurile naziste sunt interzise, dar simbolurile teroriste nu?
            • +1 (1 vot)    
              In Europa. (Duminică, 24 iulie 2016, 7:31)

              John M. [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

              In America nu e interzis nimic. Exista niste asociatii de "patrioti" prin Wyoming, Idaho, Oregon (niste cretini) imbracati in uniforme cu insemnele SS si zvastici, inarmati pana in dinti (ceva legal) care vor sa-si "elibereze" tara de masoni, sionisti, comunisti, marea finanta mondiala si alte elucubratii si nu le zice nimeni nimic ATATA TIMP CAT NU DERANJEAZA SOCIETATEA DE LA RUTINA EI ZILNICA SI NU INCALCA LEGILE TARII.
    • +51 (71 voturi)    
      Ghicesc din prima !!!! (Vineri, 22 iulie 2016, 20:48)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui misunel

      Multiculturalism....:)
    • -13 (35 voturi)    
      cliseul? (Vineri, 22 iulie 2016, 21:27)

      basilicus [utilizator] i-a raspuns lui misunel

      Sa asteptam detalii, totusi.
      • -9 (31 voturi)    
        Corect (Vineri, 22 iulie 2016, 22:00)

        Cuca [utilizator] i-a raspuns lui basilicus

        Dar, vedeti dvs, romanul este "iute" in judecati de valoare.
      • +12 (32 voturi)    
        perla zilei! (Vineri, 22 iulie 2016, 22:17)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui basilicus

        ai dubii in privinta etniei si a religiei atentatorilor :)))
        • -11 (31 voturi)    
          evident, sunt cartezian.. (Vineri, 22 iulie 2016, 22:44)

          basilicus [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          dar daca tu ai informatii 100% sigure, transmite-le la Munchen, ajuta-i pe politisti!
        • -1 (1 vot)    
          ei, se pare ca am avut dreptate (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 12:25)

          king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          nu?
      • +18 (28 voturi)    
        detalii (Vineri, 22 iulie 2016, 22:42)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui basilicus

        22:40: O femeie care era in McDonald's a spus acum la CNN ca ucigasul a strigat "Allahu Akhbar!"
        Pare clar, nu?
        • +2 (4 voturi)    
          nu destul de clar! (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 9:51)

          Crioan [utilizator] i-a raspuns lui john70

          Nu suficient de clar pentru adeptul lui Descartes!
          Totusi, doctrina multiculturalitatii nu a fost oficial abrigata, asa ca, in pofida atentatelor, trebuie sa fim politically correct si sa celebram diversitatea!
    • +7 (17 voturi)    
      hmm (Vineri, 22 iulie 2016, 21:27)

      adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui misunel

      *Work hard
      *Be happy and enjoy your life
      *Don't discuss the past
      *Do not discuss your life before

      pentru cunoscatori!
    • +7 (23 voturi)    
      Ce mai agentii de stiri in RO !!! (Vineri, 22 iulie 2016, 22:11)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui misunel

      Astia au tras pe la ora pranzului, sunt filmari de pe la ora 13,00 pe CNN iar presa romaneasca ne livreaza pe la 8 seara stirea. In epoca internetului halal presa !!!!
      • +10 (14 voturi)    
        LoL (Vineri, 22 iulie 2016, 22:46)

        Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        Nu a mers google translateu :))))) Presa romaneasca preseaza..... Oricum Politia a fost anuntata la 17:58 ora Germaniei, deci relax ca nu a fost la ora 13.
      • +13 (15 voturi)    
        hei (Vineri, 22 iulie 2016, 23:38)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        Era ora 13:00 pe coasta de Est a Statelor Unite.
    • +14 (24 voturi)    
      liderii UE consideră (Vineri, 22 iulie 2016, 22:18)

      TimantiusRaptor1 [anonim] i-a raspuns lui misunel

      că primirea „refugiaților” este imperios necesară deoarece este imperios necesar SĂ NI SE FACĂ ASTA:
      • 0 (4 voturi)    
        nu le amesteca! (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 9:55)

        Crioan [utilizator] i-a raspuns lui TimantiusRaptor1

        refugiatii adevarati sunt una, milionul de migranti ilegali este altceva.
        Si tine cont ca atentatele NU au fost facute de migrantii recenti, ci de CETATENI EUROPENI.
        Sigur, poate ca parintii lor au fost imgirnati, dar ei sunt nascuti si crescuti in UE, cetateni europeni cu drepturi DEPLINE, spre deosebire de romani si bulgari, de exemplu!
  • +76 (100 voturi)    
    Periculos (Vineri, 22 iulie 2016, 19:51)

    cinevatus [utilizator]

    Comunicat: Pentru a nu ofensa opiniile unor persoane se va afla peste cateva zile ce se intampla in realitate. In acest timp detaliile vor fi filtrate cu grija tot pentru a nu deranja constiintele noastre firave si fragile. Noi nu trebuie sa ne lasam influentati de realitate. Viata e frumoasa. Noi stim ca totul este bine. Noi stim ce este corect. Astfel, putem dormi cu totii linistiti. Totul este ok, nimic nu s-a intamplat. Totul e sub control. Pace si liniste. Yupiii! :)
    • +25 (43 voturi)    
      ... (Vineri, 22 iulie 2016, 20:20)

      pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      Asa-i.
      Totul e corect.
      Politic.

      Io unu' m-am saturat.
      Trebuie un "Tepes" modern in Europa.
      Fiecare intelege ce vrea...
    • +13 (21 voturi)    
      ai uitat (Vineri, 22 iulie 2016, 20:23)

      gopo2016 [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      sa spui sa ne luam pastilele :)
      • +7 (9 voturi)    
        hei (Vineri, 22 iulie 2016, 22:43)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui gopo2016

        Retzeta ta de Viagra n-a expirat?
    • +34 (56 voturi)    
      Stii ce e mai periculos ? (Vineri, 22 iulie 2016, 20:27)

      NituCt [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      Cand scriu acest mesaj din 8 persoane, doua ti-au dat minus (25%). Desi NU ai facut nicio referire la Musulmanii, migranti africani sau din Orient si Islam, doua persoane ce vorbesc romana si au citit aceasta stire s-au simtit ofensate. Concluzia e ca animalele sunt printre noi ; asteapta in liniste, se bucura cand sunt astfel de atentate si fac totul ca sa fie si mai multe.
      • +28 (38 voturi)    
        SRI vegheaza (Vineri, 22 iulie 2016, 21:32)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

        Un atentat e un mizilic in Romania fata de miile de morti din spitale, victime ale vigilentei serviciilor fata de Hexi Pharma. Junta securista din Romania a facut mult mai multe victime pin acum
        • +6 (14 voturi)    
          ! (Vineri, 22 iulie 2016, 23:04)

          CTGOnline [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

          Pai ce se intampla la noi se intampla din cauza coruptiei. Pemtru ca noi suntem mai apropiati de Germani, Franta si Rusia. Nu de UK si US. Intelgi ideea? Sau trebuie sa iti detaliez mai mult?
      • -4 (38 voturi)    
        stii ce e mai periculos? (Vineri, 22 iulie 2016, 21:35)

        basilicus [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

        Sa consideri ca doua persoane, doi oameni - care nu sunt de acord cu niste afirmatii - sunt animale si ca se bucura, ba chair pregatesc atentate!

        Stii cum se cheama asta?
        • +1 (17 voturi)    
          Pai si nu e cam asa? (Vineri, 22 iulie 2016, 22:08)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui basilicus

          Daca erau oameni, si care pretind ca stiu sa foloseasca un calculator, de ce nu au explicat de ce si cu ce nu sunt de acord? Poate intr-adevar si cel care a postat a gresit, dar de ce sa nu-i arati ce, sa-i explici? De aia te consideri om, si pentru ca poti vorbi sau scrie. Eu unul am mai cerut ca sa nu se accepte minusuri decat daca si comentezi, asa mi s-ar parea corect. Altfel, oricum nu le iau in considerare, cel putin eu.
          • -3 (3 voturi)    
            100% corect! (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 9:58)

            Crioan [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

            Trebuie justificata apreciarea pozitiva sau negativa. Mai ales ca poate fi si partiala: "ti-am dat minus pentru ca si eu cred ca asa este, dar te-ai exprimat gresit cand ai zis ca .." Sau atunci cand contesti niste CIFRE, date exacte!
            • 0 (0 voturi)    
              La plus nu prea are sens (Luni, 25 iulie 2016, 14:42)

              LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Crioan

              Ar insemna doar sa spui ca esti de acord si eventual sa repeti ce a spus cel apreciat. Evident daca ai se de adaugat e alta poveste. Dar la minus consider OBLIGATORIU, din motivele mentionate.
        • -7 (11 voturi)    
          desigur (Vineri, 22 iulie 2016, 22:20)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui basilicus

          se cheama realism
      • -25 (57 voturi)    
        Lol (Vineri, 22 iulie 2016, 21:39)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

        Sunt unul dintre cei care au dat minus, tocmai pentru ca nu sunt un animal plin de ura.

        Nu e nevoie sa faci referire la musulmani ca sa stii ca toti cei ca tine exact asta vor face.

        Mi se rupe ca sunt musulmani sau emigranti, pentru ca STIU ca teroristii reprezinta 0.01% din musulmani.

        Mai stiu ca numarul violurilor, crimelor, talhariilor ce se intampla zilnic in Germania, Franta sau Romania e de 100 de ori mai mare ca un atac de genul acesta.

        Stiu de asemenea ca toti cei care savarsesc crime ca cele enumerate in paragraful anterior sunt crestini, ortodocsi sau catolici, si pentru asta nu ma apuc sa aberez despre vreo "religie a razboiului" sau orice alta legatura cu religia.

        Daca atacatorii erau blonzi, puteam spune ca blonzii in general sunt o problema ? Sau barbatii ? Sau francezii ?

        Nu puteam. Cei ca tine o fac insa, si atrag anatema unor nebuni, unor dezaxati radicali - catre sute de milioane de oameni pasnici si care isi vad de treaba lor.

        Asa ca, felicitari, ai cazut exact in capcana lor. Capcana este sa se stranga o masa critica ce isi inchipuie ca problema este de ordin religios, si sa invrajbeasca popoare din vest cu popoarele din orient, si eventual un razboi de tip cruciada-inversa.

        Esti o oaie.
        • +27 (33 voturi)    
          Statistica (Vineri, 22 iulie 2016, 21:47)

          V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Haideti sa facem invers: cati dintre cei cu atentatele de acum au facut referiri religioase musulmane sau au un istoric de radicalizare?

          Eu sincer dar pana acum nu am vazut nici unul (cu exceptia lui Breivik) care sa omoare zicand ceva de Iisus.

          Asta inseamna ca desi nu e o relatie directa de cauzalitate, radicalizarea musulmana e ca tutunul: factor de risc.

          Trebuie exterminati musulmanii? Nici vorba. Am colegi musulmani la serviciu si nu e nici o problema. Trebuie insa exterminat "radicalismul".

          Cat despre imigranti, cei care iti vin in casa si incep sa iti mute mobila, nu le convine - bilet inapoi. Nu noi trebuie sa ne obisnuim cu ei ci ei trebuie sa se naturalizeze aici. Dar e democratie: nu sunt obligati sa o faca, dar hei, nici eu in casa nu primesc pe oricine.
          • -20 (34 voturi)    
            Statistica (Vineri, 22 iulie 2016, 22:59)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

            Hai sa nu facem niciun invers. Aici nu e o negociere, nu o dam la intors. In momentul in care incepi sa urli ca musulmanii per total sunt o problema, sau ca imigrantii per total sunt o problema, esti automat un gunoi islamofob. Punct.

            Ca trebuie exterminat radicalismul e la mintea gainii, toata lumea e de acord cu asta, si pe asta ar trebui sa ne axam, nu pe aberatiile pe care le citesti prin comentarii.

            Iar referitor la teoriile cu valorile diferite si cu mobila din casa, nici nu vreau sa ma apuc sa le demontez, cat sunt de absurde - totul se rezuma la a respecta legea.

            Avem legi bune in Europa. Le respecti, bine, nu le respecti, suporti rigorile actului de justitie. Nu teorii despre exoduri, razbunari si "noi suntem crestini". Eu nu dau doi bani pe crestinism, nu ma reprezinta, nu reprezinta pe nimeni, daca nu esti la nivelul intelectual sub-unitar al aluia de ingroapa porci morti.
            • +25 (31 voturi)    
              Ce vorbesti domnule? (Vineri, 22 iulie 2016, 23:22)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui HP

              .Mulsulmanii per total nu sunt o problema.

              "Nine of the worst 10 nations for Christians are Islamic. In addition to Syria in third slot, Somalia, Iraq, Afghanistan, Saudi Arabia, Maldives, Pakistan, Iran and Yemen are among the worst of the worst.

              But for 12 years running now, the communist North Korean regime is at the top of the list, and Fuentes said things there are only getting worse there.


              Read more at http://www.wnd.com/2014/01/37-muslim-nations-persecuting-christians/#Pu5Zs7YrLrl4Dge4.99"

              Deci, in tarile musulmane crestinii sunt persecutati si omorati, dar in general, 99%, musulmanii sunt ok, numai crestinii si ateii sunt islamofobi. Asa, din senin.
            • +8 (12 voturi)    
              Ceea ce spui (Vineri, 22 iulie 2016, 23:48)

              V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui HP

              Se numeste naturalizare. Avem legi bune. Nu e voie cu burci e una din ele.

              Nu e nici o lege cum ca sa nu iti tratezi nevasta ca pe un obiect. Este o valoare morala sa fii asa. Vii in Europa, atunci trateaza-ti nevasta cum trebuie. Si doar una, ca asa e legea.
        • +15 (25 voturi)    
          Visezi (Vineri, 22 iulie 2016, 21:55)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Tu inca esti cu pokemoni inchipuiti, realitatea e clar ca pentru tine nu exista, din comentariul tau transpare dorinta apriga de a eluda realul cu orice pret.

          Tot ce ai insirat sunt baliverne, oamenii mor in Europa, tu deja te-ai inchis in celula ta imaginara si iti dai cu presupusul de acolo.

          Si numai sa incerci sa justifici crimele in masa si fara sens care se intampla, e semn clar de autism si debilitate.

          Trezeste-te!
          • -18 (28 voturi)    
            Lol (Vineri, 22 iulie 2016, 23:00)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

            Dupa ce mi-am pierdut 5 minute scriindu-ti un raspuns, mi-am dat seama ca n-am cu cine. Praf.
            • +15 (21 voturi)    
              Corect (Vineri, 22 iulie 2016, 23:27)

              nano2k [utilizator] i-a raspuns lui HP

              Te-ai caracterizat complet. Noapte buna.
            • +7 (11 voturi)    
              Foloseste-ti timpul (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 1:19)

              Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui HP

              cu ceva util. De exemplu mergi la cautat pokemoni.
        • +9 (17 voturi)    
          Daca atacatorii erau blonzi.. (Vineri, 22 iulie 2016, 22:01)

          cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Daca atacatorii erau toti blonzi puteam spune ca nu e o eroare sa facem analizele de profiling cu setarea pe blonzi & celelalte caracteristici comune corelate, ca suspecti. Asta minim. Ce zici? E bun asta? Vezi ca n-am zis ca trebuie pusi la colt si impuscati toti blonzii. Am zis sa fie analizati toti blonzii care au si celelalte caracteristici in comun.

          Dar suntem ipotetic intr-un caz extrem. Realitatea e mult mai simpla uneori iar teoreticienilor visatori nu le place ca e prea simpla. In realitate, caracteristicile comune sunt restranse la un numar mult mai mic astfel incat doar orb trebuie sa fi si sa nu vezi. Iar aceasta orbire este PC-ul vrut si indus societatii.

          Si pana la urma, daca tot vorbim ipotetic (vezi blonzii propusi de tine) daca trebuie sa alegi intre a-ti scapa pielea si a nu discrimina o categorie, ce alegi?
          • -15 (23 voturi)    
            Daca si cu parca (Vineri, 22 iulie 2016, 23:03)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

            Lasa teoriile, si situatiile ipotetice, ca nu merge sa ma aburesti cu tentativele astea ieftine de a-ti justifica islamofobia.

            Cat despre orbire, nu eu sunt ala care pune botul la toate clipuletele de youtube si toate teoriile conspiratiei cu rusi, arabi, musulmani, evrei si bombe atomice.

            Repet, oi.
            • +7 (15 voturi)    
              Scuze (Vineri, 22 iulie 2016, 23:51)

              V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui HP

              Am uitat ca am scris, pardon, behait, doua comentarii unuia care din start ma considera oaie. Acum inteleg de ce le iei apararea si imi cer scuze ca ti-am rapit cu behaitul meu cateva minute pretioase din viata.

              Am uitat insa sa te intreb draga HP: daca noi suntem oi, tu ce esti?
        • -1 (13 voturi)    
          Poate ca este (Vineri, 22 iulie 2016, 22:04)

          Cuca [utilizator] i-a raspuns lui HP

          pentru prima data cind as fi de acord cu tine - macar in parte.

          Totusi, insa, exista si o componenta religioasa, nu se poate nega asta. Oricit am vrea noi sa fim "orbi" la aceste lucruri, exista o nuanta religioasa. Si poti spune ca in momentul actual musulmanii sint mai periculosi decit ceilalti dpdv al terorismului nediscriminatoriu.
        • +13 (27 voturi)    
          Probleme Gicule ? (Vineri, 22 iulie 2016, 22:06)

          NituCt [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Tu citesti ce scrii ?
          1) "nu sunt un animal plin de ura"
          -ba esti ; ii urasti pe ceilalti si te bucuri stiind ca Islamul ii "va pedepsi" pe cei ce o duc mai bine decat tine.
          2) "pentru ca STIU ca teroristii reprezinta 0.01% din musulmani."
          - stiu ca "stii" ; logica nu e punctul tau forte.
          3) "Mai stiu ca numarul violurilor, crimelor, talhariilor ... Stiu de asemenea ca
          toti cei care savarsesc crime ca cele enumerate in paragraful anterior sunt crestini""
          - hai sa mai importam cativa musulmani ca sa ne omoare si acestia. Oricum e bine ca tu STII.
          4) "Asa ca, felicitari, ai cazut exact in capcana lor."
          - nu te iti fa griji. Traind de atia ani in strainatate (in doua tari diferite, si nu ma refer la Romania), locuind in diverse orase, am vazut pe pielea mea ce inseamna Islamul in Europa. Nu am nevoie de cineva sa imi explice ce si cum.

          5) "LOL" nu mai e la moda.
          • -20 (30 voturi)    
            Triplu lol (Vineri, 22 iulie 2016, 23:08)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

            1 - bre, nu stiu cui i-ai raspuns, ca sigur nu mie. Evident, daca meseria ta e sa bage din top, e altceva, dar nu stiu de unde stii tu, un mizilic infect si rasist, ce-mi doresc eu. Poate aia iti doresti tu, bucurii din astea tembele nu-mi sunt proprii.

            2 - n-are a face cu logica, e vorba de date certe si statistica. Iti ia 5 minute sa faci o cautare pe google referitoare la subiect. Stai jos, 2.

            3 - "hai sa..." si alte heirupisme tampite merg atunci cand cineva chiar ar fi interesat de ce vrei tu sa "hai.." Nu e nimeni, din fericire. Opinia ta nu conteaza. Deloc. "Hai sa..." du-te invartindu-te.

            4 - Nu-mi fac griji, era o observatie. Nu-mi pasa in cate tari ai trait tu degeaba pana acum, sigur am trait in mai multe ca tine, si mult mai mult timp. Ce anume ai vazut "pe pielea" ta ? Gunoi infect si mincinos.

            5 - Nu, "la moda" e sa fii prost.
        • +15 (25 voturi)    
          Cred ca gresesti. (Vineri, 22 iulie 2016, 22:17)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui HP

          In primul rand, trebuie sa faci deosebirea dintre crimele obisnuite si atacurile de genul acesta si al celor intamplate recent in Franta si Belgia. Numarul de morti la un astfel de "eveniment" nu poti sa-l compari cu crime aleatorii, violuri.

          In al doilea rand, felul in care sunt facute aceste crime: sunt crime religioase. Nu cred ca in cazurile enumerate de tine, sa zicem, crestinii care comit crime le comit in numele religiei. Si nici nu sunt finantate din afara tarii si nici nu sunt indreptate impotriva unui stat si a unei religii.

          In concluzie, faptul ca tu preferi sa te minti si sa spui ca sunt crime ca oricare alte crime si ca n-au legatura cu religia, este treaba ta. Realitatea este cea care este si, ca si tine, statele respective prefera sa traiasca in minciuna, crezand ca astfel nu deranjeaza pe nimeni. Dar cand ignori realitatea, nici nu ai cum sa iei masurile adecvate pentru a preintampina astfel de situatii.
        • +16 (30 voturi)    
          usurel (Vineri, 22 iulie 2016, 22:22)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui HP

          masele adunate sub semnul Coranului sunt formate, covarsitor, din retardati puturosi, obraznici si agresivi; asta e problema reala, care, odata expusa, ii face pe cei ca tine sa urle de furie, fiindca le dezvaluie lasitatea mascata sub umanism.
          • +9 (17 voturi)    
            corect (Vineri, 22 iulie 2016, 23:25)

            Sami012 [anonim] i-a raspuns lui srpc

            subscriu, nu se putea descrie mai bine realitatea, este vorba de rasa oamenilor care imbratiseaza ineptiile coranului, oameni cu dezvoltare intelectuala redusa
          • -13 (19 voturi)    
            aha (Vineri, 22 iulie 2016, 23:43)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui srpc

            Si eu care, in dulcea mea naivitate, aveam impresia ca cei mai retardati, puturosi, obraznici si agresivi europeni sunt romanii.

            Din nou, pentru astia ca tine nu conteaza datele, statisticile.

            Conteaza doar ca un ghertzoi care n-a iesit inca din micul lui univers cu prieteni manelisti care isi fac nunta la biserica si in restaurante cu funda pe spatar.

            Iar eu sunt "mincinos".
            • +3 (5 voturi)    
              Esti "harap" ...?! (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 10:25)

              DEMA GOGU' [utilizator] i-a raspuns lui HP

              Vad ca iti aperi "valorile" culturale...
        • +15 (27 voturi)    
          dar știi care-i buba? (Vineri, 22 iulie 2016, 22:32)

          TimantiusRaptor1 [anonim] i-a raspuns lui HP

          îngerașii ăștia diafani se radicalizează când ți-e lumea mai dragă, și din musulmani de treabă te trezești că trec încep să devină musulmani nașpa, adicătelea din rândul celor 0,000000001% de criminali, dom corectpoliticule!
          îi primești, îi cazezi, le dai păpiță și beștari, iar mulțamu-i că te omoară așa, că au ei chef...
          păi marș acasă cu toți drăgălașii ăștia, și dacă nu vă place mergeți dracului cu ei în raiul lui hallah!!
        • +20 (26 voturi)    
          propaganda multiculti functioneaza (Vineri, 22 iulie 2016, 22:47)

          Irizat [anonim] i-a raspuns lui HP

          ce nu poti tu sa intelegi este ca munchen era cel mai sigur si mai bine organizat dintre marile orase germane.
          asta pana sa vina mama merkel si sa spuna "welcome refugees!"
          odata ce practicantii religiei pacii au intrat in oras, s-a terminat cu siguranta.
          si asta e doar inceputul. urmeaza ghetoizarea pe model francez, belgian, britanic, impuierea triburilor pe banii arienilor...auf wiedersehen, deutschland!

          partea buna este ca AfD a mai castigat cateva procente.
        • +11 (17 voturi)    
          hei (Vineri, 22 iulie 2016, 22:48)

          john70 [utilizator] i-a raspuns lui HP

          0.01% din 1.5 miliarde cat e?
        • +5 (17 voturi)    
          ...mare pacat ... (Vineri, 22 iulie 2016, 22:50)

          Observatore [utilizator] i-a raspuns lui HP

          ... ca nu ai fost atunci pe promenada din Nisa.
      • +3 (19 voturi)    
        AIA DOI (Vineri, 22 iulie 2016, 21:50)

        NumaiLaNoi [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

        aia care dau dislike sunt pro europenii sorosisti
        UE este moarta, voi sunteti orbi va faceti ca nu vedeti?>
      • +6 (12 voturi)    
        ... ca sunt printre noi... (Vineri, 22 iulie 2016, 22:23)

        Observatore [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

        ... stim de mult dar unele ne si conduc .
        Cum a fost cu " Mai animalule ! " ???
      • +6 (20 voturi)    
        hei (Vineri, 22 iulie 2016, 22:44)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

        Poa' sa fie niste cretini d'astia cu "refugees welcome". Idiotzi d'aia carora le plac pistele de biciclete si drepturile LGBT. Hipsteri imbecili.
    • +15 (29 voturi)    
      pai nu e asa?! (Vineri, 22 iulie 2016, 20:55)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      sunt maxim cateva sute de oameni implicati direct care au de suferit... restu de cateva zeci de milioane (numai in Europa) nu au nici o traeba cu evenimentu...
      deci practic nici macar nu s-a intamplat...

      eu am spus-o si o repet... guvernele aparent tin mai mult la corectitudinea politica decat la vietile oamenilor
  • +53 (75 voturi)    
    . (Vineri, 22 iulie 2016, 20:04)

    EuEu2 [anonim]

    Europa, dormi in continuare, Allah are grija de tine sa te curete incet, incet
    • -3 (3 voturi)    
      Europa se schimbă, nu doarme. (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 8:41)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui EuEu2

      Eu prefer schimbarea produsă de amestecarea celor două religii, în ciuda riscurilor pe care le aduce.
  • +12 (18 voturi)    
    Singuraticii sunt mai greu de depistat. (Vineri, 22 iulie 2016, 20:17)

    Plagarus [utilizator]

    Nu prea sunt solutii cu asemenea dezaxati,fata de " celulele " ce pot fi mai usor dezarticulate.
    • +21 (25 voturi)    
      hei (Vineri, 22 iulie 2016, 21:30)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Singuraticul e rezolvat imediat daca reduci numarul co-religionarilor in tzara respectiva. Cand ai practic o invazie musulmana, la ce te astepti?
    • +26 (32 voturi)    
      The food chain (Vineri, 22 iulie 2016, 21:37)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      In timp ce europeanul vaneaza pochemoni, e vanat de unul mai mare si mai needucat. Asta e cand votezi pochemoni in politica.
  • +30 (40 voturi)    
    Islam e ...pace (Vineri, 22 iulie 2016, 20:18)

    bizonul_nou [utilizator]

    adica pace vesnica pentru cei atinsi de islam.
    RIP, oameni buni, daca nu va aparati.
  • +10 (34 voturi)    
    ! (Vineri, 22 iulie 2016, 20:21)

    CTGOnline [utilizator]

    Asta inseamna sa fii proasta si sa visezi la forta de munca foarte ieftina ca sa ridici o industrie plina de fraude (VW, Bosch, Daimler, etc.). Ma mir ca nu a ajutat-o la nivel de servicii secrete prietenul ala bun de la Est (ca ala de pe balta nu o mai baga in seama).
    • +8 (18 voturi)    
      monako pe yaht privind la prosti (Vineri, 22 iulie 2016, 21:35)

      NurosuNurosu [anonim] i-a raspuns lui CTGOnline

      Cei de la DAIMLER VW sunt la MONACO in ELVETIA sau pe YAHT in larg la plaja deranjul e la plebe si fraieri intodeauna... ati auzit de deranj in ELVETIA, SAN MARINO, CITY OF LONDON, MONACO, IBIZA, I-LE CANARE ,SEYCHELLES,unde se toaca miliardele obtinute pe seama deranjatilor...?cu crez in prostodoxie islam budha etc etc.....prosti si multi da profitabili, pt 1% din populatie ce traieste pe seama a 99%
      • +11 (15 voturi)    
        ! (Vineri, 22 iulie 2016, 22:43)

        CTGOnline [utilizator] i-a raspuns lui NurosuNurosu

        Nici vorba. Londra e OK ca au Eye 5. Eye5 care nu mai face share de informatii cu francezii ca sunt prea prosti si au "leaks", iar cu nemtii ca le scapa la stapanii lor din Est. E atat de simplu.
    • +13 (35 voturi)    
      Visezi (Vineri, 22 iulie 2016, 21:35)

      NituCt [utilizator] i-a raspuns lui CTGOnline

      Esti destul de ignorant ca sa crezi ca planul lui Merkel era "forta de munca ieftina" :))
      Nu mai draga, planul e distrugerea a tot ce inseamna Europa si omul alb.
      • +4 (12 voturi)    
        ! (Vineri, 22 iulie 2016, 22:41)

        CTGOnline [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

        Sa ii transmiti cele mai rele posibile din partea jigodiei de Putin!
      • +5 (9 voturi)    
        corect (Vineri, 22 iulie 2016, 22:49)

        Irizat [anonim] i-a raspuns lui NituCt

        punct!
      • +2 (2 voturi)    
        pare exagerat (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 10:03)

        Crioan [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

        Concluzia ta mi se pare exagerata, dar s-ar putea sa fie adevarata!
        Pentru ca prima parte categoric este adevarata: nici vorba de forta de munca ieftina!
    • +2 (2 voturi)    
      hai sa fim un pic seriosi! (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 10:02)

      Crioan [utilizator] i-a raspuns lui CTGOnline

      Madam Merkel este cancelar, nu poate fi chiar ATAT de proasta!
      NU am idee care au fost adevaratele motivatii, insa este clar ca "forta de munca foarte ieftina" nu se numara printre ele!
      Milioanele de migranti de anul trecut nu au venit sa MUNCEASCA< ci ca sa stea pe ajutor social! Si chiar daca ar fi dorit sa lucreze, nu aveau calificarea necesara!
      Daca vroia forta de munca ieftina si calificata, iar polonezii, romanii si bulgarii ii put, nu avea decat sa apeleze la CHINEZI!
      Cati chinezi ai auzit sa fi comis atentate teroriste?!
  • +16 (30 voturi)    
    merkel: dar este inacceptabil (Vineri, 22 iulie 2016, 20:24)

    demaGOGU [utilizator]

    ..vom continuam totusi traitul-impreuna, lupta impotriva amalgamarii si gandirii incorecte (politic)

    cu hashtaguri, bougies si flori tot inainte!
    • +22 (28 voturi)    
      Ai uitat arma secreta (Vineri, 22 iulie 2016, 21:37)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Steagurile in berna.
  • +23 (37 voturi)    
    orice suspect (Vineri, 22 iulie 2016, 20:29)

    vali2 [utilizator]

    Trebuie imediat expulzati.

    Criminalli astia de arabi n-au ce cauta printre noi, nu sunt compatibile valorile lor cu ale noastre!
  • +28 (40 voturi)    
    heil (Vineri, 22 iulie 2016, 20:35)

    john70 [utilizator]

    Achtung! Achtung!

    Numarul final de morti va fi socant de mare. Este foarte asemenator cu masacrul comis de slujitorii lui Allah la un mall din Kenya acum cativa ani.

    Noi europenii am luptat mai bine de 1000 de ani impotriva invaziei musulmane si acum trebuie sa asistam in tacere cum Europa este distrusa de o gasca de imbecili care ii invita pe musulmani sa ne omoare?!?!

    Merkel, Hollande si ceilalti imbecili care conduc Europa spre prapastie trebuie indepartati de fraiele puterii prin ORICE MIJLOACE POSIBILE.
    • +14 (20 voturi)    
      ! (Vineri, 22 iulie 2016, 21:29)

      CTGOnline [utilizator] i-a raspuns lui john70

      Se intorc Cavalerii Templieri in mormant din cauza Baietasului de la Berlin!
    • +17 (25 voturi)    
      Urgenta (Vineri, 22 iulie 2016, 21:43)

      Radiu [utilizator] i-a raspuns lui john70

      Europa a fost tradata si distrusa de o mana de criminali care au ajuns in posturi de conducere si care nu dau doi bani pe moartea sau suferinta cetatenilor europeni. Au un plan pe care il urmeaza teleghidati. Dar s-ar putea sa nu le uasa, ca oamenii se vor revolta. Yrebui gasitun mod de a-i inlatura de la putere. //////////////
  • +11 (29 voturi)    
    Liderul UE (Vineri, 22 iulie 2016, 20:41)

    Trojan.H [utilizator]

    E o chestiune de timp pina cind Anders Breivik va fi numit cu unanimitate de voturi presedinte al Comisiei Europene.
    • +10 (18 voturi)    
      e grav... (Vineri, 22 iulie 2016, 21:26)

      cititoare [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      Daca incet-incet incep sa-l inteleg pe dezaxatul ala!
      • -5 (11 voturi)    
        Deci devii mai ...ca el? (Vineri, 22 iulie 2016, 22:52)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

        .
    • -1 (9 voturi)    
      Asasinul nebun a omorat norvegienii lui! (Vineri, 22 iulie 2016, 22:51)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      Mai nebun ca ISIS din acest pct de vedere si p'orma a venit cu o "justificare" care a prins la prosti. Ca cica era "protest"! Mai omule, iti dai seama ce spui?
      • +4 (10 voturi)    
        si ISIS... (Vineri, 22 iulie 2016, 23:43)

        cititoare [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        isi omoara musulmanii, deci Breivik nu era mai nebun decit ISIS.
        • 0 (2 voturi)    
          "Musulman" nu inseamna un popor tanti (Duminică, 24 iulie 2016, 11:34)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

          Islam-ul nu e o etnie tanti.
  • +1 (19 voturi)    
    mda, (Vineri, 22 iulie 2016, 20:42)

    oradean [utilizator]

    va rugam sa nu faceti amalgam. Situatia necesita o analiza nuantata si complexa.
  • +15 (25 voturi)    
    Hotnews (Vineri, 22 iulie 2016, 20:44)

    McChicken [utilizator]

    Hotnews nu e foarte politically correct :). Avem recomandari de lectura despre islam si terorism la sfarsitul articolului, desi inca nu se stie nimic despre atacatori. Pe de alta parte, mare mirare sa fie altceva...
    • +19 (27 voturi)    
      hei (Vineri, 22 iulie 2016, 21:32)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui McChicken

      Probabil ca erau niste cetateni suparati ca nu aveau menu Halal la McDonald's.
  • +12 (20 voturi)    
    The night of leaving dead (Vineri, 22 iulie 2016, 20:46)

    Locke Lamora [utilizator]

    "Send more cops". In locul zombiei puneti/o pe Merchel, "send more refugees".
  • +21 (29 voturi)    
    Orice atentat islamist- bomba la temelia UE (Vineri, 22 iulie 2016, 20:50)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Este o lovitura in inima UE. MI-e teama ca urmarea naturala post Brexit este colapsul UE si rebaricadarea! Bye bye UE!
    Oamenii cu bebelusii calcati de camioane si oamenii impuscati in mall-uri vor avea un singur gand: votarea extremistilor. Care vor iesirea din UE.
    • +23 (29 voturi)    
      Si acum vine intrebarea (Vineri, 22 iulie 2016, 21:33)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      De ce a esuat UE? Pentru ca au distrus-o unii din afara sau pentru ca politicienii alesi au avut creiere de gaina? Daca raspunsul e a doua varianta, sa ni-i stapanim cu placere: si ei sunt ai nostri, ca sa parafrazez...
      • +4 (14 voturi)    
        ITI SPUN EU (Vineri, 22 iulie 2016, 22:54)

        NumaiLaNoi [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        In UE conduce partidul popular european ( de dreapta) din care face parte si PNL, din 2004
        asta pt ca am impresia ca te ascunzi dupa deget si nu vrei sa recunosti ca dreapta omoara oamenii pe strada cu austeritatea si politica
        Mai nou, legea UE prin care banii depozitati in banci pot fi confiscati pt salvarea bancii de la colaps
        BREXITUL este cea mai viabila varianta
        Asta nu este UE de acum 25 de ani, dar nu cred ca erai tu in viata atunci ca sa stii
      • -6 (12 voturi)    
        Cati europeni erau dispusi sa moara in Siria (Vineri, 22 iulie 2016, 22:55)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        ca sa impiedice exodul catre Europa? Sa lupte acolo contra stingerii focarului? Ce trebuia facut, mitraliati oamenii care veneau? E de-ajuns un nebun ca sa faca enorm rau si mult mai grav e ca unii ii gasesc justificari nebunului (vezi cazul norvegianului, mai sus - un criminal abject, nemotivat decat de patologia proprie).
        • +5 (9 voturi)    
          Putini (Vineri, 22 iulie 2016, 23:54)

          V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          Dar cu Gaddafi i-a mancat undeva si cu primavara araba.
        • +6 (10 voturi)    
          De ce sa lupte (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 0:43)

          Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          si sa moara europenii in Siria? Normal ar fi fost sa lupte si sa moara sirienii, ca e tara lor, in loc sa dezerteze si sa vina dupa ajutoare sociale in Europa.
        • +1 (3 voturi)    
          Si inca ceva (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 10:22)

          V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          Orori politice au loc nu numai in nordul Africii sau Orientul Mijlociu (unde au intervenit europenii) ci si in alte locuri: Coreea de Nord - ca sa dau doar un exemplu. Acolo de ce nu intervin?

          Europenii au vrut sa se transforme intr-un jandarm regional insa nu au vazut ca acest jandarm regional e cucurucucu gol si a baut si mancat bine inainte de a face ordine. Europa este direct raspunzatoare pentru exodul din nordul Africii si poate si din Siria.
      • +15 (17 voturi)    
        Raspuns (Vineri, 22 iulie 2016, 23:14)

        Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        Au distrus-o cei dinauntru, pregatiti ideologic de cei de afara. Ideile de stanga sunt otrava !
    • +3 (17 voturi)    
      alo (Vineri, 22 iulie 2016, 21:53)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Eu cred ca extremisti sunt politicienii si partidele de stanga si de centru care au fost la putere in Europa in ultimii 30 de ani si au permis invazia musulmana (care n-a inceput doar de cativa ani). Cred ca ar fi cazul sa incerce si cu altii, ca astia duc Europa in prapastie.
      • -2 (12 voturi)    
        suna la soros (Vineri, 22 iulie 2016, 22:56)

        NumaiLaNoi [utilizator] i-a raspuns lui john70

        in caz ca nu stii, in Uniunea Europeana conduce, de la Bruxel, PPE ( Partidul Popular European), de dreapta, si conduce de prin 2004.
        UE a fost distrusa de dreapta politica, lasa vrajeala....
        Ia raspunde, cine are MAJORITATEA in PARLAMENTUL EUROPEAN, HUH, nenea Soros, CINE ?
        Iti spun eu, PPE...din care face parte si maretul PNL
        Stii ca pe membrii PPE in Spania si Portugalia i-a batut lumea pe strada ?
        UE ESTE MOARTA
        • +6 (10 voturi)    
          hei (Vineri, 22 iulie 2016, 23:42)

          john70 [utilizator] i-a raspuns lui NumaiLaNoi

          Poate PPL e de dreapta pentru tine.
          Iar faptul ca i-au batut comunistii pe strada nu-i face de dreapta.
    • 0 (6 voturi)    
      Singura aparare e comuna, deci nu, (Vineri, 22 iulie 2016, 22:52)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      nu e.
  • +16 (22 voturi)    
    As zice ca sunt surprins, (Vineri, 22 iulie 2016, 20:58)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    dar nu sunt. Deloc.

    Fie desteptii din fruntea tarilor isi fac ordine in ograda, fie isi distrug societatea, momentan se pare ca nu-i deranjeaza aceste acte de omor in masa.
  • +17 (31 voturi)    
    la pariu (Vineri, 22 iulie 2016, 21:06)

    dj [utilizator]

    ca autorul sau autorii sunt musulmani?
    • +18 (20 voturi)    
      nu pune nimeni pariu (Vineri, 22 iulie 2016, 21:38)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui dj

      ca ar pierde sigur...
  • +3 (13 voturi)    
    hmmm (Vineri, 22 iulie 2016, 21:09)

    liviu_ [utilizator]

    "21.04 Politia din Munchen afirma pe Facebook ca martorii au raportat trei persoane diferite ce aveau asupra lor arme

    20:54 Politia cere internautilor sa nu publice fotografii cu dispozitivul politiei, pentru a nu ajuta tragatorul"

    va hotarati?! sunt 1 sau 3 teroristi?! ... scuze persoane alte care nu sunt musulmani si nu au nici o legatura cu teroristum care s-a intamplat sa traga aiurea in oameni... na trebuie sa fim corecti politici!
  • +46 (58 voturi)    
    Frau Merkel, ce parere mai ai.... (Vineri, 22 iulie 2016, 21:17)

    cartofil [utilizator]

    Vai saracii refugiati, ce grija ati mai avut de ei. Prin anii 90 ne umileati la ambasada Germaniei, punandu-ne sa stam in corturi la cozi de zile, pe noi, romanii, cetateni civilizati, albi, crestini, cu o cultura multiseculara. Se uitau politistii dvs de frontiera, frumosi si parfumati, la noi ca la animale si ne tratau la fel. Desi am fost ocupati 50 de ani de catre bestiile ruse tocmai datorita actiunilor nemtilor de la sfarsitul anilor 30. Dar pe toti coloratii despre care habar n-aveati cine sunt, alta rasa, alta cultura(sau subcultura) alta religie i-ati primit in sunete de fanfara, fara acte, fara identitate. Treceau granitele in pas vioi, nu-i oprea nimeni, li se dadeau ajutoare si hrana. Acum urmeaza sa decontati toata aceasta mizerabila comportare.
    • +13 (21 voturi)    
      ! (Vineri, 22 iulie 2016, 21:30)

      CTGOnline [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      Coane, Baietasul de la Berlin a crezut ca astia o sa fie ieftini ca sa isi salveze industria.
    • -16 (26 voturi)    
      Patetic (Vineri, 22 iulie 2016, 21:46)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      Pai tu faci acum exact ce faceau nemtii cu romanii. Bagi toti musulmanii si emigrantii in oala terorismului. Generalizare la greu.
    • +16 (20 voturi)    
      dA (Vineri, 22 iulie 2016, 21:53)

      Babilou [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      Anul 2000. Mers ca reprezentant al unei firme din Ro la Hannover Messe. Plecat din Budapesta pentru Frankfurt. Dupa check-in, asteptand avionul: la difuzoare in tot aeroportul: dl.X si d-na Y (eram cu o colega) sa se prezinte la biroul Z. Politia de frontiera: cine sunteti (pasaport), unde mergeti, aveti cazare, bilet de intors, invitatie, cat stati. OK. Pe avion multi romani din Ardeal. Ajuns la Frankfurt. Avion oprit pe pista, nu la terminal. Stat o jumate de ora fara aer conditionat. Montat scara. La coborare de pe scara politia germana verifica din nou toate doc la toata lumea pe rand. Inca o jumatate de ora. Dusi cu autobuze la vama. Verificat iar pasaport, documente. Participat la targ. Invitata de onoare Rusia. Discurs cancelarul Schroder si PM Rusiei Cassianov. Laude reciproce, dorinte/exemple colaborare. Concluzia: nevoie unii de altii. Europa casa comuna. Nu stiu de ce imi vine in minte dl. Manoilescu la Viena. Dupa, concert muzica : 2 piese clasice apoi jazz american. Dupa cativa ani aflat ca Schroder a fost numit head of the shareholders' committee la Nord Stream AG , controlata de Gazprom.
    • +16 (24 voturi)    
      Parerea lui Merkel ... (Vineri, 22 iulie 2016, 22:24)

      motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      Eu cred ca Merkel resimte o vaga durere in cot in legatura cu consecintele nefaste ale politicilor sale de incurajare a imigratiei ilegale musulmane.
      Nu o intereseaza prea mult soarta victimelor atentatelor si a familiilor germane indoliate.
      Nu o intereseaza ca proiectul Schengen este practic facut tandari, multe tari membre reintroducand controalele la granitele interne ale UE.
      Nu o intereseaza ca uriasul val migrator musulman de anul trecut a fost probabil factorul critic care a impins tabara Brexitului peste cei 50%.

      Ceea ce o ingrijoreaza cu adevarat pe Merkel este ca nu cumva europenii sa se trezeasca la realitate si sa inceapa sa voteze impotriva partidelor si politicienilor care promoveaza multiculturalismul.

      Principala preocupare a dnei cancelar este in aceste momente cum sa deturneze atentia opiniei publice, prin mesaje "politically correct" ale presei aservite, de genul "este o coincidenta ca teroristii erau musulmani, de fapt ei erau in primul rand bolnavi psihic", sau "nu trebuie sa lasam teroristii sa distruga armonia perfecta in care germanii traiesc alaturi de refugiatii sirieni".
    • -5 (19 voturi)    
      :)) (Vineri, 22 iulie 2016, 22:48)

      stupidu [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      "romanii, cetateni civilizati, albi, crestini, cu o cultura multiseculara" :)) say no more :))
    • +1 (3 voturi)    
      Multumesc! (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 10:08)

      Crioan [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      Am facut in '92 ao vizita in Germnaia, a fost frumos, dar nu am uitat de coada indurata. Ma bucur ca si altcineva isi aminteste de asta.
      Evident ca nu ma bucur de loc ca si acum, noi si bulgarii suntem cetateni europeniu de mana a doua, in vreme ce migrantii au fost primiti cu mare entuziasm!
  • +33 (43 voturi)    
    hm (Vineri, 22 iulie 2016, 21:18)

    ardeleanu_ion123 [utilizator]

    refugees, welcome, indeed.

    vad ca toti cretinii politically correct nu mai zic nimic. acu is ocupati cu aia de si-o pun pe invers.
    a, si au treaba cu aia ce-si zic si ei saracii crestini si vor sa urmeze un anumit stil de viata.

    unde sunteti, mai desteptilor, haideti aveti curaj pana la capat. v-ati gandit vreodata , in inaltimea aspiratiilor voastre superioare, ca poate sunteti prosti de bubuiti, tupti de realitate si spalati pe creier de acest neo-marxism al scolii de la Frankfurt? bine va zic aia de la KGB, USEFUL IDIOTS.

    meretz la tzara, luati-va un ogor, munciti-l, traiti de pe el, si dup'aia sa va permiteti sa dati lectii!!!
    • +13 (23 voturi)    
      Sa munceasca? (Vineri, 22 iulie 2016, 21:26)

      AdiSto [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

      Si inca pe ogor? Vai, dar de ce ii jignesti in halul asta ?
    • +2 (18 voturi)    
      ! (Vineri, 22 iulie 2016, 21:30)

      CTGOnline [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

      Mai are cineva de comentat de BREXIT?
      • +2 (12 voturi)    
        Englezii sunt oricum pe o insula (Vineri, 22 iulie 2016, 22:56)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui CTGOnline

        dar si la ei pot ajunge barcile din Mediterana.
    • +15 (21 voturi)    
      Stai ca iti explica imediat inexistenta corelatiil (Vineri, 22 iulie 2016, 21:47)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

      Nu-i provoca.. Stai ca iti explica ei imediat ,ei expertii, cum stau lucrurile, cum tu nu stii nimic, cum tu esti extremistul si periculosul, cum problema e la tine ca nu sti sa dialoghezi cu ei, nu stii sa-i tratezi cum trebuie.

      Cum nu este nici o corelatie intre A si B daca in 100% din cazuri cand se intampla A , se activeaza conditionat si B. Nuuu! A e A si B e B. A e rau, de acord toti, cum sa nu. B e bun! Nu cumva sa zici ca e rau! Pentru ca toti cei care sunt B, dar ce-i drept neactivati, se vor simti ofensati ca sunt asociati cu A.
    • +12 (14 voturi)    
      .... (Vineri, 22 iulie 2016, 23:06)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

      Or fi plecati pe undeva cei rezidenti pe HN, pe cei din alte parti deja i-am vazut cu explicatii ca e normal sa fie primiti refugiatii, ca asta e UE cea luminata, ca suntem niste animale.
    • +9 (13 voturi)    
      daaa (Vineri, 22 iulie 2016, 23:37)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

      zicea unu' care-si etala cetatenia romana pe un carton legat de gat ca e de kk ca "romanii verzi,hortodocsi si dacopati "nu primesc cu bratele deschise,cu paine si sare hoardele de imigranti musulmani!
    • +2 (2 voturi)    
      nu esti pe faza! (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 10:10)

      Crioan [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

      Deja cartezianul a reprosat comentatorilor ca de ce zic de nationalitatea si religia atacatorului, atata vreme cat nu sunte complet siguri ...
      Nu, politicallyr correcteness nu amurit, cateva atentate cu zeci si sute de morti nu ii sperie!!!
  • +21 (31 voturi)    
    Nemtii (Vineri, 22 iulie 2016, 21:21)

    V. Veroiu [utilizator]

    Vor interveni in forta prin hashtaguri si mesaje pe Feisbuc si Tuiter. Francezii vor trimite si ei intariri prin coborarea stagurilor in berna.

    Intre timp de la inceputul anului au murit in Mediterana 3000, adica cati anul trecut pana in octombrie, deci de supravietuit cred ca au supravietuit tot cam cati pana in octombrie, deci migratia se accelereaza.

    Cat despre interventia europeana in regimurile totalitare din nordul Africii, se pare ca mama Merkel nu a gandit-o pe termen lung sau a fost platita regeste sa nu gandeasca. Oricum bravo: incet Europa arata ca Israelul acum cativa ani. Vom merge la mall cu tancul pe drive-thru'.
    • +1 (1 vot)    
      "Je suis Munchen"! (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 10:12)

      Crioan [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      Sau ar trebui sa zicem Ich binn?
  • +12 (20 voturi)    
    Oare Merkel ce zice? (Vineri, 22 iulie 2016, 21:22)

    cititoare [utilizator]

    Dar aia care ziceau ca asa ceva n-are cum sa se intimple in Germania, pentru ca serviciile secrete germane bat toate serviciile europene la fund, asa de grozave sint...

    Sau aia care ziceau ca musulmanii din Germania sint bine educati si integrati in societate, nu ca in Franta! Si asta pentru ca ei provin din Turcia, nu au origini maghrebiene...
    • +1 (1 vot)    
      Serviciile secrete germane (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 6:57)

      Amoredivino [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

      Sunt de o incompetență crasă!
      Au făcut un sediu faraonic și înainte de inaugurare a furat un jmeker robineții, s-a dat drumu la apă, a fost inundată masiv toată măgăoaia și a intrat apă în canalele prin care erau trecute cablurile de date, toate firele fiind compromise iremediabil. Costurile reparațiilor: câteva zeci de milioane de euro!!!
      WaterGate :-)
      • 0 (0 voturi)    
        Nu stiam. (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 12:25)

        cititoare [utilizator] i-a raspuns lui Amoredivino

        Am cautat pe net si m-am amuzat copios.
  • +11 (19 voturi)    
    Politia a actionat rapid (Vineri, 22 iulie 2016, 21:28)

    V. Veroiu [utilizator]

    "21.21 Politia din Munchen spune ca suspecteaza un atac terorist"

    De la 10:43 pana la 21:21 au reusit sa realizeze ca poate e atac terorist. Moaaama, eu ma gandeam ca e eveniment cultural si nacata, ca era ceva terorist. Cui i-a trecut prin cap asa ceva?!
    • +5 (7 voturi)    
      19:43 (Vineri, 22 iulie 2016, 22:08)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      Nu 10:43.
      • +2 (2 voturi)    
        de fapt... (Vineri, 22 iulie 2016, 23:58)

        cititoare [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        actiunea a inceput la ora 17.43 CET.
  • +21 (27 voturi)    
    Arme (Vineri, 22 iulie 2016, 21:37)

    Getodac_ [utilizator]

    Parca europenii aveau legi stricte legate de posesia de arme.

    Probabil ca acum o sa interzica si posesia de camioane, dar tot nu vor cuteza sa blameze adeptii religiei pacii.
    • +7 (11 voturi)    
      In absenta acelor legi (Vineri, 22 iulie 2016, 21:48)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Getodac_

      In loc sa ai atentatul "saptamanal" l-ai avea aici "zilnic".
      • -2 (6 voturi)    
        Serios? (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 1:55)

        Getodac_ [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        Pai vad ca europenii sunt deja la mare concurenta. Atac in Franta cu camionul, apoi injunghierea mai multor femei, in Germania atac cu toporul, acum atac armat. Nu vad deosebirea.

        Dar tu repeti la nesfarsit o idee absurda fara argumente, sperand poate ca o sa prinda la cineva.
        • 0 (0 voturi)    
          Mergi in cartierul Rahova (Duminică, 24 iulie 2016, 11:31)

          V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Getodac_

          Si imparte pistoale. Ti se pare ca toti acei oameni ar avea si mintea sa nu le foloseasca?

          Pistolul nu e cu nimic mai periculos decat omul din spatele tragaciului. Exista isa o diferenta: tot ce enumeri tu ca "periculos" - camion, masina, cutit - e conceput cu un alt scop primar decat a ucide (a transporta, a taia). Arma nu are alt scop decat a ucide.
  • +16 (24 voturi)    
    Merkel, (Vineri, 22 iulie 2016, 21:41)

    AdiSto [utilizator]

    ai legatura. Te ascultam.
    • +8 (12 voturi)    
      Raspuns (Vineri, 22 iulie 2016, 22:00)

      Radiu [utilizator] i-a raspuns lui AdiSto

      Fluchtlinge wilkommen!
  • +6 (24 voturi)    
    action (Vineri, 22 iulie 2016, 21:41)

    Chiver [utilizator]

    please allow me to write in English. it is time for action and not reflexion. an act of war demands a strong answer. any one guilty of terrorism or treason should be thrown out, his family should be thrown out, their house should be demolished. there is no room for weakness. I am pro European, for democracy but we need to understand the limits of our system and accept that only a strong arm will protect our values
    • +5 (11 voturi)    
      hey (Vineri, 22 iulie 2016, 21:55)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui Chiver

      Thank you, Donald!
    • +4 (8 voturi)    
      Permishion (Vineri, 22 iulie 2016, 22:09)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Chiver

      Dat de ce ma rog scrii in engleza? Araba nu-i destul de buna?
      • +1 (11 voturi)    
        asa? (Vineri, 22 iulie 2016, 23:41)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        سمحوا لي أن أكتب باللغة الإنجليزية. فقد حان الوقت للعمل و ليس انعكاس . عملا من أعمال الحرب يتطلب إجابة قوية . يجب أن يلقى أي واحد بتهمة الإرهاب أو الخيانة من وعائلته يجب طرد ، ينبغي أن يتم هدم منزلهم . ليس هناك مجال لل ضعف . أنا الموالية الأوروبي ، من أجل الديمقراطية ولكن نحن بحاجة إلى فهم حدود نظامنا ، واستعرض أنه ليس هناك سوى ذراع قوية ستحمي قيمنا
        • +3 (9 voturi)    
          Citesc de la dreapta la stanga (Vineri, 22 iulie 2016, 23:56)

          V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

          Dar nu stiu daca am orientat bine telefonul. LOL
    • +2 (10 voturi)    
      bine ca esti pro-democratie! (Vineri, 22 iulie 2016, 22:16)

      basilicus [utilizator] i-a raspuns lui Chiver

      Ma intreb ce faceai cu famillile celor vinovati de terorism daca nu erai proEuropean si prodemocratie!

      Ehe.....unde e legea lui Lynch....
    • +4 (8 voturi)    
      dude... (Vineri, 22 iulie 2016, 22:58)

      Irizat [anonim] i-a raspuns lui Chiver

      ...you're talking about the "fascist" state of Israel.
      Which is my model !!! :)
      The Jews really know how to fight back against muslim plague. We need to buy some people from out there!
  • -1 (15 voturi)    
    BREXIT (Vineri, 22 iulie 2016, 21:53)

    NumaiLaNoi [utilizator]

    INCA NU VA ESTE CLAR CA UE ESTE MOARTA SI UN PERICOL?
    • +9 (13 voturi)    
      hm (Vineri, 22 iulie 2016, 23:57)

      ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui NumaiLaNoi

      acuma nu te supara, pai daca e moarta, in ce pericol sa mai fie?
  • +9 (17 voturi)    
    Lovitura pentru 'hitlerista', Merkel (Vineri, 22 iulie 2016, 22:02)

    VladuTepes [anonim]

    Islamofobia capata proportii in Germania
  • +16 (24 voturi)    
    imi aduc aminte... (Vineri, 22 iulie 2016, 22:11)

    miniME_ [utilizator]

    ca anul trecut erau zeci de nemti in gara central din München si aplaudau cand ajungeau trenurile pline de la Budapesta cu emigranti....sunt curios..cati dintre ei au fost astazi in OEZ...
  • +9 (15 voturi)    
    Doamna ziarista de la 22:01 (Vineri, 22 iulie 2016, 22:12)

    V. Veroiu [utilizator]

    Dar cand se bubuiau aia prin Tunisia, Egipt, Siria credeati ca nici unul din ei nu va vedea ca dvs mancati dintr-o farfurie plina? Poti tine unul sa nu-ti intre in casa, 10 daca mai chemi din vecini dar nu poti tine 1000 de oameni sa nu-ti intre in casa. Asa sunt acum milioanele pt Europa. In plus migratia se face organizat, industrial.
  • +13 (19 voturi)    
    mda (Vineri, 22 iulie 2016, 22:47)

    liviu_ [utilizator]

    ma cam deranjeaza graba cu care toata lumea incearcas sa spuna ca nu erau arabi....

    DAR daca erau impotriva starinilor e intr-o mare masura tot vina arabilor si a islamofiliei politicienilor... pana la urma nu romani sau german au agresat sute de femei in koln....
    • +4 (8 voturi)    
      Lumea incepe sa devina clara (Vineri, 22 iulie 2016, 23:05)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Atentatori musulmani si atentatori breivici. Culmea, primii ii saluta pe ceilalti. Deci extremele se atrag.
  • +1 (19 voturi)    
    nu va grabiti (Vineri, 22 iulie 2016, 23:12)

    andimi [utilizator]

    Nu va grabiti cu concluziile, sunt indicii ca atacatorii vin dinspre extrema dreapta germana! Ar fi chiar nasol!
    • +2 (18 voturi)    
      un lup a mâncat o oaie... (Vineri, 22 iulie 2016, 23:16)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      Ciobanul și-a luat pușca, a plecat în pădure și spre seară s-a întors cu jihadistul mort.
    • +5 (15 voturi)    
      Breivik a avut macar o tinta clara: socialistii... (Vineri, 22 iulie 2016, 23:20)

      cititoare [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      Astia de la Munchen au actionat orbeste... si mai mult rau au facut. Acum Frau Merchel o sa iasa la inaintare si o sa ia iar apararea musulmanilor.
      • +5 (7 voturi)    
        Idioti (Vineri, 22 iulie 2016, 23:57)

        V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

        Sunt si unii si altii. Doar motivele sunt diferite.
    • +8 (14 voturi)    
      Si totusi (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 0:05)

      Eu123 [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      Din relatarile unei femei din McDonald, Loretta, atacatorul care a inceput sa traga acolo, a strigat Allahu Akbar, iar mai apoi si-a exersat reflexele degetului pe tragaci.

      Ma indoiesc ca extremistii de dreapta ar striga asa ceva.

      Parca vad ca se va spune ca femeia nu a auzit bine.......
      • +9 (13 voturi)    
        Presa germana (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 0:53)

        Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui Eu123

        nici macar nu pomeneste de marturia femeii. Sunt curios cum va arata comunicatul Politiei coafat si aranjat politically correct.
  • -16 (34 voturi)    
    celor care critica Merkel (Vineri, 22 iulie 2016, 23:52)

    adrian44 [utilizator]

    Ce tot o dati toti cu musulmanii si cu emigrantii bäi handicapatilor??? Germania a ajutat si ajuta intai refugiatii care fug din razboi! rugati-va la al de sus sa nu vina asa ceva pe capul vostru ca sa stati la gardul de sarma a lui Orban sa muscati cu dintii si sa va rugati sa va lasa daca vina bombele pe capul vostru!! cati dintre voi stiu cu adevarat si vad ce dracu se intampla in Siria,Irak sau de und fug oamenii??? voi stati la apartament la bloc, aveti mertanurile luate pe credit si va spergeti in figuri si normal ca aveti gura mare! Ia sa va cada bombele in cap, sa vina alti handicapati ca voi sa va violeze femeile,mamele si fiicele sa vedeti cum ati lua lumea in cap! Mai terminati naibii sa tot anjurati pe Merkel sau pe refugiati, Din cauza la cativa handicapati care o iau razna asta nu inseamna ca toti sunt rai sau teroristi, Cred ca mai multi oameni mor pe strazile Romaniei sau pe trecererile de pietoni intr-un an decat mor in Europa din cauza la niste gunoaie de teroristi! Dar de aia nu vorbiti pentru ca sunt la fel ca voi. Mie mi-ar fi dracu rusine sa tot arat cu degetul asupra Germaniei sau Merkel. Fiti multumiti ca daca nu ar fi fost Germania multi dintre refugiati ar fi venit peste voi si atunci ce ati fi facut?I-ati fi mierlit dupa cum se pare. refugiatii fug de bombe si de razboi si nu ca le place sa plece! Din Romania unde NU este razboi pleca sute de mii pentru ca s-au saturat de viata de acolo si de handicapati ca voi astia care nu dau decat cu gura dar nu stiu ce dracu se intampla in lumea asta!Ala din München este sigur unul ca voi care sa "saturat" de "refugiati" si de "musulmani"si a iesit sa arate cat de handicapat este, ca si voi, in loc sa incerce sa-si foloseasca creierul ca sa inteleaga ce dracu se intampla in lume asta! Nu este nici o diferenta intre "musulmanii" sau "teroristi" care fac ce fac si voi cand vad ce naiba dati din voi sau ce ganditi! Duceti-va naibii la culcare poate va treziti mai destepti maine dimineata!
    • +14 (22 voturi)    
      Pastilele (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 1:47)

      KostasP [utilizator] i-a raspuns lui adrian44

      Ia-ti pastilele. Merkel este o tradatoare ordinara la fel ca si hollande. Merkel a primit, repet, a primit cu buna stiinta 1 milion de migranti in germania care nu au nici o sansa de integrare in acea tara. Iar apoi a vrut sa-i imparta la toata lumea. Tu habar n-ai de ceea ce se intampla in lume si esti un ignorant spalat pe creieri. Ma faci sa rad in hohote cand imi pui placa cu germania vrea sa ajute...moahahahaha. Pai vestul a creat razboiul din siria, bolovane. Germania a vandut armament arabiei saudite in valiare de 40 de miliarde de euro. Este ca si cum ti-as da cu un ciocan in cap si apoi vin sa-ti pun o compresa rece. Du-te si culca-te. Si ia-ti pastilele inainte.
    • +12 (16 voturi)    
      Problema este mai complexa (decat pot eu sa o vad. (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 4:00)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrian44

      In primul rand, da: daca ar fi razboi si noi am pleca in alte parti.
      In al doilea rand, multi nu sunt refugiati de razboi, ci imigranti care vor sa traiasca in alte tari mai bine. Si da: si noi plecam in alte tari sa traim mai bine.
      In al treilea rand, dupa cum ai vazut, multi dintre "refugiatii de razboi" aveau pretentii in ce tari sa fie trimisi. Ori eu, ca posibil refugiat de razboi, n-as avea astfel de pretentii, preconditii etc. Asta se numeste nesimtire.
      In al patrulea rand, dupa cum se vede cam in toate tarile dezvoltate, Occidentul a inceput sa-si modifice politicile dupa "nevoile" imigrantilor: nu mai exista "Craciun Fericit", caci ofensezi domnule pe ceilalti de alte religii (de exemplu). Ei, refugiatii si imigrantii musulmani nu se adapteaza conditiilor si modelelor social-culturale ale tarilor gazda, ci cer niste drepturi pe care nici nu le aveau in tarile de unde au plecat si sunt foarte suparati cand ceilalti nu se conformeaza/pliaza "nevoilor" lor.
      In al cincilea rand, cam cum a fi tratati europenii care s-ar refugia in tarile islamice?
      In al saselea rand, refugiatii (nu e vina lor, dar e o realitate) au ajuns in Europa ca metoda de santajare de catre Turcia.
      In al saptelea rand, imigrantii din Europa de Est n-au emigrat toti in cateva zile, cum se intampla acum cu refugiatii. Este o "provocare" sociala si economica si nu fara urmari. Si pe termen scurt si pe termen lung (de exemplu ce se intampla in Franta cu cei de origine Algeriana,care nu s-au adaptat nici dupa o generatie).
      In al optulea rand,cand populatia musulmana va deveni majoritara in Europa (in anumite tari), multe schimbari o sa apara si unii oameni se tem de acele posibile viitoare schimbari.Asta e viata.
      In al noualea rand, exista o realitate pe care voi nu vreti sa o vedeti:
      "Even on the day Islamist Jihadi Terrorists killed four Jews in Paris in the name of Islam,....Imam in a downtown Toronto mosque could not resist the urge to pray to Allah for Muslim victory over non-Mulslims
    • +4 (4 voturi)    
      Ti se pare ca acesti migranti ... (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 6:48)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrian44

      ..fug de razboi?

      "Sute de migranti din Orientul Mijlociu si Asia au marsaluit prin Belgrad, capitala Serbiei, vineri, pornind in drum spre Ungaria, si au anuntat intrarea in greva foamei, pentru a-si intari solicitarea de a le fi permisa trecerea spre Europa de Vest, relateaza Reuters.

      Luna trecuta, Ungaria - vecina de la nord a Serbiei si tara membra a Uniunii Europene - a permis politiei sa trimita inapoi imigrantii ilegali prinsi pe o distanta de 8 kilometri de gardul de sarma ghimpata ridicat la frontiera cu Serbia.

      Ungaria a limitat de asemenea numarul de intrari zilnice la maximum 30, creand o aglomerare la frontiera in Serbia.

      Un grup de circa 300 de barbati, provenind in principal din Afganistan, Pakistan si Iran, au marsaluit de-a lungul principalului pod ce leaga centrul Belgradului de zona Novi Beograd, cu o masina a politiei conducand coloana."

      Si mai au si pretentii unde sa fie lasati sa se duca. Ca la ei acasa.
    • +1 (3 voturi)    
      Merkel (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 10:58)

      K-Man [utilizator] i-a raspuns lui adrian44

      va invit sa intrati pe pagina Angelei Merkel pe FB, langa butonul Like mai este unul ...More, faceti Click si selectati "Report Page" dupa care selectati "It's harassing me or someone I know".
      E tot ce putem face impotriva unui lider inconstient care pune in pericol viata a milioane de cetateni Europeni.
    • -3 (3 voturi)    
      HN faceti curatenie (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 11:46)

      un.om [utilizator] i-a raspuns lui adrian44

      HN va rog nu mai lasati tot felul de descreierati frustrati cu spume la gura sa arunce cu laturi in ceilalti comentatori. Nu e vina noastra daca au fost supusi la diverse perversiuni cand erau mici si acum mintea lor rataceste pentru ca nu si-au luat pastilele la timp.
  • +5 (11 voturi)    
    Deja devine aberant ca teroristi europeni (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 0:23)

    Susufler0 [utilizator]

    sa raspunda pe teritoriul Europei la terorism arab (musulman) prin acte teroriste indreptate impotriva cetatenilor europeni.

    PS. Ce "valori" mai apara extremistii de dreapta in acest caz ?
  • +13 (19 voturi)    
    stire (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 0:56)

    dum_i [utilizator]

    Stirea promovata pe toate ziarele germane este ca "moscheile din munchen organizeaza porti deschise la noapte".

    Nicaeri nu veti gasi cuvantul "islamic" in orice relatare.

    Cu o exceptie : "nu e niciun indiciu ca atacul E islamic"
    • +3 (5 voturi)    
      sa nu deranjeam musulmanii... (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 9:58)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      aia ne omora, dar minimizam detaliile din presa, spunem cat mai rar. mai tarziu si mai putin ca sunt atacuri religiase, ascundem torturile (vezi franta) ale victimelor...
      dar noua ne pasa de cetatenii nostrii!
      deci toti politicienii astia merita pusi in primul avion si dusi la o baza isis!
  • +12 (16 voturi)    
    un strat stangist de mușama e bun pt. presa (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 3:20)

    andipetre [utilizator]

    Ce sa mai zici acum, dupa ce din trei atacatori laudati de isis s-a facut unul, din strigator de vorbe arabesti, cu martori, a devenit un bavarez derutat si cu pistol...

    Probabil maine ni se va spune ca victimele au fost de vină, ca i-au ofensat cumva pe atacatori.
  • +3 (7 voturi)    
    E la moda (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 5:07)

    busymind [utilizator]

    Vaneaza pockemoni cu Kalashnikov-ul acuma .... I s-a spus din Arabia ca pockemonii sunt lucrul dracului.
  • +8 (10 voturi)    
    Nu exista "tanar german (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 7:45)

    John M. [utilizator]

    de origine iraniana", ci "tanar iranian nascut in Germanaia".
    Nu mai incurcati etnia cu cetatenia.
    Cum sa fii neamt daca tu esti arab, persan, mongol, chinez?! Ca poti lua cetatenie germana, da, dar aia nu-ti schimba si etnia. Acest sobolan d-aia a tras in oameni: se simtea alienat de patria lui si nu-si gasea rostul in Germania pentru ca cele doua culturi sunt incompatibile.
    • -5 (5 voturi)    
      cum le stii tu pe toate!! (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 12:28)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      Numai ca individul era nascut in Germania....cam greu sa fie incompatibil cu cultura germana.
  • +7 (7 voturi)    
    acum (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 9:19)

    gopo2016 [utilizator]

    luati zece mii de imigranti, speciali aia tineri si urcati in avion trimisi acasa de unde au venit, "random", sa nu se tina seama de nici un criteriu de japca de pe strada, daca se impotrivesc batuti pina nu se ridica de la pamint si tiriti de picioare pina la avion
  • +6 (6 voturi)    
    Asta-i tare... (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 9:27)

    Lunix [utilizator]

    ...si spune tot(vezi mai sus in articol)

    01.29 Deutsche Bahn, operatorul national de cai ferate, le permite oamenilor sa doarma in trenurile stationate in gari. Numeroase moschei din Munchen vor ramane deschise pe timpul noptii pentru a oferi adapost celor care au nevoie, scrie The Guardian.
  • +3 (5 voturi)    
    btw (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 9:44)

    miculescu-rucar [utilizator]

    cum este corect:otto ben mustafa sau mustafa ibn otto?
    raspuns:otto von mustafa!
  • +7 (9 voturi)    
    Clarificari (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 9:51)

    Popestiidinvale [utilizator]

    Ar fi timpul ca niscai clerici musulmani sa iasa la inaintare si sa le explice idiotilor ca nu vor fi decat niste cadavre ciuruite si care nu vor avea parte de zecile de virgine si restul de aberatii propovaduite.
  • +10 (14 voturi)    
    bun... (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 9:56)

    liviu_ [utilizator]

    "cetatean german de origine iraniana" si "motivul atacului este complet necunoscut"...
    dovada clara ca vestul este inca orb la pericolul care vine odata cu kebabii!
    • -2 (10 voturi)    
      aveti o obsesie! (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 12:27)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      albul e negru doar pentru ca decizi tu ca e islamist?

      Individul era neamt, nascut in Germania.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version