Putin ameninta Romania: V-ati putea afla in raza de actiune a rachetelor rusesti

de M.I.     HotNews.ro
Sâmbătă, 28 mai 2016, 0:25 Actualitate | Internaţional

Vladimir Putin
Foto: Facebook/ Vladimir Putin European Support
Presedintele rus Vladimir Putin a declarat vineri la Atena ca Romania si Polonia s-ar putea afla in raza de actiune a rachetelor rusesti, deoarece gazduiesc elemente ale scutului anti-racheta american, pe care Moscova il considera o amenintare, informeaza Reuters. In declaratia presedintelui rus citata de agentia Reuters nu apare cuvantul racheta, ci este folosit termenul "in raza de actiune".

"Daca ieri in aceste zone din Romania oamenii pur si simplu nu stiau ce inseamna sa fii in raza de actiune, de astazi suntem fortati sa luam anumite masuri pentru a ne asigura securitatea", a spus Putin la Atena intr-o conferinta de presa comuna cu premierul grec Alexis Tsipras. 

"In aceeasi situatie este si Polonia", a adaugat Putin.

Vladimir Putin nu a specificat ce masuri concrete vor fi luate de Rusia, insa a insistat ca nu va actiona neprovocat. 

"Nu vom actiona pana cand vom vedea rachete in zonele care se invecineaza cu Rusia", a declarat liderul rus, conform Reuters. Putin se afla in Grecia, la invitatia premierului Alexis Tsipras, intorcandu-i vizita pe care acesta din urma a facut-o, la randul sau, in Rusia.

Facilitatile de aparare antiracheta ale Statelor Unite din Europa sunt capabile sa intercepteze rachete rusesti, a afirmat marti Alexander Grushko, ambasadorul Rusiei la NATO, intr-o conferinta video Moscova - Bruxelles, adaugand ca situatia se va inrautati in anul 2018, cand si Polonia va incepe sa gazduiasca elemente antiracheta NATO.

Presedintele Klaus Iohannis a declarat miercuri in Lituania ca retorica Rusiei la adresa Romaniei si a NATO dupa inaugurarea scutului antiracheta de la Deveselu "face parte din strategia de comunicare elaborata in Rusia si care are o anumita tendinta de a arata ca lucrurile sunt indreptate impotriva Rusiei". 

In Polonia au inceput pe 14 mai lucrarile la facilitatea poloneza integrata in scutul american antiracheta (faza a treia a scutului)

La Deveselu a fost operationalizata pe 13 mai baza militara ce asigura una din componentele scutului antiracheta gandit de Statele Unite si ce va intra in administrarea NATO. 

Romania a trecut, astfel, sub o umbrela de protectie impotriva oricarei amenintari cu rachete balistice cu raza scurta sau medie. 

Baza ce a costat SUA circa 800 de milioane de dolari adaposteste un complex radar, trei baterii unde sunt rachetele-interceptoare fara incarcatura exploziva si mai multe perimetre de securitate.










19542 vizualizari
  • +66 (84 voturi)    
    Nu e prima data cand Rusia crede ca tarile din jur (Sâmbătă, 28 mai 2016, 0:30)

    zzztop [utilizator]

    ii apartin. De parca Rusia ne cere noua voie cand isi construieste tancuri, avioane, bombe etc.

    Daca vor dialog sa inceapa cu retrocedarea Tezaurului Romaniei.
    • -71 (99 voturi)    
      Ai dreptate ! (Sâmbătă, 28 mai 2016, 1:04)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

      "Daca [rusii] vor dialog sa inceapa cu retrocedarea Tezaurului Romaniei."
      =================

      Ai dreptate! Sa ne tinem batz! Ce "dialog"? Cine-s astia?

      Dar, ca tot veni vorba de tezaure si alte datorii....acum, ca tot suntem prieteni, nu ar fi cazul ca nemtii sa ne plateasca datoriile facute de nazisti? Ca sunt doar de vreo 10 ori mai mari decat tezaurul rusesc. Cu dobanzi, asa cum se cade, cinstit,, nemteste?

      Ce-i? Ti-a mancat pisica limba?
      • +38 (58 voturi)    
        esti un tradator de neam si de tara (Sâmbătă, 28 mai 2016, 4:54)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        sau esti rus. pct.
        • -28 (44 voturi)    
          Nemţii sunt mai civilizaţi (Sâmbătă, 28 mai 2016, 11:48)

          Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

          Ei doar au gazat oameni, nu i-au dus la munci la canale ca nenorociţii de ruşi.
          • +23 (27 voturi)    
            KGB-iști neprihăniți (Sâmbătă, 28 mai 2016, 13:12)

            J.C.Denton [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

            Cu SS-iștii au fost ceva procese internaționale și mulți (nu toți) au fost spânzurați. Pe când o execuție publică cu activiști și KGB-iști în rolul principal? Sau pe voi trebuie să vă iertăm pentru genocidul făcut în estul Europei?
            • -3 (5 voturi)    
              Unde ai făcut istorie, la Spiru? (Duminică, 29 mai 2016, 16:56)

              Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui J.C.Denton

              ia dă câteva cifre, câţi au fost în SS şi câţi au fost "spânzuraţi"?
          • +23 (25 voturi)    
            Nemtii (Sâmbătă, 28 mai 2016, 13:14)

            Ord [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

            si-au recunoscut crimele. Schimba placa asta bolsevica.
            • -15 (19 voturi)    
              Dar n-au dat banul (Sâmbătă, 28 mai 2016, 14:42)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui Ord

              Dar n-au dat banul inapoi. Despre asta se facea vorbire. Tu stii sa citesti?
              • +15 (17 voturi)    
                Au dat, (Sâmbătă, 28 mai 2016, 15:28)

                Ord [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                dar i-au luat rusii ca sa ii distribuie ei spre Romania care era sub administratie sovietica ceea ce... ai ghicit, nu s a intamplat.
                • -7 (7 voturi)    
                  Poate ti i-au dat tie.... (Sâmbătă, 28 mai 2016, 18:19)

                  newlook [utilizator] i-a raspuns lui Ord

                  Poate ti i-au dat tie....asa, undercover, ca le stii pe toate. Restul romanilor n-au vazut vreun document tripartit (Germania, URSS, Romania) prin care Romania ar fi fost/acceptat situatia descrisa de tine.
                  Unde va gasesc astia? Esti mandru sa fii necitit, nu-i asa?
                  • +6 (6 voturi)    
                    Intreaba-l pe Stalin (Duminică, 29 mai 2016, 15:28)

                    Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                    ooopsss, ala-i dead, intreba-l pe Phutin de docomente, daca tu crezi ca sovieticii stiau sa scrie si sa citeasca la vremea aia.
      • +40 (54 voturi)    
        Newlook (Sâmbătă, 28 mai 2016, 5:30)

        KostasP [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Vbesti fara sa cunosti. Germanii au platit pt tot petrolul romanesc. Dar tu esti doar un troll rus si ignorant pe deasupra. Noroace!
        • -11 (13 voturi)    
          Serios? Uite ce zic astia: 18 miliarde euro (Sâmbătă, 28 mai 2016, 14:57)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

          Astăzi, valoarea iniţială pe care instituţia condusă de Mugur Isarescu ar putea s-o recupereze de la Germania ar fi de 18,8 miliarde de Euro, conform unor calcule efectuate de membrii comisiei Bergier, din Elveţia.

          Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/radu-golban-despre-datoria-istorica-a-germaniei-catre-romania-e-un-subiect-ingrat_1172914.html#ixzz49x0va8dX
          Follow us: @realitatea on Twitter
          • +10 (14 voturi)    
            ai gasit o referinta promovata de (Sâmbătă, 28 mai 2016, 15:06)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            un teve care adduce in actualitate (realitate nu poate fi vorba) NUMAI mujici, nu ma mira ca tomcat TU iti alegi referintele de la astfel "antene" amnipulatoare......ia ghici, preferetaul lui dughin..unde apare cel mai des ? numitul Puric ? spune postac sovietic ?..la Irealitatea breh !
      • +30 (36 voturi)    
        Da,bai nevloace (Sâmbătă, 28 mai 2016, 5:51)

        persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        sa na tinem bat(se scrie fara z),drept ca pixu'.Ca si capra,am stat destul.
      • +38 (44 voturi)    
        Zău?!!! (Sâmbătă, 28 mai 2016, 8:11)

        J.C.Denton [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Te faci că nu ştii că datoriile alea le-a luat tactu' Stalin de la fosta RDG, sub diverse forme, după sfârşitul razboiului, în numele nostru şi al altor neajutoraţi pe care-i considera inferiori (la fel cum ne consideră tactu' Putin). Spune, te faci sau chiar eşti???
        • -10 (12 voturi)    
          Mai baiete, tu ai vazut filme cu Superman (Sâmbătă, 28 mai 2016, 15:05)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui J.C.Denton

          Mai baiete, tu ai vazut filme cu Superman. Unde-i un singur document in care se arata ceva ce sa semene cu visele tale in culori?

          Chiar si asa, daca X fura de la Y ceva si zice ca o face in numele tau, tu devii dator lui Y?

          Mai baiete, unde va gasesc astia? Sau e vorba despre razboiul asimetric al lui Putin si - fiind spioni rusi - scrieti pe invers si total ilogic ca sa creada lumea ca rusofobii sunt toti niste imbecili?
          • +6 (8 voturi)    
            vasily zaetz e superman la voi (Duminică, 29 mai 2016, 7:31)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            iar retorica e legata de claritatea pufoiakai..rata impunge ?
      • +34 (34 voturi)    
        hai sa adaugam si Basarabia rusnacel obraznic (Sâmbătă, 28 mai 2016, 11:23)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Hai sa adaugam si perioada de jaf sovietic de dupa razboi. Hai sa adaugam si refuzul rusilor de a lasa banii din planul Marshal sa ajunga in estul Europei.
        Mai la voi obraznicia e depasita doar de prostie! mars in fundul Siberiei nesimtitilor!
      • +11 (15 voturi)    
        mai nepoate (Sâmbătă, 28 mai 2016, 13:17)

        sachei [anonim] i-a raspuns lui newlook

        nemtii au platit tot. datorita lui antonescu care a negociat direct cu hitler. mai citeste istorie.
        • -10 (16 voturi)    
          Ia uimeste-ma, bunicule cu istoria matale (Sâmbătă, 28 mai 2016, 17:02)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui sachei

          Ia uimeste-ma, bunicule cu istoria matale. Ia arata-ne niste documente, ceva, din care rezulta ca "nemtii au platit tot" ("datorita lui Antonescu/Hitler", hahahahahaha).
      • +6 (6 voturi)    
        pentru new (Sâmbătă, 28 mai 2016, 20:40)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Tu asa stii ? Ca Romania a dat la pastrare tezaurul in Germania ??
        Sau vrei sa discutam despre celelaltae datorii ale rusilor ? In afara de Sovromuri?
        Punem si porcii si gainele furate din ograda de bravii soldati ai armatei rosii ? Dar violurile ? La
        cat evaluezi despagubirea pentru un viol ?
    • +39 (53 voturi)    
      Rusia lu' peste prajit (Sâmbătă, 28 mai 2016, 1:23)

      Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

      Cum ar veni "daca faceati frumos, nu indreptam rachetele spre voi, ci numai va invadam pasnic; acuma daca v-ati obraznicit, va vom invada cu mult tam-tam dupa ce va vom bombarda cu multe rachete cu raza medie de actiune, sa va invatati minte".
      Deja mi-am pierdut somnul de grija rachetelor rusesti. Sud-coreenii au cate o racheta nucleara la fiecare suta de mii de locuitori si n-am auzit sa lesine pe strada de atata stres, ci mai degraba nord-coreenii dau semne de oboseala.
      Oare mai exista lume care sa creada povestile acestui laudaros? Gaspadin Putin nu stie ca in momentul in care va ataca un stat membru NATO un arsenal urias se va porni impotriva sa? A numarat cam cate rachete cu raza mica, medie si lunga de actiune va primi in dar?
      • +14 (16 voturi)    
        tovarasul putin (Sâmbătă, 28 mai 2016, 12:50)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Gabi Sorocianu

        nu-si da nici macar seama ca a cazut in ridicol rau de tot.
        cui se plange? extraterestrilor?
        chiar nu-si da seama ca politica lui externa, bazata pe amenintari incepand cu vecinele ca Ucraina, Romania, Polonia, Estonia, Lituania, Letonia, nu-i vor aduce decat si mai multe bobarnace peste nas din partea lumii civilizate?
        toata lumea ii spune ca e beat, iar el nu se duce la culcare.
    • +19 (41 voturi)    
      Rusia se pregateste de razboi (Sâmbătă, 28 mai 2016, 2:32)

      Caligula [anonim] i-a raspuns lui zzztop

      Cautati asta pe Google "Military expenditure percentage of GDP".

      Din 2011 pana in 2015 Rusia a cheltuit urmatorele procente din venitul national pe armata: 3.7%, 4.0%, 4.2%, 4.6%.

      Comparativ in aceiasi perioada, SUA: 4.6%, 4.2%, 3.8%, 3.5%.

      Nimeni din Europa de Est, exceptand Ucraina (2.4% in 2014, 3.1% in 2015), nu a cheltuit mai mult de 1.9%.

      Daca excludem zonele de conflict si Orientul Mijlociu, Rusia e pe primul loc la cheltuielile de militare.

      Pentru ca aceste cheltuieli continua sa creasca in pofida reducerii pretului la petrol si a sanctiunilor economice, singura concluzie e ca Rusia are un plan de folosire a armatei, plan ce nu poate fi amanat.

      Pentru Romania, e nevoie de cresterea drastica, si imediata, a bugetului de aparare. Ca de, deja suntem o tinta - ca orice vecin al Rusiei.
      • +24 (26 voturi)    
        ...oare? (Sâmbătă, 28 mai 2016, 6:38)

        Matusalem [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

        Oare ce ar castiga Rusia dintr-un razboi?? ...orice calcul arata ca nimic ! ///si atunci de ce ar porni apocalipsa??
        • +3 (13 voturi)    
          Asta depinde de capul ganditorului (Sâmbătă, 28 mai 2016, 15:54)

          Caligula [anonim] i-a raspuns lui Matusalem

          Ce a avut de castigat Germania Nazista din razboi? Ce a fost in capul lui Hitler si Stalin cand si-au impartit sfere de influenta? Ca asta vrea si Putin. De ce nu vrea Putin sa aiba o sfera de influenta extinsa in Asia, ca majoritatea Rusiei se afla in Asia? Ce are de castigat Rusia in Europa? Teritoriu. Asta au vrut intotdeauna.

          Eu cred ca Rusia se pregateste de un razboi nuclear limitat - asa cum arata si doctrina lor de folosire a armelor nucleare - care are sens impotriva unor tari mai mici si ne-nucleare. Un razboi nuclear limitat a dus la infrangerea rapida a Japoniei. De aceea scutul de la Deveselu deranjeaza, pentru ca poate face un razboi nuclear limitat incert, si poate duce la apocalipsa.
          • +4 (4 voturi)    
            N-are teritoriu? Are, atractiv pt. chinezi (Sâmbătă, 28 mai 2016, 21:35)

            Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

            indieni si pakistanezi ca acolo e explozie demografica apocaliptica iar rusii sunt a sitting duck pentru aia.
          • 0 (0 voturi)    
            Ganditorul joaca la cacialma (Luni, 30 mai 2016, 17:51)

            Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

            Asa a jucat si Hitler: i-a mers o vreme. Vremurile alea au cam trecut, de-aia Putin se confrunta cu sanctiuni din partea lumii civilizate. Daca mai adaugi si pretul scazut al petrolului (pe care americanii tin neaparat sa-l vada scazut, de-aia SUA tocmai au devenit exportatoare de petrol), ai o viziune completa a unui Hitler care "n-a putut sa-si ia zborul".
            Rusia lui Putin se pregateste de colapsul final, acestea fiind ultimele zvarcoliri ale unui colos cu picioare de lut. Mai are ceva bani sa produca tehnica de lupta si sa intretina zazania in Syria, Ukraina, Georgia si Azerbaigean, dar cand rusii vor trece pe cartela de alimente e semn ca sfarsitul e aproape. Pana atunci sa ne minunam ce arsenal nuclear are Rusia si sa-l credem pe Putin pe cuvant ca daca ar vrea, ar ajunge in 2 saptamani la Atlantic. Cu tancurile, nu cu Aeroflot! Cum ar veni: "Lauda-ma gura, ca diseara-ti dau friptura".
      • +25 (33 voturi)    
        Comparati mere cu cai... (Sâmbătă, 28 mai 2016, 8:37)

        Lucky [anonim] i-a raspuns lui Caligula

        Din comparatia dvs. ar rezulta ca Rusia aloca un buget pentru inarmare mai mare decat chiar SUA, ceea ce nu este corect intru-cat PIB-ul SUA (cca. 18.000 miliarde $) este de cca. 9 ori mai mare decat PIB-ul Rusiei (cca 2.000 miliarde $) PIB care si el este in cadere libera datorita pierderilor din vanzarile de gaze si titei - principala sursa a venitului rusesc.
        Faceti calculul corectat si veti trage alte concluzii...
        • -12 (26 voturi)    
          compara realitatea nu hartiile (Sâmbătă, 28 mai 2016, 10:57)

          gigi1 [utilizator] i-a raspuns lui Lucky

          Armatele se compara prin potential nu prin bani deoarece de ex un tanc are costuri diferite in functie de costurile de munca, costurile cu materiale etc, usa chiar daca are cheltuieli militare mai mari un avion de ultima generatie de ex la ei costa de 10x ori mai mult decat echivalentul rusesc.
          • +12 (18 voturi)    
            armatele ca si masinile (Sâmbătă, 28 mai 2016, 12:10)

            Io. [anonim] i-a raspuns lui gigi1

            probabil efortul procentual al unui neamt sa cumpere un BMW in Germania e echivalent cu cel al unui roman sa cumpere o Dacia in Romania.
            Valoarea absoluta 40mii de euro vs 10mii de euro iti da in general si diferenta de calitate.
            Avionul american de ultima generatia daca costa de 10x mai mult decat echivalentul rusesc cel mai probabil oglindeste o diferenta de calitate cel putin de acelasi ordin de marime.
            Calitate vs cantitate e o discutie complicata, dar in discutia de fata SUA are un avantaj net la ambele categorii.
            • -8 (14 voturi)    
              masinile comerciale vs militare (Sâmbătă, 28 mai 2016, 12:21)

              gigi1 [utilizator] i-a raspuns lui Io.

              Multe "probabil" in comentariul tau, dupa cum spuneam nu pretul sau banii conteaza la echipamentul militar ci potentialul pe terenul de lupta, caracteristicile tehnice, precizia, fiabilitatea etc compari un bun de consum la care conteaza finisaje, marketing etc cu un echipament militar unde conteaza cu totul altceva.

              Poti sa te convingi singur ca ceva mult mai ieftin este la fel de bun

              http://planes.axlegeeks.com/compare/174-214/Lockheed-F-22-Raptor-vs-Sukhoi-Su-35

              Si in plus in timp de razboi resursele interne inclusiv cele umane nu mai au legatura prea multa cu banii, se poate lucra si pro bono sau cu forta pentru armata.
              • +8 (8 voturi)    
                si cat timp rezisti? (Sâmbătă, 28 mai 2016, 16:05)

                ..13 [utilizator] i-a raspuns lui gigi1

                Cu matul gol lucrând benevol in armata?

                Cat randament pot sa dai ca om/specialist in aceste conditii?

                Banul ramane extrem de important atunci când il ai, iar când nu il ai ramane avatanjalul a ceea ce ai pe tine si langa tine si mai ales ceea ce ai in cap.

                Final - avanataj USA!
                ball- set- meci!

                THE END
              • +3 (3 voturi)    
                gigi (Duminică, 29 mai 2016, 7:49)

                toxx [utilizator] i-a raspuns lui gigi1

                bai nea gigi, stirea cu racheta care nu prea a zburat cand era Putin la lansare nu e atat de veche, cand s-a enervat mujicul si a arestat pe toata lumea de acolo... cam asa merg lucrurile la ei, rachete care nu zboara, tancuri care iau foc la parade si multe altele.
          • +6 (6 voturi)    
            Realitatea este ca (Sâmbătă, 28 mai 2016, 23:09)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui gigi1

            rusii n-au nicio sansa in fata NATO intr-un razboi conventional.

            Submarine, avioane, portavioane, tancuri, pregatirea militarilor...toate sunt mult mai bune la NATO.

            Asta-i motivul pentru care ne aduc mereu aminte ca au rachete cu focoase nucleare.

            Acum e clar?
            • -1 (5 voturi)    
              Realitatea e mai complicata (Duminică, 29 mai 2016, 3:53)

              Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Luk

              Intr-un razboi conventional rusii nu au suficiente forte, dar intr-un razboi neconventional pot sa-si incerce norocul. De aceia ei cheltuie acum pe rachete si submarine nucleare de atac.

              Putin a spus de mult ca vrea Dobrogea. Daca nauceste Romania cu una sau doua lovituri nucleare, poate distruge cateva poduri peste Dunare si taia accesul militar la Dobrogea si foarte probabil Bugeac. Odata ocupata, Dobrogea va fi subiect inchis - asa cum e Crimeea - iar accesul Marea Neagra nu va putea fi folosita la comert de catre tarile Europene. In cazul asta Romania, ca tara fara acces la mare, va fi slabita considerabil, asa cum e RM, care din perspectiva istorica ar fi trebuit sa aiba acces la Marea Neagra.

              De accea suntem o tinta importanta pentru rusi. Deveselu e doar un pretext.
              • +5 (5 voturi)    
                Eram tinta si fara Deveselu. (Duminică, 29 mai 2016, 17:53)

                Luk [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

                Pretext gasesti oricum, aliati nu prea gasesti.

                Ce-i cert e ca Rusia nu e in niciun fel prieten.
              • 0 (0 voturi)    
                Una, doua lovituri nucleare? (Luni, 30 mai 2016, 18:11)

                Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

                Una, doua lovituri nucleare si au luat Dobrogea?
                Pai de ce n-au luat Dobrogea din prima, de ce si-au mai pierdut vremea cu Crimeea?
                Adica cum Deveselu e un pretext? Suntem tara membra NATO, sau nu suntem? Si daca suntem, Dobrogea, care e o provincie romaneasca, nu e aparata de NATO? Adica NATO se va uita in partea ailalta cand Putin va arunca bomba?
                Romania este o tinta asa cum orice stat membru NATO este o tinta, nimic nou sub soare, dar daca nu eram in NATO, acum vorbeam despre prietenia romano-rusa si ne explica Putin cu cine trebuie sa fim prieteni si cu cine nu, desigur, livrandu-ne petrol, gaze naturale si coruptie la preturi rezonabile, asa cum a mai facut-o prietenul de la rasarit si in trecut.
                Basarabia, Nordul Bucovinei si Bugeac-ul au fost rupte din trupul Romaniei pe vremea cand nu exista NATO, asa ca mai las-o moarta cu tinta care am devenit de cand ne-am incardasit cu americanii.
                Parerea mea este ca pentru Putin democratia occidentala este ultimul lucru pe care si-l doreste la granitele Rusiei, o Rusie care numai democratica nu este, altfel Putin n-ar fi ajuns cu un salariu de $100000 pe an cel mai bogat om al planetei. Si atunci cand lumea vrea ceva belsug, Putin ii arata pisicu': "Daca n-as fi Eu, ati fi slugile occidentului: numai Eu pastrez sufletul rus intact!".
                Despre asta e vorba.
        • +6 (8 voturi)    
          Nu ai dreptate ! Cel pe care il critici se refera (Sâmbătă, 28 mai 2016, 13:00)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Lucky

          la tendinta, la trend, cum se mai zice acum !

          Ori tendinta la rusi este sa creasca incontinuu bugetul "apararii" (vorba vine, ca numai de aparare nu e vorba- vezi, Crimeea), indiferent ca PIBul lor se prabuseste, in timp ce la americani, unde PIB-ul a crescut, tendinta era de scadere. Acum, de curand Obama a anuntat triplari de cheltuieli si alte alea.

          PS. Deci, dupa parerea mea l-ai criticat in mod gresit pe Caligula !
          • -2 (4 voturi)    
            Nu. (Sâmbătă, 28 mai 2016, 23:12)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            Reducerea PIB-ului a determinat reducerea cheltuielilor in toate celelalte sectoare, in timp ce in sectorul militar valoarea a fost mentinuta. Bugetul sectorului militar a crescut foarte putin in termeni absoluti (exprimati intr-o moneda serioasa, nu in ruble).

            Cu un pic de aritmetica o sa intelegi si de ce cresc relativ cheltuielile sectorului militar.

            Pacat de voi.
        • +9 (11 voturi)    
          Economia Rusiei este de 10 ori mai mică (Sâmbătă, 28 mai 2016, 13:37)

          Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui Lucky

          .

          Economia Federaţiei Ruse este de 10 ori mai mică decât a SUA !

          SUA au un PIB (NOMINAL !!!) de vreo 15.000 miliarde $ şi Rusia vreo 1500 miliarde $

          PIBul SUA este cam egal cu PIBul Uniunii Europene, iar PIBul Rusiei este cam egal cu PIBul Canadei (de vreo zece ori mai mic decât PIBul SUA sau UE)

          Cam asta este realitatea... rusu şi dacă se umflă tot este de vreo 20 de ori mai mic decât capacităţile NATO !!!

          Singurul lucru care îl au este bomba atomică şi mârlănia !
        • +5 (5 voturi)    
          cert este ca... (Sâmbătă, 28 mai 2016, 16:00)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Lucky

          Rusia aloca o parte relativ mare pp din bugetul sau pentru inarmare.

          Care sunt rezultatele inarmarii in Rusia vs. USA si care este eficienta acestora este o alta parere. Sper ca acum sa nu imi moara si Emailul cum mi-a murit FB când am comentat la articolul/videoul Reuters....

          Lumea este in schimbare!
      • +25 (27 voturi)    
        Putin (Sâmbătă, 28 mai 2016, 9:02)

        George [anonim] i-a raspuns lui Caligula

        10% din 100 este 10 (ruble)...
        5% din 10000 este 500 ($)...
        Depinde la ce te raportezi.
        Suma rusilor este mult mai mica...Dar efortul financiar mai mare,da.
        La americani suma este mult mai mare si efortul economic mai mic...
        • +3 (23 voturi)    
          ireal (Sâmbătă, 28 mai 2016, 9:54)

          mita sucila [utilizator] i-a raspuns lui George

          e incredibil ca omul a luat o gramada de likeuri pt postul ala aberant. Atatia oameni nu realizeaza ca PIB ul SUA este imens in raport cu cel al Rusiei?
          Sinistru.
          Ma declar incompetent in a aprecia lipsa de competenta a romanului
          • +3 (13 voturi)    
            Pai esti incompetent (Sâmbătă, 28 mai 2016, 13:45)

            silmix [utilizator] i-a raspuns lui mita sucila

            Tu nu ai inteles nimic

            Bugetul de aparare al SUA scade constant pe cand cel al Rusiei creste.

            Nu conteaza diferenta enorma dintre cele doua ca asta e doar din vina comunsitilor mazetisti vodkaristi , e vorba de evolutie.

            SUA cheltuie din ce in ce mai putin pe inarmare in timp ce Rusia tot mai mult.

            Cine se pregateste de razboi?
            • +2 (4 voturi)    
              ca si concept (Sâmbătă, 28 mai 2016, 16:10)

              ..13 [utilizator] i-a raspuns lui silmix

              Rusia cheltuie procentual mai mult din GDP, dar mai putin caa suma pentru inarmare. Nu ca nu ar vrea sa se inarmeze pana in dinti, dar oamenii lor tocmai au inteles ca se poate si altfel trai, adicalea cu apa calda, cu mancare in frigider, cu o masina pe care o achiti cinstit din munca ta....

              Sigur politica Rusiei arata ceva - doreste ca supuna tot ce misca, pana si musca care intra in spatiul aerian rusesc/sovietic... - vezi accidentul aviatic din Ucraina...

              Nu poti schimba asa, dintr-o data, mujicii!
        • +18 (22 voturi)    
          Sa nu uitam (Sâmbătă, 28 mai 2016, 12:08)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui George

          Ca PIB-ul Rusiei s-a prabusit cand a cazut pretul gazelor si al petrolului.

          Cred ca n-au bani de trolli inteligenti si folosesc doar tampiti in Romania.
          • +3 (5 voturi)    
            :)))) (Duminică, 29 mai 2016, 7:53)

            toxx [utilizator] i-a raspuns lui Luk

            made my day comentariul asta ! +1
      • +15 (19 voturi)    
        Daca o tin . . . (Sâmbătă, 28 mai 2016, 9:54)

        Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

        . . . tot asa, probabil ca se vor razboi cu propriul lor popor, cand acestuia ii va ajunge cutitul la os si foamea-n mate!
      • -5 (15 voturi)    
        Bai Caligula ... (Sâmbătă, 28 mai 2016, 11:08)

        BillyMv1 [anonim] i-a raspuns lui Caligula

        ... tu crezi ca aici te adresezi prostilor cu care esti tu obisnuit sa conversezi?
      • +9 (11 voturi)    
        In conditiile in care cheltuie de la an la an (Sâmbătă, 28 mai 2016, 13:12)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

        tot mai mult pt inarmare, cu toate ca situatia economica grea ar trebui sa-i indemne la mai multa "cumpatare" in acest domeniu, da si eu cred ca si tine ca Putin cheltuieste cu un scop.

        In fond, actiunea de ocupare a Crimeii, ce a insemnat daca nu o actiune de forta , pt care trebuie sa fi pregatit militar tot mai bine !

        E foarte posibil sa aiba un plan, e foarte posibil ca in viziunea lui Putin planul acesta sa nu poata fi amanat. Si e foarte posibil ca, datorita contra-actiunii statelor oponente Rusiei , statelor membre NATO, dar nu numai, Putin sa fie nevoit sa-si amane planul sau chiar sa-l abandoneze. Asta insa nu se poate intampla-repet- decat in urma unei atitudini clare, transante a NATO, materializata prin actiuni concrete de inarmare , de descurajare a Rusiei.
        • +5 (5 voturi)    
          Importanta Crimeii (Sâmbătă, 28 mai 2016, 18:44)

          Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          De ce au trebuit sa anexeze Crimeea in conditiile in care deja aveau baze militare acolo? De ce au trebuit sa riste sanctiuni economice pentru asta?

          Daca sustineau doar separatistii rusi in estul Ucrainei, probabil ca ar fi putut scapa de sanctiuni, asa cum au scapat de sanctiuni in Transnistria, Osetia de Sud, Abkhazia. De ce e asa de valoroasa Crimeea si e in plan? Ce vor sa faca acolo de pe un teritoriu unde nu vor sa plateasca pensionarii?

          Care e urmatorul pas de acolo? De ce Deveselu deranjeaza atat de mult pentru urmatorul pas pe care rusii vror sa-l faca? Putin nici macar nu vorbeste cu romanii, de ce?

          Cred ca raspunsul e clar.
    • -23 (31 voturi)    
      Ha Ha (Sâmbătă, 28 mai 2016, 3:20)

      Lore [anonim] i-a raspuns lui zzztop

      Ce razboinici ati devenit cu mina altora!
    • -4 (12 voturi)    
      la tzanc (Sâmbătă, 28 mai 2016, 12:43)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

      scutul se pare ca va fi de folos...
      .....................
      V-ati putea afla in raza de actiune a rachetelor rusesti..
  • -47 (63 voturi)    
    nu conteaza (Sâmbătă, 28 mai 2016, 0:48)

    xanti [utilizator]

    Babuinii de la noi vor razboi.
    • +40 (54 voturi)    
      Da, aia ai tai din Rusia vor razboi (Sâmbătă, 28 mai 2016, 1:09)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Cine a furat teritoriul Ucrainei? NATO? Nu, Rusia a facut-o, si tot Rusia se da amenintata?

      Sunteti patetici, si voi si seful vostru.

      Dar e-n ordine, Fed. Rusa nu va supravietui pana in 2025.
    • +33 (41 voturi)    
      trolliloli (Sâmbătă, 28 mai 2016, 1:14)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Asa-i tov. Phutin, trollii tai propovaduiesc aceeasi idee pe-aici.
      Ceva nou? Sau pur si simplu repeti oficial ce ne-au spus trollii tai de ani de zile...?

      Destul de patetic totusi... sa iti trimiti trollii sa scrie comentarii pe-aici, dupa care sa spui exact aceelasi lucru la intalnirea cu comunistul grec. Esti cam previzibil, Phutinel... si tu si trollii tai.
      • -27 (35 voturi)    
        Si Putin iti raspunde? (Sâmbătă, 28 mai 2016, 4:57)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

        Si Putin iti raspunde? Vad ca i te adresezi direct.
        • +24 (26 voturi)    
          tocmai a raspuns prin tine rusnacel (Sâmbătă, 28 mai 2016, 11:25)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Nu esti tu pe statul de plata al lui Putin?
          Deci e sarcina ta sa raspunzi si faci propaganda de doi lei.
    • +7 (7 voturi)    
      tocmai (Sâmbătă, 28 mai 2016, 12:56)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      l-ai facut babuin pe putin.
      bine macar ca rescunosti. :))
  • +39 (49 voturi)    
    Din ce inteleg eu din logica cracanatului (Sâmbătă, 28 mai 2016, 0:53)

    VodkaPropelled [anonim]

    e ca rachetele rusesti nu puteau lovi Romania pana sa se instaleze scutul fiindca ... era mult prea usor, unde ar fi fost provocarea ? Au si rachetele rusesti mandria lor se pare.

    Bravo tie, mai Putin, ai bagat spaima in pensionarii americanofobi de la noi care te-ar crede orice ai spune. , Tot e ceva, sa stii !
  • +16 (26 voturi)    
    boss (Sâmbătă, 28 mai 2016, 0:53)

    giigi [utilizator]

    intamplator avem o chestie care se ocupa de chestii de astea zburatoare.. :)
    no problemo, daca-i nevoie mergem la americani si mai cerem zece la fel, la o adica le si platim, o suma mica pe langa pib si stii ca nu mai zboara randunica pe deasupra.. :)
  • +20 (36 voturi)    
    Senzational (Sâmbătă, 28 mai 2016, 0:55)

    pag [utilizator]

    De parca nu eram deja tinta. Diferenta e ca acum trebuie sa trimita doua ss-18 satan, nu una singura :). O dracie de asta e capabila sa care 10 focoase si 30 de decoy-uri. Doua sunt arhisuficiente sa suprasolicite scutul de la Deveselu.
    Asta parca e prost, scutul de la deveselul nici macar nu conteaza in fata arsenalului lor, dar isi incordeaza musciul de aiurea.
  • +30 (40 voturi)    
    Ce mai e nou? (Sâmbătă, 28 mai 2016, 0:58)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    Nu e prima data cand ne ameninta prostul asta, probabil nu va fi nici ultima.

    Simte ca i se apropie sfarsitul, momentul cand supararea populatiei va atinge maximul.

    Apropos, ati vazut clipul cu Medvedev in Crimeea spunand pensionarilor "Nu sunt bani, descurcati-va!"?

    Deci problemele Rusiei sunt insurmontabile, ne putem astepta la reactii disperate din partea lui Putin si a celorlalti clovni.
    • +15 (23 voturi)    
      Nu e pentru pensionari (Sâmbătă, 28 mai 2016, 2:00)

      Caligula [anonim] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

      Nu au luat ei Crimeea pentru pensionari, au luat-o ca sa domine Marea Neagra si sa aiba de unde sa lanseze atacuri impotriva vecinilor.

      Problema e ca Rusia se simte amenintata de vecini pentru ca isi tot creste teritoriul. Daca nu avea Crimeea, Rusia nu era amenintata, pentru ca nu eram vecini.

      Pentru a face fata pericolului, situatia in domeniul apararii trebuie imbunatatita radical. In plus, e important sa fie continuate, si chiar extinse, sanctiunile economice. In acest fel, Rusia va fi nevoita sa faca negot cu China in termenii chinezi de exploatare a resurselor naturale - ca Rusia pe asta se bazeaza -, si va cadea in propria-i capcana. Acolo in Siberia e jocul, chinezii au nevoie de ea.
  • -30 (56 voturi)    
    h tan h epi tas (Sâmbătă, 28 mai 2016, 1:06)

    Mazeta [utilizator]

    Romanii si polonezii nu au un scut, ci sunt un scut.
    • +16 (26 voturi)    
      raspunde (Sâmbătă, 28 mai 2016, 3:28)

      camasa_neagra_la_gat [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      clar daca poti cu da sau nu: rusii ne intreaba sau ne-au intrebat vreodata pe noi cand isi fac ei tot felul de rachete?
      Si daca noi si nici altii nu le spun "nu va construiti baze militare in Transnistria sau aiurea in alta parte ca ne simtim amenintati!",( si mujici totusi o fac) ei cum p.l.m. isi permit sa ne spuna noua ce sa facem la noi acasa??
    • +21 (25 voturi)    
      CE-AI PATIT MAZETO ? (Sâmbătă, 28 mai 2016, 9:25)

      arheopterix [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ...S-a urcat pufoaica la cap ?....Ai dat in hipoglicemie ca nu mai vin banii de la Savusckina ? ... .Sau te dai cult ? Abia astept ca mana lunga a justitiei noastre sa se infiga in parul tau de tradator si participant activ la razboiul informatic impotriva tarii si propaganda ostila
    • +12 (12 voturi)    
      Bullshit. (Sâmbătă, 28 mai 2016, 12:11)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Avem PIB/capita mai mare decat al rusilor. Sunteti niste amenintari pentru cetatenii rusi, nu pentru romani si polonezi.

      Poate va apucat si de treaba, destul cu vorbitul la bautura.
      • +2 (4 voturi)    
        obraznic (Sâmbătă, 28 mai 2016, 16:16)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        nenea ala!

        Bullshit.
  • -30 (34 voturi)    
    Just! (Sâmbătă, 28 mai 2016, 2:06)

    contest [anonim]

    Fiecare popor Roman are Deveselu care i se cuvine! Amin nuclear dacotrac! :(
    • -25 (27 voturi)    
      Niscai refugiati la Deveselu (Sâmbătă, 28 mai 2016, 8:28)

      contest [anonim] i-a raspuns lui contest

      erau de preferat! Nu numai acolo ci pretutindeni si in numar mare ( invazie!)! Si in catolica Polonie, erau de preferat refugiatii, scutului antiracheta!
      • +7 (9 voturi)    
        Ce ma amuza teribil la voi postaceilor rosii, (Sâmbătă, 28 mai 2016, 13:20)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui contest

        e ca va raspundeti la propriile comentarii, nicidecum la comentariile celor care va ataca, va desfinteaza, va critica ideile.

        PS. Asta sa fie definitia postacului "sovietic" ?
        • -4 (4 voturi)    
          Si daca nu Rusia, (Sâmbătă, 28 mai 2016, 18:48)

          contest [anonim] i-a raspuns lui Susufler0

          atunci rupeti voi, noii membrii ai Aliantei si fosti vajnici tovarasei, pana la sfarsit, hm!, ai Tratatului de la Warsaw, relatiile diplomatice cu Moskova, cu Teheranul si nu mai profitati, cautati, exploatati naivitatea legitima a unora pe care-i minusati aici cu sadismul propriu voua inca din timpul cand il pazeati pe genialul strateg scornicestean!
          • +4 (4 voturi)    
            'Aide, mai tovarase, ma desconspiri aici (Duminică, 29 mai 2016, 12:38)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui contest

            de fata cu toata lumea ?

            Doar stii ca puteam vorbi in particular, la ambasada, la voi !

            PS. Lasand gluma la o parte, fa un exercitiu de imaginatie si inchipuie-ti ca, din diferite motive, nu am intrat in NATO, nici in UE si pastram legaturile firesti cu Jugos... pardon cu Serbia, prietena noastra traditionala inca de pe vremea lui Tito. Suntem deci in anul 2016, in sfera de influenta a Rusiei.

            PPS. Ne este mai bine ca acum, nu-i asa ?
    • +12 (14 voturi)    
      Trebuie sa recunosc (Sâmbătă, 28 mai 2016, 12:14)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui contest

      Sunt postari la care as da minus pana as obosi.
      Asta e una dintre ele.
      • -6 (6 voturi)    
        Va compatimesc, (Sâmbătă, 28 mai 2016, 18:50)

        contest [anonim] i-a raspuns lui Luk

        sunteti prea de tot sentimental! ;)
        • +2 (2 voturi)    
          Multumesc. (Duminică, 29 mai 2016, 17:54)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui contest

          Raman dator.
  • +26 (30 voturi)    
    pokerface_putin (Sâmbătă, 28 mai 2016, 2:24)

    eu maa [anonim]

    putinica esti cam gambler...
    chiar crezi ca mai punem botu..?
    • +11 (13 voturi)    
      zero dark 30 (Sâmbătă, 28 mai 2016, 10:02)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui eu maa

      ne asteapta, premiera LIVE ww va fi de Ignat, un Cracanat vom mantui !
      Magiunov este rugat sa isi faca bagajele ! si go to Mujicia !
  • +16 (20 voturi)    
    Rusia ... (Sâmbătă, 28 mai 2016, 3:46)

    Geo7 [utilizator]

    Mentalitatea liderilor Rusiei pare desprinsa dintr-un film despre automutilare si autosabotare.... Cati oameni din lume se imbulzesc la ambasadele rusesti din lume pentru a emigra in Rusia?
  • -22 (22 voturi)    
    Strateg genial, (Sâmbătă, 28 mai 2016, 4:30)

    contest [anonim]

    Dzeu e la Deveseluuu! Nici Saddam Hussein n-avea armament nuclear! Ha,ha,ha! :P :(
  • +18 (24 voturi)    
    Phutin in delir (Sâmbătă, 28 mai 2016, 4:56)

    Locke Lamora [utilizator]

    Cand o fi Romania in raza rachetelor, inainte sau dupa dezmembrarea Mujiciei, de foame???
  • +19 (23 voturi)    
    Putin ameninta Romania (Sâmbătă, 28 mai 2016, 6:05)

    CALIN MANTA [anonim]

    Un bandit ordinar / nici o diferenta fata de Stalin, care este si el stimat in Rusia..Sa fii bandit, sa ocupi alte teritorii,sa fii porc, nesimtit,alcoolic,nerusinat e o caracterisrtica a poporului rus si de aceea e apreciata si in ziua de azi..Cine il uraste azi pe PutiN?? Care rus regreta ocuparea Crimeei?? Un popor de banditi ordinari../genetic sint defecti ! Rusii sint mindri cu putin si cu stalin...cum spuneam / un popor de rahat !
    • -5 (5 voturi)    
      De ce mentineti relatiile diplomatice?! (Sâmbătă, 28 mai 2016, 18:30)

      contest [anonim] i-a raspuns lui CALIN MANTA

      Ipocriti!
  • +16 (20 voturi)    
    ! (Sâmbătă, 28 mai 2016, 6:43)

    Kpriciu [utilizator]

    Decat sub rus, mai bine deloc!
  • -9 (17 voturi)    
    da (Sâmbătă, 28 mai 2016, 7:32)

    gigi [anonim]

    Desi HN pare sa fie un site care respecta dreptul la libera exprimare in fapt nu e chiar asa. HN poate cenzura limbajul licentios, agresiv care incita la ura si violenta de orice natura si sa blocheze orice postare de acest gen.
    Dar in acelasi timp trebuie sa lase posibilitatea tuturor cititorilor de buna credinta care apreciaza calitatea materialelor jurnalistice promovate sa-si exprime opinia fara nicio temere de natura politica.
    In alta ordine de idei daca nu a folosit termenul de racheta de ce in titlu este mentionat acest lucru.
    " La Radio Erevan : Vladimir Vladimorovici a castigat o masina Volga. Revenim in fapt nu a castigat o Volga ci o bicicleta si nu a castigat-o ci i-a fost furata.@
  • -18 (24 voturi)    
    Se aude in TARG (Sâmbătă, 28 mai 2016, 7:46)

    sipu [utilizator]

    ca USA a trimis "rasad" de "ciuperci" si la romani si la polonezi cica!!! alea de le au polonezi "infloresc" mai repede, astea de le-au luat romani sunt un pic mai tarzii "infloresc" la cateva minute distanta de alea de la polonezi
    PS: O fii adevarat nu o fii .....................................
    • +5 (5 voturi)    
      O fi sau nu o fi, NU cu 2 de i! (Sâmbătă, 28 mai 2016, 21:41)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui sipu

      mai frate, agramatismul vostru e nasol!
      • +5 (5 voturi)    
        Fiti nitel mai tolerant ! (Duminică, 29 mai 2016, 12:41)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        Nu scriu in lb. lor materna.
  • +11 (17 voturi)    
    optimism (Sâmbătă, 28 mai 2016, 8:21)

    gaşparin [anonim]

    Ne-a ajuns destul perioada de jumătate de secol,în care am fost "idiologizaţi"în socialismul idealectic ce nu aveai dreptul la gândirea de exprimare liberă,la ocooperare independentă,la o securitate a propriei dorinţe .
    Cred că nu ne mai doare acum de gargara gratuită ce o fac ruşii,ei, acest popor ce a ştiut tot timpul să trăiască pe spatele altora,mereu într-o expansiune,de parcă nu le-ar ajunge teritoriul ce îl au,mereu îşi caută noi zone de influenţă.
  • -4 (22 voturi)    
    Libertate, serviciilor si cleptocratilor! (Sâmbătă, 28 mai 2016, 8:45)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Maine - poimaine o sa mergeti sa bateti la usa tinerilor care inca n-au plecat in strainatate sa-i trimiteti pe front si-o sa va scuipe in fata! Pentru ce sa lupte? Pentru economia militarizata si cleptocraticizata? Sa lupte ca serviciile si cleptocratii sa-si poata continua prosperitatea pe spinarea oamenilor? Nu mai simplu emigreaza?
    Libertate in economie!!! Nu misca nimic in tara asta daca nu esti din servicii! Sau daca nu esti cleptocrat! Vedem acum cum piata pharma care ar trebui sa musteasca de profesionisti este intesata de securisti. In conditiile in care daca esti specialist in domeniu NU AI VOIE SA DESCHIZI o noua afacere! "Ce-au deschis securistii sa nu fie concurat"! SI ASA E TOATA ECONOMIA! Lasati-i pe cei care se pricep sa lucreze pe cont propriu sa aduca bani la buget! Doar asa veti putea cladi o armata serioasa! CU banii lor! Nu va vor da in veci securistii sau multinationalele bani de armata!
    • +7 (13 voturi)    
      auzi bai gigel (Sâmbătă, 28 mai 2016, 11:29)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      dar tinerii care au luptat in primul sau al doilea razboi mondial erau toti patroni sau profesii liberale?
      Ce Dzeu are de face apararea tarii in caz de razboi cu economia si cu bazaconiile tale.
      Oricum esti pe langa subiect fiindca doar rusii se mai bazeaza in doctrina pe puhoaie de rezervisti prost echipati si antrenati. Doctrina NATO(deci si a noastra e un pic diferita)
      • -8 (12 voturi)    
        Cred ca tu esti pe langa! (Sâmbătă, 28 mai 2016, 13:13)

        Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Nu vezi ca nu avem avioane, nave, masini de teren? Din ce vin astea?
      • +5 (7 voturi)    
        Pe langa subiect ca orice hipster ! (Sâmbătă, 28 mai 2016, 13:22)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Sau cum foarte plastic ai spus : ca orice GIGEL !
        • -6 (10 voturi)    
          Asa e. (Sâmbătă, 28 mai 2016, 14:43)

          Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Dar n-aveti bani nici de 3 avioane! Bagati voi pumnul in gura si continuati jigodismele servicii-cleptocrati si spuneti alora care va urasc ca sunt hipsteri si vor creste 100 de avioane in curtea voastra!
          Salvarea nu va veni de la astfel de redusi ca voi! Voi sunteti buni de carne de tun nu de strategii!
          • +7 (9 voturi)    
            spirt=pufoiaka pentru ora$heni (Sâmbătă, 28 mai 2016, 14:53)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

            mai sunteti multii mujici in zona ?
          • +5 (7 voturi)    
            Bai, hipstere, cine-ti baga pumnul in gura ? (Sâmbătă, 28 mai 2016, 15:29)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

            Vad ca debitezi netulburat dupa punctajul pe care il aveti (ghici, de unde il aveti ?)

            Ori, voi, mustind de inteligenta, asimilati "minusurile" pe care le primiti cu bagatul pumnului in gura ? Te pomenesti !

            In cazul asta, intr-adevar, fondurile au scazut drastic, daca nu-si permit unii mai de soi decat voi.
            • -3 (7 voturi)    
              Pur si simplu nu ganditi! (Sâmbătă, 28 mai 2016, 19:30)

              Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              Sunteti ca pe timpul lui Ceausescu! Daca e vorba de Putin trebuie sa spui doar ca papitoiiul ala "pitic cracanat"., "pufoaika" si mai are el niste sabloane! Si atat e acceptat! Nu vezi ce jaf se face la tine in curte! Nu vezi ca n-ai bani decat de niste avioane la mana a 7-a! Dar daca-ti critica cineva cleptocratii sari in aer usturat!
              Da probabil iti arunca si tine niste oscioare de-aia latri cu atat patos! Dar nu uita ca restul nu le primesc! Si nu s-ar duce cu bucurie la razboi pentru ca voi sa continuati sa ciorditi!
              • +4 (6 voturi)    
                Cu "pufoaica" ai gresit "adrisantul", (Duminică, 29 mai 2016, 12:51)

                Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

                nu locuieste aici !

                Celelalte baliverne , bai, spirt trezit, iarasi,balestele in alta parte ! De unde ai tras tu concluzia ca eu as tine partea cleptocratilor, mai idiotule ? Pt ca imi convine ca Romania e in NATO si in UE ? Pt ca imi convine ca Romania nu e acum prietena cu Serbia si nu e in situatia in care e tara asta,aceea de a face cu ochiul lui Putin si de a intinde mana la UE ?
                PS Chiar nu stiu de ce imi pierd timpul cu tine !
                • -2 (4 voturi)    
                  Nu am gresit! (Duminică, 29 mai 2016, 17:11)

                  Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                  Sunteti aceiasi mancatori de ce nu trebuie!
      • -5 (9 voturi)    
        economia si razboiul (Sâmbătă, 28 mai 2016, 14:27)

        gigi1 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Trebuie sa ne mobilizam sa ne aparam pamantur ... creditele la banci si mosiile oligarhilor.
  • +12 (16 voturi)    
    propunere (Sâmbătă, 28 mai 2016, 8:52)

    ecm [anonim]

    Daca vii la Atena si faci asa declaratii ce/ar fi sa nu mai ai dreptul sa calci in spatiul european?
  • -13 (15 voturi)    
    Putin... (Sâmbătă, 28 mai 2016, 8:56)

    George [anonim]

    A iesit Grecia din UE si nu stim noi ? A iesit Grecia din NATO si nu s-a anuntat ?
    Parca,persoane aproape "anonime" dintre politicienii Rusiei sunt,de ceva timp,"persona non grata" in zona UE si NATO...Se stie de ce...Am avut si noi un eveniment in care,unii,au facut mare caz de vizita unui om politic din Rusia.Poate Putin este in Grecia in vizita "particulara" !!!
    Acum ce sa mai credem ?
    Raspunsul este dat,cred eu, de "personalitatea" conducatorilor politici romani. Ghiocelul este floarea lor preferata !
  • -16 (28 voturi)    
    Deveseleni suntem cu totii (Sâmbătă, 28 mai 2016, 9:09)

    BillyMv1 [anonim]

    "... de astazi suntem fortati sa luam anumite masuri pentru a ne asigura securitatea ..."

    Este chiar atat de greu de inteles legatura cauza efect pentru careva pe-aici? Dar sa lasam asta deoparte, am o intrebare unica pentru tinerii si vocalii razboinicii ai luminii de pe-aici ...

    Caci, dragii mei, pentru o singura clipa doar, as vrea sa faceti un simplu exercitiu de empatie si de explorare in gand a viitorului (hai, va rog, o mica sfortare).

    Inchipuiti-va ca sunteti deveseleni, locuitori in Deveselu, si ca o neintelegere ori un accident petrecut intre NATO si Rusia, undeva, oriunde la granita de vest a Rusiei (A RUSIEI) degenereaza in razboi, si razboiul escaladeaza rapid pana-ntr-acolo incat coplesita (eventual) de fortele NATO, Rusia se hotaraste sa lanseze rachete balistice.

    In tot timpul asta, Romania desi membra NATO, nu intervenise si nu participase in niciuna din actiunile agresive impotriva Rusiei; a stat in expectativa.

    Si care credeti ca ar fi prima actiune militara strategic rezonabila pe care ar lua-o armata rusa? Evident ca protejarea rachetelor sale impotriva posibilelor sisteme anti-racheta, unul dintre ele, aflat la Deveselu, pentru a-si asigura sucesul loviturii si intoarcerea sortii in favoarea sa in razboiului tocmai inceput de NATO.

    Erati deci, daca va amintiti inceputul acestui exercitiu mental, tarani in Deveselu. Ei bine, dupa tot acest sir de evenimente culminand cu lovitura preventiva ruseasca impotriva sistemului de la Deveselu, nu veti mai fi NIMIC, nimic in afara de un singur lucru ...

    ... niste prosti care au acceptat sa se ofere drept gaj si SCUT uman, de prim sacrificiu si "semnal" pentru protejarea ALTORA, a "elitei" acestei lumi, o lume de-acuma cu totul intoarsa pe dos.
    • -19 (23 voturi)    
      Sofisticated weaponry :( (Sâmbătă, 28 mai 2016, 10:03)

      contest [anonim] i-a raspuns lui BillyMv1

      Dronele lui Obama gresesc sistematic, victimele sunt civilii afgani, irakieni etc. Cu cat mai sofisticat armamentul, cu atat mai mari sansele de alerta falsa, Putin a si insistat: Iranul NU ARE so nu va avea armament nuclear!, deci, deja Ro.& Po. au oferit teritoriul national din Europa! unui armament USA transatlantic 100%, cu accentuata vocatie pentru eroare, precum dronele! Romania si Polonia sunt target-uri justificate, doar Russia este vizata, numai ea dispune de arsenal nuclear in est-Europa, nu Iranul!!! Ro.& Po. si-au semnat viitorul, pot dormi linistite, nu trebuie sa mai fie "destepte", cum indeamna, naiv, imnul Romanesc, nici un generalissim Roman sau Polonez nu va putea rectifica eroarea deciziei unui soldatel de peste Oceanul Atlantic, replica nimicitoare Ruseasca va fi fost deja...
      • -15 (21 voturi)    
        Desteptrea la (unii) romani ... (Sâmbătă, 28 mai 2016, 11:00)

        BillyMv1 [anonim] i-a raspuns lui contest

        ... a atins deja forma suprema, maxima, de iluzie; desteptarea in vis. Tare mi-e teama ca desteptarea adevarata o sa se petreaca doar cand vom fi pusi direct ... in the line of fire, cand direct din somn vom merge in neant.

        Si obisnuia sa aiba o foarte corect morala pozitie acest popor; sper din rasputeri (sunt de fapt aproape convins) ca Romania profunda, romanul cel adevarat e foarte departe de imorala imagine lasata in siajul cibernetic de catre romanul internaut de pripas.

        In profunzimea ei, Romania (sunt sigur ca) STIE ca doar de partea binelui, a adevarului si a divinitatii ii este locul, in ciuda temporarelor incercari de rasturnare a valorilor si a deviantelor cai pe care ne ratacesc din cand in cand, in istorie, lideri de carton, adevarati Voda-prin-loboda cazuti de pe cal.
      • +18 (20 voturi)    
        "Putin a si insistat" (Sâmbătă, 28 mai 2016, 11:37)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui contest

        Va sa zica Putin este sursa suprema de cunoastere
        Dar cum ramane cu afirmatiile aceluiasi Putin si ale generalilor sai ca scutul de la Deveselu nu poate contracara rachetele cu raza lunga rusesti? Care pe langa faptul ca zboara pe deasupra Polului Nord, deci in afara razei de actiune al interceptorilor de la Deveselu, mai sunt si in numar mult mai mare decat acei interceptori deci cum o dam tot trec de scut.
        Si atunci te intreb, propagandist de doi bani, de ce se simte Putin amenintat de scut?
        Si de unde stie Putin cu certitudine ca Iranul nu va avea armament nuclear? Rusia si China au tinut spatele in Consilul de Securiate ONU Coreei de Nord fix cu acelasi argument" Coreea de Nord nu are si nu va avea armament nuclear" Si uite ca acum are.
        • -6 (8 voturi)    
          Friend enemies. (Sâmbătă, 28 mai 2016, 17:13)

          contest [anonim] i-a raspuns lui AliKimiku

          Iranul e musulman, Coreea de Nord nu!
          Saudia salafista bombardeaza Yemenul, dar este partenera a NATO... Saudia si nu ex-dictatorul Saddam Hussein e implicata la New York pe 11 sept. 2001, totusi US a atacat Irakul!
          Daesh e salafist, Jabhat Al Nussra si Ahrar Al Sham sunt sponsorizate contra allawitului Bashar Al Assad, prieten Rusiei, Chinei, Iranului, sheyickului Nassrallah!
          Saudi Kingdom e la ONU mare sef cu Drepturile Omului, hahaha!
          Intrebare: astia de prin Romania Polonia Baltice-le Vishegrad-ul si Viktor Orban sunt ei ceea ce numim "decent people"?! Alexis Tsypras este un tip decent, desi Varoufakis l-a parasit!
          Trebuie sa constatam multimea ciudateniilor, a Friend-Enemies in NATO si UE!
          Nu detin vreun adevar absolut, numai pe aici la voi sunt detinatori de adevaruri absolute, oamenii disciplinei si ordinei, ai pravoslavniciei, prefer subversiunea!
        • -8 (10 voturi)    
          Mai baiete.... (Sâmbătă, 28 mai 2016, 17:39)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          Mai baiete, afirmatia ca "ploua de sus in jos" e valabila CHIAR daca o spune Putin. Poate e socant pentru tine, dar chiar nici americanii nu au invins legile fizicii.

          Ceea ce este pompos denumit "scutul" NICI MACAR TEORETIC nu e conceput sa apere vreo particica din teritoriul Romaniei.

          Conceptul general al interceptoarelor e sa atinga tinte de dimensiuni relativ mari, ce zboara cu viteze nu mai mari de 2-3M (y compris rachete PE RAMURA URCATOARE a traiectoriei). In nici un caz nu au capabilitatea sa angajeze capetele de lupta (conuri de aprox 1 m inaltime, cu diametrul bazei in jur de 30 cm) ce se apropie de tinta cu 8-10M. Sunt prea mici si prea rapide. E ca si cum ai cere unui pistolar sa omoare o musca in zbor la 10 metri de el.

          Daca ai inteles cele de mai sus si proiectezi traiectoriile posibile ale rachetelor cu originea in cele mai apropiate baze rusesti vei vedea ca "scutul" "apara" in cel mai bun caz Iuropa deVest, cam dincolo de Austria si, bineinteles, USA. Dar e doar o spoiala, nu un scut impenetrabil.

          Bref: "scutul" dpdv militar e langa zero-nula-nada. Din punct de vedere politic, economic si propagandistic e foarte folositor americanilor (e o "investitie", nu? Trebuie sa produca profit si chiar produce pentru ei!). Efectul pervers e ca le da aripi si argumente si rusilor care raspund cu fel de fel de marlanii; si ei ies castigati si intariti din toata afacerea asta. Iuropa de Vest mai mult pierde (dpdv financiar) dar macar crede ca are o oarecare protectie.

          Dar cine plateste grosul facturii? Ia ghici !
    • +12 (14 voturi)    
      :)) (Sâmbătă, 28 mai 2016, 11:26)

      thebblack [utilizator] i-a raspuns lui BillyMv1

      ...actiunile agresive impotriva Rusiei....

      care actiuni?
      • +14 (16 voturi)    
        Sigur ca suntem agresivi. (Sâmbătă, 28 mai 2016, 12:18)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui thebblack

        Le-am cerut Tezaurul inapoi. Asta e obraznicie, rusul nu tolereaza sa-i ceri sa inapoieze ce-a furat.
        • +8 (12 voturi)    
          politetea la mujici (Sâmbătă, 28 mai 2016, 15:08)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          este sa dai cu o lopata inima lui stalin dupa ceafa in loc de buna ziua, aceasta inseamna ca ai ceva de spus !
    • +4 (6 voturi)    
      mi-a atras atentia o bucata din aberatiile tale (Sâmbătă, 28 mai 2016, 20:05)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui BillyMv1

      "In tot timpul asta, Romania desi membra NATO, nu intervenise si nu participase in niciuna din actiunile agresive impotriva Rusiei; a stat in expectativa."

      Pai cum sa stea in expectativa bai nene? Romania va fi prima care va participa la razboiul impotriva Mujiciei. Pai mergem in Irak si sa nu mergem la mujici? Tu pe ce lume traiesti? Nu exista un vecin al Mujiciei care sa nu-i sara la gat in caz de un razboi cu NATO.
  • +19 (21 voturi)    
    ce chestie (Sâmbătă, 28 mai 2016, 9:21)

    ufo2912 [utilizator]

    ca pana acum nu eram considerati o amenintare!
  • +14 (16 voturi)    
    Well..... (Sâmbătă, 28 mai 2016, 10:01)

    coco04 [utilizator]

    in raza de actiune a Rusiei esti tot timpul intr-un fel sau altul,indiferent ca vrei sau ca nu vrei.
    Nu degeaba e bancul ala : "cu cine se invecineaza Rusia?".
  • +13 (17 voturi)    
    ma tem (Sâmbătă, 28 mai 2016, 11:27)

    spin [utilizator]

    de rachetele voastre tavarisci putin ,dar mult mai mult ma tem de armata a14-a de la tiraspol care este la 300km de bucuresti si care trebuia retrasa de ani buni
    • +4 (4 voturi)    
      300 de km? (Sâmbătă, 28 mai 2016, 21:45)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui spin

      inteleg ca ai gresit un pic distanta.
  • -14 (22 voturi)    
    Trump (Sâmbătă, 28 mai 2016, 11:35)

    cris tyan [anonim]

    Nu stiu cum o sa o dati intoarsa daca iese presedinte Trump :))) O sa incepeti sa scrieti ... fratii nostri rusii
    • -9 (17 voturi)    
      păi Trump (Sâmbătă, 28 mai 2016, 14:41)

      Incomod [anonim] i-a raspuns lui cris tyan

      iese sigur... când or zice americanii "bye deveselu, bye bye Romania" o să-i vezi pe toţi ăştia cum îşi dezgroapă disperaţi carnetele de partid, ale lor sau ale părinţilor şi o să se bată în piept cu ele că ei de fapt au fost comunişti sub acoperire, fani Dostoievski, admiratori ai lui Lenin... :) ... şi o să-şi aducă aminte şi câteva cuvinte din rusă...
      • +9 (9 voturi)    
        Incomod (Sâmbătă, 28 mai 2016, 15:12)

        KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Incomod

        Dar naiv nevoie mare. Tu crezi ca trump e atat de idiot ca sa faca tot ce debiteaza in campanie?? Trebe ca esti tare ignorant, amice. LOL.
      • -3 (11 voturi)    
        Acum, intre noi fie vorba, Dostoievski (Sâmbătă, 28 mai 2016, 17:43)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui Incomod

        Acum, intre noi fie vorba, Dostoievski e Dostoievski. Nu e nimic rau sa fii fan Dostoievski. Ca descreieratii mononeuronali urla impotriva desi n-au citit un rand, e alta poveste.
        • +6 (6 voturi)    
          Mi se rupe de Dostoievski (Sâmbătă, 28 mai 2016, 21:46)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          m-am saturat de rusi si de literatura rusa pina peste cap! E plina lumea de mari scriitori, nu mai vreau rusi! Si am citit dar nu mi-a placut!
        • +6 (6 voturi)    
          fan Dostoievski (Duminică, 29 mai 2016, 7:28)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          poate fi un alcoolic+abuzat in copilarie+criminal...da, interesante valori socio-culturale
    • +4 (6 voturi)    
      Tu (Sâmbătă, 28 mai 2016, 15:13)

      KostasP [utilizator] i-a raspuns lui cris tyan

      Si cu incomod sunteti ca puii aia din gaoace. Credeti ca tot ce zboara se mananca. Asa si cu ce spune vs ce o sa faca trump daca iese presedinte.
  • +10 (12 voturi)    
    HAHAHA! (Sâmbătă, 28 mai 2016, 11:43)

    ismail paine de circ [utilizator]

    Sa-i dea cineva Cracanatului o palma sa-l trezeasca la realitate. Nici Ucraina nu era in vizor, si uite ca s-a trezit cu teritorii anexate.
  • +10 (12 voturi)    
    Puzzled (Sâmbătă, 28 mai 2016, 11:46)

    EugenEugen1 [anonim]

    N-am inteles-o niciodata logica ruseasca. Nu putem instala echipamente militare pe teritoriul nostru (subliniez, al nostru) fara acceptul Rusiei? Atunci cand instaleaza baze militare in zona arctica de exemplu, ei cer permisiunea cuiva? Recent, invadeaza un stat vecin si, in acelasi timp, se supara cand statele vecine incearca sa se consolideze militar - asta e o dovada de agresiune, zice Putin. WTF?
  • +7 (9 voturi)    
    sa vina sa-si faca si el scut, daca are bani! :) (Sâmbătă, 28 mai 2016, 12:15)

    N.S. [utilizator]

    daca nu, liniste ca sperie turistii!
  • +8 (10 voturi)    
    ce asa mare lucru? (Sâmbătă, 28 mai 2016, 12:21)

    ardeleanu_ion123 [utilizator]

    rusia oricum a amenintat Romania, incepand cu sfarsitul primului razboi mondial. suntem obisnuiti nenea putin, si nu ne speriem noi asa usor ;)
  • +7 (11 voturi)    
    Daca Rusia ameninta Romania, de ce (Sâmbătă, 28 mai 2016, 12:22)

    Sufleu [utilizator]

    ... nu ar ameninta si Romania Rusia ?! Spre exemplu, am putea solicita SUA achizitionarea de rachete Tomahawk care ar putea distruge flota rusa din Sevastopol sau ataca tinte din Krasnodar spre exemplu ?! Exista un monopol ar amenintarii in acest secol detinut doar de Rusia. Nope. E democratie. Trebuie sa existe dreptul la aparare si la amenintare pentru toata lumea. Asa mi se pare democratic.
    • +5 (9 voturi)    
      Eh... (Sâmbătă, 28 mai 2016, 13:54)

      silmix [utilizator] i-a raspuns lui Sufleu

      Daca am avea intr-adevar tuper si daca aliatii ar fi hotarati sa ii inchida gura definitiv mujicului asta am cere sa avem arme nucleare pe teritoriul nostru.

      Atunci e game over.
  • +12 (16 voturi)    
    ai facut c... in pantaloni (Sâmbătă, 28 mai 2016, 12:39)

    mihai [anonim]

    Ce este putinic, kgb-istule ai facut c... in pantaloni cand ai vazut ca s-a conretizat scutul de la Deveselu? Ai dracu de imperialisti nenorociti, voi nu respectati niciun tratat de drept international, nicio granita, cand vi se "scoala" voua iesiti si luati cu japca teritorii de tari suverane si tot voi comentati. Putin, boule, am stat 50 de ani sub influenta voastra si uite unde am ajuns. Nu Putin, kgb-istule de data astra vrem sa fim cu AMERICANII! Si vrem sa ne aparam tara impreuna cu aliatii nostri din NATO! Asa ca Putin, nu ne speriem de ce spui si ce faci tu.
    " Sa nu dea Dumnezeu cel sfant
    Sa vrem noi sange, nu pamant!
    Cand nu vom mai putea rabda,
    Cand foamea ne va rascula,
    Hristosi sa fiti, nu veti scapa
    Nici in mormant! "
  • +13 (13 voturi)    
    Nimic nou.Știam. (Sâmbătă, 28 mai 2016, 12:40)

    asavreau [utilizator]

    Putin ne crede proști?Știam că suntem în raza de influență a Rusiei și de aceia cătăm aliați care să ne apere de barbari.
    • +8 (12 voturi)    
      Phutin=Perfectiunea Barbariei (Sâmbătă, 28 mai 2016, 13:50)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      in acest moment mujicia si conducatorul Suprem Phutin reprezinta barbaria in forma pura ! + echipa de mazete !
  • +11 (15 voturi)    
    Postacii bullshevinii is la post 100% (Sâmbătă, 28 mai 2016, 13:28)

    Locke Lamora [utilizator]

    pt Tatuca Phutin. Nu e de mirare cum se mobilizeaza toti daca e un articol cu Cracanatul. Daca-i Javrov, Magiunov, Shoguru sau mancurtul ala de Medevedev...isi impart sarcinile, la Bursucu Atomic ies toti din borte.
    300 de ani de nesimtire mujica stau marturie...nu mai pacaliti pe nimeni tavarashi.
  • +11 (13 voturi)    
    Mai cu putere mujicilor (Sâmbătă, 28 mai 2016, 13:52)

    silmix [utilizator]

    Colegul newlook a reusit sa ajunga doar la -57 (momentan) , recodul mazetei e de -84.

    Mai cu putere , debitati tot mai multe prostii fara sa intelegeti cel mai important lucru.

    Daca taceati era mult mai bine.
    • +10 (12 voturi)    
      Daca tac crapa de foame (Sâmbătă, 28 mai 2016, 14:00)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui silmix

      Ca-s platiti per postare...nu si pt calitate, e bine stiut la MosCow ca-s slow baietii, ai minte ai parte de un job sanatos nu ajungi mancurt bullshevin.
  • -7 (11 voturi)    
    Vladimire, nu uita! (Sâmbătă, 28 mai 2016, 14:22)

    liv [anonim]

    Vladimire, nu uita ca in Romania ai multi rusi si familii mixte, nu uita ca suntem cu totii crestini ortodocsi!
    • +5 (13 voturi)    
      Vladimir Cracanatul este 666 of Mujicia (Sâmbătă, 28 mai 2016, 14:55)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui liv

      clovnul Dughin il pastoreste spre intuneric, Ortodoxia s a desprins de el cand cracanatul s a luat dupa gimnaste a caror vasrta egal cu varsat fetelor lui...adica ? pedofilie mujica
  • +6 (8 voturi)    
    Putin, incearca ceva nou (Sâmbătă, 28 mai 2016, 16:07)

    Tudor [anonim]

    Amenintarile astea de doi lei au fost incercate de n ori. Daca tot suntem aflati in raza de actiune a rachetelor tale atunci de ce nu reactionezi mai, Putinca?
    • +5 (9 voturi)    
      dupa modelul norcoreean (Sâmbătă, 28 mai 2016, 16:48)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Tudor

      gimnasta a nascut un Nou Mujic, dar nu va fi om nou, va fi al II lea Cracanat de la Rasarit dupa Mantuirea tatalui Sau de Ignat - zero dark 30 la Moscow sau Sochi...sau elvetia unde gimnasta ascunsa cu coconul...
  • +4 (8 voturi)    
    de fapt se ameninta (Sâmbătă, 28 mai 2016, 17:01)

    cerceteaza [utilizator]

    Raza este distanta dintre centrul unui cerc si circumferinta lui. Dar un cerc are 360 de grade, sau 21600 minute, sau 1.296.000 secunde, deci un cerc are peste 1,2 milioane de raze, iar lungimea fiecarei raze permite pozitionarea unei infinitati de tinte.
    A sustine, deci, ca Romania s-ar putea afla in raza de actiune a rachetelor rusesti, inseamna de fapt ca deja tinta a fost fixata de Rusia din cele 'n" x 1296000 de posibile tinte, pe Romania. Este o amenintare directa a unui stat mereu agresor in relatiile cu Romania. Singura exceptie, cand Romania a fost agresorul, a fost cand trupele romanesti au intrat in URSS trecand Bugul, dar au actionat la comanda armatelor naziste.
    Putin sa nu omita insa, (ca si NATO de-altfel) ca de fapt nu Romania se va afla in raza de actiune a rachetelor rusesti ci intreg NATO.
    • +4 (6 voturi)    
      Romania avea tot dreptul sa treaca Bugul (Sâmbătă, 28 mai 2016, 20:22)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui cerceteaza

      si sa scoata din radacini buruiana care s-a folosit de pactul Ribbentrop-Molotov pentru a-i fura teritorii, asta dupa ce ii furase deja tezaurul.
    • +1 (3 voturi)    
      cerc (Duminică, 29 mai 2016, 5:03)

      ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui cerceteaza

      "un cerc are 360 de grade, sau 21600 minute, sau 1.296.000 secunde"

      si un patrat cite secunde are?

      fugi cu cercul!
      • -1 (1 vot)    
        apropo's de patrat (Luni, 30 mai 2016, 19:50)

        cerceteaza [utilizator] i-a raspuns lui ras-putin

        Stiti de ce la cap i se mai spune si bila?
        Cica omul primitiv si-a vazut odata capul intr-o balta si a exclamat: "La - la"!
        Daca striga "La-la-la" i se spunea trila.
    • +4 (6 voturi)    
      Ce face un cerc, mă? (Duminică, 29 mai 2016, 10:34)

      LianBerthold1 [anonim] i-a raspuns lui cerceteaza

      Are peste 1,2 milioane de raze?

      Mă, tu ești ori prost, ori extrem de prost.

      Un cerc are o infinitate de raze.

      A susține, deci, că România s-ar putea afla in raza de acțiune a rachetelor rusești, înseamnă de fapt că România se află în interiorul cercului a cărui rază e dată de dustanța maximă a rachetelor ălora, și atît.
      • 0 (0 voturi)    
        E greu... (Luni, 30 mai 2016, 19:47)

        cerceteaza [utilizator] i-a raspuns lui LianBerthold1

        Daca nu sti ca un cerc merge de jur - imprejurul centrului, care in acest caz e, sa zicem Moscova si sa crezi ca singura raza da pe Romania si nu si pe Tokio, sau Helsinki, inseamna ca esti ori KGB-ist (pardon FSB-ist), ori batut in cap. E greu sa pricepi, daca confunzi raza, care singular este unica cu infinitatea de raza, care compune suprafata cercului. Raza de actiune nu se refera numai la o directie, ci la toate razele dintr-un cerc, pe care se poate actiona.
  • +5 (5 voturi)    
    putin si angoasele (Sâmbătă, 28 mai 2016, 19:42)

    stefan [anonim]

    Cetățene Putin, ar trebui să te mai duci la un laborator de analize medicale. Precum precedenții care au condus Imperiul Țaristo-Sovieto-Rus, nuci tu nu ești tocmai... sănătos! Visezi mereu expansiuni, spațiu vital și altele asemenea! Să nu crezi că numai Hitler a pățit-o pentru asemenea „convingeri”!... Să fii sigur că te afli deja pe lista respectivă! Românii au alte treburi decât să se pună cu (foști) migratori... Lasă-i în plata Domnului - că tot fuseși pe la Muntele Athos!...
  • +5 (5 voturi)    
    Am inceput sa tremur de frica (Sâmbătă, 28 mai 2016, 20:48)

    mihaitzateo [utilizator]

    Am inceput sa tremur de frica,cand am auzit amenintarile lui Vladimir Putin.
    Nu mai pot sa dorm noaptea de frica.
    Se pune problema daca Putin era treaz sau nu ,cand a dat declaratiile respective.
    Eu cred ca bause macar 1 litru de votca,inainte de a da aceste declaratii.
  • -5 (9 voturi)    
    Rachete rusesti (Sâmbătă, 28 mai 2016, 22:01)

    Mucanu Aurel [anonim]

    Nu-si strica rusii rachetele pe fundul nostru. Trimit tancurile. Si poate ca nici pe alea, avand in vedere ca, mai mult ca sigur, oamenii lor sunt implementati in posturi cheie in societatea romaneasca dupa doborarea regimului nationalist ceausist si implementarea celui gorbaciovisto-iliescian in 1989.
    • -3 (5 voturi)    
      bine zis (Duminică, 29 mai 2016, 15:44)

      mihaitzateo [utilizator] i-a raspuns lui Mucanu Aurel

      Cam asa e.
      Lukoil e clar a rusilor, OMV e a lui Gazprom.
  • +7 (9 voturi)    
    istoria se repeta (Duminică, 29 mai 2016, 14:40)

    stefan2008 [utilizator]

    rusii i-au adus pe fanarioti pe capul romanilor, iar comunistul grec probabil ca viseaza malai din nou, de il cheama pe phutin sa palavrageasca despre Romania.
    Trollistanul a fost si este in continuare cancerul lumii.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică