UPDATE Belgia: Un agent de securitate din domeniul nuclear a fost ucis la Charleroi, iar legitimatia sa de acces a fost furata. / Autoritatile resping pista terorista

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 26 martie 2016, 11:26 Actualitate | Internaţional

Un agent de securitate de la un complex nuclear din Belgia a fost ucis joi seara la Charleroi, iar legitimatia sa de acces a fost furata. Agentul de paza a fost impuscat, iar cartela sa de acces, care permitea accesul la informatii sensibile, a disparut, anunta publicatia belgiana DHnet.be. Informatia apare la o zi dupa ce presa belgiana a scris ca autorii atentatelor de marti de la Bruxelles vizau, de fapt, centrale nucleare din Belgia, insa decapitarea partiala a retelei teroriste - prin arestarea lui Salah Abdeslam, considerat creierul atentatelor de la Paris - ar fi fortat celula terorista, aflata si la originea atentatelor din Bruxelles, sa isi acclereze actiunile si sa isi schimbe planurile initiale.

UPDATE:
Autoritatile belgiene resping pista terorista in aceasta crima.

Uciderea agentului de securitate, joi seara, poate avea si alte explicatii, insa varianta ca s-a urmarit obtinerea legitimatiei sale de acces pare una credibila, noteaza jurnalistii belgieni.

Publicatia DNnet.be a dezvaluit, in luna februarie, ca directorul programului de cercetare si dezvoltare nucleara din Belgia a fost spionat de fratii-kamikaze Ibrahim si Khalid El Bakraoui, doi dintre autorii atentatelor de la Bruxelles.

Fratii Ibrahim si Khalid El Bakraoui sunt cele doua persoane care au ridicat camera ascunsa din fata domiciliului directorului programului de cercetare si dezvoltare nucleara din Belgia.  Inregistrarea video, care dureaza 10 ore, a fost confiscata in decembrie anul trecut de la unul dintre suspectii in comiterea atentatelor de la Paris, Mohamed Bakkali.

Pe inregistrarea video puteau fi urmarite venirile si plecarile sefului programului nuclear belgian. Dupa confiscarea acestei inregistrari video, anchetatorii au inteles ca teroristii aveau ca tinta sa puna in pericol, mai mult ca niciodata, securitatea nationala.

Pe 17 februarie, dupa aflarea acestei informatii, 140 de militari au fost detasati pentru a asigura securitatea centralelor nucleare din Belgia.

Jurnalistii belgieni scriu ca este posibil ca acest aspect sa ii fi determinat pe teroristi sa se concentreze pe tinte mai facile, precum statii de metrou si un aeroport.












Citeste pe Stirile ProTV

Cele mai tari glume si caricaturi, dupa BREXIT. Cum s-a facut haz de necaz dupa iesirea Marii Britanii din UE

BREXIT-ul a fost, de departe, principala tema a mesajelor de pe Twitter, chiar si la ore bune distanta dupa anuntarea rezultatelor.
13638 vizualizari
  • +12 (36 voturi)    
    Belgobîl (Sâmbătă, 26 martie 2016, 11:57)

    Nyk1 [utilizator]

    Sunt curios dacă un nor radioactiv deasupra Europei va fi suficient pentru a declanșa revolte în masă împotriva celor ce conduc Europa. Nu-mi fac speranțe prea mari din partea apaticilor de vestici.
    • 0 (16 voturi)    
      Si cu ce te incalzeste asdta? (Sâmbătă, 26 martie 2016, 12:50)

      fanegr1ja [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Norul acela va sta deasupra ta.
      • -3 (11 voturi)    
        vest - est (Sâmbătă, 26 martie 2016, 14:07)

        VladSnow [anonim] i-a raspuns lui fanegr1ja

        Da, dar sefii care il pun sa scrie asta sunt ceva mai la est, in Rusia, si probabil se gandesc ca pana la ei, la estici, nu ajunge.

        Plus ca daca ne apucam dupa aia sa inchidem centrale nucleare la panica, ca nemtii, s-ar putea sa importam mai multa energie si gaz de la ei.
        • +5 (11 voturi)    
          neclaritate (Sâmbătă, 26 martie 2016, 17:41)

          Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui VladSnow

          Deci pana la urma el scrie asta pentru ca e platit de rusi care, de fapt, vor sa fie un atentat? Doar ca el isi doreste ca vestul sa adopte atitudinea care ar impiedica un atentat. Asta se intampla cand silogismul nu se mai preda la scoala...
    • +3 (7 voturi)    
      Si cine profita ???? (Sâmbătă, 26 martie 2016, 16:56)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Mai mult gaz, mai mult petrol, de unde vin astea? Cred ca toata lumea e lamurita ca Statul Islamic reprezinta doar o actiune din razboiul hibrid declansat de Imperiul Raului asupra Europei. Iar teroristii nu sunt decat echivalentul omuletilor verzi din Ucraina. Doar agentii de influenta ai moscovei plantati in diferite structuri ale UE (pe dna Cretu cine a trimis-o la Bruxelles) se mai fac ca nu vad acest lucru.
    • -1 (3 voturi)    
      Stai linistit (Sâmbătă, 26 martie 2016, 20:09)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Sunt parti terte direct interesate pt a mentine o stare de haos si panica
    • 0 (0 voturi)    
      he, he (Duminică, 27 martie 2016, 12:06)

      Radu_Luci [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      dacă vesticii sunt apatici, noi cum suntem? uită-te puțin la comentarii: „plătiți” sau nu, asta e tot ce facem, adică dăm din mouse-uri.
  • +19 (19 voturi)    
    religia pacii (Sâmbătă, 26 martie 2016, 12:25)

    Razvan_M [utilizator]

    "Daca vreti pace trebuie fie sa va convertiti toti la religia pacii, fie sa muriti toti" Pace voua!
  • +11 (21 voturi)    
    Haideti sa mai luam niste refugiati (Sâmbătă, 26 martie 2016, 12:44)

    V. Veroiu [utilizator]

    Asa, doar un milion sau doua. Ca tot ne pluctisim de sarim in aer de plictiseala.
    • -3 (19 voturi)    
      romani ipocriti (Sâmbătă, 26 martie 2016, 14:10)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      Ce refugiati ai luat tu, prapaditule? Ai vazut macar un singur refugiat? Exact refugiatii sunt de vina ca niste dementi nascuti in belgia s-au aruncat in aer.
      Generalizati ca niste vacari. Cand vuia Europa ca ce hoti sunt romanii si curve sunt romancele, va deranjau generalizarile. 'Hotii si curvele sunt exceptiile, noi suntem oameni normali care doar vor sa munceasca'.
      Acu cand e vorba de unii mult mai napastuiti decat au fost romanii, e liber la generalizari, toti sunt jihadisti, niciunul nu vrea sa munceasca.
      • +4 (14 voturi)    
        Gura (Sâmbătă, 26 martie 2016, 17:18)

        Radiu [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Vacar si ipocrit esti tu. In plus, esti un multiculturalist spalat pe creieri, care ai imputit site-ul asta cu comentariile tale. Esti penibil.
      • +9 (11 voturi)    
        intrebare (Sâmbătă, 26 martie 2016, 17:48)

        Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        "Dementii", cum spuneti, nascuti in Belgia nu erau musulmani? Puteti sa-mi spuneti si mie de ce este rasist sa consideri ca o religie, pana la urma, un set de idei despre lume si viata poate contine concepte periculoase pentru societatea moderna? De ce comunismul, de exemplu, poate fi periculos dar o religie, nu? De asemenea, vreau sa dau exemplul crestinismului. Crestinismul sec. XV era o religie dura si urmatoarea suta de ani a facut-o si mai dura. Au murit oameni arsi pe rug, au murit oameni in razboaie, au murit oameni in revolutii pana cand, in sfarsit, crestinismul si-a pierdut coltii si a devenit nepericulos. Islamul nu a trecut printr-un proces similar. De ce vi se pare ca este atat de rasist si de ingrozitor sa remarci scaderile unei religii si faptul ca aceste concepte medievale sunt luate in serios acum de FOARTE MULTI credinciosi?
        • -3 (7 voturi)    
          Respect pentru victime (Sâmbătă, 26 martie 2016, 18:26)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Arlecchino

          Civilizatia islamica este in criza profunda pentru ca nu s-a reformat la timp. Mai grava decat absenta democratiei este implicarea religiei in stat. In prezent, asta e problema principala a islamului, care poate va impinge intreaga civilizatie islamica spre disparitie.

          Fata de victimile terorismului islamic, nu se cuvine sa le reprosam religia. Nu poti sa lovesti tot in victima, reprosandu-i religia!!! Este indecent. Numarul victimelor crestine este de zece ori mai mic decat numarul victimelor musulmane. De altfel teroristii isi urasc cel mai mult compatriotii, in principal pentru ca acestia NU urasc alte religii. Mult mai mult decat pe crestinii, teroristii ii urasc si ii ucid pe proprii compatrioti musulmani. De aceea nu se cuvine sa le reprosam victimelor religia.
        • -5 (9 voturi)    
          asa si? (Sâmbătă, 26 martie 2016, 19:21)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Arlecchino

          Sunt peste un miliard de musulmani, presupun ca sunt peste un miliard de teroristi, pentru ca vorba aia islamul e periculos si ii invata sa se detoneze in metrou.
          Nu crestinismul era periculos, crestinismul e o religie care propavaduieste dragostea pentru aproapele tau. Ce e crestin la inchizitie? Fanatismul nu are legatura cu religia, religia ofera doar o justificare celor insetati de sange.
          Nazistii sau comunistii au renuntat la religie si isi justificau masacrele prin teoria omului superior, sau a dusmanului de clasa.
          Generalizarile tembele ma deranjeaza. Asa cum vasta majoritate a romanilor nu sunt hoti, la fel si vasta majoritate a musulmanilor sunt indivizi care vor sa-si traiasca viata in liniste.
          Jihadistii sunt la fel de musulmani cum erau membrii inchizitiei crestini.
          • +5 (5 voturi)    
            precizare (Duminică, 27 martie 2016, 1:15)

            Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

            Nu ma gandeam neaparat la membrii Inchizitiei sau, mai precis, nu numai la membrii Inchizitiei. Ma gandeam la masele mari de oameni, din Germania protestanta de exemplu, unde Inchizitia nici nu exista care participau in masa la arderile pe rug ale vrajitoarelor. "Thou shalt not suffer a witch to live" a fost mult timp o fraza din Biblie cel putin la fel cunoscuta ca "Iubeste-l pe aproapele tau ca pe tine insuti". Inteleg ca in conceptia dvs. Europa de vest din perioada medievala nu era crestina? In religii, in general, in fiecare epoca, oamenii aleg ce vor sa citeasca din cartea sfanta. Cititi Deuteronomul, va veti ingrozi. E parte din Biblie, in Vechiul Testament. Astazi lumea nu il mai citeste, pe vremuri il citea... Cititi pasajele in care Dumnezeu aproba sclavia. Si nici nu am inceput inca cu Noul Testament... Faptul ca dvs vedeti astazi religia altfel este rezultatul a sute de ani in care crestinismul a fost imblanzit. Islamul nu este inca imblanzit. Sigur ca nu sunt miliardele de musulmani teroristi. Dar, pe de alta parte, nici nu poti sa primesti refugiati fara numar cat timp se demonstreaza ca musulmanii din propria societate nu sunt bine integrati. Haideti sa depunem eforturi in acest sens si dupa aceea poate fi crescut si numarul de migranti. Putem sa acceptam, recunosc, refugiatii din Siria pentru ca ei fug de razboi. Dar, conform Institutului European pentru Migratie ei sunt doar 20% dintre migranti. Ceilalti sunt migranti economici. Cum ziceam, poate nu e cazult pana cand Europa nu demonstreaza o capacitate mai mare de integrare si nu ne arata ca multiculturalismul chiar functioneaza. Deocamdata nu se vede asta.
            • -3 (3 voturi)    
              refugiati si religie. (Duminică, 27 martie 2016, 12:19)

              muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Arlecchino

              Fac precizarea ca sunt ateu, dar daca Isus a existat probabil ar spune ca Europa de vest nu era crestina. Nu este nimic crestin la sclavie, la exterminarea populatiilor bastinase din americi si Australia.
              Nu sustin primirea tuturor celor plecati in lume, la fel cum nici la mine in casa nu intra toti cei care bat la usa. Dar nici nu pot sa ma uit pasiv la corul celor care pun de-a valma imigrantii economici, refugiatii de razboi si jihadistii.
              Un stat este obligat ca prin politicile sale sa isi integreze cetatenii, chiar daca in esenta nebuni se vor gasi intotdeauna.
              In europa sunt jihadistii, in Italia era Mafia, prin Columbia/Mexic sunt traficantii, prin SUA erau/sunt 'gangs'.
              Nisa asta in care diversi indivizi omoara organizat va exista mereu, ce difera e motivatia/justificarea.
          • +2 (4 voturi)    
            deranjat (Duminică, 27 martie 2016, 1:24)

            Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

            Si pe mine ma deranjeaza cand mi se atribuie ganduri sau afirmatii pe care nu le-am exprimat. "Presupun ca sunt peste un miliard de teroristi" e concluzia dumneavoastra, cu siguranta nu provine din ce am spus eu pentru ca nu exista niciun fir logic din textul meu care sa duca la aceasta afirmatie cu care sunt in complet dezacord mai ales ca am multi prieteni musulmani si imi petrec o mare parte din timp in tari arabe. Si ca veni vorba, oamenii din aceste tari cu care stau de vorba imi spun ca Europa se sinucide. Si nu e vorba de terorism. Dar, ma rog, ce stiu ei, nu?
            • -3 (3 voturi)    
              ... (Duminică, 27 martie 2016, 12:31)

              muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Arlecchino

              Ce e periculos e lipsa educatiei, nu religia islamica. N-as putea spune ca am citit Coranul, dar facand 'an educated guess', as spune ca in esenta crestinismul si mahomedanismul sunt variatiuni ale aceleasi povesti. Iubeste-ti vecinul, roaga-te la dumnezeul tau, nu-ti insela nevasta, nu omori, nu fura etc.
              Daca erai un saman indian prin 1700 ai fi spus 'Baieti, crestinismul e periculos', dar realist vorbind nu crestinismul era problema lor cea mai mare. Lacomia, dorinta de putere (a europenilor), astea au generat exterminarea bastinasilor, nu povestile din biblie.

              Cat despre afirmatia cu miliardul de jihadisti era pentru a contracara ideea ca o religie e periculoasa (si cu asta basta). Pareti o persoana rezonabila, asa ca e improbabil sa generalizati la modul 'toti musulmanii sunt potentiali teroristi, pentru ca sunt musulmani', dar majoritatea comentacilor de pe Hotnews nu se sfiesc de astfel de generalizari.
              Cum zicea si flacaul de mai sus, nu am intrat in turma, deci sunt 'un multiculturalist spalat pe creier, ce a imputit site-ul cu ideile lui'
              • +1 (1 vot)    
                Totusi ar trebui sa-l citesti (Duminică, 27 martie 2016, 13:14)

                mcris [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

                1. Se gaseste 2.Nu-ti insela cele (max?) 4 neveste...
                • -3 (3 voturi)    
                  oho (Duminică, 27 martie 2016, 13:51)

                  muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui mcris

                  Presupun ca asta e problema cea mare... ca musulmanii pot avea n neveste.
              • +1 (1 vot)    
                religie (Duminică, 27 martie 2016, 13:26)

                Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

                Si eu sunt ateu dar, spre deosebire de dumneavoastra, privesc cu mult mai putina indulgenta religiile lumii. Nu mi se pare ca ele ar fi variatiuni pe tema "iubeste-ti aproapele", din nou asta este varianta moderna a crestinismului ceea ce aleg sa citeasca niste crestini moderni. Biblia contine multe altele. Religiile, care, desigur, au avut si un rol pozitiv in istorie au fost si instrumente de control si manipulare a populatiei. Coranul e cam de necitit, eu am incercat cateva fragmente dar merge greu. Este si mai greu sa-l interpretezi corect pentru ca versetele mai noi anuleaza versetele mai vechi. De aceea poti citi texte admirabile din perioada din Mecca si sa nu stii ca ele de fapt au fost anulate de versetele scrise in Medina, mult mai violente. Dar cititi Biblia cu o minte deschisa. Va veti ingrozi, va promit. Pe de alta parte, sigur, ca marturie istorica este extraordinara. Dar sa acceptam ca moralitatea de astazi este impusa de principii din epoca bronzului este cel putin ingrijorator.
              • +2 (2 voturi)    
                ultima precizare (Duminică, 27 martie 2016, 13:36)

                Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

                Da, un indian la 1700 ar fi avut mult mai multe motive sa se teama de rapacitatea si lacomia englezilor, asa e. Dar pentru triburile si culturile sud-americane, de exemplu, nu este asa. Exact crestinismul a fost cel care le-a distrus cultura si i-a facut sa-si piarda identitatea (trecand peste evidenta lacomie bolnava a unui om precum Pizarro si vorbind doar de trendul pe termen lung). Bine, dumneavoastra ati putea spune ca nu asta e crestinismul adevarat... Then, again, nu putem decat sa ne uitam in istorie si sa vedem ce a facut crestinismul. De ce este vocea dumneavoastra mai autorizata in crestinism decat cea a Sf. Chiril, de exemplu?
                • -1 (1 vot)    
                  .. (Duminică, 27 martie 2016, 15:30)

                  muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Arlecchino

                  Motivatia portughezilor sau a spaniolilor care au masacrat populatii intregi nu era sa raspandeasca crestinismul, era bogatia, puterea, statutul social.
                  Sigur ca trebuiau sa justifice cumva atrocitatile, faptul ca omorau oameni pentru aur, asa ca 'in numele Domnului' era cea mai la indemana scuza.
                  Ortodocsii sunt si ei crestini, iar atrocitatile in numele crestinismului au fost insignifiante, in raport cu cele ale vesticilor.
                  Sa fie catolicismul mult mai radical decat ortodoxismul, sau alti factori au influentat rezultatul final?
      • +6 (8 voturi)    
        Daca ai fi mai calm (Sâmbătă, 26 martie 2016, 18:52)

        V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Ai avea si timpul sa citesti iar dupa ce citesti sa si procesezi ce ai citit. Daca vei si intelege ceea ce ai procesat nu mai pun pariu asa ca iti dau mura in gura: unii din acei blegieni get-beget au facut antrenamentul ISIS in Siria si apoi au revenit in Europa in barcile cu refugiati. Ai inteles? Daca nu atunci reciteste.
        • -4 (6 voturi)    
          de unde le scoti? (Sâmbătă, 26 martie 2016, 22:31)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

          Cat de naiv trebuie sa fii sa crezi ca jihadistii au reteaua necesara sa aduca kalasnikoave si explozibil in mijlocul Europei, insa cand trebuie sa se intoarca din Siria, se vor inghesui in barci cu babe si plozi, riscand sa se inece in mijlocul marii?
          • +3 (3 voturi)    
            OK (Duminică, 27 martie 2016, 13:38)

            V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

            Exprimarea mea a lasat de dorit. De venit pot veni cu un iaht sigur. Conteaza ca odata ajunsi la tarm sa se amestece cu un grup de refugiati. Ai inteles?
            • 0 (0 voturi)    
              asa, deci (Duminică, 27 martie 2016, 19:20)

              muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

              Pai si kalasnikoavele cum intra? tot printre refugiati?
              Serios vorbind, chiar crezi ca in lipsa unui milion de refugiati ce au tranzitat grecia, respectivii jihadisti ramaneau blocati in Siria/Turcia?
              Ca or fi fost unii care s-au bagat in multime, e foarte probabil, prosti sa fi fost si tot s-ar fi folosit de o asemenea oportunitate.
              Asta nu e vina refugiatilor, ci a celor care trebuiau sa ii verifice pe toti cei care intrau in Spatiul Schengen.
        • -5 (5 voturi)    
          Serios? (Sâmbătă, 26 martie 2016, 23:23)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

          Vad ca va straduiti in mod deosebit sa puneti rahatul intern belgian (si francez) pe ventilator, sa para o chestie iuropeana, cum ca toti ar fi responsabili.
          Dar aberatia asta cu aia plecati ca cetateni occidentali si reveniti ca refugiati n-am mai auzit-o.
          Ai macar un singur exemplu sau e proaspat scoasa?
          • +3 (3 voturi)    
            Stimate domn (Duminică, 27 martie 2016, 13:37)

            V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Din nou rabdarea inainte de a deschide colivia cu pasarica v-ar fi salvat si mie si dvs niste munte bune. Nu EU spun asta ci EUROPOL! Ia dati pe net sa vedeti cine e unchiul Europol:

            http://goo.gl/dzwnwT
  • +5 (23 voturi)    
    Pe cat punem pariu... (Sâmbătă, 26 martie 2016, 13:40)

    stirilibere [utilizator]

    ca tot derajul aceasta din Europa cu "arabii", are in spate logistica ruseasca. Totul este gandit mult pea amplu sa ne inchipuim ca li s-a narazit dintr-o data catorva milioane de oameni sa emigreze de capul lor exact in Germania, sau sa puna bombe exact in creierul Europei..., ba mai nou sa vizeze si centralele atomice. Давай!!!
    • -7 (11 voturi)    
      cap ai... (Sâmbătă, 26 martie 2016, 14:14)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui stirilibere

      Presupun ca tot rusii au organizat si 'deranjul' de la Beslan, sau pe cel de la teatrul din Moscova. Asa de diabolici sunt incat si-au casapit proprii copii, pentru ca, peste ani, sa poata trimita un milion de refugiati in Europa.
      Eu zic sa ramai la pariuri sportive, acolo iti trebuie doar ceva noroc, minte not so much.
    • +5 (11 voturi)    
      N-au treabă rușii cu declanșarea acestui fenomen! (Sâmbătă, 26 martie 2016, 14:40)

      LianBerthold1 [anonim] i-a raspuns lui stirilibere

      ... A, că după aia și-au băgat cumva și ei coada, cînd au văzut că e rost de pescuit în ape tulburi și de tras niște avantaje ... asta este 99.99% sigur.

      Dar nu ei au stîrnit cuibul de viespi
      • +1 (9 voturi)    
        S-o crezi tu ca rusii n-au treaba (Sâmbătă, 26 martie 2016, 16:23)

        Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui LianBerthold1

        E modul FSB de operare, la comanda Cracanatului Senil. 0dark30 e necesar.
        • +1 (3 voturi)    
          baiu este ca UE nu s a trezit..si (Sâmbătă, 26 martie 2016, 16:53)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

          Cracanatul e in numarul de balet Balshoi cu toata Lumea. multe cheltieli inutil cu apararea cand in fapt cracanatul manipuleaza...trebuie sa ne organizam sa contractam legal o echipa de mantuitori, cate 10 euro sa zic per cetatean UE si sa il mantuiasca o echila ALL STARS GAME ( de la englezi-evrei-americani) si va fi Linishte apoi..nici un ciuhap nu mai vine..ca nu mai are cine sa ii mane
        • -1 (7 voturi)    
          Prietene ... (Sâmbătă, 26 martie 2016, 20:45)

          LianBerthold1 [anonim] i-a raspuns lui Parzivall

          ... tu și cu ceilalți trei din celula de postaci rusofobi hamericanizați nu aveți nici o treană cu logica.

          Deci nu te mai osteni să îmi răspunzi.
          • +1 (1 vot)    
            ANTI Mujici, te rog fi coerent (Duminică, 27 martie 2016, 12:04)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui LianBerthold1

            rusofobi niciodata..in fapt Russia a murit in Octombrie Roshu,
        • +1 (3 voturi)    
          exact (Duminică, 27 martie 2016, 8:13)

          toxx [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

          mai jos un studiu complex despre cum KGB si GRU au initiat terorismul din timpul razboiului rece, care tine si acum:

          http://users.jyu.fi/~aphamala/pe/issue5/roots.htm

          de exemplu:

          "Former KGB general Oleg Kalugin assured correctly on a BBC World News TV discussion on September 23rd, 2001, that there were more terrorists of al-Qayda who had been trained by the KGB than by the CIA, but his words were not taken seriously by other debaters, who preferred to blame the prevailing poverty in Palestinian refugee camp"
    • 0 (10 voturi)    
      Posibil (Sâmbătă, 26 martie 2016, 15:32)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui stirilibere

      Dar efectul e acelasi. Daca insa sunt rusii, modul in care au pus UE pe labe e magistral. Dpdv militar au rupt Europa fara sa traga un glont.
      • 0 (6 voturi)    
        pai asta spune stirilibere (Sâmbătă, 26 martie 2016, 16:24)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        de aceea trebuie mantuit Cracanatul, el e sursa relelor..so kalashnikoavelor
        • 0 (6 voturi)    
          Stai că m-am prins (Sâmbătă, 26 martie 2016, 21:03)

          LianBerthold1 [anonim] i-a raspuns lui un domn

          Celula de criză dirijată de la Hambasada HAmericană încearcă pe orice cale să lege atentatele teroriste din Belgia și Franța de activitatea rușilor.

          Bă băieți, explicați-le rar și răspicat stăpînilor voștri hamericani că faya asta nu ține decît la retardații tip redneck din cea Hamerică.

          Risipiți banii statului degeaba, băi stiridebere, Pîțifal, un somn și ăilalți
  • +5 (7 voturi)    
    NATO (Sâmbătă, 26 martie 2016, 13:57)

    Silviulb [anonim]

    Cred ca armata begiana este cam apatica. Ar trebuie sa ceara ajutorului militarilor de la o baza NATO pentru a-si pazi mai bine centralele nucleare.
  • +1 (7 voturi)    
    Concluzia (Sâmbătă, 26 martie 2016, 14:33)

    Nyk1 [utilizator]

    Incompetența autorităților franceze și belgiene de a opri atacurile se datorează cu siguranță Rusiei. 100% niște agenți KGB au sabotat pralinele belgiene și au pus, în loc de lichior, cea mai tare pufoaică din dotare!
    • +2 (4 voturi)    
      Franta si Belgia colcaie de kgb-isti (Sâmbătă, 26 martie 2016, 17:05)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Sunt plantati acolo inca din anii 50-60. Totdeauna oamenii politici si functionarii superiori din cele doua tari au creat nenumarate probleme vestului, in general, prin tradarile dovedite si nedovedite. Noroc cu Germania, ca acolo patrund mai greu.
  • +7 (9 voturi)    
    Lagare, frate! (Sâmbătă, 26 martie 2016, 14:54)

    Spirt [utilizator]

    Iei tot ce-i musulman si il pui pe o suprafata, pe un lagar, nu au voie sa iasa de acolo!
    Interdictie pentru calatorii Arabia-UE!
    Situatia este de care pe care!
    Daca nu suntem noi "inumani" vor fi ei!
    • -3 (3 voturi)    
      pam pam (Sâmbătă, 26 martie 2016, 22:39)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Spirt

      Stii ceva geografie... Calatorii Arabia-UE.
      Probabil stii si ca cei mai multi musulmani traiesc in alta parte decat in 'Arabia'
  • +7 (11 voturi)    
    N-are nimic rusesc.Izul de islamic e prea puternic (Sâmbătă, 26 martie 2016, 15:15)

    ddutz [utilizator]

    Arabi sunt prea prosti sa se complice cu rusii. E contributia lor proprie. Cred ca o centrala nucleara se arunca in aer cu cateva chile de exploziv. Gandire de moscheie, unde singura carte e coranul.
    Arabeti astia marocani, Belgia si Franta si Olanda trebuie sa-i trimita urgent in Sahara, la origine; numai asa scapa de ei, ca se inmultesc ca iepurii. Din cateva zeci de mii in anii '60, acum sunt 20% din populatia Belgiei (6.5% din cea a Frantei). Si nici nu prea se tin statistici, cica nu ar fi "politically correctness" sa faci statistici pe religii, sau etnii.
    Acum le iese pe nas.
    • +4 (6 voturi)    
      Nu mai e centrala, trebuie gaz, petrol..... (Sâmbătă, 26 martie 2016, 17:10)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui ddutz

      Deci cine profita??? Norul radioactiv ar fi o problema numai daca centrala explodeaza de la sine, ca la Cernobil. Dar daca o scoti din functiune aruncand in aer cateva cladiri, norul radioactiv nici nu conteaza. Si atunci singura problema este lipsa de energie. Dar stai, cine sta in apropiere pregatit sa te ajute cu gaze, cu curent, cu petrol???? Mai avem vreo indoiala cine sta in spatele teroristilor? Cine experimenteaza razboiul neconventional, in Crimeea, in Ucraina ???
      • 0 (2 voturi)    
        Ce ai tu... Se trateaza! (Duminică, 27 martie 2016, 12:11)

        cititoare [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        Vezi filmul "beautiful mind".

        Cu alte cuvinte, daca vezi ca mai multi te contrazic, incearca si tu sa gindesti lucid, ce dovezi ai ca sa-ti sustii parerile? Daca nu ai nici o dovada, dar tu inca mai crezi in teorii conspirationale, asta se numeste schizofrenie!
        • +1 (1 vot)    
          cititoare in stele roshii (Duminică, 27 martie 2016, 13:23)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

          te rog un dram de decentza
  • 0 (6 voturi)    
    Panica mare (Sâmbătă, 26 martie 2016, 20:49)

    Reaction [utilizator]

    Jurnalistii lui peste prajit au uitat intr-un mod convenabil sa precizeze ca accesul intr-o centrala nucleara nu se face fara a fi controlat corporal si fara a avea voie cu bagaje, si ca e foarte probabil ca legitimatia respectiva sa nu aiba nicio utilitate in mainile altei persoane, accesul avand si un control biometric. Doar nu mai suntem in 1970.
    • +2 (2 voturi)    
      Accesul IN centrala e doar o parte a povestii (Duminică, 27 martie 2016, 14:15)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Reaction

      In zona centralei mai sunt si alte lucruri utile, de la transformatoare la deseuri, toate cu un alt nivel de clearance. Dormi mai departe linistit pana se va fura sau sabota ceva, nu neaparat reactorul.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version