VIDEO Salah Abdeslam, cel mai cautat om din Europa, a fost capturat de politie in urma unui raid in cartierul bruxellez Molenbeek/ Acesta ar fi fost ranit

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 18 martie 2016, 18:15 Actualitate | Internaţional

Capturarea lui Salah Abdeslam
Foto: Captura Rtlinfo.be
Salah Abdeslam, suspectul numarul 1 in atentatele din Paris soldate cu 130 de morti, in 13 noiembrie, a fost arestat vineri dupa-amiaza in cursul unei operatiuni a politiei in Bruxelles, au declarat surse politienesti, citate de AFP.

Aceleasi surse au afirmat ca Salah Abdeslam este ranit la un picior.

UPDATE Au aparut imagini  video cu arestarea lui
Salah Abdeslam



Sunt "doi raniti" in urma asaltului asupra unei locuinte din Molenbeek, a declarat primarul comunei, Françoise Schepmans.

O persoana a incercat sa fuga in timpul actiunii politiei si a fost impuscata de politie in strada.

Un elicopter survola zona la sfarsitul dupa-amiezii.

Salah Abdeslam, 26 de ani, un francez de origine marocana, un mic delicvent radicalizat care locuia in Molenbeek, este suspectat ca a jucat un rol cheie in atentatele jihadiste din Paris.

Acesta a disparut dupa atentate.

Urmarirea celui mai cautat om din Europa s-a accelerat brusc dupa ce au fost descoperite amprente ale sale intr-un apartament perchezitinat marti in capitala belgiana.

_________

22:45
Procurorul federal al Belgiei a informat ca, in total, cinci persoane au fost arestate vineri in urma operatiunii politiei, care a durat circa patru ore, scrie Reuters.

Un purtator de cuvant al procurorului a precizat ca, pe langa Salah Abdeslam si un alt suspect arestat in legatura cu atentatele de la Paris, autoritatile au mai retinut alti trei oameni, toti membri ai familiei care l-a adapostit pe Abdeslam.

22:05
Premierul Belgiei confirma ca politia l-a capturat pe principalul suspect al atacurilor de la Paris (Reuters)

Premierul belgian Charles Michel a confirmat ca trei suspecti au fost arestati vineri in urma raidului politiei in districtul Molenbeek, inclusiv cel mai cautat dintre fugari dupa atacurile de la Paris din noiembrie.

Intr-o conferinta de presa sustinuta impreuna cu presedintele francez Francois Hollande, Michel a afirmat ca actiunile de vineri reprezinta "un rezultat foarte important in lupta pentru democratie, pentru valorile pe care dorim sa le intruchipam impotriva acestei abominabile forme de obscurantism".

19:01
Salah Abdeslam a fost arestat la Bruxelles, scrie si AFP, care citeaza surse politienesti

18:57
Cel putin inca un barbat ar fi baricadat intr-o cladire din Molenbeek

18:55
Imagini din Molenbeek


Grosse opération en cours à Molenbeek pour... de dh_be

18:46
Presedintele francez  Francois Hollande afirma ca nu detine o confirmare ca principalul suspect in atacurile de la Paris a fost arestat la Bruxelles

18:40
Cotidianul belgian La Libre afirma ca doua persoane au fost ranite in raidul politie, printre care si Salah Abdeslam

18:30
Cotidianul belgian DH afirma ca Salah Abdeslam ar fi fost prins in viata

Parchetul federal, citat de agentia Belga, nu a oferit alte detalii, dar potrivit cotidianului La Libre Belgique, au fost auzite focuri de arma si un barbat ar fi cazut "la pamant".




O persoana a fost ranita - posibil ucisa - in cursul acestui raid al politiei, au informat la randul lor ziarul belgian L'Echo si postul RTL, citate de Reuters.

RTL relateaza ca unul dintre jurnalistii sai a vazut o persoana cazand la pamant, care probabil a decedat.



Ziarul belgian DH, citat de Reuters, spune ca Salah Abdeslam a fost ranit in schimburile de focuri.

Politia nu a putut fi contactata pentru confirma.

Parchetul federal belgian a anuntat vineri ca amprentele lui Salah Abdeslam, un suspect-cheie in atentatele din 13 noiembrie de la Paris, cautat in continuare autoritati, au fost descoperite in apartamentul perchezitionat marti la Forest, in regiunea bruxelleza.


Citeste mai multe despre   











[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
17010 vizualizari
  • +13 (21 voturi)    
    La hotel cu el (Vineri, 18 martie 2016, 18:35)

    Nyk1 [utilizator]

    O viață de predicat islamul prin „hotel” îl așteaptă. O pedeapsă cumplită, fără îndoială, cum doar Occidentul o putea găsi!
  • +25 (37 voturi)    
    Unde sunt stangistii ? (Vineri, 18 martie 2016, 19:05)

    Vlad-I [utilizator]

    Unde sunt progresistii care prevedeau un paradis multicultural ?
    • -5 (19 voturi)    
      n-ai inteles (Vineri, 18 martie 2016, 20:49)

      Irizat [anonim] i-a raspuns lui Vlad-I

      asta nu reprezinta islamul. islamul este religia pacii, deci asta nu e islamist.
      • +5 (9 voturi)    
        pai da... (Sâmbătă, 19 martie 2016, 3:58)

        ismail paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

        asa cum nici Ponta nu reprezinta plagiatorii. plagiat smecheresc e atunci cand nu esti prins, deci Ponta nu e plagiator.
        • 0 (2 voturi)    
          Nu (Sâmbătă, 19 martie 2016, 13:36)

          mircealun [utilizator] i-a raspuns lui ismail paine de circ

          Asa cum atunci cand francezii (sau italienii si spaniolii inaintea lor) ziceau ca toti romanii is tigani, asa cum incercam atunci sa-i facem sa inteleaga diferenta, exact asa e si acuma cu teroristii si arabii.

          Teroristii is pentru arabi ce sunt tiganii pentru romani, la alta scala, bineinteles.

          Si cat se plangeau romanii atunci, ca i-au jignit francezii, si acuma nu pot sa inteleaga daca problema apare la altcineva.
    • -10 (22 voturi)    
      Adevaru-i undeva la mijloc (Vineri, 18 martie 2016, 20:58)

      Alex_def [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      Un "paradis multicultural" ar exista dacă autoritățile ar fi cerut imigranților sa depună eforturi, în mod activ, pentru a se integra și dacă, bineînțeles, ar fi aplicat cu strictețe aceasta cerere (=legea).
      Dar autoritatile (as zice eu nu progresiste ci de "extrema" stanga) nu au facut-o (abia acum s-au trezit sa combată prozelitismul și sa ceara eforturi de integrare).
      Totusi, vina nu o au TOȚI musulmanii. Foarte mulți dintre ei sunt integrați, nu au nimic de a face cu extremismul, lucrează (mulți practica munci foarte necesare și pe care "nativii" refuza sa le practice) și nici nu sunt adepți ai legii sharia ori ai unui stat islamic. De ce sa "plătească" ei oalele sparte pentru idioțenia unor încuiați și mai ales pentru incompetenta unor autorități. Oare chair e nevoie sa cadem dintr-o extrema (in care "toate-s roz") în alta (în care "toți sunt teroriști și extremiști")?
      • +17 (21 voturi)    
        Daca te nasteai si tu la Bruxelles cum te (Vineri, 18 martie 2016, 22:26)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Alex_def

        considerai? Integrat sau neintegrat? Acesti tovarasi sunt nascuti in mijlocul francezilor/belgienilor dar nu se simt legati cu nimic de lumea vestica; asa ca n-au avut nicio problema sa deschida focul asupra copiilor celor care i-au primit pe parintii lor.
        • -10 (14 voturi)    
          m-as fi simțit integrat. (Vineri, 18 martie 2016, 23:11)

          Alex_def [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          Sunt de acord cu tine. De aceea, pe ăstia îi numim "extremiști". Dar asta nu înseamnă ca toți musulmanii se simt si ar proceda ca ei.
          Ce înseamnă defapt sa fii "integrat"? Ce te face mai "(ne)integrat" intr-o societate liberala: sa porti un batic pe cap sau sa ai idei rasiste si xenofobe? Sa nu mănânci carne de porc sau sa fii homofob?
          • +5 (5 voturi)    
            .... (Sâmbătă, 19 martie 2016, 9:43)

            tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Alex_def

            Iti reamintesc ca printre cei mai mari homofobi (daca asta e un criteriu de integrare) sunt chiar abstinentii de la carne de porc. Daca un homofob roman sau de aiurea se limiteaza la a se uita chioras, altii ii arunca de pe bloc. Dar cred ca stii, nu?
      • +17 (23 voturi)    
        foarte multi, (Vineri, 18 martie 2016, 23:34)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Alex_def

        imensa majoritate nu lucreaza si sint adepti ai sharia in proportie de 99%. Ce insiri matale sint minciuni pioase din arsenalul propagandistic neomarxist. Ce ne facem, asta e realitatea si nu corespunde deloc cu dorintele noastre.
        • +3 (7 voturi)    
          alo, reveniti la sol...!!1 (Sâmbătă, 19 martie 2016, 12:18)

          Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          am fost la Bxl de cateva zeci de ori intre 2007 si 2013. Si de cateva ori inclusiv in Molenbeek, inclusiv seara. Nu a dat nimeni cu pietre dupa mine sau ce aberati pe aici. E drept ca am vazut multi "sprijinitori de usi" care lancezeau pe la intrarile de frizerii, magine, cafenele, etc si se uitau (unii) lung la tine..Dar fix aceeasi senzatia o ai si intr-o mahala romaneasca. Sau un catun de rudari/tzigani.Si chiar in Ferentari. Si Balta Alba. Multi care stau pe strada, sprijiniti de garduri/ziduri si se uita la tine cand treci- nu e cel mai confortabil sentiment dar asta nu inseamna nici ca te hartuiesc, nici ca te ataca. Pur si simplu nu au ocupatie. Esti pe "teritoriul lor" si te urmaresc atent.
          Inainte de a urla despre enclavele lor, uitati-va in Romanistan, ca e plin de enclave simillare (oficial li se spune, mai nou" pungi de saracie", "arii urbane degradate").

          PS: si pe strada din centrul Bxl cu localuri gay, ghiciti ce? la localuri si in strada, erau o caruta de arabi. Evident, gay. Asa ca teoria cu aruncatul de pe cladiri sa o aplicati la jihadisti.
          Si la romanii crestinopati o minoritate destul de numeroasa ar face fix la fel cu gay-ii! Imi amintesc de un articol de acum 6 luni in care se relata despre cum unii din ISIS aruncau cativa gay de pe o cladire. Multe comentarii (in romana, evident, deci ale unor romanasi ortodox-verzi) ii aprobau si sustineau ca si ei ar face fix la fel. Deci, avem si noi jihadistii nostri, doar ca (inca) nu au avut ocazia sa se si manifeste liber.
    • -15 (21 voturi)    
      Faptul ca tu existi (Vineri, 18 martie 2016, 21:14)

      Joseph Porta [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      si probabil esti alb la piele, botezat (presupun) si emiti asemenea ineptii in romaneste ar trebui sa-i faca pe altii sa urasca in mod justificat romanii? Sau sa refuze rolul romanilor intr-o Europa multiculturala doar fiindca exista si specimene ca tine? Trist.. asa s-a nascut si nazismul, sa stii, cu cativa lunatici ca tine care credeau ca sunt buricu' ..
      • +13 (17 voturi)    
        Poti accepta in Europa o religie a intolerantei? (Vineri, 18 martie 2016, 22:28)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Joseph Porta

        Khomeini, care a fost salvat de francezi prin azilul politic care i-a fost acordat, era de parere ca toti infidelii trebuie ucisi. Inclusiv francezii aia care i-au salvat viata unui ticalos.
      • +2 (6 voturi)    
        din (Vineri, 18 martie 2016, 23:35)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Joseph Porta

        nefericire si tu existi, se pare.
    • -13 (17 voturi)    
      Salah Abdeslam = personaj imaginar. E intoxicare. (Vineri, 18 martie 2016, 23:40)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      Salah Abdeslam, în calitate de organizator al atacurilor de la Paris, este un individ fictiv, un țap ispășitor inventat de serviciile secrete franceze în colaborare cu Statele Unite. Salah face parte din seria de personaje și organizații imaginare începută cu Ben Laden și Al Qaeda.

      Atacurile de la Paris au fost planificate, ca represalii și un avertisment puternic pentru Occident, de către regimul de la Moscova și au legătura cu doborârea, în Peninsula Sinai, a unui avion rusesc de către agenți occidentali care, la rândul lor, au pedepsit Rusia pentru campania de bombardamente din Siria.
      • +9 (9 voturi)    
        Aha (Sâmbătă, 19 martie 2016, 0:24)

        laurs [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Tu de unde stii?
      • +4 (4 voturi)    
        ASA E!!! (Sâmbătă, 19 martie 2016, 4:04)

        ismail paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Si masonii? Dar extraterestrii? Ei ce spun? Mai rasfirati baieti...
  • +23 (35 voturi)    
    Asta de stire (Vineri, 18 martie 2016, 19:19)

    MPopa [utilizator]

    Si-a facut curaj politia belgiana sa intre in Molenbeek, asta da stire. Acolo, daca aveai probleme cu cineva, trebuia sa apelezi la vreun mafiot marocan ca sa ti-o rezolve. Cred ca armurierul politiei din Bruxelles a scos cu aceasta ocazie lansatoarele de rachete din vaselina.
    • -2 (24 voturi)    
      eh, nah (Vineri, 18 martie 2016, 19:47)

      Mihai-G [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

      Ridicol. Traiesc in Bruxelles de mai multi ani, politia belgiana a fost timpul in Molenbeek.

      Sunt evident probleme in lupta anti-terorista, care este una dificila oriunde, si e clar ca belgienii au avut si au lipsuri dar nu e nevoie de exagerari.
      • +11 (17 voturi)    
        Poate am fost in orase diferite (Vineri, 18 martie 2016, 22:06)

        EMP [utilizator] i-a raspuns lui Mihai-G

        Si eu am locuit in Bruxelles si am vazut nord-africani ziua in amiaza mare, la cateva sute de metri de Parlamentul European, uitandu-se pe geamurile de la demisol ale locuintelor din zona. Nu cred ca din pura curiozitate. Am vazut si masini sparte noaptea, tot in aceeasi zona. In Anderlecht n-as avea curajul sa ma plimb pe jos dupa lasarea serii, cel putin in anumite zone. As fi curios sa stiu in ce zona locuiti in Bruxelles de va simtiti atat de in siguranta. A, sa nu uit, primele cuvinte pe care le-am auzit in Bruxelles (ma cazasem intr-un hotel de la periferie ca sa fie aproape de soseaua de centura, aveam treaba in Mons a doua zi) au fost din partea unor adolescenti arabi: "n-ai 2 euro?"
        • -5 (21 voturi)    
          ok, si? (Vineri, 18 martie 2016, 22:41)

          Mihai-G [utilizator] i-a raspuns lui EMP

          Ok, si ce dovedeste asta? Ca sunt arabi in Bruxelles? Binenteles ca sunt.
          ca sunt zone mai rau famate? Sunt, sigur. In Ferentari va duceti noaptea?

          Cat despre cerut bani, daca ati sta mai mult pe aici ati vedea ca majoritatea cersetorilor sunt romani, de etnie roma sau nu.
          • +4 (14 voturi)    
            da (Vineri, 18 martie 2016, 23:37)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Mihai-G

            in ferentari te poti duce noaptea fara probleme.
            Cind vrei matale te iau intr-o excursie, la ce ora vrei. Pina una, alta, tiganii nu sint arabi, desi seamana oarecum, si nici musulmani. Asta e.
          • +1 (1 vot)    
            ete scartz.. (Sâmbătă, 19 martie 2016, 4:07)

            ismail paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Mihai-G

            n-ai raspuns la intrebare...
          • +2 (4 voturi)    
            Da (Sâmbătă, 19 martie 2016, 9:00)

            soaresusrasare [utilizator] i-a raspuns lui Mihai-G

            In Ferentari ma duc oricand
        • -12 (14 voturi)    
          Totusi (Vineri, 18 martie 2016, 22:46)

          shlomo_bernstein [utilizator] i-a raspuns lui EMP

          chiria costa foarte mult in Bruxelees! Daca ar fi asa cum zici tu ca-s toti putori si nu muncesc, de unde au bani sa plateasca chiria? Ca nu cred ca-i tine nimeni in palma, fiind si capitala UE, daca stiau ca-s teroristi, i-ar fi expediat demult! Cati teroristi dovediti sunt domnule, cu adevarat acolo, in afara de Salam asta si frati-su?
          • +10 (12 voturi)    
            . (Vineri, 18 martie 2016, 23:27)

            Bazil.the.3rd [utilizator] i-a raspuns lui shlomo_bernstein

            Locuinte sociale.
            Ajutorul social acopera totul + bani de "vacanta" + bani de calculator odata la 2 ani + plus plus plus.
            • -2 (6 voturi)    
              Serios? (Sâmbătă, 19 martie 2016, 7:43)

              shlomo_bernstein [utilizator] i-a raspuns lui Bazil.the.3rd

              Wow ca-n rai! Pai daca e asa, ma duc si eu sa stau cu ea la soare sa nu muncesc, sa vedem, mie din Romania imi da ceva? Pe ochi frumosi, biensur...Daca e asa bine cum zici tu, atunci de ce nu s-a dublat populatia Belgiei, la cata natalitate si rude au musulmanii? Si nu nuai ar fi venit in Rai toate natiile Europei daca era cu zici...sa fim serios aia nu-i viata cu minimum pe economie, traiesti de pe o zi pe alta...I-auzi frate, iti da ajutoare, si ai nostri prosti se duc in Italia la capsuni...
              • 0 (4 voturi)    
                . (Sâmbătă, 19 martie 2016, 9:46)

                Bazil.the.3rd [utilizator] i-a raspuns lui shlomo_bernstein

                Nu are sens sa va certati cu mine,doar enumar faptele.
                Si ce am scris sus e mai putin de jumatate.
        • +2 (2 voturi)    
          Nu sunteti corecti! (Sâmbătă, 19 martie 2016, 12:26)

          Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui EMP

          am fost la Bxl de cateva zeci de ori intre 2007 si 2013. Si de cateva ori inclusiv in Molenbeek, inclusiv seara. Nu a dat nimeni cu pietre dupa mine sau ce aberati pe aici. E drept ca am vazut multi "sprijinitori de usi" care lancezeau pe la intrarile de frizerii, magine, cafenele, etc si se uitau (unii) lung la tine..Dar fix aceeasi senzatia o ai si intr-o mahala romaneasca. Sau un catun de rudari/tzigani.Si chiar in Ferentari. Si Balta Alba. Multi care stau pe strada, sprijiniti de garduri/ziduri si se uita la tine cand treci- nu e cel mai confortabil sentiment dar asta nu inseamna nici ca te hartuiesc, nici ca te ataca. Pur si simplu nu au ocupatie. Esti pe "teritoriul lor" si te urmaresc atent.

          Inainte de a urla despre enclavele lor, uitati-va in Romanistan, ca e plin de enclave simillare (oficial li se spune, mai nou" pungi de saracie", "arii urbane degradate").

          La bloc la noi asta a sublimat in spionatul prin vizor (si turnarea la Secu inainte de 89).

          Drept e ca ar trebui si unii si altii integrati cumva. Si cei din Belgia, Franta dar si din Romania.

          PS: in Bxl majoritatea cersetorilor sunt romani (de etnie roma, daca asta va incalzeste cumva, dar cetatenie romana). Si la Londra. Si la Paris. Si la Madrid. si la Roma. samd.
          • 0 (0 voturi)    
            Insa ... (Sâmbătă, 19 martie 2016, 13:36)

            EMP [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

            Sunt de acord cu dvs. in ceea ce priveste 'pungile de saracie" din Romania. Deja ne-am impartit in doua tari, una care incearca sa reduca decalajul fata de vest si alta care incearca sa supravietuiasca.
            Dar saracii nostri nu trag cu arma pe strazi si nici nu pun bombe. Cel putin nu deocamdata. Nici nu incearca sa ne converteasca pe toti la islam cu scuza ca in caz contrar vor fi nevoiti sa ne omoare. E totusi o diferenta si eu asta am vrut sa subliniez, in Bruxelles si in alte orase europene au aparut ghetouri islamiste iar statele respective, spre deosebire de Romania, ii mituiesc cu ajutoare sociale consistente ca sa stea cuminti. O strategie sinucigasa.
            • +1 (1 vot)    
              cred ca nu ai dreptate pana la capat (Sâmbătă, 19 martie 2016, 18:16)

              Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui EMP

              1. saracii nostri nu pun bombe si nu impusca pt ca au alte prioritati. insa submineaza constant dezvoltarea noastra pt ca voteaza constant aceleasi partide si figuri corupte, pt un kil de faina si o galeata. Nu stiu ce e mai distrugator, ca niste teroristi sa ucida 100 de oameni intr-o seara, sau sa moara zeci de mii de oameni cu zile din cauza ca tara nu are bani pt a dota spitalele, pt tratamentele anti-cancer etc?! Sau miile de morti de pe sosele, multi din cauza pb de infrastructura?!

              Deci, in concluzie, poate nu pun bombe (explozive). Dar alegand alt fel de "bombe" in conducere, tot cam aia e, poate chiar mai rau pt noi toti.

              2. Referitor la impunerea valorilor, ma bufneste rasul. Nu ni se impune islamismul dar uite ca ni se baga pe gat cu forta crestinismul fundamentalist, caci ce altceva poate fi initiativa de modificare a Constitutiei pt a defini casatoria in sensul religios 'intre barbat si femeie"?! din cate am citit, sunt peste 2 milioane de semnaturi -deci tot cam atatia potentiali jihadisti care intr-un razboi civil ca in Siria nu ar ezita sa arunce gay-ii de pe cladiri.,

              Asa ca mai usor cu isteria anti-musulmana, ca avem la noi pagube mult mai mari din cauza saraciei si ortodoxismului prost inteles si mai ales aplicat.
    • +10 (12 voturi)    
      Praf in ochii (Vineri, 18 martie 2016, 22:02)

      minup [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

      opiniei publice. Teroristul a fost dat in gat de mafia marocana din Molenbeek. Prea multa politie deranjeaza activitatile locale.
      • +1 (1 vot)    
        hmmm.. (Sâmbătă, 19 martie 2016, 4:09)

        ismail paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui minup

        eu cred ca masonii marocani sunt de vina.
  • +10 (12 voturi)    
    Salah Abdeslam (Vineri, 18 martie 2016, 19:24)

    Aramis [utilizator]

    A fost ranit si arestat la Molenbeek, venise la inmormântarea de ieri a fratelui
  • +5 (17 voturi)    
    . (Vineri, 18 martie 2016, 19:48)

    Bazil.the.3rd [utilizator]

    Incredibil,au avut curajul sa intre in Molenbeek!
    Cred ca au facut yoga si tehnici de autocontrol intensiv 3 luni.
  • +10 (22 voturi)    
    victorie!!! (Vineri, 18 martie 2016, 19:58)

    liviu_ [utilizator]

    nu mai avem decat vre-un milion de teroristi de anu trecut si cati or mai veni anu asta...
  • -5 (9 voturi)    
    Nici o problema, mai trimite Phutin (Vineri, 18 martie 2016, 20:52)

    Locke Lamora [utilizator]

    Cati e nevoie.
    • +3 (7 voturi)    
      . (Vineri, 18 martie 2016, 22:19)

      Bazil.the.3rd [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      Intr-un anume caz particular e nevoie doar de unul. Psihiatru de preferinta :) .
      • -3 (5 voturi)    
        si (Vineri, 18 martie 2016, 23:41)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Bazil.the.3rd

        ce negi mai nea vasile, e stiut ca terorismul musulman a fost inventat si intretinut de urss, pina si un troll sovietic stie asta. De ce ar face un putin exceptie nu vad, mai ales ca pina acum n-a dovedit cine stie ce mare inteligenta, a aplicat tot ce-a vazut la stalin si mai ales la hitler.
        • -1 (1 vot)    
          . (Sâmbătă, 19 martie 2016, 9:53)

          Bazil.the.3rd [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          Nu neg ,au contraire,exista o lunga istorie a asasinatelor ( pot fi numite acte teroriste sau nu) cu plecare din Rusia.
          Doar ca nu se pupa cu ce se intampla acum in Europa.Oarecum fortat "e de vina Putin " seamana cu "est- europenii ne ia joburile".
          Indiferent daca a venit de la Putin sau nu ,miscarea din Siria a fost mai mult decat inteligenta- magistrala .
    • -3 (13 voturi)    
      Cu teama (emotie) ne manipuleaza (Vineri, 18 martie 2016, 23:30)

      Alex_def [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      Putin își freacă mâinile de fericire, de când cu criza migranților, tocmai mizând pe intoleranta și teama europenilor (mai ales a celor din est).
      Dacă în loc sa respingem acest val migrator, l-am fi primit (în limita posibilităților noastre) in mod organizat (cu proceduri care sa ne asigure siguranta identitatii celor ce intra si cu legi care sa ne asigure ca aceștia se vor integra) și deschis, nu numai ca i-am fi dat un bocanc peste gura Diktatorului, dar am fi câștigat și pe plan politic și economic.
      Dar UE, neintegrata, dezbinată și speriată, a făcut caca pe ea. A încercat Merkel sa ne spele la fund, dar, singura fiind, s-a umplut pe sine... Păcat de "valorile" noastre. Sunau frumos...
  • 0 (0 voturi)    
    sunt romanii in siguranta la Bruxelles (Sâmbătă, 19 martie 2016, 8:38)

    IoanadinBrux [utilizator]

    Locul in care a fost capturat acest terorist este la 200-300 de metri de una dintre cele mai frecventate biserici romanesti din Bruxelles, biserica Buna-Vestire-Place de la Ducesse de Brabant 24. Ma intreb daca romanii sunt in siguranta sau exista riscul sa devina victime ale terorismului? Nu am vazut politia sau armata belgiana sa pazeasca acesta biserica, asa cum se procedeaza in cazul sinagogilor sau al altor institutii aflate fie sau nu in acesta zona.
    • +1 (3 voturi)    
      . (Sâmbătă, 19 martie 2016, 9:55)

      Bazil.the.3rd [utilizator] i-a raspuns lui IoanadinBrux

      Sa spui ca iti este teama este asociaal ,inseamna ca deep inside esti neintegrat ,rasist si xenofob.
      Daca ceri protectie inseamna ca crezi ca toti **** sunt teroristi ,ceea ce din nou inseamna fix acelasi lucru.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri