VIDEO Criza refugiatilor Austria si Germania permit intrarea migrantilor/ Acestia, dusi cu autobuzele din Budapesta la granita/ Ungaria ar putea trimite armata la granita cu Serbia incepand cu 15 septembrie / UE ia in considerare centre pentru refugiati in afara Europei

de Red. Stiri     HotNews.ro
Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 3:14 Actualitate | Internaţional

Refugiatii, dusi cu autobuzele la granita cu Austria
Foto: Twitter / ‏@MurphyPeterN
Austria si Germania au acceptat sambata sa permita intrarea miilor de migranti pe care Ungaria a anuntat ca ii va transporta la frontiera, a declarat sambata cancelarul austriac Werner Faymann. Viktor Orban a anuntat ca ducerea acestora cu autobuzele a fost o masura exceptionala, ce nu se va mai repeta. 

Mogherini, sefa diplomatiei europene, a spus ca actuala criza va dura si a apreciat ca stabiliera de centre pentru refugiati in afara UE ar necesita "resurse enorme". Intre timp, unele persoane publice, precum premierul Finlandei sau politicianul Bob Geldof, au anuntat ca isi pun proprietati la dispozitia migrantilor, iar la Paris a avut loc un miting de sustinere a refugiatilor.

Cum s-au desfasurat evenimentele de sambata:

22.25 Cancelarul german Angela Merkel si premierul ungur Viktor Orban au cazut de acord, intr-o conversatie telefonica, sa-si respecte obligatiile europene, inclusiv pe cele pe care si le-au asumat prin Acordurile de la Dublin, potrivit unui comunicat postat pe site-ul Biroului cancelarului, relateaza MTI , citata de Mediafax.

21.49 Liderul formatiunii extremiste Jobbik spune ca nu-i vrea pe refugiati: "Ungaria le apartine ungurilor" 

21.40 Cateva mii de persoane participau sambata dupa-amiaza la Paris, in Piata Republicii, la un miting de sustinere a refugiatilor - sub sloganul "Nu in numele nostru", in urma unui apel la mobilizare pe retele de socializare 

20.48 Premierul milionar al Finlandei, Juha Sipila, a declarat sambata ca isi va face casa pe care o care in nordul tarii disponibila pentru refugiati. Sipila, fost director la o firma telecom, a spus ca solicitantii de azil vor putea sa foloseasca locuinta sa din Kempele de la inceputul lui 2016.

19.22 Muzicianul irlandez Bob Geldof a anuntat, vineri, ca poate sa gazduiasca imediat patru familii de refugiati

18.30 Sefa diplomatiei europene, Federica Mogherini, a facut apel la cele 28 de state membre UE sa ramana "unite" si sa actioneze "eficient", avertizand ca actuala criza a refugiatilor care le divizeaza "va dura".

"Ne confruntam cu un eveniment dramatic", care "va dura", a avertizat Mogherini la finalul reuniunii ministrilor de externe ai UE. "Cu cat vom accepta mai repede, cu atat vom fi in masura sa raspundem eficient", a adaugat ea.

"Nu vorbim aici de un aflux de imigranti economici, sunt in majoritate refugiati pe care noi avem datoria sa ii primim", a insistat Mogherini, reamintind ca in ultimele saptamani au fost "mai ales sirieni, afgani, eritreeni" care au sosit in Europa.

"Viitorul Europei este in joc", a apreciat ea, afirmand ca trebuie "sa se puna capat acuzatiilor reciproce" si facand apel la cele 28 de state membre sa ramana "unite" si "sa-si pastreze credinta in valorile (noastre) umane".

Criza este atat de grava ca "este nevoie de un Consiliu European" al sefilor de stat si de guvern, probabil "la inceputul lunii octombrie", a pledat la randul sau ministrul german de Externe, Frank-Walter Steinmeier.

18.18 Viktor Orban: Transportarea migrantilor cu autobuzele la granita cu Austria a fost o masura exceptionala, nu se va mai repeta 

18.05 Ministrii de externe din Uniunea Europeana au discutat sambata posibilitatea crearii de centre UE pentru refugiati in afara Europei ca o modalitate de a rezolva criza migratiei, dar sefa diplomatiei europene, Federica Mogherini, a declarat ca aceasta solutie ar necesita "resurse enorme"

17.50 Premierul polonez considera suficienta primirea a 2.000 de refugiati, date fiind capacitatile Poloniei

17.15 Angela Merkel: Germania poate face fata fluxului record de refugiati de anul acesta fara sa majoreze taxele si fara sa-si pericliteze echilibrul bugetar

17.00 Ungaria anunta ca nu va mai inchiria autobuze pentru transportul migrantilor la frontiera cu Austria

Seful politiei ungare a declarat sambata ca Budapesta nu va mai inchiria autobuze pentru a transfera refugiatii la frontiera cu Austria, subliniind ca transportul miilor de migranti efectuat vineri noapte si sambata dimineata a fost o "initiativa unica", transmite AFP.

"Punerea la dispozitie a autobuzelor catre Austria a fost o initiativa unica si nu vor mai fi vehicule pentru a-i transporta pe refugiatii care au pornit la pas pe strada" spre Austria, a declarat Karoly Papp intr-o conferinta de presa, citat de agentia ungara MTI.

16.14 Europa si Marea britanie trebuie sa ofere azil celor intr-adevar fug de persecutii, dar trebuie si sa majoreze ajutoarele oferite, sa combata bandele de traficanti si sa ia masuri in privinta conflictului din Siria, a declarat ministrul de finante britanic, George Osborne.

15.26 Circa 6.500 de refugiati au ajuns in Austria de cand Ungaria a inceput sa-i transporte la granita, 2.200 dintre ei sunt deja pe drum spre Germania a declarat ministrul de interne austriac jurnalistilor intr-o gara din Viena

15.08 Se estimeaza ca Germania va refuza anul acesta pana la 75.000 de cereri de azil depuse de migranti - in special din sud-estul Europei in conditiile in care accelereaza procedurile de azil si de extradare pentru cei din tari considerate sigure, cu scopul de a se concentra pe refugiatii din Siria si Irak, tari distruse de razboi 

14.49 Ungaria va trimite armata la granita cu Serbia dupa 15 septembrie daca Parlamentul isi va da acordul, a declarat premierul Viktor Orban

14.45 Sute de imigranti au plecat pe jos, catre Austria, de la tabara ungara de la Bicske si din gara Keleti

14.37 Politia germana a anuntat ca circa 450 de migranti plecati din Budapesta la bordul unui tren special au ajuns in Munchen

14.09 Austria nu va face uz de forta pentru a opri mii de refugiati ce intra in tara dinspre Ungaria, a declarat ministrul de interne, Johanna Mikl-Leitner. Ea a precizat ca in Austria au intrat vineri noapte circa 3.000 de migranti, dar doar 10 au solicitat azil in Austria, restul vor sa mearga mai departe.

12.00 Austria se asteapta ca 10.000 de refugiati sa intre sambata in tara, venind din Ungaria

Numarul total de refugiati care vor ajunge in Austria dupa ce au fost transportati cu autobuze de catre Ungaria la frontiera comuna ar urma sa atinga sambata 10.000, a anuntat Ministerul austriac de Interne.

Pana in prezent, aproximativ 4.000 de refugiati au traversat frontiera in cursul noptii si in dimineata zilei de sambata, potrivit ministerului.

11.30 Ministrul ungar de Externe: Migrantii ce se indreapta spre Austria arata esecul politicii UE in materie de migratie

"Ce s-a intamplat este consecinta politicii esuate a Uniunii Europene privind migratia si a declaratiilor iresponsabile facute de politicieni europeni", a declarat Szijjarto la sosirea la o reuniune a ministrilor de externe ai UE, in Luxemburg, pentru a discuta despre criza refugiatilor.

Pe de alta parte, ministrul slovac de Externe, Miroslav Lajcak, a respins planurile de a crea un coridor feroviar catre Germania pentru refugiati. "Nu am discutat niciodata despre un astfel de coridor in guvernul slovac", a declarat el presei inaintea reuniunii.

10.05
Intre 2.500 si 3.000 de migranti au ajuns in Austria din Ungaria - anunta politia austriaca

"Ma aflu la frontiera cu Ungaria si privesc. Fluxul (de persoane) continua", a declarat Hans Peter Doskozil, seful politiei din landul Burgenland (estul Austriei), pentru agentia de presa austriaca, citeaza AFP.

"Asteptam 17 sau 18 autobuze cu etaj pentru a-i duce la Viena si poate si in Germania", a adaugat el.

Aproximativ 400 de migranti, care au fost adapostiti intr-o sala de concerte amenajata ca centru de primire la Nickelsdorf, la frontiera, s-au urcat la bordul unui prim tren care a plecat in zori spre Vest, a mai informat responsabilul citat.

Un al doilea tren urmeaza sa plece in curand, a adaugat el. "Al doilea grup de 400 de persoane este in drum (spre gara). Ploaia a fost destul de puternica, burniteaza acum, oamenii sunt toti uzi", a spus el.

Imigrantii trebuie sa parcurga pe jos traseul de circa 5 km ce duce de la postul de frontiera Nickelsdorf pana la gara cu acelasi nume, pentru a se urca in trenurile puse la dispozitie de autoritatile austriece, noteaza Agerpres.

"Cea mai mare problema a noastra este ca ungurii - dupa ce au vorbit cu Budapesta - refuza sa permita ca autobuzele noastre sa intre pe teritoriul lor si sa-i ia pe refugiati", a declarat anterior Doskozil, potrivit Reuters.

"Le-am propus sa-i aduca pe refugiati direct la trenuri sau la adapost (in partea austriaca), dar ei opresc autobuzele in partea ungara si toti trebuie sa coboare in ploaie", a adaugat el.



05:20
Tarile europene au fost avertizate in mod repetat asupra crizei refugiatilor care acum bate la usa lor si potopul de oameni disperati de razboi care se revarsa asupra Europei nu ar trebui sa surprinda pe nimeni, a declarat vineri un inalt oficial ONU, citat de Reuters.

05:00
Un numar de refugiati in drumul lor din Ungaria spre Europa de Vest au ajuns la bordul unui autobuz la frontiera cu Austria, anunta agentia Reuters, citata de Agerpres.

UPDATE
Sute de migranti au plecat din gara din Budapesta, vineri noapte, imbarcati in autobuze ce au format un lung sir in centrul capitalei ungare si au fost puse la dispozitie de autoritati, coplesite de multimile sfidatoare ce au pornit pe jos spre Europa de Vest, noteaza Reuters citand un martor ocular.

"Din cauza situatiei de urgenta de astazi la frontiera ungara, Austria si Germania sunt de acord in acest caz asupra continuarii deplasarii refugiatilor", a declarat Faymann in postare.

Aceasta decizie a fost anuntata prim-ministrului ungar Viktor Orban de catre cancelarul austriac Werner Faymann, "in consultare" cu cancelarul german Angela Merkel, a precizat pe de alta parte cancelaria austriaca pentru agentia APA.

Guvernul ungar a anuntat vineri seara, dupa mai multe zile de blocaj, ca a acceptat sa mobilizeze o suta de autobuze pentru a-i transporta la frontiera cu Austria, asa cum ei doresc, pe cei circa 1.200 de migranti ce se indreapta spre aceasta frontiera, precum si pe cei adunati in principala gara din Budapesta, capitala Ungariei.

Indiferent de gestul lor, Viena si Berlinul inca asteapta de la Ungaria "sa-si respecte obligatiile europene, inclusiv cele legate de acordul de la Dublin" asupra regimului de azil in UE, a subliniat Faymann.











14327 vizualizari
  • +11 (23 voturi)    
    Good! (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 5:54)

    Hohey [utilizator]

    Sa ii luati voi pe toti....
    • -5 (27 voturi)    
      SUA declară oficial că nu primește refugiați (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 14:52)

      zizin [utilizator] i-a raspuns lui Hohey

      SUA, artizanul ”haosului organizat” din Orientul Mijlociu, tocmai a dat cu flegmă în fruntea lacheilor lor europeni când a declarat oficial ieri, prin purtătorul de cuvânt al Casei Albe că, deși criza umanitară cauzată de instabilitatea politică din Orientul Mijlociu este o "tragedie", SUA nu are de gând să primească alți refugiați sirieni în plus față de cei 1541 primiți deja în cei 5 ani de război civil din Siria.
      • +9 (21 voturi)    
        Mde (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 16:24)

        Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui zizin

        Asa este numai ca invers. Incordeaza-ti si tu unicul tau neuron de postac rus si vezi cui foloseste o Uniune Europeana asfixiata si paralizata. Cum nu ma astept sa reusesti, iti dau eu raspunsul: mujicstanului. Pariu pe o maslina ca sceleratul de la kremlin are o implicare nedeclarabila in toata afacerea? :-)
      • +7 (11 voturi)    
        Americanii care negociaza un tratat (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 17:17)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui zizin

        cu UE de ani de zile au nevoie de o UE distrusa? Just think, think a little tovarase.
        • +1 (5 voturi)    
          Lol, da ? (Duminică, 6 septembrie 2015, 0:39)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

          Li se rupe americanilor de UE. Vezi declaratiile aleia de anul trecut, cand au prins-o cu "Fuck the EU".

          Ba, voi sunteti prosti ca noaptea, si naivi pe de-asupra.

          "Postac rus". Lol.
      • +1 (1 vot)    
        in sua (Duminică, 6 septembrie 2015, 7:57)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui zizin

        sunt deja cateva milioane bune de imigranti clandestini, care asteapta o amnestie. ultima s'a dat pe vremea lui bill mincinosul, aka klontoncea.

        nici sirienii n'ar vrea in america. e prea departe, nu se poate pe jos sau cu pluta. iar in sua nu se da nimic.
        ti'o spune un fost refugiat in sua, din anii 80. in afara de o strangere de mana si drept de lucru, nema dobanda. :)
        si asta, dupa ce ai fost verificat de autoritatea de imigrare si fbi. cu documente, amprente, etc.

        singurii care pot merge, sunt cei care au deja rude acolo, sa'i sponsoreze. si slava domnului, sunt multi sirieni in sua si canada.
        deci, dintre astia care ajung acum in vestul ioropii, cateva mii vor ajunge peste ocean. pe cale legala, prin procedeele de imigrare ale sua.
    • +8 (12 voturi)    
      Comentariu (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 17:51)

      NituCt [utilizator] i-a raspuns lui Hohey

      Știți cu toții despre "petarda" cu copilul de săptămâna aceasta. Vede?i si voi ce spune mătușa acestuia :
      https://www.youtube.com/watch?v=QZUuoaq1MLM&gl=US
      Cautați si vedeți dacă acest clip a mai fost postat pe undeva si veți vedea si voi cum este publicata DOAR o parte a povestii (cea mai lacrimogena).
      Acești invadatori cer BANI si drepturi, NU sa fie ajutați, 3 Sept 2015: https://www.youtube.com/watch?v=NY9HYV3ZNgA
    • +3 (5 voturi)    
      Merkek i-a chemat. Noi nu vrem cote, sa si i ia. (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 23:22)

      ddutz [utilizator] i-a raspuns lui Hohey

      Bunicul copilului innecat a vorbit telefonic ci fiesa (mama copiilor, innecata si ea), care i-a spus ca merg in Germania, nu in Canada, cum gresit s-a vorbit.
      Toti de intreaba: de ce este "acum" valul asta de imigranti?
      Simplu: Merkel i-a chemat.
      Pai, daca i-a chemat, sa si-i ia, nu sa "bage cote" la altii care nu au avut nici-o intentie sa primeasca in casa islamisti.
      Stiti de ce Anglia lui Cameron nu vrea sa primeasca nici-un imigrant? Priviti:
      https://www.youtube.com/watch?v=cOHyVrrztbM
      Lozinca lor era: "Sharia the solution for UK".
      Stiti cum voia Helmuth Kohl sa scape de turci si de ce?
      Helmut Kohl a vrut “sa curete” de turci societatea germana: “Pur si simplu nu se pot integra!”
      http://europolitics.ro/istorie/cum-voia-helmut-kohl-sa-curete-de-turci-societatea-germana/
      Mai reflectati pe cine bagati in casa cu lautari.
      Nu-i nai scoateti nici cu sapte popi.
  • -6 (12 voturi)    
    >>>>>>>>> (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 7:57)

    Invincible [utilizator]

    Nu va mai vaitati ca ne asimileaza astia. Coana UE nu poate pune piciorul in prag din cauza ca nu e "corect politic" si "drepturile omului", insa abia asteapta sa si-o ia astia in cap si sa-i deporteze la gramada, si pe vinovati, si pe nevinovati ;)

    Lasati-i si pe ei sa vada Europa....
  • +14 (16 voturi)    
    Adica "nu se pune" ca au incalcat chiar ele Dublin (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 8:48)

    ddutz [utilizator]

    "Indiferent de gestul lor, Viena si Berlinul inca asteapta de la Ungaria "sa-si respecte obligatiile europene, inclusiv cele legate de acordul de la Dublin" .
    Ipocrizia nemteasca e mare!
  • -17 (27 voturi)    
    În ciuda ungurilor (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 9:14)

    andreitr [utilizator]

    Austria și Germania acceptă refugiați. orban șovin și xenofob care consideră că ungurii sunt superiori nu numai nouă românilor ci și altora. Țicneli ungurești.
  • +20 (28 voturi)    
    Cine ar fi crezut (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 10:22)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    ca primele tari care se vor preda islamistilor vor fi nu tarile slabe gen Romania, Bulgaria etc., ci Germania si Austria?

    Sper ca le place legea Sharia.
    • -5 (15 voturi)    
      Real Madrid donează 1 mil.€ pentru refugiați (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 16:32)

      zizin [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

      Real Madrid va dona 1 milion de € pentru a ajuta refugiații preluați de Spania. Ei urmează exemplul altor cluburi, cum ar fi Bayern Munchen și Celtic, care au promis în această săptămână ajutor pentru persoanele afectate de criza refugiaților. În declarația clubului Real Madrid se spune:

      ”Fidel angajamentului său pentru scopuri caritabile, clubul a luat această decizie cu scopul de a acorda sprijin bărbaților, femeilor și copiilor care au fost forțați să își părăsească locuințele pentru a fugi de război și moarte. Președintele Real Madrid, Florentino Pérez, a vorbit [vineri] la telefon cu președintele guvernului, Mariano Rajoy. Cei doi au vorbit despre această contribuție și alte măsuri pe care clubul le va pune în aplicare, pentru a colabora la grija față de refugiați care sosesc în Spania.”
    • +1 (5 voturi)    
      Da (Duminică, 6 septembrie 2015, 0:41)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

      Da ma, toti sunt niste dobitoci, toate statele, entitatile, organizatiile. Toti sunt praf, inclusiv Romania la nivel oficial.

      Doar tu si haita de panarame de pe HotNews, patriotarzii natiunii - sunteti destepti, ca ati vazut trei clipuri pe youtube cu musulmani si deja stiti what's what.

      Boucilor.
  • +24 (28 voturi)    
    acolo si vroiau sa ajunga (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 10:28)

    rov [utilizator]

    mi bine ii asteptati direct in Turcia cu vapoarele si ii duceti acasa, fara sa se mai chinuie inutil daca tot ii invitati.
    P.S> aici se vede cel mai bine faptul ca Europa nu are o coeziune reala, nu are un plan coerent de viitor.
    De exemplu trebuia sa existe o forta comuna de protejare a granitelor Schengen, care sa apara in 24 de ore in Grecia , Italia si sa aplice legea si politica UE.
    Se distreaza dictatorul Putin cand vede ce papagali suntem...
  • +5 (15 voturi)    
    peste 1 milion de refugiați ucrainieni în Rusia (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 10:46)

    zizin [utilizator]

    Potrivit Serviciului Federal de Migrație din Rusia, mai mult de 1 milion de oameni au fugit în Rusia ca urmare a izbucnirii războiului civil din Ucraina, dintre care aproximativ 600.000 au decis să se stabilească acolo definitiv.

    Găzduirea refugiaților din Ucraina a costat Rusia peste patru miliarde de ruble (60 milioane dolari) - a declarat joi Comisia de Investigații a Guvernului rus.
  • +15 (23 voturi)    
    Drum bun (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 10:51)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    Estul si Centrul Europei nu este pentru voi! Nu va vrem, la revedere!
  • +1 (5 voturi)    
    video - refugiați sosiți în Austria (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 10:52)

    zizin [utilizator]

    Austria: Refugees get some rest after they finally reach Austrian shelter (video 1:27 min):

    https://www.youtube.com/watch?v=4qSpUN6J6fw
    • +3 (17 voturi)    
      Vedeti si voi (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 14:53)

      NituCt [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      Numai copii si femei ...numai copii si femei ; acum vedeți si voi cat de FALSA este mass-media. Unde sunt adulții de sex masculin ? NU apar in prezentare ca nu ar da bine la public.
  • +13 (19 voturi)    
    In sfarsit. (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 10:53)

    Bazil.the.3rd [utilizator]

    A inceput.

    Ce-si face coana UE cu mana ei se cheama lucru manual.
  • -19 (23 voturi)    
    stati la coada... (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 11:15)

    AnderT [utilizator]

    pentru solidarietate.... "ortodocsia" v-a parsivit... ce va spun "parintii" ortodoxi? nu e bine, sunt musulmani maica, nu va aduceti aminte ce v-au facut turcii? vai maica....
    Mai vine si *oul de Basescu sa ne de-a lectii de politica pe pielea altora (si cand ma gandesc ca l-am votat) singurul coerent poate populist a fost Dragnea...

    deci maine la pomelnici si mataniii ca oricum va doare in c... de ce se intampla la 300 de km de voi....
    • -12 (18 voturi)    
      astia suntem noi, un popor bland si ospitalier (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 15:22)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui AnderT

      daca-i intrebi, toti cei care au postat mai sus si isi dau plusuri unii la altii se declara crestini 100%
      • +10 (14 voturi)    
        ok (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 16:39)

        jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

        eu sunt ateu si consider ca astia, adica mincinosii escroci islamisti trebuie luati si intorsi sa lupte inapoi in tara lor pentru ce libertate considera ei ca li se potriveste!
      • +2 (4 voturi)    
        Bine ne-am gasit, islamistule (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 22:41)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

        Sunt si atei printre ei, toti isi iubesc patria muma si sunt revoltati de cat de superficiali sunt cei din vestul Europei care-i pun pe toti romanii in aceeasi oala.
        In alta ordine de idei, bine ai venit; eu sunt imamul de pe hotnews, am fost uns islamist acu vreo 3 zile. Nu mi-e foarte clar daca inca sunt platit de Putin.
    • +7 (11 voturi)    
      tupeu (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 16:37)

      jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui AnderT

      si putina limba romana la bord...IQ mic, tupeu mare, cam ca islamistii tai!
    • +4 (4 voturi)    
      intamplator (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 22:56)

      Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui AnderT

      Scrii in romana ce vrei tu fiindca parintii aia au fost cam xenofobi secole si milenii.
      Ia mergi tu la Riad si fa putin misto de islamismul lor si vei remarca diferenta
  • +22 (28 voturi)    
    Adio civilizatie (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 11:17)

    Robert M [utilizator]

    Tarile frumoase si civilizate sunt infestate cu straini mai mult decat ostili.
    Valul de migratori va schimba fundamental tarile germane.
    • +2 (2 voturi)    
      Iar eu (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 23:30)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      ma gandeam sa merg vara viitoare in concediu in Austria si Bavaria.
      Nu prea au mai ramas tari sigure in Europa . Spania ?
  • +13 (19 voturi)    
    ok (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 11:24)

    Ana Armanca [utilizator]

    Sunt milioane de imigranți/emigranți/refugiați. Nu le-ar trebui mulți neuroni deasupra de centură politicienilor ca să înțeleagă că nu îi pot primi pe toți și așa nu se rezolvă problema. Rusia, pe care o consider vinovată aruncă cu panseuri, USA se spală pe mâini spunând că este treaba "bătrânului continent " să rezolve problema, de parcă Siria ar fi țară europeană și ar fi vorba de câteva sute de emigranți.
    Politicienii UE au făcut o greșeală enormă, vor fi mari violențe și din păcate nu vor plăti politicienii, ci populația civilă...
  • +16 (20 voturi)    
    Turcia fatarnica ! (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 11:53)

    NicolaeA [utilizator]

    Foarte multi sirieni, inclusiv copilul decedat Aylan, fug DIN Turcia in Grecia si de aici spre vestul bogat al Europei ! De ce fug din Turcia ? Acolo nu este razboi iar Turcia, tara musulmana, este destul de bogata !
  • +17 (21 voturi)    
    Bogati si saraci (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 12:13)

    Trojan.H [utilizator]

    Sunt un pro-occidental fanatic, insa in situatia de fata actualii lideri ai Europei sunt de-a dreptul jalnici. Nu doar ei, ci si liderii celorlalte natiuni bogate, incluzind tarile arabe. Eu vad planeta Terra ca pe o comuna - fie si din Vaslui - unde nu poti asista cum vecinul de peste drum isi violeaza copiii - lucru permis mai nou de ISIS -, ori isi decapiteaza nevasta si isi gazeaza soacra iar tu sa-ti intorci privirea spre ale tale. Nu poti spune ca este "problema interna" a vecinului cind acesta isi macelareste familia. Cit timp America, Canada, UE, Australia ori statele din Golf stau cu fundul pe TRILIOANE de dolari nu poti ramine impasibil. Se vede limpede ca daca nu mergem noi acolo vor veni ei aici. Garantat.
  • +9 (27 voturi)    
    hehe (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 12:43)

    Mazeta [utilizator]

    Saddam, Gaddafi, Assad... să ne iertați, în primăvara arabă am fost manipulați.
  • +18 (22 voturi)    
    Viitoarele atentate sunt inevitabile (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 12:56)

    smc [utilizator]

    Printre toti acestia, sunt in mod cert si jihadisti care vor face atentate. Probabil imagini cu copii europeni morti nu se vor da la TV, ca sa nu "socheze opinia publica".

    Insa culmea, nu atentatele vor fi cea mai mare problema, ci insasi puhoaiele de musulmani "moderati" care vor secatui bugetele sociale, vor imputi locurile, vor transforma in ghetouri cartiere intregi din care oamenii civilizati vor trebui sa se retraga, pana cand nu vor mai avea unde se duce.
  • -11 (23 voturi)    
    Uite asa isi mentin Germania si Austria populatia (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 13:37)

    mihaitzateo [utilizator]

    Copii acestor emigranti vor fi germani ,austrieci.
    Cu cultura germana,limba materna germana care vor lucra si vor plati taxe la Germania sau la Austria.
    Uite asa ,daca ai niste conducatori cu viziune iti mentii tara ca o mare forta economica.
    Si uite asa,pentru ca dl Ponta se orienteaza spre Turcia si se turceste,tara noastra se duce de rapa.
    Dl Ponta e atat de lipsit de viziune si de interesat numai de spagarii si furat din banul public si dat la cunoscutii dniei sale,ca nici macar sistemul de sanatate,sistemul de invatamant, infrastructura existenta a Romaniei nu le mentine.
    • +15 (19 voturi)    
      .... (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 14:27)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui mihaitzateo

      Ce vor fi?! Cultura germana?! Uita-te in Franta sa vezi ce vor fi peste 15-16 ani. Daca mai apucam.
      • +1 (3 voturi)    
        ... noi ..poate... (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 15:58)

        Observatore [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        ... ei sigurat NU .
  • -6 (14 voturi)    
    interventie in Siria ? (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 14:09)

    nedumeritul [utilizator]

    Daca se permite intrarea migrantilor in Germania si Austria, tari care nu au capacitatea de a primi un puhoi mare de oameni, eu cred ca s-a luat precis hotararea interventiei in Siria la un nivel corespunzator celor mai mari puteri ale lumii pentru a opri fenomenul.
    Am inteles ca suprafata Siriei e comparabila cu a Europei si va fi un pretext bun pentru orice putere sa-si intinda influenta pe planeta noastra.
    • +7 (7 voturi)    
      * (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 15:59)

      ilikedirt [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritul

      De la cine ai inteles ca suprafata Siriei e comparabila cu a Europei? Siria e chiar mai mica decat Romania. Daca nu ma crezi, verifica pe site-ul acesta: www.google.com
    • +3 (5 voturi)    
      vai de capul tau (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 17:20)

      silmix [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritul

      cum se face ca toti astia cu teoria conspiratiei sunteti batuti in cap si inculti ca o.. sa cenzuram

      Siria are o suprafata mai mica cu vreo 1/4 decat Romania. Cam la fel si populatia daca scadem cati au dat ortu popii in ultimii doi ani.
      • +2 (2 voturi)    
        scuze (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 21:49)

        nedumeritul [utilizator] i-a raspuns lui silmix

        acu vreo7 ani am discutat cu un sirian care avea o firma in Bucuresti si el mi-a spus ca a fost invatator in Siria si ca e mare cat Europa.Acum ca m-ati atentionat am vazut pe Google: aprox.20 milioane de locuitori si suprafata cam cat Romania.
        • +2 (2 voturi)    
          Ai vazut ce ai patit ? (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 23:39)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritul

          Daca dai crezare cunostiintelor unui invatator din Siria ? Acum intelegi cam ce fel de oameni navalesc ? Daca invatatorii sunt niste ignoranti , care predau ignoranta lor si altora , ce fel de oameni vin ? Ce munca pot face ? Sa sape santuri in Germania ? Dar de cate santuri are nevoie Germania ? Toata tara sa fie un sant sinuos ? la ce ar folosi ?
        • +2 (2 voturi)    
          Vezi daca te inspiri din Coran? (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 23:54)

          ddutz [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritul

          Ai incredere in goagle.
    • +2 (2 voturi)    
      pentru nedumeritul (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 23:35)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritul

      Nu ai inteles bine. Suprafata Siriei e mult mai mica decat cea a Europei.
  • +18 (22 voturi)    
    .... (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 14:13)

    tirolez [utilizator]

    Putinele doamne din imaginile vazute de mine par dupa valurile din cap de religie musulmana. Probabil si domnii ce le insotesc. In timpul asta citesc stiri despre crestini decapitati/prigoniti/obligati sa renunte la religie si sa plateasca taxe de protectie catre ISIS. De ce nu ajutam crestinii, tot musulmanii ii ajutam? O sa ajungem sa ne cerem scuze ca existam in Europa in max. 10 ani daca nu ne trezim.
    • +3 (3 voturi)    
      CORECT!! (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 23:41)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Nu avem mila fata de crestinii decapitati in numele lui Allah. Avem mila de inchinatorii la Allah!
      Ce fel de oameni suntem ??
    • +2 (2 voturi)    
      Fii optimist. In 2 ani astia-s reintregesc familia (Duminică, 6 septembrie 2015, 0:00)

      ddutz [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Si-atunci nici-o scuza nu mai tine. Direct satarul.
      Mai pastreaza dintre noi cat sa le platim "ajutoarele sociale", o vreme.
      Pana cand aia mai ortodoxi dintre ei isi vor taia singuri craca de sub picioare si ne lichideaza si pe restul.
      Ca in Insula Pastelui, cand au taiat toti copacii si apoi au murit de foame.
  • -4 (12 voturi)    
    Si totusi... (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 18:18)

    Geo7 [utilizator]

    multi dintre conationalii de pe acest site critica decizia Germaniei si Austriei. Comparat cu Franta, in Germania imigrantii de cultura musulmana au fost asimilati si sunt parte productiva a economiei. Germania a primit si a asimilat cat de cat. Noi in Romania nici nu avem la ce sa primim pe altii. 200 euro castiga si in Turcia sau chai mai mult. Lideri corupti au si ei, lipsa de viziune si educatie au si in Siria sau Turcia. Mai bine ne-am vedea pe noi, am iesi la vot, am merge la proteste impotriva furtului si mizeriei, nu am mai lasa caruta cu prosti sa de rastoarne la noi in ograda, etc. Suntem saraci si condusi de corupti dar tare mai ridicam coada pe sus... Suntem condusi de ultimii incompetenti, primul pe post de Lider Prim Ministru, insa nu prea deranjeaza opinia publica ...
    • +6 (10 voturi)    
      prietene... (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 18:42)

      demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui Geo7

      ...daca tu compari gastarbeiders turci din DE cu populatiile maghrebiene&subsahariene din FR dpdv al capacitatii de integrare si asimilare ai o problema serioasa de raportare la realitate.
    • +13 (13 voturi)    
      In mare parte NU (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 18:55)

      NituCt [utilizator] i-a raspuns lui Geo7

      Cam fals ce zici dumneata ; în mare parte, imigranții de cultura musulmana NU au fost asimilati (pentru simplu motiv ca aceștia NU doresc sa fie asimilați. Ei doresc ca ceilalți sa se convertească la "tradițiile lor")
      Daca nu as vedea aceasta în fiecare zi, nu ți-aș fi scris.
      • +2 (2 voturi)    
        Inteleg (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 19:27)

        Geo7 [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

        si stiu ca musulmanii nu doresc schimbare si imun altora ceea ce ei cred ca adevarat. Nu la asta m-am referit, ci la faptul ca noi in Romania nu luam taurul de coarne si nu facem curatenie... Ne conduc ultimii incompetenti si mafioti. Iar romanii doar se plang...Daca as fi sirian nu as vrea sa vin in Romania... Prefer evident Germania unde munca se plateste si este infrastructura.
        • +2 (2 voturi)    
          S-au dovedit si incompetentii astia utili. Cine (Duminică, 6 septembrie 2015, 0:10)

          ddutz [utilizator] i-a raspuns lui Geo7

          credea?!
    • -2 (2 voturi)    
      Subscriu. (Duminică, 6 septembrie 2015, 1:02)

      Sasul70 [utilizator] i-a raspuns lui Geo7

      stau de 28 de ani in Germania, avem irakieni, afgani, iranieni etc integrati bine. vad ca aici e plin de comentarii rasiste cu plusuri. oamenii acestia nu sunt islamisti extremisti ci dimpotriva fug de ei ca au picat intre fronturi si nu au chef sa fie macelariti. se pare ca 70 % din romani nu inteleg ce este un razboi civil inclusiv un fost presedinte. in 3-4 ani acesti refugiati vor fi integrati bine in societatea germana, vor castiga probabil de vreo 5 ori mai mult pe luna decat toti aici care stau in tara isi dau plusuri pe comentariile rasiste si o sa aiba si un grad de civilizatie si toleranta mult mai ridicat decat ei, chiar fiind de religie musulmana.
  • +6 (8 voturi)    
    intrebare.... (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 20:33)

    liviu_ [utilizator]

    de ce nu se intreaba nimeni de unde a pornit treaba cu refugiatii! razboiul e de 4 ani, da acu s-au trezit sa vina

    de ce nu spune mai nimeni ca multi dintre refugiati sunt bine ingrijiti si imbracati, si majoritatea barbati tineri si bine organizati?!

    de ce mai toata presa si guvernele etc incearca sa ne faca sa acceptam cat mai multi si cat mai conditinat, manaresc statistici, ignora cei ce sunt impotriva s.a.m.d.?!?!?!
    • +2 (6 voturi)    
      Trimisi de turci (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 21:13)

      NituCt [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Sa nu uitam ca multi turci sunt în Germania ; tare ma tem ca acești invadatori au fost bine școliți de turci pana a fi trimiți in Germania.
  • -2 (10 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 21:38)

    dragos234 [utilizator]

    Sa o lasam mai moale cu refuzul de imigranti ca pana si Ceausescu a avut mai mult curaj si adus arabi si africani in Romania.
    Si in conditiile in care avem 2 milioane de romani peste hotare despre care se spun atatea lucruri neadevarate in presa din UK etc, ar trebui sa avem mai multa intelegere pt niste oameni care fug in primul rand de razboi.
    Nu ati vazut ce e in Siria, aia omoara, decapiteaza, ard oamenii de vii, violeaza femei intre 2 rugaciuni. Ati face exact la fel daca ati fi in locul acestor refugiati.
    • +6 (10 voturi)    
      eu nu sunt impotriva refugiatilor... (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 21:51)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      eu sunt impotriva celor ce vin intr-o tara cu scopul de a trai din ajutoare sociale si/sau de a-si impune legile proprii fara sa se adaptese la tara respectiva.
      din pacate arabii fac parte din ambele categorii
      • -1 (1 vot)    
        ... (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 22:35)

        dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Exact aceleasi lucruri se spun si despre noi. Asezonate cu o poza cu unul in haine murdare, intunecat la fatza si cu mana intinsa.
        • +1 (1 vot)    
          nu compara... (Duminică, 6 septembrie 2015, 9:20)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

          la noi problema e o minoritate din romania.
          pe langa asta chiar daca au fost romani cu probleme nu stiu romani care sa dea cu AKu sau cu bomba...
          si majoritatea romanilor se duc la munca...
    • +5 (5 voturi)    
      .... (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 22:51)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      Din pacate majoritatea celor despre care vorbesti sunt crestini. Cei pe care ii vad eu ca vin sunt musulmani si sunt oameni care au avut bani multi de dat. Dnul premier milionar Juha Sipila pune o casa la dispozitie (pentru cat timp?) din ...2016! Vine iarna, oamenii aia unde stau in nov, dec? Cati incap in casa? 20, o fi avand casa mare. Restul de zeci de mii unde stau? O sa ne bata obrazul sa luam toti acasa refugiati. Si din politete sa nu le ranim sensibilitatea sa nu mai sarbatorim nici Craciunul si nici Pastele.
    • +4 (4 voturi)    
      Cati din (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 23:46)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      barbatii care fug acum in Europa au luptat impotriva ISIS ?
    • +1 (1 vot)    
      .... (Duminică, 6 septembrie 2015, 9:55)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      La ce ne-a folosit curajul lui Ceausescu? Niste copiii care au crescut fara tata(dar au zece frati prin Africa) cum e Cabral, care au avut probleme in comunitatile mici din cauza ca erau diferiti(vorbesc de sfarsitul anilor '80). Mamici care nu si-au mai vazut niciodata copiii, pentru ca taticii au plecat cu ei prin Siria sau te miri unde. Cunosc o doamna maritata cu un sirian care a ramas cu baiatul si tatal a fugit cu fata pentru ca "valora mai mult". Vorbesc tot de sfarsitul anilor '80. Da, avea de gand sa o marite pe bani. Si o multime de personaje care fac "afaceri". Sunt si cazuri fericite(in special medici), dar cred ca per total ne-ar fi fost mai bine fara ideea asta "geniala" a lui Ceausescu.
  • -3 (7 voturi)    
    sirienii nu se au bine cu turcii (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 22:19)

    mihaitzateo [utilizator]

    Nu i-au trimis turcii in Germania.
    Sirieni nu se au bine cu turcii.
    Ce imi pasa ce zic cei de la Jobbik?
    Ungaria nu primeste imigranti,nu primeste muncitori straini,dar are o economie foarte slaba.
    Norvegia primeste gramada de imigranti ,de muncitori straini si are cel mai mic somaj din Europa si una din cele mai puternice economii.
    Germania,are gramada de imigranti,foarte multi muncitori straini si are cel mai mic somaj din Europa si cea mai puternica economie.
    • +7 (7 voturi)    
      asa o fi (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 23:02)

      je2012 [utilizator] i-a raspuns lui mihaitzateo

      dar ai vazut cum arata centrul Munchenului? Zici ca esti in Abu Dhabi.
  • +9 (9 voturi)    
    cel mai mult (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 22:23)

    Itsoc [utilizator]

    cel mai mult ma oftic ca pentru romani au pus atatea conditii, ne-au respins de atatea ori, cu greu ne gasim locuri de munca si muncim din greu ca sa avem un acoperis, mancare si ceva pentru copiii de acasa si nu ne da nimeni ajutoare si adaposturi gratuite. francezii, nemtii si englezii ne urasc si cand vin hoardele barbare ce sa vezi? mitinguri de sustinere a refugiatilor.
    pe tigani ii trimit acasa. lasa ca vede europa de vest ce o sa fie peste 15- 20 de ani cand Mohamed si Ali vor domina Germania
    • +5 (5 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 23:35)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      Da, toate campaniile din UK, cu romanii fac si dreg. Si cat chin nu mai departe de inceputul anilor 2000 sa pleci undeva in UE. Dovada ca detii x euro, ca ai bilete de intors, asigurare medicala, ca faci, ca dregi.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version