VIDEO Criza refugiatilor: Ungaria, lasata singura in fata valului de migranti ce o asalteaza: Austria a declansat luni controale la frontiera, Germania spune ca refugiatii trebuie sa ceara azil in Ungaria. Budapesta a dat drumul mai multor trenuri incarcate cu refugiati, austriecii le-au verificat la granita

de Red. Stiri     HotNews.ro
Luni, 31 august 2015, 10:00 Actualitate | Internaţional

Confuzie in gara din Budapesta
Foto: ‏Twitter @aqbyrne
Ziua de luni a inceput cu anuntul autoritatilor austriece ca vor demara controale la frontiera, ceea ce a declansat o coada de peste 20 km pe o autostrada ungara si blocaje, dar si controverse privind legalitatea lor in spatiul Schengen. In doar cateva ore s-au gasit peste 200 de imigranti ilegali si au fost arestati cinci traficanti de persoane. Budapesta, pe de o parte a cerut Germaniei clarificari privind statutul migrantilor, pe de alta parte a inceput sa le dea voie sa se urce in trenurile de Germania si Austria, desi aceleasi reguli Schengen nu permit calatoria acestora fara documente de calatorie si viza statului de destinatie.


07:10 Aproximativ 2.500 de refugiati, in principal din Siria, adusi la Pireu de pe insule din Egeea (DPA)

00:50 Peste 20.000 e oameni au protestat la Viena impotriva tratamentului migrantilor, la cateva zile dupa descoperirea unui camion pe o autostrada din Austrica care continea 71 de cadavre. 

21:45 Un tren cu aproximativ 400 de migranti la bord, plecat din Budapesta, a ajuns luni seara in Bavaria, in sudul Germaniei.

19.52 Cateva sute de migranti plecati din Budapesta au ajuns in gara din Viena. Acestia schimba trenul spre Germania

Potrivit reporterului Reuters la fata locului, sute de refugiati care au venit cu trenul din Ungaria au inundat luni seara gara de vest din Viena, alergand sa prinda urmatoarele trenuri ce se indreapta spre Germania.

Parand bucurosi si usurati, refugiatii au scandat "Germania, Germania", in timp ce voluntari le-au impartit fructe si sticle cu apa.

Politia a ramas spectatoare, unul dintre agenti fiind auzit spunandu-i altuia: "Unde se duc toti? Si ce ar trebui sa facem?"

18.33 Patru trenuri care transporta pasageri, inclusiv refugiati, au trecut granita dintre Ungaria si Austria, luni dupa-amiaza, transmite Reuters.

18.00 Primul tren cu refugiati la bord a parasit orasul ungar Hegyeshalom, de la granita cu Austria, dupa ce a fost tinut in loc timp de mai multe ore, pentru verificari. Anterior, caile ferate austriece anuntasera ca refuza sa accepte trenul plecat din Budapesta intrucat acesta nu este sigur, din cauza supraaglomerarii. Unele persoane din tren au coborat. Un al doilea tren spre Viena era tinut la granita.



16.55 Austria verifica daca sutele de refugiati ce s-au urcat in trenul plecat din Budapesta au depus cereri de azil in Ungaria si - daca au facut acest lucru - nu ii va lasa sa-si continue calatoria, a declarat un purtator de cuvant al politiei vieneze.

16.19 Politia vieneza a anuntat ca cei care nu doresc sa ceara azil in Austria pot circula liberi prin tara timp de doua saptamani, iar apoi risca sa fie trimisi inapoi in ultima tara de tranzit - Reuters

16.05 Trenul care a parasit Budapesta cu destinatia Munchen, incarcat cu 3-400 de migranti, este oprit in Hegyeshalom, la granita dintre Ungaria si Austria, asteptand decizia autoritatilor, a anuntat biroul de presa al cailor ferate maghiare. Acesta a plecat la ora 9.10 GMT, fiind urmat de un altul, tot cu destinatia Munchen, ce a plecat din Budapesta la 11.10 GMT - Reuters, AFP

15.48 Angela Merkel a spus ca daca Europa nu cade de acord asupra distributiei echitabile a refugiatilor, atunci Acordul Schengen va fi pus sub semnul intrebarii - Reuters

14.17 Cateva sute de migranti s-au urcat din gara din Budapesta in trenul international ce merge spre Munchen

13.22 Un purtator de cuvant al guvernului german a declarat ca nu exista trenuri speciale dinspre Ungaria spre Germania si ca, potrivit legislatiei UE, migrantii ce intra in Ungaria trebuie sa se inregistreze si sa ceara azil acolo.

13.04 Migrantilor din Budapesta li se permite sa urce in trenurile ce merg spre Viena si Germania, sute dintre ei sunt in fata caselor de bilete ce vand bilete pentru calatoriile internationale. Televiziunea publica M1 a transmis ca migrantii cu documente valabile si cu bilete de tren pot urca in trenul de Munchen - Reuters

12.27 Ungaria cere Germaniei sa clarifice situatia legala a migrantilor ilegali ce circula in UE, informeaza Reuters.

Andras Giro-Szasz, purtator de cuvant al guvernului ungar, a spus ca, potrivit regulilor Schengen, migrantii pot parasi Ungaria doar cu documente valide de calatorie si o viza din partea tarii de destinatie.

Din aceasta cauza, mase mari de refugiati asteapta in garile din Budapesta.

Giro-Szasz a declarat ca Germania a aratat o atitudine permisiva in privinta celor veniti din Siria, iar acest lucru s-a aflat si "a impulsionat sperantele" migrantilor.

"Pentru a pune capat acestor conditii netransparente si adverse, solicitam Germaniei sa clarifice situatia legala", a declarat acesta pentru agentia ungara MTI.


12.12 Autoritatile austriece au descoperit deja circa 200 de migranti si au arestat cinci traficanti de persoane ca parte a noii operatiuni declansate uni la granite, informeaza Reuters.  

"In orele de la implementarea acestei masuri asupra careia am agreat impreuna cu Germania, Ungaria si Slovacia, am putut recupera peste 200 de refugitati si am retinut cinci traficanti", a declarat Konrad Kogler, director in cadrul ministerului de interne. 

Austriecii subliniaza ca verificarile nu sunt controale clasice de frontiera, asa ca nu se incalca Acordul Schengen.

Autostrada ungara M1 ce duce in Austria este blocata pe circa 20 de kilometri din cauza controalelor mai stricte instituite de autoritatile austriece la granita, a anuntat operatorul drumurilor din tara vecina, potrivit agentiei nationale de stiri, citate de Reuters.

In afara de autostrada M1, o importanta ruta alternativa este, de asemenea blocata, transmite agentia MTI, care citeaza operatorul rutier Magyar Kozut.  

In ultimele trei zile politia a prins circa 8.800 de migranti ce treceau in Ungaria, cea mai mare parte venind din Serbia.

Austria a intarit controalele la frontierele sale estice, a anunta ministrul de interne luni, decizia venind dupa ce 71 de persoane au fost gasite saptamana trecuta moarte intr-un camion frigorific.

"Vom face controale pentru o perioada nedeterminata de timp in toate punctele importante de granita din zona estica, cercetand toate vehiculele ce ar putea avea ascunzatori pentru persoane traficate", a declarat Johanna Mikl-Leitner pentru radioul ORF.

Austria are granite in est cu Ungaria, Slovacia, Slovenia si Cehia.

Un alt roman a fost retinut duminica de autoritatile ungare pentru trafic de persoane, acesta fiind al 27-lea prins de politia ungara in ultimele cinci zile, informeaza Ministerul Afacerilor Externe.

Cele 71 de persoane gasite moarte saptamana trecuta in Austria in camionul abandonat erau incredibil de inghesuite, cate cinci persoane pe metru patrat, a anuntat politia austriaca, primele autopsii indicand ca acestia au murit sufocati, informeaza Reuters.











29771 vizualizari
  • +48 (58 voturi)    
    Europa e plina de imigranti (Luni, 31 august 2015, 10:50)

    Radu [anonim]

    Din pacate toti imigrantii astia care vin in Europa aduc cu ei doar probleme. Nu se integreaza in cultura europeana si locul unde ajung se transforma continuu odata cu cresterea numarului lor. Am stat anul trecut in cartierul Schaerbeek din Bruxelles. unde nu cred ca mai sunt nici 10% belgieni, pentru ca s-au retras in afara orasului din calea arabilor de toate felurile care au ajuns aici. Mizeria, galagia, dispretul in trafic si lipsa de siguranta sunt la ordinea zilei.
    Odata cu cresterea nivelului de trai si Romania va deveni o tinta pentru imigranti. Noroc ca ai nostri se misca incet in legatura cu subiectul asta si va mai dura probabil vreo 5-10 ani.
    • -19 (55 voturi)    
      mm (Luni, 31 august 2015, 11:10)

      Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui Radu

      Cam tot asa se comporta si imigrantii romani prin Europa, deci nimic deosebit.
      • +31 (49 voturi)    
        nici vorba (Luni, 31 august 2015, 12:35)

        Irizat [anonim] i-a raspuns lui Qwertz

        Astia din Africa si Orientul Mijlociu, pur si simplu devasteaza pe unde ajung si dupa ce se instaleaza in orasele din Vest incep cu instigarea la violenta: decapitarea necredinciosilor si transformarea tarii gazda in califat iar daca nu, distrugerea ei.
        • +17 (21 voturi)    
          ... da... (Luni, 31 august 2015, 16:27)

          Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

          ... tot traseul lor este marcat de gunoaie
          si fecale +distrugeri colaterale ...
        • -7 (15 voturi)    
          violenta (Luni, 31 august 2015, 18:09)

          doru001 [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

          instiga la violenta tot asa ca si tine?
      • +4 (38 voturi)    
        Exact (Luni, 31 august 2015, 12:35)

        Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui Qwertz

        ...ai pus punctul pe i. Cica aia nus e integreaza si fac scandal. Romanimea este integrata perfect, vorbeste limbile tarilor, ce mai...model. Nu tu manelaraie, mizerie, trai cate 8 in camera, furtisaguri, nebunii.
        Problema nu sunt arabetii sau alti "ne-integrati", problema principala sunt legile domoale si statul fara vlaga in care au ajuns astia sa faca legea. Ia baga politia si respecta legile, sa vedem ce se petrece. 100 trebuiesc impuscati ca nus e supun legilor, 100 impuscam. Asa...stai ca daca-s multi ne dicteaza ei legea. Si bine le face. Cu un stat slabit de politicianism corect si pedepse de 2 bani e si normal.
        • 0 (0 voturi)    
          statul (Marţi, 1 septembrie 2015, 14:52)

          doru001 [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

          nu exista ca persoana, statul este o gasca de mafioti la virf care oricum te impusca oricind doresc, stai linistit
      • +42 (48 voturi)    
        De ce (Luni, 31 august 2015, 14:28)

        zeno [anonim] i-a raspuns lui Qwertz

        ma jignesti?

        Eu stau de 6 ani in Belgia, vorbesc toate limbile lor, ma scol la 6:30, fac un dus, ma imbrac in costum, duc copiii la scoala, lucrez 9-10 ore, abia ajung sa ii iau inapoi de la scoala, seara mancam in familie si pa.

        Mai plimba-te si tu prin Europa si intreaba localnicii sa afli cate ceva despre romani. Medici, avocati, ingineri, constructori, gunoieri, marea majoritate suntem oameni cinstiti si muncitori.

        Haide bye ca am stat destul pe net.
        • +12 (18 voturi)    
          o alta opinie (Luni, 31 august 2015, 15:07)

          arabela [anonim] i-a raspuns lui zeno

          respect , domnul meu .
        • -7 (31 voturi)    
          haha (Luni, 31 august 2015, 15:09)

          Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui zeno

          Si eu lucrez intr-o universitate din Vest. Si eu cunosc un grup de romani care vorbesc limbile, se trezesc de dimineata, duc copiii la scoala etc. Daca traiesti in Belgia atat de tzantzos, de ce nu vezi ca sunt si (fost) imigranti arabeti care fac aceleasi lucruri ca si tine. Problema e masa critica, majoritatea. Cu aia si noi stam prost, nu te mai impopotzona atata. Nu cred ca e marea majoritate cum pretinzi. Si eu stiu zidari si oameni muncitori cinstiti, dar scuza-ma nu sutn integrati in sensul in care si tu astepti de la imigrantii arabi. Adik limba de-abia o rup, traiesc in cercul lor, cu televiziuni romanesti, grupuri exclusive de romani, nici un avans, nimic. Poate copiii lor sa mai schimbe ceva in viata lor...ei nu au nici o sansa, dupa cele observate de mine.
          • -10 (26 voturi)    
            Minusistilor... (Luni, 31 august 2015, 16:31)

            Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

            In loc sa-mi dati minusuri mai bine demonstrati-mi ca n-am dreptate. dar, de fapt ce poti astepta de la o tara "mandriiiii ca sunt romani". Asa isi manifesta romanismul...prin mandrie desarta si stigmatizarea celor care le spune adevarul. De asta il avem pe ponta pe acolo...cu cat le mangaie orgoliul mai bine cineva romanilor. cu atat e mai apreciat. Nu conteaza ca minte. Important e sa-i faca sa se simta bine :).
            Astia-s "integratii Europei", cei apropiati de valorile Vestului si nu ale Orientului, Doamne fereste.
            Lingusitoria, minciuna, lasitatea, exact tarele mostenite de pe la otomani sunt cele mai inradacinate in romani. Dar ei arata cu degetul la "tiganii din Siria"...deh, ei au cravata, arabii nu au cravata ci turban. Ca sa vezi.
            PS. Celui care se trezeste si-si pune cravata, ca vad ca e motiv de mandrie sa ai cravata. Reminescente ale trcutului? Cravata este simbolul corporatistului fara libertate, a celui blocat in fisa jobului, a omului lipsit de personalitate si creativitate. A politicianului mincinos si populist, al "omului de afaceri" care de fapt e manager de afaceri si nu antreprenor (antreprenorul nu va purta cravata decat la intalnirile cu cei care asteapta cravata).
        • -6 (16 voturi)    
          ... (Luni, 31 august 2015, 16:35)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui zeno

          A spus toti imigrantii care vin in Europa, sau tu cumva nu erai deja in Europa cand te-ai dus in alta tara? Hai sa nu facem din tantar armasar asa ca sa ne aflam in treaba.

          Dar se-ntelege, doar lucrezi 9-10 ore si te trezesti la 6:30 dimineata. Pentru informatia ta, si in Romania multi lucreaza atatea ore si castiga de 20 de ori mai putin decat tine.

          PS: Nu lucrez in Romania si nici nu intentionez sa fac asta prea curand. Motivul? Da banii, dar si lipsa de civilizatie din orasul din care am plecat (nu ca n-ar fi la fle in majoritatea oraselor cu exceptia vestului si a nordului). Prea multe manelisme oriunde intorc capul, fie ca este pe strada, fie la TV.

          Atoatestiutorul, vreau sa-ti impartasesc parerea mea despre felul in care scrii. Sa nu folosesti diacritice se intelege, sa scrii insa cu K si TZ? - penibil.
          • -1 (9 voturi)    
            Nu-ti dau plus (Luni, 31 august 2015, 17:29)

            Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui Alex

            (nici minus) ca te-ai grabit sa ma gasesti penibil. Observa ca sungurele cazuri in care am folosit "tz"-ul e acolo unde cuventele s-ar putea sa nu fie intelese (una e inteles si alta e impopotonat sau tantos). Eu s-ar putea sa am probleme in a le pricepe pe ultimele.
            K-ul e ceva de simplificare...formalismele sunt pentru cei cu acele cravate care ii fac mai europeni decat "imigrantii".
    • +3 (5 voturi)    
      40-50 ani, ca nici belgienii nu stau pe loc. (Luni, 31 august 2015, 14:51)

      ddutz [utilizator] i-a raspuns lui Radu

      Sau, daca au primit atatia islamisti, s-ar putea sa ai dreptate.
    • -2 (2 voturi)    
      felicitari (Luni, 31 august 2015, 18:08)

      doru001 [utilizator] i-a raspuns lui Radu

      in 5 ani va creste nivelul de trai in romania?
  • +17 (25 voturi)    
    Cu stangu' in dreptu' (Luni, 31 august 2015, 11:24)

    V. Veroiu [utilizator]

    Ungaria si Austria sunt abmele in Schengen. In timp ce pe autostrazi controalele sunt "la sange", cu intarzieri si posibil impact economic pt firme, "frontiera" poate fi trecuta cu piciorul pe camp.
    • +8 (26 voturi)    
      nu de asta se fac controale (Luni, 31 august 2015, 12:04)

      vasilica_ [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      controalele se fac pentru a nu mai muri oameni asfixiati in camioane, pentru a-i prinde pe animalele alea care pentru o mina de bani lasa pe altii sa moara de sete la nici doi metri in spatele volanului pe care ei il conduc.
      • +9 (13 voturi)    
        Corect (Luni, 31 august 2015, 13:00)

        V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui vasilica_

        That's also a point.
      • +17 (21 voturi)    
        ... (Luni, 31 august 2015, 14:49)

        cartograful [utilizator] i-a raspuns lui vasilica_

        Mai e un aspect, in mare parte e o criza pt. care probabil exista un interes. Vorbesc mai ales de criza celor care traverseaza Mediterana in barci si vaporase precare dinspre Libia si Tunisia spre Europa. Lasand la o parte implicarea unor tari precum Franta care acum se prefac scandalizate de rezultatele propriilor aventuri politice imi pun o problema:
        Unde sunt armatele europene care prin mijloace specifice (avioane si nave de observare si patrulare maritima) nave portelicopter si de comandament de interventie rapida (celebrele din alta criza Mistral) care ar putea intercepta din timp aceste vaporase cand pleaca de pe tarmurile si din porturile Libiei si Siriei? Ce sa inteleg, ca de fapt aceasta criza a refugiatilor cu toate dramele si tragediile ei e dorita in anumite cercuri europene pt. a rezolva sau ca autoritatile europene sunt tehnic impotente.
        • -6 (8 voturi)    
          Și ce-ar urma, după interceptarea lor?! (Luni, 31 august 2015, 20:18)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

          Chiar crezi că legislația maritimă poate fi aruncată la coș la sugestia unui comentator? Chiar crezi că orice navă care iese dintr-un port libian poate fi interceptată, legal vorbind?

          În secunda în care o națiune începe să intercepteze aiurea nave în apele internaționale, Flota a 6-a americană e prima care tre'să bage mințile-n cap acelei națiuni, fiindcă altfel ne întoarcem la vremurile piraților în doar câteva luni.

          Ești convins că vrei să fii pe o navă civilă interceptată de una militară rusească?
    • +16 (16 voturi)    
      si cand te gandesti (Luni, 31 august 2015, 15:31)

      giigi [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      ca pe noi ne-au respins cand a venit vorba de Schengen, ce ghinion teribil..
      • +5 (5 voturi)    
        bate'n lemn (Luni, 31 august 2015, 16:10)

        NituCt [utilizator] i-a raspuns lui giigi

        Ce Schengen zici tu ? acum ar fi fost plini de invadatori dornici sa devina suedezi, englezi sau germani.
  • +11 (19 voturi)    
    Cand se dă arama pe față (Luni, 31 august 2015, 14:08)

    NituCt [utilizator]

    Luați-vă un pix si incepeti să notați cine e cu noi si cine împotriva noastră. Acum se aleg trădătorii de cei ce lupta pentru viitorul propriului neam.
  • +23 (35 voturi)    
    e simplu (Luni, 31 august 2015, 14:09)

    dum_i [utilizator]

    Solutia este foarte simpla.

    Sunt imigranti din Africa? Foarte bine. Repartizati catre Franta si Anglia care au sustinut jihadistii libieni sa distruga statul suveran laic Libia.

    Sunt imigranti din Siria, Irak, Afganistan`? Foarte bine. Trimisi direct in SUA, pamantul celor frumosi si liberi. Care au distrus statele suverane laice Irak, Siria si Afganistan (n-am uitat ca talibanii au fost finantati de SUA in anii 80?)

    Hai baieti, incarcati milioane de "oameni eliberati" de actiunile voastre. Si ciocu mic in rest.
    • +3 (13 voturi)    
      De acord (Luni, 31 august 2015, 14:24)

      Qu [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      Perfect de acord.
    • +10 (22 voturi)    
      ai uitata cate ceva... (Luni, 31 august 2015, 14:35)

      Irizat [anonim] i-a raspuns lui dum_i

      Ai uitat ca in schimb in anii 60 si 70, URSS a sustinut cu arme, bani, logistica si ofiteri instructori orice stat african sau arab care lupta impotriva Occidentului.
      S-a mers pana acolo incat rusnacii au trimis marina militara in Mediterana sa atace Israelul cand Israelul era atacat de catre arabeti (Egipt, parca...)
      Africanii si arabetii omoara cu Kalasnikoave nu cu M16. Mozambic are pe drapel un Kalasnikov.
      • -6 (14 voturi)    
        Ai un fix! (Luni, 31 august 2015, 15:30)

        Matrix-4 [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

        În anii 60-70 în Africa se lupta împotriva colonialismului (sau, mă rog, împotriva puterilor coloniale). Iar flota militară sovietică (nu rusă!) a ajuns în Mediterana pentru că tot acolo se găsea şi Flota a VI-a americană.
        Şi ai dreptate, nuse foloseşte M16, pentru simplul motiv că kalasnikov e mai fiabil şi mult mai ieftin. Şi oricum, armele respective sunt fabricate la faţa locului, tocmai pentru că sunt simple şi bune!
    • +6 (10 voturi)    
      iegzact (Luni, 31 august 2015, 14:53)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      :D

      Adauga si Italia, ca si ei au avut aport la primavara libiana
    • +6 (16 voturi)    
      Sau in Phutinistanul Cel Maretz de la Rasarit (Luni, 31 august 2015, 16:21)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      Ca acolo e si mai mult loc ai e atat de bineeeeeee.
    • +2 (8 voturi)    
      felicitari! ;) ;) (Luni, 31 august 2015, 19:53)

      contest [anonim] i-a raspuns lui dum_i

      Mi-as permite sa mai adaug niscai variatii sarcastice, ironice pe aceeasi tema: ce-ati zice daca le-am cere ambasadelor SUA in Estul Europei sa se ofere ca pajisti si vilisoare confortabile refugiatilor?! ;) bazele militare americane in Europa etc. pot fi reconvertite la cererea noastra la ceva folositor, soldatii SUA sa se restranga si sa se reconverteasca in agenti filantropici gen Maica Teresa, adapostindu-i pe refugiati acolo, eventual (hopefully!) dand proba de vocatia "umanitara" a NATO, vocatie indubitabila, hm, mai e vorba?! ;)
      Si Kosovo, republica independenta, n-ar trebui oare sa participe adapostind in ambasada prietenoasa a SUA cat mai numerosi refugiati!? ;)
      Bine ar fi sa reconvertim acum! intreaga Alianta, NATO, intr-o societate de genul smurdului, sau o societate filantropica, caritabila si dedicata valurilor crescande de refugiati/migranti!
      Hm, asta-i "wishful thinking", evident, chiar rog sa nu se uite, care v'a zica haz de necaz...
    • -1 (7 voturi)    
      Eventual fără să-i întrebe pe migranți, right? :) (Luni, 31 august 2015, 20:22)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      Omul este liber să călătorească unde dorește. Și este responsabil individual pentru legalitatea călătoriei sau pentru faptele sale.

      Responsabilitatea colectivă s-a încheiat după înfrângerea Germaniei naziste și după ce Benes a expulzat din Cehoslovacia 3 milioane de etnici germani. Ar fi cazul să ajungi și tu în secolul XXI, la fel ca restul Europei.
    • -1 (9 voturi)    
      pentru dum (Luni, 31 august 2015, 22:25)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      Judeci simplist si exagerat.
      1. Ce treaba are U.S. cu Siria si razboiul civil de acolo ?
      2. U.S. i-a sprijinit pe mujahedini, nu pe talibani. Poti face diferenta intre ei ? Sau ai uitat ?
      3. Nu ma mai obosesc sa-ti pun intrebari. Nu cred ca ai raspunsuri.
      Daca imi raspunzi la cele doua , voi continua.
  • +26 (32 voturi)    
    interesul fiecaruia (Luni, 31 august 2015, 14:36)

    nitmar [anonim]

    Si totusi imi place purtarea barbateasca a Ungariei,care isi vede de interesul ei de a nu ramane cu arabii pe cap, indiferenta la parerile si indicatiile altora. Ba isi permit sa-i dea si peste nas lui Merkel, care prin discursul ei ii instiga sa vina cati vor ca sunt bineveniti.Va imaginati daca acest exod ar fi trecut prin tara noastra, ce ploconeli la Bruxelles si Berlin am fi avut, i-ar fi bagat ai nostri politicieni si in casele noastre, doar sa facem frumos si sa dam bine unde trebuie.Cand o sa avem si noi la conducere niste barbati si nu carpe?Probabil nu in timpul vietii noastre.
    • -2 (6 voturi)    
      tina.1985@yahoo.com (Luni, 31 august 2015, 18:44)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui nitmar

      da si inca ce mai barbati ,,destepti,, si fuduli, totusi in loc sa.i lase pe romani sa.i descotoroseasca de musafirii nepoftiti care ajung straniu in mod foarte bine organizat vor ei sa demonstreze cu tot dinadinsul ca exista mai ales romani care prolifereaza imigratia clandestina.in loc sa le pupe si curu ca.i scapa de ei.eu credeam ungurii baieti destepti chiar daca imi sant cativa antipatici ,acuma sa vedem cum o sa se descurce cu nemtii si austriecii ca tare au mai popularizat transporturile cu clandestini.cand va iau altii tare va cam pierdeti si va cam disperati nu mai santeti atat de tari in gura,va cam pierdeti luciditatea cu invidia si mandria asta vorbaretilor.
  • +20 (22 voturi)    
    impotenta sitemelor democratice.... (Luni, 31 august 2015, 14:38)

    tontu [anonim]

    Asta e una din marile probleme ale democratiei: lentoarea deciziilor. UE ar fi trbuit sa actioneze in regim de urgenta si sa disloce forte si mijloace catre tarile cele mai afectate. La Bruxelles ar fi trebuit infintat un comitet de criza care sa coordonze rapid si eficient, impreuna cu autoritatile din statele membre, masurile si strategiile ce se impun...
    • +20 (20 voturi)    
      nu democratia e problema (Luni, 31 august 2015, 15:07)

      Irizat [anonim] i-a raspuns lui tontu

      Si Australia e democratie si au rezolvat rapid aceiasi problema, in 2013.
      Orice barca cu ilegali, e intoarsa, nimeni nu intra in Australia fara viza legala. Orice incercare de a frauda sistemul atrage dupa sine respingerea pe viata a oricarei incercari legale de a intra in Australia.
      – http://finance.townhall.com/columnists/nickadams/2015/02/20/not-a-single-illegal-immigrant-in-7-months-in-australia-n1959773/page/full
      – http://www.breitbart.com/national-security/2015/04/21/stop-the-boats-the-eu-has-to-say-no-to-illegal-immigrants-crossing-the-mediterranean/
  • +24 (32 voturi)    
    foaie verde de dudau o sa fie si mai bine (Luni, 31 august 2015, 14:41)

    Irizat [anonim]

    "Un purtator de cuvant al guvernului german a declarat ca nu exista trenuri speciale dinspre Ungaria spre Germania si ca, potrivit legislatiei UE, migrantii ce intra in Ungaria trebuie sa se inregistreze si sa ceara azil acolo."
    Gresit - primul teritoriu UE pe unde au intrat arabetii era Grecia, si deci acolo trebuiau inregistrati si integrati. Dar Grecia a incercat si ea ca si Ungaria sa faca fata hoardelor migratoare. Nu s-a putut. In plus, migratorii au un singur tel: Germania! Si eventual UK, Suedia, Olanda. Nu le mai spuneti refugiati, caci nu sunt. Refugiatii sunt in Turcia, Liban... Hoardele astea care bat atatea tari si trec atatea granite nu fug de niciun pericol.
    E atat de simplu: granitele UE trebuie inchise. Create si sustinute tabere fie pe insule in Mediterana fie ajutate tarile limitrofe de conflict. Sau vom distruge UE. Nu exista alternative.
    • +15 (21 voturi)    
      Corect. Nu-s refugiati (Luni, 31 august 2015, 15:23)

      ddutz [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

      Fug catre ajutoarele sociale din Germania.
      Aud ca e vorba si de mii de euro/familie cu copii.
    • 0 (2 voturi)    
      Te-ai uitat pe o hartă? (Luni, 31 august 2015, 20:25)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

      Vezi că există o mulțime de alternative pentru a ajunge de pe malul estic al Adriaticii în Serbia și Ungaria. Fără nicio legătură cu Grecia.
      • +5 (5 voturi)    
        hai sa ramanem la subiect (Marţi, 1 septembrie 2015, 7:03)

        Irizat [anonim] i-a raspuns lui Harald

        migrantii astia au intrat prin grecia. sunt adusi la granita cu macedonia (Gevgelija), cu autobuzele, de catre autoritatile grecesti. zilnic, cateva mii.
        nu ii condamn nici pe greci nici pe macedoneni. nici macar pe invadatori, caci ei sunt datori sa incerce.
        pur si simplu in europa, pe tema migationista, avem o legislatie TOTAL depasita, nefunctionala, gandita pt. oaspeti civilizati si putini; nu e cazul de fata.
        legislatia asta trebuie schimbata rapid si radical.
  • +19 (21 voturi)    
    Ungurii au dreptate. Nemtii au chemat emigrantii. (Luni, 31 august 2015, 14:46)

    ddutz [utilizator]

    "Giro-Szasz a declarat ca Germania a aratat o atitudine permisiva in privinta celor veniti din Siria, iar acest lucru s-a aflat si “a impulsionat sperantele” migrantilor."
    Merkel sa-i receptioneze, ca ea a renuntat la amendamentul "Dublin". implicit si explicit i-a chemat in Germania.
    Si ce mie Germania, ce mi-e Astria, aceiasi Marie cu alta palarie.
  • +17 (19 voturi)    
    Neamtul minte "cu ciuperci". (Luni, 31 august 2015, 15:04)

    ddutz [utilizator]

    "Un purtator de cuvant al guvernului german a declarat si ca, potrivit legislatiei UE, migrantii ce intra in Ungaria trebuie sa se inregistreze si sa ceara azil acolo."

    "Marti, Biroul Federal pentru Migratie si Refugiati (BAMF), care tine de Ministerul german de Interne, a confirmat ca asa-zisa regula Dublin, care impune ca azilantilor sa le fie procesate cererile in tara UE in care ajung prima data, altfel risca deportarea, nu se mai aplica deocamdata pentru cetatenii sirieni".

    Merkel tace, nu-si ia la intrebari "purtatorul"?

    Si apropo. Cehii au declarat ca nu-i primesc deoarece nu le pot oferiti conditii: n-au moschei.
    In consecinta, nu vor sa-i chinuie si d-aia nu-i primesc.
    Merkel le ofera conditii.
    "Ich liebe dich Merkel".
  • +17 (27 voturi)    
    Asa ziceau vesticii ca-i discriminam pe rromi. (Luni, 31 august 2015, 15:11)

    ddutz [utilizator]

    Ziceau ca nu le asiguram locuri de munca.... Ha, Ha, Ha, etc.
    Acum le-a iesit pe nas; ii discrimineaza ei, le dau foc la tabere.
    Numitii rromi, adica tiganii sa ma inteleaga lumea, cersesc in fata palatului regal in Anglia, le fura muzeele si-i umplu de cersetori si criminali.
    Si mai ales cersetorii, sunt o "mandrie nationala" si un blazon pentru rromi. Si ne-au pus stampila de "tigani", ca au pasaport romanesc.
    Dar acum, vor fi eclipsatii de "fratii" lor asiatici si africani.
    • +2 (12 voturi)    
      Compari (Luni, 31 august 2015, 18:37)

      alexpro [utilizator] i-a raspuns lui ddutz

      mere cu pere, rromii de care vorbesti sunt cetateni romani fie ca-ti place, fie ca nu
      • +3 (9 voturi)    
        Nu compar, arat ca "E usor a face versuri, (Luni, 31 august 2015, 20:15)

        ddutz [utilizator] i-a raspuns lui alexpro

        Cand nimic nu ai a spune,
        Insirand la vorbe goale,
        Ce din coada au sa sune".
        Vesticii au spus ca nu le-am asigurat locuri de munca tiganilor si nu i-am integrat.
        Cand le-au venit tiganii la integrare, i-au integrat prin foc(la taberele tiganesti) si sabie (pur si simplu omarandu-i in bataie).
        Dumnezeu nu bate cu bata !
    • +3 (3 voturi)    
      nomazii din siria si africa cu ten alb (Marţi, 1 septembrie 2015, 6:56)

      zoica [anonim] i-a raspuns lui ddutz

      In RO se numesc tigani si nu este peiorativ ba este ff frumos ex TIGANIADA ,LA TIGANCI,TIGANCA .ce ne spune oare?? IPS Laurentiu sau Andreicut oare nu au citit istoria acestora de ii sminteste in fel si chip Tigan se scrie si asa se cuvanteaza si la botez
  • +7 (17 voturi)    
    Democratizarea Siriei,Irakului (Luni, 31 august 2015, 16:04)

    smen [anonim]

    Ahahahahahahahaha,culeg ce au semanat aducatorii de democratie
    • +3 (3 voturi)    
      Din pacate NOI europenii suntem taranii culegatori (Luni, 31 august 2015, 20:18)

      ddutz [utilizator] i-a raspuns lui smen

      Americanii sunt pedepsiti cu mexicanii si alti latini de-ai lor.
      Repet, Dumnezeu nu bate cu bata !
      Dar noi romanii ce vina avem?
      • -2 (4 voturi)    
        Pai nu am (Luni, 31 august 2015, 23:01)

        smen [anonim] i-a raspuns lui ddutz

        fost si noi carne de tun in razboaiele stapanilor.am participat direct
    • 0 (0 voturi)    
      Si mai ales (Marţi, 1 septembrie 2015, 10:29)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui smen

      a Libiei !!
  • +10 (14 voturi)    
    interesant... (Luni, 31 august 2015, 16:31)

    liviu_ [utilizator]

    din gura nemtii sunt foarte deschisi... dar cand vine vorba de actiune : "Un purtator de cuvant al guvernului german a declarat ca nu exista trenuri speciale dinspre Ungaria spre Germania si ca, potrivit legislatiei UE, migrantii ce intra in Ungaria trebuie sa se inregistreze si sa ceara azil acolo."

    hai sictir... nemtii vor (ca ori ce stapan de sclavi) numai avantajele ue, nu si obligatiile...
    • +7 (7 voturi)    
      nu e chiar asa (Luni, 31 august 2015, 22:39)

      Irizat [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      de exemplu nemtii au denuntat acordul dublin care ii avantaja pt. ca retinea migrantii in italia si grecia (tarile de intrare). pur si simplu au spus ca nu e ok ca numai italia si grecia sa preia povara.
      e adevarat ca cel putin deocamdata par cam incoerenti (dinamica procesului e naucitoare) si cred ca in ultimele 2-3 zile au inceput sa se panicheze privind intorsatura pe care o iau lucrurile.
      dar sunt ultimii in europa pe care ii vei vedea ca ridica garduri precum isi permit ungurii sau bulgarii sau sa spuna ca nu primesc decat crestini ca slovacii (nu ii condamn pe niciunii!). pur si simplu, din cauza istoriei, nemtii nu isi permit sa fie altfel decat foarte toleranti, altfel devin automat "nazisti".
      • +3 (3 voturi)    
        pai (Marţi, 1 septembrie 2015, 7:47)

        toxx [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

        mai bine sa ai eticheta de hitler, decat in 10 ani landul Bavaria sa se numeasca Der Neue Damasc
  • +5 (15 voturi)    
    Haha (Luni, 31 august 2015, 17:42)

    Ythings [anonim]

    Invadatorii au fost invadati :)
  • +6 (8 voturi)    
    Politia vieneza (Luni, 31 august 2015, 19:35)

    MirceaDude [utilizator]

    "Politia vieneza a anuntat ca cei care nu doresc sa ceara azil in Austria pot circula liberi prin tara timp de doua saptamani" - astia sunt complet IMBECILI?

    Majoritatea celor care reprezinta autoritatea din Europa sunt fie incompetenti, fie super-corupti. Datorita nenorocitilor astora, imigrantii ilegali vor profita si uite asa o sa se ajunga praful de Europa.
  • +3 (7 voturi)    
    E Acordul lor, dar ce, ei n-au indeplinit MCV-ul? (Luni, 31 august 2015, 20:00)

    ddutz [utilizator]

    "Angela Merkel a spus ca daca Europa nu cade de acord asupra distributiei echitabile a refugiatilor, atunci Acordul Schengen va fi pus sub semnul intrebarii - Reuters"
    Ce a fost si cat de iute va pieri Merkel din politica...
    A atins pragul incompetentei; - Legea lui Murphy.
  • +5 (5 voturi)    
    e timpul (Luni, 31 august 2015, 21:27)

    e.o. [utilizator]

    Tot amenință PM-ul că aduce armata, înființează patrule de grăniceri. Cred că e timpul să alinieze armata rămasă și să închidă frumos granițele pe partea de sud. Vine iarna, unde dracu' vor dormi?! Sau speră că în Paradis (aka UE) îi ocolește și asta?

    Serbia poate avea probleme mai mari, are granița mai lungă. Noi măcar avem Dunărea...
    • 0 (0 voturi)    
      nu-ti face iluzii! (Marţi, 1 septembrie 2015, 19:15)

      luiz [anonim] i-a raspuns lui e.o.

      nu ai vazut de ce "flota " dispun?
  • +10 (10 voturi)    
    Lupta armata (Luni, 31 august 2015, 21:50)

    aniod [utilizator]

    Este logic ca Europa nu poate sa-i primeasca pe toti.
    Este deci logic ca ei trebuie sa lupte pentru drepturile lor in tarile lor de origine.
    Cred ca acest ajutor trebuie acordat.
  • +10 (10 voturi)    
    schengen (Luni, 31 august 2015, 22:13)

    ionion [anonim]

    Daca miile astea de oameni circula prin toata Europa Pe unde vor si cum vor, Care mai e rostul Schengen? Pt ce se mai pune problema securizarii frontierelor?
    Romanii asteapta sa intre in schengen de ani de zile si o ceata de sirieni trece prin Berlin ca Rapidul prin halta?... Rad americanii si cu c.ru de noi. Asta e Europa la care am ravnit pana acum? Pt asta a trebuit sa-i ascultam acum cativa ani pe olandezi si pe toti ceilalti "europeni" spunandu-ne ca nu suntem buni de schengen? Lasa ca sunt mai buni musulmanii.
    • -2 (4 voturi)    
      Blind rethoric (Marţi, 1 septembrie 2015, 0:13)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui ionion

      #0. Pentru ca traim langa marele cazacioc pe de o parte - iar acum exista probleme regionale sensibile (Ucraina, Moldova, Transnistria, Bulgaria, Turcia) + problema ridicata in articol si 2. pentru ca tiganii nostri cersetori au invadat toata Europa de Vest.

      #1. Eventual, traficul de frontiera care poate fi de la traficul cu persoane, pana la arme, la droguri si, eventual, contrabanda de gainari cu state grele.

      #2 Pentru ca avem o tara incremenita in proiect, beneficiara a vechilor structuri ca politica de tara.
    • +3 (3 voturi)    
      Dle ionion (Marţi, 1 septembrie 2015, 0:29)

      mopsu [utilizator] i-a raspuns lui ionion

      mai bine nu se putea spune, felicitari, punctul pe i... Cel putin, pentru moment noi suntem ocoliti, iar jafurile si terorismul vor avea loc in inima civilizatiei...
      • +1 (3 voturi)    
        serios? (Marţi, 1 septembrie 2015, 3:07)

        dan [anonim] i-a raspuns lui mopsu

        asa crezi mata? Ei lasa ca in in cateva luni vezi mata pe dracu, gandire de dobi. Daca-ti imaginezi ca Romania nu va fi afectata de tot ce se intampla acum, te-ai condamnat la moarte singur. Periferia o ia in cap cel mai dur..
        • +1 (1 vot)    
          Lipsa evidenta (Marţi, 1 septembrie 2015, 15:18)

          mopsu [anonim] i-a raspuns lui dan

          a celor 7 ani de acasa, se remarca sub anonimat , mai ales. Dupa ora de postare erai sub influenta "prafurilor pentru mama mare " altfel nu se explica mojicia....
    • +2 (4 voturi)    
      De acord, (Marţi, 1 septembrie 2015, 8:38)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui ionion

      romani muncitori vor sa intre in Schengen, dar sirienii au reusit performanta ca nefiind in UE sa intre primii.

      Uau, UE e varza.
      • -1 (1 vot)    
        a? (Marţi, 1 septembrie 2015, 13:07)

        zigzag [anonim] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

        Ma, tu confunzi tara cu omul. Romania e o tara, nu e in Schengen ca nu indeplineste criteriile. Vasile e un om care se plimba in clipa asta prin Munchen. Vasile e in Schengen, ca are buletin de Bucuresti. Cand facem o flotare logica trebuie sa nu comparam mere cu pere, ca spunem prostii. Exista sirieni in Schengen asa cum exista si romani.
  • +3 (3 voturi)    
    Spatiul Comunitar (Marţi, 1 septembrie 2015, 10:50)

    ionica [anonim]

    Se uita ca acesti refugiati vin din Grecia- tara membra UE si in spatiul Schengen. Procedurile trebuiau realizate in Grecia si nu in Ungaria, deoarece prima tara din spatiul comunitar in care au debarcat era Grecia.
    Dovada ca sunt refugiati economici este faptul ca doresc sa ajunga in Germania. Daca ar fi fost refugiati de razboi atunci orice coltisor de stanca din Grecia sau Cipru le-ar fi asigurat protectia vietii , asa cum este invocata de catre refugiati.
  • -2 (2 voturi)    
    4 milioane de emigranti romani (Marţi, 1 septembrie 2015, 12:43)

    zigzag [anonim]

    Pentru o tara care are aproape 4 milioane de emigranti (dupa cum a raportat Dacian Ciolos la lansarea SAR in 2014) suntem extrem de intoleranti, ingusti la minte si absurzi. Inasprirea legislatiei europene si a dreptului la munca inseamna in primul rand ca mare parte dintre cei aproape 3 milioane de romani la munca in Europa sa fie nevoiti sa se intoarca acasa. Aveti bani sa le dati ajutor de somaj? Sunteti dispusi sa renuntati la cele 5 miliarde de euro trimisi anual in Romania de catre cei care lucreaza in strainatate? Aveti locuri in puscarii pentru infractorii nostri?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică