Presedintele Lufthansa: Copilotul avionului Germanwings era apt de zbor/ Performantele sale erau perfecte, nu am avut niciun motiv de ingrijorare

de A.C.     HotNews.ro
Joi, 26 martie 2015, 17:10 Actualitate | Internaţional

Andreas Lubitz
Foto: Twitter
Presedintele companiei Lufthansa, Carsten Spohr, a declarat intr-o conferinta de presa ca Andreas Lubitz, co-pilotul care ar fi prabusit intentionat avionul Germanwings, si-a inceput pregatirea in 2008, dar ca a existat o perioada in care si-a intrerupt cursurile.

Declaratiile lui Carsten Spohr:

"Noi, cei de la Lufthansa, am ramas fara cuvinte cand am aflat ca avionul a fost prabusit intentionat de catre copilot".

"El si-a inceput pregatirea in 2008, a existat o scurta intrerupere a cursurilor, dar asta nu este anormal. Acesta a lucrat ca insotitor de zbor in timpul perioadei de astepare si a ocupat postul de copilot incepand cu anul 2013".

"A existat o intrerupere a pregatirii, dar dupa a revenit si a trecut de toate testele medicale si cele practice", a subliniat CEO-ul Lufthansa.

"El era 100% apt de zbor, fara nicio restrictie".

"Performantele sale de zbor erau perfecte, nu am avut niciun motiv de ingrijorare".

"Nu stim nimic referitor la motivele pentru care copilotul ar fi facut asta".

Cea mai plauzibila interpretare a faptelor petrecute in cabina avionului Germanwings prabusit marti in Alpii francezi este ca, dupa ce pilotul a iesit din cabina, copilotul a refuzat in mod deliberat sa ii deschida si pare ca acesta ar fi prabusit intentionat aeronava. Procurorul din Marsilia a precizat, intr-o conferinta de presa, ca potrivit sunetelor care se aud pe cutia neagra acesta era in viata si respira pana la impact, fara insa a scoate niciun cuvant.












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
7119 vizualizari
  • -4 (6 voturi)    
    Un mod idiot de costisitor de a te sinucide (Joi, 26 martie 2015, 18:25)

    cenzuratul [utilizator]

    Astept sa vad cat timp le va lua postacilor sa spuna ca e vina lui ponta. Hai baieti, uimiti-ma.
    • +2 (2 voturi)    
      armata cibernetica a poporului (Joi, 26 martie 2015, 18:53)

      krampus [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      Ai mai marcat 0,5 euro ! Da fuga la casierie...
    • 0 (0 voturi)    
      Pune-te în pielea sinucigașului, (Joi, 26 martie 2015, 19:04)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      ești copilot și vrei să te sinucizi. Care-i alegerea cea mai inteligentă pentru a-ți duce la îndeplinire planul?
      • +1 (1 vot)    
        Alegerea (Joi, 26 martie 2015, 20:13)

        red.herring [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Nu stiu care e cea mai inteligenta alegere de sinucidere pentru un copilot. Dar sa iei cu tine 150 de suflete nevinovate, plus o aeronava de milioane de dolari, mi se pare o alegere de psihopat, in nici un caz una inteligenta. Asta daca scenariul care ne-a fost prezentat e cel real, si nu o facatura.
  • +2 (2 voturi)    
    echipaj (Joi, 26 martie 2015, 18:29)

    nimrod [utilizator]

    Evenimentul asta nenorocit se incadreaza oarecum in gradul de risc indus de echipajul de doi, specific avioanelor din ultimele generatii, care nu mai au ingineri de bord, navigatori, etc, deci mai multi oameni in cabina de pilotaj. Nici instructorii nu zboara mereu, ca al treilea om si, iata, la un moment dat poti avea ghinionul ca din doi piloti sa nu mai nici unul. Intr-o oarecare masura e ca pe locomotivele cu un singur mecanic, numai ca la avioane, eufemistic vorbind, "pedala mortului" duce la situatii ca cea de fata.
  • +1 (1 vot)    
    Adevarul este ca ... adevarul nu se cunoaste (Joi, 26 martie 2015, 19:39)

    artistul000 [utilizator]

    ... poate copilotul a facut acest lucru intentionat
    ... poate i s-a facut rau in acel timp cat a ramas singur
    ... Poate a facut atac de panica

    si variantele pot continua...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă