VIDEO Criza din Ucraina: Bombardamente intense auzite in apropiere de aeroportul din Donetsk/ O femeie a fost ucisa la Mariupol, primul mort de la instituirea armistitiului. / Premierul ucrainean: Kievul va institui legea martiala in estul Ucrainei, daca armistitiul nu va da rezultate. Putin vrea sa creeze in estul tarii "o alta Transnistrie"

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 7 septembrie 2014, 10:38 Actualitate | Internaţional

Donetsk pe harta Ucrainei
Foto: Google Maps
Un martor citat de agentia Reuters a relatat ca a auzit tiruri de artilerie intense intr-o zona din nordul Donetskului, cel mai mare oras din estul Ucrainei, si a vazut nori de fum negru acoperind cerul, duminica dimineata, la nici 40 de ore de la semnarea armistitiului dintre autoritatile ucrainene si separatistii pro-rusi.

Potrivit martorului, bombardamentele veneau din apropiere de aeroport, care s-a aflat in mainile fortelor guvernamentale, desi separatistii pro-rusi controleaza orasul.

Rebelii au declarat pentru Reuters ca aeroportul in sine este acum gol si ca luptele se desfasoara la o unitate militara din apropiere.

"Asculta sunetul incetarii focului", a glumit un rebel inarmat. "E o lupta adevarata acolo", a mai spus el.

Si un jurnalist AFP a relatat duminica dimineata ca, la un punct de control din apropiere de aeroport, se puteau auzi bombardamente, dar fara a putea fi stabilita originea lor.

In cursul noptii, orasul Mariupol, un port strategic la Marea Azov, situat la sud de Donetsk, s-a confruntat de asemenea cu o incalcare a armistitiului, tiruri de artilerie fiind trase asupra fortelor guvernamentale. Separatistii au afirmat, in schimb, ca armata ucraineana i-a atacat cu lansatoare de rachete. Nu au fost transmise informatii cu privire la eventuale victime.

Ora 1:03: Premierul ucrainean Arseni Iateniuk: Kievul va institui legea martiala in estul Ucrainei, daca armistitiul nu va da rezultate. Putin vrea sa creeze in estul tarii "o alta Transnistrie".

Ucraina va trebui sa instituie legea martiala in regiunile Donetk si Lugansk (est), daca armistitiul intrat in vigoare vineri nu va avea rezultate pozitive, a declarat duminica premierul ucrainean, Arseni Iateniuk, citat de agentia RIA Novosti, potrivit Mediafax. "Nu este nevoie de legea martiala, in cazul in care exista un plan de pace sustinut de Uniunea Europeana, de catre Statele Unite si respectat de Rusia. Insa daca acest armistitiu va inceta, nu va exista o alta solutie", a explicat Iateniuk, intr-o emisiune a postului de televiziune ucrainean 1+1.

In opinia sa, instituirea legii martiale are mai multe avantaje, inclusiv consolidarea sistemului de aparare. De asemenea, premierul ucrainean a indemnat Occidentul sa mentina sanctiunile impotriva Rusiei, in pofida unui posibil acord de pace durabil in estul Ucrainei.

"Sanctiunile Uniunii Europene demonstreaza ca nicio tara nu mai are incredere in Rusia. Mentinerea acestor sanctiuni este necesara, pentru ca nimeni sa nu uite de situatia din Ucraina, de Crimeea si de alte conflicte", a adaugat el. "Lumea nu trebuie sa uite de agresiunea rusa", a subliniat Iateniuk.

Premierul ucrainean, Arseni Iateniuk, a mai afirmat ca presedintele rus, Vladimir Putin, va incerca in continuare sa provoace un nou focar de tensiune in Ucraina, avand scopul de a crea in Lugansk si Donetk "un fel de Transnistrie, Abhazie sau Osetie", relateaza agentia ucraineana UNN.

"Putin va incerca sa provoace in Ucraina un focar de tensiune controlat de el", a apreciat Iateniuk duminica, intr-o emisiune a postului de televiziune ucrainean 1+1.

Presedintele rus "vrea sa creeze pe teritoriul regiunilor Lugansk si Donetk un fel de Transnistrie, Abhazie sau Osetie (de Sud). El (Putin) vrea sa controleze acest teritoriu cu ajutorul mercenarilor sai si sa suga sangele" poporului ucrainean, a acuzat premierul.

Kievul si rebelii prorusi au incheiat vineri, la Minsk, un armistitiu, in incercarea de a pune capat conflictului care dureaza de aproape cinci luni in est si care s-a soldat cu 2.600 de morti si jumatate de milion de refugiati. Armistitiul a intrat in vigoare vineri, la ora 18.00 (18.00 ora Romaniei).

Saptamana trecuta, liderul partidului Batkivscina, fostul premier Iulia Timosenko, a reiterat ca este necesara impunerea imediata a legii martiale in estul Ucrainei din cauza agresiunii externe.

Ora 0:30: "Grupul de contact" care reuneste Kievul, Moscova, OSCE si separatistii prorusi se va reuni in urmatoarele opt zile, la Minsk, unde va discuta despre un statut special pentru regiunile separatiste din estul Ucrainei, a afirmat "premierul republicii" Donetk, Aleksandr Zaharcenko.

"Subiectul acestei reuniuni va fi introducerea unui statut special. Daca acesta nu va fi acceptat, protocolul acordului nu va mai avea nicio valoare", a declarat el, pentru postul de radio Kommersant FM. "As vrea sa adaug in acord (incheiat vineri, la Minsk) un element: recunoasterea imediata a independentei noastre. Daca vom fi independenti, Rusia va fi partenerul nostru principal", a precizat el, potrivit Mediafax.

Liderul separatist a mentionat ca "Grupul de contact a convenit (vineri) sa se reuneasca peste sapte-opt zile. (Ucrainenii) vor prezenta cererile lor", a adaugat el.Potrivit lui Zaharcenko, la reuniune vor participa, de asemenea, Alexei Kariakin, "presedintele Consiliului Suprem al republicii" autoproclamate Lugansk, si Andrei Purghin, "vicepremierul republicii" Donetk.

Ora 12.30 O femeie a fost ucisa in schimburile de focuri de la Mariupol, primul mort de la instituirea armistitiului


O femeie a fost ucisa in urma schimburilor de focuri din cursul noptii de la Mariupol, aceasta fiind prima victima de la intrarea in vigoare a armistitiului incheiat vineri, a anuntat duminica primaria acestui port strategic din sud-estul Ucrainei, citata de AFP.

"O femeie a fost ucisa si trei locuitori din Mariupol au fost raniti", a informat primaria intr-un comunicat, precizand ca rebelii pro-rusi au deschis focul asupra unui punct de control la iesirea de est din oras si au distrus o benzinarie.

"In noaptea de sambata spre duminica, incalcand acordul de incetare a focului, rebelii au tras asupra punctului de control din districtul Vostotchny, la intrarea in oras", a afirmat primaria.

Duminica dimineata, situatia in Mariupol era "calma si sub control", a adaugat primaria.

Confruntarile au loc dupa ce si sambata dimineata fortele guvernamentale si separatistii din estul tarii s-au acuzat reciproc de incalcarea armistitiului incheiat cu numai o zi in urma. Cu toate acestea, in cursul unei convorbiri telefonice avute sambata, presedintele ucrainean Petro Poroshenko si omologul sau rus Vladimir Putin au constatat ca armistitiul este "in general respectat".


























6603 vizualizari

  • -4 (18 voturi)    
    In ce an suntem?? (Duminică, 7 septembrie 2014, 11:48)

    UpNext [utilizator]

    "Un martor citat de agentia Reuters a relatat ca a auzit tiruri de artilerie intense....".

    Cat de credibila poate fi o astfel de afirmatie, cand in present exista solutii de transmitere LIVE onsite a oricarei situatii?? Parca suntem in sec. XIX, cand ziarele scriau ca "cineva ar fi auzit ceva pe undeva". Aceeasi continua poblema a lipsei de profesionalism (sau manipulare ieftina pentru prosti)!!
    • -2 (2 voturi)    
      Corect (Duminică, 7 septembrie 2014, 13:57)

      Tudor_Al [utilizator] i-a raspuns lui UpNext

      Mi se pare ca ambele parti se acuza reciproc insa nici una nu aduce dovezi...
    • +4 (4 voturi)    
      suntem... (Duminică, 7 septembrie 2014, 13:58)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui UpNext

      suntem in anii dezinformarii....
      unde rusia invadeaza un stat independent si in media sunt mentionate trupe neindentificate ...
    • +2 (4 voturi)    
      ... (Duminică, 7 septembrie 2014, 14:29)

      rerenenegate [utilizator] i-a raspuns lui UpNext

      Internet? Electricitate? Iti suna cunoscut? Tu chiar crezi ca multi ziaristi se aventureaza pe acolo? Probabil ar avea probleme si cu incarcarea bateriilor de la camere, nu mai zic de riscul de a fi declarati spioni.
    • +4 (6 voturi)    
      Mai credibil decat orice declara Rusia (Duminică, 7 septembrie 2014, 16:47)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui UpNext

      C'monnn, atat de naiv esti, 100 de ani de bolshevism chiar nu te-au invatat nimic?
  • +11 (15 voturi)    
    Chiar credea cineva ca se vor opri ? (Duminică, 7 septembrie 2014, 11:50)

    Tudor_Al [utilizator]

    Armistitiul a fost perdea de fum pentru ca Summitul NATO era in desfasurare. Acum s-a terminat si balciul incepe din nou. Nimeni nu poate fi sigur daca au inceput rebelii sau armata, dar nici una din parti nu vrea acest circ oprit.
    • +4 (4 voturi)    
      Baietii de la Novorossia... (Duminică, 7 septembrie 2014, 13:58)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Tudor_Al

      au anuntat pe Twitter ca lupta pentru Mariopol. Chiar credea cineva ca se vor opri? Ca de obicei cand Vladi Putin anunta pacea, razboiul incepe mai teribil. Mai era unul in istorie care facea la fel: spunea pace si hatz, mai inghitea o tara!
    • -2 (2 voturi)    
      Mink Protocol of Sep 5 (Eng. translation) (1) (Duminică, 7 septembrie 2014, 15:03)

      zizin [utilizator] i-a raspuns lui Tudor_Al

      PROTOCOL

      on the results of consultations of the Trilateral Contact Group
      with respect to the joint steps aimed at
      the implementation of the Peace Plan
      of the President of Ukraine, P. Poroshenko,
      and the initiatives of the President of Russia, V. Putin

      Upon consideration and discussion of the proposals put forward by the participants of the consultations in Minsk on September 1, 2014, the Trilateral Contact Group, consisting of the representatives of Ukraine, the Russian Federation and the Organization for Security and Co-operation in Europe [OSCE], reached an understanding with respect to the need to implement the following steps:

      1 Ensure the immediate bilateral cessation of the use of weapons.
      2 Ensure monitoring and verification by the OSCE of the regime of non-use of weapons.
      3 Implement decentralization of power, including by means of enacting the Law of Ukraine “With respect to the temporary status of local self-government in certain areas of the Donetsk and the Lugansk regions” (Law on Special Status).
      4 Ensure permanent monitoring on the Ukrainian-Russian state border and verification by the OSCE, together with the creation of a security area in the border regions of Ukraine and the Russian Federation.
      5 Immediately release all hostages and unlawfully detained persons.
      6 Enact a law prohibiting the prosecution and punishment of persons in connection with the events that took place in certain areas of the Donetsk and the Lugansk regions of Ukraine.
      7 Conduct an inclusive national dialogue.
      8 Adopt measures aimed at improving the humanitarian situation in Donbass.
      9 Ensure the holding of early local elections in accordance with the Law of Ukraine “With respect to the temporary status of local self-government in certain areas of the Donetsk and the Lugansk regions” (Law on Special Status).
      10 Remove unlawful military formations, military hardware, as well as militants and mercenaries from the territory of Ukraine.
      ... cont
    • -2 (2 voturi)    
      Mink Protocol of Sep 5 (Eng. translation) (2) (Duminică, 7 septembrie 2014, 15:04)

      zizin [utilizator] i-a raspuns lui Tudor_Al

      ... cont

      10 Remove unlawful military formations, military hardware, as well as militants and mercenaries from the territory of Ukraine.
      11 Adopt a program for the economic revival of Donbass and the recovery of economic activity in the region.
      12 Provide personal security guarantees for the participants of the consultations.

      Participants of the Trilateral Contact Group:

      Ambassador Heidi Talyavini (signed)
      Second President of Ukraine, L.D. Kuchma (signed)
      Ambassador of the Russian Federation in Ukraine, M.Y. Zurabov (signed)
      A.V. Zakharchenko (signed)
      I.V. Plotnitskiy (signed)
    • -2 (4 voturi)    
      Protocolul de încetare a focului (Duminică, 7 septembrie 2014, 15:09)

      zizin [utilizator] i-a raspuns lui Tudor_Al

      A fost pentru a opri dansul de război al NATO. A fost de a crea fisuri în UE.
      Este bun pentru practica la țintă.
      Si ajuta la mentinerea Kievului instabil, impropriu pentru a primi împrumuturi mari, impropriu pentru alianța NATO.
      Se lucrează pe mai multe niveluri, care nu au nimic de-a face cu cuvintele și sensurile de pe hârtie.
      Practic, ar fi putut fi scris de către un elev de liceu ce studiază calea Liberală a păcii și alte astfel de prostii.
      Nu a fost conceput pentru a fi pus în aplicare. Kiev nu este de de încredere și nu ar trebui să fie luat în considerare pentru nici un fel de negocieri până când este complet curățat de hienele Zio-naziste și ai lor manipulatori CIA. Clar că toată lumea în Rusia știe asta, ca atare - inutilitatea absolută a acestui protocol de încetare a focului.
  • +5 (5 voturi)    
    6 mituri despre actualul conflict (Duminică, 7 septembrie 2014, 11:56)

    Tudor_Al [utilizator]

    Mitul 1: Rusia este o democratie
    Fals. Rusia este prea mare, prea diversa, prea saraca si prea ne-educata pentru a fi o adevarata democratie. O adevarata democratie se bazeaza pe clasa de mijloc care in momentul de fata nu exista in Rusia. Rusia este in momentul de fata o tiranie. Putin nu va renunta la putere, este manat de dorinta de a renaste Rusia / URSS din propria cenusa. Rusia nu are experienta capitalismului, a sarit complet peste acest model civilizational. Rusii nu stiu cum sa fie puternici ca regim democratic. Problema cu societatile dictatoriale este ca genereaza foarte multa coruptie. Atata timp cit in Rusia nu se va schimba regimul actual, vor continua sa existe oligarhii care paraziteaza economia si toata coruptia care vine din asta. Puterea corupe iar puterea absoluta corupe in mod sigur. Acest lucru vine in contradictia a tot ceea ce reprezinta Europa si civilizatia vestica - libertatea de a te exprima, de a fi tu insuti. Pina la urma in SUA, Ahmadinejad a putut tine o conferinta de presa intr-o universitate americana, pe cind Rusia aresteaza Pussy Riot pentru niste cantece.
  • +5 (5 voturi)    
    Mitul 2 (Duminică, 7 septembrie 2014, 11:57)

    Tudor_Al [utilizator]

    Rusia este inconjurata de NATO
    Fals. NATO nu a incercat si nu va incerca niciodata sa lupte cu Rusia in mod ofensiv. Extinderea NATO este exclusiv vina Rusiei. Istoric vorbind, Rusia nu s-a comportat niciodata civilizat cu tarile din propria sfera de influenta. Nu trebuie sa uitam ca Franta a iesit in anii 70 din structurile NATO si nu a fost invadata, in timp ce Cehoslovacia si Ungaria au fost calcate de tancurile rusesti. SUA nu impune presedinti sau guverne Canadei sau Mexicului. Cuba este comunista si cu toata criza rachetelor, nu a fost invadata. Sa nu uitam ca acum 5 ani se discuta chiar de intrarea Rusiei in NATO intr-un viitor indepartat. Argumentul ca NATO se apropie de Rusia si prin urmare este agresiv este fals, deoarece NATO nu forteaza nici o tara sa devina membru a organizatiei. Dimpotriva, Rusia forteaza tarile din jor din cauza posturii agresive: vedeti declaratiile lui Putin cu privire la Kazahstan
  • +5 (5 voturi)    
    Mitul 3 (Duminică, 7 septembrie 2014, 11:58)

    Tudor_Al [utilizator]

    Rusia nu vrea Schimbarea artificiala a granitelor
    Rusia functioneaza pe principiul divide si cucereste. Rusia a rupt teritorii de la tarile ocupate dupa razboiul doi si foloseste aceeasi modalitate si in prezent. Mai mult, pentru a echilibra balanta, sovieticii au mutat populatii intregin dintr-un colt in altul la URSS (ex Romanii trimisi in Siberia din Basarabia si colonizarea Transnistriei si a Bucovinei de Nord) Interesant de observat ca dupa WW2, aliatii nu au rupt tarile Axei, ci dimpotriva, le-au pastrat in granitele initiale pentru a nu crea alte conflicte. Rusia dimpotriva, a incercat sa pedepseasca tarile sub ocupatie luand teritorii de la Germania, Polonia, Romania si amestecand populatii si religii. Acelasi lucru se intampla si azi. Osetia, Transnistria, Cecenia. Interesant este ca aceste teritorii nu sunt niste regiuni/tari prospere. Dimpotriva, sunt sarace, ne-recunoscute international, cu trupe de ocupatie. Rusia joaca tactic, nu strategic. Nu exista nici o viziune pe termen lung cu privire la scopul acestor teritorii in afara mentinerii unui conflict inghetat favorabil Moscovei.
  • +4 (6 voturi)    
    Mitul 4 (Duminică, 7 septembrie 2014, 11:58)

    Tudor_Al [utilizator]

    Ca si alte puteri (SUA, China), Rusia are dreptul la sfere de influenta
    Fals. Desi in teorie, fiecare superputere tinde sa isi exercite influenta asupra tarilor din jur, este important sa nu acceptam asta ca un fapt implinit. Nu trebuie sa uitam ca o astfel de tara, Coreea de Nord gazduieste in momentul de fata cel mai bolnav regim totalitar din lume. Desi Rusia isi doreste sa pastreze Ucraina in sfera ei de influenta, decizia apartenentei Ucraine in UE sau Uniunea Euro-Asiatica o apartine ucrainienilor. Imaginati-va ca Rusia ar cere Romaniei sa devina neutra sau sa nu mai faca parte din UE. Cum ne-am simti ? Imaginati-va ca Putin ar spune, noi, Rusia, vrem ca Romania sa faca parte din noua noastra alianta si veti avea un sistem totalitar / oligarhic in care majoritatea veti fi saraci, iar cei bogati vor fi numai cei care imi sunt loiali (adica un fel de comunism mai evoluat)
  • +5 (5 voturi)    
    Mitul 5 (Duminică, 7 septembrie 2014, 11:59)

    Tudor_Al [utilizator]

    In Ucraina este razboi civil
    Fals. In Ucraina fortele ruse sub acoperire lupta cu armata Ucrainei. Intr-un razboi civil lupta este complet asimetrica. De obicei formatiunile paramilitare sunt inarmate cu arme usoare de asalt de care fac rost prin atacarea depozitelor de armament si munitii. In general opereaza mai mult formatiuni in acelasi timp, cu nume diferite, ideologii diferite, etc. Echipamentele militare sunt vechi sau cele pe care le pot recupera de la soldati guvernamentali morti sau raniti - Nu au rachete cu care sa poata dobora avioane sau zeci de tancuri si artilerie de camp la dispozitie. In plus in cardul unui razboi civil sau a unei revolutii, comandantilor rebeli le ia timp sa invete strategie militara. Putin probabil ca pot efectua manevre largi, ambuscade, etc. rebelii rusi din Ucraina dau dovada de organizare excelenta si au echipament performant in cantitati inepuizabile. Oare de unde ? Faptul ca Rusia nu afirma pe fata ca sprijina rebelii face ca orice discurs venind de la Moscova sa-si piarda orice semnificatie.
  • +5 (5 voturi)    
    Mitul 6 (Duminică, 7 septembrie 2014, 11:59)

    Tudor_Al [utilizator]

    Putin/Rusia este interesat de soarta vorbitorilor de limba rusa
    Fals. 75% din studentii rusi doresc sa plece din tara din cauza conditiilor de viata mai bune din vest. A fi vorbitor de rusa nu insemna ca esti cetatean, a fi cetatean nu inseamna ca iti doresti sa traiesti in Rusia (vezi emigrantii), a fi cetatean si a trai in Rusia nu insemna ca esti de acord cu Putin sau cu ce vrea regimul. Referendumurile cu trupe de ocupatie prezente pe teritoriu nu reprezinta nici o garantie. Romania este un bun exemplu, inainte de venirea rusilor, PCR avea 2000 de membri iar in cateva luni a castigat alegerile. Au fost ele democratice ?
  • +15 (21 voturi)    
    Mda (Duminică, 7 septembrie 2014, 12:08)

    Soljenitin [utilizator]

    Aveati vreo indoiala? Ivan nu doar ca ii place galceava, dar o si produce. Armistitiul, din punctul de vedere al rusilor, a fost exact cum am mai zis: praf in ochii prostilor. Armistitiu de forma, retorica bolsevica mincinoasa si gaunoasa facuta cu speranta ca poate-poate UE nu ii mai sanctioneaza. Acum pesepsele ar trebui sa fie si mai usturatoare!
    • -4 (8 voturi)    
      i-auzi :))) (Duminică, 7 septembrie 2014, 14:06)

      mp37 [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      tu deja ai stabilit ca rusii au incalcat armiisitiul! asta e sora cu declaratiile inflacarate ale amerlocilor ca rusii au doborat avionul malayezian; dupa ce s-a aflat ca a fost "opera" aviatiei militare ucrainene, nu se mai spune nimic despre asta, fiindca strica la propaganda.
    • -5 (5 voturi)    
      aceiasi propaganda (Duminică, 7 septembrie 2014, 16:36)

      freejack [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      bolshevicii...bla,bla,bla. care bolshevici omule. adaptati-va mesajul, ce naiba. suntem in secolul XXi.
      Kievul e slab si in ceea ce priveste armata, dar si in ceea ce priveste propaganda. nu mai merge cu texte din astea, cu bolshevici, cu comunisti, etc.
      ADAPTATI-VA!
  • +3 (3 voturi)    
    Ucraina se complace in situatia invadatului (Duminică, 7 septembrie 2014, 13:16)

    tenismenul [utilizator]

    Nu pot sa-i inteleg pe liderii ucraineni. Chiar se complac in starea de cuceriti? Ei nu isi dau seama ca UE nu-i va ajuta decat cu vorbe si nimic mai mult? Cred ca si ei , la randul lor , sunt divizati in opinii si initiativa, precum poporul ucrainean. Situatia din aceasta parte a Europei, va dura mult si bine. Distrugeri si oameni nevinovati vor fi si de acum inainte, pana cand ori Rusia prin forta va desparti estul de vest, ori Ucraina va lupta pana la alungarea peste granita a lichelelor proruse. Liderii ucraineni trebuie sa se decida.
  • +2 (2 voturi)    
    Sahul rusesc. (Duminică, 7 septembrie 2014, 13:22)

    Azra [utilizator]

    Acordul de incetare a focului realizat vineri la Minsk trebuia pus in aplicare concomitent cu desfasurarea unor observatori militari internationali - OSCE cel putin - in zona de contact dintre fortele separatiste si armata ucraineana. Fara o asemenea masura acel acord nu are nici o eficienta, partile acuzandu-se reciproc de violarea lui si nimeni nu va putea stabili cine a incalcat acordul de incetare a focului. Modul in care a fost convenit si aplicat acest acord dovedeste caracterul sau formal, Rusia urmarind doar sa slabeasca presiunea internationala exercitata la recentul summitl NATO din Tara Galilor si sa limiteze amploarea masurilor decise de NATO, ceea ce se pare ca a reusit. Va fi greu sa se convoace o noua reuniune similara, pentru a se adopta noi masuri si sanctiuni fata de Rusia.In felul acesta, ca si la sah, Rusia ete intotdeauna inainte cu o mutare.
  • +2 (2 voturi)    
    In videoclul (Duminică, 7 septembrie 2014, 14:21)

    Alor [utilizator]

    In videoclipul nr. 2 liderul rebelilor vorbeste la un moment ceva despre Romania.
  • +6 (6 voturi)    
    Cine nu înţelege ce se întâmplă acolo... (Duminică, 7 septembrie 2014, 14:42)

    felis_tigris [utilizator]

    ...ori e prost ori refuză să înţeleagă.
    Ucraina ripostează militar împotriva cui? A unor separatişti care posedă: uniforme şi echipament de protecţie individuală, arme de infanterie, arme antitanc, arme antiaeriene şi blindate de ultimă generaţie. De unde naiba le au?
    Separatiştii posedă o logistică susţinută permanent. Cine naiba o asigură?
  • -2 (4 voturi)    
    from the front line - videos (Duminică, 7 septembrie 2014, 14:45)

    zizin [utilizator]

    https://www.youtube.com/watch?v=4r_Nf2VK5_4

    "Aftermath of Ambush on Ukrainian Forces: Russian Roulette" (7:55 English subtitles)


    https://www.youtube.com/watch?v=Ff3D9zrg1tk

    "On the footsteps of 'Motorola' battalion - road of death" (9:35 Russian only)


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version