VIDEO Iranul sustine ca a doborat o drona americana de recunoastere si ameninta cu riposta

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 4 decembrie 2011, 18:56 Actualitate | Internaţional

Armata iraniana a doborat un avion american fara pilot RQ-170 "in estul tarii", la granita cu Afganistan si Pakistan, a anuntat duminica presa iraniana, citand surse militare neidentificate, transmite AFP. Iranul ameninta ca va riposta la aceasta incalcare a spatiului aerian al tarii, scrie Reuters.

Postul de televiziune in limba araba Al Alam a relatat, citand statul major al fortelor armate iraniene, ca avionul a fost doborat "in urma cu cateva ore", "in estul tarii", fara a preciza locul exact al incidentului, mentionand in schimb ca aparatul era "in stare buna".

"Unitatile de razboi electronice si antiaerine au reusit sa doboare un avion american fara pilot de tip RQ-170, care a incalcat zonele frontaliere din estul tarii, acesta fiind putin avariat", a relatat si agentia iraniana Fars.

"Raspunsul armatei iraniene la violarea spatiului nostru aerian de catre avionul spion american nu se va limita doar la granitele Iranului", a declarat o sursa militara pentru televiziunea de stat, fara a oferi mai multe explicatii.

De cealalta parte, un oficial american, care nu a dorit sa fie identificat, a declarat pentru Reuters ca "nu exista absolut niciun indiciu pana in acest moment ca iranienii au doborat aceasta drona".

NATO: Probabil o drona americana disparuta deasupra Afganistanului

Avionul fara pilot doborat in estul Iranului, la granita cu Afganistanul, potrivit presei iraniene, este "probabil" o drona americana disparuta in timpul unei misiuni deasupra regiunii de vest a Afganistanului, a anuntat duminica Fortele de securitate NATO din Afganistan (ISAF).

"Drona la care fac aluzie iranienii ar putea fi un avion american de recunoastere care efectua o misiune deasupra vestului Afganistanului la sfarsitul acestei saptamani", explica ISAF intr-un comunicat transmis duminica seara.

"Operatorii dronei au pierdut controlul aparatului si incearca in continuare sa stabileasca ce s-a intamplat cu acesta", a adaugat ISAF, fara a oferi alte precizari, in special cu privire la tipul aparatului.

RQ-170 Sentinel este un avion fara pilot de recunoastere de inalta altitudine foarte recent, a carui existenta, devaluita in 2009 de presa de specialitate, nu a fost recunoscuta decat in 2010 de fortele aeriene americane.

Potrivit unor site-uri specializate, avioanele de acest tip sunt mobilizate in Afganistan, in special pentru a obtine informatii despre Iran si Pakistan.

Acest eveniment ar putea fi un nou episod stanjenitor pentru coalitia din Afganistan, dupa ce, in urma cu o saptamana, un raid NATO asupra punctelor de control militar din nord-vestul Pakistanului, in apropiere de granita cu Afganistan, s-a soldat cu moartea a 24 de soldati pakistanezi. Islamabadul a acuzat un atac asupra suveranitatii tarii, provocand o criza diplomatica cu Washingtonul.

Totodata, incidentul are loc pe fondul agravarii tensiunilor dintre Iran si Occident, dupa ce Statele Unite si aliatii lor au inasprit sanctiunile impotriva regimului de la Teheran.



Citeste mai multe despre   






















10752 vizualizari

  • +5 (15 voturi)    
    iar?!? (Duminică, 4 decembrie 2011, 19:05)

    ampersand [utilizator]

    Doboară iranienii dronele americane pe bandă rulantă. Ce mai, s-a urcat scroafa-n copac!
    • +3 (3 voturi)    
      ... (Luni, 5 decembrie 2011, 8:36)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      sau a inceput sa cada
  • -36 (42 voturi)    
    Foarte bine! (Duminică, 4 decembrie 2011, 19:13)

    Dan [anonim]

    Sa faca din America o groapa nucleara. visul meu!
    • +8 (10 voturi)    
      .... (Luni, 5 decembrie 2011, 10:11)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      sa stii ca nu e ca la starcraft...
  • +5 (21 voturi)    
    Daaa, siguuurrr... Cum sa nu?! (Duminică, 4 decembrie 2011, 19:17)

    DanV [anonim]

    Or fi doborat si ei vreo cioara beata iar acum se lauda c-au doborat o drona. Cam saraci cu duhul iranienii astia...
    • +1 (1 vot)    
      Hmmm (Joi, 8 decembrie 2011, 23:47)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui DanV

      Vezi ca a aparut si o inregistrare video cu ''cioara beata''...
  • -11 (21 voturi)    
    Iran/Siria .. S. 1867? (Duminică, 4 decembrie 2011, 19:31)

    dan [anonim]

    Pana in Craciun vom avea inca un razboi in Orientul Mijlociu, asta ca sa incheiem anul in acelasi ton de conflicte militare in zona. Acum ramane de vazut daca acest razboi va izbucni in Iran sau in Siria.

    @Hotnews: nu am gasit nicio stire pe site legata de proiectul de lege '1867', lege ce tocmai a trecut de senatul american, iar daca va trece si de presedintele Obama, America va deveni oficial un stat politienesc.
    Legea ar permite fortelor militare americane sa retina si chiar sa ucida orice protestatar anti-guvernamental din orasele americane. Mai pe scurt, legea martiala.
    • +11 (21 voturi)    
      hmm (Duminică, 4 decembrie 2011, 23:27)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui dan

      "Legea ar permite fortelor militare americane sa retina si chiar sa ucida orice protestatar anti-guvernamental din orasele americane"

      Sfatul meu e să-i alertezi de urgenţă pe americani de pericolul ce-i paşte.
    • +3 (5 voturi)    
      ....etnobotanicele (Luni, 5 decembrie 2011, 10:51)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui dan

      ...nu sunt bune!
  • -19 (25 voturi)    
    oare (Duminică, 4 decembrie 2011, 19:38)

    irakianu [anonim]

    cam ce cautau americanii acolo, oare nu e ilegal sa spionezi o tara straina?????
    Bine le-a facut ,ar trebui ca iranienii sa le declare razboi pentru una ca asta ,vor avea in mod sigur ajutor din partea rusiei si chinei si sa-i vad atunci pe toti occidentalii cu chilotii in vine de frica.
    • +13 (21 voturi)    
      Stai jos, nu ai inteles nimic!!! (Duminică, 4 decembrie 2011, 23:08)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui irakianu

      Sa declare Iranul razboi Americii? Cu cele 10 avioane si 3 barci care le au? Nu stiu de ce te ambalezi asa, parca ai trai pe Marte si crezi ca pe tine nu o sa te afecteze negativ un asemenea razboi...
      • -2 (10 voturi)    
        hmmmm! (Luni, 5 decembrie 2011, 8:58)

        aschie [anonim] i-a raspuns lui mihai

        corect! americanii si-au doborat propria drona si spun ca au tras iranienii cu prastia. Pana acum americanii au facut mini razboaie dar acum poate vor unul mondial ca cu astea mici nu ies din criza.
      • +2 (4 voturi)    
        doamne ce aerian esti (Luni, 5 decembrie 2011, 14:45)

        radu [anonim] i-a raspuns lui mihai

        frate parca ai trai in afara acestui sistem solar serios iti spun...10 avioane si 3 barci?? dar de China si Rusia care s'au exprimat in cel mai clar mod posibil ca vor apara Iranul ce mai zici..China a declarat ca va apara Iranul chiar daca va insemna inceperea celui de'al treilea razboi mondial..eu zic sa te mai documentezi si vei afla ca Iranul nu este totuna cu Irakul sau cu Afganistanul unde americanii au facut ce au vrut
  • +14 (14 voturi)    
    urmeaza sa fie copiat ... (Duminică, 4 decembrie 2011, 19:56)

    turistul [anonim]

    de catre prietenii iranului, chinezii ...
  • +6 (16 voturi)    
    Iran (Duminică, 4 decembrie 2011, 19:58)

    Mihai Borcea [anonim]

    Iranul ataca ambasada Britanica, acum spun ca au doborat o drona americana pe teritoriul lor, tot asa s-o duca.
    Sper sa lanseze o bomba spre America, numa ca sa aiba americanii motiv real ca sa ii rada de pe fata pamantului.

    Se retrag americanii din afganistan si irak, asa ca o sa aiba o groaza de soldati liberi pentru invazia Iranului.
  • +10 (14 voturi)    
    :) (Duminică, 4 decembrie 2011, 20:01)

    zippo [anonim]

    "Unitatile de razboi electronice si antiaerine"... vad ca concursul de aruncat cu pietre in pasari are si cistigatori.
  • +13 (19 voturi)    
    ! (Duminică, 4 decembrie 2011, 20:01)

    chiuaua [utilizator]

    riposta lor este precum pishu impotriva vantului.
  • +6 (14 voturi)    
    So it begins... (Duminică, 4 decembrie 2011, 20:06)

    sentenced [utilizator]

    Un razboi in care multe natii vor lupta, pentru cauza catorva.
    Dar ce sa-i faci, astia-s oamenii... Citeam comentariile de la articolul cu acel general chinez si ramaneam perplex cand vedeam cum unii chiar cred la modul serios ca acest razboi este "pentru umanitate", sau altii, cu suflete si mai sarace, considera ca mai bine ii omori pe musulmani pentru credinta lor, decat sa ii lasi in pace.
    Mai mult, la un alt articol vedeam cum unii justifica masacrele lui Breivik pentru simplu fapt ca sunt impotriva multiculturalismului fortat (si eu sunt, dar pana la a justifica asa ceva e drum lung).
    Pentru noi insa cred ca va fi bine, daca se intoarce roata impotriva Americii, macar am invatat ceva pe 23 august 1944.
    • 0 (4 voturi)    
      Ai dreptate, ASHE (Luni, 5 decembrie 2011, 10:50)

      Nora E. [anonim] i-a raspuns lui sentenced

      De acord intru totul. Ce isi fac americanii cu mana lor.... Prea mult au facut pe jandarmul international. Si prea in favoarea lor proprie.
      Sa nu uitam ca viitorul este scri inainte. Depinde ce culoare ii dam.
      • +2 (6 voturi)    
        Mda... (Luni, 5 decembrie 2011, 12:11)

        Florin [anonim] i-a raspuns lui Nora E.

        Observ ca propaganda sovietica si cea proletara in general, la care acum se adauga si porpaganda extremismului islamic, si-a facut efectul si in ceea ce te priveste. Sa te fereasca Dumnezeu sa ajunga jandarm international China! Sau Rusia. Nu uita vorba aia! Nu mor caii cand vor cainii! America nu moare pentru ca niste scelerati ca voi, cu idei preconcepute si cu mintile intoxicate de propaganda, cu clisee si stereotipii comunistoide, isi doresc asta. Vai de voi ignorantilor!
        • +2 (4 voturi)    
          Mda... (Luni, 5 decembrie 2011, 16:39)

          sentenced [utilizator] i-a raspuns lui Florin

          Ai dreptate, Florine... Vai de noi, vai de noi ca ignorantii ca tine sunt majoritari pe Pamantul asta.
      • +2 (4 voturi)    
        Retro (Luni, 5 decembrie 2011, 12:51)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Nora E.

        "Prea mult au facut pe jandarmul international. Si prea in favoarea lor proprie."

        Bravo tata! Pina la urma ai putea fi aproape de acord cu jandarmeria, dar in viziune neaos retro-romaneasca:
        1. Sa fie practicata de catre altii.
        2. Cei care practica jandarmeria sa nu aiba nici un cistig si nici un interes.
        3. Sa fie avantajoasa pentru restul lumii si pe gratis.
        4. Romania sa fie ajutata in toate situatiile, indiferent de alte principii.

        Nici nu esti pretentios(oasa)!
  • +5 (15 voturi)    
    aceasta stire (Duminică, 4 decembrie 2011, 20:07)

    LEC [anonim]

    Va fi ,
    1. foarte probabilnegata de catre proprietarii dronei
    sau
    2. declarata ca un incident provocat de hackerii din Iran , care au dibuit softul de telecomanda a dronei

    In consecinta , ce-a mai ramas din drona va ajunge , daca nu cumva a si ajuns , in China
    • +3 (7 voturi)    
      desene animate (Duminică, 4 decembrie 2011, 20:39)

      gique [anonim] i-a raspuns lui LEC

      Vezi ca nu tot ce vezi tu pe la TV, prin desene animate, e real. Stiu ca iti vine greu sa accepti asta acum, dar mai tarziu ai sa-mi dai dreptate :)
    • +1 (1 vot)    
      ca raspuns... (Duminică, 4 decembrie 2011, 20:59)

      thebblack [utilizator] i-a raspuns lui LEC

      vor mai exploda niste bombe in cateva cofetarii si gradinite...
    • +3 (7 voturi)    
      IAR CHINEZII SE VOR HOLBA LA EA (Duminică, 4 decembrie 2011, 21:26)

      pointless man [utilizator] i-a raspuns lui LEC

      ca timpitii desi a fost construita de tehnicieni chinezi. Numai ca e vorba de chinezi americani.
    • +4 (6 voturi)    
      Hmmm... (Duminică, 4 decembrie 2011, 22:35)

      DanV [anonim] i-a raspuns lui LEC

      Ce glumitze sovietice! Mai ai d-astea? Canta-le la alta masa!
    • -2 (6 voturi)    
      A ajuns in China? (Luni, 5 decembrie 2011, 0:13)

      Budd [anonim] i-a raspuns lui LEC

      It was probably made in China.
    • +3 (3 voturi)    
      hascherii lu' Peste (Luni, 5 decembrie 2011, 0:46)

      gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui LEC

      Hascherii iranieni au dibuit softul de telecomandat drona??? loool

      Nici pe departe. Razboi electronic inseamna total altceva in contextul de fata: citeste despre sistemele AWACS de exemplu.

      Sa incerci sa hackuiesti o tinta mobila, care iti poate iesi lejer din raza de actiune a sistemelor electronice nu prea renteaza.

      In schimb, sa trimiti un impuls electromagnetic spre drona respectiva, in speranta ca ceva din aparatura electronica de bord se va defecta si va da sistemele de navigatie peste cap e total altceva. In plus, astfel de sisteme sunt relativ simplu de construit de catre armata (chiar si Gadafi avea vreo cateva, doar ca au fost printre primele bombardate de NATO) si relativ eficiente impotriva a cam tot ce zboara (avioanele de pana la generatia a 4-a, rachete cu sistem de ghidare gps sau infra-red, drone, etc).
      • -8 (8 voturi)    
        GIgel expertu' lu' Peste (Luni, 5 decembrie 2011, 1:53)

        Vasy [anonim] i-a raspuns lui gigel123

        Gigele, te-ai facut expert in tehnica militara acum? Du-te la somn in fata ambasadei americane, poate iti ofera aia un loc de munca acolo, ca prea ii iubesti! Penibil!
      • +2 (2 voturi)    
        EMP directional?:) (Luni, 5 decembrie 2011, 9:24)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui gigel123

        inca nu exista un sistem care sa genereze un puls electromagnetic directional suficient de puternic ca sa distruga sistemele electronice ale unui aparat care zboara probabil la 5km altitudine.
        Singurele arme capabile sa faca asta sunt armele atomice.
        Bombele experimentale cu EMP nu au depasit (oficial) o raza de actiune de cateva sute de metri.
        Nu zic ca fizic nu este posibil, dar nimeni nu s-a putut lauda inca cu un asemenea sistem.
  • -16 (20 voturi)    
    Hai Iranu (Duminică, 4 decembrie 2011, 20:11)

    Frankie [utilizator]

    Poate ne scapati voi de dominatia americana.....
    • +2 (4 voturi)    
      .... (Luni, 5 decembrie 2011, 11:44)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

      Tu din ce punct de vedere te simti dominat?
      de fapt...ce intelegi prin dominatie sua?
  • -2 (8 voturi)    
    stirea (Duminică, 4 decembrie 2011, 20:58)

    romanes' [anonim]

    Sincer din ce vad eu se cam incordeaza muschii pe toata lumea in ziua de azi . De cand cu criza asta industria fiind jos razboaiele o ridica. Lumea a mai trecut prin asa ceva . Nu degeaba i s-a permis lui Hitler sa faca armata si sa darame europa . Sa fie de munca dupa aia ....

    Parerea mea.....
  • -1 (7 voturi)    
    grav (Duminică, 4 decembrie 2011, 21:00)

    gigi [anonim]

    se inmultesc stirile care anunta un razboi in iran (evident pe fondul crizei nu ar strica niste petrol). E trist, pentru ca oamenii nu gandesc, asa va incepe al treilea razboi mondial si damage-ul va fi mult mai mare.
  • +16 (20 voturi)    
    ... (Duminică, 4 decembrie 2011, 21:09)

    Andrei [anonim]

    Locuitorii Iranului si ai altor tari arabe sunt majoritatea analfabeti sau semianalfabeti, indobitociti si foarte indoctrinati. Nu este vina lor, ci a celor care ii conduc. Nu le-a facut nimeni nici-un rau, majoritatea nu au intalnit niciodata un american sau un occidental, dar sunt convinsi ca acestia reprezinta raul. Pacat ca in secolul 21 mai exista conducatori care nu inteleg ce inseamna a trai in armonie, care nu inteleg ca viata e cea mai mare valoare. Si orgoliile stupide ale acestor conducatori, pentru care puterea este singurul lucru care conteaza, vor conduce in cele din urma la pieire rasa umana. Nu cred ca omenirea ar supravietui unui al 3-lea razboi mondial. Desi nu cred ca se va ajunge acolo prea curand, tind sa cred ca spre asta ne indreptam. Sper sa ma insel.
    • -15 (17 voturi)    
      Hahahahahaha! (Duminică, 4 decembrie 2011, 23:34)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Daca dupa tine locuitorii Iran-ului sunt niste analfabeti si semianalfabeti, inseamna ca romanii sunt prosti de-a binelea! In primul rand ca Iranul are un sistem de invatamant foarte dezvoltat, iar la din totalul de studenti peste 60 % sunt femei! Un copil iranian invata sa scrie in caligrafie persana, araba si in caligrafie europeana, spre deosebire de un analfabet roman, care nu e in stare sa ia BAC-ul la romana! Nu mai vorbiti tampenii daca habar n-aveti! Si asta vine din partea unuia care a fost norocos sa viziteze de 3 ori Iranul, si pot sa spun ca e o tara extraordinara, de care voi mucosilor comentatori habar n-aveti! Vizitati si voi Shiraz, Mashad, mergeti prin provincia Gilan, prin Mazandaran, vorbiti cu oamenii aia, stati la un ceai cu ei, si apoi scrieti tampenii aici! Tineretul iranian este f deschis la nou, si f inteligent, in plus de asta nu si-au aruncat la gunoi valorile nationale, poezia, muzica si arta! In ce tara din lumea asta poetii sunt divinizati in halul asta? Ferdousi, Khayyam si altii! De muzica nu mai zic, de la artisti ca Shajarian, Lotfi la Hossein Alizadeh! Un tanar iranian iti poate recita cu usurinta poezie clasica persana, plus versete din Coran, dar un roman nu e in stare sa-ti zica 2 vorbe din Eminescu, sau un pasaj din Biblie! Asa ca lasati-o moale! Nu ii mai judecati voi pe altii ca e penibil! Teheranul are vreo 2900 de ani de cand a fost ridicat de asirieni, pe cand romanasii nostri nu sar de 2000! Asa cum am zis mai sus, inainte sa scrieti prostii, macar vizitati odata Iranul, sau vorbiti si voi cu 2-3 oameni de acolo! Ca la gargara sunteti primii! Cat despre razboi, rugati-va sa nu fie! Iranul nu e Irak, si nu e vorba de religie! Persia are peste 7000 de ani de existenta, si nu o sa dispara ca vrea USA, o comedie de 200 si ceva de ani! Au disparut imperii, dar Persia a ramas! Asta sa va dea de gandit, daca aveti cu ce! Hai, Khoda Khafez, cum zic iranienii!
      • +8 (8 voturi)    
        asa-i cum spui (Luni, 5 decembrie 2011, 0:15)

        tu [anonim] i-a raspuns lui Eu

        Sper ca in curand din inegalabilul iran sa ramana o minunata si imensa parcare. As prefera ca la baa ei sa stea toti acesti geniali arabeti.
      • +10 (12 voturi)    
        O civilizatie mediocra (Luni, 5 decembrie 2011, 1:05)

        gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui Eu

        Lasa rasul ala isteric si incearca sa fii si tu macar putin rational.

        Nimeni nu spune ca Iranul nu reprezinta o civilizatie: o fosta mare civilizatie si o civilizatie mediocra in ziua de astazi (comparativ cu tarile Vestice, Coreea, Japonia, etc).

        Argumentul cu recitatul din biblie, coran sau mai stiu eu ce e ridicol. Inteligenta nu se traduce in toceala ci in inovatie, in creatia de nou.

        Si un papagal (pasarea aia cu pene fain colorate) poate fi invatat sa recite, dar nu va fii niciodata in stare sa inoveze.

        Atla problema e ca traditionalismul si inovatia n-au mers niciodata mana in mana. Unul il va domina intotdeauna pe celalalt. Asa a fost de cand lumea si nu sunt semne evidente de schimbare.

        Inteleg ca esti impresionat de tinerii iranieni. Dupa cum generalizezi as spune ca principala cauza e ca IQ-ul tau nu sare peste medie, deci esti usor impresionabil. Am lucrat si eu cu destui dintre ei. Nu ies in evidenta prin comparatie cu cei de alte nationalitati veniti la studii/munca in Vest.

        In mai multe detalii n-are rost sa intru: orice om rational si inteligent poate face singur o analiza comparativa, obiectiva, a ceea ce a realizat USA vs Iran .... daca n-ar fi fost USA (in special) si Vestul (in general) ... cu toate contributia Iranului si n-am fi iesit din Evul Mediu.

        Ca tot aduci vorba si de SUA, americanii au de mii de ori mai multe realizari (in doar 200 de ani) decat au iranienii in 3000 de ani. Ce e nostim e ca tocmai lucrul asta nu-l pot pricepe cei a caror minte e intepenita in trecut. Deh, un mare scriitor spunea ca atunci cand oamenii nu au un viitor in care sa spere sau un prezent de care sa fie mandri se intorc la glorificarea trecutului.
        • -9 (11 voturi)    
          N-ai inteles nimic din ce am spus eu (Luni, 5 decembrie 2011, 1:37)

          Eu [anonim] i-a raspuns lui gigel123

          Si probabil nici la istorie nu te descurci prea bine! Am spus ca un tanar iranian are apetit pentru cultura, poezie, si e invatat sa scrie in 3 caligrafii diferite, asta ca sa vada Andrei de mai sus, ca ineptia lui cu analfabetismul e o tampenie! Daca nici tu n-ai priceput asta, e problema ta! Cat despre inovat, USA a inovat prin intermediul oamenilor de stiinta pe care i-a cumparat sau luat din alte parti ale lumii, si in plus de asta USA a inovat, impiedicand pe altii sa o faca, distrugand tari, popoare, doar pentru ca ei sa ramana cei mai puternici! Intr-un cuvant au trisat! Au sabotat tari intregi, le-au saracit, le-au cumparat pe nimic mintile inteligente, au importat tot ce au avut altii mai valoros, au furat resurse naturale, au distrus Japonia, etc! Cat despre generalizat, nu eu generalizez, eu am fost ACOLO, am vazut oamenii, am vb cu ei, de generalizat, generalizeaza mascotele astea comentatoare de pe aici ,care stiu ceva despre Iran de la TV! Atata tot! Asa ca mai mediocrii si impresionabili sunt amaratii astia care se uita la CNN, ca la Sf. Graal!

          Cat despre Evul Mediu, tin sa te anunt ca USA a aparut mult dupa Evul Mediu, iar din Evul Mediu, ne-au scos civilizatiile din Orientul Mijlociu! Renasterea europeana se datoreaza civilizatiei maure care a dezvoltat Spania 800 de ani! Intreaba orice istoric si o sa vezi ca asa e! Afla si tu cine a inventat logaritmii, sau cine a pus bazele algebrei, si apoi vorbeste ineptii gen USA ne-a scos din Evul Mediu!

          Mai citeste, si mai afla si tu, cum a "inovat" USA, si cam cat sange au pe maini, si apoi vino sa ne mai scrii dizertatii pro-americane!
          Cat despre prezent si viitor, spunea cineva odata ca cei care nu invata din greselile trecutului, sunt sortiti pieirii!
          • +5 (7 voturi)    
            nu stii ce vorbesti (partea 1) (Luni, 5 decembrie 2011, 4:37)

            lucid [anonim] i-a raspuns lui Eu

            1) Mai putin de 25% dintre oamenii de stiinta de prima mana care au ridicat America sunt straini.

            2) Oamenii de stiinta straini se duc ei, de buna voie si nesiliti de nimeni in SUA. Si marea majoritate mai aplica si pentru cetatenie. Te-ai intrebat vreodata de ce ? De ce SUA? De ce nu Iranul tau in care toti sunt "poeti" si "cultivati", etc. Sau de ce nu Japonia sau Arabia Saudita.E clar ca observi dar e si mai clar ca nu intelegi nimic din ceea ce observi.

            3) Chiar daca toti oamenii de stiinta si inovatorii din America ar fi straini asta nu ar reduce cu nimic meritul Americii. Aia se duc acolo sa scape de mediocritatea din tara de bastina, se duc cu vise mari si motivatii puternice. E greu pentru cineva ca tine sa inteleaga asa ceva.Argumente precum "SUA a inovat prin intermediul oamenilor de stiinta luati din alta parte" sunt penibile. Nu esti in stare sa prinzi esenta lucrurilor

            4) Tarile din Orientul mijlociu ne-au scos din Evul Mediu ? Ma faci sa rad. Se vede ca tu esti cel care nu stie istorie. Renasterea nu a aparut datorita arabilor ci in ciuda lor.

            "Civilizatiei maura a dezvoltat Spania 800 de ani" .... AIUREA ...tu de Reconquista (1492) ai auzit? De ce crezi ca se luptau spaniolii sa-i alunge pe asupritorii mauri? De bine ce le era?

            De urmatoarele evenimente ce zici:
            - masacrele dinastiilor Almoravid-ilor si Almohad-ilor (cateva sute) impotriva celor ce nu se converteau la islam
            - masacrul de la Granada (1066)
            - masacrul din Pamplona (aproape numai femei si copii cad victime)
            - jefuirea Barcelonei (985)
            - incendierea orasului Santiago de Compostela (987)
            - Cordoba (1012): musulmanii cuceresc orasul si masacreaza jumatate din populatie

            Ca fapt divers, intre 710 si 1492, ai idee cate atacuri, masacre, incendieri de orase spaniole au efectuat musulamanii tai, in medie ? Cam 1 pe an, ceea ce e enorm !

            Civilizatie maura nu prea a fost in Spania (nu pentru spanioli) ci doar barbarie !
            • -6 (6 voturi)    
              Esti plin de minciuni (Luni, 5 decembrie 2011, 10:05)

              Haha [anonim] i-a raspuns lui lucid

              Algoritmi:

              Abu Abdullah Muhammad bin Musa al-Khwarizmi (sau Muhammed ibn Musa Horezmi ) (în farsi خوارزمی), (prescurtat Al-Horezmi) a fost un savant, astronom/astrolog, matematician și scriitor persan. S-a născut probabil în 780, și a murit către anul 845 d.Hr.

              Este adesea citat ca "părintele algebrei", numele acestei discipline matematice având la origine titlul cărții sale Hisab o jabr o muqabele. Tot de la el se trage și cuvântul algoritm - procedeu sau sistem de calcul.

              În 1878 s-a găsit un manuscris al său, intitulat Imaginea Pământului.[
              • +1 (1 vot)    
                nu mai bate campii (Luni, 5 decembrie 2011, 21:49)

                Lucid [anonim] i-a raspuns lui Haha

                Am explicat mai jos cum sta treaba cu algoritmii si algebra. Tu doar demonstrezi ca stii sa dai copy&paste fara sa diseminezi informatia.

                Nu ma intereseaza cum e numit X sau Y, mai ales in popaganda de diverse nuante (araba, europeana, etc).

                "Poreclele" de care tu amintesti nu au nicio valoarea din punct de vedere al istoriei matematice si in general au fost lansate sub impulsul unor emotii de moment.

                Spui ca Al Kwarizmi e numit parintele Algebrei. Si ce daca e numit asa ?
                La fel e numit si Diophantus.
                Frederick Banting e numit parintele insulinei, dar nu el a fost primul care a descoperit-o si nici primul care sa publice material stiintific de calitate pe tema asta.

                Am dat doua exemple mai jos de indivizi care s-au nascut inaintea lui Kwarizmi cu 500 pana la 1000 de ani si care au avut contributii importante si in ceea ce priveste dezvoltarea algoritmilor si a algebrei (Euclid si Diophantus).

                Ecuatiile Diophantine pariez ca nu stii ce sunt, altfel n-ai mai trambita atata, si fara sa gandesti, placa cu "parintele algebrei."

                Nu in ultimul rand, sistemul numeric pe care il folosim acum are la baza asa numitele cifre arabe ...cifre care numai arabe nu sunt, ele fiind imprumutate de arabi de la Hindusi.

                Asa ca mai incearca sa si gandesti singur inainte de a te grabi sa dai din clanta.
            • -2 (4 voturi)    
              Esti plin de minciuni 2 (Luni, 5 decembrie 2011, 10:06)

              hahaha [anonim] i-a raspuns lui lucid

              Cuvântul algebră provine din arabă (al-jabr, الجبر). Într-adevăr originile ei provin din matematica islamică, dar și din cea indiană, de la care Al-Horezmi (c. 780 - 850) a elaborat începutul acestei științe prin celebra sa lucrare, Kitab al-jam’wal tafriq bi hisab al-Hindi (Cartea adunării și scăderii după metodele indiene).[1] O altă lucrare a sa, la fel de celebră, a fost Al-Kitāb al-muḫtaṣar fī ḥisāb al-jabr wa-l-muqābala (Tratat asupra calculului prin completare și compensare).
            • -3 (3 voturi)    
              Esti plin de minciuni 3 (Luni, 5 decembrie 2011, 10:14)

              Hahah [anonim] i-a raspuns lui lucid

              Nu ai nici o acoperire pentru afirmatii gen mai putin de 25% din savanti sunt straini! Asteptam sursa informatiei! Desi e clar ca nu exista! Civilizatia Maura a adus Europei primul oras iluminat pe gaz, Cordoba, a creat Al Hambra, Mezquita din Cordoba, Madinat Al Zahra! De asemenea Epoca de Aur a evreilor coincide cu epoca maura din Al Andalus! In plus de asta Renasterea, tine de jefuirea Bibliotecii islamice din Toledo de catre Alfonso, care a impartit cartile de acolo in toate manastirile din Europa! Asa dezvoltata era Europa, ca la vremea aia Aristotel era interzis, iar ideile lui erau erezie! La capitolul genocide, mai uita-te peste cruciade, de la 1099, mai vezi distrugerea Constantinopolelui de catre cruciati, mai citeste despre actele de canibalism de la Marat si altele! Se vede ca ai facut istoria prin SUA! Si in plus de asta, cum sa spui ca Reconquista a dezvoltat Europa? Tu ai habar ce a adus reconquiesta? L-a adus pe Torquemada si a dus la expulzarea a peste 300.000 de evrei din Andalusia, plus inceperea unei perioade de opresiune a oamenilor de stiinta europeni! Oricine stie asta! Cat despre orasele tale spaniole de care vorbesti, tin sa te anunt ca spania nu exista atunci, deci nu existau orase "spaniole"! In plus de asta destule orase "spaniole" au fost create de mauri, a se vedea Madrid si altele! Nu mai scrie prostii ca habar n-ai!

              Cat despre Reconquista, mai citeste cum simbolul ei, El Cid lupta ca mercenar pentru taifa-urile maure, si cum chiar el a avut in armata lui si mauri si crestini! Era un joc politic, nu nationalistic! Ai auzit de evreii sefarzi? Unde s-au dezvoltat? In Al Andalus! Daca era asa persecutie, cum se face ca civilizatia sefardica s-a dezvoltat, si traieste si acum in Spania si Maghreb fara probleme? Lasa-te de istorie ca esti pe langa! Auzi la el, masacrul de la Barcelona!:)))) Ia si citeste despte 1099 Ierusalim daca tot ai chef de masacre, sau genocidurile impotriva evreilor comise de crestinii tai cruciati, in Europa!
              • +1 (1 vot)    
                lipsa ratiunii (partea 1) (Luni, 5 decembrie 2011, 22:35)

                Lucid [anonim] i-a raspuns lui Hahah

                Hai sa mai incercam odata:

                1) Am spus intr-o postare mai jos care e sursa mea. Ori nu citesti tot, ca orice postac care se respecta, ori nu intelegi ce citesti.

                O sa mai repet o data: cauta pe Google dupa H1-B Cap. Aia e limita anuala stabilita de Congres pentru non-imigrantii High-Skilled (ingineri, fizicieni, medici, Bio-tech, matematicieni, etc) care vor sa lucreze in State. Limita aia nu prea trece de 8-10% din numarul total de angajati pe un anumit sector.

                Ar mai fi Green Card-ul, ceva mai greu de obtinut, si inca vreo cateva tipuri de viza pentru indivizi super-exceptionali (gen castigatorii premiului Nobel sau inovatori de talie mondiala). Pe astia din urma i-am exclus pentru ca sunt statistic nereprezentativi.

                Du-te pe Wikipedia pe pagina despre H1-B si vezi ca ai acolo cam toate cifrele.

                2) In plus mai poti da un search pe Google dupa "National Bureau of Economic Research" (nber.org), iar pe site-ul lor sa cauti dupa Demographics of U.S. Science-Engineering. Au statistici pe ultimii 50 de ani, iar proportia oamenilor de stiinta straini veniti cu programe gen Phd in US variaza intre 20-39%, de la an la an

                3) Fara Reconquista nu ar fi fost nici Renasterea Europei. Fara ea Spaniolii nu ar fi scapat de asuprirea araba, iar progresul in stiinta si arta nu ar fi fost posibil. Abia dupa ce au fost liberi a inceput expansiunea in toate domeniile. Inchizitia a fost o piedica, dar una mult mai slaba decat asuprirea araba. Cati inovatori, artisti sau oameni de stiinta si cultura a dat Spania in perioda califatului ? Mai nimic in comparatie cu ce a urmat dupa

                4) The "Arab slave trade" a fost unul dintre cele mai atroce fenomene din istorie, comparat de multi istorici cu holocaustul

                5) Vaaai "Spania nu exista atunci" zici. Ce convenabil. E ca si cum ai spune ca Romania nu exista pe vremea lui Stefan cel Mare deci romanii nu s-au batut cu turcii. Spania nu, spanioli da: erau impartiti in diverse mici state dar erau acolo cand a inceput invazia araba.
              • +1 (1 vot)    
                lipsa ratiunii (partea 2) (Luni, 5 decembrie 2011, 23:19)

                Lucid [anonim] i-a raspuns lui Hahah

                Tare si "rationamentul" tau de la final. Se cam numeste "Om de paie" in logica: prezinti un aspect mult simplificat dintr-o serie de argumente, apoi dai de inteles ca l-ai demonstrat ca fals si implicit ai demonstrat ca fiind false toate argumentele. Daca te uiti putin la ce am spus mai sus o sa vezi ca am adus mult mai multe argumente decat Barcelona.

                Canta mai bine la alta masa, smecherii din astea poate merg cu prietenii tai din fata blocului care cunosc putine si inteleg si mai putine.

                Ca te supara adevarul si nu poti procesa volume mari de informatie nu e vina mea.

                6) Spui ca era un joc politic nu nationalist. Fals! Era un joc politic, cu o pronuntata tenta tribala (arabii si berberii se mai luptau si intre ei pentru conducerea califatului, la fel cum portughezii, basci sau castilienii se mai ciocneau intre ei din cand in cand), dar era in primul rand in joc religios.

                Exceptii sunt de la toate categoriile de mai sus dar daca analizezi putin evenimentele si nu te pierzi in detalii o sa poti vedea si trenduri. Iar ala religios e pe departe cel mai important.

                Uite aici putin ajutor domnu "istoric":
                http://en.wikipedia.org/wiki/Timeline_of_the_Muslim_presence_in_the_Iberian_peninsula

                7) Chiar daca Spania ca stat modern nu exista, existau o gramada de orase si mici regate. Sa te legi de faptul ca orasele pradate sau incendiate de mauri apartineau de regatele alea la timpul respectiv sau de Spania in ziua de astazi e un artificiu avocatesc ridicol.

                8) Daca ai fi citit putina istorie, macar, ai fi vazut ca pogromurile si masacrele indreptate impotriva evreilor, de catre mauri, erau relativ comune pe vremea aia. Acum descendentii lor traiesc intr-adevar fara probleme pe acolo, dar acum 7-900 de ani lucrurile erau foarte diferite pentru ei. Ei erau cel mult cetateni de rangul 2. Ahhhh, iar cand spun fara probleme ma refer la peninsula Iberica, in Magreb lucrurile nu-s tocmai roze pentru ei. Dar e greu pentru aia indoctrinati ca tine sa mai si judece putin
          • +7 (9 voturi)    
            nu stii ce vorbesti (partea 2) (Luni, 5 decembrie 2011, 5:02)

            Lucid [anonim] i-a raspuns lui Eu

            ...si ca sa-ti demontez punctual si restul afirmatiilor false pe care le faci:

            1) Logaritmii au fost inventati de catre John Napier si Leonhard Euler. Astia n-au avut nicio treaba cu "civlizatia" maura/araba/musulmana.

            2) In caz ca te refereai la algoritmi in loc de logaritmi (oamenii cu foarte putine cunostinte matematice fac des greseala asta), afla ca primul algoritm atestat a fost cel al lui Euclid (anul 300 i.e.n).

            O alta contributie notabila a fost a lui al-Kwarezmi (care a agregat lucrarile matematicienilor greci si indieni de dinaintea sa) , totusi, cel care a impus acest concept in Europa, printr-o enorma contributie proprie a fost Leibniz (in 1680).

            Contributii notabile au mai avut: Boole, Peano, Godel, Whitehead si Bertrand Russell (mai ales). Dar cel care a fost principalul om de stiinta, din punct de vedere al aplicabilitatii practice, la acest capitol a fost Alan Turing.


            3) Bazele Algebrei au fost puse de catre Diophantus, un matematician grec, inca din secolul 3, cu 4 secole inaintea de aparitia islamului


            Asa ca ne-stimabile de ce nu pui d-ta mana pe cate o carte , sa te mai cizelezi putin, inainte de a da lectii altora ?

            Ca ai un nivel al cunostintelor destul de superficial este, dupa aceasta ultima postare a d-ta, mai mult decat evident; totusi poate nu e totul pierdut. Totul e sa vrei cu adevarat sa inveti.
            • -6 (6 voturi)    
              5 dec 1484 iti suna cunoscut? (Luni, 5 decembrie 2011, 10:40)

              TrtansLucid [anonim] i-a raspuns lui Lucid

              Papa Inocentiu al VIII-lea a semnat documentul care a dus la aparitia
              inchizitiei! Pun pariu ca habar n-aveai de asta! la capitolul genocide, Europa ta dezvoltata e campioana, cu 2 razboaie mondiale la activ, plus masacrele din America de Sud si de Nord! Esti praf la istorie, si indoctrinat peste masura! Cum sa spui ca Reconquista a adus evolutia Europei!:)))) Reconquista a adus Inchizitia! Daca pentru tine asta a fost dezvoltare, probabil esti fan OTV! Asa ca la capitolul superficialitate ,esti campion, nu mai vorbi de altii! Daca te intreb si de chimie , deja obosesti! Tu faci parte din categoria alora obsedati de McDonalds care glorifica USA de parca ar primi de mancare gratuit de la ei! Esti pe dinafara! Q.E.D!
              • +4 (4 voturi)    
                ... (Luni, 5 decembrie 2011, 11:56)

                un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui TrtansLucid

                sa stii ca argumentele lui Lucid despre matematica (altgoritmi si logaritmi ) sunt cat se poate de corecte.
                pana si incheierea postarii tale cu Q.E.D. este o expresie greaca folosita foarte des la demonstratii matematice.
                Asta ar trebui sa iti dea de gandit :)
                • -2 (4 voturi)    
                  Bine ca ai zis de asta! (Luni, 5 decembrie 2011, 13:45)

                  Ekenerut [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

                  Ia si mai citeste, ca ai nevoie! Referitor la Q.E.D ai dreptate, e o expresie greaca, dar ai habar cine i-a adus din nou in lumina umanitatii pe grecii antici si lucrarile lor? Arabii ,baietas, ei au facut traducerile si analizele lucrarilor grecilor antici, intr-o vreme cand in Europa era interzis si considerat ca erezie sa il citesti pe Aristotel, si cand orice idee stiintifica era tabu! Daca tu te lafai acum cu inteligenta greceasca, e pentru ca arabii au conservato cand Europa distrugea orice nu avea legatura cu cre(s)tinismul! ASTA ar trebui sa-ti dea putin de gandit!
                  • +3 (5 voturi)    
                    inainte de toate (Luni, 5 decembrie 2011, 15:04)

                    un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Ekenerut

                    nu jigni ... ca nu ne cunoastem.
                    combate argumentul nu oamenii.
                    F corect ce spui tu dar era vorba de cine a inventat algebra prietene? Initial ai spus ca persii, ti s-a spus ca de fapt au fost grecii.
                    Acum mentionezi pe buna dreptate ca matematica (printre altele) a fost a fost reintrodusa in europa de arabi (de unde si cifrele arabe).
                    F corect, dar nu de persi. Persii cand si-au atins apogeul nu erau niste fanatici religiosi, dimpotriva. Apropo de citit… arunca o privire pe istoria imperiului persan. Nu are nimic cu Iranul de azi.
                    Arabii nu au nimic in comun cu Imperiul Persan si nici cu Egiptul antic… alta gafa facuta de multi nestiutori.
                    O zi frumoasa baietas!
                    QED!
          • +3 (3 voturi)    
            de curiozitate (Luni, 5 decembrie 2011, 9:51)

            ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Eu

            Germania de Vest, Japonia, Coreea de Sud, au fost toate "sub calcai american" (nu vorbim aici de Belgia, Franta, Olanda, etc) Si toate trei au ajuns superputeri economice - poti sa-mi dai exemple similare despre tari aflate sub "calcai sovietic"? Chiar si la nivel intra-statal, stii cumva care e stadiul de subdezvoltare al Texasului sau Californiei?
        • -8 (8 voturi)    
          Gigele fugi in Texas (Luni, 5 decembrie 2011, 1:45)

          Ben [anonim] i-a raspuns lui gigel123

          Gigele, nu ii mai lauda tu pe americani si pe englezi, ca tot ce au, au luat prin razboaie si masacre! Marea Britanie si-a construit economia pe distrugerea Indiei si saracirea Africii! In vreme ce englezii se lafaiau in imperiul lor si "inovau", africanii erau macelariti, si li se nega orice drept la civilizatie! Cum sa inoveze alte tari, cand erau distruse sistematic de colonialisti? Poti pricepe atata lucru? In vreme ce Orientul Mijlociu este secatuit de petrol, si este manipulat de USA dupa bunul plac, peste Ocean normal ca se "inoveaza" acolo unde se culeg roadele distrugerilor si masacrelor! Ti se pare natiunea americana cea mai iluminata cumva? Tot ce au realizat, a fost prin distrugerea altor tari, ca nimeni sa nu poata sa fie in competitie cu ei! Au macelarit sute de mii de oameni, au distrus tari, doar pentru ca sa ii aduca inapoi pe scara civilizatiei, si apoi cu ipocrizie, tot ei americanii, ii acuza pentru asta! Ti-as dori eu tie Gigele sa vina unul sa te bata in fiecare zi, sa-ti ia banii ,sa-ti dea foc la casa, sa vedem tu cum mai inovezi! Americanii n-au castigat niciodata o competitie corecta, cat despre inovat, mai uita-te si pe certificatele de nastere ale inovatorilor, foarte putini sunt din USA!
          • +6 (6 voturi)    
            hmmm (Luni, 5 decembrie 2011, 5:23)

            ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Ben

            Ştii cumva cam cât e de numeroasă comunitatea iraniană din SUA? Dar comunitatea germană? Dar comunitatea vietnameză? Dar comunitatea coreeană? Parcă anual sunt vreo 20 milioane de oameni care vor s-ajungă să locuiască şi să lucreze în SUA, ar fi bine să le faci nişte pliante, să le deschizi ochii.
        • -8 (12 voturi)    
          USA-: non - civilizatie (Luni, 5 decembrie 2011, 1:50)

          Vali [anonim] i-a raspuns lui gigel123

          Gigele, cand distrugi laboratoarele si centralele altor tari cu lovituri aeriene, cand pui embargouri de zeci de ani, cu care condamni la moarte femei, batrani si copii, cand sabotezi proiecte de dezvoltare, cand folosesti CIA ca sa darami guverne, si sa iti pui favoritii, normal ca inovezi mai mult! Cand negi altora dreptul la dezvoltare, si la viata, si ii condamni la moarte, normal ca tu te dezvolti si inovezi, pe cand daca ai juca corect, cu siguranta ai pierde! Cam asta e "civilizatia" ta americana pe care o divinizezi! Nu are traditie, si nici valori adevarate, doar lacomie, apetit pentru genocid, fanatism evanghelist, rasism, si dorinta de a guverna lumea! Afla si tu cati lucratori la FB sau Google, sunt nascuti in USA, si apoi mai vorbim!
          • +9 (9 voturi)    
            nu prea-ţi merge logica (Luni, 5 decembrie 2011, 5:17)

            ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Vali

            De ce se duc să lucreze la FB şi Google mulţi care nu-s născuţi în USA, în loc să se ducă-n Iran? De ce preferă SUA, "o ţară fără tradiţie, fără valori adevărate, lacomă, cu apetit pentru genocid, rasistă, dornică de-a guverna lumea"?

            Aşa, de curiozitate, poţi să-mi zici cinci filme, cinci companii, cinci formaţii de muzică, cinci regiuni geografice din Iran? Nu.
            • -2 (6 voturi)    
              Serios? (Luni, 5 decembrie 2011, 10:30)

              Prenanddez [anonim] i-a raspuns lui ampersand

              Oamenii pleaca acolo unde au mai multe sanse , ca si romanii prin Europa! Si asta pentru ca tarile lor au fost distruse , rand pe rand de USA, si asta e un fapt dovedit!

              Filme iraniene: The song of Sparrows, Persepolis the movie , Atashbas (Ceasefire), Talking with a shadow , The Suitors ! (Voi stiti doar filmele lui Seagal asa ca....)

              Companii: Saipa Corp., Bank Melli Investment Co., Bandar Imam Petrochemical Co., Tooga-Mapna Turbine Engineering and Production. Iran Minerals Production And Supply Co. Airlines of the Islamic Republic of Iran (Homa).

              Muzica: Shajarian, Arash, Shahram Nazeri, Hossein Alizadeh, Lotfi( Nu ma mira ca nu stiti, ignoranta nu surprinde)!

              Regiuni geografice Iran: Gilan, Mazandaran: Fars, Golestan, Elam!
              • +1 (1 vot)    
                Ha! (Luni, 5 decembrie 2011, 11:51)

                Florin [anonim] i-a raspuns lui Prenanddez

                Intrebarea ii era adresata numitului Vali! Nu unui agent iranian ca tine mai Prenanddeze!!!
          • +6 (10 voturi)    
            vorbe goale (Luni, 5 decembrie 2011, 5:26)

            lucid [anonim] i-a raspuns lui Vali

            1) Da-mi si mie exemplu de o singura tara din lumea asta care "joaca corect". Sau macar raspunde cinstit la intrebarea: "mai crezi in Mos Craciun" ?

            2) Cam tot ce face USA acum se facea si inainte de ei, ba chiar mult mai brutal. America pare - prin comparatie cu toate marile puteri din istorie- o fata mare si timida.

            3) "nu are traditie" e un argument folosit de indivizi care nu prea obisnuiesc sa gandeasca. Traditia nu conteaza, e un pseudo-argument inventat de mediocritati pentru a-si da mai multa importanta decat merita. Daca esti bun te remarci in prezent sau incercand sa construiesti un viitor, nu cerand mai mult respect pentru realizari la care n-ai avut nicio contributie

            4) Ce intelegi tu prin valori adevarate ? Ce valori ai tu si ce te face sa crezi ca sunt "adevarate"? Ce mecanisme si etaloane ai pentru a judeca cine are si cine nu are valori adevarate ? Asta e doar retorica ieftina care sa prinda la prostime sau la personaje de constructie Freudiana care n-au capacitatea de a se judeca critic si nu pot avea incredere in fortele propri pana nu-si proiecteaza frustrarile asupra altora.

            5) Lacomia si rasismul se intalnesc la tot pasul si in Romania si Orientul Mijlociu si in toata lumea musulmana (si nu numai). Care e scopul retoricii tale ? Sa te faca sa te simti mai bine? Te-ai simtit mai bine dupa ce ai postat banalitatile alea ?

            6) Si mie mi-ar place sa guvernez lumea, doar ca nu prea mi-a reusit schema pana acum :)

            7) Deci Facebook e o companie de inovatori sau de oameni de stiinta ? Mai sa fie !

            Dar ca sa-ti dau totusi un raspuns: guvernul USA impune o limita asupra companiilor tehnologice in ceea ce priveste numarul de angajati care nu s-au nascut in USA si care pot obtine drept de lucru. Limita e totala (numarul total de non-americani ce pot primi drept de munca in tara) si specifica ( procent din numarul total de angajati dintr-o companie).
            Du-te acum la Google si cauta "H1-B cap" si o sa vezi ca numarul ala rar trece de 10%.
            • +5 (7 voturi)    
              "nu are tradiţie" (Luni, 5 decembrie 2011, 7:06)

              ampersand [utilizator] i-a raspuns lui lucid

              Trebuie să-l înţelegei, e unul dintre cei care prin "tradiţie" înţeleg "inventatul roţii". Eu am făcut şcoala în anii 80, şi propaganda spunea "americanii sunt analfabeţi, nu ştiu să extragă un radical", iar noi, elevi educaţi şi informaţi, care ştiam să extragem radicalul, ziceam "pentru ce trebuie să ştie aşa ceva, când au calculator (de buzunar)? Nouă ne trebuie un minut să-l obţinem cu trei zecimale, ei în cinci secunde îl au cu opt zecimale". Lucrez de ceva ani într-o firmă americană şi da, îmi confirmă ce ne spunea un profesor în facultate: "important nu e să reţineţi cifre şi date, ci să ştiţi unde să le căutaţi când aveţi nevoie", de fiecare dată când e de făcut ceva nou, întâi se uită ce componente din ce le trebuie există deja pe piaţă - că-s IPRS, că-s Samsung - şi le iau de-a gata, nu se chinuie să le re-creeze. Sunt adepţii "ştafetei", ia ceva şi dezvoltă ca să creezi ceva nou. Iar asta de zeci de ani, pe când noi, ceilalţi, ne strofocam cu tradiţie, cu elitism, cu istorie, până am început să ne prindem că nu-s proşti americanii în pragmatismul lor.
            • -2 (6 voturi)    
              Gargara americana (Luni, 5 decembrie 2011, 10:52)

              Mirel Radoi [anonim] i-a raspuns lui lucid

              1) E limpede ca nici o tara nu joaca cinstit, dar nu toate comit genocid dupa genocid, si nu distrug alte tari, doar pentru a-si mentine propria economie asa cum face USA! Una e spionaj industrial, alta e sa bombardezi tari ,si sa condamni la moarte cu embargouri sute de mii de oameni, ca sa ai tu benzina ieftina in Cadillac!

              2)America are cele mai multe interventii militare in secolul 20 si a macelarit 1 milion de irakieni, sute de mii de afgani, nu mai vb de Vietnam, Coreea etc! De bomba atomica ai auzit?

              3) Daca traditia nu conteaza, cum zici tu, atunci de ce majoritatea fortelor mondiale sunt tari cu traditie? China, o civilizatie extrem de veche, cu traditii si conservatorism, iti spune ceva? E prima economie mondiala, daca nu stiai! Cat despre a cere respect pentru realizari la care n-au avut nici o contributie, americanii sunt primii!

              4) Valorile adevarate, sunt cele care mentin o natiune vie mii de ani, nu valorile consumeriste , care acum se intorc ca un bumerang impotriva americanilor! Valori adevarate sunt cultura, arta, nu consumerismul si lacomia! N-ai de unde sa stii tu din astea!

              5)Lacomia si rasismul sunt intalnite peste tot ok, dar USA le promoveaza la rangul de politica de stat! Asta e diferenta, pricepi? Nu cred!

              6) nu ma leg de visele tale

              7) Facebook este o companie de facut bani!

              USA fara capetele inteligente cumparate ieftin din tari pe care tot ei le-au distrus nu inseamna nimic! Si inca ceva legat de razboi: USA are gageturile, dar nu are soldatii adevarati, si asta s-a vazut in Irak si Afghanistan!
              • +2 (4 voturi)    
                Insiruirea ta? (Luni, 5 decembrie 2011, 11:59)

                George [anonim] i-a raspuns lui Mirel Radoi

                Doar isteria antiamericana a unui ignorant sinistru. Ia spune tu cine a fost Thomas Alva Edison!!!
                Cat priveste razboaiele, obsesia ta, America a salvat in doua randuri Europa si Asia de sud-est! Cele doua razboaie mondiale au fost castigate exclusiv datorita acelor soldati americani pe care-i dispretuiesti dumneata. De unde-ai invatat si cine te-a invatat sa urasti sinistrule? Felul cum gandesti reprezinta dovada inculturii tale crase.
                Deocamdata tara asta (care nu prea cred ca e si a ta, la felul cum gandesti) este strans legata de America. Din toate punctele de vedere. Si nu de Iranul tau.
                Consumerismul pe care-l infierezi proletar dumneata se bazeaza pe nevoile oamenilor. Sau dumneata, ipocritule, nu consumi nimic?
                Te sfatuiesc sa pui mana si sa studiezi arta si cultura Americana dar si contributia Americii la cunoastere, descoperire, stiinta si inovatie! Primii pasi pe luna si primii roboti pe Marte nu reprezinta consumerism proletarule!
                • -3 (5 voturi)    
                  Esti pe langa (Luni, 5 decembrie 2011, 13:35)

                  Mirel [anonim] i-a raspuns lui George

                  Nu da altora sfaturi pe care nu esti in stare sa le urmezi tu! Europa a fost "salvata" de armata rosie, care a dus greul impotriva nazistilor, USA a venit la spartul targului ca sa culeaga laurii, si ca sa preia tot ce a avut Germania nazista, mai bun, in materie de tehnologie si minti luminate! AI dreptate, Romania este legata de USA, precum un caine de tzarc, asta nu inseamna ca e o relatie sanatoasa, si chiar nu e! Consumerismul nu e dictat de nevoile oamenilor, e dictat de ce se impune cu forta pe piata, adica doar bunurile dintr-o anumita parte a lumii, blocandu-le altora dreptul la comert si existenta, si asta face USA! In plus de asta, comertul e arta Orientului Mijlociu, dar nici asta nu stii! Marea ta iubire USA e responsabila pentru dezastrul economic mondial, si asta o stii! Cat despre pasi pe luna, aia e o chestie controversata, dar nu uita ca primii in spatiu au fost rusii! '
                  Arta americana?:))) Ma amuzi!
                  • +3 (5 voturi)    
                    ? (Luni, 5 decembrie 2011, 14:45)

                    George [anonim] i-a raspuns lui Mirel

                    Cu cine ai facut istoria submediocrule? Cu femeia de servici de la scoala? Dumneata sti cam pe cate fronturi a luptat armata americana in cel de-al doilea razboi mondial? In Asia-Pacific, in nordul Africii, in Oceanul Atlantic impotriva armatei de submarine naziste, in sudul Italiei si apoi in intreaga Italie si mai apoi, cand toate conditiile invaziei din Normandia au fost intrunite, in vestul Europei. Pe de alta parte ar fi bine sa te mai documentezi in legatura cu ajutorul militar si alimentar masiv, pe care SUA le-au acordat URSS de atunci. Fara aceste ajutoare URSS era arsice demult. Si mai lasa obsesia asta a ta cu "consumerismul" mai proletare! Esti bolnav psihic? Ma intreb, dumneata ipocritule in ce caverna intunecoasa traiesti? Ca sa cunosti arta americana iti trebuie interes si dorinta de cunoastere. Lucruri care tie nu-ti sunt la indemana. Tu latri lozinci cu iz sovietic de la un capat la altul.
              • +4 (4 voturi)    
                soldati adevarati? (Luni, 5 decembrie 2011, 13:13)

                ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Mirel Radoi

                Dragule, armata SUA a invins armata irakiana - a patra la nivel mondial pe atunci - in doua saptamani! In doua saptamani au fost in Baghdad. Apoi, invazia Kuweitului de catre Irak ai uitat-o? Cine-a scos armata irakiana de-acolo?

                1 milion de irakieni omorati de americani? Dragule, mai zilele trecute citeam pe un blog Contributors, citez aprox "propaganda agresiva a americanilor a urmarit sa stearga din memoria colectiva genocidul ecologic comis de armata SUA in Vietnam prin arderea cu napalm a 1.000.000 km2 de padure". Surpriza! Vietnamul, ]n total, are vreo 330.000 km2! Nici daca pui Laosul, Cambodgia, Coreea de Nord si cea de Sud nu-ti iese milionul. La milionul vehiculat de tine ne poti oferi vreun document, sau sunt impresiile unui georgica omolog celui mentionat?
                • -4 (4 voturi)    
                  Soldati adevarati (Luni, 5 decembrie 2011, 13:43)

                  Heraldo [anonim] i-a raspuns lui ampersand

                  Armata USA a invins o armata irakiana corupta si decimata dupa 10 de ani de embargouri economice, dar nu a invins populatia irakiana! Una e sa invingi armata, alta e sa cuceresti populatia! Azi irakul e un camp de razboi instabil, deci asta inseamna ca USA a pierdut razboiul, la fel ca in Afganistan! Acum se roaga de talibani sa vina la Bonn in Germania, sa negocieze cu guvernul pro-american papusa impus de ei la Kabul! Parca tipa Bush acum niste ani, ca o sa ii distruga pe toti talibanii, acum ce s-a intamplat? Iti spun eu ce s-a intamplat: inca o misiune ratata de USA army, care castiga razboaie doar in jocuri! Vietnam-ul a fost pierdut, sau poate ai uitat cand isi aruncau elicopterele de pe portavioane, ca sa aiba loc toti soldatii si refugiatii ,sa scape de invazia vietcongului! Numai tu si 2-3 rednex mai cred ca USA a castigat vreun razboi in ultimii 40 de ani!

                  Vrei date despre genocidul din Iraq:

                  Institutul american John Hopkins spune asa:

                  "As many as 654,965 more Iraqis have died since hostilities began in Iraq in March 2003 than would have been expected under pre-war conditions, according to a survey conducted by researchers at the Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health " intr-un raport datat "October 11, 2006"! Deci in 3 ani, din 2003 in 2006, aduna aici si mortii din primul razboi din Golf, plus mortii datorati celor peste 10 ani de embargouri, si o sa-ti iasa suma, daca ai habar de matematica! Si iti mai pot da documente cate vrei, eu spre deosebire de tine, postacule, vorbesc pe documente, nu pe ura si propaganda americana! O crima e o crima , si politica americana in Orientul Mijlociu a fost si este o crima impotriva umanitatii! Cine nu vede asta este ipocrit ori slab la minte!
                  • +3 (3 voturi)    
                    Mda... (Luni, 5 decembrie 2011, 14:37)

                    George [anonim] i-a raspuns lui Heraldo

                    Observ ca ai o multime de "explicatii" pentru orice. Care insa nu tin. Pentru ca sunt lozinci, propaganda si nazbatii care mai de care mai fanteziste. Ignoranta nu e un argument. Si nici propaganda. Dormi linistit! Ignoranta ta e sublima. Genocid in Irak? Bati campii in cel mai pur stil tovarasesc, proletar, mai Amarillo cu zeci de pseudonime la purtator!
                  • +4 (4 voturi)    
                    Cred ca ai o evidenta... (Luni, 5 decembrie 2011, 14:49)

                    George [anonim] i-a raspuns lui Heraldo

                    ... problema psihica mai Amarillo, Heraldo, Mirel Radoi, Mirel, Val, Valabill, Eu, sau cum naiba ti-oi mai zice. Esti si lipsit de imaginatie pe langa lipsa crasa de cunostinte de istorie, geopolitica si multe altele... Nu esti decat un propagandist sinsitru de tip sovietic, asa cum pe vremuri, prin anii 50-60 si 70, se puteau observa ca bantuiau mai peste tot in lume... Dumneata o ti danga-langa cu obsesiile tale cu care ai fost indoctrinat de-a lungul putinilor ani pe care-i ai.
                  • 0 (0 voturi)    
                    VRAJEALA ... (Marţi, 6 decembrie 2011, 5:27)

                    io [anonim] i-a raspuns lui Heraldo

                    Vezi ca ai taiat din citatul ala de la John Hopkins tocmai ce era cel mai interesant:

                    "The estimates were derived from a nationwide household SURVEY OF 1,849 HOMES throughout Iraq conducted between May and July 2006"

                    Deci, care-va-sa-zica tu vorbesti pe documente. Aiurea ! Daca erai onest dadeai tot citatul.

                    Institutul ala de stanga a facut si el o "statistica" de ochii lumii, pe vreo 1800 de familii si apoi fraierii pun botul ca vezi Doamne au murit 645000 de oameni.

                    Orice om inteligent poate vedea, daca e sa analizeze doar datele, ca americanii nu au pierdut nici in afganistan nici in irak. Acum tu ce ai vrea ? Sa macelareasca toti civilii, sa nu mai ramana unu, sau sa-i inrobeasca cum faceau musulmanii pe vremuri ca sa se convinga orice maimuta cum stau lucrurile ?
          • +2 (2 voturi)    
            .... (Luni, 5 decembrie 2011, 11:58)

            un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Vali

            daca nu intelegi un aspect nu incerca sa il aprofudezi.
      • -1 (3 voturi)    
        @Eu (Luni, 5 decembrie 2011, 10:13)

        Val [anonim] i-a raspuns lui Eu

        Foarte bun si corect comentariul tau, @Eu. Faptul ca incasezi minusuri arata, jalnicul nivel de cultura al poporului nostru.
        • +1 (5 voturi)    
          Zau? (Luni, 5 decembrie 2011, 10:52)

          George [anonim] i-a raspuns lui Val

          Jalnic nivel (nu numai de cultura) dovedesti ca ai dumneata. Pune mana pe carti si studiaza! Lasa inghititul propagandei si submediocritatea pe care-o promoveaza cei asemeni lui Eu, cel pe care-l glorifici dumneata fara ca macar sa sti pe ce lume traiesti! Vezi ca pana si mouse-ul ala de care te folosesti e inventat de americanii pe care-i urasti! Ia-le pe rand si, daca-i dispretuiesti atat de tare pe americani, renunta la tot ceea ce te inconjoara! Aspiratorul, frigiderul, televizorul, calculatorul, telefonul, cuptorul cu microunde, becul si, vai, lista e atat de lunga ca, tare ma tem, vei ajunge sa traiesti in epoca de piatra. Desi, la urma urmei, prestatia dumitale dovedeste ca n-ai evoluat absolut deloc comparativ cu un om ce traia in acea vreme.
          • -2 (6 voturi)    
            Serios? (Luni, 5 decembrie 2011, 11:12)

            Amarillo [anonim] i-a raspuns lui George

            Faptul ca USA prin politica ei de distrugere a concurentei a atras in granitele sale oameni care au inovat, nu absolva statul american de crimele pe care le-au comis, si de politica agresiva pe care o au in continuare, saracind tarile din Orientul Mijlociu, pentru a isi salva economia care schioapata de atata "inovatie" (a se citi lacomie)!
            E ca si cand am lasa in libertate un violator, pentru ca in trecut a inventat ceva! Una e una, alta e alta! Si stai linistit, ca s-au inventat multe chestii in alta parte a lumii, nu e USA taramul sfant al inovatiei, astea sunt bazaconii!

            Asa ca Georgele si tu si ceilalti lesinati dupa visul american, de ce nu v-ati depus actele pentru visa? De ce nu ati plecat la mercenariat in Afghanistan sa aparati valorile iubitei voastre tari? Lacomia, si genocidul? Nu sunteti cumva ipocriti? Ba da, sunteti! Pentru voi conteaza doar mouseul si cuptorul cu microunde, valoarea unei vieti umane curmate cu carpet bombing nu conteaza, aia nu va intereseaza! Daca maine interesele USA, ii indeamna sa bombardeze Romania, sunt curios cat de lesinati ati mai fi dupa mouse si IPOD!
      • -2 (4 voturi)    
        razboiul de pe urma (Luni, 5 decembrie 2011, 11:13)

        valabill [utilizator] i-a raspuns lui Eu

        In sfarsit vad un comentariu inteligent despre Iran.M-am saturat sa vad cum toti nepriceputii isi dau cu parerea despre o tara de marimea Iranului. Ce nu inteleg astia e ca Israelul de exemplu s-ar putea sa considere ca il costa mai ieftin al treilea razboi mondial decat un Iran inarmat atomic. Vedeti miscarile Rusiei,Chinei,Pakistanului si veti vedea ca de fapt omenirea sta cu zilele in mana. Nimeni nu vorbeste de grupul de la Shanghai, de importanta strategica incredibila a zonei si de costurile unui razboi cu Iranul. Evident ca ocidentalii nici nu se gandesc sa invadeze terestru o asemenea tara pe langa care Afganistanul pare o gluma proasta.Ar fi multumiti daca ar putea bombarda nenorocitele alea de instalatii si ar mai trage de timp vreo doi ani. Problema e ca gardienii revolutiei rostogoliti prin Irak,Afghanistan,Liban si de ce nu Israel, inarmati din belsug de Rusia si China nu sunt o perspectiva placut mirositoare de la Tel Aviv si Washington. Pentru cei care se bucura inutil de perspectiva unui razboi cu Iranul le spun doar ca nu va fi atomic dar va curge mult,foarte mult sange. Si lucrul cel mai interesant, de razboi vorbesc de bine doar lasii.
        • +1 (3 voturi)    
          Bine Amarillo! (Luni, 5 decembrie 2011, 15:23)

          George [anonim] i-a raspuns lui valabill

          Ai grija sa-mi raspunzi sub un alt pseudonim. Asa cum te-au invatat stapanii tai.
        • -1 (3 voturi)    
          israel (Luni, 5 decembrie 2011, 15:32)

          radu [anonim] i-a raspuns lui valabill

          israelu si parerile lor...din partea mea sa se duca dracu ca din cauza lor au murit atatia si vad ca americanii sunt gata sa isi puna capu pentru ei..daca israelu vrea sa atace iranu sa se macelareasca intre ei si noi(romani,americani,chinezi etc) sa stam sa ne uitam la ei ce prosti sunt si sa ramanem prieteni
      • 0 (0 voturi)    
        EI nu stiu... (Luni, 5 decembrie 2011, 17:09)

        sentenced [utilizator] i-a raspuns lui Eu

        Romanii care ti-au dat minus habar n-au ca de exemplu, majoritatea iranienilor din Romania sunt medici (cei mai multi in Bucuresti).
        Mi-ar placea sa spun asta despre romanii din Italia sau Spania.
    • +3 (9 voturi)    
      Iranienii nu sunt arabi! (Duminică, 4 decembrie 2011, 23:39)

      Ares [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Daca nu stii taci din gura, iranienii nu sunt arabi, sunt persi! Nu stii cine sunt persii?Pune mana pe carte si afla, apoi revino si posteaza aici comentarii aiurea!
    • -2 (8 voturi)    
      Nu ne-a facut nimeni nici un rau? (Duminică, 4 decembrie 2011, 23:54)

      Andreyi [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Tu ai habar ce vorbesti? Au murit sute de mii de oameni din cauza invaziilor americane, au murit sute de mii de oameni din cauza razboielor din zona promovate de UK si USA, si tu spui ca nu le-a facut nimeni nimic? Spune-i asta unei mame irakiene careia i-au macelarit americanii copii si sotul ca asa au vrut ei, e plin youtube-ul de materiale video cu astfel de crime! Colonialismul britanic a macelarit sute de mii de oameni din Orientul Mijlociu si India, Francezi au omorat un milion de algerieni la mijlocul secolului 20, si tu spui ca nu le-a facut nimeni nimic?
      • -1 (3 voturi)    
        ... (Luni, 5 decembrie 2011, 12:05)

        dan [anonim] i-a raspuns lui Andreyi

        N-ai cu cine, oameni sunt orbi, spalati pe creer de guverne si de media corporatista.
  • 0 (0 voturi)    
    Comparati Romania cu unul dintre vecini (Duminică, 4 decembrie 2011, 23:34)

    Noie [anonim]

    http://www.globalfirepower.com/countries-comparison.asp
    • +1 (1 vot)    
      cum? (Luni, 5 decembrie 2011, 0:37)

      outside_the_wall [utilizator] i-a raspuns lui Noie

      RO nu e in lista
  • -3 (5 voturi)    
    re andrei (Duminică, 4 decembrie 2011, 23:54)

    luci30 [anonim]

    nu le-a facut nimeni-occidendali obisnuiti-dar nici bine nu le-a facut.....ba as putea scrie ca prin modul de viatape care s-au obisnuit sa-l duca,i-au ,,condamnat,,la izolare si analfabetism.singura lor pretentie a fost cit mai mult petrol,cit mai multe gaze la un pret cit mai mic,cind sadham hussein a cerut medicamente ,alimente ,un pic de tehnica medicala....ce a primit-un razboi- nu nu tin partea islamicilor ,fiecare cu durerea lui,dar uita-te mai bine la situatia romaniei....cu un pic de ,,ajutor,, de afara ne-am pus industria pe butuci dintr-o tara cu 25mil.de oameni daca au mai ramas vreo 20de mil. diferenta plecind unde a vazut cu ochii,ca sa munceasca ,sa se scoleze,si doar cei analfabeti si care nu stiu o meserie sa fure si sa cerseasca-----vaga mea impresie este ca defapt sunt folositi ca masa de manevra prt. atingerea unor scopuri materiale si politice----asa ca mappetilor politici ca alde pontacrin ar trebui cerut sa-si defineasca ideile de politica externa inainte de a cere condamnarea altora ----in opozitie sau nu ei sunt parlamentari romani,si sa nu mai aruncam cu pietre in alti pe care nu-i cunoastem nici ca religie nici caeducatie sa ne uitam mai atent la ce avem noi acasa
  • -2 (4 voturi)    
    roata (Luni, 5 decembrie 2011, 9:14)

    un om de bine [anonim]

    se invarte .
    Odata si odata li se infunda si americanilor si mare bucurie o sa fie in lume.
    Ce nu intelege nimeni e ca locul nostru este in europa(dar nu aia pro americana)
    Lacomia occidentala ne-a adus in sapa de lemn sa speram ca roata se invarte si se va termina odata cu capitalismul sallbatic.
    De fapt ca popor ar trebui sa fim mai de stanga fara droguri ,oameni care sa doarma in gunoaie etc.
    Singura noastra aparare in europa ar putea sa vina mai degraba din partea Rusiei decat din partea americii ,niciodata nu ne-am pozitionat unde trebuie in istorie si asta datorita conducatorilor de 2 bani pe care i-am avut.
    Poate Ponta sa ne salveze si sa o carmim spre stanga acolo unde ne este locul.
    • +3 (3 voturi)    
      vai de tine"un om de bine" (Luni, 5 decembrie 2011, 14:58)

      radu [anonim] i-a raspuns lui un om de bine

      ne'a mai salvat odata rusia si ne'a tinut 50 de ani in sclavie comunista om fara minte ce esti
  • +1 (3 voturi)    
    iran (Luni, 5 decembrie 2011, 17:46)

    paul [anonim]

    mey, voi ati fost in Iran? sau comentati tot ce vedeti la tv, propagat de media aservita? stiati ca in teheran, acolo la un semafor de Ahmadinejad ,"raul absolut" traieste o comunitate de evrei, bine mersi? cu sinagoga lor, religia lor, etc? Iranul este leaganul uneia dintre cele mai vechi civilizatii. Iranul inseamna literatura, filosofie, medicina, astronomie, matematica si arta...persi astia sunt un popor mistic,...despre ce vorbim de fapt? lacomia unora (sua) si "victimele colaterale" (restul)? aaaa, da...petrolul:))
    • -2 (4 voturi)    
      ? (Luni, 5 decembrie 2011, 20:09)

      George [anonim] i-a raspuns lui paul

      Da' tu de unde sti agentule? Esti chiar semaforul acela de care vorbesti? Vezi ca la cateva semafoare distanta au loc executiile publice prin spanzuratoare si, uneori, prin lapidare! Ca tot ridici in slavi "civilizatia" iraniana. Vezi ca ridici in slavi un fost imperiu. Imperiul persan. Iar imperiile, daca ai minime cunostinte despre istorie, s-au format prin cucerirea si asuprirea altor popoare. Sau iranienii astia ai tai sunt niste neprihaniti si nu stim noi, restul? Hai, intoarce-te inapoi in grota de unde te-a scos stapanul tau, Ahmadinejad!
    • 0 (2 voturi)    
      bla, blaaaa... (Marţi, 6 decembrie 2011, 5:33)

      io [anonim] i-a raspuns lui paul

      "leaganul unei civilizatii" , "literatura, filosofie, medicina, astronomie, matematica si arta" ... bla, blaaaaaa

      iranu' inseamna toate alea la fel cum si Bulgaria inseamna cam acelasi lucru, dar nu la fel de mult precum Ungaria.

      Serios acum, in matematica, medicina, fizica si stiinte ungurii au mult mai multe realizari decat iranienii tai. Ce sa mai zic de alte popoare mici, precum Olandezii, Suedezii sau Elvetienii. Comparativ cu iranienii astia par niste giganti. Si nu sunt nici foarte mistici.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version