Sute de musulmani s-au rugat pe strazile din Paris in ciuda legii care interzice acest lucru

de A.N.     HotNews.ro
Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 20:01 Actualitate | Internaţional

Paris, 16 septembrie 2011
Foto: Agerpres
Sute de musulmani s-au rugat vineri dupa-amiaza pe strazile unui cartier din Paris, in ciuda faptului ca ieri a intrat in vigoare o lege ce interzice acest lucru, transmite New York Post. La mijlocul acestei saptamani, ministrul de Interne al Frantei, Claude Guéant, a promis ca noua legislatie va fi aplicata cu strictete, iar cei care o incalca vor fi arestati.

Publicatia Le Parisien a scris ca cel putin 200 de credinciosi musulmani au ignorat legea si s-au rugat in districtul Goutte d'Or, in arondismentul 19 din Paris.

Gueant a avertizat joi ca politia va folosi forta daca musulmanii, dar si credinciosii ce apartin altor religii, vor incalca legea menita sa pastreze seculare spatiile publice din capitala franceza.

Ministrul de Interne de la Paris a afirmat ca noua lege va fi aplicata cu strictete "deoarece raneste sensibilitatea multora dintre cetatenii nostri".

Intr-o declaratie pentru Le Figaro, Claude Gueant a afirmat ca "vigilenta mea va fi neabatuta pentru ca legea sa fie aplicata. Rugaciunile in strada nu sunt demne pentru practicile religioase si incalca principiile secularismului".

Ministrul a precizat ca "toti liderii musulmani sunt de acord" cu aceasta legislatie.

Gueant a promis ca va interzice "in cateva luni" rugaciunile pe strazi la nivel national, spunand ca "strazile sunt pentru sofat, nu pentru rugat".

Ministrul de Interne a spus joi ca problema rugaciunilor publice a fost limitata la doua strazi din districtul Goutte d'Or, in arondismentul 19 din Paris, unde "mai mult de o mie" de persoane blocheaza soseaua in fiecare zi de vineri.

Potrivit unui acord semnat in aceasta saptamana, credinciosii musulmani vor putea sa foloseasca spatiul unei statii de pompieri din apropiere, pana cand se va construi o moschee mai mare.

New York Post scrie ca interzicerea rugatului pe strazi este ultima actiune a guvernului de la Paris de a indeparta Islamul din spatiul public. In aprilie, a intrat in vigoare legea care interzice femeilor sa poarte in public traditionalul val musulman (niqab).


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

7332 vizualizari

  • +7 (25 voturi)    
    ce jenant Paris capitalamaghrebiana!asa va trebuie (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 20:06)

    Eneas [anonim]

    marea moscheie din Paris,marea sinagoga din Paris,numai de Notre-Dame nu se mai stie nimic...
  • +4 (20 voturi)    
    Francezii trebuie sa aiva grija de musulmani. (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 20:29)

    mircea [anonim]

    Din prostia unora,francezii sau gasit(unii dintre francezi) sa se ia de romani.Cred ca musulmanii sunt un real pericol pentru francezi si probabil si pentru alte state europene.Nu ca noi romanii am fi niste sfinti,dar daca francezii sunt mai intransigenti in aplicarea legii,romanii si tiganii romani le-ar face mai putine probleme.Cred ca mita se practica si la francezi,altfel nu se justifica inmultirea tiganilor pana fac colonii care devin suparatoare.Cand apare primul cort,nimeni nu-i intreaba?
  • +12 (28 voturi)    
    mda (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 20:32)

    Vlad-I [utilizator]

    Trimitieti stire la socialisti ei au adus musulmanii in europa si le-au dat drepturi de li s-a urcat la cap. Acum vine nota de plata, pt. deciziile proaste luate acum zeci de ani. Ar trebui ca termenul balcanism sa fie sinonim cu europenism. Europa daca avea un PIB de 2X mai mare si arme cat USA tot era inghenuncheata de cetele de tigani, un colos cu picioare si ideologie de lut.
    • -1 (21 voturi)    
      Imigranti (Duminică, 18 septembrie 2011, 0:10)

      vonwombat [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      Migratiile din Africa si Asia inspre Europa sunt un fenomen complex; e absurd sa crezi ca intr-o buna zi "socialistii" s-au gandit sa aduca populatii straine in Europa si ca asta a fost un fenomen "one-time".

      In realitate, imigrantii au venit atat in timpul guvernarilor de dreapta, cat si de stanga, si la inceput a fost nevoie de ei pentru reconstructia ulterioara razboiului, populatiile autohtone nefiind suficiente numeric. Pe masura ce nivelul de trai in Europa a inceput sa se uniformizeze, nu s-au mai putut atrage imigranti din interiorul continentului si a fost nevoie sa se apeleze la cei din afara, iar legaturile dintre fostele metropole si colonii au facilitat fluxurile migrationiste.

      De migratie au beneficiat enorm statele si industriile private. Contrar opiniei populare imigrantii munesc din greu. Platiti cu salarii sub cele rezervate nativilor (interes, de altfel, pur capitalist, fara nicio vina a socialistilor) au contribuit enorm la revitalizarea economiei europene postbelice. Iar cand grupurile de arabi si africani de la periferiile societatilor europene au aspirat sa devina din resurse economice cetateni cu drepturi civile, politice si sociale depline, li s-a reprosat ca sunt nerecunoscatori si ca cer prea mult, in conditiile in care o buna parte din musulmanii europeni sunt nascuti si crescuti aici, depasind statului de imigranti, avand dreptul sa ceara si sa critice fara a fi combatuti cu argumente de genul "nu-ti convine, pleaca".

      Nu sunt neaparat de acord cu manifestarile religioase in public, dar demonizarea pe criterii etnice sau religioase nu serveste nimanui, iar societatea franceza, sub pretextul unor masuri de interes public, lanseaza, in ultima vreme, atacuri la adresa comunitatii musulmane, incepand cu interzicerea valului, continuand cu dezbaterile publice si sustinute politic asupra identitatii franceze si esecului experimentului multiculturalist si terminand cu interzicerea rugaciunilor in public, desi se puteau gasi si alte solutii.
      • +2 (10 voturi)    
        muncesc de se rup, ce sa zic (Duminică, 18 septembrie 2011, 2:13)

        emiru kusturitzu [anonim] i-a raspuns lui vonwombat

        ai vazut arabi sau araboaice care sa lucreze, nu neaparat din greu?
      • -2 (6 voturi)    
        pentru vonwobat (Duminică, 18 septembrie 2011, 12:14)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui vonwombat

        Spui, in incheiere, ca se puteau gasi si alte solutii. Zii vre-o cateva.
        P.S. Cred ca ai folosit un cuvant nepotrivit cand ai scris ' demonizarea". A le interzice sa se roage in locuriu publice e departe de a le demoniza credinta.
      • +2 (8 voturi)    
        foarte trist (Duminică, 18 septembrie 2011, 12:52)

        georgel [anonim] i-a raspuns lui vonwombat

        e trist ca primesti minusuri. era o vreme cand comentatorii articolelor la hotnews aduceau completari sau faceau comentarii interesante la articol. acum primeaza comentariile xenofobe si bascaliile a la evenimentul zilei.
      • 0 (4 voturi)    
        Teza socialista nu e plauzibila (Duminică, 18 septembrie 2011, 13:47)

        drubrit [anonim] i-a raspuns lui vonwombat

        De acord ca toate guvernele occidentale, indiferent de ideologia politica, au recurs la imigratie pentru a echilibra piata muncii, iar imigrantii au primit salarii mai reduse decat ale nativilor, detinatorii de capital profitand de situatie pentru a-si reduce costurile si mari profitul.
        Cu toate acestea nu trebuie uitate cateva lucruri. Imigrantii arabi si negri nu aveau calificari si studii care sa le permita accesul pe piata muncii la joburile paturii de mijloc franceze, olandeze, britanice etc. Deci fluxul migrator cuprindea forta de munca necalificata, ce aduce putina plusvaloare economiilor europene. Productivitatea salubrizarii sau constructiei de drumuri, este minimala in comparatie cu cea a industriei de masini, a celor de inalte tehnologii etc. Nici astazi copiii imigrantilor initiali nu manifesta interes pentru educatie ca mijloc de ascensiune sociala, fie ca vorbim de Germania, Franta sau Anglia.
        In calitate de cetateni, "grupurile de arabi si africani" au acces la educatie, protectie sociala, la implicare politica si la vot. asadar nu inteleg ce vrei sa zici insinuand ca nu au "drepturi civile, politice si sociale depline". Accesul la resurse economice le este blocat practic de lipsa calificarilor pe piata muncii si de dispretul pentru educatia laica din scoli, nu de vreun complot frantuzesc. Daca ai 8 clase nu poti sa ceri sa fii angajat ca inginer , economist, top manager sau, doamne fereste, doctor.

        Problema cu acesti imigranti islamici este ca vor bunastare economica fara sa-si imbunatateasca pregatirea profesionala si vor drepturi politice ce incalca si submineaza principiile statului laic. Ocuparea de cinci ori pe zi a spatiului public, inclusiv drumurile, purtarea de catre femei a unei vestimentatii ce le acopera complet fata, incercarile de a impune sharia (in GB si DE acum, in Franta maine) in defavoarea legilor europene legitime si democratice, etc. sunt toate manifestari ideologice islamice antieuropene ce tradeaza o ostilitate programatica.
      • 0 (8 voturi)    
        "Nu sunt neaparat de acord ... (Duminică, 18 septembrie 2011, 14:36)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui vonwombat

        ... cu manifestarile religioase in public" - Idunno. Rugaciunea la ore fixe si in public e pentru musulmani un mod de exprimare a credintei, pe undeva asemanator cu facutul crucii pentru crestini cand trec prin fata unei biserici. Daca le interzicem musulmanilor sa se roage pe strada, corect ar fi sa le interzicem si crestinilor sa-si faca cruce in public, si eventual sa interzicem si Gay Pride, si manifestarile rave - toate fiind gesturi colective de exprimare a unei convingeri. Altfel dupa parerea mea vorbim de discriminare.
        • +2 (4 voturi)    
          tocitul asfaltului cu fruntea (Luni, 19 septembrie 2011, 10:44)

          burs [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

          amice, crestinii care-si fac cruce-n public nu incurca circulatia si nici nu ocupa bulevarde intregi batand matanii in genunchi. si nici aia cu gayparade sau raverii.
          daca vrei sa te dai cu fruntea de pamant, fa-o fara sa deranjezi pe nimeni, la moschee sau la tine acasa. sau si mai bine, inapoi in jungla de unde ai venit.
          abia astept sa vad cum o sa aplice politia franceza noua lege...daca si cum or sa poata aresta cateva sute de oameni care tocesc asfaltul cu fruntea.
    • +1 (5 voturi)    
      du-te bai si te culca... (Duminică, 18 septembrie 2011, 9:27)

      gimini [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      Musulmanii au inceput sa imigreze in Europa in anii 60 pe doua directii: turcii catre Germania si algerienii catre Franta. Acestia nu au fost chemati de partidele socialiste, ci de oligarhii capitalisti care, pusi in fata emanciparii clasei muncitoare, aveau nevoie de sclavi ieftini. Restul deja e istorie.
  • +10 (24 voturi)    
    ei, poftim... (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 20:34)

    mary [anonim]

    Pai, sa ii verifice pe acesti musulmani -
    1, care nu au acte in regula, acasa, - pachet aplicat precum rromilor nostri;
    2. cei care au acte in regula - amenda si/sau munca in folosul societatii - in ziua de vineri sa curete strada!

    Sigur respectata libertatea religioasa, dar in locurile special dispuse pentru acestea.

    Nu le place in Franta, sa incerce in alta tara! Poate in UK este mai laxa situatia!
    • +8 (14 voturi)    
      ei, poftim (Duminică, 18 septembrie 2011, 0:08)

      Sorin [anonim] i-a raspuns lui mary

      De ce nu emigreaza in Arabia Saudita ca doar acolo sunt radacinile Islamului??
      • +1 (5 voturi)    
        Le place moneda euro (Duminică, 18 septembrie 2011, 12:20)

        FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui Sorin

        In Germania,Austria marea majoritate de musulmani injura populatia bastinasa pe fata dar unul nu ar pleca inapoi ca tare le mai plac ajutoarele sociale care in tara lor lu le-ar primi. Europa a fost mult prea blanda cu ei. Integrarea e cuvantul cheie. Opt ore de scoala pe zi si dupa aia munca precum oamenii din acele tari unde lucreaza.
  • +15 (25 voturi)    
    Eu nu inteleg de ce colegii mei de job francezi (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 20:37)

    Daniel [anonim]

    se enerveaza cand ii salut "Salam Alekum"...

    Nu asa se saluta in Franta oamenii intre ei ?
  • +9 (19 voturi)    
    Deci (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 20:50)

    zizi_m [utilizator]

    baietii vor sa testeze... Tupeu, nu gluma! dar asta e, dupa zeci de ani de corectitudine politica.
    • +2 (2 voturi)    
      Definitii (Duminică, 18 septembrie 2011, 12:48)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui zizi_m

      Nu accepta sintagma de "corectitudine politica" daca ti se pare ca defineste de fapt incorectitudini. Nimeni nu te poate obliga sa accepti definitii in care nu crezi.

      Cuvintele utilizate eronat conduc la confuzii in judecata. Incapatinarea conduce in final la auto-indoctrinare, cu limbaj de lemn si idei batute in cuie.
  • +15 (27 voturi)    
    Cand musulmanii vor fi majoritari in Franta (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 21:00)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    vor putea face ce vor, inclusiv sa transforme Notre-Dame in moschee.

    Franta, trezirea la realitate, pana nu e prea tarziu !
    • +15 (19 voturi)    
      in altceva (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 22:26)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Niep. Notre Dame va devenipalat tziganesc.Roiesc acolo ca mustele.S-a terminat cu locul sfant.E locul de intalnireal hotzilor.al bisnitarilor de suveniruri contrafacute samd.
    • +2 (12 voturi)    
      judecand dupa rata natalitatii (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 23:00)

      mihaio [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Statisticile spun ca in ~30 de ani religia majoritara in toata europa va fi islamul
    • +2 (4 voturi)    
      corect (Duminică, 18 septembrie 2011, 9:37)

      PSD-erbedeul [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Corect
      Catedrala Sfanta Sofia din Constantinopole (Istanbul) a devenit moschee. Abia acum este muzeu !
  • +7 (15 voturi)    
    o moschee (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 21:04)

    am [anonim]

    Vor construi o moschee mare cat toata Franta ! , ca sa aibe loc toti cand vin in vizita si nu mai pleaca.......
  • +17 (23 voturi)    
    egalite fraternite alah (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 21:26)

    bnd [anonim]

    Pai si politia franceza ce face? Umbla dupa romani in camasi albe ?
    • +14 (24 voturi)    
      egalité (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 22:59)

      Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui bnd

      Mai degraba egalité, fraternité islamizé
  • +9 (9 voturi)    
    franta... (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 22:19)

    K.V [utilizator]

    e franta dar as fi curios daca ar fi asa ceva in romania,as vrea sa vad reactia ortodocsilor(preoti ,mitropoliti etc.) sau al altor religii crestine.
  • +3 (9 voturi)    
    Asa le trebuie, poporul francez este asimilat deja (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 22:19)

    Colette [utilizator]

    Bine le-au facut... poate acum francezii aia din Guvern si de pe strada sa aiba si alte subiecte decat 's'il vous plais, Monsieur!' - cu alte cuvinte sa ne mai lase pe noi si tiganii nostri romani si sa ocupe de adevaratele lor probleme - magrebienii care aproape i-au asimilat!
  • +13 (19 voturi)    
    rugaciunea (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 22:28)

    singeorz [anonim]

    Adevarul e ca nimeni nu ne poate opri sa ne rugam, ,insa ,ideea e ca aceste rugaciuni trebuie sa aiba o anumita ordine, as zice , adica sa se roage acasa sau la moschee , nu pe strada ,sa incurce circulatia .Adevarul e ca francezii ,superficiali cum sunt au permis multe de-a lungul timpului ,asa ca .. acum suporta consecintele ,atat cu musulmanii cat si cu tiganii .Din start trebuie impuse niste reguli drastice ,cum ar fi rugaciunea la moschee si cersitul interzis ,arestati pur si simplu si atunci se rezolva toate ,iar regula trebuie sa fie in asa fel facuta incat sa fie obligati sa o respecte ,daca vor sa traiasca intr-o tara civilizata ,daca nu ... sa se reintoarca in tarile lor ..asta e ...
    • +3 (17 voturi)    
      rugaciunea ? (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 23:58)

      Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui singeorz

      Este un ritual care nu are nici un efect, este absolut sterila, are multe asemanari cu senzatia horoscopuli, ca ajuta.
      • +1 (3 voturi)    
        pentru vlad-I (Duminică, 18 septembrie 2011, 12:20)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

        Nu ai dreptate. Depinde cui te rogi, cum te rogi, ce credinta ai, etc.etc. Rugacinea "Tatal nostru" o cunosti? Ce crezi despre aceasta rugaciune?
    • +2 (6 voturi)    
      Francezii, popor esuat (Duminică, 18 septembrie 2011, 12:03)

      zugu [anonim] i-a raspuns lui singeorz

      Eu sunt ateu, secularist si sceptic. Insa mi se pare anormala aceasta lege. Oamenii trebuie sa se poata inchina la ce vor, unde vor, atata timp cat nu incurca pe altii.

      Daca incurca circulatia, sa dea amenzi politia rutiera. Nu vad de ce e nevoie de o lege speciala. Daca se strang prea multi, sa ii verifice daca au aprobare de la primarie pentru a organiza o astfel de adunare. Daca n-au, amenda.

      Spatiul public nu este pentru rugat? Spatiul public este pentru orice, mai putin pentru trebi care dauneaza cu adevarat celor din jur. Rugaciunea nu dauneaza nimanui, este ceva personal, interior.

      Inca o lege indreptata voalat catre comunitatea musulmana. Francezii vor sa se pastreze "corecti politic", dar sa scape in acelasi timp de invazia musulmana. Si cu p.. in c.., si cu sufletul in rai, cu alte cuvinte.

      Nu merge asa. Sa recunoasca guvernul francez ca are ceva cu unele minoritati, si sa actioneze in consecinta, sau sa taca dracului din gura.
      • 0 (2 voturi)    
        Pai (Luni, 19 septembrie 2011, 3:32)

        salcia [anonim] i-a raspuns lui zugu

        Ideea era ca se roaga in strada, deci pica faza cu "atata timp cat nu incurca pe altii".
        • +1 (1 vot)    
          N-ai inteles. (Luni, 19 septembrie 2011, 9:05)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui salcia

          Daca se roaga in strada si incurca circulatia, e justificat si normal sa capete amenzi de circulatie, nu sa se dea o lege speciala impotriva rugaciunii. In felul asta, nici in parcuri, unde nu incurca pe nimeni, nu mai au voie sa se roage.
  • +8 (16 voturi)    
    ha (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 22:58)

    Paleopterix [utilizator]

    Cand ii vezi asezati asa iti vine sa le frigi un bocanc right in the assss.
    • 0 (2 voturi)    
      incearca (Duminică, 18 septembrie 2011, 10:29)

      ady [anonim] i-a raspuns lui Paleopterix

      dar musulmanii nu sunt atat de prosti incat sa nu puna si un detonator acolo...
    • +2 (2 voturi)    
      hmmm...cică oameni... (Luni, 19 septembrie 2011, 0:54)

      bors cu miere [utilizator] i-a raspuns lui Paleopterix

      câte plusuri ai primit ! ce de curajoşi in spatele tastelor...halal rasă...
  • +2 (16 voturi)    
    Egalitate pentru cei mari, nu? (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 23:37)

    Marean [anonim]

    Francezii au morcovul intrat cu tot cu iepure, in curand s-ar putea (si le doresc) sa devina minoritari la ei acasa. Cat timp i-au tinut ca si sclavi, a fost in regula, acum vor ca arabii si negrii sa sa dispara...nu se poate, trebuie sa isi primeasca plata, adica sa le ia locul francezilor.
    Vad ca romanii cam sunt de partea francezilor, e o greseala...noi suntem si vom fi negrii pentru Europa de Vest, ar trebui sa ne fie clar ca toate regulile de care ei vorbesc sunt pentru CEILALTI, ei sunt cei prefacuti, parsivi si rasisti si nu respecta nici un principiu. Daca cei bogati din Romania de azi sunt in general hoti, CUM CREDETI CA AU AJUNS CEI DIN VEST BOGATI, PRIN MUNCA ??? NU, PRIN COLONIZARE SI EXPLOATARE.
  • +7 (15 voturi)    
    mihai (Duminică, 18 septembrie 2011, 0:11)

    mihai [anonim]

    E mai usor sa te iei de romani si sa-i faci tigani, saraci si hoti, decat sa vezi adevaratele probleme pe care le ai. Ma bucur ca Franta priveste fara interes chestile astea...in foarte putin timp o sa o plateasca greu, dar foarte bine!! O merita din plin!!!
    • -1 (1 vot)    
      Ţiganii noştri şi ai lor (Duminică, 18 septembrie 2011, 4:18)

      Nautilus [anonim] i-a raspuns lui mihai

      E mai uşor să te iei de români şi să-i faci ţigani, săraci şi hoţi când eşti român decât când eşti franţuz.

      Spre exemplu, mulţi postaci de la noi se arătau foarte convinşi că musulmanii sunt drepţi, cinstiţi, morali, ordonaţi, şi asta fiindcă taie mâna dreaptă, decapitează şi fac alte lucruri demne de conu' Vlad Ţepeş, drept care ei ar fi fost foarte încântaţi să aibă o guvernare musulmană, care ar fi trebuit să ne facă să nu mai fim nici ţigani, nici hoţi, şi foarte probabil nici săraci, deşi ultimul obiectiv era mai greu de îndeplinit :)

      Bineînţeles, niciun postac nu s-ar muta de bunăvoie măcar în acele banlieues unde trăiesc musulmanii. Emigrarea în Arabia Saudită sau Iran rămâne încă un obiectiv îndepărtat pentru ei.

      http://perfectionistul.wordpress.com/2011/07/24/monstrul-monstruosii-si-monstruletii/

      ~Nautilus
  • 0 (4 voturi)    
    Religia (Duminică, 18 septembrie 2011, 8:30)

    Vizitiul [utilizator]

    Va duce omenirea la pieire. Nu comete, nu asteroizi, nu incalziri globale, nimic, ci religia.
  • +2 (4 voturi)    
    In fostul Regat Prea-Crestin al Frantei (Duminică, 18 septembrie 2011, 9:32)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    In fostul Regat Prea-Crestin al Frantei exista multe multe moschei.
    Nenorocirea cred insa ca vine din naivitatea politicianului francez care crede ca daca le da musulmanilor, tiganilor, etc ajutoare sociale, statul francez ramane stabil.
    Gresit.
    E ca la Anul Nou: Vine copilul sa ureze, gazda ii da cozonac nu bani, iar copilu arunca cozonacul pe jos...
    In Franta copilul mahomedan da foc la masini, in Marea Britanie ataca magazine, in Germania da foc la masini, samd
  • +3 (3 voturi)    
    Lege. (Duminică, 18 septembrie 2011, 11:23)

    Edy [anonim]

    Pentru unii ( tiganii nostrii) exista totusi lege, ii fac pachet si ii trimit acasa. Chiar e asa de greu sa fie impusa respectarea legii pentru toti? Sigur ca atuncicind te iei de religie(musulmana) incep problemele cu libertatea de opinie si toate celelalte deoarece ei isi cunosclibertatile si speculeaza orice portita legala in favoarea lor. Dar e libertate, nu le convine sa fie civilizati, sa plece, nu se integreaza in sistemul de valori occidental, de ce mai stau? Doar pentru ajutoare?Si incet, incet ocupa locuri de munca pe sectoare si pentru altii devine mai greu sa intre, dar cine a inceput sa gindeasca si in perspectiva? Si legea e una pentru toti .
  • 0 (4 voturi)    
    xenofobilor (Duminică, 18 septembrie 2011, 12:24)

    ionica auras [anonim]

    doamnelor si domnilor,se vede treaba ca dupa atatia ani de''civilizatie'' tot primitivi ati ramas,voi stiti de fenomenul de globalizare,intoleranta s-a platit f scump in trecut si felul in care ganditi va trimite inapoi cu sute de ani...de parca societatea de azi involueaza si nu evolueaza.si inca un mesaj catre concetatenii nostri europeni din Franta in care am stat 6 luni: ''LIBERTE,EGALITE,FRATERNITE!'' va zice ceva???
  • +1 (3 voturi)    
    musulmani in EU (Duminică, 18 septembrie 2011, 12:47)

    nume [anonim]

    Trebuie inchise granitele pana la asimilarea strainilor la nationalitatile la care au aderat pentru mentinerea si nealterarea identitatii tarii respective. nivelul de trai al acestor state a fost realizat prin principii fundamentale care daca nu sunt respectate de cei care vin(spre un trai mai bun) se va denatura procesul de bunastare. ISLAMUL MAI INTAI DE TOATE ESTE UN SISTEM POLITIC!!! ("religia" si politica sunt una iar POLITICA ESTE IMPUSA PRIN RELIGIE) acest sistem incalca legile fundamentale ale tuturor tarilor europene avand posibilitatea "LEGALA" sa creeze pana si puteri paramilitare.LEGILE SUNT FACUTE PT CEI CARE LE RESPECTA SI INTELEG IMPORTANTA LOR. pt restul SUNT NULE!!
  • +2 (4 voturi)    
    Francezi (Duminică, 18 septembrie 2011, 13:37)

    George [anonim]

    Nu sunt musulman, nu-i simplatizez nici pe ei nici religia lor, dimpotriva, dar legea asta e o tampenie, iar francezii niste imbecili. Si asta s-a vazut de multe ori in istorie (cel mai tare la "revolutia" franceza). Apoi Franta a fost intotdeauna tara cea mai libidinoasa a Europei. Bine ca permit paradelor de gay sa blocheze strazile.

    Poate veti incerca sa intelegeti ca nu e vorba de musulmani aici, ci de un principiu.
  • -1 (3 voturi)    
    akbaa2004@yahoo.com (Duminică, 18 septembrie 2011, 21:13)

    Euroarabia [anonim]

    Urmatorul pas este interzicerea islamului in Europa. Uitati cam ce spune Coranul

    2.191 Omorati-i unde-i prindeti...caci aceasta este rasplata celor fara de credinta!

    2.193 Luptati-va cu ei pana ce nu va mai fi necredinta si credinta va fi numai in Allah...

    47.4 Atunci cand ii intanliti pe aceia care nu cred,loviti gaturile lor...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică