VIDEO FOTOGALERIE 21 de ani de la Mineriada din 13-15 iunie din Capitala

de I.R.     HotNews.ro
Luni, 13 iunie 2011, 9:57 Actualitate | Esenţial


IMAGINI ARHIVA Mineriada din 13-15 iunie, Bucuresti
Romanii comemoreaza in aceste zile 21 de ani de la cea mai sangeroasa mineriada, care a avut loc pe 13-15 iunie in Bucuresti. Peste 1.000 de persoane au fost ranite si sute de oameni au fost arestati in urma evenimentelor din iunie 1990, marcate de o interventie in forta a minerilor impotriva protestatarilor din Piata Universitatii. Bilantul oficial al mortilor a fost de sase, dintre care patru prin impuscare, insa asociatiile victimelor mineriadelor sustin ca numarul celor care si-au pierdut viata a fost mult mai mare.
  • Click pe poza pentru fotogalerie

Intr-un material postat anul trecut pe blogul sau, fostul presedinte Ion Iliescu a afirmat ca mineriada din 1990 a fost efectul, si nu cauza violentelor declansate in ziua de 13 iunie, el adaugand ca "unora (dintre manifestanti, n.r.) li s-au inoculat si iluzii desarte de catre cei ce-i stimulau, inclusiv financiar, pentru a provoca dezordine".

In noaptea de 12 spre 13 iunie, autoritatile au intervenit in forta pentru a imprastia demonstrantii aflati de 52 de zile in Piata Universitatii. Dupa ce in cursul zilei se inregistreaza ciocniri violente intre manifestanti si politie, seara, la televiziunea publica se citeste un comunicat al presedintelui Iliescu: "Chemam toate fortele constiente si responsabile sa se adune in jurul cladirii guvernului si televiziunii pentru a curma incercarile de forta ale acestor grupuri extremiste, pentru a apara democratia atat de greu cucerita."

Patru garnituri de tren pline cu minerii condusi de liderul sindical Miron Cozma sosesc in ziua urmatoare in Bucuresti. Urmeaza 24 de ore in care sediile partidelor istorice si ale ziarului Romania Libera au fost devastate si mii de bucuresteni au fost batuti pentru simplul fapt ca aveau barba sau ochelari sau pentru ca pareau a fi studenti.

Oficial, numarul celor morti in acele zile este sase, dar neoficial se vehiculeaza ca este peste 100. In sprijinul acestei teorii este adusa descoperirea in Cimitirul Straulesti a 78 de morminte cu persoane neidentificate, decedate in perioada 13-17 iunie 1990, dar si marturia unor medici care au ingrijit victimele ajunse la spitale.

Pe 15 iunie, miile de mineri au fost stransi la Romexpo, unde presedintele Ion Iliescu le-a multumit pentru "atitudinea de inalta constiinta civica".

Initial, in dosarul mineriadei au fost puse sub invinuire 25 de persoane intre care fostul sef al statului, Ion Iliescu, generalii Mihai Chitac, Victor Athanase Stanculescu si Corneliu Diamandescu.

Parchetul General a inceput urmarirea penala impotriva lui Ion Iliescu in iunie 2007, fiind acuzat de omor deosebit de grav. In decembrie 2007, procurorul general, Laura Codruta Kovesi a infirmat insa rezolutia de incepere a urmaririi penale pe motiv ca s-au comis erori de procedura iar ancheta in acest dosar continua.

In martie 2009, procurorii DIICOT au decis scoaterea de sub urmarire penala a fostului presedinte Ion Iliescu in dosarul mineriadei din 13-15 iunie 1990, in care era invinuit de subminarea puterii de stat, acte de diversiune si comunicare de informatii false. Cu toate acestea, Ion Iliescu va fi cercetat in continuare pentru genocid, tratamente neomenoase, distrugerea unor obiective si insusirea unor bunuri si distrugerea unor obiective si insusirea unor valori culturale.










Mineriada din 1990 a fost efectul, si nu cauza violentelor, crede fostul presedinte

In 2008, Ion Iliescu declara ca nu are nicio vina in dosarul Mineriadei, singurii vinovati fiind cei care "au provocat acte rebele si actiuni agresive impotriva institutiilor statului", "inclusiv minerii, la incitarea acestor forte nenorocite".

"Cine a aparat stabilitatea tarii actiona in interesul tarii, cine ataca institutiile statului, ei sunt responsabili de actiunile de atunci, inclusiv minerii, la incitarea acestor forte nenorocite", a afirmat Iliescu.

Fragmente din discursul lui Ion Iliescu de la Romexpo:

    * Va multumesc pentru tot ceea ce ati facut in aceste zile, in general pentru toata atitudinea dumneavoastra de inalta constiinta civica. Deci, va multumesc inca o data tuturor pentru ceea ce ati demonstrat si in aceste zile: ca sunteti o forta puternica, cu o inalta disciplina civica, muncitoreasca, oameni de nadejde si la bine, dar mai ales la greu. Si de asta data ati demonstrat cat de importanta este solidaritatea muncitoreasca. Cu un sentiment deosebit de constiinta civica, patriotica ati simtit momentul dificil si cu o daruire exemplara v-ati aratat gata sa fiti solidari cu puterea noua. Exemplul dumneavoastra a fost plin de imbarbatare pentru toti cei de bine, care doresc progresul societatii romanesti. Vreau sa va multumesc deci pentru acest act de inalta solidaritate pe care l-ati demonstrat in aceste zile.

    * Cu ajutorul dumneavoastra au fost descoperite in subsolul cladirii PNT-ului: depozit de sticle incendiare, de droguri, de seringi cu care au injectat droguri unora din cei care stateau in Piata Universitatii si armament. La cladirea Asociatiei "16-21 Decembrie" depozite de bate si de alte asemenea arme albe, lanturi si asa mai departe. In subsolul cladirii Universitatii s-au descoperit arme: 22 de pusti Jeco, dar care sunt arme periculoase in asemenea conditiuni, si saci cu prafuri euforizante pe care probabil ca le-au tot folosit in aceasta perioada. Cum se poate motiva ca in sediul unui partid politic, in sediul unor asociatii declarate apolitice, prezenta unor asemenea depozite de sticle incendiare, de munitii, de droguri si arme de tot felul, arme de agresiune; cum se poate motiva asa ceva? Noi consideram ca raspunderea morala o au si unii gazetari, unii intelectuali care au incitat in aceasta perioada.

    * Eu vreau inca o data sa-mi exprim intreaga recunostinta, din partea populatiei Capitalei pentru prezenta dumneavoastra, utila si eficienta. Vreau sa multumesc pentru spiritul organizat in care v-ati prezentat, in care ati actionat, sa multumesc conducatorilor dumneavoastra, inginerului Cozma si celorlaltor lideri sindicali care au fost in fruntea dumneavoastra, alaturi de noi, care ne-au ajutat in aceste zile. Deci va multumesc tuturor pentru tot ce ati facut in aceste zile.

    * Stim ca avem in dumeavoastra un sprijin de nadejde, cand va fi nevoie vom apela! Sper sa nu mai fie nevoie sa apelam la dumneavoastra.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















9401 vizualizari

  • +42 (46 voturi)    
    mda (Luni, 13 iunie 2011, 10:17)

    eu [anonim]

    partea trista este ca organizatorul si monstrul numit Iliescu va muri linistit asa ca tatuca stalin, a chinuit si omorat mii de oameni din actiunile sale, si isi traieste pensia linistit, si va muri linistit nefiind judecat si intemnitat pentru loviturile de stat, pentru genocidul de la revolutie si din mineriade
    • +15 (17 voturi)    
      Imi este rusine! (Luni, 13 iunie 2011, 17:20)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui eu

      Imi este rusine ca om, ca roman ca tradatori ca Iliescu sunt in libertate si dau lectii de democratie. Nu se poate!
      • -10 (18 voturi)    
        Mie nu mi-e rusine! (Luni, 13 iunie 2011, 18:20)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

        Forta de manipulare pe care a dovedit-o Iliescu este una de exceptie si nu cred ca voi mai vedea pana la sfarsitul vietii un politician mai abil decat Iliescu. Si nici scopul politic urmarit de Iliescu n-a fost de lepadat dar, ce-i drept, mijloacele prin care le-a atins au fost uneori sub limita umanitatii.

        Cat priveste democratia Iliescu s-a dovedit democrat admitand faptul ca se poate reusi in viata si prin alte mijloace decat prin munca. Numai comunistii si nazistii sunt atat de ingusti la minte incat nu vad alt mod de a-ti asigura traiul imbelsugat decat prin munca.
        • +2 (8 voturi)    
          politicieni (Luni, 13 iunie 2011, 21:37)

          Serje [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

          Politicieni mai abili sau cel putin la fel de abili au mai fost Hitler, Stalin, Kim Ir Sen si altii destui.
        • +1 (3 voturi)    
          wtf ?!?!! (Marţi, 14 iunie 2011, 8:00)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

          Amice, esti lucid?

          Asa si Charles Manson a fost un manipulator de exceptie....insa nu vezi pe nimeni admirandu-i "calitatile".
          In legatura cu democratia Iliesciana...da, ne-a aratat ca se pot face bani si altfel decat prin munca, in timp ce aproape toata Romania murea de foame.
          • -4 (6 voturi)    
            Istoria (Marţi, 14 iunie 2011, 8:37)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui bgd

            retine ce lasi in urma iar mijloacele folosite pentru a-ti atinge scopul le sterge cu buretele. Trebuie sa fii orb ca sa nu vezi ca Iliescu a transformat statul roman dintr-unul dictatorial intr-unul cu institutii democratice. Ce-i drept mentalitatea romaneasca are o puternica influenta in functionarea statului dar tocmai aceasta mocirla romaneasca face din statul lasat in urma de Iliescu unul foarte puternic si greu de schimbat.
        • 0 (2 voturi)    
          habar nu ai ce spui (Marţi, 14 iunie 2011, 8:53)

          dedeiu [anonim] i-a raspuns lui Constantin

          Iliescu a fost indrumat de la Kremlin, toata manipularea venind de acolo.
    • 0 (2 voturi)    
      Iliescu si democratia (Marţi, 14 iunie 2011, 10:34)

      rockstar [utilizator] i-a raspuns lui eu

      Iliescu apare, soarele rasare! (si a rasarit si 'Luceafarul huilei' in mijlocul Bucurestiului)
  • +52 (54 voturi)    
    .... (Luni, 13 iunie 2011, 10:24)

    Emil B [anonim]

    pe 13 iunie romanii si-au semnat condamnarea pe urmatorii 21+ ani prin ignoranta de care au dat dovada cu totii permitand ca o mana de mineri cu doua clase peste trenurile cu care au venit sa stinga singura miscare ce ar fi putut aduce Romania pe un alt fagas.
    Degeaba ne varsam toata furia pe Ilici, niciun miner din valea jiului nu ar fi venit in bucuresti daca pe strazi se aflau 1 milion de oameni care sa ceara demisia comunistilor si nu o mana de studenti si intelectuali.
    • +14 (14 voturi)    
      ... (Luni, 13 iunie 2011, 14:26)

      David [anonim] i-a raspuns lui Emil B

      Oamenii au reactionat cum au fost conditionati 42 de ani: capul la cutie, ciocu' mic, nu e treaba voastra. Problema e ca asta fac si acum. De fapt asta e cea mai mare problema.
      • +10 (10 voturi)    
        Democratie si informare (Luni, 13 iunie 2011, 15:07)

        Victor [anonim] i-a raspuns lui David

        Problema este alta. Oamenii au votat pe 20 mai 1990 in proportie de 85 % cu Iliescu, asta dupa ce au avut la dispozitie 5 luni sa se informeze cum sta treaba cu democratia. Se vede ce bine "informati" au fost. Se pare ca si in ziua de azi, romanii au acelasi comportament auto-distructiv. Ori nu se informeaza ori nu reusesc sa distinga adevarul, dincolo de manipulare.
        • +4 (6 voturi)    
          ... (Luni, 13 iunie 2011, 19:24)

          David [anonim] i-a raspuns lui Victor

          Nu stiu cat de informati au fost sau cat de trucate au fost voturile. Oricum lumea era obisnuita sa castige candidatul "care trebuia" cu 85-90-95%. Din cate stiu au fost niste simulacre de alegeri si inainte de '89.

          Pe oricine intrebi perioda aia a fost extrem de tulbure. Lumea inca nu se lamurise cu revolutia, ca trupele erau din nou in strada si se bateau cu "unii", tv-ul zicea ca aia sunt neo-nazisti, apoi au tabarat minerii.

          Sau... poate a fost sindromul Stockholm. Dracu stie.
          • +3 (5 voturi)    
            tata Ilici (Luni, 13 iunie 2011, 21:13)

            mino [anonim] i-a raspuns lui David

            n-aveau asupra ce sa se informeze.. erau manipulati si spalati p creier.
            ganditi-va ca dupa toate astea, iliescu a mai fost o data ales ca presedinte. 10 ani mai tarziu!
            • +6 (8 voturi)    
              ... (Luni, 13 iunie 2011, 23:10)

              alex [anonim] i-a raspuns lui mino

              a fost reales si in 92 :(. acolo am pierdut cel mai mult.... in aia 4 ani economiile majoritatea fostelor state de sub cortina au zburdat, la noi s-au format ( imbogatit ) viitori viermi politici pe care ii vedem acum la televizor
            • +6 (6 voturi)    
              Mentalitate romaneasca (Luni, 13 iunie 2011, 23:16)

              Cetatean [anonim] i-a raspuns lui mino

              Cei ce au vrut sa se informeze, au putut. Existau si ziare care prezentau corect realitatea, ca de exemplu Romania Libera (cea de atunci), si erau si ieftine. Poate ca de fapt a fost mai putin o problema de informare cat una de mentalitate.
        • +6 (6 voturi)    
          Amintiri, asa cum vin! (Marţi, 14 iunie 2011, 1:50)

          stefan [anonim] i-a raspuns lui Victor

          In decembrie 1989 Ion Iliescu a promis ca Frontul va gestiona tara pina la alegeri. Apoi, in ianuarie, fiindca incepusera sa se organizeze PNT si PNL a schimbat macazul. Intre timp, desi aparusera multe ziare pe la sate si comune nu ajungeau decit cele care trebuie:Adevarul, Dimineata. Fara Romania Libera sau altceva. A inceput o campanie de cumparare a populatiei: alimentarele au fost dintr-o data pline, curentul nu s-a mai oprit, in orase s-a dat ordin sa fie caldura la blocuri (chiar daca nu plateau). La intreprinderi se primeau bani :ba nu stiu ce gratificatie, ba partile sociale, ba nu stiu ce prima. In plus nu era decit un singur post de televiziune.
          Caposu si cu Cimpeanu sa se duca de unde au venit, ca n-au micat salam cu soia. Vin Mosierii si ne fura pamintul, vine Regele (a incercat, dar l-au fugarit dpre Pitesti si l-au scos din tara).
          Intre timp mai fuse mineriada din ianuarie, apoi circul cu CPUN, Tirgu Mures....
          Deci cum voia sa se informeze lumea. In plus si atunci ca si acum, intelectualitatea si-a facut clubul ei elitist: GDS, 22 si alte d-alea, fara sa coboare in noroiul si mizeria satelor.
          Imediat in decembrie, in locul comitetelor de partid din fabrici, uzine si institutii au aparut comitete FSN. La fel pe la orase si judete. Nimeni n-avea curajul unei initiative, toti si atunci, ca si azi ca si inainte asteptau de la altii decizia.
          Apoi repede s-a facut saptamina de lucru de 5 zile, concediul de maternitate de 1 sau 2 ani, dar s-a abrogat si pe sestache legea 18- a veniturilor ilicite. SI asa securistii si-au scos la iveala averile....
          S-a votata repede si in graba decretul lege parca 90 (mica Constitutie) in martie. Nici n-avea cum sa nu treaca intr-un CPUN 50% FSN si 50 % restul. Iar in rest mai erau macar 50% tot FSN. Partide gen Liber-schimbistii lui Cazimir sau Iosipescu -Zambra, partidul familie.
          Care mini Constitutie n-a fost citita bine.
        • +5 (5 voturi)    
          Amintiri cum vin!-2 (Marţi, 14 iunie 2011, 1:59)

          stefan [anonim] i-a raspuns lui Victor

          In plus politicienii de atunci, chiar ai PNT si PNL nu toti erau cu aceste partide ci erau infiltrati de Iliescu.
          Iar cei seriosi erau inca euforici si uitasera de hidra comunista. Au citit ca nu e grav chiar daca cistiga Iliescu, ca vor fi alegeri in 9 luni.
          Cind i-am demonstrat domnului Ratiu cu legea, hirtia si creionul ca vor fi peste cel putin 2 ani mi-a zimbit si a zis ca spera sa n-am dreptate. Au fost peste 2 ani, 4 luni si o saptamina.
    • +5 (5 voturi)    
      Stai sa vezi (Luni, 13 iunie 2011, 17:18)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Emil B

      Ce-si semneaza Romanii uleiosi condamnarea la urmatoarele alegeri :(
  • +32 (34 voturi)    
    Credibilitate ... (Luni, 13 iunie 2011, 10:52)

    Dani.El [utilizator]

    Nici un regim nu are si nu va avea credibilitate in Romania pana cand nu va condamna vinovatii pentru cateva crime oribile, incepute in 17 decembrie 1989.

    Una dintre cele mai mostruoase este aceasta mineriada, orchestrata de criminalul iliescu. Aceasta actiune a lui a tras Romania inapoi cel putin 50 de ani!

    Nici justitia din Romania nu va avea credibilitate pana cand nu-l va condamna pe acest odios criminal.
  • +20 (20 voturi)    
    Laura Codruța Kövesi (Luni, 13 iunie 2011, 10:58)

    boogiewoogie [utilizator]

    Parca zicea stimatul procuror general ca aceste dosare (Revolutie & Mineriade) sunt pe cale de rezolvare (stiu ca a raspuns la o intrebare pe site-ul Hotnews cand a fost invitata la un interviu ultima data).

    Se mai aude ceva? Alooo.. ah, am uitat , pe acolo bate vantu', se gandesc la restructurari administrativ teritoriale, la legea Bucurestiului, a fatadelor si alte aberatii care nu isi au rostul (existand deja legi dar care nu sunt respectate)
  • +33 (35 voturi)    
    Nu vom uita ! Nu vom ierta ! Nu vom ceda ! (Luni, 13 iunie 2011, 11:08)

    Mitica (Palarierul) [anonim]

    Chiar daca suntem tacuti, nu suntem putini aceia care nu vom uita, nu vom ierta, nu vom ceda !

    Rostul nostru nu este sa ucidem sau sa inchidem conducatorii comunisti care si-au pierdut firea si controlul atunci cand au inceput sa omoare cetatenii, sa linseze oameni neimplicati in strada - deoarece nu suntem precum comunistii si bestiile lor.

    Domnul Iliescu va ramane pe veci marele dirijor al bandelor de mineri si securisti, care au ucis, batut si schingiuit oameni nevinovati pe strazile Bucurestiului in iunie 1990.

    Fostul prim-ministru Petre Roman va purta pe veci tablitza scrisa cu "javra si sicofant comunist" de gat. Dupa cum spunea in iunie 1990 - adevaratii comunisti "s-au demascat !" in acele zile.

    Nu cautam razbunare - deoarece nu suntem comunisti, nu suntem precum fostul presedinte Iliescu sau fostul prim-ministru Roman, nu suntem bestii KGB-iste, nu usntem dintre aceia care ne-au bagat parintii si bunicii in inchisori, in lagar, la Canal. Nu vrem moartea lor - vrem doar dreptate.

    Deci

    Nu vom uita ! Nu vom ierta ! Nu vom ceda !

    "Patria si Dreptul Meu!"

    .
    • +20 (22 voturi)    
      Vom vedea in 2012 daca... (Luni, 13 iunie 2011, 12:03)

      Rammy [utilizator] i-a raspuns lui Mitica (Palarierul)

      .....ce s-a intamplat in '90 s-a uitat.Generatiile de platitori de taxe,de votanti de acum sunt tinerii si copiii de atunci.Vom vedea daca si noi cadem in plasa de minciuni si manipulari ale televiziunilor cum au cazut parintii nostri in acele vremuri.
  • -37 (41 voturi)    
    Mineriada (Luni, 13 iunie 2011, 11:12)

    smen [anonim]

    A fost o actiune civica,indreptata impotriva elementelor huliganice,organizate de asa zisa ''opozitie'' cu sprijin extern,din cate se pare unguresc si american pentru a destabiliza Romania si a o separa cum s-a incercat in cazul Yugoslaviei si s-a reusit,exista dovezi clare si martori eu fiind unul din ei la ce se intampla in piata,era plin de betivi,de prostituate,au facut distrugeri,au murdarit,au defecat,nu mai mintiti domnilor,nu puteti sa imi stergeti din minte ce am vazut cu ochii mei,marele nostru noroc a fost ca a existat Ion Iliescu si marii patrioti mineri,altfel la ora asta e numeam Valahia,acum ar fi momentulsa vina minerii,sa le dea cateva bastarci dupa ceafa ''dorobantistilor'' si asa zisilor ''oameni de afaceri'' terment sinonim in Romania cu borfas
    • +22 (26 voturi)    
      mila! mila! doar ata pot spune, mi-e mila de tine (Luni, 13 iunie 2011, 12:03)

      mariusxmarius [utilizator] i-a raspuns lui smen

      din respect pentru cei care au suferit ,
      NO COMMENT !
      oricum ai spus totul despre tine : auzi si crezi doar ce-ti convine !
    • -22 (26 voturi)    
      Golaniada (Luni, 13 iunie 2011, 12:17)

      Marian G. [anonim] i-a raspuns lui smen

      Foarte corect. De 52 de zile elementele huliganice ocupau Piata Universitatii si isi faceau de cap. Forta a fost singura solutie care a putut sa-i scoata de acolo. De altfel se vede ce fel de oameni erau acolo, daca ne gandim la betivul de Paţurcă, care fugea de munca si se afunda in pahare de alcool.
      • +5 (11 voturi)    
        Studenti "golani", actori "golani", etc. (Luni, 13 iunie 2011, 15:35)

        Victor [anonim] i-a raspuns lui Marian G.

        Ceea ce spui seamana foarte mult cu ceea ce spunea Ceausescu despre revolutionari in decembrie 1989. Oare este doar o coincidenta ?
    • +20 (22 voturi)    
      Minti! (Luni, 13 iunie 2011, 12:24)

      sile [anonim] i-a raspuns lui smen

      Tov. militian (dupa cum infierezi fara punctuatie) si eu am fost acolo si n-am vazut nimic ce zici mata. Si vezi c-ai uitat-o pe aia cu grevisti foamei care se imbuibau in corturi in fata TNB.

      Inregistrari cu politia care raporta ca si-a dat foc la autobuze conform planului a auzit toata tara. Inregistrari cu armele si drogurile de la PNT a vazut cineva? Ca astea s-au evaporta precum "teroristii" din Decembrie.
    • +13 (15 voturi)    
      daca (Luni, 13 iunie 2011, 12:31)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui smen

      daca ceea ce ai scris este gluma, e unor negru, dar daca chiar asa crezi, din cauza celor ca tine suntem aici.
    • +8 (12 voturi)    
      Ionele, tu esti? (Luni, 13 iunie 2011, 12:59)

      unu [anonim] i-a raspuns lui smen

      ?
    • +1 (3 voturi)    
      Sala se ridica in picioare ! (Luni, 13 iunie 2011, 15:39)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui smen

      Aplauze furtunoase !!!
    • +2 (4 voturi)    
      Pune-te in locul celor (Luni, 13 iunie 2011, 21:56)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui smen

      care si-au pierdut o ruda si/sau un prieten in revolutie si/sau mineriade. E ceva crunt care, pentru caractere puternice, se transforma intr-o ura viscerala impotriva autorului moral al acelor crime, Iliescu. Pare incredibil dar Iliescu a fost asa de marsav si atat de abil incat s-a folosit pana si de aceasta ura pentru a-si atinge scopurile politice, chiar aceasta ura a fost unul din atuurile principale care i-au asigurat puterea.
  • +20 (22 voturi)    
    democratia lui ilici (Luni, 13 iunie 2011, 11:15)

    ady [anonim]

    acest criminal se bucura de privilegii azi...
  • +16 (18 voturi)    
    iliescu puscaria te mananca (Luni, 13 iunie 2011, 11:37)

    predut [anonim]

    ceea ce am vazut demonsteazacine suntem astazi , tot sistemul justitiei este inca in mana securistilor trdatoriilor de tara.
    iliescu e clar in istorie o sa apara ca al doilea dictator
  • +12 (20 voturi)    
    Asta este Romania. (Luni, 13 iunie 2011, 11:44)

    T+C [anonim]

    Asta este Romania.

    Am vazut in iunie 1990 zeci de oameni batuti bestial de mineri si nimeni nu le-a reprosat ceva.

    Dimpotriva, o gramada de tzatze si cei de la IMGB ii incurajau pe minerii sa-i omoare pe cei batuti.

    Animale cu chip de om ce se bucurau ca tinerii protestari erau macelariti de alte animale cu chip de om.

    Asta este Romania cu adevarat si nu se va schimba in bine vreodata.
    • +12 (14 voturi)    
      Asta e Romania? (Luni, 13 iunie 2011, 12:06)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui T+C

      De unde ai dedus tu asta? Respect ce ai vazut si ai trait dar de unde ai venit cu acest verdict atat de irevocabil: "Asta este Romania cu adevarat si nu se va schimba in bine vreodata"?
      • +9 (11 voturi)    
        De ce scriu asta? (Luni, 13 iunie 2011, 13:34)

        T+C [anonim] i-a raspuns lui nano2k

        Pentru ca mineriadele din '90-'91 au aratat cum sint oamenii cu adevarat si cum se bucurau ca oameni absolut nevinovati erau batuti cu cruzime.

        Ce m-a surprins foarte mult este cita ura poate sa fie in sufletele si mintiile a foarte multor romani care se bucurau cind un om cazut la pamint era lovit fara mila.

        Caz concret: la P-ta Universitatii, un om destul de virstnic a facut "greseala" sa-i ia apararea unei femei care nu tinea cu Iliescu.

        Rezultat: omul a fost luat la bataie de mineri, iar cind a cazut la pamint un miner l-a lovit peste fata cu un baston de cauciuc.

        Rezultat: datorita lovitura data sub un ochi, acelui om i-a sarit un ochi din orbita iar lumea urla de bucurie.

        Acesta a fost momentul in care mi-am dat seama ca nu am nimic comun cu aceste animale cu chip de om.
        • +8 (8 voturi)    
          ... (Luni, 13 iunie 2011, 14:36)

          David [anonim] i-a raspuns lui T+C

          Abia implinisem 5 ani si am ajuns din greseala cu bunica-mea in una din acele zile la Universitate. Nu se stia foarte clar ce se intampla, de asta si am ajuns acolo... a dracu programare la dentist.

          Imi aduc aminte ca era o mare de oameni in gri, murdari si cu bate. Nu am vazut sa bata pe cineva dar imi aduc aminte ca furasera o amubulanta si alergau cu ea pe strazi pe acolo, iesiti pe geam cu batele si urlasu cat puteau.

          La varsta aia nu prea imi dadeam seama ce se intampla si acuma nu imi vine sa cred ca am fost acolo.

          Acum stau si ma intreb: cum sa condamnam noi comunismul (pe bune), cum sa facem procesul comunismului, cum sa solutionam revolutia cand mineriadele au ramas nepedepsite. A intrat Cosma ca a fost figura cea mai importanta... Si atat?

          Mda, cam asta e... am avut profesori in facultate care atunci erau studenti si unii au incasat-o destul de bine pe acolo.

          Daca e sa se schimbe ceva... trebuie sa treaca timp. Intre 1821 si 1848 au fost 27 de ani, cam o generatie, si viteza schimbarii nu tine de comunicare ci de mentalitati. Si mentalitatile se schimba prin educatie, in generatii.
          • +1 (1 vot)    
            Daca e sa se schimbe ceva... (Marţi, 14 iunie 2011, 4:44)

            T+C [anonim] i-a raspuns lui David

            Din experienta traita pina acum, nu cred ca romanii se vor schimba profund in bine.

            Bineinteles, se pot spune multe aici, dar un costum frumos si anumite maniere elegante nu pot inlocui micimea sufleteasca si cruzimea de care au dat dovada multi "oameni de bine" in anii '90.
            • 0 (0 voturi)    
              ... (Marţi, 14 iunie 2011, 6:39)

              David [anonim] i-a raspuns lui T+C

              Oameni de bine? Ai fi surprins cati oameni de bine au ideologii extremiste. Cati vorbesc de toleranta dar vor masuri dure impotriva catorva etnii conlocuitoare in locul unui dialog. Cati vorbesc de democratie dar intr-o conversatie nu pot sa suporte o parere diferita.

              Cati oameni de bine nu devin imediat agresivi cand vad ca esti de alta parere.
              Cati vor o "mana forte" si sunt de acord cu "sacrificii" (ale altora mai mult).

              Asta se intampla pentru ca sistemul de invatamant nu te "educa" ci te "antreneaza" sa profesezi. E ca la computere: proceseaza dar nu gandeste. Te-ai intrebat vreodata de ce nu avem ARGUMENTARE sau o materie similara la scoala. De ce nimeni nu ne invata cum sa ne argumentam ideile si punctele de vedere.

              Pentru ca nu trebuie sa avem pareri, se pare.
            • 0 (0 voturi)    
              ... 2 (Marţi, 14 iunie 2011, 6:40)

              David [anonim] i-a raspuns lui T+C

              In concluzie avem nevoie de EDUCATIE ca de aer.
          • 0 (0 voturi)    
            amintiri triste (Sâmbătă, 23 iulie 2011, 2:48)

            roman [anonim] i-a raspuns lui David

            In acea perioada din 1990, aveam 21 de ani si lucram la Hotel Continental, traversand in fiecare zi P-ta Universitatii. Am trait pe VIU acele cumplite zile ale mineriadei. Nu-mi venea sa cred ochilor cu cata barbarie erau batuti oamenii pur si simplu pe strada. Este unul din cosmarurile care ma vor urmari toata viata iar pe langa toate acestea nu pot uita NEMERNICIA celor care stateau pe margine si se uitau incantati, aplaudau si ai felicitau pe animalele de mineri. In acel an, in August 1990 am plecat din Romania cu un gust amar si cu speranta unui trai mai bun. Acum implinesc 42 de ani de viata si 21 de ani de strainatate...iar in tot acest timp nu am uitat nici o clipa tara romaneasca, asteptand an de an momentul oportun sa ma pot reintoarce printre cei dragi. Dar acest impostor Iliescu, nea furat sperantele, idealurile, bogatiile tarii si sufletele din noi...responsabil de crima si genocid,...crima de a fura SANSA unei NATIUNI, instalarea la putere de comunisti, securisti si impostori (pana in ziua de azi)....atata timp cat acest CRIMINAL nu va fi pedepsit, nu se va repara nimic din greselile tracutului.
            Comparativ cu Ceausescu nu a facut nimic pentra aceasta natiune ci dimpotriva , a vandut mii de fabrici la fier vechi. Iar tot ce au trudit bietii oameni si parintii mei pe timpul lui Ceasca se afla in clipa de fata in conturile securistilor imbuibati ca :Voiculescu, Nastase, Vantu, Patriciu si altii, sub obladuirea Criminalului. Basescule NU-I IERTA. Tu esti speranta unei INTREGI NATIUNI. Judecata si DREPTATE !!
  • +12 (14 voturi)    
    pacat (Luni, 13 iunie 2011, 11:49)

    gigi [anonim]

    Revolutia a fost lovitura de stat organizata de iliescu, mineriada a fost adevarata revolutie prin care s-a incercat inlaturarea comunistilor dar fara succes, ei inca sunt si acum in parlament si la putere, nici macar ceausescu nu a indraznit sa bata si sa omoare oameni nevinovati asa cum au indraznit fsn-isti aducatorii de "democratie".
  • +16 (20 voturi)    
    Ce folos aceste remember?! (Luni, 13 iunie 2011, 12:01)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Cu laturile izvorate de pe tembeliziunile spalatoare de creieri, romanii vor vota ...usl!
    Nici nu stiti ce amnezici sunt romanii in fata unui mic, a unui stick, a unei jumari sau a unui mobil.
    Nici nu stiti ce efect au promisiunile electorale de tip "stai si iti dam noi". Cele de tip "munceste si vei avea" sunt injurate!
    Cat despre criminalul ilici... sper sa nu moara chiar asa de usor! Sufletele celor ucisi sa nu/l lase in pace. Si sunt destui! Sper sa se invarta ca un burghiu... acolo unde este, si mai ales... acolo unde va fi, sper sa fie curand!
    • -9 (13 voturi)    
      remember... (Luni, 13 iunie 2011, 12:20)

      Marian G. [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      ... sloganul "sa traiti bine!" iti spune ceva? Pacaleala maxima pe care au aplicat-o "intelectualitatii" romanesti. Nici macar nu a fost nevoiue de un mic, i-au prostit cu un slogan.
      • +3 (5 voturi)    
        Intreaba mortii mineriadei ! (Luni, 13 iunie 2011, 19:09)

        Victor [anonim] i-a raspuns lui Marian G.

        Era mai bine sa votam cu Nastase, tovarasul de partid a lui Iliescu, cel care a multumit minerilor pentru "curatenia" pe care au facut-o in Bucuresti ?
    • +5 (9 voturi)    
      Usl nu votam ... dar pe cine propui? (Luni, 13 iunie 2011, 13:02)

      SlowBoz [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      cu tot respectul ... Usl nu votam. Dar pe cine? Tin sa aduc aminte ca PD-L este fondat de Petre Roman, un alt mare vinovat al acelori vremuri. PDL este doar o factiune rezultata din acel " minunat" FSN ... Zi-mi te rog cu cine sa votez, stimabile. Eu personal astept stampila de viza pe pasaport... dupa cum spunea cineva, ultimul stinge lumina.
      • +4 (6 voturi)    
        Putina analiza (Luni, 13 iunie 2011, 19:20)

        Votantul [anonim] i-a raspuns lui SlowBoz

        Dupa cate stiu eu, Petre Roman nu mai face parte din PDL, pe cand Iliescu tot in PSD este. Iar PNL nu are stari de "greata morala" pentru ca s-a aliat cu cei care il au ca presedinte de onoare pe Iliescu. Tu cum stai cu "greata morala" ? Voteaza cu aceasta intrebare in gand.
  • +13 (13 voturi)    
    Un pumn. (Luni, 13 iunie 2011, 12:15)

    Eugen [anonim]

    Un pumn in stomac, asta a fost sa revad aceste imagini. Nevermore!
    • +4 (4 voturi)    
      In stomac? (Luni, 13 iunie 2011, 15:17)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Eugen

      Pentru mine e ca un sut in ale lui Nastase, doar ca eu simt efectul!
  • -6 (10 voturi)    
    Ambasada SUA (Luni, 13 iunie 2011, 12:55)

    Aaa [anonim]

    NU a avut curajul sa participe la deminstratia din 1990, dar acum se da tare prin acest ambasador care nu are nimic cu Romania vrea sa ne bage pe gat toate ticaloseniile ca homoxesualitatea.
    De ce origine o fi acest ambasador? ca pare strain de spiritul american unde juramantul de credinta e "One nation under GOD"
  • +3 (5 voturi)    
    O parere critica (Luni, 13 iunie 2011, 14:21)

    Un simplu liberal [anonim]

    Este impotriva legii si moralei publice modalitatea in care ILIESCU a ales sa pastreze puterea dobandita prin mijloace viclene.
    Este timpul ca ILIESCU sa raspunda pentru faptele sale si oameni ca BASESCU (membru FSN) care au sprijinit aceasta masinatiune sa fie inlaturati de la conducerea acestei tari.

    Pana cand sa induram aceasta umilinta de a fi cetatenii unei tari din lumea a III- a?
    Pana cand sa primim cu portia din averile acestei tari neguvernate corespunzator?

    CONSTITUTIA Romaniei arata la art. 4 ca Statul are ca fundament unitatea poporului roman si solidaritatea cetatenilor sai. Pentru schimbarea situatiei actuale este nevoie si de indeplinirea acestor doua cerinte.
    Educatia si perseverenta romanilor in munca trebuie sa existe deasemenea pentru realizarea schimbarii.
    • +5 (5 voturi)    
      Inlaturam dar (Luni, 13 iunie 2011, 14:50)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Un simplu liberal

      Ce punem in loc? V-am raspuns in mod serios.
      • +2 (4 voturi)    
        nu totul se reduce la lider (Luni, 13 iunie 2011, 20:43)

        Un simplu liberal [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

        Intrebarea aceasta "pusa in mod serios" ma duce cu gandul la vesnica nelamurire a romanilor sub influenta sentimentului de lehamite imbibat cu dezinteres in fata votului - de la Caragiale numire. "Eu cu cine votez?"

        NU TOTUL SE REDUCE LA CONDUCATORUL UNEI ENTITATI IN ACEST SECOL CU ASPECT DEMOCRATIC dar cu continut dubios.

        Mai importanti sunt simplii oamenii care isi dau interes, care colaboreaza, care isi dau mana pentru a realiza ceva, care muncesc pentru ca ai lor copii sa aiba de unde. Atunci cand acestia vor exista in numar suficient, raspunsul va veni usor.
        • +2 (2 voturi)    
          Limbaj de lemn (Marţi, 14 iunie 2011, 7:06)

          Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Un simplu liberal

          Pana la urma nu ati raspuns la subiect.
          • 0 (0 voturi)    
            Putina analiza (Marţi, 14 iunie 2011, 11:22)

            Votantul [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

            PSD il ara ca presedinte de onoare pe Iliescu.
            PNL nu are stari de "greata morala" pentru ca s-a aliat cu cei care il au ca presedinte de onoare pe Iliescu.
            Tu cum stai cu "greata morala" ? Voteaza cu aceasta intrebare in gand.
    • +1 (1 vot)    
      vrem un raspuns concret (Marţi, 14 iunie 2011, 8:56)

      Eveline [anonim] i-a raspuns lui Un simplu liberal

      Alternativa ta este Crin sau Victoras?
    • 0 (0 voturi)    
      Pentru "Un simplu liberal " (Marţi, 14 iunie 2011, 11:27)

      Votant [anonim] i-a raspuns lui Un simplu liberal

      PSD il are ca presedinte de onoare pe Iliescu.
      PNL nu are stari de "greata morala" pentru ca s-a aliat cu cei care il au ca presedinte de onoare pe Iliescu.
      Tu cum stai cu "greata morala" ? Voteaza cu aceasta intrebare in gand.
  • +5 (5 voturi)    
    Cine uita merita sa retraiasca istoria (Luni, 13 iunie 2011, 14:24)

    Luptatorul [anonim]

    Da,la 21 de ani de la MINERIADA, pot sa afirm ca evoluția democratei in România lasa de dorit.Justiția nu a fost reformata si curățata,dovada:refuza cu îndirjire sa judece criminalii si infractorii de drept comun care la ordinul Moscovei au distrus tara,care in "90 au adus bandele de ,,ciomăgari"securiști amestecați cu minerii din subteran.Nu ma refer numai la ,,tătucul",vinovați sunt toti, dupa proverbul: Spune-mi cu cine te însoțești sa-ti spun cine esti. Când vinovații crimelor de la revoluție si din 13-15 iunie"90 vor fi judecați, când justiția va soluționa rapid actele de corupție,jaf si atentat la siguranța economica a României, atunci putem spune ca incepem sa avem un stat de drept, un stat democratic.Am fost acolo,am depus marturii scrise si verbale,am trait si cunosc Fenomenul Piata Universitatii,toate tulburarile au fost premeditate si provocate de institutiile statului,Presidentie Politie,S.R.I ,Armata.
  • +5 (7 voturi)    
    Martor (Luni, 13 iunie 2011, 14:55)

    nasa [utilizator]

    Am trait pe strazile Bucurestiului si revolutia si mineriadel si ma intreb de ce la 21 de ani de atunci nu sunt in puscarie cei care au dat lovitura de stat si cei care au comis genocidul? De ce Tariceanu nu este judecat pentru ca a vandut petrolul din Marea Neagra in detrimentul Romaniei? Ei trebuie judecati pentru inalta tradare de stat si pedepsiti aspru. Au jefuit tara 20 de ani , jaf cu acte in regula ca nimeni nu plateste .
    Vad ca santem multi care gandim democratic , ar trebui sa ne unim inca odata si sa cerem judecarea dar mai ales condamnarea cu executare a criminalilor de la revolutie si din mineriade.
  • -4 (6 voturi)    
    stiu (Luni, 13 iunie 2011, 15:02)

    nelhotep [utilizator]

    ca o sa-mi iau o gramada de minusuri , dar de ce nu prezentati imagini si cu ce a fost inainte de venirea minerilor? Asa , ca sa vada si cei care comenteaza pe aici dar nici nu erau nascuti pe vremea aceea?
    • +4 (6 voturi)    
      Priveste filmele atasate articolului ! (Luni, 13 iunie 2011, 15:49)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui nelhotep

      De ce nu faci "efortul" sa privesti filmele care au fost postate cu acest articol ? Acolo se vede foarte bine "ce a fost inainte de venirea minerilor".
      • +1 (1 vot)    
        pentru ca (Luni, 13 iunie 2011, 16:44)

        nelhotep [utilizator] i-a raspuns lui Victor

        sunt la serviciu si nu avem acces la Youtube
  • +5 (5 voturi)    
    Romania o natiune dezbinata (Luni, 13 iunie 2011, 16:36)

    uluit [utilizator]

    Este trist cum, dupa atatia ani tov. Iliescu inca ne mai da lectii de democratie "originala".

    Este trist cand vezi cat de bine a reusit sa manipuleze "masele" pentru a-si atinge scopurile, sustinut tot de clica nomenklaturista.

    Este si mai trist cand vezi c-au trecut 21 de ani, iar adevarul n-a iesit la lumina in mod oficial. Ca acest individ numit Iliescu, n-a ajuns nici macar in fata justitie.

    Astazi suntem dezbinati ca natiune, in primul rand datorita tie tov. Iliescu.
  • +4 (6 voturi)    
    La obiect (Luni, 13 iunie 2011, 17:05)

    Vizitiul [utilizator]

    Rezultate finale BEC: Traian Basescu 50,33% - Mircea Geoana 49,66%

    49,66% au uitat pur si simplu istoria si sunt dispusi sa ne intoarcem de unde am plecat.

    Multumim pulime! Vindeti-va sufletul pentru o sticla de ulei, tradatorilor!
    • -3 (3 voturi)    
      la obiect 2 (Luni, 13 iunie 2011, 17:40)

      serban [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      Il preferai pe gioana ? Nici o diferenta majora ... doar generalul gioana era varianta 2 pentru evacuarea lui ceausescu . Cum as putea vota pe cineva care este total vindut americanilor ? Nu ma consider facind parte din " p...lime" dar nu regret ca l-am votat pe basescu . Referitor la 13 iunie am pierdut un tempo major prin lipsa de reactie a autoritatilor statului . Daca as intelege prezenta lor in Piata Universitatii, ca factor de presiune , pina la alegerile cistigate de Iliescu dupa aceea s-au transformat intr-o adunatura anacronica ce trebuia curatata .
      • +2 (2 voturi)    
        Raspuns (Luni, 13 iunie 2011, 18:22)

        Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui serban

        Te faci ca nu intelegi?
        • -2 (2 voturi)    
          ce anume ? (Luni, 13 iunie 2011, 19:34)

          serban [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

          la ce te referi ?
      • -2 (2 voturi)    
        oho (Marţi, 14 iunie 2011, 2:51)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui serban

        mai vandut americanilor decat basescu nu cred sa fie cineva in tara asta
    • +1 (3 voturi)    
      Manipulare (Luni, 13 iunie 2011, 19:32)

      Votantul [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      Geoana este membru al partidului care il are pe Iliescu presedinte de onoare.
      Geoana a fost sustinut de Iliescu (printre altii).
      Basescu a fost sustinut de Monica Macovei (printre altii).
      Restul este manipulare.
      • 0 (0 voturi)    
        explicatii (Marţi, 14 iunie 2011, 9:16)

        Eveline [anonim] i-a raspuns lui Votantul

        de acord cu Serban si Votantul
        nu inteleg ce vrei de fapt Vizitiule...?
  • +3 (3 voturi)    
    numele de "mineriada" e o inselaciune care induce (Luni, 13 iunie 2011, 18:04)

    Mircea Talpos [utilizator]

    Stiu ca au fost si mineri autentici printre cei numiti generic "mineri" dar cei duri, cei care au omorit oameni au fost probabil oameni din servicii, care au condus grupurile, au tinut permanent legatura cu centrul prin radio si au pus in practica planul de a timora capitala prin teroare. O experienta personala: la Piata Romana am fost indicat ca tinta la iesirea de la metrou de catre o femeie-comisar, am fost alergat de catre un grup, lovit cu bite si un fel de bice metalice, impins intr-un fel de gang linga hotelul Dorobanti - credeam ca ma vor omori. Vazusem deja scene de maxima violenta pe Magheru, cu grupuri care loveau in nestire cite un om cazut. Cind mi-am mai revenit, am vazut cu uimire ca nu ma mai bagau deloc in seama si stateau linga intrare privind in strada la ce se intimpla acolo. Pareau la rindul lor foarte speriati si susoteau intre ei. Am trecut pe linga ei si am fugit spre bdul. Dacia. Citiva s-au luat dupa mine si am parcurs asa in fuga bulevardul pustiu pina la intersectia cu str. Polona. Acolo cei trei care ma urmarisera pina atunci mi-au intors spatele si s-au indepartat. Nu m-am dus la spital, am avut vinatai ca niste dungi negre, in special pe maini si pe picioare, mai mult de jumatate de an. Imi e limpede ca asa zisa mineriada a fost o actiune a serviciilor secrete in care minerii au fost folositi ca fatada si tapi ispasitori. Detasamente in salopete au facut prapad atunci in Bucuresti condusi de insi cu talkie-walkie care dadeau ordine militienilor si operau arestari. Insasi numele de "mineriada" e o inselaciune care induce o falsa imagine. Autorii si organizatorii actelor de teroare de stat din iarna si primavara lui '89 nu au fost inca identificati si nici judecati.
  • +1 (5 voturi)    
    cu USL (Luni, 13 iunie 2011, 18:32)

    nelhotep [utilizator]

    nu votez, Pe Ili nu-l stimez, dar nici pe Base si pe Boc . Vadim e nebun , Diaconescu e pe alte planete In Direct si EXCLUSIV, mai stiu si ca articolul de fata prezinta doar Jumate de adevar, poate 60%. Nimeni nu stie exact ce sa intamplat acolo decat poate Iliescu , dar el no sa zica nimic.
    Concluzia este, pe cine credem si pe cine votam . In cine ne incredem viitorul?Sau mai bine spus pe mana cui lasam viitorul copiilor nostri ca pentru al nostru e cam tarziu
  • +3 (5 voturi)    
    Blestem (Luni, 13 iunie 2011, 18:37)

    ioan [anonim]

    Se cuvine sa-i transmitem tovarasului Iliescu si tuturor acolitilor lui poezia lui dan puric si sa ne alaturam celor spuse de el:

    BLESTEM DE OM SĂRAC Dan Puric


    Din balegi şi din cuib de cuci,
    Răsar ca viermii, politruci
    Şi din haznalele de bani –
    Costume negre cu şnapani,
    Viteji ca musca la arat!
    Şi ne-aţi minţit şi ne-aţi furat,
    Şi-aţi pus pe noi şi jug de boi!
    Blestem, blestem, blestem pe voi!

    Murdari în suflet şi în gând,
    Cu ghearele averi strângând,
    Din flote, fabrici şi uzine,
    Voi aţi lăsat numai ruine!
    V-aţi gudurat pe lângă clerici
    Cu mânăstiri şi cu biserici
    Şi vile v-aţi făcut, de soi...
    Blestem, blestem, blestem pe voi!

    Voi v-aţi trădat şi între fraţi,
    Ca voi, şi viermii-s mai curaţi.
    Aţi dărâmat şcoli şi spitale
    Ca să vă fie vouă moale
    Şi v-aţi brodit şi parlamente
    Din licheluţe repetente.
    Şi ne-mproşcaţi doar cu noroi!
    Blestem, blestem, blestem pe voi!

    Aţi omorât orice dreptate,
    Aţi jecmănit tot ce se poate,
    Guvernul vostru cu miniştri
    E-o adunătură de sinistri,
    Batjocura şi umilinţa
    Au mai rămas la voi credinţa?
    Ghiolbani de jafuri şi gherțoi,
    Blestem, blestem, blestem pe voi!

    Aţi sărăcit o ţară-ntreagă,
    Nici dracul să nu o mai dreagă
    Şi din privatizări cu fumuri
    Aţi tot lăsat lumea pe drumuri!
    Dar cum să faceţi voi vreun drum
    Când urma voastră e doar scrum?
    La tâlhării vă strângeţi roi!
    Blestem, blestem, blestem pe voi!

    Blestemul greu să vă lovească,
    Doar bube rele să vă crească,
    Ochii să îi aveţi ca napul
    Şi să vă roadă viermii capul!
    Să putreziţi toţi prin palate,
    Toţi spulberaţi să fiţi în toate
    Şi să aveţi doar oase moi!
    Blestem, blestem, blestem pe voi!


    Popor român, nu te-ai săturat să stai pe locul mortului şi să fii condus de toţi tâmpiţii?
    Chiar ţi-e jenă să iubeşti ţara asta? Nu trebuie să fii naţionalist-comunist pentru asta.
    Dan Puric
    • -1 (5 voturi)    
      aceasta poezie (Luni, 13 iunie 2011, 19:10)

      nelhotep [utilizator] i-a raspuns lui ioan

      poate fi adresata tuturor politicienilor romani , fara exceptie.
      Sincer cred ca potrivit pentru Romania actuala ar fi reinfiintarea Partidului National Socialist, macar asa pentru vreo 5 ani
    • 0 (4 voturi)    
      puric (Luni, 13 iunie 2011, 19:37)

      serban [anonim] i-a raspuns lui ioan

      e usor a scrie versuri cind nimic nu ai a spune.....
  • -1 (5 voturi)    
    A (Luni, 13 iunie 2011, 18:45)

    A [anonim]

    actualul presedinte nu era in...FSN????
  • -1 (1 vot)    
    consecinta (Luni, 13 iunie 2011, 21:05)

    marius [anonim]

    Criminalul va muri nepedepsit, dar istoria ca consemna o fila de rusine in dreptul numelui sau, ca de altfel in dreptul numelui oricarui comunist.
    Din pacate, pentru ca sa scapam de nenorocirea rosie, de ciuma de ilici, am ajuns in disperare sa votam tragedia de azi. Oare sa fim un popor blestemat, care voteaza numai contra cuiva, numai ca sa scape de cineva ? Oare nu meritam conducatori care sa ne scoata din mizerie, care sa intareasca demnitatea nationala, simtul civic ,bunul simt si toate celelalte care le lipsesc romanilor acum ? Oare atat de ticalosi sa fie toti politicienii incat se aliaza cu udmr si supun natiunea romana la grele umilinte, numai ca sa isi pastreze puterea, puterea de a fura, evident ?

    Sa fim chiar o natiune de slugi ?
    Pentru ca atunci chiar merita sa disparem.
    De tot!

    Sa nu iti fie scarba ?
  • +2 (2 voturi)    
    Iliescu judecat (Luni, 13 iunie 2011, 21:58)

    Aragon [anonim]

    Domnul Iliescu trebuie sa dea socoteala pt. faptele sale in fata justitiei, cererile demonstrantilor erau legitime si rationale, vroiau sa plece de la putere PCR-ul camuflat in spatele fsn. Ce este asa de anormal ca dupa 50 de ani de comunism dezastruos sa nu-i mai vrei la putere, anii urmatori au demonstrat din plin ca grupul care s-a format pe langa Iliescu erau agentii Moscovei iar mai tarsiu psd-ul o grupare semi-mafioata.
    • +2 (2 voturi)    
      Solutia (Marţi, 14 iunie 2011, 0:43)

      Marian [anonim] i-a raspuns lui Aragon

      Solutia era sa mearga si sa voteze cu Ratiu, Campeanu si alti proamericani. Votul e arma democratiei.
  • +1 (1 vot)    
    Dreptate (Marţi, 14 iunie 2011, 0:33)

    dancu [anonim]

    Sper ca intr-o buna zi sa se faca dreptate. Au murit oameni nevinovati... Ce tara!!!
  • +1 (1 vot)    
    1990 (Marţi, 14 iunie 2011, 2:16)

    Alina Canciu [anonim]

    Este grav ca tovarasul Iliescu isi traieste pensia linistit? Nu, mai grav este ca noi cu totii o platim! O platim pe a lui si pe a tuturor ca el. Mai grav este ca bani munciti de multi dintre noi ajung pe masa acestui individ.
    Merita acest monstru sa se numeasca cetatean ROMAN alaturi de noi? Eu nu cred...
  • +2 (2 voturi)    
    Poporul roman s-a pacalit singur! (Marţi, 14 iunie 2011, 2:25)

    Houstonianul [anonim]

    Iliescu si clica lui de securisti si activisti nu puteau reusi fara suportul unor mase largi de romani care au decis sa isi vanda puterea politica (votul) pe firmituri date de pomana in schimbul infruntarii dificultatilor de a invata sa fie liberi!

    Eram student in 89 si am fost in Piata. Am scapat numai cu niste vanatai de la mineri si cu injuraturi de la niste tanti precupete tare pornite pe "golani".

    De mult ani sunt in Texas, anul trecut familia mea a platit $80,000 in taxe federale pe venit si $12,500 in taxe de proprietate statului Texas. Ca si mine, milioane de romani capabili care puteau produce pentru tara am fost alungati cu batele de minerii lui Iliescu. Acum mintile noastre produc pentru corporatii multinationale care stiu sa ne pretuiasca la adevarata noastra valoare. Isi recupereaza profitul din preturile pe care vi le baga in fata, si pe care culmea le platiti fara cracnire!

    Cunosc aici in Houston multi romani care traiesc pe masura muncii lor in cartiere din upper middle class (Woodlands, Pearland, Sugar Land, etc.). Un popor de straini ne-a primit si ne-a omenit.

    Asa ca generatia de pensionari care l-au votat pe Iliescu si l-au adus la putere ca sa ne alunge din tara n-au decat sa moara de foame. Sa le dea Iliescu ceea ce puteam sa le asiguram noi prin forta mintii si a muncii intr-o tara libera de neocomunism: prosperitate si demnitate.

    Acum "cotizez" pentru pensia americanilor si nu-mi pare rau. Minerii n-au decat sa se hraneasca cu carbune si cu o galeata goala pe care "copiii politici" a lui Iliescu ii mai prostesc inca la alegeri.

    Aveti o viata pe masura deciziilor pe care le-ati luat! Va meritati soarta! Cand ati alungat "golanii" din tara pentru un pix si o sapca electorala v-ati gandit cat puteau produce mintile noastre lasate libere intr-o tara libera, si deci si pentru voi? Sa va fie de bine, sau cum va spune marinarul pe care il aveti acum presedinte: "Sa traiti bine!" (ca tare bine ati mai ales!)
    • +2 (2 voturi)    
      Excelent (Marţi, 14 iunie 2011, 7:12)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Houstonianul

      Romanul din categoria "sa ne dea" este fericit cand isi fura singur caciula pentru ca de fiecare data cand o face, traieste momentul ca a luat ceva :)
    • +1 (1 vot)    
      sa fim optimisti! (Marţi, 14 iunie 2011, 8:46)

      Eveline [anonim] i-a raspuns lui Houstonianul

      -ai dreptate...
      -unii au ales sa ramana in tara si nu le e usor;
      -sper sa ne fie si noua mai bine atunci cand trece generatia asta de pensionari care se lasa manipulati de televizor.
    • -2 (2 voturi)    
      Nu va vrem, si nu avem nevoie de voi (Marţi, 14 iunie 2011, 11:20)

      borat [anonim] i-a raspuns lui Houstonianul

      Noi suntem un popor mindru, nu un popor de golani degenerati si democrati. Noi generatia tinara credincioasa, ne refacem tara ca soarele de pe cer. Noi o sa hranim pe ai nostri.

      Nu vrem nimic de la voi, mai bine murim. Singurul lucru bun pe care la facut Iliescu e ca vad dat peste bot. Generatie de golani degenerati ce sinteti. Dumnezeu o sa va pedepseasca.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu ne vreti dar aveti nevoie de noi (Marţi, 14 iunie 2011, 15:50)

        AFM [anonim] i-a raspuns lui borat

        Mesajul lui borat nu numai ca e plin de greseli gramaticale, dar nici nu suna romaneste, o fi vreun trol spion conlocuitor sau de pe alte meleaguri care isi bate joc de romani (un roman adevarat care se respecta nu si-ar fi luat asa un pseudonim).

        Cu banii trimisi din strainatate Romania a supravietuit crizei economice, si venitul de la "capsunari" continua sa mentina deficitul si GDP-ul la un nivel rezonabil. Nu poti sa fii si mandru, si cersetor cu fundul gol, dar de,... prostia e mare.

        Bigotii irationali si inapoiati (reali sau doar simpli provocatori si falsi profeti) nu contribuie cu nimic la refacerea Romaniei, eventual o izoleaza in continuare pe harta Europei si lumii civilizate. Ei sunt adevaratii "golani" si "degenerati" care distrug tara.
    • 0 (0 voturi)    
      subscriu (Marţi, 14 iunie 2011, 17:10)

      De departe [anonim] i-a raspuns lui Houstonianul

      aveam 12 ani in 90 si ai mei (un golan profesor si unul programator) mergeau destul de des in piata universitatii si am mers si eu cu ei. In ziua cand au venit minerii nu au putut sa mearga din alte motive si am avut noroc...

      si acum... faptul ca un criminal ca iliescu nu numai ca e in libertate dar apare la televizor si isi da cu parerea sau un gunoi ca paunescu primeste funeralii nationale cu onoruri militare in loc sa fie ingropat intr-un sac de gunoi este o palma data tuturor romanilor cinstiti care au plecat din romania si a celor cativa care au mai ramas acolo (si pe care ii sfatuiesc sa plece cat mai pot).

      eu sunt in Europa, nu in SUA, dar la fel am fost tratat mai drept si mai cu respect aici decat in Romania
      Iar idiotii care comenteaza pe aici despre ce au venit minerii sa salveze isi merita idiotenia si isi vor da seama de greseala lor numai atunci cand in fata maselor indobitocite venite sa faca curatenie se vor gasi chiar ei sau cineva drag

      In fiecare an in iunie imi amintesc si mi se intareste convingerea ca nu ma voi reintoarce niciodata in romania.
      • 0 (0 voturi)    
        Romania (Miercuri, 15 iunie 2011, 0:57)

        Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui De departe

        Pai nu va veti putea intoarce intr-o tara ce nu va mai exista, aici va fi Rusia.
  • 0 (0 voturi)    
    ca romanii... (Marţi, 14 iunie 2011, 9:24)

    urbanie [utilizator]

    Justitia asteapta sa crape Iliescu, pentru a-l declara VINOVAT. Este metoda romaneasca a "raspunderii"
    • 0 (0 voturi)    
      Pai (Miercuri, 15 iunie 2011, 0:57)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui urbanie

      Sa-l facem sa crape in avans.
  • +1 (1 vot)    
    Amuzant (Marţi, 14 iunie 2011, 10:20)

    Andromeda [anonim]

    Chiar credeti ca o sa fie judecat? Post-mortem poate. Lucrurile se misca foarte greu. Judetele si orasele sunt conduse in continuare de baroni. Ca sa ajungi sa judeci in proces un om precum Iliescu trebuie sa-i prinzi intai pe acoliti. Este practic imposibil. Si chiar daca acestia mor de batranete vin din urma odraslele lor. It's all cool !
  • +1 (1 vot)    
    Adevaruri stiute dar nespuse inca (Marţi, 14 iunie 2011, 11:44)

    Marius [anonim]

    Recent, discutant cu un fost ofiter acum pensionar, am avut surpriza sa aflu cum a fost cu autobuzele incendiate!!! Unitatea militara insarcinata cu organizarea parazilor miliare a primit ordin sa rechizitioneze toate autobuzele ITB casate. Acestea au fost "specail dotate" adica burdusite cu canistre din plastic de benzina pe sub podeaua caroseriei. Masini ale armatei au tractat noapte aceste autobuze dezafectate si asezate in cerc in piata. Ordinul a venit direct de la Iliescu si Roman plus Voican. "Incendierea" a fost doar o joaca de copii atata timp cat "responsabilii" cu sticlele incendiare au aruncat primele sticle. Retragerea militiei si a armatei a avut deasemenea un plan, lasand locul ofiterilor in civil care trebuiau sa intretina haosul. Daca unii au inceput sa vorbeasca inseamna ca nu mai este mult pana vom afla adevarul despre acest partid PSD criminal si devenit astazi mafiot.
  • -2 (2 voturi)    
    Iliescu=fără de-Dumnezeu!=Ateu! (Marţi, 14 iunie 2011, 16:06)

    florin [anonim]

    Iliescu ateu,fără copii nici măcar înfiați, cu sentimente umane lipsă,sărac de Oltenița ajuns pe valul comuniștilor staliniști ruși, sărăcăcios în port și gândire îndoctrinat prin școlarizarea forțată de Stalin pentru crearea noilor cadre,aruncat de Ceaușescu la gunoi pentru colaboraționism cu KGB-ul activat la Involuția din'89,fără copii deci fără viitor,egoist ce mai ,,un cadru de nădejde'' al intereselor rusești pe plaiurile mioritice ale României.Îmi degajă scârbă imaginea lui împreună cu colaboraționiști KGB-iști de lângă el.
    • +2 (2 voturi)    
      si? (Marţi, 14 iunie 2011, 17:15)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui florin

      Nu mi se pare ca exista nici un motiv de a jigni oamenii atei aici. Iliescu este un criminal si atat. Si eu sunt ateu si nu ma consider in nici un fel legat de Iliescu, nu ma apuc sa instig la violenta sau sa omor oameni pe strazi pentru a-mi apara interesele.

      Modalitatea asta de a arunca cu cuvinte asa fara sa stai o clipa sa te gandesti la ce spui nu e foarte productiva.
  • 0 (0 voturi)    
    bătaie de joc (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 13:23)

    fotograf [anonim]

    „Fotogaleria” asta Hotnews e o bătaie de joc – 20 de poze de-a valma, unele de la cu totul alte „evenimente”, făr ăexplicații, fără atribuție…

    La 21 de ani de-atunci, istoria se pierde și e „ingrijită“ de ageamii și/sau de persoane interesate…

    Bravo…


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by