VIDEO Doi soferi s-au luat la bataie intr-o intersectie din Bucuresti

de A.N.     HotNews.ro
Sâmbătă, 5 martie 2011, 20:15 Actualitate | Esenţial

Doi soferi au fost filmati sambata in timp ce s-au luat la bataie intr-o intersectie din Bucuresti. Disputa dintre cei doi a pornit se pare de la faptul ca fiecare dorea sa fie primul pe banda de mers. Incidentul nu este unul singular, in ultimii ani violentele din trafic inmultindu-se in tara noastra.

La un semafor, cei doi au coborat din masini si au inceput sa se certe. Ulterior, soferii s-au luat la bataie, impartindu-si pumni si picioare.

Cei doi soferi au renuntat sa se certe doar dupa ce au fost claxonati de ceilati conducatori auto, blocati la semafor din cauza disputei.

Incidentul nu este unul singular, in ultimii ani violentele din trafic inmultindu-se in tara noastra.

La mijlocul lunii februarie, un taximetrist bucurestean in varsta de 49 de ani a fost omorat in bataie de un tanar de 22 de ani, dupa o cearta pornita din cauza unui loc de parcare. Incidentul s-a petrecut in Bucuresti, pe strada Liviu Rebreanu, in zona statiei de metrou Titan.

In primavara anului trecut, un pensionar din Craiova a murit dupa ce a fost batut de un sofer enervat ca aceasta traversa strada prea incet.

Atentie, imagini violente!



Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

12385 vizualizari

  • +28 (30 voturi)    
    animal planet (Sâmbătă, 5 martie 2011, 20:22)

    MirceaA [utilizator]

    primitivi. Doar primitivii isi "rezolva" problemele cu bataia.
    • +9 (9 voturi)    
      regula jmecherului (Sâmbătă, 5 martie 2011, 20:48)

      pq [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

      Problemele pe care si le "rezolva" in maniera specifica acesti indivizi apar pe fondul tolerantei manifestate de politie atat fata de stilul agresiv cu care se conduce in Bucuresti, cat si fata de astfel de batai. In traficul din capitala, sanctionarea abaterilor de la regulile de circulatie se face rar si in urma unor misiuni de realizare a normelor de amenzi. Nervozitatea este alimentata de faptul ca "trebuie sa te bagi" dupa reguli jmecheresti, cele de circulatie fiind respectate doar de "fraieri". Bineinteles ca jmecherii sunt mereu grabiti, iar acest motiv e suficient pentru a-si bate joc de reguli si implicit de ceilalti.
      • +2 (2 voturi)    
        poti sa mai spui odata (Duminică, 6 martie 2011, 20:11)

        gelu [anonim] i-a raspuns lui pq

        ca politia e total absenta in Buc. Faptul ca plaseaza ajutoare de semafor in intersectii, nu e ceea ce sa cheama "politie". in buc s-ar castiga o goaza de bani din amenzi. de parcare, de blocat intersectia, de condus agersiv si multe altele.
    • +19 (19 voturi)    
      Exista mult stres si oboseala in capitala asta (Sâmbătă, 5 martie 2011, 21:12)

      Golani de Bucuresti [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

      Unii au impresia ca pot rezolva orice doar cu ''muschii'' lor.
      Au tipat si s-au provocat unul pe altul ca niste cimpanzei (animal planet are niste documentare foarte bune despre maimutele antropoide), evident ca au si trecut la amenintari, injuraturi, apoi bataie.

      E trist, evitati asa ceva, daca aveti impresia ca un sofer a gresit, luati-i numarul si denuntati-l, filmati-l cu telefonul mobil, etc.
      Toti vor spune ca nu le pasa, de fapt nu e asa, pt incalcarea unor reguli in trafic, pe baza unei probe video politia se autosesizeaza si va face imediat dosar contraventional sau penal, dupa caz.
      • -3 (5 voturi)    
        care politie? (Sâmbătă, 5 martie 2011, 22:26)

        kuzy [anonim] i-a raspuns lui Golani de Bucuresti

        unii fura milioane de euro in tara asta si nu se sesizeaza nimeni asa ca mai lasa-ne cu teoria ta.....ca suntem satuli. intra prin fata la puscarie si ies prin spate cu zambetul pe buze. m-a oprit un politist dupa o trecere de pietoni si mi-a spus ca n-am dat prioritate. era un om pe trotuar si se pregatea sa traverseze dar nu pusese piciorul pe sosea si am trecut mai departe. astia vrei tu sa se autosesizeze?
      • +6 (6 voturi)    
        Nu stiu de unde ai informatiile (Duminică, 6 martie 2011, 0:45)

        ictin [anonim] i-a raspuns lui Golani de Bucuresti

        Dar din cate imi amintesc eu, politia nu se va autosesiza daca filmezi pe cineva care incalca legiile de ciruclatie cu telefonul mobil sau cu camera profesionala de 10.000 de euro. In Romania inregistrarile de orice fel facute cu aparate neomologate (adica daca nu sunt facute de politie) nu constituie proba. Si asta din cauza faptului ca in Romania NU exista experti judiciari care sa certifice daca o inregistrare e reala sau trucata. Deci chiar daca le-ar pasa tot nu ar putea face nimic. Ca nu le pasa e partea a doua si e real. Chiar eu am vazut indivizi trecand pe rosu cu militianul in intersectie, fara ca militianul sa schiteze cel mai mic gest. Pur si simplu nu ii pasa.
        Din nefericire nepasarea reprezentantilor statului caruia ii platim taxa de protectie obligati conduce catre astfel de incidente. Cand stii ca nu e nimeni sa te protejeze si nimeni care sa te traga la raspundere daca nu respecti regulile, atunci fiecare isi creaza propriile reguli si le protejeaza cum poate. Din acest punct de vedere se poate considera ca Romania e un stat semi-anarhic.
  • +2 (2 voturi)    
    Unde-s (Sâmbătă, 5 martie 2011, 21:09)

    Riciu [anonim]

    PISTOALELE, UNDE-S PUMNALELE
  • +1 (1 vot)    
    O intrebare (Sâmbătă, 5 martie 2011, 21:21)

    Marian Grunca [anonim]

    Cum poti atasa acestui articol un buton pe care sa scrie: "Fii primul dintre prietenii tăi căruia să-i placă asta."? Mi se pare chiar penibil.
    • +1 (1 vot)    
      recomanda (Duminică, 6 martie 2011, 17:18)

      marius__ [utilizator] i-a raspuns lui Marian Grunca

      e buton de Like de la facebook... asa au la toate articolele... poate ar fi mai bine daca ar bune buton de "Recomanda" (tot facebook) in loc de like la toate articolele
  • +10 (16 voturi)    
    ce rusine... (Sâmbătă, 5 martie 2011, 21:41)

    _Dexter [anonim]

    nici sa se bata nu stiu.
    parca ar fi niste gaini nervoase, nu alta.
    • +2 (2 voturi)    
      Teroare!!! (Duminică, 6 martie 2011, 12:52)

      rcb [anonim] i-a raspuns lui _Dexter

      Corect! Din titlul articolului incepeai sa te gandesti ca a murit careva. Astia doi nici nu stiau sa se se bata, nici n-aveau chef de asa ceva. Si-au "carat" vreo 2-3 tentative de pumni si picioare -- fara ca macar sa isi murdareasca haina -- dupa care au plecat.

      M-a amuzat aia cu "imagini violente" :) In traducere: "Te omor ba!" "Bai eu te omor pe tine!" "Ba, stii ceva claxoneaza astia ... Ce zici, plecam?" "Hai sa mergem... platesc eu"
      • +2 (2 voturi)    
        Da domle (Duminică, 6 martie 2011, 16:45)

        Florin [anonim] i-a raspuns lui rcb

        Tre sa mergi la sala. La sala de box - kickbox. Si dupa vreo 3 ani sa te bati. Altfel te faci de ras.
  • +2 (2 voturi)    
    accent comentatoare (Sâmbătă, 5 martie 2011, 22:30)

    cititor [anonim]

    oare de unde le gasesc pe comentatoarele acestea cu accent rrom (nu pot zice tzig ... ca e motiv de cenzura). suna groaznic. cred ca ne paste o bronzare fortzata in urmatorii 20 de ani de vom arata toti ca pakistanezii. de vorbit nici nu mai zic ...
  • +5 (5 voturi)    
    jungla (Sâmbătă, 5 martie 2011, 23:43)

    Vlad [anonim]

    Traficul a ajuns o jungla in care fiecare face dupa bunul plac al muschilor sai (fiecare dupa "posibilitati"). Zilnic intalnesc smecheri care merg inainte de pe banda de dreapta/stanga ca, citez, "asa vor muschii mei." Sau baieti destepti care merg pe contrasens pe strazi cu sens unic pentru ca "se grabesc," ca de parca noi restu fraierilor suntem in vacanta la volan. Cred ca as putea scrie o carte despre cate vad in trafic in fiecare zi. Ideea e ca politistii nu isi fac treaba (poate pentru ca sunt platiti prost... incerc sa le gases scuze) si rezultatul este ca fiecare considera ca poate face ce doreste. E o vorba: "oamenii nu raspund decat la consecinte." Vorba buna nu functioneaza. Atata timp cat acesti cimpanzei nu sunt sanctionati aspru va fi din ce in ce mai rau.
  • +1 (3 voturi)    
    Am vazut si la case mai mari... (Duminică, 6 martie 2011, 0:37)

    lau [anonim]

    de exemplu in Frranta(cea carre iubeste rromii) doi gentlemani au scuipat in fata, au palmuit si aproape au luat la bataie cu pumnii o femeie care i-a luat la rost ca au parcat marlaneste in locul in care astepta ea sa intre, semnalizand fireste ea, ei evident nu. Iar dialogul nu se poate reproduce aici. Asa ca ...lipsa de educatie gasesti oriunde, chiar si pe Croisette!
  • +4 (4 voturi)    
    Cata prostie! (Duminică, 6 martie 2011, 7:56)

    Vizitiul [utilizator]

    Poate incapea in unii oameni :) Se pare ca se utilizeaza algoritmi speciali de compresie a prostiei pentru a incapea mai multa.
  • +5 (5 voturi)    
    Jenant... (Duminică, 6 martie 2011, 9:33)

    DanDare [utilizator]

    Am observat ca astfel de incidente apar mai ales in Bucuresti si in orasele unde nivelul de civilizatie este mult sub media nationala.
    Totusi eu sunt convins ca principalii vinovati pentru aceste probleme sunt politia rutiera si politia comunitara care ar trebui sa fie prezenti mai mult in intersectii si pe strazi si sa intervina cu fermitate in astfel de situatii.
    Stiu ca e o utopie ce am zis mai sus, dar asta e solutia. Sa zicem merci ca nu sunt legale armele de foc ca atunci Bucurestiul ar fi un al 2-lea Bagdad.
  • +5 (5 voturi)    
    Legitima aparare (Duminică, 6 martie 2011, 10:20)

    Popescu [anonim]

    Din video se poate observa ca soferul camionetei este cel care recurge la agresivitate fizica. Dupa o prima incercare ratata de a-l calma, incearca din nou si atunci celalalt sofer face ce-as fi facut si eu - il pocneste.
  • -2 (2 voturi)    
    violenta (Duminică, 6 martie 2011, 12:03)

    ykay [anonim]

    pentru cine scrieti ''atentie, imagini violente''...pentru ''adultii'' sub 12 ani? pai daca sunt violente de ce le mai dati?
  • +4 (4 voturi)    
    Buc (Duminică, 6 martie 2011, 12:33)

    gheorghita [anonim]

    Bucurestiul e un oras de animale. Niste dobitoace violente!
    Moama ce tareeee e in capitala, fratzicaaaa!!!! (parca aud...)
    • -2 (2 voturi)    
      Frustrarea lui Gheorghita (Duminică, 6 martie 2011, 16:03)

      T+C [anonim] i-a raspuns lui gheorghita

      Chiar imi doresc ca, capitala Romaniei sa fie la Buzau sau Radauti sau Tulcea sau Viisoara sau oricare alta localitate din Romania numai sa-i nu-i mai vad pe navetisti si toti provincialii debarcind in Bucuresti.

      Gheorghita, nu o sa-i auzi niciodata pe cei nascuti si crescuti in Bucuresti sa se exprime in acest fel, asta poti sa fii sigur de asta.

      Cum am mai scris in alte comentarii, Bucurestiul ar fi un oras cu mult mai linistit si mai civilizat daca nu ar navali in fiecare an atitia din provincie.

      "Dragii" mei gen Gheorghitza, cel mai bun lucru, nu mai veniti in Bucuresti si toata lumea o sa fie multumita.
    • -2 (2 voturi)    
      Tarani (Duminică, 6 martie 2011, 17:41)

      Aspartam pt Tarani [anonim] i-a raspuns lui gheorghita

      Da, asa e, pt ca in fiecare an vin in Bucuresti zeci de mii de fomisti din tara... Dupa cum era imbracat ala cu sapca, sigur era din provincie! Taranii dracu'! Au sufocat Bucurestiu'! :))
  • +2 (4 voturi)    
    Io (Duminică, 6 martie 2011, 12:46)

    Cocolina [utilizator]

    nu inteleg cum d-astea se intampla numai in "capitala"....In Oradea nu am auzit de asa ceva.
    • -2 (2 voturi)    
      E simplu (Duminică, 6 martie 2011, 14:42)

      rcb [anonim] i-a raspuns lui Cocolina

      Coco, in Oradea nu se intampla asa nu pentru ca oamenii sunt mai civilizati, ci pentru ca sunt mai putini. Se intampla chestiile astea in Londra, Paris, Berlin, Roma, Madrid, Bucuresti, etc. E normal. Banii sunt mai multi, nervii sunt mai intinsi, mai asteptam inca destepti sa ne faca animale in conditiile in care ei nici macar sa scrie nu stiu. Dar noi ii primim, nici o problema. Si pe algerieni, si pe sengalezi, si pe iranieni, si pe ardeleni.

      Mai vad si ei lumea.
      • +1 (1 vot)    
        Exact (Luni, 7 martie 2011, 13:12)

        Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui rcb

        ei vad si lumea civilizata...defapt,sunt aproape de occident,poate de aceea au mai multe retineri inainte de a se lua la bataie.Si nici nu am auzit de persoane care se ocupa cu accidentarea voita a altor autoturisme ca sa scoata bani,dar in Bucuresti da.
    • -1 (3 voturi)    
      Nu ai auzit pt. ca Oradea este un oras mic. (Duminică, 6 martie 2011, 15:53)

      T+C [anonim] i-a raspuns lui Cocolina

      Nu ai auzit pt. ca este un oras mic si numarul de masini este relativ mic.

      1. Bucurestiul nu a fost conceptut pentru a avea un numar asa de mare de masini, cresterea numarului de masini facindu-se cu precadere dupa 1989.

      2. Aglomeratiile "monstru" se produc in fiecare zi.

      3. Madam Ciociolina, de unde stiti ca cei doi "pugilisti" sint bucuresteni get-beget?
  • -4 (4 voturi)    
    de ce in Bucuresti.. (Duminică, 6 martie 2011, 12:46)

    rares [anonim]

    Mai multa violenta in traficul din Bucuresti probabil pentru ca aici sunt mai multe masini decat in alte orase din Romania si pentru ca sa traversezi orasul uneori dureaza 1-2 ore si normal ca iti pierzi rabdarea si cumpatul cand vezi ca a trecut de ora la care aveai ..intalnire, programare, etc,...si vine unul smecher si isi forteaza intrarea pe banda in fata ta dupa ce a depasit pe sens contrar toata coloana la care tu ai stat 10-15 minute, si nici macar nu semnalizeaza sau sa faca un gest de a cere permisiunea...etc. Ce sa mai vorbim de politie care ar fi trebuit sa fie un exemplu in trafic si de fapt ei sunt cei ce incalca reguli de circulatie...fara a fi in misiune, deci fara semnale luminoase si sonore in functiune...
    • +2 (2 voturi)    
      solutia (Duminică, 6 martie 2011, 13:56)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui rares

      du-te cu metroul si, cat mai ramane din drum, cu taxiul! well?
  • +1 (3 voturi)    
    Fac zilnic in Bucuresti 120/150 de km pe zi (Duminică, 6 martie 2011, 13:14)

    ady [anonim]

    Si nu ma mai stresez cind un taximetrist imi taie calea, ca ei oricum nu au semnal la masini, cind altul cu jipan se gindeste sa mearga pe linia de tramvai si la un moent dat nu mai are unde sa se duca si asteapta ca milogu, si alte specimene de posesori de permis, unii se barberesc intre 2 semafoare, altii mai citesc si tot asa. Astai Bucurestiul un oras in care multii au venit ptr. un trai mai bun, cu bune si rele, altii nu stiu de ce pleaca de acasa dimineata si tot asa.Cine se adapteaza e ok cine nu, se chinuie.Cel mai frumos e in Bucuresti de Craciun si Pasti, faci cu masina 15/20 de min dintro parte in alta a orasului.
  • 0 (0 voturi)    
    economia (Duminică, 6 martie 2011, 16:45)

    iotiobag [utilizator]

    de fapt erau doi pdl-isti care nu s-au inteles pe datele cresterii economice din trimestrul patru.a fost 0.1% sau 0.12%.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă