Ancheta HotNews.ro ​

Ministerul Turismului condus de Elena Udrea si particularul care a inregistrat domeniile carpathian garden pe internet se incurca in declaratii si achizitii. Cine minte?

de Attila Biro     HotNews.ro
Joi, 29 iulie 2010, 19:16 Actualitate | Esenţial


Dupa ancheta HotNews.ro, ministerul Turismului a inregistrat rapid noul slogan al brandului de tara pe Internet. Reprezentantii ministerului sustin ca au contractat firma CROSSBYTE SOLUTIONS SRL pentru a inregistra domeniile de net inainte de lansarea brandului pentru a evita birocratia. In schimb, Cristian Gherghe, actionarul unic al CROSSBYTE SOLUTIONS SRL, a declarat joi dimineata pentru HotNews.ro ca nu are nici un contract cu ministerul si nici o altfel de intelegere pentru inregistrarea domeniilor de Internet. Citeste in text si cum a reusit ministerul sa inregistreze in nume propriu domenii pe Internet.
  • Ministerul Turismului: Domeniile au fost achizitionate la solicitarea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, pentru a fi folosite exclusiv de minister
  • Cristian Gherghe: Nu am avut nici un contract, nu am lucrat cu ministerul. Am vazut doar stirea undeva pe Internet si am inregistrat domeniul. Mi s-a parut o oportunitate de bussines
  • Vezi in articol cum a inregistrat ministerul turismului, dupa o ancheta HotNews.ro, domenii pe internet
La cateva ore dupa ce HotNews.ro a publicat articolul "Un particular a inregistrat domeniul carpathian garden cu o saptamana inainte sa fie lansat", ministerul a emis un comunicat in care sustine ca a apelat la firme specializate pentru rezervarea domeniilor de Internet. "Domeniile au fost achizitionate la solicitarea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, pentru a fi folosite exclusiv de minister", se mai arata in comunicat. Vezi aici comunicatul

Directorul de comunicare, Loredana Tifiniuc, sustine ca Ministerul Turismului a apelat la Crossbyte Solutions SRL pentru a inregistra domeniile de Internet pentru a evita birocratia. "Stiti si dumneavoastra cum sunt procedurile, mai birocratice, in institutiile publice. Pot sa va spun ca am fost membru in comisia de receptionare a acestui brand si, da, era normal sa avem niste domenii ale ministerului pe care sa ne promovam brandul", a declarat Loredana Tifiniuc.

Declaratiile ministerului sunt in directa contradictie cu declaratiile facute de actionarul unic al CROSSBYTE SOLUTIONS SRL, Cristian Gherghe. HotNews.ro l-a contactat in cursul diminetii de joi 29 iulie pentru a explica cum a inregistrat domenii continand sintagma carpathian garden cu opt zile inainte ca informatia despre sloganul brandului de tara sa devina public. Domeniile carpathiangarden.ro si carpathiangarden.com apar inregistrate cu data de 21 iulie.

Intrebat daca are vreun contract cu Ministerul Turismului, daca lucreaza cu ministerul sau daca a fost implicat in crearea brandului de tara in vreun fel acesta a declarat urmatoarele:"Nu am avut nici un contract, nu am lucrat cu ministerul. Am vazut doar stirea undeva pe Internet si am inregistrat domeniul. Mi s-a parut o oportunitate de bussines", a declarat Cristian Gherghe.

Fata de aceste declaratii directorul de comunicare al ministerului, Loredana Tifiniuc, a declarat urmatoarele: "Este punctul de vedere al firmei. Sa explice firma cum nu are nici o legatura". Am intrebat reprezentantul ministerului cand s-a incheiat contractul cu CROSSBYTE SOLUTIONS SRL si care este valoarea lui. Reprezentantul ministerului ne-a raspuns ca "aceste informatii pot fi obtinute pe baza unei cereri pe legea 544".

Cum a incercat Ministerul Turismului sa dreaga busuiocul pe net

Reprezentantii ministerului au incercat sa isi repare greseala dupa ce HotNews.ro a publicat ancheta in care aratam ca au uitat sa inregistreze domeniile. Spre exemplu: joi 29 iulie, la ora 10:40, la datele de inregistrare ale domeniului carpathiangarden.ro era mentionata doar compania CROSSBYTE SOLUTIONS SRL si Cristian Gherghe. La cateva ore dupa ancheta HotNews.ro, in dreptul detinatorului domeniului era trecuta CROSSBYTE SOLUTIONS SRL si adaugata Loredana Tifiniuc, directorul de comunicare al ministerului. Altfel spus, ministerul a devenit detinatorul domeniului carpathiangardan.ro si carpathiangarden.com abia dupa ancheta publicata de HotNews.ro, in care aratam ca domeniile au fost inregistrate de un particular, care sustinea ca a gasit sloganul explore carpathian mountain pe net.

Drept dovada, va prezentam capturile foto cu orele la care au fost facute. Vezi mai jos capturile sau descarca-le aici si aici .


 
Carpathiangarden.ro2 Merged
HotNews.ro a aratat in articolul precedent, publicat la ora 13:52, ca explorethecarpathiangarden pe .com, .net, .eu sau .org sunt libere. La scurt timp, ministerul a rezervat aceste domenii. Drept dovada ca domeniile erau libere am realizat o captura foto care demonstreaza ca aceste domenii nu era achizitionate care poate fi descarcata aici . Vedeti mai jos capturile foto care probeaza ca explorethecarpathiangarden pe .com, .net, .eu sau .org erau libere joi dimineata.

Explore the Car Path Ian Garden 1 Merged


Potrivit eurodns.com, domeniul EXPLORETHECARPATHIANGARDEN.ORG a fost achizitionat la ora 12:30 de catre Cristian Gherghe, adica la scurt timp dupa de reporterii HotNews.ro l-au contactat telefonic.

Domeniul explorethecarpathiangarden.eu a fost insa inregistrat joi, 29 iulie, la ora 15:47 de catre  Loredana Tifiniuc directorul de comunicare al ministerului, in nume propriu. Captura foto aici . Ceea ce dovedeste ca ministerul a putut inregistra domenii in cateva minute chiar si fara ajutorul companiei CROSSBYTE SOLUTIONS SRL. Prin urmare, nu e clar de ce ministerul n-a inregistrat din capul locului aceste domenii pe cont propriu, fara sa mai apeleze la firme. La fel s-a intamplat si cu explorethecarpathiangarden pe domeniile .com si .net. Pe de alta parte, directorul de comunicare sustine ca ministerul a inregistrat domeniile prin intermediul companiei CROSSBYTE SOLUTIONS SRL.
  • Publicatia Kamikazeonline.ro a publicat joi, in editia online, un articol in care arata cum una din firmele care au realizat brand-ul turistic, actionara la CSOP, institut de sondare considerat a fi apropiat de PDL: "Taylor Nelson Sofres, una dintre companiile care au cistigat licitatia pentru realizarea brand-ului turistic al Romaniei, este actionara la Centrul pentru Studierea Opiniei si Pietii SRL (CSOP). Potrivit Registrului Comertului, TNS detine 32% din actiunile CSOP. Pentru cei dintre voi care n-au mers la vot in ultimii ani si au schimbat canalul de fiecare data cind se vorbea despre alegeri, CSOP este casa de sondaje a PDL. De exemplu, la ultimele alegeri prezidentiale, CSOP a muncit zi si noapte pentru PDL", scrie kamikazeonline.ro






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















9944 vizualizari

  • -3 (27 voturi)    
    :) (Joi, 29 iulie 2010, 19:46)

    bgd [utilizator]

    Ce tot va bagati voi atata in afacerile dnei Udrea...chiar nu inteleg.
    • +3 (13 voturi)    
      patriciu minte (Vineri, 30 iulie 2010, 0:31)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui bgd

      pnl & psd sint niste hoti care vor sa distruga tara
      • +5 (5 voturi)    
        Comment sters de user (Vineri, 30 iulie 2010, 12:28)

        Mowgli [anonim] i-a raspuns lui gogu

        • -3 (5 voturi)    
          pfff... (Vineri, 30 iulie 2010, 15:08)

          Niggerson [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

          ... pai buei ! astea e afacere personale ! chiar asa ! stati departe de averea dansei !
    • +1 (7 voturi)    
      Nu are voie nimeni sa puna la indoiala (Vineri, 30 iulie 2010, 9:29)

      paliu [anonim] i-a raspuns lui bgd

      cinstea si corectitudinea fecioarei din Plescoi !
      Ea si partidul vegheaza necontenit la propasirea turismului din Romania .
      RUSINE DELATORILOR !
    • +5 (5 voturi)    
      ...:) (Vineri, 30 iulie 2010, 10:47)

      Snake Eyes [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      Mie chiar imi place partea cu gradina Carpatilor,de restu nu prea stiu...
  • 0 (28 voturi)    
    Si ce? (Joi, 29 iulie 2010, 19:52)

    garabetian1 [anonim]

    Cu ce ne incalzeste atata timp cat acesti bani au fost cheltuiti aiurea.Bani imprumutati de la F.M.I pe care noi POPORUL trebuie sai returnam cu DOBANDA.
    • +9 (33 voturi)    
      nu mai mintiti!!! (Joi, 29 iulie 2010, 20:32)

      suca [anonim] i-a raspuns lui garabetian1

      nu sunt bani de la fmi, sunt bani de la ue care nu pot avea alta destinatie.
      sunt bani neramburasbili pe care tu nu-i platesti.
      nu cunoastem otate amanuntele, dar ne-am trezit sa ne dam cu parerea...

      nu stiu, in loc sa fie o zi in care in sfarsit romania are un brand ne tiganim, da ne tiganim pentru tot felul de aberatii.
      ba ca o frunza este furata si doar frunza brusc face milioane de euro.
      ba ca domaniile de internet (???) nu au fost inregistrate. o stangacie, dar nu un cap de tara.
      ba ca nu avem drumuri si nu aveam nevoie de un brand de tara. cati va platiti rovignetele ca sa avem drumuri? toti, nu???
      ba ca udrea isi face campanie pe banii nostri

      mai oamenilor, cu toate stangaciile din acest proiect, hai sa vedem si partea plina a paharului. hai sa fim si noi o data mandrii ca suntem romani.

      nu romii ne fac de ras prin franta sau spania sau italia. noi ne facem singuri de ras.
      putea sa fie cea mai ieftina campanie, chiar sa ne plateasca sa ne-o faca.
      putea sa fie imaginatia imaginatiilor si frunza frunzelor neinventate pana acum
      putea sa faca campania, nu udrea, ci crin sau geoana sau nastase.
      putema sa aven milioane de km de autostrazi si drumuri fara gropi.
      puteam sa avem padurile cele mai dese si mai frumoase din lume.
      daca noi stam si carcotim pentru orice, si nu o facem civilizat ci ne vede o europa intreaga, pai mai avem pretentia ca restul tarilor sa nu rada de noi in privinta romilor? pai cu ce suntem noi mai breji???

      incepe sa-mi fie rusine ca sunt roman... pe bune...(editat de HotNews.ro)
      • +5 (15 voturi)    
        Ce brand? (Joi, 29 iulie 2010, 22:25)

        Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui suca

        Brandul e problema turismului din Romania?
        • +4 (6 voturi)    
          Brandul este important (Vineri, 30 iulie 2010, 9:21)

          Cata [anonim] i-a raspuns lui Orpheus

          In orice afacere , inclusiv in turism brandul este foarte important, un brand puternic si bine gandit vinde mai multe produse proaste si mai scumpe decat un brand slab care a re produse de calitate.
          De exemplu Mc Donalds au produse foarte proaste dar datorita brandului vnad mult mai scump si mai mult decat alte restaurante foarte bune
          • -1 (5 voturi)    
            Doamne (Vineri, 30 iulie 2010, 10:27)

            Nastratin [anonim] i-a raspuns lui Cata

            Monsher esti ... ! Pai Mc Donalds are strazi, case, frigidere, cuptoare, scaune, mese, aer conditionat, servicii ... in alta ordine de ideei infrastructura. Apoi isi vinde f. ieftin produsele (nu stiu de unde ai scos tu scump). De proasta calitate sau buna asta e discutabil. Ca gust sunt bune, nutritiv poate nu cele mai indicate. Pai tu compari Mc. Donalds cu un Gratar in padure caruia in primul rand ii trebuie un brand si un slogan. Acu nu ca n-ar fi bune si astea. E bun si-un slogan acolo. Problema e comparatia ta cretinoida.
            • +2 (2 voturi)    
              LUI NASTRATIN (Sâmbătă, 31 iulie 2010, 13:52)

              carat [utilizator] i-a raspuns lui Nastratin

              Ai mare dreptate ! Comparatia est cretinoida. Niciodata nu se va putea compara o mancare facuta din produse naturale sau cu un gratar facut pe jar de lemn cu E-urile si chimicalele din carnea AR-TI-FI-CI-A-LA si cartofii modificati genetic de la Mc. Donalds asortate cu coloranti frumos mirositori.
              • 0 (0 voturi)    
                Yo, man ! (Sâmbătă, 31 iulie 2010, 15:44)

                prastia cu luneta [anonim] i-a raspuns lui carat

                Ai intrat si aici, pe ziare.com nu mai avea loc ! :-D
                Acum se poate face turism in Romania ca avem infrastructura la greu autostrazii cu telefoane de urgenta, restaurante, dispensare, pct de prim-ajutor, etc.
                Turismul nu reprezinta o industrie care sa scoata Romania din criza e doar o parte dintr-un intreg care trebuie sa functioneze sincronizat, cum pe la noi asta e cu cantec se agita ministerul ca sifonul degeaba.
                Celelalte campanii cum au decurs ? Inclin sa cred ca si asta va avea aceeasi soarta .
      • +4 (10 voturi)    
        bani de la ue? (Vineri, 30 iulie 2010, 1:19)

        cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui suca

        si bani de la ue de unde apar?
        Nu da romania bani catre UE care ii platim tot noi?
        Ca ar fi trebuit sa luam mai mult decat dam e altceva. Dar cum nu facem asta, sunt tot banii nostri.
        • 0 (4 voturi)    
          nu ai aflat inca? (Vineri, 30 iulie 2010, 7:24)

          bula [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

          deturnarea banilor in alte scopuri se numeste DELAPIDARE si se pedepseste penal si nu numai de azi in RO. Nu ai voie nici sa cumperi hartie igienica cu banii alocati de UE pt promovarea turismului. Banii de la UE sau sunt folositi pt. ce s-a alocat sau se returneaza integral la UE. Asupra contributiei RO la cazanul comun al UE nu hotarasti nici tu, nici cel ce te-a instruit/informat nici iRealitatea TV nici Antena 3, ci parlamentul european si CE.
          • +1 (1 vot)    
            pe sistem (Vineri, 30 iulie 2010, 13:03)

            adrian [anonim] i-a raspuns lui bula

            ce va pasa ma voua ca pdl fura de la UE? ca nu fura de la voi.
            banuiesc ca achizitionarea la suprapret a unor produse se pedepseste si in ue si in ro si peste tot
      • +1 (5 voturi)    
        esti... (Vineri, 30 iulie 2010, 7:02)

        adib [anonim] i-a raspuns lui suca

        ruda cu Udrea ? sau esti chiar ea ? Cit de idiot trebuie sa fi sa faci un "brand" de tara - fix de asta avea nevoie turismul romanesc, nu de drumuri, inchideri de cocine (cica restaurante si terase) pe litoral si la muinte - si sa nu-ti iei domeniile de pe net. Cretinii de acolo ce vor face pentru promovare, merg ci flayer-ul in mina pe strada si-l impart trecatorilor ??
      • +1 (5 voturi)    
        esti naiv (Vineri, 30 iulie 2010, 8:32)

        kitto [utilizator] i-a raspuns lui suca

        esti naiv moncher..toti banii pe care-i primim de la ue sunt banii cu care noi contribuim..nu sunt bani primiti degeaba
      • +1 (3 voturi)    
        Raspuns. (Vineri, 30 iulie 2010, 9:48)

        garabetian1 [anonim] i-a raspuns lui suca

        In legatura cu bani am gresit da nu sunt de la F.M.I .Dar si chiar daca sunt din bani de la U.E tot BANI nostri sunt pentru ca oricum ca stat mebru COTIZAM cu mult mai mult din ceea ce p
        primim.In rest nu am ce-ti raspunde ca practic nu ar trebui sa-mi pese.Sunt plecat cu mult inainte de 1989 iar pe ce cheltuiti voi bani si in ce rahat ati intrat ma doare ca sunteti ORBI numai Romania face ce face si nu face NIMIC pentru binele POPORULUI.Sunt Armean de natie dar sunt nascut in ROMANIA nu am acceptat sa traiesc sub DICTATURA iar cand acazut Ceausescu am sperat ca sa ma intorc dar directia in care se indreapta Romania e total gresita iar in ultimi 20 de ani bani au fost aspirati de anumite persoane pe care tot POPORUL trebuie sa faca sacrificii ca sa-i dea inapoi
      • 0 (2 voturi)    
        brand (Vineri, 30 iulie 2010, 10:03)

        bc [anonim] i-a raspuns lui suca

        nene. las-o jos ca macanesti. esti de-ai lor. se vede de la o posta ca le tii partea.
      • 0 (4 voturi)    
        BA II PLATIM (Vineri, 30 iulie 2010, 10:07)

        Iuliana [anonim] i-a raspuns lui suca

        NOI platim "taxa" la UE 1 miliard si ceva de euro pe an...
      • +1 (1 vot)    
        esti superficial (Vineri, 30 iulie 2010, 10:21)

        nastratin [anonim] i-a raspuns lui suca

        "sunt bani neramburasbili pe care tu nu-i platesti" zici tu care-ti dai cu parerea in fasole. Cand o afla UE ca banii de pe proiect s-au dus pe o frunza care in mod normal costa 1 RON ... dupa parearea ta, cat o sa plateasca aceasta tzara? Cat sa mai platim pentru idioti, pentru furturi, pentru prosti, pentru smecheri, facute pe fatza. In acest moment furtul si infractionalitatea sunt legi de stat. Domnule Suca, dumneata cant o sa tre trezesti sau nu cumva o duci bineee! Macar ti-e rusine ca esti roman. Pai ce sa-ti zic: Rusine sa-ti fie!
      • +2 (2 voturi)    
        inainte de comentarii,te rog sa te informezi dle (Vineri, 30 iulie 2010, 10:40)

        GP [anonim] i-a raspuns lui suca

        cand romanica participa la fondurile europene cu10 mld euro, ni se aloca 8 mld euro si reusim sa dezvoltam proiecte de doi lei, se cheama ca bruma de bani europeni nu sunt ai nostrii ci ay\u cazut din cer,hai sa fim seriosi.
      • +1 (1 vot)    
        cine a gresit sa plateasca (Vineri, 30 iulie 2010, 15:28)

        bongo [anonim] i-a raspuns lui suca

        te contrazic. Nu e vorba de stangacii, ci de incompetenta. E vorba de brandul unei tari, nu al unei firme. Pentru ca Udrea nu are capacitatea sa managerieze ministerul pe care il conduce platim toti. Comisia ce s-a ocupat de brand a gresit ca nu a rezervat domeniile respective de internet. Nu poti face asa erori cand e vorba de sute de mii de euro. Cei din comisie pentru ce sunt platiti?
        Sa fie angajati oameni competenti, profesionisti, iar cei care au gresit sa plateasca, sa fie dati afara (oricum e nevoie de reduceri de personal la stat, nu?).
        Iar in franta, italia sau alte tari, atat tiganii, cat si romanii fac prostii, nu doar unii sau altii.
        Cu un aspect sunt de acord cu tine: nu luam atitudine. De aceea Udrea, Boc, Berceanu, Basescu, Geoana, Ponta sau Crin isi permit sa faca ce vor in tara asta.
    • 0 (0 voturi)    
      Mediocritatea ne mananca (Vineri, 30 iulie 2010, 8:47)

      Ronin [utilizator] i-a raspuns lui garabetian1

      Daca va informati mai atent ve-ti observa ca astia sunt bani europeni nerambursabili cu destinatie speciala: in cazu` asta turismu`. Deci furtul banilor de la FMI cautati-l in alta parte. Pentru ca de manarit se manareste la greu.
  • +3 (15 voturi)    
    in mod clar, e furt de proprietate intelectuala (Joi, 29 iulie 2010, 20:00)

    Eneas [anonim]

    Orice creatie intelectuala originala (literara, artistica sau tehnica) constituie un bun al celui care a generat-o. Astfel de bunuri pot avea o valoare foarte mare, motiv pentru care trebuie protejate. Principalele modalitati de protectie a proprietatii intelectuale sunt brevetele (pentru inventii), marcile si copyright-ul (pentru operele literare, software etc.). Riscul de furt al proprietatii intelectuale a crescut odata cu expansiunea computerelor si a Internetului, care faciliteaza gasirea si reproducerea informatiilor, in special al celor din domeniul divertismentului (filme si muzica).

    In fiecare tara exista institutii specializate care se ocupa cu protectia proprietatii intelectuale. In Romania, institutiile abilitate prin lege sa faca acest lucru sunt Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) si Organizatia Romana pentru Drepturi de Autor (ORDA). La nivel mondial, WIPO (Organizatia Mondiala pentru Proprietate Intelectuala) coordoneaza eforturile de protectie a drepturilor intelectuale.

    smecherasul Cristian Gherghe a aflat de carpathian garden printro pasarica,printrun organ,si a fugit la OSIM!
    acum e de aflat de unde a zburat informatia confidentiala in intelectul lui Gherghe!
    • +14 (16 voturi)    
      - (Joi, 29 iulie 2010, 20:15)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      domeniile web nu se inregistreaza la osim...
    • +13 (17 voturi)    
      cate minciuni (Joi, 29 iulie 2010, 20:35)

      suca [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      mai nene, a inregistrat un domeniu, nu a inregistrat sloganul la osim.
      n-au nici-o legatura una cu alta.
      nu mai mintiti...

      e ca si cum eu stiind ca ford vrea sa vina in Romania, cu juma de an inainte rezerv domeniul www.ford.ro. dar asta nu inseamna ca am drepturi pe bradul ford.

      nu mai spuneti aberatii!!!
    • +1 (1 vot)    
      ABSOLUT! (Vineri, 30 iulie 2010, 7:27)

      prudent [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      fie din interiorul birocratiei de stat (acea birocratie atat de laudata de sefii sindicali) fie de la OSIM unde vreun smecheras a vazut o oportunitate de smen. Furt pe fatza, sa vina parchetul si sa afle cum. Iar daca e vreo coditza de presa pe acolo, ca sa se poata face un nou scandal nu m-ar mira cu nimic. Ca si vreo coditza de mogulas care a intarziat inregistrarea la OSIM ca sa se poata face smenul.
    • 0 (0 voturi)    
      nu e furt dle, e agrement (Vineri, 30 iulie 2010, 10:56)

      GP [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      e posibil sa aflam ca informatiile sunt servite din interior in scopul fructificarii "reciproc avantajoase".accesu la informatie "costa", ghici cine plateste? eu stiu cine castiga.
  • -2 (14 voturi)    
    - (Joi, 29 iulie 2010, 20:05)

    Constantin [anonim]

    Ciudat stil de a face o ancheta are hotnews...

    Eu vad ca carpathiangarden.ro este inregistrat de Loredana Tifiniuc, adresa de e-mail este ce-a de la mdrt, ns-urile la fel... chiar nu inteleg unde vreti sa ajungeti cu articolul asta...

    Nu inteleg de ce luati acum la puricat toate tld-urile... vreti ca ministerul sa cumpere tot ce prinde... toate combinatiile de cuvinte, toate tld-urile?
    • +2 (4 voturi)    
      pai, tocmai (Joi, 29 iulie 2010, 20:47)

      Kor [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      Zo1: Minsterul Turismului angajeaza si plateste o firma sa-i rezerve niste domenii web.
      Zo2: Firma aia se face ca ploua
      Zo3: Angajata Ministerului rezerva pe numele ei domeniu, lucru pe care il putea face bine mersi inca de la inceput.

      Stii cat costa un domeniu web? De la vreo 50 USD/ viata pana la cateva zeci de euro/an. Stii cat a platit Ministerul firmei respective ca sa-i rezerve domeniile? Ei, uite, asta as vrea sa stiu si eu. :) Punem pariu ca are cateva zerouri, suma aia?
  • +6 (8 voturi)    
    Ar trebui să fie uşor... (Joi, 29 iulie 2010, 20:07)

    Adrian [anonim]

    .. să se descopere dacă ministerul are dreptate. Să ne arate contractul pe care îl are cu firma Crossbyte Solutions şi aia este. Nu văd ce atâtea întrebări, dacă ministerul are acest contract (cu toate că eu sunt convins că nu are) să-l scoată şi să-l arate pentru că nu-mi imaginez cum această firmă ar rezerva un nume în numele ministerului fără un contract (nu mai zic de faptul că mi se pare aiuritor să pui o firmă să-ţi rezerve un domeniu când durează fix 5 min să faci această rezervăre şi costa vreo 60 de dolari, parcă). Mie mi-e cam silă de sistemul ăsta comunist în care ministerul nu vrea să-şi asume că el sau firma care se ocupă de brandul de ţară nu s-a gândit la domeniile astea de internet. Ce mare lucru să zici: da, nu ne-am dat seama, am contactat firma Crossbyte Solutions şi de azi domeniile ne aparţin. Cu riscul să-mi sară unii în cap trebuie să vă spun că nu-mi miroase a bună cu lenuţa noastră de la minister, prea e vanitoasă, astea sunt apucături de om limitat.
    • +3 (7 voturi)    
      - (Joi, 29 iulie 2010, 20:20)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      Pai asta au si spus... ca au contractat procesul de inregistrare a domeniului la Crossbyte Solutions, firma care probabil ca face si websiteul.

      Probabil nu exista un contract direct cu Crossbye Solutions, fiind un contract mare pentru brand, restul fiind subcontractat si daca o luam pe aceasta ipoteza... da, el nu are contract cu ministerul, are contract cu societatea care a luat tot contractul.
  • -1 (5 voturi)    
    Da, da... (Joi, 29 iulie 2010, 20:10)

    valika [utilizator]

    Si credeti ca Nea Gheorghe o sa inteleaga ceva? O sa inteleaga ca Udrea si ai ei s-au miscat repede si cu talent, si o sa-i voteze si data "aviatoare"!
  • +8 (10 voturi)    
    mdaa....sa nu iti vina dracii?? (Joi, 29 iulie 2010, 20:15)

    cristi [anonim]

    "Stiti si dumneavoastra cum sunt procedurile, mai birocratice, in institutiile publice.." ..alea unde sunteti voi angajati si pe care voi le conduceti,nu???
  • +10 (10 voturi)    
    inregistrare domeniu (Joi, 29 iulie 2010, 20:20)

    Kor [anonim]

    Frate, ce s-a intamplat nu mai e o chestie birocratica. Ori e prostie curata ori e hotie.

    Daca un domeniu e liber, nu-ti ia mai mult de juma' de ora sa ti-l rezervi, online, direct la RNC, ca persoana fizica, juridica, sau ca ce vreti voi. Poti sa-l platesti tot on-line, dar hai sa zicem ca ministerul e mai greoi. Pana scrie o adresa, pana face actele... In fine, sa zicem ca dureaza o zi. Bun, asta e plata, dar rezervarea? O jumatate de ora, nu mai mult (cofee break included) :)

    La ce mama draq sa apelezi la o firma de consultanta ca sa-ti rezolve un lucru mai mult decat elementar?
  • +4 (6 voturi)    
    dupa (Joi, 29 iulie 2010, 20:25)

    salvador [anonim]

    dupa modelul din zilele astea..
    intai sa vina turistii si pe urma asiguram conditii..secventa 2 ..intai publicam dupa inregistram ce se mai poate inregistra..
    totusi ma grabesc si eu un pic ...al naibi tren pleaca si nu ma ia ..gradina noastra e plina de legume culmea e ca rasar numai prin institutiile statului..
  • +4 (6 voturi)    
    CUM CINE MINTE (Joi, 29 iulie 2010, 20:29)

    HESS [anonim]

    Toti.La streang cu ei.Cine mai pune valoare pe vorbele puliticieniilor trebuie sa fie cazut in cap.Maestrii minciunii .In 20 de ani au devenit specialisti.Pot induce in eroare si detectorul de minciuni cel mai performant.
  • 0 (8 voturi)    
    un altfel de CV al Elenei Udrea (Joi, 29 iulie 2010, 20:53)

    daniel [anonim]

    Parcursul de viata al acestei femei fatale: jurista blonda tipica, mediocra, absolventa de ceva la mana a doua, s-a lipit de cine trebuia aka de unu' mai in varsta decat ea si cu bani; respectivul, Cocosila, devenit sotul prestidigitatoarei nocturne, prin relatiile sale de tip combinatorica damboviteana, a ajutat-o sa se angajeze, sa aiba primele procese, sa-si permita un cabinet, sa cunoasca persoane influente, sa intre in lumea buna si chiar sa reprezinte RA-APPS-ul; apoi, probabil tot printr-o relatie, a fost atrasa intr-un partid politic, i s-a promis un post de consilier general al Capitalei, a intrat pe lista; a trecut, in ordine, prin UFD, PNL si PD, pana cand si-a intalnit marea dragoste, pe marinerul care a adorat-o din prima clipa'; care mariner, baiat finut, a tras-o tot mai aproape de pupa lui, pana cand a numit-o sefa a Cancelariei Prezidentiale, dupa ce primul din urma a devenit prese-premierul si ayatollah-ul Romaniei, acordandu-i primei blonde a tarii acces la documentele cele mai severe si mai stricte ale statului roman, secrete de stat de importanta deosebita.

    Mai departe, cunoasteti drumul. Ministra, ministresa, protejata Marelui Carmaci si blonda devenita a tuturor, un simbol national si un exemplu pentru tinerele fete despre cum trebuie sa te descurci in viata; cunosti pe cine trebuie, ii faci ochi dulci, apoi acces la conturi, combinatii, invarteli, lume buna, contracte, bani garla, functii, onoruri, toale, mistouri.
  • +5 (5 voturi)    
    Deruta la Ministerul Dezvoltarii Rurale si Turismu (Joi, 29 iulie 2010, 21:26)

    Optimal Media [anonim]

    Cititi si materialul Optimal Media. Am ajuns la aceleasi concluzii. In plus, noi am probat ca domeniul explorethecarpathiangarden.com a fost cumparat astazi.
    http://www.optimalmedia.ro/stire-anchete/deruta-ministerul-dezvoltarii-regionale-si-turismului-in-goana-dupa-cumparea-domeniilor-explore-the-carpathian-garden/2473
    • +1 (1 vot)    
      CRASA INCOMPETENTA SI MINCIUNA VIZIBILA (Vineri, 30 iulie 2010, 10:38)

      Ioan Cepaliga [utilizator] i-a raspuns lui Optimal Media

      pe langa incompetenta "vizibila din avion" se mai si minte cu o nerusinare de infractor versat. orice copil cu inclinatii spre informatica stie cum se inregistreaza un domeniu dar la nivel de ministru al turismului nu cand sunt atatea oferte de turism ce se promoveaza online. nu cunosc nici abc-ul.
      este strigator la cer cum acest sistem de impostori domina viata politica si ocupa functii decizionale in stat. aceasta este adevarata cauza a imaginii negative ce ne-o cream si la extern, incompetenta lor.
      in loc sa recepteze ca un srijin binevenit sesizarea hotnews si sa corecteze functiile ce produc incompetenta ei se comporta ca cel mai de jos hot, hotul de buzunare care cu tupeu de "expert" striga prindeti hotul.
      si atunci ma intreb retoric "cand scapam de aceste specimene ce ne distrug in profunzime viitorul nostru si al copiilor nostri, specimene tinute pe bani publici?!".
  • +5 (9 voturi)    
    Sa cada capul fripturistilor! (Joi, 29 iulie 2010, 21:59)

    w0land [anonim]

    In frunte cu matroana. Am zis! :)
  • +3 (3 voturi)    
    eu (Joi, 29 iulie 2010, 23:01)

    eu [anonim]

    Din cate stiu in Europa si in Romania cine cumpara un domeniu are dreptul de a utiliza acel domeniu dar nu este Posesorul aceluia. A fost un caz cand cineva a inregistrat dacia.ro si a trebuit sa predea domeniul firmei care acest nume.
    In lume sunt suficiente cazuri asemanatoare.
    Doar in .ro e haos.
    • +4 (4 voturi)    
      Gresit , mai informeaza-te (Joi, 29 iulie 2010, 23:17)

      LeeView [anonim] i-a raspuns lui eu

      Nu e nici un "haos" cu domeniile .ro

      Domeniul .ro se poate pierde relativ usor cu o hotarare judecatoreasca. Iar pana la sentinta definitiva poti obtine dreptul de suspendare al domeniului. Spre examplu, iti poti pierde dreptul si doar daca incerci sa il vinzi. Daca deti un "brand" inregistrat la osim si altcineva detine domeniul cu acel brand sunt sanse foarte mari sa il obtii.

      Daca vrei "haos" , incearca sa obtii un domeniu .com sau .net detinut de altcineva. Poti sa ai brandul si tatuat pe piele, te poate chema si mercede si ford si cine mai vrei tu. Exista o singura metoda. Sa-i platesti celuilalt cat cere, chiar daca cere milioane de USD.
  • +2 (4 voturi)    
    romanu nu se dezminte (Joi, 29 iulie 2010, 23:40)

    ng [anonim]

    oare astia au devenit asa de experti la furat ca nu-i mai sperie nici faptul ca banii sint de la ue?..ha ha ha... sa te tii frate de-acu-ncolo....cred ca o sa ne sutuie astia din ue cit de curind...da voi sa aveti grija de parutu lins a lu; elenuca
  • +1 (1 vot)    
    no comment (Vineri, 30 iulie 2010, 0:12)

    un dezamagit [anonim]

    prea multa mizerie ..
    va rog sa pretuiti ceea ce merita

    http://www.gheorghezamfir.eu/
  • +4 (6 voturi)    
    chelului ii cresc frunze-n k,,, (Vineri, 30 iulie 2010, 0:26)

    Dedalus [anonim]

    "Scrisul de mână “România” nu este un font, ci un desen creat în mod special
    pentru România, ce exprimă o personalitate unică bazată pe autenticitate şi
    originalitate. Toate cele 3 elemente de diferenţiere au fost luate în considerare
    în procesul de creaţie:"

    Din 23 de slide-uri, 12-13 sunt generalitati, cateva sunt despre consortiu.

    Frunzulita aia e explicata de zici ca a fost desenata de Dali care a si facut parte din echipa...

    Udrea si ai ei, beneficiind de ajutorul legislatiei modificate special pentru a sprijini trucarea licitatiilor, au reusit sa cheltuie un milion de eur pe ceva ce face cu bataie 20,000 de eur.

    Asta e o mare perfomanta, asa ca o propun chiar pe Udrea ca brand. Nu stiu cat costa, dar,,,
    • 0 (0 voturi)    
      sunt bani de la UE (Vineri, 30 iulie 2010, 7:32)

      bula [anonim] i-a raspuns lui Dedalus

      si licitatia e internationala (presupun ca e o conditie). Deci unde este trucarea? Ca unii din RO ar fi vrut sa ia contractul cu mai putina licitatie asta se poate.
      • +1 (1 vot)    
        explicatii (Vineri, 30 iulie 2010, 15:50)

        Dedalus [anonim] i-a raspuns lui bula

        Criteriile de eligibilitate si factorii de evaluare sunt pusi in acest caz de romani.

        ORICE om care se ocupa de licitatii iti va spune ca in acest moment poti pune conditii si factori care sa conduca spre cine vrei tu si sa mai pastreze si pretul nemicsorat, totul LEGAL.

        Supraestiamrea si dedicatia sunt interzise in toatele legile Statelor Membre. Mai putin in cea din Romania.

        Licitatia s-a condus dupa legea din Romania, prevederile Directivei fiind mult prea largi pentru a servi la ceva in astfel de cazuri.

        Contractul valoreza cu bataie 20.000 EUR. Hai sa zicem ca mai pui diverse sosuri in el si ajungi la 100.000 EUR.

        Daca nu s-ar fi pus (pseudo) "conditii" si factorul pret ar fi fost decisiv si daca legea romana nu ar fi total defavoabila stabilirii pretului corect in licitatie, cam la atat s-ar fi ajuns: maxim 100,000 EUR, cel mai probabil 20-30.000 EUR.

        Dedicatiile din lictatii presupun metoda, cunaostere a detaliilor si smekeriilor de rigoare, in asa fel incat sa te folosesti de lege, nu sa o incalci. Cum sa faca asta, a invatat tot romanul de un an- doi incoace. Si legea s-a tot modificat pentru a inlatura obstacolele in calea acestor aranjamente.

        A doua problema este a lipsei controlului asurpa serviciilor. Functionarii odata ce au pus conditii "asiguaratorii" nu mai verifica serviciile, spunind "Stiu ei ce sa faca!"

        Banii "de la UE" cum au spus multi pe aici sunt de fapt ai nostri, pentru ca si noi cotizam la bugetul UE.
  • 0 (2 voturi)    
    Efectul (Vineri, 30 iulie 2010, 0:32)

    Liovet H. [anonim]

    acestei asa zise promovari a turismului romanesc si a Romaniei este acelasi pe care au contat acesti dispretuitori de tara . Un scandal ca la mahala provocat de "pretuirea" pe care o au actualii alesi fata de Romania , fata de profesionistii romani si fata de acest popor. Un minister se presupune ca ar ar trebui sa aiba angajati doar PROFESIONISTI - nu niste PRADATORI si ageamii care sunt buni numai de vorbe si smenuieli. Am vazut niste personaje - angajate ale acestui minister ce aparau cu disperare o MARE CACIALMA - fosti activisti pe vremuri ai UTC-ului...Oare au vreo legatura cu vechiul activist ce astazi este cica "prim ministru" ? ROMANIA are cei mai buni profesionisti in domeniul IT si a realizarii de sit-uri - dar profesionistii sunt TOTAL IGNORATI de aceasta cohorta de smanglitori care ne conduc astazi. Se acopera unii pe altii cu aceleasi penibile explicatii si dispret.
  • 0 (4 voturi)    
    profesionistii lui peste (Vineri, 30 iulie 2010, 1:56)

    bula [anonim]

    oriunde inlumea asta ar fi cazut ceva capete
    . la noi, statul e taraba fiecaruia. cine plateste? ursul...ala care e obligat de stat...
  • 0 (0 voturi)    
    TURISM ??? (Vineri, 30 iulie 2010, 7:39)

    ALIN [anonim]

    Este o bataie de joc....De brand avem noi nevoie ??? Cred ca avem nevoie de hoteluri curate, personal amabil,preturi accesibile..si, alte alea de genul asta...Restul, ca s-au cheltuit bani publici, pe un moft prea scump....este tipic pentru noi...Aruncati o privire pe la altii, cum inteleg sa faca ei turism...numai asa de idee...
    Pe turist il intereseaza sa vada ca este servit frumos, ca are conditii sa revina, fara sa fie jecmanit ...In rest i se faaalfaie de dreptul intelectual asupra .ro, sau .org....A fost o carpeala totul, nimic organizat si facut cu inteligenta....
  • 0 (0 voturi)    
    Uitati aici datele complete ale domeniului (inform (Vineri, 30 iulie 2010, 7:51)

    Robert [anonim]

    Domain Name: CARPATHIANGARDEN.COM
    Registrar: MONIKER

    Registrant [2996910]:
    Loredana Tifiniuc loredana.tifiniuc@mdrt.ro
    MDRT
    Apolodor 17 Sector 5
    Bucharest
    Bucharest

    RO

    Administrative Contact [2996910]:
    Loredana Tifiniuc loredana.tifiniuc@mdrt.ro
    MDRT
    Apolodor 17 Sector 5
    Bucharest
    Bucharest

    RO
    Phone: +40.0372111459

    Billing Contact [2996910]:
    Loredana Tifiniuc loredana.tifiniuc@mdrt.ro
    MDRT
    Apolodor 17 Sector 5
    Bucharest
    Bucharest

    RO
    Phone: +40.0372111459

    Technical Contact [2996910]:
    Loredana Tifiniuc loredana.tifiniuc@mdrt.ro
    MDRT
    Apolodor 17 Sector 5
    Bucharest
    Bucharest
  • +1 (1 vot)    
    Tara lu Peste prajit (Vineri, 30 iulie 2010, 8:17)

    Loredanul [anonim]

    Ageamii si prostalani sunt astia de la minster. Si daca o concediaza pe Loredana, al cui ramane domeniul? S-a intalnit hotul cu prostul. Poate ar trebui facuta o rezervatie c din astia sa vina turistii sa vada. Succes garantat.
  • 0 (0 voturi)    
    ALTA ESTE PROBLEMA (Vineri, 30 iulie 2010, 9:03)

    un cetatean [anonim]

    Toată clasa noastră politică îşi bate joc de noi. Ei se îmbogăţesc dar ceea ce este mai rău este că nu vor să facă nimic bun - nimic pentru acest popor. Au făcut averi ce nu le pot justifica sub nici o formă - nu mai au frică pentru că nici nu mai are cine să îi controleze şi să îi tragă de mânecă. Deci ce ne rămâne - să vrem să schimbăm toată de la clasa politică. Nu ştiu din păcate câţi din oamenii realmente decenţi ar avea curaj să intre în acest "vârtej". Şi înainte (mă refer înainte de comunism) s-au întâmplat şi nu toate bune, dar mai apărea câte un om sclipitor un Titulescu , un Brătianu... dar acum din groapă în hău. E jale dacă nu vom schimba toată clasa politică învechită - întinerită cam tot pe acolo, toţi o apă şi-un pământ. Dar noi suferim şi alţii râd de noi deşi profită din plin. Deci SCHIMBARE !
  • 0 (0 voturi)    
    razbelul frunzei (Vineri, 30 iulie 2010, 9:05)

    ovi [anonim]

    in tara asta nici sa se deseneze o frunza nu este posibil fara scandal. suntem mai mult decat penibili. avem conducatarii pe care ii meritam ( putere + opozitie ) , la fel si pt jurnalisti. niste oameni de 2 lei. ca noi toti de altfel :)
  • 0 (0 voturi)    
    pica frunza (Vineri, 30 iulie 2010, 9:09)

    iona [anonim]

    Ce lucru mare la rtistii romani!.... Au prevazut scandalul de mult.... Ascultati:
    http://www.trilulilu.ro/publisher/ccbf6db033ae89
  • -3 (3 voturi)    
    lucreaza cu emailuri (Vineri, 30 iulie 2010, 9:20)

    maty [anonim]

    Vrei sa faci bani dar nu-ti place sa umbli la interviuri si sa dai de sefi uraciosi? Vrei sa fii liber in graficul de munca, dar sa ai un salariu stabil si bun? Vrei sa stai acasa si sa lucrezi si asta sa nu iti afecteze veniturile? Atunci ai nevoie de lucrul pe care eu ti-l ofer. Nici un fel de inselatorie, sponsorizare de inceput, sau taza de start in afaceri...Pentru doar 3-4 ore de lucru pe zi poti castiga 75-1000$ pe saptamana si mai mult daca lucrezi mai mult.Ce iti trebuie? Internet si calculator conectat la retea si un minim de cunostinte in accesari de site-uri on-line...restul, depinde doar de tine si de cat de multa staruinta iti dai. Lucrul e mai mult legat cu casuta de e-mail. Pentru informatii suplimentare, trimite-ti un e-mail cu subiectul "LUCRU" pe adresa de mail : mateescu-gh@hotmail.com
  • 0 (0 voturi)    
    aia e frunza de otetar, nu de palmier! (Vineri, 30 iulie 2010, 9:31)

    dion [utilizator]

    Avem verde pentru energie, prospetime si speranta.
    Verde pentru innoirea RO pe care o asteptam cu totii. Pentru renastere.
    Avem frunza de otetar pentru ca suntem romani. (sic!)
    Pentru ca frunza de otetar inseamna onestitate, perenitate si stabilitate.
    Frunza de otetar, pentru Romania!

    LOL LOL LOL
  • +1 (1 vot)    
    au incercat (Vineri, 30 iulie 2010, 9:32)

    mitica [anonim]

    Probabil au incercat si ei o combinatie cu domeniul .ro, dar au dat inapoi cand a aflat presa.
    Ori chiar le-a iesit combinatia (se va afla cand va fi comunicat pretul de achizitie al domeniului .ro)
    Sper ca tara asta sa dea faliment si sa o cumpere nemtii, ca nu am stiut decat sa furam sau sa fim sclavi.
  • +1 (1 vot)    
    brandu' (Vineri, 30 iulie 2010, 9:55)

    geo12 [utilizator]

    postez si eu un comentariu al cuiva de pe alt site in care imi regasesc si eu ideile:
    "sa ne imaginam ca am fi niste turisti straini(de preferat atat de straini incat nici sa nu stim unde e romania pe harta).
    si vezi tu ca vine o duduie tinerica care te invita sa vizitezi "carpathian garden". ca orice om normal la cap, dai o cautare de poze pe net. va garantez ca nu exista asa ceva. adica, ce ai putea sa gasesti? ca daca zici " la delta de danube" sau "le praf de bucharest" poate iti apare ceva pe monitor. dar asa...?
    si, hai sa zicem ca esti suficient de zurliu si total strain de ce inseamna rromani (adica sa nu fii din italia,spania ca atunci esti sigur suprasaturat de "les enfants du carpathian garden") si te urci in avion, si aterizezi la otopeni sau baneasa...care garden?? ca innebunesti in trafic...claxoane, semne obscene...trafic blocat, ***** care iti arunca zoaie pe parbriz, maidanezi care defileaza cate 10 in haita...wtf?! te gandesti ca poate de pe trotuar se vede altfel: scuipati la fiecare pas, gume aruncate, cacareze de caini, mucuri de tigara..curat garden...
    eu zic ca ar fi avut un succes IMENS daca le zicea pe sleau si facea niste pliante cu malul marii si punea niste panouri imense pe care sa scrie "only 50Km to Albena!"
  • 0 (0 voturi)    
    brand turism (Vineri, 30 iulie 2010, 10:00)

    bc [anonim]

    iata cum udrea nu se deosebeste cu niimic de madam ritzi iacob. ambele cheltuiesc banii publici in dispretul platitorului romam de impozite. da pt ca din banii platitorului roman, se cotizeaza la ue. spune-mi ce cheltuieli in dispretul romanului faci ca sa-ti spun ca esti politician roman. un lucru e clar pdl, psd, pnl trebuie sa ne lase in pace .trbuie sa importam politicieni si guvernanti adevarati. cu astia, copiii copiilor, copiilor nostri, vor plati dobanzi la imrumuturi prostesti.
  • 0 (0 voturi)    
    logo :) -> pfuuu cata chinuiala... a meritat 800K (Vineri, 30 iulie 2010, 10:08)

    sycka [anonim]

    http://www.istockphoto.com/stock-illustration-6073738-green-symbols.php
  • 0 (0 voturi)    
    CINEVA DIN MINISTER (Vineri, 30 iulie 2010, 10:12)

    Iuliana [anonim]

    sau cineva care s-a ocupat de "brand" a fasait sloganul la niste "prieteni" si GATA, s-a rezervat de cine trebuie. Cred ca ministerul (adica NOI) a cumparat in final foarte scump acele domenii.
  • -1 (1 vot)    
    Scopul acestui scandal (Vineri, 30 iulie 2010, 10:39)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    este zdrobirea Elenei Udrea.

    Toata reteaua Adevarul bubuie si mai ales cea de Constanta.

    Catelusii de la alte ziare, dau si ei cat pot.

    Hotnews, ati ramas respirabili.
  • 0 (0 voturi)    
    multi vb putini se pricep (Vineri, 30 iulie 2010, 10:44)

    Vasile Blaga [anonim]

    Toata lumea vb dar putini stiu ceva. Deci bradul de tara s-a realizat pe bani europeni. Nu este asa. Procedura spune ca mai intii trebuie sa faci cheltuiala pe bani tai adica pe bani de la bugetul tari dupa care faci cerere de rambusare a cheltuielilor adica in spatele cereri de rambusare trebuie sa ai documente justificative , inclusiv contractul. Bani apoi sunt primiti de la unitatea de plata dar atentie CE poate cere un audit dupa 1 an, 2 sau 3 ani asupra plati si daca auditul CE spune ca bani au fost folositi ilegal, Romania este obligata sa returneze bani adica se face plata din bugetul tari, adica din buzunarul nostru al tuturor. Asa ca daca doamna Udrea a facut ilegalitati vor fi descoperite de auditul CE si vom pierde noi, adica bugetul tarii.
  • 0 (0 voturi)    
    'primul venit... primul servit' (Vineri, 30 iulie 2010, 11:52)

    trebuia sa se intample asta.... [anonim]

    1. asta-i regula in atribuirea de domenii internet; cei care nu au stiut sa faca 'silence' in pastrarea denumirii brandului... sunt niste sarlatani, nu pot fi pedepsiti penal dar pot fi dati afara chiar si din romania....; asat evident daca nu exista o cale amiabila sau, mai corect, mai abila..... think abouth

    2. mai este o ideie - oare nu se poate renunta la acest brand si la ac. logo...? daca contratul ar permite-o ....,
    avem in tara graficieni minunati si specialisti ITcare pot face minuni; iata un slogan - "Romania este floarea care va lipseste, cautati-o !"
  • 0 (0 voturi)    
    Auzi, spatiu pe internet !!! ...tichie de margarit (Luni, 2 august 2010, 4:05)

    Tatiana [anonim]

    Nu stiu ce vreti sa faceti acolo in Romania, ce spatii pe internet va rezervati ptr. turism dar un lucru stiu sigur ...ca nu va vedeti cu nici o oferta de vacanta aici in Irlanda ...si e valabil si in UK ...daca pricepeti prea greu ca astia sunt singurii Europeni cu buzunarele doldora de bani si uitati prea repede ceea ce pricepeti atat de greu atunci duceti-va naibii si impuscati-va!!! daca nu sunteti in stare sa promovati turismul in Romania prin agentiile de turism Irlandeze si Britanice atunci macar incercati sa ''copiati'' pas cu pas metoda aplicata de vecinii nostri, Bulgarii care din vara 2008 vand ( cu foarte mare succes) pachete de vacanta turistilor Englezi si Irlandezi; ce credeti voi ca astia de aici cu familiile lor cu cate 4-5 puradei si cu mama soacra si tata socru isi risca banii si timpul de vacanta rezervand camere la hotel pe internet??? astia nu isi risca ''well-being''-ul lor de dragul nimanui ci platesc agentiei de turism locale suma in care e inclus zborul dus-intors, cazarea si eventual daca e inclus micul-dejun...si procedeaza asa si sa fereasca Bunul Dumnezeu sa nu beneficieze de toate facilitatile ptr. care au platit in avans ca sunt in stare sa desfiinteze agentia de turism prin care si-au cumparat si rezervat din timp vacanta...imediat ce sosesc acasa isi contacteaza avocatul si dau in judecata agentia de turism ...de aia NU FAC REZERVARI DE CAZARE PRIN INTERNET !!! ptr. ca daca ceva nu e in regula in raport cu ceea cxe au platit si au cerut ei nu pot da in judecata Internet-ul !!! ati inteles?!?!? it's not a rocket science !!! de aia ati investi mai bine banii in brosuri de reclama la hotelurile si statiunile din Romania, brosuri care sa contina maximul de informatii traduse PERFECT IN LIMBA ENGLEZA si cu harti atasate , discount-uri, oferte speciale ptr. familiile cu copii ( minori) , etc. si ati invita manageri si reprezentanti ai celor mai mari si cunoscute agentii de turism din UK si Irlanda si mai bine ati semna contracte cu ei!!!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by