Ancheta HotNews.ro

Filiera Udrea: Si-a numit partenera de afaceri in fruntea Companiei Nationale de Investitii. Alte femei cu noroc in viata. UPDATE Elena Udrea: este o numire asumata si constienta

de Attila Biro     HotNews.ro
Miercuri, 17 martie 2010, 23:00 Actualitate | Esenţial

Elena Udrea si protejatele ei
Foto: Colaj HN
Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, a numit-o prin ordin de ministru pe Ana Maria Topoliceanu director al Companiei Nationale de Investitii. Topoliceanu si Udrea au fost in anii 2000 partenere de afaceri. Dupa ce si-a preluat mandatul de ministru al Turismului, Elena Udrea a angajat-o consilier personal, dupa care a numit-o in consiliile de administratie a mai multor companii de stat. Directoarea CNI este membra a PDL sector sase, organizatie condusa politic de Elena Udrea.
  • Tot din organizatia sector sase face parte si Cristina Zedevei, numita si ea recent in fruntea unei autoritati care gestioneaza un buget de 4,2 miliarde de euro.
  • Din organizatia PDL sector sase vine si Doina Manolea, sefa ITM Bucuresti si sotia parapsihologului Aliodor Manolea, despre care surse din partid sustin ca ar fi obtinut functia tot pe filiera Udrea.
  • UPDATE Elena Udrea raspunde: numirea doamnei Ana Maria Topoliceanu in functia de director general al Companiei Nationale de Investitii, va spun acum ca aceasta numire a fost facuta constient si asumat, dupa o analiza atenta a posibililor candidati
Despre Ana Maria Topoliceanu, presa a relatat ca este o apropiata a ministrului Elena Udrea. Compania Nationala de Investitii, care gestioneaza unul dintre cele mai mari bugete, este in subordinea ministerului dezvoltarii regionale si turismului. Printre programele derulate de CNI se numara constructia de sali de sport, bazine de inot sau lucrari pentru reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa.

Portalul romaniacurata.ro a publicat o analiza in care arata ca Ana Maria Topoliceanu si Elena Udrea au fost partenere de afaceri. “Ana Maria Topoliceanu a fondat, in 2002, cu Elena Udrea compania Elan Grup, iar dupa ce PD a ajuns la guvernare in 2004 a fost numita membru in consiliul de administratie al Regiei Administratiei Protocolului de Stat RAAPPS, pe cand aceasta regie se afla sub influenta cuplului Udrea-Cocos”, se arata in analiza.

Omul de incredere al Elenei Udrea

Potrivit presei, Udrea si Topoliceanu au fondat in 2002 compania Elan Grup Srl, iar Elena Udrea a activat in aceasta companie pana in 2005, cand s-a retras. Potrivit datelor de la Registrul Comertului, aceasta companie nu mai exista, la ora actuala fiind radiata. Ana Maria Topoliceanu nu apare ca actionar sau asociat la nici o companie. Tot Udrea a numit-o in 2009 pe Topoliceanu in cele mai importante trei companii de pe litoral aflate in portofoliul Ministerului Turismului: Mamaia SA, Neptun-Olimp si Litoral SA. In presa au aparut si alte informatii despre o tranzactie ciudata cu partenerii de afaceri ai fostului premier, Calin Popescu Tariceanu. Detalii aici.

Elena Udres si Ana Maria Topoliceanu
Elena Udres si Ana Maria
Topoliceanu
Foto: HotNews.ro
Dupa preluarea mandatului de ministru, Elena Udrea a angajat-o drept consilier personal. In acesta calitate, Topoliceanu a primit si o locuinta de la RA-APPS, pentru care platea o chirie de 82 de euro. Ana Maria Topoliceanu mai apare si pe lista de candidati pentru Consiliul General al Capitalei in 2008, cand din partea PDL a candidat Vasile Blaga.

Noul director al CNI a explicat pentru HotNews.ro ca a fost numita direct de catre Elena Udrea fara concurs sau un alt tip de selectie. “Numirea directorului CNI se face prin ordin de ministru, adica prin ordinul doamnei Elena Udrea. Cat despre competentele mele cred ca trebuie sa o intrebati pe doamna ministru. Cred ca a fost si o alegere bazata pe competentele mele, dar si pe o anumita incredere”, a declarat Ana Maria Topoliceanu. Intrebata ce o recomanda pentru functia de director al CNI, Ana Maria Topoliceanu a declarat ca este avocat si ca asta este competenta ei.

Cat despre faptul ca a ajuns intr-o functie de conducere de pe pozitia de membru PDL si apropiata a Elenei Udrea, directorul CNI a declarat urmatoarele: “Nu mi se pare nimic in neregula. Daca sunt membru al PDL nu mai trebuie sa fiu numita nicaieri? Nu vad nici o problema in asta”, a mai declarat Ana Maria Topoliceanu.

Prin intermediul consilierului de presa, Elena Udrea a transmis ca are un program extrem de incarcat in aceasta perioada, dar ca va raspunde solicitarilor HotNews.ro in cel mai scurt timp.
  • Elena Udrea a raspuns solicitarilor HotNews.ro printr-un comunicat de presa. "Intrucat nu am avut posibilitatea sa raspund interesului dumneavoastra fata de numirea doamnei Ana Maria Topoliceanu in functia de director general al Companiei Nationale de Investitii, va spun acum ca aceasta numire a fost facuta constient si asumat, dupa o analiza atenta a posibililor candidati si a modului in care acestia pot raspunde cerintelor unui asemenea post. Ana Maria Topoliceanu, de profesie avocat, a aratat de-a lungul timpului ca are calitatile profesionale necesare pentru a face performanta intr-o functie de management, functie in care studiile juridice au o mare importanta.", spune Elena Udrea in comunicatul de presa.


Sefa CNI pe Facebook: Single, interested in Men
Àna Maria Topoliceanu pe Facebook.com
Àna Maria Topoliceanu pe Facebook.com
Foto: HotNews.ro

Ana Maria Topoliceanu are si un cont pe Facebook care poate fi gasit aici. De pe profil, aflam ca orasul natal este Piatra Neamt, ca alte detalii a mai mentionat si Relationship Status: Single, Interested In: Men. Iata si cateva din postarile directoarei CNI pe Facebook.com:
  • 11 ianuarie 2010: Elena Udrea in direct la OTV. Uitati-va pt ca nici nu stiti ce pierdeti!
  • 5 decembrie 2009: PSD ar fi putut castiga duminica alegerile daca ar fi avut inspiratia sa propuna candidat pe ORICINE altcineva in afara de Mircea Geoana. Gafa cu Timisoara i-a apartinut lui Crin, aia cu filmul trucat, lui Patriciu dar istorica vizita la miezul noptii la SOV a fost lovitura de maestru a lui Geoana. A vrut sa faca si el...
  • 31 octombrie 2009: in seara asta am vazut cel mai emotionant film din ultimii ani: this is it. michael jackson a fost pur si simplu perfect.
Tot in organizatia PDL a sectorului sase este membru si un alt personaj care a atras atentia presei in aceasta perioada: Cristina Zedevei, care are si ea legaturi cu Elena Udrea. Zedevei a fost numita recent in functia de director interimar al AMPOSDRU, autoritatea de management, care gestioneaza fonduri europene pentru resurse umane in valoare de 4,2 miliarde de euro.

Cristina Zevedei, fata in casa PDL

udrea6
Cristina Zevedei
Foto:cristinazevedei.ro
Cristina Zevedei este sefa organizatiei de femei PDL sector sase si secretar-executiv al aceleiasi filiale de care este responsabila politic Elena Udrea. De altfel, Elena Udrea a candidat la alegerile parlamentare ca membra a aceleiasi organizatii de sector. Cristina Zevedei si ministrul Elena Udrea au participat impreuna la mai multe evenimente mondene. In 2006, Elena Udrea a declarat ca va organiza impreuna cu Cristina Zevedei mai multe evenimente caritabile. Este membra a PDL din 2002, dar devine cunoscuta din 2006, cand presa a relatat despre evenimente organizate de ea si la care a participat Elena Udrea.

Cristina Zevedei nu a detinut nici o functie in partid sau o demnitate publica. Din 2006 isi incepe ascensiunea ocupand pe rand diferite functii: mai intai, in 2006 este expert parlamentar la cabinetul  senatorului Alexandru Pereș, intre iulie 2007 - martie 2009 activeaza la Serviciul Protocol și Pașapoarte din Senatul Romaniei, in martie 2009 se transfera in cadrul Comisiei Juridice de Numiri, Disciplina, Imunitați și Validari.

Tot in 2009 candideaza si la alegerile pentru Parlamentul European. Totul a culminat cu numirea ca director al autoritatii care gestioneaza 4,2 miliarde de euro. CV-ul Cristinei Zevedei este unul foarte bogat in special la sectiunea studii. Pe langa faptul ca are in gestiune autoritatea AMPOSDRU, Zedevei este inscrisa la un masterat, un doctorat si la un program de specializare in domeniul relatiilor internationale. Cristiana Zedevei nu a raspuns solicitarilor HotNews.ro de a-si prezenta punctul de vedere.

Tot din sectorul Elenei Udrea vine si Doina Manolea

Din organizatia PDL sector sase vine si Doina Elena Manolea, sotia celebrului Aliodor Manolea, parapsihologul care i-a consiliat pe Mircea Geoana si Traian Basescu. Doina Elena Manolea este membra a filialei PDL din sectorul sase si este directorul Inspectoratului Teritorial de Munca Bucuresti. Potrivit cotidianului Romania Libera, Elena Manolea a fost numita in aceasta functie in 2009, exact in timpul campaniei electorale.

Ea este si membru al PDL. Potrivit declaratiei de interese depusa la ITM Bucuresti Elena Manolea ocupa functia de membru-interimar al Biroului Permanent al organizatiei PDL sector sase si vicepresedinte al organizatiei de femei a partidului din acelasi sector. Cotidianul Gardianul a publicat in 2009 un material in care prezenta problemele aparute la concursul pentru ocuparea functiei de director. Potrivit ziarului amintit, concursul a fost castigat de un candidat, dar la afisarea rezultatului final acesta a fost repartizat pe functia de director-adjunct, functia fiind ulterior atribuita pe criterii politice.

Parlamentarul PDL Radu F. Alexandru, si el membru al organizatiei sector sase, a declarat citat de EVZ.ro ca Doina Manolea a fost promovata in functia de sef al ITM de catre Cristina Zedevei. De altfel si fiul sotilor Manolea este angajat la Consiliul Concurentei iar sotia sa este angajata la Oficiul de Plati si Contractare Phare de la Ministerul Finantelor.

Despre afacerile si legaturile familiei Manolea HotNews.ro a publicat in ianuarie un articol care poate fi gasit aici.

Elena Udrea sustine ca nu are nici o legatura cu Doina Manolea sau Cristina Zevedei.
  • "In schimb, desi nu am nicio legatura cu numirile doamnelor Cristina Zevedei si Doina Manolea in functiile pe care acestea le ocupa, dumneavoastra ati ales sa asociati imaginea mea cu a dumnealor. Nu sunt in relatii apropiate cu aceste doamne si nu le cunosc capacitatile profesionale, asa ca nu aveam cum sa influentez vreo decizie referitoare la evolutia lor in cariera. Pe de alta parte, trebuie sa acceptati ca, daca la aceste numiri se ia in considerare si apartenenta politica, atunci, in acest mandat guvernamental, vor ajunge in functii si membrii ai Partidului Democrat Liberal, fara implicarea mea.

  • Desi este la moda ca Elena Udrea sa fie plasata de presa in spatele oricarei decizii guvernamentale care se ia in ultima vreme, cred ca imi atribuiti mai multa influenta decat am de fapt.", a explicat Elena Udrea intr-un comunicat de presa.



Citeste mai multe despre   























32418 vizualizari

  • -1 (15 voturi)    
    Auz, Nuti? (Miercuri, 17 martie 2010, 23:43)

    Sarsaila [anonim]

    tu numai tzeai loato damult?


    Vez ca Base abia asteapta sa calci pa... Boc! Sa vezi ce mi te smiorcai dupa aia, cind te-or zbura astia, parca te vad pa la Antene cum dai din casa ca sa te razbuni... Mai devreme sau mai tirziu trebuia sa te dai in stamba...
    • +14 (18 voturi)    
      OMERTA GENERALIZATA!!! (Miercuri, 17 martie 2010, 23:53)

      ShoboLingoZauR [utilizator] i-a raspuns lui Sarsaila

      Toti sunt o apa si-un pamant si toti ar merita sa fie la parnaie alaturi de primarul de Baia Mare!

      Cand zic toti inseamna PSD + PNL + PDL + UDMR + independentii lu' peste!

      Sper ca Udrea sa o aiba colega la zdup pe Olguta!
      • +3 (7 voturi)    
        Calmaaaaa! (Joi, 18 martie 2010, 0:14)

        Mistretul isteric [anonim] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

        Asta nu e rezolvare. Ai rabdare, abia incepe...
        • +7 (11 voturi)    
          sunteti chiar obraznici (Joi, 18 martie 2010, 10:10)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui Mistretul isteric

          nu mai exista pic de bun simt in tara asta. daca si voi ati ajuns sa va luati de doamna udrea. hotnews, sunt dezamagit :))) felicitari pentru articol
          • -2 (4 voturi)    
            misoginism (Joi, 18 martie 2010, 10:28)

            oxitocina [anonim] i-a raspuns lui adrian

            De ce numai femei? Oare nu cumva barbatii sunt cei mai norocosi in Romania? Ia uiotati-va mai bine
            • -1 (3 voturi)    
              pai asta e si ideea (Joi, 18 martie 2010, 11:21)

              adrian [anonim] i-a raspuns lui oxitocina

              intr-o societate romaneasca misogina aceste doamne au fost norocoase si au reusit
      • -1 (13 voturi)    
        Sarsaila (Joi, 18 martie 2010, 9:49)

        Ionel [anonim] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

        Tu faci cumva parte din familia "Noi muncim nu gandim " sau "Noi nu muncim dar nici nu gandim"?
        Cu ce a gresit Udrea, pe cine trebuia sa numeasca, pe Vanghelie , ia spune tu care condamni?
        • -2 (8 voturi)    
          Asa este (Joi, 18 martie 2010, 10:30)

          George [anonim] i-a raspuns lui Ionel

          Ai dreptate. Nu a gresit cu nimic, plus ca Ana Maria Topoliceanu este o femeie cu caracter, inteligenta si profesionista. Nu prea gasesc termeni de comparatie, dar daca suntem in stare sa avem primari precum Vanghelie, care nu stiu sa vorbeasca romaneste corect, Ana Maria Topoliceanu este cu mult peste acestia. Dar asa se obisnuieste in Romania, sa se traiasca ca la 1800 cand femeile nu aveau nici macar drept de vot...
    • +2 (6 voturi)    
      nu cred (Joi, 18 martie 2010, 0:00)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Sarsaila

      stie deja prea multe, asa ca ori va capata ceva caldut prin vreo ambasada, ori va suferi un regretabil accident sau va contacta o necrutatoare boala.
    • 0 (0 voturi)    
      Ferenctz (Joi, 18 martie 2010, 22:53)

      AnnaMaria [anonim] i-a raspuns lui Sarsaila

      Se pare ca cinevrea vrea sa ramina gravida asumata si constienta, precum Ritziii.
      Sa- dei domnul sanatate si noroc la gemeni.
  • +8 (10 voturi)    
    "Femei cu noroc in viata" (Joi, 18 martie 2010, 0:04)

    Claudia S. [anonim]

    Deci dvs. scrieti un articol pentru a critica niste numiri politice. Foarte bine. Insa ce nevoie e de a doua parte a titlului?
    "Femei cu noroc in viata" sunt, confrom acestui articol, cele care ocupa o functie pe nedrept.
    Uite asa "norocul" femeilor de la noi, din pacate, continua sa fie doar acela de papusi, eventual blonde.
    • +1 (7 voturi)    
      Mai asteapta putin... (Joi, 18 martie 2010, 0:11)

      Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui Claudia S.

      si o sa vezi ce noroc au avut fetele astea.... Nu apare un astfel de subiect din senin;)
    • +5 (11 voturi)    
      Adica... (Joi, 18 martie 2010, 7:24)

      jaffu [utilizator] i-a raspuns lui Claudia S.

      ...jartea la jartea trage.Punct.
      • -4 (10 voturi)    
        Org(b)an draga (Joi, 18 martie 2010, 8:14)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui jaffu

        mereu te dai in stamba.
    • +1 (9 voturi)    
      miza acestui articol?... (Joi, 18 martie 2010, 9:12)

      Andrei Cosmovici [anonim] i-a raspuns lui Claudia S.

      Au fost incalcate reguli de procedura privind numirea in functie a unor persoane? Daca da, va rugam sa enumerati. Daca nu, induceti nejustificat in cititori ideea ca un politician a actionat pe nedrept. De aici, intr-un ritm sustinut de astfel de articole, se poate induce foarte usor si repede la lehamitea civica si politica.

      Un articol bine scris, argumentat solid (si indiferent de pozitia pentru care pledeaza), poate ajuta la formarea unor spirit critice printre cititori.

      Andrei Cosmovici
      • +2 (6 voturi)    
        dezvaluire de nepotism! (Joi, 18 martie 2010, 10:14)

        vio [anonim] i-a raspuns lui Andrei Cosmovici

        Ti se pare putin?
        Intr-o tara europeana si democrata?
        • +1 (1 vot)    
          cum functioneaza si la altii (Joi, 18 martie 2010, 12:03)

          DinuD [utilizator] i-a raspuns lui vio

          acum vreo 20 de ani am fost la o stagiatura in Franta. Printre alte subiecte am discutat si subiectul nepotism.
          Cu referire la examenele de angajare la o firma de stat (SNCF).
          Raspunsul a fost ca :
          1. scrisoarea de interventie (pila) este publica si se inregistreaza la dosarul candidatului.
          2. examenul se considera reusit de catre candidat daca ia o nota de minim 8 (echivalent romanesc , la ei era vorba de 16 puncte din 20 posibile).
          3. in cazul in care "pila" reusea sa ia examenul cu nota mai mare de 8 el era preferat de catre SNCF pentru ca astfel SNCF avea si ea o "pila" in senat sau Parlament sau in Guvern sau mai stiu eu unde.
          4. Nu exista la ei notiunea de "furat examenul". Vorba unui responsabil de la SNCF: Nu ne putem permite sa angajam salariati "prosti".
          Concluzie: cred ca sistemul lor este mai realist si mai cinstit decit ceea ce se intimpla la noi.
          • 0 (0 voturi)    
            sncf (Joi, 18 martie 2010, 12:53)

            metrics [anonim] i-a raspuns lui DinuD

            lucrurile sunt ceva mai complexe la marile companii franceze - cunosc si organizarea pentru am amici "agenti sncf" :)

            in fapt pentru a fi "cadru", studiile superioare si referintele si experienta nu ajunge. la CV trebuie sa ai pe bune un "grande ecole". un prieten competent, cu un parcurs profesional de exceptie a fost invitat sa semneze un CDI de o firma CAC40!
            la negocieri a renuntat la ideea de a lucra la o firma unde statul francez este actionar majoritar. avand un doctorat dar studii le o universitate de rand, omul era destinat sa ramana in middle-technical-management pina la adanci batrineti. sefii sunt cei cu grande ecole:))
  • +8 (8 voturi)    
    fete destepte si baietii din sistemul D (Joi, 18 martie 2010, 0:15)

    metrics [anonim]

    nimic de rau.
    cind una - doua -trei frumoase si doctorande fac si politicia e ok.

    ce este ciudat est faptul ca au lasat afacerile private pentru directorate la stat.
    sa faci un job dur, un masterat si doctorat in paralel tine de un "fenomen" din categoria ridzi. pacat ca aceste competente extraordinare nu se reflecta in practica:)
    yep. in lumea asezata valorile se recunosc in orice domeniu: politic,cultural, economic. noi am ramas originali, foarte atasati de sistemul "pile cunostinte relatii, descurca-te"
    • +6 (6 voturi)    
      Din domeniul privat, patroni de (Joi, 18 martie 2010, 8:16)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui metrics

      firmulite, au venit sa administreze si societati cu capital majoritar de stat. De ce oare? Toti stim.
  • +1 (21 voturi)    
    Cer demisia ministrului Udrea (Joi, 18 martie 2010, 0:18)

    UDREA DEMISIA [anonim]

    Va rog frumos sa imi votati comentul daca sunti de acord cu cererea mea de demitere a mistrului Udrea. Meritocratia trebuie sa prevaleze la astfel de pozitii: trebuie sa ai cel putin un master in economie , daca nu un doctorat si sa fi condus fonduri d einvestitii de afara. Incetati cu numirile clientelare! Nu ma faceti sa imi para rau ca l-am votat pe Basescu!
    • +4 (6 voturi)    
      La nivelul acela de ministru nu (Joi, 18 martie 2010, 8:19)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui UDREA DEMISIA

      prea are cum sa faca rau. Mai rau este cand sunt inlocuiti meseriasii atat din ministere cat si din deconcentrate sau societati cu capital majoritar de stat. Atunci scade calitatea dar, ceea ce nu inteleg ei, creste si "expunerea" lor in fata justitiei. In viitor.
    • +3 (3 voturi)    
      Inca "Nuti" pare rau? (Joi, 18 martie 2010, 8:19)

      Garett [anonim] i-a raspuns lui UDREA DEMISIA

      Deci inca mai visezi, nu te-ai trezit. Interesant! :))
  • +11 (13 voturi)    
    CV - Zevedei (Joi, 18 martie 2010, 0:55)

    razvan g [anonim]

    m-am uitat peste CV-ul C. Zevedei si m-am crucit!

    Sunt 2 variante,
    1)ori fata asta e genui. Un fel de N. Iorga "cu 2 creiere" 2)ori cele 2-3 facultati, 4 mastere, 2 doctorate, etc... au fost facute cam cum se face scoala in romania, si a mers pe principiile: "cum cat mai mult cu atat mai bine", "mult si prost", "cantitatea vs. calitate", etc.

    ceea ce este irational, este numarul mare de facultati si mastere intr-un interval mic de timp...

    Iata un model de succes!
    • +4 (6 voturi)    
      hehe (Joi, 18 martie 2010, 9:41)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui razvan g

      da-mi 100k euro si sa vezi cum intr-o luna de zile la mai adaug la CV 5 facultati, 5 mastere si 3 doctorate :D
    • +3 (5 voturi)    
      plus serate mondene (Joi, 18 martie 2010, 10:15)

      metrics_non_PhD [anonim] i-a raspuns lui razvan g

      este modelul lansat in anii 90.
      multi activisti cu s.gheorghiu la "baza" - am cunoscut un analfabet, fost muncitor dat afara ajuns activist!! - au cautat sa se "acopere" cumva stiintific.
      modelul l-au incurajat ilici&nastase&basescu.
      disolutia valorilor intr-o masa de alti "diplomati", "profesori universitari" gen Mischie..

      iata tanara Zevedei isi batea capul intens cum sa organizeze seratele si rezultatul era fantastic :dupa fiecare cupa de sampanie rezolva rapid un capitol din teza de doctorat. o bate chiar si pe Monica I.Ridzi.
  • +4 (12 voturi)    
    CV-ul Cristinei Zevedei este... (Joi, 18 martie 2010, 0:56)

    John Doe [anonim]

    ... impresionant.
    Ia cititi aici:
    http://www.cristinazevedei.ro/cv.html

    Chiar si managementul pilelor ca sa iei pe naspa toate diplomele astea cere niste calitati veritabile.
    Cu toate ca nu cred ca sunt pe naspa. Cred ca e o tocilara frumoasa si securista cu care acum multora le pare rau ca nu vorbeau in liceu:))
    Haha, imi place!
    • +12 (16 voturi)    
      Buna ... buuunaaa ... (Joi, 18 martie 2010, 2:12)

      x [anonim] i-a raspuns lui John Doe

      E atit de buna, ca a intrat la facultate abia la 21de ani.
      Dar dupa aia, a facut 3 ani intr-un an, si anul cit luna, ca Voinicul din poveste (care inca mai este ...).
    • +8 (10 voturi)    
      hmm... (Joi, 18 martie 2010, 2:30)

      Securila [anonim] i-a raspuns lui John Doe

      CV-ul doamnei Zevedei este foarte ciudat tocmai pentru ca studiile nu se continua firesc (facultate, specializare/master-doctorat) ci sunt haotice si fara legatura unele cu altele, ba mai mult, fara urmari in traseul ei profesional (spre ex. a facut drept fara sa profeseze in domeniu, fara sa activeze ca jurisconsult, fara sa incerce sa intre in barou sau in magistratura).
      Dar lasand la o parte studiile, duduia Cristina e mult mai frumoasa decat febletea blonda a lui Base care a numit-o pe ea in functia de director. Are ochi frumosi (da' cam tristi) si nu are nici capul mare. :)
      • -1 (1 vot)    
        Nu e chiar asa (Joi, 18 martie 2010, 12:15)

        DinuD [utilizator] i-a raspuns lui Securila

        daca asezi cv-ul ei intr-o grila asezata pe ani vei vedea ca lucrurile se cam leaga.
        1. UPB sectia Inginerie economica 1997-2002 (aici apar niste ani in plus intr-adevar). Din 2004-2006 masteratul tot la UPB intr-un domeniu legat de licenta.
        2. 2004-2008 Univ Ro-Am licenta in drept.
        Mai cunosc cazuri de oameni care pornesc doua facultati.
    • +1 (1 vot)    
      in link-ul tau cu CV-ul Cristinei (Joi, 18 martie 2010, 9:18)

      Cornelia [anonim] i-a raspuns lui John Doe

      poza apare altfel: fara perle.

      se vede ca e lucrata in photoshop, ceva.

      poza de pe hotnews contine perle.

      de ce le-o fi scos?
  • -4 (14 voturi)    
    Pana mea (Joi, 18 martie 2010, 1:03)

    Cojones [anonim]

    Romania a ramas o tara destul de bananiera, in care femeile sunt vazute drept un fel de sclave fara nici o sansa in viata. Inca suntem mii de ani in urma din punctul asta de vedere.

    Probabil Ridzi, Udrea, etc sunt niste mici hoatze ajunse pe acolo oricum tot din cauza unor barbati care le-au propulsat,

    Dar cand ma uit pe CV-ul Cristinei Zevedei, mi-as dori ca tara sa fie condusa numai de astfel de oameni. Macar daca ma fura, sa ma fure un om care a stat peste 20 de ani in scoala, nu analfabeti ca Iliescu sau Dan Iosif, etc
    • +4 (4 voturi)    
      si tu crezi (Joi, 18 martie 2010, 9:43)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Cojones

      ca are studiile alea pe bune?
      hai sa fim seriosi...
  • -1 (11 voturi)    
    si? (Joi, 18 martie 2010, 1:13)

    I [utilizator]

    eu nu pricep, daca esti ministru cu cine ar trebui sa lucrezi, nu cu oamenii de incredere? Scrie undeva ca respectivele institutii au sefi apolitici? a dat parlamentul o astfel de lege?

    Din moment ce au fost numite prin ordin de ministru inseamna ca ministrul are aceasta atributie.
    • 0 (4 voturi)    
      Chiar nu pricepi? (Joi, 18 martie 2010, 9:54)

      vio [anonim] i-a raspuns lui I

      Daca le platea Udrea din banii ei, nu era nicio problema. Daca conduceau afacerile ei, nu era nicio problema!
      Dar sunt interesele statului si sunt platite din bani publici. Si asta e o problema acre cere transparenta!

      Chiar nu intelegi asta?
      • 0 (4 voturi)    
        a incalcat legea? care? (Joi, 18 martie 2010, 12:09)

        I [utilizator] i-a raspuns lui vio

        eu inteleg ca exista o lege care ii da dreptul sa numeasca pe cine vrea... in rest gargara. Daca nu iti convine ar trebui sa lupti sa schimbe legea, nu sa sari de fund in sus la fiecare numire care, culmea!, respecta legea.
        Si din articol nu rezulta ce vina au duduile, in afara de a o cunoaste pe Udrea...
  • -2 (16 voturi)    
    Ana maria Topoliceanu (Joi, 18 martie 2010, 1:21)

    intreb si eu [anonim]

    Ana Maria Topoliceanu e o femeie de la tara. La fel ca si Udrea. Au reusit prin munca lor sa fie ceea ce sunt. Daca isi fac treaba, care este problema?
    • +3 (9 voturi)    
      Da, bietele femei de la tara! (Joi, 18 martie 2010, 6:52)

      Gabi [anonim] i-a raspuns lui intreb si eu

      Iti statea mai bine cand imparteai pixuri si galeti portocalii.
  • 0 (2 voturi)    
    A M Topoliceanu (Joi, 18 martie 2010, 2:46)

    gigi marga [anonim]

    De pe Facebook-ul lui Ana Maria Topoliceanu:
    Sex: as often as possible.
  • +3 (9 voturi)    
    total de acord cu I (Joi, 18 martie 2010, 3:01)

    alex [anonim]

    asta e la capitolul radio sant si nu stire. totdeauna incerc sa gandesc lucrurile astea relativ la ceea ce as face eu. daca ar fi responsabilitatea mea sa numesc atunci numesc pe cine cred eu de cuviinta fie ca il stiu de mai demult fie ca dau interviu. problema in romania este ca se critica excesiv si cu aceeasi intesitate pe tot felul de probleme. un vaicarit constant ceea ce pentru mine este extrem de enervant. de criticat intotdeuna te uiti la rezultate si mai putin (dar nu deloc) la metode daca vrei sa ai rezultate.
    • 0 (2 voturi)    
      Care rezultate? (Joi, 18 martie 2010, 10:13)

      vio [anonim] i-a raspuns lui alex

      Ca nu se vede niciunul!
  • +6 (12 voturi)    
    Rusinica tare. Periculos CV (Joi, 18 martie 2010, 5:08)

    bobo1 [anonim]

    http://comentopedia.ziare.com/anca-cristina-zevedei/#Educatie

    Da, a facut si masterul si faculta de drept la romano-americana in paralel, apoi in timp ce era la faculta de drept a inceput si doctoratul. Ma gandesc cat s-o fi chinuit la lucrarea de dizertatie saracuta.

    Un om super calificat nu facea la romano-americana, si in paralel mastere si doctorate in acelasi timp. It is imposible, doamna. Pe deasupra a mai avut timp si de copii. Ce tare e fata asta

    Si toate astea dupa ce a facut faculta de politechnica. Da dreptul si ingineria se potrivesc ca o manusa. Si stie sa programeze si in C++, de acum 15 ani din liceu.
    CV tipic romanesc.

    Rusinica D-na Cristina, te-ai invartit bine sau a avut tact-tu bani?
    • +1 (3 voturi)    
      NU FITI MISOGINI (Joi, 18 martie 2010, 7:38)

      un domn [anonim] i-a raspuns lui bobo1

      Putem merge pe prezumtia de nevinovatie, ins anu pot intelege de ce nu a anuntat un concurs pentriu aceste posturi ? nu de ealta daca vorbim chiar si de simpla consultanta, cu implicatie DIRECTA la banul public doamna Udrea cred ca este deocheata de postul Pastelui si sau are o dieta noua care ii innegreste mintea (ea fiind blonda). Concluzie, ar merita adaugat comentariului meu si o reactia HN cu privire la o simpla intrebare...de ce HN care am vazut ca posteaza si comenteaza pro bosescau si pro pdl acum loveste in aceste femei ? sincer din poze par ok, poate din intamplare sunt si competente..insa nu imi plac coincidentele si cred ca multora de pe acest site nu le plac coincidentele..asa e HN ? exista un motiv ?
    • +4 (6 voturi)    
      noii activisti de partid (Joi, 18 martie 2010, 9:14)

      ion [anonim] i-a raspuns lui bobo1

      imi pare rau pentru tanti din imagine. CV-ul ei studiat la rece imi aduce aminte de activistii de partid.

      Acum ceva vreme lucram intr-o primarie mare si aveam un primar fosila, din acela fost mare stab comunist, care era votat cu drag de pensionari pentru ca "facea curat si uda florile"

      Mi-a cazut cartea lui de munca in mana. Era o chestie superba: omul terminase o facultate de inginerie la FF si apoi fusese 30 de ani sef. Din sef in sef: sef de sectie, director de intreprindere, primar, director in minister, chiar si ministru sub Ceausescu. Nimic la nivel de executie. Sef forever. A mutit saracu intre timp, doar la pensie nu a mai fost sef.

      Asa arata si nivelul doamnei: a terminat poli, nu a profesat nimic, a terminat dreptul, nu a profesat nimic. A fost doar o sefutza mai mica nu stiu unde, fara nicio legatura cu profesia. Acum e momentul sa devina o sefutza un pic mai mare si tot asa.

      Traiasca activistii de partid!

      P.S. Rusine mai PDL, rusine mai Base. Nu de asta v-am votat eu pe voi.
    • +2 (4 voturi)    
      romanii naivi (Joi, 18 martie 2010, 9:22)

      razvan g [anonim] i-a raspuns lui bobo1

      Bun comentariu.

      Nu imi vine sa cred ca sunt multi cetateni naivi care nu vad nicio problema cu un astfel de CV. Ci mai mult, iau apararea unei persoane cu astfel de CV.
      -intreb si eu [anonim]
      -I [utilizator]
      -Cojones [anonim]
      -un domn [anonim]

      Repet, un astfel de CV ar fi valid si real doar daca fata asta e foarte inteligenta, adica un genoid. La ce toba de carte este! Dar in cazul acesta se vede ca nu exista o coerenta a studiilor. Deci CV-ul e foarte putin probabil sa fie "pe bune".
      Un CV de tipul asta caracterizeaza un anumit de
      oameni - "Oamenii destepti". Iar acestia au succes in societatea romaneasca si ne conduc pe noi - "cei prosti"
      • -1 (1 vot)    
        ai lipsit (Joi, 18 martie 2010, 10:32)

        un domn [anonim] i-a raspuns lui razvan g

        rzavananel , ai lipsit de la lectia cu sarcasmul ? eu zic ca da...de aceea nu voi polemiza cu tin ein continuare
  • -2 (8 voturi)    
    In afara de nume si barfe (Joi, 18 martie 2010, 8:00)

    valexandru [anonim]

    nu spuneti nimic.

    Ati fi vrut sa le numeasca pe fetele din PNL?

    Puteti spune ceva si despre priceperea acestor doamne sau insinuati doar ca nu se pricep la nimic.

    Nu va dezvatati , nu va dezvatati !
  • -1 (7 voturi)    
    Si eu . . . (Joi, 18 martie 2010, 8:06)

    gheorghe [anonim]

    . . . as fi numit in functii oameni pe care ii cunosc si pe care ma pot baza. Cu ce ati fi fost voi cei care carcotiti mai bogati daca ar fi numit pe altii? Obisnuiti-va cu ideia ca e ministru si inca unul de succes! Liber la minusuri Hotnews!
    • 0 (4 voturi)    
      Poftim, (Joi, 18 martie 2010, 9:13)

      Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui gheorghe

      ai deja unul.Multumit?
      • -1 (1 vot)    
        Foarte multumit . . . (Joi, 18 martie 2010, 14:57)

        gheorghe [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

        . . . . tu nici macar pe ala nu-l ai!
  • +1 (3 voturi)    
    Mi se pare normal (Joi, 18 martie 2010, 8:12)

    Audit [utilizator]

    ca in zone cheie sa pui oameni pe care ii cunosti si in care ai incredere. Oriunde se procedeaza la fel si in privat si in domeniul de stat. Altfel patesti ca Ritzi.
    Grav este daca nu sunt meseriasi. Tot ca Ritzi patesti.
  • +3 (5 voturi)    
    Ce CV-uri,domnule... (Joi, 18 martie 2010, 8:52)

    Pantera Roz [utilizator]

    In 1979 am intrat la Electronica si Telecomunicatii.Eram 23 in grupa in anul 1,in anul 2 mai eram 17,iar de absolvit am reusit 13...Ceilalti nu au facut fata.Acum se fac 3 facultati,se dau si masterate si doctorate simultan.Generatii dotate,pe bune...Noi eram cam retardati,ma gandesc eu cu tristete,citind CV-urile doamnelor in discutie...
    • +2 (2 voturi)    
      Numai "retardatii" treceau de Rulea &comp (Joi, 18 martie 2010, 10:38)

      a-z [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

      Cu stima, colega!
      Am trecut prin aceleasi canoane, eu nu am frustrari de nerealizare fata de doamnele astea de plastilina, inca ma mandresc cu faptul ca am trecut de matematici speciale, Baze, DCE, TTI, SSC, Microunde.....si am capatat ceva cunostinte si multa logica.
      Noi suntem dinozaurii, e pacat pentru copiii nostri ca trebuie sa se raporteze la modelele astea non valoare.
      Dar , fiind tipul optimist, sper ca tot generatia 1989 sa le schimbe si sa apara si scara valorilor normala.
  • +3 (3 voturi)    
    nesimtitii (Joi, 18 martie 2010, 9:05)

    Cocoz [anonim]

    nesimtiti...
  • -1 (7 voturi)    
    o puteti contacta cand se reintoarce in tara (Joi, 18 martie 2010, 9:06)

    ARHIRE [anonim]

    de ce au aparut toate aceste informatii acum, cand cristina este plecata din tara?
    ca sa nu poata avea niciun drept la replica?
    de ce nu sunteti corecti?
    este greu?
    cred ca este greu, si poate intr-o zi vom reusi sa aflam de ce toata aceasta inversunare de a critica orice persoana care apartine pdl-ului
    numai cei din psd sunt buni, corecti si cinstiti....a am uitat si profesionisti....parca in ultimii 20 de ani a mai avut cineva, in afara de ei, acces la tot ce inseamna formare profesionala
    a..si ei nu au ocupat posturi si functii decat pe criterii strict profesionale!!!
    • +2 (2 voturi)    
      si cu reformarea statului cum ramane? (Joi, 18 martie 2010, 10:27)

      gcorneille [anonim] i-a raspuns lui ARHIRE

      Deci, daca altii au facut asa, musai sa faca si PDL-ul asa. Pai stai, ca ei spun ca vor sa reformeze statul, pai il reformeaza prin aceleasi nepotisme "comuniste" intalnite la PSD? Iar pentru cei care spun "vai , dar nu v-ati intrebat daca nu cumva doamnele respective sunt excesiv de competente, bla bla bla...": Pai daca erau asa competente, cum de nu au facut nimic fara a fi "numite" politic? Unde au dobandit cunostintele alea deosebite, daca nu au lucrat niciodata de-adevaratelea, decat numite in super posturi? Sau chiar crezi ca sunt atat de competente sa faca si facultate si master si doctorat in acelasi timp si in timp ce erau pe la intalniri politice? De naivi e plina lumea...
      Eu ii inteleg pe oamenii care au votat PDL, mi se pare normal, este optiunea fiecaruia. Dar nu mai inteleg cum poti sa-i mai sustii cand vezi ca fac exact ceea ce nu ne-a placut la ceilalti (nepotism, clientelism politic, etc.). Nici eu nu mai vroiam PSD, mi-au ajuns pina in gat, dar asta nu inseamna ca acum nu mai pot de bucurie cand vad ca nu se schimba nimic (doar fetele, si nici alea toate, unele se plimba permanent la varf). Vad ca se lucreaza exact la fel, si atunci normal ca sunt scarbit si ma intreb ce sens a mai avut votul meu.
    • +2 (4 voturi)    
      Nu cred ca intelegi (Joi, 18 martie 2010, 11:31)

      ion [anonim] i-a raspuns lui ARHIRE

      Omule, hotnews e un formum in mare parte pdl-ist. Lumea e nervoasa tocmai pentru ca de la voi astepta altceva, deci te rog sa nu ne arunci in fata pe aia cu "si psd-ul fura, chiar mai rau decat noi"

      Chiar astept dreptul la replica al doamnei Cristina. Sincer.

      Si uite care e activitatea profesionala a domniei sale:

      "mai intai, in 2006 este expert parlamentar la cabinetul senatorului Alexandru Pereș, intre iulie 2007 - martie 2009 activează la Serviciul Protocol și Pașapoarte din Senatul României, in martie 2009 se transferă în cadrul Comisiei Juridice de Numiri, Disciplină, Imunități și Validări"

      Nu ni se spune nici macar ce functii a avut. Oricum e vorba in mare de posturi cu studii liceale, ca nu avea in 2007 decat politehnica absolvita si nu vad ce ar fi putut face cu politehnica la "Serviciul Protocol și Pașapoarte din Senatul României"

      Asta e activitate profesionala ca sa devi sef peste o institutie care gestioneaza peste 4 miliarde de euro? Credeti ca in economia reala intampla asa ceva?

      Nu e bine. Nu e bine deloc. Si stiu ca eu unul am tocat tastatura ca sa sprijin PDL-ul si pe Basescu ca sa castige, tocmai pentru ca pareau UN PIC mai spalati si mai bine intentionati decat ceilalti. Dar nu pot sa inghit orice. Si o sa va coste, o sa va coste rau asta.
  • +1 (5 voturi)    
    aiureli (Joi, 18 martie 2010, 9:14)

    dan [anonim]

    1. n-am inteles daca aceste femei au si competenta.
    2. ar fi absurd ca cineva sa numeasca in functii in ministerul sau oameni in care n-are incredere
    3. procedura de numire este legala?
    4.de asta nu prea va mai citeste lumea.
    Credeti ca cineva dintre cititorii vostri ar numi intr-o functie pe cineva necunoscut? Toti ar face ca si Udrea; la fel si voi.
    ATUNCI?
    • +3 (5 voturi)    
      nu chiar (Joi, 18 martie 2010, 9:45)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui dan

      1. D. Manolea, sefa ITM, are "pregatire" in parapsihologie! A si scris carti pe aceasta tema. Deci, e foarte competenta, "simte" tot! La fel si celelalte, nu se remarca decat prin CV-uri supraincarcate si prin apartenenta la PDL. Nu prea au profesat in domeniul in care si-au facut studiile, deci....au fost puse in functii de conducere. Logic?

      2. aici ai dreptate! Dar, oare n-ar fi bine sa fie oameni PREGATITI si de incredere? Ca doar nu e vorba de paznici de noapte, ci de posturi de conducere!

      3. sper ca da
      4. lumea citeste, ba chiar si tu, culmea!
      Nu, nu TOTI, doar UNII!
  • 0 (4 voturi)    
    Cam multe femei! (Joi, 18 martie 2010, 9:23)

    gigi [anonim]

    Si toata frumoasa. ma rog, frumusele!
    Si toate gravitand in jurul Udrei!?
    Hm, daca le angaja pe toate un barbat, era clar de ce. Dar poate ca si Udrea le angajeaza pe aceleasi criterii?
    Sa fie Udrea putin aaaaa...."feminist'?? Mi-ar placea mai mult!
  • -1 (5 voturi)    
    Misoginism sau invidie? (Joi, 18 martie 2010, 9:37)

    zexe [anonim]

    Nu-mi vine sa cred cate comentarii de misogini citesc sub acest text. Pai, ma, baietei, daca Udrea ar fi numit niste barbati tineri si frumosi, ce ati fi spus?
    V-ati obisnuit sa-i vedeti in functii pe fostii comunisti si nu puteti accepta ca niste tineri scoliti pot sa faca treaba mai buna?
    Obisnuiti-va cu ideea ca femeile pot fi, simultan, si frumoase si destepte. De altfel, unii dintre voi, care aveti copii, puteti sa va inchipuiti ca fetele dumneavoastra sunt in locul acestor frumoase care ne conduc.
    • +3 (5 voturi)    
      Te inseli amarnic! (Joi, 18 martie 2010, 9:59)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui zexe

      Nu e nici misoginism, nici individie!
      Problema nu e ca sunt femei, nu e ca sunt tinere, nu e ca sunt frumoase, ci ca sunt NUMITE !
      - de ce nu a fost concurs? Daca sunt asa pregatite, le-a fost frica de un banal concurs?

      Si nu au PROFESAT niciodata in meseria pentru care si-au facut studiile! Sefa de la ITM e de meserie "parapsiholog"! Celelalte au un haloimas la CV, dar nu au lucrat practic niciodata ca sa vedem cu ce rezultae se lauda!
    • +1 (1 vot)    
      din matematica (Joi, 18 martie 2010, 10:33)

      yet_another_post [anonim] i-a raspuns lui zexe

      cum zicea cineva mai sus. noile generatii ne uimesc.
      din grupa mea de mate-info jumatate nu au mai ajuns sa dea licenta. au picat unii si la licenta!

      din pacate din primul an au picat cam toate tipele dragutze cu exceptia uneia ..mai "rea de musca" si mai atasata de un venerabil profesor.
      Emmy Noether, geniala matematiciana era exemplul gasit de mine pentru a contra misoginismul amicilor. din pacate - cautati si pe google- noether era ca infatisare mai aproape de clasicul-venerabilul-prafuitul prof de mate decat de o "femeie desteapta si frumoasa".
      politica insa le-a dat o sansa doamnelor Mantale, Plumb, Udrea, Ridzi si iata Zevedei. nu inteleg de ce trebuie sa se "blindeze" cu diplome din domenii opuse. vreti exemple de tipi extraordinari? Donald Knuth, Ken Thompson, Denis Ritchie ..si nu in ultimul rand A.Tanenbaum. model pentru tinerii computerist!
  • 0 (4 voturi)    
    Alte moldovence ,,focoase" !!!! (Joi, 18 martie 2010, 9:57)

    escu [anonim]

    Alte moldovence focoase al caror merit este ca sunt ,,interested in: men" ...dar nu in oricare barbatzi ...nu ! ..doar in cei ce le pot promova !!!
    Odata ajunse in pozitzii se fac mari feministe si se cer si mai sus !!!
  • +1 (1 vot)    
    Double Standard (Joi, 18 martie 2010, 9:57)

    Gigi Maybachistu' Neportocaliu [anonim]

    De fiecare dată când e vorba de Chelios şi Elena Udrea, reacţia publicului este cea binecunoscută ("să trăiţi bine, derbedeu, beţiv, grobian, curvă, cârnaţi de Pleşcoi, ţară de manelişti etc etc" cu ceva aluzii la blonde-de-tabloid şi pitici-porno, care au la fel de multă legătură cu subiectul ca şi cu prefectura).

    În mod curios însă, acele categorii ale publicului care îi fac albie de porci pe cei doi "eroi ai neamului" mai sus-menţionaţi au devenit acum extrem de toleranţi şi de binevoitori cu epigonii lor, şi au primit si voturi pozitive pentru asta. Ce se întâmplă, speră să fie băgaţi în seamă prin Facebook şi să devină subiectul "interesului" doamnelor?... :)))
  • -2 (2 voturi)    
    Presa mogulizata (Joi, 18 martie 2010, 10:05)

    Dumitru [anonim]

    Va legati deamboulea de PDL !
    Ati ajuns un site mogulizat 100%.
    Noroc ca poporul nu baga in seama kkturile astea si este de partea Presedintelui.
  • +1 (3 voturi)    
    doar NEPOTISM!!! (Joi, 18 martie 2010, 10:12)

    vio [anonim]

    Ca sa le raspund celor care o scuza pe Udrea afirmand ca trebuie pusi oameni de incredere in posturi platite cu bani de la buget: oameni buni, scuzati nepotismul! Tocami PDL, cavalerii dreptatii, practica si legitimeaza nepotismul?

    Si ca sa nu apara replici smekere gen "da` nu sunt rude", va scutesc si postez si definitia:

    NEPOTÍSM s.n. Faptul de a uza de autoritatea sau de influența personală în favoarea rudelor sau a prietenilor; promovare prin protecția rudelor și a prietenilor influenți. – Din fr. népotisme
  • 0 (2 voturi)    
    ciuda,pica,mie ce-mi pica. (Joi, 18 martie 2010, 10:12)

    mircea [anonim]

    Vedeti de cine este scris articolul si pe urma vedeti daca mai merita sa-l cititi.Articolul nu spune nimic.Ce-i numiti nu pot fi acuzati de nimic.Oricine ar fi fost tot la fel ar fi procedat,sa-si puna oameni de incredere.
  • -2 (2 voturi)    
    sa va fie rusine (Joi, 18 martie 2010, 10:25)

    Rares [anonim]

    Domnilor, ce aveti cu femeile? ////

    Nota redactiei: domnule/doamna Rares, Cornelia, George, Vasile, Doina Taur va rugam scrieti sub un singur pseudonim, altfel vom considera ca faceti spam si va vom bloca ip-ul.
    (editat de HotNews.ro)
  • 0 (2 voturi)    
    De ce va doare Elena Udrea ? (Joi, 18 martie 2010, 10:27)

    ion roata [anonim]

    Sunt convins ca domnul Attila Biro are un complex,nu poate suferifemei in posturi de conducere si mai ales daca sunt in politica si mai ales in PDL.
    Domnule Attila Biro,daca ai ceva in capul ala pe care te faci ca-l porti pe umeri trebuia sa analizezi sa vezi cum isi fac treburile la serviciu ca in politica nu ai tu aceasta menire pentruca esti slab pregatit.
    Femeile pe care le ai amintit in acest articol nu au niciun grad de rudenie intre ele iar daca au lucrat impreuna pe undeva nu=i un criteriu de incompatibilitate si cu atat mai mult daca sunt membre intrun partid sau altul.
    Ar fi bine sa te ocupi de altceva la care te ar putea duce capul.
  • -2 (2 voturi)    
    Fara scrupule (Joi, 18 martie 2010, 10:42)

    Doina Taur [anonim]

    Cat timp am stat in strainatate, mai fix in Marea Britanie, nimeni din presa nu a indraznit sa jigneasca si sa tavaleasca prin noroi femeile. In Romania sunt posibile aceste fapte mai ales ca aici se traieste ca in Codru si nu se mai tine cont de bune maniere sau de cei sapte ani de acasa. Eu sunt o femeie moderna, o femeie careia ii place sa se implice in ceea ce face si, credeti-ma, ma pot compara cu un barbat in orice domeniu posibil. Chiar si in soferie. Daca Ana Maria Topoliceanu este acolo unde este, inseamna ca a muncit pentru functiile pe care le-a avut. Femeile nu fac ceea ce obisnuiesc barbatii sa faca, asta e clar.
  • -2 (2 voturi)    
    La munca (Joi, 18 martie 2010, 10:46)

    Marian [anonim]

    Astia sunt mercenari. Barbati imbracati in negru, platiti pentru a tara imaginea femeilor moderne prin namolul rece al criticilor ieftine. Fara suparare, faceti parte dintr-o secta a misoginismului? Pentru ca din tot acest articol nu pot sa inteleg decat ranchiuna si invidie. Si vad ca nu sunt singurul. Mie imi place sa respect femeile, sa nu le jignesc niciodata. Ba mai mult, sa le ofer flori. Pentru ca merita domnilor. Asa ca, in loc sa bateti apa in piua mai bine ati scrie niste articole serioase despre adevaratii criminali ai acestei natiuni. Sunt convins ca aveti resursele necesare.
  • +1 (1 vot)    
    Voi sunteti urmasii....? (Joi, 18 martie 2010, 10:46)

    ted [anonim]

    Au ajuns chelnerite in posturi inalte...reprezentantii diferitelor etnii in sufletul puterii...femei venite de nu se stie unde(insa cu studii inalte,nu stiu dar nu pot face socoteli ) ajunse ministri si unii le vad chiar presedinti.....hoti si oprtunisti ajunsi in functii inalte....oameni de afaceri facuti din marunti bisnitari si traficanti de influenta...
    Doamne ce tara....Asta e si tara noastra....sau doar a lor...Cine suntem noi dar mai ales cine sunteti voi?....Doamne... poate ne trezim si punem lucrurile la punct...
  • +1 (3 voturi)    
    Asta se intampla.... (Joi, 18 martie 2010, 10:55)

    Gigi [anonim]

    ...in timp ce foarte multi absolventi de master in strainatate pe burse de la statul roman sunt cumva tinuti la pastrare. Nu sunt nici angajati de catre stat (nici vorba de asemenea posturi cu raspunere si bugete uriase) dar nici lasati sa lucreze la privat.

    ...pentru simplul motiv ca nu vor sa isi faca carnet de partid.
  • 0 (4 voturi)    
    MISOGINII DRACULUI (Joi, 18 martie 2010, 11:00)

    touretul [utilizator]

    in sfarsit sunt promovate si femeile in posturi de conducere si trebuie sa trancanitzi voi impotriva lor. cum nu vedetzi cat sunt ele de inteligente si competente si puternice? uitati-va numai la mandibula lui Udrea. parca e SUPERMAN!
    • +2 (4 voturi)    
      Rudimentar... (Joi, 18 martie 2010, 11:44)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui touretul

      ...atunci cand nu avem argumente reale ne retragem in argumente rudimentare de tipul "misoginii dracului".

      Am avut ocazia sa vad de-a lungul experientei profesionale femei care au reusit pe baza de perseverenta, studii si calitati intelectuale. Unele au reusit chiar mai bine decat mine (si mi-au fost sefe). Pentru ele tot respectul meu.

      In momentul in care insa vad ca principala preocupare este cum sa fie fusta mai scurta si decolteul mai adanc pentru a fi remarcata de sef ... ei bine ... da, atunci devin misogin.

      Cat despre doamnele astea care probabil nu au fost la un interviu pentru angajare in viata lor, nu au avut macar o evaluare a performantei de sfarsit de an si care si-au platit niste diplome nu prea pot avea mult respect.

      In definitiv si EBa ne explica ca ea e economist (pentru ca introducea facturi pe calculator part-time la Luxten si avea licenta la Romano-Americana) si ca i se cuvine sa fie membra in comisia de buget-finante. Eu, facand de atatia ani bugetare si urmarire de buget in diverse companii multinationale, nu indraznesc insa sa am pretentia ca pot intelege imediat bugetul UE ... probabil pentru ca nu am carnet de partid si tupeul nesimtit aferent acestui carnet.
  • +6 (8 voturi)    
    Tari mai sunt TCM-istii astia... (Joi, 18 martie 2010, 11:12)

    finch [anonim]

    Doamna Zevedei e TCM-uista, promotia 2002. Da dom'le, oameni destepti ies de acolo, ce mama ma-sii. Daca mai fac si SNSPA, ies genii, trebuie inventat ceva mai grozav decat doctoratul pentru a le pune in evidenta calitatile. Ma uit la CV-ul ei si ma simt mic si neputincios, ca un absolvent de TCM nitel mai batran. Din 2004 incepe epopeea educatiei:
    1) facultatea de drept la Romano-Americana, 2004-2008.
    2) un master la Politehnica de doi ani, ma rog, managementul resurselor umane, nu e cine stie ce stiinta. Totusi, un master presupune acelasi efort ca si facultatea, adica vreo cateva ore pe la cursuri saptamanal.
    3) Colegiul National de Aparare, seria a XVIII-a, absolvit in 2007, Expert in securitate si aparare nationala,
    4) Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei din universitatea Bucuresti, Departamentul pentru pregatirea personalului didactic, nu se intelege ce calificare a obtinut,
    5) Master de un an in stiinte militare si informatii. Specializarea – Securitate si aparare nationala, Universitatea Nationala de Aparare “Carol I”, absolvit 2008.
    6) masterand din 2008 la SNSPA, Relatii Internationale si Integrare Europeana.
    7) din 2009 urmeaza la Institutul Diplomatic Roman - Departamentul de Relatii Internationale un Program de specializare.
    8) DIn 2007 este doctorand la Universitatea Nationala de Aparare “Carol I”.
    Peste toate astea, este experta cam in toate domeniile cu care a avut tangenta. Adica:
    1) Expert Parlamentar la Cabinetul Vicepresedintelui Senatului,
    2) Expert Parlamentar la Directia Secretariat General - Serviciul Protocol,
    3) Expert Parlamentar in cadrul Departamentului Legislativ
    Are motto-uri din Winston Churchill, e mortal de practica si divin de romantica, are si familie, no.
    Stau si ma gandesc, la cum arata CV-ul femeii asteia, cred ca ii da voie sotului sa intre in dormitor doar cu cerere scrisa depusa la secretariatul general al senatului - serviciul protocol.
  • 0 (6 voturi)    
    facebook (Joi, 18 martie 2010, 11:18)

    bambi [anonim]

    Va reamintesc: oricine poate face o pagina facebook pe numele si cu pozele altuia!

    Sunt femei frumoase toate trei: eu le creditez cu increderea mea pana la proba contrarie.

    Sa iasa cineva in fata cu o proba a complicitatii la matrapazlacuri si atunci sunt de acord sa le faceti proces de intentie.
  • +1 (3 voturi)    
    proverb romanesc : (Joi, 18 martie 2010, 11:36)

    nahir [utilizator]

    cine-mparte parte-si face.
    evident ca nu e o treaba corecta dar, ma-ntreb, oare in cazul ca psd ar fi fost la guvernare, pe cine ar fi promovat un ministru vanghelie ?
    oful psd si al pnl este ca nu sunt ei la masa sa-si imparta ei "potolul" si de aici si atacurile ipocrite.
    sa nu uitam insa ca psd are prin vacaroiu curtea de conturi, un instrument prin care pot da in cap pd-l, documentat si oficial.
    • -1 (3 voturi)    
      Nu te mai intreba ... (Joi, 18 martie 2010, 11:51)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui nahir

      ... pana una alta PD-ul a promis fix pe invers fata de PSD-ul anilor 2000-2004 si face la fel ca ei.

      Mi se pare mult mai normal sa am o problema cu ceea ce se intampla decat cu ceea ce s-ar fi intamplat "daca si cu parca se plimbau in barca".
  • -1 (1 vot)    
    frumusele (Joi, 18 martie 2010, 11:52)

    lungu bogdan [anonim]

    frumusele fetele, n-am ce spune. cine se aseamana se ajuta. un trio de succes.
  • 0 (2 voturi)    
    in anturajul domnei (Joi, 18 martie 2010, 11:56)

    g. tedorescu [anonim]

    ce pacat ca nu ma numar printre cei din anturajul acestei doamne,..., buna la toate...
    scolita la greu ... acum mai are timp si sa predea in invatamantul superior, ... sau poate doreste sa-si asigure un loc caldut la batranete...
    vezi. tineretea nu e versnica..., restul e tacere...
    asta e in Ro 2010.
  • +2 (4 voturi)    
    bv lor (Joi, 18 martie 2010, 13:20)

    marinescu_ana [utilizator]

    Nu vad nicio problema in faptul ca sunt femei si ca au fost capabile de o ascensiune in cariera. Iar in ceea ce o priveste pe Elena Udrea, cu siguranta este suficient de inteligenta incat sa aiba langa ea persoane competente si de incredere. Bafta pt proiectele sale recente!
    • 0 (4 voturi)    
      Ascensiune fara concurs? (Joi, 18 martie 2010, 14:29)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui marinescu_ana

      Si atunci, de ce "bravo"?
      Pentru nepotism? Pe bani publici?
      De ce "bravo"?
  • 0 (4 voturi)    
    MARE MIRARE (Joi, 18 martie 2010, 14:51)

    dan [anonim]

    Cum?!!!.... Un articol impotriva lui Nuti pe hotnews? Nu-mi vine sa cred, ce ati patit? Probabil autorul este deja destituit de limbile catifelate de dosul PDL.
  • -1 (3 voturi)    
    valoare romaneasca (Joi, 18 martie 2010, 17:08)

    aspirant [anonim]

    in sfarsit un raspuns care ilustreaza valoarea deosebita a scolii de gandire facuta la particular;
    o abordare care va revolutiona stiinta managementului si va face ca toate scolile de management internationale sa-si revizuiasca programa de masterat in administrarea afacerilor ca sa introduca si dreptul ca disciplina obligatorie
    • 0 (4 voturi)    
      Eu zic... (Joi, 18 martie 2010, 18:01)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui aspirant

      ...ca nu va fi numai obligatorie ba va fi chiar unica. Nici la pozitia de sef de stat nu vei mai putea candida daca nu ai licenta in drept (de la Spiru Haret).

      Revenind acum ... deci cum a zis ... "aceasta numire a fost facuta constient si asumat, dupa o analiza atenta a posibililor candidati"?

      Justificarea asta e un fel de eufemism pentru "m-am gandit cu cine am iesit la cafea saptamana asta si daca a platit el / ea cafeaua"?
  • +1 (3 voturi)    
    exagerari fara rost (Joi, 18 martie 2010, 17:48)

    alina [anonim]

    Se supralicitează cu mult influenţa politică pe care ar avea-o Elena Udreaşi, făcând asta, oamenii ajung să creadă că orice decizie care se ia în ţara asta stă în stiloul Elenei Udrea.
    hai sa ne revenim oameni buni
  • 0 (0 voturi)    
    O inscenare (Joi, 18 martie 2010, 22:05)

    Ela [anonim]

    Nu cred ca este adevarat, Elena Udrea este o femeie mult prea desteapta si nu recurge la astfel de favoritisme. In spatele acestor speculatii cred ca se afla o doamna care aspira si ea la postul de prim-vicepresedinte PDL, Monica Macovei.
  • 0 (0 voturi)    
    Gresit (Vineri, 19 martie 2010, 9:40)

    Doru [anonim]

    Nu cred ca decizile se iau in functie de prietenii si foste relatii.
  • 0 (0 voturi)    
    nu (Vineri, 19 martie 2010, 15:01)

    Cristina [anonim]

    Nu mi se par corecte aceste presupuneri aberante.
  • 0 (0 voturi)    
    asa (Sâmbătă, 20 martie 2010, 13:04)

    marinescu_ana [utilizator]

    Ma bucur sa vad ca articolul a fost updatat, prezentand si argumentele Elenei Udrea in fata acestui atac de-a dreptul aberant. Sunt convinsa ca Elena Udrea nu ar angaja persoane decat in masura in care acestea sunt competente si raspund criteriilor de selectie. Pacat insa ca exista atat de multe prejudecati in jurnalismul romanesc!
  • 0 (0 voturi)    
    Se pare ca lucrurile sunt putin diferite (Sâmbătă, 20 martie 2010, 17:09)

    travestitul [anonim]

    Daca asi fi travestit ca Nutzy, normal ca mi-asi alege o iubita ca Zevedei Cristina, care, sa fim sinceri, este o femeie care arata traznet.
    Se pare ca Basescu nu s-a bucurat de favorurile sincere ale doamnei (domnului) Udrea.
  • 0 (0 voturi)    
    BARFE (Luni, 22 martie 2010, 20:13)

    CRISTI [anonim]

    bai mi se pare incredibil cat de mult fabuleaza jurnalistii in romania despre elena udrea, adica haideti sa lasam lucrurile asta fabuloase si fantastice la fund, haideti sa promovam ceea ce dezvolta urea in tara noastra, cate persoana ajuta est, de barfe suntem satuli toti


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri