Compania unde lucra Carmen Ramona Ciciu regreta decesul femeii

de A.N.     HotNews.ro
Duminică, 14 martie 2010, 12:29 Actualitate | Esenţial

Compania unde lucra Carmen Ramona Ciciu, femeia careia i s-a facut rau la locul de munca si a murit in spital dupa patru zile, a declarat ca "regreta profund" decesul tinerei si ca va face tot ce va putea pentru a-i ajuta familia, transmite Mediafax, citand un comunicat. Ciciu a fost internata, marti, in stare grava la Spitalul Universitar de Urgenta din Bucuresti, dupa ce i s-a facut rau la locul de munca si a intrat in coma profunda. Femeia a murit sambata seara.

"Ipsos Interactive Services regreta profund decesul colegei Carmen Ramona Ciciu. Vestea decesului ei este una tragica si ne-a indurerat profund. Carmen a fost un om minunat, o colega extraordinara, care a fost in echipa noastra inca de la inceput. Este o pierderea grea pentru noi, colegii ei. Suntem alaturi de familia indoliata si vom face tot ce ne sta in putinta sa-i ajutam. Dumnezeu sa o odihneasca in pace!", se precizeaza in comunicat.

Starea femeii se agravase  din cauza complicatiilor leziunilor cerebrale, a declarat, vineri, medicul Bogdan Popescu, purtatorul de cuvant al spitalului. In timp ce familia tinerei de 34 de ani acuza faptul ca ea a fost nevoita sa munceasca prea mult la serviciu, medicii care au tratat-o au afirmat ca "nu avem niciun rezultat care sa indice faptul ca suferinta i-a fost cauzata de surmenaj, insa mai asteptam si alte rezultate de laborator."

Doctorul Popescu a declarat ca decesul a survenit sambata, la ora 19:45, si ca medicii nu se pot pronunta in acest moment in legatura cu cauzele decesului femeii. "Este o tragedie, dar nu putem spune care sunt cauzele mortii", a precizat medicul, adaugand ca o examinare ulterioara ar putea sa determine acest lucru.

Sotul femeii a anuntat vineri ca nu va depune plangere impotriva angajatorului, chiar daca spune ca Ramona Ciciu lucra uneori si acasa pentru proiecte de la serviciu, iar in ultima perioada, lucrase mai mult decat de obicei.

Procurorii au anuntat vineri ca ancheteaza cazul, dupa ce Parchetul s-a autosesizat.

Carmen Ramona Ciciu, 34 de ani, avea doi copii gemeni.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

13233 vizualizari

  • -5 (23 voturi)    
    mda (Duminică, 14 martie 2010, 12:44)

    Paznicul [anonim]

    De cate rate avea la banci nu se spune nimic...nu a obligat-o nimeni sa lucreze ca disperata,asta e,tragea tare,4 rate,2 copii...asta e soarta majoritatii mediocre,toarna copii pe banda rulanta,consuma in nestire,se umplu de rate si dupa aceea se mira cand dau coltu'...sa moara toti workaholicii astia,ma doare-n p%*a eu am altele pe cap,sa legalizati marijuana sa ma rup legal :-)
    • +5 (5 voturi)    
      in japonia:îmbolnăvirea sau moartea de pe urma epu (Duminică, 14 martie 2010, 13:11)

      una [anonim] i-a raspuns lui Paznicul

      Sindromul Karoshi
      Decedată acasă, în aprilie 2007, după o lungă perioadă de muncă extenuantă, Raluca Stroescu de la Ernst & Young a fost prima victimă din România a sindromului Karoshi. "Karoshi" este un termen japonez, care înseamnă "moarte din cauza supramuncii". Primul caz de Karoshi a fost consemnat, evident, în Japonia, în 1969, iar ministerul muncii japonez a început să publice statistici anuale referitoare la decesele Karoshi din 1987. Deşi iniţial s-a admis că au existat doar 80 de victime între 1987 şi 1989, o comisie de anchetă a concluzionat că, într-un singur an (1990), peste 10.000 de oameni au murit din pricina sindromului Karoshi numai în Japonia.
      Spre deosebire de alte state avansate, Japonia recunoaşte ca accident de muncă îmbolnăvirea sau moartea de pe urma epuizării prin supramuncă. Mai mult, din 2001, legea japoneză prevede că efectele de pe urma supramuncii pot apărea chiar şi la 6 luni după ce persoana respectivă reintră într-un ritm normal de lucru. Numărul proceselor generate de Karoshi sunt în creştere abruptă în Japonia
    • +2 (6 voturi)    
      esti in copac (Duminică, 14 martie 2010, 13:22)

      adi [anonim] i-a raspuns lui Paznicul

      esti in copac
      • +1 (5 voturi)    
        O fi (Luni, 15 martie 2010, 10:42)

        Hoisan [utilizator] i-a raspuns lui adi

        Dar sigur are o viata mai buna ca voi toti fara rate fara stres la servici,cind merge acasa nu sara javra cu ochii bulbucati ca un Behemoth in calduri sa il ia la intrebari.Nu munceste la surmenare,are posibilitatea parasirii locului de munca fara a se gindi ca la usa lui va bate banca pentru restituirea ratelor pe masina de spalat care deja este stricata dar tu mai platesti inca 10 ani rate.Deci nu o ardeti la mij.Mai bine deschideti ochii.
        • +2 (4 voturi)    
          :| (Luni, 15 martie 2010, 12:04)

          rakkone [utilizator] i-a raspuns lui Hoisan

          Nu inteleg de ce ACUM sau la ASEMNEA postari care mustesc de cretinism / invidie / ratare nu se sesizeaza niciun admin de la hotnews, admini care altfel sterg postari absolut benigne
      • 0 (0 voturi)    
        Ipsos e direct vinovat conform normelor europene (Miercuri, 17 martie 2010, 8:14)

        Ana M [anonim] i-a raspuns lui adi

        Agentia Europeana pentru Securitate si Sanatate in Munca spune ca una dintre principalele probleme de sanatate ale angajatilor este stresul in munca. In Belgia, Danemarca, Franta, Marea Britanie, s-au luat masuri in acest sens inca din anii 80'... la noi trebuie sa se moara pt a se face ceva. Angajatorii sunt direct vinovati de astfel de cazuri
    • -1 (13 voturi)    
      Trantorule! (Duminică, 14 martie 2010, 13:23)

      Albinuta [anonim] i-a raspuns lui Paznicul

      Nu ti-e rusine ? Se vede ca nu ai responsabilitati, traiesti pe spinarea altora. Mi-e sila de astia ca voi. Noi, "majoritatea mediocra" ne spetim si pentru ca voi "desteptii" sa aveti de toate, sa nu cumva sa munciti, va asigura taticu de toate. RUSINE!
      • 0 (4 voturi)    
        Cool (Luni, 15 martie 2010, 10:48)

        Hoisan [utilizator] i-a raspuns lui Albinuta

        Cine a spus ca nu muncim?Dar neavind mintea ingusta nu am facut 3 rate la banca nu am turnat 2-3 plozi,si avem coloana vertebrala cind asa zisul manager face un program de f...t harnici in c.r,si nimic nu ne retine sa ne bagam picioarele in firma lui.Asta este diferenta dintre voi si noi,mai avem ceva in cutia craniana.Lasa dute si fa consum baga la greu si cind vei da si tu coltul trage linie si vezi cu ce ai ramas?As dori sa imi poti da un raspuns cu ce ramai.A meritat sa iti irosesti viata.....oricum adevarul este undeva la Mij!!!
    • +6 (12 voturi)    
      ... (Duminică, 14 martie 2010, 13:41)

      tudor [anonim] i-a raspuns lui Paznicul

      Ai dreptate degeaba dau cu minus unii! Daca prostimea munceste 10-12 ore in loc de 8 ore + juma de ora pauza e doar problema lor a celor care ii invata asa pe patroni! In Germania si pt 1 ora are alt om care vine doar pentru cateva ore pe saptamana dupa program ca second job sau ceva. Daca vrei banimulti, ai rate, vrei sa-ti schimbi masina n-ai decat sa bagi frate pana mori dar nu e cazul sa te planga cineva sau sa dea cu pietre in patroni:) ei doar incearca daca prostu` sta patronul se bucura ca-i merge si eventual cauta numai fraieri sa-i poata prosti pe 3 lei.
      • +3 (5 voturi)    
        ai lucrat vreodata in vest? (Luni, 15 martie 2010, 9:58)

        curios [anonim] i-a raspuns lui tudor

        sau te-au instruit de la sindicat? Cateva comentarii: A. Daca nu faci fata ritmului cerut, ceri firmei sa micsoreze ritmul sau te duci la alt job? B. Crezi ca orice job e pentru oricine, numai pt.ca a fost acceptat la angajare (opnie sindicala oficiala) ? C. Vorbind despre IT, daca nu poti sa respecti dead-line ce mai cauti acolo? D. Daca dead-line nu e fezabil (si nici unul dintre colegi nu-l poate face) nici patronul nu ti-l cere. E. Fapt: cateva SUTE de muncitori de la Dacia au plecat la cerere pt.ca nu acceptasera mai putine pauze de tzigara. F. Nu cumva raportul intre EPU din Japonia, USA etc si Romania explica si diferenta de nivel de trai? Adica: nu cumva muncim mai putin si mai prost, dar vrem la fel cu nemtii? marturii de la romanii care lucreaza la Microsoft!!!
    • +3 (9 voturi)    
      Sa-ti fie rusine!!! (Duminică, 14 martie 2010, 15:10)

      poxim [utilizator] i-a raspuns lui Paznicul

      mai mult ... apreciaza Cel de Sus.
      O singura nastere inseamna copii pe banda?!
    • +4 (6 voturi)    
      uau!!! (Duminică, 14 martie 2010, 17:29)

      gimini [utilizator] i-a raspuns lui Paznicul

      Avea 4 rate?!!!!!
      Pai si sotul ei ce va face... cu 2 copii mici vor ajunge pe drumuri!
    • +2 (4 voturi)    
      Asa este (Luni, 15 martie 2010, 10:33)

      Hoisan [utilizator] i-a raspuns lui Paznicul

      Cine basca mea le cere sa ramina la asa o firma.....o scuze am uitat ratele la banca plozii care pling acasa de foame,daca esti liber fara rate fara plozi atunci cind nu ai o situatie care iti permite asa ceva da nu poti sa spui sefului dute-n p...a mea ca ma duc altundeva nu imi convine locul asta de munca.Dar daca deja esti idiot si ai turnat rate si ceva plozi gata esti sclavul lor.Deci nu o ardeti la lorgean ca saraca femeie a murit din cauza oboselii...Nu avea alta alternativa avea nevoie de suplimentare pentru toate cele baga ca o disperata.Paznicule da ai dreptate sintem o societate de consum fara creiere fara viitor!!!
  • +4 (8 voturi)    
    Postoaca , seful Ipsos, cercetat penal (Duminică, 14 martie 2010, 12:47)

    Ipsos si durere [anonim]

    Cer procuraturii autosesizare in cazul Postoaca, seful Ipsos, care isi impinge subalternii sa munceasca pana la epuizare.
    • +5 (7 voturi)    
      Vezi sa nu (Duminică, 14 martie 2010, 13:19)

      dobre [anonim] i-a raspuns lui Ipsos si durere

      Vezi sa nu se epuizeze romanii cu munca, in prostia societatii si vrajeala sindicatelor care traiesc din populism, uitati ca statisticile medicale exista de zeci de ani si procentalul de infart a populatiei de 20 de ani si nu din cauza surmenajului muncii. Exista romani tineri care nu stiu ca au colesterolul si trigliceridele enorm, sau oamen cu boli rare, ex un fel de varice interne la organe si creier. Romania are un porcentaj enorm de familii destramate, alcoolici, sa credeti voi ca in Germania in fiecare scara de bloc exista vecinul ala betivan care face scandal saptamanal.
    • 0 (4 voturi)    
      esti sigur? (Duminică, 14 martie 2010, 15:05)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Ipsos si durere

      de ce sa se autosesizeze procuratura? adica din toti oamenii aia de la Ipsos nu este unul singur speriat ca va sfarsi la fel? sau tin la salariul lor mai mult decat la sanatate? daca intr-adevar a murit de epuizare, colegii ei sunt la fel de vinovati ca si sefii.. se numeste complicitate... sau poate de-aia nu vor sa vorbeasca?
    • +2 (2 voturi)    
      Gresit (Duminică, 14 martie 2010, 18:18)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Ipsos si durere

      Postoaca nu mai e de vreo 2 ani seful Ipsos, nu mai bate campii...
    • 0 (2 voturi)    
      numai numele si spune tot (Luni, 15 martie 2010, 6:23)

      miranda [anonim] i-a raspuns lui Ipsos si durere

      Pai cand pe sef il cheama Postoaca, la ce sa te astepti? Parca il si vad pe Postoaca, "super inteligent" si "descurcaret" ranjind in timp ce iti spune cu jumatate de ora inainte de terminarea programului ca miine la prima ora vrea sa vada lucrarea gata. Iar daca ii spui ca nu e timp si ai nevoie de o saptamana ca sa o termini iti da replica: "daca nu poti sa o termini pana maine inseamne ca nu stii sa iti organizezi programul".
      In Romania nu mori de inima neaparat din cauza volumului de munca ci din cauza stresului pe care unii ca Postoaca il provoaca angajatilor. La puscarie cu el!
    • 0 (0 voturi)    
      postoaca nu e la ipsos romania (Luni, 15 martie 2010, 11:32)

      max [anonim] i-a raspuns lui Ipsos si durere

      postoaca nu mai e de mult la ipsos, cred ca e o eroare, nu vad de ce l-ar cerceta cineva in acest caz.
  • -1 (3 voturi)    
    cautati pe net! (Duminică, 14 martie 2010, 13:08)

    IO [anonim]

    cautati pe net la DESPREFIRME sa vedeti ce firma ticaloasa este ipsos!
  • +2 (4 voturi)    
    nu e singura firma (Duminică, 14 martie 2010, 13:15)

    ano1 [utilizator]

    Nu e singura firma care forteaza angajatii sa "lucreze" peste program la modul cel mai grosolan. Aduc in vedere Baumax iasi care si-a fortat angajatii, ba chiar a inchis usile de iesire, sa lucreze la foc aprins intre 12 si 16 ore pe zi cu o luna inainte de deschidere si cu una dupa deschidere. Bineinteles aceste ore nu au fost platite, nimeni nu a facut sesizare (probabil de frica unei probabile aranjari la nivel Privat-Administratii locale), oamenii au ramas cu "buza umflata" si secretul s-s pierdut. In concluzie oamenilor le este frica de faptul ca pot fi aflati dupa sesizari si ca-si vor pierde locul de munca pe timp de criza. Capitalismul ucide, da , dar mana in mana cu autoritatile care ar trebui sa vegheze la buna desfasurare a contractelor de munca atat din partea angajatorului dar si din partea angajatului.
  • +2 (4 voturi)    
    normal ca-l regreta (Duminică, 14 martie 2010, 13:17)

    ... [anonim]

    acuma toata lumea ii acuza si in plus au ramas si fara un angajat care muncea pe branci. dar nu imi fac iluzii ca vor invata sa-si trateze angajatii. chiar si cu pierderile astea, castiga mai mult din exploatarea angajatilor decat pierd ocazional din asemenea evenimente. patronii romani mai au probabil vreo 10 ani pana sa se civilizeze.
  • +2 (6 voturi)    
    :) (Duminică, 14 martie 2010, 13:31)

    ion voicu [anonim]

    ...asadar unui om ii moare sotia de epuizare la locul de munca si el nu depune plingere penala impotriva angajatorului asa cum ar fi indreptatit sa faca in ciuda faptului ca sustine ca sotia sa lucra inclusiv acasa.
    oare numai mie mi se pare ciudat?
    • +3 (3 voturi)    
      Si inca una (Duminică, 14 martie 2010, 14:16)

      sile [anonim] i-a raspuns lui ion voicu

      Un medic declara ca inca nu se cunoaste cauza mortii si un mare specialist posteaza pe hotnews ca femeia a murit de epuizare la locul de munca. Oare numai mie mi se pare ciudat?
  • +1 (3 voturi)    
    as sugera un sondaj.. (Duminică, 14 martie 2010, 14:13)

    marlene [anonim]

    stiu ca in multe companii din europa si din usa nu ai voie sa lucrezi acasa, decat in caz exceptional- deadline la un proiect important, ceva neprevazut etc..Altfel nu, si se merge pe ideea, nu te incadrezi in timp, inseamna ca nu esti suficient de bun. Sunt curioasa cati din cei care se plang ca ii munceste patronul, ca lucreaza 10 ore pe zi etc..ar fi de acord cu o astfel de idee. Cate pauze pe zi aveti? De cate ori accesati mesangerul si vorbiti cu pritenii?De cate ori va rezolvati si alte probleme personale in timpul serviciului. Pacat de biata femeie, si mai ales de bietii copii insa cred ca ar trebui sa ne asumam si noi responsabilitati. Sunt si eu mama si stiu si eu ce inseamna sa muncesti mult, insa totul are o limita. Trebuie sa invatam sa spunem nu, si mai ales sa ne asumam raspunderea pentru actele noastre. Cand iti faci 4 rate si stii ca normal nu poti acorepi decat 2 dar te gandesti ca poate, daca muncesti mai multi, le poti acoperi ..nu mai este exploatare.
  • +1 (3 voturi)    
    Vatafele de la Genpact (Duminică, 14 martie 2010, 14:13)

    Genpact [anonim]

    Sint niste romanase cretine la genpact care vor sa faca cariera si calca pe cadavre ca sa dea bine in ochii sefilor din alte tari.
    E vorba despre SDL de la Genpact (service delivery leader) care sint alese pe criterii de linguseala cu sefi si bici cu angajatii. Niste pile fara creier cu ambitii nesimtite.
    Se pleaca la 9-10 seara pentru ca niste contabile ratate sa salte prime grase si sa isi miste fundurile in masini de teren. Am lucrat si pana la 2-3 noaptea si nu-i pasa la nimenea.
    Faceti controale si osa vedeti ce se intampla. !!!!
    • +3 (3 voturi)    
      Pai (Duminică, 14 martie 2010, 16:04)

      HESS [anonim] i-a raspuns lui Genpact

      Cine sa faca controalele.Nu ai vazut declaratia haleia care cica e bastana pe la Ministerul Muncii.Sa faca angajatorul raportul si apoi ea il va ,,citi,,
  • +3 (3 voturi)    
    noi romanii (Duminică, 14 martie 2010, 14:20)

    asd [anonim]

    Nu stim ce sa mai inventam ca sa nu muncim. De decesul regretabil al femeii profita putorile care acum cica au motiv sa se joace pe calculator 7 ore in loc de 4 la birou, dupa ce ca suntem printre cei mai putin productivi din lume...
    Nu stiu daca munca a omorat-o pe femeie, sau daca nu avea alte probleme dinainte.
  • +8 (8 voturi)    
    downshifting (Duminică, 14 martie 2010, 14:56)

    gheo [anonim]

    exista si 'downshifting' adica sa schimbi o treapta in jos; nu-i musai sa-ti iei apartament penthouse in bloc asa-zis de lux cu 3000 euro pe mp. la fel, nu-i musai sa-ti iei SUV de 40.000 euro cand tu oricum nu iesi cu el de pe asfalt.
    in loc de asta te poti muta din apatamentul tau vechi intr-o casa de 150mp langa oras, iti iei un golf sau un megane si nu mai e nevoie sa muncesti pana la 12 noaptea pentru niste sefi incompetenti sau pentru niste patroni lacomi.
    poti sa castigi un trai decent muncind intr-o companie normala dar idea e sa-ti dai seama de valorile normale in viata unui om inainte sa ajungi la spital
    • 0 (0 voturi)    
      o intrebare... (Duminică, 14 martie 2010, 20:10)

      media freak [utilizator] i-a raspuns lui gheo

      ...care asfalt???
  • -2 (2 voturi)    
    ... (Duminică, 14 martie 2010, 15:20)

    un roman liber [anonim]

    da foc nu va da nimeni?
    cit %din profit ramine in Romania, patronilor?
  • 0 (2 voturi)    
    Normal ca regreta - cine termina proiectul? (Duminică, 14 martie 2010, 15:34)

    Cetateanul turmentat [anonim]

    Ar fi putut si ea sa aiba mai mult bun simt si sa duca mai intai treaba pana la capat.

    Dupa aia, acasa, in timpul liber, putea sa faca orice!
  • +3 (7 voturi)    
    ramona ciciu (Duminică, 14 martie 2010, 16:58)

    soferitza [anonim]

    Lasati-o moarta, cite dintre voi, ma refer la fetele tinere, corporatiste si consultante, cauta sa-si epateze sefii si colegii prin puterea lor de munca si prin desteptaciunea lor si prin ce au intre picioare?
    Sunteti lesinate sa aratati ce femei puternice sunteti voi, sa detineti controlul. Asta-i rezultatul ideii ca femeile sunt mari si tari si cu mult peste barbati. sunt si eu femeie, lucrez si eu intr-o multinationala, hai sa cunoastem limitele ca oamnei si ca femei.
    Dac i s-a cerut sa lucreze cu 5-6 ore peste cele 8 legale, daca i s-a refuzat concediul de odihna de ce nu a actionat, de ce nu s-a dus la un control medical? Si barbatul ei ce-a pazit? Fireste ca a incurjat-o, sa vada lumea ce fortosi sunt ei si ce tare e nevasta.
    Vai de capul nostru de romani, in ce hal am ajuns.
    • +1 (1 vot)    
      Perfecta (Luni, 15 martie 2010, 14:02)

      Hoisan [utilizator] i-a raspuns lui soferitza

      Dreptate,din punctul meu de vedere ai spus numai lucruri adevarate.
  • 0 (2 voturi)    
    stat la stat (Duminică, 14 martie 2010, 19:30)

    ion [anonim]

    Uni mor la privat de prea multa munca iar altii la stat vor bani mai multi pentru stat degeaba!
  • +2 (2 voturi)    
    Ma intreb... (Duminică, 14 martie 2010, 21:36)

    Matache M. [anonim]

    ...o zi are 24 de ore, 8 ore suntem la servici. Se stie ca oamenii mor pe neasteptate la orice ora, nu doar in orele cand sunt acasa. Probabilitatea ca cineva sa faca un infarct sau un atac cerebral la servici si nu acasa este deci de 33%. Ma intreb atunci de ce sunt atat de multe discutii pe marginea unui caz nefericit, dar statistic foarte probabil.

    Raportul medicilor spune "afectiune virala la inima" sau asa ceva - ce are asta cu munca, nu stiu...
    Realitatea este ca pana cand nu se creste productivitatea muncii, degeaba vrem toti ca societatea sa prospere. Cred ca mai este mult in Romania pana cand se intelege ca pupulismele si sindicalismele nu cresc bunastarea, ci din contra.

    Vad ca se discuta despre 5...6 ore peste cele legale, etc. Nu stiu de unde reiese asta, decat cel mult din capetele infierbantate ale unor comentatori, pentru ca din articolele pe care le-am citit eu nu reiese asa ceva... imi cer scuze daca exista alte informatii reale despre care eu nu am auzit. Sotul spune ca "Ramona Ciciu lucra uneori si acasa" - asta nu inseamna ca lucra 5...6 ore peste program si nici ca asta ar fi fost o obisnuinta. Incerc doar sa extrag concluziile logice din ce este scris, sa nu extrapolez si sa nu fabulez...

    Imi pare rau pentru familia ei, este greu sa treci peste o astfel de nenorocire. Dumnezeu sa o odihneasca!
    • 0 (2 voturi)    
      nu ne vindem tara! (Luni, 15 martie 2010, 11:37)

      max [anonim] i-a raspuns lui Matache M.

      nu prea inteleg ce e cu isteria asta - intr-un caz care nu e nici pe departe clar - fiecare de fapt se gandeste la propria situatie si extrapoleaza.

      imi aduc aminte de aia care strigau "nu ne vindem tara!" si "nu vrem sa fim exploatati de capitalisti" - hai sa fim seriosi. e munca multa la privat, stres cat cuprinde, mai ales in contextul crizei, dar in cazul in speta nu avem elementele care sa ne duca spre o concluzie clara.

      daca murea acasa si nu la serviciu cine era de vina - familia?

      dumnezeu s-odihneasca, e o mare tragedie si sper ca familia sa reuseasca cu gemenii.
  • -1 (3 voturi)    
    Ce faci cu regretele Ipsos (Luni, 15 martie 2010, 0:57)

    Gabi [anonim]

    Si ce sa faca familia cu regretele tardive ale firmei Ipsos?!?! Femeia aia mama a 2 copii de 3 ani a murit... pt firma lor de... intelegeti voi ce... Ca de obicei Ipsos va spune ca de vina e mortul... Ati vazut cat tupeu avea sefa lor...
  • 0 (2 voturi)    
    Limbajul de lemn (Luni, 15 martie 2010, 10:54)

    Ligvistu` de serviciu [anonim]

    "Compania regreta profund" - cuvinte fara nici o valoare, gandite si scrise de PR-isti. Oamenilor li se pare normal termenul englezesc dead-line. Acum experimenteaza pe pielea lor sensul concret al notiunii. cati oameni mai trebuie sa moara sa ne schimbam filosofia muncii ?
  • +1 (1 vot)    
    pentru cine nu crede (Luni, 15 martie 2010, 23:47)

    mixi [anonim]

    E groaznic ceea ce se intampla in acesata tara. Si eu am lucrat la un astfel de serviciu. Am venit si la 3.00 dimineata iar la ora 8.00 trebuia sa fiu iar la lucru. Nu-i pasa nimanui ca esti si tu OM, ca ai nevoie de odihna, de un concediu, de o viata personala. Trebuie sa fii sclav, sa muncesti, de cele mai multe ori, pentru un salariu de mizerie si daca ai putea sa aduci si bani de acasa ar fi perfect. Oare, oamenii astia nu se gandesc ca nu sunt nemuritori si ca toti banii dupa care alearga cu disperare, calcand pe cadavre, nu-i vor lua cu ei pe alta lume?!
  • +1 (1 vot)    
    Sefii Ipsos ar trebui judecati (Marţi, 16 martie 2010, 0:18)

    Ana M [anonim]

    Intrucat este vorba despre moartea unei angajate la locul de munca iar angajatii firmei au spus nedreptatile si abuzurile la care au fost supusi de-a lungul anilor cred ca ar trebui anchetati serios trasi la raspundere... altfel ne vom trezi si cu alti morti... Daca veti cauta pe net despre cazuri Ipsos veti gasi din belsug...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă