"Obiectul contractului incheiat de S.C.Real Prompt Solutions S.R.L. cu Eximbank este de a realiza si derula o campanie de imagine si promovare a produselor si serviciilor oferite de banca.

Cu mult timp inainte de organizarea de catre EximBank a selectiei de oferta, S.C. Real Prompt Solutions S.R.L. avea incheiate deja contracte cu:

- „S.C. The Money Channel Consulting S.R.L (prin intermediul acestei firme avand posibilitatea de a accesa spatii si pe Realitatea Tv)

- „S.C. Antena 3 S.A.”

- „S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L.”

privind difuzarea de campanii publicitare si de PR catre aceste canale de televiziune.Cu alte cuvinte, societatea avea negociate cu toate aceste televiziuni intelegeri inscrise in registre. Contractele vor fi facute publice in cadrul procesului pe care dorim sa-l deschidem site-ului Hotnews.

Mentionam de asemenea ca „S.C. Real Prompt Solutions S.R.L” exista din anul 2005, publicitatea fiind inclusa in obiectul de activitate de la momentul constituirii societatii. Asociatii au decis prin Hotararea AGA nr.001 din data de 19.05.2009 (publicata in M.O. partea a IV-a) ca publicitatea sa reprezinte obiectul principal de activitate din pure motive fiscale/impozitare, atribuirea contractului de catre Eximbank avand loc la o data ulterioara.

Insinuarile facute de site-ul Hotnews in contextele mentionate mai sus, ne afecteaza bunul nostru renume (din motive de confidentialitate nu putem dezvalui acum nume ale altor clienti din portofoliul nostru), iar prejudiciul de imagine creat va fi comensurat in cererea catre instanta.

Reprezentantul societatii, dl.Dragos Tomescu, activeaza in domeniul publicitate si PR cu o experienta profesionala de peste opt ani, avand derulate nenumarate campanii publicitare. Dl Dragos Tomescu a lucrat la publicatiile Ziua si HIGH LIFE si la Camera de Comert si Industrie a Romaniei, divizia media.

Este de notorietate in domeniul publicitar ca potentialul relational printre componentele acestui mediu sa fie un considerent principial pentru reusita, in acest fel nefiind necesara o echipa pentru a cunoaste elementele sistemului publicitar, numele si omul fiind reprezentative pentru inter-relationare."

Link la articolul original