Tudorel Toader, prima reactie dupa declansarea scandalului din justitie: Am vazut luarile de pozitie din spatiul public focusate pe 2-3 propuneri, dar nu am vazut luari de pozitie referitoare la toate propunerile. / Culeg toate reactiile, vedem care sunt solutiile finale, le inseram in proiectul de lege

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 25 august 2017, 8:45 Actualitate | Esenţial

Tudorel Toader
Foto: AGERPRES
"Am vazut luarile de pozitie din spatiul public focusate pe 2-3 propuneri, dar nu am vazut luari de pozitie referitoare la toate propunerile, si toate propunerile ne privesc pe toti", a declarat vineri ministrul Justitiei, Tudorel Toader, in prima conferinta de presa dupa declansarea scandalului din justitie, provocat de propunerile de modificare a legilor justitiei, prezentate in urma cu doua zile. "Inca tin proiectul de modificare sa vad luarile de pozitie la fiecare propunere in parte. Dupa ce am toate luarile de pozitie, o fi bine, n-o fi bine, dau forma finala proiectului de lege, si dupa aceea il trimit la CSM. Pana nu am toate exprimarile, toate luarile de pozitie cu privire la fiecare dintre propunerile formulate, nu dau drumul la proiectul de lege", a adaugat ministrul Justitiei.

Intrebat de jurnalisti de ce nu a facut public proiectul de lege, ci doar cateva propuneri, Tudorel Toader a raspuns ca "Intr-un stat de drept nu faci experimente. Am preluat majoritatea propunerilor venite de la CSM la legea 317, una dintre cele 3 legi si nimeni nu poate sa spuna ca le-a vazut. Cele 3 legi au fost la CSM, s-au intors la Ministerul Justitiei, le trimit iar la CSM."

"Nu trimit proiectul de lege si la DNA, si la Parchet, si la DIICOT. CSM reprezinta si judecatorii si procurorii si coaguleaza opiniile. Nu uitati ca este un aviz consultativ (al CSM - n.red.). Va fi a treia runda de consultari cu CSM si se va da avizul final. Apoi eu ma duc in Guvern cu o propunere de proiect care se mai modifica, se mai adauga, apoi la Parlament, unde se fac modificari", a mai spus Tudorel Toader.

  • Tudorel Toader: Nu sunt inregimentat politic

"Cele 3 legi au fost la CSM, s-au intors la Ministerul Justitiei, le trimit iar la CSM" pentru avizul final, a afirmat Tudorel Toader, adaugand ca ar fi putut sa faca public proiectul cand acesta intra in circuitul de avizare, la Guvern si la Parlament, dar "Intentia mea este ca aceasta lege fundamentala sa se bucure de cea mai mare dezbatere publica.

"Acele propuneri, 30-40 cate sunt, am preferat sa vina in fata dumneavoastra, sa le prezint, sa le pun in dezbatere publica. Inca tin proiectul de modificare sa vad luarile de pozitie la fiecare propunere in parte. Dupa ce am toate luarile de pozitie, o fi bine, n-o fi bine, dau forma finala proiectului de lege, si dupa aceea il trimit la CSM. Pana nu am toate exprimarile, toate luarile de pozitie cu privire la fiecare dintre propunerile formulate, nu dau drumul la proiectul de lege", spune ministrul Justitiei.

"Culeg toate reactiile, vedem care sunt solutiile finale, le inseram in proiectul de lege si trimitem proiectul la CSM. Eu am dorinta sa fie o lege asa cum romanii si-o doresc", a mai spus Tudorel Toader, care a tinut sa sublinieze ca "Nu sunt inregimentat politic, nu fac parte dintr-un partid."


Citeste mai multe despre   






















​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

6317 vizualizari

  • +36 (46 voturi)    
    lol, propuneri? (Vineri, 25 august 2017, 8:50)

    farty [utilizator]

    Nu exista propuneri domnule Toader. Ideea e sa nu va atingeti de ceea ce e in prezent.
    • -48 (62 voturi)    
      ? (Vineri, 25 august 2017, 9:52)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui farty

      Adica sistemul securisto-bolsevic prin care presedintele isi subordoneaza Justitia, ala cu protocoale DNA-SRI, ala in care presedintele ICCJ este partenerul DNA etc., lasat mostenire de Basescu, trebuie sa ramana neatins? Bravos natiune! Noroc ca nu sunteti prea multi.
      • +21 (31 voturi)    
        Oare (Vineri, 25 august 2017, 10:30)

        Encounter [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Oare tu te iei în serios?
        Poate la tine pe stradă dacă arunci cu vorbe se consideră suficient, dar în mod normal trebuie să și dovedești ce spui. Până atunci, bați câmpii, iar logica îți e străină.
        • -1 (5 voturi)    
          Dovezile (Vineri, 25 august 2017, 16:25)

          Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Encounter

          Dovezile pentru ceea ce spun:

          https://www.antena3.ro/actualitate/pe-macovei-le-am-bagat-o-eu-pe-gat-basescu-recunoaste-ca-toti-cei-care-conduceau-sistemul-judiciar-292485.html

          http://evz.ro/basescu-a-dezvaluit-momentul-cand-romania-a-devenit-stat-mafiot.html

          https://www.luju.ro/dezvaluiri/anchete/am-prins-o-pe-kovesi-iata-protocolul-piccj-sri-are-numarul-003064-din-4-02-2009-si-a-fost-semnat-cand-procuror-general-era-laura-kovesi-in-baza-lui-dna-si-sri-au-instrumentat-ilegal-in-parteneriat-dosare-penale-ofiterii-sri-cereau-procurorilor-sa-nu-puna-

          http://stiri.tvr.ro/laura-codruta-kovesi-2013-dificil-pentru-dna-presiunile-asupra-procurorilor-un-trend-ascendent_40983.html#view

          Dar vezi tu, pe anumite site-uri, televiziuni sau in anumite ziare nu vei gasi aceste declaratii. Pentru ca rolul unora nu este de a informa ci si de a face PR, respectiv de a cenzura atunci cand "informatia" nu concura cu scopul lor.
        • 0 (2 voturi)    
          tu vorbeşti despre logică? (Sâmbătă, 26 august 2017, 11:10)

          vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Encounter

          aşa cum vorbeau şi comuniştii despre democraţie sau libertate...
      • +22 (28 voturi)    
        ... (Vineri, 25 august 2017, 10:33)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        si subordonata parlamentului e mai ok?!
        presedintele e SINGURUL ale nominal de oameni, si totusi nu are aproape nici o putere...

        SINGURA posibila modificare este numirea acestor sefi de CSM... care sa ramana for independent (membrii csm sa nu aiba sanse sa fie numiti politic)... de asemenea inspectia judiciara sa ramana apolitica (A se citi nesubordonala MJ)... nu suntem nici macar aproape de o asemenea propunere

        tot ce face tudorel e subordonarea politica a justitiei... asta e singurul scop al acestei legi...

        si parlamentul este mult mai rau decat presedintele (... din noi presedintele e ales nominal) + ca separi puterile in stat... deja parlamentul are muuuult prea multe atributii... (gen propune membrii CCR, da legi (si presedintele nu le poate opri), propune guvernul (si presedintele nu prea are de ales))

        daca ar trebui sa te plangi de ceva ar fi de puterea mult prea mare a parlamentului!

        dar e grei sa intelegi asta cand ai ochii lipiti de a3
        • +2 (4 voturi)    
          stii cine a zis (Vineri, 25 august 2017, 12:21)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          "stop, si de la capat ! " ?
          la ce se referea, la articole din coduri si la legi neconstitutionale ?! nu ?!
          sau nu stia ce spune, nu realiza la ce se angajeaza ?!
        • 0 (2 voturi)    
          total greşit !!! (Sâmbătă, 26 august 2017, 11:16)

          vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          preşedintele ales în două tururi îi reprezintă practic (nu în ideal) doar pe cei ce l-au votat, deci un segment minoritar.
          parlamentul reprezintă întreaga societate, mai puţin pe cei care nu au intrat pe motive de prag.
          iar din alt punct de vedere, câteva sute de oameni la un loc pot gândi mult mai bine decât unul singur.
          preşedintele tău mult iubit, mă refer generic, nu neapărat la cel actual, este un surogat republican de rege. dar Regele nu se bagă NICIODATĂ în politică.
          asta nu înţeleg creierele voastre portocalii republicane.
      • 0 (10 voturi)    
        cosmarul vostru... (Vineri, 25 august 2017, 11:37)

        ggeo [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Suntem mai multi decat in cel mai urat cosmar de-al vostru.....si vom iesi in strada ...si vom vota !
        • +1 (9 voturi)    
          multi nu inseamna (Vineri, 25 august 2017, 12:24)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui ggeo

          nici drepti, nici corecti.
          cineva spunea ceva despre multi. este o replica...istorica. :-)
          mult mai multi ca voi au iesit la vot, a castigat pesedeaua. voi ati luat numai 8%. si veti lua si mai putin, daca continuati si amenintati cu ...mania proletara.
      • +1 (5 voturi)    
        kentane, induci in eroare (Vineri, 25 august 2017, 11:49)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        legile si sistemul apartin tandemului de rezonanta penala, ilici-bombonel.
        base, cu mana lui dottore, coordonator in palavrament al schimbarii codurilor, a adus niscai retusuri.
        baza este din primii ani ai fesenelei iliciste. atunci s'au pus bazele statului roman postlovirutionar, constitutia si legile, preluate de la vremea lor si spoite cu adausuri occidentale, de fatzada. procuratura a ramas la fel ca pe vremea madamelor monica , norica si a tatalui lascu si a lui loazar. tot cu securitatea face echipa....
        • 0 (2 voturi)    
          macovei a adus mai mult dezastru (Sâmbătă, 26 august 2017, 11:19)

          vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

          in justiţie decât toţi ceilalţi neaveniţi la un loc...
      • 0 (4 voturi)    
        pai la inceptul anului (Vineri, 25 august 2017, 12:27)

        Sasul70 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        au fost cam 500.000 intr-o singura zi...
        nu prea multi, dar au fost convingatori la urma.
        • 0 (8 voturi)    
          Ha, ha! (Vineri, 25 august 2017, 13:05)

          Pep1 [utilizator] i-a raspuns lui Sasul70

          Poate au fost 500.000 in toata tara.
          Daca esti unul dintre cei care au crezut ca au fost 500.000 in P-ta Victoriei, cred ca ai fost manipulat.
          • -1 (5 voturi)    
            Omule! (Vineri, 25 august 2017, 14:50)

            Encounter [utilizator] i-a raspuns lui Pep1

            Nu a zis că în Piața Victoriei. El a zis 500.000. Învață să citești tot și să ții cont și de context.
        • 0 (2 voturi)    
          eeee (Vineri, 25 august 2017, 13:19)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Sasul70

          acuma e lumea in vacanta....
      • +2 (10 voturi)    
        Bai, Carpati fara filtru, a fost bun sistemul (Vineri, 25 august 2017, 13:22)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        de pana in 2005, cu PNA-ul lui Amariei care vana muste prin birouri, cu Rodica Stanoiu : "Sefu', cand dati ordin, am dat drumul la dosarul lui Basescu", cu echipa de procurori pe post de Inspectie Judiciara condusa de Ministrul Justitiei, din randul carora s-a sinucis procurorul Panait ce primise ordin "sa-l faca" pe Lele pt ca acesta "s-a luat de cine nu trebuie" ?

        Adevaratii securisto-bolsevici au fost cei de pana in 2005, pt ca numai securisto-bolsevicii lucreaza fara sa aiba nevoie nici macar de protocoale(incheiate in baza legii).

        De lege, ce sa mai vorbesc !

        Iar faptul ca sunteti "voi" multi, asta mi-aduce aminte de Lapusneanu ! Cum graia el ? "Multi, dar prosti" !! :)))

        PS. Sau cam asa ceva ! ;)))
        • 0 (2 voturi)    
          modul cum răspunzi îmi dovedeşte (Sâmbătă, 26 august 2017, 11:26)

          vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          că gândeşti portocaliu. ăia erau specialişti în asta, orice ai fi spus răspundeau cu copilărescul "ba tu!"
          nu spune nimeni că justiţia de pe vremea lui bombo ar fi fost ok, ci faptul, mereu eludat de voi ăştia porocalii, că modivicările macoviste au dus la o justiţie mai dezastruoasă decât cea comunistă.
          • 0 (2 voturi)    
            Gandesc in toate culorile spectrului solar (Sâmbătă, 26 august 2017, 14:17)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

            Tu ? Rosu, doar rosu in continuare ?

            PS. Nici nu are rost insa sa imi mai pierd timpul cu unul ca tine care sustine ca justitia comunista (care pronunta pedepse de 6 luni inchisoare la locul de munca pt un muncitor gasit la poarta fabricii cu 4 saci mari de hartie (folositi), evaluati de procuror la 2,30 lei si de expertul tehnic la 1,60 lei, sau de 1an la locul de munca pt un taran, paznic de intreprindere gasit de militianul satului (Gratia sa fi fost, satul ? Ei, uite ca asta nu am mai retinut), cu 7(sapte) stiuleti de porumb cazuti din remorca in mijlocul drumului si culesi si bagati in servieta, prejudiciu de 2,7 kg evaluat de procuror la un pic peste trei lei si de expert la aproape doi lei !!) a fost mai buna decat justitia "macovista", cum ii spui tu !

            PS. Nici macar printre ai tai nu ai gasi pe vreunul care sa creada asta. Poate totusi cu exceptia lui @Newlook !
      • 0 (2 voturi)    
        minusurile acumulate (Sâmbătă, 26 august 2017, 11:09)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        dovedesc cu prisosinţă că acest site e vizitat 99% de băsişti...
        eu mai intru din când în când doar pt. a-i mai enerva niţel :)
        • -2 (2 voturi)    
          In rest esti pe DC News, unde te simti (Sâmbătă, 26 august 2017, 13:48)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

          ca pestele in apa, nu-i asa !

          PS. Ce desarta iluzie cum ca ai enerva pe careva pe site-ul asta ! Dar nicio problema, tu, simte-te bine !
    • +19 (23 voturi)    
      Si la ordonanta 13 era la fel (Vineri, 25 august 2017, 10:01)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui farty

      Printre idei necesare si corecte erau strecurate bletematiile care il faceau pe maretul infractor condamnat definitiv Dragnea imaculat. Ii stergea cazierul si ii punea prag pentru hotiile cu care a fost prins indubitabil. Niste gunoaie P$D-istii astia, iar bubosul asta nenorocit cu carnetul rosu de partid (PCR) inca in buzunar, face ticalosii ca sa-si acopere propriile lui ticalosii cu angajarea beizadelei.
      • -1 (7 voturi)    
        Autorii sunt aceeasi !! (Vineri, 25 august 2017, 11:40)

        deval [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        Mai cum sa stie Dorel, Dorneanu , Tudose, Ciordache etc- fie ca fost sau nu la scoala, -ce e aia consultare publica (care e pentru cetateni) si ce e consultarea cu structurile din justitie, care trebuia sa se produca anterior sa ne spuna ce-l "taie" pe el , personal !!
        Or fi crezand ca inseamna sa consulti un medic ! Psihiatru !!
      • 0 (4 voturi)    
        i acolo ati infrant (Vineri, 25 august 2017, 12:26)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        iar acum mitica de la liga si sandu nasul rad de bucurie ca au scapat, ca abuzul a fost dezincriminat.
        si nu numai ei...
    • -10 (22 voturi)    
      Independența (Vineri, 25 august 2017, 10:30)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui farty

      uneia din cele 3 puteri ale statului deschide drumul spre dictatură. Acum Justiția, fiind independentă de Parlament și Guvern își depășește cu mult aria de competență influențând electoratul. Situația trebuie schimbată Justiția trebuie să fie controlată fie de Parlament fie de Guvern, așa cum și ea controlează celelalte 2 puteri ale Statului.
      • +2 (2 voturi)    
        parlamentul si executivul (Vineri, 25 august 2017, 13:16)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        pot controla justitia, prin legi care s'o oblige sa se curete singura, cum este legea raspunderii magistratilor.
        tot magistrati ii vor ancheta si toti magistrati ii vor judeca.
        numai sa li se dea o lege care sa'i oblige sa aplice legea.
        pana acum, asa cum a lasat feseneul prin constitutie si legile preluate de la comunisti, procurorii si judecatorii sunt necontrolati, isi pot permite orice.
        de aia avem in cazuri asemanatoare, hotarari si sentinte diferite. dupa cum stie sau dupa cum vrea muschiul din roba...
        • 0 (2 voturi)    
          e cam ca'n zicala cu carul înaintea căruţei... (Sâmbătă, 26 august 2017, 11:31)

          vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

          păi mai înainte de orice trebuia populată justiţia, mai ales la nivel înalt, cu oameni mai presus de orice fel de suspiciune şi abia apoi să le dai independenţă. nu invers, să dai puteri discreţionare la tot felul de jeguri cu ambiţii politice...
          • 0 (2 voturi)    
            Nea Nelu, mata esti ? (Sâmbătă, 26 august 2017, 14:31)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

            Basemitica, cauta in presa vremii si ai sa constati ca aproape ca ai citat-o pe Bunicuta criminala !

            PS. In rest, asa-i cum zici mata : In Romania, mereu dupa 90, s-a pus BMW-ul inaintea Daciei ! Ai dracului romanii i-au asteptat 45 de ani pe americani si cand a fost sa fie in loc de "caruta"americana au ales tot "carul" nemtesc ! ;))
    • +3 (5 voturi)    
      pai ce e in prezent, e facut tot de psd (Vineri, 25 august 2017, 11:41)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui farty

      coordanator cu elaborarea codurilor fiind insusi doftoru' parart in drept, alde dottore de catania.
      si toata lumea, de la ccr la csm si iccj se plange de codul penal, de neconstitutionalitate.
      multe legi, care vreti sa ramana asa, sunt de pe vremea lui ilici kaghebescu.
      de fapt, de la ilici kaghebescu, societatea si statul n'au prea progresat, s'au facut numai carpeli, ramand in tiparele stabilite dupa lovirutie.
      l'ati putea numi chiar tatuc pe ilici. cel ocolit de penalul romanesc, cu dosarele dosite/clasate de kodrutza, pe vremea cand erea precuroare jenerala.
      e clar cine sunteti astia de va opuneti schimbarilor, sunteti ilicistii noi.
      ca'n caragiale: sa se schimbe, primesc, dar sa ramana neatinse ! :-))
      lots of laughs !
    • +3 (5 voturi)    
      pardon, (Vineri, 25 august 2017, 11:43)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui farty

      nu'ti vazusem numele.
      deci, lots of farts, full of shit.
    • 0 (2 voturi)    
      de ce? (Sâmbătă, 26 august 2017, 11:06)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui farty

      actualul sistem de justiţie îţi pare a fi cumva perfect?
      dacă da, înseamnă că ori eşti rău voitor, ori nu înţelegi nimic... fart off.
  • +22 (34 voturi)    
    Din putul gandirii ..nord coreene. (Vineri, 25 august 2017, 8:51)

    Sati [utilizator]

    Dorel de la justitie.
  • +20 (28 voturi)    
    Se observa intentia miseleasca (Vineri, 25 august 2017, 9:05)

    OmulNou [utilizator]

    de a ascunde, printre idei bune, parti din legi care-i apara pe infractori.
    • +1 (7 voturi)    
      la dezbatere (Vineri, 25 august 2017, 11:55)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      pot fi scoase in evidenta, se pot aduce schimbari, completari. se cere acordul csm, iccj, forul suprem al justitiei, al opiniei publice si a tuturor factorilor, organizatii judecatoresti, procurori, avocati, universitari in drept.
      nimeni nu va opreste sa discutati, dar fara ura, manie prolestara, fara invective. renuntati la magarii verbale, ca nu aratati mai bine ca pesedistii, de va purtati la fel....
      si in final se va vota.
      puteti cere chiar referendum national, specialitatea casei.
      presidentu' are deja unul aprobat :-)))
      • +2 (6 voturi)    
        p.s. (Vineri, 25 august 2017, 12:18)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        stiti ce clasic in viata a declarat, cu ocazia unei inalte functii in stat : "stop, si de la capat !"
        cred ca se referea la tot ce inseamna stat, inclusiv niscai legi vechi.
        sau, fura numai asa, o vorba'n vant ?! :-)
        se referea, poate, numai la palatul cotrocesti, tapeturi, mobila, covoare....
      • -1 (9 voturi)    
        Dezbatere cu hotii? (Vineri, 25 august 2017, 12:34)

        OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        Dezbatere cu cei care dau OUG in toiul noptii, pe ascuns, nepusa pe ordinea de zi, ca sa-i albeasca dosarul lui Dragnea?

        Daca traiesti in Romania bugetarilor de lux, sa fii sanatos, daca nu, nu mai manipula cu "la dezbatere" fiindca PSD nu dezbate nimic, ei doar fura, nu lucreaza pentru Romania.

        Si nici tu nu lucrezi pentru Romania.

        Sper sa-ti creasca o constiinta.
  • +27 (33 voturi)    
    Dezbatere se numeste covaseala de miercuri ? (Vineri, 25 august 2017, 9:15)

    deval [utilizator]

    Se consulta "studiind revista presei" ? Zice ca modificarile sunt importante . Nu poti sa arunci asa ceva in dezbatere publica inainte sa te consulti cu specialistii, cu CSM, cu Parchetele, cu cei direct implicati. Dupa aia arunci in dezbatere publica !
    Nu mai spun ca zice ca s-a consultat CSM fara ca acesta sa-si fi dat seama !! Pare titularul unei grave dezordini , e confuzionat pentru ca pentru dansul consultarea inseamna privitul in oglinda si dureaza cam tot atat !!
    • +3 (3 voturi)    
      depinde cu cine din csm (Vineri, 25 august 2017, 13:22)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui deval

      care este apolitc. sanchi. declarativ apolitic, dar numirile se fac destul de politic.
      si apropo de consultatia cu csm, ministrul justitiei este membru csm.:-))
  • +25 (31 voturi)    
    mai clar (Vineri, 25 august 2017, 9:21)

    Point [utilizator]

    nu se poate:
    daca merge si fraierii nu zic nimic,le votam.
    daca nu,le mai schimbam putin forma,apoi le votam
    cinism in forma agravanta.10 ani la taiat sare
  • +23 (31 voturi)    
    Tu-dorele, nu enerva poporul! (Vineri, 25 august 2017, 9:31)

    MirceaIo [utilizator]

    Eu vreau ca statul roman sa iprotejeze toti cetatenii in mod egal. Din pacate gruparile mafiote capuseaza oameni care muncesc cinstit. Acestia isi doresc legi speciale, pensii speciale, privilegii speciale. De ce? Pt ca au fost securisti sau au mostenit acest statut de la parintii lor?
    • 0 (2 voturi)    
      de acord cu tine... dar... (Sâmbătă, 26 august 2017, 11:37)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui MirceaIo

      chiar nu ai observat că actualii şefi de parchete exact pe mafioţii ăştia îi protejează?
  • +20 (20 voturi)    
    ! (Vineri, 25 august 2017, 9:37)

    msk [utilizator]

    Ok, de ce nu se publica varianta propusa a modificarilor la Lege ?
    Nu este mai ok asa, sa fie o abordare transparenta ?
  • +26 (32 voturi)    
    Va fi grozav (Vineri, 25 august 2017, 9:53)

    Pacala54 [utilizator]

    Când va ajunge în parlament, indiferent de modificări, se va transforma așa cum vrea dragnea şi şlehta psd-alde așa cum s-a procedat cu legea salarizării, încă trei ani ne mănâncă purecii dacă nu dăm forţat jos cu criminalii ăștia.
    • -13 (23 voturi)    
      asta e (Vineri, 25 august 2017, 10:08)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Pacala54

      Legile se votează în parlament, nu la girafa din Piața Victoriei.
      • +5 (11 voturi)    
        Da (Vineri, 25 august 2017, 11:22)

        Pacala54 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        se votează în parlament dar parlamentul este alcătuit în prezent din niște inconştienţi care se gândesc numai la propriile buzunare şi nu realizează că peste trei ani cel mult vor trebui să dea socoteală de ceea ce fac acum, pentru că nu vor putea dispare în ceaţă ca ghiţă, mazăre sau puiu.
        • +1 (7 voturi)    
          parlamentul este alcatuit (Vineri, 25 august 2017, 13:27)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Pacala54

          din vointa boborului, a celor care au pus voturi in urna.
          nu se voteaza in piata viktoriei !
          daca veti fi convingatori, data viitoare usr va avea majoritatea, iar pm va fi julien. :-)
          macron fie cu voi !
          • 0 (4 voturi)    
            Sugerezi ca poporul a vrut bombalai si penali (Vineri, 25 august 2017, 16:15)

            Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

            in Parlament??? In afara de amante/neamuri si slugile securistilor nu creca omul de rand a vrut ca toti tantalaii actuali sa fie in parlament.
            • 0 (2 voturi)    
              păi se votează liste (Sâmbătă, 26 august 2017, 11:45)

              vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

              liste pe care le fac partidele.
              când a fost uninominal, nu v-a plăcut că au ieşit prea mulţi...
          • 0 (2 voturi)    
            usr tinde sa se transforme în usp (Sâmbătă, 26 august 2017, 11:43)

            vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

            adică salvaţi poponarii... julien e popo?
        • 0 (2 voturi)    
          vezi că te referi implicit şi la cei pe care (Sâmbătă, 26 august 2017, 11:42)

          vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Pacala54

          i-ai votat tu...
          dacă ai vreo jenă cu parlamentul ia-te la bătaie cu poporul care l-a votat.
          iar chestia cu datul socoteală... iartă-mă dar atrocii autori ai degringoladei generalizate din 2010, băsescu & boc, sunt bine merci, nederanjaţi de vreun parchet, care parchet e ocupat cu alte zone politice...
      • 0 (8 voturi)    
        corect (Vineri, 25 august 2017, 12:18)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Dar cind legile votate spun ca hotia e legala si toti hotii trebuie gratiati, atunci Piata Victoriei poate fi o solutie.
        • 0 (4 voturi)    
          O alta solutie ar fi sa nu mai vorbesti prostii (Vineri, 25 august 2017, 22:56)

          Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Pentru ca niciodata nu a fost propus sau votat ce spui tu.
          • 0 (2 voturi)    
            nu? (Marţi, 29 august 2017, 13:30)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

            Da' ordonanta 13 cum a fost? Pentru tilhari o fi normal sa se legalizeze hotia, pentru noi astia care platim taxe la stat, nu e asha.
  • +5 (15 voturi)    
    Tu, dorele! Ia-ti labele de pe justitie (Vineri, 25 august 2017, 9:56)

    artistul000 [utilizator]

    ...
  • +14 (20 voturi)    
    ..."si toate propunerile ne privesc pe toti." (Vineri, 25 august 2017, 10:07)

    Susufler0 [utilizator]

    Bai, Tudorele, tu crezi ca vorbesti cu studentii tai care nu te-ar contrazice de frica ?

    De cand propunerea ca sa nu mai poata fi mostenit contractul de inchiriere al locuintei date judecatorului ne priveste pe toti ?

    Ii piveste doar pe cei din sistem care au nevoie de locuinte si nu au !

    Si mai sunt o seama intreaga de propuneri care privesc numarul restrans al magistratilor !

    De ce nu ti-ai spus parerea vis a vis de reactiil publice si cu privire la bombele pe care vreti sa le dati : mutarea Inspectiei Judiciare de la CSM la MJ, scoaterea Presedintelui Romaniei din procedura de numire a sefilor PG si a DNA si DIICOT (am numit doar doua, dar cei interesati deja stiu ca sunt mai multe).

    PS. Cred ca si studentii tai te injura cand vad ce fariseu esti !
    • -4 (8 voturi)    
      pa (Vineri, 25 august 2017, 13:43)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      inspectia judiciara a declarat, deci a fost consultata(!), cum ca este de acord cu subordonarea la ministerul justitiei.
      asta nu prea schimba multe, caci i.j. nu ia hotarari, numai inainteaza concluziile inspectiei la csm, care hotaraste. nu le trimite la ministrul justitiei.
      hotararea csm este pusa in aplicare de minister.
      deci iaca jocul este asa, ministerul inspecteaza, csm hotaraste, ministerul aplica..
      deci, unul inspecteaza, altul hotaraste.

      pana acum i.j. primea sarcina de la csm, ancheta cum i se cerea si apoi csm hotara.
      adica, judecatorii si procurori centrau, si tot ei dadeau cu capul.

      cat de ocolirea sefului statului, mi se pare imposibila, numirile facandu'se prin decret prezidential.
      csm nu plateste salarii, nu este ordonator de credite, nu poate emite decrete de numire.
      presedintele emite decretul, m.j. plateste salarii.

      ce poate face csm, si ar trebui sa faca in mod obligatoriu, selectia prin concurs, nu numai pe baza vechimii, cum propune ministrul.
      si cum palavramentul este ales de bobor, asa si csm ar trebui format prin sufragiul tuturor celor din domeniul dreptului si justitiei: procurorii pt. sectia lor, judecatorii pt. sectia lor si avocatii inregistrati in barou, prin vot direct, in urma/baza unei campanii in care catindatii sa'si poata etala atu-urile.
      fara numiri din palavrament, cotrocesti sau onegeuri.
      • -2 (4 voturi)    
        Mai citește (Vineri, 25 august 2017, 14:52)

        Encounter [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        Inspecția judiciară și-a nuanțat opinia și a declarat că nu e chiar cum au declarat la început. Cred că primiseră o ciornă mai roz
      • +1 (5 voturi)    
        In acest proiect Presedintele nu este "ocolit" (Vineri, 25 august 2017, 17:12)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        in chestiunea numirii sefilor PG, DNA si DIICOT ci, iti repet, este pur si simplu scos din joc. Altfel, daca nu ar fi asa cum sustin eu, ar insemna, ca venind la el numirile facute de altii si neconvenindu-i, ar avea posibilitatea unui veto !

        Proiectul nu zice asta !

        Apoi, vezi ca esti extrem de confuz in chestiunea cu modificarea vizand Inspectia Judiciara. Ba spui ca potrivit noului proiect de lege CSM nu mai hotaraste, ba spui ca hotaraste in continuare doar ca acum MJ este cel care aplica hotararea Consiliului. Nu este singura prostioara pe care o spui pe subiectul asta, dar e cea mai vizibila si deci cea mai de criticat.

        PS. O zi buna !
    • 0 (2 voturi)    
      baţi câmpii... (Sâmbătă, 26 august 2017, 11:49)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      locuinţele magistraţilor le plătim noi din buzunar, cum nu ne priveşte, "deşteptule"?

      iar tot ce înşiri în ultimul paragraf sunt idei de nota 10+++
      • 0 (2 voturi)    
        Aaa ! Postacul rosu, nostalgic dupa (Sâmbătă, 26 august 2017, 14:46)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

        anii dinainte de 90, sau macar dinainte de 2005 !

        Cu aceleasi lozinci "noi platim...noi platim"... "din buzunarul nostru" etc. etc. etc.

        Stii ce ? La o adica suporta, tot asa cum si eu si altii (si tu) suportam sejururile lui Dinti de Grebla si ale iubitei sale (asa a prezentat-o), prin Grecia si prin alte parti.

        Banuiesc ce o sa-mi raspunzi, dar fiind sambata chiar ca nu am chef sa imi pierd toata ziua cu tine. Si asa cred ca ti-am acordat prea multa atentie, zau !

        PS. Hai, sa ai o zi buna !
  • +11 (17 voturi)    
    Adevarul e ca (Vineri, 25 august 2017, 10:42)

    JustinCase [utilizator]

    Adevarul e ca, voua, cartelului mafiot si tuturor celor care sustineti penalii si hotia in tara asta, doar solutia finala va mai poate ajuta.
    • +1 (5 voturi)    
      ce bine le zici mata, (Vineri, 25 august 2017, 13:43)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui JustinCase

      adolf ! :-))
  • +10 (16 voturi)    
    Legea nu trebuie sa fie... (Vineri, 25 august 2017, 10:42)

    blackarrow [utilizator]

    "cum si-o doresc romanii " , nea Caisa ! facem referendum aci ? principiile separatiei puterilor in stat, constitutia trebuie respectate , legea trebuie sa fie democratica , sa respecte si principiile statului de drept, indiferent ca unii si altii vor ca justitia sa fie la comanda politica .
    Acest individ zice ca e neinregimentat politic, dar miroase de la o posta damful pesedist, pt. ca daca ar lucra conform constiintei , ar fi iesit altceva, orice om rational , chiar fara studii juridice, daca studiaza principiile de mai sus si din ce stim si noi dupa atata timp ,isi da seama ca intentia vadita a modificarilor la legile justitiei e subordonarea justitiei la cine are muschi politici .
    • -1 (3 voturi)    
      bullshit (Sâmbătă, 26 august 2017, 11:58)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui blackarrow

      nu există independenţă reală şi nu există apolitism real. astea sunt doar vrăjeli ipocrite.
      preşedintele nu provine şi nu a fost propulsat de un partid? dacă legea îi cere în mod ipocrit să îşi dea demisia din acel partid asta înseamnă că şi-a schimbat peste noapte şi modul de a gândi?
      dacă oroarea de kovesi a fost numită politic iar apoi i s-a dat nu numai "independenţă" dar chiar şi înalte protecţii precum cea a ambasadorului us, asta o face oare apolitică? cum mama dracului toate victimele ei sunt din vechiul pnl sau din psd, în timp ce "clienţii" din pd stau într-un interminabil stand by ???
  • +12 (20 voturi)    
    Tudorel, ai incurcat-o! (Vineri, 25 august 2017, 10:45)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Tudorel, ai incurcat-o. Comisia Europeana ti-a trimis un avertisment dur , Macron ieri a zis si el "Non" si acum o scalzi.
    Norocul acestei tari este ca e in UE si NATO. Aia ne conduc ,ca ai nostri sunt cu mintea numai la furturi si gagici sub 25 de ani care , de, mai sunt si promovate sefe si chiar secretari de stat.
    • 0 (2 voturi)    
      ce sau macron probabil că au reacţionat (Sâmbătă, 26 august 2017, 12:01)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      la materialele tendenţioase ce le-au fost prezentate tot de sabotori "de-ai noştri"...
      nu uitaţi că sinistra monica macovei încă trage sfori pe la bruxelles împotriva propriei ţări.
  • +9 (15 voturi)    
    don titi, maria-ta, (Vineri, 25 august 2017, 10:50)

    Stapanu [utilizator]

    pai si primareasa tot aia intreba despre OG13 "ati citit-o?" / ce ne aburesti acum cu TOATE propunerile, alea care conteaza sunt inadmisibile / hai pa!
  • +9 (15 voturi)    
    Ipocrit si ,,serpoi", la fel cum e (Vineri, 25 august 2017, 10:54)

    Rahan5 [utilizator]

    si stapanu' sau Dragnea. (foarte probabi, Dragnea este ,,capul rautatilor" la aceste propuneri, prefacandu-se ca nu stie nimic)
    ( Tudorel Toader este in acelasi timp foarte santajabil de catre Dragnea prin bursa care s-au aprobat catre sotia sa -30.000 Eu- + averea nejustificat de mare pe care a dobandit-o pe la Iasi.)
    Sa ne imaginam, ca vine un individ la un cetatean si
    ii face vreo 10 propuneri :
    - iti dau un pumn in fata
    - iti dau un pumn in ureche
    - iti dau un pumn in burta

    - iti dau o tigara
    - iti dau o punga pentru legume
    - iti dau o felicitare de Anul Nou
    - iti dau o foaie de reclame de la magazine
    s..a.m.d.
    Dupa care, individul se preface deranjat ca nu se discuta decat primele 3 propuneri.
    (desigur, prin astan individul ,,mimeaza" ca primele 3 propuneri sunt ,,normale", ca celalalte)
    Cam asa se comporta Tudorel Toader.
    • 0 (2 voturi)    
      şi care ar fi "pumnul în faţă" în geniala ta (Sâmbătă, 26 august 2017, 12:05)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      accepţie?
      scoaterea justiţiei din mrejele binomului?
      păi dacă la asta te gândeşti, poate că meriţi tu pumnul ăla...
  • +11 (17 voturi)    
    'uDoreleee , ai reusit ! (Vineri, 25 august 2017, 11:10)

    suckthepen!!!!! [utilizator]

    sa declansezi tsunamiul de voma si flegme!
  • +10 (16 voturi)    
    "Eu am dorinta sa fie o lege asa cum romanii (Vineri, 25 august 2017, 11:10)

    Susufler0 [utilizator]

    si-o doresc." (Apud Tudorica Fara Frica, adica "Neinregimentatu' ") !

    PS. Romanii pesedaci, vrei sa spui !
  • +5 (11 voturi)    
    smecherie (Vineri, 25 august 2017, 11:20)

    Ilidia [utilizator]

    Tov.-ul a aruncat o "piatra de incercare" si acum o da la intors. Dar fiti pe pace, ordinul pe unitate afost dat si turma PSD- ALDE-ista stie ce si cum are de votat.
    In alta ordine de idei, iar folosim tampenia cu verbul "a (se) focusa"?
    • 0 (2 voturi)    
      deacord cu tine... (Sâmbătă, 26 august 2017, 12:07)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Ilidia

      dar exclusiv în privinţa monstruozităţii "focusa", cuvât acceptabil în ro poate doar la reglarea clarului unui obiectiv fotografic, căci în alte privinţe există o droaie de sinonime neaoşe.
  • +8 (14 voturi)    
    Dar de ce e nevoie de alte legi ? (Vineri, 25 august 2017, 11:27)

    lp [utilizator]

    De unde si pana unde nevoia asta imperioasa de a schimba legile justitiei ? Parca in iarna era imperios necesar sa se rezolve problema supra-popularii inchisorilor, de care acum nici nu se mai pomeneste. Cum drk a mers tara asta pana acum si brusc nu se mai poate ?? CCR a decis doar impunerea unui prag pt abuz in serviciu - f rau, dar in fine, stabiliti ZERO (ca sa fiti mai presus de orice banuiala) si gata cu modificarile.
    • 0 (2 voturi)    
      cum a mers ţara până acum? (Sâmbătă, 26 august 2017, 12:09)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui lp

      între prost şi execrabil.
      doreşti să o ţinem tot aşa?
  • +6 (12 voturi)    
    "LA PLEZNEALA !"-Proiect in dezbatere (Vineri, 25 august 2017, 11:32)

    deval [utilizator]

    Dezbaterea: telepatica dar si prin "revista presei" !
    Consultarea (model Ciordache adica la gramada) : larga!
    -in grupuri ale alcoolicilor anonimi , in targuri si balciuri !
    Cum dracu sa critici/lauzi fara text sau fara sa sti motivatia/obiectivul/critica adusa elementelor pe care vrei sa le modifici ?!
    Ce a facut miercuri Dorel a fost "Ia uite ce am visat eu noaptea trecuta" ! (Dottore Tudose, numai in doctoratul dvs , povestea lui Dorel de miercuri/vineri poate fi numita consultare/dezbatere !)
  • +3 (9 voturi)    
    Doreleee...ai uitat ca esti ministru (Vineri, 25 august 2017, 11:46)

    morometu [utilizator]

    si ai aruncat niste barfe...pe bancuta de la poarta! Cum poti aparea in media cu tot felul de susanele despre care spui ca nu te-ai consultat cu nimeni? Ti-ai dat cu parerea sa ne testezi vigilenta? Uiti ca noi ne-am spus parerea despre Justitie si urmarim fiecare miscare chiar daca suntem plecati in concediu? Nu, nu mai dormim pentru ca in cei 28 de ani in care am dormit, voi ne-ati adus in sapa de lemn: ati devalizat economia, ati mafiotizat administratia publica, ati impartit cetatenii in cetateni privilegiati si cetateni de mana a doua... PUNCT! In semn de respect fata de noi, asteptam DEMISIA! Ne-am saturat de incompetenti, agramati, rau intetionati.
  • +1 (7 voturi)    
    Mafia spune un sambure de adevar (Vineri, 25 august 2017, 11:46)

    Daniels22026 [utilizator]

    In vorbele rasuflate ale ministrului Toader, urcat cu totul in tabara mafiota, exista totusi un sambure de adevar.

    Conducatorii, liderii din justitie trebuie alesi prin vot. Procurorul General trebuie votat, seful CSM trebuie votat, etc. Arhitectura sistemului trebuie schimbata, astfel incat sa putem alege conducatorii institutiilor justitiei. Dar justitia trebuie sa ramana deasupra tuturor, deasupra presedintelui tarii, si chiar deasupra propriilor lideri. Adica inclusiv sefii institutiilor justitiei trebuie sa poata fi cercetati, anchetati, arestati, condamnati de catre colegii lor.

    Dar in nici un caz mafia sau politicienii (ceea ce reprezinta aproximativ acelasi concept) nu trebuie sa fie pe picior de egalitate cu justitia. Intotdeauna justitia trebuie sa fie transparenta in proceduri si verdicte (nu si in anchete!), si deasupra noastra a tuturor. Fara privilegii si fara discriminari. Iar erorile judiciare trebuie indreptate prin compensatii acordate victimelor. Fiecare zi de arest a nevinovatilor trebuie compensata financiar. Justitie perfecta nu exista. Iar cine crede ca exista justitie perfecta, este perfect egal cu cei care cred ca nu ne trebuie justitie. Niste imbecili. Chiar mafiotii si simpatizantii lor sunt imbecili de obicei. Exact impotriva mafiei s-a inventat justitia pe care ei vor sa o subjuge.
    • 0 (2 voturi)    
      prin vot? (Sâmbătă, 26 august 2017, 12:15)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      ţi-ar place un "salam" sau "minune" în fruntea csm sau dna? :))
      iar arestul făcut pe nedrept, eu l-aş sancţiona, pe lângă despăgubirile financiare suportate în solidar de procuror & judecător iar nu de către stat (adică de buzunarele noastre!) şi cu un număr dublu sau triplu de zile de arest efectuate de procurorul & judecătorul vinovaţi de eroare. să vadă şi ei cum e!
  • +1 (7 voturi)    
    Tudorele nu fii carnat! (Vineri, 25 august 2017, 11:56)

    trem [utilizator]

    Acum incepi sa o scalzi si se vede. Asuma-ti ce ai facut in numele sefilor si fii curajos in a lua suturi in fund de peste tot!!!

    Daca nu ai fi avut exemplul lui Iordache mai spuneam, dar stiai foarte bine cum e cand te arunci singur in groapa cu kkt.
    • -4 (8 voturi)    
      esti pre cumsecade (Vineri, 25 august 2017, 12:09)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui trem

      pt. un progresist.
      ieri unul l'a facut taran bubos....:-(
      uniti veti invinge ! :-))
  • -3 (5 voturi)    
    poate ca totusi dl Tudorel nu le face jocurile (Vineri, 25 august 2017, 12:13)

    SorinTT [utilizator]

    Ma gandesc ca in toate lunile astea cand PSD-ul a facut presiuni pe el i-a cam dus cu vorba. Acum probabil s-a gandit sa puna si bombele lui Dragnea in lege pe langa schimbarile bune pe care propune si sa o dea iara oamenilor, spre discutie, disectie, analiza.
    Sa ne dea iara timp sa iesim in strada, sa dea timp comisiei de resort a UE, ambasadorilor, presedintelui, opozitiei, mediei - sa reactioneze virulent impotriva lor pentru a putea sa se duca apoi la Dragnea si sa-i dea cu ele in cap.
    Dragnea nu mai are de unde sa mituiasca poporul, ca acum oamenii ii cer banii nu vorbele si nu are de unde sa-i ia. Daca tambalaul o sa fie mare, acum ca s-a dus si increderea multor din cei care l-au votat...s-ar putea sa ne vedem scapati de el.

    Speranta.. moare ultima.
    • +2 (8 voturi)    
      Nicidecum (Vineri, 25 august 2017, 13:03)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui SorinTT

      Daca era sa nu le faca jocurile, Toader n-at fi avut ce cauta in barca mafiota. Iar daca a ajuns acolo din greseala, inseamna ca are viziune zero, sa lase catedra, pentru un post in mafie. Dar nici asta nu pare a fi cazul.

      Fii serios. Toader incearca sa subjuge legal justitia fata de mafie. Doar ca ii este frica de noi si de cancelariile occidentale. Pozeaza in mielusel profesionist, care construieste chipurile o justitie extraordinara. Pentru ca mai apoi sa o scalde ca nu e vina lui ca mafia i-a pervertit viziunea asupra justitiei. Are pregatita explicatia asta pentru noi. Are de asemenea pregatita explicatia si pentru mafie, in caz ca nu-i reuseste manevra cu subjugarea justitiei. Va da vina pe cine crezi?

      Totul e clar in capul lui Tudorel. Proiectele lui reprezinta traducerea in limbaj juridic a intentiilor si intereselor mafiei. Ministrul Toader este un nemernic sadea.
    • 0 (4 voturi)    
      N-ar fi fost mai normal pt cineva caruia PSD (Vineri, 25 august 2017, 13:38)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui SorinTT

      nu ii poate lua prestigiul profesional si uman, locul de munca, pt cineva care se respecta, sa iasa intr-o conferinta de presa si sa spuna : "Uitati oameni buni, ce vrea PSD si ALDE sa imi impuna : Aia, aia, aia ! Atrag atentia ca aceste modificari ar insemna o reintoarcere in timp, inainte de 2005 si o politizare evidenta a justitiei, lucru cu care nu sunt de acord si de aceea tin sa atrag atentia si in plan intern (lui... lui... si lui...) cat si in plan extern (lui... lui... si lui...) de acest pericol, decat sa apeleze la metoda asta (nesigura ca rezultat, totusi, pt ca Parlamentul are ultimul cuvant, cat mai ales descalificanta pt dom Profesor).

      PS. Ce zici ?
      • 0 (2 voturi)    
        zic că spui aberaţii... (Sâmbătă, 26 august 2017, 12:20)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        v-aţi pus vreunul dintre postacii macovişti de pe aici problema că poate Tudorel chiar aşa gândeşte, nu este doar un dobitoc de executant de ordine?
        • 0 (2 voturi)    
          Normal ca gandeste ca un pesedist ! (Sâmbătă, 26 august 2017, 15:07)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

          Nici nu mi-am pus vreodata problema ca ar putea gandi altfel

          PS. Raspunsul meu era dat strict pe ipoteza imaginata de @SorinTT, care imi pare a fi un mare naiv, dar asta este alta chestiune.

          PS. Auzi, (ti-o spun realmente cu simpatie si mare intelegere) :) n-ar fi mai simplu pt tine, pt voi sa scrii/scrieti, (nu de alta dar vor veni si articole despre Iohannis, Kovesi, Soros) "postacii macovisto-iohannisto-kovesisto-sorosisti" ?

          PPS. Spor la treaba ! ;)
    • 0 (2 voturi)    
      eşti delirant (Sâmbătă, 26 august 2017, 12:17)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui SorinTT

      atât.
  • 0 (6 voturi)    
    tudorel, ai cam ramas fara benzina! (Vineri, 25 august 2017, 12:58)

    ..13 [utilizator]

    Hai ambaleaza-te pentru Iesi - ala este targusorul in care matale te simti bine si numai acolo poti si matale sa mai conduci ceva.

    In rest, aici, la Buc., ai facut praf tot ce se putea!
    Lasa-ne Tudorel, lasa-ne!
    • 0 (2 voturi)    
      dar tu de ce nu ne laşi? (Sâmbătă, 26 august 2017, 12:21)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      .
  • 0 (2 voturi)    
    chestia asta cu "consultarea publică"... (Sâmbătă, 26 august 2017, 11:00)

    vrempeBaselamititica... [utilizator]

    şchioapătă al dracului.
    pe "sistemul" ăsta, aşa cum este acum, îşi impun punctul de vedere cei mai vocali, chiar dacă sunt puţini, în timp ce ceilalţi, mult mai mulţi sunt defavorizaţi de faptul că nu urlă, nu îşi smulg părul din cap, nu îşi dau pumni, etc.
    incomparabil mai corect ar fi implementarea la scară naţională a unui sistem de referendum electronic prin care consultarea publică se poate face ultrarapid; viitoarele cărţi de identitae electronicre ar putea îndeplini şi rolul de semnătură electronică pt. a descuraja votul multiplu.
    şi să nu îmi spuneţi că nu au toţi acces la net în ziua de azi când nu mai poţi merge pe stradă că dau peste tine năucii cu nasul permanent în tel... puţinii ţărani neconectaţi la net, ar putea răspunde la primărie sau la şcoală, acolo unde sunt computere.
    în acest mod guvernanţii pot oricând testa în timp real şi fără costuri suplimentare opinia publică.
    iar în cazul de faţă, propunerile lui Tudorel ar trebui confirmate sau infirmate fiecare în parte, nu la grămadă.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică