EXCLUSIV Guvernul pregateste in secret un OUG care modifica Legea pensiilor speciale pentru politisti, militari si servicii secrete

de D.Tapalaga, C. Pantazi     HotNews.ro
Sâmbătă, 29 iulie 2017, 17:31 Actualitate | Esenţial

Lia Olguta Vasilescu
Foto: Captura Antena 3
Guvernul pregateste sa adopte saptamana viitoare un OUG prin care modifica Legea pensiilor speciale pentru politie, armata si servicii secrete, au declarat pentru HotNews mai multe surse guvernamentale.

Potrivit acestora, proiectul de ordonanta este pregatit in mare secret de ministrul Muncii, Olguta Vasilescu, impreuna cu un grup restrans din care face parte si secretarul de stat din Ministerul Justitiei Mariana Mot. Initiatorul proiectului de OUG ar urma sa fie, insa, Ministerul de Finante.

Potrivit surselor Hotnews, acesta ar fi motivul real pentru care Liviu Dragnea a anuntat convocarea sesiunii extraordinare a Parlamentului pentru miercuri.

Prin acest proiect de OUG se schimba radical modul de calcul al pensiilor speciale, astfel incat politistii, militarii si ofiterii din serviciile secrete care se vor pensiona in baza noilor reguli vor avea o pensie mult mai mica decat daca s-ar pensiona in baza legii in vigoare.

Zvonurile ca Guvernul ar urma sa schimbe Legea pensiilor speciale au determinat deja plecari masive din sistem in ultimele saptamani. Vezi detalii in articolul publicat de Cristian PantaziProblema majora in sistemul de securitate: Pensionari pe banda rulanta in armata, politie si servicii secrete de frica schimbarii legii pensiilor militare.


Potrivit surselor HotNews.ro, modificarea iminenta a Legii pensiilor speciale a determinat si plecarea de la sefia Serviciului de Telecomunicatii Speciale a generalului Marcel Opris,care s-a pensionat la cerere, potrivit unui decret semnat miercuri de presedintele Klaus Iohannis.

Si liderul Sindicatului Politistilor, Dumitru Goarna, a anuntat ca Guvernul pregateste sa schimbe regulile pensionarii pentru politisti. 

Potrivit surselor Hotnews.ro, exista la acest moment tensiuni majore in sistem, atat in armata, cat si in politie si servicii secrete. Toti acestia sunt nemultumiti, evident, de perspectiva de a pierde bani la pensionare.

Unii interpreteaza gestul Guvernului si ca o sanctiune, insa realitatea este ca Guvernul se confrunta cu o nevoie acuta de bani la buget, iar pensiile speciale sunt foarte mari.

Nu este clar la acest moment daca premierul Mihai Tudose va accepta proiectul in varianta Ministerului Muncii. 

Potrivit informatiilor Hotnews, magistratii nu vor fi inclusi in acest proiect de OUG, insa nu este exclus ca, dupa adoptarea OUG-ului care va taia pensiile speciale pentru militari, guvernul PSD sa treaca la taierea pensiilor speciale a judecatorilor si procurorilor, avand in vedere ca ar ramane singura categorie profesionala cu conditii diferite de pensionare fata de celelalte. 

Potrivit surselor HotNews, modificarea Legii pensiilor speciale ar urma sa figureze pe ordinea de zi a sedintei Consiliului Superior de Aparare a Tarii (CSAT), programata pentru marti. 

Ministrul Muncii, Lia Olguta Vasilescu, a declarat in repetate randuri ca e nevoie de o regandire a pensiilor pentru politie, armata si servicii speciale, date fiind cuantumurile mult mai mari decat cele ale pensiilor obisnuite. Si Liviu Dragnea, presedintele PSD, a vorbit despre pensiile speciale in ultimele luni.

Premierul Mihai Tudose a declarat vineri "ca nu se va intampla asa ceva", iar "ministrul Tutuianu a gasit o formula prin care acest sistem sa ramana in vigoare, indiferent de ceea ce se intampla cu legea pensiilor".


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

52059 vizualizari

  • +36 (52 voturi)    
    Si, care-i problema ? (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 17:42)

    CezarN [utilizator]

    Daca ar fi asa, chiar as aprecia PSD. SI dca s-ar lega un pic de mai toate pensiile speciale)sa le faca doar "speciale", caci acuma sunt foarte foarte speciale), chiar i-as aprecia.

    Este o mare anomalie s iesi la +50 ani la pensie,(plus pensie speciala), in timp ce cei care platesc contributii si impozite pentru pensia ta sa iasa la 65 de ani si sa aiba si o pensie de rahat.

    O alta anomalie este sa iesi la pensie cu o pensie mai mare decat leafa pe care o aveai cand munceai. Si, in plus, si fara nicio legatura cu contributia pe care ai avut-o la sistemul de pensii. Cine sa maii vrea sa munceasca i aceste conditii?
    Este ca aia care nu vor sa munceasca pentru ca ajutoarele sociale sunt cat salariul pe care l-ar lua daca s-ar apuca de munca

    Decat sa faca sesiuni speciale pentru lovituri de stat, mult mai bine ar fi sa le faca pentru a aduce un pic mai multa echitate in societate.

    Nu tot ce face PSD este rau, cu conditia sa FACA, nu doar sa vorbeassca.
    • -1 (29 voturi)    
      Daca vor rezolva corect, (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 19:40)

      valll [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      si vor desfiinta diferentele "nesimtite" intre pensii, imi voi schimba parerea despre ei.
      Daca vor face ordine in haosul din salarii, vor deveni preferatii mei!
      • +16 (22 voturi)    
        A facut PSD ceva bun pana astazi ? Nimic (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 23:09)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui valll

        deocamdata sunt zvonuri, pana nu vedem OUG
        • +4 (14 voturi)    
          Nici eu nu am spus altceva decet (Duminică, 30 iulie 2017, 8:20)

          valll [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          "DACA"... Dar, nu am idei fixe. FAPTELE conteaza
      • +2 (8 voturi)    
        Bullshit ! (Duminică, 30 iulie 2017, 12:31)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui valll

        Deja au inceput sa faca "ordine in haosul din salarii" ! Primarii... ca urmare a legii propuse de PSD-ALDE !

        PS. Tu si ceilalti ca tine, ori sunteti naivi, ori sunteti pesedisti mascati ! Nu exista loc intre aceste doua extreme decat pt cei care nu mai pot fi pacaliti !

        PPS. Daca nu sunteti pesedisti mascati, apai sa tot traiasca PSD cu ajutorul vostru !

        PPPS. Dar poate totusi m-am inselat eu... ;)))
        • 0 (10 voturi)    
          Orice pacatos, daca se indreapta... (Duminică, 30 iulie 2017, 16:39)

          valll [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          1)Nu sunt pesedist, nici pesedist mascat
          2)Sunt de acord ca PSD a facut atatea prostii si atatea ticalosii, incat e greu sa-i mai crezi
          3)Stiu ca, desi au promis o grila de salarizare echitabila si echilibrarea pensiilor si ca, avamd majoritatea in parlament, puteau sa o realizeze, au facut pe dos. Au comis cea mai mare porcarie marind salariile si pensiile parlamentarilor, ministrilor, au declansat dezmatul salarial in administratia publica.
          Ma gandesc ca li s-a facut frica sau rusine. Oricarui pacatos, daca se indreapta, trebuie sa-i acorzi incredere. Important este sa faca ce trebuia facut, sa repare ce-au stricat, inca mai pot. Cand a vrut Boc, l-au impiedecat. Poate ca au inceput sa se caiasca. Ceilalti nici nu pot, nici nu vor, iar porcaria existenta in domeniu acesta trebuie sa inceteze!
          • +1 (7 voturi)    
            Psd sa faca treaba buna sau sa repare? (Duminică, 30 iulie 2017, 17:00)

            Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui valll

            Ce au stricat tot ei? Haaahaaaaaahahaaaaaa.
            Asta e gluma zilei.
          • +1 (5 voturi)    
            "Frica sau rusine" ? (Duminică, 30 iulie 2017, 21:37)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui valll

            "Sa repare ce au stricat, inca mai pot" !?!

            Iar in realitate PSD trebuie doar sa simta ca te-ai inmuiat crezandu-l ca o sa-si ceara scuze pt ca l-ai prins cand ti-a bagat mana in buzunar si te-a buzunarit in vreme ce iti spunea cuvinte frumoase, pt ca pe data sa-si strecoare mana si in buzunarul celalalt si sa te buzunareasca si mai abitir ca prima data.

            PS. Eu cred ca, de fapt te-a luat gura pe dinainte iar acum nu vrei sa recunosti acest lucru, motiv pt care incerci sa-i cautionezi !

            PPS. Cum iti spuneam, asteapta sa te buzunareasca si a doua oara si mai vorbim atunci de "cainta pacatosului"

            PPPS. O seara buna !
      • -4 (12 voturi)    
        PSD = haos (Duminică, 30 iulie 2017, 17:20)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui valll

        1. Pensiile militare nu sunt pensii "speciale". Alea "speciale" se refera la cei care au lucrat doar 4 ani in parlament si vor primi pensie mai mare decat unii care au muncit 40 de ani. Rusine HN pt confuzie.

        2. Cand lucrezi 20-30 de ani stiind ca vei primi o anumita pensie si la sfarsit vine un partid ca PSD care iti spune ca de maine se schimba intelegerea si vei primi doar jumatate, ce om capabil si intreg la minte va mai fi interesat de o cariera intr-un asemenea stat? Veti avea in politie si armata doar hoti sau imbecili, iar serviciile secrete vor fi mafie in stat.

        3. Problema pensiilor pentru militari si politisti nu este si nu a fost niciodata contributia individuala. Cine plateste contributia? Bugetul de stat. Cine plateste pensia? Bugetul de stat. Deci nu faci decat sa muti niste bani dintr-un buzunar in altul.

        4. Sistemul piramidal de pensii de stat romanesc este si va ramane inechitabil. Pensia depinde doar teoretic de contributii. In practica, iei cat iti da partidul aflat la guvernare. Si daca intr-o zi se trezeste olguta ca nu mai are bani de "speciale", o sa taie de unde se nimereste.
        • -3 (3 voturi)    
          alta e problema! (Duminică, 30 iulie 2017, 23:58)

          q1953 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          De la reinfiintarea armatelor pamantene in Valahia-1831 si Moldova-1834 s-a instituit si sistemul de pensii militare de serviciu care, in mare s-a pastrat pana azi, avand la baza vechimea in serviciu si solda. Era intr-un fel bazat pe modelul veteranilor din armata Imperiului Roman.
          Daca sistemul a functionat aproape 200 de ani si este similar cu cel din tarile civilizate, eu zic ca e mai bine sa-l lasam asa cum este.
          Problema este insa la magistrati, care dupa 1990 au cerut si politicienii au aprobat pensie speciale, la avitorii din aviatia civila, functionati de de pe Curtea de Conturi samd unde sunt pensiile de peste 10.000 lei pana la 33.000lei.
          Situatia este grea, daca au recurs la taierea pensiilor acestor categorii sociale. Nu sunt bani!
          Mai vorbim!
    • -16 (44 voturi)    
      N-ai inteles (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 19:53)

      cenzuratul [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Pe HN, tot ce face PSD e rau, tot ce face USLGBT e bun.
      • +18 (26 voturi)    
        Pana acum n-a facut nimic bun (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 21:44)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

        Nu uita ca au marit pensiile mari prin eliminarea CASS si reducerea impoz pe pensii. Iar cele mici au crescut foarte putin. Deci nu am incredere in ei. Mai ales dupa ce au dat Legea Salarizarii si toti primarii de orasele de provincie si-au tras salarii de manageri de corporatii. Deci la astia nimic nu e ce pare a fi.
      • +1 (7 voturi)    
        era USL, cati GBT aveati voi acolo, voi stiti (Duminică, 30 iulie 2017, 12:29)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

        Si nu e vorba ca de face PSD-ul e rau ci ca PSD-ul e un partid format din mincinosi si schizofrenici.
      • +1 (5 voturi)    
        Recomanda-mi, te rog, site-ul (site-urile) (Duminică, 30 iulie 2017, 13:15)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

        in care tot ce face PSD e bun iar tot ce fac adversarii sai este rau !

        PS. Se pare ca tu frecventezi astfel de site (-uri) !

        PPS. Dar apropo : acolo se discuta pe baza de argumente, sau e vorba de lozinci, pt ca altfel nu am facut nimic !! :))
      • +4 (8 voturi)    
        ai (Duminică, 30 iulie 2017, 13:17)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

        creierul ... cenzurat.
        vino cu macar o idee pesedista buna, aplicata, dar care a fost criticata. una singura.
    • +24 (32 voturi)    
      Problema (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 19:58)

      Radub1000 [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Problema este ca tot ei au introdus pensiile speciale, adica tot ei sunt autorii inechitatilor. Deci e greu sa spui ca fac lucruri bune, cand de fapt ei incearca sa-si rezolve problema deficitului care va fi extrem de mare. La anul sigur parasesc guvernarea.
      • +10 (14 voturi)    
        EXACT! PSD a introdus pensiile speciale (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 23:12)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Radub1000

        de fapt in Romania majoritatea legilor sunt date de PSD, inclusiv Constitutia cu care avem probleme de 20 de ani

        dar eu nu cred ca PSD va taia pensiile speciale, n-au curaj.
      • -7 (11 voturi)    
        când și cum? (Duminică, 30 iulie 2017, 10:33)

        Andrei57 [utilizator] i-a raspuns lui Radub1000

        Hai să vedem cine a introdus aceste pensii speciale pentru cei din armată și poliție! Act normativ, inițiator, an. Știm? Aș zice că nu, doar vrem să părem deștepți.
        • +6 (10 voturi)    
          Precizare (Duminică, 30 iulie 2017, 11:45)

          Radub1000 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei57

          Pensiile speciale au fost introduse din vremea lui Iliescu si Nastase de catre PSD si apoi au fost suspendate in perioada 2011-2014(in perioada PDL) si apoi reintroduse de PSD in 16 iunie 2015, guvernul Ponta, care a mai adaugat si pensiile parlamentarilor si alesilor locali si ca sa stii cum s-a votat: 303 parlamentari pentru (PSD + UDMR + PC+minoritati), iar PNL 124 parlamentari impotriva. Asta ca sa te lamuresti cine promoveaza aceste inechitati sociale!
          • -3 (11 voturi)    
            fals (Duminică, 30 iulie 2017, 12:57)

            Andrei57 [utilizator] i-a raspuns lui Radub1000

            Pensiile militarilor, ca diferite de altele, sunt așa de pe vremea lui Cuza. Dar e simplu doar să ne credem deștepți.
            • +5 (9 voturi)    
              Te inseli (Duminică, 30 iulie 2017, 14:04)

              Radub1000 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei57

              Pensiile militare au fost introduse de pe vremea lui Mircea cel Batran. Se vede de la o posta ca esti beneficiar de pensie speciala Andrei 1957. Problema este ca s-a ajuns la fundul sacului si PSD nu mai are de unde finanta acest jaf organizat.
              • -1 (5 voturi)    
                mda (Duminică, 30 iulie 2017, 17:49)

                Andrei57 [utilizator] i-a raspuns lui Radub1000

                Autosuficiența nu e decât prostie ce vrea să pară altceva. Apoi, probabil ai nevoie de ceva ochelari, pentru că nu vezi deloc bine.
            • 0 (4 voturi)    
              unii chiar suntem (Duminică, 30 iulie 2017, 17:34)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui Andrei57

              corect, pensiile militare asa au fost intotdeauna, dar nu este nimic special la ele. doar ca nu se plimba banii lunar dintr-un cont in altul cum se face la ceilalti bugetari.

              dar alea "speciale" pentru parlamentari si primari, le-a dat PSDul:

              legea 357/2015 - parlamentari

              legea 393/2004 - primari - modificata in 2015, 2016 si 2017 de PSD, o parte din modificari au fost declarate neconstitutionale de CCR - vezi celebra decizie 581/2016. din pacate la vremea respectiva USR nu era in parlament si nu a depus nimeni o exceptie de neconstitutionalitate si pentru pensiile speciale ale parlamentarilor.
    • +16 (24 voturi)    
      Nu cred ca o vor face (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 20:07)

      motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Doar arata pisica Politiei si serviciilor, pentru a le demonstra ca la o adica au destule de pierdut.
    • +16 (20 voturi)    
      si parlamentarii (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 20:07)

      legio04 [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      dar ei de ce raman cu pensiile ca acum. dupa acest oug, urmeaza cel cu varsta de pensionare la 70-75 de ani ca afara, taranii cum muncesc la 75 de ani, ceilalti nu pot?
    • +25 (33 voturi)    
      Singurele lucruri apanoda sunt: (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 21:01)

      bdbd [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      1. tot ei, PSD-istii au facut legea actuala
      2. de cate ori vin la putere anunta mariri de pensii si salarii - fapt pentru care sunt si alesi - dar de fiecare data o fac gresit, ca trebuie sa le repare ulterior, tot ei. 3. Daca programul de guvernare votat de parlament nu poate fi aplicat, pus in practica, pentru ca exista motive intemeiate sa nu fie dus la bun sfarsit, de ce nu pleaca guvernul acasa, prin demisie?
      4. Daca parlamentul a votat un program de guvernare care nu poate fi dus la indeplinire, de ce nu-si dau demisia din parlament aia care au votat programul si sa fie alesi altii?
      5. De ce ar trebui schimbata o legislatie cu alta, asa, pompieristic si netransparent, de pe o zi pe alta?
      • +8 (26 voturi)    
        100 % de acord (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 21:11)

        CezarN [utilizator] i-a raspuns lui bdbd

        Eu as mai adauga o problema, care nu este a PSD, ci a noatra, a "alorlalti" :

        De ce, de fiecare data cand PSD ia o masura corecta, buna, cu accente de dreapta, se gaseste PNL sa fie mai populist decat PSD si sa ia apararea bugetarilor "napastuiti" ?

        Spuneti-mi si mie ce lucrator la privat are pensie speciala? Nu este oare neconstitutional ca DOAR CEI DE LA STAT sa beneficieze de pensii fara nicio legatura cu contributiile aduse la fondul de de pensii?

        De ce PNL nu se ocupa de drepturile lucratorilor din mediul privat(patroni, angajati sau liber profesionisti) si-i freaca grija de cei de la stat si de pensionari? Crede oare, dl Orban, cava reusi in urmatorii 50 de ni sa intre pe sub piele lor, ca va fi ma siret decat PSD cand vine vorba de a "vraji" bugetarii?
        • +9 (11 voturi)    
          Eu vad altfel, ca au stabilit pensii (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 22:29)

          bdbd [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

          speciale pentru unii, preponderent armata si servicii, care i-au si votat ca prostii, ulterior au introdus pensii speciale la parlamentari, dupa care acum micsoreaza pensiile speciale ale alora din armata si servicii. Daca in sesiunea asta nu se discuta TOATE pensiile speciale (ca deocamdata vorbim vorbe, si tu si eu, nimeni n-a vazut vreun document cu ce se modifica si cum), dar toate-toate, inclusiv alea ale parlamentarilor, sunt indreptatita sa ma gandesc ca stabilirea pensiilor speciale a fost doar o manevra ca sa-si traga gasca de PSD-isti parlamentari pensii speciale?
          • -2 (8 voturi)    
            In mod sigur nu vor fi toate (Duminică, 30 iulie 2017, 11:33)

            Maspp [utilizator] i-a raspuns lui bdbd

            De magistrati nu se atinge nimeni in tara asta, nimeni pentru ca automat vor declara legea neconstitutionala chiar daca e perfect constitutionala. In rest, cred ca faceti o confuzie. Ei nu vor sa micsoreze nicio pensie in plata, vor sa elimine pensiile speciale pentru cei care vor iesi la pensie.
            • +4 (6 voturi)    
              Hai sa radem impreuna: (Duminică, 30 iulie 2017, 12:47)

              bdbd [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

              "In rest, cred ca faceti o confuzie. Ei nu vor sa micsoreze nicio pensie in plata, vor sa elimine pensiile speciale pentru cei care vor iesi la pensie." - unde am scris eu ca pensiile deja in plata se modifica? de unde, sa zic, reiese, ca as crede asta?
        • 0 (8 voturi)    
          ?!iberali?! (Duminică, 30 iulie 2017, 8:49)

          baligosul [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

          În conducerea PNL nu prea există liberali,excepția este V.Cataramă.
          Cu Orbani,Antonești,Quituși,care nu au condus în viața lor o afacere ce să știe ei ce e ăla liberalism.Amintește-ți de campania electorală din 2012,USL-ul,reîntregirea salariilor...ale bugetarilor,că alții nu există în această țară.
          • +4 (8 voturi)    
            PNL n-a votat pensiile speciale. (Duminică, 30 iulie 2017, 12:49)

            bdbd [utilizator] i-a raspuns lui baligosul

            Catarama nu e liberal, e securist infiltrat. Lasati garagata.
    • +9 (19 voturi)    
      Vor desfiinta pensiile obisnuite (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 21:54)

      OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      ca sa aiba parlamentarii pensii nesimtite.
      • +4 (10 voturi)    
        Esti prea drastic ! (Duminică, 30 iulie 2017, 5:11)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

        Doar le vor micsora !
    • +1 (7 voturi)    
      Pai nu asta e problema. (Duminică, 30 iulie 2017, 12:06)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Ca PSD taie niste pensii nesimtite este cat se poate de corect.
      Problema e ca in campania electorala n-au pomenit nimic despre astfel de masuri. Au promis marea cu sarea, lapte si miere, cresteri de salarii si pensii si, drept urmare, au castigat alegerile fluierand.
      Acum se intoarce roata si trebuie sa se raporteze la realitate, pt ca promisiunile electorale au fost doar minciuni abjecte si vorbe-n vant.
    • +1 (5 voturi)    
      1.Aceasta probabila OUG va putea modifica doar (Duminică, 30 iulie 2017, 15:12)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      pentru viitor situatia ! Nu pot afecta drepturile deja stabilite !!!!
      2. Daca nu vor viza toate categoriile de pensii speciale (inclusiv ale lor, ale parlamentarilor) va fi o reglementare profund nedeapta si nu va pute fi aplicata !!
      3. Zvonul face parte din CIRC specific . Niciodata nu s-a aflat ceva din interior inainte sa vrea sultanul !!
    • -2 (4 voturi)    
      Intocmai!! (Duminică, 30 iulie 2017, 16:13)

      Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      La urma urmei DACA aceasta ordonanta VA FI PUSA IN PRACTICA, SI INCA REPEDE, atunci vor corecta o mare nesimtire la adresa romanilor.
      Daca psd accepta si propuneri de imbunatatire a aceste oug, atunci eu propun ca in aceasta categorie sa intre si parlamentarii.\Iar urmatoarea OUG, sa anuleze acea .. nenorocita de lege sau ce-o fi care a marit fara limite de bun simt salariile la bagatorii de seama de la stat , in defavoarea celor care muncesc cu adevarat in sectorul privat, si nu primesc decat ....
    • +1 (1 vot)    
      ce sa apreciezi (Luni, 31 iulie 2017, 14:03)

      603 [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Ba, nu ii apreciez ,indiferent ce vor face. oricum, pensiile speciale sunt inventate tot de ei ,pentru ai lor. Pensiile speciale, o nedreptate strigatoare la cer. SI lumea tace. Pentru ca astia speciali sunt multi.
  • +6 (10 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 17:45)

    ak33 [utilizator]

    pregateste " o O.U.G." pentru ca este " o ordonanta "
  • +1 (29 voturi)    
    daca face dreptate .. (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 17:55)

    Francisc 1 [utilizator]

    votez PSD ( nu am facut-o in viata mea ! ) dar eu ma indoiesc , banuiesc ca doar vor sa bata in cuie toate avantajele astea.
    • +1 (3 voturi)    
      Iar daca va fi sa fie, sa nu faca dreptate, (Duminică, 30 iulie 2017, 5:20)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      deci "sa bata in cuie toate avantajele astea", vei vota cu "ceilalti" ?
    • +1 (3 voturi)    
      Mda... (Duminică, 30 iulie 2017, 15:53)

      Veetor [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Adica fac o singura chestie (pe care tu o consideri) buna si gata, votezi cu ei? Pe bune?
  • +10 (20 voturi)    
    Bani mai multi (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 17:55)

    Kosmos [utilizator]

    Pentru certificate de revolutionari
  • +2 (30 voturi)    
    Daca are curajul (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 18:05)

    galeo [utilizator]

    Daca are curajul si reuseste sa schimbe pensiile speciale, am sa votez pentru prima data PSD la urmatoarele alegeri...
    • +11 (19 voturi)    
      haha (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 20:01)

      Radub1000 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Pai tot ei au introdus pensiile speciale. Tu esti ca in bancul cu rabinul si evreul, care dupa ce il pune sa isi bage toate animalele in casa, apoi ii spune sa le scoata afara. Asa si cu "dreptatea" facuta de PSD.
      • -4 (18 voturi)    
        Asa si ? (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 21:37)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Radub1000

        De ce n-a facut-o Ciolos daca era destept ? In pana mea, in tara asta n-are nimeni curaj sa se ia de castele astea care s-au format dupa 1945 ? Daca sunt in stare sa faca ordine, vor avea de castigat in mod sigur.
        • -1 (15 voturi)    
          Nu raspund (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 22:18)

          Radub1000 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          Nu raspund provocarilor comuniste. Urmareste in continuare Antena 3 si Romania Tv.
          • +6 (8 voturi)    
            Ce e comunistoid ? (Duminică, 30 iulie 2017, 7:25)

            Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Radub1000

            Intr-un sistem de pensii echitabil pe baza de contributie ? Pe mine nu ma intereseaza daca o face PSD sau PNL sau ... USR. Am votat USR si as fi vrut sa aud de la USR ca sustin asta inca de acum 1 an. Dar parca traiesc pe alta lume sau ... poate sunt infiltrati de servicii asa cum se zice.
        • +3 (7 voturi)    
          vai de tine (Duminică, 30 iulie 2017, 17:39)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          1. legile le scrie parlamentul. Ciolos a condus guvernul

          2. in 2015, PSD a introdus pensii speciale pentru parlamentari - muncesti 4 ani, primesti pensie cat unul care a muncit 40. alea nu se schimba acum. in 2016, cand era Ciolos prim-ministru, PSD se chinuia sa introduca pensii speciale pentru primari. i-a oprit CCR.
    • +7 (11 voturi)    
      Pentru prima oara dupa 2016 ? ;)) (Duminică, 30 iulie 2017, 5:32)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Presupunand ca ar face-o, te multumesti cu putin pt a le da votul !

      PS. Mai baieti, ori sunteti naivi (ca sa nu spun altfel), ori sunteti prosti (ca sa nu va fac naivi) !

      Intr-o sesiune parlamentara extraordinara de trei zile, de cat a anuntat-o Dragnea, o astfel de lege nu are timp sa parcurga toate etapele procedurale pt a putea fi votata.

      PS. Trebuie sa fie vorba de altceva !
  • +5 (23 voturi)    
    votati P$D! (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 18:08)

    IancuJianu [utilizator]

    noaptea ca parla-hotii...
  • +19 (25 voturi)    
    Mare problema! (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 18:09)

    OmulNou [utilizator]

    Cum va justifica propaganda Antena 3 decizia PSD de a taia pensii?
  • +11 (25 voturi)    
    daca fac asta... (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 18:33)

    liviu_ [utilizator]

    psd este foarte aproape de a deveni istorie...

    incep sa fie f putin categorii sociale pe care nu le-au enervat la culme!

    mult noroc sa va apere de furia poporulu pensionarii si asistatii sociali!
  • +16 (22 voturi)    
    Oh, naivul de mine ! (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 18:37)

    Susufler0 [utilizator]

    Si eu care credeam ca sefii de la STS sunt schimbati din considerente, "inalte", "SECRETE" !
  • +25 (31 voturi)    
    Fara PENSII SPECIALE! (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 19:02)

    SarbaLUIGhitza [utilizator]

    La munca milogilor
  • +5 (31 voturi)    
    Daca fac asta (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 19:04)

    Maspp [utilizator]

    Sunt tari. Bravo lor. Nimeni nu a avut curaj sa se atinga de institutiile de forta si daca PSD are curajul asta, jos palaria, indiferent ca vine de la Dragnea sau nu. Este o mizerie uriasa in sistemul de pensii creata tot de PSD, dar de al batran adica Iliescu care le-a dat super pensii c a sa-l ajute sa se mentina la putere.
    • +17 (25 voturi)    
      Ba, s-a atins Boc ! (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 20:28)

      mircea_cjn [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

      Boc a taiat din aberatiile aste speciale.
      Si cand a venit PSD la putere le-a bagat la loc !

      Asa ca, sa fim mai calmi, de cele mai multe ori bufnitele nu sunt ce par a fi.
      • +7 (9 voturi)    
        Asa e, am uitat asta (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 21:39)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

        Si da, Ponta care a colaborat de minune cu Securitatea si cu omul lor, Ghita, le-a dat pensiile si salariile inapoi. Presupun ca acum tot el o sa sara sa tipe ca e naspa, ca PSD face rau oamenilor. Dar daca PSD nu face nici asta, in mod sigur nu-l mai voteaza nici dracu.
        • +6 (10 voturi)    
          Deci Dragnea se smechereste ! (Duminică, 30 iulie 2017, 5:39)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          Nu mai mareste pensiile si salariile cu cat a promis si cand a promis, dar incearca sa-i pacaleasca pe fazani aratandu-le ca si capra vecinilor lor si-a dat duhul !!

          PS. Dar i-a intrebati-l, el si gasca lui or sa fure mai putin de-acum incolo ?
  • 0 (10 voturi)    
    ar fi culmea (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 19:23)

    martel55 [utilizator]

    ca tocmai cei care au inventat ntiunea d epensii speciale sa fie si cei care le arunca la cosul de gunoi...s-ar face o mare dreptate prin abolirea acestui sistem privilegiat de pensii, dar pana n vad nu cred....oricum ar fi un mtiv serios de votat psd daca anuleaza aceste discriminari la adresa celor care nu au avut privilegiul sa ajunga in acest sistem
  • +7 (11 voturi)    
    Doamne-ajuta! (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 19:38)

    kokos [utilizator]

    Asta ar fi prima masura buna pe care ar lua-o pesedeul de cand au venit la putere.Insa mi-e teama ca or sa fie proteste mari din partea celor vizati si vor da inapoi.Si inca ceva:pe langa judecatori si procurori mai sunt si parlamentarii care au pensii speciale.Alea cand se taie?
  • +8 (12 voturi)    
    Daca psd face asta .... (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 19:46)

    blackarrow [utilizator]

    isi cam da cu tesla in ... oute , goana dupa bani , sa acopere gaurile facute "la betie " , le va fi fatala ! Sper sa-si franga gatul cu succes , pana la urma politica iresponsabila trebuie sa rabufneasca pe undeva !
  • +6 (14 voturi)    
    Doar le arata pisica,pt.a le fi vasali in instante (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 19:56)

    Plagarus [utilizator]

    Nu fac PSDerbedeii asemenea acte de "bravura ",ca-s cocliti penal !!!
  • +8 (16 voturi)    
    . (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 20:11)

    theo667 [utilizator]

    Mai usor mai baieti cu ''votez pentru prima oara psd'', o sa fie invers ca in bancul ala nu era volga ci bicicleta si nu s-a dat ci s-a luat. CAND A SPUS PSD CEVA SI A FACUT EXACT CE A PROMIS?!
  • +9 (11 voturi)    
    47<65 (ani) (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 20:12)

    Vladut67 [utilizator]

    Nu-i greu de înțeles, pentru ca unii sa iese cu pensii NESIMTITE la 47 ani, alții TREBUIE sa se sacrifice si sa iese cu pensii foarte mici la 65 ani (de ce nu poate chiar la 67 ani, sa fie diferența o cifra rotunda )
  • -1 (21 voturi)    
    daca psd trece legea asta.. (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 20:14)

    demaGOGU [utilizator]

    ...castiga viitoarele alegeri cu 90%!
    • +3 (7 voturi)    
      Cu "90%", bineinteles ! :) (Duminică, 30 iulie 2017, 10:27)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Din 120% prezenti la vot ! :)

      Sa-i vezi atunci pe toti haiducii prapaditi de secole de potere prin Codrii Vlasiei cum se vor strange iarasi in cete si vor veni la vot, fara sa mai fie nevoie sa-i adune Livache Dinti de Grebla, de o sa se rusineze toti judecatorii care l-au condamnat pe seful PSD !!! ;)))

      PS. Si ce-ti mai doresti sa-ti aduca Moşul, tataie ?
  • 0 (22 voturi)    
    Corect ! (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 20:36)

    adrian88000 [utilizator]

    PSD ar recupera mult din ce a pierdut prin toate prostiile pe care le-a facut pana acum. Daca USR nu-si revine , voi vota si eu PSD. Dar doar daca nu-i " uita "
    pe magistrati si pe tortionarii comunisti. Si gata cu drepturile speciale ala " revolutionarilor".Au luat banii degeaba 28 de ani !Cine a iesit cu adevarat la revolutie a facu-o pentru a termina cu regimul de dictatura comunista. Nu pentru bani.Ramane pensia de invaliditate pentru raniti.Atat !Sau cer prea mult de la PSD ?
    • +5 (7 voturi)    
      Pe magistrati ii uita sigur (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 21:41)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      Nu cred ca au cum sa sa se ia de ei pentru ca legea tot la ei la ajunge la contestare. Si Basescu, cand a taiat pensiile si salariile, a fost indeajuns de istet sa nu se atinga de salariile magistratilor sau a alora de la CCR, nu mai tin minte exact dar stiu ca au facut ei o smecherie din asta.
      • +5 (7 voturi)    
        Sa maresti sau sa scazi nu este totdeauna (Duminică, 30 iulie 2017, 5:47)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        neconstitutional !

        PS. Cu atat mai mult daca vrei sa pastrezi principiul contributivitatii,
        fara a mai pastra insa vreo exceptie de la el !

        PPS. Facem insa un pariu ? Daca vor fi taiate, micsorate, desfintate (zi-le cum vrei sa le zici) pensiile speciale ale magistratilor, in maximum doua luni de la acel moment, Dragnea este condamnat cu executare, zic eu !
        • +2 (6 voturi)    
          Absolut (Duminică, 30 iulie 2017, 8:04)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          D-aia nu se atinge de pensiile si salariile lor. Ai dreptate, nu e neconstitutional sa le scazi daca nu sunt bazate pe principiul contributivitatii dar CCR e un fel de guma care se intinde si se strange in functie de interese nu de constitutie. Deci nu, in Romania , nu se va atinge nimeni de pensiile lor. Si apropo, acum din ce inteleg PSD se atinge doar de pensiile viitoare nu de cele in plata. Eu oricum am dubii ca sunt in stare sa o faca. Vor incepe din nou cu exceptii , deja magistratii sunt exceptati, apoi incep sa se planga aviatorii, diplomatii, securistii, politistii, militarii. In final vor ajunge la concluzia ca pensiile speciale sunt ok si nu vor schimba nimic. Sunt aproape sigur ca asta se va intampla. Pentru ca este evident neconstitutional sa elimini anumite pensii speciale si sa le mentii pe altele :D
          • +2 (4 voturi)    
            Acum sa ne intelegem ! (Duminică, 30 iulie 2017, 10:51)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

            Nu inseamna ca daca Livache le mentine pensiile, judecatorii ICCJ drept multumire or sa-l achite in procesul de instigare la abuz in care il judeca de peste un an !

            Si, de asemeni, nu inseamna nici ca daca pilotilor le vor fi micsorate pensiile, astia or sa inceapa de-acum sa prabusasca avioanele !
        • -5 (7 voturi)    
          hai să și gândim că nu doare (Duminică, 30 iulie 2017, 10:37)

          Andrei57 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Nu poți scădea pensii acordate legal, pe motiv că legea la momentul pensionării avea alte prevederi decât acum sau în viitor. Oamenii respectivi nici să fi vrut nu ar fi putut contribui în plus la fondul de pensii, că nu le-ar fi primit nimeni banii. De azi încolo se pot stabili ce metode vrea unul sau altul de calcul al pensiei pentru oricine (mă rog, sunt și aici niște limite, dar ca idee). Doar că nu poți recalcula pensii deja stabilite. E ca și când mâine ar crește impozitul pe venit la 99% și ai fi obligat să dai către stat toți banii pe care nu i-ai dat toți anii în care impozitul a fost mai mic.
          • +1 (5 voturi)    
            Este evident ca atunci cand am vorbit (Duminică, 30 iulie 2017, 12:53)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei57

            de "taiere", "micsorare", "desfintare" a pensiilor magistratilor am avut in vedere principiul "ex nunc" ("pt viitor") !

            Tocmai neretroactivitatea este un motiv extrem de puternic, as zice, aproape imbatabil pt ca pensiile magistratilor sa nu fie micsorate nici macar pt viitor !

            PS. In fine, mai e de spus ca, in vreme salariul nu e un drept castigat, pensia in schimb, este !
    • +10 (18 voturi)    
      Daca votezi PSD nu esti intreg la minte (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 21:56)

      OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      Zeci de ani de esecuri si miliarde furate din buget - si tu zici ca vrei sa votezi PSD?
      • -3 (7 voturi)    
        pentru parol_moncher (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 22:42)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

        M-ai prins ! Nu voi vota niciodata PSD, dar am vrut sa-i incurajez sa se bage si la magistrati si la tortionari si la revolutionari.
        Acum ce sa fac... Spun adevarul. Chiar daca fac toate acestea tot nu votez PSD. Nu i-am votat niciodata si as simti ca mi se usuca mana daca pun stampila pe psd.
        • -1 (3 voturi)    
          Ha-ha-ha, asta chiar e buna : (Duminică, 30 iulie 2017, 13:34)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          Ai vrut "sa-i incurajezi" ! Recunosc ca e tare !

          Iar cele trei randuri de "scuze", de "justificari", de "asigurari "
          ce au urmat recunoasterii cum ca ai facut ce ai facut doar ca sa...
          sunt delicioase !

          Omule, esti cine esti, faci ce vrei... Poti sa-ti schimbi si nick-ul la o adica...

          PS. Culmea e ca eu unul te tin minte din comentariile facute de-a lungul vremii si, intr-adevar, nu pari a fi un votant PSD ! Deci...
          • +1 (1 vot)    
            pentru Susufler (Duminică, 20 august 2017, 9:39)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            Imi pare bine ca ti-am oferit ceva.... delicios.
            Chiar meriti. Si eu iti urmaresc si iti apreciez postarile.
            • 0 (0 voturi)    
              M-ai spart cu rememberul asta (Duminică, 20 august 2017, 11:00)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              la fix o luna dupa ce te-am tachinat in mod cordial, si chiar de ziua mea !

              Ps. Iti multumesc, il consider un cadou insolit de la cineva care nu stia ca il face iar asta ii sporeste valoarea !

              PPs. Iti doresc o zi buna !
    • +1 (5 voturi)    
      Corect -fara pensii speciale (Duminică, 30 iulie 2017, 1:09)

      vigni [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      au avut salarii mari acesti oameni, au facut averi, au resurse acumulate, chiar nu le este rusine sa vrea pensii de 2-3 ori mai mari decat salriile avute

      astfel se distruge economia si unii chiar nu au din ce trai, si acestia- saracii patriei- trag si tara in jos fara voia lor

      PSD, destule prostii ati facut, INSTAURATi si putina demnitate si echitate sociala, LEGEA pensiei sa fie pentru tot poporul, si asa unii ies cu 10 ani mai devreme si cumuleaza de la stat pensi si salariu CHIAR la acelasi loc de munca, iar romanii pleaca sa gaseasca cu ce trai in strainatate
  • +8 (14 voturi)    
    Bine ar fi! (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 21:08)

    kokos [utilizator]

    Ar fi prima masura buna pe care ar lua-o pesedeul de cand au ajuns la putere.Insa mi-e teama ca or sa fie proteste masive din partea celor vizati si vor da inapoi ca si alta data.Si inca ceva :pe langa judecatori si procurori mai sunt si parlamentarii care au pensii speciale.Alea cand se taie?
    • +6 (8 voturi)    
      Bingo ! (Duminică, 30 iulie 2017, 5:49)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui kokos

      Nici pensiile borfasilor din Parlament nu respecta principiul contributivitatii !
  • +5 (13 voturi)    
    foarte buna lege (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 21:39)

    xyz22 [utilizator]

    Felicitari Olguta Vasilescu.....cu toate ca nu suport pad.ul , pot spune ca esti una dintre femeile din politica care au coaie....nicaieri in lume nu este ca la noi....sa iesi la pensie la 45-50 de ani si cu pensie mai mare decat ai contribuit...mare parte din cei care au pensii speciale au un nou job la care sunt la fel de bine renumerati....sa iasa si ei ca prostimea la 65 si n-as avea nimic impotriva contributivitatii....sa dea Dumnezeu s-o treceti...cea ce este foarte greu....veti pierde 50.000 de votanti dar va garantez ca veti castiga inzecit altii....
    • -2 (2 voturi)    
      ...cenzura... (Duminică, 30 iulie 2017, 8:56)

      baligosul [utilizator] i-a raspuns lui xyz22

      Și cînd mă gîndesc că mi-a fost șters un comentariu în care scriam că monumentul dedicat lui Ferdinand I ar trebui dedicat și soților încornorați de neveste...și care nu au bagat de seamă.
  • +15 (21 voturi)    
    pensii marite (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 21:44)

    wof70 [utilizator]

    Dupa comentarii bag seama ca postacii pesedisti sunt in paine cu transcriptul invatat la foc automat.
    Ori, cei care scriu ca ar vota cu psd au mintea scurta. Pai, va intreb atunci, de ce nu ati votat cu usr, ca asta cu pensiile speciale era era pe lista de promisiuni din campania de anul trecut ?
    Cine Doamne iarta-ma a creat aceasta monstruozitate? Ati uitat asa de repede ca in 2000, cand au revenit la putere primul lucru pe care l-au facut a fost sa abroge legea pensiilor data de guvernul Radu Vasile care incerca sa faca ordine dupa zeci si sute de hotarari, legi care stabileau cu cat iese la pensie lista de 1000 de alesi?
    Partidul asta a fost cel care a ridticat la rang de virtute minciuna. Nu mai departe de anul 2016 a votat in parlament legi pentru pensii speciale acordate parlamentarilor si a altor alesi, profesorilor. medicilor.
    Prima masura luata de Guvernul Ciolos a fost sa mai "tunda" cat a putut oridonanta generalului Izmana care facea posibila iesirea la pensie cu 120% din ultimul salariu pentru politisti, servicii. militari, pentru lucratoriii din penitenciare,
    Cum mama naibii sa uiti asemenea lucruri si sa spui ca votezi cu cei care au creat toata aceasta harababura in zona sistemului public de pensii.
    Singurul lucru pe care poti sa faci e sa te asezi comod in fotoliu si sa razi de ei. Nu au decat sa se spele pe cap cu ei.
  • +15 (23 voturi)    
    pentru toti care o dau cu "votez PSD" (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 21:45)

    torna_fratre [utilizator]

    Legea se va aplica de acum in colo nu retroactiv....cei 100.000 de pensioanari speciali vor ramane in continuare cu pensiile speciale...deci unde este marea revolutie si dreptate?
    este o chestie de imagine si propaganda din partea PSD pentru naivii care vor zice :uite domnule ce chestii bune fac PSD...bleah.
    Se pare ca caldura dauneaza discernamantului.
    • +4 (8 voturi)    
      Propaganda (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 22:30)

      Radub1000 [utilizator] i-a raspuns lui torna_fratre

      Este un pensionar comunist care s-a apucat sa posteze sub diferite iduri :CezarN, valll, Francisc1, galeo, maspp, adrian88000,martel55 si care are aceeasi idee fixa si si-o expune sub diferite forme: ce grozav e PSD-ul daca vrea sa desfinteze pensiile speciale si in sfarsit o sa voteze psd-ul pt prima oara. Dar il tradeaza limbajul de adevarat propagandist comunist.
    • 0 (4 voturi)    
      Da de ce sa nu se (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 22:36)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui torna_fratre

      aplice retroactiv ? Daca se face un abuz, o greseala , nu se mai poate indrepta pentruca este " retroactiv"?
      Au fost si condamnari definitive la puscarie ,la care dupa ani de detentie s-a demonstra ca a fost o eroare si retroactiv omul a fost reabilitat, chiar daca sentinta anterioara il denumea ucigas ! Deci smecheria ca nu se poate " retroactiv", nu se aplica chiar in toate cazurile.
    • +3 (5 voturi)    
      RECALCULARE dupa o lege unitara (Duminică, 30 iulie 2017, 1:14)

      vigni [utilizator] i-a raspuns lui torna_fratre

      Daca nu fac o recalculare dupa o lege unitara doar cei cu pensii speciale sa-i mai voteze pe PSD ca se pare ca nu au sange in vene fiind o groaza de cozi de topor, mereu acceasi in cele cateva functii si cozile de topor nu au vene
      -tare mi-este teama ca are dreptate cei care zic ca e propaganda
      Macar se uita sa vada ce scrie lumea?
  • +6 (10 voturi)    
    Da da, votați PSD, doar ca o vom face în lb rusa.. (Sâmbătă, 29 iulie 2017, 22:28)

    gmb72 [utilizator]

    Mda...
    Ipocrizie la maxim. Actualele inechitati pe care infractoarea Olguta vrea sa le corecteze, au fost votate tot de PSD, alături de ALDE și partidul lui Oprea. Dezmățul bugetar generat de legea 223 a fost cât de cât limitat de tehnocrații lui Cioloș, prin OUG 57, ca altfel, se ieșea la pensie din armata cu 120% din salariul net!!!
    Și acum, vii tot tu, inițiatorul și colaboratorul la acea lege, sa spui ca vei corecta inechitatile?
    Si prostimea crede ca PSD e mare partid curajos... Realitatea fiind ca au ajuns la fundul sacului și p'astia nici nu-i împrumută nimeni, când spui ca tai banii de autostrăzi și alte investiții strategice, care chiar aduc bani, ca să poți plăti pensii și salarii....
    Problema nu e modificarea, pensionarea celor din OPSNAJ a fost modificata ciclic din 89 incoace, atunci când ajungea la putere în sistem o masa critica care trebuia trecuta onorabil (adică suficient de mulțumiti cât să-și tina gura) în rezerva, problema e ca acum, se face imprevizibil, în secret și brusc, mulți riscând sa fie trecuți în rezerva și apoi sa se constate ca nu mai au nici drept de pensie!
    Și de bătaia asta de joc au parte mulți generali (câțiva câștigându-și gradele i teatru de operațiuni, nu cărând izmene ca Oprea), ajunsi la mana unei Olguta Vasilescu, necondamnata încă fiindcă gheara PSD zgârie adânc și-n justiție...
    • +1 (3 voturi)    
      Pana nu vedem ce vor, nu putem spune (Duminică, 30 iulie 2017, 9:21)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

      ca e bine sau rau. Cat despre generali, sunt convins ca vor avea oricum pensii decente la nivelul salariului pe care-l au. Probabil echitatea ar fi sa primeasca pensie pe acelasi sistem ca civilii, pe acelasi algoritm. Deci cei cu functii mari probabil vor avea oricum pensii decente dar nu nesimtite ca azi.
  • +1 (7 voturi)    
    Mi-e frica (Duminică, 30 iulie 2017, 0:17)

    Vladut67 [utilizator]

    ca ăștia "dezerteaza" en gros sa prindă pensiile NESIMȚITE, PSD-ul n-o sa facă nimic cu modificarea legii, o sa gajeze alți puțoi în locul "dezertorilor", iar noi, pulimea, o sa plătim și pentru unii și pentru alții.
  • +1 (3 voturi)    
    daca legea trece (Duminică, 30 iulie 2017, 0:53)

    fghr [utilizator]

    toata lumea voteaza PSD :))) ridicol

    altfel e probabil singurul lucru logic side bun simt pe care l va face psd ul de cand terfeleste tara asta ca pe o papusa gonflabila ...dar e mult prea putin...
  • +6 (10 voturi)    
    ...speciali...sunt toți bugetarii ! (Duminică, 30 iulie 2017, 8:39)

    baligosul [utilizator]

    Nu vă îmbătați cu apă rece,pensiile speciale,salarii la care se adaugă sporuri dintre cele mai exotice sunt legiferate de clasa politică de mulți ani,politicienii au tot acceptat sporuri inventate de bugetari pentru ei.
    Simplul fapt că galonații devin pensionabili după 15 ani petrecuți în cazărmi,unități de poliție,jandarmi...și uite așa se cocoșează bugetul de stat.
    Dar pensiile speciale ale deputaților,senatorilor,magistraților,diplomaților,de ce sunt aceștia beneficiarii unor drepturi speciale?
    • +2 (4 voturi)    
      Fiindca e Romania, (Duminică, 30 iulie 2017, 10:49)

      OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui baligosul

      toata lumea spera sa traga un tun.

      Sa faci bani incet, cumulativ, pe parcursul intregii vieti? Nu, sa curga banii nemunciti!
    • +1 (5 voturi)    
      iete Daea, sunt speciali)))) (Duminică, 30 iulie 2017, 11:23)

      suckthepen!!!!! [utilizator] i-a raspuns lui baligosul

      sau pentru ca (,,poolimea'')electoratul este imbecilizat programatic de la clasa zero si pana ajung pseudo: calificati, licentiati sau academicieni doctori ingineri)))) ,,daea''!))))
  • -1 (3 voturi)    
    minciuna si propaganda... (Duminică, 30 iulie 2017, 9:28)

    astronaut [utilizator]

    astia (psd-eii) sunt in campanie permanenta , ei nu sunt calati pe munca serioasa de guvernare , fac fel si fel de promisiuni care mai de care mai nastrusnice ,'' curajoase'' , daca iese bine daca nu si asa e bine , pe astia ii prinzi cu mana-n buzunar si zice ca nu-i mana lui , n-ai cum sa ai incredere in GIO ! acum se incearca vigilenta popurului cu ordonanta, daca va fi adevarat , pai in cine vreti sa aveti incredere in Dracnea , olguta sau in gasca din dep. juridic ?
  • +2 (4 voturi)    
    Pensii speciale (Duminică, 30 iulie 2017, 10:15)

    BFelix [utilizator]

    Ar fi primul lucru de bun simt care-l face PSD. Nu este un lucru normal sa iesi la pensie la 45-50 ani dupa doar 25 de ani de munca cu asemenea sume colosale in total dispret fata de cei care lucreaza 35-40 sau mai multi ani, iar de multe ori nu pot iesi la pensie pentru ca nu indeplinesc toate conditiile. Pensiile speciale, de serviciu sau orice alta denumire au, consider ca nu se justifica deloc nici din punct de vedere social, economic si cu atat mai mult moral, atat timp cat se presupune ca suntem toti egali in fata legii..., dar uite ca sunt unele categorii "mai egale" . Sa vedem daca acest lucru nu este doar "fum".
  • -2 (4 voturi)    
    Trebuie scazute pensiile in general... (Duminică, 30 iulie 2017, 11:06)

    Stef_and [utilizator]

    La toti cei care au pensii prea mari.
    Povara este pe cei ce produc, iar pensionarii costs din ce in ce mai mult.
    Cunosc situatie, cand politistul a trecut in sistemul penitenciar pentru uktima luna de servici, pentru ca in sistemul juridic pensia se calculeaza dupa ultimul salar- si-a umflat acest salar cu sporuri si etc- are acum pensie de peste 10 mii lei.
    Orban in Ungaria asta a facut acum 7 -8 ani, pensiile scazute la mai putin de jumate, vb. ca si costuri totale. Fara discutii - astia sunt banii si in rest la revedere- fiecare pensionar sa se descurce, ca a fost el politai sau altceva.
    O turma de politai la varsta de 45-50 de ani pensionari, s-au apucat din nou de lucru. I -au si pensie si au si firma. Pensia sa fie venitul minim pe economie-sa vedem cati se vor mai pensiona- si asa e lipsa de forta de munca!?!?
  • +3 (5 voturi)    
    LEGEA (Duminică, 30 iulie 2017, 11:19)

    legea1967 [utilizator]

    Cum vor face asta LEGAL?
    Constitutia permite guvernului sa emita OUG dar nu pe legi organice.
    Pensiile militare (NU SPECIALE)sunt prevazute prin LEGE ORGANICA.
    Legea 161/2017 de abilitare a guvernului sa emita UOG in vacanta parlamentara nu permite guvernului sa emita aceasta OUG care a innebunit lumea si instiga pe toti impotriva tuturor.
    Asa spune LEGEA! Daca o mai exista asa ceva in tara asta!
  • -1 (3 voturi)    
    pensiile speciale = furt legalizat de mafioti (Duminică, 30 iulie 2017, 11:28)

    hopsinoi [utilizator]

    1. vrem 300 de parlamentari
    2. pensia trebuie acordata in functie de cat ai cotizat
  • +2 (4 voturi)    
    bivolumarcel (Duminică, 30 iulie 2017, 12:30)

    gj [utilizator]

    1. Este total incorect, imoral si nedrept ca specialii sa poata iesi la pensie la varste de 48-55 ani in conditia in care contribuabili ies la pensie la 65 de ani.
    2. contribuabilii ies la pensie la cuantumuri de ordinul 50-60% din salariul net din ultima perioada de activitate si dupa 35 de ani de contributie, iar specialii prin artificii de ei stiute, ies la pensie nesimtit de mare-chiar mai mare decat salaruiul brut din ultimul an de activitate. Salariile lor sunt oricum extrem de mari in raport cu salariile uzuale din Romania.
  • -2 (2 voturi)    
    Facem pariu ca (Duminică, 30 iulie 2017, 12:48)

    Mihai Bucur [utilizator]

    Nu se schimba nimic?
  • +2 (4 voturi)    
    bivolumarcel (Duminică, 30 iulie 2017, 13:03)

    gj [utilizator]

    1. varste de pesionare nesimtite la speciali
    2.cuantum pensie speciali, calculat in bataie de joc in raport cucalcul pensii contribuabili. contribuabilul are pensie de 40-60%din salariul net dupa 35 ani de contributie, iar specialii au mai mare de 100% DIN SALARIUL BRUT din ultimile luni de lucru
    3.Veniturile (salarii,solde,indemnizatii,etc.) sunt nesimtit de mari in raport cu veniturile uzuale ale contribuabililor.
    4.Bugetele din care sunt platite toate pensiile speciale, incusiv ale militarilor si politistilor, sunt din bugetele institutiilor respective, bugetele fiind formate din taxele si impozitele aplicate pe intreaga activitate a contribuabililor care sunt motorul de producere a bugetul.
    Rezolvare:
    1. Aceeasi varsta de pensionare la toti.La pensie toti sa se numeasca pensionari, indiferent ce activitate a desfasurat.
    2. principiul calculului pensiei sa se numeasca nu al contributivitatii, ci al "punctelor pensie" cu acelasi mecanism care este acum.
    3. Toate pensiile speciale, sa fie reanalizate prin prisma principiului"puncte pensie" si aduse cu picioarele pe pamant.
    NOTA: 1. tara nu poate sa mai duca povara pensiilor speciale, multe de la varste,aproape fragede, de 45-50 ani
    2. la militari daca se continua s-ar putea ajunge la atingerea obiectivului de 2%din PIBsa-i consumam pe pesiile lor in numele apararii, iar de armata activa, sa nu mai avem nevoie si NATO sa ne felicite.
  • +2 (4 voturi)    
    nu se schimba nimic (Duminică, 30 iulie 2017, 13:22)

    nedumeritul [utilizator]

    de cand exista omenirea au existat unii privilegiati.
    Cand nemultumirea celor multi a crescut amenintator acesti privilegiati renuntau la practicile cu care beneficiau de privilegii dar nu inainte de a infiinta alte portite pentru a obtine privilegii si mai mari. Privilegiile durau pana cand afla norodul. Atunci privilegiatii repetau schema....
    Asa a fost in ultimii 2000 de ani indiferent de sistemul social: sclavagism ,feudalism,capitalism,comunism.
    Pentru asta este nevoie de lipsa de transparenta.... ca la noi....
  • -1 (3 voturi)    
    PSDei cu buza umflata (Duminică, 30 iulie 2017, 13:28)

    dadan [utilizator]

    majoritatea votantilor PSD sunt beneficiari de pensii speciale sau a tot felul de beneficii mascate de la stat... doar asa isi fidelizeaza astia votantii... eu sincer nu cred ca isi pun in cap votantii lor de baza ...mai bine taraganeaza inca putin sa cedeze bugetul de tot si o sa dea vina pe Soros, vin amaratii aia de USR la guvernare- apoi aia trebe sa faca ceea ce trebui si isi pun aia tara in cap...
  • +1 (5 voturi)    
    Daca PSD+ALDE , (Duminică, 30 iulie 2017, 13:39)

    A310 [utilizator]

    ar adopta o lege a pensiilor , in care singurul criteriu sa fie -CONTRIBUTIVITATEA- , eu as aprecia acest gest , si cred ca ar avea sustinere publica , sa nu mai pomenesc de faptul ca ar avea si ceva castig politic .
  • -2 (2 voturi)    
    gore (Duminică, 30 iulie 2017, 14:46)

    gj [utilizator]

    Suma comentariilor da o rezultanta a opiniei publice fata de subiectul analizat si poate vat ine cineva cont de ea.
    • -4 (4 voturi)    
      asa e rezultanta (Duminică, 30 iulie 2017, 16:32)

      nedumeritul [utilizator] i-a raspuns lui gj

      intr-adevar e rezultanta opiniei publice dar decidentii au la indemana: postaci,raspandaci,fumigene, Nicolici, Ontani, Liviu Popi, care pot demonstra orice si oricand, orice necesitate si in regim de urgenta....
  • 0 (2 voturi)    
    Care secret ? (Luni, 31 iulie 2017, 10:23)

    cititor hotnews [utilizator]

    A fost anuntat la un post tv chiar de Ministrul Muncii.Problema e ca pensiile nesimtite obtinute de cei care Nu au contrbuit la bugetul de stat nu li se vor micsora pensiile care vorfi platite in continuare in proportie de 85 % din bugetul de stat.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version