VIDEO Politistul Marian Godina despre gestul actritei Oana Mardare de la Cluj si interventia jandarmilor: A tinut sa joace un rol de circar. Jandarmii au procedat legal ,"din fericire, tot pentru ea, au bagat actoria in duba"

de N.O.     HotNews.ro
Duminică, 2 iulie 2017, 15:23 Actualitate | Esenţial

Oana Mardare
Foto: Facebook
Marian Godina a criticat actiunea actritei din Cluj care a intrerupt discursurile manifestantilor familiei traditionale motivand "ca vrea sa inteleaga si sa empatizeze" spunand ca "a tinut sa joace in public, gratuit, un rol de circar". Totodata, acesta a luat apararea jandarmilor care "au bagat actoria in duba, pentru ca legea e clara in privinta unor astfel de manifestatii", spunand ca "e trist sa vada ca formatorii de opinie ne prezinta din nou un abuz al Jandarmeriei fara ca macar sa se documenteze".


Politistul Godina a dat de inteles pe  Facebook ca gestul actritei care a tinut sa mearga la manifestatia antigay, dupa ce a participat un mars LGBT, a fost unul ostentativ si ca acolo nu erau absolventi de filosofie dornici de dezbateri pro si contra, iar oamenii aveau dreptul sa isi exprime parerile in cadru organizat si autorizat, la fel cum si ea avut dreptul.

"Ieri a fost pentru a doua oara cand am descoperit o actrita de care nu auzisem, dar nu pentru ca ar fi facut vreun rol extraordinar in vreun film premiat, ci pentru ca a tinut sa joace in public, gratuit, un rol de circar. Actrita noastra a participat la un mars LGBT, dupa care a tinut sa mearga si la manifestatia antigay. S-a dus acolo, dupa cum ea ne spune, ca sa faca dialog, adica nu doar sa asculte si sa taca (ceea ce era oricum ostentativ). Cu alte cuvinte, s-a gandit ea cumva ca oamenii aia, ale caror pareri sunt neschimbate de cateva secole, pot fi adusi pe calea cea dreapta de catre ea, prin dialog. Si-o fi zis ceva de genu': "Ma, cu oamenii aia o fi dialogat careva? Ia, ca ma duc eu sa-i luminez. O sa dialoghez eu cu ei si vor intelege cat de incuiati sunt. Ba chiar vor pleca unii de la mars tinandu-se de mana cate doua cefe late, dintre care una va tine si un trandafir in dinti in timp ce isi va suna nevasta sa o anunte ca divorteaza pentru ca s-a reprofilat si si-a descoperit adevarata dragoste. Nevasta-sa se va bucura de veste pentru ca si ea flirta de ceva vreme cu vecina de la trei. De maine vor fi niste oameni destupati, atat la figurat cat si la propriu."
Din pacate pentru ea, nu a fost asa pentru ca acolo nu erau absolventi de filosofie dornici de dezbateri cu argumente pro si contra. Dar indiferent de studiile si parerile lor, acei oameni au dreptul sa si le exprime in cadru organizat si autorizat, la fel cum si ea a avut dreptul de a face asta la marsul la care participase in aceeasi zi si care nu fusese perturbat de nimeni din cealalta tabara", a comentat politistul Marian Godina.

Acesta a continuat prin a spune ca "din fericire, tot pentru ea, jandarmii au bagat actoria in duba", iar jandarmii au respectat legea "pentru ca atunci cand prezenta unei persoane instiga, acea persoana trebuie indepartata".

"Din fericire, tot pentru ea, jandarmii au bagat actoria in duba, pentru ca legea e clara in privinta unor astfel de manifestatii, iar cand prezenta unei persoane instiga, acea persoana trebuie indepartata, pentru ca lucrurile sa nu degenereze, asta pentru protectia ei in primul rand. Oare ce iesea daca nu erau jandarmii deloc? Se mai ducea acolo dornica de dialog?
E trist sa vad ca formatori de opinie ne prezinta din nou un "abuz" al Jandarmeriei fara ca macar sa se documenteze daca jandarmii au procedat legal. Era suficient de citit Legea 60/1991 si de gandit ca ea se aplica la fel si pentru barbati, si pentru femei. Ca doar tot suntem impotriva discriminarii. Si cred ca oricum au rugat-o frumos cam de prea multe ori.
P.S. Am mers la cateva meciuri ale Stelei si i-am auzit pe cei din galeria Dinamo sustinandu-si echipa. Chiar mi-am imbogatit vocabularul cu ce am auzit pe acolo si de o parte, si de cealalta. Dar nici ca mi-a trecut vreodata prin cap sa ma duc sa dialoghez cu ceilalti si sa le spun ca nu e bine ce fac. Iar daca mi-ar fi trecut prin cap asta, as fi luat ceva pentru limbrici.
Si ca sa nu uit sa-mi iau doza de injuraturi: Felicitari, Jandarmeria Romana!", a incheiat Godina postarea. 







Citeste mai multe despre   






















​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

13606 vizualizari

  • +45 (117 voturi)    
    corect (Duminică, 2 iulie 2017, 15:25)

    ion_de_la_tara [utilizator]

    un punct de vedere pertinent...nu circ
    • -18 (98 voturi)    
      nu prea (Duminică, 2 iulie 2017, 16:09)

      georgebb [utilizator] i-a raspuns lui ion_de_la_tara

      1. Adunarea lor este una de discriminare, lucru ce nu ar fi trebui aprobat conform articolului 9 din legea 60/1991
      2. Totul a inceput cand extrwemistii, in ura lor, urlau minciuni la adresa Cluj Prida. Ea, din public, i-a contrazis. Moment in care a inceput distractia prin care au vrut sa o dea afara din piata. Ei bine, cu asta am o problema. Niste extremisti se apuca sa urle rahaturi in mijlocul orasului, iar eu ca cetatean, daca ii contrazic sunt data afara din piata ?!? Si toti oamenii din piata, care nu stiu detalii sa auda doar minciunile alora. Aici este problema.

      Legea:
      http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/55480

      Si, ca raspuns la articolele citate de Godina: articolele 12-13 sunt irelevante pentru punctul pe care il sustine. Tanara nu era un PARTICIPANT la adunare ! In schimb, as putea spune ca, pe baza acestor arciole, ar fi trebui dati afara cativa homofobi din adunare.
      Articolul 14 iarasi nu prea se aplica. "Sa se infiltreze"; ce a facut domnisoara nu intra la infiltrat; nu s-a bagat intre ei. A stat in fata lor si le-a comunicat ca mint. In schimb fix asta au facut homofobii la Cluj Pride cand s-au bagat printe participanti si s-au apucat sa imprastie pliante.

      Eu inteleg ca sunt urmatorii actori intr-o adunare publica:
      Organizatorii + Participanti
      Jandarmeria care ii inconjoara pe aceastia si asigura ordinea si protectia
      Alte persoane care se intersecteaza cu adunarea.


      Articolul 2
      Adunările publice trebuie să se desfăşoare în mod paşnic şi civilizat, cu protecţia participanţilor şi a mediului ambiant, fără să stânjenească folosirea normală a drumurilor publice, a transportului în comun, cu excepţia celor autorizate, funcţionarea instituţiilor publice sau private, a celor de învăţământ, cultură şi sănătate, a unităţilor economice ori să degenereze în acţiuni turbulente de natură a pune în primejdie ordinea şi liniştea publică, siguranţa persoanelor, integritatea corporală, viaţa sau bunurile acestora ori ale domeniului publi
      • -4 (48 voturi)    
        Da (Duminică, 2 iulie 2017, 18:46)

        Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

        "Ei bine, cu asta am o problema. Niste extremisti se apuca sa urle rahaturi in mijlocul orasului, iar eu ca cetatean, daca ii contrazic sunt data afara din piata ?!?"

        Da, esti dat afara daca organizatorii cer asta jandarmilor. Ceea ce au si facut. Se numeste "rule of law" - respecti legea.
        • +16 (36 voturi)    
          pai atunci este o problema cu legile (Luni, 3 iulie 2017, 0:37)

          georgebb [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

          Inteleg liberatatea de exprimare; dar nu pot sa inteleg cum de este legal sa ma asez in mijlocul drumului si sa incit la discriminare.
          • -6 (6 voturi)    
            pentruca .. (Luni, 3 iulie 2017, 15:13)

            akillies [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

            ..a dua este inclusa in prima!
          • -4 (6 voturi)    
            Nu e singura problema cu legile din Romania (Luni, 3 iulie 2017, 16:20)

            Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

            Dar chiar daca legea nu e perfecta, aia nu inseamna ca legea nu trebuie respectata. Prima data o schimbi, nu prima data o incalci. Asta daca vrei sa traiesti intr-un stat de drept.

            Mai mult, intr-o democratie de tip occidental, intotdeauna vor exista legi cu care nu e de acord toata lumea. Dar nici macar asta nu justifica nerespectarea lor.
      • +6 (42 voturi)    
        de ce atatea downvote-uri ? (Duminică, 2 iulie 2017, 18:54)

        georgebb [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

        Daca nu sunteti de accord cu ce am scris mai sus puneti un comentariu ce anume este gresit.
      • +3 (57 voturi)    
        haoleu... (Duminică, 2 iulie 2017, 19:40)

        ion_de_la_tara [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

        Ai interpretat legea cum consideri tu! Asa pot scrie si eu un roman, dar ma abtin sa nu cad in ridicol....P.S. esti cumva Oana sub pseudonimul de georgebb? n-am nimic cu travestitii, nu ma intelege gresit... sunt doar curios :)
        • +16 (30 voturi)    
          ce anume am interpretat gresit ? (Luni, 3 iulie 2017, 0:22)

          georgebb [utilizator] i-a raspuns lui ion_de_la_tara

          Spuneti ceva. ce anume am interpretat gresit ?
          Vad downvote-uri, vad injurii, dar nu vad dracului o urma de argument. Eu va ascult.

          Nu sunt oana,
          nu sunt travestit
          nu sunt gay.
          • -9 (11 voturi)    
            Poate pentru ca nu ai adus dracului... (Luni, 3 iulie 2017, 13:36)

            Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

            ...nici un argument.
          • -5 (7 voturi)    
            ai interpretat actiunile unui grup.. (Luni, 3 iulie 2017, 15:27)

            akillies [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

            ..in prisma propriilor tale convingeri, dar ai ignorat ceea ce statul a sustinut, inclusiv pentru acel grup, prin lege: si anume libertatea de exprimare (drept constitutional)!

            Diferenta intre domnisoara si participantii acelui evneiment este ca: niciun demonstrant nd nu s-a dus la cluj pride sa sstrice itele pe-acolo; dar un demonstrant cluj-pride s-a dus la mitingul nd si a inceput sa intrerupa desfasurarea acelei manifestatii! maim ult, i s-a cerut politicos sa paraseasca zona (de catre organizatorii autorizati in acest scop), apoi de catre jandarmi pana ce jandarmii au luat-o pe sus: penturca jandarmii au voie sa ia pe sus oameni care nu parasesc o zona de mainfestatii, mai ales cand li se cere asta de catre organizatori - in primul rand pentru protectia acelor persoane; in al doiela rand pentru asigurarea unor conditii legale de desfasurare a manifestarii etc.
            Nu stiu ce e asa de complicat!
            eu nu sustin lgbt si nu m-am dus la lgbt nici macaar sa ii contest intimpul marsului lor - nu acord atentie tuturor manifestarilor publice!
            nu sustin nici nd si nu m-am dus nici al manifestarile lor, nici macar sa le contest parerea!
            De ce? Pentruca nu am ce cauta in doua mainfestatii extremiste!
            si daca trec pe langa mine in oras, sau trec pe langa ele, nu ma apuc sa intrerup manifestatia expunandu-mi punctul de vedere in contradictoriu: nu pentruca ma ia jandarmeria pe sus, ci pentruca ambele manifestatii sunt extremiste - adica participantii stiu absolut tot si nu mai incape loc pentru altceva decat adevarul lor!
            • -4 (6 voturi)    
              Nu m-as uita la problema ... (Luni, 3 iulie 2017, 16:40)

              Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui akillies

              ... prin prisma reciprocitatii.

              Tocma' ce m-am uitat la un clip cu evenimentul. De inceput a inceput civilizat. Doar ca treptat actrita a ridicat vocea, iar cand i s-a cerut sa se legitimeze, a refuzat - a spus explicit ca n-are buletinul la ea. Legal, aia ar fi justificat o arestare, daca stiu eu bine, pana la verificarea identitatii.

              Ce-ar fi fost ilegal, si-ar fi justificat pe deplin masuri disciplinare impotriva jandarmilor si politistilor, ar fi fost sa decida ei de capul lor ca manifestatia ND sustine discriminarea. Ei sunt cei care pun in aplicare hotararile altora, nu cei care emit respectivele hotarari.
            • 0 (0 voturi)    
              este un pic diferit ce spui (Marţi, 4 iulie 2017, 20:20)

              georgebb [utilizator] i-a raspuns lui akillies

              1. Spui ca nici un manifestant ND nu s-a dus la marsul LGBT. Fals. Iti prezint aceste poze in care se vad 4 homalai minunati, cu tricou pe care scrie HOMOFOB si care urlau cuvinte de dragoste catre participantii Cluj Pride. Apoi se pare ca s-au infiltrat printre manifestanti si s-a apucat sa imprastie pliante.
              https://www.facebook.com/clujpride/posts/245064482650575


              2. Spui ca aceste marsuri "extremiste". Diud, nu stiu care este definitia ta a extremismului; dar Cluj Pride nu are cum sa intre la asta fara sa arate o bucata serioasa de homofobie din partea ta. Este un mars imptoriva discriminari.
              Iti prezint cu un album de poze de la acest mars:
              https://www.facebook.com/clujpride/posts/246131552543868

              3. Liberatea de exprimare nu iti da dreptul sa inciti la discriminare ! Asta spune Drepturile Omului.
              ARTICOLUL 10
              Libertatea de exprimare
              1. Orice persoană are dreptul la libertate de exprimare. Acest drept include libertatea de opinie şi libertatea de a primi sau a comunica informaţii ori idei fără amestecul autorităţilor
              publice şi fără a ţine seama de frontiere.


              ARTICOLUL 14
              Interzicerea discriminării
              Exercitarea drepturilor şi libertăţilor recunoscute de prezenta Convenţie trebuie să fie asigurată **fără nicio deosebire bazată, în special, pe sex, ** rasă, culoare, limbă, religie, opinii politice sau orice alte opinii, origine naţională sau socială,
              apartenenţă la o minoritate naţională, avere, naştere sau orice altă situaţie

              ARTICOLUL 17
              Interzicerea abuzului de drept
              Nicio dispoziţie din prezenta Convenţie nu poate fi interpretată ca autorizând unui stat, unui grup sau unui individ, un drept oarecare de a desfăşura o activitate sau de a îndeplini un act ce urmăreşte distrugerea drepturilor sau libertăţilor recunoscute de prezenta Convenţie, sau de a aduce limitări acestor drepturi şi libertăţi, decât cele prevăzute de această Convenţie.

              http://www.echr.coe.int/Documents/Convention_RON.pdf
      • +15 (33 voturi)    
        Felicitari! (Duminică, 2 iulie 2017, 23:06)

        Gabu [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

        Excelent comentariu!
      • -18 (34 voturi)    
        dar (Duminică, 2 iulie 2017, 23:12)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

        urit si infect delir livrezi, fata draga. Sau esti altceva, poate barbat, poate android, oricum nu conteaza.
        Delir pe care il numesti rationament, vai de capul si de c...l tau.
        • +18 (30 voturi)    
          plm.. aia este legea (Luni, 3 iulie 2017, 0:23)

          georgebb [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          Am scris mai multe acolo; nu pot sa-mi dau seama ce dracu nu iti convine tie din ce am scris.

          Da-mi un argument, ce anume consideri gresit.
      • -5 (7 voturi)    
        din punctul meu de vedere... (Luni, 3 iulie 2017, 15:11)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

        ..manifestatia lgbt e una de discriminare.. iar cei discriminati sunt cei care au un punct de vedere diferit de cel al activistilor lgbt.
        De fiecare data cand se face referire la un om care nu e de acord cu lgbt si activismul lor, acel om devine :inapoiat", "spalat pe creier", "p$d-ist", "nazist", "comunist", "retrograd", "bigot", "homofob" etc... si ca sa fie circul complet al "tolerantei" activismului lgbt, se ataca si credintele acelui om facand referiri la "prietenul imaginar", "gizaz", "dumnezeu" etc.
        Cu alte cuvinte, retorica activistilor lgbt este una deja cunoscuta, folosita cu mult succes de bolsevici, comunisti si nazisti, dar si de fascisti si atacand aceleasi clase sociale care se opuneau "impunerii omului nou" si a "noii ordini mondiale".
        Si cum acei oameni erau toti educati intr-o anumita scoala si mai ales intr-o anumita credinta(deci unii din stalpii esentiali ai culturii individuale), sa vezi atunci ce tambalau mare se pornea impotriva lor!
        Este mult mai grav sa iti fie lezata libertatea de exprimare (miting aprobat si cu desfasurare normala) in Cluj, decat sa fii laut pe sus dintr-un loc in care nu ai ce cauta si nue nici momentul sa "empatizezi" si sa "intelegi" oamenii din acel loc!
        Ori activistii lgbt asta fac: orice punct devdere diferit de al lor, este atacat in ce mai josnica maniera in numele "tolerantei universale" si a "iubirii"!
        Pentur mine toti activistii lgbt sunt exemplul perfect de copii razgaiati, ajunsi adulti "revolutionari", aducatori de "schimbare" !
        Dar le lipsesc elemente esentiale pentru a intelege ce vor: acceptarea opiniilor altora, intelegerea conceptelor de iubire(dusa in derizoriu si pervertita in iubire trupeasca ), uniune, comuniune, familie, mama, tata, parinti, copii/copil etc.
        • 0 (0 voturi)    
          sunt doua lucruri diferite (Marţi, 4 iulie 2017, 20:35)

          georgebb [utilizator] i-a raspuns lui akillies

          Unii sunt de parere ca "tziganii" ar fi trebuit sa ramana sclavi. Altii au evoluat si au ajuns la concluzia ca nu sunt unii mai presus ca altii pe baza culorii.
          Unii sunt de parere ca rolul femeii este in bucatarie si ce ii trebuie ei scoala. Altii au evoluat si au ajuns la concluzia ca nu sunt unii mai presus ca altii pe baza sexului.
          Unii sunt de parere ca sexul trebuie facut strict pentru proceere. Altii au evoluat si au ajuns la concluzia ca nu este o problema daca faci sex de placere; si nu neaparat in pozitia misionarului, si doar vaginal.
          Unii sunt de parere ca femeile ar trebui sa faca sex doar cu barbatii...

          Drepturile omului spun in felul urmator:
          Articolul 9 - liberatate de gandire, religie, etc - ai voie sa gandesti si sa practici ce religie vrei
          Articolul 10 - libertate de exprimare - ai voie sa spui ce vrei tu
          Articolul 14 - Interzicerea discriminarii. O persoana nu poate fi discriminata.
          si foarte important:
          Articolul 17 - Interzicerea abuzului de drept - nu poti abuza de un drept al omului din conventia asta ca sa incalci un alt drept al omului. Adica Libertatea de Exprimare sau Religie nu iti da dreptul sa discriminezi.

          De asemenea, nici ei nu au dreptul sa te discrimineze pe orientare religioasa. Dar nu ei fac marsuri impotriva religie, cum face ND impotriva gay.

          http://www.echr.coe.int/Documents/Convention_RON.pdf
          si analiza pe tema discriminarii pe orientare sexuala:
          http://ec.europa.eu/justice/discrimination/files/sexual_orientation_en.pdf


          Acesta este in acord cu articolul 9 din legea ce acopera adunarile publice:
          Sunt interzise adunările publice prin care se urmăreşte:
          a) propagarea ideilor totalitare de natură fascistă, comunistă, rasistă, şovină sau ale oricăror organizaţii terorist-diversioniste, defăimarea ţării şi a naţiunii, îndemnul la ură naţională sau religioasă, incitarea la discriminare, la violenţă publică şi la manifestări obscene, contrare bunelor moravuri;
          http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/55480
    • +19 (31 voturi)    
      pertinent? (Duminică, 2 iulie 2017, 19:14)

      FlorinOprea1 [anonim] i-a raspuns lui ion_de_la_tara

      Nu, impertinent!
  • -39 (121 voturi)    
    comentariu (Duminică, 2 iulie 2017, 15:29)

    CosminGeorge [anonim]

    de prost grust,aveam pretentii de la el,dar in tarisoara asta poti sa ai orice functie inalta,tot degeaba,proasta crestere nu vine odata cu functia,nici macar cu varsta in foarte multe cazuri.
    • +12 (94 voturi)    
      WTF?! (Duminică, 2 iulie 2017, 15:43)

      robinet4x4 [utilizator] i-a raspuns lui CosminGeorge

      Așa este domnule, proasta creștere nu vine odată cu vârsta și nici cu funcția, din fericire pentru noi toți. Eu nu aveam pretenții de la Godina, dar de data asta nu pot să nu fiu de acord cu el. Punctul dvs de vedere care este, că nu am reușit să înțeleg nimic din prima dvs încercare?!
      • +1 (71 voturi)    
        si eu (Duminică, 2 iulie 2017, 16:13)

        CosminGeorge [anonim] i-a raspuns lui robinet4x4

        sunt de acord cu el,dar se putea limita la texte de lege si atat; expresiile:"A tinut sa joace un rol de circar." sau "din fericire, tot pentru ea, au bagat actoria in duba" sunt folosite de un om cu o educatie precara,proasta,dar nu ma mira nimic,atat poate el si multi altii ca el.
        • +11 (43 voturi)    
          milițean (!) (Duminică, 2 iulie 2017, 19:00)

          IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui CosminGeorge

          te asteptai la vreo cugetare gen Pleșu?
    • +11 (77 voturi)    
      Alt comentariu (Duminică, 2 iulie 2017, 15:46)

      chihlimbar [utilizator] i-a raspuns lui CosminGeorge

      Ar trebui sa ai pretentii de la tine sa gandesti cu capu. Ai ideea ce poate insemna o multime de oameni dezlantuita?
      • -3 (83 voturi)    
        pai asta-i treaba jandarmeriei (Duminică, 2 iulie 2017, 16:12)

        georgebb [utilizator] i-a raspuns lui chihlimbar

        Sa-i tina pe aia in frau. Si daca se dau la violente sa-i bage pe ei in duba, nu actoria, sau site-ul de cultura.

        Si nu ar trebui sa accepte ca o grupare extremista sa imprastie rahaturi homofobe in centrul orasului.
        • +10 (44 voturi)    
          Ca de obicei in romania din epoca sclavagista (Duminică, 2 iulie 2017, 20:33)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

          Exact! Lasand la o parte comentariile care sustin discriminarea de tip sclavagist (pe cand interzicerea casatoriilor intre albi si cei de alte rase, etc.?), evident reactia jandarmeriei mi se pare complet ilegala. Adica, chiar presupunand ca ea ar fi fost in pericol, in loc sa o protejeze o aresteaza, ridica, ii impiedica exercitarea drepturilor legale??? Pe cand in loc sa fie arestati hotii vor fi arestati pagubasii (de fapt asta e pe cale de adoptare in parlament), vor face inchisoare persoanele violate in loc de violatori, etc., etc???
          • -6 (6 voturi)    
            in sclavagism(asa cum e definit in istorie).. (Luni, 3 iulie 2017, 15:32)

            akillies [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

            ..casatoriile inter-rasiale nu erau interzise!
            Restul comentariului si-a pierdut valoarea din cauza lipse crase de cultura!
            casatoriile inter-rasiale au fost interzise abia in epoca moderna si numai in anumite state "perfecte" si "evoluate" occidentale!
            • 0 (0 voturi)    
              A fost o exagerare (Luni, 3 iulie 2017, 20:26)

              LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui akillies

              Si o referire la perioada sclavagista din SUA. Imi pare rau ca nu ti-ai dat seama de asta. Si evident, sper sa nu se ajunga la asa ceva.
          • -5 (5 voturi)    
            Reactia jandarmeriei ti se pare ilegala ... (Luni, 3 iulie 2017, 16:46)

            Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

            ... pentru ca nu cunosti legea.

            Obligatia lor e sa previna violenta. Mai ales daca la o asemenea manifestatie nu-s alocati suficienti, n-au nici o sansa sa faca asta daca nu opresc din timp faze de genul celei pe care-o discutam. Aia e obligatia lor primara.

            Dac-ar fi asistat pasivi la ce se intampla, si-ar fi incercat s-o protejeze pe Oana Mardare doar in momentul in care aceasta chiar ar fi fost agresata fizic, ar fi sarit faza de preventie, fiind pasibili de pedepse disciplinare, si in plus foarte probabil n-ar fi reusit sa o protejeze eficient, dat fiind ca foarte probabil nu doar cativa ci multi dintre manifestanti s-ar fi imbulzit sa o pocneasca pe actrita - nu comentez cat de justificat ar fi fost, ci doar ce s-ar fi intamplat cu mare probabilitate.
        • -6 (6 voturi)    
          e mai simplu sa tii in frau un om.. (Luni, 3 iulie 2017, 15:30)

          akillies [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

          ..decat 100...sau 50..
          Economie de energie si de resurse!
        • -6 (6 voturi)    
          si exprimarea ta e .. (Luni, 3 iulie 2017, 15:30)

          akillies [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

          ..extremista!
      • -3 (75 voturi)    
        tipic (Duminică, 2 iulie 2017, 16:45)

        CosminGeorge [anonim] i-a raspuns lui chihlimbar

        romanesc,acelasi stil marlenesc ca cel al "politistului",mi-e mila de asemenea specimene.
      • +17 (39 voturi)    
        apropos de "gandit cu capul": (Duminică, 2 iulie 2017, 19:13)

        un_anarhist_moderat [utilizator] i-a raspuns lui chihlimbar

        sa intelegem ca VS o "multime dezlantuita" trebuie sa fim "destepti" si sa cedam? ceva gen "taci dracu' din gura ca noi suntem mai multi, mai hotarati, mai agresivi, mai echipati & antrenati... etc... si daca exprimi rezonabil si non-violent un punct de vedere diferit de al nostru esti pasibil de violenta" pentru ca noi suntem mai multi / smecheri? asa sa stea treaba? potentialul de violenta tine loc de argument intr-o dezbaterea de idei? pai potential de violenta exista si la nivel individual nu numai de multime... si atunci n-ar fi si mai bine sa fim chiar mai "destepti" decat sa dam inapoi? daca tot pornim de la principiul forta VS dezbatere atunci hai s-o facem simetric: cum ar fi, de exemplu, sa-i "filmam" pe cei din multime si apoi sa-i luam individual, azi, maine, peste un an, pe drumul spre casa, scoala, vacanta, si sa-i "lamurim" 1 VS 1, sau din spate (dupa posibilitati si potential) cum sta treaba cu dreptatea? hai s-o lasam mai moale cu amestecul fortei intr-o dezbatere - forta este, intr-un fel sa altul, la indemana oricui...
        • +1 (1 vot)    
          Repet ce-am mai zis o data azi (Luni, 3 iulie 2017, 16:55)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui un_anarhist_moderat

          Vorba inteleapta a bunicului unui cunoscut: daca te intalnesti pe o strada ingusta fata in fata cu un bou, nu e niciodata vina boului daca te ia in coarne. Nu pentru ca n-ati avea amandoi acelasi drept de a fi pe strada aia, ci pt. ca creierul tau iti permite sa intelegi situatia, pe cand al boului nu. Cu ce anume treaba esti tu pe strada aia ingusta e o problema care n-are nimic de-a face cu faptul ca boului inteligenta nu-i permite alta reactie decat aia de a te lua in coarne.
          • 0 (0 voturi)    
            Deci ii consideri pe manifestani boi? (Luni, 3 iulie 2017, 20:31)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

            Desi nu sunt de acord cu ce vor, totusi sunt de acord ca au dreptul sa manifesteze civilizat. Dar e tot vina lor daca se dedau la violente, in nicu un caz a persoanei ridicate, care si ea are aceleasi drepturi ca toti ceilalti.
    • +17 (41 voturi)    
      ce pretentii? (Duminică, 2 iulie 2017, 18:35)

      alllx [utilizator] i-a raspuns lui CosminGeorge

      sai ai dom'le de la un militian vopsit? unul care, culmea! a mai scris si o carte?! si care este si apreciat pt ca vorbeste limba romana coerent? pai sa-l facem general cu 4 stele pt asta, sa- introducem opiniile si mult pra-laudatele scriituri in manualul de limba romana, nu?
      unul ca asta e formator de opinie? mai oameni buni!
      treziti-va!
    • -9 (11 voturi)    
      Sigur, draga normalofobule... (Luni, 3 iulie 2017, 13:38)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui CosminGeorge

      ...oricine nu sustine deviatiile mintale e prost crescut.
  • +26 (116 voturi)    
    respect (Duminică, 2 iulie 2017, 15:34)

    sim12345 [utilizator]

    Marian Godina!
    • +9 (45 voturi)    
      normal (Duminică, 2 iulie 2017, 18:36)

      alllx [utilizator] i-a raspuns lui sim12345

      nulitatile se respecta intre ele
      • -8 (12 voturi)    
        Da, in cazul tau... (Luni, 3 iulie 2017, 13:41)

        Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui alllx

        ...aprecierile se fac pe dos.
  • +29 (109 voturi)    
    Excelenta analiza (Duminică, 2 iulie 2017, 15:44)

    Pac-pac [utilizator]

    Ma bucur sa vad ca mai exista si oameni normali care iau atitudine in public, cu subiect si predicat, nume si prenume.
    Nu mai avem ce face, am rezolvat toate problemele, a ajuns o panarama subiect de discutie pentru ca s-a bagat ca musca-n lapte unde nu-i fierbe oala?!?
    • -10 (82 voturi)    
      nope (Duminică, 2 iulie 2017, 16:10)

      georgebb [utilizator] i-a raspuns lui Pac-pac

      Aici sunt mai multe probleme.

      Principala fiind: cum dracu au primit niste extremisti autorizatie in centrul orasului sa incite la discriminare.

      Si cum dracu, in aceasta situatie, noi ar trebui sa-i lasam sa urle toate minciunile, influentand publicul din piata, fara sa poata fi contrazisi ?
      • +12 (72 voturi)    
        autorizatie (Duminică, 2 iulie 2017, 17:49)

        grongobar [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

        pai au primit autorizatie exact in baza aceleasi legi ca si aia care se lupta sa ne spuna ca biologia e gresita si ca ei sunt normali.
        • +17 (39 voturi)    
          Mmm, sa ne mai uitam in lege, zic (Duminică, 2 iulie 2017, 18:36)

          bdbd [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

          ART. 9
          Sunt interzise adunările publice prin care se urmăreşte:
          a) propagarea ideilor totalitare de natură fascistă, comunistă,
          rasistă, şovină sau ale oricăror organizaţii terorist-diversioniste,
          defăimarea ţării şi a naţiunii, îndemnul la ură naţională sau
          religioasă, incitarea la discriminare, la violenţă publică şi la
          manifestări obscene, contrare bunelor moravuri;
          b) organizarea unei lovituri de stat sau altei acţiuni contrare
          siguranţei naţionale;
          c) încălcarea ordinii, siguranţei sau moralităţii publice, a
          drepturilor şi libertăţilor cetăţenilor ori punerea în pericol a
          sănătăţii acestora.
          Iar biologia e mai ampla decat crezi tu, cuprinde si manifestarile homosexuale sau asexuate. Biologic vorbind, homosexualitatea exista.
          • -8 (14 voturi)    
            Pe baza legii pe care o citezi... (Luni, 3 iulie 2017, 13:46)

            Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui bdbd

            ...gloata care urla "sunt mandru ca sunt anormal" trebuia interzisa.
            Si pe baza logicii tale stupide, si "homofobia" exista, si crima, si hotia, si canibalismul, cleptomania, pedofilia etc. Deci alt argument nul.
            • +7 (7 voturi)    
              Te rog sa-ti faci timp si sa-mi (Luni, 3 iulie 2017, 16:16)

              bdbd [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

              explici cum faptul ca cineva striga ca e diferit ii discrimineaza pe altii, diferiti si ei la randul lor si sa-mi explici tu, cu cuvintele tale, dar bazat pe intelesul cuvantului din dex, ce anume e anormal la un homosexual. Sa negi ca exista crima, hotie, canibalism, cleptomanie sau pedofilie in lume e o prostie in sine, ca si a nega ca exista homosexualitate dar faptul ca ele exista nu inseamna ca ar trebui sa fie acceptate, atata timp cat fac rau altor indivizi si societatii. Tocmai de aceea, am sa te rog sa-mi explici si care crezi tu ca este raul pe care il face homosexualitatea unui individ altor oameni, care nu sunt homosexuali. Cu cuvintele tale, accept si injurii, ca vad ca altfel ti-e greu.
          • -7 (7 voturi)    
            din lege.. (Luni, 3 iulie 2017, 15:34)

            akillies [utilizator] i-a raspuns lui bdbd

            ..c) încălcarea ordinii, siguranţei sau moralităţii publice
            ---moralităţii publice---
            • +1 (1 vot)    
              Si unde e definita moralitatea publica? (Luni, 3 iulie 2017, 20:37)

              LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui akillies

              Te rog sa prezinti si acea lege, articol. Ca altfel acest paragraf nu are acoperire, nu poti proteja ceva ce nu exista definit. Un principiu clasic de drept spune ca "ce nu e interzis IN MOD EXPLICIT DE LEGE e permis". Sau reinventam si schimbam dreptul asa cum vrea fiecare? De asta am si spus ca desi nu sunt de acord cu ei, le respect dreptul la manifestatii atata timp cat se respecta legea, deci si fara violente!
            • +1 (1 vot)    
              Si ce anume a fost imoral, te rog (Luni, 3 iulie 2017, 22:26)

              bdbd [utilizator] i-a raspuns lui akillies

              explica, in ce a facut Oana Mardare? a injurat? s-a f***t in public la meetingul ND? ce a fost imoral, bre, batem campii? sau tu vorbesti despre marsul LGBT? hahhaha, ok, ai confundat subiectele, dar hai sa te iau in serios, ce a fost imoral in marsul LGBT? da-mi macar o faza de la marsul LGBT care poate fi considerata imorala, astept cu interes.
        • +10 (44 voturi)    
          multi homofobi pe aici (Duminică, 2 iulie 2017, 18:56)

          georgebb [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

          Man, mananci rahat. Marsul Cluj Pride este despre toleranta si iubire. Nu urla nimeni acolo impotriva cuplurilor hetero sau familiilor. Este un mars despre iubire !
          Alalatul este despre ura. Ura pura.

          Tu ai vazut vreodata un homosexual sau o lesbiana ? Ai discutat cu ei ? Toata treaba asta este doar frica. Frica de necunoscut.
          • -5 (9 voturi)    
            e atat de tolerant.. (Luni, 3 iulie 2017, 15:36)

            akillies [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

            ..ca nu accepta sa fie contrazisi de nimeni!
            Cauta definitia tolerantei!
            toleranti au fost si sunt clujenii si cu lgbt si cluj pride, si cu nd!
            Aia e toleranta..in rest : ambele tabere,aceleasi lipsuri!
            • +1 (3 voturi)    
              Unde nu accepta sa fie contrazisi? (Luni, 3 iulie 2017, 20:38)

              LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui akillies

              Ce vor in plus fata de altii? Da doar un exemplu te rog!
      • -11 (43 voturi)    
        cu ce drept (Duminică, 2 iulie 2017, 19:14)

        DanIonita1 [anonim] i-a raspuns lui georgebb

        poti tu sa definesti ca oamenii aia sunt niste nenorociti care nu ar fi trebuit sa fie autorizati sa manifesteze.
        Din cealalta parte se vede ca homosexualii si fanii lor sunt niste perversi dusi cu pluta care reprezinta un pericol maxim pentru copii si nu ar fi trebuit sub nici o forma sa primeasca autorizatie. Minciunile (din pct vostru de vedere) sunt adevarurile lor si invers adevarurile voastre su minciuni din pct lor de vedere.
        Este foarte trist cand se gandeste one side-it. Ar inseamna sa pentru n subiecte pentru care exista pareri diferite sa ne omoram cu totii intre noi.
        Nu mai reusesti sa vezi padurea din cauza copacilor.
        Bravo Marian Godina.
        • +14 (36 voturi)    
          homosexualitatea este legala ! (Luni, 3 iulie 2017, 0:33)

          georgebb [utilizator] i-a raspuns lui DanIonita1

          Hai sa o luam cu inceputul:
          Homosexualitatea este legala, Conventia Europeana a Drepturilor Omului spun ca este ilegala discriminarea pa baza de orientare sexuala.
          Cauta poze de la Cluj Pride si spune-mi ce anume este pervers acolo ?!? Si care dracului este pericolul pentru copii ?

          Pe de alta parte, homofobii aia au un discurs discriminant, de ura, impotriva astora. Si asta este interzis prin lege.

          Eu sunt open minded. Eu sunt hetero, am doi copii, nu am tendinte homosexuale, transexuale, etc. ; nu trebuie sa fiu unul dintre ei ca sa le respect dreptul de a-si gasi fericirea cu cine doresc ei; la fel cum respec si dreptul barbatilor carora le plac roscatele, sau celor caror le plac fetele mai plinute; etc.
          In schimb nu pot sa-i suport pe cretinii care urasc doar pentru ca nu pot sa inteleaga cum cineva are alte placeri decat el; oamenii astia sunt usor de manipulat. Le pui o placa plina de ura si voteaza orice. "Doar eu te pot salva de poponari, de tigani, de bozgori, de jidani, de arabeti, de intelectuali, de stiinta"
          • -10 (34 voturi)    
            Fain (Luni, 3 iulie 2017, 8:54)

            Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

            „Eu sunt open minded.”
            și
            „In schimb nu pot sa-i suport pe cretinii care urasc...”

            Aha...
          • 0 (2 voturi)    
            "Homosexualitatea este legala" (Luni, 3 iulie 2017, 21:18)

            DanIonita1 [anonim] i-a raspuns lui georgebb

            In Romania da este legala. Dar sub nici o forma nu este legala casatoria intre gay si adoptia de catre ei. Chiar daca nu va convine si incercati sa interpretati legislatia in favoarea asta. Legile in Romania (adica alea care se aplica in Romania) sunt deocamdata foarte clare
            • 0 (0 voturi)    
              momentan nu este legala, nici nu am zis altfel (Marţi, 4 iulie 2017, 20:45)

              georgebb [utilizator] i-a raspuns lui DanIonita1

              Am zis eu ceva de casatorie mai sus ?
              Asta este ilegal (momentan) in Romania. Cum a fost ilegal in multe tari; dar pe masura ce oamenii au interactionat cu homosexualii au descoperit ca sunt mai prejos decat homosexualii, si au legalizat asta. Ultimul exemplu fiind Germania.

              Si, spre comparatie, iti ofer acest articol despre casatoriile inter-rasiale din SUA. Curtea Suprema a decis ca nu este o problema cu aceste casatorii in 1969, la momentul respectiv doar 20% din populatie vedea cu ochi buni cuplurile interrasiale. Acum este la 87%. Si mai era un articol care spunea ca vreo 13% din copii sunt mixed race (nu numai albi-negri, dar si combinatii cu latino si asiatici).
              http://www.gallup.com/poll/163697/approve-marriage-blacks-whites.aspx
        • +15 (31 voturi)    
          :)))) (Luni, 3 iulie 2017, 8:11)

          uzu [utilizator] i-a raspuns lui DanIonita1

          "homosexualii si fanii lor sunt niste perversi dusi cu pluta care reprezinta un pericol maxim pentru copii"
          lasa-ma sa ghicesc:
          1. n-ai luat bacul. da-l dracu'... cui ii trebuie.
          2. n-ai loc de munca. ca se angajaza doar pe pile.
          3. ai ceafa lata si esti solid.
          am prins 3 din 3, da ?
          • +1 (1 vot)    
            0 din 3 (Luni, 3 iulie 2017, 21:06)

            DanIonita1 [anonim] i-a raspuns lui uzu

            dar daca atat duce neuronu stingher.... :) Mai bine ai gandi putin si realiza ca din momentul in care cineva vrea sa isi impuna "adevarul" sau absolut altora, lucrurile merg la vale, indiferent despre ce subiect este vorba.
  • -30 (96 voturi)    
    /// (Duminică, 2 iulie 2017, 15:44)

    rutger [utilizator]

    si-a cam luat nasu' la purtare, vorba ceea: da-i nas lu'ivan ca ti se urca pe divan !! Baiatu' sa-si vada de radarul lui si de pixul de amenzi ! PUNCT !!
    • +30 (94 voturi)    
      nu pricep (Duminică, 2 iulie 2017, 15:58)

      sim12345 [utilizator] i-a raspuns lui rutger

      deci tanti avea dreptul sa isi exprime parerea dar Godina sa taca, nu?

      curat echidistanta democratica!
      • +16 (28 voturi)    
        de ce sa taca ? (Luni, 3 iulie 2017, 8:13)

        uzu [utilizator] i-a raspuns lui sim12345

        Godina este un militian care stie sa vorbeasca si sa scrie mai corect decat alti militieni. Ce nu inteleg eu este de ce parerea lui e importanta si trebuie publicata.
        • -17 (23 voturi)    
          Corect (Luni, 3 iulie 2017, 11:20)

          Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui uzu

          Propun Hotnews, dacă tot a publicat părerea lui Godină, să publice un articol și cu părerea d-lui Uzu. Poftim ? Cum cine e Uzu ?!...
        • -5 (7 voturi)    
          pentruca.. (Luni, 3 iulie 2017, 15:38)

          akillies [utilizator] i-a raspuns lui uzu

          ..a fost atacat in articole publice, sau altfel spus: i s-a cerut opinia!
    • -4 (44 voturi)    
      A gandi ,gandire,,,,, (Duminică, 2 iulie 2017, 16:21)

      arpi [utilizator] i-a raspuns lui rutger

      Deci alti nu mai au voie sa comenteze , sau sa-si spuna parerea ca unul ca tine si- a spus-o el deja...
    • -7 (29 voturi)    
      /// (Duminică, 2 iulie 2017, 16:26)

      fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui rutger

      moamăăă ce "bad guy" avem noi aiciașaaaa .......

      Eu cred că oamenii ăia (jandarmi=oameni cu familie, copii, nevastă etc... angajați de statu rromânesc) au vrut să o scoată pe muierea aia dintre niște fanatici ca nu cumva să-i rupă ăia fața....
      Mulțumesc ... cu plăcere ...........
  • -21 (77 voturi)    
    slava Domnului (Duminică, 2 iulie 2017, 15:55)

    Whatsupdoc [utilizator]

    ca exista acest reper moral de neclintit, polițistul Godina!
  • -5 (57 voturi)    
    SJW-ismul romanesc timpuriu (Duminică, 2 iulie 2017, 15:56)

    cenzuratul [utilizator]

    Peste cativa ani ne vom uita nostalgici spre aceasta intamplare cu aceasta nefericita eroina.

    Ce se intampla in SUA cu SJW, urmeaza si la noi. Evenimentul asta a fost un timid inceput.
    • +39 (51 voturi)    
      da, exact aia e problema romaniei (Duminică, 2 iulie 2017, 17:34)

      VladSnow [anonim] i-a raspuns lui cenzuratul

      Pana la SJW care iti inlocuiesc cuvinte in dictionar, poate ar fi bine sa te uiti la aia care inlocuiesc in paralment legile ca sa scape de puscarie.
      • -15 (35 voturi)    
        Big picture (Duminică, 2 iulie 2017, 19:21)

        cenzuratul [utilizator] i-a raspuns lui VladSnow

        Si ce crezi tu ca are efecte mai mari pe termen lung? Faptul ca va executa sau nu Dragnea 2 ani de puscarie sau ca o lume intreaga, pe multe generatii de acum incolo va fi obligata sa foloseasca niste pronume inventate, va fi spalata pe creier ca homosexualitatea e un comportament normal si cool etc etc?
        Disconfortul resimtit de o fata/femeie cand imparte un vestiar cu un transgender conteaza?
        Disconfortul resimtit de un baiat ajuns la adolescenta intr-un cuplu de barbati homosexuali conteaza?
  • -20 (84 voturi)    
    Godina.., (Duminică, 2 iulie 2017, 15:57)

    Stef_and [utilizator]

    Valoare= militian!
    • +2 (64 voturi)    
      abuz clar al jandarmilor care au fost incitati (Duminică, 2 iulie 2017, 17:03)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

      de o persoana care a strigat 'luati-o' si cunoscutul 'hai hai' ca nu ne jucam. legea mentionata si introdusa intr-un an de trista amintire ptr romania ar trebui interpretata si aplicata egal tuturor partilor. jandarmeria nici nu e specificata in lege ci politia iar jandarmeria conform legii 550/2004 are alt rol dar totul e posibil in romania. femeia 'manifesta' super pasnic, atmosfera nu era deloc tensionata dar ...jandarmii isi baga coada si ingradesc libertatea unui om de a-si exprima drepturile, ma gindesc daca i-au citit drepturile ind i-au sucit miinile si au indus o stare de teroare, ah imi aduc aminte ca nici minerii nu au facut-o asa ca ce mai conteaza? e acelasi comportament. jandarmii respectivi ar trebui demisi iar persoanele care au strigat 'luati-o' pedepsiti conform legilor. sper ca madam sa-i dea in judecata...dar din nou, e vorba de romania. poate la curtea drepturilor omului?...succes. sfat ptr godina...e usor sa o iei pe pajiste....stai frate cu 'common sense' si nu realitati alternative altfel se alege praful...
  • -15 (59 voturi)    
    gay (Duminică, 2 iulie 2017, 16:15)

    BogdanNicolaescu [anonim]

    exista prostia asta in capul unora ca gayii sunt discriminati... nu sunt discriminati deloc... nici eu nu pot sa ma casatoresc cu un barbat iar el daca vrea se poate casatori cu o femeie... unde e discriminarea fata de heterosexuali? ba mai sunt si unii asa-zisi progresisti, pro gay, anti biserica... evident prostii bagate in capul lor de cei care vor sa distruga valorile traditionale romanese, romanismul in principal si ce defineste Romania... Vor sa mancam la Mac, sa luam banii de la bancile lor, sa ne plateasca prim corporatiile lor... in contextul asta evident ca tot ce e romanesc,autentic, diplace, ca le face concurenta... iar prostii se tavalesc pe jos, ca vai de mine gayii sunt discriminati... nu sunt deloc!
    • +20 (30 voturi)    
      Sofism ieftin (Duminică, 2 iulie 2017, 18:45)

      Leon_Magnificul [utilizator] i-a raspuns lui BogdanNicolaescu

      Replica dumneavoastra e un sofism ieftin. Toti barbatii au aceleasi drepturi si interdictii, spuneti: se pot casatori cu femei si nu cu barbati. Deci, nicio discriminare. Discriminarea e ca se pot casatori cu femei, nu si cu barbati.
      • -16 (22 voturi)    
        casatoria este o conventie (Luni, 3 iulie 2017, 11:45)

        Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui Leon_Magnificul

        Societatea ofera niste avantaje unui barbat si unei femei care se casatoresc pentru a-si intemeia o familie. Este dorinta societatii, stabilita si in Constitutie. Este sofism ieftin sa o dai in discriminari si in drepturi fundamentale.
        Mie mai mare discriminare mi se pare ceea ce fac homosexualii: ies la parade ghei praid ca sa arate ce minunati sunt bajetii care fac sex cu alti bajeti. Corect ar fi sa spuna la acele parade ca este foarte normal ca bajetii sa faca sex cu fete. Ca sa nu-i discrimineze pe cei 99.99% dintre cetatenii care sunt obligati sa se uite la ei in public.
        • +12 (18 voturi)    
          Pai, sa le permitem si homosexualilor (Luni, 3 iulie 2017, 13:01)

          bdbd [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

          sa foloseasca aceasta conventie, asta-i dreptul lor.
      • -4 (6 voturi)    
        Prostie crasa (Luni, 3 iulie 2017, 13:56)

        Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui Leon_Magnificul

        Nu stiti ce e ala sofism.
        Definitia casatoriei este uniunea liber consimtita dintre un barbat si o femeie. E aceeasi definitie pentru toata lumea. Nu e nici o discriminare. Nu exista dreptul de a schimba definitia casatoriei si a societatii, dupa cum are chef fiecare.
        Nu exista nici un drept de a-mi spune mie ca eu sunt casatorit la fel cum sunt doi barbati. La fel cum nu exista nici un drept de a te duce la un club de fotbal si la FIFA si de a-i obliga sa joace mingea cu mana, pentru ca asa iti place tie. Logica elementara.
    • +14 (34 voturi)    
      citeste comentarile de aici si mai discutam (Duminică, 2 iulie 2017, 18:58)

      georgebb [utilizator] i-a raspuns lui BogdanNicolaescu

      sau fa un experiment. Ia un prieten si mergeti tinandu-va de mana prin oras. Si apoi spune-mi daca nu sunt discriminati.
      • -5 (7 voturi)    
        Am citit comentariile tale si e de ajuns (Luni, 3 iulie 2017, 13:59)

        Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

        Ia fa tu un experiment: du-te si fura din magazine, sa vezi daca esti "discriminat". De exemplu. Orice idiot care nu e lasat sa faca ce vrea, poate incepe imediat sa urle ca e discriminat si sa faca parade "sunt mandru ca sunt idiot".
    • +15 (35 voturi)    
      Valorile romanesti (Duminică, 2 iulie 2017, 20:54)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui BogdanNicolaescu

      Taratul in genunchi in jurul bisericilor, pupatul cadavrelor, bataia nevestelor si a copiilor, cainii vagabonzi, gurile stirbe, budele de lemn in curte, "sa ne dea statul", alcoolismul, obezitatea, Antena 3, catedrala de aur de jos pana sus pana pe acoperis , "noi muncim, nu gandim", oaia.
      Mi-a scapat ceva?
      • -18 (30 voturi)    
        tu esti roman? (Duminică, 2 iulie 2017, 22:24)

        Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        .
  • -1 (25 voturi)    
    Era digitală................... (Duminică, 2 iulie 2017, 16:19)

    fdaniel [utilizator]

    Digital = 0 sau 1..... with nothing in between

    Sunt atâtea nuanțe de gri....
    Cred că există o apetență pentru conflict în noi și atunci căutăm orice indiciu care ne duce la conflict ..... trist
    :Mi-ar fi dat aripi părțiii mele de militant dacă :"o tânară opozantă anti-fascistă" ar fi fost "z"mulsă dintre spectatori.....
    Dar tind să dau crezare și jandarmilor (=angajați ai RSR, cu copii, nevastă și soacră...) care au scos-o pe militantă dintre adversarii ÎNTRE CARE S-A BĂGAT, ca să-i salveze pielea................
  • +3 (65 voturi)    
    Cine este Oana Mardare? (Duminică, 2 iulie 2017, 16:22)

    AKM [utilizator]

    Nu am auzit in viata mea de actrita asta...
    Sper sa joace teatru si...la Teatru. Actori si "vedete" in scandaluri, sunt destui.
    • +9 (37 voturi)    
      cocalarii (Duminică, 2 iulie 2017, 17:52)

      CosminGeorge [anonim] i-a raspuns lui AKM

      nu trebuie sa stie de oamenii de cultura,pt ei Gutza e omul de cultura.
      • -16 (24 voturi)    
        "Oamenii de cultura"... (Luni, 3 iulie 2017, 11:42)

        AKM [utilizator] i-a raspuns lui CosminGeorge

        Probabil ca te referi la cultura dovlecilor in cultura aztecilor... Repet: fatuca asta este un NIMENI care incerca sa-si faca reclama. Asta e chiar culmea, tu chiar ai vreo treaba cu cultura? Macar stii despre ce vorbesti? Ah da...voi ganditi cu curul, de fapt, la voi totul se rezuma la cur...
    • +12 (38 voturi)    
      AKM e un actor mult mai (Duminică, 2 iulie 2017, 19:11)

      MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui AKM

      "BUN"


      siktir
      de tine au auzit mult prea multzi
      din pakate
    • +12 (38 voturi)    
      Aceeasi intrebare (Duminică, 2 iulie 2017, 19:18)

      FlorinOprea1 [anonim] i-a raspuns lui AKM

      Tu cine esti AKM? Nu am auzit in viata mea de un gainar cu numele asta!
  • -4 (72 voturi)    
    Admirabila (Duminică, 2 iulie 2017, 16:33)

    istoriograf [utilizator]

    ...interventia in forta a vajnicilor aparatori ai legii si ordinii publice. Felicitari in special comandantilor aflati la fata locului fata de care nu am decat un singur repros si anume ca n-au mai adus cateva plutoane de jandarmi firavi sa o invete minte pe rebela extrem de puternica si violenta care ameninta integritatea fizica a manifestantilor si a oamenilor de ordine. Tot respectul domnilor ca i-ati sucit la spate mainile circarei si ati impiedicat-o sa-si manifeste talentele de Wonder Ninja Woman ! Insasi Inchizitia ar fi fost mandra de voi. Sper ca sunteti mandri de vitejia voastra in fata crudului dusman al cauzelor juste si luminate. Banuiesc ca urmatorul pas va fi reinfiintarea ritualelor de autodafe in versiunea BOR, singura soarta pe care o merita cei de teapa circarei in cauza.
    • -5 (7 voturi)    
      Admirabila demonstratie de inteligenta (Luni, 3 iulie 2017, 14:06)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui istoriograf

      Daca duduia nu vroia sa plece, ce trebuia sa faca politia? Sa aduca o politista mai slaba si mai firava decat actrita, ca sa fii tu multumit ca raportul de forte e "echitabil"? Ca doar asta face politia, dupa stupida ta parere, origanizeaza meciuri "corecte" intre politisti si cei care incalca legea.
  • -1 (75 voturi)    
    Godina, acest guru de balta (Duminică, 2 iulie 2017, 17:14)

    Wanheda [utilizator]

    improvizatie mioritica de succes.
  • -12 (46 voturi)    
    Multi (Duminică, 2 iulie 2017, 17:16)

    KostasP [utilizator]

    Pe invers in Ro.
    • -18 (34 voturi)    
      nu neaparat (Duminică, 2 iulie 2017, 17:54)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      Nu sunt multi aia pe invers,sunt multe ONG-urile care trebuie sa-si justifice banii incasati si atunci fac galagie cand pot.Probabil ca si la mitingul "inversilor" cel putin jumatate erau ong-isti care in viata de toate zilele sunt cat se poate de hetero.
    • -18 (34 voturi)    
      Nu, (Duminică, 2 iulie 2017, 18:49)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      nu sunt multi, sunt in orice caz mult mai putini decat asa-zisii militanti, carora li se pare ca sunt moderni si culti in cap daca manifesteaza contra normalitatii biologice. Mai sunt si manifestantii platiti de diverse organizatii.
    • -6 (14 voturi)    
      ei sint "rasucitzi" (Duminică, 2 iulie 2017, 19:12)

      MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      nu pe dos
  • -13 (33 voturi)    
    ...... (Duminică, 2 iulie 2017, 17:58)

    DragomirGeorge Gabriel [anonim]

    Trebuia lasata putin in multime si pleca sigura dupa ce isi lua cateva picioare in spate :) .... apoi se ducea la presa si spunea ca Jandarmeria nu isi face meseria ! .... deci cum o dai cum o iei tot jandarmeria e de vina .... din cauza unei idioate .... Un singur lucru reprosez jandarmeriei..... nu asa se actioneaza sa tarasti o persoana pe trotuar sa o tragi de maini etc etc ..... se procedeaza astfel .... Dupa avertisment verbal se pun catuse pt a evita lovituri si alte probleme se ridica victima pe brate de 3- 4 jandarmi si se duce la duba , spital psihiatric sau beci :) si gata ,,, fara tarari de persoane pe jos este neprofesionist !
  • -14 (34 voturi)    
    Vrea (Duminică, 2 iulie 2017, 18:13)

    takada [utilizator]

    Domnisorica a vrut publicitate gratuita pe seama unor oameni veniti la un miting autorizat si a Jandarmeriei.
    A vrut scandal,a vazut reversul medaliei (conform legii).

    Acum unii vor urla sau vor apela la unele institutii externe pentru a deplange "prigoana" statului impotriva ei sau a altora.

    O piesa pentru domnisorica pusa pe scandal,o piesa speciala:
    https://www.youtube.com/watch?v=-7cCNBoz21g&list=PLB0qF8hTiRPwDMoUkGMSDGUEAKFoJsbj_&index=5
  • -13 (35 voturi)    
    Godina are dreptate (Duminică, 2 iulie 2017, 19:21)

    MPopa [utilizator]

    Va trebui sa ne invatam cu faptul ca activistii progresisti sunt de partea legii doar atunci cand legea serveste promovarii propriului program. In orice alta situatie jandarmii si politistii sunt niste nazisti, unelte oarbe ale "sistemului".
    Eu i-am vazut pe jandarmi la protestele de asta iarna si mi-au castigat respectul. Dar oamenii trebuie sa respecte legile. Nu poti pretinde ca jandarmul sa iti tina bibicleta ca sa poti tu striga "jos homofobia!" in mijlocul unei manifestatii a unor oameni cu pareri total opuse alor tale.
    • -14 (34 voturi)    
      de acord (Duminică, 2 iulie 2017, 22:23)

      Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

      Cu o simpla corectie: activistii astia se autointituleaza "progresisti", dar ceea ce vor ei este regresiv pentru societate. Sa nu uitam ca in Imperiul Roman, in perioada de decadere, homosexualitatea si pedofilia erau banale.
      • +12 (18 voturi)    
        Hahhaha, si in perioada de inflorire nu (Luni, 3 iulie 2017, 13:04)

        bdbd [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

        erau banale? habar n-ai istorie, stimabile! Nu homosexualitatea a dus la caderea imperiilor, las-o ca macane,
        • -1 (1 vot)    
          ordin pe unitate (Luni, 3 iulie 2017, 18:38)

          Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui bdbd

          Poponari din toate tarile uniti-va si votati negativ orice nu va convine.
          • +1 (1 vot)    
            In schimb tu gandesti cu popoul (Luni, 3 iulie 2017, 22:29)

            bdbd [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

            fa o pauza, trage aer in piept si intelege ca daca tie nu-ti fac nimic si nu-ti iau nimic, pur si simplu n-ai ce sa le interzici oamenilor alora.
  • +10 (36 voturi)    
    DA,cu siguranta (Duminică, 2 iulie 2017, 19:33)

    persuasiv [utilizator]

    chiar aveam nevoie de parerea domnului... .Pentru ca dansul,este un om cu o larga viziune asupra a tot ceea ce ne inconjoara.Fin cunoscator al naturii umane,ne-a aratat inca o data,in numele spiritului civic,ceea ce nu se face.
  • -2 (58 voturi)    
    Cine plm e Marean Godina? (Duminică, 2 iulie 2017, 19:56)

    Alui [utilizator]

    Se baga si el in seama ca o baba stand la taclale pe sant, se pronunta in orice stire de doi bani.
    Apropo, jandarmii au bruscat-o mai mult decat era necesar pe femeie. Se vede in film cu oligofrenul de jandarm o trage la un moment dat de par. Nu cred ca era cazul! Si mai dai in plm si pe aia de la noua dreapta. Sunt niste nazisti idioti. N-au avut ei idea cu "patrulele cetatenesti" de fapt o politie paralela ilegala, de genul SS-ului de pe vremea lui Hitler?
    • -15 (29 voturi)    
      da da da (Luni, 3 iulie 2017, 1:00)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Cauta varianta full, needitata, care cuprinde si cum incepe isterica. Sunt pro choice si anti religiosi ipocriti care-si exclud popii iubitori de pulpa tanara de la reguli, dar libtarda a provocat si intrecut masura. Culmea, aia cuminti erau cefele late in cruce, care rugau jandarmii sa ia miorlaitoarea de acolo, conform legii.
      • +16 (28 voturi)    
        ? (Luni, 3 iulie 2017, 9:56)

        uzu [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        in varianta "full" cum ii zici tu, incepe cand aia zic ca la meetingul de dimineata aia au fost indecenti iar tipa asta zice ca nu este adevarat, ca n-a fost nimeni indecent. si adevarul e ca nu a fost. la meetingul de dimineata nu cred ca au fost nici macar jumatate gay.
        deci atata tot. tipa nici nu era data jos ca lumea de pe bicicleta, se vedea ca este in trecere.
        da, putea sa ii lase in intunecimea lor, cu ideile lor inapoiate si sa nu le zica nimic. oricum, imensa majoritatea a romanilor crede ce zice popa... deci.
        • -6 (8 voturi)    
          serios? (Luni, 3 iulie 2017, 15:50)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui uzu

          Era "in trecere"? A dracu' coinicidenta, de fapt bullshit pe fata.
          A fost provocare si nici macar una cat de cat inteligenta. In cazul asteia, jandarmii au actionat si conform legii pe care maimutza urlatoare o incalca actoriceste si oarecum decent date fiind manifestarile si zbieretele demne de religiosi la o exorcizare pe sub mana cu popa din sat.

          Zici ca aia de la nd au mintit (probabil) si asta a venit sa repuna adevarul istoric in drepturi zbierand la niste pupatori de moaste, in ideea unui dialog. Curata inteligenta si multa logica. Libtarda, feministo-feminina, de care vrei tu... Ii sugerez sa se antreneze la zoo, in cusca unui urangutan, si sa se miorlaie dupa aia ca maimuta a fost nerezonabila si a capacit-o in loc sa dialogheze.
  • +15 (31 voturi)    
    fals (Luni, 3 iulie 2017, 8:03)

    uzu [utilizator]

    mie nu mi s-a parut ca a mers sa instige nimic: cel care vorbea a afirmat ca la meetingul de dimineata participantii au fost indecenti iar ea a replicat ca nu este adevarat, ca acolo au fost oameni decenti. cu ce a instigat ?
    • -5 (9 voturi)    
      pai (Luni, 3 iulie 2017, 14:05)

      hamham [utilizator] i-a raspuns lui uzu

      daca te duci in galeria lui dinamo si strigi ca de fapt steaua e mai buna,cu ce-ai instigat?
      cu nimic, caci poate e adevarul curat !
      mult succes. sa ne spui si la ce spital sa te vizitam.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version