Explicatia disparitiei opiniei Liviei Stanciu din motivarea CCR: O hotarare adoptata joi de Curte stabileste "reguli de redactare a opiniei separate sau concurente"; daca nu sunt respectate, presedintele CCR poate dispune nepublicarea opiniei

de Viorela Marin     HotNews.ro
Vineri, 23 iunie 2017, 21:02 Actualitate | Esenţial

Valer Dorneanu, presedintele CCR
Foto: Agerpres
O hotarare a Curtii Constitutionale a Romaniei (CCR) care stabileste noi reguli pentru judecatorii constitutionali privind redactarea opiniilor separate sau concurente la deciziile Curtii a fost publicata vineri in Monitorul Oficial. Potrivit hotararii, un judecator care redacteaza o opinie separata sau concurenta va trebui sa o predea presedintelui CCR si, daca sunt abateri de la regulile stabilite, i se va cere sa o refaca. In cazul in care judecatorul nu se conformeaza, presedintele Curtii poate dispune ca opinia "sa nu se publice in Monitorul Oficial sau pe pagina de internet a Curtii si nici sa nu se ataseze la dosarul cauzei".

  • Amintim ca o opinie concurenta a judecatoarei Livia Stanciu, in care critica decizia Curtii Constitutionale la sesizarea ridicata de fosta sotie a lui Liviu Dragnea privind abuzul in serviciu, a disparut din motivarea publicata de CCR pe site-ul propriu, dupa cum arata o simpla comparatie intre cele doua fisiere electronice. Citeste mai multe aici.


CCR a adoptat aceasta "hotarare privind regulile de redactare a opiniei separate sau concurente" intr-o sedinta a plenului Curtii Constitutionale desfasurata joi, potrivit documentului publicat in Monitorul Oficial.

CCR aminteste ca dispozitiile Legii nr. 47/1992 privind organizarea si functionarea Curtii Constitutionale prevad: "Judecatorul care a votat impotriva poate formula opinie separata. Cu privire la motivarea deciziei se poate formula opinie concurenta. Opinia separata si, dupa caz, cea concurenta se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, impreuna cu decizia".

Institutia precizeaza apoi ca adopta aceasta hotarare "avand in vedere o serie de opinii separate sau concurente intocmite la deciziile Curtii Constitutionale, cu referire speciala la opiniile concurente formulate la deciziile nr. 304/2017 si nr. 392/2017, care aduc in discutie afectarea, chiar de catre unii judecatori ai Curtii Constitutionale, a caracterului general obligatoriu al deciziilor Curtii Constitutionale".

Curtea arata in hotarare ca "opinia separata sau concurenta opereaza cu repere doctrinare si jurisprudentiale, obiectivizate in concepte si notiuni stiintifice" si stabileste ca "aprecierile cu caracter sententios, ostentativ, provocator sau cu tenta politica, precum si cele care duc la o asemenea finalitate sunt interzise".

"Opinia separata sau concurenta nu poate transgresa dincolo de punctul de vedere al judecatorului pentru a se transforma intr-o critica punctuala la adresa deciziei Curtii Constitutionale, neputandu-se constitui intr-un examen partinic sau intr-o critica fatisa la adresa acesteia", se mai sustine in document. De asemenea, "prin formularile sale directe sau indirecte, nu poate aduce atingere caracterului general obligatoriu al deciziilor Curtii".

Curtea decide astfel ca "opinia separata sau concurenta se preda presedintelui Curtii Constitutionale odata cu decizia la care a fost redactata. Dupa discutarea deciziei, presedintele CCR, in masura in care constata ca exista abateri de la regulile stabilite, solicita judecatorului respectiv, prin rezolutie, refacerea acesteia".

In cazul in care judecatorul nu se conformeaza, presedintele Curtii, prin rezolutie, "dispune ca opinia separata sau concurenta, dupa caz, sa nu se publice in Monitorul Oficial sau pe pagina de internet a Curtii si nici sa nu se ataseze la dosarul cauzei", se mai arata in hotararea CCR.







Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

25514 vizualizari

  • +85 (91 voturi)    
    cine nu-i gasca o ia in basca (Vineri, 23 iunie 2017, 21:19)

    mnicku [utilizator]

    sau pumnu in gura ...asa delicat
    • +86 (94 voturi)    
      cu alte cuvinte PSD a pus stapanire pe CCR (Vineri, 23 iunie 2017, 21:52)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      pe securistu asta il cheama VALER si e sluga PSD
      • +31 (35 voturi)    
        pai cum, astia fac cum vor - legea-i presh (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 0:03)

        mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        daca vad ca sint ceva scapari in parlament , suna un "preten" sau 50/50 si rezolva baietii veseli .
      • +4 (6 voturi)    
        Dar nu e singur! (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 15:10)

        Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Singură este doar judecătoarea Livia Stanciu! CCR a devenit o instituție toxică cu ajutorul căreia se instituie dictatura mafiei politicienilor corupți și a profitorilor lor în România... Iată de ce nu se ridică MCV-ul...
    • +81 (87 voturi)    
      daca si la nivelul CCR (Vineri, 23 iunie 2017, 21:54)

      DimijoareiObt [anonim] i-a raspuns lui mnicku

      se practica cenzura, atunci putem spune ca suntem in bu da !
      • -42 (56 voturi)    
        Tie iti plce doar cenzura ta, asa-i? (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 0:39)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui DimijoareiObt

        Tie iti place doar cenzura pe care o practici tu sau ai tai, asa-i?
        Si alegerile, si democratia sunt bune doar cand castiga ai tai, est?. Daca nu, daca ies ceilalti, cei ce i-au ales sunt "prosti, asistati social, ....-pana la- vanduti lui Putin si chiar mai mult", zic bine?

        Eh, nu-i asa, iaca ghinion!
        • +36 (42 voturi)    
          esti pe langa... (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 0:54)

          crackporta [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          si din pacate sunt multi ca tine :(
        • +36 (42 voturi)    
          Nu, doar ca interdictiile pesediste au totdeauna (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 2:44)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          un aer si de disperare si de gulag sovietic !

          PS. A, baiete si mai e ceva... ele spun chiar mai mult decat lucrurile pe care cauta sa le impiedice, sa le ascunda, sa le opreasca !

          PPS. Asta-i curat ghinion !
        • +11 (15 voturi)    
          ccr (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 10:27)

          rexulet [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          domnule aveti probleme cu capul, mai scoteti-l din televizor de pe a3 sau rtv, ce nu intelegeti voi este ca noi nu suntem de acord cu nici un fel de cenzura si nici nu putem accepta intre-o functie asa importanta (pres. psd, pres. cam.dep.) o persoana ca si dragnea. cand o sa vedeti ca, cond. psd-ului sunt printre cei mai bogati oameni din tara si va veti pune intrebarea (cum se poate ca niste bugetari sau niste afaceristi (gen negoita) sa stranga atatia bani fentand fiscul si pe alti oameni de afaceri) atunci poate o sa mai vorbim.
          • +4 (8 voturi)    
            newlook (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 15:18)

            Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui rexulet

            este postac PSD plătit sau chiar din echipa acestei haite de hoți... E un comentator care apare mereu când e vorba de ceva ce revoltă societatea... Vine întotdeauna cu păreri în apărarea corupției!
          • -4 (8 voturi)    
            Draga, eu am scris despre altceva (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 15:40)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui rexulet

            Draga, eu am scris despre altceva. Iti multumesc ca ai recitat inca o data poezioara data de Binom...
            ... dar eu m-am referit la imprejurarea ca in Europa doar in 12 state se aresteaza pentru "abuz in serviciu" si ca in America de Nord nici nu se pomeneste despre o asemenea oribilitate procurareasca. Despre asta, despre subiect, ai ceva de spus? Altfel, stiu: "Dragnea=rau, PSD=rau, USR=bun, LGBT=bun,Ciolos=Dumnezeu!"
      • +25 (31 voturi)    
        Scandalos! Ce a devenit CCR? (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 4:57)

        valll [utilizator] i-a raspuns lui DimijoareiObt

        Cum se explica perfecta sincronizare a CCR cu interesele lui Dragnea?
        Cum se explica aceasta ciudata, pripita hotarare a CCR, evident emisa pentru a inabusi orice rezistenta de la linia presedintelui CCR? Nu vi se pare ca neutralizarea doamnei judecator Livia Stanciu seamana uimitor cu neutralizarea lui Grindeanu, cand acesta a inceput sa gandeasca independent?
        Ce a devenit CCR? Un fel de Oculta care are toate drepturile si toata puterea, inclusiv de a inabusi orice incercare de a reactiona logic, omeneste, a membrilor ei?
        De cand societatea romaneasca democratica, europeana, permite un asemenea statut pentru o institurie a ei?
        In ce tara traim, ne-am pierdut total logica? Parca sunt intru-n film cu invadatori extraterestri malefici...
        Romania este intr-o mare incurcatura Nu cred ca Dragnea e autorul intregului scenariu, nu are el capacitatea aceasta si nici gradul de maleficitate. Cine sa fie?
    • 0 (8 voturi)    
      tov nimicu (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 10:31)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      depinde in ce gasca si ce basca.
      ca la noi, fiecare cu gasca masii. :-)
  • +70 (76 voturi)    
    wtf (Vineri, 23 iunie 2017, 21:26)

    Evq [utilizator]

    Remove Dorneanu
    • +6 (10 voturi)    
      + (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 10:32)

      404.8 [utilizator] i-a raspuns lui Evq

      best comment
  • +53 (57 voturi)    
    Asa ca sa va intre bine . . . (Vineri, 23 iunie 2017, 21:28)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . in cap! Virgula trebuie pusa unde trebuie, nu aiurea!
  • +53 (57 voturi)    
    Si tu Valerica ? Ai cam multi struzi in dulap !!! (Vineri, 23 iunie 2017, 21:30)

    Plagarus [utilizator]

    Cade Dragnea Liviu Nicolae si se intaresc posmagii din Curte.
  • -51 (65 voturi)    
    unde-i lege (Vineri, 23 iunie 2017, 21:32)

    victor L [utilizator]

    nu-i tocmeala.
    Si tocmai fosta sefa a ICCJ a gasit sa nu respecte legea. Frumos si exemplar.
    • +46 (56 voturi)    
      Care lege, hotararea lui Dorneanu? (Vineri, 23 iunie 2017, 22:18)

      un-buburuz [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      O fi si asta un dumnezeu pe acolo.
      • -30 (44 voturi)    
        citeste mai atent: (Vineri, 23 iunie 2017, 22:49)

        victor L [utilizator] i-a raspuns lui un-buburuz

        "O hotarare a Curtii Constitutionale a Romaniei (CCR) care stabileste noi reguli pentru judecatorii constitutionali privind redactarea opiniilor separate sau concurente la deciziile Curtii a fost publicata vineri in Monitorul Oficial."
        O hotarire a CCR, nu a lui Dorneanu. Iar Livia Stanciu face parte din CCR, din hotaririle CCR.
        • +19 (27 voturi)    
          Oare si hotararea asta s-o fi luat (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 3:00)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui victor L

          cu majoritate ?

          PS. Opinii separate ? Opinii concurente ?
        • +12 (16 voturi)    
          pentru Victor (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 10:09)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui victor L

          "O hotarare a CCR". Hotararile se iau cu majoritate de voturi. Ce inseamna aceasta hotarare, coroborata cu aceasta majoritate ?
          Ca majoritatea membrilor CCR sunt niste ticalosi !
      • +25 (33 voturi)    
        Dorneanu e un sclav ! (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 2:55)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui un-buburuz

        PSD sub Dragnea a atins niste limite pe care nici cei mai acerbi adversari ai sai nu le puteau banui !

        Un conducator de rahat, o armata de rahat, sclavi de rahat !

        PS. Nu ati observat ca Adita Nastase mai avea obiceiul ca, din cand in cand, la evenimente deosebite petrecute in viata partidului (indiferent ca erau negative sau pozitive) sa iasa pe facebook cu un comentariu, doua, fie "intelept, fie ironic ?

        PPS. Ei bine, i s-a taiat si lui. Asta-i semnul ca putoarea, imputiciunea care vine dinspre Kiseleff e mare, devine de nesuportat chiar si pt "fratii de doctrina"!
    • -15 (39 voturi)    
      La datorie, victor L? (Vineri, 23 iunie 2017, 22:56)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      Mai are Băselu resurse? Se vede și de pe lună faptul că fostul președinte (ale cărui interese coincid astăzi, punctual, cu ale găștii lui Dragnea) a avut grijă să lase lucrurile „în ordine”, fidelizându-și cozi de topor din instituțiile statului. Astfel încât, famiglia, membrii clanului (care s-au înfruptat mult și bine din banul public, când era criza mai în toi!) să nu sufere vreo neplăcere cumva... Toată mizeria pe care o vedem astăzi pe scena politică, toate loviturile concertate împotriva justiției, instituții ale statului politizate, aflate în slujba grupului mafiot organizat a lui Dragnea, absolut TOATE sunt dirijate din umbră de Băsescu. Un Băsescu care s-a crezut, se crede încă, intangibil.
      • +19 (25 voturi)    
        Sparki, majoritatea in Curte este pesedista ! (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 3:14)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui marki

        Judecatorii numiti la propunerea lui Basescu sunt minoritari.

        A facut Basescu multe dar acum nu inseamna sa-i pui in carca si ceea ce este bine stiut si pus deoparte pt Dragnea !
        • -4 (14 voturi)    
          Susuflerule... (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 10:03)

          marki [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Poate-ți trebuie ochelari (sau niște neuroni în plus?) ca să citești și să și înțelegi, eventual, ceea ce comentezi. Să te ajut? Iată-i pe celebrii judecători care fac politica penalilor. După cum vezi, PSD și Băsescu&PDL sunt la paritate. Iar eu evidențiam faptul că gălăgiosul fost președinte (și fost „reformator al justiției” -ce glumă proastă!), invitatul „de serviciu” al mlaștinei Ghiță-RTV, întărește acum rândurile taberei mafiotului Dragnea.
          (Să mai amintim că lui Petre Lăzăroiu (fost judecător la Curtea de Conturi a României în perioada 1993-2003) i s-a imputat
          faptul că a dat un verdict favorabil fostului președinte Traian Băsescu – în acea perioadă, primar al Capitalei – în dosarul „Pasajul Basarab”)?
          1. Președintele Valer Dorneanu – propus de PSD
          2. Judecătorul Marian Enache – propus de PSD
          3. Judecătorul Petre Lăzăroiu – propus de Traian Băsescu
          4. Judecătorul Daniel Morar – propus de Traian Băsescu
          5. Judecătorul Mircea Ștefan Minea – propus de fostul PDL
          6. Judecătoarea Mona Pivniceru – propusă de fostul PNL
          7. Judecătoarea Livia Stanciu – propusă de președintele Klaus Iohannis
          8. Judecătoarea Simona-Maya Teodoroiu – propusă de PSD
          9. Judecătorul Varga Attila – propus de UDMR
          • -8 (12 voturi)    
            flecau (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 10:48)

            om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui marki

            compoozitia este data de timp
            un jude ccr este pe noua ani pe scaun. si inamovibil.

            deci, peste fo cinci ani, or sa fie propusii psd, ciolanis imobiliare, peneleaua noua si mare, si, eventual, uniunea salvati gheii.
            atunci sa vezi dreptate si adevar.
            dreptate pan' la capat. :-)
          • +2 (14 voturi)    
            Sparki, macar stii din cine e compusa (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 12:22)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui marki

            mai mereu "minoritatea" in dosarele in care CCR se face pres in fata lui Dragnea ?

            O sa constati cu uimire ca de fiecare data sunt si doua "cozi de topor" basiste !

            PS. Cine "i-a imputat" lui Lazaroiu ? Vreo instanta de judecata, in vreun recurs ? Vreun procuror DNA ? CEDO ?

            PS. Off topic ! Admir subtilitatea milenialilor asupra carora complexul lui Oedip s-a prelungit mult peste varsta precizata de Freud, de a se autoproclama in mod indirect inteligenti (adica posedand mai multi neuroni) decat ceilalti comentatori cu care sunt in dezacord !
            • 0 (4 voturi)    
              deja (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 12:51)

              nahir [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              crede ca l-ati injurat ... freudian :))
              • +1 (3 voturi)    
                Si cand colo eu l-am ridicat de la rangul (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 13:52)

                Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

                de hipster la cel de milenial ! :))
            • +1 (1 vot)    
              :) (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 19:26)

              Zero_Kelvin [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              iarta-l !
      • +4 (12 voturi)    
        Vesnica demonizare antenista (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 11:45)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui marki

        Basecu e un simplu senator, n-are niciun fel de putere de persuasiune fata de oameni pe care i-a numit intr-o functie sau alta. Iar in CCR mai sunt doar doi judecatori numiti sub presedinitia lui. Doar in golul din capul tau asta poate fi numita o majoritate.

        PSD+UDMR+Mona Pivniceru (numita de gasca de penali a lui Relu Fenechiu) sunt suficienti pt a-si asigura o majoritate absoluta.
    • +34 (40 voturi)    
      domnule victor (Vineri, 23 iunie 2017, 23:18)

      paranoid_android [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      acum sa ne prefacem toti ca suntem naivi?

      hotarea curtii a fost publicata miercuri si "noile" reguli de redactare a opiniei separate vineri si s-au aplicat retroactiv; si unde mai pui ca sunt si vagi. Sunt un fel de sofisme, cam ca si comentariile dumitale de pe hotnews si contributors...
      • +10 (14 voturi)    
        Uite-asa ajungem si la motivul care a dus la aceas (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 9:50)

        un-buburuz [utilizator] i-a raspuns lui paranoid_android

        Opinia separata a doamnei Stanciu, aparuta miercuri, continea si afirmatia ca CCR nu poate da sarcini altor institutii pentru ca (in plus fata de bunul simt comun) CCR isi incalca astfel chiar propriile hotarari. Ei bine, chestia l-o suparat tare pe faraon. E ca si cum i-ar fi spus verde in fata ca e ticalos. Si atunci vineri, pac la razboiu cu hotararea. Nu stiu cu cate voturi s-a adoptat, dar pot sa ghicesc cu precizie matematica cine a votat pentru:
        - boss-ul de boss (1 vot)
        - politrucii numiti de PSD (3 voturi)
        - prietena detinutului Vlasov (1 vot)
        Total = 5 (majoritate)

        Urmeaza o noua hotarare prin care faraonul sa reguleze si locurile de parcare la CCR.
    • +5 (9 voturi)    
      stalin si poporul rus fericire ne-a adus (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 10:37)

      rexulet [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      sunte-ti varza domnule
      cand poti sa dai si sa-ti aprobi in parlament orice lege nu mai este vorba nici de democratie nici de respect pentru oamenii obisnuiti care te-au votat sau nu, este vorba de dictatura (dar la noi , dictatura in interesul gastii 'noastre')
      intreaba-te inteligentule de ce se mentine MCV-ul
      bineinteles ca din cauza capitalistilor verosi care vor sa ne fure tara
      unora ca tine se pare ca va lipseste inca vro cativa ani de cizma sovietica (pardon ruseasca, ca acum suntem democreti nu?
    • -5 (9 voturi)    
      dansa n'are treaba cu legea (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 10:42)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      dansa e obisnuita sa faca legea.
      ca dara, ea fura legea in ro, dama suprema.
      doar madam pizniceru o intrece in poiticianism, in acea adunare de robe rosii.

      nu ccr, nici ofelia stanciu, nici cotrutza ar fi de vina.
      de vina sunt legile strambe, asisderea cu constitutia shioapa. constitutia lui ilici, ...aranjata de bombonel.
      este nevoie de o noua constitutie, corecta, in acord cu tratatul ue si celelalte tratate si conventii internationale.
      o constitutie pt. romania europeana.
      dar, fara profesorul dorneanu. :-)

      progresisti, iesit la #rezist si daramati palavramentu' asta jegos, cereti alegeri pt. o adunare constituanta.

      asta ar insemna stop si de la capat, cum zicea herr primar... zicea si el in camapnaie, saracu' !
      acu' e pe picior de duca, spre florida cea insorita.:-)
      • -1 (7 voturi)    
        asa'i (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 12:17)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        e mai usor sa fiti militanti la comanda, decat sa actionati, sa taiati raul de la radacina....
        mai usor cu minusu' p'acilea, decat cu raspunderea in strada.
        cereti o noua constitutie, participati la scrierea ei, si'apoi mai vedem.
  • +56 (62 voturi)    
    greu de tot (Vineri, 23 iunie 2017, 21:37)

    Tibi. [utilizator]

    daca dai in CCR, dai in statul de drept.. corect, asta se aplica cu siguranta in SUA, Germania sau orice alt stat decent, caci acolo nu ajunge orice borfas comunistoid judecator ccr numit politic..

    Dorneanu nu mai are absolut nici cea mai mica jena de cateva saptamani sa devina legiutor POZITIV in favorea penalilor si hotilor, impunand legi.. pana la acesta majoritate actuala psd-ista de la curte, CCR-ul din romania nu a facut asta niciodata, ci doar spunea daca o lege era sau nu constitututionala.. atat si NICIODATA nimic mai mult de genul "va impunem sa puneti prag la abuz in serviciu, desi din toata europa doar 4-5 state mai au acest prag")

    Atata timp cat borfasii psd-isti au oamenii lor la CCR, ne vor manca.
    • -17 (25 voturi)    
      In toata Europa sunt doar 12 state .... (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 0:48)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Tibi.

      Lasa-ne mai nene, lasa-ne!

      In toata Europa sunt doar 12 state care sanctioneaza cu inchisoarea abuzul in serviciu. IN SUA, Canada, nici nu se pomeneste de o asa tampenie subiectiva care permite oricarui procurescu sa aresteze pe cine a visat el noaptea. Restu-s vorbe !

      Uite aici:

      http://www.replicaonline.ro/doar-12-state-din-europa-arunca-dupa-gratii-vinovatii-pentru-abuz-in-serviciu-306658/
      • +12 (20 voturi)    
        Germania, Franta, Marea Britanie, Spania, (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 3:25)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Belgia, Finlanda... tari cu oarece greutate !

        Te-ai apucat acum sa dai argumente "piscate" de la Zegrean,
        ala pe care nu dadeai doi bani ?

        PS. Stii ce : "Lasa-ne mai nene, lasa-ne !"
    • +4 (4 voturi)    
      De acord cu dumneavoastră (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 15:30)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Tibi.

      cu singura mențiune că borfașii de la CCR nu sunt numai de la PSD... Faptul că doar doamna Livia Stanciu a avut o părere contrară restului de membri certifică afirmația pe care o fac...
      • +2 (2 voturi)    
        mda (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 18:01)

        Tibi. [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

        credeti-ma ca mai rau ma ofitc de ceilalti judecatori, numiti de fostul luptator anti-coruptie idolul meu pe timpuri basescu, actualmente epava umana distrusa de udrea si fra-su iubitorul de mondiali... totusi, presedintele ccr e dorneanu, chestia asta conteaza foarte mult precum vedem..
  • +43 (51 voturi)    
    He, he , ca sa vezi , "exista o explicatie "..... (Vineri, 23 iunie 2017, 21:37)

    DEMA GOGU' [utilizator]

    Dornene , ti-ai pregatit megaimunitatea la CCR , din primavara , pt. a putea da hotarâri abuzive ,favorabile lui Dragnea !
    Vom vedea ,daca constituirea unui grup infractional organizat , ramane fara pedeapsa ...;)
    • 0 (2 voturi)    
      Sa inteleg ca cei 4 cu minusurile ,nu recunosc (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 22:02)

      DEMA GOGU' [utilizator] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

      Legatura intre superimunitatea CCR oferita de Dragnea ,in primavara si hotararile , vadit favorabile dezincriminarii abuzului in serviciu ale CCR ,condus cu " cinste " si " onoare " de V. Dorneanu ,din prezent ?!
      Voua chiar nu va e rusine, mai escrocilor ??!
  • +45 (53 voturi)    
    Chiar așa ?!? (Vineri, 23 iunie 2017, 21:41)

    DelMa [utilizator]

    Un pumn în gura judecătorilor care nu sunt de acord cu decizia majoritară, asta face dl Dorneanu.
    Dacă lui nu-i place, opinia separată/concurentă nu se mai publică !?! Asta da democrație, la CCR !
  • +36 (42 voturi)    
    A revenit cenzura (Vineri, 23 iunie 2017, 21:42)

    OmulNou [utilizator]

    Adica un lucru il scriem aici fiindca e agreat de mafia PSD, dar alt lucru il scriem in alta parte fiindca e adevarul.
  • +21 (27 voturi)    
    fără cuvinte (Vineri, 23 iunie 2017, 21:43)

    georghe [utilizator]

    ...................
  • +30 (38 voturi)    
    astia muncesc ca sa dea explicatii (Vineri, 23 iunie 2017, 21:45)

    Coco Whistle [utilizator]

    in loc sa publice toate punctele de vedere, ca doar nu e mitica de la colt un judecator la curtea suprema. e mai rau decit sub ceasca cu astia.
  • +39 (47 voturi)    
    tov Dorneanu (Vineri, 23 iunie 2017, 21:48)

    Adrian_. [utilizator]

    mafia comunista e majoritara la Curtea Constitutionala.

    cine zicea ca Justitia functioneaza in Romania? Nu e moarta, dar de abia respira.
  • +33 (41 voturi)    
    asadar, (Vineri, 23 iunie 2017, 21:49)

    zigot [utilizator]

    valer dorneanu= victor ciorbea, reprezinta modul psd ist
    de aplicare a justitiei acoperind abuzurile
  • +42 (52 voturi)    
    Ce rusine (Vineri, 23 iunie 2017, 21:54)

    badia [utilizator]

    Sacalii PSD infecteaza totul, oriunde se infiltreaza. Pe linga acest jalnic specimen - Valer Dorneanu, care, de cind a fost pus la Curte nu a facut altceva decit sa ridice mingea la fileu penalilor, mai este un individ nesuferit - Marian Enache. Nu stiu citi isi mai aduc aminte de mizeria numita "Declaratia de la Podul Inalt". Era o insiruire de idiotennii, menite a fi o replica a "Declaratiei de la Timisoara". Ei, acest individ unsuros, care il avea idol pe Iliescu, a fost initiatorul acelei declaratii.
    Viitorul nu suna bine deloc. Dragnea isi va pune un ministru de justitie care sa dea cit mai repede ordonantele care il vor scoate basma curata.
    Momiia numita Avocatul Poporului e a lor. Curtea Constitutionala, la fel, cu exceptia doamnei Stanciu, care tocmai a fost redusa la tacere. (Oare Daniel Morar ce-o mai face pe acolo?).
    Numai in strada ne vom putea apara.
    • +8 (16 voturi)    
      ultima reduta... (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 7:46)

      astronaut [utilizator] i-a raspuns lui badia

      STRADA , asta n-au cum sa ne-o ia ! dar de ce le e frica cel mai mult , nu scapa !
  • +37 (45 voturi)    
    I-auzi (Vineri, 23 iunie 2017, 21:56)

    omezu [utilizator]

    Uite unde era dumnezeu...sef la CCR. El stie cel mai bine ce poate fi sau nu publicat. Asta ce e...cenzura constitutionala?
  • +30 (38 voturi)    
    Îşi arogă şi puteri legiuitoare (Vineri, 23 iunie 2017, 22:03)

    Alfeu [utilizator]

    Regulile după care madam Curte funcţionează nu şi le fabrică ea. Sfera ei de activitate şi existenţă este de a spune dacă o speţă este conformă su nu Legii fundamentale a statului. Restul sunt abuzuri şi slugărnicii.
    • -2 (10 voturi)    
      taman spusesi o prostie (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 9:20)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Alfeu

      pana si o firma de zece mocartzani are regulile ei interne, pe care le formuleaza conducerea.
      palavramentul lucreaza pe reguli proprii, nu se duce presedintele sa la faca lor reguli de functionare.
      la fel si guvernul, si presedentia.
      este vorba de regulament de ordine interna.
      mi se pare corecta decizia, caci daca o luare de poazitie in cadrul curtii nu se limiteaza strict la constitutionalitatate, nu'si are rostul.
      ccr nu face justitie, ci numai interpreteaza, lamureste prevederilie constitutiei.
      nu poate folosi cineva scaunul de judecator la ccr pentru a critica institutia din care face parte, pt. a emite opinii politice sau opinii dintr'o alta sfera.
      ofelia stanciu se trezeste vorbind ca la iccj un' se credea atotputernica, si, declarat, solidara cu dna.
      a fost una din cele mai mari gafe din justitia romaneasca, va ramane de pomina. solidaritate intre cel ce face dreptate si cel ce acuza.
      invinuitul este condamnat inainte sa intre in boxa acuzatilor. vae victis.
      inovatia asta s'o propuna si la cedo, madam ofelia.
      • +1 (5 voturi)    
        pardon (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 10:27)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        nu e inovatie, ci o preluare, o reminescenta a justitiei staliniste, anii 50 in ro.
  • +24 (34 voturi)    
    asta (Vineri, 23 iunie 2017, 22:28)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    valer asta era profesor cand eram pe la stiinte politice acum 15 ani dar nu l-am vazut niciodata venind la curs. probabil era prea ocupat sa-si desavarseasca nesimtirea, dar nu putea sa renunte si la banii de profesor universitar!
    • -2 (12 voturi)    
      Hahahahahaha, ce facultate, bre? Stiinte politice? (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 2:51)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

      Hahahahahaha, ce facultate, bre? Stiinte politice?

      Bre, sa nu-ti fie cu deochi, tare destept trebuie sa fii !

      Rad deja de cinci minute: "Facultatea de stiinte politice!!!"
  • +33 (43 voturi)    
    Dosar Penal ! CENZURA ilegala la CCR unde e CSM!! (Vineri, 23 iunie 2017, 22:43)

    DanProdan1 [anonim]

    Presedintele CCR incalca profund Constitutia si Dreptul Judecatoresc de asi exprima parerea . Judecatori sant in egala masura indreptuit la opinie contrara fie buna sau nu .

    De cand Presedintele CCR decide daca o Opinie separata este admisa sau nu ???

    Cenzura NECONSTITUTIONALA si profund PENALA !!!
    • +6 (14 voturi)    
      rack (Vineri, 23 iunie 2017, 23:49)

      TLiviu [utilizator] i-a raspuns lui DanProdan1

      si ce facem?
    • 0 (6 voturi)    
      mai, da ratutiti mai sunteti (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 9:23)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui DanProdan1

      esti progresist, in mod sigur. :-)
      pai csm si ccr n'au niciun helesh-balesh.
      numai constitutia tzarii este deasupra ccr.
  • +18 (26 voturi)    
    Slugoi iliestean, (Vineri, 23 iunie 2017, 22:49)

    dekar [utilizator]

    sef la CC a(l) PSD !
  • +26 (32 voturi)    
    Incredibil: (Vineri, 23 iunie 2017, 22:56)

    kokos [utilizator]

    ccr a ajuns stat in stat , face ce vrea fara sa dea socoteala nimanui.Daca vreun judecator e contra , imediat e cenzurat ca in communism.In ultimele lini au dat numai decizii contra bunului simt , pro psd si pro dragnea.Asa nu se mai poate !!!! Trebuie sa iesim din nou strada , de data asta impotriva ccr!
    JOS CCR , JOS DORNEANU!
    #rezist
    • 0 (2 voturi)    
      pe cai ! (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 9:24)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui kokos

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • +23 (29 voturi)    
    sugestie (Vineri, 23 iunie 2017, 23:05)

    ber [utilizator]

    Sa se numeasca CCC, adica Curtea Constitutionala Comunista. O mizerie mai mare ca asta, la niste
    asa zisi specialisti nu am auzit. Sa-ti bage pumnul in gura!
    • +14 (20 voturi)    
      Sau mai bine... (Vineri, 23 iunie 2017, 23:24)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui ber

      CCC= Curtea Constituțională a Corupților. Rușine, cozilor de topor!
  • +21 (27 voturi)    
    S-au tampit? (Vineri, 23 iunie 2017, 23:09)

    anonim3 [utilizator]

    I-as sfatui sa se uite la jurisprudenta Curtii Supreme din SUA sau a Bundesverfassungsgericht din Germania.
    • -6 (12 voturi)    
      deosebirea consta in faptul (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 9:31)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui anonim3

      ca justita nu este politizata nici in america, nici in germania si curtile alea nici nu emit hoarari sau pareri politice.
      madam ofelia stanciu taman a politizat ccr. caci a exprimat o opinie politica, in divergenta ei.
      s'a trezit la iccj, unde facea politica in voie, desi n'avea voie.
      o judecatoare de galati, impinsa la iccj din interes, de base, apoi de herr klauz. probabil cea mai putin pregatita in drept constitutional din toata pleiada aia in robe rosii. o politiciana pur sange.
      • +1 (5 voturi)    
        polittruciana pur sange (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 12:22)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        dar, de provincie, de galatzi.
        d'acolo e si doftoru' ala din palavrament, ala pretin al salvatorilor gheilor.
        ala cu gesturi de la tribuna. :-))
  • +25 (31 voturi)    
    Sunt consternata !! (Vineri, 23 iunie 2017, 23:43)

    deval [utilizator]

    Orice e posibil ! Ne miram ca flausatul stapaneste sclavetii din psd ...Dorneanu e si mai sinistru, iar iobagii, repetentii pe care ii stapaneste si mai penibili decat prazarii si parlamentarii-auto ai lui livache !
    Mafia rosie e protejata direct din ccr ! Ceausila era unul. Astia sunt o divizie de ceausesti in care se amesteca praduitorii fara frontiere .....
  • +21 (27 voturi)    
    rock (Vineri, 23 iunie 2017, 23:44)

    TLiviu [utilizator]

    e un abuz ,era previzibil datoria noastra este sa poata fi facut cunoscut peste hotare - poate ne-ar ajuta vre-un specialist cu o traducere decenta in engleza in rest facem noi treaba - multumim HN pentru interes .
    Sa nu uitam de cazul erata care nu a fost inca elucidat .
  • +12 (18 voturi)    
    un vierme corupt... (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 0:52)

    crackporta [utilizator]

    care sper sa plateasca ca mai curand pentru raul facut
  • +11 (17 voturi)    
    asa e la noi (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 2:15)

    MoemBius [utilizator]

    republica bananiera
    legea trebuie sa fie interpretata

    mi-e scarba imensa de aceasta cloaca numita ......no comments

    mai am vreo sansa sa vad si eu cum arata Romania = tara normala? in urmatorii 1000000 de ani?
    • +3 (9 voturi)    
      Romania tara normala - nu se poate (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 8:49)

      OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui MoemBius

      Uite unde ne aflam, intre Rusia si Turcia, crezi ca o tara poate fi o democratie, intre astea doua? Si suntem la periferia Europei, departe de nucleul occidental.

      Asa ca... ia-ti gandul.
    • -2 (2 voturi)    
      rolul curtii constitutionale (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 13:01)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui MoemBius

      sa interpreteze este cel minor.
      rolul major este sa pazeasca ca legile alesilor somnorosi sa nu se abata de la legea fundamentala.
      fara ccr, onor palavramentu' romanesc de dumb'ovitza ar legifera la plezneala, ce'ar pofti sufletelu' lor.
      si'asa, ccr este o sita cam rara. d'aia si legile sunt asa cum sunt.
      dar nici cu constitutia lici$ta nu'mi e rusine.
      e nevoie de o constitutie adcvata unei tzari membre ue, in acord cu constitutia/tratatul ue.
  • +8 (16 voturi)    
    Valer Dorneanu a comis abuz în serviciu (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 7:00)

    24alex24 [utilizator]

    Măi băieți, dați mai repede legea cu pragul ăla de 400.000 de lei pentru abuzul in serviciu, că s-ar putea s-o mierlesc curând pentru încălcarea Constituţiei pentru șeful teleormănean oamenii lui și baronii de pretutindeni.
    Domni parlamentari, chiar sunteți tâmpiți? Ce mai așteptați să dați legea pentru furat la liber, fără frică de justiție? Doar v-am dat mură-n gură când v-am impus prin hotărâre CCR să stabiliți pragul pentru abuz.
    Pentru că nu v-ați mișcat până acum de-a ajuns șeful la buza pușcăriei, trebuie să încasez eu pumni de la presă și prostime ca să pun lucrurile pe făgașul normal... Până și la CCR am putut impune cenzura, dă-o dracu' de Constituție și de drepturile judecătorilor la opinie concurentă. Deci, mișcați-vă mai cu talent, că în țara asta merge orice, dacă nu v-ați prins. Cu drag, Valer Dorneanu
    • +1 (3 voturi)    
      si daca (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 10:56)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui 24alex24

      nu e de procurori.
      ar fi incalcat numai un regulament intern, nu o lege. :-)
  • +5 (7 voturi)    
    m da... (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 9:34)

    liviu_ [utilizator]

    dovada clara ca cei din ccr nu lucreaza in interesele tarii!
    cine ii poate trage la raspundere pe astia?!
  • +7 (9 voturi)    
    Conclavul Criptoceausistilor Revansarzi. (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 9:34)

    fkoff!!!!! [utilizator]

    Lingai sinecuristi VS Stupid People.
  • +8 (10 voturi)    
    Murdar om! (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 9:45)

    Adri70 [utilizator]

    Murdara paine mai mananca acest om murdar, vandut infractorilor care au ajuns la conducerea tarii!
  • -4 (14 voturi)    
    Cand CCR-ul se daduse de partea sistemului (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 9:50)

    xrogo [utilizator]

    represiv toti jubilati si ii dadeati plusuri, ce bine le zice CCR-ul, acum, cand se incearca repararea abuzurilor contra drepturilor si libertatilor cetatenesti va pute si nu va mai convine, asta e, roata se mai si invarte!
    • +1 (7 voturi)    
      E tare asta cu : "(...)acum cand se incearca (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 12:52)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      repararea abuzurilor contra drepturilor si libertatilor cetatenesti..."!

      PS. Pana la urma ai facut o poanta, sau e vorba doar de folosirea gresita a pluralului "cetatenesti" in locul singularului ..." cetateanului Liviu Dragnea" ?
      • 0 (2 voturi)    
        Am incercat sa fac o poanta, dar te-ai prins (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 18:40)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        asa ca iti dau dreptate, CCR, DNA, Parchetul General si ICCJ, toate lucreaza de zor sa-l scape pe Dragnea, noroc cu #rezist care e pe pozitie si nu lasa sa se intample asta!
  • +5 (9 voturi)    
    deciziile ccr incalca bunul simt (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 9:51)

    johannis [utilizator]

    De cand e domnul Dorneanu la butoane, deciziile CCR sunt ciudate si vrea sa ascunda orice opinie contrara indicatiilor primite. Se cheama ca e corupt."Curtea arată interdicția ca persoanele condamnate să facă parte din Guvern trebuie să înceteze, conform legislației în vigoare, în caz de reabilitare, dezincriminare sau amnistie." - deci daca e amnistie .... cat chin pentru putere.
  • +5 (9 voturi)    
    Presedinte (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 10:24)

    sudet [utilizator]

    Ar fi necesar ca domnul presedinte Iohannis sa ia o pozitie morala fata de aceasta hotarare a CCR. Alte cai legale, in afara celei morale, nu are la indemana. Sau ma insel ?
  • +2 (6 voturi)    
    De fiecare data cand... (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 11:14)

    Andradda [utilizator]

    ... CCR ia o decizie cu o majoritate, inseamna ca cel putin unul (si cel mult patru) dintre judecatori nu sunt de acord cu decizia luata.
    Faptul ca acestia nu mai au dreptul sa-si motiveze opozitia fata de decizia majoritatii, inseamna ca CCR a devenit o cloaca abjecta.
    Sa speram ca L. Stanciu nu se va lasa calcata in picioare si va continua sa-si sustina drepturile garantate chiar de catre Constitutie.
    N-ar strica daca si cativa fosti judecatori ai CCR (in afara de cei numiti de PSD) si-ar exprima o parere, pt ca ei nu mai pot fi cenzurati de Dorneanu.

    Oricum, cred ca doar Curtea de la Venetia ar putea face putina lumina in acest caz. Poate ca ii vor da dreptate lui Dorneanu. Dar macar sa stim.
    • -1 (1 vot)    
      Daca asta ai inteles tu din articolul de mai (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 18:44)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      sus, ca judecatorii cu opinii separate nu mai au dreptul sa-si motiveze opozitia, atunci mai du-te odata si mai fa oarece scoli ce predau logica si intelegerea textelor citite si apoi mai citeste odata articolul si vei avea o revelatie!
  • +4 (8 voturi)    
    CCR incalca (PENAL) Constitutia si Legea 47/1992 (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 12:44)

    DanProdan1 [anonim]

    CCR incalca flagrant si in mod Penal Constitutia a Romaniei , si depaseste atributile Curti prin sustrangerea ilegal a Legii 47/1992 :

    Constituția României

    Egalitatea în drepturi-Art. 16-(2) Nimeni nu este mai presus de lege.

    Legea 47/1992 privind organizarea şi funcţionarea Curţii Constituţionale :

    Art. 59 (3)Judecătorul care a votat împotrivă poate formula opinie separată. Cu privire la motivarea deciziei se poate formula opinie concurentă. Opinia separată şi, după caz, cea concurentă se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, împreună cu decizia.

    "Prin regulamentul de Cenzura nou adoptat recent de majoritatea Judecatorilor CCR-PCR prin hotarare interna privind regulile de redactare a opiniei separate sau concurente la care Presedintele Curti decide unilateral si in mod abusiv cine are dreptul la opinie separata ,se incalca in mod Penal Constitutia Art 16 (2)in colaborare Legea 47/1992- Art . 59 (3) "
  • 0 (0 voturi)    
    CCR ca in PCR. Doar Majoritatea conteaza (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 20:22)

    grunespferd [utilizator]

    "aprecierile cu caracter sententios, ostentativ, provocator sau cu tenta politica, precum si cele care duc la o asemenea finalitate sunt interzise". Si cine interpreteaza acele "aprecieri"- "Majoritatea"?

    Decizia CCR de a cenzura opinia separata nu este doar un act abuziv si incredibil pentru o democratie, dar mai ales un semn extrem de prost pentru moralitatea "Majoritatii" care a votat o asemenea ticalosie.

    Esenta democratiei este respectul pentru echilibru, asta insemnand protectia minoritatii fata de abuzul majoritatii dar si invers, si nu cenzurarea opiniei celuilalt.

    Un colectiv de dinozauri comunisti reglementeaza conflictele democratiei romanesti. Sa ne tinem bine.
  • +1 (1 vot)    
    Acest... (Duminică, 25 iunie 2017, 15:07)

    tenismenul [utilizator]

    Valer Dorneanu, calca pe urmele lui Dragnea! E Dragnea 2.! Aceasta, deoarece CCR nu trebuie sa dea socoteala nimanui, nu are responsabilitate pentru hotararile luate.Imi lasa impresia, ca se sterg undeva cu Constitutia si legile Tarii. Acest lucru , stau si ma intreb, nu este atentat la Siguranta Nationala?
  • +1 (1 vot)    
    Dorneanu gunoierul sef! (Duminică, 25 iunie 2017, 18:46)

    ZoltanKiss1 [anonim]

    Si cine sa fie cel care decide comentariile la hotararile CCR aflat la discretia infractorului Liviu Dragnea? Valer Dorneanu cel cu ideologia comunista care nu se poate lepada mentalitatea Comunista mai nou cu apucaturi Dictatoriale precum secatura corupta de Liviu Dragnea.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version