Dacian Ciolos a publicat Platforma Romania100 si cele zece principii ale unei "guvernari pentru cetateni", dar promite in continuare ca nu va candida

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 17 octombrie 2016, 19:38 Actualitate | Esenţial

Dacian Ciolos
Foto: Facebook
Premierul Dacian Ciolos a publicat luni "Platforma Romania 100", care contine un set de zece principii "ale unei guvernari pentru cetateni" si un "portofoliu de proiecte nationale" care "ar trebui continuate sau incepute de guvernul viitor". Seful guvernului afirma insa ca isi va respecta promisiunea de a nu candida la alegerile parlamentare din aceasta toamna.


"Am promis ca nu voi candida in aceste alegeri si ca nu ma voi implica politic pe durata acestui mandat. Decizia mea ramane ferma, iar Guvernul pe care il conduc ramane unul independent", afirma primul ministru, intr-o postare publicata pe Facebook si pe site-ul ro100.ro.

Siteul include si o trimitere catre o petitie de sustinere a platformei,unde se adunasera, pana marti dimineata, circa 24.000 de semnaturi.
Dacian Ciolos afirma ca mandatul sau a avut si rostul de a "da partidelor politice ragazul necesar sa se reformeze, sa recastige increderea oamenilor, sa se deschida mai mult spre societate", dar "unele partide nu par sa fi mers pe aceasta cale".

"Acest an de guvernare exceptionala, independenta politic, a fost pentru ele doar o forma de a trage de timp, pentru a lasa sa se domoleasca energiile descatusate de #Colectiv. In esenta, modul lor de a se raporta la oameni, la alegatori, a ramas acelasi", acuza premierul.

Dacian Ciolos afirma ca a dorit sa arate ca "Romania se poate guverna si altfel - cu onestitate, corectitudine, integritate" si poate exista si "un alt mod de a administra interesul public, deschis, in dialog cu oamenii, pornind de la ideea ca interesul general este mai bine servit de o administratie profesionista si nu politizata".

In opinia sa, "un proiect de guvernare dupa alegerile din 11 Decembrie 2016, ar trebui dezvoltat in baza unor principii asumate public, sustinute de partidele, de oamenii politici, de grupurile civice sau organizatiile societatii civile, de oamenii de afaceri, de fiecare dintre noi, cei care credem ca aceasta schimbare e necesara".

"Daca vrem ca Romania sa creasca, avem nevoie de o reforma profunda a statului. Avem nevoie de o reimprospatare profunda a clasei politice, de principii pe care noi, ca societate, sa ni le asumam dincolo de angajamente politice si cicluri electorale.

De aceea, va propun Platforma #Romania100 - Romania la 100 de ani - 10 principii ale unei guvernari pentru cetateni, insotite de un portofoliu de proiecte nationale care cred ca ar trebui continuate sau incepute de guvernul viitor. O platforma pentru a ne recastiga increderea in Romania si in noi insine", adauga primul ministru.

Care sunt cele 10 principii enuntate de premierul Dacian Ciolos, pe site-ul ro100.ro.
  • Sustin o Romanie fara coruptie
Nicio forta politica din Romania nu trebuie sa puna oprelisti luptei impotriva coruptiei, sa slabeasca justitia si statul de drept. Coruptia inseamna saracie, coruptia ne condamna la subdezvoltare. De aceea, lupta impotriva coruptiei trebuie asumata de fiecare dintre noi, la nivel individual, cu constiinta ca, in momentul in care unul dintre noi da sau primeste mita, cere sau ofera un drept necuvenit, devine parte a sistemului care corupe si ucide Romania. La 100 de ani, Romania are nevoie de o justitie puternica, independenta.
  • Sustin o Romanie cu o clasa politica responsabila
Dupa alegerile din 11 Decembrie 2016, Romania risca sa aiba in prima linie, sa fie condusa de oameni politici cercetati penal, cu condamnari penale, oameni care nu mai pot reprezenta viitorul. La 100 de ani de la Marea Unire, Romania merita o clasa politica cinstita, care sa devina un model de etica si onestitate, nu de populism si demagogie. Merita un Parlament ai carui membri respecta justitia, care tin cont de nevoile si de asteptarile societatii, care lucreaza pentru tara, nu pentru interese private. Romania are nevoie de oameni politici, demnitari si oameni de stat vizionari, in serviciul cetatenilor.
  • Sustin o Romanie guvernata cu bun simt
Mandatul scurt al actualului guvern a demonstrat limitele schimbarii in conditiile unui aparat administrativ opac, nereformat si puternic politizat. Ne-am aliat cu cetatenii pentru a le simplifica interactiunea cu institutiile statului. La 100 de ani, romanii merita un stat puternic, reformat, cu o administratie competitiva, profesionista, deschisa, pentru oameni. Este nevoie de o reforma profunda a administratiei si de crearea unui corp administrativ competent, integru. Respectul pentru cetateni trebuie scris in ADN-ul administratiei. Doar in felul acesta administratia va inspira incredere si respect.
  • Sustin o Romanie in care fiecare munceste si este platit cinstit
Cresterea economica sanatoasa si nivelul de trai vor putea fi mentinute numai daca vom crea mai multe locuri de munca. Cresterile de salarii, de pensii sunt posibile numai daca exista suficienti oameni care muncesc, care aduc valoare in economie. Crearea de noi locuri de munca trebuie sa fie obiectivul principal al guvernului, preocuparea permanenta a decidentilor politici. Pentru aceasta avem nevoie de investitori, de capital autohton consolidat dar si de capital de peste hotare. Oamenii trebuie sa-si gaseasca de munca nu numai la Bucuresti, in Cluj sau in Timis, dar si in Botosani, Vaslui sau Dolj.
  • Sustin o Romanie fara saracie
Aproape jumatate din populatia tarii traieste in saracie. Un copil din trei abandoneaza scoala. Avem unul dintre cele mai ineficiente sisteme de asistenta sociala din Europa. In loc sa fie sprijiniti, cei mai saraci dintre noi sunt pusi pe drumuri, sunt folositi ca masa de manevra electorala. Romania are nevoie de un nou concept de incluziune sociala, bazat pe activarea economica a celor in nevoie. Trebuie sa continuam reforma asistentei sociale, sa promovam pachete de sprijin integrat pentru oamenii saraci si pentru familiile lor, care sa duca la o reala integrare in societate: locuri de munca, sanatate, scoala pentru toti.
  • Sustin o Romanie cu o economie competitiva
La aproape 100 de ani de la Marea Unire, Romania nu are o autostrada care sa treaca muntii. Polul saraciei din Europa este la noi si exista dezechilibre majore de dezvoltare intre regiuni. La asta ne-au adus inconsecventa, incapacitatea de a duce pana la capat proiecte si de a avea abordari strategice, sistemele arbitrare de a distribui banii cu scopul de a 'cumpara' primari pentru campania electorala. La 100 de ani, Romania are nevoie de o viziune de dezvoltare multianuala, care unifica resursele bugetare nationale cu fondurile europene, care incurajeaza investitiile private si eficientizeaza investitiile publice. Debirocratizarea trebuie sa continue, in relatia cu cetatenii, in interactiunea statului cu mediul de afaceri, in interiorul institutiilor publice. Mediul de achizitii publice trebuie gestionat mai eficient, mai transparent, astfel incat sa maximizam investitiile din bugetul tarii.
  • Sustin o Romanie cu adevarat educata
In Romania de azi avem un sistem de educatie in mare parte decredibilizat de interese partinice si de non-valori, subfinantat, un sistem in care dascalii onesti sunt sufocati de hatisuri de interese. Avem un sistem care ii exclude pe cei saraci sau pe cei din zonele rurale, in care liceele tehnice si agricole au fost neglijate, in care multe universitati au devenit fabrici de diplome. La 100 de ani, Romania merita altceva, romanii merita mai mult. Avem nevoie sa continuam asanarea si repunerea pe fundamente etice a sistemului universitar, sa scoatem politica din scoli. Trebuie sa dam o sansa egala elevilor si profesorilor din mediul rural, sa recuperam si sa dezvoltam invatamantul tehnic, agricol si invatamantul dual astfel incat scoala sa inteleaga realitatile pietei, sa lucreze direct cu intreprinderile si sa fie direct cuplata la economie.
  • Sustin o Romanie sanatoasa
Prea multi medici pleaca din tara. In Romania nu s-au mai construit spitale noi, Romania nu a avut in ultimii 26 de ani un plan de dezvoltare, de modernizare a infrastructurii spitalicesti. Odata cu alocarea unui buget suficient, este nevoie de o reforma profunda a sistemului de sanatate, care sa elimine coruptia, politicul si conflictele de interese din managementul spitalelor, care sa ofere conditii de munca si de dezvoltare decente, astfel incat medicii nostri sa ramana in tara. Este nevoie de un program de modernizare a infrastructurii spitalicesti, de un plan national de resurse umane pentru reprofesionalizarea administratiei si a managementului in sistemul medical din Romania, de un sistem transparent, meritocratic, etic, care sa puna pacientul in centrul sau. Trebuie sa crestem accesul si calitatea serviciilor medicale la sate si in orasele mici si mijlocii. Romania la 100 de ani are nevoie de spitale noi, are nevoie de performanta, nu numai in clinicile de varf, ci in fiecare spital obisnuit.
  • Sustin o Romanie care conteaza in Uniunea Europeana si in NATO
Urmeaza vremuri tulburi pentru Europa. Uniunea Europeana este in criza. Romania trebuie sa decida daca vrea sa fie parte din problema sau parte din solutie. Trebuie sa decidem daca preferam o Europa a populismului, etnocentrismului si demagogiei sau o Europa a democratiei, tolerantei si prosperitatii. In 2019, Romania centenara va prelua Presedintia Consiliului Uniunii Europene. Avem forta si oportunitatea sa aratam ca Romania este un stat membru puternic si sa construim Uniunea Europeana alaturi de nucleul dur al celor care doresc sa tina impreuna Europa. Avem forta de a deveni ancora din Est a Europei unite. Avem forta sa ramanem cel mai de incredere partener din Europa de Est al Statelor Unite ale Americii. Totodata, avem datoria istorica si morala de a-i tine langa noi, pe o cale europeana, pe romanii din Republica Moldova, de a pregati regasirea neamului nostru in orice forma vor dori generatiile care vin, de aici si de dincolo de Prut.
  • Sustin o Romanie a tuturor romanilor
Cei mai multi dintre romanii plecati sa munceasca in strainatate fac asta pentru ca si-au pierdut increderea ca acasa se poate mai bine. Avem datoria de a le respecta decizia, de a-i proteja si sprijini acolo unde au ales sa traiasca, dar si obligatia de a nu-i instraina de tara si de a-i incuraja sa se intoarca acasa. Romania este a fiecaruia dintre noi, cetatenii ei, in masura in care ne-o asumam, indiferent de etnia noastra, de credintele noastre, de locul unde traim sau muncim. La 100 de ani de la Marea Unire, o Romanie puternica are nevoie mai mult ca oricand de un spirit de neam puternic, de un tesut social solid, bazat pe valori, bazat pe ceea ce ne defineste si ne uneste. Pentru aceasta, avem nevoie sa regasim increderea in noi, unii in ceilalti si in noi insine. O natie puternica, increzatoare, isi sustine si promoveaza valorile pe care se construieste.

Printre proiectele propuse de primul ministru figureaza si "reorganizarea Agentiei Domeniilor Statului intr-o structura care sa permita achizitionarea de terenuri agricole, comasarea si revanzarea acestora catre tineri agricultori".

Ce portofoliu de proiecte nationale propune Dacian Ciolos:
  • Reforma administratiei publice: modificarea Legii 188/1999 privind Statutul functionarilor publici pentru introducerea unor criterii noi de recrutare, evaluare si stimulare a acestora. Obiectivul este de a crea o administratie publica profesionista, competenta, integra, transparenta, atat la nivel central cat si la nivel local.
  • Modificarea Legii-cadru 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice pentru eliminarea discrepantelor si discriminarilor intre diferitele sectoare ale sectorului public.
  • Operationalizarea Strategiei Nationale Anticoruptie, intarirea Agentiei Nationale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate (ANABI), Pact multianual pentru finantarea si intarirea sistemului judiciar.
  • Asumarea si operationalizarea celor 17 capitole ale Strategiei Romania Competitiva.
  • Crearea unui Program national pentru sprijinirea antreprenorialului ca motor al economiei romanesti. Fiecare leu investit din fonduri publice trebuie sa sustina o crestere economica durabila, de calitate, crearea de locuri de munca si atragerea capitalului privat.
  • Continuarea Pachetului anti-saracie, cu alocare bugetara, schimbari legislative, termene concrete de indeplinire asumate anual.
  • Propunere legislativa pentru stabilirea unui cadru financiar multianual, care sa asigure continuitatea investitiilor majore in economie, prin angajarea multianuala a resurselor bugetare. Bugetul Romaniei va fi elaborat astfel incat sa urmeze programe si obiective, nu nevoia unor institutii de a-si justifica existenta.
  • Stabilirea unui portofoliu de proiecte de investitii de interes national, care sa beneficieze de fonduri europene si buget national in domeniile sanatate, educatie, infrastructura mare.
  • Prioritizarea cercetarii aplicate, dezvoltarii si inovarii ca element de crestere a valorii adaugate in economie.
  • Incurajarea participarii Diasporei in economie prin abordari de tipul "RePatriot" si continuarea programelor Diaspora Start-Up.
  • Revizuirea legislatiei si crearea unui Program national pentru paduri care sa permita conservarea si exploatarea durabila a acestora.
  • Reorganizarea Agentiei Domeniilor Statului intr-o structura care sa permita achizitionarea de terenuri agricole, comasarea si revanzarea acestora catre tineri agricultori, astfel incat sa sprijine dezvoltarea agriculturii locale, intarirea fermei de familie, a formelor asociative si a clasei de mijloc la sate.
  • Un pachet legislativ pentru incurajarea in agricultura a productiei si comercializarii (inclusiv la export) de valoare adaugata, asocierii si organizarii pe filiera in agricultura si infiintarea Camerelor Agricole ca structuri independente de consultanta agricola si sprijin pentru fermieri, coordonate de acestia.
  • Continuarea investitiilor in cadastrarea teritoriului tarii, cu precadere pentru terenurile agricole.
  • Continuarea si imbunatatirea programului de prevenire si gestionare a riscurilor de cutremur si alte catastrofe naturale.
  • Continuarea schimbarii de perspectiva in implementarea programelor europene, cu accent pe simplificare, cresterea calitatii proiectelor si a impactului pe care programele finantate il au in economie. Dezvoltarea instrumentelor financiare inovatoare demarate cu ajutorul fondurilor europene.
  • Implementarea strategiilor de Investitii Teritoriale Integrate din fonduri europene si buget national in Delta Dunarii, Valea Jiului, zona Moldovei, Rosia Montana-Apuseni si identificarea altor zone care necesita pachete de interventie integrate din fonduri publice si private.
  • Pregatirea in conditii optime a Presedintiei romane a Consiliului Uniunii Europene in 2019.
  • Dezvoltarea gazoductului Bulgaria-Romania-Ungaria-Austria (BRUA) si continuarea eforturilor de interconectare energetica si consolidare a independentei si securitatii energetice a tarii.
  • Abordare multianuala a punerii in valoare a patrimoniului istoric si cultural national.
  • Sprijinirea sportului de performanta si dezvoltarea unui program national de promovare a sportului de masa.


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
26971 vizualizari
  • +64 (78 voturi)    
    Go Ciolos! (Luni, 17 octombrie 2016, 19:45)

    dexpropriat [utilizator]

    Ciolos e genul de om care ar trebui sa ajunga presedintele Comisiei Europene. Ar avea toate sansele sa fie, insa el prefera sa lupte pentru tara asta care a fost purtata prin mlastina PCR-ista zeci de ani.
    • +27 (35 voturi)    
      Sah mat! (Luni, 17 octombrie 2016, 23:39)

      SebastianD [utilizator] i-a raspuns lui dexpropriat

      Ciolos le-a cam dat sah mat PSD-istilor. Pus in sah de la inceput, prin a promite ca nu va sustine/crea partid, a facut cel mai inteligent lucru ramas: a creat o platform, un sistem de valori si principii ce pot fi adoptate de orice partid ce isi doreste cu adevarat reforma in Romania. Azi, nu maine, nu in alti 26 ani.
      Am avut cativa politicieni onesti, cativa inteligenti si cativa capabili in Romania ultimilor ani, dar nu unul care sa fie toate 3 ... pana acum.

      Luati-va 2 min si semnati petitia atasata acestei platforme, aratati ca majoritatea tacuta chiar exista in Romania:
      http://www.petitieonline.com/signatures/sutin_platforma_romania_100/
      • -35 (49 voturi)    
        alegeri & democrație (Marţi, 18 octombrie 2016, 0:11)

        FFF T [utilizator] i-a raspuns lui SebastianD

        Cioloș nu candidează dar se vrea prim ministru . Nu e membru de partid dar vrea să-și asume o guvernare. Amintiți-mi în ce democrație se mai practică așa ceva?
        De ce există alegeri?
        De ce există partide politice?
        De ce mergem la vot?
        Așa, spuneți-mi ce om deosebit e, ce minunat e tot ce face! Mulțumesc, dar ce rahat facem cu democrația, voturi, partide? Îl ungem împărat e Cioloș, da? gata, ni s-a luat de prea multă democrație???
        • +8 (10 voturi)    
          nu-i frumos (Marţi, 18 octombrie 2016, 7:36)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

          sa pui vorbele altora in gura unora.
          se cheama minciuna.
        • +13 (17 voturi)    
          Ciolos nu e premier (Marţi, 18 octombrie 2016, 8:11)

          eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

          coborat din cer... e pus de parlament ... stii ? borfasii aia penali!

          Daca Ciolos va fi premier iarasi va fi tot pentru ca a fost pus de parlament... Intelegi? Cam asta e democratia... Ce ti se pare nedemocratic tie?
        • +8 (12 voturi)    
          In orice democratie avansata (Marţi, 18 octombrie 2016, 9:12)

          Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

          Prim Ministrul nu e ales direct, oricine poate fi prim ministru daca aduna voturile de sustinere in parlament. Mai pune mana pe ceva carti despre sisteme democratice si reprezentativitate inainte de a posta ineptii
        • +3 (5 voturi)    
          Dar ce v-ați activat toți (Marţi, 18 octombrie 2016, 13:35)

          grigoreagape [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

          Parcă ați fi primit ordin. Totuși eu nu cred că voi ați comenta la ordin, e imposibil așa ceva.
        • +2 (2 voturi)    
          De ce exista partide ? (Miercuri, 19 octombrie 2016, 9:47)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

          Ca sa puna un guvern condus de un Prim -Ministru foarte bun. Si acesta este CIOLOS!
      • -23 (37 voturi)    
        Da, ai dreptate: valori si principii noi! (Marţi, 18 octombrie 2016, 0:50)

        gigelcontra [utilizator] i-a raspuns lui SebastianD

        Ar fi trebuit sa spuna si despre Romania celor care nu traverseaza strada pe rosu, care mananca tot din farfurie si care isi taie unghiile si poarta batista, ca sa se incheie lista de valori de care nu am mai auzit niciodata.
        • -5 (5 voturi)    
          toata lume stie (Marţi, 18 octombrie 2016, 8:13)

          eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui gigelcontra

          a naibii situatie... toti stim. Totusi tara e o mare porcarie. cum naiba se intampla daca toti stim aceste valori ?!
        • +3 (11 voturi)    
          Daca nu ai auxzit asta nu inseamna (Marţi, 18 octombrie 2016, 9:13)

          Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui gigelcontra

          ca nu exista. Universul e mai mare decat neuronul tau !
    • +6 (6 voturi)    
      Ciolos (Marţi, 18 octombrie 2016, 11:57)

      Adriana_10 [utilizator] i-a raspuns lui dexpropriat

      Daca nu ramane prim-ministru si dupa alegeri, sa continue ce a inceput, ar trebui sa iesim in strada fratilor!
  • +38 (54 voturi)    
    Ciolos e din alta lume ... (Luni, 17 octombrie 2016, 19:55)

    Stefan-cel-Mare [utilizator]

    ... dar din pacate omul asta nu are suficient public tinta in Romania. Inca!
    • -39 (45 voturi)    
      Mda, e Pokemon. Eu o spun demult ! (Luni, 17 octombrie 2016, 22:35)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      "Ciolos e din alta lume ... "
      Mda, e Pokemon. Eu o spun demult ! Pesedoii, "Nu si Nu"
    • +24 (30 voturi)    
      E timpul ca majoritatea tacuta sa vorbeasca (Luni, 17 octombrie 2016, 22:43)

      motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      Primele trei principii enuntate in program: lupta contra coruptiei, responsabilitatea politica, guvernarea cu bun simt. Sunt sigur ca exista suficient public tinta pentru asa ceva.

      Intrebarea este: vor reusi sustinatorii programului Ciolos sa convinga acest public sa mearga la vot ? Iata miza care va hotari soarta alegerilor!
      • -14 (28 voturi)    
        asa e, majoritatea tacuta sa vorbeasca (Luni, 17 octombrie 2016, 23:22)

        robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

        prea mult timp o mana de hipsteri manipulati au decis, sa vina alegerile sa decida majoritatea!
        • +11 (23 voturi)    
          Vox populi (Luni, 17 octombrie 2016, 23:43)

          motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

          Alegeri au mai fost. De exemplu prezidentialele din 2014. Atunci majoritatea a dovedit ca este capabila sa decida corect.

          O va face din nou si in decembrie 2016.
          • +3 (7 voturi)    
            lehamitea, (Marţi, 18 octombrie 2016, 7:42)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

            absenteismul, fac ca votantii clasici psd sa devina majoritari.
            se prezinta 30% la vot din care se alege psd-ul cu 60%. nici nu mai conteaza pentru ei altceva decat ca au castigat alegerile cu 60%. asa va aparea peste tot.
            ca la orice examen, ca sa-l iei trebuie sa te prezinti, inb primul rand. asa si la alegerile din decembrie. ca sa existe o sansa de schimbare, trebuie sa se prezinte cati mai multi la vot. peste 50% ar fi ideal.
          • -3 (9 voturi)    
            doar sa fii de acord cu rezultatul (Marţi, 18 octombrie 2016, 9:17)

            cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

            sa nu incepi pe urma ca voteaza doar prostii si asistatii
    • +11 (17 voturi)    
      Public (Luni, 17 octombrie 2016, 23:36)

      mircealun [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      Ciolos ar putea avea public, la ultimele alegeri parlamentare au votat doar 41,76% in 2012 si 39,26%, deci sunt o gramada de scarbiti si indecisi.
      Daca vine la vot lumea care vrea schimbare se poate. O sa vedem in decembrie.
  • -45 (65 voturi)    
    hehe (Luni, 17 octombrie 2016, 19:59)

    Mazeta [utilizator]

    Proiectul 100 de lozinci a fost lansat. Poate fi pus în practică votând orice, că tot Dacian Soroș va fi premier.
    • +21 (27 voturi)    
      Mazeto (Luni, 17 octombrie 2016, 22:14)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Mazeto... mai du-te-n dragostea mea!
    • +27 (31 voturi)    
      haha (Luni, 17 octombrie 2016, 22:19)

      omezu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      "Noroc" cu proiectul Dragnea-P$D care e tare "bine" ancorat in realitate si sustenabil (din parti). Placa cu Soros nu tine aici, rugati FSB-ul sa va trimita material nou!
      • -8 (22 voturi)    
        nici scadearea tva nu era sustenabila :)) (Luni, 17 octombrie 2016, 23:23)

        robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui omezu

        parca asa zicea propaganda
        • +6 (8 voturi)    
          scadearea TVA (Marţi, 18 octombrie 2016, 7:49)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

          a lui tonta nu a facut decat sa mareasca profitul, practic marfurile vanzandu-se cu acelasi pret. ca sa compenseze pierdera bugetara ca urmare a scaderii TVA, tontolici a inventat alte biruri, din alea care fac parte acum din snopul dragnea-102. sunt curios cum va compensa dragnea (ca tot se vede prim ministru, iar fierea se vede prim-gurista a guvernului) gaura bugetara pe care vrea sa o creeze prin proiectul de lege care trece prin parlament cu viteza luminii.
          • -4 (4 voturi)    
            a fost o masura de dreapta (Marţi, 18 octombrie 2016, 11:55)

            robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            nu va plac masurile de dreapta? :))
            • +5 (5 voturi)    
              Și comentariile tale tot de dreapta sunt? (Marţi, 18 octombrie 2016, 13:36)

              grigoreagape [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

              ???
            • +1 (1 vot)    
              nu a fost (Marţi, 18 octombrie 2016, 20:27)

              nahir [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

              o masura de dreapta ci o masura populista, doar se apropiau alegerile prezidentiale si tonta se vedea imparat.
        • +5 (7 voturi)    
          si efectul scaderii TVA (Marţi, 18 octombrie 2016, 8:16)

          eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

          care e desteptule ? traiesti mai bine? au scazut preturile 2 luni si dupa aia ciuciu...
          • -4 (4 voturi)    
            efectul e cresterea econimica de anul asta (Marţi, 18 octombrie 2016, 11:55)

            robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

            ca ciolos nu a luat nici o masura economica.
            cu exceptia amanarii cresterii salariului minim, iar asta sigur nu a dus la cresterea economica.
            • 0 (0 voturi)    
              cine crezi (Marţi, 18 octombrie 2016, 20:31)

              nahir [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

              ca va fi de acord cu tine, cu faptul ca aia 2-3 bani care nu s-au mai dus la TVA, au dus la cresterea economica de acum? care, apropo, e o crestere doar aparenta din moment ce e bazata doar pe consum. cat de curand se vor termina banii si sa vedem ce consum o sa mai fie.
              ca sa ai bani in continuare de cheltuit, ti-ar trebui o economie producatoare. ce mai producem noi, cand a disparut 80% din economia pe care o avea Romania in '90?
        • +5 (7 voturi)    
          Nu e sustenabila (Marţi, 18 octombrie 2016, 9:15)

          Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

          in cadrul unui program politic de dabuleni unde nu se coreleaza economia cu sistemul de taxe si impozite si se dau pomeni la electoratul psd. Este sustenabila in cadrul unui proiect corelat
        • +2 (8 voturi)    
          pai nu a fost... (Marţi, 18 octombrie 2016, 9:59)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

          hai sa fac o scurta lectie de economie cu tine...

          statul are suma X
          pe care o poate folosi in scopul a,b si c

          daca acea suma X scade... , statul o sa fie nevoit sa dea mai putini bani pentru a, b si c!

          cu alte cuvinte investitii din parti... pentru ca de acolo scad cel mai repede pentru ca e mai putin vizibil!
          • -5 (9 voturi)    
            Mda, nu se mai fac teleskiuri (Marţi, 18 octombrie 2016, 11:40)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            "cu alte cuvinte investitii din parti..."

            Mda, nu se mai fac teleskiuri de 2 milioane de euro cu 16 utilizatori pe sezon.

            "Investitii", nene, "investitii" ... poti sa zici altfel cand asa iti zice "IT-istu' " care, din salariul lui fara impozite, tine in carca juma' de Romanie?
            • +3 (5 voturi)    
              Tu ce treabă ai mă ? (Marţi, 18 octombrie 2016, 13:37)

              grigoreagape [utilizator] i-a raspuns lui newlook

              Ce tot comentezi atât? Parcă nu votai
              • -6 (6 voturi)    
                Pai, nu votez (in continuare) (Marţi, 18 octombrie 2016, 15:21)

                newlook [utilizator] i-a raspuns lui grigoreagape

                Pai, nu votez (in continuare).
                Si da, comentez! Suparat?
                Matale ai reusit vreo postare in care sa spui ceva? Vad ca te invarti printre picioarele oamenilor; la postari de 10 cuvinte nu mai pui virgula intre subiect si predicat....ai invatat cate ceva, apreciez efortul.
                Dar de spus, ai spus ceva vreodata?
                • +1 (1 vot)    
                  cata vreme (Marţi, 18 octombrie 2016, 20:33)

                  nahir [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                  nu votezi, deci nu-ti exprimi o optiune in mod oficial, n-ar trebui nici sa comentezi. moral vorbind, n-ai acest drept.
                • +1 (1 vot)    
                  Păpușă (Miercuri, 19 octombrie 2016, 15:11)

                  grigoreagape [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                  Cred că mă confunzi cu virgule :)); știi tu ceva dar îți aduci aminte strâmb.
                  Și de când tre' să scriu romane într-un comentariu?
              • +5 (5 voturi)    
                Da, nu voteaza (Marţi, 18 octombrie 2016, 16:09)

                Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui grigoreagape

                Un cetatean cu cetatenia rusa nu poate vota la alegerile parlamentare din Romania, e simplu!
            • +1 (1 vot)    
              uf.... (Miercuri, 19 octombrie 2016, 10:21)

              liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui newlook

              deci pentru cei mai tari de cap...
              ITstii nu platesc 16% impozit pe salariu... toate celelalte impozite le platesc...

              a fost o masura ca sa nu plecam toti din romania desteptule!

              http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/industria-itc-a-ajuns-la-56-din-pib-519750


              deviezi rau de la subiect... nu toate invenstitiile sunt in "teleskiuri" , mai sunt autostrazi, mai sunt multe...
              care... repet nu o sa se faca!
              si iti garantez ca investitiile utile nu o sa se faca, alea de care zici tu o sa se faca in continuare ca e o forma de furt si nu o sa renunte la asta!
      • -5 (7 voturi)    
        daca nici 0.2% din PIB nu este sustenabil (Marţi, 18 octombrie 2016, 9:21)

        cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui omezu

        daca unii sustin ca 0.2% (in realitate, deoarece gradul de colectare este de ~40% impactul bugetar este de 0.07, dar sa zicem 0.2) nu este sustenabil sa stea acasa. cine sustine dupa crestere de 5% nu putem sustine 0.2% ca sa scapam de timbrul de mediu si de alte balarii inseamna ca este macar rau intentionat
    • +2 (4 voturi)    
      ma mir (Marţi, 18 octombrie 2016, 7:44)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ca nu ti-ai fraturat degetele cand ai tastat in loc de 100, 102 minciunele-taxe reduse si in loc de Dacian, dragnea.
    • +5 (9 voturi)    
      bey.,... (Marţi, 18 octombrie 2016, 9:57)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      cand va aud cu soros... inteleg de ce suntm printre ultimii in europa la iq...

      o sperietoare pentru fraieri ca sa faca ce le spun al de psd....
      la fel cum e si termenul de "basist", mai nou (romaniatv parca)"iohannit" urmeaza probabil "ciolist" sau "ciolosit"
    • -2 (4 voturi)    
      "fiecare munceste si este platit cinstit" (Marţi, 18 octombrie 2016, 11:58)

      robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ti se pare cinstit sa muncesti 8-9 ore si sa primesti salariu 200 euro, echivalentul salariului minim de 1250 lei brut?
  • -42 (56 voturi)    
    program politic... (Luni, 17 octombrie 2016, 20:08)

    demaGOGU [utilizator]

    ...rupt de prioritatile si viata reale ale populatiilor care inca se incapataneaza sa ramana pe teritoriu...

    acest "program" nu ar trece pragul de 5% la testul electoral ptr a intra in Parlament.

    Julien stie insa ca va uns direct prim de KWJ
    • +30 (40 voturi)    
      Multumim (Luni, 17 octombrie 2016, 22:20)

      omezu [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Faptul ca voi, rusii, il criticati pe Ciolos, e confirmarea ca-i bun pentru Romania si va sta in gat precum ii sta si Romania lui Putin in coaste!
      • +3 (3 voturi)    
        Exact (Marţi, 18 octombrie 2016, 16:11)

        Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui omezu

        Mai bine de atat nici ca puteai rezuma situatia.
    • -5 (5 voturi)    
      abia astept (Marţi, 18 octombrie 2016, 8:17)

      eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      sa intre in politica Ciolos si atunci sa vedem votul... sa vedem cam cat ia si USR-ul pana una alta... ia sa vezi surprize :D
    • +4 (8 voturi)    
      Care "populatii" (Marţi, 18 octombrie 2016, 9:16)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      asistatii de la crasmele lui dragnea, interlopii lui ponta si ghita, gastile penale ale lui tariceanu, ...? Fii mai explicit.
    • +3 (5 voturi)    
      dar... (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:00)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      trece programul psd, care e realist si nu e politic, nu?!

      daca se implementeaza 100% programul psd pana la sfarsitul lui 2017 MAXIM jumatatea lui 2018 Romania intra in faliment!
      • -4 (6 voturi)    
        Hello, koo-kko, IT-istu'.... (Marţi, 18 octombrie 2016, 11:33)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        "daca se implementeaza 100% programul psd pana la sfarsitul lui 2017 MAXIM jumatatea lui 2018 Romania intra in faliment!"

        =================

        Eu ti-am spus ca nu-i indeajuns sa nu musti din Mouse ca sa fii "IT-ist" . Da si matale cu niste praf de virgule, ceva !
        Nu de alta, dar din salariul matale de IT-ist pentru care nu platesti impozite, tii in carca juma' de Romanie. Aia nu poate sa intre in faliment, ca o tii matale in carca ! Logic, nu?

        PS: Cica nu s-a dezvoltat Romania. Au cablat pana si Balaceanca !
        • 0 (0 voturi)    
          mai omule... (Miercuri, 19 octombrie 2016, 10:28)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          habar nu ai ce fac eu... ITst inseamna multe... d-asta am si folosit acest cuvant. deci as prefera sa nu faci presupuneri despre meseria mea!

          1 - raspunzi la cu TOTUL altceva decat am scris eu in comentariu....
          2 - la stat se da cam 50% din ce castigi, scutirile de impozit sunt pentru 16%... te rog sa faci mataluta calculele cat mai ramane...
          iti garantez ca 34% din 1000 euro sa zicem... e mult mai mult decat 50% din 1000 RON
          3 - scutirile de impozit au fost facute ca sa nu mai plece ITstii, ca sa vina firmele sa investeasca in Romania etc....
          4 - veniturile sunt fixe... cand scazi veniturile, sau cresti cheltuielile ai mai putini bani... simplu, nu?! sistemu de pensii deja e in pragul colapsului.... ce crezi ca se va intampla daca se vor mari pensiile fara sustinere?!
          5 - eu ala care sunt prost im meseria mea si sunt nebun, cum pretinzi, sunt in stare sa aduc niste argumente fara sa te jignesc... dragutz...
  • +35 (43 voturi)    
    Am inteles, Daciane ! Pana si pesedeii si (Luni, 17 octombrie 2016, 20:10)

    Susufler0 [utilizator]

    aldistii au inteles ca daca PNL si USR si UDMR si cei 18 deputati ai Grupului minoritatilor altele decat cea maghiara, vor avea in urma alegerilor din 11 decembrie cel putin 50 % + 1 din voturile alegatorilor prezenti la urne, tu vei fi propunerea Presedintelui pt postul de PM al Guvernului iar "Platforma 100" va constitui baza programului de guvernare pe care il vei propune Parlamentului spre aprobare.

    PS. Deie Domnul sa fie asa !
  • +23 (31 voturi)    
    Domnule Ciolos, un singur lucru e important (Luni, 17 octombrie 2016, 20:30)

    Comentatorul-x [utilizator]

    Se numeste 'cinste'.
    Restul vine de la sine. Desigur, tot ce spuneti dumneavoastra e veridic, e clar ca lumina zilei ca asa este.
    Din pacate la butoane vor reveni politicienii, acele animale politice care mint, fura, distrug, ascund. Acest an va ramane in istorie ca 'anul luminat', anul in care au fost posibile unele mici miracole.
    Totul a plecat de la cinste.
  • -11 (29 voturi)    
    Ponta (Luni, 17 octombrie 2016, 20:36)

    Ord [utilizator]

    a copiat platforma asta, si-o asuma el in noua guvernare PSD.
    • -10 (24 voturi)    
      E mai adanc (Luni, 17 octombrie 2016, 22:45)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      E mai adanc: viitorul plagiat al lui Ponta, actuala productie intelectuala a lui Ciolos e dintr-o veche carte de proverbe chinezesti: "Bine e sa fie bine", capitolul "Si la vara cald".
  • +32 (44 voturi)    
    un gospodar adevarat,taran roman, Ciolos (Luni, 17 octombrie 2016, 20:46)

    mihaitzateo [utilizator]

    M-am saturat de toti prim-ministri tovarasi gen Ponta,Nastase,Vacaroiu si prim ministri domni gen Stolojan, Roman,Radu Vasile,Razvan Ungureanu,Tariceanu care nu au facut nimic pentru tara.
    Ciorbea si Boc au fost semi-acceptabili.
    Acest taran gospodar si priceput,Ciolos, a facut pentru prima data dupa revolutie sa mearga economia Romaniei cu adevarat.
    Un om patriot. Un om care vorbeste putin si clar si face,nu care sa vorbeasca vorbe goale si pe de alta parte sa fure din banul public si sa nu faca nimic.

    O platforma foarte clara,foarte pe intelesul oricui, de mult bun simt.
    Ciolos imi amintesti de taranistii dinainte de venirea ciumei rosii adusa cu forta de tancurile sovietice pe capul nostru.
    Asa erau taranii romani,oameni dintr-o bucata,nu sa umble cu ascunzisuri,cu vorbe mestesugite si pe de alta parte sa fure si sa nu faca nimic.
    Erau,ca nu prea mai sunt asa multi....i-a distrus bolsevismul.
    Cand il vad pe Ciolos imi aduc aminte de doua vorbe din Transilvania:
    "vorba multa, saracia omului" - apropos de Ponta&Co si de multa lor vorbarie.
    Si "cine promite si nu face e om neserios" - Ciolos nu vine cu promisiuni aberante ci zice,direct,pe sleau,ce are de gand sa faca.
    • -24 (36 voturi)    
      No, e bine? (Luni, 17 octombrie 2016, 22:33)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui mihaitzateo

      No, e bine?
      Bine e sa fie bine!

      ("Gospodarul adevarat", Ciolos: "Program de guvernare" in interviul de jumatate de ora)
      ======================

      Fiu-fiu-fiu-fi-fifi.
      • +4 (8 voturi)    
        Vezi ceva medicamente ! (Marţi, 18 octombrie 2016, 9:17)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Poate te vindeci de fiu-fiu. Desi leac la prostie nu s-a inventat
        • -4 (4 voturi)    
          Pai da. Te vad erect ! (Marţi, 18 octombrie 2016, 15:25)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

          Pai da. Te vad erect !
  • +26 (32 voturi)    
    supraveghere video (Luni, 17 octombrie 2016, 21:15)

    ics_11 [utilizator]

    Ar trebui introdusa supravegherea video in sectiile de votare. Sa putem vedea in direct sau pe inregistrare ce se intampla in sectii, daca se fura sau nu.
    • -25 (35 voturi)    
      Si ce crezi? Va castiga USR-ul? (Luni, 17 octombrie 2016, 22:30)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Si ce crezi? Va castiga USR-ul?
      • +16 (28 voturi)    
        ;-) (Luni, 17 octombrie 2016, 22:40)

        omezu [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Nu, dar va pierde P$D-ul
        • -19 (27 voturi)    
          Ce va pierde, mai Gigele? (Luni, 17 octombrie 2016, 23:36)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui omezu

          Ce va pierde, mai Gigele? Dreptul de a fi remorca la tehnocrati?
          Haha-haha-haha
          • +4 (6 voturi)    
            tu... (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:03)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            esti motivul pentru care eu... si altii vom pleca dupa 11.12 daca iese ciuma rosie

            si inainte sa-mi zici drum bun... din saalriu meu (asa fara impozit ca-s ITst d-ala nenorocit) intretin vreo 5 pensionari si 3 asistati social
            • +2 (4 voturi)    
              Si mai intrtinem (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:17)

              Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

              O adunatura de hoti numita PARLAMENT
            • -3 (9 voturi)    
              Hahaha...IT-istu', vere, te incurci? (Marţi, 18 octombrie 2016, 11:19)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

              Hahaha...IT-istu', vere, te incurci?

              Vad ca in Romania e o moda: toti aia care reusesc sa nu muste din mouse sunt "IT-isti"

              TU, in special, TU si nu altii, NU vei pleca nicaieri. Nu te ia nici dracu in afara; mori de foame. Aici trebuie sa stii SA FACI ceva, nu sa "fii IT-ist".
              NU platesti impozite, dar "tii in carca juma' de Romanie." hehehe....
              Koo-koo
              • +6 (6 voturi)    
                haha (Marţi, 18 octombrie 2016, 12:52)

                toxx [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                ce crezi, sunt IT-ist si m-am carat o vreme din RO, doar asa, ca sa nu va platesc voua solda direct din impozitul pe salariu. Ca trimit bani acasa pt mama, si ea ii cheltuie in tara, asta e alta discutie. Dar fii atent ce am facut, chestie care o sa te enerveze la maxim (si mie imi place asta): am strans vreo 2 foi cu semnaturi pentru USR si am platit 250 de lei din banii mei pe DHL sa le trimit express la sediul lor. s-ar putea vreo 0.5% din suma asta sa o primesti si tu pt ce ineptii postezi aici. mea culpa
                • -6 (6 voturi)    
                  Bravo (Marţi, 18 octombrie 2016, 15:29)

                  newlook [utilizator] i-a raspuns lui toxx

                  Bravo.
                  In strainatate platesti DHL-ul in lei. Hahahaha, alt "IT-ist"
                  Koo-koo

                  PS: M-am enervat de nu-mi mai pot opri rasul Baga mare !
                  • +4 (4 voturi)    
                    nu cred ca te poti enerva mai Niuluk (Marţi, 18 octombrie 2016, 18:00)

                    AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                    La cati neuroni ai practic e imposibil sa conectezi numarul necesar pentru o /enervare/!
              • +4 (4 voturi)    
                Cred ... (Marţi, 18 octombrie 2016, 14:02)

                Sani [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                ..ca esti un frustrat incrancenat cu probleme majore la mansarda...asa cum sunt majoritatea votacilor PSD si prin extensie majoritatea romanilor....vei muri ca un fumator care moare de cancer dar cu tigara in mana...adica fara sa poti sa intelegi unde gresesti si chiar daca stii, fara putinta de a recunoaste c-ai gresit!

                Stai jos in mizeria ta dintotdeauna!
                • -5 (5 voturi)    
                  Da, sigur (Marţi, 18 octombrie 2016, 15:35)

                  newlook [utilizator] i-a raspuns lui Sani

                  Da, sigur.

                  Matale ma alergi prin toate postarile, tot lipesti etichete samd ....si eu sunt ala frustratul.
                  Ma rog, oi fi ... dar crede-ma ca nu in directia matale sau astora ca matale. Astia ca matale nu-mi inspira decat mila, din toate pdv, intelectual, material, al realizarii in viata, inclusiv tara in care traiesc si al carei cetatean sunt. Cum as putea fi frustrat pe niste bieti viermi?
                  • 0 (0 voturi)    
                    wow... (Miercuri, 19 octombrie 2016, 10:37)

                    liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                    "Matale ma alergi prin toate postarile, tot lipesti etichete samd ....si eu sunt ala frustratul. "

                    yoy chiar tu ai replica asta?!

                    sa iti amintesc ca exact asta ai facut cu mine?!?!?!?!?!

                    "viermi" mai da cine esti tu?! vorbim cu o zeitate si nu stim noi?!
                    pleaslavite nu ne pedepsi pe noi "viermii"!
                • +3 (3 voturi)    
                  Domnu' nu e roman (Marţi, 18 octombrie 2016, 16:21)

                  Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui Sani

                  Nu il acuza ca asa sunt romanii, cand tipul are cetatenia rusa si e platit sa posteze pe HN.
              • 0 (0 voturi)    
                acelai "argument" (Miercuri, 19 octombrie 2016, 10:33)

                liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                da... d-asta primesc oferte de munca din afara si din romania aproape saptamanal...
                si nici macar nu caut si nu am CVul updatat...

                dar na... tu esti destept, stii mai bine decat cei care m-au angajat si decat mine ce stiu si ce nu stiu...

                nu serios... inventeaza alte argumente te rog...

                pentru cei care nu sunt in stare sa citeasca un fluturas de salariu... scutirea de impozit e de 16% din cam 50% cat se plateste la stat!

                eu in special o sa plec daca am chef...
                oamenii ca tine nu fac decat sa ma incurajeze

                nu mai pretinde ca stii ceva despre mine ca habar nu ai. esti doar un postac care este incapabil sa aduca argumente si din aceasta cauza jigneste lumea!
      • +2 (4 voturi)    
        bey... (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:02)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        aia care ti-au facut tie limba maro .... au furat CLAR alegerile la sectoru 1

        asta dupa ce au dat lege cu alegeri intr-un singur tur, lucru care i-a avantajat CLAR si care a facut in principiu ca psd sa castige primaria din Bucuresti si nu numai
        • -5 (5 voturi)    
          Da, stiu...n-a iesit ! (Marţi, 18 octombrie 2016, 15:55)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Da, stiu...n-a iesit ! Klingonienii, universuri paralele, pokemoni. Conspiratie in urnele de vot! Stiuta doar de tine!

          Koooo-koooo !
          • 0 (0 voturi)    
            inteleg ca e compliact pt tine... (Miercuri, 19 octombrie 2016, 10:39)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            dar este usor de dovedit dpdv statistic...
            trebuie doar sa intelegi putina statistica...

            intamplator BEC a refuzat cererile USB (pe vremea aia) de renumarare a voturilor, dar inainte cu 2-3 ani, au aprobab fara probleme cererile psd... mai sa fie!
    • -13 (19 voturi)    
      a fost si la aelegerile trecute (Luni, 17 octombrie 2016, 23:24)

      robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      bati campii, a fost si la alegerile trecute supraveghere video
      • +3 (5 voturi)    
        sa mori tu?! (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:04)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

        te rog sa te documentezi...
        dar nu am pretentii de la cineva cu useru tau...
        vezi ca badea si gadea fac emisiune si nu are cine sa se ocupe de voiculescu... hai fugutza fugutza
    • -5 (5 voturi)    
      poate doar daca supravegheaza modul de vot (Marţi, 18 octombrie 2016, 9:23)

      cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      ca se pare ca manipularea nu va fi suficienta
  • +23 (31 voturi)    
    vai si of (Luni, 17 octombrie 2016, 21:23)

    L8MA [utilizator]

    vai, cum si-a permis fara sa intrebe Parlamentul, pe Dragnea,A3 etc, ce tupeu dom'le ca primul ministru sa exprime liber si curat o platforma de deziderate pentru o Romanie fara hoti si implicit fara saracie...
    • -9 (17 voturi)    
      ceva masuri? (Marţi, 18 octombrie 2016, 0:48)

      robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui L8MA

      sau doar lozinci?
      • +3 (5 voturi)    
        urlii (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:05)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

        in disperare pe situ asta...
        hai lasa-ne te rog
        respiri aerul degeaba!
        • -3 (5 voturi)    
          da exemplu de o masura luata de ciolos! (Marţi, 18 octombrie 2016, 12:03)

          robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          in afara de amanarea cresterii salariului minim a mai luat ciolos vreo masura economica?
          de lozinci sunt satul, doar robotel corporatel pare ca mai vrea lozinci, ca e obisnuit de la munca :))
          • 0 (0 voturi)    
            m-am lamurit... (Miercuri, 19 octombrie 2016, 10:42)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

            pentru tine masuri economice sunt doar cresteri de salarii...
            Ciolos a facut mutle (inclusiv diminuarea b irocratiei) dar masurile reale economice nu se vad imediat si nu includ cresteri salariale!
            Plus ca "uiti" ca psd ii critica si le pune bete in roate de fiecare data... de frica probabil!

            o crestere de salarii fara sustinere economica face mai mult rau decat bine!

            ai gresit flagrant... nu lucrez intr-o corporatie... nu mai incerca sa discreditezi oamenii in felu asta ca nu-ti iese!
    • -4 (6 voturi)    
      salariu de 2 lei ca in tarile brics? (Marţi, 18 octombrie 2016, 12:12)

      robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui L8MA

      am o intrebare pentru ciolos si sustinatorii lui:
      salariul de 2 lei ca in tarile brics ne scapa de saracie?
  • -34 (48 voturi)    
    Foaie verde loboda ! (Luni, 17 octombrie 2016, 21:30)

    newlook [utilizator]

    Foaie verde loboda !
    "Programul" tehnocratilor in trei cuvinte.
    • +2 (8 voturi)    
      mda... (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:06)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      inca un inteligent care se da destept criticand pe ciolos...

      tu esti motivul pentru care tara asta e in evu mediu!
      • -4 (6 voturi)    
        evul mediu? (Marţi, 18 octombrie 2016, 12:04)

        robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        cu astia ca tine eram si acum in epoca de piatra (sau de aur)
        • 0 (0 voturi)    
          vorbea omu... (Miercuri, 19 octombrie 2016, 10:45)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

          a carui user este un atac la o persoana. pe langa asta atacul se bazeaza doar pe niste denunturi ale unui urmarit penal.
          vinovat esti dupa ce s-a pronuntat (Definitiv) o instanta competenta pe problemele de care esti acuzat si NU inainte.
          deci stau si ma intreb.... cine e din "epoca de piatra (sau de aur)"?!
  • -20 (38 voturi)    
    plan bun, hai sa-l aplicam (Luni, 17 octombrie 2016, 21:33)

    voxpopulix [utilizator]

    Minunat, acum ce ne facem cu prezenta lui Grigorescu in guvern, ca incalca toate principiile.

    Omul a inchiriat un site de 10 usd cu 20.000 euro pe luna si noi ne facem ca asta nu a fost spaga?

    Nu lasati un asemenea personaj, crescut de mafia PSD, sa strice imaginea si munca acestui guvern.
    • +2 (4 voturi)    
      de curiozitate... (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:06)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui voxpopulix

      si tu cu cine votezi?!
  • -17 (31 voturi)    
    ai uitat sabia lui Stefan (Luni, 17 octombrie 2016, 22:16)

    N.S. [utilizator]

    sau urmatoarea hotie dupa cumintenie!
  • +2 (26 voturi)    
    Stacheta! (Luni, 17 octombrie 2016, 22:44)

    Radu-Mihai [utilizator]

    E o lovitura directa de campanie electorala, in care Ciolos dirijeaza de pe marjine partidele parlamentare precum un ciobanas destoinic (nu mioritic) alaiul de behaitoare!

    Le-a ridicat stacheta tuturor partidelor.
    Toti se vor orienta si compara cu ce a facut Ciolos in acest program. Primii care vor da copy-paste vor fi PNListii, in speranta ca macar umbra lui Dacian va influenta voturile lor in decembrie.
    PSD eii nu vor putea nici ei sa stea deoparte - cred ca deja se impart ordine cu urlete si strijaturi - "repede, maine dimineata sa avem si noi o platforma la fel!"

    Frumos lucrat! :)
  • -9 (25 voturi)    
    L-as vedea doar pe Nicusor prim-ministru (Luni, 17 octombrie 2016, 22:50)

    Jean_Valjeanu [utilizator]

    Nicusor e perfect capabil sa indeplineasca orice functii executive. Nicusor este cel care i-a cerut un program lui Ciolos, nu papa-laptii ramasi in PNL sa suga loser-isme dupa rundele de excludere a tuturor oamenilor capabili din conducere.

    Basescu ar fi probabil si mai bun dar nu prea are sanse pana in 2020 sau cand se desteapta poporul. Desi are dreptate, si-a stricat imaginea cu critica impotriva lui Kovesi inainte sa teoretizeze mai bine problema prin prisma standardelor europene de justitie. Lumea il confunda cu ticalosii care doresc intoarcerea la lipsa justitiei in locul avansului spre normalitate.

    Fara o justitie normala toti mosii vor vota corupti ca sa nu-i ia DNA ca au pus si ei odata pastarnac in spatiul verde din curtea intreprinderii, fapta pasibila de inchisoare pana la 7 ani pentru abuz in serviciu conform codului penal ramas de pe vremuri.
  • -3 (17 voturi)    
    golanii si interlopii (Marţi, 18 octombrie 2016, 0:00)

    Adri70 [utilizator]

    Ne omoara golanii si interlopii in strada, daca le spunem ca nu e frumos sa arunce chistocul de tigara pe fereastra masinii si noi facem platforme...
    • 0 (8 voturi)    
      Cum mai postezi (Marţi, 18 octombrie 2016, 9:19)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Adri70

      Daca te-au omorat in strada? sauu poate doar mana ta fara creier mai posteaza ?
      • +1 (1 vot)    
        ? (Marţi, 18 octombrie 2016, 19:23)

        Adri70 [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        Unde am scris, retardule, ca m-au omorat pe mine?
    • -3 (3 voturi)    
      pentru ca nu e treaba ta (Marţi, 18 octombrie 2016, 12:07)

      robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui Adri70

      nu e treaba ta sa atragi atentia unuia ca arunca gunoi pe strada, e treaba politiei (locale) ca de aia sunt platiti si de aia platesti impozit si s-a infiintat politia (locala)
      • +1 (1 vot)    
        Sa inteleg ca (Marţi, 18 octombrie 2016, 19:27)

        Adri70 [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

        Sa inteleg ca tu faci parte din categoria sarmanilor care indura si tac, asteptand sa-i faca politia dreptate? ...sau poate chiar iti place sa traiesti in cocina in care iti tarasti existenta?
  • +1 (9 voturi)    
    Ce a spus Banciu despre Ciolos (Marţi, 18 octombrie 2016, 8:17)

    TanarFrumosSiLiber [utilizator]

    http://inregistrari.b1.ro/view-lumea_lui_banciu-85.html

    Un c***t de declaratie.
  • +3 (11 voturi)    
    cel mai important este... (Marţi, 18 octombrie 2016, 9:14)

    liviu_ [utilizator]

    sa NU fie psd la guvernare dupa 11.12 !!!

    daca iese psd... o sa distruga justitia (deja a inceput)
    o sa distruga tot in tara asta! o sa ne intoarcem in anii 90!
  • +1 (5 voturi)    
    Teoria ca teroria, dar practica... (Marţi, 18 octombrie 2016, 9:55)

    infoInsider [utilizator]

    https://infoinsider.ro/2016/10/18/botosani-vii-cu-copilul-bolnav-si-pleci-acasa-cu-el-mult-mai-grav-decat-la-internare-alo-ciolos/
  • -4 (8 voturi)    
    Din categoria (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:00)

    ictin [utilizator]

    Sa ne fie bine ca sa nu ne fie rau...
    Da, e mai bine fara coruptie, dar cu cine? Cand 80% dintre romani sunt hoti si nesimtiti.
    Da, e mai bine sa nu fi sarac, dar de unde cand toti fura de unde apuca.
    Oricat am veni cu programe, cu proiecte cu de toate avem o MARE problema: populatia romaniei care prefera sa fure decat sa faca
  • -4 (8 voturi)    
    FRUMOS DAR MAI CREDE CINEVA? (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:07)

    vodatepes [utilizator]

    Frumos ce ne spune domnul Ciolos, asta o doreste orice om cu bun simt. Dar platforma are o singura fraza lipsa " Daca in 2 ani nu voi incepe ce am promis ma retrag de la guvernare impreuna cu fortele politice ce ma sustin" Aceasta fraza ar da greutate la ce a promis. Ar fi primul om din stat care si ar asuma acest lucru. In 26 ani am vazut multe promisiuni si dupa 2 ani de la vot cei care au promis au uitat tot.
  • -5 (11 voturi)    
    Fantezii (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:13)

    Flinder [utilizator]

    Asemenea fantezii pur iluzorii care suna bine sunt pentru naivi de tipul USR. Tocmai Ciolos promite marea cu sarea, el care n-a facut NIMIC cu guvernul lui si al presedintelui. Si-apoi, daca tot nu candideaza, care partid i-ar prelua "platforma" in programul de guvernare? In final, bilantul guvernarii Ciolos va fi doar aceasta hartie cu dorinte idealiste TOTAL INUTILA care nu merita nici macar timpul pierdut ca s-o scrie.
    • +4 (6 voturi)    
      De ce ar trebui sa candideze? (Marţi, 18 octombrie 2016, 11:23)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui Flinder

      In fapt, asta cu nu candideaza e o gogoasa. Nu trebuie musai sa fie pe afisele electorale, odata ce atat PNL, cat si USR par sa il sustina in pozitia de premier dupa alegeri.

      Optiunea politica e clara in alegeri: vrei premier Ciolos? Votezi PNL sau USR. Il vrei premier pe Dragnea? Votezi PSD sau ALDE sau PMP.

      E democratic si clar, optiunea Ciolos e publica, iar acum Ciolos a si aratat care sunt principiile pe baza carora ar vrea sa functioneze guvernul. Daca poporului nu ii place persoana si programul, optiunea Dragnea e alaturi si se poate vota, fara nicio problema.

      P.S. Asa cu "guvernul nu a facut nimic" e o exagere rostogolita de trusturile "prietene". O sa avem crestere economica de 5% in anul asta in care guvernul Ciolos nu a "facut nimic". Proiectele de infrastructura au fost deblocate, s-a reparat bucata surpata de autostrada (a fost deschisa fara tam-tam acum o saptamana), aia inaugurate de Ponta in mare viteza inainte de alegeri, se lucreaza la metrou, la soseaua de centura nord (termen decembrie 2016 pe tronsonul Chitila-Militari, Ponta nu a reusit sa o termine in 3 ani). Au fost luate masuri de debirocratizare: au fost eliminate copiile legalizate, cazierul judiciar, doar ce a fost data ordonanata care oblige orice institutie publica sa puna pe net orice model de cerere sau formular.

      Au intrat in tara 3,2 miliarde de euro, fonduri europene in doar primele 9 luni (asta aprope de propaganda aia cu fonduri zero)

      Dar deja ma lungesc si nici nu cred ca e cazul. O sa faca Ciolos bilantul la finalul mandatului, ca mai sunt nici doua luni.


      Si nici nu stiu daca te intereseaza in mod real ;)
      • -2 (4 voturi)    
        Pai de cand? (Marţi, 18 octombrie 2016, 13:32)

        Flinder [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

        Pai de cand se alege (sau ar vrea unii sa-l impuna) prin "sustinere" in strada sau cu semnaturi, in afara alegerilor daca nu candideaza la un partid ??? Pana si Iohannis a inteles si a spus ca guvernul (banuiesc ca deduci ca si premierul) trebuie sa fie politic.Parca n-am auzit de schimbarea costitutiei. In consecinta, orice discutia cum sa fie Ciolos premier fara sa candideze sunt tot fantezii ca si "platforma" lui, e o logica elementara, nu stiu de ce nu intelegi.
      • -3 (3 voturi)    
        3,2 miliarde sau ceva drujbe austriece? (Marţi, 18 octombrie 2016, 17:47)

        un_oarecare [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

        Creştere pe consum? Pe banii cui? Şi unde se duc banii ăia, în care economie?!
        3,2 miliarde, zici? Se vor întoarce înapoi de unde au venit, fii fără grijă; în lumea asta nimic nu e gratis.
  • -4 (12 voturi)    
    Platforme, principii, pachete de masuri... (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:20)

    Radius [utilizator]

    Realizarile se lasa asteptate, masurile luate pana acum favorizeaza capitalul strain. Daca-l aude Juncker cu "spiritul de neam puternic" (ultimul punct al "platformei") ii da in cap cu cheile de la Comisie.

    Si un copil de scoala generala putea sa adune la un loc generalitatile "platformei". Zero metrou, zero sosele, zero autostrazi, zero IMM, zero spitale noi: cumintenia pamantului. O fumigena...

    Dl. prim ori este mai presus de candidatura ori o fi vazut cum bate vantul...
  • +11 (17 voturi)    
    Observatie (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:46)

    Sani [utilizator]

    Ciolos este un om de clasa:
    - stie sa gandeasca
    - stie sa faca
    - stie sa comunice
    - stie sa invete din experiente / greseli

    Problema PSD:
    - Nu stie NIMIC din toate astea
    ...dar...
    - Stie sa URLE (vezi postacii de mai sus)

    Cum le dai in bot nulitatilor PSD-iste?

    MERGI LA VOT, NU FI FRAIER!
    • -3 (5 voturi)    
      stie sa taie taxe crescute de altii (Marţi, 18 octombrie 2016, 12:08)

      robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      ca de exemplu TVA
  • -4 (16 voturi)    
    Sustin o Romanie fara saracie (Marţi, 18 octombrie 2016, 11:06)

    Mediteranean [utilizator]

    ” Sustin o Romanie fara saracie.

    Aproape jumatate din populatia tarii traieste in saracie.”

    Serios?

    Dar atunci de ce Guvernul Cioloș plătește 10 MILIOANE DE EURO din banii publici pntru o sculptură?

    Asta când:
    ”Aproape jumatate din populatia tarii traieste in saracie.”

    Pe o sculptură care oricum nu putea fi scoasă din țară?

    În plus inițial era vorba că se va achiziționa doar dacă se strâng 5 milioane de euro din donații.

    Și nu s-au strâns!

    Avocatul vânzătorilor s-a dat de gol demult că ORICUM SE CUMPĂRĂ, CHIAR DACĂ NU SE STRÂNG 5 MILIOANE DE EURO DIN DONAȚII.

    Treaba era stabilită demult.

    Oare cât a fost paraîndărătul la 11 milioane de euro?

    Să fi fost oare fără paraîndărăt?
    • -1 (9 voturi)    
      cu salariul de 200 de euro nu mai esti sarac? (Marţi, 18 octombrie 2016, 12:10)

      robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui Mediteranean

      asta vrea sa spuna ca muncind pe salariul minim de 200 de euro scapi de saracie?
      astia care vor sa muncim pe 2 lei ca in tarile brics vor sa ne scape de saracie? pai acolo e saracie sau bogatie?
      • +2 (2 voturi)    
        o minte de comunist ca a ta (Marţi, 18 octombrie 2016, 18:07)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

        nu prea poate sa priceapa cum e cu salariul minim. Un comunist stie doar ca acel salariu minim trebuie sa creasca, nu conteaza cine il plateste, ce se intampla cu preturile, etc.
  • -4 (12 voturi)    
    In 2 cuvinte (Marţi, 18 octombrie 2016, 11:37)

    M.aura [utilizator]

    Lozinci stupide.
    • -2 (6 voturi)    
      nu-s de acord (Marţi, 18 octombrie 2016, 14:09)

      robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui M.aura

      lozincile nu sunt stupe, prind la robotei corporatei
  • 0 (10 voturi)    
    crase banalitati (Marţi, 18 octombrie 2016, 12:35)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Cred ca 90% din populatia Romaniei ar scrie sau ar spune (unii nu stiu sa scrie!) ce scrie in platforma asta a lui Ciolos. Problema nu e ce vrem, toti vrem sa traim mai bine, sa nu fie coruptie, ca Romania sa nu mai fie ultima in toate clasamentele UE. Dar cum facem aceste lucruri, platforma nu ne spune, dar guvernarea Ciolos ne spune ceva si anume cate ceva , putin ,din toate. Pas cu pas, nu-i asa? Numai ca s-au facut putini pasi si se vor face in continuare tot atatia.Atata timp cat liderii politici de primi rang vor fi Tariceanu ,Dragnea, Gorghiu, nu ma astept decat cel mult la ceea ce este acum. Si Traian Basescu, Clotilde A. si stersul Nicusor Dan ? Ei nu au cum sa decida ceva si daca ar putea nici n-ar fi altceva decat o obositoare agonie.
  • +9 (11 voturi)    
    Reforma administrației publice: Go, Ciolo! (Marţi, 18 octombrie 2016, 12:44)

    ema0307 [utilizator]

    Sunt functionar public in administratia centrala, venit din privat acum 6 luni. Nu pot explica in cuvinte nivelul low, ft low al competentei in administratia publica. E de neimaginat, de neexplicat. 40-50% din functionari lucreaza, restul NU VOR, refuza lucrari, se fofileaza. 15-20% lucreaza bine. 5% trag pentru performanta, restul numai pentru rezulat (bun prost, whatever...rezultat sa fie).

    Reforma in administratia publica e vitala!
    • 0 (0 voturi)    
      Beeeey! (Marţi, 18 octombrie 2016, 17:33)

      un_oarecare [utilizator] i-a raspuns lui ema0307

      Da' parca în privat tre' să iţi vezi de performanţa ta fără să îţi bagi nasul în treaba altora. Altfel, bine ai venit în sindicat, 're-aţi ai dracu' de bugetari puturoşi. :)))))))
      Ps. Ai venit sau ai fost trimisă? Te întreb pentru ca ştiu personal un fost patron de SRL, actualmente funcţionar la primarie. :D
  • -1 (7 voturi)    
    banc (Marţi, 18 octombrie 2016, 12:55)

    toxx [utilizator]

    Q: cum iti dai seama ca un om este bun pentru Romania ?
    A: toti comentatorii au minusuri iar postacii FSB primesc target mai mare la postari.
  • +1 (1 vot)    
    Dar ce mulți comentatori (Marţi, 18 octombrie 2016, 13:39)

    grigoreagape [utilizator]

    Dar ce activitate, dar ce invective, dar ce activare din neant.
  • -3 (3 voturi)    
    Nelamurire! (Marţi, 18 octombrie 2016, 17:40)

    un_oarecare [utilizator]

    În '96 Constantinescu o ardea cu cele 200 de zile în care va schimba lumea din temelii, altfel... :D
    Se cunoaşte ca Cioloş e ardelean, din economie a omis "deadline"-ul. Era o vorba, România incremenită în tranziţie. A, nu, era vorba de buffering; merge netul cam naşpa. :)))))


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version