Ciolos s-a decis. Ce urmeaza

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Vineri, 14 octombrie 2016, 18:54 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Premierul Dacian Ciolos a raspuns dupa doua saptamani somatiei presedintelui Iohannis de a se decide in privinta viitorului sau politic. A anuntat, joi seara, la Digi 24, ca isi propune sa lanseze "o platforma de proiecte si reforme" care ar putea fi continuate, precizand ca ele nu vor tine locul unui program de guvernare. Potrivit informatiilor HotNews.ro, Ciolos va lansa platforma, cel mai probabil, sambata sau in cel mai scurt timp. Ar fi vorba de o serie de principii si valori, axate in jurul ideilor de onestitate, profesionalism, responsabilitate, justitie si anticoruptie. Desi a precizat ca nu-l intereseaza sa fie prim-ministru, platforma va fi practic oferta lui Ciolos catre partide.

Doriti sa fiu premierul vostru mai departe? Aderati la principiile si valorile platformei. Ce inseamna asta? Programe de guvernare puse in acord cu viziunea sa, candidati curati si cat mai competenti pe liste. Sigur, liberalii se vor revolta in gand, vor bombani intre ei si marunti din buze. Pot chiar sa refuze gestul usor arogant al sefului tehnocratilor in raport cu ei, dar alta solutie realista nu au. Vrand - nevrand trebuie sa mearga pe drumul trasat de Ciolos. Altfel, mor in opozitie. Cum si ei stiu asta, deja pregatesc din cate aud un miting entuziast de sustinere programat pentru cealalta sambata in Bucuresti.

Alti comentatori sunt de parere ca Ciolos trebuia sa candideze pe listele unui partid pentru a putea castiga legitimitate ca viitor premier. Unii spun chiar ca nu va putea pretinde puterea dupa alegeri daca n-a fost validat prin vot democratic. Aici lucrurile sunt mai simple, trebuie doar sa citeasca Constitutia cu buna-credinta. Acolo scrie ca presedintele propune viitorul premier, iar acesta poate fi oricine, chiar din afara partidelor, cu conditia sa adune o majoritate politica in jurul sau.

Viitorul cabinet va fi, evident, politic si va reflecta in componenta lui majoritatea parlamentara. Dar nu este nici nedemocratic, nici anticonstitutional ca seful guvernului sa fie cineva din afara, care n-a candidat la alegeri. Putem tine seminarii intregi despre legitimitatea lui, dar ma tem ca singurele care se pronunta asupra ei sunt partidele din Parlament chemate la votul de investitura.

Altii avertizeaza ca Dacian Ciolos ar trebui sa opteze clar pentru un partid, respectiv pentru liberali. Ioana Ene a observat in mod corect o serie de riscuri, dar nu sunt de acord ca premierul trebuie sa intre in partid. Dimpotriva, ar comite o mare greseala. Scrie Ioana Ene:
  • "Atat timp cat dl Ciolos nu se duce spre PNL si are asteptarea ca acesta sa il urmeze ca pe un strain, pe principii si programe, nu va reusi sa-l mobilizeze in alegeri si sa-l coaguleze real in jurul domniei sale. Si situatia este cu atat mai complicata cu cat dl Ciolos nu este doar al PNL, ci si al USR pe care liberalii nu il privesc, sa fim serios!, ca pe un frate, ci ca pe un rival care i-a lovit rau in Bucuresti la locale."
Daca va intra in vreun partid, pierde peste noapte tot capitalul politic. L-a castigat proiectand imaginea de om onest si neamestecat in mocirla partidelor mari. A promis ca nu va candida, astfel ca daca si-ar incalca acum cuvantul dat si-ar arunca in aer temelia pe care si-a cladit toata credibilitatea.  Din acest motiv a fost nevoit sa recurga la artificiul cu platforma la care PNL si USR sunt asteptate sa adere. Repet ce am spus in urma cu doua saptamani: partidele au nevoie de Ciolos, nu el de partide. Mai exact, liberalii au nevoie disperata de el, mai putin USR. Spre deosebire de PNL, partidul lui Nicusor Dan are de castigat daca sta in opozitie. Dupa inca patru ani de lupta cu vechile partide, ataca alegerile din 2020 cu sanse maximizate.

Daca Ciolos opteaza pentru PNL, frustreaza teribil electoratul USR sau chiar il pierde cu totul. Ar fi, evident, o prostie. Capitalul sau politic se va rispi instantaneu. Evident ca si invers iese prost, daca se apropie prea tare de USR. Ce motive ar mai avea armata de partid a liberalilor sa traga pentru un viitor premier care tine cu alt partid? Prin urmare, Dacian Ciolos este condamnat la neutralitate in raport cu cele doua partide pentru a le spori sansele amandurora.

Pe de alta parte, Ioana Ene are dreptate cand spune insa ca prea multa raceala fata de partide strica. Acestea sunt, intr-adevar, organisme stranii, au nevoie de predicate mobilizatoare, de lideri in care sa creada si pe care sa-i urmeze si au tendinta sa respinga implanturile artificiale. Dar, atentie, Ciolos nu este nici pe departe in situatia lui MRU!

Fostii pedelisti s-au vazut siliti sa-l inghita cu noduri pe Ungureanu, fiind impus de Basescu dupa criza din iarna lui 2012, care a si dus la caderea lui Boc. Pe Ciolos nu trebuie sa-l inghita nimeni, Iohannis s-a rugat de el, nu l-a varat pe gatul partidului. Daca nu-l vor, pot spune pas, nici o problema. Dar alta varianta n-au. Nici Ciolos nu are disperarea lui MRU de a ajunge premier, ceea ce-l face mult mai liber in raport cu PNL.

Premierul va trebui sa execute, asadar, un complicat mers pe sarma, un dans nuptial imposibil. Cum face sa pastreze distanta, dar sa se implice in acelasi timp in relatia cu liberalii? Cum va arata, de pilda, mitingul de sambata viitoare: cu Ciolos sau fara el? Cel mai bine ar fi sa nu mearga, dar ce vor zice liberalii? Cine a mai vazut mitinguri entuziaste in absenta vedetei politice?

Daca vad un risc major, acesta este in alta parte. PNL si USR vor incerca fiecare sa confiste imaginea lui Dacian Ciolos, sa si-o adjudece cu drepturi de copy-right in campanie. Dintr-o bataie ridicola intre cele doua partide n-ar iesi nimic bun. Aici vom vedea in ce masura isi vad interesul pe termen lung. In treacat fie spus, liberalii nu si l-au vazut cand au tot atacat guvernul Ciolos. Au ajuns acum la mana celui pe care l-au subminat cat au putut, in mod stupid.  

Cred ca toata energia PNL si USR trebuie concentrata in perioada urmatoare impotriva PSD. Daca nu vor declansa razboiul total impotriva principalului adversar si se vor pierde intr-o competitie pentru confiscarea lui Ciolos, partida e pierduta. N-au nici o sansa daca evita confruntarea.

Nu stiu daca observa, dar partidul lui Dragnea trage cu toate tunurile de ceva timp: sorosisti, tehnocrati tradatori, vanduti strainilor etc. Or, cea mai mare vulnerabilitate a liderilor PSD este coruptia de dimensiuni apocaliptice, tentaculara, socialismul de caviar, bogatia ascunsa de ochii publicului saracit prin jaf, mafia politica pura si dura agregata sub forma de partid. Or, subiectul este acum sub radar si sunt atacati tocmai cei care-i ancheteaza prin campanii de o rara violenta.

Iohannis nu-l va mai putea propune pe Ciolos cu un PSD trecut de 40%, cu ALDE intrat in Parlament si cu UDMR dispus oricand sa sara in barca invingatorului.


Citeste mai multe despre   









15176 vizualizari
  • +4 (10 voturi)    
    propunerea (Vineri, 14 octombrie 2016, 19:07)

    victor L [utilizator]

    Ioanei Ene este de genul "daca te mariti cu un tip, nu mai esti fecioara curata care ai fost perceputa de lume.
    Te vei murdari carnal. Asa ca ar fi bine sa te calugaresti, sa stai retrasa si lumea sa fie in extaz :P
    • -1 (11 voturi)    
      Păi da (Vineri, 14 octombrie 2016, 19:57)

      war4peace [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      Dacă tipul ăla cu care te măriţi e un mare Cocoş, normal că te murdăreşti de nu te mai spală nici Pacificul...
      • -3 (9 voturi)    
        Eh, ca o fi fost fetita mare ! (Vineri, 14 octombrie 2016, 23:17)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

        Eh, ca o fi fost fetita mare !
  • +19 (23 voturi)    
    Cea mai buna idee de alegeri (Vineri, 14 octombrie 2016, 19:21)

    Caligula [utilizator]

    O platforma de principii, proiecte si reforme e necesara oricum. Cu un PNL care nu e sigur ca vrea reforme, si un USR care se gandeste ca patru ani in opozitie il va face popular mai degraba decat irelevant, un document la care sa adere si unii si altii este cat de bine venit. Un astfel de document pune bazele unei posibile guvernari care sa fie stabila si cu rezultate palpabile.

    Sper ca masurile anticoruptie din program sa puna capat unui parlament penal. Imunitatea penala parlamentara, votul secret si prezenta parlamentarilor in guvern trebuie eliminate.
    • -9 (19 voturi)    
      Si totusi, nu-mi explic (Vineri, 14 octombrie 2016, 21:33)

      valll [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

      Imi place Ciolos. Este o raritate printre romani. Serios, greu sau imposibil de corupt, foarte destept, intelept. Si totusi, nu-mi explic de ce atatia oameni nu vad o alta solutie pentru prim ministru decat pe el.. Nici eu nu vad pe cineva printre persoanele cu sanse.
      Totusi, oare chiar nu mai exista varianta, incat bietul de el este atat de presat?!! Nu mi se pare ca in acest aproape un an a demonstrat ceva atat de convingator. I-au lipsit energia, determinarea, conditii la fel de esentiale ca inteligenta si onestitatea.
      • +15 (19 voturi)    
        De acord. (Vineri, 14 octombrie 2016, 22:45)

        Clop [utilizator] i-a raspuns lui valll

        Da, este. Dar noi traim de ani de zile, in pantecele unui piton sau al unei caracatite care ne tot digera... ca destin de tara, ca popor. ( Vedem intoarcerea la 180 de grade a unui Basescu, care a devenit nu penibil doar, ci extrem un caracter extrem de trist).

        Luptele de guerilla de culise politice sunt mari si se vad in toata media cumparata de gimbiricii cu bani, dar fara principii.
      • +16 (20 voturi)    
        tread carefully (Vineri, 14 octombrie 2016, 22:49)

        KronosTM [utilizator] i-a raspuns lui valll

        Omul nu a putut sa scoata mitraliera si sa traga, pentru ca era neinarmat intre 588 de mafiotzi cu mitraliere (atatzia senatori si deputati avem, cu tot referendumu' lu' Base). Nu a avut nici o arma sau sustzinere impotriva unor avari panicatzi.
        Iar acum uita-te din nou la ce a reusit sa realizeze .... tzi se mai pare putzin?
        • +3 (3 voturi)    
          pentru Kronos (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 20:52)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui KronosTM

          Asa este ! La inceput, daca se arata ferm si pocnea in PSD cand ii stateau in fata , Dragnea urgent punea de o motiune de cenzura. Nu era cunoscut de popor, nu avea cine sa-l apere.
          Dar cu timpul a devenit tot mai popular , adica tot mai greu de doborat.
          Si amenintarile lui Dragnea cu motiune de cenzura au devenit din ce in ce mai soptite. Pana a tacut de tot.
      • +7 (11 voturi)    
        i-a lipsit o majoritate politica.. (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 9:24)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui valll

        avand in vedere ca a avut din primul moment un parlament complet ostil (inclusiv PNL), cred ca rezultatele sunt mult peste asteptari.

        ce lipseste totusi din analiza lui Tapalaga este cea mai importanta intrebare: mai vrea Ciolos sa fie implicat in politica romaneasca dupa aceste alegeri? eu, daca as fi in locul lui, m-as gandi serios daca merita sacrificiul.. in definitiv, viata de tehnocrat la Bruxelles este mult mai lejera si mai bine platita.
        • +4 (6 voturi)    
          Ciolos (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 20:53)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          isi iubeste tara.Ar fi in stare sa faca sacrificii pentru binele tarii .
          Adica este PATRIOT !
      • +4 (6 voturi)    
        nu cred ca au lipsit energia si determinarea (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 14:30)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui valll

        De cate ori s-a apucat de o treaba a dus-o pana la bun sfarsit.

        Una singura a fost abandonata pe parcurs - este vorba despre alegerile in doua tururi- mereu o sa ii pun in carca aceasta problema, dar este adevarat ca blocajul a venti de la PNL ca si de la P$D.

        Cu mitocanii atia nu trebuie sa te arati prea energetic, ci doar extrem de constant si perseverent ca o apa care trece peste niste bolovani si ii slefuieste...

        Determinat a fost si cand a ainceput demisiile - sigur la inceput i s-a parut un pic greu, ar dupa primul restul au urmat in mod natural - cred ca are un excelent echilibru si bun simt care fac sa faca exact ceea ce trebuie cand trebuie.

        Mie sincer imi plac cei care mai pluseaza un pic, ca asa o sa adormim pana in Dec. 2016, dar...
  • +11 (17 voturi)    
    Vad o masa de politicieni (Vineri, 14 octombrie 2016, 19:34)

    cinevatus [utilizator]

    Vad o masa de politicieni care va fi spulberata ca de un tren pentru ca ignora vointa populara. Ce joc de doi bani.
    • -13 (19 voturi)    
      Ciolos e "vointa populara" (Vineri, 14 octombrie 2016, 23:22)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      Ciolos e "vointa populara"?
      In ce Univers, ca in asta al nostru e vointa Brussell-ului?
      • +5 (7 voturi)    
        N-am spus (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 0:30)

        cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        N-am spus asta. Vedeti.. cat timp nu precizez clar toti sunt de acord.
      • 0 (2 voturi)    
        Ei, si matale! (Duminică, 16 octombrie 2016, 11:50)

        ionisus [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        ''Vointa populara'' sunt dragnea, ponta, basescu,nastase, udrea,fenechiu,roman,etc.! La cat ''bine'' au facut cei enumerati si gastile lor, Romaniei, de ce l-ar mai dori cineva pe Ciolos? Pai, iti dai seama ce tragedie nationala ar fi sa-i trimita la puscarie pe corupti si sa le confiste averile?! Sa fie anihilata mafia din Romania?! Tragedie mare, ''mai draga'' ce mai!
  • +11 (17 voturi)    
    Ce ar mai fi (Vineri, 14 octombrie 2016, 19:44)

    Heruvim [utilizator]

    Cel mai tare ar fi ca dupa ce PNL si USR sa declare sprijinul pentru platforma lui Ciolos, sa vina si PSD sa zica ca o sustine :))
    • +3 (5 voturi)    
      Pentru PNL&USR (Vineri, 14 octombrie 2016, 22:00)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

      ... o excelentă radiografie a momentului realizată de domnul Teodor Tiță. Nimeni n-o putea spune mai bine:
      „In planul comunicarii o sa asistam iar la povestea cu PSD-Cel-Rau si Ciolos-Cel-Bun. O vedem deja de luni intregi intretinuta in fel si chip.
      Dar povestea acolo e alta. Nu e despre Ciolos, ci despre PNL.
      In fapt, proiectul respectiv este o operatiune destul de complexa de salvare a PNL-ului care pur si simplu nu se poate descurca singur. E necredibil, face gafe si pare secat de orice energie vitala. De aceea PNL este principalul promotor al proiectului Ciolos si principalul sau beneficiar. Daca reuseste, guvernul urmator va fi al sau. Daca nu, isi va pune problema mentinerii statutului de „partid mare” secat de puteri, sub o majoritate PSD zdrobitoare.” http://www.incentru.ro/usr-caprioara-in-lumina-farurilor/
    • +4 (8 voturi)    
      s-ar putea sa se intample dupa alegeri (Vineri, 14 octombrie 2016, 22:22)

      Metusala [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

      PSD nu vine cu nici o popunere de premier, fiindca nu poate veni cu Dragnea sau Ponta , iar cu altcineva din PSD nu vrea Dragnea, Asa ca tor Ciolos va fi Solutia pana la urma.
    • +1 (5 voturi)    
      Atunci PSD va pierde fara drept de apel (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 9:06)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui Heruvim

      Pentru ca electoratul lor nu va inghiti o asemenea tradare.
  • +2 (14 voturi)    
    USR 55 % in Parlament si Ciolos merge (Vineri, 14 octombrie 2016, 19:54)

    un domn [utilizator]

    Mai Departe ! 45 % vor fi U$Lamul si emanatiile FSN + "mediatorul" UDMR adica ? GAME OVER pentru cei 600 Ucenici ALIBABA si Penalii care ii Manevreaza !
    • +1 (9 voturi)    
      Vise umede (Vineri, 14 octombrie 2016, 20:30)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Se pare că ești încă la vârsta la care le ai....
    • +6 (10 voturi)    
      as fi vrut sa ai dreptate (Vineri, 14 octombrie 2016, 22:00)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Dar m-as multumi ca USR sa intre macar in Parlament. Ar fi un inceput si 5% minim din voturi au fot dintotdeauna balamaua a doua(dupa UDMR) care a inclinat balanta puterii.
      Sa fim realisti.
      • +1 (7 voturi)    
        13 hours sa il vezi (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 0:54)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        dar nu o data, de macar doua ori; Sovietzia actzioneaza prin valerica succesorul lui magionov pe Kiselef (militar mojic de altfel) pentru a conshtientiza ca nebunia e o stare naturala pentru a contracara U$Lamul si emanatiile FSN, o VOT MASIV pentru USR (retine sunt taliban M10 ca Spirit si Actiune) aduce U$Lamul in planul imploziei, de altfel asa TREBUIE !
    • -3 (11 voturi)    
      Io pun 65% pentru USR. Ca nu ma doare gura! (Vineri, 14 octombrie 2016, 23:25)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Io sunt un pokemon si pun 65% pentru USR. Ca nu ma doare gura!
      koo-koo !
      • +1 (9 voturi)    
        zero dark Mazeta & niuluk VINEEE (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 0:55)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        cu placere va voi Plastifia ! for Good !
  • +1 (7 voturi)    
    USL (Vineri, 14 octombrie 2016, 20:35)

    nogdarin [utilizator]

    "Cred ca toata energia PNL si USR trebuie concentrata in perioada urmatoare impotriva PSD." Energia PNL impotriva PSD? Domnule Tapalaga, USL exista si se transforma. Transcende ciclurile electorale, este fratia antireformista, conservatoare, care tine o tara prizoniera. Care PNL? Cel reprezentat de Simona Gherghe si Denise Rifai?
  • +7 (15 voturi)    
    Votati USR! (Vineri, 14 octombrie 2016, 20:54)

    dexpropriat [utilizator]

    Atata e de spus.
    • -7 (7 voturi)    
      Mi-ar placea, dar... (Vineri, 14 octombrie 2016, 22:49)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui dexpropriat

      E prea mare cripta in care e adormita de-a pururi Romania, din pacate.
  • +2 (8 voturi)    
    Cred ca "disperarea" lui MRU nu era personala (Vineri, 14 octombrie 2016, 21:14)

    Maniu [utilizator]

    ci viza ce stia ca poate face pentru Romania. El e unul dintre putinii oameni care nu s-au imbogatit din politica, pentru ca nu asta i-a fost scopul.
    • -1 (5 voturi)    
      Mai informeaza-te (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 8:56)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui Maniu

      MRU are niste legaturi extrem de dubioase cu niste afaceristi la fel de dubiosi. Tu crezi ca degeaba l-a dat afara Iohannis ?
    • -1 (1 vot)    
      MRU (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 21:03)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      a dat dovada de mult egocentrism. S-a suparat cand
      a pierdut functia de Prim-Ministru.Din suparare a infiintat un nou partid, Forta Civica. Apoi a negociat o functie in PDL si a semnat fuziunea cu PDL. Fara sa aiba acordul
      noului partid.
      Doar pentru a obtine el o functie .
  • +4 (6 voturi)    
    Mda (Vineri, 14 octombrie 2016, 22:02)

    moka [utilizator]

    Interesanta mutare. Urmarim cu atentie interes si speranta.
    • +7 (9 voturi)    
      Care speranta? (Vineri, 14 octombrie 2016, 22:47)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui moka

      Daca nu se iese la vot masiv in decembrie, nu exista speranta. Ma refer la cei care au refuzat sa uzeze de vot pana acum.
  • -2 (8 voturi)    
    Ciolos ar putea fi foarte bine propus si de PSD (Vineri, 14 octombrie 2016, 22:48)

    Ochiana [utilizator]

    Are dreptate Ciolos sa astepte cine o sa castige si apoi sa-si impuna proprii termeni si propriul program de guvernare.
    dar uitati de faptul ca si PSD ul poate sa-l propuna ca prim ministru.
    Si inca ceva : cred ca supraestimati scorul USR ul in tara. Poate reprezinta ceva in Bucuresti dar pe tara nu cred ca trece de 4%
    • +2 (6 voturi)    
      Sigur (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 7:24)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui Ochiana

      Numai ca psd-ul sustine ca tehnocratii nu-i iubesc pe romani. Asa au inteles ei definitia dn dex pentru tehncrat.
    • +2 (8 voturi)    
      Cred ca 9% e mai aproape de realitate (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 8:59)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui Ochiana

      Nicusor e un tip inteligent , si-a facut o strategie buna. Toata chestia asta cu semnaturile e campanie electorala in toata regula. Sustinerea e destul de puternica in orasele mari si in Ardeal. Deci 9%, maxim 10% nu mi se pare ceva foarte greu de obtinut.
  • -5 (7 voturi)    
    CARE-I MAI APOCALIPTIC? (Vineri, 14 octombrie 2016, 23:38)

    EmilNae [anonim]

    stinga lui dragnea cu niste termopane, o zugraveala un aranjament sau un furt de 50 miiSAU un maicrosoft, asigurari, si sa nu mai vorbim de anpr care intradevar a fost si inca este cel mai apocaliptic jaf de jaf din istoria romaniei.Aici s-au furat miliarde de lei si in capul bucatelor nu a fost nici pe departe un nastase, voicu mitrea CI un cocos, un udrea, bica, nelu iordache popoviciu adamescu.si multi altii.Este vreunul din ei de stinga? hai sa fim seriosi. Atunci in ce parte este apocalipsul domnule? Tare mi-e teama ca nu vezi padurea din cauza pomilor sau ce este mai rau crezi ca hotii vostri sint hotii buni si ceilalti sint hotii rai ca nu sint din gasca noarta. Vezi ca stai cu cei care chiar au fost apocaliptici la masa si ii cauti in alta parte.
    Cit despre ce va face ciolos eu zic ca nu va face decit ce a facut si pina acuma adica NIMIC va peca de unde a venit ca dreapta aia" cinstita" va lua o bataita sora cu moartea Nu va doresc voua, alora
    multpreacinstiti cu statul de drept in fata in brate si in spate il furati de il rupeti ca in urma alegerilor sa ajungeti sa vedeti pe dragnea PM pe ponta sef camera deputatilor si pe tariceanu sef la senat. Sa va vad ce dracului o sa faceti daca asta va fi DECIZIA POPORULUI ca poporul este suveran intr-o democratie nu-i asa? hihihihihihihihi
    • +5 (7 voturi)    
      Oh, nu cunosti istoria PSD (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 9:04)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui EmilNae

      - Hidroelectrica - contractele cu baietii destepti, paguba statului roman estimata la 1.5 mld Euro , autor : Dan Ioan Popescu
      - Combinatele chimice din Romania - vandute mafiotuui securist Ioan Nicolae , paguba statului roman estimata la vreo 2 mld Euro , autor : Adrian Nastase
      - Petrom : - vandut OMV pe gratis , paguba statului roman : imposibil de estimat, autor : Adrian Nastase
      - Petromidia ...
      • 0 (2 voturi)    
        O CUNOSC (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 10:15)

        EmilNae [anonim] i-a raspuns lui MasP

        dar totusi ce mai manoasa hotie ramine anpr .Nimic nu depaseste aceasta hotie. Sa zicem totusi ca la bulgar"i nula a nula" la hotii dar ramine o intrebare de unde" coruptia de dimensiuni apocaliptice" vazuta numai intr-o singura parte. Cred ca singurul criteriu este ca "nu este cu noi" si atit. Si nu una zicem alta mincam stii treaba aia cu statul de drept. care este clamat de unii in fata si este jefuit facut praf in spate.
        • -1 (3 voturi)    
          Corect,justitia e dependenta de cine e (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 12:28)

          MasP [anonim] i-a raspuns lui EmilNae

          la putere. Si totusi, nu pot sa nu remarc ca de cand am scapat de Basescu si apoi de Ponta, lucrurile s-au imbunatatit. Ca DNA nu se atingea de oamenii lui Basescu, a fost evident si asta e principala problema pe care o are Kovesi. Ma rog, chiar si cu implicarea evidenta a DNA in campania electorala, Romania a evoluat semnificativ in reducerea coruptiei in ultimii ani. Si asta se simte si la nivele mai mici. Stiu pe cineva care avea o problema cu cadastrul unui apartament pentru care facuse o modificare neautorizata si nu a reusit sa-l scoata pentru ca nimeni nu a avut curajul sa-i semneze chiar si pentru o spaga consistenta. Deci eu nu-i regret pe niciunul din astia doi, amandoi sunt construiti pe acelasi calapod.
  • -2 (4 voturi)    
    Are dreptate Dan Tapalaga atunci cand vorbeste (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 2:00)

    Susufler0 [utilizator]

    despre faptul ca Julien trebuie sa realizeze "un dans nuptial imposibil" intre PNL si USR !

    Terbil este insa altceva si anume, ca poporul penelist, versat in 27 de ani de democratie, nu se va lasa amagit cu una cu doua de catre Dacian si va cere insistent sa vada cearceaful patat de sange !

    PS. Ei, ce va face atunci Julien ?
  • +5 (7 voturi)    
    Un articol realist, un sir... (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 4:34)

    Lucky1 [utilizator]

    ...coerent de argumente pertinente.

    "Dar nu este nici nedemocratic, nici anticonstitutional ca seful guvernului sa fie cineva din afara, care n-a candidat la alegeri."

    Exact! Ciolos, dupa parerea mea, asa cum afirma si Dan Tapalaga, nu trebuie sa cedeze statul sau de neangajat politic, de tehnocrat.

    Politicienii nostri, in marea lor majoritate, au demonstrat ca nu le pasa de interesele generale cat le pasa de interesele personale, in primul rand, sau ale partidului pe locul secund, dar nicicum ale alegatorilor care au doar calitatea de votanti, niciodata de beneficiari. Ca atare, cel putin in aceasta perioada pana la consolidarea unei democratii reale si a unei clase politice responsabile, oneste si competente, trebuie sustinut principiul departajarii puterii executive de politic, respectiv un guvern neangajat, de specialisti cu experienta in domeniul respectiv si raspundere fata de sarcinile ce le incumba.
  • +3 (5 voturi)    
    Omul sfinteste locul (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 12:26)

    Lucian_Mares [utilizator]

    Platforma in sine nu face doi bani daca nu exista oameni care sa o sustina, sa o dezvolte si sa o implementeze cu onestitate.
    • +3 (3 voturi)    
      oamenii sunt (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 14:36)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      ...si cred ca deja isi pregatesc pozitiile.

      Don't worry - keep on working!
      • 0 (2 voturi)    
        Nu serios? (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 21:35)

        Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        Unde, in PSD? In PNL sau in abureala aia de partid a lui Basescu?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică