​VIDEO Dacian Ciolos: Luam in considerare prelungirea perioadei de subscriptie pentru "Cumintenia Pamantului"

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 30 septembrie 2016, 17:45 Actualitate | Esenţial

Ciolos multumeste celor care au donat pentru Cumintenia Pamantului
Foto: Facebook - Dacian Ciolos
Premierul Dacian Ciolos a adresat multumiri tuturor celor care au contribuit la procesul de subscriptie publica pentru achizitia sculpturii "Cumintenia Pamantului" si a anuntat ca Guvernul ia in calcul prelungirea procesului de subscriptie.
"Doresc sa multumesc celor peste 100.000 de romani care au participat la subscriptia publica pentru achizitia "Cuminteniei Pamantului". S-au strans in patru luni si jumatate peste un milion de euro in acest proces de subscriptie. Cred ca este pentru prima data in Romania cand o suma atat de importanta este stransa intr-o perioada atat de scurta pentru un proiect cu valoare culturala", a spus premierul Dacian Ciolos in mesajul video postat pe site-ul Guvernului si pe pagina sa de Facebook, citeaza News.ro.

El a multumit in special formatorilor de opinie, artistilor, sportivilor care s-au implicat proactiv in procesul de subscriptie si a mentionat cateva cazuri care l-au impresionat mai mult.

"Nu pot sa uit efortul facut de acel sportiv roman care a traversat Canalul Manecii inot pentru a sustine acest proiect sau de copiii din casele de copii din Neamt care au decis sa contribuie cat au putut, in mod simbolic, dar semnificativ pentru ceea ce a insemnat acest proiect. Vreau sa multumesc romanilor din diaspora care au participat in mod activ si care ua dovedit ca radacinile nu se uita si ca au inteles foarte bine valoarea acestui proiect, dincolo de obiectivul achizitiei", a afirmat seful Guvernului.

Faptul ca numarul de donatii a crescut in ultimele zile este inca un motiv pentru care premierul a spus ca Guvernul ia in calcul prelungirea perioadei de subscriptie pentru sculptura lui Constantin Bracusi.

"Doar in ultimele zile au fost trimise peste 20.000 de SMS-uri in sprijinul achizitiei "Cuminteniei Pamantului". Toate acestea ne indeamna sa credem ca acest proiect a fost un succes si de aceea luam in considerare posibilitatea de a prelungi procesul de subscriptie publica. Pentru mai multe precizari vom reveni in zilele urmatoare", a incheiat Ciolos.


Peste 100.000 de donatori au participat la campania de subscriptie nationala "Brancusi e al meu", menita sa sustina achizitionarea de catre statul roman a sculpturii "Cumintenia Pamantului" de Constantin Brancusi, iar suma stransa pana vineri, ziua in care conturile deschise la mai multe banci pentru donatii au fost inchise, este de 1.163.032 de euro.

Modurile in care donatorii si-au aratat sprijinul pentru subscriptia publica au fost originale. Avram Iancu, hunedoreanul din Valea Jiului,  a reusit sa traverseze inot Canalul Manecii fara costum de protectie termica, dedicand intregul sau efort "Cuminteniei Pamantului".

Printre personalitatile care si-au aratat deja sprijinul pentru campania de subscriptie publica se regasesc Adrian Ghenie, Neagu Djuvara, Doina Lemny, Nadia Comaneci, Ilie Nastase, Mircea Cartarescu, Dan Perjovschi, Mircea Cantor, Alexandru Tomescu, Vlad Alexandrescu, Tudor Giurgiu, Francois Saint-Paul - ambasadorul Frantei, Razvan Burleanu, Margareta Paslaru, Oana Manea, Alexandru Dedu si Cosmin Alexandru. De asemenea, in spoturile publicitare isi declara sustinerea Maia Morgenstern, Oana Pellea, Victor Rebengiuc, Andrei Plesu, Iuliana Tudor, Melania Medeleanu, Irina Pacurariu, Dragos Bucurenci, Parintele Constantin Necula, Mariana Lungu, Dan Amariei, Matei Oprina, Cristiana Mongol Stancu, Iv cel Naiv, Virgil Stanescu, Alexandru Tomescu, Cristina Cioran, Gheorghe Hagi, Virgil Iantu, Dora Dumitrescu si Ilie Nastase.

Printre companiile care si-au anuntat implicarea in sustinerea campaniei se numara Bitdefender, PwC Romania, Carrefour, Dedeman, BRD, Uber, Enel, McDonald's, Auchan Romania, Bancpost, Banca Transilvania, OMNIASIG, eMAG, UniCredit Bank Romania, Coresi, New Folder, Unlock, Media Trust, Telekom, Bacania Veche, Dexter Print, Humanitas si Carturesti.

Proprietarii sculpturii "Cumintenia Pamantului", Paula Ionescu si Alina Serbanescu, au acceptat, in martie 2015, suma 11 milioane de euro pentru lucrare si termenul de 31 octombrie, pentru a primi banii pe care statul roman a decis sa ii plateasca pentru lucrarea lui Constantin Brancusi.


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
3350 vizualizari
  • +11 (25 voturi)    
    Bani (Vineri, 30 septembrie 2016, 18:15)

    Soljenitin [utilizator]

    Giovani Becali a iesit din inchisoare fata ca statul sa isi recupereze prejudiciul. Acelasi stat vine acum cu mana intinsa la mine.

    Say what?!
  • +5 (21 voturi)    
    propunere de bun simt (Vineri, 30 septembrie 2016, 18:38)

    trient [utilizator]

    Hai sa mai prelungim nitel. Pai hai sa facem calculul. S-au strans 20.000 de SMS-uri in ultimele - sa zicem 10 zile? Deci 2.000/zi = 4,000€. Mai avem de subscris aproape 5 milioane, deci la rata actuala ar fi undeva spre 1.200 de zile (4 ani). Multa rabdare si tutun ii trebuie lu' tanti cumintenia...
    • -2 (2 voturi)    
      Calcul eronat (Vineri, 30 septembrie 2016, 20:28)

      cristi767 [utilizator] i-a raspuns lui trient

      În data de 27 erau sub 50.000 SMS-uri trimise. Între timp s-a depășit 75 de mii.

      Deci s-au trimis cam 25 în 3 zile. Revizuiește-ți calculul.
  • -3 (27 voturi)    
    bani (Vineri, 30 septembrie 2016, 19:01)

    bobyrou [utilizator]

    ce nu face proprietarul ca sa primeasca cat mai multi bani de la bopor. Iar boporul se lasa prostit de prim ministru. Asa, donati banii vostrii munciti corect.
    • -4 (12 voturi)    
      Si eu m-am intrebat.... (Vineri, 30 septembrie 2016, 21:54)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      Si eu m-am intrebat, de ce nu iese proprietarul pe piata operelor de arta, cum ar fi normal?
      Raspunsul e simplu: probabil ca pretul pe care l-ar primi e de vreo trei ori mai mic decat cei 6 milioane de dolari pe care un (prim) ministru ii da cu larghete din banii oamenilor. Daca scazi si partea ce revine intermediarului, casei de licitatii, etc, ajungi ca proprietarul abia poate spera la un milion de euro.
      Pai, pentru cinci milioane de euro, nu merita sa-ti curga niste lacramioare de dragul/grija romanilor care nu mai au pe ce cheltui banii personali? Eh, sa zicem patru milioane; un milion se mai pierde prin diverse "atentii" inclusiv pentru un (prim) ministru - casa de licitatii in folos privat.
      • +4 (4 voturi)    
        Ooooo, Doamne! (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 14:31)

        dbdb [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Brancusi apare foarte rar tranzactionat pe piata de arta din lume; doua piese ale lui Brancusi erau in topul celor mai scumpe sculpturi din lume, intocmit in 2012 de theartwolf.com, in topul din 2015, una din piesele lui Bancusi iese din top. http://smashingtops.com/.../top-10-most-expensive.../ Sculptura a fost evaluata anterior negocierii dintre stat si proprietari la 30 milioane de dolari, evaluarea facandu-se de experti, ca parte din procesul de restituire catre proprietarii de drept a sculpturii confiscate abuziv de statul comunist. Negocierea n-a pornit de la evaluarea facuta in proces, ci de la cam 2/3 din acest pret. Proprietarii au cerut initial 20 de milioane de euro, statul a oferit 5 milioane de euro. Ulterior statul a suplimentat oferta cu 6 milioane iar proprietarii au scazut cererea cu 9 milioane. Ce dracu', nu va informati cat de cat, nitel, inainte de a vorbi prostii? va place sa va faceti de ras sau sunteti pluton psd de postaci?
        • -1 (1 vot)    
          Si sa coste un miliard (Duminică, 2 octombrie 2016, 8:21)

          Alui [utilizator] i-a raspuns lui dbdb

          De cand e statul colecționar de arta? Acum ce-ar fi ca guvernul să cumpere toate operele de arta create de romani? E absurd! Austriecii au renunțat si ei la tablourile lui Klimt (Portretul Adelei Bloch s-a vândut dupa cu 135 de milioane de dolari) si n-a fost sfârșitul lumii pentru austrieci.
          • +1 (1 vot)    
            Hahhahahaa, tare asta! de cand (Duminică, 2 octombrie 2016, 13:25)

            dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Alui

            are muzee de arta, bre! nu mai spun ca nu exista tara luminata cat de cat - la creier, dar si la sosele sau alte dezvoltari urbane - care sa n-aiba muzee de arta in proprietatea lor. Si ghici cum se strang operele alea de arta: se cumpara prin fonduri publice, se fac subscriptii publice pentru achizitionarea lor si se mai completeaza prin alte donatii. Statele alea cu lumina pe strazi cumpara nu doar arta produsa de artisti locali, bastinasi ci si arta internationala. Austiecii aia au renuntat la o opera cu mult mai scumpa si in conditiile in care Austia n-are doar 6 piese de Klimt intre granitele tarii. Da,' in rest ne mandrim...cu cat suntem de tânti!
  • +10 (26 voturi)    
    De ce o cumparam? (Vineri, 30 septembrie 2016, 19:12)

    Timbuku [utilizator]

    De ce trebuie sa o cumparam?!

    Din tara nu poate fi scoasa, asa ca proprietarii pot sa o tina pe televizor sau sa o imprumute unui muzeu contra unei sume de 100.000 EUR/an de ex. Cei 5 mil alocati de guvern ar ajunge pentru 50 de ani.

    De ce tinem neaparat sa fie in proprietatea statului?
    • -1 (5 voturi)    
      Suntem in Romania! (Vineri, 30 septembrie 2016, 20:21)

      Crioan [utilizator] i-a raspuns lui Timbuku

      As fi perfect de acord, numai ca premiza dumitale:
      " Din tara nu poate fi scoasa: este falsa!
      Sigur, Cumintenia face parte din Patrimoniul national, si intr-o tara in care Legea se respecta, nu ar putea fi scoasa.
      Numai ca noi nu traim intr-o tara normala, ci in democratia originala a lui ion ilici, unde orice este posibil, si nimeni nu raspunde daca se cinstata ca s-a incalcat legea!!
      • 0 (4 voturi)    
        Legea asta cum ca operele de arta (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 14:34)

        dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Crioan

        tre'sa ramana-n tara e o reminiscenta comunista cretina, ca multe altele p-aici. Nu exista in nicio tara care se respecta asemenea reglementare in ceea ce priveste obiectele de arta care sunt in proprietate privata. Statul roman vrea s-o tina in tara, n-are decat s-o cumpere si s-o puna in muzeu. E o prevedere legala care nu rezista unui examen pe constitutionalitate si e sigur in dezacord clar cu legislatia din domeniu din UE.
        • +1 (3 voturi)    
          te inseli (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 15:46)

          Timbuku [utilizator] i-a raspuns lui dbdb

          Te inseli amarnic, uite directiva 2014/60/EU care modifica o directiva din 2012 si completeaza una din 1993, privind restituirea operelor de arta catalogate ca tezaur national.

          http://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/HTML/?uri=CELEX:32014L0060&from=EN
          • 0 (2 voturi)    
            Eu ce zic, tu ce-mi raspunzi? (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 17:38)

            dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Timbuku

            I: Are dreptul un cetatean din SUA, UK, Franta, Germania, etc. sa vanda pe piata libera o piesa de arta pe care o are in proprietatea sa, cu acte legale? R: Da, fireste, statul american, britanic, francez, german nu le interzice acest lucru. Si tu imi raspunzi indicandu-mi engros Directiva europeana privind restituirea obiectelor culturale care au părăsit ilegal teritoriul unui stat membru (?!!!?) Pana sa ma lamuresc ca ma trimiteai sa-ti cumpar tigari, m-am gandit sa-ti zic sa-mi indici articolele care fac vorbire de cat de tare ma insel eu, ca sa nu pierd vremea aiurea. Cand colo, nici vorba sa ma insel.
            • -1 (1 vot)    
              uite link-uri (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 20:46)

              Timbuku [utilizator] i-a raspuns lui dbdb

              In Romania, operele de arta ce intra in categoria Tezaur national sunt protejate prin legea 182/2000 care la Art 37 spune asa:

              (4) Exportul temporar pentru bunurile culturale mobile clasate in tezaur, indiferent de proprietar sau de titularul dreptului de administrare, va fi avizat de Comisia Nationala a Muzeelor si Colectiilor si va fi aprobat de ministrul culturii si cultelor.
              (5) Scoaterea din tara, pe orice cale, a bunurilor culturale mobile pentru care nu s-a obtinut certificatul de export temporar sau definitiv, eliberat in conditiile legii, constituie operatiune de export ilegal.

              iar la Art. 38:

              (2) Bunurile culturale mobile clasate in tezaur, aflate in proprietatea persoanelor fizice sau juridice de drept privat, pot fi exportate numai temporar.

              Deci doar export temporar. Daca nu ai certificat, este export ilegal si atunci intra in functiune legea de mai sus care "readuce obiectul de arta in tara".

              Legislatia Europeana spune ca ai nevoie de certificat de export, care poate fi emis sau REFUZAT de fiecare stat in parte, adica ce spune si legea 182/2000.

              http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=URISERV%3Al11017a

              Nu stau sa citesc legile fiecarui stat in parte, dar stiu ca Italia si Franta sunt foarte restrictive la acest capitol. La un search rapid am gasit un sumar care poate te lumineaza in privinta acestor doua tari. Sigur si alte tari au legislatie similara.

              http://www.collectionstrust.org.uk/media/documents/c1/a56/f6/000257.pdf

              In concluzie, nu am inventat noi apa calda si la momentul de fata, cind se pune problema sa platim 11 mil de EUR, eu sustin ca guvernul ar trebui sa faca o oferta de inchiriere pe termen lung, mai avantajoasa pentru noi din punct de vedere financiar. As merge pina la un avans de 1-2 mil EUR + 100.000 EUR / an timp de XX ani.

              Daca proprietarul nu accepta aceasta oferta, nu poate decit sa tina statuia in casa pentru ca *azi* nu poate sa o scoata din Romania.
              • +1 (1 vot)    
                Cat priveste propunerea ta (Duminică, 2 octombrie 2016, 14:23)

                dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Timbuku

                de business, stii vorba aia, e bine ca vrea baba, dar trebuie sa si poata mosu'? cam asa si tu - e bine ca te-ai gandit la alta varianta, dar daca proprietarii nu sunt de acord, e degeaba. Aaa, si ar mai fi ceva - daca merge colecta, "noi" platim doar 5 milioane de euro, nu 11. Pentru ca pe restul de 6 milioane ii platesc niste unii, persoane particulare, nu "noi'. Deocamdata, sub 200000 de persoane au facut donatie. Tu ai donat? Daca nu, atunci, care noi?
    • +2 (10 voturi)    
      Aprob pozitiv! (Vineri, 30 septembrie 2016, 21:01)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui Timbuku

      Poate statul trai si fara statuia asta si cu 11 milioane de euro in plus. Oricum e jenant ca la nivelul Romaniei abia au strans 1 milion de euro din donatii publice, cu firme si copiii din orfelinate cu tot. Oricum mi se pare un gest comunist, care a esuat deocamdata lamentabil. Sa ne vedem lungul nasului!
    • -2 (8 voturi)    
      ... (Vineri, 30 septembrie 2016, 21:52)

      pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui Timbuku

      Io nu tin neaparat sa fie in proprietatea statului.
      Pe de alta parte, dupa atata tambalau, nu-nteleg de ce statul roman nu o cumpara si gata.

      Suma e mica, scandalul mare, as ca n-are decat musiu Ciolos sa dea o HG si s-a rezolvat problema.
      Fara ambasada Rusiei, fara nusce "mari" corporatii, fara alte complicatii...

      Sa-mi explice si mie cineva de ce toata ameteala asta.
    • -3 (9 voturi)    
      D'aia (Vineri, 30 septembrie 2016, 22:31)

      vi_escu [utilizator] i-a raspuns lui Timbuku

      Ca s-au gasit niste jmecheri sa faca rost de bani si niste prosti care sa-i dea :)
    • +5 (5 voturi)    
      De ce o cumparam: (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 8:32)

      Lebada Neagra [utilizator] i-a raspuns lui Timbuku

      1. imaginati-va domnnule ca familia dvs se imputineaza si va mor batranii, acum aveti mosie. Intrebarea care se pune:
      - va vindeti mosia strainilor sau o pastrati acolo, de dragul amintirilor, ca pe un obiect cu valoare sentimentala ?
      Raspunsul la punctul 1 v-ar putea elucida nitel.

      2. Din experienta personala, cei care nu doneaza pentru Cumintita, nu doneaza nici pt spitale, nici pt cazuri de boli speciale..mai exact nu se implica in voluntariate si donatii, pt ca ”ei e oameni valorosi, care nu are timp, si nici nu doreste sa saraceste”.

      3. Acum o sa va invit la un alt 2-lea act de imaginatie!
      Imaginati-va ca ati crescut de mic copil cu Labus, si intr-o zi Labus prinde poarta deschisa si ..ups, dispare!
      Care este atitudinea dumneavoastra:
      a) lasa ca nu dispare din Romania, ca doar nu trece granita, o sa-l gasesc eu mai incolo, ca in fond si maine mai e o zi; iar ce lasi pe maine, poți face foarte bine si poimaine;
      b) lasa ca traim in Bucuresti si cineva o sa-i dea si la Labus un os sa roada, deci nu dispare el de pe fata pamantului, ce naiba!
      ... acum ca v-am introdus, dumneavoastra puteti incerca si alte actiuni de creatie personala.

      Inainte de plecare, asa din usa, o nedumerire mai am: de ce credeti dvs ca peste 6 luni, Guvernul (cel care va fi atunci) nu poate da o HG prin care sa schimbe regulile jocului a.i. Cumintica sa paraseasca RO? Definitiv si irevocabil.

      Mai incercati cu viziunea.
      • +1 (5 voturi)    
        rezolvare execitiu (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 11:29)

        Timbuku [utilizator] i-a raspuns lui Lebada Neagra

        1. Chiar am fost in situatia descrisa si desi eu am militat pentru vanzarea proprietatilor, alte persoane din familie au ales sa ramana cu povara pe cap din rationamente sentimentale. Acum regreta. Daca nu ma ocup de mosie, ii las pe altii sa o exploateze... poate fac treaba mai buna.

        2. Dupa cum ati spus "experienta personala"

        3. Daca Labus crede ca e mai bine in alta parte, sa se duca din partea mea.. inseamna ca nu l-am tratat cum trebuie de a simtit nevoia sa fuga.

        Tot din usa, acelasi guvern poate sa dea o ordonanta prin care Cumintenia sa fie vanduta unui muzeu sau unei persoane particulare.

        Dupa mine cred ca Cumintenia ar fi mai apreciata la un muzeu gen Louvre. Sigur ar avea mai multi vizitatori decit Columna de la Tg. Jiu. Eu personal am ajuns la MOMA in NY inainte de Tg. Jiu.
        • 0 (2 voturi)    
          Daaa, e mult mai bine asa... (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 14:39)

          dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Timbuku

          ai dreptate, obiectivele turistice din Romania tre'sa ramana doar peisajele naturale si paradele cu care alegorice din Mamaia! ca sa nu-si strice jurnalistii capul scornind si alta intrebare pentru turistii straini inafara de "va plac fetele din Romania?" sau "ati mancat sarmale? si cum v-au placut?"
          • -1 (1 vot)    
            Pai asa o sa ajungem daca statul se ocupa (Duminică, 2 octombrie 2016, 8:36)

            Alui [utilizator] i-a raspuns lui dbdb

            Ai facut un calcul câți turiști ar trebui sa vina in România doar pentru a vizita statuia si a lasă 11 milioane de euro in țara. Vrei sa faci bani din turism in România? Fa autostrăzi mai întâi! Si apoi lasă privații sa se ocupe de asta!
            • +1 (1 vot)    
              Tu ai facut calculul socotind doar (Duminică, 2 octombrie 2016, 15:23)

              dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Alui

              banii de bilet la muzeu, sau cum? n-ai calculat si TVA-ul, impozitul pe profit si alte altele, care se duc tot la stat? treaba e ca bani pentru autostrazi se tot aloca de o gramada de ani si autostrazi tot nu prea avem. Privatii se ocupa de achizitionarea pieselor din muzee? nu prea.
        • +1 (1 vot)    
          Este punctul tau de vedere. (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 20:00)

          Lebada Neagra [utilizator] i-a raspuns lui Timbuku

          Nedumerirea mea cu privire la comentariile celor ce nu doresc sa contribuie este alta. De ce nu schimbi articolul, de ce nu citesti altceva? Nu contribui daca nu esti de acord. Este dreptul tau.
          Azi pe tvr 2 Florin Piersic a spus o treba foarte interesanta : ” va astepteam cu drag sa ne spuneti cat de frumosi suntem ca artisti, ca vorbe rele ne-am saturat”.

          Wk placut.

          PS. Pe aia cu ”e dreptul meu sa comentez”, o stiu. Spuneti-mi ceva nou ;)
  • -1 (5 voturi)    
    proprietarii pot sa o etaleze (Vineri, 30 septembrie 2016, 19:40)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    pe macrame langa pestele de sticla, binenteles toate pe un televizor cu lampi.
    un om de afaceri neamt spunea ca acolo unde este nevoie de donatii, statul nu este chibzuit in cheltuirea banilor publici.
  • +3 (9 voturi)    
    cat s-a cheltuit pe publicitate pana acum? (Vineri, 30 septembrie 2016, 20:48)

    N.S. [utilizator]

    se pot publica aceste date?
  • 0 (6 voturi)    
    Mai bine o iei in leasing (Vineri, 30 septembrie 2016, 21:05)

    Locke Lamora [utilizator]

    pana se plictiseste boboru'...si se plictiseste repede.
    • 0 (4 voturi)    
      asa este (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 1:55)

      was [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      Adineaori a fost adus in tara un anume Bivolaru, cel cu MISA, o saptamana a fost una-doua articole despere el, apoi ceva publicitate platita ca saracu' e nevinovat, apoi liniste...poate boboru' uita, ca are alte necazuri mai importante, de exemplu ce sa puna pe masa...
  • -1 (9 voturi)    
    Hai (Vineri, 30 septembrie 2016, 21:27)

    V. Veroiu [utilizator]

    Si cu banii luati si fara statuie. Banii se pot folosi oricand la niste borduri.
    • -1 (3 voturi)    
      va pripiți ! (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 10:27)

      Lebada Neagra [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      se lucreaza la soclu. Ramane cum am stablit ;)
      • +1 (1 vot)    
        Adrian Nastase (Duminică, 2 octombrie 2016, 9:36)

        V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Lebada Neagra

        Cuminte si la bustul gol.
        • 0 (0 voturi)    
          excelenta idee! (Luni, 3 octombrie 2016, 21:55)

          Lebada Neagra [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

          Dupa soclu o closca cu ...”aoleoo ” de aur !

          Pe soclu scriem: ”de la Conu” sau de la Cornu” ??

          :))
  • +3 (5 voturi)    
    Schimbati si campania! (Vineri, 30 septembrie 2016, 22:19)

    Jean_Valjeanu [utilizator]

    Sa ma scuze onor functionarii titularizati dar campania lor e foarte prost facuta. Era un afis mare "Brancusi e al tau asa cum tara e a ta". Intrucat Brancusi-ul (statueta) nu e al meu, sa deduc ca nici tara nu e a mea? A cui e, a functionarilor? De ce mi se adreseaza la persoana a 2-a si inca singular? Ma considera exclus din gasca, bun numai de plati si primit lectii?

    Exista destule vorbe de duh despre statueta, cum ar fi remarca unui parinte care a spus ca Brancusi e ca un prieten si el nu-si lasa prietenii la nevoie... sau altul care a explicat cat de relevant este conceptul de cumintenie a pamantului asa cum a fost ilustrat de Brancusi. De ce nu sunt folosite acestea in locul unor date anoste si indemnuri deplasate? Brancusi nu inseamna chiar nimic pentru organizatori?

    Daca nu esti in stare sa faci nici donatii cum trebuie, sa nu te miri cand vin la putere nebunii furiosi din PSD si fura, sparg, manelizeaza tot ce straluceste.
    • +2 (6 voturi)    
      Explicatie (Vineri, 30 septembrie 2016, 22:38)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Jean_Valjeanu

      "Brancusi e al tau asa cum tara e a ta" este la singular pt ca Brancusi e doar unul iar oricum tara e a nimanui. Sau nu e. Depinde cum vezi dubla negatie.
  • +2 (6 voturi)    
    S-a creat un precedent luminos (Vineri, 30 septembrie 2016, 22:55)

    DragosJurca1 [anonim]

    Solidaritatea prin donatii se incheaga. Azi pentru chestiunea X, maine pentru chestiunea Y.. daca te unesti intr-un gest, poti ajunge la rezultate de 1.5 mil $.. ceea ce nu-i putin deloc (pentru majoritea), insa pentru o anumita parte a societatii reprezinta o suma infima. Hai sa nu-i mai votam, sa nu mai scindam si sa incercam sa sustinem initiativele pozitive mai des si mai implicat. Numa' de bine!

    #haiLaVot
    • 0 (4 voturi)    
      numai ca... (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 3:53)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui DragosJurca1

      la o firma mica din afara de vreo 4000 oameni am strins intr-o saptamina juma de milion de usd (ptr un alt proiect). de ce? ptr ca e o competitie a oamenilor onesti urmarind un scop nobil. donatiile s-au facut f simplu. aceasta campanie e facut super prost si ma gindesc trist cum se fac la noi..gen gala cucubau. in al doilea rind nu as accepta sa donez decit daca returnam donatia rusinica a rusilor. apoi va dau o idee si sa ne gindim la cei care fura de la stat si cheltuie sfidator 50000 euro pe noapte in bar cu fetitele. sa competitioneze ardealul fata de celelalte regiuni, sa competitioneze romanii din afara impotriva tarii, cei care doneaza mai mult sa tina statuia la ei in regione.
  • 0 (6 voturi)    
    CU MINTE (Vineri, 30 septembrie 2016, 23:23)

    dincannes [utilizator]

    ar fi sa se stringa bani intii, pentru apa curenta in toate scolile!
    Parlamentarii cheltuiesc PIB-ul tarii CU MINTE, CU PRIORITATI?
    Ei vor sa traga cu pusca la vinatoare, vor pensii speciale, masini top cu sofer, hotel scump si vacante o zi din doua!
    NU-S CUMINTI!
  • 0 (8 voturi)    
    Sugestie pentru Ciolos (Vineri, 30 septembrie 2016, 23:39)

    Adri70 [utilizator]

    Vrei bani pentru Cumintenie? Uite cum faci: Ii pui la treaba pe indolentii din politie, sa-i amendeze pe taranii care arunca chistocul de tigara pe trotuar sau pe fereastra masinii. La fel, sa-i amendeze pe "semanatorii", care au umplut Bucurestiul de coji de seminte si, in general, pe toti cei din marea categorie a nesimtitilor si golanilor, de care ne lovim la orice pas. O sa faci, astfel, bani, pentru 5 Cumintenii ...asta, daca ti-ar si pasa de faptul ca o opera de arta trebuie sa fie si meritata de "cel" care o cumpara... Nu poti sa pui o opera de arta intr-o cocina de porci, asa cum arata Bucurestiul (si aproape toate zonele locuite din tara), pentru ca nu da bine, deloc .
  • 0 (6 voturi)    
    Wrong moment! (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 0:31)

    utilizator1 [utilizator]

    Ideea este excelenta, ce poate fi mai frumos pentru o nație decât sa se solidarizeze pentru o valoare spirituală? Contextul este foarte prost ales, banii se scurg din buget in zeci de direcții oculte, vreo cinci sute de parlamentari se lăfăie pe banii contribuabililor si grija lor cea mai mare este cum sa mai schimbe legea ca sa poată fura in Pace si liniște, netulburați de DNA. Imi place de Cioloș, as dona doar pentru ca el sprijină campania dar părerea mea este ca nu ar fi trebuit sa înceapă sa strângă bani de la populație acum, cand aproape toti parlamentarii sunt cercetați pentru corupție.
  • +1 (5 voturi)    
    O greseala enorma! (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 4:59)

    Alui [utilizator]

    Pur si simplu campania asta face Romania de ras! Le-a dat rusilor apa la moara sa ne insulte cu cei 100 de euro, au scos din unii idei macabre de tip comunist, vezi donatiile TUTUROR (sic) copiilor de la un centru de plasament, si Ciolos mai si mentioneaza asta! Cu toate firmele astea si cu toata campania indelungata, Romania a strans doar 1 milion de Euro!
    Idea e proasta din start! Statul nu are ce achizitiona lucrari de arta! Ca iese prost! Foarte, foarte prost in cazul asta! Statul roman are in administrare lucrari de-a lui Brancusi. Complexul de la Targu Jiu. Ala spalat cu jet de apa.
    Asta e o alta "Gala Bute"!
  • 0 (4 voturi)    
    Pomana artistică (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 8:17)

    stos [utilizator]

    Văd că nu-ți ajunge ce fac miniștrii tăi subordonați. Îi dai înainte cu obsesia. Ți-a ordonat madame Lagarde să faci un deficit, că tot e urmărită penal?
  • +3 (3 voturi)    
    Dati un leu (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 9:15)

    aniod [utilizator]

    pentru-Ateneu!
    Cat de mare o fi fost leul? O fi fost leul cel acoperit de banca in aur?
    Daca nu ar fi fost comunistii la putere, am fi avut toata mostenirea lui Brancusi in tara, asa cum a vrut Brancusi. Dar regimul comunist a refuzat si noi trebuie sa platim sa-i vedem atelierul la centrul Pompidou din Paris!
    Comunistii au fost adusi de rusi, aceiasi rusi care-si bat joc de noi acum, prin comentariile ambasadorului lor.
  • 0 (2 voturi)    
    Vin alegerile. (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 10:14)

    asavreau [utilizator]

    Am să întreb candidații cât au donat pentru Cumințenia Pământului.Este un mod de a le aprecia patriotismul și altruismul.Vor fi unii ca Fenechiu,Anghel Cristina care preferă să-și satisfacă obiceiurile împuțite(fumat),decât interesul național.Poate nu vom mai fraieri și astfel de indivizi nu vor mai fi în parlament.
    • -1 (1 vot)    
      Apoi o sa-i intrebi cat au donat pentru catedrala? (Duminică, 2 octombrie 2016, 8:27)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      O asemenea întrebare e o mitocănie! Si cine se lauda cu donațiile făcute tot mitocan e, vezi cazul lui Becali!
  • +2 (4 voturi)    
    KO (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 10:16)

    Yago [utilizator]

    O idee excelentă! Prelungiți perioada subscripției cu 10 ani! Așa nimeni nu își va mai aminti de eșec, de inițiativa aceasta lamentabilă de a inventa un catalizator neinspirat pentru renașterea solidarității naționale! Așa se întâmplă când de comunicarea strategică a unui stat se ocupă naivii, visătorii și amatorii!


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri