Liviu Dragnea, intrebat daca Raed Arafat ar trebui sa primeasca doua palme dupa accidentul din Piatra Craiului: Ar trebui sa isi dea singur / Arafat: Se pare ca a fost si dl Dragnea indus in eroare

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 31 august 2016, 16:16 Actualitate | Esenţial

Raed Arafat
Foto: Agerpres
Liderul PSD, Liviu Dragnea, se alatura criticilor la adresa lui Raed Arafat, dupa ce un elicopter privat a trebuit sa astepte mai multe ore pentru a salva o femeie cazuta in Piatra Craiului, din cauza ca fusese solicitate si un elicopter SMURD.

Seful PSD a postat pe pagina sa de Facebook doua articole in care era laudata interventia pilotului Constantin Apavaloaie. Imaginile spectaculoase au fost preluate inclusiv de presa internationala.

"Il cunosc pe domnul Apavaloaie de multi ani si stiu ca aceasta nu este prima data cand a fost erou. Ma bucur foarte mult ca de aceasta data, toata lumea a aflat cat de bun este!!!", a scris Dragnea, in mesajul care insoteste cele doua articole.

La comentarii, un internaut il intreaba pe Liviu Dragnea daca nu ar trebui sa ii dea "doua palme" lui Raed Arafat.

"Ar trebui sa isi dea singur pentru reactia pe care a avut-o", a raspuns Dragnea.

"Eu consider nefericita reactia domnului Arafat de dupa eveniment. Pentru faptul ca domnul Apavaloaie si-a riscat benevol viata ca sa salveze o alta viata, dumnealui ar fi putut macar sa aprecieze, nu sa inceapa o ancheta", a adaugat liderul PSD.

Acelasi comentator spune ca Liviu Dragnea ar trebui sa ia atitudinea, deoarece "PSD i-a dat puterea pe care o are acum".

"Aveti dreptate", a raspuns Dragnea.

Criticile la adresa lui Raed Arafat au pornit dupa ce Departamentul pentru Situatii de Urgenta a interzis unui elicopter privat, timp de aproape doua ore, sa intervina, dupa ce o femeie a cazut 30 de metri in masivul Piatra Craiului, potrivit Digi24.

Femeia a cazut circa 30 de metri, in zona Caldarea Ocolita, pe Braul de Mijloc, intr-o o zona greu accesibila si extrem de periculoasa, precizeaza Dispeceratul National Salvamont, care arata ca aceasta avea fracturi de femur si de antebrat si traumatism cranio-cerebral.

Dupa ce salvamontistii au cerut un elicopter pentru recuperarea victimei, la fata locului au sosit doua aparate de zbor, "un elicopter privat care a evacuat victima si salvamontistul din perete, elicopterul SMURD preluand victima si transportand-o la spital".

Atunci, acelasi departament a interzis unui echipaj aerian privat, timp de aproape doua ore, sa intervina.

Ulterior, Departamentul pentru Situatii de Urgenta a dispus o ancheta in cazul interventiei salvamontistilor din Zarnesti.

Arafat: Se pare ca a fost si dl Dragnea indus in eroare


Raed Arafat a replicat tot pe Facebook, apreciind ca Liviu Dragnea a fost "se pare" indus in eroare si cerand stoparea "atacurilor" la adresa sa, care au un "impact negativ asupra personalului de interventie".

Iata mai jos replica lui Raed Arafat:

"Am incercat sa evit o polemica pe tema interventiei de la Piatra Craiului in pofida atacurilor nefondate la adresa SMURD si a mea personal din ultima perioada. Am fost acuzat ca am pus pe pilotul privat sub ancehta si ca l-am impiedicat sa faca ce dorea sa faca care in final este decizia sa personala. In urma postarii domului Liviu Dragnea, care se pare ca a fost si dansul indus in eroare, ma vad obligat sa clarific ca nu exista nici o ancheta impotriva domnului Apavaloaie iar echipa de control a DSU , care include si un reprezentant al Salvamont, a avut sarcina sa analizeze misiunea de la momentul primirii primului apel si pana la finalizare din punctul de vedere al fortelor de interventie aflate in coordonarea departamentului si anume dispecrizarea, reactia SMURD si cea a Salvamontului. Domnul Apavaloaie nu este in coordonarea departamentului iar Departamentul pentru Situatii de Urgenta nu il ancheteaza cu nimic, unica institutie care are dreptul de a-l verifica in privinta zborurilor fiind Autoritatea Aeronautica Civila. Sper ca atacurile de acest gen sa inceteze nefiind productive pentru activitatea noastra avand un impact negativ asupra personalului de interventie. Decizia pilotului SMURD de a abandona misiunea nu era o dovada a slabiciunii sau un esec al acestuia ci o dovada a intelepciunii si a respectarii unor regului clare in acest domeniu extrem de riscant. Totodata mentionez ca echipa care analizeaza cazul nu a contactat pe d-l Apavaloaie si nici nu l-a solicitat o intrevedere, echipa fiind la momentul actual in faza de analiza a datelor si intocmire a raportului catre DSU".


Citeste mai multe despre   











[P] Tu ce mananci azi la birou? Preparate culinare delicioase, care iti asigura energia necesara pentru intreaga zi

In intelepciunea populara se spune ca "toamna se numara bobocii". Adaptata la secolul vitezei, aceasta zicala arata ca toamna se numara proiectele, care vin pe banda rulanta si trebuie finalizate cu brio in cel mai scurt timp. Iar intr-o perioada plina de task-uri solicitante la birou, masa de pranz reprezinta singura perioada in care va puteti incarca cu energia necesara pentru a le duce la bun sfarsit. Cum, de multe ori, programul nu va permite sa gatiti acasa preparatele culinare preferate, foodpanda.ro, cea mai mare platforma de comenzi de mancare din Romania, va intampina cu cea mai variata gama de mancaruri gustoase, pline de vitamine si proteine sanatoase, care va dau energie pentru intreaga zi.
16325 vizualizari
  • -22 (58 voturi)    
    Ce oameni suntem! (Miercuri, 31 august 2016, 16:31)

    Martinezu [utilizator]

    Uitati-va in jurul vostru. Numarati pe degetele de la o mana amputata cate domenii sunt functionale.
    Comparati cu SMURD-ul apoi.
    Parerea mea es ca daaca sanatatea , armata invatamantul justitia CNADR etc etc etc ar functiona 1/4 din SUMR am fi fost departe azi.
    Vreti oameni perfecti? Uitati ca pe ce puna mana romanul se transforma in ruina si groapa de gunoi?
    Exemple sunt in fata ochilor, oriunde scoateti capul pe geam in tara.
    Gunoaie, santiere incepute si abandonate, fabrici parasite , furate, dezastaru
    • +51 (63 voturi)    
      facts (Miercuri, 31 august 2016, 16:38)

      berenger [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      elicopterul privat a ajuns primul la locul accidentului, dar i s-a interzis accesul. elicopterul smurd a venit după mai bine de două ore și nu a putut salva pe nimeni, apoi a plecat. la a doua venire, elicopterul privat a salvat alpinista căzută în opt minute. acestea sunt faptele. interpretările cu fabrici și uzine sunt total pe lângă
      • +10 (14 voturi)    
        nu sunt de loc pe linga! (Miercuri, 31 august 2016, 17:08)

        Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui berenger

        Degeaba ii mentionezi dumneata FAPTELE, prezumptia de infailibilitate este greu de schimbat.
        Iar faza cu fbaricile si uzinel nu este de lco intamplatpare, pe vremea comunismului asa erau aparate "mandrele realizari":
        - dai in mine? Dai in fabrici si uzine!!!
        • +3 (9 voturi)    
          LD un reprezentant (Miercuri, 31 august 2016, 18:14)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui Cristioan

          al celei mai joase spete dintre romanii cu vecini din vechea Indie...
          Un anticatalizator al poporului roman.
          O ''specie'' de om ce poate distruge o natie...
      • -22 (26 voturi)    
        Nu stii ce dotari si ce pregatire au privatii (Miercuri, 31 august 2016, 17:18)

        Cris [anonim] i-a raspuns lui berenger

        asa ca nu pot fi prima optiune.

        Un exemplu de ambulanta privata:

        http://www.hotnews.ro/stiri-esential-20984108-decesul-fulgerator-lui-patrick-ekeng-luni-medicii-urmeaza-faca-autopsia-politistii-vor-face-noi-audieri.htm
        • +16 (18 voturi)    
          30 de secunde (Miercuri, 31 august 2016, 18:30)

          berenger [utilizator] i-a raspuns lui Cris

          atât dura un telefon de la smurd la salvamont piatra craiului pentru a vedea cine e în elicopterul privat: un pilot cu un nr de ore de zbor și un nr de salvări în situații limită de 4 ori mai mare decât cel mai experimentat pilot smurd. asta în eventualitatea în care cei de la smurd n-ar fi știut despre cine-i vorba, dar știau exact. oricum, și tu ești cu fabricile și uzinele, fără nicio legătură cu problema în discuție.
      • -13 (17 voturi)    
        Pregatire (Miercuri, 31 august 2016, 18:39)

        Stefannel [utilizator] i-a raspuns lui berenger

        Banuiesc ca echipajul SMURD si pilotul au pregatirea pentru salvarea de pe stanci/zone periculoase, precum si pregatire medicala in evacuarea/ridicarea persoanei accidentate. Tot respectul pentru pilotul elicoperului privat, dar mai bine lasi pe cei pregatiti sa isi faca treaba.
        Problema este de ce au trecut 2 ore pana elicopterul SMURD a ajuns la victima.
        Cei de la SMURD au interzis elicoperul privat din 2 motive : 1. Siguranta pilotului (poate nu are pregatirea pentru salvari) si in incercarea sa, ar fi pierit. 2.Siguranta victimei (daca victimei i-ar fi creat daune mai grave manipularea necorespunzatoare).
        • +15 (15 voturi)    
          zborul avionului smurd (Miercuri, 31 august 2016, 19:35)

          berenger [utilizator] i-a raspuns lui Stefannel

          a durat 2 ore pentru că a venit de la tg. mureș. cât despre pregătirea celor de la smurd, iote ce scrie aici: http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21259662-salvamontist-care-participat-operatiunea-salvare-din-piatra-craiului-reprezentantii-isu-nu-facut-vreodata-vreo-simulare-salvare-montana-piatra-craiului.htm.
          în rest, vorbim nu de un pilot amator care s-a trezit să facă pe eroul, ci unul cu experiență mai mare decât a oricărui pilot smurd, cu echipaj și elicopter specializate în salvări montane.
        • +5 (5 voturi)    
          și încă un link: (Miercuri, 31 august 2016, 20:16)

          berenger [utilizator] i-a raspuns lui Stefannel

          http://cronicavj.ro/wp/?p=1753
    • +27 (51 voturi)    
      Sa nu uitam (Miercuri, 31 august 2016, 16:46)

      ictin [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Ca Arafat a omorat oameni la Colectiv ca sa isi hraneasca orgoliul. A refuzat orice interventie externa, orice ambulanta care putea sa ajute. A refuzat transferul ranitilor la spitale din strainatate. Si din cauza deciziilor sale oameni au murit. Multi oameni au murit.
      Sa nu uitam cate aparate de zbor SMURD s-au prabusit in ultimii ani si nici acum nu stim cauzele exacte.
      Sa nu uitam ca de cand e secretar de stat s-a opus oricarei reforme in sanatate ca sa isi pastreze el monopolul.
      Poate ca in trecut a salvat oamenii, dar asta nu ii da dreptul sa omoare oameni acum.
    • +44 (48 voturi)    
      partial ai dreptate (Miercuri, 31 august 2016, 16:49)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      SMURD e functional, oarecum performant, etc. Dar in ultima vreme Arafat a luat-o pe aratura rau. Cum poti interzice unui elicopter privat interventia de urgenta timp de 2 ore, ca sa-si dea seama ala de la SMURD ca nu poate efectua interventia? Daca fata aia murea in cele 2 ore din vro hemoragie interna, cine raspundea? la fel a fost si la Colectiv, unde ambulantele private nu au putut interveni ca sa aiba SMURD-ul lui Arafat toate cursele. Nu poti pune in permanenta in pericol viata unor pacienti pentru vanitatea unuia ca Arafat... O fi bun cu SMURD-ul lui, dar cineva trebuie sa-l ia de o mineca si sa-i explice pina unde poate sa-si exercite autoritatea si care e punctul din care nu mai e treaba lui. Mania asta a lui de a avea exclusivitate totala pe partea de urgenta devine deja extrem de periculoasa.
      • -11 (27 voturi)    
        . (Miercuri, 31 august 2016, 17:19)

        clam [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        La Colectiv din cate stiu eu nu au putut interveni alte ambulante pentru ca s-ar fi creat un ambuteiaj in fata cladirii, care ar fi bulversat complet toata operatiunea. La fel cum se buluceau bietii oameni sa iasa din cladirea incendiata si nu reuseau pentru ca se impiedicau si cadeau in acea gramada umana sinistra, la fel si ambulantele si-ar fi blocat unele altora accesul la raniti. cred ca unii au vazut prea multe filme americane. trebuie respectate niste proceduri, totusi, in astfel de situatii, nu se poate crea un haos general pe principiul "sa vina toata lumea si vedem noi ce facem"/.
        • +2 (4 voturi)    
          Te-as buluci eu pe tine (Joi, 1 septembrie 2016, 9:50)

          Armadilo [utilizator] i-a raspuns lui clam

          ca sa vedem cat rezisti in asemenea conditii


          in rest vorbesti ca sa nu taci

          esti pe langa
    • +15 (21 voturi)    
      Dacă n-ar fi fudulia! (Miercuri, 31 august 2016, 16:50)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Ce bine ar fi în România!Fiecare să-și recunoască limitele,să nu ne mai grozăvim și să numai dăm vina pe alții.Ce bine ar fi!
    • +29 (37 voturi)    
      Oameni fara noroc (Miercuri, 31 august 2016, 16:52)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Treci cu vederea cam multe gafe SMURD, incepand cu avionul cazut in Apuseni, cu ISU care nu stia nici sa porneasca o barca si culminand cu haosul si lipsa de protocol de la Colectiv. Iar Arafat tot coordeaneaza haosul asta, mintind ca sa acopere deficientele sistemului.
      • -11 (17 voturi)    
        SMURD (Miercuri, 31 august 2016, 16:58)

        Lukis [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

        Avionul din Apuseni nu a picat din vina SMURD. Ca nu a fost gasit repede, e alta poveste. Vezi articolul despre avionul militar disparut in Alpi si ai sa intelegi ca uneori nu se poate mai repede.
        • +10 (12 voturi)    
          SMURDISUROMATSA (Miercuri, 31 august 2016, 17:57)

          man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Lukis

          Nici n-am zis ca a cazut din vina SMURD, desi au folosit un avion necorespunzator, pt ca SMURD-Arafat tinea altul modern si echipat in "reparatii" continue. A fost ditamai scandalul.
    • -12 (20 voturi)    
      Corect! (Miercuri, 31 august 2016, 17:14)

      clam [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      foarte corect ceea ce spuneti! din pacate, romanul incompetent simte nevoia sa arunce mereu cu piatra in cei care chiar au niste realizari. E un soi de furie starnita din invidie, am impresia.A face inseamna a fi supus erorii in permanenta, a nu face nimic e o varianta "safe", suntem la adapost de critici si greseli.
    • +13 (25 voturi)    
      Idolatria asta (Miercuri, 31 august 2016, 17:40)

      MadameDuRecamier [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      de om prost pt. un altul, care-si duce jihadul personal pe vietile si banii romanilor, e dezgustatoare. Nefericitul ala n-a inventat nimic. A fost mai iute la furat decit altii si a "adus" in Romania un serviciu care in Vest e functional de 40 de ani. Si daca nu-l implementati pina la cererea de aderare la UE, tot ati fi fost obligati sa-l introduceti, ca si conditie pt. aderarea efectiva. Un impostor, care stie adevarul, dar lasa un popor intreg in falsa credinta, ca el ar fi inventat ceva. E din ciclul cretinatelor Banicioiului cum ca ne invidiaza Vestul pt, smurd si vrea sa invete de la noi. Sikti`, ca plikti`
    • +11 (25 voturi)    
      La SMURD este .... (Miercuri, 31 august 2016, 17:43)

      math_2 [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      ... plantatia unui palestinian purtat in brate de PSD si Antene. Acesta este adevarul.
      Arafat centreaza si tot el da cu capul. Practic este un patron care investeste exclusiv banii statului sau donatii.
      • 0 (0 voturi)    
        eu as verifica daca... (Joi, 1 septembrie 2016, 17:07)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui math_2

        exista vreo legatura intre anumite ONG-uri, SMURD si gruparile teroriste palestiniene....ar fi interesant ce zic servicile secrete israeliene despre acest subiect...
    • +8 (8 voturi)    
      Dai in SMURD, dai in fabrici si uzine. (Miercuri, 31 august 2016, 18:53)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Daca nu se evaluaeaza o activitate a unei companii, nu stii cum merge si cat de bine merge si cum ar trebui sa mearga. Faptul ca se fac greseli la SMURD este o realitate.

      Acum ce vrei tu, sa se ascunda greselile si sa se spuna ca e o companie perfecta? Sau sa se evalueze acele greseli si sa se faca ceva pentru a preveni alte eventuale greseli?
    • +3 (3 voturi)    
      Indici performanta (Joi, 1 septembrie 2016, 8:22)

      catalin_f [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Cum ati stabilit nivelul de performanta al SMURD ?Cu ce ati comparat ? In ultima vreme ,toate interventiile majore(cu vizibilitate in media),s-au soldat cu esecuri (accidentul din Apuseni,elicopterul cazut in lacul Siutghiol ,sinucigasa din Bucuresti,acum cazul din Bucegi)...daca salvezi o viata atunci cand puteai sa salvezi zece nu se cheama ca esti performant !
      Eu cred ca dl Arafat si-a atins limitele de competenta ,nu mai coordoneaza 3 ambulante in Tg Mures !
  • +35 (35 voturi)    
    Arafat (Miercuri, 31 august 2016, 16:43)

    Lukis [anonim]

    D-le Arafat, nu directionati discutia in alta parte. Cele 2 palme se refera la refuzul initial pentru interventia pilotului privat, coroborat cu proasta gestionare a informatiilor referitoare la lungimea cablului (vinci) necesar pentru interventie. Ati avut nevoie de 2 ore pentru asta?
  • +5 (15 voturi)    
    lol... (Miercuri, 31 august 2016, 16:45)

    liviu_ [utilizator]

    smurd s-a cam facut de kko in cazul asta si nu pot spune ca m-a entuziasmat reactia lui arafat...

    pe de alta parte sa critici omu care "vota psd" in campanie caruia tu i-ai da bani consider ca este .... tipic psd... pentru 3 voturi in plus o dai pe ma-ta la lei...
  • +3 (5 voturi)    
    . (Miercuri, 31 august 2016, 17:22)

    clam [utilizator]

    problema a fost, cred,ca fiind atat de atacat ca nu are proceduri si regulamente riguroase implementate pt toaate situatiile de urgenta, arafat s-a conformnat si a decis respectarea riguroasa a procedurilor, care, se stie, sunt mereu cronofage.
  • +11 (11 voturi)    
    Dragnea? (Miercuri, 31 august 2016, 17:22)

    Picsius [utilizator]

    Conteaza ce zice Dragnea?
    • 0 (0 voturi)    
      in general nu... (Joi, 1 septembrie 2016, 18:57)

      press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui Picsius

      dar aici are dreptate...
  • +11 (11 voturi)    
    Arafat, nu intelege un lucru elementar : DOAR (Miercuri, 31 august 2016, 17:37)

    Susufler0 [utilizator]

    ACUM SE MAI POATE RETRAGE DE BUNA VOIE ! Data viitoare (care se apropie cu pasi repezi) "VA FI RETRAS" ! Ca va fi din cauza DNA, ca va fi din cauza DIICOT, aproape ca nici nu mai conteaza, de vreme ce tot dosar penal se va numi motivul iesirii din scena.

    PS. E foarte interesant sa vezi cum urca steaua unuia pe firmament si cum coboara apoi si face implozie !
  • +4 (8 voturi)    
    Jos fesul Arafatule ! (Miercuri, 31 august 2016, 17:57)

    Plagarus [utilizator]

    Daca pleaca fara a fi demis,va cadea penal,altfel "eroul " mai spera sa scape de smenurile facute (nvDeltamed)
  • -9 (11 voturi)    
    ... (Miercuri, 31 august 2016, 18:18)

    vitan.sandu [utilizator]

    1. Arafat nu este plantat la SMURD, Arafat a creat SMURD-ul cand mntea lui math2 era in stadiul de larva.
    2. Numai un mare im. beci. l (ca clam) poate afirma ca cineva a omorat oameni la Colectiv!
    3. Si chiar asa, pana cand dracului o sa tot salvam imb. ecili care se inghesuie ca oile in cluburi (1000 pe 100 de locuri), se catara in locuri care nu sunt pentru amatori, etc.? Nu ar mai fi cazul sa se apere fiecare singur? Sa avem nevoie de SMURD dar la, Doamne fereste, cuttremur, inundatii, explozii si alte catastrofe care nu depind de noi?
  • +7 (7 voturi)    
    dupa SMURD, ce-a mai facut Raed Arafat? (Miercuri, 31 august 2016, 19:36)

    lili [anonim]

    Mi-amintesc ca in 2014 imediat dupa tragedia din Apuseni, cu mare pompa Ponta l-a numit sef al Departamentului Situatiilor de Urgenta, trebuia sa schimbe legislatia stufoasa si ineficienta(amintiti-va tragedia din Apuseni, uitata de autoritati!!) si care nu permite interventii imediate si eficiente, legi care se suprapun si responsabilitati care se calca in picioare!
    NU a facut nimic din toate astea, daca maine ar fi, Doamne fereste iar o tragedie ca-n Apuseni, o sa auzim iar de OUG nu stiu care, de Ordinul Ministerului Transporturilro nu stiu care, de Hotarari si Ordonante care se bat cap in cap, va amintiti ca Ramona Manescu fosta Minsitra a Transporturilor cand cu Tragedia din Apuseni scria pe Facebook in seara tragediei in loc sa coordoneze operatiunile de salvare, asa cum preveda nu stiu care OUG....Apoi, mi-amintesc ca a urmat tragedia de pe lacul Siutghiol unde autoritatile cu Raed Arafat in frunte au actionat ca in Apuseni!
    De Colectiv nu mai comentez, au murit tinerii aia in spitalele romanesti cu zile!!
    Ce coordoneaza Raed Arafat asta!?
    Ca in caz de cutremur vor muri cine stie cati...la cum si cat e de pusa la punct Romania...spitale pregatite pentru astfel de situatii nu avem(cazul Colectiv a fost un dezastru privind nivelul de dotare al spitalelor), ambulante pregatite nu, medici nu...pentru CE si CINE raspunde Raed Arafat?!
  • +4 (6 voturi)    
    Arafat repeta figura de la Colectiv pana cand ? (Miercuri, 31 august 2016, 20:29)

    andreesanu [anonim]

    Iar se respinge ajutorul pentru ca nu-i de la SMURD ???,de ce ,pina cand este Arafat tolerat in jocul de-a salvarea ?.
    La Colectiv nu s-a permis ca alte ambulante sa preia accidentatii !!,acum un elicopter nu poate prelua accidentata pentru ca se asteapta sa se trezeasca Smurd !!.
    Joaca sau interesul lui Arafat face victime ,cine-l tolereaza pe acest individ ?
    • -2 (2 voturi)    
      SMURD e lux pe langa spitale (Joi, 1 septembrie 2016, 10:48)

      marian_ulise [utilizator] i-a raspuns lui andreesanu

      La colectiv au fost aproximativ 100 de arsi grav si au fost locuri pentru ei. Acum am avut un singur ars si a trebuit trimis in Bulgaria ca la noi nu s-a mai gasit nici un pat disponibil pentur ca s-au inchis prea multe sectii. Usor usor se face loc privatilor prind destramarea spitalelor si nimeni nu zice nimic. Denigrarea SMURD ar trebui sa inceteze daca vrem sa mai avem parte de servicii bune pe interventii. Israelul doreste sa faca la ei ce a facut Arafat la noi, deci nu cred ca ceea ce se face si s-a facut la SMURD este gresit.
      • 0 (0 voturi)    
        smurd... (Joi, 1 septembrie 2016, 18:45)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui marian_ulise

        nu inseamna arafat!...smurd e o institutie care mai devreme sau mai tarziu trebuia infintata oricum. Era doar o chestiune de timp pana la aparitia ei. Problema este alta in schimb, anume ca arafat vrea sa monopolizeze el tot!...Oricum, oamenii trebuie sa stie un lucru si anume ca aceasta institutie nu e alcatuita doar dintr-o singura persoana, adica arafat....aceasta institutie este formata din romani, multi romani, care sunt niste eroi anonimi....doar araboiul isi aroga si adjudeca fraudulos toate succesele si interventile acestor romani eroi pe cand pe de alta parte esecurile le atribuie intotdeauna altora inclusiv victimelor...
    • 0 (2 voturi)    
      Pana la urmatorul incident, si tot asa. (Joi, 1 septembrie 2016, 12:21)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui andreesanu

      Repeta tragedia din Apuseni. Si daca ne uitam in urma la tragedii, s-ar putea sa-l gasim pe Arafat si in Iliada lui Homer.

      Si in Apuseni au vrut sa plece doua elicoptre militare, state of the art, de la Campia Turzii, sa gaseasca epava. Dar in ultimul moment au primit comanda sa ramana la sol. Pare sa fie modus operandi pt Arafat, dar el minte in continuu ca nici usturoi n-a mancat...
      • 0 (0 voturi)    
        scuze, ti-am dat minus... (Joi, 1 septembrie 2016, 18:52)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

        din greseala...altfel, total de acord cu tine...
  • +2 (4 voturi)    
    Nu! Arafat să-și dea demisia, inclusiv din SMURD. (Joi, 1 septembrie 2016, 9:40)

    stos [utilizator]

    CAZ REAL:

    Ieri, 31.08.2016, în Pța. Unirii-cap de linie tramvai 32, a avut loc o accidentare, nu am fost de față, a unui copil cu vîrsta în jur de 10 ani. Eu am ajuns acolo, la 15:58, dar cetățeni prezenți, mi-au confirmat că accidentarea a avut loc mai devreme.
    La fața locului am găsit o motocicletă a serviciului SMURD, și un pompier-SMURD care aplicase primele măsuri de intervenție. A sosi și un echipah de poliție care a constatat că o femeie, între două vîrste, reclama faptul că nici-un taximetrist de la stația din zonă, nu a vrut să transporte copilul la cel mai apropiat spital.
    În acest timp, deși fusese apelat 112, nu a venit mași
    na de salvare. Prima salvare care mergea către zonă,
    am văzut-o din tramvai, la 16:22, vemind dinspre 11 iunie catre Pța. Unirii.
    Domnule Arafat, conduci în mod incompetent Serviciul Național pentru situații Urgență. Este cazul să-ți dai demisia.
  • -2 (2 voturi)    
    REPET! (Joi, 1 septembrie 2016, 13:42)

    hot news [utilizator]

    Tovarășe Băsescu, suntem pe cale s-o rezolvăm cu dușmanul dvs. personal Arafat.
    Cu stimă,
    Postacii consecvenți.
    • 0 (0 voturi)    
      daca cel de la conducerea smurd era... (Joi, 1 septembrie 2016, 18:50)

      press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      din intamplare un rus stabilit in Romania acum erai foc si para impotriva lui "no matter what", nu-i asa?!..


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică