Traian Basescu, doua reactii dupa atentatele teroriste din Paris: Inchiderea frontierelor UE si expulzarea migrantilor este solutia corecta

de Red. Stiri     HotNews.ro
Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 4:54 Actualitate | Esenţial

"In Europa avem o singura solutie: uniti fara rezerve impotriva islamismului terorist. Repatrierea imediata a celor care au invadat Europa in acest an, consolidarea si inchiderea frontierelor UE pentru migrantii musulmani printre care se strecoara grupari teroriste sunt o necesitate imediata", a scris Traian Basescu pe Facebook la cateva ore dupa atentatele din Paris, soldate cu peste 120 de morti.

"Sa scoatem in strada forte antiteroriste dupa ce zeci de cetateni europeni sunt ucisi cu cinism in inima UE nu este o dovada ca ne putem apara cetatenii impotriva flagelului terorist. OAMENI BUNI, intelegeti ca razboiul terorist s-a mutat pe teritoriul Uniunii Europene", a mai spus fostul presedintel.

Intr-o postare anterioara, legata tot de de atentatele din Paris, Traian Basescu a vorbit despre "politrucii europeni" si despre necesitatea ca Romania sa nu accepte cote de refugiati musulmani.

"Draga Stat Roman,
Te rog din suflet, oricit te-ar presa politrucii europeni, a caror demagogie o cunosc bine, nu accepta cote de refugiati musulmani.
Cota zero este solutia corecta.
Trebuie sa fim solidari cu statele UE la masuri inteligente, dar nu putem accepta solutii nerealiste.
Daca vrem o solutie realista, inchiderea frontierelor UE si expulzarea migrantilor este solutia corecta.
Dumnezeu sa-i odihneasca pe cei ucisi la Paris.
Va rog nu ma considerati un antieuropean, ci doar un roman care intelege bine si ce spune si ce se intampla".

Citeste si:



Citeste mai multe despre   









11220 vizualizari
  • -54 (98 voturi)    
    Primul demagog si politruc (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 5:21)

    SignorRossi [utilizator]

    sunteti dumneavoastra.
    • +18 (48 voturi)    
      Ola, ai mintea intunecata (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 8:14)

      leu romanesc [utilizator] i-a raspuns lui SignorRossi

      ... foarte tare, Sancho ...
    • -11 (25 voturi)    
      asa'i ! (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 11:32)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui SignorRossi

      jos basescu ! :)
    • +4 (14 voturi)    
      S-au activat trolii kremlinului (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 11:45)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui SignorRossi

      De unde rezulta ca in spatele acestor crime se afla kgb-istii lui putin? Cine sprijina Siria lui Assad? Cine are de profitat de pe urma acestor crime??? Cine a folosit crima si teroarea, in ultimii 500 de ani, impotriva statelor pasnice din jur pentru a le contropi?? Raspunsul e simplu. Rusia trebuie sa dispara. Occidentul ar trebui sa realizeze la un moment dat acest lucru.
    • -6 (16 voturi)    
      de acord (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 11:47)

      verdeata [utilizator] i-a raspuns lui SignorRossi

      un politruc, desi chiar el foloseste termenul contra altora. L-am votat in lipsa de altceva, dar este la fel ca toti politicienii care ne sugruma viitorul. Trebuie sa il ignoram chiar cand vine cu sugestii corecte. Nu inseamna ca daca are si pozitii corecte el este corect. Dimpotriva, este un necinstit evident.
      • +2 (2 voturi)    
        est un cinstit evident (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 19:32)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui verdeata

        verdeata
  • -43 (73 voturi)    
    total pe langa (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 6:07)

    athos64 [utilizator]

    Subtila analiza a d-lui Basescu...
    Cei care au fugit din Siria au acelasi dusman ca si cei care au murit ieri, sau se gasesc sub amenintare terorista in Paris sau in alta parte in Europa.
    • +40 (58 voturi)    
      Si totusi (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 6:47)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui athos64

      Acceptarea cotelor de imigranti nu e nimic altceva decat tragere de timp langa bomba cu fitilul aprins . Ar trebui umblat la altceva , la stins conflicte cu trupe pe pamant si la integrarea migrantilor . Adica interzis la moschei si obiceiuri straine in statele gazda . Miracolul american nu se poate repeta in secolul asta .
      • +35 (47 voturi)    
        Din pacate (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 8:32)

        leu romanesc [utilizator] i-a raspuns lui gamma

        Din pacate migrantii musulmani in general nu vor sa se integreze, aici este catch-ul ...
        Este greu de crezut, dar asta este realitatea. Vor sa traiasca ca un implant. Trist dar foarte adevarat. Un fenomen complicat care are extrem de multe fatete si care a adus acum o intreaga generatie de migranti musulmani intr-un derapaj lamentabil si extrem de letal.
      • +20 (22 voturi)    
        Hm (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 10:21)

        jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui gamma

        Miracolul American nu s-a facut cu indivizi din Orientul Mijlociu. Oamenii din Orientul Mijlociu n-au decat sa-si construiasca o America la ei in zona, e destul spatiu, se pot integra perfect acolo pe banii lor!
    • -26 (40 voturi)    
      i-ai verificat tu ? (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 8:04)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui athos64

      Ca sa vezi ca nici macar 1 din 1000 nu e terorist ?
      • +16 (22 voturi)    
        Penibil (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 10:23)

        jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

        Fa o vizita intr-un cartier periferic magrebian din Paris sau in Marsilia ca nu mai debitezi prostii marxiste!
      • +7 (9 voturi)    
        asa e frate ! :) (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 11:34)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

        sper ca i'ai numarat bine ...
        sa nu cumva sa fie unu la o suta, aaaa ?! :)
      • +1 (1 vot)    
        Pentru tine e ok ca civili au fost ucisi de (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 19:36)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

        teroristi?
    • +26 (46 voturi)    
      Serios? (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 8:24)

      leu romanesc [utilizator] i-a raspuns lui athos64

      Cei care au fugit din Siria ca la un semnal? Si care erau imbracati numai cu haine brand name, si care puneau si pun conditii unde vor sa mearga??? Nu vor decit in Germania sau Suedia ...De ce nu se duc in alte tari arabe? Eu stiu ca atunci cind iti este pusa viata in pericol fie din unui raboi, sau terorismului pleci in cea mai aproape zona de siguranta nu mai stai sa alegi
      • +2 (10 voturi)    
        aia cu haine de firma (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 11:36)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui leu romanesc

        nu erau teroristi. aia erau clasa medie, plecata la munca, adica refugiati economici.
        teroristii nu's asa de prosti sa bata la ochi.
    • +14 (20 voturi)    
      cei care vin europa (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 9:48)

      Irizat [anonim] i-a raspuns lui athos64

      nu sunt doar din siria. ce-i leaga pe toti "refugiatii" este religia: islamul. exact religia ucigasilor. religia pacii.
    • -9 (11 voturi)    
      subtil? (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 11:50)

      verdeata [utilizator] i-a raspuns lui athos64

      ce gasiti atat de subtil intr-o pozitie pe care o au sute de milioane de europeni? Sau, poate, suntem subtili toti cei care avem aceeasi parere? Eu am aceeasi convingere ca Bsescu in aceasta privinta, dar il detest din tot sufletul pentru cat rau ne-a facut. Sper sa dispara de pe firmamentul politic. Auzi colo, subtil!
      • +4 (6 voturi)    
        ... cred ca .... (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 17:04)

        cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui verdeata

        Daca Presedintele Basescu ti-a facut rau, cred ca o cam meritai.
  • +20 (40 voturi)    
    bine, base (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 7:38)

    chiuariu [utilizator]

    ai si tu pacatele tale, dar uneori le mai nimeresti.
    • -18 (28 voturi)    
      Esti varza (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 11:19)

      scipione [utilizator] i-a raspuns lui chiuariu

      Base alerga dupa voturi in tara dupa tragedia din Colectiv a aparut dupa 5 zile in presa...iar in EZ
      la articolele sale daca punctezi negativ nu iti apare articolul....Atentatori erau francezi de religie musulmana...declaratia lui Basescu daca o facea acum 2 zile in Franta era arestat .....Problema este extrem de delicata in Franta mai ales ca sunt alegeri
      peste 1 sau 2 saptamini...iar extrema dreapta va profita din plin astia sunt prieteni cu Putin....Prima solutie legea martiala pentru detinerea de arme si explozibil....inconjurat fiecare locuinta cartier si perchezitii ca pe timpul lui bunica cum a fost la noi si dupa al doilea razboi mondial...Intii trebuie sa
      dispara armele pe care le detinsi dupa se trece la expulzarea celor implicati cu familii si rude cu tot.Basescu alerga dupa voturi in cecalitate face el declaratii acum 7-8 luni spunea ca este pensionar si are grija de nepoti ce fariseu.
      • +13 (19 voturi)    
        varza...si capra. (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 11:49)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui scipione

        base zice impotriva imigratiei musulmane de la inceputul valului care invadeaza ioropa.
        daca legi iesirea asta de colectiv, esti nu varza, esti pulbere...
        si'a mai zis base ca nu este impotriva primirii de imigranti, dar luati caz cu caz, in masura in care sunt cu adevarat in pericol si in masura posibilitatilor noastre.
        base ramane singura voce lucida ce se mai aude in ro, taman pt. ca nu mai asteapta castiguri personale, nu va mai candideaza.
        kerr klauz stie si el, ba, la inceput a vorbit tot limba lui base, numai ca, a fost chemat la ordine d epoltirucii ioropeni, de merkeli si junkeri.
        ma uitam azi la hollande. s'a mai implinit de cand e presh (ca si dottore sau general groapa).
        daca pt. aia de au tras pe strazi din kaljnickoave, nu e chiar prea vinovat, pt, ce s'a intamplat la stadion e vina. sa. un eveniment franco gernan, care aduna atata lume...cum drac au intrat aia cu explozibile pana in apropierea de stadion ?!
        jindarii nostril au intor spre Ploiesti 20 de autobuze cu suporteri, doi km inanite de stadion, numai ca unii se comportau haotic, la betie.

        ce s'a intamplat la stade de france e spre jena guvernului. pt. asta, Hollande ar trebui sa plece !
      • +1 (1 vot)    
        Asa e (Duminică, 15 noiembrie 2015, 1:19)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui scipione

        aici habar nu au cine sponsoriZeaza ca partide precum FNul lui Le Pen.

        Postaci neinformati.

        basescu vrea sa intre puternic la alegeri si eu cred ca are parte' de 14 - 25% pe cartea asta fara mare efort.

        Dar la ce ii foloseste? Nu inteleg
        • 0 (0 voturi)    
          tipare (Duminică, 15 noiembrie 2015, 11:06)

          Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

          de ce credeti ca ar trebui sa-i foloseasca personal la ceva....?
          Basescu este patriot, va place , nu va place....
          • +1 (1 vot)    
            Ciudat (Duminică, 15 noiembrie 2015, 13:03)

            VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

            Eu nu cred ca Basescu este patriot si cred ca deja ne-a demostrat asta.

            Ati votat Udrea presedinte?
  • -12 (32 voturi)    
    Nici vorba! (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 8:09)

    Halvatek [utilizator]

    Atacatorii nu erau migranti, ci cetateni francezi; ca sa faci " curat" trebuie expulzati toti strainii de neam, ori asa ceva este imposibil
    • +8 (20 voturi)    
      Unii au reusit (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 9:15)

      feisbuk [utilizator] i-a raspuns lui Halvatek

      Era dupa 1933.




      Trebuie putina vointa.
      • -2 (8 voturi)    
        In astfel de ocazii (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 12:06)

        istoriograf [utilizator] i-a raspuns lui feisbuk

        ...ies la lumina nostalgici ai nazismului, ca tine si ca cei care ti-au dat plusuri.
    • +9 (15 voturi)    
      @Halvatek (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 9:17)

      Observator roman [utilizator] i-a raspuns lui Halvatek

      Ca erau cetateni francezi ramane de stabilit, de unde certitudinea ta?
    • +22 (28 voturi)    
      Da?? Si cum au devenit cetateni francezi? (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 9:24)

      mircea_cjn [utilizator] i-a raspuns lui Halvatek

      Intr-adevar, sunt musulmani rezidenti in Franta, cetateni francezi. Rezultatul musulmanizarii se vede acum.

      Asa. Si daca mai vin alte milioane de musulmani - care sa se transforme in cetateni francezi, germani, unguri, români etc va fi mai bine?

      Oricum ai lua-o, oricum ai analiza-o , linia comuna a acestor crime are un singur nume: musulmani.
      • -4 (8 voturi)    
        Gresit (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 11:28)

        scipione [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

        Numitorul comun sunt armele...de unde au arme astia.....se vind cumva la piata ...nu au serie si numar armele ale kalasnicov....dinamita si grenadele se cumpara de la Mall....? De acolo se incepe nu cu expulzarile in masa pe ce criterii caci in Franta sunt milioane de musulmani.Sunteti varza
        fara arme teroristi erau anihilati si ucisi rapid de multime si politie,servici,armata....Asfel cu declaratii de genul asta presedintele Frantei ar fi declasat un razboi civil cu mii de mortii nu cu sute....Basescu este un inconstient un batrin senil....De ce nu a expulzat romi din tara noastra cit a fost presedinte sau pe bugetari spagari,
        care omoara oameni in tara indirect.
        • +1 (3 voturi)    
          pai... (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 14:48)

          gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui scipione

          de un razboi civil n-or sa puna da', poate pun de-o reeditare a Noptii Sfantului Batolomeu in varianta contemporana...
    • +24 (32 voturi)    
      "Cetateni francezi"... (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 9:33)

      AKM [utilizator] i-a raspuns lui Halvatek

      ...dar de origine araba sau africana. Au omorat oameni nevinovati racnind "allahu akbar". Asta este dovada ca nu pot fi niciodata integrati in Europa.
      Si ei sau parintii/bunicii lor au fost "refugiati". La fel vor proceda si actualii "refugiati", sau urmasii lor daca vor ramane prin Europa. Basescu are dreptate: AFARA cu ei din Europa, DEPORTAREA lor in tarile de origine este singura solutie. Altfel Europa se va transforma in rau...Asta e "cultura" lor, cea cu care vor sa contribuie in Europa.
      • +7 (9 voturi)    
        Expulzarea (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 10:07)

        Rogue [utilizator] i-a raspuns lui AKM

        Expulzarea tuturor nu este normala si nu mai este posibila unii fiind deja cetateni ai acelor state dar macar sa nu se mai tolereze extremistii, sa fie arestati si/sau expulzati cei care nu au inca cetatenie.

        Toleranta inconstienta a fenomenelor extremiste, cand ele vin de la imigranti sau minoritati, derivata din multiculturalism si corectitudine politica aici este problema. Sunt tari unde autoritatile nu au avut curajul sa actioneze cand legea a fost incalcata doar pt. ca cei acuzati erau minoritari (UK).
    • +13 (15 voturi)    
      Radicalizarea copiilor imigrantilor (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 9:37)

      Rogue [utilizator] i-a raspuns lui Halvatek

      Poate ca nu erau refugiati dar este aprope sigur ca erau copiii unor "refugiati". Din pacate cam peste tot noile generatii foarte din copii imigrantilor sunt mai extremisti decat parintii lor multiculturalismul si corectitudinea politica favorizand proliferarea extremismului:

      Tino Sanandaji, cercetător la Stockholm School of Economics:

      ""fantezia Suediei, conform căreia socializarea corectă a imigranţilor şi a copiilor acestora îi va determina să se integreze, nu a funcţionat", în condiţiile în care "marea parte a celei de-a doua generaţii locuieşte în ghetouri asistate social".
      Majoritatea celor acuzaţi de jaf, crimă sau viol sunt imigranţi de prima sau a doua generaţie"

      Danemarca:
      Back then (2006) it was 37 per cent., who prayed daily five times or more. Now 50 per cent are praying five times a day or more. Similarly, an increasing proportion – 77 per cent. – think that the Quran’s instructions must be applied fully against 62 per cent. in 2006. Finally, there are also some who believe that Muslim girls from adolescence should cover themselves with headscarves.“

      "A growing minority of young Muslims are inspired by political Islam and feel they have less in common with non-Muslims than their parents do, a survey reveals today. The poll, carried out for the conservative-leaning Policy Exchange thinktank, found support for Sharia law, Islamic schools and wearing the veil in public is significantly stronger among young Muslims than their parents."
  • +35 (47 voturi)    
    REALISM (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 9:15)

    Observator roman [utilizator]

    Da, reactia lui Traian Basescu este cea CORECTA!
    Il creditez ca stie ce spune cand vorbeste despre „politrucii europeni”: in numele asa numitei „corectitudini politice” acestia (Junkers & Co) iau decizii cu impact catastrofal, fara ca macar sa realizeze grozaviile pe care le petrece incompetenta lor.

    De unde vine instinctul corect al lui Basescu?
    Poate din imprejurarea ca are la baza o meserie adevarata, n-a „invartit hartii” toata viata ca politicienii de meserie...

    Din pacate se poate constata ca politica „pupatului in bot” a gruparilor cu potential terorist n-a ajutat deloc, iar Franta e cea care o constata pe pielea ei. Ajuta cu ceva admiterea pe teritoriile nationale a sute de mii, in viitor chiar 1-2 milioane de straini, in majoritate cu stil de viata tota diferit de cel european? Chiar ar putea spune cineva fara sa fie ipocrit ca ajuta securitatii noastre? Ajuta „integrarii multiculturale”? Daca raspunde DA fara sa fie ipocrit inseamna ca e deficient mintal...

    [Cum se pregateste Germania de primirea asa-zisilor „sirieni”? Nu, nu e o gluma: citeam ieri ca a tradus in limba araba... Constitutia Germaniei!!!]
    • -11 (13 voturi)    
      Basescu (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 11:35)

      scipione [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

      Cunoaste foarte bine caci a fost comandat de nava si ducea din Romania arme in tarile arabe si venea cu petrol de acolo....Romania vindea arme catre tarile arabe inainte de 1990 binenteles contractele lui Ceausescu iar Basescu lucra pentru regim in prima linie....asfel facindu-si bine meseria a fost recompensat cu curse in vest de unde cumpara blugi
      Levis si Lee si casetofoane si facea si el un ban....
      Nu intimplator declara ca avea in 1990 1 milion de $.
      Oare a respectat legea in acea perioada pina in 1990 avea El dreptul moral sa fie presedinte.
  • +23 (31 voturi)    
    AVEM DOUA OPTIUNI (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 9:27)

    arheopterix [utilizator]

    1- Solutia radical : Modificarea constitutiilor Europene in sensul ca nu poti fi cetatean al tarii respective daca nu accepti valorile culturii si istoriei europene (pina la amanunte -de ex valul )Expulzarea celor care incurajeaza (fie si verbal )terorismul (cu familie cu tot ) si blocarea accesului valului de migratori , pina la clarificarea situatiei 2- cocolosirea situatiei cu costuri incalculabile pentru noi dar mai ales pentru copii nostril . Inca odata Base e genial !
  • +15 (19 voturi)    
    Bravo! (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 10:04)

    lampert36@gmail.com [utilizator]

    Bravo, Băssescu! Nu te-am iubit niciodată, dar acum îmi placi!
  • +14 (18 voturi)    
    APELUL LUI BASESCU - URGENTA DE "112" (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 10:43)

    Susufler0 [utilizator]

    Daca DNA a raportat ca in 2015 a trimis in judecata 1138 de persoane si totodata a anuntat ca rata de condamnare a celor trimisi in judecata pana acum, (deci de la infiintare si pana in prezent), este de 90%, putem considera (pastrand proportiile achitarilor si pt viitor, pt a fi mai usoara demonstratia), ca 114 persoane achitate in viitor suna un pic ingrijorator. Asta nu inseamna ca DNA trebuie desfiintat, el fiind singurul mijloc de lupta eficienta impotriva coruptiei ci ca trebuie sa devina tot mai bun, pt a reduce procentul de achitari. Nu acelasi lucru se poate spune in problema migrantilor. In aceasta chestiune exista alternativa spre deosebire de problema luptei anti coruptie. In problema migrantilor care navalesc in Europa, fiecare nou venit reprezinta un potential atentator, fie direct la viata semenilor sai europeni, fie la bunastarea, cultura si linistea Europei.Singura sansa de a reduce aceste pericole ce pasc continentul nostru datorita "ocuparii" lui de catre populatii musulmane este de a opri exodul acestora. Traian Basescu are inca odata dreptate in aceasta privinta.Europa trebuie sa fie unita pt a se apara de migranti, nu pt a se "solidariza" in a-i primi cu bratele deschise. Cred ca gresesc cei care il considera pe Basescu populist si politicianist pt ca, la nici cateva ore de la atentate, s-a apucat sa critice politicile si politicienii favorabili migratiei. Atentatorii ne-au demonstrat , prin ceea ce au facut, ca nu este asa. Basescu nu cred ca si-a dorit vreodata sa fie port drapelul alternativei "fara migranti in Europa" . Aceasta politica in Romania nu este si nu trebuie sa fie apanajul omului politic Basescu. De aceea, inca de la inceput l-a sfatuit pe Iohannis sa se opuna oricarui fel de cota privind pe migranti. Acum, mai mult ca oricand, cred camesajul lui Basescu trebuie sa fie preluat de toti ceilalti politicieni responsabili. Inainte de a fi in Europa, romanii sunt in Romania !
  • +17 (23 voturi)    
    deci... (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 10:49)

    liviu_ [utilizator]

    nu l-am putut suferi pe base... am votat pt demiterea lui...
    bine a venit ponta in loc ceea ce m-a facut din start sa regret decizia... DAR
    este singurul (fost) presedinte care are curaju sa spuna lucrurilor pe nume!
    DA asta e solutia !!!
    corectitudinea politica NU MAI TINE !!!
    au atacat publicatia de umor ca l-au desenat pe mohamed... presa (mondiala) s-a autocenzurat!... urmarea... inca un atentat la 1-2 ani distanta!
    ideea cu obrazu celelalt NU MERGE !!!
    daca Europa (si franta in special) nu se trezeste... vom disparea ca uyniune... ne vor dezbina ! nu vom mai avea curaj sa mergem pe strada!
    ue (Merkel si hoollan in special) TREBUIE sa se trezeasca si sa ia MASURI !!!
  • -13 (19 voturi)    
    Corect (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 10:58)

    Qwertz [utilizator]

    Total de acord cu Base, dar cu amendamentul ca Romania sa fie expulzata din UE si sa fie in afara granitelor inchise. Eventual ungurii sa construiasca un gard si la granita cu Romania. Accesul romanilor in UE sa fie la fel ca inainte de anii 2000.
  • +17 (19 voturi)    
    Paris (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 11:01)

    MarianPaun [anonim]

    Musulmanilor din Australia, care doresc sa traiasca dupa legile islamice li s-a pus in vedere sa paraseasca aceasta tara, in contextul in care guvernul a tintit radicalismul intr-o incercare de a decapita potentiale tentative de atac terorist.

    Citat:
    "IMMIGRANTS, NOT AUSTRALIANS, MUST ADAPT. Take It Or Leave It. I am tired of this nation worrying about whether we are offending some individual or their culture. Since the terrorist attacks on Bali , we have experienced a surge in patriotism by the majority of Australians.

    "IMIGRANTII SI NU AUSTRALIENII TREBUIE SA SE ADAPTEZE. Asta e, va convine sau nu. Sunt satul de ingrijorarea acestei natiuni in privinta ofensarii unor indivizi sau a culturii acestora. De la atacul terorist din Bali incoace suntem martorii unui val de patriotism venit din partea majoritatii australienilor.

    Aceasta cultura s-a creat in peste doua secole de zbateri, incercari si victorii a milioane de barbati si femei in cautarea libertatii.

    Vorbim mai cu seama ENGLEZA, nu spaniola, libaneza, araba, chineza, japoneza, sau orice alta limba. In consecinta, daca doriti sa fiti parte a acestei societati, invatati limba!

    Majoritatea australienilor cred in Dumnezeu. Asta nu e vreo aripa crestina de dreapta sau o presiune politica, ci un fapt, intrucat barbati si femei de credinta crestina, pe principii crestine, au fondat aceasta natiune, ceea ce este clar documentat. E cu siguranta adecvat a se afisa asta pe peretii scolilor noastre. Daca Dumnezeu este o ofensa pentru voi, va sugerez sa considerati o alta parte a lumii ca fiind casa voastra, intrucat Dumnezeu este parte a culturii noastre.

    Vom accepta credintele voastre fara a va intreba de ce. Tot ce va cerem este sa o acceptati pe a noastra si sa traiti cu noi in ar moni e si bucurie pasnica.

    Aceasta este PATRIA NOASTRA, PAMANTUL NOSTRU si STILUL NOSTRU DE VIATA si va vom permite orice oportunitate pentru a va bucura de toate acestea. Dar imediat ce incetati a va mai plange, vaita si ingrozi de St
  • +12 (16 voturi)    
    Din nefericire (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 11:12)

    zarzarea [utilizator]

    ce se intampla acum in Europa va avea bataie pe termen lung; consecintele le vom vedea in 20-30 de ani. Oglinda a ceea ce se va intampla in 20-30 de ani o vedem acum in Franta, Franta unde au crescut acesti copii musulmani in ura si in deznadejde, unde, frustrarile emigrantilor s-au transmis copiilor acestora, carora nu le trebuie decat o scanteie pentru a se transforma in antentatori sinucigasi.
    Nu cred ca atentatul de acum nu are negatura cu cel anterior. Cred ca este ceva concertat, legat, complicat.
    Din pacate, europenii vor fi depasiti oricand de astfel de evenimente, mai ales ca, din punctul de vedere al mentalitatilor, europenii nu vor fi niciodata in masura sa-i accepte pe acesti oameni, dincolo de mila si amabilitate temporare.
    De ce Dumnezeu credeti ca americanii isi vad de treaba lor, si deja nu mai sunt interesati de astfel de implicari?
  • +11 (17 voturi)    
    ! (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 11:44)

    VasilescuA [utilizator]

    Place sau nu, Basescu are din nou dreptate. De altfel, cand, de cand nu mai e presedinte, cel putin, nu a zis-o p-aia dreapta ?
  • +8 (16 voturi)    
    reactie rapida (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 12:50)

    LiliL [utilizator]

    Base a fost primul care a reactionat si a postat un mesaj. Am asteptat zadarnic un comunicat oficial al presedintiei, si cind a venit, cu mare intirziere, a parut ca e predica unui popa fara har.
    Chiar daca nu impartasesc opinia fostului presedinte, mesajul lui mi-a ridicat un semn de intrebare ; si un mic sentiment de confort ca exista un politician caruia ii pasa.
    • 0 (2 voturi)    
      Chiar asa (Duminică, 15 noiembrie 2015, 1:10)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui LiliL

      De ce ii pasa fostului presedinte?
      Pe bune daca inteleg cu ce il ajuta rolul asta.
      • -1 (1 vot)    
        patriotism (Duminică, 15 noiembrie 2015, 11:12)

        Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

        daca nu intelegi ca exista si comandamente patriotice.... nu pecuniare, mai bine te lasi de gandit....

        patriotic este un cuvand demodat in societatea romaneasca, stiu...

        dar mie imi place si de aceea imi place si Basescu
        • +1 (1 vot)    
          Va inselati (Duminică, 15 noiembrie 2015, 13:06)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

          atunci Vadim era cel mai mare patriot.

          Cineva care a creat si ocrotit structuri mafiote, care a inlesnit ca aceste mafii sa se infiltreze in institutiile statului nu are cum sa fie patriot.

          Sigur, credeti ce doriti, macar atat avem zilele astea.
  • -6 (20 voturi)    
    Teroristii din Paris omoara si refugiatii!! (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 14:35)

    bogi [utilizator]

    In ce hal a ajuns Basescu, incredibil.

    Teroristii din Paris sunt cei care omoara refugiatii sirieni si din cauza carora exista emigratia asta in Europa. Este ridicol sa ii pui in aceeasi oala pentru ca sunt musulmani.

    Mai mult, este foarte probabil ca respectivii teroristi sa fie de fapt francezi de origine magrebiana si sa nu aiba nicio legatura cu Orientul, ci cu Africa.

    Este o rusine ca un om care a fost odata presedinte se catara pe cadavre exploatand o tema in halul asta.
    • -7 (17 voturi)    
      Poate parea ciudat (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 14:55)

      roadrunner2n [utilizator] i-a raspuns lui bogi

      ce declaratii face Basescu in ultima vreme insa chiar cred ca e doar calcul politic pentru el. Stie ca si-a pierdut multi dintre sustinatorii de conjunctura (aia care in mod traditional si-ar taia o mana decat sa voteze PSD, myself included :D) asa ca marseaza cu declaratii aiuristice dar care prind bine la extremisti si nationalisti.
    • 0 (2 voturi)    
      este (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 23:35)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui bogi

      absolut ridicol sa fii atit de prost incit sa nu vezi adevarul. Iar asta cu maghrebienii care nu au legatura cu orientul mijlociu, e de-a dreptul delirant.
    • 0 (4 voturi)    
      Corect (Duminică, 15 noiembrie 2015, 1:08)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui bogi

      Exact.la asta ma gandeam si eu.
      Noul Vadim.
  • -1 (1 vot)    
    stratgic si operational (Duminică, 15 noiembrie 2015, 11:01)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    a mai sustinut si unificarea serviciilor de intelligence din Europa.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică