Fapte, informatii brute si cateva semne de intrebare intr-un dosar de mare coruptie. Cat si cand a stiut presedintele Basescu

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 16 decembrie 2014, 15:21 Actualitate | Esenţial

Alina Bica (imbracata in negru) si Elena Udrea
Foto: joscenzura2014.wordpress.com
Cronologia faptelor in dosarul retrocedarilor indica o serie de coincidente stranii si ridica un mare semn de intrebare legitim: cat si ce stia presedintele Basescu in legatura cu implicarea Alinei Bica in dosarul Despagubirilor? Daca nu stia nimic, de ce n-a fost informat de servicii. Daca serviciile l-au informat, cat si cand a stiut. Si din nou: de ce a numit-o pe Alina Bica la sefia DIICOT, mai ales ca, asa cum stim deja azi, prietenia ei cu politicienii era de notorietate.  
  • Fosta sefa DIICOT, Alina Bica, a fost trimisa in judecata, luni, 15 decembrie, in dosarul Despagubirilor, insa cazul merita o mica reconstituire jurnalistica in momentele lui esentiale.
Cele mai importante momente de la numirea Alinei Bica in functia de procuror sef DIICOT la trimiterea sa in judecata sub acuzatia de abuz in serviciu in dosarul Despagubirilor:
  • 15 martie 2011. Are loc sedinta la Agentia Natioala a Restituirilor in care se aproba, potrivit rechizitoriului DNA, raportul supraevaluat privind despagubirile acordate in cazul unui teren in zona Plumbuita. Alina Bica era secretar de stat la Ministerul Justitiei si reprezentanta ministerului in cadrul Comisiei Centrale de despagubiri.
  • 12 martie 2013. Presedintele Traian Basescu critica, intr-un interviu pentru Digi24, procedura concursului solicitata de Comisia  Europeana si declansata de ministrul Justitiei de atunci, Mona Pivniceru, pe motiv ca procedura interna ar fi suficienta: "Eu pot sa va spun ca nu sunt de acord cu ce a cerut Comisia Europeana, cu acest concurs, cu selectie, cu (...) Acest filtru era suficient: un ministru al Justitiei care trebuie sa-si asume desemnarea unui om de buna calitate, profesional si moral. CSM? Pai cine ii cunoaste mai bine pe procurori decat CSM? La randu-mi, eu privesc optiunea ministrului, privesc raportul CSM si avizul CSM si imi iau informatiile din toate zonele din care pot culege informatii despre un om care trebuie sa-l numesti procuror general al Romaniei sau procuror-sef DNA sau procuror-sef DIICOT."
  • Traian Basescu a persiflat atunci unul din numele vehiculate la sefia DIICOT, Codrut Olaru: "Cum poti sa caracterizezi mai bine un procuror decat uitandu-te ce rechizitorii a facut, care au fost finalizate cu condamnari in instanta, cate rateuri a avut? Ca asa, sa vii cu un baiat frumos care miroase a stiu eu ce, a Dior e usor. si spui: uite ce frumos! Vreau sa vad ce dosare ai, ce experienta profesionala ai". 
  • Victor Ponta si Traian Basescu, la sedinta solemna din Parlament
    Foto: Agerpres
    15 mai 2013. Traian Basescu si Victor Ponta ajung la un acord pe numele viitorilor procurori sefi. Presedintele Basescu anunta ca a semnat decretele celor sase noi procurori sefi, printre ei si Alina Bica. Culmea ironiei, in aceeasi seara presedintele Basescu anunta ca a promulgat si noua lege de accelerare a restituirii proprietatilor. Grupul de oameni de afaceri format inclusiv din Cocos, la vremea respectiva sotul Elenei Udrea, prietena Alinei Bica, a operat pe vechea lege. 
  • 15 mai 2013. Cativa ziaristi critica trocul Basescu - Ponta pe numirea procurorilor sefi. Am avertizat inca de atunci in textul "Liniste. Incepe coabitarea in trei": "Ne-am procopsit apoi cu procurori sefi care merg la fitnes si la coafor cu politicieni. Unii au contrasemnat deciziile unor politicieni in calitate de secretar de stat pe vremea guvernului Boc, deci reprezinta o buna garantie ca nu se vor ancheta vreodata singuri."
  • 15 mai 2013. Jurnalista Sorina Matei scrie pe blogul ei despre trocul pe procurori "Cand nu mai alegi pentru tara, ai obligatia sa demisionezi": Cand stii, vrei sa pui si pui in functii cheie pentru Justitia din Romania oameni care au blocat cu intentie dosare extrem de importante, oameni care au stat cu infractorii la masa, oameni care au comis ilegalitati pe banda rulanta, oameni suspectati ca au si tras la Revolutie, aici ce mai ai de zis? Cand nu te forteaza nimeni si nimic pe lumea asta, nici exteriorul, nici interiorul, nici USL, nici Ponta si ii faci cadou de buna voie, pentru ca asa vrei doar tu, Elenei Udrea tot DIICOT-ul cu funda rosie, de ce o faci?"
  • 16 mai 2013. In textul Mic raport pentru uzul unor ambasade am scris urmatoarele: "Sa zicem ca, luand prin surprindere pe toata lumea, doamna Udrea doreste sa fie anchetata gruparea Bittner-Petrache, despre care actualul presedinte Traian Basescu zicea in campania din 2004 (ce vremuri) ca face parte din mafia personala a lui Adrian Nastase. Ce-ar trebui sa faca doamna Bica, noua sefa de la crima organizata? Sa se execute pe loc? Chiar daca merge cu doamna Udrea la fitness, impart acelasi coafor si sunt bune prietene, chiar daca ii datoreaza saltul in cariera, credeti ca rolul unui procuror sef este sa indeplineasca fanteziile politicienilor?"
  • 28 mai 2013. La doua saptamani dupa numirea Alinei Bica in fruntea DIICOT, Oficiul National pentru Combaterea Spalarii Banilor transmite DIICOT tranzactiile financiare din dosarul Despagubirilor, in care si Alina Bica fusese implicata. (potrivit rechizitoriului DNA)
  • 14 iunie 2013. Alina Bica ar fi primit un teren la Snagov drept spaga de la familia Cocos prin interpusi. Fosta sefa a DIICOT ar fi primit, "fara a plati contravaloarea, o cota parte dintr-un teren situat la Snagov, in suprafata de 4.425 de metri patrati, apartinand numitei Chiriac Olguta", tranzactia imobiliara fiind facuta prin interpusi, conform documentului citat. Olguta Chiriac este fosta sotie a lui Dorin Cocos si mama lui Alin Cocos, precizeaza procurorii in ordonanta.
  • Elena Udrea si Dorin Cocos
    Foto: ph-online.ro
    10 iunie 2013. Elena Udrea anunta divortul de Dorin Cocos intr-un text publicat in Evenimentul Zilei: "Dupa 10 ani, casatoria noastra a luat sfarsit astazi, 10.06.2013, in mod amiabil si in fata notarului. Decizia de a ne desparti vine dupa o analiza indelungata si profunda a relatiei noastre si a optiunilor de viitor a fiecaruia dintre noi. Faptul ca avem cariere atat de diferite si, in cazul nostru, chiar incompatibile, unul politica, altul afaceri, ne-a privat de timpul petrecut impreuna necesar relatiei si a supus casatoria unor presiuni din exterior care au afectat-o iremediabil. De astazi, mergem pe drumuri separate, dar pastram prietenia si parteneriatul solid construite in ultimii 15 ani, ramanand in cele mai bune relatii."
  • 11 decembrie 2013. Potrivit rechizitoriului DNA, Sectia de combatere a coruptiei s-a sesizat din oficiu "cu privire la savarsirea infractiunilor de cumparare de influenta, prev. de art. 61 complicitate la infractiunea de cumparare de influenta, prev. de art. 26 C. pen. raportat la art. 61 alin. 1 din Legea 78/2000, complicitate la infractiunea de cumparare de influenta in forma continuata, prev. de art. 26 C. pen. raportat la art. 61 alin. 1 din Legea 78/2000 si permiterea accesului unor persoane neautorizate la informatii ce nu sunt destinate publicitatii, prev. de art. 12 alin.1 lit. b Legea 78/2000". Deci acesta este momentul cand, teoretic, seful statul ar fi trebuie sa stie ca Alina Bica, seful DIICOT, este vizata intr-un dosar penal: decembrie 2013.
  • 13 decembrie 2013. In toate iesirile publice, Traian Basescu a laudat activitatea DIICOT, desi oamenii din sistem se plang de ineficienta institutiei si de faptul ca o serie de sesizari importante raman nelucrate. La doua zile dupa ce DNA deschide dosarul Despagubirilor, in care e vizata si sefa DIICOT, Traian Basescu o lauda pe Alina Bica ca ar fi "procuror onest". Intr-un interviu acordat B1 TV pe data de 13 decembrie 2013, Basescu afirma: "Justitia poate sa lupte atata timp cat nu se va modifica cadrul legal. Daca tu, Parlament, ii iei instrumentele prin modificarea legilor, atunci cum sa-si facatreaba? Ati vazut vreo reactie de la dl Nitu? Eu zic "bogdaproste" ca DIICOT si DNA sunt asigurate cu procurori onesti." 
  • Incepand din februarie 2014 pana in mai 2014 in acest dosar DNA efectueaza o serie de investigatii si acte de urmarire penala. Era informat seful statului ca Alina Bica este vizata de o ancheta DNA? 
  • 28 octombrie 2014. Cu doua zile inainte de aparitia fotografiilor care o infatiseaza pe Elena Udrea si Alina Bica suprinse impreuna la cumparaturi la Paris, Traian Basescu lauda din nou activitatea DIICOT. Intr-un interviu pentru Adevarul, seful statului afirma: "DNA a devenit echidistant politic, apolitic odata cu numirea lui Daniel Morar. Eu am convingerea ca isi va mentine acest spirit daca nu se vor face interventii brutale. Nu doar DNA, ci si DIICOT. Cand ati mai vazut grupari ale mafiei tiganesti, ale diversilor oameni de afaceri care pareau intangibili? 
  • 16 octombrie 2014. Intr-un interviu pentru HotNews.ro, intrebata daca este de acord cu confiscarea extinsa, in caz ca Dorin Cocos ar fi condamnat in dosarul Mirosoft, Elena Udrea raspunde: "Elena Udrea: In principiu sint de acord cu confiscarea extinsa. Nu este cazul, pentru ca bunurile pe care le-am obtinut la partaj sint bunuri care erau dobandite fie inaintea casatoriei, fie in perioada 2005-2006 maxim 2007. Si asta se poate vedea pe declaratia de avere." Nu este deloc clar de ce partajul a vizat aceasta perioada, avand in vedere ca Elena Udrea a fost casatorita cu Dorin Cocos din decembrie 2003 pana in iunie 2013.
  • 30 octombrie 2014. Pe site-ul joscenzura2014.wordpress.com au aparut mai multe fotografii cu Elena Udrea si Alina Bica, procurorul sef DIICOT. Textul care insoteste aceste imagini sustine ca Udrea si Bica au fost suprinse in februarie 2014, la Paris, intr-o vizita privata. Traian Basescu acuza serviciile secrete ca se implica in campanie si anunta ca va convoca conducerea serviciilor dupa primul tur. Basescu mai sustine ca fotografiile cu Elena Udrea si sefa DIICOT, Alina Bica, la Paris au fost realizate si cu sprijinul serviciilor secrete franceze, a afirmat, joi, presedintele Traian Basescu. "Este clar ca serviciile secrete s-au implicat in campania electorala. Este clar ca au fost lucruri in neregula", a spus Basescu la un pot de televiziune.
  • 31 octombrie 2014. Presedintele Traian Basescu cere serviciilor secrete sa ii spuna "in cateva zile cine a efectuat filajul in cazul Elenei Udrea si al procurorului sef al DIICOT, Alina Bica". "Cineva a facut acest filaj, suntem de acord amandoi ca nu e vorba de paparazzi, care ar fi exploatat pozele peste noapte (...) Daca nu e filaj romanesc, la puterea pe care o aveti, imi spuneti in cateva zile a cui e (...) Eu am cerut un final la aceasta problema publica, cine a facut supravegherea procurorului sef DIICOT si a unui parlamentar roman la Paris ", a afirmat seful statului la Realitatea TV.  Ori seful statului nu era inca informat la data respectiva in legatura cu ancheta in dosarul Despagubirilor, ori stia de dosar si o apara pe Alina Bica. In ambele cazuri, situatia este inacceptabila. 
  • Alina Bica
    Foto: Agerpres
    20 noiembrie 2014. DNA anunta retinerea Alinei Bica in dosarul Despagubirilor. O luna mai tarziu, Pe 15 decembrie, Alina Bica este trimisa in judecata in stare de arest preventiv, alaturi de  Crinuta Dumitrean, fost presedinte ANRP si presedinta Comisiei Centrale de Despagubiri, Sergiu Diacomatu, fost  vicepresedinte ANRP, deputatul PNL Catalin Teodorescu, Remus Baciu, condamnat definitiv la pedeapsa de 5 ani pentru coruptie in alta cauza, Oana Vasilescu, jurist, sef birou in cadrul Ministerului Justitiei la data comiterii faptelor, Dragos Bogdan, fost vicepresedinte ANAF si Lacramioara Alexandru. Prejudiciul in acest dosar calculat de procurori se ridica la 61 de milioane de euro. 
  • 21 noiembrie. Apare informatia ca fostul sot al Elenei Udrea, Dorin Cocos, ar fi primit 10 milioane de euro pentru sprijinul pe care i l-ar fi acordat omului de afaceri Gheorghe Stelian pentru a obtine despagubirile de la ANRP.  
  • 5 decembrie 2014. Elena Udrea declara, intr-un interviu pentru EVZ, ca a sesizat ca a sesizat in interiorul partidului ce se intampla la ANRP inca de cand partidul se afla la guvernare. Ziarul  atrage atentia din primele randuri asupra unei declaratii facute de Udrea in timpul interviului:  "Dar pot iesi acum sa spun foarte multe lucruri pe care unii par ca nu si le amintesc ori cred ca eu le-am uitat". Fragment din interviu: "Am spus de multe ori colegilor despre ce auzeam ca ar face aceasta doamna in functia pe care o ocupa la ANRP, dar, neavand altceva decat vorbe, a ramas ca in gara. In plus, cand s-a facut reimpartirea functiilor ocupate pe criterii politice, dupa plecarea PSD de la guvernare, m-am opus ca PDL-ul sa preia conducerea Agentiei, stiind ce potential de scandaluri are. Eram in decembrie 2009, in Salonul Alb de la Guvern. Alti colegi au insistat sa numim noi conducerea ANRP si asa a fost. Vreau sa vad cine ma mai contrazice!".  
  • 14 decembrie 2014. Jurnalistul Robert Turcescu publica, pe blog, o ordonanta a procurorilor DNA care arata ca acestia au constituit un nou dosar pe numele Alinei Bica, disjuns din cel al despagubirilor de la ANRP, in care fosta sefa DIICOT este arestata preventiv. Potrivit documentului DNA, noul dosar are legatura cu mai multe cauze aflate pe rolul DIICOT, in care fosta procuror-sef Alina Bica ar fi intervenit pentru solutionarea lor favorabila, in schimbul unor avantaje. Nume importante apar in acest dosar: omul de afaceri Ioan Niculae - care i-ar fi dat Alinei Bica 3,5 milioane euro mita pentru a scapa de dosarul in care este acuzat de subminarea economiei nationale; vicepremierul Liviu Dragnea - care a intervenit la Bica pentru Ioan Niculae, promitandu-i in schimb ca o va sprijini sa ajunga procuror general; Ovidiu Tender - care a apelat la Bica pentru formularea unei aparari favorabile chiar intr-un dosar instrumentat de aceasta, oferindu-i in schimb un teren; Dorin Cocos si Elena Udrea - la care au ajuns o parte din banii din deja celebra despagubire de la ANRP pentru care Bica este urmarita penal.
  • 14 decembrie 2014. Premierul Victor Ponta sustine ca presedintele Traian Basescu a semnat numirea Alinei Bica la conducerea DIICOT "dupa ce refuzase alte propuneri facute de doamna Pivniceru pentru respectivele functii" Ponta a mai spus ca nu avea nicio informatie cu privire la eventuale fapte de natura penala comise de Alina Bica: "Daca n-avea CSM-ul si presedintele tarii, va dati seama ca eu nici in mod legal n-aveam cum sa am acces".
Potrivit unor informatii obtinute de HotNews.ro, informatiile aparute pana acum in dosarul Despagubirilor reprezinta doar varful icebergului, ramificatiile acestui dosar fiind mult mai mari.





















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

29800 vizualizari

  • -8 (30 voturi)    
    indiscutabil (Marţi, 16 decembrie 2014, 15:38)

    victor L [utilizator]

    ca Basescu e de vina!
    • +13 (19 voturi)    
      Serviciile detesta politrucii (Marţi, 16 decembrie 2014, 16:15)

      Un Nene [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      Mai ales cei cu mandat de maxim 4-5 ani. Presedintii nu vor afla niciodata adevarul, nici comisiile parlamentare, nici Melescanii sau alti baroni pusi la coducerea serviciilor. Pentru ca aceste specii de fiinte inumane vor profita la modul personal de aceste informatii si nu merita sa le aibe.
      • +4 (22 voturi)    
        Here we go again! (Marţi, 16 decembrie 2014, 16:53)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Un Nene

        Ne intoarcem la vechiul cliseu Udrea. A stiut Traian Basescu? N-a stiut? Daca a stiut, de ce a tacut? Daca n-a stiut, de ce n-a stiut? Tapalaga si Gadea isi pun aceleasi intrebari. Cat de aproape sunteti cand va sustineti marotele!...;)
        • -1 (19 voturi)    
          asa si?! (Marţi, 16 decembrie 2014, 17:45)

          nellino [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          unii au marota legata de faptul ca orice spune si face Basescu este constitutional, moral, necorupt, anti-comunist, nepartinitor, de bun simt, singura solutie in orice situatie, etc.

          asta se cheama talibanism politic, iar tu esti un fel Al-Zawahiri al lui Base.
          • -5 (17 voturi)    
            Bica arestata pt. ca trecuse de partea lui Ponta (Marţi, 16 decembrie 2014, 19:46)

            dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui nellino

            Alina Bica a fost intr-adevar sustinuta la sefia DIICOT de Traian Basescu si prietena sa Elena Udrea, care o cunostea, insa ulterior Bica a trecut de partea lui Victor Ponta facindu-i rau lui Udrea cu acele fotografii din februarie 2014 la Paris care cel mai probabil s-au scurs in presa pornind de la sefa DIICOT.

            Deoarece Bica era implicata si in afaceri murdare cu Dorin Cocos (a se vedea terenul primit de aceasta la Snagov drept mita de la Chiriac Olguta fosta nevasta a lui Cocos), sefa DIICOT devenise prea periculoasa pentru Elena Udrea care a hotarit de comun acord cu seful statului trimiterea acesteia dupa gratii.

            Arestarea lui Cocos nu este asa grava pentru Udrea ba dimpotriva o poate ajuta sa recupereze cit mai multi bani din averea afaceristului prin santajarea acestuia cu o puscarie lunga.
            • +9 (15 voturi)    
              chiar? (Marţi, 16 decembrie 2014, 20:48)

              cinic [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

              adica nu presedintele numeste la PROPUNEREA min.justitiei?
              Nu Ponta -interimar la Justitie- a propus-o pe Bica?
              Refuzul de numire -din partea presed- nu trebuie MOTIVAT?
              Dumitrica, nu-ti place legea, dar trebuie sa o repsecti, restul sunt palavre...
            • +5 (5 voturi)    
              stupid (Miercuri, 17 decembrie 2014, 12:27)

              rz_ [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

              Să susţii că Bica a scos fotografiile pentru a o compromite pe Elena Udrea e o inepţie, ei i-au dăunat infinit mai mult. Nu politicianul care are relaţii cu procurori (şefi) e imoral ci procurorul care are relaţii cu politicieni.

              Fotografiile au fost scoase de vreun idiot din servicii prin mâna căruia au trecut, cu scopul de a o discredita pe E Udrea, crezând că ajută pe cineva (cine ar fi crezut că are cea mai mică şansă???), fără să ştie că bica era vizată de o anchetă, context în care probabil s-a făcut şi filajul pentru a demonstra probabil ceva mite (lucru care poate nu a reuşit, uneori infractorii nu fac ceea ce presupui că fac).

              Sau de vreo cârtiţă din servicii care vroiau să o avertizeze pe Bica, mascând avertismentul într-un atac politic la E Udrea căreia nu avea cum să-i dăuneze cu adevărat.

              Şi sunt de acord cu alţi antecomentatori, Băsescu a picat de fraier, probabil habar nu avea ce se întâmplă, serviciile nu l-au informat bănuind că informaţia se va scurge via E Udrea. Ce n-aş da să ştiu cu ce îl are la mână Udrea pe Băsescu...
              • -1 (3 voturi)    
                Chiar asa (Miercuri, 17 decembrie 2014, 13:41)

                altRoman [utilizator] i-a raspuns lui rz_

                greu de banuit cu ce il are la mana ?? Hinturi: Basescu e barbat iar Udrea e o blonda focoasa(probabil) destul de frumoasa..
                Nu stiu cati barbati de varsta lui Basescu nu ar cadea in mrejele sau intre mrejele unei femei cu varsta si fizicul Elenei Udrea..
                Asta e parerea mea ..
                • +2 (2 voturi)    
                  ei, na! (Miercuri, 17 decembrie 2014, 18:06)

                  Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui altRoman

                  CE sef de stat normal si-ar face de cap, numai ca sa i-o puna unei pupeze?
                  Au trecut 10 ani de cand Basescu e presedinte - in timpul asta orice barbat se satura de Udrea de 50 de ori! In fond, e o tipa ca oricare alta (ce "fizic"? ca n-are nimic deosebit) si nici macar nu-i "blonda" originala :P
  • +11 (27 voturi)    
    Base stia... (Marţi, 16 decembrie 2014, 15:43)

    ..13 [utilizator]

    .
    • +34 (44 voturi)    
      e grav oricum (Marţi, 16 decembrie 2014, 16:13)

      m1ha1 [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Si dacă știa Băsescu și dacă nu știa tot GRAV e. Așa se înțeleg politicienii și fac pacte de coabitare. Dragnea i-a spus lui Ponta că Bica e bună că-l scapă pe Niculae, acesta a acceptat. Băsescu pe cealaltă parte a căzut de acord să o pună pe Bica pentru că e prietena lui Udrea (puritatea în persoană, cum explica Băsescu înainte de alegeri) și uite așa DNA a scos la iveală cine e în spatele numirii lui Bica. Bravo DNA, bugetul vostru ar trebui să fie înzecit ca să nu mai avem pierderi de sute de milioane de euro.
      • -2 (26 voturi)    
        eh (Marţi, 16 decembrie 2014, 16:27)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui m1ha1

        Băsescu știa. DNA știa că Băsescu știa. SRI știa că DNA știa că Băsescu știa. SUA știa că SRI știa că DNA știa că Băsescu știa că SUA știa.

        Deci toată lumea știa. Unde-i surpriza?
        • +13 (17 voturi)    
          supriza (Marţi, 16 decembrie 2014, 17:02)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          e ca dr. in rezerva, viktor viorel nu stia ! :))
          de fapt el ar fi ultimul om, care ar fi trebuit sa stie ...:))

          cat despre bugetul dna, ar trebui ca atunci cand e intocmit, sa se aloce cota parte din recupararile realizate prin activitatea acestui parchet.
          • -4 (18 voturi)    
            oh, da (Marţi, 16 decembrie 2014, 17:14)

            Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            Polițiștii de la circulație să fie plătiți în funcție de numărul de amenzi acordate. Medicii să fie plătiți în funcție de veniturile realizate de pacienții salvați șamd.
          • -3 (13 voturi)    
            povesti (Marţi, 16 decembrie 2014, 18:03)

            ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            Bugetul DNA a crescut. Banii recuperati de DNA sunt banii nostrii, ai tuturor, nu ai lor. Prefer sa intre in educatie si sanatate. DNA-ul are fonduri suficiente. Daca pe vremea lui Boc putea cu buget pe jumatate, poate si acum cu 2 milioane in plus fata de anul trecut.
            • +8 (10 voturi)    
              DNA (Marţi, 16 decembrie 2014, 20:18)

              m1ha1 [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

              nu faci educatie si nu ai sanatate cu oameni corupti. Dupa ce cureti tara de corupti si bagi frica in ei, cu toate ca in medie 5 ani nu-i mult la pârnaie pentru câteva milioane pe care le dai rudelor din alte țări sau îi îngropi mai sigur.
        • +2 (4 voturi)    
          Suta la suta corect (Miercuri, 17 decembrie 2014, 13:47)

          mopsu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          daca stim si noi , cei de rand , cand vedem ce case si masini si aur si etc. au din salarii care nu le justifica averea, ei intre ei stiu exact cum stau...
  • +29 (35 voturi)    
    Vedeti numirea lui Kovesi la DNA. (Marţi, 16 decembrie 2014, 16:07)

    vali47 [utilizator]

    Ce faceti d-le Tapalaga?Chiar nu va amintiti cum si cat de greu a ajuns Kovesi la DNA?Ce negociere a fost?Bica contra Kovesi!
    • +8 (14 voturi)    
      Pactul la care alegerile l-au obligat pe (Marţi, 16 decembrie 2014, 16:54)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui vali47

      Presedinte a insemnat doar impunerea dnei Kovesi(desi ar fi vrut si procuror general -dnul Morar) .A si spus recent ca a jucat la cacialma (de fapt nu putea decat sa se opuna la un numar limitat de numiri exclusive ale lui ponta) , usl castigand detasat...
    • +8 (18 voturi)    
      D-l Tapalaga vede numai cum vrea el daca e vorba.. (Marţi, 16 decembrie 2014, 17:26)

      Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui vali47

      ...de Udrea. Sau macar o poate trage la tema.
      Declaratiile lui Basescu m-au convins ca lauda Dicotul nu pe Bica.
      Si ma intreb daca d-l Tapalaga, atunci la negocierea procurorilor, obtinea mai mult de la Ponta care avea TOATA PUTEREA in spate?!!
    • +9 (13 voturi)    
      Bica (Marţi, 16 decembrie 2014, 17:47)

      zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui vali47

      contra Kovesi???
      Bica e omul lui Udrea, alooo!
      Buna dimineata!
  • -5 (27 voturi)    
    TB (Marţi, 16 decembrie 2014, 16:11)

    kronk [utilizator]

    Scapa de imunitate si vom afla.DNA trebuie sa faca lumina.100% ca matrozelul e implicat.Asa ca sa-si rezerve un apartament cu blonda parasutista.
  • -6 (24 voturi)    
    principiul epilogului (Marţi, 16 decembrie 2014, 16:13)

    barbu007 [utilizator]

    excelenta analiza, felicitari!
  • -6 (20 voturi)    
    naivitate sau interes pecuniar? (Marţi, 16 decembrie 2014, 16:20)

    demaGOGU [utilizator]

    nici frunza nu misca fara voia lui Zeus!
    • +5 (9 voturi)    
      Spuse postacul ce-l apara pe "El Insusi"..... (Marţi, 16 decembrie 2014, 17:27)

      Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      LOL
  • -8 (24 voturi)    
    hehe (Marţi, 16 decembrie 2014, 16:24)

    Mazeta [utilizator]

    7,4 mil. români au știut că Băsescu știa. Dar degeaba: alții s-au făcut că nu știu.
    • +10 (12 voturi)    
      haha (Marţi, 16 decembrie 2014, 16:43)

      sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      8 milioane stiau ca si Ponta stia.
      Doar tu habar nu aveai.
    • +6 (10 voturi)    
      Mazeto devii patetica si m-apuca plansul (Marţi, 16 decembrie 2014, 19:50)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      a trecut faza, s-a terminat, ati avut si voi un moment iluzoriu cand vi s-a parut ca din 5 milioane v-ati facut 7,4;

      peste 10 de ani cand psd-ul va deveni o amintire neplacuta tu o sa continui sa ne spui cum ati fost voi 7,4 milioane de victime in 2012 :(
  • +1 (15 voturi)    
    nea base trebuia sa stie (Marţi, 16 decembrie 2014, 16:39)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    de ce nu a luat masuri ? din cauza gainii lu cocos ?
  • +16 (24 voturi)    
    UN ghiveci cu presupuneri si aparenta de precizie (Marţi, 16 decembrie 2014, 16:45)

    Copy-Paste [utilizator]

    D-le Tapalaga, este laudabil ca incercati sa deslusiti un caz extrem de important, dar o faceti stangaci, pentru ca puneti cap la cap date, poate exacte, dar le amestecati cu sofisme si atunci giveciul e gata.
    Va dau doar un exemplu ( sunt mai multe in articolul dumenvoastra):"Traian Basescu o lauda pe Alina Bica ca ar fi "procuror onest". Basescu afirma: "...Eu zic "bogdaproste" ca DIICOT si DNA sunt asigurate cu procurori onesti." Asta nu insemna ca o lauda pe Bica, ci afirma ca sunt procuri onesti in cele doua parchete.
    Mai mult, ipotetic, daca dvs ati fi un jurnalist corupt ( ceea ce nu cred !) nu inseamna ca Hotnews, care e format de o echipa corecta, ar fi tot corupt si n-ar merita laudata, daca-si face treaba bine.
    Si mai sunt multe bube mari in expunerea dvs. Scrieti foarte bine, dar de data asta ati dat-o de gard, doar pentru ca incercati sa demonstrati o idee preconceputa si nu sa stabiliti niste fapte intr-o maniera logica. Si atunci iese un giveci demn de cititorii jurnalului national si nu ai Hotnews.
    Cu stima
  • +9 (13 voturi)    
    cronologic, 10 iunie nu este inainte de 14 (Marţi, 16 decembrie 2014, 16:49)

    Doboritorul de Bizoni [utilizator]

    iunie?
    si-atunci da mumos la logica dezvoltarii sa dam 14 inainte de 10?
    justitia se face in Tribunale nu in mass media.
  • +4 (16 voturi)    
    Uf . . . (Marţi, 16 decembrie 2014, 17:00)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . bai nene nu mai scapam de tine si de editorialele tale tampite. Apuca-te de o treaba seriaosa si lasa scenariile. Daca nici Basescu nu a aparat justitia si nu a infierat coruptia atunci cine? ce tot ii dai cu Elena Udrea. Nu e treaba ta, e treaba justitiei sa descalceasca nodul si sa dea sentinta. Daca e si Basescu amestecat, sa plateasca ca toti ceilalti dar nu mai tot baga strambe ca mor prematur numai cand iti vad numele,
  • +2 (10 voturi)    
    Stirea zilei (Marţi, 16 decembrie 2014, 17:26)

    AlphaSiOmega [utilizator]

    "Potrivit unor informatii obtinute de HotNews.ro, informatiile aparute pana acum in dosarul Despagubirilor reprezinta doar varful icebergului, ramificatiile acestui dosar fiind mult mai mari." - asta-i excelenta stire a zilei.
    Dreptate si adevar pana la capat. Chiar daca incepe sa se auda "tic...tac...tic...tac".
  • +6 (16 voturi)    
    Nu stia nimic.... (Marţi, 16 decembrie 2014, 18:00)

    Gigi Kent [utilizator]

    Nu stia despre Puiu Popoviciu decat ca e un investitor din Bucuresti de la care doar intamplator cumpara fiica-sa penthouse la pret redus, nu stia cine e Sorin Blejnar desi vorbeau frecvent la telefon, nu stie despre cazul fratelui decat ca o "facatura militieneasca", iar traficul de influenta era de fapt un santaj, nu stia ca Bercea e interlop, credea ca e un patron al culturii rrome, despre Funeriu in cazul Microsoft nu stia decat ca a facut un mic abuz in serviciu (atat de mic ca de fapt nu l-a facut), nu il cunostea pe Casuneanu si ii vindea terenuri / cumpara autoturisme din pura intamplare, desi a protejat-o pe Elena Udrea timp de 10 ani nu o cunoastea nici pe aceasta atat de bine, de Cocos stie sigur doar ca nu a luat banii (care sunt intr-un cont pe numele lui [sic!] dar nu i-a atins el fizic), nici despre fiica-sa nu stia ca primeste sute de mii de euro "comisioane" pentru "constatirle notarile de la Gazprom" si nici nu stia ca CEC-ul a aprobat un singur dosar de 1 million de euro pentru cumparare de teren. Ulterior ar fi aflat ca CEC-ul e banca de stat si sa intervii ca Presedinte la Ghetea se cheama tot trafic de influenta (credit contra pozitie de sef la CEC).

    Un sigur lucru stia cu siguranta si este peste toate cel mai important. Ca Ponta nu a pus ghilimele. Deci zic sa vorbim despre asta doar ca e cea mai importanta problema de interes national ... Rusine Ponta!
    • +2 (12 voturi)    
      primul si probabil ultimul plus de la mine vreodat (Marţi, 16 decembrie 2014, 19:58)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      pacat ca nu te-ai putut abtine si a trebuit sa bagi si povestea cu Nana & CEC-ul in enumerare - asta merge doar pt. telespectatorii A3.
  • +2 (12 voturi)    
    Aceleasi intrebari (Marţi, 16 decembrie 2014, 18:56)

    M.aura [utilizator]

    Se pot pune si in alte cazuri. Cel mai elocvent e cazul Bercea. Daca TB stia , de ce s-a blocat anchetarea fratelui in 2011(cu stiinta CSM&LCK ); daca nu stia, de ce nu stia miscarile penale ale apropiatilor, dar le stia bine pe cele ale adversarilor. Probabil din 2015 incolo vor cadea niste masti.
  • +2 (10 voturi)    
    Udrea este bomboana de pe .... (Marţi, 16 decembrie 2014, 19:36)

    Maniu [utilizator]

    sper sa n-am dreptate. TB, daca cititi HN, cu ce va are la mana fiinta vopsita blond?
  • -3 (11 voturi)    
    e greu sa fii corect (Marţi, 16 decembrie 2014, 19:56)

    MarioaraBadauta [anonim]

    Daca ai fi un jurnalist corect i-ai multumi presedintelui acum la sfirsit de mandat pt tot ce-a facut pt RO.Dar ura pt Basescu si Udrea ti-au umbrit judecata.Insirui pareri ale unor ziaristi ,declaratii ale presedintelui,pareri personale ,toate la gramada ,pentru a demonstra cit de toxic este Basescu si cit de destept esti tu,cum le stii tu pe toate.Toti cei care au gresit sa plateasca.Daca nici Basescu nu s-a luptat cu hotii si cu clasa politica corupta pina in maduva oaselor atunci cine?Toate sint bune si frumoase in RO,elicoperele cad ca spicele,oamenii mor nevinovati dar nu conteaza BAsescu e de vina ca a laudat DIICOT- ul.Sutele de milioane de euro in contractele cu statul ale lui GHITA tot Basescu i le-a dat?sau alea nu se pun ca e prietenul tau?.Mie mi-ar fi rusine daca as fi in locul tau.
  • +5 (7 voturi)    
    pai nu? (Marţi, 16 decembrie 2014, 20:40)

    VictorS [utilizator]

    Daca fura Ghita sa fure si alte lighioane... Din pacate astia ne sunt politicienii. Nu inteleg cum unii ii mai pot apara pe Udrea and Comp... Sa va fie rusine!
  • +4 (8 voturi)    
    Pe mine ceea ce m-a intors la 180 gr. (Marţi, 16 decembrie 2014, 20:58)

    derblauereiter [utilizator]

    a fost un moment care nu apare in articolul lui Tapalaga:

    declaratia intr-una din "iesirile" de la 18.30 cu banii blocati in offshoruri si neimplicarea lui Bittner in dosarul Microsoft data la inceputul lui octombrie cand nu se dadusera inca declaratii si nu se facusera inca arestari in dosar iar COCOS SE AFLA IN DUBAI;

    dupa ce-mi dati multe minusuri poate imi explicati si mie ce-a vrut Base sa spuna cu asta pe 6 oct. 2014:

    „Vă mai pot da ca un element care nu înseamnă divulgarea conţinutului dosarelor, deşi am văzut că declaraţii din dosar au apărut în spaţiul public, nu ştiu cine a făcut-o, vă pot spune că în ceea ce priveşte recuperarea sumelor, PARTE DIN CONTURI SUNT BLOCATE IN STRAINATATE şi parte din oamenii care erau susceptibili a primi bani NU AU PRIMIT INCA NICIUN BAN. Dar declaraţiile martorilor sunt declaraţii de martor şi ELE NU AU FOST INTEGRAL ACOPERITE CU PROBE în interiorul comisiilor rogatorii. Vreau să mai ştiţi un lucru, pentru că am văzut aventura «bittneriană», puternic lansată pe piaţă şi susţinută. În opinia mea, este o intoxicare, acest dosar nu porneşte de la declaraţiile sau spovada lui Bittner despre care nu se face nicio referire aici. Deci, vă asigur că nimic din ce este în acest dosar nu provine de la Bittner. Informaţiile mele sunt că n-a fost căutat de nimeni Bittner prin Statele Unite."
  • +3 (9 voturi)    
    Din categoria "marile spirite se intilnesc" (Miercuri, 17 decembrie 2014, 7:18)

    Skeptical [utilizator]

    In episodul de astazi, deontologul Dan Tapalaga ia notite de la modelul jurnalistic si moral Mircea Badea.

    "cat si ce stia presedintele Basescu in legatura cu implicarea Alinei Bica in dosarul Despagubirilor?"

    Asta e din categoria calomniilor de tipul "cind ati incetat sa va bateti nevasta, domnule presedinte"?

    Admir si pretuiesc redactia HotNews. Ma intristeaza totusi sa vad un cal (sau un catir, mai degraba) troian al Antenei 3 tropaind pe un teren jurnalistic mai nobil decit dinsul.

    Macar daca ar fi citit autorul articolul extraordinar al lui Gabriel Liiceanu din Contributors (Un presedinte la sfirsit de mandat). Ar fi invatat ceva, daca putea si vroia.

    A propos, ma astept ca dl. Liiceanu sa isi retraga complimentele mai vechi catre acest ziarist, cu regretul si rusinea cuvenite. Nu le merita mai mult decit le-ar merita Mircea Badea.
  • -2 (4 voturi)    
    Enigma 'Elena"! (Miercuri, 17 decembrie 2014, 7:24)

    hotnewsfil [utilizator]

    Dragostea pura ca lacrima, nevinovata, feciorelnica a Elenei o faceau sa se sprijine, cu incredere totala, de acest burduhan (gata, gata sa plesneasca!)., sa se daruiasca dezinteresat acestui monument al onestitatii.
    Aceeasi incredere oarba, naiva a fetitei imaculate Elena a facut-o sa nu fie interesata decat de pritenia "de cumparaturi" fata de infractoarea pe scara enorma - Alina.
    Sa fie oare cazul Alina o alta dovada a celei mai mari erori politice a lui Traian Basescu - promovarea la varful varfului, a Elenei, prin care eficientul politic Basescu si-a pierdut mult din simpatia populatiei (nu numai prin taierea temporara a salariilor - necesara si utila stabilizarii macroeconomice a tarii!)
  • -1 (7 voturi)    
    ... (Miercuri, 17 decembrie 2014, 8:49)

    vitan.sandu [utilizator]

    Dle Tapalaga, vad ca ati avut foarte multe informatii de-a lungul timpului despre invartelile unor sub patronajul presedintelui. Atunci, va intreb eu, de ce il sustineati fara rezerve cand alti jurnalisti il criticau si spuneau exact ce stiati dvs, si ce spuneti numai acum? De ce sareati mereu in apararea presedintelui cand unii, fie ei si de la antena 3 aratau exact aspecte pe care dvs le spuneti numai acum? Unde este probitatea morala a unui jurnalist in toata aceasta sarabanda? Sau sa imi amintesc proverbul ca "dupa razboi, multi viteji se arata"?
  • +5 (9 voturi)    
    d-le Tapalaga (Miercuri, 17 decembrie 2014, 11:43)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    ati observat ca este sufient sa include numele lui Basescu si aveti cititori garla?

    Despre topic:
    sunteti obsedat !
    Basescu a stiut ce a stiut, dar pe langa asta cunoaste asa de bine Constitutia si institutiile statului incat stie cat sa spuna si cand ca sa produca efecte.


    Aveti o problema cu Basescu similara cu aceea a lui CTP.

    Lui CTP i-a spus : eu sigur inot mai bine decat scrieti dvs.

    V-a spus si dvs ceva asemanator?
  • +6 (8 voturi)    
    Pentru domnul Tapalaga.. (Miercuri, 17 decembrie 2014, 16:32)

    Lim Vasy [utilizator]

    Domnule Tapalaga, daca Basescu nu apara justitia romana cu pretul sanatatii sale, cu pretul familiei sale hartuite, dumneavoastar si familia dvs a-ti fi emigrat demult. Nicidecum nu a-ti fi putut trai in tara corupta bananiera care ar fi fost Romania fara Basescu, Romania lasata pe mana psd. Asa ca sa ziceti sarut-mana si bagdaproste lui Basescu pentru sacrificiul pe care l-a facut. Altii au dat doar din pix ineficient. Rusine !
  • +4 (4 voturi)    
    Tapalaga antibasistul... (Miercuri, 17 decembrie 2014, 22:20)

    Lim Vasy [utilizator]

    Domnule Tapalaga, chiar atat de disperat sunteti dupa aprecierea si pretuirea celor 7 milioane de antibasisti ? Inteleg ca sunt mai mult decat basistii dar sa stiti ca sunt mai prosti si mai saraci, si nu citesc hotnews..
    • +1 (1 vot)    
      ... (Joi, 18 decembrie 2014, 10:13)

      a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui Lim Vasy

      Aici nu e vorba de basism sau antibasism. E vorba de a face curat in politica romaneasca. L-am votat pe Basescu de fiecare data, insa doar prima oara din convingere. In rest pentru ca eram constient ca alta varianta nu exista. Basescu este fara indoiala cel mai important politician roman de dupa 90, dar asta nu inseamna ca trebuie sa-l punem pe un piedestal. Orice ipoteza trebuie verificata, iar daca a gresit cu ceva trebuie sa plateasca. Daca nu intelegeti asta nu sunteti cu nimic mai presus de pesedisti, ci aveti doar alta orientare.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi