Procurorul-sef al DIICOT spune ca era "in concediu de odihna" la Paris cand a fost fotografiata impreuna cu Elena Udrea. Candidata PMP sustinea ca Alina Bica era in drum spre Haga, unde mergea "la o intalnire oficiala"

de Claudiu Zamfir     HotNews.ro
Joi, 30 octombrie 2014, 18:27 Actualitate | Esenţial

Alina Bica (imbracata in negru) si Elena Udrea
Foto: joscenzura2014.wordpress.com
Procurorul-sef al DIICOT, Alina Bica, sustine, intr-un raspuns transmis la solicitarea HotNews.ro, ca se afla in concediu la Paris, cand a fost fotografiata, in feburarie 2014, alaturi de politicianul Elena Udrea. Intr-o conferinta de presa, presedinta PMP afirmase, cu putin timp inainte ca Bica sa trimita raspunsul la Hotnews, ca magistratul s-a oprit la Paris in timp ce era in drum spre Haga, in interes de serviciu.

"Procurorul șef al D.I.I.C.O.T., Alina Mihaela Bica,  înțelege să nu comenteze în spațiul public aspecte care țin de viața privată, desfășurate în cadrul efectuării unui concediu de odihnă", se arata intr-un raspuns al DIICOT, adresat HotNews.ro.

In cazul publicarii fotografiilor in care ea apare alaturi de Udrea, Alina Bica spune ca va sesiza Consiliul Superior al Magistraturii.

"De altfel, procurorul șef al D.I.I.C.O.T. a solicitat astăzi Consiliului Superior al Magistraturii  să declanșeze, de îndată, – prin Inspecția Judiciară a CSM - verificări privind imaginile difuzate de site-ul http://www.Joscenzura2014.wordpress.com/, preluate de mai multe posturi de televiziune în data de 30.10.2014, precum și comentariile efectuate în spațiul public cu acest prilej, de natură a aduce atingere reputației profesionale", a mentionat sursa citata.

Joi, intr-o conferinta de presa, candidatul PMP la Presedintie, Elena Udrea, a explicat ca, in februarie 2014, cand au fost facute fotografiile de la Paris, Alina Bica mergea la Haga in ineeres de serviciu si s-a oprit pentru o zi la Paris.

"Pe Alina Bica o cunosc de 5 ani, am fost colege in Guvern, avem o relatie de amicitie. Doamna Bica mergea la o intalnire oficiala la Haga si a si plecat in acel weekend cu trenul. Intamplator, 3 femei se aflau in acea duminica la Paris si au fost fotografioate profesionist", a sustinut Udrea.

Citeste si:


Citeste mai multe despre   











VIDEO Reactia cercetatorilor din Buzau atunci cand au gustat "legumele viitorului": rosia-banana si rosia-ananas

Ce ati spune despre o bucata de branza noua cu o rosie ca o banana langa? Sau de niste slanina cu o rosie... ananas. In acest moment suna mai degraba ciudat decat tentant, insa acestea sunt legumele viitorului.
20255 vizualizari
  • +4 (8 voturi)    
    clasic (Joi, 30 octombrie 2014, 18:34)

    Harapul [utilizator]

    justitiara spune adevarul iar politiciana minte ...
    • +6 (20 voturi)    
      parerea mea (Joi, 30 octombrie 2014, 19:41)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui Harapul

      Deocamdata nu este nici un conflict de interese. Daca Udrea va fi urmarita penal, abia atunci se va tine cont de asta, chiar si prin recunoasterea prieteniei dintre cele doua-trei femei. Nimeni nu mai trebuie sa aiba prieteni in ziua de azi?!
      • -2 (10 voturi)    
        zau? (Joi, 30 octombrie 2014, 22:27)

        apa nu e uda [utilizator] i-a raspuns lui fit

        pai poate nu e urmarita penal pt ca e prietena cu Bica
        • +3 (3 voturi)    
          Întrebări: (Vineri, 31 octombrie 2014, 7:45)

          EU-74-RON [utilizator] i-a raspuns lui apa nu e uda

          1. Fotografiile au fost făcute de servicii? Dacă da, au făcut-o la comandă? Dacă da la a cui comandă? Posibil răspuns: În ianuarie 2013 (cel mai târziu, nu? deci poate şi mai devreme - încă din 2012) USL/ PSD/ Ponta deja controla(u) serviciile şi filau deja un viitor prezidenţiabil !.
          2. Bica a ajuns şef DIICOT pe propriile forţe? Prietenia cu Udrea a contat? Ponta a susţinut că pe Niţu l-a propus el, pe Kovesi ar fi propus-o el, dar despre Bica nu l-am auzit. Dar ce ştim, e că a fost un compromis între el şi Băse. Deci?
          3. Numirile la parchete (mai 2013) , divorţul (precipitat, surprinzător la vremea lui - iunie 2013), stenograme Microsoft, viitorul EADS sunt o înşiruire conjucturală sau cauze-efecte?
          4. De unde calificarea/ diagnosticul imediat: recunoaştem modul de operare al serviciilor (citare aproximativă)? Despre icre negre, ştii că-s icre negre dacă ţi s-au mai servit icre negre şi ţi s-a spus că-s icre negre! Dacă n-ai mai văzut şi n-ai mai mâncat icre negre de unde ştii că-s icre negre?
          5. Cui i-a servit publicarea foto-urilor? Intra Udrea cumva în turul 2? Dacă era vorba de a afecta negativ un eventual transfer al voturilor pentru turul 2, ar fi fost publicate înainte de turul 2. Deci au contat pentru turul 1, clar! Deci cui i-a servit publicarea?
    • +4 (24 voturi)    
      Mizerie pesedista! (Joi, 30 octombrie 2014, 20:26)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Harapul

      Pe langa motivatiile expuse de Elena Udrea privind atacurile securistice din ultimele zile ce au culminat azi cu aparitia unor fotografii de la un shopping absolut normal la Paris cu doua prietene vechi, cred ca cel mai important motiv este cu totul altul. E mentinerea presiunii asupra lui Traian Basescu via Elena Udrea si a DNA in eventualitatea tot mai probabila a detonarii dosarului EADS in care Victor Ponta, Calin Popescu Tariceanu, Sebastian Ghita si Adrian Nastase sunt vedetele principale. Odata pusi sub acuzare toti acesti penali, cele doua latrine ale lui Voiculescu si Ghita vor urla ca din gura de sarpe ca DNA incearca sa acopere cu alte dosare scandalurile puerile in care este tarata Elena Udrea, jucand astfel in tabara presedintelui. Parerea mea...
      • -1 (13 voturi)    
        ??? (Joi, 30 octombrie 2014, 21:48)

        auch [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        "un shopping absolut normal la Paris"???
        vorbim de shopping pe banii spalati prin divort sau despre ce? Pentru cati cetateni Romani, inclusiv din diaspora, este atat de normal un shopping la Paris? Chiar ABSOLUT normal!!!
        • +3 (7 voturi)    
          Serios? (Vineri, 31 octombrie 2014, 1:57)

          a-politic [utilizator] i-a raspuns lui auch

          1. Deci daca ai tupeul sa faci shopping la Paris automat esti un infractor care spala bani? Inteleg ca in Romania ne uitam numai la televizoare alb-negru si daca nu esti la fel de sarac ca 90% din romani, sigur-sigur-sigur esti manjit. Auzi ce neobrazare, sa se duca la Paris in loc sa isi doneze averea asistatilor si sa faca politica dintr-un adapost de homelesi.
          2. Apropo de ce spui cu banii spalati prin divort, poti sa dai niste surse pentru informatia asta? In afara de ce ai obtinut prin incantatii si captarea energiilor cosmice pozitive, sau eventualele dovezi solide de la A3.
          3. Deci e clar, daca Udrea a iesit cu Bica la cumparaturi, atunci e limpede ca Evianu': coruptie! Mai lipsesc dovezile ca in rest totul e deconspirat.
          • 0 (6 voturi)    
            Acum o aperi (Vineri, 31 octombrie 2014, 2:54)

            batmanss [utilizator] i-a raspuns lui a-politic

            dar imediat ce i se termina mandatul lui Base va pica si protejata lui. Cand bagi mana in borcanul cu miere n-ai cum sa nu te murdărești ! Asa-i facut sistemul in lumea asta , cinstit f putini se îmbogățesc . N-am dovezi dar n-am încredere in Dalila ...tara arde iar ea sparge zeci de mii de euro in Paris !
          • -1 (3 voturi)    
            toti bogatii sunt infractori (Vineri, 31 octombrie 2014, 4:51)

            nbo [utilizator] i-a raspuns lui a-politic

            Daca e sa ne luam dupa arestarile din ultimul an, cam asa e. Daca te-ai imbogatit in ultimii 20 de ani in Romania, sigur-sigur esti manjit. In rest, au zis altii mai bine decat as putea-o eu face de ce nu e normal ca un politician sa mearga la cumparaturi printr-un oras scump ca Parisul cu sefa DIICOT. Daca era Ponta in locul ei nu va mai opreati din tipat.
          • -1 (3 voturi)    
            De acord cu tine! (Vineri, 31 octombrie 2014, 5:52)

            IoanAlbescu [anonim] i-a raspuns lui a-politic

            Sunt [perfect de acord cu tine ca in lipsa dovezilor solide, orice afirmatie este lipsita de adevar. Dar ce te faci cu afirmatia dnei Udrea si de altfel si a dlui Basescu privind implicarea SIE fara nicio dovada!!!!Adica afirmatiile lor fara dovezi sunt impertinente dar ale noastre fara dovezi sunt credibile. M-am cam saturat de vorbe fara acoperire. Si de banuiala unor ofiteri cu acoperire!!
    • -3 (13 voturi)    
      udrea (Joi, 30 octombrie 2014, 21:19)

      MirunaIacob [anonim] i-a raspuns lui Harapul

      securitatea comunista a reinviat iar udrea este o victima a activitatii acesteia. este inadmisibil sa fii filat de servicii fara sa fii acuzat de ceva, iar imaginile sa fie prezentate public ca un atac direct in campanie. o insinuare a ce, disperatilor? nu mai stiti cum sa dati in ea pentru ca stiti ca doar ea va poate face fata. hai la vot sa o sustinem pe udrea!
  • +12 (18 voturi)    
    Asemanari DIICOT-ICCJ (Joi, 30 octombrie 2014, 18:38)

    M.aura [utilizator]

    Acuzaţiile DNA

    "În ordonanța de punere în mişcare a acţiunii penale întocmită de procurori se arată că există date şi probe din care rezultă suspiciunea rezonabilă care conturează următoarea stare de fapt:

    În perioada februarie 2010 – mai 2011, Gherbovan Silinescu Claudia, Gherbovan Silinescu Radu şi Chiriac Gabriel au oferit judecătoarelor Puşoiu Iuliana şi Bîrsan Gabriela Victoria de la Î.C.C.J. mai multe foloase, sub forma achitării unor petreceri la restaurante din Paris şi Bucureşti, a achitării unor excursii în străinătate, a unor deplasări cu avionul, dar şi sub forma folosinţei unui apartament, respectiv a oferirii unor cadouri (poşetă, pantofi ale unei renumite case de modă- potrivit unor surse judicrae este vorba de mărci Chanel), în schimbul facilitării ori soluţionării favorabile a unor cauze aflate pe rolul ÎCCJ, Secţia de contencios administrativ şi fiscal. Pentru a ascunde natura foloaselor necuvenite, avocatul Gherbovan Silinescu Radu a determinat o angajată a unei firme de turism să întocmească documente care atestau, în mod nereal, achitarea unei excursii de către inculpata Puşoiu Iuliana."

    http://www.evz.ro/judecptori-de-la-curte-suprema-inculpati-pentru-spagi-in-petreceri-la-moulin-rouge-posete-si-pantofi-chanel.html
    • +5 (11 voturi)    
      Excelent punctat! (Joi, 30 octombrie 2014, 21:53)

      auch [utilizator] i-a raspuns lui M.aura

      Dar cu siguranta unora li se va parea deplasata orice analogie intre cele doua situatii.
      Tocmai am citit pe la alti comentatori ca e "absolut normal" sa faci shopping la Paris, impreuna cu 2 prietene :)
  • +8 (16 voturi)    
    Statul de drept fotografiat! (Joi, 30 octombrie 2014, 18:48)

    cristian_n [utilizator]

    Statul de drept la cumparaturi!
    De ce nu sariti sa il aparati?
    Daca il fura cineva?
    • +1 (7 voturi)    
      stam cu ochii (Joi, 30 octombrie 2014, 20:39)

      liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

      Stam cu ochii pe gasca de rude ale lui Ponta din functii publice. Nashi, veri, socrii, etc, etc. E greu sa-i tinem sub observatie, a impinzit tara cu ei. Un var cam tembel a ajuns MINISTRU AL JUSTITIEI ! Un nas sef la SRI. Cel mai bun prieten Ghita, in comisia parlamentara pt controlul SERVICIILOR ! Si cati mai sunt....Dar, aia nu pot influenta nimic din cursul firesc al justitiei, nu ?
  • +12 (16 voturi)    
    Va multumesc (Joi, 30 octombrie 2014, 18:55)

    ipolitic [utilizator]

    ca m-ati ajutat intr-o problema spinoasa de ortografie.
    In pofida a mii de ore de cautari, nu am reusit sa aflu cum se scrie corect: concediu de odihna sau "concediu de odihna". E clar ca varianta corecta e cea intre ghilimele.
  • -2 (28 voturi)    
    hehe (Joi, 30 octombrie 2014, 19:00)

    Mazeta [utilizator]

    Bica, Bica, mititica... cum este să apari în poze, nu să difuzezi poze?
    • +1 (17 voturi)    
      Rahaturi pompiste (Joi, 30 octombrie 2014, 19:55)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      "Conducerea CSM a luat la cunoștință de semnalările din presă cu privire la deplasarea șefului DIICOT, Alina Bica, la Paris, cu liderul PMP, Elena Udrea" CSM-ul nu are treba?
      Plimbarea a avut loc prin februarie 2014.
      În data de 7 iunie 2014, Elena Udrea a fost aleasă cu o largă majoritate președinte al PMP.
      In februarie Elena Udrea era un simplu membru PMP. Trei femei sau plimbat prin Paris. Mare scofala.
    • 0 (0 voturi)    
      nu bica era tinta ! (Vineri, 31 octombrie 2014, 20:51)

      liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Scenariul este mult mai simplu ! Base a atacat SIE. SIE a scos 5 poze. Base stie ca SIE mai are si alte poze si alte intalniri si alte potriveli de cazari&program. De-asta era ingrijorat spunand "ce s-ar fi intamplat daca dna udrea era cu un barbat ?". Ghici cine-i barbatul santajat cu schema asta ? Abia acum incep sa cred scenariile cu relatia mai mult decat platonica intre cei doi...Sunt dezamagit, dar foarte sigur ca am dreptate !
      Oricum, iti recomand un test - voteaza Monica Macovei in primul tur si apoi mai vorbim :)
  • -2 (22 voturi)    
    Intr-o tara normala (Joi, 30 octombrie 2014, 19:30)

    Taras Bulba [utilizator]

    Bica si-ar da demisia iar Udrea ar renunta la candidatura.

    Macar atat ar putea face tanti Udrea, ca sa dea un exemplu! Dar na......chiar credem ca e altfel decat "adversarii" politici?
    • +4 (10 voturi)    
      Hai, nu zau!!!! (Joi, 30 octombrie 2014, 21:16)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Taras Bulba

      Pai in tara aia de care zici tu, pesedimea ar fi trebuit sa fie integral la brutarie!
      Rimeaza si ma aranjeaza!
      Tov. taras, pasol na turbinca!
      Sictir!
    • +2 (4 voturi)    
      Romania e "stat de drept". (Vineri, 31 octombrie 2014, 1:43)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Taras Bulba

      Romania e "stat de drept". Canada e tara normala !
  • +4 (12 voturi)    
    Asa si? (Joi, 30 octombrie 2014, 20:02)

    Trojan.H [utilizator]

    Care-i faza, ca nu m-am prins?
    • -2 (10 voturi)    
      Asa si? (Joi, 30 octombrie 2014, 22:25)

      Hell [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      La fel ma intreb si eu, care-i faza si problema? Madame asta ii la DIICOT nu la DNA care se ocupa de acte de coruptie..... nu inteleg, daca se intalnesc doi oameni clar ii act de coruptie? Nu sunt basist si nu votez cu udrea..... dar faza asta mi se pare de o infantilitate si puerilitate iesita din comun.....
      • 0 (4 voturi)    
        asa si este (Vineri, 31 octombrie 2014, 8:24)

        m.l [utilizator] i-a raspuns lui Hell

        Este o infantilitate tipica romanilor , nu e nimic iesit din comun. Te rog sa iti imaginezi un manelist care asculta Vivladi sau Liszt sau Bach . Pentru el e acelasi lucru: nu face nici o diferenta, e chiar izbitor de similara muzica celor 3. Pe cand un "cunoscator" macar vede ca sunt diferite stilurile. Asa si cu romanii.. se agata de infantilitati , se agata de prostii si barfe gen WowBiz, Cancan ANtena3 etc. La asta sunt ei "cunoscatori" .
        Ei nu pot avea altfel de subiecte de vorbit si in campanie si in afara ei.
        Poti vorbi despre niste curente artistice, sau literare, sau tehnologice; sau poti vorbi cu romanii nostrii despre economie ? :) .. imi vine sa rad :) E ridicol, se uita la tine si te intreaba daca esti in toate mintile. Am vazut un motto recent la un tanar de 15 ani, si nu e vreun geniu : "Istoria isi bate joc de cei care nu o cunosc , repeteandu-se" -Nicolae Iorga.
        Fantastic nu? la 15 ani?Cata dreptate e in fraza asta. Asta e poporul nostru : mojiciile , barfele ieftine, rautatile ipocrite, lenea, asistarea sociala, lipsa de respect.....astea prind PERFECT la noi pentru ca...... .... ....pentru ca asta putem noi digera...Noi nu putem digera normalitate atat vreme cat prostul gust urla dupa drepturile lui ca un bezmetic, in viata publica si nu numai...
  • +2 (8 voturi)    
    Printesa de Pompandur (Joi, 30 octombrie 2014, 21:18)

    NoMoleste [anonim]

    Care e problema ca pupezele astea fac shopping la Paris cu blanuri, ca si cucoanele din fosta burghezie sau ca si tovareselele din comunism. DIICOT este unica structură din cadrul Ministerului Public, specializată în combaterea şi investigarea infracţiunilor de criminalitate organizată şi terorism. Asa ca, e normal ca, fat-frumoasa natiunii sa se plimbe la brat cu sefa, ca au si ele de vb ca fetele, despre ce sa faca cu miliardelele alea pe care cocoseii lor le-au strans. Caone Leonida, da un like aicilea sa castigam revolutia!
  • -1 (9 voturi)    
    jos ponta, jos SIE (Joi, 30 octombrie 2014, 22:37)

    iondonciu [utilizator]

    Nu pot percepe un asa tupeu si asa o nesimtire! Ce e SIE? Nu trebuie sa ne apere pe noi romanii? Ei ce fac? ne fac de ras, ne vand, se alatura hotului de ponta pentru bani! Sunt disperati sa pateze imaginea lui Udrea !
  • -1 (11 voturi)    
    Unde e fapta penala? (Joi, 30 octombrie 2014, 22:40)

    Popelea3 [utilizator]

    Nu inteleg de ce tot haosul prin publicarea acestor poze. Gravitatea situatiei consta in incalcarea dreptului la confidentialitate al oricarui om cazat la un hotel. Presedintele are dreptate, serviciile au intervenit, iar asta este foarte grav! In orice caz, atata haos, de zici ca cine stie ce au surprins fotografiile alea. Nu mai poate omul sa aiba intre in contact cu cineva? Se vede ca sunteti disperati, cei care publicati asa ceva, fix acum, inainte de incheierea campaniei. Povestea este atat de veche.. daca chiar ar fi fost ceva de interes maxim, pozele nu ar fi stat ascunse atatea luni de zile. Dar deh, incearca si ei sa elimine prin mijloace mizerabile un candidat de care se tem, caci altfel nu s-ar ambala nimeni!
  • -5 (7 voturi)    
    Mi-e scirba de voi! Imi vine sa vomit! (Joi, 30 octombrie 2014, 22:54)

    LiviuIordache [utilizator]

    Ce vad acum, istericalele de la B1TV, ma face sa vomit! V-a dezbracat, cu adevarat, Basescu pe toti, sunteti goi, mici si goi, niste mizerii, nu oameni! Ranchiuna (memoria prostului, cum spunea un scriitor) si ura va schimonosesc, sunteti uriti pina in strafundul sufletului, cumparat. Chelneri de bacsisuri mici, de aia va prostituati in fiecare zi! Sorina Matei, cu o voce anti-tv prin definitie, confirma ce banuiam de multa vreme: Voiculescu si-a plasat oamenii peste tot, iar in momentul oportun deschide toate conservele. Stricate, puturoase, un gunoi plin de puroi.
  • +6 (8 voturi)    
    doamnele nu se cunosc bine (Joi, 30 octombrie 2014, 23:00)

    capitan [utilizator]

    Este concluzia ce ar putea rezulta din vorbele lor, pentru ca, in timp ce procurorul DIICOT era în "concediu de odihna", doamna Udrea credea ca aceasta din urma este în drum spre Haga, in interes de serviciu :)

    Pesemne ca s-au întâlnit întâmplator, nu prea stiau ce cauta pe acolo :)
    • -3 (3 voturi)    
      si ce-i asa nemaipomenit? (Vineri, 31 octombrie 2014, 7:55)

      catelu [utilizator] i-a raspuns lui capitan

      Nu poti fi in concediu de odihna iar apoi sa te intorci la lucru, la o conferinta in Haga?
  • +2 (2 voturi)    
    Dusmanul omului se afla in sinea lui! (Vineri, 31 octombrie 2014, 7:53)

    hotnewsfil [utilizator]

    Dusmanul omului se afla in interiorul lui!
    Care ar fi fost actiunile politice luate si sub influeta 'mirajului Elena', daca aceasta nu ar fi existat in viata lui politica?
    Elena Udrea l-a servit cu credinta pe Traian Basescu, pentru a se servi pe sine!
    Elena a fost o oportunista numai cand s-a maritat (la biserica si la primarie) cu 'borfasul' sau si cand s-a maritat politic cu Traian Basescu?
    Caracterul ei extrem de puternic - ambitios - l-a franat pe marinar mult mai mult decat l-a ajutat?
    I-a ajutat construirii unei imagini publice favorabile sau mai mult i-a intunecat-o?
    Traian Basescu i-a transferat Elenei mult prea mult din puterea (autoritatea statala) lui?
    Pe timpul mandatelor sale de presedinte, se poate sa se fi vorbit de 'obsesia Elena, de vraja Elena'?
    Afisandu-se prea mult cu Elena, facand o reclama consistenta "calitatilor excelente" ale acesteia, si-a dat cu stangul in dreptul?
    S-ar mai fi despartit atat de violent Traian Basescu de PDL, de membrii acestui partid, cu care si-a construit succesele politice remarcabile?
    Ca presedinte 'jucator', Traian Basescu a facut lucruri de exceptie, a introdus multe reforme, cu sprijinul PDL, al Monicai Macovei, al lui Blaga si al celorlati din partid
    Aceste succese i-au fost umbrite de relatia cu Elena?
    In debandada pe care o instalase PSD in tara, a fost nevoie de un 'jucator' energic, eficient, intransigent, care a actionat ca si cum Romania ar fi fost 'republica prezidentiala'.
    Ca 'jucator', Tr. Basescu a alunecat prea des in 'autoritarism', in 'abstractie' fata de recomandarile consilierilor, facandu-i pe acestia, practic, inutili. De aceea, cei mai valorosi dintre ei, pe care el ii alesese cu pricepere si onestitate, l-au parasit, unul dupa altul.
    Educatia si experienta lui de excelent capitan de vas, functie in care lua singur, deplin responsabil, toate deciziile pe care tot 'echipajul' trebuia sa le execute, au marcat profund maniera lui de a fi presedintele tarii : si-a tratat colaboratorii ca pe un 'echi
  • +3 (3 voturi)    
    Dusmanul omului se afla...CONTINUARE (Vineri, 31 octombrie 2014, 7:55)

    hotnewsfil [utilizator]

    si-a tratat colaboratorii ca pe un 'echipaj', nu ca pe o 'echipa' de personalitati!
    Autoritarismul lui i-a indepartat si pe ziaristii care l-au sustinut eroic.
  • +1 (1 vot)    
    Ar putea să ne explice (Vineri, 31 octombrie 2014, 14:32)

    Leul in iarna [utilizator]

    doamna procuror șef DIICOT ce sunt alea "poziții dezolante"?
    Cum de sunt numiți în fruntea unor instituții de atât de mare anvergură indivizi care nu au nici măcar proprietatea cuvintelor?
    Poate pare un detaliu lipsit de importanță, dar eu cred că amănuntul acesta spune enorm despre calitatea profesională a acestei funcționare publice și despre felul în care s-a făcut numirea ei.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică