Pe pagina de Facebook a protestului de duminica din Capitala s-a supus la vot retragerea lui Claudiu Craciun ca reprezentant al miscarii

de V. Cozmei     HotNews.ro
Luni, 16 decembrie 2013, 12:21 Actualitate | Esenţial

Claudiu Craciun
Foto: AGERPRES
Pe pagina protestului organizat duminica in Capitala impotriva Guvernului si a ingerintelor parlamentarilor in justitie s-a publicat un sondaj prin care unul dintre participantii la proteste cere supunerea la vot daca "pentru beneficiul unui protest declarat fara lideri" nu ar trebui ca lectorul Universitar Claudiu Craciun sa se retrega din reprezentarea miscarii "Uniti Salvam". Craciun este unul dintre liderii informali ai protestelor din acest an, acuzat ca ar fi deturnat unele dintre manifestari. Craciun a fost lider si la protestele anti-Basescu din 2012 si sustinator al cauzei USL la o dezbatere in Parlamentul European.

Sondajul lansat pe pagina de Facebook a protestului de Duminica a strans pana in acest moment 263 de voturi pentru "retragerea" lui Craciun si 107 voturi impotriva.

Textul sondajului postat:

"Din cauza unei perceptii negative, si pentru beneficiul unui protest declarat fara lideri, propun la vot, si in acest fel in atentia lui Claudiu Craciun, sa se retraga public din reprezentarea miscarii. Desi eu personal ii acord toata stima si respectul, este momentul ca, printr-o declaratie publica, sa sustina faptul ca miscarea merge mai departe si fara el.

Doriti ca Lect. Univ. Claudiu Craciun sa se retraga din imaginea publica ca fiind reprezentant al miscarii?
"

Claudiu Craciun, lector universitare la SNSPA, a fost acuzat in luna octombrie ca a deturnat traseul unui mars de protest pe la Palatul Cotroceni, in loc sa treaca prin fata DNA, acolo unde era organizat un alt protest fata de schimbarile din functie a procurorilor care instrumentasera dosarele lui Liviu Dragnea si Adrian Nastase.

Citeste aici mai multe detalii si vezi cine este Claudiu Craciun

Cum s-a scris istoria mitingului anti-Rosia Montana de duminica: Sociologul Mircea Kivu a cerut ca marsul sa treaca si pe la DNA pentru a arata sustinere fata de Justitie, "maestrul de ceremonie" Claudiu Craciun a refuzat: Lupta pe tema justitiei este doar o lupta convenabila pentru ei, o continuare a isteriei din 2012


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

6264 vizualizari

  • +25 (27 voturi)    
    de acord...... (Luni, 16 decembrie 2013, 12:28)

    translativus [utilizator]

    ....cu actiunea de retragere a statutului de reprezentant.
    Un reprezentant trebuie sa reprezinte dorinta celorlalti, altfel este un biet politician perfid.
    • -8 (16 voturi)    
      Solutia (Luni, 16 decembrie 2013, 13:09)

      cato [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      Claudiu Craciun trebuie sa se retraga si protestele sa fie conduse de cineva de la Miscarea Populara.
      • -1 (7 voturi)    
        Dar (Luni, 16 decembrie 2013, 13:54)

        auch [utilizator] i-a raspuns lui cato

        daca si-ar face Miscarea Populara pagina proprie de proteste si evenimentele proprii, n-ar fi mai cinstit? Sau din nou incearca sa se legitimeze urcandu-se direct in varful unei multimi de oameni care pot sustine cauze comune, dar care poate nu-si doresc sa legitimeze PMP sau in nici un caz sa il ajute sa confiste politic o miscare civiva.
        In orice caz, e mai cinstit asa. Acuma, as vrea sa vad cat de cinstit poate lucra Miscarea Populara :)
        • -1 (5 voturi)    
          Explicatie (Luni, 16 decembrie 2013, 16:46)

          cato [utilizator] i-a raspuns lui auch

          Se pare ca ironia mea a fost prea fina.
    • -2 (2 voturi)    
      Coriolan Draganescu! (Luni, 16 decembrie 2013, 15:07)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      numai ca asta se intampla acum UNA SUTA ANI. Azi nu mai e posibil.
  • +27 (33 voturi)    
    Abia acum v-ați prins ce hram poartă? (Luni, 16 decembrie 2013, 12:35)

    ikke [utilizator]

    În epoca digitală nu-ți trebuie mai mult de un sfert de oră pt a te informa...
    C.Crăciun face parte din liota de sugari de fonduri oengiste din siajul PSD, împreună cu mentorul său, constituționalistul de doi bani găuriți, C. Pârvulescu.
    Apropou, ați auzit vreo reacție din partea ong-ului lui Pârvulescu la infracțiunile comise de derbedeii Zgonea, Antonescu, Ponta săptămâna trecută? Pârvulescule, vezi-ți numărul - mic - de la pantofi și nu te avânta la cei 50 de mii de euro. Puneți mâna pe carte, și tu și Crăciun, că sunteți subțiri rău...
  • +21 (27 voturi)    
    fost sceptic (Luni, 16 decembrie 2013, 12:37)

    georgeb [utilizator]

    Sa imi fac mea culpa aici si sa va spun ce m-a convins ca am gresit si sa laud cat se poate de sincer #unitisalvam

    - aseara am fost la fantani, mi s-a parut foarte aiurea ca s-a scandat impotriva tuturor la egal (toate partidele aceeasi mizerie, jos basescu ponta si antonescu) si m-am cam pripit sa ma scarbesc de indata
    - dupa un timp o tabara a inceput sa ii huiduie pe eco-anarhisti si lucrurile s-au mai schimbat un pic
    - la victoriei s-au dus toti porniti pe problema zilei, nu pe clasicele probleme ale #unitisalvam
    - cu Craciun inlaturat, cred ca lucrurile arata deja mai bine

    Felicitari sincere pentru ieri! Sper sa strangem cat mai multi la protestele de saptamana asta!

    ziare.com zice ca azi la 16:30 la universitate se face iara, nu am vazut nimic pe #unitisalvam, stie cineva?

    PS: Stiu ca multi dintre #unitisalvam cred ca violenta este o solutie, dar nu este. Continui sa cred ca nu e bine sa provocam jandarmii. Mai usor e sa ni-i facem prieteni, ai nostri nu sunt ca aia din Ucraina (dpdv al ordinelor pe care le primesc) si uite ca si acolo oamenii stiu sa nu se bata cu jandarmii.
    • +15 (15 voturi)    
      violenta nu e o idee buna (Luni, 16 decembrie 2013, 12:56)

      liberal adevarat [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

      complet de acord cu ideea de a nu provoca jandarmii. scopul este cresterea anvergurii protestelor, nu violentei. Prea multa violenta va retine oameniisa iasa dn casa.
    • +3 (5 voturi)    
      ce idee aiurea!! (Luni, 16 decembrie 2013, 13:40)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

      Jandarmii NU sunt nici "prieteni" nici "dusmani" - ei, pur si simplu, INDEPLINESC ORDINE!!

      Nu prea cred ca o sa vedeti curand jandarmi dandu-si demisia, pentru ca nu le-a placut ordinul primit :P
      • +6 (6 voturi)    
        nu prea curand (Luni, 16 decembrie 2013, 14:03)

        georgeb [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        Asa este, nu se va intampla prea curand. Daca insa protestele vor creste suficient in anvergura si ordinele primite vor fi suficient de aiurea, poti avea surpriza sa vezi fraternizari ocazionale. Mai ales daca protestatarii vor trata corect fortele de ordine.

        Este vorba de impactul de imagine. Daca conducerea jandarmeriei iese suficient de terfelita la nivel de imagine, si daca miscarile de strada devin sustinute ca intindere in timp si ca numar de participanti, vor fi voci in paturile de jos ale jandarmeriri care vor dori sa se dezica de conducere.
    • -2 (8 voturi)    
      eco-anarhisti??? (Luni, 16 decembrie 2013, 13:43)

      auch [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

      Inteleg ca atat ai retinut, pentru ca asta ti-a spus dl. Maior. Evident, in opinia ta protestele impotriva proiectului RM nu erau si impotriva legii RMGC si impotriva modificarilor la legea minelor, si impotriva ilegalitatilor de tot felul si al abuzurilor de tot felul desfasurate nestingherit din 1998 incoace, impotriva coruptiei generate de relatia (aproape a) oricarei autoritati publice ce a avut contact cu Gabriel Resources si RMGC. Era pur si simplu o chestie eco-anarhista... Bravos, natiune! Acuma, eu stiu ca niste reprezentanti de seama ai dreptei sunt un pic necajiti ca n-au reusit sa marite rapid si Rosia Poieni, pe langa Rosia Montana, dar nu vorbim despre ei aici.
      Ce ma frapeaza este: de ce crezi ca ar trebui sa profiti de organizarea de la #unitisalvam?! Esti nemultumit ca nu se organizeaza pe pagina asta protestele pe care le doresti tu? Pai pune mana, munceste si organizeaza-le, cine te opreste? Sau vreti la de-a gata, ca asistatii sociali?
      • +7 (11 voturi)    
        opinia ta auch, esti liber sa o ai (Luni, 16 decembrie 2013, 14:06)

        georgeb [utilizator] i-a raspuns lui auch

        Nu sunt de acord deloc cu protestele anti RMGC. Sa inteleg ca nu am dreptul la opinie, dar tu ai?

        Nu uitam asa usor cand Craciun latra ca turbat impotriva celor ce sustineau DNA si statul de drept.
        • -3 (7 voturi)    
          evident ca sunt liber sa o am (Luni, 16 decembrie 2013, 15:08)

          auch [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

          daca nu esti de acord, atunci nu inteleg de ce te-ai bagat pe #unitisalvam, esti liber sa scrii in orice alta parte si noi, cei care suntem anti-RMGC ne putem vedea de treaba linistiti acolo, in loc sa fim deturnati de voi, cei disperati ca nu aveti audienta pe care contati.
          Deci: dl. Kivu a venit cu ideea de a deturna protestele RM catre DNA, nu #unitisalvam sau Claudiu Craciun. Iar ideea nu a avut priza la participanti, ce e greu de inteles?! Tot nu pricep de ce vreti neaparat sa confiscati #unitisalvam in loc sa va faceti pagina/grup/evenimente proprii?!
          • +4 (4 voturi)    
            te joci cu cuvintele (Luni, 16 decembrie 2013, 15:30)

            georgeb [utilizator] i-a raspuns lui auch

            Si iti dai cu presupusul aiurea.

            #unitisalvam a chemat oamenii care vor sa protesteze impotriva actiunii parlamentului de terfelire a codului penal. Nu v-a pus nimeni sa ma chemati la manifestatii, si multi din cei ce au venit acolo in mod evident erau din afara #unitisalvam. Nu va convine? Puneti pe pagina sa nu mai vina lumea, decat daca sunt de acord cu toate cererile voastre.

            Tu numesti deturnare ceea ce altii au numit solidarizare. Halal #solidarizare, nu? Acu' v-ati trezit si voi cu statul de drept, cand in vara numai de asta nu va ardea. Cine e schimbator...
  • -2 (12 voturi)    
    si cei care au votat cu "Da" (Luni, 16 decembrie 2013, 12:53)

    Rumpelstilstikin [utilizator]

    ..sunt in mare parte noi veniti pe pagina, niste "spammer"-i sau "trolli" de la Partidul Miscarea Populara care pana saptamana trecuta nu prea au avut de a face cu Uniti Salvam
    • +5 (5 voturi)    
      solutie simpla (Luni, 16 decembrie 2013, 14:23)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui Rumpelstilstikin

      faceti liste de adeziuni si comitet de conducere

      sa aiba drept de vot doar cei ce sunt de acord cu voi.

      in felul asta veti da un exemplu excelent de democratie originala si veti inchide usa tuturor spammerilor si trollilor (translate: toti care nu sunt de acord cu Claudiu Craciun)
  • +9 (11 voturi)    
    e manjit! (Luni, 16 decembrie 2013, 13:05)

    apoliticus [utilizator]

    asta se plimba pe la Antene pe vremea protestelor regizate cu pensionari platiti din 2012. Chiar daca poate momentan nu mai e, dar sigur a fost pe statele de plata ale varanului mafiot
    • -4 (6 voturi)    
      Mde (Luni, 16 decembrie 2013, 15:04)

      auch [utilizator] i-a raspuns lui apoliticus

      Sunt mai multi in viata publica cei care au folosit solutii imorale intr-un moment sau altul. Cine ridica primul piatra?
      • +1 (1 vot)    
        Eu. (Marţi, 17 decembrie 2013, 8:53)

        abisala [utilizator] i-a raspuns lui auch

        E nevoie de corectitudine si intrasigenta in viata noastra publica. Ajunge cu lichelismul!
  • 0 (8 voturi)    
    de fapt (Luni, 16 decembrie 2013, 13:22)

    Marcelica2013 [utilizator]

    daca e sa ne aducem bine aminte anumite cercuri au vrut deturnarea protestelor anti rosia montana pe la DNA, si nu invers.
  • +11 (11 voturi)    
    azi, ora 16.30, Piata Universitatii (Luni, 16 decembrie 2013, 13:44)

    verdeata [utilizator]

    am auzit ca oamenii ies in Piata Universitatii azi (luni) la ora 16.30
    In sfarsit, au inteles ca nu mai este cazul sa ii scoata cineva in strada atunci cand politicienii vor sa ii subjuge
    Fiecare om cu constiinta interesulu public trebuie sa faca asta din propria initiativa
  • -9 (15 voturi)    
    Breiking Niuz! INCREDIBIL! Da click aici! (Luni, 16 decembrie 2013, 13:51)

    JustinCase [utilizator]

    Taratatatata - tataaaaaaa! Breiking Niuz, Lume lume, stirea bomba a zilei! Postacii basisti mai nou sunt si paranoici! Da-ti-l ba afara, sa vedem ce zero barat faceti voi! Ce amuzant, auzi tu, Vasile! Cica aia din 2012 erau platiti de USL, da` astia sunt sinceri acu`! Bai nene, voi va auziti vorbind? :))))))
    • +8 (8 voturi)    
      Nu te ambala.. (Luni, 16 decembrie 2013, 15:09)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui JustinCase

      Avand in vedere ca omul e un sustinator declarat si dovedit USL, va puteti strange in jurul lui si puteti pune de niste proteste la Cotroceni. Nimeni nu va opreste.

      "Paranoici", da! Cand tu te duci sa protestezi impotriva guvernului si parlamentului (initiatorii prin metoda banditeasca a acelor legi si votacii acelor legi), iar "tu" te apuci si strici "Jos Basscu", eu zic ca "paranoia" este foarte justificata. Ca si cum Basescu e la guvern...

      In fine, o sa inchei cu multe paranteze si doua puncte, sau cate puncte vrei tu.
  • +3 (3 voturi)    
    oare atat de naivi pot fi romanii ??? (Marţi, 17 decembrie 2013, 1:49)

    Tasky [utilizator]

    Oare nu stiti ce este SNSPA ? Nu stiti ca este continuatoarea scolii de partid comuniste "Stefan Gheorghiu" ? Sau nici asta nu stiti, ce a fost vechea scoala de partid "St. Gheorghiu" ? Se mai numea pe la colturi ( in bancurile epocii) Scoala calugarilor marxisti : )
    Oare chiar credeti ca manipularea sociala s-a inventat in zilele noastre...
    Nici acuma nu va dati seama ca un tip ca Claudiu Craciun a facut scoala unde a invatat manipularea opiniei publice cu profesori marxisti?
    Sfanta Naivitate !


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version