VIDEO Traian Basescu: Premierul a sustinut ca introduce acciza si eu l-am informat ca voi intoarce bugetul la Parlament, cu propuneri precise de unde sa se taie bani

de Red. Stiri     HotNews.ro
Marţi, 3 decembrie 2013, 18:19 Actualitate | Esenţial

Presedintele Traian Basescu a afirmat, intr-o declaratie de presa sustinuta dupa consultarile de la Palatul Cotroceni, ca "premierul nu a inteles ce am discutat". "El a inteles ca am discutat de buget, eu am discutat de acciza si efectele ei... Ei vor proceda in consecinta, eu voi utiliza instrumentele pe care le am pentru a atrage atentia ca aceasta crestere de pret va afecta puternic populatia, companiile si in special societatile mici", a spus seful statului.

Declaratia presedintelui vine in urma intalnirii pe care a avut-o marti cu premierul Victor Ponta, ministrul Finantelor, Daniel Chitoiu, ministrul pentru Buget, Liviu Voinea, si guvernatorul BNR, Mugur Isarescu, pe tema anularii accizei suplimentare la carburanti.

Premierul Victor Ponta a anuntat ca intalnirea s-a terminat fara niciun rezultat.

HotNews.ro a transmis LIVE TEXT declaratiile sefului statului

  • Cred ca trebuie sa va spun doar cateva cuvinte despre intalnirea solicitata de premier
  • Am fost de acord in speranta ca putem discuta pe tema cresterii accizei la combustibil, pe care o consider extrem de daunatoare, atat din perspectiva reluarii cresterii consumului, cat si a cresterii preturilor pentru populatie si companii
  • Vor fi in mod cert afectati puternic cei cu veniturile cele mai mici, intreprinderile unifamiliale, IMM-urile. Vor fi cresteri la alimente, la pretul de transport din aceasta acciza suplimentara
  • Parerea mea e ca, urmarind declaratia premierului, am fost foarte interesat sa vad ce declara, premierul nu a inteles ce am discutat
  • El a inteles ca am discutat de buget, eu am discutat de acciza si efectele ei
  • Eu nu pun sub semnul intrebarii dreptul Guvernului de a promova un buget, al Parlamentului de a-l aproba si nici ei dreptul meu constitutional de a spune ca nu sunt de acord
  • Ei vor proceda in consecinta, eu voi utiliza instrumentele pe care le am pentru a atrage atentia ca aceasta crestere de pret va afecta puternic populatia, companiile si in special societatile mici
  • Am precizat in discutiile avute ca sustin fara rezerve si sunt resurse in buget, in afara cresterii accizei, si pentru indexarea pensiilor, si pentru cresterea salariului minim pe economie - punctul meu de vedere a fost ca trebuia majorat la 900 lei din primul trimestru, de la 1 ianuarie, si nu in doua etape, acest lucru diminueaza evaziunea fiscala pe forta de munca
  • Sunt resurse si sustin fara rezerve cresterea venitului minim garantat, a salariului cadrelor didiactice si a medicilor rezidenti
  • Prin renuntarea la acciza de 52-53 de bani pe motorina si benzina resursele cu care se reduc veniturile trebuie taiate de la excesul de repartizare bugetara la Ministerul Dezvoltarii, la dl ministru Dragnea, si sunt resurse care inseamna rezerve plantate in diverse locuri din buget, dar in mod deosebit la Serviciul datoriei, la dobanzi, unde sunt 600 mil in plus
  • Deci 1,5 mld de la dl Dragnea si 600 mil de la serviciul datoriei, deci 2,1 mld fata de 2,28 mld cat s-ar obtine prin acciza la combustibil
  • De ce insist sa se faca taieri de la dl Dragnea? Acestia sunt bani electorali, destinati mobilizarii primarilor, carora sa li se acorde bani pentru a fi mobilizati pentru europarlamentare si prezidentiale
  • Se pare ca multi primari numai asa functioneaza, daca primesc fisele in tonomat, altfel nu canta la alegeri
  • De ce mi se pare un exces nejustificat: in buget sunt inscrise trei programe: modernizarea satului, regenerare urbana si infrastructura judeteana. Toate acestea au resursa financiara in banii de la UE
  • In loc sa faca aceasta batalie politica cu o taxa suplimentara ce va afecta toti cetatenii si toata economia, premierul putea sa-i puna pe primari sa pregateasca proiecte, de la 1 ianuarie intra in vigoare noul buget al UE. Puteau sa aiba proiecte aprobate cu bani europeni
  • Aceasta a fost discutia avuta cu premierul, ideea de a renunta la aceasta taxa suplimentara pe combustibil


  • Refuzul meu de a semna memorandumul de aprobare a negocierilor cu FMI nu are nicio semnificatie din punct de vedere a mentinerii acordului cu FMI si UE
  • Acordul e pentru perioada 2013 - 2015 si el nu se intrerupe decat daca programul deraiaza, cum spune FMI, daca nu se respecta criteriile macro stabilite inca de la semnarea acordului
  • Ori ceea ce eu propun este reducere si de taxa, si corespunzator de cheltuieli in bugetul de stat, ceea ce inseamna ca bugetul ramane in defiitele convenite
  • Propagandistii au mai lansat o teorie - se pierde top-up-ul. Pe fondurile de coeziune, UE finanteaza cu 85 % proiectele
  • La negocierile noului buget, eu am sustinut ca tarile care au acord cu FMI si UE sa mai primeasca 10% contributie europeana, de la 85 la 95
  • Acest top-up de zece procente nu poate fi anulat decat daca se anuleaza acordul dintre Fond si UE si Romania
  • Dar nu se pune problema anularii acordului pentru ca nu am iesit din parametrii stabiliti, ramane in deficit si marjele de inflatie. Din contra, masura propusa de mine va reduce inflatia 
  • In aceste conditii, punctul de vedere al premierului a ramas inflexibil, a sustinut ca introduce acciza, si eu l-am informat ca imi voi sustine punctul de vedere prin mijloacele constitutionale legale, adica voi intoarce bugetul la Parlament, cu propuneri precise de unde sa se taie bani, pentru a ramane in deficitul stabilit si sa nu marim fiscalitatea pe energie
  • O informatie care le-a scapat, la negocierea bugetului noi am mai obtinut o facilitate, TVA eligibil. Se plateste tot din bani europeni
  • Ma mir ca domnii de la guvern, nestiind de aceasta facilitate, nu au plans ca o pierd si pe asta. Ii asigur ca nu o pierd nici pe asta, nici top-up-ul de 10%
  • Nimic nu se pierde, e o revizie la trei luni a acordului, echipa FMI va veni din nou in ianuarie si in martie se intra in bordul Fondului


  • Eu imi fac datoria morala ca presedinte, vazand ca pe spinarea romanilor se acumuleaza in buget bani pentru clientela politica, dar nu voi putea sa am decat actiunile legale, trimis buget la Parlament si eventual, daca vor fi situatii, sa-l atac si la Curtea Constitutionala, dar atat
  • Eu nu pot impune prin alte mijloace Guvernului sa renunte la OUG de modificare a Codului Fiscal sau dupa retrimiterea bugetului la Parlament, cand sunt obligat sa-l promulg, daca nu-l atac
  • Indiferent ce masuri voi lua, de la 1 ianuarie se vor plati si salariile si pensiile, Romania nu ramane fara buget, ci executa bugetul anului trecut
  • Daca, sa presupunem, bugetul nu e gata si Guvernul are nevoie de asistenta, pot sa-i invat cum sa faca sa plateasca si indexarile, si cresterea salariului minim, si banii pentru dascali, si cresterea indemnizatiei pentru medicii rezidenti, respectand legea, si fara buget aprobat in Parlament
  • Totul e sa intrebe, daca nu stiu, daca stiu sa o faca
  • Insa nu imi poate cere nimeni sa-mi insusesc o masura care, sunt convins, va avea acelasi efect pe care l-a avut cresterea TVA de la 19 la 24% in 2010
  • Atunci nu aveam bani, Romania era destabilizata, acum Romania e stabila macro si e pacat sa afectezi si oamenii si companiile si sa reduci si consumul
  • Aceasta masura se va aseza pe efectele pe care continua sa le aiba cresterea TVA
  • Si pretul la combustibil va avea doua influente, una din celebra taxa pe stalp, si acciza. Cresterea va fi mai mare de 52 sau 53 de bani
  • Aceste lucruri le-am explicat premierului, era si ministrul Finantelor, si al Bugetului, daca vor sa inteleaga bine, daca nu, nu am ce sa fac
  • Ei au spus noua ne-a dat poporul 70%, asa ca noi introducem taxa ca sa-i putem da bani lui Dragnea sa-i serveasca pe baroni, baroneti si baronasi
  • Vreau sa stiti ca discutia a fost calma, civilizata
  • Cred ca dl premier a plecat cu o confuzie, noi nu am discutat de buget, ci strict de acciza, el a inteles ca am discutat de buget



























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

10703 vizualizari

  • +24 (50 voturi)    
    Buget adoptat = Basescu tras pe linie moarta (Marţi, 3 decembrie 2013, 18:44)

    dumitrica [utilizator]

    Odata ce Traian Basescu promulga bugetul lui Ponta (facut pe genunchi printre zecile de interviuri si aparitii TV ale premierului si care arata la fel de neserios ca reteaua de autostrazi propusa a fi realizata intre 2014 si 2020) seful statului va fi tras pe linie moarta, USL nemaiavind nevoie de el pina la prezidentialele din 2014.

    Din tot bugetul, pe Ponta il intereseaza efectiv doar acea taxa de 50 bani / litru de benzina din care vor fi finantate campaniile electorale USL pentru europarlamentare si prezidentiale.

    Cum poate Basescu sa aprobe asa ceva?!
    • +12 (16 voturi)    
      Si ce sa le faca? (Marţi, 3 decembrie 2013, 19:13)

      Kappa [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      Sa-i impuste?
      • +9 (11 voturi)    
        O pozitie pe zi ce trece (Marţi, 3 decembrie 2013, 21:15)

        sebagain [utilizator] i-a raspuns lui Kappa

        Acum n-ar fi rau sa muste putin opozitia din USL-ul pontist. Unde sunt viitorii mari castigatori ai alegerilor Predoiu, MRU si Diaconescu si Neamtu? Ceva lucrari prin Parlament? Ceva comentarii [e blog ul personal daca tot nu-i i-a presa in seama? Nimic?Marii strategi, visatori, sotietatea tivila?
    • +47 (61 voturi)    
      Basescu, magistral si inflexibil! (Marţi, 3 decembrie 2013, 19:16)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      Nu a fost de acord cu furtul la scara nationala al USL in frunte cu Ponta si Dragnea si restul baronilor care devalizeaza tara!
      Felicitari domnule Presedinte!
      • -11 (17 voturi)    
        VARIANTA! (Marţi, 3 decembrie 2013, 20:56)

        GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Basescu, maniacal si imprevizibil! Sa vedem ce explicatii inteligente o sa produceti atunci cand FMI va bloca acordul cu Romania, iar leul va cadea in bot!
        FMI-ul este banca noastra creditoare! Nu e singura, dar este cea mai importanta! In lipsa unui acord cu FMI(safety belt), ceilalti creditori se vor considera indreptatiti sa mareasca dobanzile la imprumuturile pe care ni le acorda, situatie in care cursul leului ar pute sa intre in vrie! Indiferent daca va place sau nu, ar trebui sa nu uitati ca Romania are o datorie externa de peste 100 de miliarde de euro, iar calendarul rambursarii ratelor si dobanzilor scadente trebuie respectat!
        Fereasca Dumnezeu sa ajungem in situatia de a nu respecta acest calendar! Romania va avea dificultati din ce in ce mai mari sa se imprumute, iar cei care vor "risca" sa ne crediteze isi vor lua masuri de siguranta prin stabilirea unor dobanzi exprimate cu doua cifre, nu doar cu una ca pana acum!
        Pozitia Comisiei Europene in raport cu declaratiile presedintelui Basescu a fost exprimata clar de purtatorul de cuvant Simon O'Connor: "Indiferent ce alegere face Romania, este esential ca tara sa continue punerea in aplicare a recomandarilor emise de catre Consiliul Uniunii Europene in iulie(2013)."
        • +11 (17 voturi)    
          HOO nu te panica :)) (Miercuri, 4 decembrie 2013, 1:04)

          verisoaraluifelix [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

          Nu se inchide contractul cu FMI, eventual se renegociaza , asa ca idee generala.
          Prin analogie, ca tot ai promenit de banca, unde ai mai vazut tu banca sa renunte la credit pentru ca i s-a parut ca s-a uitat nitel urat clientul la nevasta ? E absurd.

          Oricum nu se inchide nici un acord, stai calm . E doar o petarda populista aruncata de Ponta . Se pare ca pe unii slabi rau ( da' raaau ) de inger i-a speriat totusi.
          E interesant oricum de observat ce ipocrita e societatea in ansamblu, nu doar politicul. Acum vreo 3 ani Ponta tipa la fel de populist ca FMI e apocalipsa pentru romani, ca ne exploateaza si nu stiu ce alt drac ne face. Romanasii tipau la fel. Acum e invers, a ajuns USL sa moara de grija tratatului cu FMI iar unii romani il injura pe Basescu pentru ca cere anularea unei accize si astfel ar atenta la siguranta FMI, care " e singurul care ne mai tine in viata " ( parafraza dupa canoanele USL ).
          Daca nici asta nu e circ , atunci nu stiu ce ar putea fi.
        • +5 (9 voturi)    
          Varianta la varianta (Miercuri, 4 decembrie 2013, 8:40)

          Encounter [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

          Din declaratia lui Simon O'Connor eu inteleg ca din punctul lor de vedere Romania este destul de matura sa ia decizii proprii, dar ei ne recomanda sa continuam sa facem ce am agreat in acordurile anterioare. Eu nu vad in declaratia acestui domn vreo umbra de panica, amenintare sau ingrijorare. Asa ca nu iti inteleg pozitia, unde naiba ai citit tu ca CE are vreo problema cu toata afacerea asta?
        • +1 (3 voturi)    
          bugetul poate trece prin OUG (Miercuri, 4 decembrie 2013, 10:05)

          Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

          De ce trebuie semnat si de Basescu? Cumva Ponta nu vrea sa-si asume toata responsabilitatea? Deci ceea ce spui tu este o timpenie.
          • +3 (3 voturi)    
            Nu poate trece prin OUG. Este (Miercuri, 4 decembrie 2013, 10:50)

            Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

            lege organica (parca asa se numeste) si are nevoie de 50% +1
        • +5 (5 voturi)    
          nu pricepi sau te faci? (Miercuri, 4 decembrie 2013, 10:09)

          cinic [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

          A. daca [cum zice Ponta si crezi tu] plusul la acciza se duce NUMAI la drumuri NEINCEPUTE, atunci cum afecteaza asta banii de pensii/salarii LA BUGETARI etc?
          B. care recomandari din iulie 2013 au fost puse in practica ? cumva CFR, Oltchim etc?
          C. ai vreun prieten care stie economie macar la nivel de liceu? care sa-ti explice diferenta intre datoria publica si datoria STATULUI? NB. Cand Ford Craiova ia imprumut din Patagonia macar 5 USD, asta se adauga la datoria RO (pe partea privata). Ti s-a explicat la partid asta sau invectivele sunt singurele intelese?
      • +11 (17 voturi)    
        E datoria sa morala, sa ne apere (Marţi, 3 decembrie 2013, 21:18)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Asta asteptam cu toii de la Presedinte, sa ne apere de hoti. Presedintele imi da de fiecare data curaj, asa cum o facea tata sau bunicul atunci cand imi era teama de furtuna. Era suficient sa-i stiu in preajma. Respect D-le Presedinte.
    • +39 (55 voturi)    
      Presedintele (Marţi, 3 decembrie 2013, 19:41)

      dawnat07 [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      a explicat ca NU e de accord cu taxa de 50bani/litru si motivele. Deci.... NU aproba asa ceva. DAR "nu voi putea sa am decat actiunile legale, trimis buget la Parlament si eventual, daca vor fi situatii, sa-l atac si la Curtea Constitutionala, dar atat
      •Eu nu pot impune prin alte mijloace Guvernului sa renunte la OUG de modificare a Codului Fiscal sau dupa retrimiterea bugetului la Parlament, cand sunt obligat sa-l promulg, daca nu-l atac

      Poate e timpul sa dam o mina de ajutor?
      • +39 (43 voturi)    
        Nu ai cu cine (Marţi, 3 decembrie 2013, 20:00)

        fane_grija [utilizator] i-a raspuns lui dawnat07

        Pana acum toti il blamau pe Basescu ca a taiat pensiile cu toate ca la momentul ala cadeau economiile europei ca popicele. Noi am iesit cu crestere economica si suntem dati drept exemplu in timp ce tari ca Grecia inca se lupta cu efectele grave ale crizei asupra populatiei.
        Acum ca Basescu ataca o taxa de care nu este nevoie cu argumente clare, nimeni nu-l sustine.
        • -5 (11 voturi)    
          Unde (Marţi, 3 decembrie 2013, 21:44)

          ionv [utilizator] i-a raspuns lui fane_grija

          vedeți creșterea economică?
          V-au crescut veniturile?
          Au scăzut prețurile?
          Au crescut exporturile de produse sau servicii?
          Au crescut investițiile?
          Dacă este creștere economică, credeți că se datorează creșterii tva ori reducerii de salarii dictate de domnul Traian Băsescu?
          Nu vedeți că scopul tuturor este să ne asmută pe unii împotriva celorlalți?
          Nu realizați că, nici pe unii nici pe ceilalți, nu-i doare la chipiu de România și de români?
          • +7 (11 voturi)    
            Tov >ionov< (Miercuri, 4 decembrie 2013, 7:04)

            banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui ionv

            Ai uitat ca Presedintele nu mai va candida la nici o functie instat . Nu are ce CASTIGA dar si mai putin de-a pierde !Doar i-si face meseria de Presedinte !
            • -3 (7 voturi)    
              Aiurea! Isi face campanie pentru viitorul sau... (Miercuri, 4 decembrie 2013, 10:23)

              Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

              Nu mai poate sa iasa din politica, are nevoie de imunitate pana moare...
              Se vrea liderul opozitiei dupa 2014, posibil prim ministru (modelul Putin, pe care incearca sa-l copieze...)
              Dar ce, credeati ca iese la pensie?
              Trebuie sa ramana "cineva" ca sa mai apese niste butoane si sa opreasca niste dosare cu numele lui pe ele...
              • 0 (0 voturi)    
                Maestre (Miercuri, 4 decembrie 2013, 12:28)

                Encounter [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

                Bati campii. Sa fim seriosi, USL-ul va mai domni (spre groaza noastra) vreo cativa ani netulburat de nimic. Si sa nu uitam cat de repede au ridicat parlamentarii imunitatea unui deputat din opozitie acum cateva luni, deci faza cu imunitatea nu tine, atata vreme cat uslamul detine majoritatea in parlament. Urmand firul logic (iti e cunoscut conceptul?) iti spun ca nu are ce butoane sa apese sau invarta: nu are ce da la schimb! Hai sa zicem ca acest argument era valabil pe vremea cand PDL-ul era la putere, dar acum? Pe cine mai poate Base controla? Ce mai poate oferi?
              • +1 (1 vot)    
                Nu uita ! (Joi, 5 decembrie 2013, 5:22)

                banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

                Numele Presedintelui este **Basescu** Si ** NU**
                iliescu
            • 0 (0 voturi)    
              Domnule, (Miercuri, 4 decembrie 2013, 19:24)

              ionv [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

              Nu era nevoie să atestați faptul că politețea e o rara avis.
              „Miștocăreala”mă lasă rece.
              Nu v-aș fi răspuns dacă eram sigur că ați înțeles mesajul meu.
              Dacă veți reciti, veți vedea că nu l- am acuzat numai pe preferatul dumneavoastră.
              Cât privește faptul că „ i-si face meseria de Presedinte”, mă întreb de ce și-o face numai uneori.
              Sau și-o făcea atunci când spunea că nu avem nevoie de autostrăzi ( era ministrul transporturilor)?
              Dar atunci când cu alea 20 miliarde de la fmi?
      • +26 (32 voturi)    
        te referi la mamaliga ? (Marţi, 3 decembrie 2013, 20:00)

        GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui dawnat07

        Nu explodeaza nici daca o umpli cu dinamita.
        Noi talpasii tarii suntem asa de spalati pe creier ca poate sa ne serveasca ponta in continuare bullshit cu galeata, ca noi il mincam cu bucurie..
        • +7 (11 voturi)    
          Adica: (Marţi, 3 decembrie 2013, 20:54)

          ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

          Accizele creste
          investitii ioc
          cea-ce se numeste:
          masuri anti-Boc

          taxe peste taxe
          putin peste..mult
          reglementari laxe
          poftire la furt

          bere si sarmale
          v-a manat la vot
          ati vuit schimbare
          si ati luat pe bot
          • -3 (5 voturi)    
            "v-au manat"ca " ie"mai multe, intelectualule ! (Miercuri, 4 decembrie 2013, 10:26)

            Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

            Limba asta romana, nu e pentru basisti....
            De "Accizele creste" nu mai zic nimic....o sa zici ca era o ironie.....
            • +1 (3 voturi)    
              N-ai inteles nimic, poezioara (Miercuri, 4 decembrie 2013, 10:55)

              Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

              era pe intelesul si gramatica usl.
              • 0 (0 voturi)    
                Hmmm (Joi, 5 decembrie 2013, 8:13)

                MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Kecske

                Povesti...poezia a fost scr:isa de eba...:))
      • +28 (28 voturi)    
        exact! (Marţi, 3 decembrie 2013, 20:12)

        Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui dawnat07

        daca ne aducem aminte, usl a scos populatia pe strazi sa inlature Guvernul MRU pentru chestiuni pe care, dupa instalarea la guvernare, le-au regndit sau reprogramat pentru 2014...
        Ori acum vedem ca banii pe care Ponta vrea sa-i stoarca de la populatie si angajatori se vor duce prin Dragnea la ciocoii usl din teritoriu, pentru asigurarea alegerilor, adica inca un ciclu mortal pentru tara...
        • +2 (4 voturi)    
          He-he-he (Marţi, 3 decembrie 2013, 21:55)

          rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

          Aia care au iesit in starda sunt tradatorii de neam. Unii din interes, altii pentru cativa arginti, dar toti sunt tradatori de tara.
    • +25 (39 voturi)    
      He-he-he (Marţi, 3 decembrie 2013, 19:42)

      rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      Basescu nu se poate lupta si cu nesimtirea romanilor
      • +3 (9 voturi)    
        De ce sa te lupti cu nesimtirea? (Marţi, 3 decembrie 2013, 20:14)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui rad_prostii

        E mana cereasca pentru stat, cel putin dublu fata de taxarea muncii poate obtine statul din taxarea nesimtirii.
    • +31 (33 voturi)    
      Nici Basescu sau noi n-avem nevoie de USL! (Marţi, 3 decembrie 2013, 19:50)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      Basescu doar trebuie sa iasa o data pe saptamana si pana la prezidentiale, cu tot cu banii lor, vor fi sub 30%. MRU va ajunge Presedinte si partidul de dreapta nou format va creste peste USL. In 2016, va bagam pe toti la puscarie. Cam asta se va intampla mai dumitrica...
      • +6 (6 voturi)    
        Suna frumos si as vrea sa te cred... (Marţi, 3 decembrie 2013, 23:05)

        Ion B [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        atata doar ca la momentul alegerilor, tare mi'e teama ca tata Folare si nea Ion iar or sa se bucure la uleiul si faina promise pentru cui isi dau votul. Se pare ca romanul are totuisi doua calitati: Invata greu si uita repede.
        Si chiar daca ai avea dreptate, este normal ca totul sa vina tot de la Base? Oare opozitia asta sa nu aiba niste minti luminate care sa'I lamureasca pe romani ca au votat niste infractori?!?
        Si ca veni vorba de infractori: ai mai auzit ceva de dorinta romanilor exprimata prin referendum referitor la numarul parlamentarilor?!?
        Tacere pe toate fronturile...
    • +1 (9 voturi)    
      Ce-i ceri lui Basescu este imposibil acum. (Marţi, 3 decembrie 2013, 20:45)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      Si o faci special tovarase ca sa scapi de acest cancer basist. Stim amandoi ca vechi colegi ca tu nu-l iubesti pe Basescu. Las-o moarta ca nu merge.
    • +5 (9 voturi)    
      dottore plagiatore buratino (Miercuri, 4 decembrie 2013, 1:06)

      Ionescu Raymond [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      Gresiti Domnule Basescu.

      Cel mai bine este sa se dubleze nr. parlamentarilor, de la 600 la 1200. Minim. Ca sa cheltuiasca ei banii romanilor.

      Si toate Referendumurile sa fie ignorate pentru totdeauna. In Romania.
    • -5 (9 voturi)    
      Hmmm (Miercuri, 4 decembrie 2013, 1:14)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      =http://www.cursbnr.ro/=
      EUR Euro 4.4684 +0.0325 4.4359 -0.0053 4.4412 +0.0060
      Iata cat costa in prima zi miscarea sefului tau spiritual...
      O sa platiti muuuuult mai mult decat cei 7 eurocenti....prin scaderea leului si cresterea dobanzilor....dar ce sa vorbesti cu niste supusi fara curajul de a avea o opinie.
      • +5 (9 voturi)    
        Stai linistit (Miercuri, 4 decembrie 2013, 8:19)

        Encounter [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

        Stai linistit, asta trece imediat dupa ce poanta o sa se lamureasca ca de fapt nu a cazut nici un acord nici cu FMI si nici cu alta banca si deci piata o sa se destreseze! Asta e o reactie a pietei financiare la ineptiile panicarde ale uslamului. PS: ai uitat de dezastrul care a tinut luni bune provocat de lovitura voastra de stat? Ce memorie selectiva aveti voi uslamistii!
        • 0 (2 voturi)    
          Hmmm (Miercuri, 4 decembrie 2013, 11:58)

          MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Encounter

          -Nu ponta a marit cursul ci piata pt ca avem un instabil in functia de presedinte.
          -Nu a existat nicio =lovitura de stat=....se vede ca voi nu aveti cultura sa stiti ce este aceea o lovitura de stat.
          Parlamentul nu poate da o =lovitura de stat= si nici poporul la un Referendum...aceste doua puteri/institutii pot da doar o =lovitura la dictatura=.
          PS.Sa inteleg ca dupa basisti Parlamentul este nedemocrat?:))
          Sau poate poporul este nedemocrat daca nu face ce vrea bese?!:)))
          • -1 (1 vot)    
            Glumesti, nu (Miercuri, 4 decembrie 2013, 12:50)

            Encounter [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

            Hai sa ne legam de cuvinte daca argumentele ne sunt contrare! Asta e filozofia voastra?
            Daca presedintele era problema, de ce nu a urcat cursul inainte de evenimentul in cauza? Hai, spune ca a fost o coincidenta sau ca "fortele loiale dictatorului" au urcat cursul. Hai, umple-te de ridicol!
            Iar cand am zis "lovitura de stat" ma refeream la efecte si la metoda brutala si precar justificata, nu la definitia din dictionar.
            Cat despre popor, din pacate s-a demonstrat cu ocazia loviturii de stat (nu ma refer la definitie, repet) ca este extrem de usor de manevrat cu ajutorul televiziunii.
  • +18 (30 voturi)    
    Base a lovit magistral... (Marţi, 3 decembrie 2013, 19:17)

    AG [utilizator]

    de data asta :)
    • -13 (19 voturi)    
      Intradevar magistral! (Marţi, 3 decembrie 2013, 20:59)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui AG

      Si o sa fiti fericiti cand va anunta cu nonsalanta noile taieri de salarii! Va fi o bucurie magistrala!
      • +5 (7 voturi)    
        .07 (Marţi, 3 decembrie 2013, 21:17)

        sebagain [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

        Tu chiar nu pricepi ca a fost necesar.
      • +11 (11 voturi)    
        foarte bine (Marţi, 3 decembrie 2013, 21:35)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

        sa le taie. mie nu mi-a taiat nimeni salariul, stii de ce? ca nu sunt bugetaaaar! eu muncesc, amice, si-o fac pe bune, nu sunt o capusa care sa frece menta in administratie ca altii de se plang pe aici ca le-a taiat basescu banii.
      • +11 (11 voturi)    
        lol (Marţi, 3 decembrie 2013, 22:22)

        verisoaraluifelix [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

        Ghici cine o sa anunte noile taieri de salarii. Nu e Basescu.
        Nu e nici Ponta ! :))) vor fi ministrii sau niste trepadusi, pusi de Ponta sa ia focul asupra lor.

        Ghici cine o sa fie de vina.

        Basescu !! :))))))))))))))
      • +4 (6 voturi)    
        la bugetari! (Miercuri, 4 decembrie 2013, 10:12)

        cinic [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

        guvernul nu opereaza la privat!
        SI hotaraste presedintele taierea de salarii? de cand? [sau la tine a anunta inseamna a decide?]

  • -23 (41 voturi)    
    nu e treaba presedintelui (Marţi, 3 decembrie 2013, 19:30)

    ics_11 [utilizator]

    multi oameni din tara asta pot spune precis de unde se pot taia bani si unde ar trebui cheltuiti mai multi, fiecare cu pareri diferita de aceea exista, de exemplu, politici liberale si politici sociale.
    dar bugetul este numai treaba guvernului si a parlamnetului, nu este treaba presedintelui. nu are voie sa-si impuna viziunea proprie. ne intoarcem pe vremea lui ceausescu. cand presedintele decidea daca ne mai da sau nu o suta de lei la asalariu.
    un singur om nu are dreptul sa impuna bugetul in ciuda majoritatii. asa e democratia.
    • +25 (29 voturi)    
      Chiar nu te duce capul de loc??? (Marţi, 3 decembrie 2013, 20:02)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Ai mai postat prostia asta si la alte articole, ti s-a mai explicat! Cum adica "bugetul este numai treaba guvernului si a parlamnetului, nu este treaba presedintelui."?? Ti-au mai spus si altii, atunci de ce trebuie sa-l semneze? Daca nu e treaba lui, de ce nu-l semnezi tu? Ca doar nu e nici treaba ta, deci aveti aceleasi drepturi de a-l semna...
      • -11 (17 voturi)    
        ce vrei sa semnez ?! (Marţi, 3 decembrie 2013, 20:51)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        nu inteleg ce vrei tu sa semnez eu sau presedintele, bugetul ?!
        nu bugetul este problema poate sa-l intoarca inapoi, si dupa ce trece iar in parlament il promulga imediat conform constitutiei.
        problema este memorandumul cu fmi : daca nu e semnat, nu primim banii de la fmi daca avem nevoie.
        • +8 (12 voturi)    
          Eventual sa/ti semneze... (Marţi, 3 decembrie 2013, 21:10)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

          sentinta!
          Am mai vazut o groaza de bosorogi anul trecut care "I/au tras/o lui Basescu!"
          Ca si/au tras/o, prea putin ma doare! Ma doare ca au tas/o viitoprului tarii!
          Bosorogii comunisti vor, cretinii comunisti de la conducere, nu POT!
          Milogii si impotentii!
        • +6 (6 voturi)    
          Am citat ce ai spus, nu am inventat. (Marţi, 3 decembrie 2013, 21:18)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

          Daca vrei, mai citez o data: "bugetul este numai treaba guvernului si a parlamnetului, nu este treaba presedintelui". Deci daca nu e treaba lui, te mai intreb o data, de ce vine la el?? Stiu ca poate fi intors, atacat la CC, a doua oara trebuie promulgat neaparat, dar de ce toate astea daca "nu este treaba presedintelui"?? Ce cauta dar la el??
      • -3 (7 voturi)    
        Procedura constitutionala! (Marţi, 3 decembrie 2013, 21:19)

        GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui LiviuX

        Chiar daca presedintele refuza semnarea si promulgarea legii bugetului pe anul 2014, procedura constitutionala prevede ca legea este returnata Parlamentului impreuna cu un document in care presedintele isi motiveaza refuzul si eventual promune modificarile pe care le considera necesare! Parlamentul reintroduce legea bugetului pe rol, urmand toate etapele si procedurile constitutionale, tinand cont sau nu de observatiile presedintelui, voteaza din nou legea bugetului pe care presedintele este obligat sa o promulge! Presedintele, in baza principiului separatiei puterilor in stat, are un drept de veto limitat, Parlamentul fiind reprezentantul puterii suverane a poporului este institutia care decide! La cate taieri de salarii si la cate taxe, impozite si accize a aprobat in perioada guvernelor Boc, hachita Presedintelui ii va aduce, poate, o insignifianta si dezonoranta satisfactie, dar nu va impiedica mersul inainte al Romaniei!
        • -1 (3 voturi)    
          postarea ta decenta primeste minus aici, pe HN (Miercuri, 4 decembrie 2013, 10:35)

          Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

          Asa este aici.
          Daca nu esti din secta "adoratorii lui Basescu" primesti minusuri la foc automat.
          Asta este procedura aici si comentariul tau este ascuns, sa nu-l mai citeasca lumea.
          Nici un alt site nu practica obiceiul asta!
    • +26 (26 voturi)    
      zau asa? (Marţi, 3 decembrie 2013, 20:03)

      Bolovanul [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      1. bugetul ne priveste pe toti. presedintele este ales prin votul tuturor cetatenilor asa ca este obligat sa-mi prezinte interesele.
      2. legea cere ca pentru aprobarea bugetului in parlament sa fie aprobat mai inainte de presedinte. in concluzie presedintele este obligat sa-si impuna un punct de vedere.

      3. ma intreb in ce tara traiesti tu! de fiecare data cand s-a puis o acciza la combustibil au aparut mereu scumpiri si imflatie. desigur, ministrii finantelor spuneau ca accizele si taxele nici nu se vor simti si alte bla-bla-uri. atata vreme cat exista alternative la adaugarea unei taxe, eu vreau sa fie folosite acele alternative.
      4. da, imi palce ideea ca primariile sa faca proiecte pe fonduri europene pentru ca acolo banii sunt controlati mai bine decat banii de la guvern.
      • -12 (16 voturi)    
        sa fim intelesi (Marţi, 3 decembrie 2013, 20:40)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui Bolovanul

        constitutia este mai importanta decat ce crezi tu sau basescu.sau ponta.
        de asemenea constitutia este mai importanta decat o taxa, oricare de nare sau de insignifianta ar fi ea.
        la fel si democratia, care presupune nu cum spui tu impunerea punctului de vedere al presedintelui, ci decizia majoritatii.
        daca presedintele isi impune punctul de vedere altfel decat adunand o majoritate in sprijinul sau, atunci, conform definitie, este dictatura.
        • +5 (7 voturi)    
          Dupa mintea ta Tonta poa sa vanda (Marţi, 3 decembrie 2013, 21:03)

          Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

          toata tara la chineji daca asa vrea uslamul.
          Se pare ca si esti platit bine de nu-ti pasa ca o sa fii jumulit.
          Sau mai e varianta sa fii un cotzcar marunt, parte din sistemul de jumulire a romanilor.
        • +3 (5 voturi)    
          Abia aici ai mare dreptate... (Marţi, 3 decembrie 2013, 21:23)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

          Problema e cum se considera acea majoritate, cum poate fi adunata, cum se manifesta... Si poate si mai important, daca Costitutia este atat de importanta, si spun chiar mai mult, ca e cea mai importanta, de ce oare vor ulsasii atunci sa poata fi schimbata cu 30% prezenta la vot?? Cum ramane cu majoritatea vs. dictatura, fie ea prezidentiala sau parlamentara?
        • +1 (3 voturi)    
          da' cand unu vine... (Marţi, 3 decembrie 2013, 23:20)

          Ion B [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

          cu argumente logice, sustinute si de cifre care-ti arata ca are dreptate, iar altul face totul in bascalie si mai si minte de dimineata pana seara, tu ca alegator ce te afli intr-un stat democratic (nu dictatorial, ca doar l-au suspendat pe Base de doua ori, nu?) nu judeci putin cu mintea ta si nu te intrebi: Bai, la urma urmei, Base are dreptate sa faca ce face, chiar daca'l urasc ca mi'a taiat salariul!.
          Zic si eu, desi ca sa-l faci pe unul care vede negrul, alb, ar trebuii sa-I aduci niste argumente care sa-l zguduie foarte tare, gen viata/moarte.
        • +5 (7 voturi)    
          Democratia HOTILOR ! (Marţi, 3 decembrie 2013, 23:31)

          DEMA GOGU' [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

          Pai Ponta si USL-ul sunt hoti ,shpagari si mincinosi ! Nu mai reprezinta electoratul ,nici macar 20%! Despre ce "democratie " ,aberezi pe aici ...?!Esti postac?
          • -2 (2 voturi)    
            Dar tu? Parerea ta versus rezultatul la urne. (Miercuri, 4 decembrie 2013, 10:41)

            Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

            Ce sa-i faci....exista niste reguli, legi, Constitutie.
            Altfel se cheama anarhie.
            Singurul care face doar ce vrea el este idolul vostru, basescu.
            dar nu pentru mult timp....
            • +1 (1 vot)    
              USL va pierde alegerile ! (Miercuri, 4 decembrie 2013, 15:39)

              DEMA GOGU' [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

              USL a luat numa 30% din totalul voturilor electoratului ! A castigat prin ABSENTEISM ! Cei 70% sunt de fapt niste amarati de 30% ! Acum are 22% ! Nu-i mai voteaza oamenii ,ca s-au saturat de hoti si mincinosi !Intelegi mai?!
        • 0 (0 voturi)    
          Nu ai dreptate. (Miercuri, 4 decembrie 2013, 11:52)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

          Se pot folosi caile legale. Asta-i un stat de drept: un stat in care nici macar majoritatea nu poate incalca legea, e limpede?

          Va uitati prea mult la Antene.
    • +14 (16 voturi)    
      Legea (Marţi, 3 decembrie 2013, 20:20)

      fane_grija [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Tocmai pentru a avea separatia puterilor in stat legea in vigoare ii da dreptul presedintelui sa aprobe sau sa respinga bugetul.

      O gasca de penali ajunsi in parlament pe schemele electorale ale altor penali pot aproba un buget care sa nu aiba nimic de-a face cu interesele tarii. Cam asa cum se intampla acum.

      Prin puterea data de LEGE, presedintele intervine si spune ca nu aproba o noua TAXA. NU BUGETUL in intreg ci doar o Taxa. Sesizezi diferenta?

      Si pentru ca Basescu e un om care vorbeste cu subiect si predicat, argumenteaza si explica si de unde se pot lua banii aia de care sustin penalii din guvern ca au nevoie ca sa plateasca pensii si salarii.

      Ca o concluzie, in acest moment Basescu este singurul care s-a interpus intre mana intinsa a USL-ului catre buzunarul tau.

      Daca taxa se pune in aplicare, cu fiecare leu in plus dat pentru benzina/motorina, mancare, imbracaminte, orice este transportat terestru, lapte praf pentru copii, paine etc o faci pentru ca sa aibe Dragnea bani la anu' .

      Si atunci de ce nu este treaba presedintelui?

      Pe mine cine ma reprezinta daca majoritatea parlamentara da primul ministru si guvernul?
      • -10 (14 voturi)    
        nu e o problema bugetul (Marţi, 3 decembrie 2013, 20:52)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui fane_grija

        n-ai inteles nimic. memorandumul cu fmi nu-l semneaza, deci nu avem acces la fonduri !
        bugetul il aproba conform constitutiei, asa cum i-l trimite parlamentul a doua oara daca nu de prima oara.
        • +5 (7 voturi)    
          Ca sa nu mai bati campii cu voiosie.. (Marţi, 3 decembrie 2013, 23:56)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

          "Bogdan Oprea, purtatorul de cuvant al presedintelui Romaniei, comenteaza, intr-un comunicat remis luni seara, declaratia premierului Victor Ponta, potrivit caruia "Nu mai avem, practic, acord cu FMI si CE". "Prim-ministrul Guvernului Romaniei, domnul Victor-Viorel Ponta, a facut o afirmatie incorecta din care rezulta ca nu cunoaste modul in care functioneaza acordul dintre Romania si Fondul Monetar International. Pentru ca romanii sa fie corect informati trebuie spus ca Acordul stand-by 2013 - 2015 este si ramane valabil. Presedintele Romaniei, domnul Traian Basescu, a cerut doar renegocierea unei singure clauze din ultima scrisoare de intentie. Trebuie stiut ca scrisoarea de intentie reprezinta o evaluare de parcurs, realizata la fiecare trei luni, a modului in care Guvernul a indeplinit conditionalitatile din acord si prin care statul roman, atunci cand este cazul, isi asuma noi angajamente menite sa duca la indeplinire principiile de baza prevazute in acordul deja semnat", arata Bogdan Oprea. "

          Eu ti-am mai demonstrat o data minciunile lui Poanta si tot nu te inveti minte: crezi tot ce spune papagalul ala mitoman.
    • +7 (7 voturi)    
      aha (Marţi, 3 decembrie 2013, 22:29)

      verisoaraluifelix [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Nu tati, democratia nu e asa. Majoritatea , oricat de mare, trebuie sa ia decizii transparente, logice si legale.
      Basescu este implicat in ecuatia adoptarii bugetului prin Constitutie. Basescu NU isi depaseste atributiile constiturionale, oricat ar latra populist useleaua .

      Observi ca pana acum nu am pomenit si de substanta amendamentelor lui Basescu.

      Basescu ( si prin "B " ma refer si la echipa de consilieri si analisti cu care colaboreaza ) aduce argumente, cifre si explicatii clare de ce NU trebuie / nu e nevoie de marirea pretului la benzina. Mai mult, indica si posibile ajustari la buget pentru rezolvarea problemelor clamate de USL.
      USL varsa niste populisme gretoase, vascoase, imposibil de acceptat decat de cei mai necizelati romani. Tot ce produce USL sunt sloganuri.
      Cum isi argumenteaza USL marirea taxei ? Odata ca sunt pentru strazi, odata ca sunt pentru salarii si pensii. Aflam ca primarii sunt in foame grava de bani , iar Dragnea primeste bani cu lopata la minister pe care ii imparte pe baza de " ordin de ministru " .

      Si e un aspect de fond al problemei care ma lasa vexat : ati ajuns efectiv , cei care se evalueaza pompos a fi vreo 7 milioane si ceva, sa luati apararea celor care vor sa va mareasca taxele si preturile si contestati pe cei care vor abandonarea acestor masuri !! Mie mi se pare absurd.
      Mi se pare ca e o situatie in care chiar si cel mai neinformat si nepartizan cetatean ar putea lua imediat o pozitie, doar studiind declaratiile politice din ultimile trei zile.
    • +2 (2 voturi)    
      chiar? (Miercuri, 4 decembrie 2013, 10:14)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      la ospiciu MAJORITATEA a impus ca medicul sa fie declarat nebun. Era democratie?
      Poate imi explici cum a functionat majoritatea in cazul CARITAS?
  • +19 (35 voturi)    
    E clar ca lumina zilei !! (Marţi, 3 decembrie 2013, 19:42)

    solar [utilizator]

    Ei?? Poftiti comentatori si ...comentati !! Nu am vazut in 24 de ani post revolutionari niciun presedinte care sa vada lucrurile atat de clar si sa le infatiseze cu aceasta claritate ca lumina zilei , TUTUROR!!
    ESTE dincolo de ce mi-as fi putut imagina privitor la competenta necesara, posibila si efectiva a unui presedinte de tara. Putem sa-l injuram inca un secol pe BASESCU si tot URA gratuita a unora DIN NOI va fi aceea care il va injura. Romania are un noroc nemaipomenit ca-l are pe BASESCU atat de iscusit in treburile statului si atat de hotarat IN CE FACE..
    Nominalizati-mi pe cineva din Parlament care sa fie la nivelul lui !!! Si chiar din afara lui !!
    Nu, categoric nici nu mai am nevoie sa laud un astfel de politician cu atat intuitie ca si el. A IESIT LA SUPRAFATA SINGUR, CA ULEIUL DE-ASUPRA APEI!!
    • +7 (11 voturi)    
      matrafox de Dottore (Marţi, 3 decembrie 2013, 19:54)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui solar

      se va plange la pastoral lui felix ca si a luat o de la Marinar..asta e viata
    • +6 (8 voturi)    
      mai clar nu se poate ... (Marţi, 3 decembrie 2013, 20:25)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui solar

      Si totusi Romania ar trebui sa se cheme TARA ORBILOR
  • +31 (31 voturi)    
    "premierul nu a inteles.... (Marţi, 3 decembrie 2013, 19:49)

    translativus [utilizator]

    ....ce am discutat" ?!
    Ba a inteles foarte bine dar face pe prostu' !

    Mai interesanta este minciuna plagiatorului care a spus ca "poporul este de acord cu ceea ce facem ca de aceea ne-au votat 70%"

    Ai azit "popor" ? Nu i-ai vota pentru interzicerea exploatarii gazelor de sist, nici pentru interzicerea exploatarii de la Rosia Montana, nici pentru cele un milion de noi locuri de munca ......etc, ci i-ai votat ca sa iti mai ia din bani prin noi taxe si impozite !

    Ce tupeu de boschetar de Paris !
    • +16 (16 voturi)    
      Ponta nici nu avea de gand... (Marţi, 3 decembrie 2013, 20:18)

      Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      ...sa discute serios. Totul a fost o mascarada sa poata folosi aceasta intalnire ca argument pentru noi actiuni ostile...
      Este mai rau decat un boschetar, macar aia au un regulament de conduita, o disciplina, asta nu are nimic sfant, decat interesul sau propriu, un expert in "machiaverlicuri" ajutat in actiunile sale de abilul "ochi de jurist".
      • +3 (3 voturi)    
        De acord cu tine in privinta PM (Marţi, 3 decembrie 2013, 23:29)

        Ion B [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

        Dar nu a fost singur. Si daca pe cei numiti politic (ministri) ii mai inteleg, ca nu'I duce mintea, ce poti sa spui de Isarescu? De ce nu iese "marele" Isarescu sa-si dea cu parerea, ca doar se afla acolo de zeci de ani, nu?
        Eu parerea astuia as vrea s-o aud.
        • +3 (3 voturi)    
          Este tentanta idea... (Miercuri, 4 decembrie 2013, 8:18)

          Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui Ion B

          ... dar nu cred ca in acest context (intalnire/conflict intre Presedinte si PM) Guvernatorul BNR - om cu bun simt - isi va permite vreo atitudine, de orice parte, desi din comentariile sale in diferite ocazii nu prea simpatiza cu politica Guvernului.
          Poate sa se mai raceasca putin atmosfera si, sigur, va aparea el cu ceva...
  • +29 (35 voturi)    
    doar Basescu a mai ramas sa se lupte cu jigodiile? (Marţi, 3 decembrie 2013, 19:56)

    dadan [utilizator]

    Raman totusi uimit cum pentru o cauza asa de importanta doar Basescu a mai ramas in lupta... a zis Ponta bine ca au o majoritate covarsitoare devreme ce in opozitie a mai ramas un singur OM.
    Bravo Basescu si rusine celor cumparati de opozitie cu bucatele din marele cascaval national... singurii care mai pot sa-l sustina pe Basescu sunt chiar cei afectati de aceasta masura de crestere a pretului benzinei - toti cetatenii simplii, hai sa-l sustinem pe marinar in treba asta caci e buzunarul nostru al tuturor in joc.... asta e mai groasa decat Rosia Montana
    • +12 (12 voturi)    
      corect ... (Marţi, 3 decembrie 2013, 20:27)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui dadan

      Asteptam o reactie din partea Opozitiei dar pare amortita de tot !
  • +20 (20 voturi)    
    Dottoru' e groggy (Marţi, 3 decembrie 2013, 20:28)

    Wanheda [utilizator]

    I-a trebuit cafteala cu marinarul.
    E clar ca e groggy de vreme ce declara peste tot ca el vrea sa saraceasca tara spre binele uslamului da' Basescu nu-l lasa.
    • +3 (3 voturi)    
      La operatie, Base! (Marţi, 3 decembrie 2013, 21:49)

      ZeroAbsolut [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

      Da-i la operatie !!! =))
  • -16 (18 voturi)    
    se uita (Marţi, 3 decembrie 2013, 20:54)

    raulmarius [utilizator]

    Domnul presedinte se incordeaza , dar uita ca in urma cu cativa ani a marit Tva cu 5% si nu l.a oprit nimeni sa o faca. Mai mult a taiat pensiile cu 20%.

    De ce oare nu.l lasa si pe PM sa faca o marire la benzina?

    Sa fie oare pt capital electoral?
    • +4 (6 voturi)    
      nu te supara ... (Marţi, 3 decembrie 2013, 21:17)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui raulmarius

      Nu te supara ti-as dori un stagiu de Grecia, poate atunci ti-ar fi mai clar cum este cu marirea de TVA si reducerea de pensii la care faci referire.
    • +5 (7 voturi)    
      Simplu (Marţi, 3 decembrie 2013, 21:32)

      sln [utilizator] i-a raspuns lui raulmarius

      Pentru ca noua nu ne convine o "marire la benzina" cind, evident, n-are nici un rost sa scoatem din buzunar acesti bani si cind efectele maririi accizei sint dezastruoase, iar singura avantajata este gashca de hoti din USL.

      Dar tu stiai asta, smechere, nu?
    • +4 (6 voturi)    
      .... (Marţi, 3 decembrie 2013, 21:38)

      /./ [utilizator] i-a raspuns lui raulmarius

      compari mere cu pere , daca nu se taia atunci romania intra in incapacitate de plata, acum romania e stabila , de ce ne trebuie alte taxe????Esti un politician, un pupincurist bai , ciobane
    • +6 (6 voturi)    
      pai nu tonta a zis ca revine la tva-ul din nainte (Marţi, 3 decembrie 2013, 21:46)

      rakleta [utilizator] i-a raspuns lui raulmarius

      Acu ce face ? pune biruri mai mari ? Face exact cum zicea ca nu va face ?
    • +4 (4 voturi)    
      Citeste! (Marţi, 3 decembrie 2013, 22:27)

      Gabu [utilizator] i-a raspuns lui raulmarius

      toate comentariile si vei intelege. Sau nu...
  • +7 (7 voturi)    
    Infractorul Adrian Nastase facea bugetul in curs (Marţi, 3 decembrie 2013, 21:17)

    visio [utilizator]

    abia in luna Martie; atat de bine stia Infractorul economie; cat despre bani e simpla treaba: avem 600 parlamentari; renunti la 500 si iata banii; la electorale, nu au spus ca vor majora taxele; deci, de ce le majoreaza?
  • -9 (9 voturi)    
    7 centi (Marţi, 3 decembrie 2013, 21:37)

    evoque [utilizator]

    aceasta este valoarea presedintelui si a prim-ministrului.
    De peste douazeci de ani in tara asta se produc doar scumpiri, atat de multe scumpiri incat cetateanul roman nici macar nu mai reactioneaza.
    Iar daca cetatenii nu au nici o reactie o are presedintele, prin in coltul imoral al afacerii cu pamant, lovit de opozantii sai din toate pozitiile presedintele incearca o iesire disperata si deloc inspirata care frizeaza ridicolul si ataca cu o tampenie de 7 centi.
    Acelasi presedinte a condamnat poporul la un tva de 24%, atunci s-a tavalit prin televiziuni si aproape a varsat lacrimi pentru fmi, poporul nu a contat cum nu conteaza nici acum, pentru el totul se reduce la imaginea lui si a familiei.
    Ce sa faci meteahna comunista veche.
    • +3 (3 voturi)    
      Iar ai gresit, tovarase! (Miercuri, 4 decembrie 2013, 10:25)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Oricare guvern si oricare presedinte de tara este OBLIGAT si are datoria de a lua toate masurile care se impun in situatia in care tara se gaseste in prag de incapacitate de plata, in prag de faliment. Chiar daca masurile sunt nepopulare si va deconta electoral aceste masuri, guvernul este obligat sa scoata tara din criza. Deci taxele, accizele, TVA-ul, impozitele pot fi marite, salariile si numarul bugetarilor pot fi micsorate daca au ca scop scoaterea tarii din criza.
      In schimb, daca economia functioneaza normal, orice crestere suplimentara de taxe si accize nu mai poate fi justificata. Cel mult poate fi justificata prin acumularea unor fonduri suplimentare care sa cadoriseasca primarii si baronii locali in vederea finantarii campaniilor electorale.

      Statul functioneaza in fond ca si oricare companie privata. Daca o firma este in pragul falimentului, nu mai dispune de fonduri pentru derularea afacerilor, nu-si mai poate plati angajatii, nu mai are contracte si nici surse de finantare, atunci, ca sa supravietuiasca poate disponibiliza o parte din personal, poate taia sporuri si micsora salariile, poate trimite angajatii in somaj tehnic, poate elimina primele si tichetele de masa, etc.
      Dar daca o firma lucreaza din plin si face profit, nu cred ca patronul poate justifica micsorari de salarii si taieri de prime, ba dimpotriva!

      Asta e diferenta, sper ca ai inteles si ca n-o sa mai postezi asemenea ineptii! Atentie: Antena 3 dauneaza grav sanatatii mintale!
      • -1 (1 vot)    
        eu pot sa inteleg (Miercuri, 4 decembrie 2013, 13:40)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

        ca ai norma zilnica la postari, chiar am si confirmarea cu cat sunteti platiti, insa inainte de a posta replici citeste cu atentie ce scriu altii.
        In scrierea mea am facut referire la cu tot altceva insa daca nu exista capacitate de intelegere a ce se scrie sunteti pe langa.
        Nu dau nici o ceapa degerata pe teoriile tale pentru ca habar nu ai ce scrii si asta se vede din comparatia statului cu un srl, iar cu antena 3 iti dau dreptate se vede acest lucru la voi cei care urmariti acest post, pentru ca daca nu il urmariti nu aveti cum sa stiti despre ce vorbesc acei oameni acolo. In concluzie se pare ca cei mai fideli antenei 3 sunteti voi postacii propagandisti.
        • +1 (1 vot)    
          Gresit! (Miercuri, 4 decembrie 2013, 14:42)

          ticbis [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Nu urmaresc antena 3, dar imi dau seama perfect ce vi se spune acolo atunci cand iti citesc comentariile si argumentele pe care le postezi tu si inca alti cativa de teapa ta pe acest site!
          Spre dezamagirea ta, te anunt ca pe mine nu ma plateste nimeni; nu cred ca altcineva in afara de Voiculescu si camarila usl-ista ar avea atata putere financiara si mediatica sa angajeze postaci pe site-urile de pe net!

          Tin sa te anunt ca pentru mine este doar un simplu hobby; eu ma distrez sa-ti raspund la toate comentariile pe care le postezi pe hotnews, mai ales ca nici macar nu-mi este foarte greu sa fac asta! Comentariile tale sunt atat de previzibile, atat de lipsite de orice urma de logica si de realism economic sau politic (marca antena 3), incat mi-e foarte usor sa-ti raspund. Mie-mi vine ca o manusa!!!

          Iti promit ca si de acum incolo voi continua sa-ti raspund la fiecare comentariu pe care-l postezi cu argumente concrete, reale, logice si de bun simt. Daca tie nu-ti convine, pe mine ma doare la basca; n-ai decat sa renunti sau sa te plangi la Voiculescu sau la Ponta! Intelege o data pentru totdeauna ca nu poti pretinde ca ai dreptate atata timp cat ideile tale se bazeaza strict pe argumente false, mincinoase si lipsite de orice urma de logica elementara.
          Ai inteles?
          Repet: Antena 3 dauneaza grav sanatatii mintale!
  • +11 (13 voturi)    
    Hi-hi-hi (Marţi, 3 decembrie 2013, 22:01)

    rad_prostii [utilizator]

    Bai ponta, sa nu te prind ca in cateva luni te rogi de Basescu sa anunte taieri de salarii sau falimentul national.
  • +7 (9 voturi)    
    uimitor (Marţi, 3 decembrie 2013, 22:19)

    Jupanu1970 [utilizator]

    Bravo Base esti un erou. La urmatoarele alegeri te votez. Restul sa-si linga ranile.
    La munca enoriasilor nu la intins mana la taxe !
    Jupanu'
  • +4 (8 voturi)    
    de neoprit (Marţi, 3 decembrie 2013, 23:50)

    Anonim AntiBasescu [utilizator]

    E dreptul presedintelui sa-si puna p(oa)lele-n cap in cele mai putin de 12 luni pina la incheierea mandatului... oricum, in ultimele 6 luni nu poate si suspendat. Hai cu egalarea, Baseee!
  • +8 (8 voturi)    
    Pentru Romania (Miercuri, 4 decembrie 2013, 1:03)

    Primula [utilizator]

    Cred ca Traian Basescu ar fi un excelent prim ministru! E un om cu viziune, e curajos, e patriot. Interesul national a fost pentru el intotdeauna mai presus de interesele de grup. Desi masurile pe care le-a luat au fost nepopulare, desi a stiut ca partidul lui de suflet va pierde electoratul, nu a dat inapoi sa faca ceea ce trebuie pentru a trece tara prin criza! Daca atunci ar fi fost Ponta prim ministru, cu siguranta ca ar fi facut ca si acum, ar fi sacrificat totul doar ca sa nu piarda alegerile. Am fi ajuns mai rau decat Grecia, cu siguranta. Cred ca romanii ar trebui sa se trezeasca si sa-l sustina pe Basescu sa conduca un guvern care sa lucreze in interesul tarii, nu al baronilor locali!
  • +6 (6 voturi)    
    Incredibil! (Miercuri, 4 decembrie 2013, 7:40)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    Nu stiu daca cineva a facut socoteala ce inseamna 7 euro-centi pentru unul din cele 20.000.000 de romani. Hai sa incercam! Guvernul anunta ca din aceasta acciza va aduna la buget 2.258.000.000 de lei noi. Asta inseamna ca impartit la cei 20 de milioane de cetateni, de la cel cu barba sura pana la cel cu sanu-n gura, va scoate din buzunar suma de 1129 lei noi. O familie are de regula 4 membri deci 1129x4=4516 lei. Desigur ca aceasta suma va varia unii vor plati mai mult altii mai putin dar calculul pe cap de locuitor este corect. Asta inseamna ca eu care am doi membri in familie voi plati un impozit de 8-9 ori mai mare decat impozitul pe locuinta si masina la un loc. Este explicabil de ce Premierul tine cu dintii de aceasta acciza.La calculele de mai sus trebuie sa fie adaugate si sumele pe care fiecare dintre noi le va plati ca urmare a reasezarii preturilor la toate produsele si serviciile. Practic puterea de cumparare a fiecaruia se va diminul cu cel putin 8%. Doamne ajuta!
    • +3 (3 voturi)    
      Corect! (Miercuri, 4 decembrie 2013, 10:44)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

      Mie mi se pare incredibil cum 7,4 milioane de romani accepta si sunt de acord sa fie impovarati cu un bir suplimentar, mai ales in situatia in care nu este nici criza si nici un fel de presiune economica sau financiara asupra economiei tarii.
      Eu as fi de acord, chiar daca nu-mi convine, cu orice marire de taxa, de impozit, de acciza sau de TVA si orice masura de reducere a salariilor in situatia in care tara trebuie sa fie salvata dintr-o criza, sa fie salvata de la faliment.
      Dar in situatia de fata, cand economia este stabilizata macroeconomic si in crestere, n-as fi de acord cu niciun fel de crestere a taxarii sau impozitarii populatiei, sub nicio forma si sub niciun motiv. Din contra, as cere mariri de salarii si reduceri de taxe si impozite!

      Acum insa imi dau seama cat de indobitociti de antene au ajuns 7,4 milioane de romani; cred ca daca maine Gadea sau Badea le vor cere sa-si doneze usl-ului de bunavoie porcul si vaca din ograda o vor face cu zambetul pe buze, cu multa bucurie! Si cred ca se vor culca in fiecare seara fericiti ca "i-am aratat noi lui Basescu"!

      Vai de capul nostru, blestemata natie suntem!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi