​​VIDEO Ce nu s-a vazut la TV la marsul impotriva proiectului Rosia Montana ce a poposit si in fata palatului Cotroceni

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Duminică, 6 octombrie 2013, 23:59 Actualitate | Esenţial


Protest in Bucuresti - Duminica numarul 6
Foto: Hotnews
Circa 7.000 de persoane au manifestat din nou in Capitala impotriva proiectului minier de la Rosia Montana si a exploatarii gazelor de sist, bifand cel de-al saselea protest consecutiv organizat duminica pe strazile din Bucuresti. Marsul a pornit de pe strada Rosia Montana (cartierul Militari) si, in drumul spre Piata Universitatii, multimea a poposit si la portile Palatului Cotroceni unde s-a scandat impotriva presedintelui Basescu, dar si impotriva premierului Ponta si a lui Crin Antonescu. Pe tot parcursul marsului nu s-a afisat vreun banner si nu s-a scandat deloc fata de subiectul revocarilor de la DNA. La Universitate, un grup restrans al protestatarilor s-au imbrancit si au intrat intr-un clinci verbal cu manifestantii pro-DNA ce protestau dinainte in piata.
  • Vezi mai jos un videoreportaj marca HotNews.ro cu imagini de la protestul de duminica







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10922 vizualizari

  • +19 (59 voturi)    
    nu pricep (Luni, 7 octombrie 2013, 0:14)

    un dac [utilizator]

    de ce vreti sa subliniati EXACT acest aspect. In mod repetat.
    200 de oameni s-au ciocnit cu alti maxim 200. Mai raman 7000.
    Cu totii vrem ca Ponta sa dispara. Cu toii vrem sa se respecte legile. Protestele au luat pe rand institutiile statului. Am fost la Guvern, la Parlament, la Cotroceni....inclusiv la TVR. Ce se intampla la DNA este direct legat de Ponta-Basescu. Ce ar trebui mai exact sa facem ca sa fie si domnul Tapalaga multumit? Sa aruncam pancartele cu RM si sa mergem in fata la DNA? De ce nu vreti sa intelegeti ca problema justitiei este DEJA acoperita de revendicarile protestatarilor?
    • +11 (31 voturi)    
      Ai dreptate (Luni, 7 octombrie 2013, 1:22)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      Anti uslamismul, pe de o parte, si protestele anti exploatarii Rosia Montana, pe de alta parte, sint doua curente care militeaza pentru curatirea tarii. Si unii si altii dorim o Romanie mai curata.

      Intimplator, eu sint partizan al ambelor miscari. Dar strategia ecologistilor este mai inteleapta. Ecologistii si-au propus putin. Energia protestelor se dedica scopului initial, urmarit cu incapatinare, si anume oprirea exploatarii miniere. Ar trebui sa fim mai multi alaturi de ei. Ma rog, cei care au inteles ca ecologizarea Rosiei Montana costa mult mai mult decit aurul extras de acolo; cei care au inteles ca nimeni nu poate ecologiza nimic acolo. Exploatarea miniera otraveste pentru sute de ani viata si mediul pentru niste tone de aur.

      Asa cum spui, ciocnirile dintre protestatari n-au relevanta in tabloul mare. Nu conteaza de unde incepe curatenia. De oriunde incepem, este foarte bine. Iar proiectul Rosia Montana este un pericol imens.
      • +30 (38 voturi)    
        Asta e adevarul! (Luni, 7 octombrie 2013, 7:43)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        Sunt unul dintre organizatorii mitingului din fata DNA si apoi de la Universitate. Am fost peste 250 de oameni in fata DNA. La ora 18.30 am plecat spre Universitate. Odata ce am ajuns la Universitate, cu mult inainte sa vina cei cu Rosia Montana, am gasit un grup mic de cetateni cu pancarte anti-Basescu in fata Teatrului National, toti ciracii lui Voiculescu de anul trecut.
        La Fantani era un singur membru al acestei grupari pe care l-am dat la o parte. Cand cei cu Rosia Montana au intrat in Piata Universitatii, cativa au venit si ne-au facut semn sa mergem cu ei. In acel moment cetateanul izgonit a aparut in fruntea grupului voiculescian care traversasera bulevardul. Erau cu totul vreo 10 persoane cu pancarte anti-Basescu urland "Unde este flota?" etc. Au venit la bordura incercand sa ne bruieze si a iesit o mica imbranceala pana au intervenit jandarmii care i-a calmat. Acest grup nu avea nicio legatura cu Rosia Montana, se putea vedea clar din imagini. Daca ar fi fost de la Rosia Montana am fi fost coplesiti imediat numeric. Antena 3 si B1 TV au prezentat distorsionat evenimentele si faptul ca au fost pe aceeasi linie ma pune pe ganduri...
        • +7 (13 voturi)    
          nu urmaresc tv-ul de patru ani (Luni, 7 octombrie 2013, 9:07)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          dar cred ca b1 a facut mai degraba din amatorism asta...
          • +8 (14 voturi)    
            b1tv este canalul de stiri rmgc (Luni, 7 octombrie 2013, 10:05)

            jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui rov

            nu poti sa nu remarci faptul ca atunci cand rmgc are ceva de spus o spune la b1tv in interviuri interminabile care au loc in timpul protestelor. pana si a3 mai aduce pareri pro si contra, desi felix are agenda lui proprie de viitor parnoias, b1tv este doar cu si pentru rmgc
            • -3 (17 voturi)    
              băsiştii se oftică rău observ (Luni, 7 octombrie 2013, 11:29)

              FFF T [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

              Faptul că protestatarii pro-Roşia Montană n-au fost solidari cu DNA creează o mare oftică printre băsişti până într-acolo încât au ajuns să denigreze în fel şi chip protestele numa' numa' îi bagă şi pe ei cineva în zeamă.
              Solidaritatea manifestanţilor pentru Roşia Montană nu aşa o obţineţi,băieţi, aruncând cu invective la adresa acţiunilor lor.
              Tapalagă & co a nu mai ştiu ce pai să mai găsească în ochii manifestanţilor. Treaba aceea cu Claudiu Crăciun care a manipulat şi a dres, face parte din aceeaşi găselniţă. Jigniţi inteligenţa manifestanţilor, domnilor jurnalişti! Şi n-aţi înţeles nimic din frumuseţea acestei mişcări.
              • +4 (10 voturi)    
                amice (Luni, 7 octombrie 2013, 13:29)

                rockerul [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

                raul cel mare este facut de acest genial guvern , cel mai cinstit dintre toate avute de biata Romanie , ca atare marsul trebuie sa se incheie cu protest in fata Guvernului , nu la Universitate , ca doar nu-i de vina portarul de la Inter ! Acest tip Craciun C. cu asta se ocupa , fiind un notoriu usl-ist , doar nu o sa conduca marsul contra propriului sau sef , recte Parsivel sau Cacarau , asa ca deschideti bine ochii si vedeti cine manipuleaza de fapt.....in incheiere te anunt ca tocmai a fost trimis Dragnea in judecata in dosarul referendumului !!!! 7,4 mil de voturi , oare ? Abia astept sa aflu cate au fost in realitate , desi aparent e simplu calculul. Iata cum : daca vara ai avut 7,4 mil , peste 4 luni ai alegeri generale si scoti 70% sa zicem din 46% prezenta la vot , rezulta ca usl a luat undeva 3-3,5 mil voturi , nefiind de neglijat dealtfel . Asa ca stai si te-ntrebi ca prostul unde dracu au disparut atatea voturi in doar cateva luni !!!??? Doar de aici daca pleci cu judecata observi ca este ceva cel putin dubios la mijloc.....P.S.18 mil de romani cu drept de vot parca au iesit la recensamant .
                • -2 (4 voturi)    
                  parsivel, cacare si basel marinel (Luni, 7 octombrie 2013, 13:38)

                  jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui rockerul

                  ti se pare ca ce se intampla este numai din cauza unuia din ei? tot ii dati cu voturile. nu v-a mai trecut ciuda voturilor alea. voturile aruncate aiurea pe un guvern iresponsabil au cauza iresponsabilitatii guvernului trecut si tot asa...
                  nu mai incercati sa-i vopsiti pe unii in alb, ca nu mai merge. mai lasati voturile deoparte, ca voturile nu mai sunt de mult o solutie intr-o Romanie in care coruptia este adanc inradacinata, pornind chiar de la presedinte si prim ministru. nu mai incercati sa vo folositi electoral de niste proteste. pentru protestatari este clar: base=parsivel=cacarau=coruptie.
              • 0 (4 voturi)    
                ba au inteles :D (Luni, 7 octombrie 2013, 13:29)

                Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

                Da' nu le pasa - ei au "agenda" lor: batman, batman... :D
        • +1 (5 voturi)    
          salut! :) (Luni, 7 octombrie 2013, 13:28)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Azi ai reprezentat o surpriza (placuta) pentru mine :)
      • +10 (26 voturi)    
        S-a politizat, securistii sunt organizati. (Luni, 7 octombrie 2013, 9:00)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        Exact ca in 89 securistii s-au infltrat si au denaturat mesajul. Asta era scopul sa distruga miscarea din interior.
        Curatati miscarea de noii liderii pro Iliescu&voiculescu&usl - caracatita cu o mie de fete.
        Trebuie ales un lider adevarat cu un mesaj clar,
        sau declarata sustinerea pentru politica de
        tip basescu(justitie corecta, transparenta, deschidere catre occident)
        sau politica de
        tip iliescu( cumetrism, coruptie, afaceri oneroase cu statul, protejarea vechilor nomenclaturisti si securisti).

        De ce s-a strigat demisia lui basescu??
        De ce nu s-a mers la DNA?
        Ok, as striga si eu de doua trei ori demisia lui basescu, dar as striga de 1000 de ori demisia lui ponta&felix&iliescu...poate asta urmeaza!?!

        Luand-o strict anti proiect Rosia Montana, trebuia sa se strige jos ponta - nu el a initiat proiectul si l-a trimis in parlament ? Nu de la el a pornit totul?
        Urmariti pe cei ce s-au infiltrat sa denatureze miscarea, iar ne fac securistii..cum zicea felix specialistul- revin!!!! - iata dovada!
        • +1 (7 voturi)    
          basescu, prima voce pro-rmgc, urmat de ponta (Luni, 7 octombrie 2013, 10:13)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui rov

          din cauza asta se striga jos basescu. incercarea aceasta de a striga doar impotriva legii ponta este doar o manipulare. legea este doar nesimtirea psd clasica, care nu tine cont de nimic, decat de ce spune spaga. proiectul (nu legea) rmgc a fost intotdeauna sustinut de basescu. el nu isi doreste legea pentru ca isi doreste ca acest proiect sa intre prin usa din spate a asumarii tacite, fara tam tam parlamentar si public. am vazut si cuvantarea lui macovei, care ca si basescu, nu spune niciodata scoaterea PROIECTULUI rmgc si a cianurii in afara legii, doar scoaterea legii de sub vot. ambii se tem ca legea nu va fi votata si proiectul pica (nici nu cred ca va fi votata, ar fi imposibil). protestatarii au inteles toate aste dincolo de intoxicarile de la a3 si b1tv. daca ponta pica, oricum ramane basescu, un mare ambasador al exploatarii de la rosia. este simplu, trebuie sa pice amandoi, pentru ca stau cu fundurile pe un sistem corupt. psd este notoriu pentru couptia generalizata in timp ce basescu este notoriu pentru traficul de influenta pro-rmgc si pro-gaze de sist (ati uitat ameninnatrile cu independenta energetica a lui basescu? in care nimic nu spune ca nu ne revine niciun "vant" din acele gaze, avand redevente de sub 5%???)
          • +1 (5 voturi)    
            jack (Luni, 7 octombrie 2013, 13:25)

            nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

            tata, base este si el impotriva acestei legi.
            base este pentru exploatarea aurului, dar nu prin legea dr. tonta.
            pe cae sigura, cu buna intelegere.
            daca vroia, asa cum spun roscatii, inca din timpiul lui boc ar fi putut fortza.
            cum au luat masurile anticriza, puteau f. bine sa dea drumul la rosia, si chiar si la arama.
            dar, nici macar n'a miscat un deget, numai a indemnat la exploatarea resurselor minerale, si jegoasa coalitie a folost prilejul, a facut mica lovirutie cu steagul lui burebista si salariatii varanului si au forta pe boc afara.

            azi, tot spre base este indreptata, deci el, tot ca data trecuta, a zis numai ca sustine exploatarea resurselor.
            e o prostie sa le lasi ingropate, cand tzara e la nevoie.

            si mai este o chestie.
            exploatarea prin tehnologia cu cianuri, este un babau prost inteles.
            cianura de potasiu este otrava.
            cianurile sunt saruri ale unor metale.
            probabil ca nici nu se foloseste cianura de potasiu, ci diverse alte cianuri, cu grad scazut e pericol.
            boborul a fost intoxicat cu cianura, otrava spionilor, din fiola ascunsa in maseaua de minte (!?) sau in gulerul camsii. :)

            cum am zis, amploarea, heterogenitatea miscarii, este cel mai bun paravan pentru mendrele si meandrele puterii usl'amice.
            in mare parte, demonstatia pentru rosia montana, este rosie.
            acolo sunt mai multe interese, mai multi manipulanti, mai multe echipe de teren.
            sunt ong-uri in ro, cu bani de afara. sute de mii de ioroi.
            chiar unul din copiloti s'a sacat, spunand ca ar fi si mana orgnizatiilor sorosiste.
            organizatii care au stat la baza miscarilor occupy..
            cum si in spatele demonstratiilor pentru, sunt bani de afara.
            aici este maiestria manipularii, finantezi deua miscari care sa intretina galagia de fond.
            cu zanganeala bidoanelor....

            nu l'ati vazut pe burebista in piata univ ?!
            ala cu steagul, in solda varanului.
            caci, cine voia sa distruga miscarea pro dna ?!
            ghici ciuperca.
            • -1 (5 voturi)    
              base este pro-exploatare si progaze de sist (Luni, 7 octombrie 2013, 13:59)

              jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

              "base este pentru exploatarea aurului, dar nu prin legea dr. tonta." caz inchis. base nu este dorit tocmai din cauza asta. restul sunt abureli
              • 0 (2 voturi)    
                adica (Luni, 7 octombrie 2013, 18:18)

                nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

                sa ramana acolo in pamant, ca gazul de sist, cuprul.
                petrolul dat la austrieci :))

                nationalistii lui peste !

                cat v'au furat rusii, la petrol, uraniu, aur, cereale si carne, toata lumea a fost ok.

                acum, de la lovirutie, v'a zis ilici sa nu va vindeti tzara !

                halal !
          • 0 (2 voturi)    
            ok sa pice basescu, dar cine sa vina? (Luni, 7 octombrie 2013, 15:09)

            rov [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

            sa ramana singur voiculescu cu ilici prin maimutoii lor ?
            Basescu nu e perfect, dar cine se ridica din multime si pe ce schelet. Nu vezi ca securistii acapareaza cat ai clipii o miscare de protest ???
            ilici a lansat si ideea ca toti sunt o apa si un panant, sa se scarbeasca oamenii cinstiti de mersul la vot.

            Ar trebui introdus votul obligatoriu in tara asta.
            • +1 (1 vot)    
              asta nu este un motiv ca base sa stea acolo (Luni, 7 octombrie 2013, 16:00)

              jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui rov

              sa pice toti, evident
        • +7 (7 voturi)    
          Cum asa? (Luni, 7 octombrie 2013, 12:33)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui rov

          aici, pe Hotnews am fost vehement criticat pentru atitudinea mea antiSecu cu marele argument (absolut aberant) e ca as fi proVoiculescu.
          ironica logica, trebuie sa recunosc ca mi-e mi-a scapat legatura.

          Din pacate serviciile sunt impanate de fostii securisti, iata un exemplu de martzafoi carea mostenit gradele in ministerul de interne de la taticu chiar aici: http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-subiectele_zilei-15703566-ziar-cluj-cel-mai-curajos-politist-din-cluj-dat-demisia.htm si incearca sa faca legea intr-un mare stil.

          E evident ca aceste servicii apara interese care nu coincid cu interesele nationale, ale catatenilor Romaniei. Ele de multe ori sunt impotriva acestor interese.
          Mai mult, faptul ca lucratori din MI care beneficiaza de statut, informatii si unelte speciale si se ocupa cu businessul (legal sau nu)), utilizand de unelte specifice pentru o pozitie avantajoasa, este un abuz major in orice democratie.

          Nu vom scapa de acesti comunisti corupti pana nu se vor restructura toate aceste domenii. De ce nu s-a facut restructurarea acum peste 20 de ani, asta e o intrebare cheie, a carui raspuns ne dezvaluie secretul situatie actuale (coruptie, crima institutionalizata, propaganda intensa, controlul mass media...)
    • -2 (20 voturi)    
      dacule (Luni, 7 octombrie 2013, 9:43)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      rosia montana este o manipulare de genul occupy.
      acolo si'a bagat aghiutza coada, inca se mai dau lupte pe tacute, care sa suceasca tarasenia in folos propriu.
      faptul ca autoritatile nu intervin, ba chiar faciliteaza scurgerile de bobor pe strazi, blocari de traffic, este un semn.
      marsul ala, pornit, precum colindul, de oe str. rosia montana (!), pe la cotrocesti si apoi spre piata univ., dovedeste clar care este ruta pe care se voieste a fi deturnarea.

      ce se intampla in justitie, dna, nu este o rafuiala intre ponta si base, e o rafuiala intre statul de drept si ceata de lotrii a varanului, ce vor sa continue jaful in linistea clamata totdeauna de "socialistii" lui ilici kaghebescu. cred ca va mai amintiti sloganul ilici(s)t de la alegerile de pe la inceputurile demokraturii.

      faptul ca o parte a gloatei adunate pe sloganul rosia de munte, cea mai rosie, s'a dat la demonstrantii ponta-justitie-dna, arata clar ca s'a dorit o diversiune.
      normal, intre demonstrantii pentru doua cause democratice diferite, dar amandoua pentru democratie, ar trebui sa fie o simpatie, sau,, macar o intelegere, o toleranta, o fratie.

      daca aia cu dna'ul ar fi venit taman de la str. rosiei montane, apoi au incercat sa rupa demonstratia voastra, atunci ar fi fost o problema, o incercare de deturnare.
      din moment ce au fost doua demonstratii diferite, dar amandoua cu revendicari democratice, nu vad unde e problema.

      si mai e ceva. cei cu dna erau linistiti, pe trotuar, iar ce 70%, pardon 7000 au ...navalit, ca de obicei, orpind traficul, adica deranjandu'si concetateneii, inclusive prin galagie, dovedete diferenta de civism.

      dacule, justitia este a treia putere, egala, in stat.
      este cea care tre' sa fie oarba si sa tina balanta dreptatii in mana.
      daca nu este lasata sa lucreze, daca se incearca salvarea varanilor, fenechiilor si dragnenilor, daca se continua furtul si falsificarea alegerilor, in toata tzara, la rosia montana puteti face gradinile suspendate, tzara ramane tot vraiste.
      • 0 (0 voturi)    
        nashule, mai citeste si pe altii... (Luni, 7 octombrie 2013, 18:34)

        Gheorghescu [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        poate ar fi bine sa citesti postarea lui MarinEugen, de la 7:43.
        S-ar parea ca ai inghitit-o si matale, nashule, de data asta. Pe dansa, pe manipularea sustinatorilor lui Felix care au incercat sa se infiltreze si sa deturneze.
        Astept mai mult de la matale, mai ales ca suntem de aceeasi parte in problema cu justitia.
        • 0 (0 voturi)    
          citeste (Luni, 7 octombrie 2013, 22:01)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghescu

          doua trei mai jos.
    • -2 (12 voturi)    
      ce'ar trebui sa faceti? (Luni, 7 octombrie 2013, 9:56)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      sa nu va imbranciti cu ei, sa'i lasati si pe ei sa demostreze ca nu ati pus voi stapanire pe rosia montana, sau pe piata univ.
      dovediti acelasi spirit egoist al romanului, care nu e in stare sa'si intealeaga vecinul, cu ochii pe capra, care nu accepta si alta parere. my way or the highway, intolerant, atunci, tzarisoara asta nu mai are viitor.

      si ar mai fi ceva, nu la cotrocesti se hotaraste.
      trecerea pe la cotrocesti este o dovada de incercare de deturnare.
      proiectul de lege, pe care si io il consider stramb, a pornit de la govern, palatal victoira, piata victoriei, bucuresti.
      hotararea se va lua de onor palavramentul romaniei, localizat in palatal ceausescu, tot in bucuresti.
      cu totul alte trasee decat cotrocesti-piata univ.

      si cei cu dna, ar trebui sa picheteze ministerul justitiei, unde lucreaza atat varul ministru, cat si colegul procurer general.
      procuratura, ministerul public, este in subordinea ministerului justitiei, limitiand statutul de magistrate al procurorilor.
      asta ii permite lui dottore sa jongleze cu ei.
      poti avea cele mai bune curti ale legii, tribunale cu judecatori cei mai cinstiti, daca stopezi anchete si ingropi dosarele din fasa.
      asta voieste clica de la putere, sub ragnete democratice si minciuni cum ca ei vor linistea cetateanului.
      vor linistea lor, sa poata fura nestigheriti.
      marea demonstratie anti rosia, este taman paravanul dupa care se pot ocupa de matrapazlacuri.
      si asta s'a dovedit aseara. romanii se mananca intre ei, demonstratia montana ii apara de alte demostratii.
      dottore poate fi linistit, bucurestenii sunt ocupati seara de seara...
  • -27 (43 voturi)    
    traducere (Luni, 7 octombrie 2013, 0:30)

    Mazeta [utilizator]

    „Au intrat intr-un clinci verbal”, adică i-au luat cu huideo pe cei câțiva papiciști din Piața Universității.
    • +3 (11 voturi)    
      clinci (Luni, 7 octombrie 2013, 10:03)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      mda, dupa cum spune un participant, a fost un clinic provocat de cateva mazete de serviciu. si alea, prost platite, de varan.
      tot 50 de lei pe cap de mazeta o mai plati ?
      pe burebista ala, cred ca'l plateste mai bine, pe masura steagului:))
  • +15 (29 voturi)    
    deah (Luni, 7 octombrie 2013, 0:32)

    Catalin.Oprea [utilizator]

    Nu miroase bine. Probabil a fost ceva organizat de membrii ai partidelor politice.
  • +19 (29 voturi)    
    ce s-a vazut la televizor? (Luni, 7 octombrie 2013, 0:32)

    nova [utilizator]

    NIMIC !!!!!!!!!!!
    • +1 (1 vot)    
      scandal (Luni, 7 octombrie 2013, 15:20)

      nicupanait [utilizator] i-a raspuns lui nova

      sunt sigur ca daca veneau cu solutii alternative viabile, erau la toate posturile, in heavy rotation. Dar de scandal ne mai saturam si noi!
  • -7 (47 voturi)    
    rmgc (Luni, 7 octombrie 2013, 0:44)

    Googol [utilizator]

    cum spuneam într-un comentariu anterior, protestele anti-rmgc se transformă încet-încet în desene animate. cu ce drept i-au busculat pe cei ce scandau pe subiectul dna? hipsteri vieții, lobotomizați de soartă.
    • -6 (32 voturi)    
      parere (Luni, 7 octombrie 2013, 0:57)

      Arl [utilizator] i-a raspuns lui Googol

      Pai daca asa le-au spus papusarii...
    • +15 (19 voturi)    
      apoi cap ai (Luni, 7 octombrie 2013, 0:59)

      laila [utilizator] i-a raspuns lui Googol

      dar exact cum sta bine si face bine rmgc stai prost cu socoteala
      Pai daca 15.000 , fiindca atati au fost la manifestatie +/- cateva sute , busculau 200 de manifestanti nu trebuie sa spun eu ce iesea , da ?
      Ca-i diversiune trebuia sa fie clar dar interesele sunt sa para "busculeala" si unii chiar pun botul .

      In fapt nici una dintre manifestatii nu are de ce sa fie politizata chiar daca se incearca asta si ceea ce scapa din vedere e ca ambele vizeaza legea si respectarea ei .
    • +3 (5 voturi)    
      Citeste comentariul lui MarianEugen. (Luni, 7 octombrie 2013, 10:33)

      Arh. [utilizator] i-a raspuns lui Googol

      El explica totul
    • 0 (0 voturi)    
      doar distractie (Luni, 7 octombrie 2013, 15:30)

      nicupanait [utilizator] i-a raspuns lui Googol

      asa cred si eu, ca protestele sunt doar o modalitate de a se distra,in niciun caz nu reprezinta interesele motilor sau a majoritatii Romaniei. Restul romanilor sunt constienti ca avem nevoie de locuri de munca si unele in plus chiar nu ne strica. Avem prea multi someri si asistanti social!
  • +18 (34 voturi)    
    ma intreb (Luni, 7 octombrie 2013, 4:26)

    AndreeaK [utilizator]

    De ce nu vede nimeni faptul ca este poate chiar mai necesar sa protestam pentru o justitie corecta si pentru legi aplicate, in loc de proteste numai pentru Rosia - Montana.
    Mie mi se pare ca daca se va reusii opirea proiectului nu se obtine decat un succes de moment si urmatorii care vor dori sa faca proiecte nelegale le vor face mai pe ascuns si atat. Si atunci ce facem iesim in strada in fiecare an?
    Credeti ca asa se va rezolva problema legilor sau aplicarii lor?
    Eu cred ca mai degraba ar trebui sa cerem ca justitia sa fie corecta si legile sa fie aplicate de la A la Z, si sa protestam pentru asta, iar cand asta se va intampla, orice proiect similar Rosia Montana nu va mai avea nici o sansa sa treaca neobservat sau nepedepsit.
    • +13 (19 voturi)    
      asa este (Luni, 7 octombrie 2013, 8:45)

      rockerul [utilizator] i-a raspuns lui AndreeaK

      ai dreptate in ceea ce spui si argumentezi . Eu , in plus , ma intreb de cateva zile , de ce acest mare mars de protest si atitudine nu se opreste in piata la Guvern ???? La urma urmei , cine dracu a dat o lege cu dedicatie pt o singura firma , recte RMGC ???? Cred ca nu rectorul de la Universitate ..... Nu ar fi firesc sa te duci acolo sa protestezi , macar la finalul marsului ??? In alta ordine de idei , vad ca a reaparut in peisaj "celebrul dac barbos jegos "- stegarul de la ppdd trecut la pnl ( scuze pt adevaratii liberali istorici , nu isterici , cum au adus partidul in prezent gasca mizera din jurul lui Cacarau ) , ce cauta acolo ? De ce nu e marginalizat si scos afara din protest ??? Din pacate simt ca , desi protestul este pe deplin justificat , devine un circ , de care rad tot cei care l-au produs , adica acest "cel mai cinstit guvern din istorie " !!! Pana la urma , de fapt si de drept FARA JUSTITIE LIBERA NU se va face nimic in tara asta , AICI ESTE CHEIA !!!!!! Asa ca, dragi protestatari antiRMGC , ganditi-va mai mult si aratati ca sunteti patrioti adevarati , nu doar anti o firma sau alta !!!!! Cui ii este frica sau teama de justitie , nu inseamna ca este haituit de ea , ci , ca , realmente are musca pe caciula si fuge ca dracu de tamaie de ea , de justitie !!!! Doar prin justitie ii arzi pe "artizanii "acestor exploatari , indiferent din ce partid sunt !! Asa ca mesajul trebuie , cred , sa devina mult mai simplu si mai profund , nu doar antiRMGC sau antiCHEVRON , ci pt un stat de drept cu justitie libera si independenta , care sa-i prinda si sa-i arda pe acesti hoti nenorociti ! toate bune
    • 0 (2 voturi)    
      pai nu se protesta "pentru justitie" (Luni, 7 octombrie 2013, 13:36)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui AndreeaK

      Organizatorii au zis "protest pentru sustinerea lui X si Y".
      Adica lumea era invitata sa protesteze NU "pentru justitie" - ci pentru niste amici ai lui Tapalaga!

      Care, ca veni vorba, au lasat ANI INTREGI dosarul Rosia Montana sa se umple de praf!!
  • +9 (15 voturi)    
    Ce este mai important? (Luni, 7 octombrie 2013, 7:39)

    hotnewsfil [utilizator]

    Rosia Montana este o “bomba” lansata de politicienii de toate culorile, ca sa aiba pe ce sa se certe populatia, impartita in doua tabere adverse, gestionate, ghidate de ei, ca sa le fie abatuta atentia de la dezastrul in care au adus ei, politicienii, tara, dupa ’89.
    Din primele zile ale anului ’90, politicienii hulpavi s-au repezit sa isi imparta bogatia tarii, rezultata din comunism, facute de intregul popor deci proprietatea intregului popor.
    Au fost inventate fel de fel de cai, cum ar fi metoda Mebo, SC-uri, SA-uri, etc., prin care cei ce insfacasera puterea, sa devina proprietarii tarii, cu acte in regula.
    Au fost emise rapid legi care sa le favorizeze si sa le acopere furtul.
    Politrucul (din rusescul politiceski rukovoditeli = conducator politic) Iliescu a blocat trecerea la capitalism, a inventat notiunea confuza de ‘tranzitie’ – tranzitie peltea, care sa asigure linistea de care aveau nevoe jefuitorii legitimati de el, cu care era de coniventa.
    Tot ce era valoros a fost jefuit, industrie, agricultura, turism, etc.
    Fabricile si uzinele au fost luate de hoti in proprietate si vandute ca fier vechi.
    Petre Roman (Neulander) spunea despre fabrica de tractoare de la Brasov : ‘este o gramada de fier vechi’.
    Nimic nu s-a modernizat, in colaborare cu firme de prestigiu.
    O sleahta de hoti au pus mana pe sute de sedii ale fostei Romarta, situate in cele mai bune zone (ex.:bulev. Unirii) si le inchiriaza pentru sume enorm, blocand aparitia unitatilor comerciale, aducandu-le la faliment..
    Au fost lasate hotilor instalatiile de irigatii ce asigurau udarea a milioane de hectare.
    Milioanele de tone de fier rezultat din distrugerea tarii au fost si sunt colectate de retele care au in frunte borfasi de calibru, care le exporta pe miliarde de euro.
    Patriciu a furat rafinaria Navodari (proprietatea poporului), a vandut-o cu 2,5 miliarde de euro, ascunse prin banci discrete.
  • +12 (18 voturi)    
    Ce este mai important ? CONTINUARE I (Luni, 7 octombrie 2013, 7:41)

    hotnewsfil [utilizator]

    Videanu a furat cariera de marmora rosie Ruschita (proprietate a poporului), o raritate si vinde produse in tarile arabe bogate, obtinand zecidemilioane de euro, ‘la foc continuu’.
    Felix a furat pana n-a mai putut (a primit si o condamnare de cinci ani, mult prea usoara!), Ioan Nicollae, miliardarul, s-a imbogatit cu miliarde de euro, pe seama statului, adica a pradat populatia.
    S-a ajuns intr-un asemenea hal incat importam 80% din produsele alimentare, importam masiv legume si fructe introduse fraudulos in tara, sub privirea vamesilor si a superiorilor acestora, precum si in indiferenta politicienilor si a conducerii statului.
    Tranzitul ilicit la frontiere este in floare, nestingherit.
    Evaziunea fiscala a ajuns la 35%, coruptia a cuprins intreaga tara, am ajuns campionii europei la imoralitate, legile sunt anume facute ca sa ii scape pe hoti, sunt confuze, in permanenta schimbare, descurajatoare pentru investitori. Acestia ocolesc sau se retrag descumpaniti, scarbiti, din Romania.
    Aceasta este opera, pe scurt, a politrucului, tovarasul Iliescu. N-a lucrat singur. A lucrat impreuna cu gasca de hoti pe care a organizat-o si a girat-o. In ’90, i-a anihilat pe Ratiu si pe Coposu.
    Este atat de mare dezastrul in care a fost adusa tara incat calificativul de hot atribuit lui Iliescu este extrem de bland.
    Romanii naivi se cearta in strada, pe tema ‘Rosia Montana, o treaba insignifianta ca valoare si ca creare a unor locuri de munca (vreo cateva sute) , cu mari implicatii si incertitudini privind mediul. O agitatie pentru un fleac de afacere financiar-economica.
    Cei ce au lasat tara de izbeliste, cei care au furat-o sau au fost nepasatori la furt si distrugere, politicienii, lasa populatia, diversionist, sa se incaiere.
    Oamenii ar trebui sa se adune in strada, cu zeci si sute de mii, sa nu plece pana ce politicienii nu isi fac datoria de a reduce masiv evaziunea, coruptia si furtul din avutul public.
  • +6 (12 voturi)    
    CE este mai important? CONTINUARE II (Luni, 7 octombrie 2013, 7:43)

    hotnewsfil [utilizator]

    Nu mai cu mai putin decat a mia parte din banii care ar intra din aceste curmari ale furtului la scara nationala, s-ar obtine avantaje de sute de ori mai mari decat cele de la Rosia Montana.
    Strada trebue sa manifeste pentru industrializarea tarii, inclusiv pentru industrializarea produselor agricole si zootehnice, sa se construiasca in comune fabrici de produse lactate (cum a promis Traian Basescu, in campania electorala!) , depozite de legume si fructe, sa se reconstruiasca instalatia de irigatii, pe milioane de hectare, sa facem numai produse ecologice, sa facem si noi ceva care sa ne deosebeasca de altii, nunumai un brand in fotografii, ci un brand in produse, sa construim rapid autostrazi, etc. etc.
    Masurile de mai sus ar asigura de lucru pentru milioane de romani, s-ar intoarce si cele treimilioane de emigranti
    Trebue sa tinem datori politicienii pentru realizarea acestori masuri.
    Pentru acestea ar trebui sa iasa in strada, permanent, manifestantii, mai ales tineretul, sa nu isi consume energia doar pentru o cauza atat de mica , Rosia Montana.
    Aceste masuri trebue sa fie si temele programelor tuturor posturilor TV, acestea sa nu-si mai toace nervii (si pe ai nostri!) cu fleacuri, cu scandaluri de mahala, ca la usa cortului, sa nu se mai imparta in tabere care sustin diversi politicieni smecheri, care ruineaza tara.
    Populatia sa apere, sa faca zid in jurul televiziunilor care ataca si trateaza adevaratele mari probleme ale tarii, atunci cand aceste posturi sunt atacate de politicienii implicati in furturi.
    • +2 (4 voturi)    
      Corect (Luni, 7 octombrie 2013, 10:25)

      DinuA [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      100% corect.
      Desteapta-te Romane!
  • +5 (15 voturi)    
    Perdeaua de fum acopera hotia si diletantismul! (Luni, 7 octombrie 2013, 8:07)

    hotnewsfil [utilizator]

    Populatia naiva, manipulata, s-a impartit in tabere care trancanesc in strada, ca la balci, una impotriva alteia, toti contra toti, manipulati sa creeze o perdea de fum, in spatele careia marii borfasi, marii distrugatori ai tarii continua sa fure si sa distruga, sa nu se observa ca guvernulul incapabil, infantil si iresponsabil nu guverneaza, mimeaza, la nivel de cabotini, conducerea tarii, o traga la fund, in mocirla saraciei si a imoralitatii, a degradarii calitatii umane a tinerilor.
  • +10 (16 voturi)    
    Ciocniri intre manifestanti (Luni, 7 octombrie 2013, 8:31)

    CujbaIon [anonim]

    Dupa cum aratau cei care au provocat scandalul sunt oameni ai puterii ,"minerii" din USL infiltrati intre manifestantii contra proiectului Rosia Montana . Sun scoliti la "universitatea' comuniosmului .cine mu este cu ei ,este dusman si trebuie alergat ....
  • +8 (14 voturi)    
    este scenariu (Luni, 7 octombrie 2013, 9:24)

    lucyan [utilizator]

    marca psd, nu? acum vreo doua zile vuia presa de ceea ce se intampla la iasi, cum vor sa deturneze atentia publica de la un mars impotriva lui nichita... aceeasi reteta se aplica si aici, se pare ca psd s-a unit cu voiculescu... ultimele rabufniri ale rechinului, spre din toata inima sa fie asa...
  • -5 (9 voturi)    
    Rosihana Montana (Luni, 7 octombrie 2013, 9:39)

    Martinezu [utilizator]

    Ceea ce parea ciudat acum citeva zile incepe sa se clarifice.
    Protestul " Rosia Montana" nu are legatura cu spiritul civic si dreptatea.
    Pentru ei justitia probabil ca e ceva daunator. Inteleg ca i-au alungat pe cei care sustineau DNA. Dupa pricipiul cine nu e cu noi e impotriva.
    Dar cine or fi acesti 7000 de oameni care protesteaza in Bucuresti? Sint ei atit de macinati de problema padurilor din Rosia Montana?Sau a lacurilor de acolo?
    Mai mult ca sigur NU. De vreme ce chiar linga ei in Bucuresti se intimpla nenorociri ecologice.
    NU mai vorbesc de Delta sau in Portul Constanta.
    Sictir
  • -4 (10 voturi)    
    nu inteleg (Luni, 7 octombrie 2013, 9:41)

    andinny [utilizator]

    Nu inteleg rostul acestui protest. Nu inteleg cum bucurestenii nu pot fi solidari cu ardelenii. Chiar niciunul n-a fost pana la Rosia Montana sa vada disperarea din ochii oamenilor si saracia de acolo?
    • +2 (4 voturi)    
      ? (Luni, 7 octombrie 2013, 12:38)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui andinny

      tocmai ca sunt solidari...
      despre ce vorbesti? expliciteaza
      • 0 (0 voturi)    
        nu sunt solidari (Marţi, 8 octombrie 2013, 13:12)

        andinny [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

        mie nu mi se pare ca sunt solidari daca protesteaza fix invers fata de dorintele localnicilor, care isi doresc acest proiect, fiind singura oportunitate pana acum de creare de locuri de munca si singura care ar continua traditia miniera din zona, veche de 2000 de ani
        • 0 (0 voturi)    
          Nu sunt convins ca e asa (Marţi, 8 octombrie 2013, 16:02)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui andinny

          cand parlamentarii s-au dus in zona erau mai mult contra proiect decat pro.
          Apoi locurle de munca ce se vor crea in zona par destul de limitate, cu siguranta nu vor angaja mineri ci mai mult ingineri.

          In toata Europa se merge pe turism si agricultura ecologica, poluarea zonei sigur nu incanta pe nimeni care nu are un interes direct in proiect.
          Si mineritul se face in zona de mai mult de 2000, se pare ca de vreo 3000 dar vorbim aici de altceva.
          Ca exemplu, pe tema data de tine: spune cineva ca tiganii (mare problema) sunt victime ale faptului ca meseriile lor traditionale au disparut?

          Problema e complexa, personal insa stiu ca nu vreau poluare DELOC, nici pt aur, nici pentru gaze.
          Poluarea se face in interes strict personal/business.
  • -2 (12 voturi)    
    Pro exploatare urgenta (Luni, 7 octombrie 2013, 9:46)

    benpersona [utilizator]

    Fratilor,pe ce lume traiti ????.
    Noi facem mitinguri,actiuni de protest.
    Franta își relansează sectorul minier după 30 de ani de pauză

    Compania Variscan Mines și-a început marți, 1 octombrie 2013, operațiunile de explorare și căutare a metalelor comune și prețioase, fiind prima companie care primește un permis de explorare din partea autorităților franceze în ultimii 30 de ani.
    Prospecțiunile vor fi făcute într-un perimetru de 205 kilometri pătrați, situat în regiunea Nord-Sarthe. Compania caută minereuri de cupru, zinc, plumb, dar și aur și argint. Permisul de explorare a fost acordat pe o perioadă de cinci ani și se estimează că vor fi investite 11 milioane de euro în această fază a proiectului, urmând ca atunci când va începe exploatarea să fie investite 300 de milioane de euro și create aproximativ 300 de locuri de muncă directe și alte 1500 indirecte
    INFORMARE ANRM

    "Un numar de 11 tari europene au identificat zone potentiale cu gaze de sist, iar o parte dintre ele au demarat lucrari de explorare, printre acestea aflandu-se Austria, Bulgaria, Germania si Ungaria, noteaza portalul infogazedesist.eu, proiect lansat de Agentia Nationala pentru Resurse Minerale (ANRM), in cadrul unei campanii de informare si dezbatere publica privind gazele de sist.

    In Bulgaria, exista interdictii prin moratoriu privind aplicarea metodei "fracking" (fracturare hidraulica, n.r.), insa explorarea este in plina desfasurare in zona Novi Pazar, concesiune Chevron, precum si in alte cinci perimetre.

    Germania a concesionat o suprafata de 3.000 kmp companiei Exxon Mobil in bazinul Saxoniei de Jos, unde sunt planificate sa fie executate zece sonde de explorare.

    Austria are in derulare activitati de explorare a gazelor de sist, iar in acest sens compania OMV cerceteaza un bazin langa Viena."
    • 0 (0 voturi)    
      deschisi la minte (Marţi, 8 octombrie 2013, 13:13)

      andinny [utilizator] i-a raspuns lui benpersona

      francezii sunt mai deschisi la minte decat romanii. Noi avem traditie milenara in minerit, dar prefera sa se duca pe Apa Sambetei, francezii profita de oportunitati.Cand o sa luam si noi exemplul Occidentului?
  • +4 (12 voturi)    
    Obsesia AntiBasescu (Luni, 7 octombrie 2013, 10:00)

    Sani [utilizator]

    Stau si ma intreb cat putem fi noi, romanii de rigizi, cat de inchisi la schimbare.

    Nu ne-a placut Baseccu. OK! Au fost alegeri, a iesit USL-ul.

    Trebuie sa fii greu de cap ca sa crezi ca Ponta + Antonescu + Iliescu + Voiculescu + Becali + Fenechiu + Nastase + ....pot sa aduca binele in Romania.

    Totusi, marea masa nu intelege ca cei enumerati mai sus reprezinta RAUL absolut pentru Romania.
    Pur si simplu acest popor nu intelege ca dintre doua rele l-au ales pe cel infinit mai mare!

    Tot felul de indivizi care se cred oracolele tarii (Alina Mungiu, CTP, Dinescu, etc ...) si care anul trecut se faceau ca uita ca in tabara USL-ului se gaseau indivizi confirmati in rele ca Iliescu, Hrebenciuc, Nastase,...+ interlopi ca Fenechiu, Becali, etc...incearca acum sa-si motiveze lipsa de viziune de atunci fara insa sa recunoasca clar si apasat (cu subiect si predicat cum este la moda sa se spuna) ca s-au inselat.

    Oare nu poate romanul sa-si recunoasca greseala, iar mentinerea pe pozitie sa fie o caracteristica nationala?
    de ce dracq trebuie sa dam intotdeauna "cecuri in alb" politicienilor si nu intelegem, ca daca am votat odata cu ei nu insemna ca ne-am indragostit de acestia si le acceptam toate prostiile?
    • +3 (5 voturi)    
      basescu si usl au fost aruncati in aceeasi oala (Luni, 7 octombrie 2013, 13:54)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      asta nu ati inteles dle Sani. nu nu-i dorim si nici nu dorim sa mai auzim osanale pentru unii din ei. tot incercati sa ne spuneti cat de rau este usl-ul ca sa-l pupam la urgenta pe basescu. realitatea este ca pentru noi usl=basescu=coruptie si nu ne intereseaza daca unii sunt un picut mai buni decat altii. cu acest ""un picut"" incerca politicienii sa ne castige atentia?? noi vrem un sistem corect, nu unul corupt pe jumatate vs unul coupt de tot
      • -1 (5 voturi)    
        ce scoala sau poate naivitate...aceiasi oala?? (Luni, 7 octombrie 2013, 15:20)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        si ce credeti ca desfintati lumea politica ? si ce ramane in loc? vine regele, vine obama, putin??
        Mergem dupa instinct, ne organizam pe cartiere, pe gasti?
        Ideea de-al atrage pe basescu in hora asta e foarte proasta( este o capcana a usl-ului), nu el este nici factorul de decizie, nici nu are puterea sau o majoritate parlamentara.

        Daca reuseste cineva sa elimine complet clasa politica e ok, ma raliez ideii.
        Dar daca nu reusiti, faceti doar jocul lui voiculescu& ilici de al atrage pe basescu in mizeria facuta de ei(uselei)

        Vedeti de asta ne joaca pe degete securistii ca nu suntem capabili sa deosebim graul de neghina.
        • -1 (3 voturi)    
          basescu s-a bagat inaintea lui ponta in hora asta (Luni, 7 octombrie 2013, 16:16)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui rov

          ideea ca el ar fi neutru este una traznita:)))
  • -1 (11 voturi)    
    Protest :) (Luni, 7 octombrie 2013, 10:42)

    cipanu [utilizator]

    Dap, poate ca nu trebuia sa se scandeze ASA impotriva lui Basescu, cred ca trebuie sa pastrezi o limita a decentei in scandari, iar genul ala 'iesi afara etc ...' nu sunt reprezentative grupului care a marsaluit ieri. Totusi, s-a strigat si altfel impotriva lui, si consider legitim sa scandezi impotriva lui. Sa recunoastem, presedintele, un mare fost-sustinator, acum neutru, a a adus un mare plus implementarii proiectului. Deci sa se scandeze impotriva tuturor celor care sunt pro cianura.
  • +1 (3 voturi)    
    DNA, ce-ai făcut cu Roşia? Discuţii Criticatac des (Luni, 7 octombrie 2013, 11:05)

    MiDan [utilizator]

    http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/dna-ce-ai-facut-cu-rosia-discutii-criticatac-despre-ultimele-saptamini-video-98893.html
  • +1 (5 voturi)    
    Pacat că acestă mișcare CURATA la început (Luni, 7 octombrie 2013, 11:06)

    marga 2 [utilizator]

    sa transformat în una politică.Oamenii de rînd,care nu prea au cunoștințe despre proiect (în special votanții USL de la țară) o consideră ca pe o manipulare (cum am auzit zvonuri tocmai de la ei) nu face altceva decît să-i unească și mai mult. Scoateți politica din revendicări,ocupați-vă de probleme ecologice,veți fi mai credibili.Nu lăsați tineretul uselist din căminele studențești,să se folosească de voi,cei care ați inițiat acestă mișcare.
    MISCAREA TREBUIE SA FIE UNA ECOLOGISTA,deoarece occidentul pune mare accent pe ea ,și așa poate aveți o șansă de izbîndă.
  • +4 (4 voturi)    
    Ce nu au aratat la tv ??? (Luni, 7 octombrie 2013, 11:35)

    trebol [utilizator]

    .....ca se joaca cu mintile voastre naive ......
  • 0 (6 voturi)    
    Aha (Luni, 7 octombrie 2013, 13:14)

    un dac [utilizator]

    Practic ce nu s-a vazut la TV nu s-a vazut nici la HN. Noroc cu titlurile, ca sa intelegem ce vrea HN sa ne zica. Un fel de bolduri de-alea domnului Tapalaga.
    Jurnalisti, treziti-va! Epoca manipularii ieftine a cam trecut. Back to school (Stefan Gheorghiu reloaded) ca sa invatati tehnici noi. Astea sunt cam naive. Sau HN s-a transformat intr-un site pentru copii?
    • +3 (3 voturi)    
      susbscriu. bine spus (Luni, 7 octombrie 2013, 13:49)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      nu mai merge ca inainte cand daca se ridicau protestatari pe guvernarea basescu, erau uselisti, daca erau pe vremea guv. usl, erau basisti. acum protestatarii sunt apolitici. aceasta incercare jalnica de a deturna protestele cu acolitii lui basescu din justitie versus acolitii usl-lui arata oftica sistemului din cauza neputintei in a-si atrage partizani doar prin vorbe si promisiuni ca pana acum. am invatat ca partidele politice nu sunt echipe de fotbal, iar noi nu suntem suporteri.
      mai era unu pe aici care tot o trage cu neutralitatea lui basescu. nici macar pe HN nu se mai crede in neutralitatea lui. poate pe b1tv mai propovaduiesc lacheii
  • 0 (4 voturi)    
    hahahaha (Luni, 7 octombrie 2013, 13:15)

    Ion Zapada [utilizator]

    iara dacu' liberal a reaparat in prim-plan???
    ala de-i platit cu 50 de ron pe zi?
    Ala din prim-plan, min 3.31 e deja arhi-cunoscut ca fiind un uslamist obosit fara prea mult caracter (oricum, bietu' om n-are ce pierde).
    • 0 (0 voturi)    
      protestul=meserie (Marţi, 8 octombrie 2013, 13:10)

      andinny [utilizator] i-a raspuns lui Ion Zapada

      la proteste am vazut de regula cam aceleasi fete si asa am ajuns la concluzia ca, in Romania, protestatul este o meserie, nicidecum un crez. Si cred ca este o meserie banoasa, de sunt atat de virulenti!
  • -2 (4 voturi)    
    oameni fara inima (Luni, 7 octombrie 2013, 15:17)

    nicupanait [utilizator]

    Nici n-as fi vrut sa-i vad la tv pe acesti oameni fara inima, dupa parerea mea. Le-as fi inteles zelul daca proiectul n-ar fi adus deja beneficii in zona si in tara si daca ar fi fost ceva nelegal la ele,dar cum nu acesta este cazul, de ce sa protestezi? S-au terminat posibilitatile de distractie in Bucuresti?
  • 0 (2 voturi)    
    Du-te mai si cumpara o grebla (Luni, 7 octombrie 2013, 16:22)

    un dac [utilizator]

    Ca e de munca la munte. Nu mai sta cu mana intinsa ca pe vremea lui Ceausescu.
    Esti un asistat penibil care nu a facut mai mult ca sigur nimic pentru el si familia lui. Doar si-a acceptat soarta si a stat cu mana intinsa. Esti o rusine pentru motii care, pana in 1947, au muncit din greu pentru cateva grame de aur. dar care erau ale lor si-si cumparau ce vroiau din banii obtinuti la banca din Abrud.
    Esti o rusine si pentru motii care de multe sute de ani fac agricultura.


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by