Miscarea anti-Rosia Montana, primul protest dupa inceperea anului universitar: 7.000 de manifestanti i-au cerut demisia lui Traian Basescu la Cotroceni si au refuzat orice mesaj de sustinere a Justitiei

de V. Cozmei, V. Marin     HotNews.ro
Duminică, 6 octombrie 2013, 13:26 Actualitate | Esenţial


FOTOGALERIE Protest impotriva proiectului Rosia Montana, 6 octombrie
Duminica a avut loc un nou miting impotriva proiectului aurifer de la Rosia Montana, primul dupa inceperea anului universitar. Marsul, care a trecut pe langa camine studentesti, a strins circa 7.000 de participanti, cu 2.000 mai mult decat precedentul, desfasurat pe ploaie. Organizatorii au anuntat insistent pe Facebook ca traseul marsului de duminica trece pe langa caminele studentesti de la Leu. Reamintim ca primele marsuri prin Bucuresti au strans 15.000 - 20.000 de participanti.

Pe traseul marsului, protestatarii au manifestat jumatate de ora in fata Palatului Cotroceni, cerand demisia presedintelui Traian Basescu, precum si a lui Victor Ponta si Crin Antonescu. Protestatarii nu au avut nici un slogan de sustinere a Justitiei, in conditiile in care la sediul DNA avea loc un miting de sustinere a institutiei.

Mai mult, cativa dintre protestatarii anti-Rosia Montana s-au imbrancit cu cei care sustineau indepedenta DNA in fata amestecului politicienilor. Incidentele au fost insa minore, iar jandarmii au intervenit imediat pentru a le aplana.

Pe linga oprirea proiectului de la Rosia Montana, protestatarii au cerut si stoparea exploatarii gazelor de sist. Mitingul s-a terminat in jurul orei 10.30 la Piata Universitatii fara incidente cu fortele de ordine.
  • Cele mai importante momente ale mitingului


Ora 22:15 Circa 100 de protestatari se mai afla la aceasta ora in Piata Universitatii.

Ora 21.50
Protestul din Piata Universitatii se stinge, mai sunt circa 250-300 de manifestanti.

Ora 21.36
S-a dat drumul la circulatie si pe bd. Carol I, spre Piata Rosetti, si pe bd. Nicolae Balcescu, spre Piata Romana. La Universitate mai sunt cateva sute de manifestanti.

Ora 21.11
Circulatia a fost redeschisa dinspre Cismigiu spre Unirii. In Piata mai sunt circa 1.000 de oameni rasfirati.

Ora 20.51
In zona de langa Spitalul Coltea are loc un concert simfonic. Protestatarii s-au adunat in acel colt si scandeaza, fluiera si fac galagie pentru a perturba concertul. Se striga "Uniti Salvam" si "Veniti cu noi".

Ora 20.31
Numarul protestatarilor din Piata a inceput sa scada, dar tot mai sunt cateva mii care ocupa bd. Nicolae Balcescu si rondul de la Universitate.

Ora 20.13
Manifestantii s-au plasat pe bd. Nicolae Balcescu, in dreptul Teatrului National, si in rondul Pietei. Nu s-au amestecat cu cei care protesteaza pentru DNA.

Ora 20.05 Protestatarii au ajuns la Universitate si au ocupat rondul. Circulatia este complet blocata in Piata Universitatii

Ora 19.56 Se scandeaza "Rosia, Rosia, vine revolutia", "Tradarea de tara in aur se masoara", "Uniti, salvam toata Romania". Un mesaj pe o pancarta: "Cu asa lideri politici poleiti, vin vremuri de tot... Aurul".

Potrivit unei estimari neoficiale a Jandarmeriei, sunt circa 7.000 de participanti.

Ora 19.45
S-a intrat pe bd. Kogalniceanu. Circulatia este inchisa atat pe Kogalniceanu, cat si pe bd. Regina Elisabeta.

Ora 19.19
Dupa aproximativ 25 de minute in care a stat in fata Cotroceniului, coloana se pune iar in miscare. S-a scandat impotriva presedintelui Basescu, dar si a lui Ponta si Antonescu. Cel mai mult s-a scandat "Demisia", dar si lozinci impotriva proiectului Rosia Montana si a gazelor de sist.

Ora 19.11
Potrivit unei numaratori neoficiale a jandarmilor, la aceasta ora participa la protest in jur de 6.500-7.000 de oameni.

Ora 19.05
Se scandeaza "Demisia", "Jos Basescu, Ponta si Antonescu".

Ora 19.02
Manifestantii s-au oprit putin la poarta Cotroceniului si s-a scandat "Demisia". O parte dintre ei au vrut sa continue drumul. Au fost certuri intre unii protestatari.

Ora 18.55
Sunt in jur de 5.000 de protestatari, multi s-au alaturat marsului pe parcurs, mai ales in zona Apaca.

Ora 18.50
Capul coloanei scandeaza "Demisia!", in timp ce restul coloanei scandeaza lozinci despre Rosia Montana si gazele de sist.

Ora 18.48
Cativa protestatari din capul coloanei scandeaza "Jos Basescu, Ponta si Antonescu!", "Basescu Traian, tradator de neam".

Ora 18.43
Marsul a ajuns la Cotroceni.

Ora 18.28
Coloana a ajuns pe bd. Iuliu Maniu, via str. Vasile Milea, si se indreapta spre Cotroceni.

Ora 18.20
In acest moment marsaluiesc in coloana in jur de 3.500 de manifestanti, potrivit reporterului HotNews.

Ora 18.01
S-a intrat pe bd. Timisoara. Circulatia este complet blocata la aceasta ora. Masina Antena 3 este iar fara insemne.

Ora 17.52
Coloana a ajuns in dreptul Plaza Romania. Se scandeaza "Uniti Salvam Rosia Montana", "Refuz, rezist gazelor de sist", "Iesiti din casa, daca va pasa". Nu sunt mesaje sau scandari despre DNA.

Ora 17.40
Coloana de manifestanti a ajuns la Lujerului. Circulatia pe bd. Iuliu Maniu este blocata pe sensul spre Cotroceni

Ora 17:36
Deocamdata s-au adunat in jur de 2.500 - 3000 de protestatari.

Ora 17:26
Protestatarii au pornit marsul. Au intrat pe bd. Iuliu Maniu, in zona Gorjului, si se indreapta spre Lujerului.

******

Potrivit apelului de mobilizare lansat pe Facebook, programul si traseul manifestatiei sunt urmatoarele: "Duminica ne strangem la 16:00 pe strada Rosia Montana colt cu Dezrobirii (la 400 m de Metrou Gorjului - M3). Plecam pe traseul Iuliu Maniu - Cotroceni - Universitate la ora 17:00. Dupa 20:00 ne dam intalnire in Piata Universitatii cu toti cei ce nu au putut ajunge pe traseu din motive obiective. Facem o poza de grup, iar ca sa dam bine in poza recomandam sa venim imbracati in culorile campaniei: rosu/verde/alb".
Organizatorii precizeaza ca traseul marsului de duminica a fost ales prin vot pe Facebook, tinand cont de cat de dens populate sunt zonele prin care trec, dar si de institutiile cheie ale statului prezente pe traseu.

Iata mai jos anuntul postat pe contul de Facebook Uniti Salvam!:

Runda a 6-a

Duminica 6 octombrie continuam obiceiul sanatos al duminicii petrecute in familie in spirit civic. Plecam de pe Strada Rosia Montana din Bucuresti (colt cu Dezrobirii) si mergem pana in Piata Universitatii. Pe traseu ne oprim si la Palatul Cotroceni. Suntem solidari in a revendica urmatoarele:

1) Parlamentari, spuneti "NU" proiectului de lege prin vot la vedere, nu secret. Apoi interziceti mineritul pe baza de cianura in Romania.

2) Guvernanti, respingeti urgent acordul de mediu.

3) Victor Ponta, Dan Sova, Rovana Plumb, Daniel Barbu si Gheorghe Dutu - asumati-va raspunderea si demisionati. Vrem sa fiti si anchetati.

4) Ministerul Culturii - cereti ca Rosia Montana sa fie inscrisa in patrimoniul UNESCO.

Marsam prin cartiere pentru a duce aceste revendicari mai departe direct la cetateni. Se anunta vreme buna, haideti sa iesim in numar mare.

Am parcurs ~40 de km in ultima luna si ne-am facut auziti de 50 de mii de oameni in fiecare weekend (din sectoarele 2, 3 si 4).

Am facut un rapid un experiment de democratie directa in era Facebook si am ales sa votam traseul marsului de duminica. Am tinut cont de doua mari criterii: cat de dens populate sunt zonele prin care trecem (blocuri comuniste, da!) si institutiile cheie ale statului prezente pe traseu sau locurile simbol.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10606 vizualizari

  • -26 (60 voturi)    
    vizita inainte de proteste (Duminică, 6 octombrie 2013, 14:48)

    andinny [utilizator]

    mi-as dori ca protestatarii, inainte sa mai iasa in strada, sa faca o vizita pana in Rosia Montana, sa vada poluarea si saracia din acea zona si apoi sa socoteasca daca este ok sa se opuna singurei sanse pentru ca acelei zone sa-i fie mai bine
    • +20 (44 voturi)    
      au facut! (Duminică, 6 octombrie 2013, 15:59)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui andinny

      O parte dintre cei care protesteaza sunt CHIAR din Rosia Montana!!

      Rosia Montana Gold Corporation este cea care DISTRUGE singurele sanse ca zonei "sa-i fie mai bine"!!
      • -14 (28 voturi)    
        nu din Rosia Montana (Duminică, 6 octombrie 2013, 22:15)

        andinny [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        au venit din Rosia Montana pana in Bucuresti?! de unde au venit bani de transport? ca localnicii traiesc doar cu 6 lei pe zi si ei isi doresc proiectul, ca sunt mineri din tata-n fiu,nu sunt impotriva lui
        • +4 (10 voturi)    
          treaba lor! (Duminică, 6 octombrie 2013, 23:27)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui andinny

          Or fi venit cu autostopul, care-i problema?

          De UNDE stii tu cu cat traiesc cei din Rosia Montana? ca doar nu esti de acolo!
    • +47 (75 voturi)    
      La Cotroceni? Ca asa vrea Voiculescu? (Duminică, 6 octombrie 2013, 16:13)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui andinny

      De ce sa mergem la Cotroceni daca initiatorul proiectului este guvernul Ponta? Presedintele nu poate influenta acest proiect pentru care am iesit in strada, nu-i mai normal sa mergem la Palatul Victoria, de unde vine tot raul Romaniei???
      Si de ce nu se merge si la DNA, caci fara o justitie independenta, dictatura autista a lui Ponta si a USL va face sa imbatranim pe strazi sau in puscarie, cand vor pune mana total pe justitie!!!
      • -14 (56 voturi)    
        tu ai respuns la alta intrebare ... (Duminică, 6 octombrie 2013, 16:36)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        aveai raspunsul pregatit si nu stiai cum sa il dai ?

        si ca tot veni vorba de ce la cotroceni ... pai din cate stiu eu acolo e cazat primul suporter a lu' gabriel ... !
        • +4 (16 voturi)    
          ... (Duminică, 6 octombrie 2013, 18:44)

          adonis84 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          nu ai inteles comentariul ...
        • -12 (28 voturi)    
          scandări Cotroceni (Duminică, 6 octombrie 2013, 21:36)

          FFF T [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          "Ieşi afară la o roşioară!"
          "Baie de mulţime dacă te mai ţine!"
          "Băsescu, la poarta ta, facem revoluţia!"
          "Jos Băsescu, Ponta şi Antonescu!"
          • +1 (21 voturi)    
            Au fost putine scandari la Cotroceni! (Duminică, 6 octombrie 2013, 23:14)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

            Doar un grup din fata protestatarilor, probabil bine instruiti de Voiculescu, au strigat impotriva lui Basescu, restul nu. Ar trebui sa le dea de gandit pentru viitor celor din USL....
      • -19 (49 voturi)    
        Nu, ca asa vrea Basescu (Duminică, 6 octombrie 2013, 16:39)

        XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Care a sustinut proiectul si in trecut si chiar si acum, cand oamenii ies in strada si a inceput sa se mai stie ce mare porcarie e aceste proiect, chiar si acum, el spune ca proiectul e bun, doar legea lui Ponta e proasta.
      • -16 (50 voturi)    
        vorba aia (Duminică, 6 octombrie 2013, 16:45)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Ieși afară / Cianură ordinară!
        • +9 (19 voturi)    
          cata sinceritate (Duminică, 6 octombrie 2013, 20:42)

          ubu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Asa iti spui tu cand te uiti in oglinda?
      • -9 (19 voturi)    
        pai cum de ce sa mearga la Cotroceni? :D (Duminică, 6 octombrie 2013, 18:59)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Sa iasa Base afara si sa il ia cu ei, la Piata Universitatii, sa protesteze si el impotriva exploatarii - ca vad ca mai nou il critica pe Ponta ca de ce o incurajeaza :D
        • +1 (9 voturi)    
          De fapt, il critica pe Ponta (Duminică, 6 octombrie 2013, 22:58)

          XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          pentru lege, de proiect zice in continuare numai de bine - cum o sa aiba cei din RM de lucru, cum nu e periculos de loc, ca din lacul ala (de 170 de m inaltime, dar asta nu mai spune ) cianura se va evapora imediat. Dar Ponta a venit si a stricat tot, nu ca el, Basescu, ce facuse o minunatie de proiect :D
    • +29 (45 voturi)    
      Dvs sa vizitati alte exploatari Gabriel Resources (Duminică, 6 octombrie 2013, 16:14)

      abel [utilizator] i-a raspuns lui andinny

      din America de Sud, Africa, sunt filmulete pe youtube,dezolante ca sa nu spun de groaza cu ce face compania asta... Daca ii iubiti asa mult angajativa la exploatarile lor...
    • +16 (22 voturi)    
      de ce "singura sansa"? (Duminică, 6 octombrie 2013, 17:05)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui andinny

      tu ai fost acolo? care saracie? oamenii aia traiau la fel cum traiesc alte milioane de romani.. aveau case, gradini, unii aveau mici afaceri.. a venit RMGC, i-a amagit pe fraieri, i-a intimidat pe restul, i-a chinuit pe cei care nu vroiau sa-si vanda casele. au distrus o comunitate. in alte sate din apuseni a inflorit agroturismul, unele case vechi sunt cumparate de oamenii care au bani si isi doresc un colt in care sa se retraga in natura cand au chef, dar in restul timpului vecinii, localnici, au grija de ele.. la Rosia Montana nu poti sa te mai duci sa pui un cort ca te iau la bataie asa zisii mineri (care mineri ca acolo nu s-a mai intrat in galerii de zeci de ani??) angajati de RMGC.
      singura sansa pentru Rosia Montana este ca legea-contract propusa de guvernul Ponta sa fie respinsa si RMGC sa plece de acolo. altfel peste cativa ani va fi o groapa cu otrava si niste munti de steril, iar fostii angajati RMGC vor muri de foame, dar din pacate ii vor condamna si pe restul locuitorilor din acea parte a Apusenilor si cel mai probabil peste 10-20 de ani cand barajul va ceda, asa cum au explicat foarte clar expertii de la Institutul Roman de Geologie, dezastrul va fi urias.. toate asta ca sa manace timp de cativa ani o paine niste maimutoi care se inchid in galerii-muzeu in semn de protest? NU
      • +9 (11 voturi)    
        Nu te mai obosi... (Duminică, 6 octombrie 2013, 23:02)

        Radu I [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Cozile de topor din curtea RMGC se recunosc de la o poștă. Au creierașele spălate și nu-s în stare să înșire mai mult de câteva... vorbe, pe care le repetă până la exasperare: „sărăcie, șomaj, mai bine locuri de munca decat contract cu FMI, cea mai sigura metoda, cea mai mare redeventa, vom câștiga 70% din venituri, singura șansă, bla-bla...” .
        Uitați-vă și la IP-urile lor, toate-s „fabricate”.
    • +2 (4 voturi)    
      Am fost la Rosia Montana (Luni, 7 octombrie 2013, 9:19)

      Serban. B [anonim] i-a raspuns lui andinny

      Si am vorbit despre acel proiect cu sute poate de oameni. nu trebuie sa mearga 23 milioane de oameni la RM ca sa isi faca o parere.
  • +9 (69 voturi)    
    DNA (Duminică, 6 octombrie 2013, 16:08)

    HP [utilizator]

    Pe la DNA nu trec domnii protestatari ? Sau aia nu e important, ci doar sa urle "anti-cianuri" si sa "salveze" de la refacere o zona cu peisaj selenar.

    Analfabeti functionali.
    • +11 (21 voturi)    
      ba e foarte important (Duminică, 6 octombrie 2013, 17:48)

      laila [utilizator] i-a raspuns lui HP

      de aceea pe la DNA probabil veti organiza dumneavoastra ceva si veti intalni cu siguranta in strada multi dintre "analfabeti" la care va referiti .
      Deocamdata se pare ca ei stiu ce vor , sunt , informati si organizati . Vin rapoarte ale unor academicieni si organizatii neiregimentate politic care confirma ca proiectul de exploatare e o catastrofa ecologica , economica , sociala si oricum l-am lua . Iar daca acolo acum e praf o parte din zona nu inseamna sa facem praf toata zona cu riscuri sa afectam pe viitor din ce in ce mai mult . Imi scapa complet logica asa .
      In privinta manifestantilor la care va referiti atat de acid si tendentios va spun ca nu e datoria lor sa devina salvatorii de servici acolo unde si altii pot sa ia atitudine . Ba chiar e de dorit ca fiecare acolo unde-l doare si vede ceva care nu functioneaza sa actioneze .Asta inseama civism si responsabilitate .
      Mult succes si dumneavoastra in miscarea de sustinere DNA , extrem de importanta de altfel .
      • +9 (11 voturi)    
        Partial corect. (Luni, 7 octombrie 2013, 2:36)

        eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui laila

        Daca USL isi da silinta sa faca ce zicea Voiculescu reusind sa puna mana pe tot ce tine de Justitie (MJ, ANI, DNA, CCR, Procuratura, etc.) este posibil ca protestul RMGC sa ramana la acelasi stadiu ca cel de acum si intr-un final sa se stinga de tot.
        Protestam, protestam si pe ei nici in basca nu-i doare.
        Va fi suficient sa amane luarea unei decizii pana cand vor da zapezile.
        Pana atunci televiziunile vor reusii sa convinga o mare parte din pensionari, pe cei din mediul rural si pe cei slabi de inger ca e vorba de un protest care se opune locurilor de munca din Rosia Montana in felul acesta asigurandu-si un rezultat favorabil in caz de referendum.
        Sau, incet, incet protestul va fi lasat sa se desumfle datorita vremii nefavorabile si a faptului ca nu se intampla nimic notabil.
        Si uite asa USL isi va freca mainle de bucurie ca oamenii au fost preocupati de Rosia Montana in timp ce ei si-au legiferat tot felul de lucruri care sa le asigure un trai mai bun si mai linistit, lor si odraslelor lor.
        • 0 (0 voturi)    
          de fapt (Luni, 7 octombrie 2013, 17:27)

          laila [utilizator] i-a raspuns lui eugenrc

          protestele nu sunt in opozitie si ambele vizeaza respectarea statului de drept si a legii . Era de asteptat sa apara diversionistii care sa le pozitioneze asa si sa incite la oarecare buseli , era de asteptat o prezenta mica fiindca efectiv protestul pt DNA a fost organizat tarziu si prost , suprapus peste cel cu Rosia si a mai fost si politizat .
          Ce ma deranjeaza este ca muti au luat de bune diversiunile si falsa opozitie si considera ca manifestantilor contra rmgc nu le pasa de justitie . Gresit .
          Pe de alta parte in privinta Rosiei Montane DNA a dezamagit cumplit si nu as paria ca nu va face la fel pe viitor cat timp e inregimentata politic , indiferent cui .
          Eu personal consider la ora actiala ambele cauze extrem de importante , legate idisolubil si cred ca daca nu mai permitem diversiuni , si in nici un caz politizarea lor , se poate lupta pentru amandoua
    • 0 (30 voturi)    
      ia-te de mana cu Tapalaga (Duminică, 6 octombrie 2013, 18:30)

      nellino [utilizator] i-a raspuns lui HP

      si bociti impreuna ca hipsterii isi risipesc bunele intentii pe lucruri fara importanta!

      sau ia-te de mana cu Voiculescu ca si ala vrea sa deturneze protestul in interesul lui!
      • +1 (13 voturi)    
        rm (Luni, 7 octombrie 2013, 0:17)

        Googol [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        sincer, ție ăsta ți se pare un protest plin de importanță? în țările civilizate oamenii au ieșit în stradă pentru a-și cere dreptul la un trai mai bun. ăla mi se pare un motiv serios de ieșit în stradă. protestele de la noi sunt un fel de desene animate.
      • 0 (0 voturi)    
        oho (Luni, 7 octombrie 2013, 11:24)

        unnecunoscut [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        Ce nu realizezi e ca KGB-istul Voiculesc a deturnat deja protestul in favoarea lui :).
    • +15 (19 voturi)    
      Absolut corect ! (Duminică, 6 octombrie 2013, 18:41)

      micul [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Dar nu-I nimic ,fara justitie o sa mai protesteze o luna - doua si dupa aceea aduc astia minerii sau IMGB-ul !Damnati sunteti sa nu vedeti padurea din cauza copacilor .Istoria se repeta sub ochii vostri si asta o meritati din plin !
      • +9 (11 voturi)    
        subscriu micule (Duminică, 6 octombrie 2013, 23:24)

        GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui micul

        ai perfecta dreptate, fara justitie ramin numai banditisme are ciocoilor
      • +3 (9 voturi)    
        hm (Luni, 7 octombrie 2013, 1:28)

        laila [utilizator] i-a raspuns lui micul

        De fapt manifestatiile la care va referiti , cele impotriva exploatarii de la Rosia Montana , cuprind mai amplu cererea de respectare a legii , statului de drept ,pe cand , se pare , ca cei ce vreti manifestatii in fata DNA sunteti constient sau nu partizani politic si nu faceti decat sa priviti problema din propriul unghi .
        Pot sa gresesc si-mi cer scuze .
        Nu minimalizez catusi de putin importanta miscarii din fata DNA dar regret daca e politizata si regret ca a fost slab reprezentata .

        Nici una dintre miscari nu trebuie sa fie politica si daca vreunul o politizeaza , pe strada sau macar in mintea lui, si nu vede ca de fapt unii cu ajutorul unei "legi" incalca legile si ne fura rezervele , proprietatile si muntii si altii ne fura dreptatea , justitia si pe toate unele prin altele , atunci are o problema .
        Deviza nu intamplator e "uniti salvam" .
        • +13 (15 voturi)    
          Nu domnule ! (Luni, 7 octombrie 2013, 2:03)

          micul [utilizator] i-a raspuns lui laila

          Nu este vorba de un bun plac sau nu , este vorba de un principiu ! Daca nu-l mai voiau pe acel procurer Papici , puteau ,foarte bine SA NU_I PRELUNGEASCA MANDATUL .Era perfect legal si chiar absolut normal (avusese 2 mandate ) .Problema intervine in momentul in care el a fost destituit la 7 zile de la innoirea mandatului DIRECT DE CATRE PONTA DUPA CUM A RECUNOSCUT LA RTV si fara sa consulte nimeni seful DNA .Daca justitie nu aveti , nimic nu aveti ! Sunt de 16 ani in Canada si pot sa-ti spun ca aici judecatorul si procurorul sunt Dumnezeu . Nu-I intreaba nimeni absolut nimic ! Ceilalti toti , in cap cu PM ,doar executa . Ceea ce spune judecatorul , are effect de lege ! Bafta Fratilor !
          • +1 (1 vot)    
            Comentariu sters de utilizator (Luni, 7 octombrie 2013, 11:46)

            [anonim] i-a raspuns lui micul

          • 0 (0 voturi)    
            sunt de acord cu ce spuneti dar fac o completar (Luni, 7 octombrie 2013, 17:42)

            laila [utilizator] i-a raspuns lui micul

            ceea ce e greu de inteles acum e ca exista un razboi impotriva manifestantilor si ca protestul de la DNA a fost prost conceput si usor politizat la fel cum se incearca si cu protestul Rosia Montana .
            Ani de zile dosarele de acolo au fost in mare parte ingropate si a servit politicienilor dupa cum s-au perindat pe la putere . Nici chiar Papici si Alexandru se zice ca nu-s independenti ( sa nu vb prosti , nu am nici un argument si ii respect pt ceea ce au facut pana acum si as dori cat mai multi asemeni lor ) dar si asupra lor planeaza proasta reputatie a directiei si slabele ei rezultate .
            Sa recunoastem totusi ca sunt peste 14 ani de cand RMGC a intrat in Rosia si face legea si in toti acesti ani nici un dosar inaintat , finalizat . Cica e unul in lucru .. Cam greu se misca , nu ?
            Deci cine garanteaza ca pe viitor nu va fi la fel .
            Sa nu ma intelegi gresit .
            Cauzele sunt legate si importate in aceiasi mare masura . Eu personal , daca puteam dar nu sunt nici eu in tara , mergeam la DNA . Conflicul intre manifestanti clar a fost diversiune si generat de cei care au interes ca ambele miscari sa pice . Dezbina si cucereste ramane inca o tactica de succes . Insa pe cei reticenti in a manifesta in fata DNA cumva ii inteleg , nu si aprob .
            Lipsa de actiune oricum nu poate avea rezultate pozitive ...
        • +1 (1 vot)    
          Societate inca primitiva...si saraca... (Luni, 7 octombrie 2013, 12:43)

          Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui laila

          ...in care problema aurului mobilizeaza,,,Treburile cele mai idealiste ...NU...de unde evidenta semi-docta a unor manifestanti corporatisti evident "slugi " ("en-vogue" ecologic ) ale capitalismului global !!
          In fiece zi slujesc Corporatiile Multinationale, iar seara se razbuna in Piata...Tara trista plina de humor...
          • 0 (0 voturi)    
            gresit (Luni, 7 octombrie 2013, 18:18)

            laila [utilizator] i-a raspuns lui Costin1968

            pt ecologism erau maxim 1000 in strada , acum sunt zeci de mii fiindca este incalcata legea , de fapt mai multe legi si insasi statul de drept .
            Dar atat se insista cu ecologismul , nu intamplator , incat putini se mai gandesc de ce a bubuit totul acum dupa peste 14 ani in care ecologisti strangeau mai mult zambete .
            Ce e rau e ca pozitia asta e indusa intentionat de cei care legea vor s-o incalce si ca prinde . Au ajutorul multora findca nu reusesc sa inteleaga ca nu e vorba numai de ecologism ci de multe altele , multe .... incalcarea legi , furt , coruptie , contracte paguboase etc
    • +7 (11 voturi)    
      ... (Duminică, 6 octombrie 2013, 18:53)

      adonis84 [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Partial ai dreptate...Ar trebui sa treaca si pe la DNA, poate se autosezizeaza in cazul RMGC pentru o ancheta.
    • +5 (19 voturi)    
      ... (Duminică, 6 octombrie 2013, 19:01)

      adonis84 [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Imi place ce face DNA-ul, dar ce legatura au protestele anti RMGC cu DNA? Spune mai bine ca esti pentru hotia care se pregateste la Rosia Montana ...
      • +7 (15 voturi)    
        Domnule, daca nu vezi asta e (Duminică, 6 octombrie 2013, 22:37)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui adonis84

        cine are urechi de auzit sa auda etc. Mai traieste, mai imbatrineste si poate te mai intelepteste :)
        • +4 (6 voturi)    
          Sunt mai multi cei care nu au inteles (Luni, 7 octombrie 2013, 2:47)

          eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          Este explicabil.
          Multi nu au trait experienta anilor 90 la varsta potrivita pentru a intelege ce sa intamplat atunci.
      • +10 (12 voturi)    
        Al naibi Lenin asta cu vorbele lui. (Luni, 7 octombrie 2013, 2:45)

        eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui adonis84

        Cand oare se va iesi din tiparul conform caruia daca nu esti cu noi esti impotriva noastra ?

        Cand va ajunge totul in mana USL o sa afli care ar fi putut fi legaturile dintre RMGC si DNA.

        In principiu cei are au favorizat RMGC ar fi putut ajunge pe mana DNA.

        Daca DNA ajunge la mana USL si in general daca Justitia va ajunge la mana USL nimic nu-i va impiedica sa faca ce doresc la Rosia Montana si oriunde in tara asta.
        Totul va fi legal si fara coruptie. La fel ca pe vremea lui iliescu.
        Si protestul se va sfarsii tot la fel ca pe vremea lui iliescu.
      • +1 (1 vot)    
        FARA justitie? (Luni, 7 octombrie 2013, 11:47)

        cinic [utilizator] i-a raspuns lui adonis84

        si cum opresti hotia fara justitie? te duci personal acolo cu un ciomag?
    • -1 (11 voturi)    
      ... (Duminică, 6 octombrie 2013, 19:01)

      adonis84 [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Imi place ce face DNA-ul, dar ce legatura au protestele anti RMGC cu DNA? Spune mai bine ca esti pentru hotia care se pregateste la Rosia Montana ...
    • +12 (16 voturi)    
      DNA (Duminică, 6 octombrie 2013, 19:15)

      Arh. [utilizator] i-a raspuns lui HP

      pe la DNA o sa treaca toti cei care au distrus tara si vor sa distruga si Rosia Montana
    • +7 (23 voturi)    
      pentru ca... (Duminică, 6 octombrie 2013, 19:39)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Traseul pentru Rosia Montana ERA stabilit, de cateva zile - la fel, si orele!!
      Cei cu "protestul de la DNA" ar fi putut FOARTE bine sa aleaga: alta zi, alta ora etc...

      Au ales ACEASTA zi si ACEASTA ora, desi SE STIA de protestul anti-exploatare!

      Parerea mea personala este ca au vrut sa deturneze protestul!
      Nu le-a reusit - cine e de vina? >:
      • +11 (15 voturi)    
        Asteapta putin si ai sa vezi! (Duminică, 6 octombrie 2013, 23:20)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        Cianura dictaturii pe care ti-o pregatesc Ponta si USL e mai nociva decat cea de la Rosia Montana. Fara o justitie independenta, nu exista democratie si vei iesi degeaba in strada. Stiu, acum nu-ti vine sa crezi, probabil ca ai votat cu USL si nici acum nu-ti vine sa crezi cat de prost ai votat...
    • +10 (12 voturi)    
      asadar (Duminică, 6 octombrie 2013, 20:58)

      max# [utilizator] i-a raspuns lui HP

      mai e de lucru la prioritati in tara asta...
    • -1 (17 voturi)    
      ===!!!!!+++++ (Duminică, 6 octombrie 2013, 21:13)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui HP

      "Montanistii rosii" tranfoma totul in comunism! Am spus de nu stiu cate ori ca toti montanistii rosii au idei fixe despre ecologie!! Calitatea naturii si conservarea ei poate insemna incremenire? La ce mai e buna stiinta atunci? Sa le faca lor ...conserve de natura?? Din natura facem parte cu totii ,iar calitatea vietii este mai presus de orice! Poate exista calitate a vietii fara calitatea justitiei? Din partea de unde privesc ei lumea nu se vede cat de poluata este justitia in ROMANIA?Cat de poluata este DREPTATEA? CE INSEAMNA DECI DREPTATE PENTRU ECOLOGISTI?Si cine va gestiona aceea dreptate? Se gandesc ei la asa ceva? Sau i-a trimis bunicul fost activist de partid sa faca revolutie ecologica?!In cel mai buna caz , montanistii rosii pot fi considerati anarhisti . In realitate ei sint manipulati si capturati de idei manipulatoare comuniste pe care nu vor sau nu reusesc sa le vada!! Vor sa inlocuiasa justitia de azi cu o alta justitie? A lor ? Pai, atunci e cat se poate de clar ca vom trai sub un nou comunism:ECOLOGISMUL !! Si zau ca m-am saturat pana peste cap!!Oricat ar mima altceva , tot "pontaci" si "cacarai" sunt ca si ceilalti trepadusi de mahala cu care au dus la putere USL!!Girul convingerilor mele de progres si bine pentru familia mea, tara mea, lumea din jurul meu nu o le-o incredintez NICIODATA!! ECOLOGISMUL este o politica totalitara !! NU MA INTERESEAZA!!Este comunismul muribund si utopic ce se opinteste din rasputeri sa revina, sa restaureze egalitarismul comunist genocidar !!
      • -3 (9 voturi)    
        pai stai tu in "capitalism" (Duminică, 6 octombrie 2013, 23:32)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui solar

        Iti urez sa ai parte de "calitatea vietii" identica cu a bastinasilor din Sierra Leone, ai caror copii ajuta la "progresul civilizatiei" muncind sa caute diamante!!
      • +1 (3 voturi)    
        cand militau ecologisti (Luni, 7 octombrie 2013, 17:51)

        laila [utilizator] i-a raspuns lui solar

        erau 500-1000 in strada
        Acum sunt mii fiindca s-a promovat o lege care calca in picioare dreptul la proprietate , statul de drept si multe alte legi .Asta a trezit oamenii mult mai mult decat ecologismul acela extremist pe care-l acuzati dar care nu-si are cazul aici . Un contract care se dovedeste economic pagubos nu nuimai in prezent dar si pe termen foarte lung , care permite acte de coruptie ( incredibil dar e scris explicit in el asa ceva ) , care face statul prizonierul uneri companii straine , care incalca legi peste legi ... nu mai scoate in strada doar ecologistii ci si oamenii care militeaza pentru lege si respectarea ei si pentru o Romanie curata , la propriu si la figurat .
        Deci nu gresiti oare ?
        • 0 (0 voturi)    
          Nu, nu gresesc ! (Marţi, 8 octombrie 2013, 0:51)

          solar [utilizator] i-a raspuns lui laila

          Nu, nu gresesc, amice. Nu e aici spatiul sa -ti demontez indoielile , nici timpul sa reincep cu tine cum , cat, prin cine si prin ce se poate ajunge la un adevar. Nu ti-ai utilizat pan acum capacitatile , nu am cum sa ti le dezvolt eu . Nu o faci singur, te priveste. Nu-mi esti si nu-ti sunt dator cu nimic.
    • +6 (20 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Duminică, 6 octombrie 2013, 21:47)

      [anonim] i-a raspuns lui HP

    • +4 (18 voturi)    
      Exact, cum de nu le pasa de justitie? (Duminică, 6 octombrie 2013, 22:23)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui HP

      cine sint acesti protestatari? Simpatia mea au pierdut-o din acest moment. Sa fie sanatosi toti si sa culeaga ceea ce merita!
      • -1 (5 voturi)    
        Asta e (Luni, 7 octombrie 2013, 1:41)

        laila [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        cand va informati din presa , va uitati la protestatari si nu la cauza .
        Altfel vedeati ca cei de acolo militeaza de mult pt lege si respectarea ei si pentru statul de drept asa cum acum Papici si Alexandru nu sunt in sine cauze ci declasatorul care cere libertatea si neinregimentarea politic a DNA , infiferent cui . In mod normal si daca nu Ponta ci oricare alt politician facea presiuni pt schimbarea lor manifestatia trebuia sa aibe loc .
        In cele doua cauze nimic nu e politic , nu ttrebuie sa fie , si ambele ajuta tara asta sa iasa din mana mafiotilor .
        Iar revoltatii de aici care doreau o mai ampla sustinere a miscarii DNA nu cred ca au iesit in strada si e foarte rau daca toata revolta e pe net ...
        Sa nu gresesc dar fiecare sa iasa pt ce-l doare nu sa astepte s-o faca altii pt el fiindca de aceea am ajuns pradati pe fata . Egoismul se plateste .
        Pacat daca nu intelegem ca dincolo de orice afinitate politica trebuie sa vrem tarii si implicit noua binele si asta sa ne traseze miscarile nu sa ne predam politicienilor care , mai mult sau mai putin , ne tot vand de 24 ani .
    • +3 (9 voturi)    
      corect (Luni, 7 octombrie 2013, 1:11)

      Tomis [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Nu i-am dat dreptate lui Banciu pana in seara asta in privinta protestatarilor. Majoritatea nu sunt decat niste descarcatori de filme pe laptop care au iesit sa protesteze pentru ceva la moda, probabil din plictiseala.
      Daca aveau un spirit civic dezvoltat ieseau sa protesteze pentru o justitie corecta si pentru sustinerea DNA, dar se pare ca nu asta era grija lor principala. Nu te poti astepta sa rezolvi problema Rosia Montana, unde probabil a fost vorba de multa coruptie, fara sa rezolvi problema independentei DNA.
      Asadar 7000 pt RM, 100 pt DNA, cand trebuia sa fie invers. Bravo ba, si spor la descarcat filme pe laptop diseara.
      • 0 (0 voturi)    
        hm (Luni, 7 octombrie 2013, 17:58)

        laila [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

        dumneavoastra si toti cei care ganditi asa ati iesit ? Banciu spune si cate legi sunt incalcate de proiectul de exploatare de la Rosia Monana sau o tine cu ecologismul ca ala cu batman-batman ?
        Sincer si fara sa vreau sa jignesc , acum cand vad cat de usor se pierde din vedere cauza manifestatiilor , a ambelor , cum unii asteapta ca cei din strada sa militeze pt tot dar nu fac nimic decat acuza si sar dintro barca in alta , ma intreb care sunt de fapt idiotii utili si manipulatii . Si sper sincer sa nu fiu una dintre acestia si sa vad eu prost lucrurile de aceea ma gandesc ce vreau ... lege , stat de drept , contracte corecte , justitie etc .. deci am de militat si cu unii si cu altii ... restul e can-can sa ne dezbine .
        Din pacate functioneaza.
  • +7 (19 voturi)    
    LISTA Celor Vinovati (Duminică, 6 octombrie 2013, 17:01)

    alex1234 [utilizator]

    http://www.romaniacurata.ro/ltfont-colorblackgtcaptura-statului-la-purtatorlt-fontgtltbrgt-30-de-n-4178.htm
    1. Teodor Atanasiu, parlamentar PNL de Alba

    2. Daniel Barbu, PNL.

    3. Elena Băsescu, PDL,

    4. Traian Băsescu, președinte, PD, PDL.

    5. Gigi Becali, PNG, PRM

    6. Radu Berceanu,PD, PDL

    7. Ionel Blănculescu

    8. Mihăiță Calimente, PNL,

    9. Ion Dârzu, deputatul PSD de Alba,

    10. Liviu Dragnea, PSD, vicepremier,

    11. Ion Dumitrel, PD, PDL Alba

    12. Mircea Hava, PDL, primar Alba,

    13. Iulian Iancu, PSD,

    14 Florin Iordache, deputat PSD de Olt

    15. Mugur Isărescu (prim ministru)

    16, 17, 18. Petre Luhan, Marian Jean Marinescu și Iosif Matula, (PDL)

    19. Catalin Potor, Parlamentar PC

    20. Victor-Viorel Ponta, PSD, prim ministru,

    21. Rovana Plumb, PSD, Ministrul Mediului,

    22. Dan Sova, PSD, Ministrul Marilor Proiecte,

    23. Calin Popescu-Tariceanu, PNL,

    24, 25. Cristian Preda și Theodor Stolojan, europarlamentari ai PDL

    26. Răzvan Theodorescu

    27. Radu Vasile, PNȚ-cd (decedat),

    28. Gabriela Vrânceanu Firea, PSD,

    29. Traian Ungureanu (PDL)

    30. Adina Vălean (PNL)

    31. Toni Greblă (PSD) şi Ion Ruşeţ (PDL)

    32. Dan Radu Ruşanu (PNL)

    33. Dan Ioan Popescu (fost ministru PSD)

    34. Alexandru Muraru (PNL)

    35. Kovacs Jozsef (UDMR)

    36. Mihai Razvan ungureanu si Vintan

    Cerem Parchetului sa inceapa o ancheta
    • -4 (4 voturi)    
      cam scurta :D (Duminică, 6 octombrie 2013, 23:21)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      De fapt, sunt BINISOR mai multi! >:

      Pe Sulfina Barbu, pe Laszlo Borbely, pe Kelemen Hunor, pe Ianasi, pe George Maior, pe vasile Blaga, pe Mihai Tanasescu, pe Adrian Nastase, pe Emil Boc, pe Adriean Videanu, pe Paul Damian, pe Dragos Gabudeanu, pe Petru Lificiu... pe altii... plus pe cei mai "mici" asociati acestora... i-ai cam uitat >:

      ARE ce lucra DNA, pana in urmatorul deceniu, daca-i ia pe TOTI la intrebari >:
    • +2 (12 voturi)    
      37. Tu si ai tai. Ca sunteti manipulati! (Duminică, 6 octombrie 2013, 23:21)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      Treceti pe la un doctor...
    • 0 (0 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 7 octombrie 2013, 11:30)

      [anonim] i-a raspuns lui alex1234

  • +6 (8 voturi)    
    Prioritati! (Duminică, 6 octombrie 2013, 19:35)

    hotnewsfil [utilizator]

    In ordinea de prioritati, a manifestantilor din strada, marea majoritate tineri, neimpliceti politic, pe prima pozitie se afla : NOI VOTAM 'DNA', Free DNA!.
    'Daca justitie nu e, nimic nu e!' Aceasta era o lozinca strigata de manifestanti, in vremurile in care functiona mai bine civismul si responsabilitatea.
    'Mitingul de protest anuntat pentru duminica, este de cea mai mare importanta pentru Romania', incomparabil mai important decat oricare alte mitinguri, pe oricare alte teme.
    Societatea civila trebue sa apere justitia, sa fac un zid de protectie in jurul ei, sa dea peste rat celor care vor sa o intimideze, sa o sugrume.
    Daca va functina justitia, totul va veni, in tara, 'de la sine'. Borfasii vor fi decimatii. Coruptia si evaziunea fiscala vor fi reduse masiv, politicienii vor intelege ca tara nu este a lor, ca nu pot sa isi faca mendrele, indiferenti la dezastrul in care au adus-o, dupa '89.
    Tinerii trebue sa iasa in strada, zeci si sutedemii, pentru viitorul lor, daca vor sa isi construiasca ei 'o tara ca afara', sa nu astepte minunea - sa vina 'cineva din afara', care sa le construiasca ' o tara ca afara'.
  • +14 (14 voturi)    
    jos mitomanul plagiator ponta! (Duminică, 6 octombrie 2013, 19:36)

    dkz [utilizator]

    duceti-va si dati-l jos pe ponta.
  • -3 (11 voturi)    
    asa se minimalizeaza (Duminică, 6 octombrie 2013, 19:51)

    victor L [utilizator]

    protestele.
    Cerind demisia tuturor; si nu vei obtine nimic.
    In fond este vorba despre proiectul de lege cu care piratul nu are nicio legatura; si atunci pentru ce motiv sa-i ceri demisia? doar pentru ca sa faci galagie pe strada?
  • -11 (11 voturi)    
    Nici o legatura (Duminică, 6 octombrie 2013, 20:04)

    Koczka [utilizator]

    Sa nu facem legaturi acolo unde nu exista. DNA e una si proiectul RMGC alta.
    • +7 (7 voturi)    
      Spiritul civic! (Luni, 7 octombrie 2013, 0:51)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui Koczka

      Cianura ne otraveste fizic, corupția/abuzurile asupra justiției, ne otrăvesc societatea. Sunteți niște cretini(sper sa lase moderatorul cuvântul), daca nu vedeți ce e mai important!
      Daca nu erau astea pe vremea lui Iliescu, azi nu erau plecați din tara 3 milioane de Romani!
  • 0 (8 voturi)    
    Cluj (Duminică, 6 octombrie 2013, 21:19)

    LoreleyPetroiu [anonim]

    Si despre Cluj nimic nu mai spuneti?
    • -12 (22 voturi)    
      inadmisibil! (Duminică, 6 octombrie 2013, 22:22)

      nicupanait [utilizator] i-a raspuns lui LoreleyPetroiu

      si la Cluj si la Bucuresti sunt oameni care au locuri de munca, oameni care protesteaza pentru ca alti romani sa ramana someri. E inadmisibil! n-ar trebui promovat asa ceva!
  • +7 (19 voturi)    
    m-am lamurit azi ! (Duminică, 6 octombrie 2013, 21:20)

    fosta zoezoe [utilizator]

    protestul Rosia Montana e deturnat/organizat de liberali, protejat de ministrul stroie ! Nu putea fi azi ceva mai important decat DNA (sau si DNA)! Oamenii onesti care s-au adunat pentru cele doua cauze puteau coexista pentru ca originea cauzelor era comuna : ponta,guvernul.Cu toate astea am fost alungati si apostrofati de niste ambuscati, violenti verbal de ca si cum eram din tabere opuse....
    • +10 (10 voturi)    
      Pacat.. (Duminică, 6 octombrie 2013, 22:57)

      emigrant [utilizator] i-a raspuns lui fosta zoezoe

      Fara sa fiu in tara, cam asta cred si eu...Nu exista pretext mai bun sa dai cu Guv de derbedei de pamint dar nu cred ca se vrea asta..E inadmisibil sa ai mii de oameni in strada iar la DNA sa fie doar citeva zeci. Dezamagitor..De vina sint si liderii dar si participantii. Toata manipularea asta ca daca striga Free DNA se deturneaza protestul a prins. Cel putin deocamdata..Nu exista Guv mai prost ca Guv Ponta. Daca nici acum nu se striga Jos Ponta inseamna ca nu se vrea asta.
    • -8 (10 voturi)    
      DNA a stat ca MUTU'!!! (Duminică, 6 octombrie 2013, 23:24)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui fosta zoezoe

      NIMIC n-a miscat, in TOTI anii astia, de cand tot primesc sesizari ref. la manariile de la Rosia Montana!!!

      Din partea mea, poa' sa-l desfiinteze!! La altceva decat la dosare politice se pricep?!!
    • -3 (9 voturi)    
      Hai nu zau? (Luni, 7 octombrie 2013, 0:39)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui fosta zoezoe

      Deci problema cu DNA e guvernul?

      Realizator: Exista si probe mai clare ca a fost o influenta politica?
      Traian Basescu: Da, discutia pe care am avut-o cu Procurorul General ieri inainte de a trimite pe fax sau poate aproape simultan revocarea lui Papici.
      Realizator: El v-a sunat sa va informeze?
      Traian Basescu: Nu, eu l-am sunat sa-i spun ca nu e bine domnule Procuror General!

      E bine daca v-au mirosit si v-au trimis la plimbare cu vrajeala voastra...
    • -1 (9 voturi)    
      tzt (Luni, 7 octombrie 2013, 0:45)

      paranoid_android [utilizator] i-a raspuns lui fosta zoezoe

      nu e adevarat ce scrii, tentativa de deturnare a fost din partea celor care au organizat demonstratiile ''anti DNA'' in aceeasi zi, acelasi timp cu cele deja 'consacrate' anti proiect Rosia Montana.

      Dar cei adevarat onesti sunt cei din urma pentru ca au respins posibilitatea unei confuzii, ceea ce-i face cu atat mai interesanti
  • +5 (9 voturi)    
    Pun o intrebare... (Duminică, 6 octombrie 2013, 21:37)

    solar [utilizator]

    Stie cineva despre ce face si cu ce se ocupa ACUM, REMUS CERNEA? A participat vreodata la vreo manifastatie Rosia Montana in Bucuresti? Am citit la un moment dat niste declaratii incendiare facute de `mnealui deputatul PSD- sectia ecologie.Nu cumva s-a ...retras pe undeva sa scrie... mai aprofundat un manifest anarho-ecologist? O fi cumva la Joschka Fisher acasa sa ia niscai lectii? Ori la Choen Bhandy, fost biped reprezentativ pentru brigazile rosii germane?
    • -4 (4 voturi)    
      participa... (Duminică, 6 octombrie 2013, 23:25)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui solar

      Dar pe cina reprezinta? Who cares?
    • -2 (2 voturi)    
      Da, a participat (Luni, 7 octombrie 2013, 0:52)

      XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui solar

      Doar ca nu a prea fost bagat in seama.
  • -6 (20 voturi)    
    Blocarea circulatiei... (Duminică, 6 octombrie 2013, 22:05)

    Costin1968 [utilizator]

    ...chiar nu se poate altfel ?!
    • -6 (20 voturi)    
      gesturi extreme (Duminică, 6 octombrie 2013, 22:21)

      nicupanait [utilizator] i-a raspuns lui Costin1968

      nu se poate, pentru ca daca nu atrag atentia cu gesturi extreme, nu primesc titulatura de "protestatari". Pun si poze pe Facebook si... gata, dar motii raman tot saraci si fara investitii, n-au nicio sansa
    • +2 (2 voturi)    
      se mai poate (Duminică, 6 octombrie 2013, 23:44)

      aresul [utilizator] i-a raspuns lui Costin1968

      prin blocarea circulatiei sanguine, insa trebuie sa ramana la stadiul de protest, de socializare.
  • +1 (9 voturi)    
    Chibiti (Duminică, 6 octombrie 2013, 22:40)

    LaurentiuR [utilizator]

    Voi astia cu DNA-ul nu faceti decat sa chibitati. Daca va pasa asa mult, ati iesit in strada? Unde sunt aia zeci de mii care le pasa de soarta justitiei? De la hypsteri nauci am devenit super eroi, trebuie sa rezolvam noi toate problemele Romaniei. Un traseu anuntat de zile bune, un trașeu cu punct de plecare dificil, care a confuzat multa lume, trebuia schimbat ca iar a facut Ponta o tampenie. Ne luptam de 5 saptamini pt justitie si stat de drept si acuma suntem acuzati ca nu ne pasa de asta. Romania.....
    • -1 (1 vot)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 7 octombrie 2013, 11:36)

      [anonim] i-a raspuns lui LaurentiuR

      • 0 (2 voturi)    
        naivi (Luni, 7 octombrie 2013, 11:45)

        LaurentiuR [utilizator] i-a raspuns lui

        Ok, poate noi suntem naivi. Tu, care esti mai inteligent, ai facut ceva pt apararea justitiei? Fiecare poate ajuta, poate sa faca ceva, dar nu din spatele tastaturii.
  • +2 (8 voturi)    
    DNA vs RMGC. Sau nu? (Duminică, 6 octombrie 2013, 23:12)

    un dac [utilizator]

    Observ oameni pe care-i respect, aici pe HN, indignati de lipsa implicarii protestatarilor anti RMGC in "chestiunea" DNA.
    Las la o parte atitudinea tezista a HN-ului, atitudine care continua tezele domnului Tapalaga. Nu inteleg de ce la o populatie de 2 milioane de locuitori, fix cei 7000 de oameni din aceasta seara ar fi trebuit sa se alature protestelor din fata de la DNA (2 la numar, alta prostie).
    De ce doar 200 au fost in fata DNA? Adica avem 7200 de oameni carora le pasa (DNA plus anti RMGC), dar nu ne legam de 2 milioane minus 7200, ci ce fix aia 7000.
    Protestul RMGC era stabilit sa ajunga la Cotroceni. Basescu este foarte vinovat pentru numirea lui Nitu (si Tapalaga confirma). Ce cautau ei la DNA? Codruta Kovesi este si ea impotriva acestor demiteri.
    Acuma, ca veni vorba, sa vorbim si despre demiteri. Ele nu sunt demiteri. Oamenii si-au incheiat mandatul. Ce este foarte grav nu este "renuntarea" la acesti doi procurori, ci nerespectarea procedurii care presupunea implicarea Codrutei Kovesi in aceasta decizie.
    Una peste alta, ce se intampla la DNA, extrem de grav, este rezultatul intelegerii Ponta-Basescu.
    Ori noi in piata asta vrem. Ca acesti doi oameni sa recunoasca ca au gresit in ceea ce priveste RMGC.
    Prin urmare, nu vad de ce oamenii din piata sunt impotriva justitiei drepte in Romania. Dimpotriva. Noi militam tocmai pentru ca legile sa fie respectate. Vreti ca legile tarii sa fie respectate? Vreti ca Ponta sa plece definitiv din viata politica? Vreti ca multi oameni politici sa fie anchetati pentru abuzurile facute pentru favorizarea RMGC? Vreti ca incalcari grave ale Constitutiei (nu vad incalcarea Constitutiei in problema DNA) sa fie pedepsite? Iesiti in strada! Nu mai incercati sa divizati protestul in multe proteste mici. Nu ajuta nimanui. Sa fim uniti!
    • +4 (8 voturi)    
      Care legi vreti voi sa fie respectate? (Luni, 7 octombrie 2013, 5:40)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      Cea referitoare la exploatarea de la Rosia Montana? "Toate legile"... Ati iesit in strada cand cu demiterea din anul 2012 si cand legile nu au fost respectate? Nu am vazut asa ceva. V-a durut in basca. Acum aveti situatiile generate de acele "dureri in basca".

      Si acum o sa fie la fel. O sa o luati in freza si cu Rosia Montana. O sa se traga de timp, o sa stati ca fraierii prin piata si, asa cum s-a mai spus pe-aici, intre timp Poanta si ai lui si pun legile pe care le vor si oamenii lor, Constitutia pe care o vor si ca sa-i mai dati jos o sa trebuiasca sa iesiti cu tancurile. Cum? Nu aveti tancuri? Ei lasa, ca aveti Rosia Montana...Buna si asta. Asta daca nu o sa fie Mineriada Reloaded.

      A, scuze, cred ca am uitat eu: probabil ca voi ati iesit in strada si pe vremea lui Nascase... sau nu ati avut motive, caci toate legile erau respectate. Corect!

      Succesuri!
      • 0 (0 voturi)    
        cata (Luni, 7 octombrie 2013, 12:50)

        laila [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        rautate si frustate si cata manipulare si limitare in gandire , in general vorbind , cand manifestatiile sunt puse in opozitie . Fals !
        Logica "daca atunci ai tacut-taci si acum" e distructiva si ne tine in robie de prea mult timp .
        Pe de alta parte toti cei revoltati ca nu s-a iesit masiv in favoarea DNA uita ca institutia asta a fost majoritar inregimentata politic , ca manifestatie pro a fost nitel politizata -ceea ce e gresit si ceea ce ar face ca pe viitor sa fie posibile alte abuzuri sau dosare ingropate , si ca miscarea Rosia Montana e mai veche si rezistenta chiar pacaliuta deseori de deciziile si poverstile politice a ramas neclintita .
        De fapt nu sunt miscari in opozitie si daca se suprapun zilele si orele manifestatiilor e din capul locului gresit .
        Ma intreb sincer cati dintre suparatii astia au fost ieri in fata DNA si cum de cu atatia oameni care iubesc presedintele doar vreo 200 au fost acolo iar restul s-au revoltat in fotolii uitadu-se la A3 , post pe care-l blameaza drept manipulator si mincinos si caruia i-au dat imediat crezare , nevazand diversiunea din strada si nici din media . Deci , scuze ... cine vorbeste de idioti ???
        • 0 (0 voturi)    
          Cum am mai spus.. (Luni, 7 octombrie 2013, 14:46)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui laila

          Succesuri!

          In Decembrie 2012, cu ajutorul latrinelor TV, 2-3000 de oameni iesiti in strada in toata tara au schimbat 2 guverne si au adus USL-ul la putere, care zbierea si infierea proiectul Rosia Montana. Acum, 15.000 - 20.000 numai in Bucuresti are zero rezultate. Iesiti si va plimbati pentru Rosia Montana, nu pentru legi si proiecte, Constitutii. Si o sa aveti, Rosia Montana... la pastele calutilor.

          Personal, am motive obiective pentru care nu ies sa ma plimb cu voi pentru ca nu am cum. Dar si daca as avea, nu as iesi, nu meritati. Eu mi-am facut portia de iesit, pe vremea "noi muncim, nu gandim". Rezultatele: mineriade, sustinute de majoritatea populatiei. Si cand vad ca dupa 20 de ani PSD-ul este cel mai puternic partid, imi dau seama ca nu are rost si nu merita.
          • +1 (1 vot)    
            tot rautate e (Luni, 7 octombrie 2013, 18:52)

            laila [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            si ca sa vedeti ca judecati pripit si gresit va spun ca suntem din aceiasi generatie si nici eu nu sunt acum in tara dar nu integ sa blamez sau sa vreau raul cuiva doar fiindca mie mi-a fost candva rau . Si chiar mi-am luat-o urat cu nedreptatea si coruptia din Romania fara sa-i pese cuiva .
            Luati apriori de bun ceva fara sa analizati . La fel cu manifestatiile :)
            Succesuri si dumneavoastra !
  • -1 (5 voturi)    
    de neinteles (Luni, 7 octombrie 2013, 8:42)

    VioricaAlexandru [anonim]

    Desi se vrea antisistem, miscarea are un scop mult prea ingust. Rosia Montana reprezinta mai mult decat oprirea exploatarii. O buna parte o reprezinta justitia.

    Sau doriti oprirea tuturor exploatarilor din Romania? Si apoi?
  • +2 (8 voturi)    
    Voi unde ati fost? (Luni, 7 octombrie 2013, 9:04)

    LaurentiuR [utilizator]

    Ok, poate noi am gresit ca n-am fost la DNA. Dar voi ati fost? De la caldurica, cu fundul pe canapea si miinele pe tastatura ne dati lectii. Fratilor s-a dus vremea indignarilor pe internet. iesiti in strada!
  • -1 (9 voturi)    
    trendy (Luni, 7 octombrie 2013, 9:28)

    Cutezatorii2013 [utilizator]

    Protestele astea au devenit deja o chestie "trendy", de duminica seara, o plimbarica prin centru cu prietenii. Din pacate nu au consistenta. Nu au forta. Nu au finalitate. Ceva le lipseste "la finalizare". Sa nu uitam ca fotbalul se joaca pe goluri, nu castiga cine plimba mingea mai mult.

    Sper sa ma insel si sa vedem 10,000 de oameni si pe ploaie la 2 grade.
  • +1 (7 voturi)    
    UnitiSalvam anti Basescu (Luni, 7 octombrie 2013, 10:14)

    HP [utilizator]

    De fapt asta sunt analfabetii functionali care protesteaza: masa de manevra pentru liberali.

    "De ce trebuiau sa fie cei cu anti RMG - si anti DNA?", "Daca le pasa de DNA de ce nu au iesit mai multi si ne arata pe noi cu degetul?"

    Simplul fapt ca se pun aceste intrebari ne lamureste cat de vai de capul lor sunt acesti eco-hippies.

    Ei nu lupta impotriva clasei politice, ci anti-cianuri. Niste dementi. Dementi aburiti.

    Pe la Guvern nu au fost sa protesteze, dar la Cotroceni, da.

    Vai de capul vostru ba. Noroc ca acest proiect va trece si voi, aricii, veti fi trimisi acasa.

    Doamne ajuta ! Macar nu le voi vedea satisfactia popandailor.
  • 0 (0 voturi)    
    Exista! (Luni, 7 octombrie 2013, 11:09)

    andrei.s [utilizator]

    Daca ceea ce se intampla, acum, este un subiect care a devenit politic, <a href="http://www.obiectiv.info/">Rosia Montana</a> a devenit, pentru societateatea civila, asa cum evidentia si <a href="http://www.obiectiv.info/7-concluzii-despre-putere-si-spirit-civic-in-romania_20117.html">Dan Sultanescu</a>. Si exista societate civila, chestiune demostrata din ianuarie 2012, creand un precedent ca democratia chiar este puterea poporului.

    http://www.obiectiv.info/7-concluzii-despre-putere-si-spirit-civic-in-romania_20117.html
  • -1 (1 vot)    
    penibil (Luni, 7 octombrie 2013, 12:21)

    adrian4511 [utilizator]

    penibila afirmatia de pe facebook - "blocuri comuniste".
    si daca astia isi dau demisia cum se doreste scapam de presiunile chevron (sua) pentru exploatarea gazelor de sist?
    ne recapatam independenta ca natiune?
    astia sunt asa de fraieri ca nu au inteles ca ue si sua nu ne vor lasa pina nu exploateaza tot ce se poate?
    sunt incostienti!!!!!!!!
    maia devreme sau mai tarziu se va face ce au stabilit marile corporatii.
    mai bine cereti ue si sua sa ne lase in pace .
  • 0 (0 voturi)    
    manipulari (Luni, 7 octombrie 2013, 13:24)

    Cobra_Ro [utilizator]

    Manifestantii sunt protejati de guvern......daca pica legea propusa de plagiator atunci vom plati despagubiri pe filiera Sova -mama -Ponta.....Daca trece Ponta in caltatea sa de avocat al lui Tender [si nas al copiilor acestuia]..isi va lua tainul....Atunci demostrantii au voie sa umble prin oras pe unde vor ei fiind dirijati chiar de politie [care alta data nu permitea nimic].Sunt si organizati cu manifeste si banere pregatite din vreme cu antemergatori pe biciclete si....cu lideri fosti sau actuali ''consilieri'' ai Plagiatorului.Sa nu mai vorbim de Vanghelienii aflati tot mai des printer ei.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by