VIDEO Victor Ponta: Nu Angela Merkel o sa voteze pe 29 iulie; ce decide poporul nu poate fi schimbat de nimeni, nici de Basescu, nici de Merkel

de V.M.     HotNews.ro
Luni, 9 iulie 2012, 16:06 Actualitate | Esenţial

Premierul Victor Ponta a declarat luni, cu privire la pozitia cancelarului german Angela Merkel, care a calificat drept "inacceptabila" procedura de destituire a presedintelui roman, prin incalcarea statului de drept, ca "nu Angela Merkel va vota la referendumul din 29 iulie, ci romanii si ce vor decide acestia nu poate fi schimbat nici de Basescu, nici de Merkel".

Intrebat despre toate aceste reactii din partea oficialilor straini, care afecteaza Romania, Victor Ponta a sustinut ca "in mod sigur minciunile si calomniile proferate de toti cei de la PDL si Traian Basescu fac rau Romaniei". "Ei se plang la colegii lor populari europeni, cei care sunt adeptii doar ai austeritatii si ai taierilor si cei care l-au sprijinit pe Basescu cand taia salarii si pensii si distrugea economia noastra si structura sociala. Fiecare tine cu ai lui", a spus premierul.

"Banuiesc ca nu doamna Merkel o sa voteze pe 29 iulie. Si banuiesc ca votul oamenilor de pe 29 nu va fi contestat de nimeni. E simplu, doamna Mekel si crestin-democratii germani - pentru ca doar ei sunt cei care ii tin partea domnului Basescu si PDL-ului - sunt cei care au crezut totdeauna in austeritate, in taieri - e adevarat, austeritate mai mult in Romania si in Grecia si in Italia si in Spania, mai putin la dansii - in timp ce restul Europei spune un singur lucru: ca suntem in standarde europene si ca problema poate fi rezolvata doar de locuitorii Romaniei. Indiferent ce vor crestin-democratii germani, romanii vor vota in Romania si votul de pe 29 va lamuri lucrurile (...) Ce decide poporul pe 29 iulie nu poate fi schimbat de nimeni, nici de Basescu, nici de Ponta, nici de Merkel", a afirmat Victor Ponta.



Alte declaratii ale lui Victor Ponta:
  • Pozitiile iresponsabile ale PDL si ale lui Basescu evident ca au influenta negativa (asupra cursului valutar, n.r.), din cauza minciunilor lor cu 'lovituri de stat'... Oamenii isi inchipuie ca suntem prin Siria aici
  • Va veni delegatia FMI, a Comisiei Europene, noi vom informa corect. Eu nu m-am apucat sa dau telefoane sa-l parasc pe Traian Basescu pe la liderii europeni, am considerat ca ne rezolvam problemele acasa si ca poporul roman decide pe 29 iulie
  • O sa cer in campanie si PDL si lui Basescu sa nu mai minta si sa nu mai foloseasca aceste calomnii la adresa Romaniei, pentru ca dupa ce au taiat salariile si pensiile, acum vor sa strice si ratele de la banca
  • Dna Merkel si-a exprimat opinia pe marginea a ceea ce a auzit de la Basescu. Voi vorbi cu doamna Merkel si cu celelalte cancelarii
  • Stiu pozitia Partidului Crestin Democrat german nu numai fata de Romania, ci si fata de toate tarile din sud-estul Europei, este o pozitie care cere mai multa austeritate si mai multe taieri, iar Traian Basescu atunci cand le vorbeste de masuri de austeritate uita sa spuna ca a fost suspendat de doua treimi din Parlament, inclusiv prin voturile unor membri ai PPE si ca poporul roman pe 29 iulie va decide. Ce decide poporul roman nu poate fi schimbat de nimeni, nici de Ponta, nici de Basescu, nici de Merkel, de nimeni
  • Exact standardele care se aplica in toata Europa vreau sa se aplice si Romaniei. Nu pentru noi sunt reguli speciale: la noi trebuie sa stea Basescu sef. Ca daca nu sta Basescu sef nu se mai respecta. S-au schimbat si presedintele Frantei, s-a schimbat si premierul al Spaniei, al Italiei. Asta inseamna democratie. Sau in Romania nu ai voie sa faci democratie? In Romania trebuie sa-l tii pe domnul Basescu ca vorbeste la telefon. Foarte bine. O sa vorbim si noi la telefon
  • Pana la urma, nimeni nu poate sa conteste dreptul poporului roman de a se pronunta asupra presedintelui Romaniei. Eu nu cred ca cineva in Europa vreodata poate sa conteste un vot democratic exprimat de catre popor
  • A? Ca nu avem voie sa-l aducem pe Traian Bsaescu in fata poporului? Asa ne ziceau si in '89, ca nu avem voie. Cum nu avem voie? Scrie in Constitutie, s-a votat suspendarea, dupa care dl Basescu are de rezolvat o problema cu poporul roman. Daca poporul vrea sa-l tina in functie, il va tine, daca poporul vrea sa nu mai fie dl Basescu, cred ca nimeni din Europa si din lume nu poate constesta acest drept



Germania a calificat luni drept "inacceptabila" procedura de destituire a presedintelui roman Traian Basescu, apreciind ca au fost violate principiile statului de drept.


Citeste mai multe despre   






















18937 vizualizari

  • +79 (87 voturi)    
    hahaha (Luni, 9 iulie 2012, 16:09)

    cristi_an [utilizator]

    baga un nationalism pentru fraieri.... ca noi rupem gura targului in UE
    • +63 (67 voturi)    
      O sa ia o masura drastica (Luni, 9 iulie 2012, 16:33)

      fLoreign [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      O sa expulzeze imigrantii germani ilegali din Romania
      • +25 (27 voturi)    
        :) (Luni, 9 iulie 2012, 16:36)

        domu [utilizator] i-a raspuns lui fLoreign

        asta e bună rău
        • -14 (22 voturi)    
          1989-2012 (Luni, 9 iulie 2012, 17:36)

          zeita anticoruptiei [utilizator] i-a raspuns lui domu

          si in 1989 era unul care nu se mai dadea dus de la putere desi poporul nu-l voia
          te pomenesti ca atunci a fost acceptabil totul?
          daca poporul vrea sa plece nu aveti ce face!
          voi spuneti ca poporul e indobitocit de antene, la fel ziceau si ceausestii: europa libera si vocea americii prostesc oamenii care de fapt traiesc bine, (parca ne-a mai indemnat unul)
          • +13 (17 voturi)    
            blocaj mental (Luni, 9 iulie 2012, 17:59)

            marioara1 [anonim] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

            In 2012 e unul care nu intelege ca Romania nu e in 1990. Numele lui e Ion Iliescu care sedea astazi de-a stanga lui Ponta.

            - majoritatea parlamentara se valideaza si este legitimitata de votul popular ( pentru voi, pe litere, ca unii aveti si patru clase - ALEGERILE parlamentare din toamna) nu pe baza de traseism, viramente bancare sau alte interese pecuniare si penale.
          • +12 (14 voturi)    
            asta-i cea mai buna! (Luni, 9 iulie 2012, 18:01)

            Copy-Paste [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

            Hai ca asta-i tare.:-)))))). Antena 3 pe post de Europa Libera sau Vocea Amercii.
            Auzi bre ca domnu poci sa-ti spui, roaga-i atunci pe ai de la antene sa difuzeze mesajul ambasadorului SUA si al Departamentului de Stat. Da'asa in bucla vreo 24h/zi si fara publicitate cam pana pe 29 iulie. Poate in felul asta incepeti usor, usor sa pricepeti pe ce lume va aflati.
            • +7 (9 voturi)    
              Adio Europa, buna mama Rusie!!! (Luni, 9 iulie 2012, 18:47)

              Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Copy-Paste

              Cancelarul Angela Merkel l-a sunat pe presedintele Traian Basescu cu care a avut o lunga convorbire...nu cu Ponta, cu atat mai putin cu Antonescu...
              Apoi Merkel iese cu o declaratie dura prin care cere o schimbare rapida de curs in Romania...si ameninta cu masuri dure la adresa Romaniei!
              Intre timp apare si Ponta care o ataca mizerabil pe Merkel spunand ca ea nu voteaza la referendum ci romanii care s-au saturat de austeritate!?...Ma intreb daca romanii nu s-au saturat si de banii Europei, la care cea mai mare contributie o are Germania?...s-or baza oare pe banii lui Felix?...
              Interventia disperata si idioata a lui Hrebenciuc care a mintit ca Traian Basescu ar fi sunat-o pe Merkel, fapt infirmat prompt de Administratia prezidentiala, a demonstrat din nou ca USL nu poate ramane decat o banda de mafioti care lupta cu toate mijloacele pentru a se salva de justitie!
              Ceea ce nu vrea Ponta si USL sa inteleaga este ca mesajul lui Merkel este cam asa: "Daca Basescu este demis, ati terminat-o cu Europa!!!".
      • +25 (27 voturi)    
        aiurea (Luni, 9 iulie 2012, 16:37)

        ampersand [utilizator] i-a raspuns lui fLoreign

        va declara ca presa i-a rastalmacit cuvintele, ca le-a scos din context.
      • +12 (14 voturi)    
        doar un amanunt (Luni, 9 iulie 2012, 17:36)

        bisilie [anonim] i-a raspuns lui fLoreign

        pont-a-hmedinejad
        • +7 (9 voturi)    
          un vot egal?!! (Luni, 9 iulie 2012, 18:02)

          bisilie [anonim] i-a raspuns lui bisilie

          votul este egal?!
          un vot de inginer este egal cu un vot de manelist?
          un vot de profesor este egal cu un vot de tigan?
          un vot doctor este egal cu un vot asistat de stat (mocangii)?
          facem calculul, adunam, scadem si vedem cine poate cistiga: manelistii+tiganii+mocangii... nu m'as mira ca viitorul guvern sa'l aibe prim-ministru pe dottore adrian copilu'minune, ministru justitiei pe voicu, ministru educatiei pe vanghele! daca au majoritatea de ce nu?

          (nu am folosit cuvintul votant, ci vot... voturile nu sunt egale... votantii da, sunt egali in fata legii!)
          • +1 (3 voturi)    
            vot cenzitar (Luni, 9 iulie 2012, 18:32)

            edx [utilizator] i-a raspuns lui bisilie

            ce vise....
          • -1 (1 vot)    
            au ... (Luni, 9 iulie 2012, 23:23)

            Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui bisilie

            majoritatea, dar nu pt ca ar fi mai multi ...ci pt ca se mobilizeaza pina la unul cind e de mers la vot!!!
          • -1 (1 vot)    
            Arsh... ce doare.... (Marţi, 10 iulie 2012, 10:08)

            JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui bisilie

            Usturator de adevarat....
            Trebuie sa fii "politically corect", altfel ai ideologii Brevik-cianiste. Nici un politicain nu are curajul sa spuna ce ai spus tu. Si-ar taia singur craca de sub picioare (in Romania).
    • +35 (37 voturi)    
      cel putin... (Luni, 9 iulie 2012, 16:37)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      cel putin Basescu se afla intr-o companie selecta. ...fara sa se fie autoinvitat :)))
    • +47 (49 voturi)    
      ******* (Luni, 9 iulie 2012, 16:39)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      Ponta draga!
      Merkel si occidentul nu au absolut nicio problema cu poporul roman sau cu votul de la referendum.
      Ei au "probleme" cu modul in care voi ati incalcat toate legile pt a ajunge la acest referendum si pt a va asigura victoria!
      Ai priceput?
      Tontule!
      Las-o mai usor pe aia cu "poporul".
      Mai ales ca Basescu v-a dat peste bot de vreo 7 ori, tocmai prin intermediul poporului pe care-l pomenesti acum ca un fel de "mantra comunista"
      • +8 (10 voturi)    
        hmm, eu zic ca au si cu poporul (Luni, 9 iulie 2012, 17:09)

        Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

        poporul are dreptul sa aleaga pe cineva sa le fie presedinte pentru un mandat. Chiar si poporul trebuie sa respecte legea.
        • +9 (11 voturi)    
          poporul a decis... (Luni, 9 iulie 2012, 18:04)

          Andi_Andrei [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

          Am decis acum 3 ani ca Basescu sa ne fie presedinte pentru 5 ani. Cine e Copy-paste asta, sa schimbe legea fundamentala a tarii in asa fel incat o minoritate sa decida pentru noi? Nu mi se pare corect ca suspendarea sa depinda de decizia a 50% + 1 dintre cei prezenti la vot. Mai ales ca nu stiu situatia privind votul romanilor aflati in alte tari. Sper ca romanii , indiferent de culoarea politica sa voteze impotriva suspendarii, nu pentru Basescu, ci pentru a nu lasa acesti lupi infometati sa ne dea inapoi cu 20 de ani. Si asa suntem la coada Europei, tot din cauza socialistilor care ne-au guvernat prost dupa revolutie.
          • +2 (4 voturi)    
            Limita referendum (Luni, 9 iulie 2012, 18:21)

            TiberiuVisan [anonim] i-a raspuns lui Andi_Andrei

            Totusi trebuie sa existe o limita de prezenta pentru demiterea unui presedinte (nu stiu daca 50 sau 40 sau 10%) altfel am putea cadea in situatia in care cu votul a 2 electori din 3 prezenti sa demitem presedintele. Diferenta este ca legea referendumului a fost trecuta de PDL prin parlament si nu prin ordonanta de urgenta. Legile constitutiionale si cele electorale nu pot fi modificate prin ordonante date la repezeala de guvern. Altfel un guvern poate schimba constitutia dupa bunul plac.
    • +28 (30 voturi)    
      Nu Merkel voteaza, dar Merkel da banii (Luni, 9 iulie 2012, 16:41)

      intel.bodhi [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      Sa vedem atunci ce mai zice Ponta cand UE o sa spuna pas fondurilor europene. Pana una alta, Germania este cel mai mare contribuabil la UE.
    • +29 (31 voturi)    
      Alo (Luni, 9 iulie 2012, 16:44)

      lulisor [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      V.C. pontanescu, vezi ca deja s-a escalat cam mult problema. chiar nu-ti pui semne de intrebare?

      Offtopic: si daca pe 29 nu avem ot ce vota? ce te faci? sau tov voicu se tine de amenintari si stie deja cum vor vota judecatorii ccr?
    • +26 (28 voturi)    
      e un cretin (Luni, 9 iulie 2012, 16:45)

      DT34 [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      parca asa vorbea Lenin, Stalin...
      • +8 (16 voturi)    
        Nu e un cretin... (Luni, 9 iulie 2012, 17:08)

        Caligula [utilizator] i-a raspuns lui DT34

        Asa si-a consolidat puterea Hitler.

        Mult timp m-am intrebat de ce germanii nu s-au opus dictaturii lui Hitler si au tacut dupa razboi. Germanii l-au ales ca Führer prin referendum, cand a acumulat functiile prim-ministru si presedinte. Prin referendum, i-a facut partasi la inlaturarea statului de drept, si apoi la tot ce a urmat.

        A trebuit altii sa demoleze Europa ca sa poate fi dat jos de unde s-a cocotat.
        • +2 (4 voturi)    
          Errata si completari (Luni, 9 iulie 2012, 18:52)

          Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

          Germanii nu s-au opus in mare masura dictaturii lui Hitler, si apoi, dupa razboi nu au putut da explicatii de ce.

          Nazistii nu din intamplare s-au numit National Socialisti. Au fost nationalisti pentru a nu fi raspunzatori la nimeni din exterior si au aparat vointa poporului pe care ei au manipulat-o.

          Au trebuit altii sa demoleze Europa. Asa de mare a fost pretul platit pentru inlaturarea nazistilor.

          Uniunea Europeana, la nivel politic, e datoare sa intervina tocmai pentru a evita acest fenomen nazist. De aceea a fost UE infiintata.
        • +1 (1 vot)    
          Ceva istorie (Marţi, 10 iulie 2012, 11:48)

          OutsideThisBox [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

          Citeste istoria, sa vezi ca n-a fost chiar asa un vot unanim si corect.
          Pe unii i-a dus de nas cu nationalismul, pe altii i-a amenintat, a dat foc la Parlament, apoi a dat vina pe "agenturilii straine" (amenintari teroriste) si a declarat stare de urgenta si de criza. Suna cunoscut? Si pe motivul asta a suspendat unele drepturi ale omului (la libera exprimare, la asociere, presa etc.), ca sa inchida gura opozantilor. Toate astea pe fondul unei crize economice.

          In ceea ce priveste nationalismul, cam tot asa a fost discursul: "poporul nu mai poate, tara noastra este atacata si este in pericol, trebuie o mana puternica etc. etc" Cine se opunea era socotit dusmanul tarii, considerat tradator si pedeapsa era eliminarea.
    • +57 (61 voturi)    
      Hai Ponta! Nu te lasa! (Luni, 9 iulie 2012, 16:52)

      24alex24 [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      Dă-i înainte cu tupeu! Știu că poți! Închide gura la cotoroanța de la Berlin, dă cu CCR de pământ să moară de ciudă dușmanii, bagă frica-n tot românul cu funcție publică, care ar mai îmdrăzni să-ți conteste autoritatea absolută, demite-i pe ăia care chiar îndrăznesc să mai comenteze și mai ales pune pe botul pe labe Justitia Română. Nu de alta, dar s-a obrăznicit de tot coana asta, și din cauza ei au început unii din prietenii tăi de cruce să viziteze pușcăria. Este inadmisibil.

      Fii mârlan boierule, nu te uita nici înstânga, nici în dreapta, așa de face carieră în România. Stii bine că te susține o jumătate de Românie, aceea needucată, săracă, bolnavă, dependentă de ajutoarele de stat, menținută într-o subdezvoltare atroce, demnă de Evul Mediu, amorțită de alcool și ”prelucrată” emoțional de Antenele amicului Voiculescu. Acei oameni oropsiți habar n-au ce e aia plagiat, democratie, statul de drept sau Constituția. Important e că le-ați inoculat ura, ura irațională și viscerală față de un singur partid și mai ales față de un singur om.

      Ti-am mai spus, Ponta nu da nicio explicație, ci cere-le explicații. Ia-i la misto cu ironiile tale fine de băiat de după blocuri, demite-i pe magarii aia din Consiliul European si Comisia Europeana care indraznesc sa-ti ceara socoteala. Mareste componenta Comisiei cu inca 30 de comisari membri PSD, ca sa nu mai fii deranjat niciodata, schimba Tratatul de la Lisabona. Da-le cu plagiatul peste nas la licuricii astia de la Washington. Hai ca Poti! Stim ca esti capabil!
      • +23 (25 voturi)    
        constatare (Luni, 9 iulie 2012, 17:01)

        swiss [utilizator] i-a raspuns lui 24alex24

        Super comentariul !! Dar multi nu vor intelege ironia de calitate si va vor crede un mare iubitor al pontului...
        • +16 (18 voturi)    
          eeeeeeee (Luni, 9 iulie 2012, 17:25)

          Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui swiss

          nu-l inteleg aia din USL :))))))))
      • +14 (16 voturi)    
        Hai Ponta..Nu te lasa (Luni, 9 iulie 2012, 17:39)

        Scarecrow [utilizator] i-a raspuns lui 24alex24

        @24alex24 ... un comentariu de pus la rana. Pacat ca nu vindeca si naivitatea unora .
      • +3 (5 voturi)    
        din pacate... (Luni, 9 iulie 2012, 18:07)

        monterosa [utilizator] i-a raspuns lui 24alex24

        ai sintetizat corect intr-un paragraf intreaga realitate din Romania. Suntem parca doua natii aici care traiesc in lumi paralele, cei care vor sa munceasca si sa traiasca intr-un stat al legii vs cei care vor sa primeasca pomeni de la stat. Prosti da' multi...
      • 0 (2 voturi)    
        FELICITARI (Luni, 9 iulie 2012, 19:20)

        geocrin [utilizator] i-a raspuns lui 24alex24

        Foarte bine ai punctat .
        Sigur ca poate acest personaj are vechime si talent in A JUCA TEATRU !
        DE VAZUT!
        http://www.youtube.com/watch?v=zN0ZsBLenlI&feature=related
        Ulceorul NU merge mult la fintina !
      • 0 (2 voturi)    
        FELICITARI (Luni, 9 iulie 2012, 19:20)

        geocrin [utilizator] i-a raspuns lui 24alex24

        Foarte bine ai punctat .
        Sigur ca poate acest personaj are vechime si talent in A JUCA TEATRU !
        DE VAZUT!
        http://www.youtube.com/watch?v=zN0ZsBLenlI&feature=related
        Ulceorul NU merge mult la fintina !
    • +8 (10 voturi)    
      corect! (Luni, 9 iulie 2012, 17:30)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      nu Angela voteaza, ci votam NOI si o sa-l dam jos si pe repetent si pe plagiator.
    • +5 (7 voturi)    
      Investitorii vor vota inainte (Luni, 9 iulie 2012, 18:00)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      ..de 29 iulie: cu picoarele; cursul de schimb, dobanzile la imprumuturi si facturile vor vota si ele: cu tavanul; Iar pensionarii ar fi bine sa-si faca niste provizii, ca la iarna nu vor trai din discursuri.
  • +66 (68 voturi)    
    Auleuuu ce periculos devine... (Luni, 9 iulie 2012, 16:09)

    mman [utilizator]

    Auleuuu ce periculos devine...
    Omul asta e pur si simplu inconstient.... ne pune pe toti la zid, cheltuie o groaza de bani pe referendum, doar ca pe un moft al lui.
    Bine ca alegeriile parlamentare nu sunt departe, si nu e destul timp ca romanul sa uite ce s-a intamplat.
    • -65 (73 voturi)    
      Nu pe toti ne pune la zid (Luni, 9 iulie 2012, 16:31)

      Ionescu2 [utilizator] i-a raspuns lui mman

      Ci pe voi, basistii.
      • +15 (17 voturi)    
        partidu sa traiasca.. (Luni, 9 iulie 2012, 16:36)

        nemo974 [anonim] i-a raspuns lui Ionescu2

        basisti, usl, unpr, udmr, toti vom suferi. nu mai traim in epoca fiecare pt el. se sparg granite, incercam sa lucram cot la cot cu neamtu cu grecu cu bulgarul, ne dorim toti o viata buna. din pacate unii din noi ne dorim iarasi calea arata de partid..oricare ar fi el...
      • +21 (25 voturi)    
        acesti basisti (Luni, 9 iulie 2012, 16:39)

        math [utilizator] i-a raspuns lui Ionescu2

        trebuie identificati si dati afara in cel mai scurt timp. Ei sunt infiltrati in guvernele europene, in NATO, in SUA, in presa internationala..... peste tot. Sunt foarte periculosi, insa printr-o munca sustinuta vom demonstra ca alegerile din 1946 si canalul au fost prost organizate si nu au avut rezultate multumitoare. Fiti alaturi de noi, USL va zdrobi pe oricine ii sta in cale (Germania nu mai e ce a fost si nici nu se mai fac masini ca pe vremuri). USL va face dreptate !
      • +24 (26 voturi)    
        parca tot poporul (Luni, 9 iulie 2012, 16:39)

        Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui Ionescu2

        a votat si pentru parlament unicameral si maxim 300 de grasi puturosi.
        de ala a cam uitat Pontache, n'asa?
        cand a propus Basescu sa modifice Constitutia in acord cu ce a votat pulimea, i s-a cam falfait lu' Pontache, n'asa, el si cu tot USL-ul erau prin greve parlamentare.
        voi, atia de-l sustineti, nu v-ati saturat de minciunile astuia?
      • +17 (19 voturi)    
        neuron singuratic (Luni, 9 iulie 2012, 16:44)

        st-an [utilizator] i-a raspuns lui Ionescu2

        tu chiar nu ai minte de loc in capul ala!!

        TOTI romanii sunt afectati, toti suntem facuti de rahat de catre USL, toti avem de pierdut, asta ca sa poata USLu pune botul pe ciolan cat mai repede, ca na ... uite-l pe nastase
      • +18 (20 voturi)    
        Mare dreptate ai (Luni, 9 iulie 2012, 16:46)

        1st_gica [utilizator] i-a raspuns lui Ionescu2

        ptr voi USL-isti in schimb :

        Cursul de schimb va fi 3 lei, benzina 2 si motorina 1 leu, si veti putea fura tot ce va pofteste inima. Si veti fi toti sefi !!!

        Cu respect

        Gica
      • +16 (18 voturi)    
        corect, noua basistilor (Luni, 9 iulie 2012, 16:46)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Ionescu2

        o sa ne scada cursul de schimb, ratingul de tara, cds-urile etc. - dar macar voi o sa fiti in fine multumiti
      • +15 (17 voturi)    
        sper ca te platesc astia in euro (Luni, 9 iulie 2012, 16:53)

        tyrael [utilizator] i-a raspuns lui Ionescu2

        1 EURO = 4.5275 RON
        • +2 (4 voturi)    
          1 EURO = 4.5275 RON (Luni, 9 iulie 2012, 17:55)

          cldtoma [utilizator] i-a raspuns lui tyrael

          iar pretul benzinei tocmai creste cu 8 bani, iar in tarile europene in ultima luna a scazut cu 20 centi
      • +9 (11 voturi)    
        de unde vin banii (Luni, 9 iulie 2012, 16:56)

        llau [utilizator] i-a raspuns lui Ionescu2

        nu ca voua USl-istilor o sa va aduca Ponta, Antonescu si Voiculescu mai nou si Oprea bani de la ei de acasa nu tot cu mana intinsa sta si USL-ul la FNI si Banca Mondiala. Ia mai citeste si vezi ce declara dragii tai USL-isti.
    • +47 (49 voturi)    
      Pericol (Luni, 9 iulie 2012, 16:34)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui mman

      E periculos pentru ca asa-zisul referendum este o mare FRAUDA. Frauda la referendum este ultimul pas din lovitura de stat. Sa nu creada cineva ca au pus la cale atitea grozavii ca se se inece ca tiganul la mal. Exclus!
      • +12 (14 voturi)    
        De asta mie si mie frica (Luni, 9 iulie 2012, 16:50)

        1st_gica [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

        De o mare frauda la referendum, ca prea sunt siguri ei pe referendum.

        gica
    • +5 (7 voturi)    
      Oare de ce? (Luni, 9 iulie 2012, 17:39)

      mariage [utilizator] i-a raspuns lui mman

      Ponta este un golanas, il citez pe Cirstoiu, asta asa sa nu ma acuze Ponta de plagiat, dar prost nu este, ce l-a adus la o asa disperare de calca totul in picioare? Parerea mea este ca Ponta este santajat cu ceva foarte grav de autorul programului de demitere, cred ca ziaristii verticali trebuie sa se implice serios sa descopere motivul santajului, nu vad alt motiv pentru comportamentul absolut criminal al PM.
  • +51 (57 voturi)    
    puf...s-a dus (Luni, 9 iulie 2012, 16:10)

    RO-GER [anonim]

    Relatiile Romaniei cu cea mai mare putere economica e Europei si a patra a lumii: NU MAI EXISTA!

    SI ASTA E DOAR INCEPUTUL! IZOLAREA E PE VAL!
    • +10 (12 voturi)    
      Planul il stiau de mult (Luni, 9 iulie 2012, 16:45)

      Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui RO-GER

      Baietii din psd stiau ca dupa ce vor da lovitura vor ramane izolati pe la vest, asa ca s-au anticipat, Marga si-a facut cunoscuta strategia ca o sa ne indreptam spre Rusia si China, unde fireste nu au nici o problema.

      De ce sa para ca occidentul tranteste in nas usa psd-ului si sa nu para ca psd-ul face nazuri si schimba de aliati.

      Chiar pe undeva USL-ul intra la inalta tradare bagand tara in fundaturi diplomatice de unde vom iesi peste cativa ani.

      Chiar si peste 10 ani, diplomatii occidentali isi vor aminti ca suntem o tara insabila cu grupari mafiote care pot rasturna guverne si presedinti.
  • +33 (39 voturi)    
    puntulica... (Luni, 9 iulie 2012, 16:10)

    mache [utilizator]

    ... nici tu nu schimbi ce-a decis poporul in 2009 la prezidentiale asa ca chill... o sa-ti inchei la fel de "fruntas" cariera politica ca si mentorul tau cazat la Rahova...
    • +3 (5 voturi)    
      Nu pentru limbaj (Luni, 9 iulie 2012, 16:43)

      gabbi [utilizator] i-a raspuns lui mache

      Cu comentariul de acord
  • +78 (82 voturi)    
    tupeu (Luni, 9 iulie 2012, 16:11)

    Radu75 [utilizator]

    Revoltatoare obraznicia carlanului! Astept sa vad cu ce tupeu se mai ingramadeste in poza finala de la viitorul Consiliu UE.
    • +51 (55 voturi)    
      nici nu stii... (Luni, 9 iulie 2012, 16:24)

      romanique [utilizator] i-a raspuns lui Radu75

      are resurse nelimitate de obraznicie si prostie!
      • -21 (29 voturi)    
        haraci (Luni, 9 iulie 2012, 16:29)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui romanique

        Unii dintre domnitorii romani ajunsesera sa guverneze sub protectia garzilor otomane.
        • +7 (9 voturi)    
          sigur! (Luni, 9 iulie 2012, 16:39)

          romanique [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          si unii conducatori au guvernat si inca o fac, sub protectia ruseasca! e cu mult mai bine, fireste! din nefericire, niste inconstienti ca voi nu ne dau de ales. frate, noi vrem in europa civilizata!
    • +49 (53 voturi)    
      ***** (Luni, 9 iulie 2012, 16:25)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui Radu75

      Daca Merkel zice "stop"...atunci sa te vadem plagiatorule Ponta!?
      Stop investitii, stop fonduri europene, stop miliardelor acordate de nemti Romaniei conduse de Ponta!
      Atunci sa te vedem, obraznicule!
      Abia astepti sa vinzi Romania rusilor!
      • +12 (14 voturi)    
        atunci (Luni, 9 iulie 2012, 16:43)

        cetateteanuTurmentat [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

        daca UE zice stop, vine voiculescu cu grivco si rusii lor si o sa curga lapte si miere...pt. ei :)
    • +36 (40 voturi)    
      ***** (Luni, 9 iulie 2012, 16:28)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui Radu75

      Ponta, te plangi ca PPE este impotriva ta!
      Dar unde sunt socialistii?
      Ca in afara de gangavul ala de Swoboda nimeni nu te apara!
      Pana si Hollande s-a ingrozit de USL!
      Cine te sprijina la Bruxelles, coane Ponta?
      Severin si Norica Nicolai? Nevasta lui Antonescu si nevasta-ta? Asta ti-e sprijinul la UE?
      • +4 (6 voturi)    
        cel mult Putin... (Luni, 9 iulie 2012, 16:44)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

        dar asta dupa ce ne arunca afara din UE...
    • +28 (32 voturi)    
      unde este domnul Iliescu? (Luni, 9 iulie 2012, 16:29)

      gorjenii [utilizator] i-a raspuns lui Radu75

      Interesant, parca nici nu exista, mentorul mentorului lui VVP...
      • +5 (7 voturi)    
        e bine merci (Luni, 9 iulie 2012, 16:36)

        romanique [utilizator] i-a raspuns lui gorjenii

        stati linistit, nu-l suspectati ca e suparat pe ponta. cine l-a sustinut si bagat in fata? mi-e sila de textele alea: cirlanu, vai nu stie el prea bine cum e cu politica... dar au stat toti zid in jurul lui si l-au manipulat cum le-a fost lor util. dl iliescu, daca voia intr-adevar sa spuna ceva, ar fi trebuit sa-l opresca pe mangalita de catalin voicu sa defileze excitat de nerabdare si transpirat ca un sconcs, etalindu-si voturile la suspendare. rusinos!
      • +9 (11 voturi)    
        Iliescu nu este de acord (Luni, 9 iulie 2012, 16:36)

        EugenD [utilizator] i-a raspuns lui gorjenii

        cu metodele pe care le foloseste V. Ponta. Iliescu este constient ca UE nu trebuie pusa impotriva Romaniei. De aceea nu apare. Metodele KGB-iste sunt mai rafinate, Ponta nu a reusit sa invete cum trebuie manualul moscovit, i-a citit probabil doar cuprinsul (era ocupat cu doctoratul).
      • +6 (8 voturi)    
        tov ilici (Luni, 9 iulie 2012, 16:46)

        dj [utilizator] i-a raspuns lui gorjenii

        i-a spus sa nu se bage la guvernare.... stie el ilici ce stie
  • +68 (72 voturi)    
    carlane... (Luni, 9 iulie 2012, 16:11)

    bogdan [anonim]

    ai grija ce zici ca matura doamna Merkel pe jos cu tine!
    • +29 (33 voturi)    
      Sa vezi daca mai ei tu bani de la UE (Luni, 9 iulie 2012, 16:28)

      Cil [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      Nu schimba ma dar sanctiunile cine le suporta.Cumva tu si nu stim noi.Retardule.Comunist bolsevic o sa te duci la tata Putin sa ne dea bani a?
    • +25 (27 voturi)    
      Nu mai poate carlanul , e in pozitia ghiocel (Luni, 9 iulie 2012, 16:34)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      si e cam tirziu sa recunoasca desi stie ca nu a facut bine .

      Da cirlane madam Angela nu voteaza dar are un cuvint greu de spus cind vine vorba de investitii si politica monetara . AN e mic copil pe linga ilegalitatile facute de tine .

      O confunzi de madam Merkel cu motanul felix. .
      Cind mai mergi la Bruxelles sa-ti iei si alifie cu tine.
  • +88 (92 voturi)    
    Bravo Ponta (Luni, 9 iulie 2012, 16:11)

    Adi_rus [utilizator]

    Tocmai ti-ai distrus si relatia cu Merkel. Tine-o tot asa. Dar intr-o zi sa nu te miri cand o sa te cheme ambasadorii US, UK, Frantei si Germaniei la o discutie in care sa-ti explice ca ar fi mai bine sa-ti dai demisia singur. Asta daca nu cumva au facut-o deja. Este penibil. Starnesti mila. N-ai pic de demnitate si mandrie in tine. Ai fi putut sa pleci cu capul sus. Asa o sa pleci cu suturi in fund. Ca dupa referendum, indiferent de rezultat rechinii din PSD o sa-ti ia gatul. Pai crezi ca ei se pot baga cu tine in campanie pt prezidentiale si parlamentare? Cu imaginea ta facuta praf prin plagiat si masterat fals?
    • +17 (21 voturi)    
      De acord (Luni, 9 iulie 2012, 16:25)

      gabbi [utilizator] i-a raspuns lui Adi_rus

      Oare pot?
      Ce ne-am mai bucura.
  • +73 (77 voturi)    
    comentariu (Luni, 9 iulie 2012, 16:11)

    cetatean.simplu [anonim]

    Victor Ponta are un tupeu fantastic.
    Este de o obraznicie iesita din comun.
    Distruge o tara intreaga pentru interesele personale.
    • +34 (38 voturi)    
      Nu neaparat personale (Luni, 9 iulie 2012, 16:26)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui cetatean.simplu

      Nu sunt interese personale, ci de partid, de frati intru infractiuni.
    • +24 (26 voturi)    
      as zice ca... (Luni, 9 iulie 2012, 16:27)

      nedumeritu [utilizator] i-a raspuns lui cetatean.simplu

      a dovedit, mai curand, marsavie. la fiecare propozitie, a mentionat data referendumului, ca un mesaj subliminal pentru poporul de dragul caruia nu mai poate el. a alaturat numele Angelei Merkel cu austeritatea in Romania si numele presedintelui, pentru a transmite un mesaj, foarte clar, alegatorilor. a bravat fiind aici in Romania ( pentru ca asta vede alegatorul roman pe care n u il intereseaza ce va face ponta in afara ). cum ar spune Caragiale : curat ticalosie, coane Fanica....
      • +1 (3 voturi)    
        Este clar ca daca nu am fi ( fost) (Luni, 9 iulie 2012, 18:19)

        Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritu

        un stat democratic, acesti nebuni efemeri nu ar fi avut cum sa manipuleze si sa puna mana pe conducerea Roamaniei .
        Acum.. vazand cat rau au facut doar in 2 luni, chiar nimeni dintre institutiile care se ocupa cu securitatea statului, nu pot interveni??Democratic este sa ma simt aparata de acest stat caruia toata viata ii platesc taxe si impozite. Sincer ma simt in pericol, cu ei si sunt convinsa ca locul lor este la spitalul de nebuni!
        • 0 (2 voturi)    
          s-ar putea.... (Luni, 9 iulie 2012, 18:35)

          nedumeritu [utilizator] i-a raspuns lui Inna100

          sa restranga si drepturile spitalului de nebuni de a primi bolnavi ca ei.... lasand gluma deoparte, marele , si adevaratul pericol, este ca acest guvern, sprijinit de un parlament compus din personaje anonime , obediente si de rea credinta, poate emite ce vrea el, cand si cum vrea el. si noi, cei al caror bine pretind ei ca-l doresc, vom fi pusi in fata faptului implinit. si nu vom avea ce face. ne pot , chiar, arunca in sfera de influenta a prietenului de la rasarit si, iarasi, nu vom avea ce face. pentru ca noi nu mai contam. conteaza numai ei. noi suntem lait-motivul.
          • -1 (1 vot)    
            Asta ma inspaimanta si pe mine.. (Luni, 9 iulie 2012, 19:37)

            Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritu

            Ca de fapt refuzam sa credem ca suntem in pericol. Ca natiune.
            Este infricosator ca dupa atata amar de timp, dupa sacrificii de tot felul, dupa momente de disperare, tocmai cand speram si noi ca nu ne-am prabusit din cauza crizei. ..Cand am ajuns la concluzia , ca in ciuda tuturor relelor, traim totusi intr-un stat democratic, cu bunele si relele lui, am cazut iarasi pe mana bolsevicilor, in capcana lor.
            Acesti nemernici ce se prefac amnezici ( ca au uitat ce au facut pana acum), ne zic noua cu tupeu porcesc , ca toate cancelariile occidentale sunt niste .. neica nimeni, si doar ei sunt cineva.. Ma simt .. neprotejata... in nesiguranta ..ma simt ca in Siria, sau ca in Egipt ..unde fratia musulmana domina..
  • +84 (86 voturi)    
    Clovnule! (Luni, 9 iulie 2012, 16:11)

    calin__ [utilizator]

    Nu decide Merkel, dar Merkel poate sa decida sa ne scoata in afara europei, sa influenteze dobanzile la care luam imprumuturi, sa nu ne includa in Schengen, sa nu deschida piata fortei de munca romanilor si alte masuri care o sa ne loveasca drept in gura pe noi cei care votam!
    Mizerie de om ce esti, cum poti sa fii atat de nesimtit? Nu te trazneste intr-o zi ca sa scapam de tine?
    • +12 (16 voturi)    
      Nu îl interesează (Luni, 9 iulie 2012, 16:26)

      gabbi [utilizator] i-a raspuns lui calin__

      Total de acord
  • -67 (71 voturi)    
    Locul marelui carmaci securist e la Rahova! (Luni, 9 iulie 2012, 16:12)

    gv [utilizator]

    In sfarsit scapam de marele carmaci securist insetat de alcool si mai ales de putere, si de toti slugoii lui !
    Poate CCR si sa incalce legea si sa "judece" unde nu are dreptul, tot degeaba. Hotararea parlamentului de suspendare a dictachiorului n-o mai poate intoarce nici o curte din lume, iar poporul ii va trage la referendum un sut in dos matrozului infractor spre Rahova, acolo unde-i este locul.
    • +26 (28 voturi)    
      Nu zice "hop" (Luni, 9 iulie 2012, 16:26)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui gv

      .. pana nu sari... S-au mai vazut situatii de genul "Mihaela, dragostea mea".. Ai putina rabdare..
    • +11 (13 voturi)    
      iar? (Luni, 9 iulie 2012, 16:28)

      romanique [utilizator] i-a raspuns lui gv

      frate, va taie ziua de azi, daca nu va faceti de kk la ore de max audienta?
      mars la rahova, ca e <out of soap> mentorul vostru adelu'
    • +4 (6 voturi)    
      ... (Luni, 9 iulie 2012, 16:43)

      ApH [utilizator] i-a raspuns lui gv

      Si daca poporul spune NU, te iei de mana cu Ponta al tau (care este PM al tuturor romanilor, nu numai al asistatilor si pensionarilor) si va carati dracului? Vorbiti voi in numele poporului, ca v-ati nascut reprezentativi...
    • +4 (6 voturi)    
      Da fuguta (Luni, 9 iulie 2012, 16:44)

      ovigeo [utilizator] i-a raspuns lui gv

      si ia-ti pastiluta
    • +3 (5 voturi)    
      cu cat va plateste? (Luni, 9 iulie 2012, 16:51)

      dserban [utilizator] i-a raspuns lui gv

      http://www.google.ro/search?q=In+sfarsit+scapam+de+marele+carmaci+securist+insetat+de+alcool
      • 0 (2 voturi)    
        familie mare, renumeratie mica ... (Luni, 9 iulie 2012, 17:55)

        bibicul [utilizator] i-a raspuns lui dserban

        el - gv - n-o sa-ti spuna, acum cred ca incearca sa gindeasca, si asta dureaza;
        cred ca-i plateste dupa bucata de text, chiar daca-l baga pe acelasi la mai multe publicatii online;
        stilul e intotdeauna acelasi - lamentabil - si foarte usor de recunoscut;
        (banuiesc ca initial sint creatiile unor oameni mai in etate, formati la adevarata scoala a maniei proletare, dupa patosul cliseelor folosite; "fosti", cum ar veni)
  • +47 (49 voturi)    
    Cred ca astia din USL ... (Luni, 9 iulie 2012, 16:12)

    za-k [utilizator]

    vor sa inchida Romania, s-o scoata din UE si sa guverneze ei singuri aici fara "interventii externe".

    Nasol!

    Numa' bine,
    za-k/
    • +21 (23 voturi)    
      NU ÎI PUTEM LĂSA (Luni, 9 iulie 2012, 16:28)

      gabbi [utilizator] i-a raspuns lui za-k

      Nu vreau să ies în stradă.
      Am ieşit în 1989 şi vreau să ni respecte morţii.
      Dar voi ieşi dacă trebuie.
      Dumneavoastră?
  • +54 (56 voturi)    
    sper (Luni, 9 iulie 2012, 16:12)

    sucaa [utilizator]

    sper ca asta a fost ultima zvacnire a hidrei comuniste in Romania.
    ponta este irelevant in ce spune acum. deja minte cu nerusinare crasa si face toate tarile occidentale proaste iar el stie ce inseamna democratia.
    mare ti-e gradina doamne...
    • +15 (17 voturi)    
      Si multi prosti in ea. (Luni, 9 iulie 2012, 16:30)

      Cil [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Sa vezi fericire pe cei car muncesc dincolo cand v-om iesii din UE si ii vor trimite pe toti acasa.Atunci o sa le dea Ponta de lucru la el in casa cum ii da bonei filipineze.
  • +62 (64 voturi)    
    Interviul (Luni, 9 iulie 2012, 16:12)

    DenisaC [utilizator]

    Va rog sa puneti si interviul. L-am vazut la B1. Si ii rog pe cititori sa isi faca o idee. Este de-a dreptul hilar. O data ce am reusit sa furam, gata, nu ne mai poate da nimeni in judecata!
    • +26 (28 voturi)    
      Grav este ca... (Luni, 9 iulie 2012, 16:22)

      martianu [utilizator] i-a raspuns lui DenisaC

      Daca ajunge sa ne conduca acest Ponta, e foarte grav pentru Romania. Ca politician nu mai are credibilitate inafara, asa ca la revedere investitori.
      • +2 (4 voturi)    
        are credibilitate afara! (Luni, 9 iulie 2012, 16:57)

        postacu [utilizator] i-a raspuns lui martianu

        La Moscova se bucura de toata credibilitatea!
  • +47 (49 voturi)    
    europa lor (Luni, 9 iulie 2012, 16:12)

    ctr+v [anonim]

    si sa se mai duca la naiba cu europa lor, lasa ca merge ponta sa le-o spuna verde-n fata. murim noi, vad ei pe dracu'!
  • +31 (33 voturi)    
    Poporul... (Luni, 9 iulie 2012, 16:12)

    Respect [utilizator]

    Poporul a votat si asupra Constitutiei pe care Ponta o calca in picioare. Deci hai sa nu mai vorbim de popor....
  • +49 (51 voturi)    
    Iar vorbeste copilul nebun (Luni, 9 iulie 2012, 16:13)

    cristi [anonim]

    Zicea (cineva) la un moment dat despre el (Miki Maus), ca are el ceva malefic nu doar in istoria ci si in atitudine si comportament. iata ca a avut dreptate. Miki Maus e orb, se conduce dupa simturi. Nu mai este nimic uman in el, sau .. poate, niciodata nu a fost.
    • +14 (16 voturi)    
      Nebun periculos (Luni, 9 iulie 2012, 16:30)

      gabbi [utilizator] i-a raspuns lui cristi

      Trebuie oprit
  • +40 (42 voturi)    
    arata coltii (Luni, 9 iulie 2012, 16:13)

    arani [utilizator]

    Cred ca Copy Paste nu a gasit persoana ce mai potrivita din Europa sa-si arate coltii de animal de prada prins la furat. Merkel e cea care mai tine Europa la un loc si nu o lasa sa alunece in dezastru. Din pacate pentru cuvintele aruncate de catre cei care teoretic ne reprezinta vom suferi cu totii.
  • +35 (37 voturi)    
    mai papusel ! (Luni, 9 iulie 2012, 16:13)

    Mahu [anonim]

    Daca procedura voastra mizera se dovedeste ilegala, tot procesul este invalodat, inclusiv referendumul.
    Oare de ce nu sunteti asa de fermi si in aplicarea rezultatului referendumului cu cei 300 de parlamentari !
    • +13 (15 voturi)    
      OARE CCR ESTE SUFICIENT DE TARE? (Luni, 9 iulie 2012, 16:31)

      gabbi [utilizator] i-a raspuns lui Mahu

      Ea este speranţa noastră?
      Dacă nu strada.
  • +39 (41 voturi)    
    da, da (Luni, 9 iulie 2012, 16:14)

    Soljenitin [utilizator]

    Tupeu la cote maxime. Doar sunteti pesedisti, ce naiba! Jos clica rosie pedeserista!
  • +26 (28 voturi)    
    check-up (Luni, 9 iulie 2012, 16:14)

    bob [anonim]

    poate cineva sa-i aduca la realitate pe Ponta si pe Antonescu pana nu e prea tarziu ? astia ne scot din UE in iresponsabilitatea lor ...
    • +10 (12 voturi)    
      DA NOI dacă CCR nu este suficient de tare. (Luni, 9 iulie 2012, 16:33)

      gabbi [utilizator] i-a raspuns lui bob

      DA BĂSESCU,
      Acum este singurul.
      Poate MRU şi ICCD în viitor.
    • +6 (8 voturi)    
      DA pot fi adusi la realitate (Luni, 9 iulie 2012, 16:43)

      anna82 [utilizator] i-a raspuns lui bob

      de catre noi..cetatenii.Trebuie sa mergem la referendum sa ii trezim la realitate...nenorocitii
  • +29 (31 voturi)    
    Doamne fereste! (Luni, 9 iulie 2012, 16:14)

    romanique [utilizator]

    asta e chiar idiot! nu-ti vine sa crezi ca un om tinar, in anul de gratie 2012 poate sa vorbesca exact ca un cominternist de pe vremea anei pauker! hai sa-i aruncam dreaq de pe scena, oameni buni, astia ne fac de ris in toata lumea! oricum remarc o oarecare suparare, nu le-ar fi degeaba! LA OASE!
  • +17 (19 voturi)    
    Cat e de nesimtit...incredibil!!! (Luni, 9 iulie 2012, 16:14)

    mntsn [utilizator]

    Zero diplomatie, zero barat.
  • +31 (33 voturi)    
    Dl. Ponta vorbeste din nou inainte sa gandeasca (Luni, 9 iulie 2012, 16:14)

    JohnnyBGood [anonim]

    Numai ca nici Ponta si nici poporul roman nu sustin financiar Germania, ci invers (chiar daca indirect). Nu uitati ca in fiecare zi consumam mai mult decat producem.

    S-ar putea ca dupa votul din 29 iulie sa nu mai discute nimeni cu Ponta si cu poporul roman. O sa ramanem sa ne dospim in jegul propriu.

    Iar daca Germania spune ca ceea ce se intampla la noi este gresit, sunt convins ca are dreptate. Pana la proba contrarie, Germania este un stat civilizat in care lucrurile merg asa cum trebuie, deci avem de invatat de la nemti. Nu nemtii de la romani.
    • +10 (12 voturi)    
      GÂNDIŢI-VĂ LA COPII DVS. (Luni, 9 iulie 2012, 16:35)

      gabbi [utilizator] i-a raspuns lui JohnnyBGood

      Oare asta le dorim copiilor noştrii?
  • +41 (43 voturi)    
    o marturisire terifianta (Luni, 9 iulie 2012, 16:14)

    Andrei__ [utilizator]

    Cand s-a referit la suspendarea lui Basescu, Ponta a zis:

    "am facut-o in 89, o s-o facem si acum"

    fiori reci ....
    • +4 (6 voturi)    
      DA Aveţi dreptate! (Luni, 9 iulie 2012, 16:37)

      gabbi [utilizator] i-a raspuns lui Andrei__

      Care era proverbul "gura plagiatorului mai grăieşte şi adevărul" sau după tânărul Ponta citat "au furat mai mult decât noi".
    • +2 (4 voturi)    
      ... lovitura de stat ... (Luni, 9 iulie 2012, 16:53)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Andrei__

      de asta vorbea? nu?
  • +37 (39 voturi)    
    ..ce decide.. (Luni, 9 iulie 2012, 16:15)

    gopher [anonim]

    ..mister copy-paste...aici nu mai e vorba de basescu , ci de Romania , si de 20 ani dusi pe apa sambetei...datorita tie..si alor tai
  • +38 (40 voturi)    
    Referendum PONTA PLAGIAT (Luni, 9 iulie 2012, 16:15)

    LLLL [anonim]

    S-ar putea efectua in 29 iulie un referendum paralel cu intrebarea: "Considerati ca Lucrarea de Doctorat a d-lui PONTA VICTOR este plagiat? A facut d-nul VICTOR PONTA un MASTER la UNIVERSITATEA din CATANIA?" Raspuns: DA sau NU.
  • +29 (31 voturi)    
    Copy-Paste (Luni, 9 iulie 2012, 16:16)

    studenta [utilizator]

    Are si Dl. Copy-Paste dreptatea lui ! Un mare om de cultura roman zicea acum cateva zile : " din pacate, in Romania , la un intelectual , exista 5 maturatori" !!! Ghiciti ce-a vrut sa spuna !
  • +36 (38 voturi)    
    Ponta, (Luni, 9 iulie 2012, 16:16)

    bobo_ioan [utilizator]

    Sa stii ca nu mai prinzi ocazie sa te tragi in poza cu tanti Merkel! Si da, voi vota cu presedintele. Mi-am convins si familia si alte rude si chiar niste amici, sa faca tot asa.
    • +3 (5 voturi)    
      SI EU VOI VOTA! (Luni, 9 iulie 2012, 16:39)

      gabbi [utilizator] i-a raspuns lui bobo_ioan

      DAR MĂ AŞTEPT SĂ FUNCŢIONEZE CCR.
      pentru asta îi plătim.
  • +32 (34 voturi)    
    ti-o iei rau mucosule! (Luni, 9 iulie 2012, 16:16)

    skyradio [utilizator]

    tu vrei sa tragi si toata tara dupa tine; pierzi pe toate liniile si nu te opresti deloc? nu ai sa vezi asta! vezi daca prinzi vreun elicopter de pe CC!
  • +36 (38 voturi)    
    asa poanta! (Luni, 9 iulie 2012, 16:16)

    airamerica [utilizator]

    Asa e Poanta, "agenturili straine" vor sa destabilizaze Romania! Da fuga, trezeste-l si pe Crin, sa-si dea si el cu parerea!
    • +3 (5 voturi)    
      crin se trezeste peste o ora... (Luni, 9 iulie 2012, 16:54)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui airamerica

      este nocturn...
  • +34 (36 voturi)    
    asa e. Poporul nu poate fi schimbat (Luni, 9 iulie 2012, 16:17)

    MG [utilizator]

    asa e. Poporul nu poate fi schimbat.
    In schimb ochii pot fi deschisi, mentalitatile schimbate etc.
    PS: da-l in judecata pe Bill Gates, ca ghilimelele nu se pun automat cand "dai copy/paste" poate asa scapi..
    • +1 (3 voturi)    
      :)))))))) (Luni, 9 iulie 2012, 16:57)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui MG

      :)))))))) asta a fost tare
  • +39 (41 voturi)    
    Aveti predecesori buni, dle Ponta (Luni, 9 iulie 2012, 16:17)

    CezarN [utilizator]

    Sa va dau cateva informatii:
    - Hitler a ajuns la putere mai legitim decat dvs (el chiar a castigat alegerile)
    - A obtinut apoi de la Parlament dreptul de a emite asa-zisele Ordonante de Urgenta, in fapt legi netrecute prin Parlament, Parlament care apoi a "uitat" sa se mai intruneasca, iar cand se intrunea vorbea doar Hitler
    - apoi au urmat vreo trei-patru REFERENDUMURI in urma carora Hitler a obtinut PUTEREA ABSOLUTA, deci gargara cu referendumul care este esenta ultima a democratiei nu tine, cel putin intr-o tara, cum vedem, complet needucata si in care hotii (plagit=furt) sunt la putere, condusa de un partid in care va este greu sa gasiti un ministru al educatiei mai acatarii
    - Cum se desfasurau alegerile pe vremea lui Hitler? Ati ghicit:prin REFERENDUM, adica era o intrebarea de genul "Sunteti de acord cu urmatoarea lista electorala de 900 de democrati unul si unul?--DA-- sau ---NU---" si, desigur, se obtineau procemte de 99% PENTRU.

    Deci, nu cred ca este cineva mai bine pregatit ca nemtii sa va "miroase" din timp pe acesti mici hitleri care sunteti.

    Pentru Dumnezeu, treziti-va pana nu este prea tarziu si pentru dumneavoastra si, din pacate, pentru Romania.
    • +6 (14 voturi)    
      permite-mi sa te contrazic (Luni, 9 iulie 2012, 16:34)

      tiberius_p [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Hitler nu a castigat alegerile niciodata. A candidat la presedentie impotriva lui Hindenburg in 1932 dar a pierdut.

      In schimb partidul national socialist a castigat la un moment dat un numar semnificativ de locuri in parlament lucru care l-a ajutat pe Hitler sa-l convinga pe presedintele Hindenburg sa-l desemneze cancelar(aka prim ministru) in 1933.

      Practic in aceeasi maniera l-a desemnat si Basescu pe Ponta premier. Dar sa speram ca Basescu nu este la fel de senil precum era batranul de 80 de ani Hindenburg.
  • +29 (31 voturi)    
    Ponta si ghiveciul (Luni, 9 iulie 2012, 16:19)

    Sartoris [utilizator]

    Ce legatura are referendumul cu nerespectarea statului de drept?

    Guvernul a incalcat flagrant Constitutia inainte de a se ajunge la referendum, ori din cauza asta e urecheat Ponta si sleahta lui.

    Ponta nu se poate spala de pacate cu referendumul, care nu aduce in discutile dictatura faradelegii pe care a propagat-o.
  • +10 (12 voturi)    
    Soros si gazele de sist decid IN LOCUL TAU, Copy (Luni, 9 iulie 2012, 16:20)

    belisarivs [utilizator]

    pt. ca nu platesti tu - poporul plateste ce decizi tu
  • +14 (16 voturi)    
    tacerea e de aur (Luni, 9 iulie 2012, 16:20)

    UnchiuSam [utilizator]

    Uneori este mai bine sa taci din gura si sa lasi sa treaca valul, decat sa te iei in raca cu altii mai mari decat tine - mai ales cand au dreptate.
    Cand ma gandesc ca i se mai spunea Micul Titulescu... eu i-as spune Pinnochio ...
  • +18 (20 voturi)    
    Bravo (Luni, 9 iulie 2012, 16:20)

    Parzival [utilizator]

    domnu' Copy Paste. Excelenta abordare. Iti urez mult succes izolat complet de Europa, cu tinicheaua doctoratului de coada si cu domnul crizel de brat! Asa e, Merkel nu voteaza in Romania, ea DICTEAZA in UE ! Felicitari!
  • +15 (17 voturi)    
    Ponta vs Merkel (Luni, 9 iulie 2012, 16:20)

    abint [utilizator]

    Apoi Ponta, esti un Pontalac, mai bine nu ai mai da nici un fel de declaratii. Tot guvernul Romaniei de azi e varza. Sunteti patetici si mi-e rusine ca sunt Roman!

    Nici in visele tale cele mai perverse nu te ridici la nivelul Merkel.
  • +19 (21 voturi)    
    Tot cu poporul o dadea si Ceausescu… (Luni, 9 iulie 2012, 16:21)

    TDragos [utilizator]

    Pai atunci de ce a dat OU care lasa ca referendumul sa fie validat idiferent de prezenta la vot?
    Majoritatea poporului inseamna 50% + 1 dintre romanii cu drept de vot ci nu dintre cei care se prezinta la referendum.
  • +13 (15 voturi)    
    .. (Luni, 9 iulie 2012, 16:21)

    motanu_ranjila [utilizator]

    Asa coane, da-i peste nas si lu' Merkel.. in mod sigur prostimea din tara asta te va admira si mai mult.

    Paradoxal, sustinatorii USL considera ca odata cu debarcarea lui Base vom fi mai bine vazuti in Europa.
  • +32 (34 voturi)    
    Nu aveti rusine (Luni, 9 iulie 2012, 16:21)

    Bogdan67 [utilizator]

    Cand poporul a zis in 2007 Parlament unicameral si 300 de parlamentari v-ati facut ca nu auziti. Atunci nu hotara tot poporul? Sau auziti doar cand va convine?
    • +2 (4 voturi)    
      Da asta sigur. (Luni, 9 iulie 2012, 16:41)

      gabbi [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan67

      Legea este bună doar când le convine...şi când nu o schimbă.
  • +16 (18 voturi)    
    Nu voteaza dar finanteaza! (Luni, 9 iulie 2012, 16:22)

    Gabe2006 [utilizator]

    Pentru a finanta toata mascarada asta socialista ai nevoie de Euro. Daca Merkel spune NU, investitorii deja au zis pas, America nu e nici ea fericita ce faceti?! Scoateti banii din buzunar sau din piatra seaca Domnule CTRL-V Ponta?
  • +15 (17 voturi)    
    sa intelegem ca USL nu mai vrea in UE (Luni, 9 iulie 2012, 16:22)

    sorin3 [utilizator]

    Pai spune-tio pe fata daca aveti curajul
    Spuneti romanilor plecati afara sa-si faca rost de vize ca buletinul romanesc o sa fie bun de razuit...
  • +14 (16 voturi)    
    POPORUL (Luni, 9 iulie 2012, 16:22)

    eklipse [utilizator]

    "ce decide poporul nu poate fi schimbat de nimeni". Domnule doctor Ponta, poprul a decis unicameral cu 300 de parlamentari. Ce ati facut pentru acest lucru? Ati decis suspendarea presedintelui care a cerut ca vocea poporului sa fie ascultata. SI acum vorbiti de ce vrea poporul?!?! NU VA E RUSINE!?!??!
    • +1 (3 voturi)    
      ii mai dadea si Basescu (Luni, 9 iulie 2012, 16:53)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui eklipse

      demisia semnata, ca sa-i faca pe plac domnului ctrl+p ctrl+v si sa-l scuteasca de incalcarea Constitutiei!
  • +16 (18 voturi)    
    Incredibil ! (Luni, 9 iulie 2012, 16:22)

    AR.1 [utilizator]

    Iata de ce raspuns este in stare un politician dambovitean, ce raspunde ingrijorarilor celui mai important, dupa parerea mea, politician european !

    Incredibil !

    Sanciunile financiare si politice, dupa parerea mea, sunt inevitabile !
  • +15 (17 voturi)    
    O lamurire... (Luni, 9 iulie 2012, 16:24)

    igor28 [utilizator]

    ...mai pe intelesul domnului "dottore" Ponta: Se contesta felul in care s-a ajuns la referendum si nu referendumul in sine.
  • +17 (19 voturi)    
    Poporul (Luni, 9 iulie 2012, 16:24)

    Reshape [utilizator]

    Ati mintit poporul cu Antenele 8 ani de zile, ce credeti ca o sa decida?
    E ca si cum ai intreba poporul: "Vreti ca paritatea leu/euro sa fie de 10 euro un leu?". Bineinteles ca poporul va zice "Da, vrem! vrem!". Numai ca uita-te si tu, impreuna cu parlamantarii USL, ca euro are alta parere. N-ai voie, ma, sa conduci Romania cum conduci masina de curse.
    • +8 (10 voturi)    
      Ce sa conduca asta... (Luni, 9 iulie 2012, 16:33)

      obikeno [utilizator] i-a raspuns lui Reshape

      ... el stie in schimb sa stea in dreapta soferului. Este CopyLot.
  • +12 (14 voturi)    
    corect! (Luni, 9 iulie 2012, 16:24)

    MirceaIo [utilizator]

    Tot pe popor se baza si Ceausescu!
    cu televizorul ati manipulat poporul dl penal Dan Voiculescu!
  • +10 (12 voturi)    
    Victoras... (Luni, 9 iulie 2012, 16:25)

    Rainbowlion [utilizator]

    ...nici nu stii cat de mic incepi sa fi ! O sa va luati de mana cu Crin si ai vostri, va luati jucariile si plecati la rasarit unde va simtiti atat de bine. Oricat as incerca sa ma abtin sa calific oameni, acestia sunt niste jigodii !
  • +11 (13 voturi)    
    normal.... (Luni, 9 iulie 2012, 16:25)

    lucyan [utilizator]

    la cat de prostt esti nu vezi ca toata europa este impotriva ta...
    pe nimeni nu intereseaza daca basescu ramane sau nu presedinte, pe toata lumea o doare modul cum ati acaparat puterea in ultima saptamana, batandu-va joc de constitutie si de regulamente, bazandu-va pe nivelul scazut de trai si pe creierele spalate care nu fac diferenta dintre stomac si principii politice, etice...
    de altfel, din cae observ, nici tu nu faci diferenta dinte onoare si setea de putere, dorinta de parvenire...
    sunteti atat de plini de ura incat ati devenit niste monstri cu adevarat periculosi pentru poporul roman iar situatia grea in care se zbate acest popor se datoreaza mult si voua, atat timp cat ati stat in opozitie nu ati avut o interventie demna de luat in seama, tot timpul ati fost contra masurilor, bune sau rele avand scop declarat de a demite guvernul si presedintele...
    si da, doresc sa fiu condus de democrat liberalii germani, chiar si de socialistii francezi, in primul rand acei oameni pun interesul poporului deasupra interesului personal sau de grup mafiot si au ceva ce tu nu o sa ai niciodata: onoare...
    nu vei fi crezut in veci de parlamentul european, prea te-ai facut de ras cu plagiatul doctoratului, cu minciunile cu masteratul, cu bruxelles-ul... nici copii nu mai cred in tine, esti o rusine nationala si un prost exemplu pentru toate generatiile...
  • +14 (16 voturi)    
    se pare ca nu ai inteles ca a zis Merkel (Luni, 9 iulie 2012, 16:25)

    1st_gica [utilizator]

    Nu la votul din 29 s-a referit Merkel ci la cum s-a ajuns la votul din 29, la cum au fost demis unii alti, la ordonantele de urgenta , la atributriile CCR-ului.
    Si toate astea dupa tot traseismul din Parlement draga Ponta. Din punctul meu de vedere toti parlamentari migratori sunt departe de ai mai reprezenta pe cei de care au fost votati.
    De altfel incearca la referendum sa intrebi populatia daca pe langa Basescu isi mai doreste parlamentul actual, sau daca nu cumva ar trebui suspendat si Parlamentul si implicit guvernul.

    Cu respect

    Gica
  • +11 (13 voturi)    
    ne tine in priza (Luni, 9 iulie 2012, 16:25)

    edif [utilizator]

    trebuie sa recunoastem ca obraznicia acestei specii ne tine mereu cu sufletul la gura. Nu reusim sa ne dezmeticim ca imediat vine cu o alta nebunie
  • +18 (20 voturi)    
    Adio (Luni, 9 iulie 2012, 16:25)

    true4ever [utilizator]

    Victoras, Victoras mai e un pic pana dispari de pe scena politica....se apropie momentul... asa cum ai aparut asa dispari....
  • +9 (11 voturi)    
    ponta (Luni, 9 iulie 2012, 16:26)

    mos ion roata [utilizator]

    nu isi da seama ca este doar o rotita de unica folosinta intr-un angrenaj murdar.Dupa ce angrenajul isi face treaba va fi arucat la gunoi ca o piesa nefolositore.De suferit, suferim noi,cu totii.
  • +12 (14 voturi)    
    interviul lui Ponta (Luni, 9 iulie 2012, 16:26)

    mary48 [utilizator]

    Omul acesta este incredibil !
    Ei provoaca aceasta criza politica in Romania si tot ei au tupeul sa transfere caderea leului asupra lui Basescu si a PDL. Este inimaginabil !!!!!
    Chiar ne cred atat de prosti ???
    • +2 (4 voturi)    
      manipulare (Luni, 9 iulie 2012, 16:39)

      Rainbowlion [utilizator] i-a raspuns lui mary48

      aceasta este tehnica manipularii pe care au invatat-o tovarasii
  • +13 (15 voturi)    
    poporul (Luni, 9 iulie 2012, 16:26)

    cetateteanuTurmentat [utilizator]

    nea caisa ponta: poporul si-a votat presedintele pe 5 ani. ai uitat?
    poporul a votat in referendum micsorarea parlamentului la 300 de infractori numai. ai uitat?
    poporul a decis ca vrea stat de drept si respectarea legilor. ai uitat?
    asta vrea merkel sa zica, idiotule. nici tu, nici sleahta ta mafiota NU sunteti poporul!!!!
  • +8 (10 voturi)    
    . (Luni, 9 iulie 2012, 16:27)

    gb [utilizator]

    Ponta iar nu a fost atent la ce-a spus Merkel. Sa-i explicam.: Merkel nu contesta votul ci modul in care s-a ajuns la vot.
  • +8 (10 voturi)    
    infiorator (Luni, 9 iulie 2012, 16:27)

    RaduN [utilizator]

    Standardele europene presupun respectarea legilor si constitutiei, tocmai de aceea tipa toti europenii domnule Ponta, ca dvs le-ati respectat de nu ati mai putut. Pana si seful socialistilor europeni va contrazice... Sunteti infiorator de iresponsabil prin modul in care se incearca debarcarea lui basescu. Se putea face si in mod normal, legal dar ati ales asa tocmai pentru ca nu va pasa de imaginea Romaniei, nu va pasa de respectarea legii, nu va pasa de bunul simt al normalitatii...
  • +8 (10 voturi)    
    Legitimare (Luni, 9 iulie 2012, 16:27)

    florinbad [utilizator]

    Prin referendumul de la 29 iulie, Ponta vrea sa legitimeze cu AJUTORUL POPORULUI lovitura de stat. Daca poporul va hotari ca Presedintele va trebui sa plece, Ponta, Crin, Voiculescu si Sova vor aduce ca argument "hotararea poporului".
  • +5 (7 voturi)    
    prostie (Luni, 9 iulie 2012, 16:28)

    florin_f [utilizator]

    asta nu e numai prost, e si mandru.
    Nea Ponta, ne bagi in kakkk pana peste gat!!!
    deja puteeeee
    • +2 (4 voturi)    
      pai logic (Luni, 9 iulie 2012, 16:54)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui florin_f

      prostu' daca nu-i fudul...
  • +15 (17 voturi)    
    Un infractor condamnat suspenda un presedinte ales (Luni, 9 iulie 2012, 16:29)

    triciupa [utilizator]

    Imaginea lui catalin voicu, un infractor condamnat la 5 ani de inchisoare votand cu doua maini suspendarea presedintelui este de nesters si de nesuportat.
    Stimati jurnalisti de buna credinta, va rog sa obtineti si sa publicati lista parlamentarilor (din toate partidele) care au dosare penale, fie in faza de instrumentare la parchet sau DNA, fie trimise deja in judecata. De asemenea, va rog sa adaugati lista parlamentarilor declarati incompatibili de catre instante si daca se poate sa o completati cu numele parlamentarilor declarati colaboratori ai fostei securitati sau fosti ofiteri de securitate, asa cum rezulta din deciziile CNSAS.
    Este dreptul si datoria noastra sa cunoastem cine sunt cei care dupa ce au suspendat un presedinte ales pot emite hotarari care scapa oricarui control de legalitate. Va multumesc.
    • +4 (6 voturi)    
      Mare dreptate ai... (Luni, 9 iulie 2012, 16:52)

      anna82 [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

      Mi s-a facut rau fizic cand l-am vazut pe catalin voicu la vot si cat de fericit era ca a fost demis presedintele. Nu puteam sa cred...ma gandeam ca am vedenii....in hal am ajuns...s-a murit degeaba la revelutie...mare pacat..
  • +9 (11 voturi)    
    Cine mai e si Merkel asta sa-si dea cu parerea!? (Luni, 9 iulie 2012, 16:30)

    A_Radu [utilizator]

    Adica putin ii pasa de opinia internationala, ca sa nu mai zic de calibrul cancelarului German. El o stie pe a lui si gata ... vor puterea cu orice pret indiferent de repercursiuni... Mare nesimtit!
  • +7 (9 voturi)    
    un referendum e mai referendum decat altul? (Luni, 9 iulie 2012, 16:30)

    DigitalScribe [utilizator]

    Daca tot e cu referendum...
    ... referendumul cu constitutia de ce e mai prejos?

    Ah... difera contextul... ati pus ogarii pe putere, ati cumparat niste tradatori si ati reconfigurat parlamentul din mers si acum faceti ce vreti!

    Parca treaba cu schimbarea de putere trebuia sa se intample LA ALEGERI? Ce pateau pana la alegerile care urmeaza acusi? Nu cumva ceva legat de justitie pe ici si pe colo?

    Voiculescu a fost scapat, urmeaza restul. S-au unit in necaz parlamentarii nostri. Cum de lumea poate sta in spatele unei astfel de constructii monstruoase?!
  • +8 (10 voturi)    
    Stie el ce stie... (Luni, 9 iulie 2012, 16:31)

    obikeno [utilizator]

    ... de are tupeul sa spuna asa ceva.
    Natie de "sa moara capra vecinului"! Astia suntem.
    Totusi, ca sa iti dai seama cat de tampit esti trebuie sa pierzi totul mai intai.
    Faca-se voia voastra majoritate oarba. Ofticosilor!
  • +9 (11 voturi)    
    voi nu intelegeti.. (Luni, 9 iulie 2012, 16:32)

    El_Dudeinio [utilizator]

    basescu ii de vina...o corupto si pe Merkel asta..cine o fi ea... Base cu zambetul lui o dato gata ;)
  • +9 (11 voturi)    
    A aflat? (Luni, 9 iulie 2012, 16:33)

    Nila [utilizator]

    Lui Ctrl+C / Ctlr+V i-a zis cineva ca e prost? Sau doar face pe prostul?? Ce tot o tine cu "decizia poporului"? Toata Europa face aluzie la modul murdar in care Basescu a fost SUSPENDAT (nu pot scrie mai mare de-atat), nu la referendum! SUSPENDAREA e problema, aloooo Copy-Paste!!!
  • +10 (12 voturi)    
    Nu e vorba de Basescu (Luni, 9 iulie 2012, 16:35)

    Paul_Atreides [utilizator]

    Cancelarul Germaniei nu se refera la persoana lui Basescu (asa cum USL incearca sa faca sa se creada) ci la modul complet neconstitutional in care aceasta suspendare s-a efectuat. Acesta creaza un precedent periculos si afecteaza credibilitatea acestui guvern de acum incolo.
    Nici o cancelarie straina nu este influentata de Basescu sau membrii PDL, informatiile pe care aceste cancelarii le folosesc pentru a analiza/declara/si lua decizii sunt exclusiv canale diplomatice.
    Deci ponta and antonescu, nu incerca sa ne aburiti si sa ne faceti sa credem ca Basescu sau PDL-ul e in spatele tuturor acestar declaratii din partea Occidentului, nu suntem atat de prosti.
  • +10 (12 voturi)    
    Ponta si UE (Luni, 9 iulie 2012, 16:35)

    Teris [utilizator]

    Inteligenta lui Ponta e tot mai dezamagitoare:
    Tot ce spun pdl-istii sunt minciuni.
    Tot ce spun cei din UE sunt efectul hipnozei exercitate de minciunosi.
    Poporul e bun daca merge dupa ei...daca nu , gasesc oare unul mai bun?!

    Sa-l intrebam cum e cu respectarea deciziilor CCR?!
    Depinde de cum sufla vantul!

    Baietii astia au intrat cu cizmele lor noroioase intr-o casa cu reguli pe care se pare ca nu le inteleg . Reactile lor par din al timp.
  • +4 (6 voturi)    
    Exact asa (Luni, 9 iulie 2012, 16:36)

    Calin_file_de_dosar [utilizator]

    Si-a motivat si Hitler autoritarismul: prin vrerea poporului a carui acces la informatie se restrangea pe zi ce trece!
  • +5 (7 voturi)    
    Fara niciun dubui... (Luni, 9 iulie 2012, 16:39)

    solar [utilizator]

    Nu mai am nici cea mai mica indoiala ca toata marsavia asta comunista s-a tesut discret, obsur si cu tenacitate in laboratoarele KGB de le Moscova si Parlamentul Romaniei!!
    Atentie romani !! Vi se pregaste ceva !! Tupeul fara margini al acestui individ , tanar urmas al national -comunismului ceausist, nu putea sa se manifeste fara sa aiba in spatele sau sustinere puternic putinista !! De asta reuseste Gazpromul sa se infiltreze pe sest in Romania !! De aici deriva atata tevatura in jurul Hidroelectrica!! De aici purced atatea semne obsure ale unor jocuri extrem de periculoase pentru tara!! Va amintiti vizita pe sest si inca neelucidata a lui Geoana la Moscova? Si nu numai ea!!
    Pur si simplu traim o epoca de TRADARE NATIONAL-COMUNISTA!!
    Ma ingrozesc de ce perspectiova poate sa apara in Romania !
    Jos Comunismul !! Nu degeaba am postat de atatea ori acest slogan!!! Aici si pe alte sit-uri!!!
  • +3 (5 voturi)    
    ca (bas)kutza frumoasa aveai (Luni, 9 iulie 2012, 16:40)

    safalax [utilizator]

    vezi ca-ti ia angela galetusha. nu voteaza aici, ci " acolo'',"acolo", cu ghilimele e citat aproximativ din Silvia Dumitrescu Timica - Badaranii (filmul)

    in afara subiectului: l-am vazut pe sova pe un post tv, nu ca nu vreau ci nu mai stiu pe care, ca "justitia nu poate fi controlata"de ei.

    intrebarea si nedumerirea din micimea mea intelectuala: cum a facut base de a controlat justitia?

    altminteri combate prost (vocea patriotului nationale) Caragiale, O noapte furtunoasa
  • +4 (6 voturi)    
    .. (Luni, 9 iulie 2012, 16:42)

    cristinastoian [anonim]

    INCREDIBIL!!!

    Daca as fi Merkel m-as simtit jignita

    "Angela Merkel a spus ceea ce a discutat cu Traian Basescu la telefon. Eu nu m-am apucat sa dau telefoane sa-l parasc pe Basescu la Bruxelles... Foarte bine, o sa vorbim si noi la telefon"

    Merkel e agent basescu da... clar

    :((( mizerie de om Ponta asta
  • +5 (7 voturi)    
    Recunoastere a raului (Luni, 9 iulie 2012, 16:45)

    Liberty [utilizator]

    Daca nici Germania nu recunoaste cand se intampla ceva gresit intr-un alt stat, ei care l-au dat pe cel care a schimbat istoria si a influentat in rau lumea, atunci cine?!
    Sa fim seriosi, daca iti spune unul ca gresesti, si altul apoi, si inca unul, atunci dute sa te culci, ca nu-i de bine!!!
  • -3 (7 voturi)    
    Romania ca Elvetia? imi place :) (Luni, 9 iulie 2012, 16:45)

    Montesquieu [utilizator]

    si eu vreau o tara ca afara.
    si daca inca nu pot sa am aici acelasi nivel de trai pe care l-as putea avea in alte state EU, macar bunele practici europene ma multumesc:

    imi place mult de tot ideea de referendum in care sa fiu intrebat direct ce anume imi doresc fara a mai trece prin filtrul reprezentatilor mei parlamentari.

    asa, ca in Elvetia: pe probleme importante se face referendum.
    acum e randul Romaniei sa fie o Elvetie: romanii trebuie sa mearga la vot si sa aleaga daca il mai mentin in functie sau nu pe comunistul certificat si securistul banuit basescu.

    asta e referendumul, poate cel mai ridicat nivel al democratiei: democratia participativa
    de-aia ma si pufneste rasul cand aud tampeniile astea cu lovitura de stat :)

    oricat de mult ar fugi basescu impreuna cu gasca lui de verz..., pardon, alb..., pardon, portocalii :) , concluzia e doar una: ne vedem pe 29 la urne.
  • +6 (8 voturi)    
    far de mama far de tata (Luni, 9 iulie 2012, 16:45)

    amand18 [utilizator]

    N-are mama, n-are tata, are doar tupeu cat cuprinde si un râs ce enerveaza......vrea sa dea dovada de siguranta si sa para f degajat dar si-a pus pietroiul de gât si este mort politic......si vad ca stie sa-si faca prieteni printre cei f mari din Europa.....tine-o tot asa! Traiasca Romania!!!!!
  • +7 (9 voturi)    
    Din pacate vor decide imbecilii! (Luni, 9 iulie 2012, 16:46)

    cristiroma [utilizator]

    Nu vor decide cei putin si inteligenti, ci vor decide cei multi si prosti.

    Ponta se bazeaza pe electoratul USL cu 4 clase primare, zombificat si transformat de Antena 3 in niste masini de vot ambulante care functioneaza pe baza de pomeni si promisiuni.

    Acesta este electoratul PSD ... mi-e greu sa cred insa ca si PNL, dar vom vedea.
  • +7 (9 voturi)    
    Declar.. (Luni, 9 iulie 2012, 16:46)

    freedomforall [utilizator]

    ..cu maxima responsabilitate ca sunt mult mai potrivit in functia de prim ministru decat Victor Ponta.Astept voturile de confirmare ale dumneavoastra!
  • +8 (10 voturi)    
    din pacate, are dreptate! (Luni, 9 iulie 2012, 16:49)

    postacu [utilizator]

    Merkel nu va vota la referendum, nici cei de la Nature, FAZ, El Pais Le Figaro etc. In schimb vor vota Catalin Voicu, Radu Mazare, Robert Negoita, fam. Mang, Liviu Pop, dl. Balaban-Grajdan, dl Voiculescu, Ciutacu, Gadea etc. De astia trebuie sa ascultam de-acum incolo! Mesajul lui Ponta e ca nu mai avem nevoie de o UE care sa ne tot dea lectii. Avem alternativa sa ne alaturam unei alte uniuni mai de viitor, Uniunea Euroasiatica unde mama Rusia, ne asteapta si ne promite ca vom fi tratati ca membri cu drepturi egale cu Belarus sau Kazahstan.
  • +6 (8 voturi)    
    Varza cu malai (Luni, 9 iulie 2012, 16:49)

    benicio [utilizator]

    Nici nu a facut nimic concret ca premier si deja are un discurs anti-european. Nici nu e un guvern legitim, validat prin alegeri, si Ctrl-C/Ctrl-V se ratoieste la cancelarul Germaniei. Exact de asta aveam nevoie, de un fel de Viktor Orban dar mult mai infantil. Ce vremuri ne asteapta, sa tot fugi...
  • +5 (7 voturi)    
    Minte De limbrici! (Luni, 9 iulie 2012, 16:55)

    adamo [utilizator]

    Ca de obicei , premierul ori este prost , ori face pe proistul . Distinsa doamna Merckel s-a referit la procedura de suspendare a lui Basescu , atunci cind a sups ca este inacceptabila . Ori , ce legatura are asta cu votul de la referendum?Acest imberb politic n'a'nteles ca nu poporul l-a pus pe el primministru ci curvele de parlamentari PDL . UDMR SI MINORITATI, cei care in fata banului s-au vindut precum prostituatele . Despre impotentul Antonescu nu prea merita vorbit El a ajuns parlamentar printru miselesc joc de loto politic , iar acum vrea sa fie presedinte. Nu stiu daca chiar e bine sa mizeze pe taierea pensiilor si salariilor , caci acest lucru s-a facut in intreaga Europa, si oricit de prost si manevrabil cred acesti doi limbrici politici , poporul roman , s-ar putea sa aiba surprize, daca se va tine refrendumul
    • +1 (1 vot)    
      un mic amendament (Luni, 9 iulie 2012, 18:44)

      kostake [utilizator] i-a raspuns lui adamo

      In mod normal < Base ar cistiga fara drept de apel, mai ales in lumina actualelor evenimente. Problema este ca masinaria USL e pregatita de o masiva frauda.Cum a cistigat Dr Petru Groza? Printr-o masiva frauda orchestrata de , stiti voi cine
  • +10 (12 voturi)    
    Astia au innebunit (Luni, 9 iulie 2012, 16:55)

    stoicul [utilizator]

    Parerea mea e ca USL a luat-o razna de-a binelea, orbiti de setea puterii nu inteleg si nu au reprezentarea celor se vor intampla. Traseul politic al mafiei rosii in Romania sta sa moara ! Asa sa ne-ajute Dumnezeu !
  • +8 (10 voturi)    
    angela (Luni, 9 iulie 2012, 16:58)

    ciupilica [utilizator]

    acest fata de plapuma nu realizeaza nimic din ce i se intampla. angela merkel a constatat ca nu s-a respectat constitutia cand s-a ajuns la referendum. ea nu ne opreste sa-l dam jos pe basescu, ea doreste sa se faca totul conform legilor, nu conform legilor usl. in alta ordine de idei, este adevarat ca nu angela merkel va vota pe 29 iulie, dar pontacu' cu ea va da ochii la bruxelles sau prin alte parti, iar neamtu' nu uita si nu iarta! in afara de asta, daca angela merkel este crestin-democrata, basescu trebuia sa se planga la internationala socialista? acolo te vei plange tu, in mod cert cei de-acolo iti vor lua partea, ce conteaza lege, constitutie, esti doar de-al lor, basescu este de-al dreptei europene, dar femeia a afirmat ca nu s-a facut nimic conform legii, deci i se pare inacceptabil. daca intelegi acest adjectiv...
  • +6 (8 voturi)    
    Romania suntem noi (Luni, 9 iulie 2012, 16:59)

    christine13 [utilizator]

    Nu e nesimtire, tupeu, inconstienta. E vorba doar de propriul lui razboi, de propria-i piele. La banii ce-i are nu il intereseaza de OAMENII SIMPLI. In viziunea lui ponta acestia sunt simpli pioni pe tabla de sah unde el se considera rege si crinu regina. Ce il doare pe el ca acei pioni vor fi sacrificati. Nu ponta si politicienii vor primi sanctiuni severe din partea Europei, ci Romania. Iar Romania suntem noi, cei ce respectam legi, cei ce platim impozite si taxe spre a finanta razboiul lui ponta. In paranoia lui, ponta&co ne vor scoate din UE.
  • +8 (12 voturi)    
    el nu...batman, batman (Luni, 9 iulie 2012, 17:02)

    d_b [utilizator]

    Aceste declaratii infantile pun paie pe focul mocnit al UE iar Poanta mizeaza ca, virgula, castanele le va scoate cu mana poporului roman, asmutindu-l impotriva politicilor de austeritate sustinute de UE.
    Politica nu e curva, e SAH...jucat de curve
  • +9 (13 voturi)    
    Iata raspunsul pentru Ponta. (Luni, 9 iulie 2012, 17:03)

    uzurpatorul [utilizator]

    Parlamentul nu poate suspenda un presdinte ales de peste 5 milioane de romani,daca nu a incalcat grav Constitutia,iar Basescu nu a incalcat grav Constitutia.Iata abuzul despre care vorbeste Angela Merkel.
    Parlamentul nu poate sa faca o declaratie in plen,in urma careia Ponta sa-i limiteze drepturile constitutionale ale Presdintelui,de a reprezenta Romania. Iata despre ce Vorbeste Merkel
    Mandatul presedintelui este de 5 ani,prevazut de Constitutie,iar Parlamentul nu poate modifica Constitutia decat cu aprobarea a doua treimi.Voi ati anulat acest articol din Constitutie cu majoritatea voastra simpla,incalcand astfel prevederile ei. Intreruperea executarii mandatului de presedinte al lui Traian Basescu este un abuz . Iata de ce are dreptate Angele Merkel.
    Presedintii celor doua camere ale parlamentului nu pot fi schimbati decat data au incalcat legea si daca grupurile lor parlamentare propun asta.Voi ati incalcat aceasta cutuma,aplicata in parlament 22 de ani,printr-un abuz de putere. Iata de ce are dreptate Angela Merkel.
    Ati demis pe Avocatul Poporului fara nici un motiv,pentru a va usura operatiunea marsava de suspendare a Presedintelui.Acesta este un abuz de putere,iar Mekel are din nou dreptate.
    Ati desfiintat Consiliul acela de cercetare a plagiatului lui Ponta chiar in momentul in care acesta trebuia sa dea verdictul de plagiat.Iata de ce are dreptate Angele Merkel.
    Ati calcat in picioare,decapitandu-l,Institutul Cultural Roman.Iata dreptatea Angelei Merkel.
    La toate acestea ,mai pot fi adaugate inca,multe.In fata acestor evidente,cum indraznesti tu,Victor Ponta si tu Dan Sova,sa te mai uiti in ochii Europei si in ochii lumii ? Nu ti-e rusine // sa incerci sa minti intreaga lume, in fata acestor evidente de netagaduit? Sigur ca nu-ti este,altfel,ti-ai da demisia imediat. Sigur ca nu-ti este,altfel n-ai persista in nelegiuirile tale. Sigur ca nu-ti este,altf(editat de HotNews.ro)
  • +5 (7 voturi)    
    felicitari (Luni, 9 iulie 2012, 17:15)

    ralooo007 [utilizator]

    Bravo Ponta, de unde ai copiat declaratia? :)))
  • +6 (8 voturi)    
    asa e (Luni, 9 iulie 2012, 17:17)

    ATP [utilizator]

    nimeni nu ar trebui sa se impotriveasca deciziei poporului... vrem parlament unicameral! Am votat pentru asta! unde a ramas?
  • +9 (11 voturi)    
    Ce decide votul poporului nu poate fi schimbat. (Luni, 9 iulie 2012, 17:24)

    uzurpatorul [utilizator]

    Iata si un adevar spus de Ponta."Ce decide votul poporului nu poate fi schimbat". Numai ei,cu majoritatea lor parlamentara formata ad-hoc,po schimba votul poporului.In 2009,poporul l-a ales pe Basescu Presedintele Romaniei,cu majoritate de voturi pentru 5 ani de zile. Tu,Ponta si Crin Antonescu si Dan Voiculescu,nu sunteti POPORUL ROMAN. Asa cum Basescu si Merkel nu pot schimba votul poporului roman,nici voi nu o puteati face,dar ati calcat in picioare voia majoritatii poporului roman supendandu-i Presedintele pe care l-a ales in urma cu 3 ani cu majoritate de voturi,pentru 5 ani. Asta uita Ponta sa ne spuna.Un presedinte nu se suspenda pentru ca a luat masuri de austeritate,salvand astfel tara de le faliment si pentru ca tu si cu ai tai banuiti ca i-a scazut popularitatea si nu mai are suport popular. Chiar daca unei parti a populatiei nu i-au placut acele masuri de austeritate,ele au adus bine tarii si chiar poporului care,desi au inteles masurile,nu le poate ierta,isndusi in eroare de anena 3 care sustine ca erau masuri de luat ,mult mai usoare si ca nu trebuiau taiate salariile bugetarilor. Iata marea smecherie a lui Ponta si a useleului sau:Basescu a taiat salariile din rautate si dusmanie fata de popor si putea lua alte masuri cu aceleasi rezultate. O concluzier falsa,menita sa determine o ura fara margini a unei parti a populatiei fata de Basescu,dusmanul de moarte a l lui Dan Voiculescu. Iata de ce atata ravna la antena 3 in denigrarea si batjocorirea lui Traian Basescu. Traian Basescu a facilitat justitiei,punerea sub acuzare a jefuitorilor de tara precum Dan Voiculesu si el trbuia eliminat,pentru ca acest nenorocit sa scape cu fata curata din dosarele in care este implicat. Daca Basescu nu taia slariile Romania era acum in oala cu Grecia. Asta este marele adevar pe care Ponta se fereste sa-l spuna.Pierderea popularitatii lui Basaescu din cauza luarii unor masuri de austeritate care au salvat tara,nu justifica suspendarea lui.
    • +3 (5 voturi)    
      Asa-i! (Luni, 9 iulie 2012, 17:45)

      vasglo [utilizator] i-a raspuns lui uzurpatorul

      Asta e este marea dezinformare a poporului, de factura comunista clasica, facuta de USL. ...."Lupul isi schimba parul, dar naravul ba!" Va intelege poporul roman cine sunt adevaratii "lupi"?!....
  • +4 (6 voturi)    
    ce spune Merkel, ce intelege ponta (Luni, 9 iulie 2012, 17:35)

    cerber1972 [utilizator]

    Probabil ca domnul Ponta nu a inteles mesajul transmisl. Din cate am citit eu, doamna Merkel nu a spus ca Basescu merita sa fie presedintele Romaniei, nici ca nu merita. Tot ce a spus este ca procedura de destituire violeaza principiile statului de drept.
    Insa pe premierul nostru il intereseaza prea putin opinia unuia dintre cei mai puternici si influenti oameni politici europeni. Nu poate accepta ca nimeni nu se omoara de dragul lui Basescu ci de dragul legii.
  • +5 (7 voturi)    
    pai si cine o sa voteze la noi? (Luni, 9 iulie 2012, 17:36)

    draq [utilizator]

    Crin vrea mai nou vot cu «taxă» pentru românii din afara ţării. Cand propunerea asta a venit din partea PSD a sarit imediat. Acum i se pare o idee buna…
    http://www.monitorulexpres.ro/?mod=ultima_ora&p=ultora_politic&s_id=115496

    Nu sunt de acord, ca nu au plecat de bine ce e aici. Poate unii chiar isi doresc sa se intoarca, dar momentan nu au pentru ce.
    Ca sa fie corect, eu propun sa nu aibe drept de vot cei care au iesit la pensie sau n-au bacu’ luat. O sa fiu injurat ca generalizez, dar majoritatea sunt niste maimute, si nu mai vreau ca ei sa decida pentru mine
  • +3 (5 voturi)    
    Asa patesti.. (Luni, 9 iulie 2012, 17:38)

    vasglo [utilizator]

    cand lasi copii sa conduca tara!....
  • +6 (8 voturi)    
    O mica scrisoare catre Ponta (Luni, 9 iulie 2012, 17:42)

    Aurora_M [utilizator]

    Draga Ponta,

    Esti penibil, starnesti mila si bubui intr-un amestec ciudat de prostie si inconstienta.

    O sa ne afunzi pe toti, in speciali pe noi, cei care avem la activ 20 de ani de scoala fara plagiat si cei care cotizam lunar la stat zeci de milioane pe impozite si alte taxe si care, mai mult ca niciodata, adormim cu frica zilei de maine.

    Ai ajuns sa pui la punct Germania, intr-un mod ce abunda de ironie marlaneasca.

    Pe 29 iulie nu voi fi in tara, insa voi participa la referendum, alaturi de "popor".

    Cu bine,
    Un Hater
  • +3 (5 voturi)    
    nene victore (Luni, 9 iulie 2012, 17:48)

    bodhisattva [utilizator]

    cand toata europa iti spune ca esti beat (plagiezi, faci ce "vrea" muschii tai, confunzi partidul cu statul), du-te la culcare!!!!
  • +1 (5 voturi)    
    Tontonel (Luni, 9 iulie 2012, 17:50)

    LorinOfcanu [anonim]

    Credeam ca face pe prostu' nea Ponta asta, ca sa duca de nas prostimea.. Dar s-au adunat prea multe, incep sa cred ca intr-adevar are niste limitari, ca nu poate sa faca niste distinctii - intre citat in pagina si citat la bibliografie, intre curs si masterat, intre suspendare si procedura aferenta... E nestiutor si nu stie ca e asa, se crede destept. Problema este ca asta inseamna ca e si periculos, nu te poti baza pe judecata lui.
  • +3 (5 voturi)    
    noni, noooniii, noooniiii (Luni, 9 iulie 2012, 17:55)

    johnescu [utilizator]

    asta arata inca o data, cat de necesar este controlul psihiatric de specialitate pentru pentru politicieni.
    sunt sigur ca din cei 388 de parlamentari cel putin 88 ar trebui sa-si caute un loc de meditatie si somn in alta parte.
  • +1 (5 voturi)    
    mda (Luni, 9 iulie 2012, 18:16)

    Stecfaux [utilizator]

    Cu cine o să vorbeşti tu la telefon, dottore, tu crezi că te mai bagă cineva în seamă? DEMISIA!!!
  • +1 (3 voturi)    
    CE MAI POTI COMENTA... (Luni, 9 iulie 2012, 18:20)

    Jimmy Hoffa [utilizator]

    cand vezi ca un prim-ministru al unui stat membru UE rade cu gura pana la urechi cand vorbeste despre austeritatea din Romania, Grecia, Italia si Spania. Ponta are probleme la mansarda.
  • +1 (3 voturi)    
    hahaha (Luni, 9 iulie 2012, 18:29)

    Guest2131 [utilizator]

    Da, corect spus... Numai ca TOT POPORUL l-a votat pe base acolo, iar EI l-au suspendat. Alt motiv prin care demonstreaza ca-i doare fix in cot de popor (da, si aia care sunt pro-base tot din popor fac parte)
  • +2 (4 voturi)    
    ! (Luni, 9 iulie 2012, 18:30)

    AndreiU. [utilizator]

    Baiatul asta, ca barbat nu pot sa-i zic.... Se crede pe maidan, la el in spatele blocului vorbindu-le tovarasilor lui de spart seminte si baut bere la PET.

    Ii lipsesc cea mai mica urma de diplomatie si tact. Nu are nici un skill, nici un pic de eleganta, desi s-ar impune prin prisma pozitiei pe care o ocupa.

    Nu cred ca am avut in cei 22 de ani un prim ministru mai incompetent, fie el de la FSN, PDSR,CDR,Alianta DA, PDL etc
    Indicele pentru prostie l-a fost depasit demult.
    Oare n-are si el un prieten sa-i spuna verde in fata cat de ridicol e?
  • +1 (5 voturi)    
    Ponta vs. Merkel (Luni, 9 iulie 2012, 18:37)

    Nowhereman [utilizator]

    Situatia se prezinta astfel :
    NU Angela Merkel va vota la referendum ci poporul, cum zice micuţul pontos.
    Şi bineînţeles NU Angela Merkel va da banii la toamnă pentru pensii si salarii pentru acelaşi popor. Atunci pontonel va lua o hotărâre istorică şi va zice : păi dacă nici nemţii nu ne dau ca ei au , noi de unde să mai dăm. Nu le mai dăm! Şi o să dea repede o ordonanţă de urgenţă prin care va rezolva problema : deoarece Angela Merkel la înţelegere cu tiranul Basescu nu mai vrea sa lase UE şi FMI şi BM etc . să ne dea bani, guvernul României hotărăşte astfel: de azi plătim datoriile statului când putem. Luna asta nu putem.
  • 0 (2 voturi)    
    Nu va straduiti sa dati lectii ,sunteti prea tanar (Luni, 9 iulie 2012, 18:38)

    cuky [utilizator]

    Cine a hotarat sa -si bata joc de votul romanilor de la referendum privind parlament unicameral si reducerea la 300 a numarului de parlamentari ?
    Dece nu va-ti ridicat in parlament sa sustineti cu glas tare si prin greva , aceasta dorinta a romanilor
    Poate ar trebui sa ne exprimam cu mai multa grija la adresa sefilor de state care ne-au acceptat in grupul lor sa fim in rand cu ei si respectand regulile democratice La nemti nu tin trucurile si vedeti unde sunt ei si unde suntem noi
  • +3 (5 voturi)    
    veniti la Antipa sa-l lasam repetent si la morala (Luni, 9 iulie 2012, 18:46)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Veniti la Antipa sa-i dam un mesaj sa duca la Barroso!
    Mitocania comunistilor usl-isti nu are granite ! Curand o sa invoce amestecul in treburli interne!
  • -2 (2 voturi)    
    micinosi nesimtiti! (Luni, 9 iulie 2012, 18:51)

    mamikutza [utilizator]

    aveti grija ce va doriti ca 29 nu-i departe...si legat de sondajul de pe realitatea...pe mine nu m-a intrebat nimeni...deci nu va fluturati visele,gloata de borfasi si hoti!!!
  • +1 (3 voturi)    
    Ceausescu (Luni, 9 iulie 2012, 19:05)

    TontonMacoute [anonim]

    Exact acelasi discurs il avea si Ceausescu, cine vrea sa-l reinvie....... Ponta este infantil si obraznic.
  • 0 (2 voturi)    
    Oare ... (Luni, 9 iulie 2012, 19:08)

    Dan64 [utilizator]

    ...chiar sintem o tara de timpiti ? ….. ce-i sperietura asta ce zice Angela Merkel, a mai zis de nu stiu cite ori si despre greci si ce daca, e singurul lucru pe care-l mai poate face de cind a pierdut piticul-panpinoage alias Sarcozy alegerile. Vedeti-va de treaba ca nici Angela nu sta mai bine, iar politica pe care a dus-o in ultimi 4 ani se va intoarce impotriva ei. Cit despre referendumul de pe 29 iulie … foarte bine, om trai si om vedea, s-ar putea ca Basescu sa fi ajuns la vorba: “cine sapa groapa altuia cade singur in ea.” Asa ca frati romani, cugetati si ar fi bine ca pe 29 iulie procentul de prezenta la vot sa fie de minim 80 %, pentru a da credibilitate acestui referendum … asta ca sa nu spun, sa nu mai stati inchisi in casa iar pe viitor sa reactionati ca oportunisti sai critici ai celor care au votat. Toata lumea sa voteze si prin exercitarea dreptului de vot sa-si asume responsabilitatea pentru ce se intimpla in tara altfel vom avea un alt circ ……. adica dupa referendum, la munca, terminam cu mitingurile ca n-o sa avem ce minca la iarna.
  • 0 (2 voturi)    
    hotul ponta nu e numai hot ! (Luni, 9 iulie 2012, 19:17)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Merkel ataca guvernul si nu si nu pe cetatenii Romaniei, manipulator ordinar care esti !In fond aparand democratia chiar ne apara direct. Din cauza lui Basescu nu ati lucrat voi 2 luni decat la epurari !Cum te-a blocat Basescu sa nu poti tu lasa sa curga laptele si mierea din desagile puscariabililor vostrii(care fara indoiala s-au unit cu ai lor ) !!
  • 0 (2 voturi)    
    ponta (Luni, 9 iulie 2012, 19:35)

    gopo111 [utilizator]

    este chiar asa de sigur ca o sa cistige pe toate fronturile, de da declaratii mai ceva decit presedintele chinei, are vre-un as in mineca, sau asta v-a "trinti" referendum-ul? ca il vad in stare cu comunisti lui care pina acum au facut exact ca si strabunicii lor undeva dupa al doilea razboi mondial, cind au curatat tara de alte partide si au ramas doar ei
  • 0 (2 voturi)    
    Hotnews.ro (Luni, 9 iulie 2012, 19:47)

    Blackball [utilizator]

    nu-mi publica ultimul comentariu trimis considerand, cred, ca este un atac la persoana pontalaului. Dar atacul la tara nu e oare mai grav?
  • 0 (2 voturi)    
    Copylotul (Luni, 9 iulie 2012, 20:11)

    oneofthem [utilizator]

    Ponta incearca sa compenseze cu tupeu faptul ca nu are minte.

    Ce e drept, asta functioneaza foarte bine in cadrul PSD, dar la nivelul UE nu poti sa vii cu declaratii de genul asta si sa nu fii catalogat direct ca retardat.

    Ponta eu zic sa il suni pe Nastase sa iti imprumute pistolul.
  • -1 (1 vot)    
    tvisan@gmail.com (Luni, 9 iulie 2012, 20:53)

    TiberiuVisan [anonim]

    Poporul a mai votat sa fiti doar 300 de hoti in loc de cat sunteti acum si v-ati facut ca ploua. La cate legi ati incalcat saptamana trecuta nu poate cineva credita prea tare ideea ca nu veti frauda si votul la referendum mai ales ca USL are majoritatea in teritoriu. Tu esti un plagiator fara onoare care a tras Romania nu stiu cati ani inapoi si care i-a distrus credibilitatea. Nu conteaza ce se va intampla la referendum si la alegeri, pentru o buna perioada de timp Romania nu va mai fi credibila pe plan extern.
  • -1 (1 vot)    
    smintit (Luni, 9 iulie 2012, 21:32)

    dkz [utilizator]

    Ponta asta nu mai are nicio rusine.
    bai smintitule, Germania da ora exact in Europa


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică