CCR discuta luni la ora 14.00 interimatul in exercitarea functiei de presedinte

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 8 iulie 2012, 17:17 Actualitate | Esenţial

Curtea Constitutionala a Romaniei (CCR) a stabilit ca va discuta luni, de la ora 14.00, imprejurarile care justifica interimatul in exercitarea functiei de presedinte al Romaniei, ca urmare a suspendarii lui Traian Basescu, informeaza Agerpres.

Potrivit art. 146 lit. g din Constitutie, Curtea constata existenta imprejurarilor care justifica interimatul in exercitarea functiei de presedinte al Romaniei si comunica cele constatate Parlamentului si Guvernului.

Conform articolului 44, alin. 2 din Legea privind organizarea si functionarea Curtii Constitutionale, vacanta functiei de presedinte al Romaniei se constata la cererea presedintelui uneia dintre Camerele Parlamentului sau a presedintelui interimar care exercita atributiile presedintelui Romaniei in perioada cat acesta este suspendat din functie.

Art. 44 alin 3 precizeaza ca, in cazul in care presedintele Romaniei a fost suspendat din functie, cererea pentru constatarea existentei imprejurarilor care justifica interimatul se face de presedintele care a condus lucrarile sedintei comune a celor doua Camere ale Parlamentului, pe baza hotararii adoptate in sedinta comuna.

De asemenea, potrivit art. 45 din lege, cererea pentru constatarea existentei imprejurarilor care justifica interimatul functiei de presedinte al Romaniei va fi insotita de dovezile necesare, iar constatarea acestor imprejurari se face de Curtea Constitutionala, cu votul majoritatii judecatorilor.

Parlamentul l-a suspendat din functie, vineri, pe presedintele Traian Basescu, cu 256 de voturi pentru si 114 impotriva. Doua voturi au fost anulate din cele 373 exprimate de parlamentari.

In aceste conditii, presedintele Senatului, liderul PNL Crin Antonescu, preia interimatul functiei de presedinte al Romaniei.

Antonescu a afirmat, dupa suspendarea sefului statului, ca, cel mai probabil in cursul zilei de luni, se va retrage temporar din functia de presedinte al Partidului National Liberal, functia urmand sa fie preluata de un vicepresedinte PNL.


Citeste mai multe despre   






















7343 vizualizari

  • +35 (35 voturi)    
    ccr (Duminică, 8 iulie 2012, 17:27)

    sfinxuldinbucegi [utilizator]

    contestatia are in vedere si constestatiile depuse de Blaga si Anastase? sau acelea nu mai pot fi dezbatute de CCR, pentru ca asa vrea guvernul?
    • +26 (28 voturi)    
      Curtea Constitutionala este independenta ? (Duminică, 8 iulie 2012, 23:24)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui sfinxuldinbucegi

      Intr-adevar, Curtea Constitutionala trebuie sa isi respecte statutul si pozitia de instanta si de autoritate independenta. Ceea ce a facut Curtea vineri, cand a cedat ultimatumului brutal al lui Crin de e emite aviz in 24 de ore, arunca o pata neagra asupra acestei institutii. 24 de ore pentru a analiza un caz de o asemenea importanta in vreme ce pentru cazuri mult mai simple sunt date termene de saptamani si de luni ??
      Curtea trebuie sa judece mai intai contestatiile lui Blaga si Anastase si sesizarea pe conflictul dintre Parlament si Guvern trimisa vineri seara de Presedintele Basescu, altfel va insemna ca se antepronunta cu privire la acestea.
      Curtea Constitutionala ramane competenta sa solutioneze cererile privind cine este Presedintele Senatului si al Camerei Deputatilor, deoarece OUG de limitare a atributiilor este evident neconstitutionala si, pe de alta parte, este oricum competenta sa se pronunte asupra Regulamentelor celor doua camere.
      Sa pichetam Curtea Constitutionala, sa ii cerem sa isi faca datoria si nu sa se transforme intr-o unealta a USL !
      In caz contrar, vom considera ca judecatorii Curtii au fost amenintati sau santajati, cum s-a intamplat si vineri.
      • +2 (2 voturi)    
        De acord cu tine (Luni, 9 iulie 2012, 12:07)

        kast 309 [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

        Curtea Constitutionala ar trebui sa isi faca datoria si sa respecte Constitutia , dar ma indoiesc fiindca astazi am aflat " Dezvaluiri INCENDIARE".
        ILIE SARBU are nume de cod OVIDIU MARINESCU ,fost consilier al mitropolitului Nicolae al Banatului .
        Specilizari la Geneva 1985.
        Cursuri de Marketing in Germania si de engleza in Anglia 1989.
        Agent de retea al Directiei 1 Securitate,
        Cititi mai multte amanunte pe pagina ziarului "CURENTUL".
        Deci Romania se afla pe mana familiei PONTA.
    • +15 (15 voturi)    
      ccr (Luni, 9 iulie 2012, 8:06)

      maria [anonim] i-a raspuns lui sfinxuldinbucegi

      domnilor uitati un lucru ccr trebuie sa judece corect i se cer actele pentru suspendare a presedintelui de catre ce sa fie trimise pentru analizare la veneti da catre experti in statul de drept si costitutionalitate sa vada daca sau respectat conform lei ,domni judecatori ar fi facuti de rusine daca nu ar fi astazi fermi in decizi.doamne ajuta
  • +42 (42 voturi)    
    Crin Antonescu nu este presedintele Senatului (Duminică, 8 iulie 2012, 17:32)

    Razvan_M [utilizator]

    Presedintele Senatului este Vasile Blaga in continuare. Schimbarea presedintilor celor 2 camere este neconstitutionala.
    • +29 (29 voturi)    
      Fiti mandri domnilr judecatori si DEMNI! (Duminică, 8 iulie 2012, 19:25)

      mitroi [anonim] i-a raspuns lui Razvan_M

      Nu vom putea deveni o veritabila democratie europeana daca ne vom mentine in starea de saracie penibila in care ne aflam.
      Nu vom putea deveni un stat de drept democratic daca institutiile fundamentale ale statului vor continua sa functioneze asa cum o vor usl-istii…, in umbra coruptiei, a birocratiei, a servilismului politic si, de multe ori, a diletantismului si neprofesionalismului.
      Parlamentarii 256 ai actualei puteri n-au habar de legea vaselor comunicante? Care spune ca, in cazul in care capul e plin, atunci burta trebuie sa fie goala, pe cind la parlamentari este invers!
    • -18 (18 voturi)    
      parlament (Luni, 9 iulie 2012, 9:24)

      GIORGIA [anonim] i-a raspuns lui Razvan_M

      nu poate fi vasile blaga si hoata de anastase . majoritatea in senat a hotarat.
      • +4 (4 voturi)    
        asa ai avut tu noroc in viata (Luni, 9 iulie 2012, 11:25)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui GIORGIA

        sa inveti de la un doctor ca Ponta
  • +32 (32 voturi)    
    Care a fost acea incalcare "GRAVA" (Duminică, 8 iulie 2012, 17:37)

    Ile_Cafan [anonim]

    pentru care presedintele a fost suspendat?

    Daca nu exista si Constitutia specifica clar ca poate fi suspendat pentru "incalcari GRAVE", este constitutionala suspendarea lui?
    • +15 (15 voturi)    
      "grave" (Duminică, 8 iulie 2012, 20:15)

      V.R. [utilizator] i-a raspuns lui Ile_Cafan

      "Gravitatea" este un criteriu complet subiectiv.
      • -1 (1 vot)    
        gravitatea subiectiva (Luni, 9 iulie 2012, 12:30)

        Xu [anonim] i-a raspuns lui V.R.

        Aceasta subiectivitate vine din interpretarea Constitutiei sau mai bine zis a pasajului "În cazul săvârşirii unor fapte grave prin care încalcă prevederile Constituţiei".

        Incalcarea legii este o fapta grava.
        Incalcarea legii supreme (Constitutia) este o fapta si mai grava. Pasajul este gresit pentru ca lasa loc acestei interpretari. Nu conteaza GRAVITATEA FAPTEI ci conteaza INCALCAREA CONSTITUTIEI!!!

        Nu poti sa spui ca si Curte Constitutionala ca exista si incalcari ale Constitutiei care nu sunt grave! Ori e incalcata Constitutia si atunci e grav ori nu!

        Aceasta interpretare data de CCR mi se pare cel mai grav lucru...

        Sursa: avizul CCR
        "Este evident că o faptă, adică
        o acţiune sau inacţiune, prin care se încalcă prevederile Constituţiei, este gravă
        prin raportare chiar la obiectul încălcării. În reglementarea procedurii de
        suspendare din funcţie a Preşedintelui României, Constituţia nu se rezumă însă
        la acest înţeles căci, dacă ar fi aşa, expresia „fapte grave” nu ar avea sens.
        Analizând distincţia cuprinsă în textul citat şi luând în considerare faptul că
        Legea fundamentală este un act juridic normativ, Curtea Constituţională constată
        că nu orice faptă de încălcare a prevederilor Constituţiei poate justifica
        suspendarea din funcţie a Preşedintelui României, ci numai "faptele grave", cu
        înţelesul complex pe care această noţiune îl are în ştiinţa şi în practica dreptului"
    • +25 (25 voturi)    
      uite aici (Duminică, 8 iulie 2012, 20:30)

      un cititor [anonim] i-a raspuns lui Ile_Cafan

      Are chelie si nu poarta sapca.
    • +14 (14 voturi)    
      "nu mai are sustinerea populatiei!!!" (Luni, 9 iulie 2012, 9:23)

      gorjenii [utilizator] i-a raspuns lui Ile_Cafan

      Asa justifica USL suspendarea, dar presedintele le-a propus sa demisioneze in schimbul aplicarii rezultatelor ultimului referndum.

      Practic, fara sustinerea parlamentului, Presedintele chiar nu poate face nimic impotriva proiectelor USL .

      Nici un om logic nu poate intelege inversunarea si rautatea USL.

      Ieri a fost Duminica celor 2 DEMONIZATI. Doar credinta ii mai poate salva !
    • +8 (8 voturi)    
      nu exista (Luni, 9 iulie 2012, 10:30)

      cobra1000 [utilizator] i-a raspuns lui Ile_Cafan

      incalcari grave ale constititiei de catre Presedinte
      Actiunea asta a fost o facatura ca si incercarea de sinucidere a lui nastase.
    • +4 (4 voturi)    
      articolul 95... (Luni, 9 iulie 2012, 11:44)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Ile_Cafan

      e clar ca lumina zilei...

      ARTICOLUL 95
      (1) În cazul săvârşirii unor FAPTE grave prin care încalcă prevederile Constituţiei, Preşedintele României poate fi suspendat din funcţie de Camera Deputaţilor şi de Senat, în şedinţă comună, cu votul majorităţii deputaţilor şi senatorilor, DUPA CONSULTAREA Curtii Constitutionale. Preşedintele poate da Parlamentului explicaţii cu privire la faptele ce i se impută.

      1. FAPTE nu declaratii si grave nu imaginare.
      2. DUPA consultarea curtii...

      dar de...
  • +35 (35 voturi)    
    crin este cel mai bun... (Duminică, 8 iulie 2012, 17:44)

    exilatul [anonim]

    reprezentant al majoritatii poporului roman...romania il merita presendinte pt cel putin 10 ani,,,,sper ca ccr sa faca dreptate si sa i dea locul....nu de alta dar numai asa guvernul ar putea sa lucreze in liniste pt binele tarii ( a se citi : sa fure in liniste pt b inele lor )..
    • +19 (19 voturi)    
      propunere (Duminică, 8 iulie 2012, 22:30)

      catalin72 [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      Nu se poate ca Crin ( :) )sa fie presedinte numa pt ei care l-au votat ??Aia 9000 ...
  • +33 (33 voturi)    
    intreb.. (Duminică, 8 iulie 2012, 17:56)

    frontier [anonim]

    ...si eu ceva.Daca aceasta suspendare este un abuz si o ilegalitate cap coada,ce dracu mai discuta astia?Chestii de forma sa nu zica fraierii ca nu e democratie?Tipic romanului,nici laie nici balaie,dar acest comportament presimt ca nu va mai fi mult tolerat de catre europenii care isi baga banii aici!
    • +27 (27 voturi)    
      cred.... (Duminică, 8 iulie 2012, 18:52)

      nadia [anonim] i-a raspuns lui frontier

      ca maine vom avea o mare surpriza. Curtea trebuie sa constate imprejurarile suspendarii ocazie cu care s-ar putea sa constate ca hotararea parlamenului semnata de antonescu si zgonea (nu merita majuscule) este nula prin faptul ca au uzurpat functiile sefilor celor doua camere. Deci toate actele care sunt emise si semnate de cei doi, convocari de sesiuni etc...... sunt nule. Asa ca s-ar putea sa nu avem nici un referendum si sa te tii atunci tevatura. Se pare ca-i paste si puscaria... Oricum asta sper eu.
    • +16 (16 voturi)    
      cum bre (Duminică, 8 iulie 2012, 21:28)

      mih [anonim] i-a raspuns lui frontier

      ... a ajuns repetentul care si-a tarat examenele prin facultate sa fie cel mai bun?Doamne apara tara asta de prosti!
  • +21 (21 voturi)    
    vacantarea postului de presedinte (Duminică, 8 iulie 2012, 18:13)

    batranul [utilizator]

    Curtea constitutionala trebuie sa constate ca suspendarea presedintelui nu este constitutionala, deoarece Presedintele nu a incalcat grav constitutia. Faptele pentru care prlamentul a decis suspendarea sunt puerile, iar Curtea s-a pronuntat ca cele afirmate de ceice doresc suspendare nu sunt de gravitatea care sa conduca la suspendare. Prin decizia pe care o va da Curtea va demonstra ca apara constitutia si democratia si ca toate fardelegile comise de guvern condus de usl se pot repara. ASA PUTEM SA NE REABILITAM FATA DE COMUNITATE DEMOCRATICA DIN EUROPA !!!!!!!!
    • +5 (5 voturi)    
      Sa speram! (Luni, 9 iulie 2012, 10:26)

      Jane Doe [utilizator] i-a raspuns lui batranul

      Ai perfecta dreptate, dar imi e teama de presiunea enorma, la care sunt supusi judecatorii CCR. Au devenit o ultima insula a democratiei... asta nu-i sarcina usoara, daca privesti contextul politic si pe lichelele din Parlament / Guvern, care-au turbat, de cand au dat cu ratul de mirosul puterii.

      Doamne ajuta, pt un verdict corect! Dar tare imi e teama...
  • -32 (32 voturi)    
    Crin Antonescu speranta tinerilor din Romania (Duminică, 8 iulie 2012, 18:40)

    ion dragu [anonim]

    Sa speram ca Romania va avea, dupa Emil Constantinescu, un presedinte cu adevarat democrat,care sa nu mai fie invins de securisti ...Atunci va fi ,poate,si justitia libera sa judece jaful facut de toti demnitarii PDL din 2009 incoace, incepand cu familia Basescu care nu va mai avea imunitate, vor fi ,in sfarsit, egali in drepturi cu toti cetatenii, chiar cu Nastase...
    • +19 (19 voturi)    
      Ioaneeeeeee! (Duminică, 8 iulie 2012, 21:44)

      Marian [anonim] i-a raspuns lui ion dragu

      Trezeste-te!
    • +3 (3 voturi)    
      speranta celor tineri (Luni, 9 iulie 2012, 11:29)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui ion dragu

      ca vor avea invatamant gratuit si BAC pe bani cu diplome tip Ponta
  • +15 (17 voturi)    
    calcul romanesc (Duminică, 8 iulie 2012, 18:42)

    mircea [anonim]

    256+114+ 2 anulate = 372 voturi
    in articol scrie ca au votat 373.
    un vot s-a pierdut sau s-a furat ?
    ce senat + camera deputatilor avem, daca nici sa numere voturi nu-s in stare.
    si in plus, au votat si cei care nu aveau dreptul ?
    alo, justitia ce cauta Mircea Diaconu si Catalin Voicu la vot ?
    • +10 (10 voturi)    
      300 (Luni, 9 iulie 2012, 7:09)

      sebagain [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      Sunt prea multi ca sa se poata numara bine.
    • +4 (4 voturi)    
      Probabil diferenta de vot... (Luni, 9 iulie 2012, 10:29)

      Jane Doe [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      vine de la A Nastase, dar s-au temut sa faca public aspectul.... :D Dac-a putut vota Voicu, de ce n-ar vota si Bombonel - ce, nu-i el Dumnezeul USL-ului?!
    • +5 (5 voturi)    
      VOICU A VOTAT CU DOUA MAINI....! (Luni, 9 iulie 2012, 10:44)

      Nedumeritu [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Nu uitati ca Voicu a votat cu doua maini ,odata pentru el si odata pentru Nastase...,care avea treaba....!
  • +20 (20 voturi)    
    Probabil (Duminică, 8 iulie 2012, 18:46)

    true4ever [utilizator]

    Este destul de probabil ca maine CCR sa constate ca nu exista dovezi care sa justifice interimatul functiei de presedinte al Romaniei si ca Presedintele a fost suspendat pe nedrept. Sper sa nu ajunga un impostor la Cotroceni. Cel mai chiulangiu din Parlament....Sa il ia si pe Ponta si sa dispara in Patagonia.
  • +21 (21 voturi)    
    comedie lugubra (Duminică, 8 iulie 2012, 18:48)

    n-are importanta [anonim]

    Nu credeam ca Romania va avea chiar si interimar un asemenea maimutoi de presedinte. Te face de ras si pe strada. Ce sa mai zic, la asemenea electorat asemenea presedinte. Va fi presedintele "ce vor astia ba..."
  • +18 (18 voturi)    
    CCR are verticalitate sau e cimitirul elefatilor? (Duminică, 8 iulie 2012, 18:53)

    cornel [anonim]

    Aveti demnitate si "cojones" domnilor judecatori. Nu va lasati influentati de factorul politic. Fiti deasupra politicienilor. Imaginea Romaniei e deja stricata si Occidentul e cu ochiii pe tara noastra. E justitia independenta sau nu? Dati hotarari clare, asumati-va raspunderea locului unde stati.
  • +18 (20 voturi)    
    Trebuie sa ne mobilizam (Duminică, 8 iulie 2012, 19:39)

    Miau1 [utilizator]

    sa mergem la vot imotriva suspendarii.
    Eu mi-am sunat familia, mi-am mobilizat prietenii, pe 29 iulie suntem la vot... :-)
    Avem de invins o armata de pensioari care vor fi dusi cu autobuzele la vot. M-am intrebat intotdeauna de ce se plang pensionarii ca au pensii mici si n-au bani de intretinere, dar locuiesc in apartamente de 3 camere, iar tinerii nici macar o garsoniera nu-si pot cumpara....
    • +1 (1 vot)    
      pensionari au case (Luni, 9 iulie 2012, 10:28)

      anig [anonim] i-a raspuns lui Miau1

      pensionari au case,au apartamente le-au primit in timpul cand lucrau la stat pe vremea lui nea Nicu le-au cumparat dupa revolutie
      dupa revolutie ce s-a intamplat sau neglijat tineri care sunt viitorul tari,asta au facut toate guvernele care sau perindat la guvernare.
    • +1 (3 voturi)    
      atitudine (Luni, 9 iulie 2012, 11:37)

      invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui Miau1

      Atitudinea asta a adus USL-ul la putere.

      Poate nu realizezi, dar in postul tau jignesti fara nici o problema una din categoriile sociale din Romania care are nivelul de trai cel mai scazut. Sunt si exceptii bineinteles, dar MAREA MAJORITATE a lor traiesc de pe azi pe maine din niste pensii mizere. Si acelasi gen de mesaje au venit si de la presedinte, si de la premier si de la altii din PDL. Iar unii inca se mai intreaba de ce a castigat USL-ul alegerile...

      De aceea vei avea de luptat cu o armata de pensionari. Si cu o armata de profesori. Si cu o armata de politisti etc...

      Sunt curios cum ai vota tu daca ai avea 65+ ani, o pensie de 800 de ron si ar fi vorba de demiterea celui care ti-a luat peste noapte 5.5% din ea, procent aplicat la INTREAGA SUMA. Oare ce e mai grav? Sa dai o ordonanta care e declarata neconstitutionala, dar care produce efecte si loveste in milioane de oameni, sau sa dai o ordonanta care e neconstitutionala, dar care pana la urma creaza probleme doar unui om?
  • +21 (21 voturi)    
    Nu-l uitati pe Blaga (Duminică, 8 iulie 2012, 19:45)

    mirica [anonim]

    Va rog sa nu uitati ca marti Curtea Constitutionala va judeca contestatiile lui Blaga si Anastase. Foarte sigur ca vor fi admise, si atunci Blaga revine pe post. Maine judecatorii vor amana pronuntarea pe contestatia presedintelui si constatarea de vacantare a postului, urmand ca marti sa se spuna clar toate deciziile. Daca Blaga va fi reconfirmat pe post, logic ar fi ca el sa ceara Curtii nelegalitatea sedintelor de suspendare a presedintelui.
    • +5 (5 voturi)    
      Faptul ca il reconfirma pe Blaga... (Luni, 9 iulie 2012, 10:34)

      Jane Doe [utilizator] i-a raspuns lui mirica

      nu-nseamna, automat, ca el devine presedintele interimar. CCR ar trebui si ascultata... ori parlamentarii nu dau 2 lei pe ea, acum, ca pun de-o dictatura. Probabil, Crin se gandeste ca doar peste cadavrul lui revine Blaga... ceea ce nu m-ar deranja, deloc! :D
  • +10 (10 voturi)    
    CCR-ul asta (Duminică, 8 iulie 2012, 21:50)

    elena-bc [anonim]

    mi se pare ca a dat dreptate USL-ului la 7 Motiuni din 11 pe timpul Boc , motiuni facute evident ,de catre USL 11Si ce mai galagie si ce mai reclamaii faceau peste tot USL-istii !!! !!! Si daca am auzit bine , d-l Zegrean de la CCR a fost membru PSD si nu stiu ce functie in guvernul Iliescu ....aste ce ne spune pentru toate deciziile AMBIGUE si in 2 peri pe care le da sau mai bine le putem spune INTERPRETABILE !!
  • +13 (13 voturi)    
    CCR discuta luni... (Duminică, 8 iulie 2012, 22:43)

    votant decis [anonim]

    Daca Crin Antonescu se retrage chiar si temporar din functia de Presedinte al PNL ala este , nu-si va mai repupa aceasta functie in veci . Duca-se ...
  • +8 (8 voturi)    
    Antonescu boier Bibescu (Duminică, 8 iulie 2012, 23:34)

    Trinca Daniel [anonim]

    (null)
  • -6 (10 voturi)    
    Aoleu ce de postaci pe aici (Luni, 9 iulie 2012, 4:37)

    Lucian Ilea [utilizator]

    care habar nu au de logica si de legi
    Deci
    1.maine CCR doar constata interimatul nu judeca nimic
    2.doar CCR poate decide ca o lege e neconstitutionala ,dar nu mai are dreptul sa se pronunte asupra hotararilor parlamentului,inclusiv aceea de suspendare a multiubitului tovaras maret conducator
    3.numai marti se vor rezolva contestatiile celelalte
    4.o raza de speranta:Romania va avea 3 presedinti in 3 zile;poate urmez si eu curand
  • +6 (6 voturi)    
    suspendarea (Luni, 9 iulie 2012, 10:29)

    alina [anonim]

    asta e din categoria ridica-te de pe scaun sa ma asez eu; nu trebuie sa fi mare filozof sa vezi asta.
    istoria va judeca fara partinire si va veti umple de rusine toti cei care nu mai aveti in tara asta bun simt si rusine.eu nu sunt nici un fel de partizan dar CONCRET ce a facut presedintele grav
    in data de ... a facut ...impotriva...
    asa se face o acuzatie din cate stiu eu ,nu generalitati de genul celor pe care le-ma auzit pana acum.
  • +3 (3 voturi)    
    Iliescu (Luni, 9 iulie 2012, 10:48)

    studenta [utilizator]

    Nu vi se pare ciudat ca si in scandalul cu plagiatul lui Ponta si in cel al suspendarii Presedintelui, Ion Iliescu nu a scos nici un cuvant? Cum nu prea-i sta in caracter sa nu-si dea cu presupusul la orice, pare ca batranul " guru" nu prea e de acord cu ce se intampla ! Ce-o sti el si nu stim noi?
  • 0 (2 voturi)    
    ccr (Luni, 9 iulie 2012, 11:06)

    unu [anonim]

    Grozava curtea asta, de fapt vad ca ea decide orice. Postacilor de serviciu portocalii, vad ca va faceti curaj singuri. Base o sa cada la referendul si voi la cosul de gunoi al istoriei. Sper ca unii de pe aici , "cei cu interese" sa faceti si oleaca de facultate pe la Rahova sau Jilava, macar sa invatati sa furati ca lumea.
  • +2 (2 voturi)    
    Antonescu ... (Luni, 9 iulie 2012, 11:13)

    za-k [utilizator]

    zicea ieri la A3 ca n-a lipsit niciodata de la o intilnire importanta.
    Zau?
    http://www.realitatea.net/antonescu-putin-bolnav-a-lipsit-de-la-intalnirea-usl-cu-ambasadorii_907565.html
    Asta o sa doarma la Cotroceni si o sa ne umple de penibil.

    Numa' bine,
    za-k/
  • +3 (3 voturi)    
    constitutie (Luni, 9 iulie 2012, 11:40)

    dan [anonim]

    'ARTICOLUL 84
    (2) Preşedintele României se bucură de imunitate. Prevederile articolului 72 alineatul (1) se aplică în mod corespunzător.
    ARTICOLUL 72
    (1) Deputaţii şi senatorii nu pot fi traşi la răspundere juridică pentru voturile sau pentru opiniile politice exprimate în exercitarea mandatului. '

    Presedintele, oricare ar fi el, nu poate fi suspendat pentru ca are o alta parere, opinie politica fata de majoritatea aflata la putere....Ce se intampla daca Parlamentul incalca constitutia?....
  • +3 (3 voturi)    
    CCR (Luni, 9 iulie 2012, 11:42)

    ileana [anonim]

    Eu consider ca se fac presiuni foarte mari asupra judecatorilor de la CCR si sper ca ei sa reziste si sa dea un verdict corect , tinand seama de realitate. Ei sunt profesionisti si vor dovedi acest lucru .Le urez mult succes .
  • 0 (0 voturi)    
    comentariu (Luni, 9 iulie 2012, 12:58)

    costin teodoru [anonim]

    mai avem curte
  • +1 (1 vot)    
    Soarta Romaniei este astazi in mainile CCR (Luni, 9 iulie 2012, 13:15)

    Trojan.H [utilizator]

    Cei 9 judecatori vor scrie istorie. Sunt convins ca vor invalida toate nenorocirile facute de clanul Voiculescu.
    Daca nu, Romania e moarta si ingropata.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version