Ioan Rus, ministru de Interne, despre afirmatia Adrian Nastase are statut de detinut: Fraza a fost gresit construita atunci

de R.M.     HotNews.ro
Duminică, 24 iunie 2012, 19:11 Actualitate | Esenţial


Ministrul de Interne, Ioan Rus, a declarat duminica, la Romania TV, ca atunci cand a afirmat ca Adrian Nastase "are statut de detinut" "fraza a fost construita gresit".

"La nivelul acelei zile analiza noastra spunea s-a dus mandatul la domiciliu ... Fraza a fost gresit construita atunci ca deja incepe ziua de detentie", a argumentat acesta.

El a precizat ca "nu e nicio contradictie" intre afirmatiile facute de el la acel moment si comunicatul publicat duminica de Inspectoratul General al Politiei Romane, care preciza ca Adrian Nastase "nu a fost incarcerat intr-un loc de detentie sau intr-un penitenciar".

Ministrul de Interne a precizat ca a fost intrebata "instanta" care este statutul lui Adrian Nastase si s-a comunicat ca "daca nu s-au indeplinit toate procedurile necesare, nu este in situatia aceasta", de arestat.

In prezent, Adrian Nastase, condamnat la doi ani de inchisoare cu executare, "se afla sub jurisdictia medicilor" si acestia vor spune "exact cand se poate finaliza acest mandat" de arestare.

"Procesul a fost inceput dar nu a fost finalizat. Practic suntem ca si cum am fi ajuns la dansul acasa, i-am dat mandatul cu cei doi politsiti, nu am plecat inca de acasa", a explicat Ioan Rus.

Intrebat cand a sunat ultima oara, inainte de Adrian Nastase, o persoana condamnata definitiv, Ioan Rus s-a marginit sa raspunda: "Tot ce eu am facut e perfect legal si cu scopul de a respecta si de a duce la indeplinire o hotarare judecatoreasca".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12093 vizualizari

  • +106 (110 voturi)    
    va rugam... (Duminică, 24 iunie 2012, 19:22)

    nedumeritu [utilizator]

    sa ne lamuriti, domnule ministru, pe noi, astia, multi, ce inseamna ca " fraza a fost construita gresit ". Nu cumva este de vina politia, din subordinea Dvs, ca v-a atras atentia asupra ?
    • +27 (27 voturi)    
      Ministrul Rus (Duminică, 24 iunie 2012, 20:13)

      Skiby [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritu

      ne-a transmis zambestirea zilei!
    • +26 (28 voturi)    
      Comment sters de user (Duminică, 24 iunie 2012, 20:20)

      polonyca [anonim] i-a raspuns lui nedumeritu

    • +18 (18 voturi)    
      nu este detinut ci judecat si incarcerat (Duminică, 24 iunie 2012, 20:37)

      Andrzej [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritu

      nastase adrian are statut de incarcerat obligat sa suporte rigorile lagii, nu detinut, nu retinut, inca din momentul rostirii de catre completului de judecata a sentintei, punct.
    • +22 (22 voturi)    
      Hm (Duminică, 24 iunie 2012, 20:53)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritu

      Puneti pariu ca Bombo nu mai e la spital?
      Cine poate confirma pe raspundere si semnatura ca e inca acolo?
      • -8 (10 voturi)    
        ?! (Luni, 25 iunie 2012, 1:28)

        Gambeta [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

        Cred ca afirmatia ta este hazardata, ca sa fiu decent. Nu il am la inima pe Arogant, dar sa lasam astfel de "scenarii" acolo unde le este locul: in filme.
        • +2 (2 voturi)    
          Serios? (Luni, 25 iunie 2012, 7:21)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Gambeta

          Deocamdata nu l-am vazut pe patul de spital, iar ministrul de interne spune ca e sub "jurisdictia medicilor" (!!!)

          Din pacate afirmatia mea deocamdata pare mai realista decat asteptarile tale.
    • +18 (20 voturi)    
      simplu (Duminică, 24 iunie 2012, 20:59)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritu

      "a fost o glumă"
    • +46 (46 voturi)    
      Cel mai cinstit si competent guvern - Ponta (Duminică, 24 iunie 2012, 22:07)

      serbanb [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritu

      Adica cei mai cinstiti si competenti guvernanti construiesc frazele gresit, lucrarile de doctorat gresit, arestarile gresit... etc... interesant. Eu cred ca Ioan rus a sunat la un numar gresit si l-a nimerit pe Nastase.
      • +17 (19 voturi)    
        al naibi telefon (Duminică, 24 iunie 2012, 22:42)

        crispolux [utilizator] i-a raspuns lui serbanb

        tot din greseala a sunat Grajdean , sper ca Rus nu avorbit doar 48 secunde.
      • +14 (18 voturi)    
        nici macar (Duminică, 24 iunie 2012, 23:06)

        math [utilizator] i-a raspuns lui serbanb

        o impuscatura nu pot face ca lumea.... Este cel mai penibil guvern de dupa 1848.

        Noroc ca vine acum Abramburica si le mai salveaza onoarea.
    • +14 (14 voturi)    
      Rus Nu Cunoaste Constitutia Tarii (Luni, 25 iunie 2012, 4:48)

      cetateteanuTurmentat [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritu

      Articolul 16 din Constitutia Romaniei:

      "Nimeni nu este mai presus de lege."

      Rus l-a situat si il situeaza in continuare pe infractorul Nastase, deasupra legii. De ca Vantu, arestat in aceeasi zi, nu a beneficiat de acelasi tratament din partea ministrului Rus?
      Unde sunt putinii nostri jurnalisti integri capabili sa puna astfel de intrebari ministrului Rus?
      • +2 (4 voturi)    
        fraza a fost schimbata! (Luni, 25 iunie 2012, 8:11)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui cetateteanuTurmentat

        prin declaratie a parlamentului fraza se va citi: nimeni nu e mai presus de LEGEA PSD.
      • +1 (1 vot)    
        S-au ascuns (Luni, 25 iunie 2012, 9:48)

        cobra1000 [utilizator] i-a raspuns lui cetateteanuTurmentat

        Sunt platiti sa taca.
    • +2 (4 voturi)    
      Adica l-a lasat liber.... (Luni, 25 iunie 2012, 7:54)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritu

      .. abia dupa ce o judecatoare de la tribunalul Bucuresti i-a atras atentia, a pus si paza. Asa functioneaza "la famiglia". Ma intreb cu ce-i are Nasty la mana si ce scria in "testamentul" ala pe care fiul lui ameninta ca-l citeste...
    • +3 (5 voturi)    
      MASKIROVKA! (Luni, 25 iunie 2012, 8:15)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritu

      dezinformare!!! scopul REUSIT al lui Rus a fost sa protejeze imaginae PSD. Discutam despre persoana Nastase si nu despre Presedintele IN FUNCTIE al cons.national al PSD. Acest presedinte, nr. 2 in partid, INCA IN FUNCTIE [si nu se vede demiterea la orizont] nu trebuia sa fie filmat cu catuse. Nu trebuiau pozele cu catuse sa ajunga in presa internationala. Nu va lasati fraieriti de persoana A.N. (in definitiv un pungas fost premier).
    • +6 (6 voturi)    
      Domnule ministru (Luni, 25 iunie 2012, 8:55)

      utilizator_ [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritu

      Puneti in aplicare ordinul emis de tribunal si luptati pentru punerea in aplicare.
      Cred ca ati gresit cand l-ati sunat personal pe condamnat.
      Gresiti in continuare neducand la indeplinire ordinul judecatorului.Ingreunati si mai mult soarta condamnatului.

      Aveti dreptate ca nu este usor, nu este oricine si nu in fiecare zi arestezi un prim-ministru.Treceti cu gandirea rationala peste asta si aplicati legea.

      Legea trebuie sa fie lege pentru toti si daca se pune in aplicare pentru toti [la fel] e un semn de normalitate.
  • +94 (96 voturi)    
    Rus asta.. (Duminică, 24 iunie 2012, 19:25)

    Ruhe [utilizator]

    pare baiat mai cu capul pe umeri. Cum naiba se afla sub jurisdictia medicilor? Deci medicii is paznici, politsti, procurori? L-au luat in primire pe semnatura? Au obligatia sa-l pazeasca? Sau cum vine asta ca-i sub jurisdictia medicilor?
    • +19 (19 voturi)    
      Nu-l subestima. (Duminică, 24 iunie 2012, 20:16)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Ruhe

      Stie foarte bine ce spune: nu exista "jurisdictia medicilor". Dar spune asta ca sa dea o conotatie "oficiala" pentru prostime, ca sa sara "poporul" si sa spuna: "Ce-au domnule cu Nastase? Ce au cu el? Ce vor de la el? Nu vedeti ca este sub jurisdictia medicilor? E clar ca este in stare de arest. Oameni rai, basescii astia!!!"
    • +15 (15 voturi)    
      nici nu mai conteaza cine (Duminică, 24 iunie 2012, 21:02)

      nostradamus12 [utilizator] i-a raspuns lui Ruhe

      si sub jurisdictia cui este. Bocetul de pe antena 3 si irealitatea tv pare vesnic. Bocitoarele psd nu se mai opresc din hohote de plans pe toate canalele, la toate orele lasandu-ne sa intelegem ca viata dupa nastase nu mai exista. SUNTETI RIDICOLI si GRETOSI! Unde va este trufia de odinioara, tovarasi?
    • +22 (24 voturi)    
      are capul plecat de pe umeri (Duminică, 24 iunie 2012, 21:09)

      Teo61 [utilizator] i-a raspuns lui Ruhe

      vorba aia...capul plecat sabia nu-l taie! maine o sa zica ca si fraza asta a fost gresit construita.
    • +7 (7 voturi)    
      Un car de vorbe, nici o idee! (Luni, 25 iunie 2012, 1:35)

      Gambeta [utilizator] i-a raspuns lui Ruhe

      Ceea ce remarc la acest domn ministru este ca incepe sa isi piarda sirul gandurilor. Spune ceva apoi retracteaza; revine cu completari, vorbeste in dodii ... Oare ce vrea sa ne transmita de fapt? Ca a incalcat regulamentul si a sunat un condamnat definitiv, stim cu totii. Ceva lipseste din ce spune si este tocmai ceea ce asteptam cu totii. Ioane, lumineaza-ne!
    • +1 (1 vot)    
      Comentariu pierdut (Luni, 25 iunie 2012, 7:41)

      senator [utilizator] i-a raspuns lui Ruhe

      Am mai spus şi eu că nu există termenul juridic "jurisdicţia medicilor". Iar ce face acum ministrul Ioan Rus este complicitate cu infractorul. Infractorul AN trebuia dus de Poliţie la penitenciar. Dacă avea o problemă medicală, de acolo era dus la un spital-penitenciar. Dar văd că Brănişteanu şi-a asumat nişte drepturi care aparţin legal celor de la penitenciare. Dar cel mai corect guvern nu vede acest lucru. Poate s-o găsi vreun procuror care să facă lucrul ăsta. Deşi iau în calcul şi faptul că poate sunt lăsaţi să cadă din greşeală în greşeală ca să se îngroaşe corespunzător dosarul.
      PS Ce-aţi făcut dragilor cu comentariul anterior?
  • +75 (77 voturi)    
    fraza ii apartine (Duminică, 24 iunie 2012, 19:26)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    deci cu alte cuvinte nici ei nu stiu ce spun cand vorbesc...

    ooo daaaa asta e mai bomba decat ponta.
  • +79 (83 voturi)    
    Sunt de acord! (Duminică, 24 iunie 2012, 19:30)

    Ael [utilizator]

    Cam tot ce au construit ei de o luna si jumatate e construit gresit.
  • +78 (82 voturi)    
    ...nu mai trageti dom" Semaca, oricum o sa ratati. (Duminică, 24 iunie 2012, 19:30)

    ataman [utilizator]

    Domnule RUS, luati-va frumusel de manute, tot guvernul asta " cel mai cinstit " pe care l-a avut Romania si duceti-va in RUSia tovarasi....Poate aia or sa apreciaze mai mult telenovelele regizate de mos Sergiu. Deja ati devenit penibil....
    • +18 (18 voturi)    
      mai bine (Duminică, 24 iunie 2012, 21:52)

      gopo111 [utilizator] i-a raspuns lui ataman

      in siberia ca oricum acolo nu ii baga nimeni in seama, sint niste nulitati in frunte cu marele copilot , si daca tot pleaca sa isi ia cu ei si restul de panarame din parlament, si toate neamurile sa scapam de lepre odata pt totdeauna
  • +73 (77 voturi)    
    mincinos (Duminică, 24 iunie 2012, 19:32)

    mockito [utilizator]

    Rus minte in fata... si o intoarce ca si cum noi am fi prosti si am fi uitat ce-a zis. Ar trebui sa-si dea demisia urgent... e total lipsit de credibilitate ca si seful lui.
    • +15 (15 voturi)    
      in fapt nastase e om liber (Duminică, 24 iunie 2012, 20:13)

      Andrzej [utilizator] i-a raspuns lui mockito

      Sa intelegem ca daca procedura nu a fost dusa la capat din cauza incidentulului "sinucidere ratata" fost incalcata legea in nenumarate articole si proceduri din dipozitii de partid si in fapt inculpatul Nastase Adrian de fapt nici nu este arestat.
      Poate ar trebui inculpat si ministrul Rus pentru cardasie si complot .
  • +48 (54 voturi)    
    cica usl vor sa schimbe numele la "dracu" (Duminică, 24 iunie 2012, 19:34)

    FLORIO [utilizator]

    Dracu se va numi de imediat Basescu!!!! Dupa ce au scos numele de Traian din imn s-au gandit ca e mai bine asa. De acum incolo o sa zica "dute la Basescu".
    La cate cosmaruri au cu dracu,adica Basescu or sa schimbe toata lumea,bineanteles daca le dam voie.
  • +61 (63 voturi)    
    Fantastic! (Duminică, 24 iunie 2012, 19:35)

    Clop [utilizator]

    Filosofia limbajului in stare pura!

    Sa ne jucam de-a chimitza, sa le dam bine peste ochi, sa mai tragem un sut mediatic unde trebuie.
  • +56 (58 voturi)    
    psiholog mediator (Duminică, 24 iunie 2012, 19:42)

    Marian_1961 [utilizator]

    Presupun ca tot dansul a vorbit cu Nutu Camataru sa se predea
  • +12 (12 voturi)    
    Rus, spune mă pe șleau (Duminică, 24 iunie 2012, 19:48)

    corvus_coraX [utilizator]

    " Am fost un dobitoc"...că tot se poartă la MI
  • +18 (18 voturi)    
    guvernul lui peste (Duminică, 24 iunie 2012, 19:49)

    d2arrow [utilizator]

    Eu nu inteleg, in guvernul asta toti sunt incompetenti(ca sa nu spun mai mult). Omule daca nu esti in stare sa discuti fata in fata cu mai multe persoane, evita situatiile de asemenea natura si limiteaza totul la a citi comunicate scrise de altii.
    Este grav ca jocul democratiei permite ca astfel de exemplare sa ajunga la putere.
  • +16 (16 voturi)    
    Ceausescu a fost inpuscat de pomana !! (Duminică, 24 iunie 2012, 19:50)

    buflei [utilizator]

    Cum sare Ministrul de Interne in apararea puscariasului !!!!!! .........Nimeni nu mai respecta legea in tara asta.......ce ne mai ramane ? bocceluta si fiecare pe unde apuca.....!!!!!!!!
  • +20 (20 voturi)    
    Intrebarea (Duminică, 24 iunie 2012, 19:52)

    mihai_42 [utilizator]

    mea catre d-l. Rus: cand aveti de gand sa respectati acea hotarare judeecatoreasca si sa il bagati la racoare pe Nastase? Cumva in deceniul acesta sau mai astaptam un pic? Ca suntem obisnuiti ca toti borfasii politici ai PSD-ului sa scape.
  • +18 (18 voturi)    
    Ce incompetent! (Duminică, 24 iunie 2012, 19:54)

    ticbis [utilizator]

    Unde naiba i-a gasit usl-ul pe trogloditii astia?
    In orice tara civilizata, un ministru care ieri spunea ceva si astazi spune exact pe dos, ar fi fost obligat sa-si dea demisia imediat!
    Ce nulitati au ajuns sa conduca tara asta!!!
  • +18 (18 voturi)    
    Un incompetent (Duminică, 24 iunie 2012, 19:55)

    Texy [utilizator]

    Un mincinos si un incompetent, asta e asa zisul domn' ministru Rus ! La fel ca seful acestui guvern de IMPOSTORI, incepind cu Ponta-The Plagiator !
    Se impune o demisie urgenta.
    Asta daca are mai mult obraz decit Adrian Severin sau Ponta.
    Ramine de vazut.
  • +15 (15 voturi)    
    construita... (Duminică, 24 iunie 2012, 19:56)

    alexmd [utilizator]

    ...gresit. Pai atunci, cum facem cu greseala? Erorile in serviciu se penalizeaza, in special in functii precum cea a d-lui ministru.
  • +16 (16 voturi)    
    ...în aroganța și autosuficiența lui (Duminică, 24 iunie 2012, 19:59)

    kappa_cj [utilizator]

    ..acest ministru de mucava ne crede cretini rău de tot. Își bate joc cu nesaț de toți purtătorii de creier din țara asta. La fel ca șefu-său Ponta...ne jignește neîncetat, alimentat de lipsa noastră de reacție....cu aproape toate televiziunile aservite. VAI DE NOI
  • +14 (14 voturi)    
    inca o sansa (Duminică, 24 iunie 2012, 20:13)

    andyv [utilizator]

    Eu sunt de parere ca Adrian Nastase mai merita o sansa... sa i se mai dea un pistol ca poate nimereste de data asta!
  • +15 (15 voturi)    
    Asta iar vrea sa ne duca cu presul. (Duminică, 24 iunie 2012, 20:15)

    uzurpatorul [utilizator]

    Mai vre ministru de interne,tu crezi ca noi suntem mangafalele tale. Pai cand s-au dus politistii tai cei mai experimentati sa-l aresteze pe Nastase,cand acesta le-a deschis usa,primul lucru cvare trebuiau sa-l faca era sa-i puna catusele la maini,cu minile la spate.Ai inteles mai ministru lui peste ? Ei ce au facut,au intrat "acolo-n casa" si s-au asezat pe scaune la masa ,lasandul pe detinut sa umble prin casa,sa-si mai ia o carte sau nu mai stiu ce.Daca-i puneau catuse la maini,nu mai avea posibilitatea sa-si insceneze asa zisa sinucidere.Deci politistii tai,cu ordin de la tine au incalcat legea in mod flagrant.In America,daca dai mana cu cineva si-l starngi mai tare de mana,ala,chiama politia,care vine si primul lucru pe care-l face este sa-ti puna catuse la maini.Si asta doar pentru ca l-ai starns de mana mai tare.In cazul nostru,Nastase era detinutul Nastase,nu era un om de rand,care,cu atat mai mult trebuia incatusat,inainte de toate.Asa stand lucrurile,este clar ca a fost o inscenare grosolana cu contributia directa a ministrului de interne Ioan Rus si a politistilor lui,cu scopul de a-l scapa de incarcerare pe Nastase.Ei au si reusit asta,iar acuma ,cu toata armata de avocati si politicieni ai usl,se caznesc sa-l scape pe Nastase definitiv prin tertipuri avocatesi si doftoricesti.Ce gasca de nenorociti si de sarlatani s-a adunat in jurul aceste spurcaciuni ,numita usl. Ioan Rus parea un om mai aparte,mai putin implicat in matrapazlacurile useliste,dara iata ca el se dovedeste la fel de parsiv si de nesimtit ca si Pomta,Antonescu si Dan Voiculescu. Cu un consilier ca Fane Mitroi,amicul meu,nu m-as fi asteptat din partea lui Rus la astfel de magarii.Lumea se schimba,insa.
  • +16 (16 voturi)    
    Tara arde si baba... (Duminică, 24 iunie 2012, 20:17)

    madame [utilizator]

    de parca ar fi foarte important, ca este sau nu este contradictie intre ce-a spus MINISTRUL de Interne, atunci si Politia azi. Contradictia mare este in comportamentul acestui MINISTRU fata de un condamnat penal. Aici se deduc interesele comune si preferentiale ale celor doi. Romania este un stat de drept, dar ministrul desemnat, tocmai la interne, prin comportament si atitudine, demonstreaza ca Romania este un dictat, nu un stat de drept. Iar dictatorul, nu este Basescu, categoric! Iar premierul guvernul respectiv, doreste sa-si insuseasca cu forta, nici democratic, nici legal, atributiuni care nu ii sunt permise prin lege, dar le doreste si face manevre politice, pentru a obtine dictatura absoluta.
  • +11 (11 voturi)    
    Socant, (Duminică, 24 iunie 2012, 20:22)

    liberalconvins [utilizator]

    la ce interpretari se preteaza acest personaj. A doua zi dupa codamnarea definitiva ali Nastase fost intrebat specific cand a intervenit in direct la o televiziune, "este Adrian Nastase arestat sau nu?", la care el a raspuns, "da, aceasta este prima zi de puscarie a lui Nastase". Ce constructie de fraza poti gresi intr-o afirmatie? Probabil ca ar fi fost mult mai cinstit sa spuna, "domnilor nu am stiut, m-a luat gura pe dinainte si am facut o afirmatie nefondata, M-am mai documentat si mi-am schimbat parerea". Stimabile (Ioan Rus), nu faci decat sa te intendifici cu o sleatca de mincinosi ordinari, si sa te descalifici nu doar in fata nostra, care si-asa suntem "prosti", dar sper ca si in fata celor care te cunosc mai bine decat tine. Te-am crezut mai demn, dar am avut iluzii.
  • +15 (15 voturi)    
    Demisia Ioan Rus (Duminică, 24 iunie 2012, 20:23)

    Angela_Tocila [utilizator]

    Să construim o frază corectă: Domnule Ioan Rus, demisia pe masă!
    • +8 (8 voturi)    
      nu e buna (Duminică, 24 iunie 2012, 23:21)

      math [utilizator] i-a raspuns lui Angela_Tocila

      nici asta, pentu ca n-are predicat.
      uite aici o fraza corecta dar cam lunga:

      1. Amice Rus, printre ceilalti Pesedei dadeai impresia de om mai serios, dar esti si tu din acelasi aluat.

      2. PSD prin definitie este penal, iar asta nu inseamna ca celelelate partide sunt pline de ingerasi.
  • +11 (11 voturi)    
    Gresit (Duminică, 24 iunie 2012, 20:27)

    Angoasat [utilizator]

    Cred ca PSD , ca partid e gresit - voi de fapt sunteti un grup mafiot bine alcatuit ceva in gen Cosa Nostra.
    • +6 (6 voturi)    
      Grupare Mafiota (Luni, 25 iunie 2012, 4:36)

      cetateteanuTurmentat [utilizator] i-a raspuns lui Angoasat

      ... de acord, grup mafiot de inspiratie ruseasca. mai da-le 5 ani si ajung exact acolo.
  • +7 (7 voturi)    
    Nature (Duminică, 24 iunie 2012, 20:35)

    Trojan.H [utilizator]

    Natura v-a construit pe voi gresit.
  • +12 (12 voturi)    
    INTREBARE! (Duminică, 24 iunie 2012, 20:41)

    romanica [utilizator]

    Domnule RUS, puteti sa raspundeti atat cat puteti dumneavoastra de sincer?!
    - Cum se poate impusca un om din stanga spate spre dreapta daca este dreptaci?
    - Cum se justifica atata grija pentru detinutii nostri?
    - Cum se poate numi un om care sustine un condamnat fara sa fie avocatul lui in conditiile in care acum o vreme doua babute au facut puscarie pentru ca au infipt un tarus in pamantul vecinului.....si pe ele nu le-a sustinut numeni, nimeni nu s-a gandit la sanatatea lor, nu le-a trimis nici salvarea spre a le ajuta in caz de criza de nervi...nu s-a gandit nimeni la durerea familiei lor
    Va simtiti bine? Sunteti impacat cu sine?
    Si acestia sunt oamenii care ne conduc!
  • +9 (9 voturi)    
    de indata - inca o precizare (Duminică, 24 iunie 2012, 20:46)

    mary_ [utilizator]

    Punerea in executare este de indata - asa ca nu stim de ce mai stam asa pe ganduri...

    Daca si-a pus viata in pericol atunci cand urma sa fie arestat - capitol despre care ne va lamuri ancheta declansata - era normal ca intaietate sa aiba mentinerea in viata a condamnatului.

    Acum este stabila starea de sanatate - hai la drum...

    Ma rog, oficial sa asteptam decizia comisiei medicilor legata de posibilitatea de a il transporta la spitalul penitenciarului sau chiar in penitenciar.

    Cu ganduri bune!

    P.S.
    Este penibil cat poate sa se scrie din afirmatiile pline de penibilitati ale guvernului Ponta! Vorba unui alt comentator Divertisul avea de scris multi ani dintr-o patanie de 2 zile...
  • +8 (8 voturi)    
    Tot guvernul in frunte cu Ponta (Duminică, 24 iunie 2012, 20:51)

    denvarel [utilizator]

    Au o problema cu uitatul lui "nu" prin declaratii. A spus-o chiar premierul.
  • +9 (9 voturi)    
    Din punctul meu de vedere (Duminică, 24 iunie 2012, 20:52)

    Mioritza [utilizator]

    Daca marea majoritate a romanilor devin ferm convinsi ca Nastase a inscenat suicidul,mie personal nu-mi mai pasa daca face vreun minut de puscarie.Umilinta suprema ar putea veni din partea lui Basescu,daca l-ar gratia dupa inca cateva episoade penibile din aceasta telenovela.Ponta,Rus si Marga sunt primii care trebuie sa plece.
  • +8 (8 voturi)    
    concluzie (Duminică, 24 iunie 2012, 20:53)

    thebblack [utilizator]

    MINISTRUL DE INTERNE din romania nu ia nici o masura in momentul in care un condamnat definitiv foloseste tot felul de tertipuri de cea mai joasa speta pentru a scapa de puscarie. ba mai mult, iese public si il apara.

    cel mai cinstit guvern din revolutia bunului simt...
  • +9 (9 voturi)    
    Jurisdictia medicilor (Duminică, 24 iunie 2012, 20:54)

    AlisCuPar [utilizator]

    Omul asta e pur si simplu necunoscator (p cu rost). Ce e mai enervant este ca p cu rostul crede ca se adreseaza votantilor usl ! Nu, tovarase Rus (nume predestinat?), romanii sunt mult mai inteligenti decat credeti !
  • +6 (6 voturi)    
    guvernul "minciuneanu" (Duminică, 24 iunie 2012, 21:06)

    DrInOrice [utilizator]

    dupa guvernul "razgandeanu" avem guvernul "minciuneanu".. cu diferenta ca astia mint zilnic
  • +16 (18 voturi)    
    atributiile Ministrului de Interne (Duminică, 24 iunie 2012, 21:19)

    was [utilizator]

    "Tot ce eu am facut e perfect legal si cu scopul de a respecta si de a duce la indeplinire o hotarare judecatoreasca".

    Aham...deci sa inteleg ca asta intra in atributiile domnului ministru, sau poate face munca voluntara...in folosul comunitatii din Partid.
  • +15 (17 voturi)    
    eu sunt curios (Duminică, 24 iunie 2012, 21:23)

    ampersand [utilizator]

    Ce garanţie le mai poate oferi dl Rus colegilor miniştri de interne ale ţărilor membre Schengen că nu-i va oferi o Salvare unui infractor dat în urmărire internaţională? Bine-nţeles, în spiritul regulamentelor UE interpretate de 'mnealui.
    • +9 (9 voturi)    
      Foarte buna remarca ! (Duminică, 24 iunie 2012, 22:59)

      mercedes [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      Un ministru de interne care care reactioneaza in functie cu sentimentalisme si familiarisme nu are loc in aceasta societate.
  • +19 (21 voturi)    
    domnule ministru, (Duminică, 24 iunie 2012, 21:35)

    flitmania [utilizator]

    demisia!
  • +14 (14 voturi)    
    Presiunea din mediul virtual (Duminică, 24 iunie 2012, 21:59)

    geonicol [utilizator]

    Incepe sa se faca simtita.Miile si zecile de mii de vizualizari,sutele de comentarii nu mai pot fi ignorate.S-au pornit anchete jurnalistice de la comentariile cititorilor si s-au soldat cu demiteri de ministri.Incet dar sigur internetul ia locul ONG -urilor.USL o sa castige la toamna dar nu vor putea face chiar orice le trece prin cap,chiar daca au presa la picioare.Au mai ramas cativa jurnalisti integri si sunt mil de oameni care se informeaza de pe net,care sunt imuni la intoxicarile televiziunilor.
  • +15 (15 voturi)    
    Demisia!! (Duminică, 24 iunie 2012, 22:00)

    solar [utilizator]

    Ceea ce ati facut arata clar incalcare de lege. Orice sofisme ati face acum, nu mai tine!! Lucrurile sunt foarte evidente. Singura onoare care va mai poate "salva" moralitatea este DEMISIA!
  • +14 (14 voturi)    
    penibil (Duminică, 24 iunie 2012, 22:13)

    Crisabela [utilizator]

    Foarte ciudat cum un ministru de interne protejeaza , intervine , suna la un condamnat acasa , face si desface lucruri . De ce nu face domnul Rus asemenea gesturi cu toti romanii care sunt condamnati ? Sau oamenii politici sunt mai presus de lege ? Este inacceptabil ce a facut ministrul de interne. Ar trebui sa isi dea demisia !
  • +16 (16 voturi)    
    Traducere (Duminică, 24 iunie 2012, 22:16)

    puiu70 [utilizator]

    Nenea Rus?! ALO?! SE AUDE?? SA-ti spun care este traducerea in limba romana a ceea ce spui matale. E cam asa: " m-am facut de cacao si reputatia mea( atat cat era) s-a facut tandari!" Pa penibilule!
  • +10 (10 voturi)    
    "se afla sub jurisdictia medicilor" ? (Duminică, 24 iunie 2012, 22:27)

    TK9 [utilizator]

    As fi curios sa citesc legea care defineste jurisdictia asta a medicilor in cazul unui condamnat.
    Pina atunci, poate ma lamureste cineva ce se intimpla daca Nastase dispare din spital (se volatilizeaza, se pierde in peisaj ca dr Hannibal Lecter la finalul filmului). Sau daca se urca pe cladire si se se arunca in gol.
    Ce zice legea despre jurisdictia asta?
    - Cine il pazeste?
    - Cine il supravegheaza?
    - Cine raspunde in caz de ceva? (in ce fel? ce risca?)
  • +9 (9 voturi)    
    Pai atunci sa modifice Constitutia.. (Duminică, 24 iunie 2012, 22:29)

    Alius [utilizator]

    ...si sa precizeze: toate acestea de mai "sus" se aplica in cazul "oamenilor de rand". Cand avem de a face cu un personaj important (fost sau actual ministru, om cu o situatia materiala deosebita etc etc), legea se aplica de la caz la caz, dupa cum credem "noi" de cuviinta (a se intelege prin "noi", cei care sunt la putere in momentul respectiv).

    Si rezolvam problema.
  • +10 (10 voturi)    
    Inca o mostra de brambureala (Duminică, 24 iunie 2012, 23:07)

    mercedes [utilizator]

    care a devenit sablon in guvernarea USL. Nu inteleg cum se poata lasa poporul asta jignit, aburit, ignorat, persiflat aproape ca pe vremea lui Ceausescu. Ce si cat trebuie sa se mai intample ca sa se trezeasca ?
  • +10 (10 voturi)    
    Ciuma rosie USlista loveste din nou (Duminică, 24 iunie 2012, 23:09)

    alin_cl [utilizator]

    A mai fost unul de la PSD care a mai zis ca anul acesta se incepe la rosia montana. Pe urma s-a sucit ca de fapt a zis ca NUse va incepe. Va dati seama cat rumegus e in creierul votantilor USL de accepta porcariile astia...Pentru omul simplu e foarte clar: Nastase este un condamnat care se sustrage execuratii pedepsei. PUNCT. El trebuia sa fie in puscarie la aceasta ora. Se c..ca pe el pentru 8 luni de puscarie.
  • +11 (11 voturi)    
    O noua infractiune (Duminică, 24 iunie 2012, 23:11)

    LucianConstantinescu [anonim]

    Nu sunt jurist dar ma roade un gand : tentativa de suicid cu un pistol nu este o infractiune la regimul armelor ? Nu anuleaza dreptrul de eliberare a detinutului Nastase Adrian inainte de termen ? Cred ca ar btrebui analizata situatia si din acest punct de vedere...
    • +6 (6 voturi)    
      EXACT! (Luni, 25 iunie 2012, 0:55)

      TK9 [utilizator] i-a raspuns lui LucianConstantinescu

      Lui Nastase trebuie sa i se ia dreptul de a mai detine vreodata arme de foc. Cel putin atit, daca nu exista posibilitatea legala de a i se mari perioada de detentie pentru incercarea de a se sustrage unei condamnari.
  • +8 (8 voturi)    
    Conducere de tip MAFIOT (Duminică, 24 iunie 2012, 23:46)

    cetateteanuTurmentat [utilizator]

    Dragi cetateni romani, ne indreptam cu pasi repezi spre conducerea tarii de catre un grup mafiot (PSD), de inspiratie est-europeana: Rusia.
    Iar noi stam si bombanim pe net. Meritam asta?
  • +5 (5 voturi)    
    M-am prins (Luni, 25 iunie 2012, 0:07)

    denvarel [utilizator]

    USL vrea alegeri cat mai repede. Cum scurtarea sub 4 ani a mandatului parlamentarilor este neconstitutionala, singura optiune pentru anticipate este picarea a doua guverne in parlament.
    Ca urmare sarcina guvernului Ponta este sa se asigure ca nu va mai exista majoritate parlamentara actuala, prin compromiterea guvernarii sale atat de tare incat sa nu-i mai voteze nici macar ai lor.
    Dupa ce o dau de toate gardurile posibile, isi dau demisia, asigurati ca nici dracu nu mai are curaj sa voteze un guvern USL.
    Altfel nu-mi explic cum nu trece saptamana fara sa faca o tampenie.
  • +7 (7 voturi)    
    rus (Luni, 25 iunie 2012, 0:19)

    Simone-Demouvoir [utilizator]

    Mai domnule Rus, ia fii atent 2 secunde: cand tu, ministrul de interne, spui dara ca Nastase are statut de detinut, in timp ce sarmanul o arde aiurea pe la Floreasca pentru o zgarietura, fara politie ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, ASTA NU E O INFRACTIUNE? Asta nu se cam apropie de fals in declaratii, draga domnule Ministru? Apropo, ce asteapta oamenii tai ca sa-l bage pe Adi la zdup? Am auzit ca si penitenciarele au spitale, deci de ce dureaza atat? Sinteti penibil, domnule Rus, cu Ponta si Nastase in frunte. Stim tot, vedem tot, si mai ales, NU NE LASAM PROSTITI!!!
  • +7 (7 voturi)    
    ...tot ce ati facut este ilegal, domnule ministru. (Luni, 25 iunie 2012, 0:46)

    redier [utilizator]

    Domnul Rus este mai inainte pesedist si apoi ardelean Participarea la guvernul unui hot, Ponta, ii garanteaza un viitor de hot. Un hot nu spune adevarul ci constrieste gresit fraze, adica minte. Si minte tot spre a ajuta un hot, Nastase. PSD-ul e un partid de hoti iar USL-ul o alianta a hotilor. S-au adunat sa fure Romania si pe romani. Sunt hamesiti si rai. Trec peste cadavre numai sa puna mana pe tot. Si fiind hoti, sunt santajabili si usor de manipulat Sunt o arma mortala in mana rusilor. Si arma e indreptata impotriva Romaniei si a romanilor. Daca stam si nu reactionam, vom ajunge pe rand tinte. Sa stabilim pe acest site ce e de facut. Sa scrie fiecare aici ce crede ca trebuie facut.
  • +6 (6 voturi)    
    telefonul dat de Rus (Luni, 25 iunie 2012, 2:11)

    mango [utilizator]

    Ministrul de interne are obligatia sa precizeze urmatoarele:In ce calitate l-a sunat pe Nastase Adrian?1.-de prieten ,si atunci il inteleg.
    In acelasi timp insa trebuie sa-si dea demisia din functia de ministru,pentru ca "sefu de la interne" nu-si suna prietenii sa-i anunte de descinderi,perchezitii si arestari.
    2.-in calitate de sef la interne si atunci il inteleg,numai ca din acel moment trebuie sa inceapa sa-i sune pe toti cei peste 35.000 de condamnati(detinuti) si sa-i intrebe cum se simt ,daca au nevoie de vreun psiholog, de vreo salvare,la ce spital prefera.
    Apropo masina salvarii venita la Nastase este a M.I. sau ne poate spune STS la ce ora s-a primit la ambulanta apelul. Si care era urgenta? ca s-au moscait pana au bagat ambulanta.Daca era urgenta nu iesea repede cineva cu targa si-l lua din casa si-l baga in masina?A, dar nu mai era timp sa-i schimbe maieul, camasa si sa caute fularul gros Buerbuery? Dramoleta cu protagonist de Tartasesti.
    Este un om care se sustrage executarii pedepsei punct.Cu concursul unora,care ar trebui sa-i stea alaturi.
  • 0 (0 voturi)    
    hmmm (Luni, 25 iunie 2012, 7:39)

    Teri [utilizator]

    gura pacatosului.... stiti ce graieste.
    deci, ce o tot da la intors, porumbelul e gata zburat
  • +1 (1 vot)    
    Evadare geniala (Luni, 25 iunie 2012, 8:52)

    durnea [utilizator]

    In loc sa mearga la inchisoare a fost rapit cu salvarea si dus in alt loc. Asistat de politie care ametita nu intelegea ce se intampla. Bineinteles ca nu erau politisti, erau mafioti travestiti in politisti.
  • +1 (1 vot)    
    la usl totul este gresit (Luni, 25 iunie 2012, 9:25)

    visio [utilizator]

    vedem plagiatori, il vedem pe antonescu spunand ca nastase ar trebui sa faca un pas ianpoi dasca va fi gasit vinovat, apoi revine cu "viata politica va fi mai saraca fara adrian nastase"...si tot asa...
    daca romanii vor sa fie condusi de idioti, e problema lor; dar sa nu se mai vaite ca o traiesc prost...
  • 0 (0 voturi)    
    Ioan Rus,... (Luni, 25 iunie 2012, 10:24)

    andreesanu [utilizator]

    Dle Rus,cu tot respectul pentru ardeleanul din tine,dar ai facut-o de oaie,sunteti dintr-un partid ,dar onoarea de ministru in functie te obliga !!!,ai creat un precedent periculos care te va costa in veci,un ministru nu trage sfori,nu aranjeaza pentru un condamnat regimul de detentie.
    L-ati umflat cu manusi,va umplut de rahat pe toti si va trage dupa el,va baga in aceeasi oala ,nu va mai spalati cu toata Dimbovita.
  • 0 (0 voturi)    
    Dar sunt ei in stare (Luni, 25 iunie 2012, 12:13)

    sile231 [utilizator]

    Sa construiasca altfel de fraze decit gresite?poate cel mult daca plagiaza fraza corecte dar nici atunci nu e sigur. O zi buna !


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by