VIDEO Corina Dumitrescu, ministrul propus al Educatiei: Victor Ponta mi-a spus ca mergem inainte. Eu joc cu mandatul pe masa

de I.R., R.M.     HotNews.ro
Duminică, 6 mai 2012, 12:09 Actualitate | Esenţial


Corina Dumitrescu
Foto: Agerpres
Corina Dumitrescu, propusa pentru preluarea portofoliului de la ministerul Educatiei, a sustinut o conferinta de presa in care a facut mai multe precizari legate de recentele acuzatii. Ea a afirmat ca a tinut permanent legatura cu premierul desemnat Victor Ponta si ca i-a spus acestuia ca nominalizarea este la dispozitia sa. "Mi-a spus ca ia act, dar mergem inainte", a explicat Dumitrescu. "Mandatul meu din prima zi si pana azi e la dispozitia premierului desemnat. Eu joc cu mandatul pe masa", a adaugat ministrul propus, care a reiterat faptul ca isi asuma raspunderea pentru greselile de tehnoredactare din CV-ul sau si ca, in ceea ce priveste participarea la un stagiu la Universitatea Stanford, a fost vorba de o "mare confuzie" legata de numele sau.

Rectorul Universitatii Dimitre Cantemir s-a referit si la acuzatiile de plagiat formulate de un profesor, precizand ca are documentele care dovedesc ca nu este parte a unui proces in instanta.

Dumitrescu a adaugat ca initial i-a spus premierului desemnat Victor Ponta sa o desemneze ca ministru pe Ecaterina Andronescu.

In sprijinul precizarilor tale, Corina Dumitrescu a prezentat o inregistrare audio in romana controversatul Robert Deutsch, nascut in 1934 la Bucuresti.

Conferinta de presa a Corinei Dumitrescu vine dupa ce aceasta a facut sambata primele precizari referitoare la acuzatiile potrivit carora nu a urmat studii la Universitatea Stanford.

HotNews.ro a transmis LIVE TEXT declaratiile 
  • As incepe in primul rand cu acel atat de comentat CV pe buna dreptate de catre dvs intrucat continea greselile bine stiute
  • Chiar daca tehnoredactarea nu imi apartine imi asum intreaga raspundere a neverificarii. Ea apartine, caci am reusit sa identitific autorul, unui angajat al nostru, care are o circumstanta atenuanta deosebita
  • Eu trebuia sa imi depun candidatura ca reprezentant al societatii civile la CSM. (...) doar in urma unei decizii pe care am luat-o greu pentru ca sunt ocupata cu conducerea universitatii
  • CSM va aprecia daca angajatii care acolo au datoria de a verifica tot ceea ce inseamna calitatea unui document sunt sau nu sunt sanctionati
  • In urma cu aproape un an, fostul presedinte al CSM a depus o sesizare privind o posibila incompatibilitate intre statutul de rector la o universitate particulara si calitatea de membru al CSM
  • De atunci, tacere din partea ANI
  • Nu exista nicio decizie ANI in ce ma priveste
  • Daca va exista, va declar in exclusivitate ca nu voi face uz de dreptul de a contesta aceasta decizie
  • E sub nivelul meu sa nu respect o decizie ANI
  • Afirm cu toata taria ca nu m-a interesat si nu ma intereseaza nicio demnitate publica intr-atat incat sa nu respect legile tarii
  • A aparut si o declaratie a unui profesor pe care il respect, dl Manolache (referitor la procesul de plagiat - n.r.). Nu este asa
  • Am la mine o hotarare definitiva care arata ca nu sunt parte a acestui proces
  • Dl profesor Manolache a ramas fara contract cu universitatea noastra, fapt pe care eu il regret
  • In legatura cu controversata problema a acestui posibil proces de plagiat, va arat documentele justitiei potrivit carora nu sunt parte in acest proces
  • In legatura cu Stanford
  • S-a creat o mare confuzie, legata de numele pe care eu il purtam la acest stagiu de formare profesionala organizat remarcabil de universitatea Stanford si institutul Hoover
  • A beneficiat de prezenta unor tinere asa zise sperante ale politicii din tarile Europei de Rasarit si centrale
  • Cei care am parcurs stagiul ne-am implinit mai mult sau mai putin in acest domeniu
  • Personalitati precum Stolojan, academicianul Catalin Zamfir, Adrian Severin au parcurs un astfel de stagiu de formare profesionala
  • La randul meu, am efectuat un asemenea stagiu, am beneficiat de cei mai reamarcabili si valorosi profesori pe care acum 20 de ani i-a avut universitatea Stanford si institutul Hoover
  • Un nume cunoscut e profesorul Joseph Stiglitz
  • Deocamdata am sa dau drumul al o banda care cuprinde o declaratie interesanta in legatura cu prezenta mea acolo, facuta de profesorul coordonator
    (prezinta o inregistrare audio)
  • Profesorul se afla in Europa acum, se va intoarce in SUA si va trimite spre mine o adeverinta care va curpinde toate datele legate de prezenta mea acolo
  • Foarte putin din campanie am reusit sa o urmaresc, avand deja intalniri cu sindicatele, cu rectori, cu tineri din sindicate, si abia la ceas de seara ma uitam pe monitorizare
  • Scrisoarea remarcabila a celor 20 de profesori -  Sunt intru totul de acord cu ce solicita, mentinerea standardelor de calitate in invatamantul superior
  • Ceea ce s-a intamplat din punct de vedere al colaborarii cu EUA a fost un pilotaj
  • Am aici scrisoarea doamnei Andronescu, prin care aceasta clasificare e relativ contestata de universitatile de stat si pariculare, in sensul in care ARACIS nu a fost implicat, EUA a avut doar o implicare tehnica
  • Afirm principial ca nu de la universitatile particulare a aparut acest proces
  • Colegii nostri de la stat ne-au rugat pe noi sa integram acea actiune, dar in beneficiul tuturor
  • Aceasta actiune a asociatiilor universitatilor particulare nesemnata de mine va fi suspendata si cauza va ramane astfel pe durata mandatului meu
  • Ii asigur pe cei 20 de colegi ca imi doresc ca primul dialog sa-l port cu domniile lor
  • A aparut o temere exprimata de dl ministru Funeriu, cum ca daca in programul de guvernare al USL e prevazut codul Educatiei, va urma dezastrul in invatamant
  • Il asigur ca in ce ma priveste nu ma gandesc ca ceea ce e bun in lege sa dispara
  • Nu ma gandesc sa renuntam la cadrul institutional pe care actuala lege il asigura in mare masura
  • Dar orice lege se cuvine a fi evaluata intr-un interval de timp
  • Acestea sunt intentiile mele, nimeni nu detine adevarul absolut in domeniul retetei celei mai potrivite pentru relansarea scolii romanesti
  • Intreaga societate va fi chemata sa spuna daca actul normativ in vigoare trebuie adaptat, modificat si sa corespunda unor cerinte sociale nou aparute
  • despre Stanford: Eu m-am referit la un parteneriat Stanford Hoover. Stiglitz, la acea vreme era profesor la Stanford
  • Institutul Hoover e autonom in cadrul Stanford, dar acest act de formare profesionala a fost un model de cum teoreticienii pot sa aduca informatia utila si sa impartaseasca ultimele rezultate ale cercetarii
  • Am participat la cursuri de drept international, de sociolgie, eu fiind de altfel prima femeie din tarile Europei centrale care a participat acolo
  • Profesorii de la Stanford erau si cercetatori la Hoover, unii dintre dansii
  • A fost un co-parteneriat Stanford - Hoover
  • Am relatii absolut remarcabile cu mediul profesoral din Statele Unite
  • In permanenta in aceste zile am tinut legatura cu dl presedinte Victor Ponta, am avut discutii personale
  • Sunt un om al scolii si mai putin al comunicarii
  • I-am propus ca dupa aceasta conferinta sa ia in considerare ca nominalizarea mea e la dispozitia sa. Mi-a spus ca ia act, dar ca mergem inainte
  • Mandatul meu din prima zi si pana azi e la dispozitia premierului desemnat. Eu joc cu mandatul pe masa, ca sa fie foarte clar
  • Am discutat cu rectorul de la UMF Tg. Mures, clasificarea universitatilor presupune atunci cand pentru prima oara e fundamentata legal sa existe o organizatie internationala cu competenta sau un organism care face prima clasificare ca urmare a unei hotarari de guvern
  • Sunt prima interesata sa gasesc o solutie de finantare in mod deosebit a Universitatii din Cluj, a Universitatii Politehnica Bucuresti si sa le vedem in top 500 chiar inainte ca aceasta clasificare sa fie terminata
  • Sunt foarte aproape acum sa reintre in top 500
  • Sunt si vicepresedinte al consiliului national al rectorilor, m-am luptat si ma lupt atat pentru universitatile de stat cat si pentru cele particulare
  • Am avut onoarea ca sa cunosc organizarea de la New York Univesity, de acolo am preluat modelul de a organiza la facultatea de Drept o sala de judecata, unde au loc procese experimentale in romana, franceza si engleza, pe baza unor dosare deja adjudecate
  • Am reluat aceasta legatura in noiembrie 2001, si in februarie am fost invitata la Washington, pentru un mic dejun cu rugaciune
  • New York University sunt in proces de evaluare cu ce avem noi aici si sa deschida aici New York University
  • Preocuparea mea majora a fost tocmai ca in cazul in care acest guvern va trece de vot sa pot din minutul doi sa nu opresc ceea ce se intampla in minister ci din mers sa preiau problemele si sa le rezolv
  • Ma asteptam sa apara toate acestea care au aparut (legate de acuzatiile din presa)
  • Inainte de aceasta conferinta i-am spus o data in plus ca nominalizarea mea se afla la dispozitia domniei sale (n.r. Victor Ponta) si ne vom revedea in aceasta seara pentru a va spune concluzia
  • Eram plecata din tara cand am primit telefon sa vin de urgenta, prima personalitate cu care m-am intalnit a fost premierul desemnat
  • M-a rugat sa accept acest mandat, in prima etapa l-am rugat sa o desemneze pe Ecaterina Andronescu
  • El mi-a spus ca partidul are alte intentii cu domnia sa 
  • Discutia a fost scurta, la obiect si de atunci functionam ca atare
  • Dincolo de aceste speculatii, nu pot raspunde decat la nivel speculativ. Stiu ca exista astfel de grupuri de interes, stiu ca se tem de prezenta mea acolo (la Ministerul Educatiei), stiu ca nu as accepta niciun compromis
  • La vremea aceea, eu eram gandita pentru a fi ministrul Tineretului
  • In 2007, PSD a vrut sa fac parte ca tehnocrat in guvernul Tariceanu.
  • In primavara lui 2008, PD de data aceasta a vrut sa ma inscriu in partid pentru a fi desemnat ministru al Educatiei
  • Cata vreme partidul dispune de un specialist, nu ar fi fost nevoie sa vina cineva extra-sistem sa se ocupe 
  • Am acceptat pentru ca premierul mi-a acordat mana libera in ce priveste depolitizarea sistemului romanesc






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















9320 vizualizari

  • -25 (43 voturi)    
    Adevarul e ca ziaristii care au facut verificarea (Duminică, 6 mai 2012, 12:14)

    Corinteni [utilizator]

    S-au cam facut de ras, cautand-o sub un alt nume la Stanford. Asta inseamna sa dai dovada de exces de zel, fara sa gandesti inainte.
    • +35 (35 voturi)    
      abia acum s-a amintit (Duminică, 6 mai 2012, 13:14)

      iri [anonim] i-a raspuns lui Corinteni

      @Corinteni, din cate mi-aduc aminte, doamna a fost contactata telefonic de Hotnews inainte de publicarea materialului. Atunci nu "si-a amintit" ca a fost la Stanford cu numele dinaintea casatoriei? Dubios.
      Oricum nu mai conteaza, cucuoana este compromisa total.

      A fost sau nu la Stanford (Hoover), a scris sau nu ea CV-ul, a plagiat sau nu, a fost sau nu in incompatibilitate de functii, toate astea nu mai conteaza. S-au creat prea multe suspiciuni.

      Decent era sa se retraga, nu sa astepte sa fie inlaturata de Ponta sau de parlamentari.
      • +6 (6 voturi)    
        O nouă greşeală a Dumitreascăi (Duminică, 6 mai 2012, 14:32)

        Iorest [utilizator] i-a raspuns lui iri

        Îmi face o deosebită plăcere să mai atrag atenţia asupra unei greşeli gramaticale din discursul aspirantei la Educaţie: "din punctul de vedere al...(+substantiv)" sau "din punct de vedere...(+adjectiv)"; de ex.: "din punctul de vedere al geografiei"/"din punct de vedere geografic".

        Nu caut chichiţe, dar un ministru al Educaţiei ar putea fi mai riguros în ceea ce priveşte limba română.

        P.S. Presa a scris că baronii au ţinut să o aibă pe Dumitreasca la Justiţie, dar Ponta, ca să-i mulţumească, a pus-o la Educaţie. Încă o dovadă că pt. PSD Educaţia este echivalentă cu orice minister inutil bun de stors bani, nu e piatra de temelie a unei societăţi sănătoase.
      • -8 (12 voturi)    
        traiasca autoritatea suspiciunii in fata dovezii!! (Duminică, 6 mai 2012, 16:14)

        marius [anonim] i-a raspuns lui iri

        e trist daca un om care condamna moral un alt om doar pe baza unor suspiciuni primeste 16 voturi pe plus.

        este pentru prima oara cand imi doresc ca voturile sa fi venit de la niste postaci platiti... parca am mai avea o sansa asa.
        • +10 (10 voturi)    
          serios? (Duminică, 6 mai 2012, 17:59)

          iri [anonim] i-a raspuns lui marius

          Un ministru trebuie sa inspire incredere maxima, domnule, de aceea in tarile civilizate vei vedea ministri care isi dau demisia pentru lucruri considerate la noi nimicuri.
        • +10 (10 voturi)    
          aha... (Duminică, 6 mai 2012, 18:15)

          Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui marius

          da prietene, suspiciunea care intre noi fie vorba, demult nu mai e o suspiciune, e ca PSDul e plin de incompetenti cu puternice radacini in comunism (dovada si acest domn Robert Deutsch care a sarit in apararea cucoanei), pusi pe furtisag.

          La fel e si Rusanu, mare profesor la ASE, dar contestabil din punct de vedere profesional si la fel foarte foarte multi altii (printre care si Udrea, care nu are in mine un sustinator).

          Din punct de vedere al educatiei aceasta tuta (nu o pot numi altfel) nu se va putea compara niciodata cu Funeriu. Pana si pe Marga l-as fi putut suporta, dar tuta asta, merita niste extintoare in dinti. Omaenii astia distrug viitorul tarii!
      • +7 (7 voturi)    
        >>>>>>>> (Duminică, 6 mai 2012, 17:54)

        Invincible [utilizator] i-a raspuns lui iri

        A fost la Stanford; vindea seminte la intrare.
    • +33 (35 voturi)    
      adevarul e ca esti neatent (Duminică, 6 mai 2012, 13:15)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Corinteni

      doamna precizeaza de data asta chiar ea ca nu a obtinut nicio diploma de la stanford, nici de la institutul hoover. a participat acolo la niste cursuri care nu s-au concretizat cu nicio diploma. exact asta spunea si scrisoarea de la stanford, ca nu a obtinut nicio diploma si ca poate a fost pe acolo asa, in trecere. si eu am fost pe la georgetown in trecere dar nu mi-l trec in cv. acum, corectia pe care o face doamna viitor ministru este ca nu corina dumitrescu nu a obtinut nicio diploma de la stanford, corina radu nu a obtinut nicio diploma de la stanford (!!!). Adica arunca o perdea de fum. Iar prostia cu cv-ul este atat de jenanta... Si persoana asta e rector la o universitate, chiar si particulara. Nu e trist, e tragic.
      • +7 (7 voturi)    
        ATENTIE pentru Hotnews! (Duminică, 6 mai 2012, 14:24)

        alt alex [anonim] i-a raspuns lui alex

        IN CV-ul format European exista o rubrica precisa (mai pe la sfarsit) conceputa special pentru a figura stagiile si cursurile de specializare. Nu este vorba de o simpla eroare, ci de o umflare intentionata a CV-ului, prin figurarea unui stagiu in locul unei formatii de studiu. Iar aici nu este vorba (numai) de o "nevinovata" eroare de tehnoredactare.
        Mass-Media, ar trebui sa speculati in continuare aceasta chestiune!
    • +23 (25 voturi)    
      hmm (Duminică, 6 mai 2012, 13:24)

      Nicolae Kidman [utilizator] i-a raspuns lui Corinteni

      Păi, dă-ne un link, o pagină, ceva, de la Stanford sau Hoover, s-o vedem şi noi - eu, unul, n-am reuşit s-o găsesc nici sub numele actual, nici cu cel de fată, nici cu cel de nou-născut.
    • +31 (31 voturi)    
      Nu s-au facut de ras (Duminică, 6 mai 2012, 13:40)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Corinteni

      Atat vreme cat scrie ca a "studiat" si ea a fost la o prelegere, minciuna ii apartine. Nu-ti merge dezinformarea.
      • +7 (7 voturi)    
        si femeile de servici au STUDIAT la Stanford (Duminică, 6 mai 2012, 15:38)

        cix [anonim] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

        Atata timp cat a trecut pe acolo fara sa obtina nici o diploma a fost exact ca un simplu TURIST sau FEMEIE de servici ce lucreaza acolo si asculta din cand in cand un CURS. FUNERIU este unul care a studiat in afara si stie ce inseamna invatamant de calitate si nu TOVARASA cara a facut din scoala un Business al mediocritatii si al prostiei, ce e drept serveste pe deplin intereselor USL.
    • +7 (7 voturi)    
      Adevarul este ca minte. (Duminică, 6 mai 2012, 15:21)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Corinteni

      Nu conteaza ce au spus ziaristii,atata timp cat cucoana a mentinut confuzia spunand baliverne ca a terminat Institutul Hoover(a terminat ceva ce nu se face),nu stia numele corect al universitatii,etc.E usor sa dai vina pe subalterni,dar inseamna ca nu stie sa-si aleaga colaboratorii,sau si mai rau,isi alege colaboratori prosti ca sa poata sa para desteapta.Era penibila cum o aranja o subalterna ca sa dea bine la camera.Cred ca, confunda Ministerul Educatiei cu scoala de modele a lui Bode.
    • +3 (5 voturi)    
      Adevarul este (Duminică, 6 mai 2012, 16:17)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Corinteni

      ca nimic din ceea ce scrii nu este demn de luat in seama! Argumente, nu, logica, nu, deontologie, nu...
      Gargara, cat cuprinde!
      Corinteni? Nu cred!
      Kisselefieni, sigur!
      Daca taceai, ... nu consumai aer!
      Vai de Biblia ta (e cumva statut uslas?!)
    • +1 (3 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Duminică, 6 mai 2012, 16:26)

      [anonim] i-a raspuns lui Corinteni

  • +31 (35 voturi)    
    Penibil , penibil , penibil....................... (Duminică, 6 mai 2012, 12:16)

    tot eu [anonim]

    penibilul absolut , daca exista asa ceva !!
    • +6 (8 voturi)    
      la rtv, in direct, (Duminică, 6 mai 2012, 16:02)

      A9 [utilizator] i-a raspuns lui tot eu

      am auzit-o vorbind. Acuma mi-e clar de ce nu au lasat-o sa vorbeasca!
      E de un tupeu si-o nesimtire rar intalnite!!!
      Cucoana asta e GARANTAT OPRISAN!!!

      aR FI O NENOROCIRE SA RAMANA LA MIN.EDUCATIEI.

      NU ARE CE CAUTA IN NICI O FUNCTIE IN STAT!

      Mi-a lasat impresia unei baronese, un fel de Ioan Oltean.
      Uitati-va la coafura ei, madam conci de pe vremuri, ca alea de la partid, aveau numai sarmale si conci-uri in cap.
  • -20 (34 voturi)    
    leguminoase (Duminică, 6 mai 2012, 12:18)

    Mazeta [utilizator]

    Va dati seama ce varza este Udrea daca ea era lector in universitatea in care Dumitrescu era profesor?
    • +25 (25 voturi)    
      numai ca Udrea.. (Duminică, 6 mai 2012, 13:42)

      ailui [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      nu a fost ministru al invatamantului? De ce n-o compari pe ciumafaia asta cu Funeriu? Si pe Ponta cu Ungureanu?
      • -2 (4 voturi)    
        Si Funeriu are agramatisme in CV (Duminică, 6 mai 2012, 17:51)

        Corinteni [utilizator] i-a raspuns lui ailui

        Ce-ar fi sa te uiti inainte si in CV-ul lui?
        • +1 (1 vot)    
          Care sunt acelea? (Duminică, 6 mai 2012, 21:54)

          Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Corinteni

          Niste exemple te rog.
          • -1 (1 vot)    
            Asta cum ti se pare? Iti spun eu:penibila (Duminică, 6 mai 2012, 22:10)

            Corinteni [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

            "Fondator si Presedinte a Asociatiei Studentilor Romani". E doar un exemplu.
            • +1 (1 vot)    
              sursa? (Duminică, 6 mai 2012, 22:39)

              Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Corinteni

              Pune si sursa te rog.
              • 0 (0 voturi)    
                Singura sursa gasita de mine: (Duminică, 6 mai 2012, 22:46)

                Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

                http://www.mediasinfo.ro/ce-greseli-gramaticale-face-in-propriul-cv-daniel-funeriu-ministrul-educatiei-foto/2011/07/04/
    • 0 (2 voturi)    
      Pai imi dau seama de Victor Ponta: (Duminică, 6 mai 2012, 15:19)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12181274-corina-dumitrescu-victor-ponta-debutat-viata-academica-universitatea-cantemir.htm

      Ce zici de asta?
    • +1 (3 voturi)    
      Hai, ca ai mana buna. (Duminică, 6 mai 2012, 15:24)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Faci cum faci si in loc sa-i ajuti pe cei de la USL ,reusesti numai sa accentuezi prostia si excrocheriile lor.
  • +36 (40 voturi)    
    Penibil (Duminică, 6 mai 2012, 12:19)

    Penibil [anonim]

    Aroganta, pretioasa, penibila. O prestatie jalnica per ansamblu.
    • 0 (2 voturi)    
      pot sa mai adaug? (Duminică, 6 mai 2012, 16:06)

      curios [anonim] i-a raspuns lui Penibil

      A. de ce i-au trebuit TREI ZILE ca sa vorbeasca despre numele de dmnisoara? Raspuns posibil: pana se va verifica (adica luni spre seara) se voteaza guvernul si nu mai conteaza niciun raspuns din California. B. Daca Univ.D.Cantemir va avea mai putini studenti, va avea mai putini bani, deci mai putini bani pt. profesori, deci alde Corlatean, Nastase si (parca) Udrea nu vor mai avea bani albi in declaratia de avere. E complicat de inteles mecanismul?
    • +4 (6 voturi)    
      O fi neam cu (Duminică, 6 mai 2012, 16:19)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Penibil

      severin?
      Alt galmaci cu gura si nesimtirea mare!
      Prostul pana nu/i fudul, parca nu/i prost destul!
      Tipi uslas!
  • +26 (30 voturi)    
    competititional? (Duminică, 6 mai 2012, 12:21)

    silviu [anonim]

    cucoana, nici sa vorbesti limba romana nu stii! cum altfel sa folosesti un cuvant care nici nu exista 'competi-ti-tional'? si mai vrei sa fii ministru! LASA-NE!
  • +36 (38 voturi)    
    Jalnic (Duminică, 6 mai 2012, 12:22)

    Jalnic [anonim]

    "Asta-i sistemul american! Intelegeti? Am relatii deosebite cu sistemul american." Nu intelegem doamna, suntem noi prea prosti, mergeti la America acolo sa fiti ministru ca sunt morti dupa dumneavoastra, va asteapta cu bratele deschise. Si tinutul Hoover si profesorii americani din Europa si Standfordu.
    • +3 (3 voturi)    
      Are fata de rusoaica (Duminică, 6 mai 2012, 15:36)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Jalnic

      Americanii n-or s-o accepte.
  • +32 (34 voturi)    
    Incercare esuata de a-si justifica.. (Duminică, 6 mai 2012, 12:28)

    A9 [utilizator]

    analfabetismul.

    E genul de om obisnuit cu "sclavi" care-o asculta orbeste, si nu mai e nevoie sa-i verifice, fiind vorba de cv-ul personal.

    Ce garantie am eu ca pana acum nu a procedat la fel cu documentele pe care trebuia sa le vizeze, citeasca, sa decida, e totusi un om cu functie inalta in statul roman. Daca va ajunge ministru, tot asa va proceda?
    Si mai descoperim altceva :))) daca e asa cum zice, ca o secretara s-a ocupat de tehnoredactarea cv-ului, ce fel de angajati sunt la CSM!!
    Pentru mine, va ramane o analfabeta, o oportunista.
  • +21 (25 voturi)    
    ok, si continua cu acest ...inalt simt . (Duminică, 6 mai 2012, 12:28)

    Inna [anonim]

    .. al responsabilitatii si refuza aceasta functie. Daca pentru mata' nu este important daca esti sefa de birou, sau de club, sau de facultate particulara , sau .. mai nou ravnesti la functia de sef de minister , ... pentru noi , este EXTREM DE IMPORTANT cine este ministrul invatamantului!! De aceea ne tocim degetele aici, ca sa iti explicam , ca nu ai ce cauta aici. Nu vrem sa te folosesti de acest minister pentru a-ti rezolva problemele personale, penale, ale dumitale si clicii protectioniste. Avem deja generatii de copii debusolati, datorita perindarii pe la acest minister al multor mediocri tupeisti. Asa ca nu ii mai stricati si pe acestia, care abia ce li s-a explicat, si demonstrat ca numai Ce exemplu poti fi dumneata pentru aceasta generatie de copii, inafara de una care a trecut prin scoala ( sau prin fata porttii) ca si gasca prin apa???
  • +18 (22 voturi)    
    cum stati cu onoarea ? (Duminică, 6 mai 2012, 12:30)

    mariusxmarius [utilizator]

    Cum putem stabili daca ceea ce spuneti e adevarat sau nu? Eu zic ca nu se mai poate.
    Toata declaratia e garga de staf de campanie !
    Nimic onest din partea dumneavoastra, asa ca va rugam face-ti un pas in spade daca aveti onoare !
    • +7 (7 voturi)    
      Atata timp cat (Duminică, 6 mai 2012, 16:20)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui mariusxmarius

      presedinte de onoare este ilici, la ce sa te astepti?
      severin e duda!
      Asta este agurida!
      pontacu e marioneta!
      Ce vrei mai mult?!
  • +16 (18 voturi)    
    Pupaza din tei (Duminică, 6 mai 2012, 12:33)

    Agariciu [anonim]

    Las' c-am sa te prind motata/ Si te-oi intreba ce vrei
  • +17 (21 voturi)    
    mergeti inainte demagogilor (Duminică, 6 mai 2012, 12:33)

    yellowdog [utilizator]

    Corina Dumitrescu = impostura = USL

    formula corecta si echilibrata
  • +17 (21 voturi)    
    O sa introduca materii noi precum; (Duminică, 6 mai 2012, 12:37)

    FLORIO [utilizator]

    Prima materie va fi" furaciuni ascunse pe fatza"
    " Becalisme,Zavorene,etc..."
    "Diplome angro si spagi grase"
    Partea a doua urmeaza..
  • +24 (24 voturi)    
    Presa liberă? (Duminică, 6 mai 2012, 12:38)

    Alui [anonim]

    Unii ziaristi(cei de la EVZ) știu ca si Ponta are probleme in CV(masterat de patru luni!?!) dar tac malc. De ce? Si aici, pe Hotnews, in comentarii a apărut problema asta. De ce e ignorată?
  • +21 (23 voturi)    
    puuh, ce se ţine cu dinţii de funcţie! (Duminică, 6 mai 2012, 12:39)

    stan atac de cord [anonim]

    După atâtea gafe orice om de bun simţ s-ar da la o parte ca să nu afecteze imaginea viitorului guvern. N-ar mai da vina (ce mizerabil) pe angajaţii din subordine.

    Sper ca totuşi Ponta se renunţe luni la ea. Este maxim de penibilă.
  • -19 (25 voturi)    
    lauda-ma gura (Duminică, 6 mai 2012, 12:40)

    Radu [anonim]

    Un fel de Ungureanu feminin. Increzuta , plina de fonfleuri, ambitioasa, patimasa. Femeie ahtiata de putere care nu realizeaza ca cine citeste CV-ul dumneaei isi da seama ca jumatate este poveste fara sustinere , minciuna de aburit lumea.
    Consider ca aceasta doamna merita sa remina ce este si sa-si vada de ale domniei sale pentru ca MEI nu are nevoie de o catastrofa .
  • +6 (12 voturi)    
    cam asa sunt cu totii (Duminică, 6 mai 2012, 12:42)

    mos ion roata [utilizator]

    cand se autodefinesc-fanfara,cand aflam adevarul-lautari
  • +16 (20 voturi)    
    Incompatibilitate tot exista. (Duminică, 6 mai 2012, 12:43)

    mircea [anonim]

    Membru fondator Universitatea Dimitrie Cantemir,rector si membru in CSM,iar acum ministru.Ce vor sa spuna USL?Ca legile nu sunt si pentru ei?Daca fac asa ,dau un semnal de necontrolat privind faradelegile in Romania.Doamne fereste!
  • +13 (19 voturi)    
    Dumnezeule !!!!!!! (Duminică, 6 mai 2012, 12:46)

    georgiana [anonim]

    Si mai vrea sa fiu ministru ......... Sinistru !!!
  • -22 (26 voturi)    
    Felicitari (Duminică, 6 mai 2012, 12:46)

    Alex007 [utilizator]

    Bravo si mergeti inainte.Ignorati latrinele PDL-iste.
  • +27 (29 voturi)    
    Tocmai esentialul l-ati ratat (Duminică, 6 mai 2012, 12:49)

    Jean [anonim]

    Profesorul care a invitat-o (cel de pe inregistrare) se numeste Robert Deutsch. Nu a fost de fapt un stagiu de formare profesionala ci un ciclu de conferinte (nu a spus cat a durat, nici nu a intrebat-o nimeni, dar probabil intre 1-10 zile). Mai ciudat e ca nici anul nu l-a spus, pentru ca in CV-ul de la CSM din 2008-2010 apare trecut 1996, iar in cel de alaltaieri de la Camera Deputatilor, apare 1990.

    Concluzia este ca daca participi la o conferinta poti sa o treci in CV drept curs de formare profesionala. Ma intreb dar daca citesti transcriptul conferintei pe net, se pune? Dar daca iti face un prieten rezumatul? :)
    • +7 (9 voturi)    
      foarte trist (Duminică, 6 mai 2012, 13:13)

      aracet [anonim] i-a raspuns lui Jean

      Sigur ca da! Si tu, de exemplu, daca ai participat la conferinta de presa a doamnei cu relatii la New york university , musai sa o pui in CV!
  • +21 (23 voturi)    
    e compromisa total (Duminică, 6 mai 2012, 12:52)

    iri [anonim]

    Pe mainile cui vrem sa dam educatia din Romania? Imi pare rau, dar oricat se chinuie Corina Dumitrecu nu reuseste sa inspire incredere. Este compromisa.

    A fost sau nu la Stanford (Hoover), a scris sau nu ea CV-ul, a plagiat sau nu, a fost sau nu in incompatibilitate de functii, toate astea nu mai conteaza. S-au creat prea multe suspiciuni.

    Decent era sa se retraga, nu sa astepte sa fie inlaturata de Ponta sau de parlamentari.
  • +15 (15 voturi)    
    Dar eu nu inteleg! (Duminică, 6 mai 2012, 12:54)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Cum ii trebuie cateva zile sa isi aduca aminte ca avea alt nume...

    Eu imi amintesc foarte clar de acum 8 ani cum am deschis usa facultatii pentru prima data, ce documente am dat, unde am semnat...totul
    La master la fel...imi amintesc totul

    Iau in calcul ca e mai in varsta, si incepe sa te lase memoria.....dar totusi, nu esti senil :|
  • +7 (9 voturi)    
    ???? (Duminică, 6 mai 2012, 12:55)

    ?????????/ [anonim]

    dute si lasane in pace,poate ai altceva de facut si noi te retinem
  • +17 (17 voturi)    
    Ce bine imi pare! (Duminică, 6 mai 2012, 12:57)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Ca sa tii in guvern o asemenea toapa e deja masochism politic. Dar trebue sa le dam sansa USL-asilor sa se compromita pe vecie in fata romanilor! Toata lumea compara guvernul MRU cu guvernul Ponta si majoritatea critica USL cu o vehementa proportionala cu dezamagirea.
    Cred ca prabusire mai mare in sondaje decat o are acum USL nu s-a vazut in Romania postbelica.
    Guvernul prezentat de copilot e o palma pe obrazul Romaniei, plin de personaje controversate, penale si incompetente.Orice va face guvernul Ponta va fi privit negativ de acum incolo, mai cu seama ca nu vor da decat 8% la bugetari.
    Mergeti inainte baieti....podul e rupt!!!
  • +8 (10 voturi)    
    ???? (Duminică, 6 mai 2012, 12:58)

    Micu Ina [utilizator]

    A pus cumva o inregistrare cu Robert Deutsch, ginerele fratelui Elenei Ceausescu?
    • +6 (6 voturi)    
      Robert Deutsch? (Duminică, 6 mai 2012, 13:37)

      huha [anonim] i-a raspuns lui Micu Ina

      Robert Deutsch - Rompower - afacerea Megapower - Theodor Stolojan.
      Incalcite sunt itele politicii romanesti!
      • 0 (2 voturi)    
        fix asa (Duminică, 6 mai 2012, 15:16)

        Micu Ina [utilizator] i-a raspuns lui huha

        cu studii la univ din Kazan, la baza
  • +14 (14 voturi)    
    Jargon la minister (si CSM) (Duminică, 6 mai 2012, 13:08)

    costin- [utilizator]

    Relevanta declaratia doamnei, totusi:

    Expresia "Eu joc cu mandatul pe masa"... de regula e pe sub masa sau cum? Ca nu inteleg, si care e "jocul" aici?!

    "Eram plecata din tara cand am primit telefon sa vin de urgenta, prima personalitate cu care m-am intalnit a fost premierul desemnat". Adica doamna rector si membru CSM a fost chemata de urgenta la partid, pentru ce anume? Raspuns: Dupa cum incheie articolul cu o fraza a domniei sale: "Am acceptat pentru ca premierul mi-a acordat mana libera in ce priveste depolitizarea sistemului romanesc".
    O vrem de dna. ca are tupeu, bine rau, dam cu tupeu.
    • +4 (4 voturi)    
      am cazut pe spate! (Duminică, 6 mai 2012, 16:10)

      naiv [anonim] i-a raspuns lui costin-

      si m-am frecat la ochi! adica dna ministru ii va da afara din invatamant pe urlatorii PSD deveniti sefi de sindicate (alde Izvoranu, Nistor etc)??? sau pe sutele de directori de scoli numiti de Abramburica? Visez in culori sau ma minte in fata (la un cirac de al lui Ponta ce ma mira?)?
  • +10 (12 voturi)    
    oare? (Duminică, 6 mai 2012, 13:09)

    curios [anonim]

    Uite ca, printre multe, multe altele, mai invatam si geografie de la doamna profesoara.
    Astfel, dupa spusele ei, Romania face parte din "tarile Europei centrale".
    • +3 (3 voturi)    
      asta cu zonele oricum e discutabila (Duminică, 6 mai 2012, 14:38)

      Vlad C [anonim] i-a raspuns lui curios

      Clasificarea europei in regiuni depinde de cine face clasificarea.

      Wikipedia zice asa: "Romania can be included in Eastern Europe in the Cold War context, but is commonly referred to as belonging to Southeastern Europe or Central Europe."

      Sau "România is a country located at the crossroads of Central and Southeastern Europe"

      Divizia de statistica a Natiunilor Unite spune ca suntem in "Europa de Est".

      Grupul de Experti ai Natiunilor Unite pe Probleme Geografice spun ca suntem in "Diviziunea Romano-Elenica".

      Uniunea Europeana spune ca suntem in "Europa Centrala si de Est".

      CIA spune ca suntem in "Europa de Sud-Est".

      Profesoara mea de geografie m-a invatat ca suntem in "Estul Europei Centrale".

      Deci aici cred ca putem sa o iertam. Dar oricum nu are ce cauta ca ministru al educatiei.
  • -11 (15 voturi)    
    Unele lamuriri (Duminică, 6 mai 2012, 13:11)

    SorinP [anonim]

    Imi pare rau ca mesajul doameni ministru desemnat este inca insuficient de lamuritor. Atacurile sunt normale - este o batalie politica pe viata si pe moarte - cu miza enorma pentru fiecare om politic in parte. Nu am reusit sa inteleg in totalitate apararile, am convingerea ca daca va intra in dezbaterea comisiei reunite de invatamint - vom primi toate detaliile. Un singur lucru m-a ajutat redactorul Hotnews sa inteleg: criticile legate de tehnoredactare nu ar fi trebuit sa fie nici macar luate in discutie de orice jurnalist cu un pic de bun simt. Eu insumi scriu groaznic, cu multe greseli typo (poate si pentru ca folosesc un notebook foarte mic). Redactorul Hotnews, scriind in timp real, ca dupa dictare a facut 20 (doua zeci de greseli). Este scuzabil, poate este debutanta, etc. Iata si greselile - daca tot am muncit sa le culeg: minsiterul, minsitrul, a unu proesc, itnrucat, continuea, neverifciarii, decizie op astfel, unviersitatea, acasdemicianul, reamrcabili, drumul al o banda, curpinde, colborarii, doameni, paricular,e, o implicatie tehnice, si caza va ramane, am aavut, conferitna, Universitatii Politehnica Bucuresti.
    • +9 (11 voturi)    
      Aceasta comparatie este serioasa sau la misto? (Duminică, 6 mai 2012, 14:01)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui SorinP

      Eu zic ca este o mare diferenta intre unul care tasteaza un evinement"live"si o mare personalitate
      (cum declara dansa)romaneasca,care doreste sa devina ministra unui resort de o asa importanta!
      Jurnalistul nu a avut x ani la dispozitie sa-si corecteze greselile,ci numai minute de redactare!
      Cred ca te legi de chestii minore,ca sa acoperi,de dragul partizanatului,pe cele majore!
    • +1 (3 voturi)    
      SorinP (Duminică, 6 mai 2012, 14:38)

      dan63 [utilizator] i-a raspuns lui SorinP

      Tu ai auzit de Romanian Proofing Tools? care nu te lasă să greşeşti. Ţin să îţi atrag atenția că acel Resume a fost scrisa cu English Proofing Tools, poate American, poate British, dar era destinat publicului din România!
      în rest, nu am nimic de comentat în plus - doamna este o CATASTROFĂ!
    • +1 (3 voturi)    
      M-ai lamurit. (Duminică, 6 mai 2012, 15:34)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui SorinP

      Pai,daca vor pe cineva senil,care nu isi mai aminteste cum o chema la tinerete si nu stie nici sa scrie si sa citeasca prea bine,cunosc eu o strabunica.Cred ca ar fi numai buna pentru Ponta.Uita imediat ce i se spune si merge inainte,asa cum spune madam Corina Dumitrescu.Chiar ca ar rezolva totul.Strabunica nu ar iesi din vorba lui Ponta.Ar spune numai ce-i spune acesta.Si nici nu s-ar uita urat Daciana.
  • +13 (15 voturi)    
    Este impusa de Oprisan si Mazare (Duminică, 6 mai 2012, 13:18)

    florin [anonim]

    Este impusa de baronul de Vrancea, Marian Oprisan si de grupul PSD de la Constanta, condus de Mazare.
    Sotul doamnei, Cristian Dumitrescu, este senator de Vrancea si un apropiat al lui Oprisan.
    Initial, au vrut s-o propuna la Ministerul Justitiei, insa Ponta s-a opus.
  • -1 (7 voturi)    
    Totul e bizar,dar nu avem cum sa documentam contra (Duminică, 6 mai 2012, 13:19)

    Victor [anonim]

    De Steglitz imi aduc aminte ca mare savant in ale economiei!
    Acum nu inteleg,doamna este jurista sau economista?Si ce ma mai si mira,ca Steglitz din atatea somitati care i-a avut si-a adus exact aminte de Radu si asta dupa 20 si ceva de ani!
    Daca Steglitz a dat aceasta declaratie,atunci vad povestea din mai multe prizme,dar nu vreau sa clocesc spiritele!
    Pe mine nu ma conving aceste declaratii,de dupa,daca era curata,nu-i trebuiau 5 zile sa gaseasca Steglitzi sau "secretari"vinovati ptr.redactarea (dupa cum cineva spunea:3 la nr.,in 3 perioade diferite,dar aceleasi greseli)
  • +13 (17 voturi)    
    Dumitrescu este agramata si in vorbire !!! (Duminică, 6 mai 2012, 13:20)

    neagoe [utilizator]

    Doamna Dumitrescu este agramata si in vorbire!!! Forma corecta a viitorului este : "voi demonstra" si nu "am sa demonstrez". A repetat aceasta greseala de mai multe ori.

    Doamna ministru, noi incercam sa intelegem cum e treaba in America. Dar, oare Presedintele HP pe care l-ati pomenit isi mai aduce aminte de in vreun fel de dvs?

    Sunteti de tot rasul si veti face de ras orice guvernare la care ati participa!

    Halal Ministru al Educatiei. Vai de tarisoara asta, vai de copii nostri!

    Daca va fi acceptata ca ministru trebuie sa iesim in strada! Se va striga "Jos Ponta!" mult mai curand decat se crede...
    • -1 (3 voturi)    
      la fel ca Funeriu! (Duminică, 6 mai 2012, 18:23)

      vercingetorix [utilizator] i-a raspuns lui neagoe

      Si Funeriu avea uneori niste probleme serioase la exprimare, semn ca aceasta doamna e in trend la MEC!

      Problema ei e ca Funeriu a facut si lucruri bune si foarte bune, ceea ce e mai greu comparabil cu ceea ce doamna nu a facut inca.
  • +7 (9 voturi)    
    Lauda si iar lauda.. (Duminică, 6 mai 2012, 13:22)

    Ion Tambrian [anonim]

    Sunt multi cei care dupa 1989 au avut ocazia sa treaca pe la unele universitati europene si americane. Multi dintre acestia ( si doamna candidat la MECTS este un exemplu tipic) au zis ca este bine sa treaca in CV -ul dumnealor ca au facut si ceva pe acolo. Doamna a fost in vizita si sper ca prof Stiglitz sa confirme asta. Trebuie odata pentru totdeauna scoasa minciuna din CV-rile candidatilor la demnitati publice. Acum un amarat de conferentiar trebuie sa treaca niste obstacole dificile puse de CNATDU ca sa se poata abilita in timp ce unii din cei vechi vin si se lauda cu scolile lor nefacute.....
  • +15 (17 voturi)    
    Mama ei de viata! (Duminică, 6 mai 2012, 13:24)

    vercingetorix [utilizator]

    "Normal ca altul e de vina ca eu nu sunt in stare sa imi fac singura CV-ul."

    Aboslut penibila situatia. Daca nu esti in stare sa iti scrii un amarat de CV, te lasi de meserie. Cu toate astea, chiar daca ai o sluga care iti scrie CV-ul, IL CITESTI inainte sa-i dai drumul mai departe, ca presupun ca asta stie sa faca.

    Daca ar fi fost la un interviu serios la un angajator privat, cred ca o scotea in suturi din birou.
  • +15 (15 voturi)    
    Intai m-a facut sa rad (Duminică, 6 mai 2012, 13:28)

    Baba Ana [anonim]

    Cursul acesta foarte prestigios "a beneficiat de prezenta unor tinere asa zis sperante ale politicii". (madam Dumitrescu dixit).

    Adica "tinerele asa zis (sic) sperante ale politicii" au binevoit sa-l onoreze cu prezenta lor nepretuita.

    Dar.., in continuare nu stim:
    - numele cursului
    - perioada de desfasurare/ durata
    - numele cadrului didactic

    Dubioasa poveste si trista lipsa de onoare!
  • +9 (11 voturi)    
    Dvs jucati, (Duminică, 6 mai 2012, 13:29)

    Paul [anonim]

    doar ca educatia in Romania nu este un joc
  • +11 (13 voturi)    
    Gradinita, sala de jocuri sau guvern ? (Duminică, 6 mai 2012, 13:32)

    Walt Disney [anonim]

    Nu inteleg cum poate sa zica un ministru ca "joaca cu mandatul pe masa". Joaca barbut, poker sau se joaca cu alti copii?
    A ajuns Palatul Victoria Disneyland sau cazinou?
    Multe succesuri.
    Cred ca era mai bun Vanghelie ca ministru al invatamintului. De ce nu?
  • +9 (11 voturi)    
    fuga, fuga (Duminică, 6 mai 2012, 13:34)

    Rezon [utilizator]

    Am ramas din prestatia ei cu o dubla fuga:

    - fuga de idei

    - fuga de raspundere

    Si cu o cruzime naturala in schingiuirea limbii romane. Stiti, cruzimea aceea inocenta cu care copiii tortureaza animale mai slabe decat ei.
  • +5 (7 voturi)    
    Penibil (Duminică, 6 mai 2012, 13:36)

    Ioana [anonim]

    Ce penibil ca trebuie sa se justifice atat ca sa poata obtina ministerul!
  • +7 (9 voturi)    
    Simplu: NU! (Duminică, 6 mai 2012, 13:38)

    Mih. [utilizator]

    NU ! Nu Corina Dumitrescu la Educatie!
    Nu putem lasa Educatia pe mana acestei persoane INCAPABILA si IMPOSTOARE.
    RUSINE CORINA DUMITRESCU!

    Dascalii adevarati, parintii responsabili, toti cei care tin la viitorul copiilor nostri, sa respinga numirea d-nei Corina Dumitrescu in functia ministeriala.
    EDUCATIA si COPIII NOSTRI, DASCALII ADEVARATI, merita UN OM CORECT, COMPETENT,
    asa cum a fost DANIEL FUNERIU!

    Nu de REFORMA trebuie sa ne temem, ci de cei care UCID REFORMA!
  • +7 (9 voturi)    
    Nu apare nimic (Duminică, 6 mai 2012, 13:40)

    Hecăr [anonim]

    Pe site-ul de la Hoover.org nu apare nimic. Nici in arhive, nici in articole. Si nu apare nici o Corina si nici un Stolojan... Nici in CV-ul lui Stolojan nu apare Hoover. http://www.hoover.org/fellows/ Institutul asta nici nu se compara cu Fulbright si oricum sunt toti cei care au primit burse sunt listati acolo.
    Pe site-ul de la Stanford nu apare nici acolo nimic: stanford.edu. Nici in site-ul de alumni de la Stanford nu apare nici o Corina nici Pupaza :)
    Oare de ce nu a adus pupaza o copie dupa certificatul de absolvire?
    Poate doamna si-a scris siviul dupa ce a fost in excursie la Hover‎ in ADH Dhaher, Cairo, Egypt
    Rusine maxima!
  • +8 (10 voturi)    
    pai eu prefer sa nu joci deloc (Duminică, 6 mai 2012, 13:43)

    rakleta [utilizator]

    Caci daca tu joci masluiesti viitorul copiilor nostri. Si sincer nu as dori.
  • +9 (11 voturi)    
    cei care o sustineti pe doamna (Duminică, 6 mai 2012, 13:44)

    Dan [anonim]

    ma intreb: cum ganditi? in ce fel va formati parerile? Chiar nu vedeti atatea lucruri evidente?
  • -6 (10 voturi)    
    Articol de foarte proasta calitate (Duminică, 6 mai 2012, 13:52)

    dumi [anonim]

    Nu discut minciunile acelui specimen care cu tupeu vrea in continuare sa distruga invatamantul romanesc.

    Insa, HN, ce se intampla cu zecile de greseli de ortografie presarate in tot articolul?

    Efectiv nu am putut citi mai mult de 50% din cauza scrisului ilizibil.

    Corectati cat mai curand pentru ca va faceti de rusine.
    • +2 (6 voturi)    
      Si tu ? (Duminică, 6 mai 2012, 15:39)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui dumi

      Asa te-a invatat Corina Dumitrescu sa scrii?Nu am inteles ce vrei sa spui.Nu ai inteles articolul.Nu-i nimic.Te lamureste prietena ta ,Corina Dumitrescu.
  • +6 (8 voturi)    
    Dar ce anume.... (Duminică, 6 mai 2012, 13:56)

    Gambler [anonim]

    ...jucati dna Corina? Alba-neagra? Eu zic ca mai sanatos este sa mergeti la "innot"!
  • +11 (13 voturi)    
    Cucoana!!! (Duminică, 6 mai 2012, 13:58)

    ticbis [utilizator]

    Daca crezi ca ne abuersti, te inseli! Tot ceea ce afirmi aici este pentru prosti (da multi!), pe adevaratii intelectuali romani (putini, din pacate!), nu prea poti sa-i pacalesti!
    - Reprezinti universitatile particulare din Romania, care au ca unic scop realizarea profitului in schimbul vanzarii de diplome universitare.
    - Prin asta, promovezi impostura si mediocritatea absolventilor de studii superioare din Romania.
    - Esti exemplul clasic de parvenit postdecembrist, care a dobandit "titluri si diplome universitare" de 100 de ori mai multe decat numarul de articole, lucrari, recenzii sau alte materiale originale pe care le-ai publicat vreodata in revistele de specialitate internationale. Aici poti sa te iei de mana cu Androneasca, ilustra ta predecesoare, care, rector si doctor fiind, n-are nicio lucrare publicata in strainatate in domeniul ei de specialitate.
    - Ai mintit in CV, esti agramata in limbaj si in scriere, esti acuzata de plagiat, esti acuzata de catre CSM de incompatibilitate in functii. Cu ce crezi ca poti sa ajuti invatamantul romanesc?
    - Eu, ca simplu cetatean, te intreb: de ce-ti doresti atat de mult sefia ministerului invatamantului, atata timp cat esti mult mai inculta decat mine?

    Daca asi fi in locul tau, mi-ar fi atat de rusine, incat nu cred ca mai ridicam capul din pamant vreo 10 ani!

    Inteleg ca rusinea este un sentiment total strain politicienilor romani dar, daca "prostii" nu conteaza pentru tine, te intereseaza macar ce cred copiii tai , sotul tau, parintii tai, prietenii tai, colegii si apropiatii tai, cand vad in ce hal de prostitutie morala ai ajuns? Asta desi, ca patron de facultate de tip srl, aveai atatia bani incat sa nu fii nevoita sa te injosesti in halul asta!
  • +5 (7 voturi)    
    coloana sonora (Duminică, 6 mai 2012, 14:02)

    Rezon [utilizator]

    "Several Species of Small Furry Animals Gathered Together in a Cave and Grooving with a Pict" (http://www.youtube.com/watch?v=DVzij4HF4wM)

    O buna ilustrare a modului in care dna Corina schingiuieste limba romana, precum copiii care tortureaza animale mici, mai slabe decat ei.
  • +9 (11 voturi)    
    Reprezentata Societatii Civile in CSM (Duminică, 6 mai 2012, 14:06)

    Andra [anonim]

    Cine a propus aceasta persoana dubiosa sa reprezinte societatea civila in CSM?
    Puteti afla numele organizatiei din partea careia a venit propunerea?
    Ce fel de societate civila vrea sa fie reprezentata de o impostoare ?
    • +1 (1 vot)    
      Societatea civila numita PSD (Duminică, 6 mai 2012, 14:49)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Andra

      " Initial, refuzasem aceasta candidatura la CSM din partea PSD-ului, fiind o persoana foarte ocupata si numai din acest motiv. Dar, la finalul termenului in care se putea depune candidatura, liderii PSD mi-au facut din nou aceasta propunere pe care, in cele din urma, am acceptat-o"
      Aceasta este declaratia facuta de ea ieri, Sambata 5 mai 2012: http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12175022-corina-dumitrescu-cand-eram-stanford-numem-corina-adriana-radu.htm
      Nu se sesizeaza nimeni????
    • +2 (2 voturi)    
      ne-a raspuns (Duminică, 6 mai 2012, 15:39)

      cata [anonim] i-a raspuns lui Andra

      Chiar dansa ne-a raspuns in precedenta declaratie. A fost reprezentata societatii civile din partea, surpriza, PSD.
    • +1 (3 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Duminică, 6 mai 2012, 16:30)

      [anonim] i-a raspuns lui Andra

    • +2 (4 voturi)    
      iubim Corina (Duminică, 6 mai 2012, 16:37)

      Rezon [utilizator] i-a raspuns lui Andra

      Corina e iubita transpartinica a tuturor parlamentarilor care predau la Dimitrie Cantemir
    • +1 (3 voturi)    
      Cum adica, cine? PSD-ul (Duminică, 6 mai 2012, 17:14)

      Rezon [utilizator] i-a raspuns lui Andra

      Paii, ne explica dna Corina "Hoover" Dumitrescu, in cuvinte simple:


      "Acest CV nu a fost tehnoredactat de mine, îmi asum însă răspunderea pentru faptul că nu l-am verificat ulterior. Acest CV a fost depus, iniţial, la dosarul meu de candidat pentru un loc de reprezentant al societăţii civile în Consiliul Superior al Magistraturii, la Senatul României. Personal, am acceptat această candidatură la limita timpului în care actele urmau să fie depuse. Iniţial, refuzasem această candidatură la CSM din partea PSD-ului, fiind o persoană foarte ocupată şi numai din acest motiv. Dar, la finalul termenului în care se putea depune candidatura, liderii PSD mi-au făcut din nou această propunere pe care, în cele din urmă, am acceptat-o", a explicat Corina Dumitrescu.
  • +4 (4 voturi)    
    din pacate, nu are rusine (Duminică, 6 mai 2012, 14:20)

    javier [anonim]

    1. plagiatul: ce conteaza daca esti parte sau nu intr-un proces, conteaza daca ai savarsit faptele (daca ai plagiat) e singurul lucru pe care trebuie sa il spui - am copiat din alta parte sau nu am copiat. poate ti-ai cerut scuze omului si el te-a iertat, poate te-ai inteles cu el in afara procesului si a renuntat sa se judece cu tine personal... fapta de a copia ramane si cand esti intrebata: ai copiat? trebuie sa raspunzi da sau nu, iar nicidecum "nu sunt parte in proces".

    2.CV: cum sa dai vina pe subalterni sau angajati CSM, cand e vorba de CV tau (cartea ta de vizita in viata profesionala)?! cum sa aiba CSM obligatia de a iti verifica o hartie care este CV tau personal, pe care tu ai dus-o, SEMNATA de tine, si pe care ei trebuie doar sa o SCANEZE si sa o publice pe site ?! Cum de se poate gandi CSM sa deschida o ancheta in legatura cu ce angajat a introdus CV pe site?!
    p.s. pe langa erorile semnalate, mai sunt si alte greseli in cv care arata ca nu prea intelege cum se completeaza "formatele astea europene"
    3. vrei sa iti justifici studiile, vii si tu cu fapte, povestesti ce ai facut, cand ai fost, cat timp, produci vreo hartie, hai nu diploma, ca te-au chemat, ca ai stat, ce-o fi. Vii cu o adresa oficiala din partea universitatii ca ai trecut si tu pe la ei. universitatile fac cel putin un facebook, o lista cu participantii la fiecare curs, ca sa isi poata spune fiecaruia pe nume.
    povestea cu profesorul e cu ata alba.
  • +2 (4 voturi)    
    Este ORIPILANT! (Duminică, 6 mai 2012, 14:22)

    Gabriela Floria [anonim]

    Este foarte grav ceea ce se intampla!
    Cotofana asta, care a dobandit titlurile academice prin intermediul politicii (sotul ei fiind parlamentar PSD inca din anii '90), este agramata si triviala! Imaginati-va ca PIRANDA asta, daca va fi Ministru, va da lovitura de gratie Sistemului de Invatamant romanesc, care deja este la pamant!
    Ce va face? Va legaliza toate Universitatile private, gen Spiru Haret, care printeaza DIPLOME CONTRA COST!
    Presiunea este enorma ca sa se intample asa ceva si PIRANDA este sustinuta de toti banditii care au infiintat aceste, asa zise, Universitati!
    Imi este scarba!
  • 0 (2 voturi)    
    Dr. Deutsch e aceeasi persoana cu cea din articol? (Duminică, 6 mai 2012, 14:33)

    bbblue58 [anonim]

    http://www.ziaruldeiasi.ro/national-extern/megapower-cel-mai-mare-scandal-politic-din-1990-incoace~nik72
  • +3 (5 voturi)    
    ,,Eram gandita sa fiu Ministrul Tineretului'' (Duminică, 6 mai 2012, 14:41)

    misu [anonim]

    He-he-he, te-ai dat de gol, cine erau coledgii tai, Academicieni desigur, care, pe vremea accea, "te gandeau" sa fii Ministru al Tineretului?
  • -2 (2 voturi)    
    linsaj (Duminică, 6 mai 2012, 14:43)

    vasilica [anonim]

    Adica cum ! daca in presa care in general de dreapta,ii aranjezi unui fie ca-l cheama Basescu fie Dumitrescu niste lucruri care ceva mai tarziu se dovedesc nereale ,hop, esti compromis pune-l pe Ungureanu !Exista deontologie in presa ?
  • +2 (4 voturi)    
    ministru (Duminică, 6 mai 2012, 14:49)

    gogu [anonim]

    Mult iubita si stimata doamna Dumitrescu, Caragiale avea o vorba care vi se potriveste perfect: "A nu se minca mult rahat!" Va propun sa predati innotul, va prinde de minune.
  • +1 (3 voturi)    
    doctor academician (Duminică, 6 mai 2012, 14:52)

    ady [anonim]

    cum explica procesul in care este implicata acuzata de plagiat..??
  • +4 (4 voturi)    
    rahat cu perje (Duminică, 6 mai 2012, 14:54)

    kukoricadara [anonim]

    CV-ul nu se face aşa, pui Stanford sau mai ştiu eu ce pentru că ai fost la un curs susţinut de un profesor de acolo, susţinut în calitate particulară, după cum se înţelege din bălmăjeala de mai sus (nu prea există legături între fraze, oare ele sunt 'extrase' din ce a spus C.D. sau chiar aşa dezlînat se exprimă doamna viitor-ministru?).
    Revenind la curtea proprie a doamnei:
    Tot ce ţine de UCDC se face exact aşa. Realmente, aşa se fac raportările, aşa se fac CV-urile, totul e cantitate, cantitate, cantitate. Să umflăm totul cu pompa, poate la următoarea evaluare vom ieşi mai bine.
    Dacă eşti cadru didactic acolo, trebuie să predai raportări lunare cu ce ai mai 'produs', drept cercetare, în ultima lună. Profesorii au fost recent obligaţi să semneze o anexă (ilegală, de altfel) la contractul de muncă, o anexă prin care se obligau să predea o cantitate impresionantă de articole ştiinţifice - cîte 2-3 ISI-uri pe an, cîteva B plus-uri, cărţi de autor, capitole... Cultură sau cercetare la hectar.

    Unii au clacat psihic. Nu m-aş mira să apară şi demisii. Şi de ce? Pentru ca universitatea asta, care e doar cu o treaptă mai sus decît mizeria numită Spiru, să poată organiza mastere. Adică, pentru ca Momcilo Luburici şi cucoana Corina Dumitrescu să poată face bani. Orice student de la Cantemir care-şi imaginează că reprezintă altceva decît o sursă de venit pentru M.L. şi C. D. e un naiv. UCDC e o iniţiativă privată care n-are legătură cu învăţământul, un mecanism care începe să scârţâîe pe partea cu cantitatea, aşa că onor conducerea la vârt a dat-o pe aia cu calitatea (cică).
  • +3 (5 voturi)    
    Cautand pe net dupa cv-ul doamnei: (Duminică, 6 mai 2012, 15:16)

    denvarel [utilizator]

    La senat, in 2008 aceleasi greseli de scriere in CV:
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CFoQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.senat.ro%2Fpagini%2Fcsm%2FCandidatul%2520Corina%2520Adriana%2520Dumitrescu.pdf&ei=4memT7KBCY_MtAbhwfT1BA&usg=AFQjCNHiL50fvxltzqnO_iuFfDiUuCVFpw

    In 2010 inca "innota" https://www.senat.ro/pagini/csm/Oct_2010/Dumitrescu%20Corina/documente/CVDumitrescu.pdf

    Domnilor redactori, faceti bine si salvati pdf-urile cu CV-ul doamnei, postate in ani diferiti, in diferite siteuri pentru ca scuza cu tehnoredactarea este gogonata rau.
    Nu o angajata este de vina pentru greselile din CV-ul doamnei Corina Dumitrescu depus la CSM. Sau neatentia ei la verificare. Decat daca aceeasi angajata a depus in ani diferiti cv-uri cu aceleasi greseli la institutii diferite. La fel neverificate din "neatentie"
    Doamna Corina Dumitrescu minte! Cu nerusinare!
    Si mai verificati va rugam cum este ea reprezentanta societatii civile in CSM , oficial propusa de Universitatea Dimitrie Cantemir cand ieri a spus cu gurita ei: "Personal, am acceptat aceasta candidatura la limita timpului in care actele urmau sa fie depuse. Initial, refuzasem aceasta candidatura la CSM din partea PSD-ului, fiind o persoana foarte ocupata si numai din acest motiv. Dar, la finalul termenului in care se putea depune candidatura, liderii PSD mi-au facut din nou aceasta propunere pe care, in cele din urma, am acceptat-o"
  • 0 (2 voturi)    
    :)) (Duminică, 6 mai 2012, 15:18)

    adix [anonim]

    http://www.ziaruldeiasi.ro/national-extern/megapower-cel-mai-mare-scandal-politic-din-1990-incoace~nik72
  • +1 (3 voturi)    
    si universitatea din Arad e condusa de plagiatori (Duminică, 6 mai 2012, 15:23)

    muntean alistar [anonim]

    Plagiat la Universitatea „Aurel Vlaicu” din Arad
    Joi, 26 Aprilie 2012 10:15
    Scris de Ziua de Vest
    Noul rector, Ramona Lile, operă „copy/paste”
    Prof. univ. dr. Ramona Lile, noul rector al Universităţii „Aurel Vlaicu” din Arad, are o ascensiune fulminantă: în numai zece ani de zile, de la secretară a ajuns rector, cu peste 35 de cărţi şi cursuri universitare. Noul rector, propus şi susţinut de rectorul de trei mandate, Lizica Mihuţ, este, conform analizei specialiştilor, autoarea unor lucrări suspectate de plagiat. După prezentarea dovezilor de plagiat, aşteptăm reacţia ministrului Educaţiei în acest caz.
    Rector prins la copiat
    Continuitatea la conducerea Universităţii de stat „Aurel Vlaicu” din Arad, după mandatele cu repetiţie ale celebrei Lizica Mihuţ, este asigurat de protejata acesteia, Ramona Lile. O fostă secretară de facultate şi-a câştigat peste noapte o faimă academică solidă, reuşind să publice zeci de volume în timp record. Recordurile nu se opresc aici - conform unei simple analize pe orarul Facultăţii de Ştiinţe Economice din universitatea de stat arădeană, Ramona Lile ajunsese să predea... multe ore pe zi, încasând, evident, şi remuneraţiile corespunzătoare. Tot ea a reuşit alt record – să conducă peste 400 (patru sute!) de lucrări de licenţă sau dizertaţie într-un an universitar, aşa cum dovedesc procesele verbale care, spre deosebire de lucrările în cauză, păstrate doar un an, rămân arhivate la secretariatul facultăţii.
    Ramona Lile a fost împinsă din spate de Lizica Mihuţ, care şi-a prezentat în faţa colegilor susţinerea clară pentru cea care, apoi, este drept, cu mici probleme, a fost aleasă noul rector al universităţii de stat arădene. Ministerul nu a validat alegerile, pe motiv de nereguli privind desfăşurarea procedurilor legale. Însă, apariţia Ramonei Lile în prim-planul academic a stârnit legitime dubii privind prolificitatea sa ştiinţifică, materializată în zeci de volume de specialitate. Analiza experţilor în cazul a doar două dintre aceste
  • +5 (7 voturi)    
    succesuri (Duminică, 6 mai 2012, 15:31)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Observati ca in declaratia de presa a comis cel putin 2(doua) orori :"cu nimenea";"al tehnoredactarii"intr-un context care cerea "a tehnoredactarii"-era vorba de raspundere.
    Apoi:
    1 se adreseaza presei si nu noua, cetatenilor (va pastori presa?)
    2 orice ministru in orice mandat e prin natura relatiei este la dispozitia prim-ministrului si nu pt ca zice sau vrea ea
    3 zice ca "pune in joc"-pai nu pune ca inca nu are
    4 mai zice "educatia trebuie reasezata........."aaaaaaaaaaa???
    5 a recomandat-o pe andronescu -din ce calitate???
    6 normal ca nu e interesata de post -la cat castiga din privat si mai ales de la noi (CSM) salariul de ministru (oricat o fi ) e o jignire !
  • +2 (4 voturi)    
    extrem de grav (Duminică, 6 mai 2012, 15:40)

    ovidiu s. [anonim]

    cred ca nu ne ingrijoram suficient de aceasta numire la invatamint, ale carei consecinte sunt mult mai mari decat niste furtisaguri la alte ministere.

    dupa un ministru exceptional, funeriu, poate singurul ministru de varf pe care l-am avut de mult timp incoace, doamna asta vine sa rastoarne fara jena tot ce s-a inceput in materie de reforma.

    ea insasi este beneficiara coruptiei din invatamintul privat, un agent slugarnic al politicului si un etalon de "politrucism" si incultura.

    societatea civila ar trebui sa fie in strada pina cand ponta renuntza la madam dumitrescu!
  • +5 (5 voturi)    
    Mult zgomot pentru nimic (Duminică, 6 mai 2012, 15:41)

    Clop [utilizator]

    Doamna devine gomoasa in justificari, pur si simplu, daca are demnitate, renunta sa se mai dea in stamba in public si la postul de ministreasa.

    In conditiile date, dupa gargara de presa, fetida, din aceste ultime zile, este nevoie de o noua nominalizare pentru portofoliul Ministerului Educatiei si asta este tot.
  • +5 (7 voturi)    
    Comparati (Duminică, 6 mai 2012, 16:04)

    Unu' [anonim]

    "Personalitati precum Stolojan, academicianul Catalin Zamfir, Adrian Severin au parcurs un astfel de stagiu de formare profesionala"

    Comparati cu CV-ul lui Stolojan sau Severin si vedeti unde e Stanford / Hoover in CV-urile lor, daca tot ii da propusa ministreasa ca exemplu. Evident nicaieri.
    Halal aparare sau dovezi.
  • +5 (7 voturi)    
    PROBLEMA: (Duminică, 6 mai 2012, 16:05)

    Nea Nae [utilizator]

    ENUNT: Se dau 100.000 de loaze care simt ca vor pica bacalaureatul 2012 dupa modelul "Invata ca te ia mama lui Funeriu" ca si anul trecut, pentru ca n-au pus burta pe carte. Vine un baiat cu ochelari si gura mare si rezolva o minisstressa standfordista cu un nou BAC usor si fructuos. Asta inseamna 100.000 de loaze, 200.000 de parinti , 400.000 de bunici, unchi, matusi, cumetri, veri cuscri si ce-o mai fi fericiti ca "in sfarsit e un guvern cu un ministru la educatie ca lumea".
    INTREBARE: Care este sansa ca un bun procent din fericirea asta din iulie a loazelor si inconjuratorilor sa se transforme in voturi la alegerile din toamna? :D
  • +2 (4 voturi)    
    Hai la Joc (Duminică, 6 mai 2012, 16:19)

    costin- [utilizator]

    De azi am intrat la Joc
    Sa ne fie cu noroc
    Joc pe fata cartea tare
    Relatii am peste mare
    Acum am piat cu tronc
    Dar nu sunt doar un boboc
    Asa mi-a zis dom' presedinte
    Ca sa mergem inainte.
  • +2 (4 voturi)    
    VAI DE NOI! (Duminică, 6 mai 2012, 16:21)

    john [anonim]

    Era foarte simplu pentru un jurnalist profesionist sa demonstreze daca a fost sau nu in America aceasta contopista. Punea o intrebare desteapta in engleza si remarca faptul ca asta stie engleza aproape ca pe romana. Pana una alta, din toamna vine iar ABRAMBURICA. Daca n-o ponteaza Ponta, tipa asta de maine ramane ce-a fost, nevasta lui barbac`su. Ca de nu era moldoveanul ala, nici dracu nu auzea de ea. SUCCESURI, PSD!
  • +4 (4 voturi)    
    Au continuat investigatia altii. (Duminică, 6 mai 2012, 16:23)

    Ocsford [anonim]

    Nici vorba de documente, frate. Asta are diploma de studii data pe gura :) . Vine cu martori...
    Ia bagati un ochi aici:

    http://sareinochi.com/2012/05/06/baronesa-standfordsen-din-manualul-bunului-uselist-sa-mintim-cum-respiram/

    N-o fi o idee buna sa vedem care e treaba si cu doctoratul doamnei?
  • +3 (5 voturi)    
    Guvernul a devenit guvernul Poanta (Duminică, 6 mai 2012, 16:32)

    noftag [anonim]

    Am fost pornit impotriva guvernului boc scris cum se vede caci a fost plin ge genii.
    Vad acum ca guvernul care se vrea votat arata de ce avem atatea genii. Pai la asemenea rectori este normal sa avem absolventi precum unii dinte ministri.
    Mai departe acesti ministri sunt facuti si profesori.
    Halal guvern.
    Sunt un dusman al guvernului Poanta.
  • +3 (5 voturi)    
    aţi văzut? (Duminică, 6 mai 2012, 16:48)

    Nae Camionagiu [anonim]

    Madama nu spune nimic despre Bac, dacă vor mai fi sau nu camere web, căci dacă nu vor fi se va copia în draci. Deci va face interesul facultăţilor particulare, care vor cât mai mulţi studenţi, care să dea banu+.
    Nici despre UMF Târgu Mureş nu a fost clară, o scaldă, după ce au bătut atâta monedă cu anularea Hotărârii de guvern care înfiinţa facultatea de medicină în limba maghiară şi engleză. Păi dacă nu anulează hotărârea, de ce a picat guvernul?!
  • +3 (5 voturi)    
    explicatie (Duminică, 6 mai 2012, 17:10)

    dorel [anonim]

    explicatie neconvingatoare, corina dumitrescu, nici nu trebuia nominalizata la educatie, pentru ca este imcompatibila ca functie, membru CSM si rector la o universitate privata, nu stiu de ce nu s-a sesizat ANI pana acuma, in al doilea rand este de vina ponta, pentru motivele invocate mai sus, nu este o scuza, ca i-a impus-o niste baroni locali, avand in vedere prima declaratie a lui, "cel mai cinstit guvern", ne facem de ras fata de cancelariile occidentale, iar dupa aceea USL, ne tine de prosti, nu ne baga in seama, oare fanii uslasi ce zic ?, vai de curul la romani, daca inghit smecherile usl, nu stiu unde vom ajunge, dar bine nu va fi, daca umbla cu forfolica ca in cazul dumitrecu, fara sa fie instalat guvernul deja, nu in ultimul rand, trebuie sa ne gandim la educatia copiilor nostri, pe mana cui ii dam ?
  • +4 (4 voturi)    
    Pentru tzatza Corina.... (Duminică, 6 mai 2012, 17:22)

    Cadillac [utilizator]

    Cea mai mare magarie este cind incerci sa "repari" o magarie.

    P S Avem o pozitie 'deschisa' la complexul sportiv din localitate:

    Vinzatoare-seminte cu 'studii' la Standford...

    Triniteti CV-ul cit mai repede; mai avem un candidat, cu

    'studiile' facute la aceeasi 'facultate' cu jiji fecali...
  • +4 (6 voturi)    
    Felicitari... (Duminică, 6 mai 2012, 17:30)

    Jordania [utilizator]

    ...HotNews pentru dezgroparea adevarului! Mergeti intotdeauna pana la capat!
  • -3 (3 voturi)    
    Doamna are un accent foarte ciudat daca asculti (Duminică, 6 mai 2012, 17:34)

    gigi [anonim]

    cu atentie...ceva yankeu ca sonoritate. O fi si ea ceva in genul perechilor de "mormoni" care fac propaganda religioasa cica, dar de fapt fac stagiu de invatare a tarii si limbii pentru a-i regasi apoi in diverse ipostaze in CIA (cum ar fi reprentant FMI in Romania )...O fi vre-o legendata si aclimatizata pe meleagurile noastre ? Accentul este clar yankeu... Chiar asa...exista vre-un coleg de liceu...de facultate...pentru ca ceva nu e clar cu ascensiunea acestei cucoane...
    • +1 (1 vot)    
      accent yankeu (Duminică, 6 mai 2012, 21:18)

      Nicolae Kidman [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      Ce accent? De Oklahoma, Texas sau New York?
  • +4 (6 voturi)    
    Andronescu a fost garantata de Vanghelie, (Duminică, 6 mai 2012, 17:36)

    felicia [anonim]

    pe cucoana asta cine o garanteaza?Poate o iau acasa!!Acesta este modelul pe care eu ca dascal il voi propune elevilor???Anul acesta promovabilitatea BAC-uluiar putea fi150%.dupa nr de diplome al madamei. RUSINE!!! scrie pe acest guvern (CEL MAI CINSTITTTTTTTTTT)
    • +7 (9 voturi)    
      O garanteaza Oprisan si Mazare (Duminică, 6 mai 2012, 17:44)

      Rezon [utilizator] i-a raspuns lui felicia

      http://www.evz.ro/detalii/stiri/baronii-psd-au-vrut-o-pe-corina-dumitrescu-la-justitie-ponta-a-pus-o-la-educatie-980020.html

      Desemnarea Corinei Dumitrescu ca ministru a fost o concesie pe care Victor Ponta a făcut-o baronilor PSD. Marian Oprişan şi grupul de la Constanţa, condus de Radu Mazăre, au făcut lobby pentru a o impune pe Corina Dumitrescu ca ministru al Justiţiei. Ponta a încercat să le închidă gura punând-o la Educatie.
      • +1 (1 vot)    
        societatea civila =psd???? (Duminică, 6 mai 2012, 23:02)

        fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui Rezon

        asta e protectoarea lui oprisan si mazare ?De-asta nu pot fi atinsi ?
  • +3 (5 voturi)    
    acasa la cratita (Duminică, 6 mai 2012, 17:52)

    Ela [anonim]

    Acasa la cratita e locul cucoanei Dumitrescu. Acolo nu-i cere nimeni CV-ul, n-o intreaba nimeni ce a facaut pana azi si de ce se impauneaza cu "titluri de absolvent" pe care u le poseda !
    Sa intre la MEN = promovarea tuturor analfabetilor care au trecut pana in clasa a 12-a taras-grapis ... preconizez 99 % promovabilitate anul acesta, nu de alta dar astia de la "particulare" nu mai au studenti dupa dezastrul de anul trecut de la BAC ... inclusic onorUniv D. Cantemir pe care o pastoreste onorabila cucoana. Nici "Abramburica" nu-i mai de soi .. a distrus inv profesional cu acelasi scop - sa-si umple universitatea cu analfabeti.
  • +2 (4 voturi)    
    CV (Duminică, 6 mai 2012, 17:52)

    nick287 [anonim]

    Daca Hoover e autonom de Stanford, atunci pui in CV Hoover, nu Stanford. Nu conteaza ca la Hoover predau aceeasi profesori ca la Stanford. Asadar, problema principala nu e legata de o confuzie pornita din schimbarea de nume. Omul asta a mintit cand a spus ca a fost la Stanford.
  • +3 (5 voturi)    
    REVOLTATOR (Duminică, 6 mai 2012, 17:57)

    livethedaysn [anonim]

    Care este mesajul pe care il transmiti copiilor in tara asta? Ca daca esti incompetent si nesimtit ajungi ministru?

    Cu ce nerusinare "doamna" flutura "StanDfort" in CV-il ei? Chiar daca a facut 3 saptamani de curs, sa zicem asa ceva valoreaza ZERO in resume-ul cuiva care are o astfel de pozitie. Pentru o diploma ar fi trebuit sa faca macar 10 credite, deci ce a facut ea nu e nici macar atat. Si atunci cum pui asta in CV-ul tau? REVOLTATOR. Pentru cineva care face cariera in universitate CV-ul trebuie sa aiba lista de lucrari publicate ( si nu plagiate) in jurnale internationale, asta ca sa arati lumii valoarea. Nu cursuri prin corespondenta sau vizite de lucru la "StanDfort"

    Si ce vrea "doamna" sa faca in "mandatul ei pe masa"? Sa re-evalueze universitatile? Deci, dupa ce au fost evaluate dupa criterii clare, chiar daca multora la acelasi nivel de comperenta ca si "doamna" in discutie nu le-a cazut bine, acum refacem totul in 6 luni?

    Domnule Victor Ponta, daca mai exista macar o urma de decenta in partidul pe care il conduceti, atunci incercati sa numiti pe cineva care nu are astfel de minusuri de comportament si de competente. Nu o sa castigati alegatori cu o astfel de alegere. Domnul Funeriu era intr-o alta liga decat personajul dubios pe care l-ati ales....

    JENANTA ALEGERE
  • +2 (2 voturi)    
    Minte cum respira. (Duminică, 6 mai 2012, 19:24)

    Doboritorul de Bizoni [utilizator]

    nici pe numele de fata nu exista in arhivele Stanford
    http://sareinochi.com/2012/05/06/baronesa-standfordsen-din-manualul-bunului-uselist-sa-mintim-cum-respiram/
  • +1 (1 vot)    
    Fara examinare finala (Luni, 7 mai 2012, 11:20)

    Koczka [anonim]

    In luma civilizata pe o diploma apar sintagmele:
    " has attented .. " ( a frecventat .. ) daca nu afost cu examinare finala sau
    "has attented and proved succesfully" ( a frecventat si absolvit ) daca a fost cu testare finala.

    Aici e toata cheia, un institut ca Stanford nu isi poate permite sa emita un certificat de absolvire pt o doamna poate respectabila care e invitata la frecventarea unui seminariu sau cursuri de vara.
  • 0 (0 voturi)    
    toma_aurelian_relu@yahoo,com (Miercuri, 26 septembrie 2012, 22:17)

    TOMA AURELIAN [anonim]

    doamna ministra,cum e posibil ca la universitatea,,CUZA VODA,,din IASI la buget elev cu media peste nota 6 i se de cazare si la elevul cu media 7,59 ramine fara cazare la buget.va rog luati masuri urg ent ca acei elevi intrati anul acesta cu mediea peste 6 sa nu primeasca cazare.va aduc la cunostinta ca daca pina vineri inclusiv elevul care a intrat in primul an la buget cu media 7,59 nu primeste cazare duminica si luni chem in fata facultatii,,cuza voda toate posturile de televiziune si spun in direct ca se umbla cu dreptu peste tot ca sa rezolvi o problema care personalul facultatii trebuie sa rezolve legal dupa mediili mari sa se dea cazare nu cine da bani mai multi .retineti este vorba de locurile la buget. cu deosebit respect.toma aurelian din barlad.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by