Scrisoare deschisa semnata de 20 de profesori universitari catre Victor Ponta: Va rugam sa nominalizati o alta persoana pentru portofoliul Ministerului Educatiei

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Vineri, 4 mai 2012, 19:19 Actualitate | Esenţial

20 de profesori, conferentiari, lectori si cercetatori din invatamantul superior au trimis o scrisoare deschisa catre premierul desemnat Victor Ponta, prin care ii cer sa nominalizeze o alta persoana la Ministerul Educatiei in locul Corinei Dumitrescu. "Precizam ca nimeni nu contesta capacitatile profesionale si manageriale ale Doamnei Corina Dumitrescu. Atragem atentia insa asupra riscului de scadere a standardelor de performanta academica din invatamantul superior romanesc in perioada in care Ministerul Educatiei ar fi sub conducerea Doamnei Corina Dumitrescu", se arata in scrisoarea deschisa.
"Domnia Sa, in calitate de rector la o universitate privata, a contestat in instanta procesul de evaluare a universitatilor din Romania. Tinand cont de aceasta pozitie a Doamnei Corina Dumitrescu fata de standardele de performanta si fata de evaluarea universitatilor, este evident riscul ca, prin masurile administrative si propunerile legislative pe care le va lua sau initia in calitate de ministru, sa anuleze sau cel putin sa coboare nivelul acestor cerinte de natura academica", scriu profesorii universitari semnatari ai acestui apel.

Potrivit acestora, "in procesul de evaluare au fost implicati specialisti de la universitati europene. Principalul castig al acestei evaluari este initierea concurentei intre universitati, ceea ce genereaza performanta. Cresterea nivelului academic si educational va determina pana la urma cresterea pozitiei universitatilor romanesti in ierarhia internationala".

Cei 20 de profesori universitari atrag atentia ca "standardele de performanta ale universitatilor din Romania care s-au aplicat in ultimii ani trebuie pastrate si chiar ridicate pentru a promova calitatea, performanta si concurenta in invatamantul superior".

Citeste integral scrisoarea deschisa:

"SCRISOARE DESCHISA CATRE PREMIERUL DESEMNAT, DOMNUL VICTOR PONTA, IN LEGATURA CU NOMINALIZAREA DOAMNEI CORINA DUMITRESCU PENTRU PORTOFOLIUL MINISTERULUI EDUCATIEI

Domnule Prim-ministru desemnat,

Subsemnatii, cadre didactice universitare, va rugam sa luati act de pozitia noastra fata de nominalizarea de catre Dvs. a Doamnei Corina Dumitrescu pentru portofoliul de Ministru al Educatiei in Guvernul Romaniei.

Intelegem ca nominalizarile pentru posturile din Guvern au fost facute in urma unor calcule si negocieri politice din interiorul Partidului Social Democrat, respectiv in Uniunea Social Liberala. Guvernul pe care il veti conduce in perioada urmatoare trebuie sa raspunda unor asteptari foarte mari din partea romanilor, in primul rand de natura financiara. Presiunea ce apasa asupra Guvernului nu trebuie sa afecteze calitatea invatamantului din Romania.

Din start precizam ca nimeni nu contesta capacitatile profesionale si manageriale ale Doamnei Corina Dumitrescu.

Atragem atentia insa asupra riscului de scadere a standardelor de performanta academica din invatamantul superior romanesc in perioada in care Ministerul Educatiei ar fi sub conducerea Doamnei Corina Dumitrescu. Domnia Sa, in calitate de rector la o universitate privata, a contestat in instanta procesul de evaluare a universitatilor din Romania. Tinand cont de aceasta pozitie a Doamnei Corina Dumitrescu fata de standardele de performanta si fata de evaluarea universitatilor, este evident riscul ca, prin masurile administrative si propunerile legislative pe care le va lua sau initia in calitate de ministru, sa anuleze sau cel putin sa coboare nivelul acestor cerinte de natura academica.

In procesul de evaluare au fost implicati specialisti de la universitati europene. Principalul castig al acestei evaluari este initierea concurentei intre universitati, ceea ce genereaza performanta. Cresterea nivelului academic si educational va determina pana la urma cresterea pozitiei universitatilor romanesti in ierarhia internationala.

In ceea ce priveste invatamantul superior din Romania, sunt cateva realitati incontestabile, pe care vi le supunem si atentiei Dvs., care, in calitate de premier, trebuie sa gestionati si cresterea standardelor educationale si academice.

Exista diferente foarte mari in calitatea actului educational intre universitatile romanesti din cauze multiple. Dupa 1990 s-au infiintat foarte multe institutii de invatamant superior, atat de stat, cat si private, in care au fost promovati profesori fara sa aiba pregatirea necesara. Multi profesori de liceu au ajuns peste noapte profesori universitari, iar dintre proprii absolventi au fost adesea promovate persoane fara rezultate in activitate academica.

Universitatile private sunt o afacere, a carei rentabilitate financiara este dovedita de numarul ridicat al acestor institutii. Deoarece nu exista in Romania o traditie a unui invatamant superior privat de performanta, nivelul profesional, din perspectiva educationala si academica, al majoritatii acestor institutii private este foarte scazut, functionand pe principiul 'cine plateste primeste o diploma'.

In ultimele doua decenii fiecare ministru al educatiei a incercat sa isi impuna propria reforma, ceea ce a dus la scaderea generala a calitatii invatamantului din Romania. Orice ministru nou care va prelua portofoliul Educatiei trebuie sa preia ceea ce este bun din reformele anterioare. Altfel, mereu vom merge doi pasi inainte si apoi trei pasi inapoi.

STANDARDELE DE PERFORMANTA ale universitatilor din Romania care s-au aplicat in ultimii ani TREBUIE PASTRATE si chiar RIDICATE pentru a promova calitatea, performanta si concurenta in invatamantul superior.

Nu taxele de scolarizare trebuie sa fie indicatorul dupa care se orienteaza absolventii de liceu in alegerea universitatii, ci renumele despre calitatea procesului educational. Deja angajatorii privati au inceput sa avantajeze din start in procesul de selectie a personalului absolventii universitatilor de stat in defavoarea celor care provin de la institutii private. O universitate isi formeaza un bun renume in cateva decenii, nu in cativa ani. Universitatile private pot ocupa locuri de frunte in clasificarea institutiilor de invatamant superior. Nu contestarea in instanta este solutia si nici tentatiile jocurilor politice, ci cresterea performantei educationale si academice.

D-le premier desemnat, va rugam sa nominalizati o alta persoana pentru portofoliul Ministerului Educatiei, care sa nu fie in conflict de interese datorita pozitiei exprimate public fata de standardele de performanta.

In plus, va rugam sa gestionati eficient si responsabil cresterea performantei academice si educationale in invatamantul romanesc. Absolventii de azi nu sunt doar votantii de maine, ci in primul rand sunt contribuabilii de maine, care pot aduce plus-valoare in economie si astfel vor genera venituri la buget.

3 Mai 2012

Dr. Marius Diaconescu, lector universitar, Universitatea Bucuresti
Dr. Andrei Pippidi, profesor universitar, Universitatea Bucuresti
Dr. Mihai Retegan, profesor universitar, Universitatea Bucuresti
Dr. Florentina Nitu, conferentiar universitar, Universitatea Bucuresti
Dr. Liviu Ciortuz, conferentiar universitar, Universitatea "Al. I. Cuza" Iasi
Dr. Daniel Dumitran, conferentiar universitar, Universitatea "1 Decembrie 1918" Alba Iulia
Dr. Adina Ciubotariu, cercetator stiintific, Academia Romana, Iasi
Dr. Monica Chicidean, conferentiar universitar, Universitatea Bucuresti
Dr. Nelu Zugravu, profesor universitar, Universitatea "Al. I. Cuza" Iasi
Dr. ing. mat. Marian Ivan, profesor universitar, Universitatea Bucuresti
Dr. Antal Lukacs, profesor universitar, Universitatea Bucuresti
Dr. Stefan Gorovei, profesor universitar, Universitatea "Al. I. Cuza" Iasi
Dr. Maria Magdalena Szekely, profesor universitar, Universitatea "Al. I. Cuza" Iasi
Dr. Ioan Coriolan Balintoni, profesor emerit, Universitatea "Babes-Bolyai" Cluj-Napoca
Dr. Corina Ionescu, profesor universitar, Universitatea "Babes-Bolyai" Cluj-Napoca
Mihai Ducea, Professor of Geology, University of Arizona, Department of Geosciences,  Tucson, cercetator asociat la Universitatea Bucuresti, Facultatea de Geologie Geofizica
Dr. Liana Pop, profesor universitar, Universitatea "Babes-Bolyai" Cluj-Napoca
Dr. Sorin Tunaru, sef de proiect, Institutul Max-Planck, Bad Nauheim, Germania
Dr. Tantau Ioan, lector universitar, Universitatea "Babes-Bolyai" Cluj-Napoca
Dr. Ing. Vlad A. Codrea, profesor universitar, Universitatea "Babes-Bolyai" Cluj-Napoca".

Descarca de aici scrisoarea deschisa

Citeste si:


Citeste mai multe despre   























[P] 1000 inseamna mai mult decat un numar

Angajatii sunt resursa cea mai importanta in orice companie, iar in cazul unui business de servicii, succesul se bazeaza pe resurse umane competente si implicate, care aduc plus valoare in relatia cu clientii. Societe Generale European Business Services, centrul care ofera servicii profesionale cu valoare adaugata in domenii precum finante, achizitii, resurse umane, KYC (Know Your Customers) si servicii de IT pentru grupul Societe Generale, a ajuns la pragul de 1000 de angajati in doar 6 ani de la infiintare.

16075 vizualizari

  • -40 (50 voturi)    
    de acord (Vineri, 4 mai 2012, 19:27)

    Mazeta [utilizator]

    In fruntea educatiei nu are ce cauta colega lui madam Udrea.
    • +40 (42 voturi)    
      Dar... (Vineri, 4 mai 2012, 20:16)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      dar daca nu era colega cu udrea si era cu Nastase sau Ponta sau Antonescu sau cu Alistar si lista poate continua...dupa tine asa Merita sa fie Dansa in Fruntea educatiei ?
    • +4 (4 voturi)    
      Omule... (Vineri, 4 mai 2012, 20:57)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Daca asta e ceea ce te dereanjeaza pe tine in aceasta problema, esti jalnic.

      Trist ca exista oameni ca tine si care ajung sa influenteze viata altora (ca din pacate, nu esti singurul care gandeste asa).
    • 0 (4 voturi)    
      Subscriu (Vineri, 4 mai 2012, 21:14)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      De acord. Romania are atatia profesori universitari renumiti, capabili, stimati, etc , care pot ocupa aceasta functie.
      Invatamantul sa nu mai treaca prin frecusul din ultimi ani.
      Felicitari celor care au scriu scrisoarea catre Ponta. Se demonstreaza, ca romani nostrii mai au capul pe umeri. Bravo.
    • +8 (14 voturi)    
      nu e de udrea cu u mic. (Sâmbătă, 5 mai 2012, 0:35)

      DanOprea [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Adevarul este ca marga cu m mic nu a facut nimic in viata lui.
      E o epava morala si e puscariabil.
    • +1 (1 vot)    
      Daca-i cautam colegii... (Sâmbătă, 5 mai 2012, 10:12)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      .. ai vedea ca finanteaza cam un sfert din parlament, profesori tot unu si una la cuibusorul ala de nebunii care e facultatea Dimitrie Cantemir pe care o "managerizeaza".
    • +3 (3 voturi)    
      colega unde? (Sâmbătă, 5 mai 2012, 12:13)

      curios [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      colega cu Udrea la StanDford sau la Hoover? iar daca e vorba de Univ.D.Cantemir, iata o lista de cei presupusi a tine cursuri (nu se duc niciodata): Corlatean, Nastase si mai sunt. Sa-l dam jos si pe Corlatean fiind coleg cu Udrea!!!! Mai mazeto, dezinformarea e buna (stie Ilici de ce) cu conditia sa nu fie demontata pe loc. Succesuri si ruble multe!
  • +44 (48 voturi)    
    subscriu! (Vineri, 4 mai 2012, 19:29)

    mitica [anonim]

    Eu nu sunt profesor universitar, dar subscriu!
    • +19 (23 voturi)    
      petitie on-line (Vineri, 4 mai 2012, 20:28)

      Marius Diaconescu [anonim] i-a raspuns lui mitica

      Am postat petitia pe www.petitieonline.ro, sper sa nu dureze mult aprobarea ei de catre administrator. Va multumesc tuturor pentru sustinere. Sa speram ca dl. Victor Ponta va raspunde pozitiv. Ca joc de imagine ar avea de castigat.
      • 0 (0 voturi)    
        anuntati (Vineri, 4 mai 2012, 21:17)

        andimi [utilizator] i-a raspuns lui Marius Diaconescu

        anuntati va rog imediat ce se aproba, vrem sa semnam!
      • +2 (2 voturi)    
        eşti de-o naivitate înduioşătoare :D (Vineri, 4 mai 2012, 21:25)

        ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Marius Diaconescu

        Dacă petiţia n-ar fi pe online, ci pe hârtie muale, ţi-ar arăta el dl ponta ce se poate face cu ea :D

        Dacă nu mă-nşeală memoria, la referendum - referendum, nu petiţie - vreo 80% au votat pentru reducerea numărului de parlamentari. I-a păsat cuiva?
      • +2 (2 voturi)    
        Mda... (Vineri, 4 mai 2012, 21:41)

        X [anonim] i-a raspuns lui Marius Diaconescu

        Felicitari pentru initiativa. EU unul o voi semna, cu siguranta!
        Sigur ca Ponta ar avea de castigat imagine, dar... buzunarelor lui ce le mai iese? Banuiesc ca plata a fost deja facuta.
        In plus, trebuie remarcat ca distrugerea invatamantului romanesc a fost una din prioritatile guvernelor PSD dintotdeauna. Un popor needucat e mai usor de manipulat cu o sticla de bere si doi carnati... Uitati-va la manualele scolare post-revolutionare si o sa va vina sa plangeti. Eu l-am pus pe fiu-meu sa invete din manualele de pe vremea lui Ceausescu, ca din astea noi n-ai ce alege. Ori... cum ar putea distruge educatia daca ar pune in functii de raspundere oameni responsabili, carora le pasa de ea?
  • +19 (25 voturi)    
    Unde... (Vineri, 4 mai 2012, 19:32)

    Paganel [anonim]

    mai pot semna cei care doresc să se alăture? Ne daţi şi nouă un link, vă rugăm!
    • -10 (10 voturi)    
      "Proprii absolvenţi"? (Vineri, 4 mai 2012, 20:09)

      Corectura Ro [anonim] i-a raspuns lui Paganel

      Mai bine nu :)
  • +10 (24 voturi)    
    sugestie (Vineri, 4 mai 2012, 19:32)

    ginel din obor [anonim]

    daca profii nu sunt multumit cu doamna, s'o mute la externe si sa'l aduca pe dl. marga la invatamant.

    dna. are diploma de la stanford in drept international, iar domnul marga e specialist in legea invatamantului.
    omul potrivit sa faca praf legea invatamantului.

    e numa o sugestie, dar sugerez sa nu fie luata in serios. :)
    • +21 (23 voturi)    
      ... (Vineri, 4 mai 2012, 20:28)

      John Doe [anonim] i-a raspuns lui ginel din obor

      In CV-ul doammei Dumitrescu, domnia ei a scris Universitatea StanDford,nu "Stanford". Nu de alta dar poate se refera la alta universitate. :))
    • +2 (2 voturi)    
      pai daca speri asa (Vineri, 4 mai 2012, 20:30)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui ginel din obor

      de ce ai mai dat-o mai nea ginele, ca ma cam speriasi in primma faza.
  • +31 (35 voturi)    
    Un demers onorabil! (Vineri, 4 mai 2012, 19:32)

    Gabe2006 [anonim]

    Uite ca din cand in cand mai apare si un demers onorabil. Toata stima!
    • +9 (11 voturi)    
      Să fie mai des (Vineri, 4 mai 2012, 23:40)

      Alex Danila [utilizator] i-a raspuns lui Gabe2006

      Vreau să-i văd pe cei direct interesați că iau poziție mai des și mai hotărît. „Elitele”, ca să fie elite, cam au obligația să-și asume asemenea scrisori deschise cînd sunt convinse că un lucru e greșit. Și scrisoarea deschisă e doar un exemplu de a luat atitudine, în general persoanele care au un cuvînt de spus în domeniul lor ar trebui să nu accepte cu capul plecat ce spune politicul.
    • +1 (1 vot)    
      un demers onorabil... (Sâmbătă, 5 mai 2012, 8:11)

      p [anonim] i-a raspuns lui Gabe2006

      .. pentru a scapa de cineva mai putin onorabil...

      Poate ca ziaristii ar trebui sa investigheze mai atent si parcursul profesional al candidatei... relatiile cu fostii rectori... modul in care a promovat...

      Cine stie ce mai iese la iveala...
  • +45 (53 voturi)    
    sa abolim toate legile si sa facem altele noi (Vineri, 4 mai 2012, 19:34)

    profu [anonim]

    Pai hai sa ne lamurim cu o logica simpla:
    Care este target-ul USL? Sa-si refaca stocurile de bani dupa o lunga perioada de abstinenta/opozitie.
    De ce este nevoie pentru a-si indeplini acest target? Sa ia puterea. Pentru asta e nevoie de:
    1) pensionari – pentru asta se maresc pensile la loc
    2) multi dobitoci – pentru asta se revine la fosta lege a invatamantului care da liber la bacalaureat si facultate pentru toti
    3) baroni locali – astia sunt deja pe pozitii, asteapta doar sa ia puterea.
    4) Suprematia in presa – e ca si obtinuta: Felix cu antenele, Vantu cu Realitatea, toate la picioarele USL-ului.

    In concluzie: dupa cativa ani de recuperare, de indreptare a aberatiilor legislative regurgitate de PSD pana in 2004, dupa ce ne-am ridicat putin cu nasul la suprafata si am inceput sa mai respiram putin, dupa cativa ani de suferinta pentru revenirea la normalitate, dupa toate acestea vin, la vremuri noi, tot ei, figurile obosite, Felix securistul, Nastase, Ilici, matusa Tamara, samd, si darama tot, sterg tot intro clipita.
    Si de ce? Pentru ca suntem tara cu cei mai multi cretini pe mp. Pentru ca asta este educatia cladita de PSD.
    Vai de noi.
    • +13 (19 voturi)    
      Nu sunt de acord cu tine (Vineri, 4 mai 2012, 20:16)

      mariage [utilizator] i-a raspuns lui profu

      Avand in vedere ca Romania are vreo 235 de miliarde de metrii patrati nu au cum sa fie mai multi tampiti pe metru patrat, sunt de acord insa ca avem cei mai multi tampiti pe km patrat.
    • +7 (13 voturi)    
      imi pare rau (Vineri, 4 mai 2012, 20:31)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui profu

      am doar un singur plus.
    • +21 (29 voturi)    
      bravo! (Vineri, 4 mai 2012, 20:33)

      iulian-bz [utilizator] i-a raspuns lui profu

      subscriu,din nefericire pentru noi, cei care mai si gandim este tragic, imi aduc aminte de anii 90,fenomenul Piata Universitatii,cati intelectuali sau perindat prin balcon,semnarea Proclamatiei de la Timisoara,zona libera de neocomunism,imnul golanilor,atmosfera de vis,o singura tv. care mintea cu nerusinare,un conducator care chema minerii sa ajute la restabilirea ordinii,la apararea democratiei originale,in loc sa progresam,sa intram in lumea civilizata,ne intoarcem iar in timp cu aceleasi personaje stranii,care nu vor altceva decat sa se imbogateasca pe spinarea prostilor care-i vor vota pentru o sacosa cu ulei zahar sau ulei,pentru ei valorile nu conteaza,sunt dati la oparte,marginalizati,uneori chiar luati la misto ,terfeliti pe latrinele securistului Felix,mi-as dori ca aceasta scrisoare sa sensibilizeze pe cineva,sa vada si premierul desemnat ca,intelectualii sunt o forta de care trebuie sa tina cont!!!
      • -1 (1 vot)    
        Stimate domn din Buzau (Vineri, 4 mai 2012, 21:30)

        radu [anonim] i-a raspuns lui iulian-bz

        nu contesc calitatea dumneavoastra de intelectual.. nu eu personal.. dar modul in care scrieti arata ca nu aveti chiar calitatile necesare unui intelectual si mai ales grija deosebita fata de limba romana.. va atrag atentia stimate autonumit intelectual ca in limba asta care probabil nu va place "sau" se scrie legat doar cand are inteles de "ori".. in plus aveti inca mult de invatat asupra modului in care se utilizeaza virgula.. va atrag atentia stimate domn ca absolvirea de studii superioare nu inseamna automat ca intrati in categoria intelectualitatii.. sistemul comunist a distorsionat aceasta calitate facand sa se considere ca si cei care ar termina studii superioare tehnice este un intelectual... din pacate fracturile de limba si mai ales de logica ma fac sa cred ca ati lecturat extrem de putin la viata dumneavoastra.
  • +32 (40 voturi)    
    Petitie (Vineri, 4 mai 2012, 19:41)

    Clip [anonim]

    Ii rugam pe semanatari sa initieze si o petitie on-line pe care sa o putem semna cat mai multi. In Facultatea in care activez absolut toti colegii (cu simpatii politice diverse) cu care am discutat sunt absolut oripilati de o asemenea numire!
  • +25 (29 voturi)    
    Dr. Liviu Ciortuz (Vineri, 4 mai 2012, 19:42)

    adi [anonim]

    Felicitari, domnule profesor! Nu pot sa va zic decat bravo. Din facultate v-am considerat mai deosebit si orientat spre performanta!
    • 0 (0 voturi)    
      bravo profilor semnatari! (Vineri, 4 mai 2012, 22:39)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui adi

      Au curaj aceşti profesori. Cine ştie ce pot păţi dacă madam chiar ajunge ministreasă! Bravo lor, sper să li se alăture şi alţii până luni!
  • +14 (22 voturi)    
    Bravo dom'le (Vineri, 4 mai 2012, 19:44)

    domu [utilizator]

    aşteptăm scrisori deschise şi din partea exponenţilor din justiţie, turism, agricultură, interne, administraţie, finanţe, comunicaţii, transporturi, economie, management, mediu
    Cu excepţia afacerilor externe, turismului şi sănătăţii cred că am enumerat toate ministerele.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu inteleg de ce le-ati (Sâmbătă, 5 mai 2012, 11:49)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui domu

      evitat si pe acelea. Ca doar marga nu e tocmai un performer la externe. Sau o fi vre-un excursionist de soi si nu stim.
  • +16 (18 voturi)    
    sadness (Vineri, 4 mai 2012, 19:47)

    holdencaulfield [anonim]

    "detaliile, de marti incolo"...nu va inteleg...e atat de tipica aceasta nominalizare si atat de potrivita pentru viziunea romaneasca despre performanta...e perfecta in post, cei dinainte nu si aveau locul....pacat de oamenii de calitate din romania...care vor pleca in continuare capul si vor opri, incet si in anonimat, scufundarea definitiva a bunului simt si a respectului fata de valoare...
    tarea as vrea sa vad antenele laudand aceasta nominalizare...si pe celelalte...
    dar in curand nu vor mai exista comentarii...ca in perioada 2000-2004.
  • +10 (14 voturi)    
    Mazetaaa! (Vineri, 4 mai 2012, 19:48)

    Andrei [anonim]

    Aici de ce nu mai comentezi ma ? Sau sefii tai de la grivco platesc doar acolo unde ai de latrat la PDL ?
    • +11 (13 voturi)    
      Cere si vei primi ... (Vineri, 4 mai 2012, 20:17)

      Suca [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      ...citat din <Mazeta> mai sus "In fruntea educatiei nu are ce cauta colega lui madam Udrea.". Penibilul nu are limita! Ar trebui ca cei de la grivco sa-si selecteze mai atent postaci. Sau sa posteze singuri sub aceste pseudonime. Asta ca ridicolul sa fie la MAXIM
    • +3 (5 voturi)    
      a comentat (Vineri, 4 mai 2012, 20:33)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      a injurat-o pe udrea, robotul, sau robul, mazeta.
      • +1 (5 voturi)    
        Ma scuzati (Vineri, 4 mai 2012, 20:38)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        Cand am intrat prima oara pe articolul nuera niciun comentariu, speram sa fiu primul.
        • -1 (1 vot)    
          si care.. (Vineri, 4 mai 2012, 21:38)

          radu [anonim] i-a raspuns lui Andrei

          si care este diferenta intre postacii lui felix si cei ai lui base printre care te numeri?.. servitori de securisti sunteti si unii si altii.. ca va doare doar de matul vostru si ca vreti sa fie plin/ stim si asta.. mai linistiti baieti a incep sa apuna vremurile voastre.. ale tuturor.. CV-ul E Udrea este graitor.. cariera universitara si doctoratul sunt cu adevarat opera Univ. Dimitrie Cantemir, o universitate care primeste ,se pare, cu bratele deschise orice politician avid de niste bani in plus.. asa ca dragi lingai portocalii sau rosii nu va mai certati ca toti sunteti in aula universitatii
  • +15 (23 voturi)    
    Romania trezeste-te (Vineri, 4 mai 2012, 19:50)

    goe [anonim]

    Exact asta ne lipsea: spiritul civic.
    Daca copilotul este civilizat renunta la aceasta numire. Daca nu, se va comporta ca un adevarat comunist: statul sunt eu si fac numai ce poftesc.
    Felicitari celor care au luat pozitie!
    Cand inlocuiesti niste oameni instruiti( guvernul MRU) cu niste muhaiele in conflict de interese chiar cu statul, poti fi banuit de multa rea credinta.
    Ce fata poti avea "in afara" cand o prestigioasa Institutie de invatamant iti dovedeste ca ministrul tau este un mincinos?
  • +19 (27 voturi)    
    ! (Vineri, 4 mai 2012, 19:58)

    SS [anonim]

    Laudabila actiunea profesorilor universitari dar unde sunt protestatarii din Piata Universitatii? Le place guvernul propus?Eu stiu o vorba din batrani: Cu prostul sa nu mergi nici la castig.
    • +11 (17 voturi)    
      Pai nu.. (Vineri, 4 mai 2012, 20:13)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui SS

      Pai dragul meu , aia din piata universitatii erau doar platiti sa strige jos basescu si MRU sau boc adica niste chestii d-astea amuzante la coltz de strada , sau discutii de cofetarie in general. Treaba e ca acum nu vor mai iesi decat aia naivi pe acolo sa haiduceasca cu pancarte inutile , nu de alta dar s-au dus banii pentru ei si rolul lor gata , e consumat. Acuummm...Guvernul Ponta , acest Ponta de care reamintesc ca striga in Parlamentul European intr-o engleza de Balta ca in Romania noastra basescu Dicteaza orice miscare a tuturor si ca Europenii sa ne salveze de Dictatura Basesciana, acest Pontaaa...isi face guvernul din fosti securisti inutili (remarcam cuvantul inutil) si dupa trece la "treaba"adica la condusul tarii , fura de acolo , gasca aia se muta acolo sis gata se rezolva si alegerile si bugetul pe urmatorii 2 -3 ani .!
      • 0 (0 voturi)    
        O sa-i mute Felix.. (Sâmbătă, 5 mai 2012, 10:17)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

        .. la poarta Cotrocenilor pe protestatari cu seful de sindicat ai "meletarilor" pensionati in frunte?
        Punem pariu ca asa face?
  • +11 (19 voturi)    
    pt hotnews.ro (Vineri, 4 mai 2012, 20:00)

    mariusxmarius [utilizator]

    Verificati ce criterii de promovare (articole, punctaj) pt Corina Dumitrescu !
    Conform legii in vigoare, unde se incadreaza ?
    Poate de asta este numita unde este acum, se doreste schimbarea criteriilor de promovare(prof. & conducator de doctorat) nu oricum, ci cu convingere !
  • +11 (21 voturi)    
    felicitari (Vineri, 4 mai 2012, 20:01)

    Ioan Iclenzan -Dimitriu [anonim]

    Felicitari pentru aceasta scrisoare! Am mai avut, nu de multa vreme, un ministru al invatamantului care nu stiacate stele sunt pe un drapel. Este bime ca se ia taurul de coarne de la inceput si sa nu ne mai lasam prostiti de fiecare data. Un miniistru analfabet ne mai trebuie si in acest guvern, ca nu am avut destui pana acum. Rusine!
  • +8 (14 voturi)    
    Minciuna este descalificanta pentru un notar! (Vineri, 4 mai 2012, 20:13)

    TI [anonim]

    Principala calitate a unui notar este onestitatea. Daca un document despre care ar trebui sa aiba maxima cunoastere (CV) este demonstrat inexact oare ce alte documente a mai semnat in cariera doamna notar CD? In plus dna nominalizata pentru portofoliu educatiei nu are datele pentru a fi profesor universitar nici macar in Africa subsahariana. Contrar "intelepciunii comune" un CV plin de functii nu te califica pentru pozitia de profesor universitar. Este insa o buna indicatie ca avem de-a face cu un activist politic periculos devotat cauzei restauratiei PSD-iste.
  • +8 (14 voturi)    
    oi (Vineri, 4 mai 2012, 20:13)

    cristi [anonim]

    pe viitor PDL cred ca va deveni din ce in ce mai puternic. Daca il vor coopta si pe MRU in echipa, atunci vor fi de departe cel mai puternic, performant si de incredere partid
  • +7 (13 voturi)    
    0989 (Vineri, 4 mai 2012, 20:14)

    dan [anonim]

    in putinele luni ramase pan’ la alegeri, Ponta o sa fure nonsalant. Si-a facut deja echipa cu care va comite hotiile…urmeaza vremuri grele cu astia la putere..
    • 0 (0 voturi)    
      Asa va vreau (Vineri, 4 mai 2012, 21:47)

      bagati viteza [anonim] i-a raspuns lui dan

      Daca reusim sa convingem poporul reprezentat de parlamentari sa nu investeasca o asemenea caricatura de guvern mai putem salva ceva.Nu e totul pierdut...MRU a picat doar la 4 voturi.Poate se vor razgandi chiar si traseistii...eu nu stiu unde sa-i gasesc pe independenti pe toti, pe UNPR-isti, UDMR-isti sau PSD-istii cu capul pe umeri...Nici unul din ei nu cred ca s-au gandit macar o clipa ca vor veni cu asemenea catastrofe. In orice caz poate ca pana la urma Ponta si Antonericul ne-au facut un serviciu ca ne-au adus in atentie o gramada de probleme care stateau ascunse. Pune-ti-va centurile de siguranta si vanati niste voturi impotriva pentru Luni sau Marti cand s-o vota.
  • +12 (16 voturi)    
    FELICITARI!!! (Vineri, 4 mai 2012, 20:17)

    John!! [anonim]

    deosibita consideratie pentru initiatori si semnatori!!!
  • -17 (21 voturi)    
    hai să fim serioși (Vineri, 4 mai 2012, 20:29)

    Andrei George [anonim]

    În afară de dl.prof. Pippidi e numai lume toalmente necunoscută pe listă așa că hai să fim serioși. Dl.Pippidi și 19 necunoscuți semnează o listă. Și ? Universitățile particulare au și ele dreptul lor la viață.
    • +13 (17 voturi)    
      Si ce daca nu-i cunosti? (Vineri, 4 mai 2012, 20:47)

      stelian [anonim] i-a raspuns lui Andrei George

      Au semnat cu nume, prenume, functie.
      Asa au zis "telectualii tarii" si in 1977 cind n-au vrut sa semneze linga Paul Goma, ca e un necunoscut.
      La fel s-au pronuntat si despre regretatul Vasile Paraschiv, ca e un tigan. Da, dar unul ce a avut demniatate si coloana vertebrala pina in ultima zi.
      Eu personal, de numele arhicunoscute sunt satul, pentru ca nu au facut nimic concret.
      Abia astept sa apara petitia on line si sa o semnez.
      Ba ar trebui scrisa una si pentru Mircea Diaconu...
      Acesti oameni sunt seriosi...
      • -5 (7 voturi)    
        Păi dle. stelian, cu subiect sau predicat... (Sâmbătă, 5 mai 2012, 1:59)

        Andrei George [anonim] i-a raspuns lui stelian

        Pot să-ți spun că doar dl.Pippidi e o valoare, restul sunt niște iluștri necunoscuți. Dacă un ”profesor universitar” e prea prost să înțeleagă concepte ca e-learning-ul sa blended-learning-ul, rolul său este în agricultura acestei viguroase țări, la prașila I, II și III. Chestiunea destul de simplă este că există o teamă imensă că universitățile particulare vor transforma inutile universități de stat în ceea ce merită, adică cămine comunale. Și atunci, conform principiului că dacă X e deștept și Y e prost, Y strigă cel mai tare contra lui X- au inventat- ajutați și de televiziuni la fel de habarnamiste decât ei- toate aiurelile posibile. În SUA, de exemplu, statisticile lor arată că 90% din învățământul superior se desfășoare prin metode moderne cum ar fi e-learning-ul. Open University din UK care este o universitate ceva mai recunoscută decât toate universitățile de stat din România- merge numai pe învățământ la distanță. La noi, un domn Curtu- profesor universitar de la coada vacii(Universitatea Brașov) care conduce ARACIS-ul și care n-are nici o lucrare cum ar trebui să aibă un profesor universitar- se lansează în aiureli. Cine pe cine evaluează ?
        • +1 (1 vot)    
          Necunoscuti! (Sâmbătă, 5 mai 2012, 11:53)

          mis [utilizator] i-a raspuns lui Andrei George

          Banuiesc ca ceea ce reprosati semnatarilor scrisorii deschise nu este valabil si pentru D-na Dumitrescu.
          Dansa este bine cunoscuta opiniei publice si mediului universitar ca fiind un emerit profesor de ... (ce preda oare?) care implementeaza noi si revolutionare metode de invatare.
          Ma insel?
    • +12 (14 voturi)    
      Mda (Vineri, 4 mai 2012, 20:53)

      DarKWavE [anonim] i-a raspuns lui Andrei George

      Eu zic sa te intorci la taxiul care il conduci noaptea... De unde vrei sa auzi de acei profesori cand la televizor/presa (scrisa si online)/discutii nu apar decat subiecte despre fotbalisti si cu cine s-au mai culcat acestia?
      In rest..numai bine. Traiasca USL-ul...
  • +27 (29 voturi)    
    Corina Dumitrescu-Standford (Vineri, 4 mai 2012, 20:31)

    Eugen [anonim]

    Doamnei Minstru Corina Dumitrescu-Standford, cea mai cinstita ministra de la Burebista ii recomand:

    -Sa introduca diplome universitare in sistem Superbingo cu acedemicienii Tociu si Palade
    - Tombola doctoratelor cu toate biletele castigatoare
    - Introducerea titlului de Plagiator Emerit pentru toate functiile universitare
    - Bacalaureat cu examinare la distanta stil Spiru Haret
    • +5 (7 voturi)    
      cred ca n-am ras niciodata pana acum (Vineri, 4 mai 2012, 20:50)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui Eugen

      la un comentariu pe hotnews.

      sal :)
  • +11 (15 voturi)    
    teza doctorat (Vineri, 4 mai 2012, 20:37)

    maria [anonim]

    NU-i verifica nimeni si teza de doctorat?Poate-i plagiata!!
  • -27 (37 voturi)    
    Uite cum s-au grupat pedelistii. Cam putini ! (Vineri, 4 mai 2012, 20:52)

    gvsvshsvd [anonim]

    Sunt cam putini. Restul cred ca au fugit la PNL si PSD. Hahaha.
    Dar la Funeriu nu prea au comentat si ala nu a aratat nici macar diploma de Bac.
    • +1 (1 vot)    
      pai tu si botanistii de pe hantena (Vineri, 4 mai 2012, 21:16)

      rakleta [utilizator] i-a raspuns lui gvsvshsvd

      Ati pus botu la faza cu diploma lu Funeriu ?
      Acu astia de pe lanterna ce impartiala de ce nu fac harcea pacea cucoana asta ? Barem asta sa laudat ca are la stundfurd, plus ca o balmajeste incalificabil cu gramatica.
    • +2 (2 voturi)    
      ai picat bacul si te oftici? (Vineri, 4 mai 2012, 22:15)

      deutscher [anonim] i-a raspuns lui gvsvshsvd

      Voi nu v-ati saturat cu intoxicarea aia ordinara cu diploma de bac? Daca nu o avea, nu ajungea mai departe la facultate, in Franta (poate in Romania ar fi fost posibil, daca era miss abramburica andronescu iar la butoane). Insa avand in vedere ca tu inghiti pe nemestecate toate aberatiile antenelor, sunt convins ca n-ai vazut niciodata cum arata o sala de curs a unei facultati. Si sper ca nu ai nesimtirea sa incepi sa-mi enumeri vreun StanDford sau HarWard, facultati facute in paralel, ca sa arati ce destept esti (vezi ca e o aluzie subtila la faza cu Stanford si Harvard. Ti-am atras atentia fiindca sigur nu te-ai prins).
      Si nu sunt fan PDL, sunt doar un roman cu tinere de minte, care uraste din suflet tot ce inseamna PSD. Daca nu erau ei la putere atatia ani, poate tara aia arata altfel si nu trebuia sa plec din ea.
    • -9 (17 voturi)    
      Fericirea mea sunt minusurile portocaliilor ! (Vineri, 4 mai 2012, 23:28)

      gvsvshsvd [anonim] i-a raspuns lui gvsvshsvd

      Nici nu stiti cat ma bucur ca am primit atatea semne de minus de la postacii portocalii din ce in ce mai putini .Imaginati-va ca Boc - de fapt Basescu , avea de trecut un ministru (spre exemplu Funeriu) , credeti ca-i pasa de parerile altora ? Lui Ponta se pare ca-i pasa, pentru ca a revenit pe unele alegeri.
      Eu nu as fi facut-o ci i-as fi tratat pe pedelisti exact in modul cum au tratat ei populatia tarii din 2009 incoace , ba sa fiu sincer si mai rau.
      Au cer o lustratie a pedelistilor pentru ca in opinia mea au facut mai mult rau chiar decat comunistii. Au afectat chiar fibra de rezistenta acestui popor prin masurile luate si mai ales prin invrajbirea produsa intre categoriile sociale.
      Sper ca se publica, pentru ca este parerea mea.
    • +11 (17 voturi)    
      Funeriu (Vineri, 4 mai 2012, 23:31)

      mvr [utilizator] i-a raspuns lui gvsvshsvd

      ..ala a arat lucrari stiintifice:
      - de prima mana,
      - unele recompensate cu granturi de excelenta la nivel de UE (in valoare de peste 2 milioane de euro)
      - in calitate de prim autor,
      - in colaborare cu laureanti ai PREMIULUI NOBEL

      Tu siguri postezi la comanda PSD sau a stapanului tau, motanul Felix-Voiculescu, din vreun beci.

      Si pariez ca esti constient cat de ridicol pari aducandu-l in discutie pe Funeriu care, spre deosebire de mediocritatea asta de Dumitrescu, e un om de stiinta veritabil si care si-a demonstrat valoarea pe plan mondial.
      • -2 (2 voturi)    
        Osanalele tale ar fi de ras dar sunt de plans (Sâmbătă, 5 mai 2012, 7:18)

        gvsvshsvd [anonim] i-a raspuns lui mvr

        1. A desfiintat titularizarea in invatamant
        2. A impus ca scolile sa angajeze profesorii si asta duce la o politizare excesiva si o amplificare a coruptiei.
        3. El si Baba au introdus haosul cu inscrierile de la clasa O si clasa I de parca in alti ani nu se mai inscriiau copii la scoala.
        4. A taiat din drepturile profesorilor cu gradul I si vechime peste 25 de ani , drepturi care au fost repectate de toate guvernele zeci de ani . Prin asta le-au mai taiat salariile cu inca 14-15% in afara celor 25% oficiali si ai salariilor de merit.
        5 In timp ce in toate tarile copii stau la scoala minim 26 de ore pe saptamana, dar in majoritatea 48 de ore el a intentionat sa reduca planurile de invatamant la 20-25 de ore pe saptamana numai pentru a reduce numarul de posturi cu 25-30000 de cadre didactice.
        Si alte cateva masuri luate in dusmanie si doar cu ideea de reducere si taiere. (desi eu cred ca toate astea vin de la basascu , dar nu erau posibile fara un Funeriu , Baba sau Anastase).
        Sper ca se publica !
  • +2 (2 voturi)    
    nu in Romania (Vineri, 4 mai 2012, 21:10)

    amanda13 [anonim]

    predau la o universitate americana, dar subscriu. Ma deranjeaza cumplit ce se intampla in Romania zilele acestea
    • 0 (0 voturi)    
      Predau la o scoala romaneasca (Duminică, 6 mai 2012, 7:37)

      hbhjbdhdhh [anonim] i-a raspuns lui amanda13

      Nu sunt de acord cu semnatarii . Ma deranjeaza cumplit ce s-a intamplat cu asa zisele reforme din Romania acestor ultimi ani.
      Recomand celor care predau la o universitate in SUA (deseori mai proasta decat o scoala romaneasca inca!) sa ramana acolo si sa fie fericiti.
      Sper ca se publica.
  • 0 (0 voturi)    
    acum sa vedem (Vineri, 4 mai 2012, 21:11)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    forta retelelor sociale, cind trebuie aratat adevarul despre ministrii penali si analfabeti ali lui michi maus, nu la face buci ocupi piata univesitatii ca sa-l inviem pe marele criminal pingelica.
  • +2 (2 voturi)    
    nonsens (Vineri, 4 mai 2012, 21:18)

    ady [anonim]

    oameni buni daca ponta si antonescu ,un mediocru si un repetent au ajuns in fruntea unor partide, cum poti avea pretentii? oamenii astia vor actiona dupa modelul stalin ,isi vor racola oameni care au un nivel intelectual sub nivelul lor personal..
    psd-ismul in general sunt foarte interesati ca invatamantul sa scoata nulitati pe banda rulanta...ei isi doresc o masa amorfa,usor controlabila..as spune chiar au reusit in 20 de ani sa trezeasca spiritul nulitatilor care isi aroga dreptul de a conduce o tara..
  • +2 (2 voturi)    
    UPB (Vineri, 4 mai 2012, 21:31)

    seb [anonim]

    Nu-i niciun profesor de la UPB...
    Oare de ce? Cati stie :)
  • +2 (2 voturi)    
    parerea mea (Vineri, 4 mai 2012, 21:46)

    math [utilizator]

    ...este ca e mai bine ca Dna Profesor care nu isi poate scrie corect nici macar CV-ul, care a facut o pauza de PATRU ani intre liceu si facultate si care este reprezentantul societatii civile in CSM (cu sotul in subordinea lui Oprisan, votata de USL) sa fie numita ministru invatamantului. Privind pe termen lung este mai bine.

    Este doar varful aisbergului, care arata cum s-a format acest guvern, ce oameni de calitate si ce solutii geniale au prietenii lui Voiculescu. Sper ca Pontacul sa se tina tare si sa o numeasca. O vor brodi ei din hartii sa fie compatibila pentru orice, inclusiv regina a Angliei prin corespondenta. Pontacule, fii tare, ai infrant guvernul MRU, infrange tot ce misca pana la alegeri!
  • 0 (0 voturi)    
    Master Ponta (Vineri, 4 mai 2012, 21:48)

    Thirring [anonim]

    Poate cineva verifica si masterul de 4 luni al d-lui Ponta

    http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura.mp?idm=7&cam=2&leg=2004&pag=0&idl=1

    E mult mai interesant.
  • 0 (0 voturi)    
    ++ (Vineri, 4 mai 2012, 21:58)

    ia cucu [utilizator]

    Acestei liste ma alatur si eu.
  • 0 (0 voturi)    
    petitia (Vineri, 4 mai 2012, 22:21)

    mara [anonim]

    Cand apare?
  • 0 (8 voturi)    
    de ce semnatarii sunt doar din cluj, iasi si buc? (Vineri, 4 mai 2012, 23:15)

    tjkv [anonim]

    nu vad pe nimeni de la universitatea de vest timisoara, umf timisoara, umf targu mures, universitatea din craiova etc..... aaaa, pai aste-s universitati de categorie B, fara prea mare acces la fonduri pt doctorat (care nu se compara cu stiintele agricole din iasi sau medicina veterinara din cluj si altele care sunt de categorie A). din cate stiu eu nu a fost prea mare transparenta in ceea ce priveste criteriile de clasificare (la momentul respectiv aproape toate universitatile din cluj, de exemplu, trebuiau sa iasa in categoria A - ca doar era boc premier ). e si normal sa se agite doar cei care beneficiaza de pe urma actualei clasificari....
    • +2 (2 voturi)    
      Pentru ca... (Sâmbătă, 5 mai 2012, 7:29)

      mariage [utilizator] i-a raspuns lui tjkv

      Universitatile din Bucuresti, Iasi si Cluj sunt pe primele trei locuri in invatamantul superior din tara.
    • +2 (2 voturi)    
      ?! (Sâmbătă, 5 mai 2012, 11:12)

      mi3rla [utilizator] i-a raspuns lui tjkv

      Verifica un pic conceptul de "centru universitar" si ai sa intelegi. Nu orice localitate care are 1-2 facultati este automat inclusa.
  • +6 (10 voturi)    
    Planuri pentru alegeri (Vineri, 4 mai 2012, 23:26)

    Vasile [anonim]

    E simplu! pentru alegeri trebuie sa ne inchidem bunicii in camara sa nu mai voteze cu iliescu!
    Eu o voi prelucra pe bunica-mea pentru ca m-am saturat sa imi bage cutitul in spate.

    Si rezultatele vor fi mai aproape de adevar.
  • +7 (11 voturi)    
    fata de militianca (Vineri, 4 mai 2012, 23:46)

    secu [anonim]

    Uitati-va la fata tipica si la moravurile
    acestei doamne. Cine pariaza ca nu are legatura
    cu secu si cu serviciile actuale? sau ca nu e o infiltrata
    a lui base, care nu s-a asteptat la atit de mare scandal? Sau chiar o introdusa in mod intentionat, sa-l compromita pe Ponta?
    Totusi, Ponta trebuie sa fi stiut ca face un compromis murdar, nu poate fi absolvit, am fi prea naivi sa credem.
    Ehe, mister Ponta, ti-ai dat arama pe fata!
    • +1 (1 vot)    
      e una din fetele lui base (Sâmbătă, 5 mai 2012, 9:22)

      varanu bine dispus [anonim] i-a raspuns lui secu

      v'am mai zis ca se ascunde dupa fuste.

      base are doua echipe la inaintare: intlectualii si femeile !

      d'aia noi, aici, la antene, va deschidem ochii.

      cine are urechi de ascultat, sa ia seama.

      va lamureste mircea badea, la noapte.
    • +1 (1 vot)    
      Super ! (Sâmbătă, 5 mai 2012, 12:07)

      Eugen [anonim] i-a raspuns lui secu

      Eu zic ca e frumosa si ar putea sa joace teatru in rolul lui Mitza Baston !

      Cum Dracu' de nci un ziarist nu a incercat sa-i verifice aptitudinile de engleza ? Sunt si ei chiar asa nepriceputi ?
  • +6 (12 voturi)    
    la asa prim-ministru---- (Sâmbătă, 5 mai 2012, 0:03)

    luci30 [anonim]

    asa ministrii.....
  • +6 (8 voturi)    
    Dom'le (Sâmbătă, 5 mai 2012, 0:07)

    redklown [anonim]

    citeam mai deunazi un articol iar la sfarsit niste comentarii din care unu singur mi-a atras cu adevarat atentia.Era vorba de o parafrazare a lui Eminenescu care suna cam asa:
    Voi sunteti alesii nostri?Niste rai si niste fameni
    Ii e rusine omenirii sa va spuna voua oameni!

    Asta e realitatea..............
  • +8 (12 voturi)    
    simptomatic (Sâmbătă, 5 mai 2012, 3:37)

    Rezon [utilizator]

    Cazurile Corina Dumitrescu si Victor Alistar sunt simptome ale aceleiasi maladii: ofensiva imposturii agresive in viata politica si academica.
  • +2 (2 voturi)    
    Scot antenele de pe TV (Sâmbătă, 5 mai 2012, 7:54)

    ac [utilizator]

    Lui Funeriu, care totusi a impins barca inainte, i-au inventat bac-ul ala fals. Dar despre madam asta care scrie Standford (poa sa scrie si Roquefort din partea mea, la ce fata de babaciune pesedista are) vitejii de-alde Gidea & co nu mai zic nimic.
    Personal, ma mai uit (past tense) din cind in cind, cum frunzaresc telecomanda peste tot. Dar deja e stalinism aici. Daca se luau si de madam asta, ca de aia cica e presa, sa stea mereu la pinda oricine ar fi sus, ziceam, da, ba, or fi luind bani de la Felix, da isi fac treaba. Cu regret (cred) constat ca nu. Atunci facoff, domnilor. Sau tovarasi, mai bine.
  • +1 (1 vot)    
    corect, (Sâmbătă, 5 mai 2012, 8:50)

    livia [anonim]

    Subscriem acestuei scrisori,numirea este politica
  • +1 (1 vot)    
    "Dedicatie pentru loaze" (Sâmbătă, 5 mai 2012, 10:51)

    raymonddo [anonim]

    In ultimul an "Fabricile de diplome universitare" au inregistrat pierderi financiare semnificative.Scopul multora dintre ele nu este acela de a performa educational ci este strans legat de aspectul financiar ;profit net prin platitorii taxelor de scolarizare si nu numai.Cum numarul absolventilor de liceu a scazut , si numarul celor inscrisi la aceste institutii de invatamant este mai mic.Pentru unele Universitati situatia era deja critica.Se apropie "Bacu' " si vom vedea cu totii cum "loazele" au pus mana temeinic pe carte anul acesta si procentul de promovabilitate le Bac' va creste spectaculos.Chiar credeti?Oricum mafia universitara e pregatita pentru tot ce e mai rau.Daca o facultate particulara se inchide , oare cine preia patrimoniul ei ? Fondatorii ,ca doar a trecut legea prin Parlament. In cazul Univ.. D. Cantemir ,oare cine e fondator ? Ati ghicit , e chiar Madam' Corina Dumitrescu , proaspat propusa pentru a prelua Ministerul Educatiei in " cel mai curat si cinstit cabinet ministerial " !!! Nu-i asa ca e corect ? USLichelele stiu de ce. Doamna Andronescu-Abramburica netezeste iar calea coruptiei din invatamant cu un Cod al Educatiei care distruge tot efortul de reformare al acestui sistem invechit si corupt.Oare cine are interesul sa avem generatii needucate , neperformante , usor de manipulat si de condus? Oare cine are interesul ca promovarile sa se faca tot pe baza "pilelor", a banilor , a minciunii , a coruptiei si incompetentei ? Cum va arata un viitor dascal , magistrat , politist , medic , functionar care si-a luat examenele pe alte criterii decat cele ale competentei ? Cum ar putea un muncitor sau un administrator sa fie performant daca nu este pregatit profesional ? Stimat POPOR , oare cine are interesul sa ne arunce inapoi in ignoranta , minciuna , ipocrizie ,demagogie ? Cucuveaua ,Bombonelu' , Motanelu' si clonele lor mai tinere zambesc strengareste si mustacesc : " chiar credeati ca veti scpa de noi ? " ......Depinde ce ne dorim fiecare.
  • 0 (0 voturi)    
    doar 20? (Sâmbătă, 5 mai 2012, 12:01)

    t_roxx [utilizator]

    NUMAI 20???? Oamenii buni, ce este stricat la d-voastra? Fiecare profesor care se respecta ar trebui sa semneze aceasta scrisoare!
  • +1 (1 vot)    
    Ref atitudine (Sâmbătă, 5 mai 2012, 12:12)

    Nicu Fenes [anonim]

    Felicitari Domnilor si Doamnelor profesor pentru "scrisoare", dar mai ales pentru demnitatea cu care au si semnat scrisoarea!.
    Cand ne vom mai intalni cu demnitatea meseriei si cu responsabilitatea asumata?
  • -1 (1 vot)    
    si totusi (Sâmbătă, 5 mai 2012, 13:36)

    Dedalus [anonim]

    Daca verificati CV-urilor membrilor Guvernelor din 1989 incoace, veti mai gasi multe asemenea ... inadvertente.

    Asa ca din doua una: ori aplicati la toti membrii guvernului propus verificarea CV-urilor, ori o lasati in pace pe doamna Dumitrescu.

    Si mai pun o intrebare - bun, si daca ar fi avut doar o facultate terminata in Romania inainte de 1989 si nimic altceva, care era problema? Va fi ministru sau membru al Academiei Franceze?!

    Cu procesul - ce ar fi putut sa faca?

    Nu am nimic cu ea ,nu o cunosc. Nu o sustin, dar nici nu as da cu barda in ea in felul asta. Mai bine v-ati intreba ce o face un bun ministru, aia da.
  • +1 (1 vot)    
    jos mafia USL (Sâmbătă, 5 mai 2012, 14:23)

    bobobobo [utilizator]

    Ponnta si Crin au promis ca o sa curga lapte si miere dar ei au venit la furat nu la dat si vad ca nu exista bani si pt dat si pt furat ci doar pt investitii si plata cheltuililor cu statul , pt ca guvernul Boc a avut grije sa nu permita altor guverne care veneau dupa el sa faca debandada pe banii tarii cum facea mafia USL in 2000 -2004 , e bine ca Boc a avut grije ca greutatiile crizei pe care le-a traversat Romania sa nu fie in zadar de mafia USL .
  • 0 (0 voturi)    
    sa inteleg ca (Duminică, 6 mai 2012, 18:13)

    arletty [anonim]

    tovarasa Corina este si in CSM ????? + infinit.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version