HARTA INTERACTIVA Vezi cum arata rezultatele preliminare ale recensamantului din 2011, defalcate pe judete si comparate cu datele din 2002 si 1992

de Victor Cozmei HotNews.ro
Joi, 2 februarie 2012, 18:22 Actualitate | Esenţial


Sursa foto: INS

Populatia Romaniei a scazut la aproape 19 milioane, o cifra care nu a mai fost inregistrata din 1966, potrivit rezultatelor preliminare publicate vineri de catre Institutul National de Statistica (INS). Din totalul populatiei stabile a Romaniei, 10 milioane de persoane au domiciliul/resedinta in municipii si orase (52,8%), iar aproape 9 milioane de persoane locuiesc in comune (47,2%).

22 judete au inregistrat sub 400.000 locuitori insumand 35,6% din populatia tarii, 17 judete aveau o populatie cuprinsa intre 400.000 - 700.000 locuitori concentrand 47,9% si doar 2 judete au depasit 700.000 locuitori. In Bucuresti, potrivit datelor INS, locuiesc aproape 1,7 milioane de persoane.


  • Da click pe judete de pe harta pentru a vedea rezultatele preliminare ale recensamantului din 2011 si comparatia cu datele din 2002 si 1992


Vezi harta mare in ArcGis.com

Harta de baza © Bing Maps Road - Microsoft Corporation and its data suppliers este oferita prin intermediul serviciului de cloud ArcGIS.com, serviciu oferit de ESRI.

Populatia Romaniei in 2011 - 19 milioane / 52,8% in mediul urban

Potrivit rezultatelor provizorii ale recensamantului din 20 octombrie 2011, populatia stabila a Romaniei a fost de 19,043 milioane de persoane, din care: 18,384 milioane au fost persoane prezente, iar 659.000 temporar absente.

Din totalul populatiei stabile a Romaniei 10,054 milioane persoane aveau domiciliul /resedinta in municipii si orase (52,8%), iar 8,989 milioane persoane locuiau in comune (47,2%).

Grupate dupa numarul populatiei stabile, 22 judete au inregistrat sub 400.000 locuitori insumand 35,6% din populatia tarii, 17 judete aveau o populatie cuprinsa intre 400.000 - 700.000 mii locuitori concentrand 47,9% si doar 2 judete au depasit 700.000 locuitori reprezintand 7,7%.

Din totalul de 19,043 milioane persoane, 8,8% se regasesc in Municipiul Bucuresti (respectiv 1,678 milioane persoane).

Judetele cu populatia cea mai numeroasa sunt:
  • Prahova - 735.900 locuitori
  • Iasi - 723.600 locuitori
  • Cluj - 659.400 locuitori
  • Timis - 649.800 locuitori
  • Constanta - 630.700 locuitori
  • Dolj - 618.300 locuitori
  • Suceava (cu 614.500).
Cel mai mic numar de populatie il au judetele Tulcea (201.500), Covasna (206.300), Salaj (217.900), Mehedinti (254.600), Ialomita (258.700), Giurgiu (265.500), Caras-Severin (274.300) si Bistrita-Nasaud (277.900).

In 13 judete din tara mai mult de jumatate dintre persoane isi au resedinta in municipii si orase.

Judetele cu un grad ridicat de urbanizare sunt: Hunedoara (cu 74,1%), Brasov (cu 71,2%), Constanta (cu 67,9%), Cluj (cu 65,9%), in timp ce judetele cu ponderile cele mai mici ale populatiei urbane sunt: Giurgiu (cu 27,9%), Dambovita (cu 28,3%), Teleorman (cu 31,3%), Neamt si Calarasi (cu 35,0%).
Cum s-au schimbat datele pe etnii fata de cele inregistrate in 2002 si 1992

La recensamantul din octombrie 2011, inregistrarea etniei s-a facut pe baza liberei declaratii a persoanelor recenzate, respectandu-se, astfel, dreptul fundamental al fiecarui individ de a-si declara in deplina libertate si fara niciun fel de constrangere apartenenta etnica.

Rezultatele provizorii ale recensamantului populatiei releva faptul ca, din totalul populatiei stabile, 16.870.000 persoane (88,6%) s-au declarat romani.

Populatia de etnie maghiara a fost la recensamant de 1.238.000 persoane, reprezentand 6,5% din populatia stabila a tarii, fata de 1.431.807 in 2002 si fata de 1.624.959 in 1992.

Numarul celor care s-au declarat romi a fost de 619.000 persoane (3,2%), fata de 535.140 in 2002 si fata de 401.087 in 1992.

Intre alte etnii care au inregistrat un numar de persoane de peste 20.000 se situeaza urmatoarele grupuri etnice:
  • ucraineni, 51.700 in 2011, fata de 61.098 in 2002 si fata de 65.472 in 1992.
  • germani, 36.900 in 2011, fata de 59.764 in 2002 si fata de 119.462 in 1992
  • turci, 28.200 in 2011, 32.098 in 2002 si fata de 29.832 in 1992.
  • rusi - lipoveni, 23.900 in 2011, fata de 35.791 in 2002 si fata de 38.606 in 1992.
  • tatari, 20.500 in 2011, fata de 23.935 in 2002 si fata de 24.596 in 1992.
Numarul persoanelor pentru care nu a fost inregistrata etnia (nu au dorit sa o declare sau nu erau prezente) a fost de 59,2 mii persoane, reprezentand 0,3% din populatia stabila a tarii.

Citeste si:


Citeste mai multe despre   



  
33107 vizualizari
  • +25 (31 voturi)    
    Dezastru (Joi, 2 februarie 2012, 18:38)

    V.R. [utilizator]

    Cel mai mult au scazut ca proportie nemtii, si nici ungurii si romanii nu stau prea bine. Doar numarul tiganilor a crescut.

    Romania continua sa-si intoarca spatele fata de minoritatile model, in timp ce imbratiseaza cultura celei cu probleme, al carei numar creste. Nu vad bine aceasta tara peste 50 de ani.
    • +21 (23 voturi)    
      Ai dreptate, pe linga inmultirea tiganilor asistam (Joi, 2 februarie 2012, 19:02)

      Prprrr [utilizator] i-a raspuns lui V.R.

      si la o tiganire accelerata a romanilor (mai ales a generatiei tinere, asazisul viitor al tarii).
      • +13 (17 voturi)    
        mda (Joi, 2 februarie 2012, 19:50)

        dan [anonim] i-a raspuns lui Prprrr

        Tziganii cred ca sunt mult mai multi, doar nu s-au declarat toti. Daca nu sunt obligati cu sanctiunea inchisorii sa mearga la scoala o sa fie naspa ca toti or sa ajunga infractori.

        Apoi, sincer daca revine USL la putere adica Romania se intoarce 20 de ani in urma eu o sa plec din tara si cred ca multi or sa faca la fel.
        • 0 (18 voturi)    
          Revine? (Joi, 2 februarie 2012, 20:41)

          Europarlamentarul [anonim] i-a raspuns lui dan

          Cum adica revine USL la putere? Au mai fost si nu mai tin minte? Imi aduc aminte de FSN (PD si PSD) si FSN 2 (PDL si PSD) dar nu tin minte partea cu USL. Oricum intr-un final mai multi decat au plecat in ultimii 3 ani nu se poate.

          PS: Imi retrag cuvintele, am uitat ca in 2 ani se ridica restrictiile de munca din Vest, sa vezi atunci exodul. Face minoritatea (stii tu care) partid si redenumeste tara.
          • +5 (9 voturi)    
            au fost (Joi, 2 februarie 2012, 22:57)

            Vlad [anonim] i-a raspuns lui Europarlamentarul

            Ba au fost. Guvernul Tariceanu PNL) a fost sprijinit (neoficial) de PSD. Oficial, neoficial, alianta a mai existat.
            • -5 (9 voturi)    
              perioada buna (Vineri, 3 februarie 2012, 4:41)

              mario_l_ro [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

              Romania a dus-o cel mai bine sub aceasta aliantza neoficiala:)
              • +5 (7 voturi)    
                serios? (Vineri, 3 februarie 2012, 9:29)

                Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui mario_l_ro

                in perioada aceea s-a facut cel mai mare deficit bugetar si pentru care au trebuit facute imprumuturile actuale.
                Exact politica aceea de cheltuieli fara acoperire de la buget este in prezent condamnata la nivelul intregii UE.
            • +5 (5 voturi)    
              a fost si usl, dar multi vad, putini cunosc (Vineri, 3 februarie 2012, 8:08)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

              culmea e ca in 2007 au plecat cei mai mult 'capsunari' din ultimii 10 ani (datele eurostat), dar daca te informezi la antenele fostilor securisti e normal sa ai o perceptie 'alterata' asupra realitatii...
          • +3 (3 voturi)    
            Nu o redenumeste. (Vineri, 3 februarie 2012, 9:40)

            Marin [anonim] i-a raspuns lui Europarlamentarul

            Doar ii mai pune un R in fata, ca la balbaiti..
        • -1 (3 voturi)    
          la placinte inainte la razboi inapoi (Vineri, 3 februarie 2012, 1:24)

          tepes [anonim] i-a raspuns lui dan

          tu vorbeste pt.tine nu da indicatii altora,.vrei sa pleci ?valea ,si nu te mai da zglobiu .In prima parte ai dreptate insa in partea a doua a comentariului tau ai dat cu bita-n balta,mai bine ai sta sa lupti nu sa fugi ca-sti tu cine.
          • +5 (5 voturi)    
            Ce este atat de rau ca au plecat romanii din tara (Vineri, 3 februarie 2012, 16:44)

            eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui tepes

            Eu nu inteleg de ce este atata agitatie ca suntem mai putini romani in tara ?

            Este excedent de locuri de munca in Romania ?

            Numai avem somaj in Romania ?

            Au disparut pseudo-asistatii sociali din romania care si-au tras dosare false doar ca sa aiba si ei un venit de la stat ?

            Au disparut pseudo-pensionarii pe caz de boala care si-au tras dosare false doar ca sa aiba si ei un venit de la stat ?

            Eu ma bucur sincer ca romanii plecati , in marea lor majoritate, se descurca onorabil intr-o tara straina si pot sa-si mai ajute cat de cat familia ramasa in tara.
            Recunosc ca sunt situatii in care copii sufera din cauza lipsei parintilor. Din pacate in viata este o regula care chiar daca ne place sau nu ne place se aplica in mod constant. Orice rau are si un bine si orice bine are si un rau. Cine a avut timp sa mediteze la acest fapt a realizat ca mai devreme sau mai tarziu asa se intimpla.
            Am fi cu totii mai fericiti daca am constinetiza ca nu ne este dat sa avem cu toti tot ce vrem de la viata si ne-ar fi mult mai bine daca ne-am bucura de ce avem decat sa suferim pentru ce nu avem.
      • +3 (3 voturi)    
        cumva (Joi, 2 februarie 2012, 22:39)

        stevenson [utilizator] i-a raspuns lui Prprrr

        te referi la acea generatie tanara, nascuta intr-o tara catastrofala, mostenita de la parintii lor (asa-zisul trecut al tarii)?
    • +14 (16 voturi)    
      Nimeni nu vede bine (Joi, 2 februarie 2012, 19:07)

      Herman [anonim] i-a raspuns lui V.R.

      Etnia roma prezenta in statistici este de fapt a zecea parte din totalul de indieni prezenti pe teritoriul Romaniei. 700000 de tigani sunt numai in Bucuresti! Poate din cauza asta, din punctul meu de vedere, nu vad prea bine tara asta peste 40 de ani! (dac-o sa mai traiesc pana atunci!)
      • 0 (8 voturi)    
        Nimneni nu vede bine, insa tu chiar nu vezi bine (Vineri, 3 februarie 2012, 9:46)

        Pavel [anonim] i-a raspuns lui Herman

        Asta cu 700.000 e jenanta, adica aproape jumate din populatia Bucurestiului? Poti face orice afirmatii, insa trebuie sa si probezi, nu poti bate campii numai pentru ca probabil esti din Ardeal si ai mandria aia specifica.
    • +1 (1 vot)    
      mda (Joi, 2 februarie 2012, 19:24)

      eu [anonim] i-a raspuns lui V.R.

      ce te face sa crezi ca vor mai exista macar 10 milioane de romani peste 50 ani :)

      doar generatiile 1980-1990 ce vor fi multi... dar dupa 90, si dupa 2000 cati copii s-au mai facut ?

      asta e si planul UE, tari cu populatii mici...

      unde sunt multi.. multe guri de hranit, de multumit, de sustinut social, sanitar etc..
      • -1 (5 voturi)    
        Nu e nimic rau (Vineri, 3 februarie 2012, 2:33)

        Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui eu

        In tari cu populatii mici dar eficiente, atat la reprodus cat si la munca, in final se ajunge la o calitate a vietii superioara. Romania cu 10 milioane de oameni de treaba va fi mult superioara unei Romanii cu 22 milioane de "sa ne dea" :)

        Calitatea vietii este precara in tarile unde se fac copii pe banda rulanta.
        • +4 (4 voturi)    
          pertinent comentariul (Vineri, 3 februarie 2012, 10:25)

          lache [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

          Asa este cum zici tu, vezi tarile nordice, elvetia, olanda sunt tari cu populatii mici, dar foarte educate si eficiente, asta e secretul bunastarii economice, dar ma tem ca la noi nu se poate aplica aceasta idee deoarece cum spun si statisticile numarul personelor educate va scade si va creste numarul tiganilor analfabeti si greu de integrat in orice societate civilizata.
        • +1 (1 vot)    
          tarile cu o populatie mica (Vineri, 3 februarie 2012, 14:21)

          xantipa [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

          si cu o calitate superiora a vietii, in general au o densitate mare a populatiei. Se poate verifica in Europa...
    • +4 (6 voturi)    
      regimuri (Joi, 2 februarie 2012, 19:35)

      ady [anonim] i-a raspuns lui V.R.

      nu am intors spatele minoritatilor model, ci ei au intors spatele unei populatii romanesti incapabile sa-si aleaga lideri capabili..din pacate si crema romanilor creativi au abandonat Romania..
    • +2 (2 voturi)    
      recensamantul cel mai prost organizat (Joi, 2 februarie 2012, 21:58)

      toto [anonim] i-a raspuns lui V.R.

      Cred ca sunt probleme mari cu ciferele. Cel putin in Bucuresti nu cred ca sunt doar 1,6 mil. La mine in firma nici jumatate nu au fost recenzati, asta inseamna ca au pus cifre din burta si din informatii de pe la vecini. Au vrut sa faca un recensamant foarte detaliat si nici macar informatiile de baza(populatie, religii, etnii) nu le-au obtinut cum trebuia. Faptul ca formularele au fost atat de stufoase, au facut ca multi sa evite recensamantul. De fapt nu prea mai inteleg de ce este nevoie de numararea populatiei, evidenta ei are toate datele centralizate acum, e doar la un click distanta de a sti exact cati locuitori are orice oras.
      • 0 (0 voturi)    
        Ai dreptate (Vineri, 3 februarie 2012, 23:12)

        mark35 [utilizator] i-a raspuns lui toto

        Si chestia cu rezultatele recesamantului care dureaza luni intregi (astea sant rezultate preliminare) te duc cu gandul ca trebuie cosmetizate cifrele din diverse motive, unul ar putea fi viitoarele alegeri, in varianta ca vor fi din nou trucate.Doar santem in sec 22 si exista sisteme computerizate, dar se pare ca va mai dura implementarea lor ,zici ca se numara manual de dureaza luni de zile Si la alegeri nu s-ar mai putea vota de n ori de aceleasi persoane cu un soft in care sa figureze codurile CNP si care la sfarsitul votarii ar da instant rezultatul, nu si acolo numararea manuala ca in 1948 si cu aceleasi rezultate catastrofale in timp.Dar noi de 23 de ani tot reformam ,dar mereu in punctele neesentiale si demolam si ce mergea bine.Asa ca ce va fi peste 50 de ani nu cred ca mai conteaza prea mult pt cei de o anumita varsta , poate doar pe copiii si copiii copiilor nostri .
    • +1 (3 voturi)    
      E simplu (Vineri, 3 februarie 2012, 6:25)

      Niggerson [utilizator] i-a raspuns lui V.R.

      Ne-au ciuruit !
      • 0 (0 voturi)    
        solutii (Vineri, 3 februarie 2012, 18:45)

        miricaTX [anonim] i-a raspuns lui Niggerson

        solutii ;fara divergente politice interesul tarii e mai presus de orice!!!
  • +5 (7 voturi)    
    Sa nu uitam de diasporeni, 2 milioane de romani (Joi, 2 februarie 2012, 18:59)

    Romania noastra [anonim]

    Numarul etnicilor romani a scazut de la 19,4 milioane (89,5%) la 16,9 milioane (88,6%). Procentul, romanii si-au pastrat ponderea in totalul populatiei.

    Numarul etnicilor maghiari a scazut de la 1,4 milioane (6,6%) la 1,2 milioane (6,5%). Si maghiarii si-au pastrat ponderea procentuala, dovedindu-se ca Tokes exagereaza grosolan cand vorbeste de 'schimbarea proportiei etnice in Transilvania'.

    Numarul etnicilor tigani creste de la 0,53 milioane la 0,62 milioane, ponderea lor crescand si procentual de la 2,46% la 3,2%.
    Sa tinem seama insa ca majoritatea etnicilor tigani prefera sa se declare de alta etnie si intra la 'romani', 'maghiari' sau 'turci'. Ponderea lor reala e cu siguranta cel putin dubla sau tripla. Asa ca e mai probabil ca in tara romanii sunt 16 milioane, tiganii 2 milioane si maghiarii 1 milion.

    Scaderi foarte mari au suferit toate etniile minoritare, inclusiv cele 'musulmane' (turco-tatarii) despre care s-ar banui ca fac mai multi copii. Aparent, nu e cazul!

    Doar 5 alte etnii (in afara de maghiari si tigani) au o pondere de macar 0,1% din populatie (peste 19.000).

    Comparativ cu alte state UE si din restul Europei, Romania e un stat omogen, national, unde etnia majoritara se apropie de 90% din total.
    • +5 (5 voturi)    
      diasporeni?! (Joi, 2 februarie 2012, 21:51)

      fiachra23 [utilizator] i-a raspuns lui Romania noastra

      poți să-i uiți pe diasporeni! dacă lucrurile vor merge tot așa în românia, niciunul nu se va mai întoarce. cât despre copii lor, ce să spun?! vor fi spanioli, italieni, francezi sau mai știu eu ce, de origine română
      • +3 (3 voturi)    
        Ai dreptate... (Vineri, 3 februarie 2012, 9:51)

        Ion [anonim] i-a raspuns lui fiachra23

        Odata ce sint nascuti acolo...la revedere! Vor fi romani doar de ocazie. Imi aduc aminte de un dialog cu nepotul lui Iosefini (Leonard) la Haifa. Zicea: aici la noi (in Israel) facem si dregem...si acolo la voi (in Romania).... Absolut decent si respectuos in discutie dar de observat nuanta. Este nascut in Israel, aia e patria lui. La fel va fi si cu "romanii" nascuti prin Spania, Italia, etc.
  • +9 (9 voturi)    
    recensamant (Joi, 2 februarie 2012, 19:22)

    Salustius [anonim]

    Dezastru national!! Inseamna ca in fiecare an din ultimii zece a disparut cate un oras de marimea Oradiei( sau de marimea unui judet precum Giurgiu sau Ialomita !! Si ne mai miram ca nu pot fi platite pensiile !!! Incredibil.
    • +2 (10 voturi)    
      Re: dezastru national (Joi, 2 februarie 2012, 19:32)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui Salustius

      Nu au disparut, sunt in strainatate si trimit anual mii de EUR celor lasati in urma ca sa se descurce fara sa munceasca si sa sustina cursul RON/EUR.

      Cat despre pensii, nu cantitatea celor disparuti conteaza, ci raportul salariatilor la totalul populatiei, care e cam de 1:4 in urma acestor rezultate...
      • +2 (4 voturi)    
        ... (Joi, 2 februarie 2012, 20:52)

        Europarlamentarul [anonim] i-a raspuns lui Vlad

        Imi place cum le stii tu pe toate, cum astia ramasi in tara se descurca fara sa munceasca de comozi ce sunt. Nu conteaza ca sunt multi copii ramasi fara parinti, sau parinti cu 250 euro pe luna, toti sunt niste puturosi.
        Nu participi la urmatoarele alegeri ca multi te-ar vota?
  • +2 (6 voturi)    
    V-am ciuruit! (Joi, 2 februarie 2012, 19:28)

    Vlad [anonim]

    -
  • +1 (1 vot)    
    Bihoru' trăieşte! (Joi, 2 februarie 2012, 19:33)

    domu [utilizator]

    Bihoru' trăieşte! ;)
    • +1 (1 vot)    
      :) (Vineri, 3 februarie 2012, 9:33)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui domu

      Bihorul primeste flux de oameni din Timis, Arad si Cluj din cauza multinationalelor din zona.
      Asta este motivul pentru care nu se vede scaderea pe moment.
      In rest nu cred ca o duce mai bine.
  • +4 (10 voturi)    
    Catastrofa? (Joi, 2 februarie 2012, 19:54)

    Gore [anonim]

    Traian Basescu, indemnand medicii la emigrare:˝Să nu mai facem o dramă din faptul că plecăm˝.Daca insusi presedintele crede ca nu e nici o drama ca populatia scade atunci la ce sa te astepti?
  • 0 (2 voturi)    
    ne-numarat (Joi, 2 februarie 2012, 20:09)

    bedexe [utilizator]

    nu s-a afisat nimic la scara, nu am gasit nimic in usa ... recenzorul a uitat

    cati sunt oare nerecenzati ?
  • +1 (1 vot)    
    Diaspora? (Joi, 2 februarie 2012, 20:10)

    vinny [anonim]

    de la 19 mil la 22.8 mil sa fie diaspora?
    • +2 (2 voturi)    
      poate chiar mai jos, pragul inferior (Vineri, 3 februarie 2012, 9:56)

      profu de mate [anonim] i-a raspuns lui vinny

      Eu stiu multe persoane plecate de ani buni in Spania dar care au fost trecute "prezent" la recensamint. Multe apartamente goale sau sta cite un nepot sau o ruda mai indepartata, asa, ca sa nu se darime. Or mai veni oare inapoi? nu cred...
  • +10 (10 voturi)    
    de ce e normal să fie așa (Joi, 2 februarie 2012, 20:36)

    fiachra23 [utilizator]

    foarte probabil, numărul țiganilor a trecut de cifra de 3 milioane în românia. sunt aproape sigur de asta. nimic dramatic, peste tot în lume se constată astfel de schimbări. acum câteva luni doar, în brazilia, pentru prima dată, populația metisată sau neagră a depășit numărul celor de origine europeană. se estimează că în scurt timp, negrii și latino-americani vor fi majoritari în s.u.a. în europa, mai peste tot populația autohtonă este în declin. italia are cea mai îmbătrânită poulație din europa. este nota de plată pentru traiul bun, viața modernă și comodă, competiția pentru a accede cât mai sus pe scara socială. este bine știut că natalitatea este mult mai crescută în rândul populației mai puțin educate și mai sărace. de ani buni, la maternitatea din orașul meu, se nasc aproape numai țigani, nașterea unui român, german sau ungur este un eveniment.

    nu le poți avea pe toate. să ai o postură socială înaltă, job bun, cu cinci puradei după tine. în s.u.a. trendul este și mai și. femeile în perioada cea mai fertilă sunt implicate în competiția pentru o carieră cât mai bună. asta exclude din start copilul și chiar familia. preferă ca după ce și-au atins scopul să meargă în asia de sud-est și să înfieze un copil, doi, gata crescuți. chiar ideea de a naște le incomodează...

    deci, nu e de mirare că islamul vine puternic în lume pentru că în lumea islamică există o cu totul altă scară de valori...

    așa că nenea tokes degeaba plânge pe umărul rasei albe și creștine, ungurii de exemplu au avut mereu una dintre cele mai scăzute rate a natalității. noroc cu țiganii din zonele cu etnici maghiari care mai umflă cifrele. la fel și în cazul românilor.

    la scară istorică, tot ce se întâmplă este firesc, numai nouă ni se pare dezamăgitor
  • +1 (3 voturi)    
    Pe religii cum stam? (Joi, 2 februarie 2012, 21:28)

    PoneiulTroian [utilizator]

    S-au inmultit elvispresleyistii si habarnistii, sau doar ortodocsii?
  • +1 (3 voturi)    
    Concluzie (Vineri, 3 februarie 2012, 2:52)

    Vizitiul [utilizator]

    Mai sunt 19 milioane de fraieri in tara :)
  • +1 (1 vot)    
    ne- recenzat (Vineri, 3 februarie 2012, 7:14)

    donescu [anonim]

    La mine nu au ajuns cu recensamantul. Si nici la alti cunoscuti de-ai mei. E vorba de blocuri intregi. Asadar, cat de reale sunt aceste rezultate?
  • +1 (1 vot)    
    Harta din 60 (Vineri, 3 februarie 2012, 8:02)

    Goagal [anonim]

    Mai da ce harta ati folosit ca in loc de orasul Onesti apare orasul Gheorghe Gheorghiu Dej.
    ///
  • 0 (2 voturi)    
    recensamant de mantuiala (Vineri, 3 februarie 2012, 8:51)

    gigi [anonim]

    Eu nu cred in acest recensamant in sensul ca fost cel mai d emantuiala recensamant de pana acum in care recenzorii au depus un siktir cortespunzator la scarba modului in care a fost organizat si la modul in care au fost tratati. In primul rand ca nu cred ca s-au recenzat toate locurile din tara asta unde nu s-a gasit familia acasa nici ca s-a mai revenit. Ma asteptam la o scadere la 21 20.5 mil hai 20 dar la 19 ?? Apoi pop Bucurestiului 1,7...fugi tati de aici cand toti taranii de 20 de ani incoace si majoritatea studentilor din provincie se muta in capitala??? e ciudat foarte ciudat.... deci au fost zone si oameni nerecenzati asta e clar si atunci ce valoare stiintifica sau ce baza poti sa pui pe o simulare de recensamant??? ah ca mai pierdem un loc de europarlamentar deci influenta mai mica la PE...pai probabil ca asta se doreste sa ne extermine caci puterea actuala a facut totul ca romanii sa plece din tara lor.
  • +1 (1 vot)    
    nu stiu daca ati observat... (Vineri, 3 februarie 2012, 9:05)

    bau [anonim]

    ...dar printre putinele judete in care a crescut populatia simtitor este Ilfov. oare de ce? :)
  • +1 (1 vot)    
    recensamant Bucuresti.. (Vineri, 3 februarie 2012, 9:25)

    NRDobrogea [anonim]

    Repet ceeace am reiterat inca de prin 2002. Conform unui studiu al Institutului de Sanatate Publica din Bucuresti, cca 10.000 din decesele anuale ale bucurestenilor erau atribuite conditiilor de mediu(Praf si multe alte noxe din aer, soluri contaminate si apa din fantani nepotabila pus apa ”potabila” prea clorinata). Iata dramatica dovada - confirmata ! Putem constata ca aprecierile de atunci au fost mult depasite...
  • +2 (2 voturi)    
    o observatie interesanta (Vineri, 3 februarie 2012, 11:29)

    eu [anonim]

    In toate judetele, exceptie Ilfov unde s-a reloca to parte dintre bucuresteni, au inregistrat un declin al numarului de locuitori, dar toate judetele, fara exceptie au inregistrat cresteri la numarul de locuinte! Cum vine asta?!?!
    Casele stau goale?
  • 0 (0 voturi)    
    asa ca un gand (Vineri, 3 februarie 2012, 14:31)

    xantipa [anonim]

    locuitorii care s-au declarat tigani (si au fost) cum au fost inregistrati: tigani sau romi?
    Citez din articol:
    "La recensamantul din octombrie 2011, inregistrarea etniei s-a facut pe baza liberei declaratii a persoanelor recenzate, respectandu-se, astfel, dreptul fundamental al fiecarui individ de a-si declara in deplina libertate si fara niciun fel de constrangere apartenenta etnica."
  • 0 (0 voturi)    
    poate (Vineri, 3 februarie 2012, 19:01)

    Mache [anonim]

    Normal ca suntem mai putini pt ca toti se duc unde le-a fost mai bine totdeauna adica in afara Spania, Italia, Germania si mereu tarile astea au fost si vor fi peste noi, dar nu inseamna ca la noi nu se va ajunge la un nivel de trai decent, doar ca persoanele puse sa conduca trebuiesc si lasate sa faca asta nu doar sa fie comentate de niste papitoi gen ponta si crinuta...
  • 0 (0 voturi)    
    un adevar (Vineri, 3 februarie 2012, 20:39)

    Andrei [anonim]

    Antonescu se razbuna pe Nastase, care l-a tras de urechi cu demisiile din parlament


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version