Cei trei romani acuzati pe nedrept ca ar fi furat un iPhone vor sa dea in judecata statul francez: Ne-au inchis doar pentru ca suntem romani, deci e vorba despre discriminare

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 16:01 Actualitate | Diasporă

Cei trei tineri romani arestati pe nedrept in Franta doar pentru ca aveau telefoane iPhone despre care politistii francezi au crezut ca ar fi furate intentioneaza sa dea statul francez in judecata, potrivit Antena 3. Ei au fost retinuti de politisti pe data de 9 septembrie, la Paris, pentru ca fiecare dintre ei avea asupra sa un iPhone, iar in acea dimineata, in aceeasi zona a orasului, un francez reclamase la politie faptul ca i-a fost furat telefonul. Unul dintre politisti li s-a adresat celor trei tineri cu "Gura, nu-mi plac romanii", iar dupa ce tanara romanca a incercat sa le explice politistilor ca studiaza la Sorbona, i s-a raspuns: "Exista o alta Sorbona, pentru saraci, pentru romani?"

In cele din urma, studenta a fost lasata sa plece, insa ceilalti doi tineri au fost inchisi timp de 48 de ore, desi erau nevinovati. Dupa 2 zile, au primit un avocat din oficiu, iar judecatorul i-a eliberat pe loc, fara sa mai delibereze.

"Personal, nu as pune nici un animal sa stea acolo. Era o camera din beton, fara nimic. Cu doua banci. Si un miros ingrozitor. Ne-au inchis 48 de ore doar pentru ca suntem romani, deci discriminare", spune unul dintre tinerii inchisi.


Si Marius Murariu, un roman in varsta de 31 de ani inchis pe nedrept in Franta timp de cateva luni, dupa ce un infractor i-a furat identitatea, este decis sa dea statul francez in judecata. Marius Murariu a fost acuzat de comiterea mai multor jafuri in Franta, jafuri care au avut loc intr-o perioada in care el nu iesise niciodata din Romania.

Citeste aici povestea lui Marius Murariu.






Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO Facultatile pregatesc oameni cu diploma, dar fara experienta. Cum s-a ajuns ca un sudor sa castige mai mult decat un inginer

200.000 de meseriasi lipsesc in acest moment de pe piata fortei de munca. Asta, in timp ce facultatile pregatesc absolventi care nu-si gasesc de lucru pentru ca firmele au nevoie de oameni cu experienta, nu neaparat cu diploma.  Din aceasta cauza un mecanic, un electrician sau un constructor poate fi mai bine platit decat un absolvent de studii superioare.








9109 vizualizari
  • +37 (41 voturi)    
    Asistenta juridica (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 16:09)

    Sile [anonim]

    Statul roman ar trebui sa ofere asistenta juridica in procesul initiat de cei trei cetateni ai sai. Este,la urma urmei , o chestiune de demnitate nationala.
  • +24 (34 voturi)    
    succes! (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 16:31)

    gogu [anonim]

    foarte bine!
    trebuie pusi odata cu botul pe labe nesimtitii astia de francezi! din cauza citorva lichele, fie ei romani, fie ei tigani (domnu' cioaba, observati ca am pui romanii primii, da?) suferim o natie intreaga!
    • +21 (25 voturi)    
      Sa aresteze pe cine trebuie (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 20:58)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui gogu

      Daca gasesc cersetori sau vanzatori ambulanti neautorizati (de bunuri furate), sa-i lege si sa-i condamne, indiferent de natie, religie, culoare etc. Dar sa retii "pentru cercetari" niste oameni care au demonstrat ca bunurile suspectate le apartin, arata ca Franta discrimineaza la greu sau are niste politisti pe strada prosti de bubuie...
    • +2 (6 voturi)    
      Respectati-ma ca si eu te respect... (Duminică, 18 septembrie 2011, 10:57)

      alin [anonim] i-a raspuns lui gogu

      Daca dvs. ii numiti pe toti francezii nesimtiti, de ce va mirati ca toti romanii sunt considerati de unii francezi hoti? Ne suparam pe ei, dar uitam ca nu suntem mai breji!
      Daca povestea asta are vreo relevanta pt dvs., atunci nu-i discriminati, la randul dvs. pe francezi, ci cereti respectuos sa fie tratati corect atat romanii nevinovati, cat si cei infractori.
      • +3 (5 voturi)    
        ehe... (Duminică, 18 septembrie 2011, 21:58)

        Ionut [anonim] i-a raspuns lui alin

        Teoria dvs. e corecta, dar chiar daca am intors obrazul de nenumarate ori (vezi articolul AFP de acum multi ani legat de nationala de fotbal - "o echipa de tigani"), francezii tot xenofobi si ipocriti raman.

        Si daca loaza nu pricepe o data, nici a n-spea oara, e momentul s-o tratezi drept ceea ce este...
  • +30 (34 voturi)    
    Dati-i in judecata si faceti-va dreptate (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 16:39)

    Stefan [anonim]

    ... altfel nimeni nu o sa recunoasca ca v-au inchis pe nedrept. Daca gresesti esti inchis dar daca statul greseste nimeni nu e tras la raspundere. Dati-i in judecata fara sa clipiti.
    • +4 (4 voturi)    
      reactie de aparare (Luni, 19 septembrie 2011, 9:56)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui Stefan

      A da statul francez in judecata este strict necesar, este o reactie de aparare, nu insemna ca vineaza despagubiri!
      Ei lucrau, respectiv studiau, in mod LEGAL in Franta, dar acum ar putea sa aiba necazuri cu angajatorul, cu proprietarul apartamentului unde stau: "nu vrem infractori romani!" sau "nu angajam persoane cu cazier" ...
  • +24 (30 voturi)    
    O sugestie (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 16:49)

    Vlad-I [utilizator]

    Romanii ar trebui sa dea UE si statul roman in judecata pt. ca lasa tiganii sa le strice imaginea, suferinta produsa unui roman cinstit care locuieste in afara este enorma. Practic sute de mii de romani vor avea o viata plina de discriminari datorita imaginii facute de tigani.
    • +4 (6 voturi)    
      imagine (Duminică, 18 septembrie 2011, 17:29)

      adeline [anonim] i-a raspuns lui Vlad-I

      Care a fost declaratia autoritatilor romane? Ce pozitie a luat Ambasadorul Romaniei in cazul acestor declaratii?
      Aceasta confuzie creata in jurul denumirii rom / roman trebuie sa inceteze. Nu ii judec pentru ceea ce fac, pentru ce tip de cravata poarta sau ce tip de muzica asculta. Dar nu vreau sa fiu asociata cu toate acestea. Nu sunt si valorile mele. Nu zic neaparat ca valorile mele, sunt mai bune. Dar, sunt ale mele. Mi le asum!
      Insa denumirea de rom este generatoare de multa confuzie. Daca la OSIM vrei sa inregistrezi, sa zicem, un tip de branza, si denumirea propusa genereaza o anumita confuzie in mintea consumatorului prin trimiterea la un alt produs, inregistrarea nu este acceptata.
      Dar asta in cazul branzei!
      Este altceva in cazul unui popor!
      Cei care, prin lipsa lor de responsabilitate, au generat toata aceasta poveste, ar trebui sa demonstreze un minim de bun simt la adresa poporului roman si sa indrepte lucrurile. SE AUDE, domnul…….?
      Iar reprezentantilor nostri le cerem – in cazul de fata minister de externe si ambasada In Franta – sa-si faca meseria si sa reprezinte cu cinste Romania. Si pe romani. Iar daca nu pot, sa aibe decenta sa se retraga.
  • -8 (10 voturi)    
    marinBABOI@GAMAI.COM (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 17:01)

    marin [anonim]

    Franta și-a extins imperiul si peste Romania.Să nu încerce că încă suntem pui de lei.Noi suntem români nu țigani.Dacă tolerează ca tiganii să cersească în orasele lor e treaba lor. Pe noi românii să nu ne mai jijnească căci spunem MAFRA adică Morti a la frantia Romania avanti!
  • +7 (19 voturi)    
    nu ma mir... (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 17:05)

    Coroner [anonim]

    Datorita interlopilor si tiganilor romani ce fac numai tampenii pe dincolo,au dezvoltat strainii o fobie fata de noi...nu-i judecati pe francezi,de vina sunt aia cu cravate de aur care fura de prin occident tot ce prind si apoi vin aici sa se umfle in pene.
  • +17 (19 voturi)    
    mai bine ar da in judecata statul roman (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 17:09)

    noi sintem romi [anonim]

    sa le multumeasca la aia care au dat lege ca tiganu' sa se numeasca rom; ca de acolo pleaca toata porcaria.
    • 0 (4 voturi)    
      Barbate, zi domne'... (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 23:55)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui noi sintem romi

      ...Petre Roman si Ion Iliescu , dupa un plan croit la Moscova...putem sa zicem, barbate, adevarul sau il lasam numai femeilor sa-lpuna...si copiilor...
  • +17 (21 voturi)    
    Am patit la fel in Quebec (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 17:10)

    Bogdan [anonim]

    Apropo de justitia napoleoneana, care este depasita in ziua de azi, parerea mea, am patit-o in Quebec in 2001, cand am fost arestat si tinut 3 nopti in arest, pentru simplul motiv ca sunt barbat. Asta, apropo de promovarea si respectarea drepturilor omului, "caramida" cu care se bate Canada in piept pe plan international. Mi-au trebuit mai multe luni pentru a-mi dovedi inocenta. Canada si Quebecul promoveaza o politica feroce, ascunsa, de discriminare sexuala. Cine are urechi sa auda!
    • +8 (8 voturi)    
      Vrem detalii (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 17:20)

      Adrian C. [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Ne poti da detalii, s-a scris pe undeva de aceasta doscriminare din Quebec? Adica se discrimineaza barbatii acolo? Sau cei cu alte orientari sexuale ?
      • +4 (6 voturi)    
        Detalii (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 23:18)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Adrian C.

        Totul e o afacere: te aresteaza quebecosii in mod abuziv, pe urma trebuie sa cheltui o gramada de bani ca sa iti dovedesti nevinovatia. In plus, s-a demonstrat ca barbatii divortati au tendinta sa lucreze mai mult, prin urmare sunt mai productivi, asa ca guvernului ii convine sa destrame familiile. Nu degeaba Canada a ajuns tara cu cea mai mare rata de divorturi din lume. Apropo de raspunsul persoanei care imi scria mai sus ca restul Canadei nu e Quebec :) Doar barbatii sunt dinscriminati in numele protejarii femeilor. Eu sunt de acord ca femeile sa fie protejate, insa nu pana in punctul unde se comit abuzuri si incalcari ale drepturilor omului asupra persoanelor de sex opus. Dar, cum am spus, totul este un business. Oricum, francezii, in toata istoria lor, au fost un popor in care nimeni nu si-a putut pune increderea pentru ca au avut calitatea de a-ti baga cutitul in spate. Mai multe detalii poti gasi pe internet. Da o cautare, ceva.
    • -1 (1 vot)    
      Nu (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 17:28)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Restul Canadei nu e Quebec si nici nu poate exista grad de comparatie macar.
      • +1 (3 voturi)    
        oarecum adevarat (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 23:08)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Mihai

        Da, asa este, restul Canadei nu este Quebec. In partea engleza se aplica sistemul juridic englez care e mai evoluat decat cel francez (napoleonean). Ideea mea era ca astfel de abuzuri au loc atat in Franta cat si in Quebec. Sistem de justitie aiurea.
        • -1 (1 vot)    
          Codul lui Napoleon favorabil femeilor? (Duminică, 18 septembrie 2011, 12:06)

          Margrethe [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

          Sper ca glumesti!
          • +1 (3 voturi)    
            nu, nu glumesc (Luni, 19 septembrie 2011, 0:37)

            Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Margrethe

            Nu, de ce as glumi cu asa ceva? Este normal sa fii arestat fara probe si tu sa dovedesti ca esti cel nevinovat? Daca tot te aresteaza guvernul, atunci ar trebui ca guvernul sa probeze faptul ca esti vinovat de fapta pentru care esti acuzat. Sa iti dau un exemplu: cineva te pedepseste pentru o simpla acuzatie, iar tot tu trebuie sa dovedesti, pe urma ca ai fost nevinovata. E normal?
            Romania ar trebui sa faca o reforma majora a sistemului juridic pentru ca si noi am adoptat sistemul francez, iar carentele devin prea evidente pentru civilizatia actuala.
            • 0 (0 voturi)    
              N-am nicio indoiala (Luni, 19 septembrie 2011, 17:57)

              margrethe [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

              ...ca ceea ce spui s-a intamplat cu adevarat. Spun doar ca in niciun caz n-as afirma ca pomenitul Cod al lui Napoleon ar fi favorabil femeilor. Dimpotriva. Napoleon avea convingerea ca femeile au fost create pentru suferinta, iar codul care-i poarta numele confirma in multe privinte aceasta viziune.
              • +1 (1 vot)    
                m-ati inteles gresit (Marţi, 20 septembrie 2011, 2:54)

                Bogdan [anonim] i-a raspuns lui margrethe

                Pai eu ma refeream la faptul ca nu sunt de acord cu metodologia de a aresta un barbat fara probe, pe baza unui denunt telefonic. In cazul femeilor denuntate nu se recurge la arestare decat in cazuri foarte rare. Eu ma refeream la ideea napoleoneana ca acuzatul sa isi dovedeasca nevinovatia, nu la femei sau barbati. Transcendem sexul :) In legislatia engleza, acuzatorul trebuie sa dovedeasca vinovatia acuzatului. Asta mi se pare corect. Ceea ce fac francezii mi se pare incorect. M-ati inteles? Sunt cam obosit pentru ca de-abia am ajuns acasa :)
    • +4 (4 voturi)    
      numasi femei umbla pe strazi in quebec (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 17:40)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      nu cumva e vorba de violenta conjugala? explica putin cum de te areseteaza in quebec numai ptr faptul ca esti barbat....ai dovedit ca esti inocent...adica ca de fapt nu erai barbat ????..daca asta era cauza arestului...
      • +3 (7 voturi)    
        exact (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 20:19)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui gogu

        Da, ai dreptate. Fosta sotie a sunat la politie pe acest motiv. Insa in final am castigat procesul si as fi putut sa o dau in judecata si pe ea, si pe tatal ei care pusese la cap tot scenariul acesta. Dar nu aceasta este ideea: ideea este ca BARBATII SUNT DISCRIMINATI. Sa sune un barbat la politie pentru violenta conjugala si sa vedem daca o aresteaza pe femeie. Eu am vorbit cu avocati canadieni foarte buni in timpul pregatirii procesului si ei mi-au spus acelasi lucru: GUVERNUL CANADIAN PRACTICA DISCRIMINAREA SEXUALA.
        • +5 (5 voturi)    
          confirm (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 23:06)

          doruletz [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

          Discriminarea la adresa barbatilor exista si este politica de stat, mai ales in Quebec. Cunosc doua cazuri, un ucrainian si un francez arestati si tinuti cateva zile in pirnaie doar pe baza unui simplu denunt telefonic facut de neveste. Si acuze foarte grave imposibil de dovedit de politie. Unul ca avea arme si celalalt ca-si batuse mar nevasta. Repet, doar un simplu telefon, fara nici o verificare, a dus la arestarea lor imediata. Probele au fost strinse dupa.
          • 0 (0 voturi)    
            @dorulet (Duminică, 18 septembrie 2011, 2:53)

            Bogdan [anonim] i-a raspuns lui doruletz

            sunt complet de acord cu tine si ma bucur foarte mult ca nu sunt singurul care vede nedreptatile si abuzurile francezilor in lumea larga, nu numai in Franta.
    • -1 (3 voturi)    
      jojo@gmail.ro (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 19:02)

      jojo [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      In violente intre barbat si o femeie, chiar daca e adevarat sau nu, sau daca femeia ti-a tras cativa pumni etc. si tu chemi politia, in primul rand barbatul este arestat pentru a proteja femeia a nu fi lovita sau omorata de tine in caz de razbunare. In cazul ca cheama femeia politia pentruca ai ridicat vocea la ea, sau mai grav, i-ai tras o palma, atunci fii sigur ca o sa ai dosar penal si vei fi si in data de baze la americani.
      In Canada, mai ales in provincia aia mafioata Quebec, politia este un fel de bodygard al femeilor. Legile nu le-au facut femeile, ci tot barbatii care le plac mult sa linga /// femeilor. Asta este. Nu-ti convine societatea in care traiesti, pleaca de acolo, scuipa in spate, si nu te mai intoarce niciodata, nici macar ca turist. Nu vei fi singurul care pleaca din provincia aia imputita, sau din Canada. Multi au plecat, putini sau intors doar ca turisti. [editat de HotNews.ro]
      • +1 (1 vot)    
        @jojo (Duminică, 18 septembrie 2011, 3:04)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui jojo

        Asa ma bate si pe mine gandul. De ce sa ii las pe niste nemernici sa isi bata joc de mine?! Culmea tupeului e ca astia spun sus si tare ca ei respecta drepturile omului.... hai serios?!
      • +1 (1 vot)    
        precizare (Duminică, 18 septembrie 2011, 16:02)

        George [anonim] i-a raspuns lui jojo

        Dar ce ziceti de cei platiti de "nu se stie cine" sa dea in cap celor ce "cartesc" impotriva "societatii multilateral dezvoltate", si aici ma refer la publicatii romanesti care apar in diaspora canadiana doar pentru simplul motiv ca tu acuzatul ai castigat procesul cu statul sau cum se numeste acolo "Regina". Ca sa dai statul in judecata nu vei avea NICIODATA sorti de izbanda chiar in sistemul englezesc (pe care cineva de mai sus il considera superior celui francez) pentru ca s-ar crea un "precedent" si atunci multi "oropsiti ai sortii" ar cere despagubiri. Asa ca...Si daca nu ma credeti va spun cu mana pe inima ca in cazul meu mai aveam putin si eram facut si "telorist". Spre exemplificare va dau doua linkuri http://www.ziaristionline.ro/2011/05/21/de-ce-renunta-un-roman-la-cetatenia-canadiana-abuzurile-la-care-a-fost-supus-george-barbu-de-catre-mmm-group-o-scrisoare-pe-adresa-mae-si-a-lui-marius-tuca/ si http://www.paginiromanesti.ca/2011/06/10/acupunctura-comunitara-regina-versus-barbu/
        si asta ca urmare ca cineva totusi s-a aplecat si asupra punctului meu de vedere...
        In rest cu D-zeu inainte ca altceva nu ramane...
        • 0 (0 voturi)    
          @George (Luni, 19 septembrie 2011, 5:25)

          Bogdan [anonim] i-a raspuns lui George

          Ba da, ai sorti de izbanda, insa trebuie sa ai rabdare. Daca pierzi in curtea suprema canadiana in procesul cu "regina", atunci poti alege curtea internationala de la Strassbourg. Trebuie sa te folosesti si de calitatea de cetatean roman, deci european, pentru a aduce in vizor nedreptatile unui guvern (Canadian) impotriva ta. Politica guvernului canadian este aceea ca ei (guvernul) poate face orice pentru ca nimeni nu ii va trage vreodata la raspundere. Multa rabdare si mult succes. Englezii sunt mai "banditi" decat francezii, insa sunt mai subtili. Francezii sunt mai taranoi de felul lor.
          • 0 (0 voturi)    
            completare (Luni, 19 septembrie 2011, 15:20)

            George [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

            Problema este ca am castigat procesul contra "Reginei", a ramas latura penala (pentru public-mischief la care procurorul de caz s-a facut ca nu aude) si civila de rezolvat (referitor la cei ce au facut denuntul calomnios cu un scop bine determinat) numai ca incercand vreo 20 de avocati locali . la auzul numelui firmei s-au retras toti brusc din fata acestui caz iar concluzia o pueti trage singuri...eu unul am tras pagubele si nu au fost mici deloc..., adica nimeni nu vrea sa tulbure "apele" cum se spune, noi restul suntem niste biete numere si cam atat, ce democratie ce drepturi cetatenesti, ce constitutie , bla bla, bla...
            • +1 (1 vot)    
              @George (Marţi, 20 septembrie 2011, 2:58)

              Bogdan [anonim] i-a raspuns lui George

              Am precizat mai sus ca asta e tactica lor: sa te faca sa cheltui cat mai multi bani cu avocatii, sperand ca vei renunta in final. Totul e un business pentru ei. Acum trebuie sa iei alt avocat si sa cheltui si mai multi bani. Eu stiu deja ce ii poate capul.
    • -1 (3 voturi)    
      Politica socialista (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 20:15)

      Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Feministele si comunistii au tipat, iar oamenii normal si-au vazut de treaba, legile au luat o intorsatura urata, un fel de totalitartism democratic. Socialistii in vest manipuleaza presa si educatia copiilor.
  • +3 (5 voturi)    
    Foarte bine (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 17:27)

    fny.ro [anonim]

    Dati-i in judecata si sunt convins ca veti castiga. Multa bafta si curaj sa va duceti demersul pana la capat.
  • +2 (6 voturi)    
    Serviciile (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 17:42)

    Worker [anonim]

    Sa speram ca serviciile vor.gasi cum sa-i ajute din intimplare pe cei trei.
  • +10 (14 voturi)    
    bravo! (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 17:44)

    comentatorul [anonim]

    Spre sa castige procesul.
  • +2 (4 voturi)    
    foarte bine (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 17:52)

    sile [anonim]

    As face acelasi lucru daca as fi in situatia celor trei.

    Discriminarea romanilor in Franta se pare ca ia amploare si acest lucru trebuie combatut,inclusiv prin intermadiul Justitiei.
  • +3 (3 voturi)    
    Pe cine ?? (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 17:55)

    Alex [anonim]

    Murariu M a fost arestat d emiliteienii RSR. Militieni, care au crezut de bun, fara sa verifice daca MM are acar pasaport si cu ce se ocupa daca se ocupa.
    NU statul francez l-a expulzat din propia tzara, ci ministerul public (Securitatea) din RSR !

    Aiurea tzara avem, vrem sa-i protejeze pe unii la Paris, dar ei nu sunt in stare sa-si protejeze in interiorul frontierelor n cetatzean.

    Ambasadorul din PAris trebuie schimbat urgent,indiferent cum il cheama. E warza si de lemn. Adus in RSR si pus direct la puscarie, fara pasaprtul diplomatic, sa vaza cum este. Daca-i palce sa fie lasat la puscarie, daca nu sa spuna ce face pentru cetatzenii romani ... mai nimic!
  • +4 (6 voturi)    
    Sprijin de la MJ? (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 18:03)

    Costica [anonim]

    Ministerul Justitiei trebuie sa-i sprijine pe cei doi romani macar indirect, prin consultanta juridica de specialitate. Mizerii de genul acesta nu mai trebuie tolerate. Iar bulbii din Olanda trebuie tinuti in vama pana infloresc, daca se va intampla vreodata.
  • +5 (7 voturi)    
    Sa vedem daca tv-urile.... (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 18:14)

    A9 [utilizator]

    ...de la noi, se tin de subiect. Sa toace de dimineata pana seara, ca sa vada francezii ca tinem la demnitatea de a fi roman!!!
    Dar, nu se va intampla, nu le iese nimic facand o asemenea campanie...injurand la Base si Lazaroiu, e mai cu folos...

    Din cauza tiganilor, avem de suferit.
  • +6 (8 voturi)    
    si ..... (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 18:40)

    Flo [anonim]

    ...ma intreb de ce nu reactionam....MAE, presa, guvern ambasada......ca deh de se intampla invers, acum vuiau ziarele franceze......noi insa mereu calcati in picioare!
  • +6 (8 voturi)    
    cazul celor 3 romani (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 20:28)

    EUGEN [anonim]

    Francezi? o natiune groaznica nu am intalnit pe alti atit de lasi,perversi,si ingusti la minte . Nu pot sa-si depaseasca conditia
    Trebuie dati in judecata .
    • 0 (0 voturi)    
      Asa tata, ca o luasera... (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 23:58)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui EUGEN

      ...baietii pe pista Quebec...
  • +1 (3 voturi)    
    Eu sponsorizez cu 100 ron acest proces... (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 20:40)

    anonim [anonim]

    Hotnews, vreau sa vad un cont in Euro sau Ron legat de acest articol si eu voi sponsoriza cu 100 ron.
    Astept detalii suplimentare ... va rog !!!!
    • -1 (1 vot)    
      si eu sponsorisez (Duminică, 18 septembrie 2011, 18:52)

      nabab [anonim] i-a raspuns lui anonim

      dar pe victima care a ramas fara telefon. Sa dea in judecata statul francez ca i-a eliberat pe hotii pe care i-a recunoscut!
  • 0 (6 voturi)    
    daca s'a implicat latrina 3.. (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 20:43)

    panfil flecaru [anonim]

    dupa scrisoarea deschisa a viceului dela senat, cade la fix.
    deci, televiziunea vocalescu, cea care a publicat si listele cu bacalaureatul din frantza, este pe faza, ca de obicei. binenteles, informatii primite pe gura, pe surse, din auzite.
    sa vedem cine ia taurul de coada si aduce pe, macar, unul din cei trei: consatntin, vasile, coco.
    dl. vocalescu felix, cred ca are nu numai gura, dar si vointa sa ajute acei bieti romani !
  • -4 (10 voturi)    
    discriminare pe naiba! (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 21:21)

    Nicky [anonim]

    Roman egal hot, lenes, jmecher etc O stie toata lumea, o stim si noi dar acum ne dam raniti. Cand sunt im strainatate si aud vorbindu-se romaneste in jur trec IMEDIAT pe partea cealalta a drumului. E o masura de precautie normala.
    • +4 (4 voturi)    
      Vorbeste pentru tine (Duminică, 18 septembrie 2011, 11:10)

      a_claudiu [utilizator] i-a raspuns lui Nicky

      Ma bucur ca treci tu pe partea ailalta sa nu ma mai deranjez eu. Romanii care ii cunosc eu muncesc mai mult si mai bine decat localii pentru a primi mai putin.
  • -1 (5 voturi)    
    Nu numai tiganii ne denigreaza Tara (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 21:54)

    Nick [anonim]

    Sa nu uitam de romanii nu tiganii Care sant la parcari la carduri la furturi din locuinte din afara ei impreuna cu cersetorii tigani ne fac de ras dar e Adevarat ca majoritatea tarilor sant rasiste mai ales cu romanii ,oricum va urez success si sper sa castigati procesul .
  • -3 (5 voturi)    
    "Cei trei romani..." (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 22:06)

    lilly [anonim]

    Confuzia dintre termeni genereaza conflicte.Oare cati oameni mai sunt educati(in adevaratul sens al cuvantului), in ziua de azi?! Francezii sunt pare-se, incapabili sa faca diferenta dintre rromi si tigani. Cat despre romani...
  • +5 (7 voturi)    
    Va tinem pumnii! (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 22:17)

    Colette [utilizator]

    Da-ti in judecata statul francez, adresati-va comisiilor de specialitate de la Bruxelles si din Parlamentul European de la Strassbourg (ca tot e in Franta...), comisiilor de tot felul care se ocupa cu apararea drepturilor omului si militeaza impotriva discriminarii de orice fel. Faceti 'mare taraboi' in presa din Hexagon, povestiti cum ati fost tratati ca doar sunt si ei in campanie electorala si se preteaza sa ia din zbor motive de a-si critica adversarii! Numai prin puterea mass-media din Franta si din restul Europei veti putea sa le dati peste nas acestor francezi care, in ultimii ani, ne-au devenit asa de ostili si parctica aceasta discriminare chiar si la nivel de Guvern. Demonstratia ministrului lor de interne cum fura romanii in Paris trebuie sa primeasca o replica (nu ca as infirma situatia, dar ce a facut acel ministru nu se face intre doua state care se vor prietene). Daca statul roman prin diplomatia sa a tacut, macar voi sa mai spalati imaginea celor ca voi care sunt deja in Franta sau a celor ce vin ca turisti! Mult succes!
    • 0 (2 voturi)    
      Statul Roman... (Duminică, 18 septembrie 2011, 0:00)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Colette

      ...da dovada (cuvinte mari, dar adevarate in cazul de fata,ca si in atatea altele legate de Hex. ) de lasitate in fata inamicului !
  • +4 (6 voturi)    
    Foarte bine fac (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 23:03)

    Claudiu [anonim]

    Ma bucur ca dau statul francez in judecata. Ar trebui TOATA PRESA ROMANA sa publice anuntul, zile in sir!!!
  • +4 (6 voturi)    
    O intrebare (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 23:27)

    moucha [anonim]

    Nu am idee cum e in Franta, dar ca sa stea inchisi 2-3 zile nu e nevoie de un mandat de arestare preventiva? Cine da aceste mandate nu s-a putut uita pe caz, cum ca telefonul continea poze anterioare presupusului furt, in care apareau posesorii de drept ai telefoanelor? In Franta te pot salta si baga la zdup fara nici un motiv si de abia peste cateva zile emit mandat?!?

    Poate ne lamureste cineva care stie cum functioneaza sistemul de legi de acolo.
    • 0 (4 voturi)    
      lamuriri (Duminică, 18 septembrie 2011, 0:37)

      loucha [anonim] i-a raspuns lui moucha

      ar trebui sa te lamureasca "ziaristii" de la hotnews ca sunt toate detaliile in articolul in franceza, era suficient sa il traduca.

      Scrie acolo cum pe 3 iunie cei trei au fost arestati pentru ca au fost identificati de victima unui furt de telefon. Si nu era 'in aceeasi dimineata' ci la 15 minute de la furt, in acelasi loc, cei 2 corespundeau descrierii victimei care dealtfel i-a si recunoscut.

      Oriunde in lume e legal sa fi plasat in arest preventiv si prezentat unui judecator in conditiile astea.
      arestul preventiv dureaza maxim 48h, dupa 2 zile au fost prezentati unui judecator si eliberati, data procesului fiind fixata pentru 9 septembrie. Atunci au fost achitati din lipsa de probe. Care e discriminarea?

      Raman cuvintele politistilor dar au dovezi ? de ce nu au reclamat imediat, de ce au trebuit sa treaca 3 luni (si procesul) ca sa spuna ca au fost jigniti de politisti?
    • 0 (2 voturi)    
      Nu te speria, funcţionează ca aici (Duminică, 18 septembrie 2011, 0:42)

      Nautilus [anonim] i-a raspuns lui moucha

      De câte ori se iscă un incident stupid la noi (bătaie, accident uşor de circulaţie, beţie, vandalism) postacii încep să zbiere: "de ce Garcea al nostru face verificări, audiază pe cei implicaţi, întocmeşte dosarul, îl trimite la Parchet etc, şi nu îi înhaţă pur şi simplu, să-i ducă la secţie, să-i bată la rotisor şi abia după aceea să le pună întrebări".

      (Învinuitul român poate fi reţinut timp de 24 de ore, iar pentru arestarea sa e necesar un mandat de arestare preventivă emis de judecător. În alte ţări UE, termenul poate fi de 48 de ore, spre exemplu regatul revoltaţilor hoţi numit şi UK.)

      ~Nautilus
  • -1 (5 voturi)    
    cauza (Duminică, 18 septembrie 2011, 0:06)

    agentu termic [anonim]

    I-au saltat pentru ca erau ORTODOCSI.
  • -1 (3 voturi)    
    contraziceri (Duminică, 18 septembrie 2011, 0:11)

    colombo [anonim]

    in primele articole si in articolul in franceza scrie ca au fost arestati pe 3 iunie si eliberati dupa 2 zile de arest preventiv. Procesul s-a judecat pe 9 septembrie.

    In articol mai scrie ca victima furtului i-a recunoscut si de aceea au ramas in arest. N-am inteles de ce dau acuma statul in judecata?

    Acuzatiile contra politistului nu au fost reclamate la vremea lor, in iunie, au aparut abia dupa proces. ce dovezi au?
    • +2 (2 voturi)    
      Ba da pentru marturie mincinoasa (Duminică, 18 septembrie 2011, 13:19)

      ogi [anonim] i-a raspuns lui colombo

      .... cine i-a recunoscut ca fiind adevaratii hotii, dar nu au fost a depus o plingere si o marturie mincinoasa care se cam pedepseste .
      Cu alte cuvinte politia ar trebui sa-l ancheteze pe pinguinul de francez
      • 0 (2 voturi)    
        legi (Duminică, 18 septembrie 2011, 23:00)

        legistul [anonim] i-a raspuns lui ogi

        legea spune ca nu poti fi condamnat pentru furt doar pe baza declaratiei victimei. Indiferent daca ea spune adevarul sau nu.
        daca se ajunge la cuvantul hotilor contra cuvantului victimei fara alte dovezi, hotii castiga intotdeauna.

        aveti grija cui luati apararea, mai bine v-ati mobiliza sa nu mai trimitem hoti si cersetori prin europa
  • -1 (1 vot)    
    Asa ne trebuie! (Duminică, 18 septembrie 2011, 5:24)

    degetu' maro [anonim]

    Ca atunci cand cineva vrea si poate sa faca in tara ceva, sariti toti cu gura si cu injurii, si alte porcarii. Toate astea adunate ne-au adus unde vedem: in mizerie abjecta, o tara din care toti care mai stiu sa faca cate ceva nu stiu cum sa scape mai repede si sa nu mai auda! Ne place sau nu, asta e adevarul. Cati dintre voi nu a simtit ura cand a vazut pe cineva capabil si talentat? Eh?? E, de aia sunten in maro pana la gat si asa o sa ramanem 1000 de ani. "Bravo" oameni buni, bravo...suntem doar buni de batjocura altora!
  • +1 (1 vot)    
    bravo (Duminică, 18 septembrie 2011, 10:38)

    elena [anonim]

    Asa sa faceti sa le aratati ca aveti DEMNITATE si ca nu suntem personajul colectiv:romanii hoti; nu exista nici o natie perfecta toate tarile au tot felul de cetateni dar numai noi suntem deja etichetati si pusi in colt.
    va doresc succes si sa auzim de bine.
  • +1 (3 voturi)    
    ar trebui inlocuita denumirea etniei rome cu TIGAN (Duminică, 18 septembrie 2011, 13:58)

    cix [anonim]

    Si eventual scris in pasaport cetatean roman de ETNIE TIGAN. Nu mai consumati genul de muzica manele, programele tv ale acestora, telenovele etc. S-a creat o confuzie care ne dauneaza grav pe toti in afara, iar aceasta confuzie exista deja in ROMANIA. In televiziunile publice si cele private ar trebui cenzurata vulgaritatea si violenta verbala, bascalia, smecheria. Promovati si premiati mai mult valorile, respectul fata de rezultatele muncite si nu furtul, imbogatirea peste noapte. De aceea ii respect pe FUNERIU, MACOVEI ca politicieni etc... de ar fi altii ca ei s-ar fi realizat ceva si in tara asta "tiganizata". Putina mandrie, bun simt, solidaritate si respect inclusiv fata de tigani....care trebuie sa stie ca sunt o etnie separata si daca comit tot felul de mizerii sa si suporte consecintele si nu sa le paseze altora.
  • +1 (1 vot)    
    situatia e complicata (Duminică, 18 septembrie 2011, 17:05)

    uhy [anonim]

    e simplu: Statele Unite ale Europei - ca sa se infiinteze si sa devina competitive pe plan global - nu au cum sa fie conduse de niste nemti nationalisti si niste francezi papa-lapte perversi si la fel de extremisti.

    Ele au nevoie de o mana mult mai fina si mai diplomatica si cu siguranta mult mai decisiva - precum cea a UK... care din pacate are probleme economice.
    Oricum autoritatea acestui viitor organism ar trebui sa fie predata celor ce stiu cum sa tina un imperiu pe 3 continente... nu celor care au avut probleme diplomatice in ultima 100 de ani.
    Adica tot ENGLEZII.

    As sugera americanii - dar nu face sens - ca americanii sunt de fapt competitia in acest joc de-a soarecele si pisica.
    Si pisica ghici cine e :)

    Ca romanii sunt tratati asa cum sunt tratati ... e o discutie lunga si cineva deja a pus punctul pe i - destul de direct - deasupra.

    Ambasada romana din Paris - nu are nici o reactie ?
    • -1 (1 vot)    
      ambasada (Duminică, 18 septembrie 2011, 20:03)

      amabasador [anonim] i-a raspuns lui uhy

      ambasada romaniei ar trebui mai intai sa se ocupe de hotii si cersetorii patriei care au impanzit europa si dupa aia sa-i ajute si pe suspectii de furt
  • 0 (0 voturi)    
    un link ce zice tot :) (Duminică, 18 septembrie 2011, 20:44)

    iuyg [anonim]

    http://en.wikipedia.org/wiki/Europe,_the_Middle_East_and_Africa

    :)))


Abonare la comentarii cu RSS


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri