Viktor Orban: Ministerul maghiar de Externe a procedat corect cand le-a interzis diplomatilor sa participe la celebrarea Zilei Nationale a Romaniei

de Red. Stiri     HotNews.ro
Joi, 8 decembrie 2016, 13:26 Actualitate | Alegeri Parlamentare 2016

Viktor Orban impreuna cu Kelemen Hunor la Satu Mare
Foto: AGERPRES
Premierul maghiar Viktor Orban a declarat joi la Satu Mare ca Ministerul maghiar de Externe a procedat corect cand le-a interzis diplomatilor sa participe la celebrarea Zilei Nationale a Romaniei.

"Eu sunt traditionalist si cred ca sinceritatea e cea mai buna metoda, chiar daca sunt la mijloc puncte nevralgice. Aici avem un punct nevralgic diplomatic, dar este mai bine sa iti asumi conflictul sincer decat sa ai doua fete. In 1 Decembrie maghiarii n-au ce celebra, asadar nu sarbatoresc, ceea ce este o atitudine onesta si catre romani, pentru ca macar nu ii mintim. Eu consider ca diplomatia maghiara a procedat corect atunci cand a ales calea sincera si onesta", a declarat Viktor Orban, citat de Agerpres.

Seful UDMR, Kelemen Hunor, a multumit premierului Orban si partidului acestuia pentru sprijinul dat in campania electorala din Romania: "Multumim sprijinului oferit de FIDESZ in ultimele luni, sprijinului oferit de Guvernul Ungariei, este natural ca Guvernul Ungariei, ca FIDESZ si KDNP sa sprijine nazuintele comunitatii maghiare din Transilvania si in acest sens, cum s-a intamplat si in 2014 cand impreuna cu domnul prim-ministru, domnul presedinte, am formulat un mesaj aici la Satu Mare, facem la fel si astazi", a declarat Kelemen Hunor, citat de Agerpres.

Orban s-a intalnit joi la Satu Mare cu presedintele UDMR, Kelemen Hunor, si cu liderii judeteni ai Uniunii.

Citeste aici o analiza despre motivele atitudinii provocatoare a Ungariei in folosul electoral al UDMR























Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

15374 vizualizari

  • +13 (51 voturi)    
    Orban si Echipa lui Persona Non Grata (Joi, 8 decembrie 2016, 13:37)

    un domn [utilizator]

    Autoritatile Statului Roman TREBUIE sa inceapa aceasta Actiune, UDMR - este un Agent Provocator la Siguranta Nationala , TREBUIE interzis prin lege, actiunile lor NU au nimic cu minoritatea maghiara din Romania !
    • +25 (29 voturi)    
      Si cine nu stia asta... (Joi, 8 decembrie 2016, 14:05)

      ZaR [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Eu cred ca Romania ar arata o mare slabiciune daca ar raspunde frustrarilor vecinasilor nostri de la vest si a trompetelor lor din tara...la urma urmei Ungaria este o tara nesemnificativa, pana si la nivel regional.

      Partea buna insa este ca, asa cum spunea si Hunor, ei declara cu gura lor ca sunt in conflict cu Romania, ceea ce ne ajuta si pe noi sa nu uitam aceasta realitate ce ne insoteste de veacuri si ne va insoti veacuri de acum in colo...daca va uitati pe harta si priviti campia panonica veti intelege si de ce...alt motiv de cearta cu romanii nu au decat ca Muntii Carpati sunt granita naturala a acelei campii si securitatea maghirilor implica controlul Ungariei asupra Ardealului.
      • +26 (26 voturi)    
        pai e in interesul Moscovei (Joi, 8 decembrie 2016, 14:34)

        LiviusAcris1 [anonim] i-a raspuns lui ZaR

        sa creeze tensiuni intre Romania si ungaria
        • +8 (8 voturi)    
          *Ungaria - typo (Joi, 8 decembrie 2016, 14:59)

          LiviusAcris1 [anonim] i-a raspuns lui LiviusAcris1

          nu a fost intentionata greseala cu litera mica.
        • +1 (7 voturi)    
          Corect... (Joi, 8 decembrie 2016, 15:15)

          ZaR [utilizator] i-a raspuns lui LiviusAcris1

          Asa este si asta complica situatia pentru ca la randul ei Rusia vrea control asupra culoarului de campie de la est de Carpatii Orientali (teritoriul Moldovei istorice) pentru a controla Marea Neagra...deci poporul roman are au putin spatiu unde sa-i "tihneasca" si sa se poata dezvolta...strategic era mai bine ca romanii sa fi stapanit campia panonica, unde nu i-ar fi deranjat nimeni ;-)
      • -4 (10 voturi)    
        pai guvernanti romani raspund (Joi, 8 decembrie 2016, 14:47)

        Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui ZaR

        Zar, pai guvernantii romani raspund maghiarilor: de 20 de ani joaca cum le canta din ocarina Popa Tokes. Toate cele 14 guverne de anti-romani.
        Doar un om nu a jucat: Vadim.
      • +6 (8 voturi)    
        Ungaria o fi tara mica si (Joi, 8 decembrie 2016, 15:52)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui ZaR

        nesemnificativa, cu o populatie jumatate din a Romaniei, dar are un PIB cat toata Romania la un loc...
        • 0 (4 voturi)    
          ca sa nu mai vbim de curatenie.... (Joi, 8 decembrie 2016, 16:07)

          Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          ....si autostrazi.
          • 0 (0 voturi)    
            ... si un regim politic cam autocratic (Vineri, 9 decembrie 2016, 19:32)

            .416Barrett [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

            ... si cam neprietenos cu toate statele vecine, nu numai cu Ro.

            Apropos bai Piszta: si Kataru' e cat Buda da' are PIBu' cat Hungaria. Stiai?

            In ceea ce priveste Romania, v-am intrecut de mult (si la PIB): in 2016 PIBu Romaniei e de 178 miliarde $, al Hungariei (mici, asa cum ii sta bine de la 1918 incoace - la multi ani) cam de 120 miliarde $.

            Jalnic mai Piszta mai...
      • +1 (1 vot)    
        Pe vremea cand calul era masina... (Joi, 8 decembrie 2016, 22:40)

        Saturn [utilizator] i-a raspuns lui ZaR

        Pe vremea cand calul era masina, creasta muntilor era scut anti-racheta.

        Oamenii acestia sunt motivati de dorinta de a stapani, de instincte primare, ca orice lideri politici, indiferent de nationalitate. Ca mai putem adauga si un pic de frustrare in cazul lor, este partea a doua.

        Nu trebuie escaladat, i-ar face sa se simta importanti, si ar face jocul lor si al rusilor. Trebuie ignorati si aruncati la lada de gunoi a istoriei. Iar atunci cand incalca norme de drept, fie el national sau international, trebuie 'recompensati' cu maximul permis de lege, ca sa simta ca nu sunt buricul pamantului.
    • +16 (18 voturi)    
      cine raspunde la provocare? (Joi, 8 decembrie 2016, 14:48)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      din contra, trebuie sa-i lasi sa-si vada de circul lor. sunt convins ca bunul simt va invinge si la maghiari. ce actiuni sa interzicem? vrea orban sa viziteze Romania? sa vina cu alai cu tot.. sa plateasca rovinieta si sa spuna ce are de spus. cine il asculta aici l-ar fi ascultat si daca o spunea din Ungaria.

      cel mai bun raspuns la aceste provocari este sa-i ignoram. cainele care latra nu musca.
  • +23 (29 voturi)    
    Parca-i clona celuilalt Victor,"dr"in fals Viorel (Joi, 8 decembrie 2016, 13:39)

    Plagarus [utilizator]

    Numai cel mai mare "intelectual " roman in viata,Viorel Naumovici,putea emite asemenea impoliteturi diplomatice.
  • +1 (23 voturi)    
    Expulzarea! (Joi, 8 decembrie 2016, 13:44)

    Rha-Doo [utilizator]

    Asta face campanie pe la noi, nu i-ar strica nici o Persona non grata!
  • +12 (38 voturi)    
    RO refuza sa invete si sa aplice modelul slovac (Joi, 8 decembrie 2016, 13:50)

    mnicku [utilizator]

    unul functional 100% . L-au oprit la granita pe Presedintele ungar si gata

    Nu-i inteleg deloc pe "politicienii " romani de ce tot taraganeaza sa spuna stop acestei mascarade. Daca tot nu le place RO acelor asa zisi lideri maghiari sa mearga in ungaria iar daca sint platiti de statul RO atunci sa fie loiali RO .

    ceata aia de pitifelnici in doliu, vin sa faca organizare in RO , de parca nu pot in tara lor.

    sau poate au venit la parastas... who knows
  • -4 (38 voturi)    
    Agenda Iredentista merge inainte (Joi, 8 decembrie 2016, 13:50)

    Toni_Romania [utilizator]

    Agenda Iredentista merge inainte.
    Tehnica pasilor mici, demarata in 1990 s-a terminat, acum e perioada declaratiilor belicoase si nerusinate.
    Marele show down urmeaza.
    VADIM a avut dreptate vreme de 20 de ani.
    Sa-i facem un bust.
    • -9 (23 voturi)    
      voi ce bagati MINUSURI (Joi, 8 decembrie 2016, 14:22)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      Sunteti de partea lui Orban, este?
      • +9 (15 voturi)    
        acelasi pastile? (Joi, 8 decembrie 2016, 14:49)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        urmezi reteta lui Vadim pana la capat?..
        • -3 (3 voturi)    
          hehe (Joi, 8 decembrie 2016, 15:53)

          Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Mi au dat sus mai multi PLUS si ti e ciuda de pocneste ranza in tine, este?
    • +12 (16 voturi)    
      daca nu ai inteles pana azi (Joi, 8 decembrie 2016, 14:44)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      vadim si cu astia erau fetze ale aceleasi monede , din cauza ca a disparut turbatu' ala le scad si astora actiunile si fac tot felul de provocari sperand ca gasesc prost sa se ia la harta .Vadim era subsatnta cu care astia se hraneau, nu era vezi doamne mare aparator a neamului.
      • -6 (6 voturi)    
        Esti pe dos nene (Joi, 8 decembrie 2016, 15:51)

        Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

        Nationalismul lui CVT a aparut pt. ca Tokes primul din 1990 a inceput sa delireze anti-Trianon. Ce varsta ai?
  • -10 (24 voturi)    
    Unii se trezesc de abia acuma, si se mira. (Joi, 8 decembrie 2016, 13:52)

    Toni_Romania [utilizator]

    1-Sau sunt prea tineri.
    2-Sau nu au citit niciodata "Romania Mare"
    • +5 (9 voturi)    
      Nu mai era nevoie (Joi, 8 decembrie 2016, 15:24)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      Sa ne confirmi inclinatiile getodacice, RM si alea alea. Probabil ca in 90 imi dadeai cu paru-n cap ca eram legionar barbos vindut lui Ratiu (ca nu era Soros atunci). Pleaca, nene, si du-te pe un sait unde merge cu din astea cu RM si lasa-ne.
      • -4 (4 voturi)    
        cica "pleaca nene" (Joi, 8 decembrie 2016, 15:50)

        Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui ac

        De ce bai, ai bagat tu delictul de opinie pe HN? Arata mi UN politician care s-a luat de Udmr vreodata de 25 ani. Inafara de CVT.
        • +4 (6 voturi)    
          Ha ha (Joi, 8 decembrie 2016, 16:08)

          DanielSurpateanu [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

          Sunt de acord cu tine, s-a luat de unguri. Si ce a realizat? Absolut nimic!

          Intre CVT si o floare ornamentala nu era nicio diferenta.

          Tatele alea de la bloace de discuta tot felul de aiureli sunt mai interesante si au un impact mai mare in politica interna si externa decat avea CVT.
          • -3 (3 voturi)    
            da' ce (Joi, 8 decembrie 2016, 16:26)

            Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui DanielSurpateanu

            Da' ce ai auzit tu de vreun nationalist in Europa care sa "realizeze" ceva? Pe Haider l-au ucis de ex. Se pare ca nu stii ca ani de zile CVT nu a avut voie la nicio televiziune. Da, CVT a facut ceva: a informat pe romani despre lucruri urate pe care le faceau sau urmau sa le faca cele 14 guverne democrate. Tot ce a scris in revista s-a intamplat: iredentismul, cedarea Petromului, etc etc. Fii pe pace, e mort.
        • 0 (2 voturi)    
          N-am bagat nimic. (Joi, 8 decembrie 2016, 17:01)

          ac [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

          Nu ti-am zis ca ai comis un delict, ci sa ne mai lasi cu chestiile peremiste. Cit priveste cine s-a luat de UDMR, eu unul mai am si altele de facut. Pina una alta, sint un partid legal constituit, care e sau nu votat de niste cetateni. Vizavi de delictul de opinie de care zici: ma ingretoseaza si ii consider niste mafioti, dar nu le interzice nimeni sa traiasca. Dar pot sa spun despre ei sa ma slabeasca si sa nu mai aud de ei, cum n-am chef sa mai citesc nici aberatii din partea gloriosilor PRM si PUNR.
          • -1 (1 vot)    
            care PRM? (Vineri, 9 decembrie 2016, 8:16)

            Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui ac

            L-am citat pe Vadim, nu am laudat vreun partid. Si btw, nu am mai votat de 20 de ani.
            • 0 (0 voturi)    
              Asa (Vineri, 9 decembrie 2016, 13:50)

              ac [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

              Ca ai votat sau nu, asta e preferinta personala, nu am nimic de obiectat (desi e mai bine sa votezi daca ai o parere, evident, decit sa nu votezi).
              Dar sa dai un citat din Vadim fara sa fie vorba de PRM mi-e mai greu sa cred. Vadim a fost intii de toate liderul PRM, un securist josnic si un politruc perfect. De asta nu ma intereseaza sa vad citate din Vadim, de orice natura ar fi ele.
  • +32 (38 voturi)    
    Adica: Votati UDMR (Joi, 8 decembrie 2016, 13:52)

    fdaniel [utilizator]

    Reteta e oarecum simpla: se pare ca UDMR nu prea are voturi si atunci se fac niste declaratii de ca*at de pe la Budapesta si se asteapta ca romanul verde sa-si inceapa demonstratia verbala de patriotism ca sa simta minoritatea maghiara cat e de oropsita si cum o apara UDMR.

    Eu cred ca de luni incolo le trece si ar trebui neglijati.
  • +25 (31 voturi)    
    O întrebare din tribune (Joi, 8 decembrie 2016, 13:53)

    scharke [utilizator]

    -Domnu Orban, de când te știi mata la putere, trăiește mai bine maghiaru de rând din Ungaria sau România?
    -Orban: ...
    -Mulțumesc, așa zicea si Ponta.

    UDMR după PRM = RIP 11.12.2016. A murit tusea, urmează să crape și junghiul!
  • +5 (11 voturi)    
    nu inteleg... (Joi, 8 decembrie 2016, 13:53)

    splinty [utilizator]

    pana in acest an de ce nu s-a pus problema?
  • +18 (30 voturi)    
    ??????? (Joi, 8 decembrie 2016, 13:57)

    solar [utilizator]

    Atitudine corecta? ? Romania a declansat primul razboi mondial ? Romanii sunt vinovati ca au castigat in primul razboi mondial? Romanii sunt vinovati ca am fost considerati constitutional natiune tolerata in Ardeal pentru sute si sute de ani? Jumatate din populatia romaneasca a Ardealului are nume unguresti( pana si fratii politicieni ORBAN au acelasi nume cu seful iredentistilor unguri !) Cine le-a schimbat numele in urgia sutelor de ani care au trecut peste ardeleni?
    • -3 (9 voturi)    
      Bun mesaj SOLAR! (Joi, 8 decembrie 2016, 14:43)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui solar

      Ma intreb CE au in cap si suflet cei ce ti au dat minus.
    • +1 (1 vot)    
      Dupa lege romanii nu aveau voie sa poarte cizme (Joi, 8 decembrie 2016, 18:58)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui solar

      Doar opinci. Cizme aveau voie numai ungurii. Va dati seama ce ineptie in legile medievale unguresti??? Etnia decide ce incaltari porti. Si legile explicite de deznationalizare pe care le-au promovat dupa 1874 ??? Toate abuzurile si crimele nu se uita usor. Ce sa mai spunem de Ip, Traznea ??? Va trebui sa treaca un mileniu ca romanii sa uite toate atrocitatile comise impotriva lor. Inutil si doar din rautatea acestei culturi. Doar pentru ca apartineau unei alte etnii. Cum sionismul a fost declarat ilegat dupa al doilea razboi mondial asa ar trebui declarat maghiarismul. Este o doctrina indeptata impotriva valorilor umane acceptate in lumea civilizata, cu origini asiatice si medievale.
      • +3 (3 voturi)    
        zxzxzxz (Joi, 8 decembrie 2016, 22:32)

        solar [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        MDA .... Si cand ma gandesc ca stiu ungureste scris -vorbit. Dar nu sunt ungur. Am 7 generatii de romani in urma mea(genealogie” verificata ” in arhive ) Merg des la ...furdo ( n-ai sa reusesti sa pronunti corect o cu doua puncte deasupra sau u idem !) la MAKO, JULA, BEKESCSABA etc si vad scris ”VORBIM ROMÂNESTE”. întreb ungureste, esti ungur ? Nu. Dar... ce ? (de data asta intreb romaneste ) Dupa ce ramane cu gura cascata, zice încurcat : păi mi-s roman !. Intelegi ce vreau sa zic ? Daca intelegi, atunci afla ca asta e f f f trist ! Nu de alta, ci pentru ca in fostul partid muncitoresc maghiar era plin de din astia cu ...”vorbim româneste ”.
  • -9 (17 voturi)    
    va folositi de maghiari... (Joi, 8 decembrie 2016, 14:07)

    LVNT [utilizator]

    stimata redactie hotnews.ro, eu, un ungur din Ro, cred ca va folositi de maghiari ca sa creati acea 'emotie' de care va tot plangeti ca lipseste din aceasta campanie electorala. in ultimele zile, saptamani, v-ati propus sa ii monitorizati in permanenta pe liderii maghiari si din tara si din Ungaria facand o stire din orice cuvant, gest facut de ei.

    astfel totul e bine in tara, se construiesc spitale noi, mii de km de autostrazi, avem cel mai performant sistem de invatamant din Europa si da tinerii care au plecat in vest se intorc in valuri in tara la cat de bine am ajuns. o singura pata strica situatia exceptionala a tarii. ungurii. daca n-ar fi ei totul ar fi perfect. asa ca puneti tunurile pe ei si trageti din toate pozitiile. poate asa se enerveaza romanii si ies la vot.

    p.s.: nu ma astept sa publicati acest comentariu. deja sunt obisnuit de 'libertatea de exprimare' promovat de dvs. v-am scris doar asa ca sa stiti ce gandeste un ungur despre campania pe care o duceti impotriva acestei comunitati.
    • +8 (12 voturi)    
      Nu cred ca aveti dreptate... (Joi, 8 decembrie 2016, 14:33)

      fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui LVNT

      Sincer cred ca sunteti subiectiv acum.....

      Au fost tot felul de stiri iar unele din ele au fost referitoare la Szijjarto cu 1 Dec., cu Semjen la faza cu "dat pumn la masa" si acum asta, nu stiu de mai multe.

      Evident ca, dupa cum spuneam intr-un post mai sus, o sa sara de c*r toti romani verzi cu pareri despre "bozgori" dar sincer cred ca asta-i si scopul, la fel cum facea PRM : inflamarea opiniei publice ca sa voteze :)))

      E un sprijin prost mascat pentru UDMR si nu cred ca HotNews are vreo vina.

      In rest... va doresc tot binele si votati cum va pica mai bine :)
      • +1 (5 voturi)    
        treaba e simpla (Joi, 8 decembrie 2016, 15:40)

        LVNT [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

        ar fi trebuit sa faceti un tur al site urilor de stiri din Ro si sa vedeti ca hotnews a fost singurul site de stiri din pentru care prima stire, ore bune, aproape intreaga dupa amiaza, a fost vizita lui Orban in Ro.

        si daca ati intra si pe agerpres.ro de unde a preluat stirea hotnews.ro, ati vedea ca acolo, pe langa stirea cu ce a spus Orban despre 1 decembrie, mai este o stire in care tot Orban ii indeamna pe maghiari sa mearga la vot si la sfarsit ureaza succes Romaniei ca tara si spune ca Romania e tara prietena... intrebare: care stire va fi, a fost prima stire pe hotnews ore bune??? ei bine aici vad eu manipularea inflamatoare de spirite.
    • +8 (12 voturi)    
      ei nah.. (Joi, 8 decembrie 2016, 14:35)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui LVNT

      Pai ce treaba are una cu alta omule ?
      Faptul ca nu-s toate roz,ca n-avem spitale noi sau autostrazi ,asta inseamna ca trebuie sa plecam capu ,sa zicem saru'mana si eventual sa acceptam si niste flegme in fata ?
      Mai bine ziceai tu,ca si ungur din Ro, cum ti se par ultimele evenimente si declaratii din partea ungara,ca nu le inventeaza nimeni ca sa dea in ei,sunt declaratii facute de ei,filmate,inregistrate,deci adevarate .
      Adica ce acuzi ?o manipulare HN ? de cand e adevarul manipulare??
    • +6 (12 voturi)    
      Pozezi in victima? (Joi, 8 decembrie 2016, 15:02)

      Fi_Lipsescu [utilizator] i-a raspuns lui LVNT

      Mai, LVNT, banuiesc Levente. Nu te mai victimiza. Problemele reale pe care le-ai amintit, drumuri, spitale, etc, sunt ale tuturor din tara. Voi, ungurii, sunteti o problema cand va ocupati de alte teme, revizioniste, la care nu ati renuntat de cand nu mai aveti Ardealul. Traiesc zi de zi printre unguri si stiu bine ce le poate pielea. Ura voastra fata de romani e notorie. Sa nu va asteptati ca noi sa va iubim
      • 0 (8 voturi)    
        doamne fereste :) (Joi, 8 decembrie 2016, 15:43)

        LVNT [utilizator] i-a raspuns lui Fi_Lipsescu

        doamne fereste sa ne asteptam sa ne iubiti. :)
        • 0 (0 voturi)    
          Pe voi oricum nu va iubeste nici un stat vecin. (Vineri, 9 decembrie 2016, 19:13)

          .416Barrett [utilizator] i-a raspuns lui LVNT

          Pa si szio ;)
    • +3 (7 voturi)    
      exact (Joi, 8 decembrie 2016, 15:23)

      ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui LVNT

      TIPIC! dupa ca dati ca prostii cu bota in balta, acu va dati loviti! pai cine zicea ca 1 Decembrie e zi de doliu national?v=o faceti cu mana voastra, ca aveti lideri idioti. visati la ungaria mare, numai atata stiti. de ce oare nu sunteti iubiti? nu pentru ca ati facut atatea nenorociri in Ardeal??? nu pentru ca nu i-ati respectat si cav-=ati batut joc de romani??? cati romani ati omorat in anii 40? vorbesc de civili... acu va asteptati la ce? pai vezi ca sunteti prosti? voi veniti si ne scuipati, si dup'aia vreti ce anume? respect?!?!
      respect pentru ce????? pentru ca mintiti??? aveti invatamant pe criteii etnice? aveti! dar voi, nu, si nu, vrem invatamant in limba maghiara. pai aveti!!! singurul lucru care nu va convine este ca Ardealul nu este al vostru! ATAT! restul sunt vrajeli. mai continuati numai asa si o sa v-o luati peste bot rau de tot. Eu as desfiinta toate scolile in limba maghiara. Esti in Romania, statul plateste pentru scoli in limba romana. Nu-ti convine? PA, ura si la gara!!!! Ia uite mai frate....
    • +2 (2 voturi)    
      Draga LVNT (Joi, 8 decembrie 2016, 16:12)

      Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui LVNT

      Asta este doar o stire factuala. Orban a spus ce a spus si asta nu HN i-a bagat-o in gura, el a spus-o. Cand un sef de stat dintr-o tara vecina, care este parte a Uniunii Europene si NATO, o tara care cel putin pe hartie ar trebui sa ne fie prietena, mai ales ca are si legaturi culturale, de exemplu prin traditii comune in Transilvania, cand un sef de stat iti dispretuieste ziua nationala, nu ai cum macar sa nu publici un articol. Nu vad cum acest lucru poate fi considerat ca o manipulare. Aici Orban este manipulatorul incercand sa agite spriritele inutil. Ai mai auzit de o tara din UE care sa refuze sa participe la ziua nationala ale unei alte tari?
    • +4 (4 voturi)    
      Eu daca as fi tu as vota USR (Joi, 8 decembrie 2016, 16:32)

      Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui LVNT

      Decat un partid care nu a facut decat sa saraceasca comunitatea maghiara, care fura banii comunitatii si o parte din bugetul statului, mai bine maghiarii din Romania ar vota USR, un partid care lupta impotriva coruptiei. Numai asa vom scapa de partidele corupte.
    • 0 (0 voturi)    
      zxzxzxz (Joi, 8 decembrie 2016, 22:36)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui LVNT

      Dragam LEVENTE ur ! En is todam mogyarol . Bocsanat !
  • +5 (15 voturi)    
    Acest articol nu trebuia scris. (Joi, 8 decembrie 2016, 14:13)

    asavreau [utilizator]

    Este un bâlci electoral menit să-i sprijine pe ungurii din România.Scrierea articolului ajută PRU și PRM,APM,în fapt se risipesc 5-6% din voturi,că ăia tot nu intră în Parlament.Trebuie menționat că PSD și ALDE au făcut să mai fie partid parlamentar.Altfel dispăreau din 2012,mai ales dacă se aplica referendumul cu maxim 300 de parlamentari.
    • +2 (10 voturi)    
      Incredibil (Joi, 8 decembrie 2016, 15:26)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      Bai nene, ziarul relateaza stirea asa cum e, cu comentarii sau fara. HN nu ia lovele de la partid "asta scriem, asta nu scriem, asta dam, asta nu dam". Nu mai sintem in 85, bagati-va-n cap odata.
  • +11 (15 voturi)    
    cum ar fi ca UK sa faca la fel pe 4 iulie (Joi, 8 decembrie 2016, 14:22)

    radu667 [utilizator]

    Cum ar fi ca Marea Britanie sa afirme ca n-au nimic de sarbatorit pe 4 Iulie pentru ca ei au pierdut niste teritorii atunci?
    Ardealul a fost singurul teritoriu din fostul imperiu Austro-Ungar care s-a alipit altui stat in mod DEMOCRATIC, prin vot reprezentativ.
    • -1 (3 voturi)    
      1dec (Joi, 8 decembrie 2016, 16:16)

      GogabiiGabi1 [anonim] i-a raspuns lui radu667

      Si ce-ar trebui dupa parerea ta 1 dec. sa se decalare zi de sarbatoare nationala in ungaria?
      • 0 (0 voturi)    
        Ar fi o idee!... (Vineri, 9 decembrie 2016, 19:08)

        .416Barrett [utilizator] i-a raspuns lui GogabiiGabi1

        La anu', in 2018. Ca tot sarbatorim 100 de ani de cand s-a facut dreptate...

        Natie de pripas cu ifose de mare imperiu. Pfff...
  • +1 (5 voturi)    
    Asa i-o raspunde (Joi, 8 decembrie 2016, 14:37)

    siska [utilizator]

    si lu' putin ?
  • +15 (19 voturi)    
    nu va agitati (Joi, 8 decembrie 2016, 14:39)

    Francisc 1 [utilizator]

    udmr e sub pragul electoral si starneste valva in speranta ca mai misca unu doi oameni la vot
  • +5 (9 voturi)    
    votul si provocarea (Joi, 8 decembrie 2016, 14:43)

    EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator]

    nu se intrezareste nici un strop de veselie pe fetele lor.chiar par speriati.

    stiu si ei ca intra intr-o zona a provocarii.
    mai bine zis simt ca intind coarda la limita si conform celui de-al treilea principiu al mecanicii exista riscul sa-i plesneasca in orice moment daca o rup prin tot felul de scalambaieli ostile sensibilitatilor romanesti.

    populismul lui Orban e patetic si ieftin.
    atmosfera, tristetea putin sinistra din poza ne spune ca e doar gargara elecorala.
  • +5 (9 voturi)    
    ... (Joi, 8 decembrie 2016, 14:47)

    dragos234 [utilizator]

    Orban imi.aminteste, de discursul lui Chaplin din "Dictatorul": Demokratie shtunk, free sprechen shtunk, liberty shtunk.
  • +4 (8 voturi)    
    Viktor Orban are dublu standard (Joi, 8 decembrie 2016, 14:54)

    cristal25 [utilizator]

    Viktor Orban a fost la Ambasada SUA de ziua Americii.
    De ce a fost acolo, daca Ungaria nu are ce sarbatori pe 4 iulie ?
    Asta arata ca Viktor Orban are un dublu standard: el merge la ziua Americi chiar daca Ungaria nu are ce sarbatori acolo.

    They listened to the Ambassador's remarks about Hungarian-American friendship, and guest of honor Prime Minister Orbán's speech about freedom, democracy, and the founding precepts of the two nations. Members of the Embassy community performed at the ceremony as well.
    https://hungary.usembassy.gov/event_07012010.html
    • -2 (4 voturi)    
      dar tu (Joi, 8 decembrie 2016, 15:48)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui cristal25

      Dar tui cine crezi ca finanteaza iredentismul maghiar?
  • +8 (10 voturi)    
    ... (Joi, 8 decembrie 2016, 14:55)

    dragos234 [utilizator]

    Daca e asa, nici noi nu avem ce sa sarbatorim de ziua Ungariei, pt ca romanii condusi de Avram Iancu au luptat la 1848 impotriva Ungariei. Asa ca putem sa ne retragem si noi oficialii daca vrem. Dar noi nu suntem dictatura ca Ungaria lui Orban.
  • -6 (8 voturi)    
    pt voi (Joi, 8 decembrie 2016, 15:07)

    drbesz [utilizator]

    suneti frustrati , ca Transilvania nu va va apartine mult timp. Orban si Putin au semnat deja viitorul vostru!
    • -1 (3 voturi)    
      haha (Joi, 8 decembrie 2016, 15:50)

      ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui drbesz

      ungure, aia pot sa isi picteze si fundurile, reciproc, asta nu inseamna ca se va intampla. e drept ca sunteti prieteni cu rusii, la Stalingrad voi ati tradat (sunt documente) ... n-ati fost in stare sa aveti un rege UNGUR de la 1301 incoace... asa ca mai usor cu batutu cu caramida in piept, sa nu faceti buba!
    • -3 (5 voturi)    
      Ma tem ca o pierdem (Joi, 8 decembrie 2016, 16:05)

      Chaos & Collapse [utilizator] i-a raspuns lui drbesz

      Asa am auzit si eu, ca Orban s-a inteles cu Putin, care i-ar fi spus acum vreo 2-3 ani, la un pahar de Tokay (vinul regilor, regele vinurilor), citez:
      "Ai putina rabdare sa termin simultanul asta de sah. Mai intii vreau sa slabesc UE. Ii scot pe engleji, ii scot pe italieni si pe frantuji, imping extrema dreapta la putere din Scandinavia pina in Grecia, imi pun omul (TRUMP) ca Casa Alba (pe canadieni i-am rezolvat usor cu zgubiliticul ala de Justin), pun regimuri vasale la Kishinaw si Sofia, dau lovitura de stat in Turcia si in ultimul moment il salvez pe Erdogan si ii spun ca au fost americanii, o conving pe Angela sa invadeze Europa cu musulmani si sa puna un om de paie la Buc., destabilizez O.M., imi subordonez America Latina, India, China, Asia si Africa, Polul Nord si Polul Sud, instaurez dictatura pe statia spatiala si inca citeva maruntisuri. Merge repede.

      Avem nevoie de aceste conditii prealabile fiindca, ai aflat si tu, romanii urmeaza sa cumpere 6 (sase) avioane F-16 de la portughezi!!! Ar fi prea riscant sa-i provocam in conditiile astea fara sa avem spatele foarte bine acoperit."

      P.S.
      Aceasta nu este o fake news story. Stirea e adevarata, se traduce in viata sub ochii nostri, iar planul diabolic al cracanatului e realizat, dupa cum anunta institutele de sondare, in proportie de 73,89%.

      Soros a vorbit deja (i-a livrat milioanele) cu Jill Stein, ca sa ceara isteric re-numararea voturilor din Transilvania dupa referendumul cistigat de segregationisti.
  • -3 (9 voturi)    
    Unii (Joi, 8 decembrie 2016, 15:13)

    Toni_Romania [utilizator]

    Unii cred ca aceste declaratii belicoase au legatura cu alagerile din 11 dec. Se pare ca nu au auzit anii trecuti ce latra contra tarii Popa Tokes de la amvonul de la Bruxelles. Revedeti arhivele baieti.
  • +3 (9 voturi)    
    Se pare . . . (Joi, 8 decembrie 2016, 15:24)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . . ca la ungurii astia prostia este la ea acasa. Epidemie de prostie! Dupa ce pleaca prostanacul asta dati fratilor cu disinfectant!
  • +8 (12 voturi)    
    Deci (Joi, 8 decembrie 2016, 15:25)

    hai.ca.se.poate [utilizator]

    Orban ur es Hunor ur, sa inteleg ca veti interzice reprezentantilor Ungariei sa participe la 4 iulie la ziua USA pentru ca voi nu aveti ce sarbatori la acea data?
    Maghiarii normali din Romania considera ca politicienii UDMR care ar trebui sa-i reprezinte sunt la fel de mizerabili ca mizerabilii nostri. Bai stimate Hunor, chiar nu am crezut ca voi sunteti in Romania oficiali ai statului maghiar sau sunteti chiar prosti. Szijarto le-a interzis la ai lor participarea si voi repede ati inteles ca se refera la voi. Si inca ceva bai Hunor: o sa ne faceti si pe noi astia care mai stim ce e viata in familii mixte si cu prieteni maghiari sa devenim ai dracu de nationalisti.
    • +2 (2 voturi)    
      a (Joi, 8 decembrie 2016, 16:19)

      GogabiiGabi1 [anonim] i-a raspuns lui hai.ca.se.poate

      Da probabil ca asta vor , dupa care sa vina UDMR si sa ii "salveze" pe unguri. Asta daca ii voteaza ungurii din Romania.
  • -2 (8 voturi)    
    Imi plac aia (Joi, 8 decembrie 2016, 16:02)

    Toni_Romania [utilizator]

    Imi plac aia care spun ca nationalismul lui CVT le a bagat in cap la maghiari obsesia anti-Trianon.
    Care e in capatanele lor fix din 1918, nealterata.
  • 0 (6 voturi)    
    Mdeah... (Joi, 8 decembrie 2016, 16:03)

    Nea Hoisan [utilizator]

    Bre, sant intr-ceata cumplita: de ce orban s-a dus la Satu Mare? De ce nu in Harghita sau Covasna? Ce, secuii nu sant unguri?
    • -5 (7 voturi)    
      ca da ordine de decupare (Joi, 8 decembrie 2016, 16:10)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Nea Hoisan

      ca da ordine de decupare pt. TOT Ardealul
      • -2 (2 voturi)    
        Mdeah... (Joi, 8 decembrie 2016, 16:51)

        Nea Hoisan [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        Bre, nea Toni, stiu ce-i aiaTransilvania da ce-i aia Ardeal, nu. Ie fo marca de nasturi, ceva?
  • +3 (7 voturi)    
    Stati linistiti, vorba lui (Joi, 8 decembrie 2016, 16:19)

    Altiro [utilizator]

    Petre TUTEA:"Cu ungurii nu putem avea probleme militare, dacã dãm drumul la toti caii din
    Ardeal, fãrã cãlãreti, în douã ceasuri se pisã în Budapesta."..
  • +8 (10 voturi)    
    eleganta lui Ciolos (Joi, 8 decembrie 2016, 16:22)

    LaszloPal [anonim]

    Sunt maghiar dar imi e jena de comportamentul si de iesirile lui Orban si ale ministrului de externe maghiar. Nu spun ca 1 decembrie trebuie sa
    fie zi de sarbatoare pentru maghiari, dar nici nu trebuie sa iesi in gura mare si sa faci declaratii ieftine. In schimb jos palaria in fata lui Dacian Ciolos, si ministerul de exrerne al Romaniei pentru eleganta cu care a reactionat. O reactie civilaizata europeana. Eu ma mandresc cu Prim- ministrul Ciolos. Numai de ar ramane in functie si dupa alegeri.
    • +1 (3 voturi)    
      Si eu cred la fel (Joi, 8 decembrie 2016, 17:05)

      Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui LaszloPal

      Da, si eu cred la fel. Nu este posibil ca un sef de stat dintr-o tara prietena sa faca o asemenea declaratie, este de prost gust si e o lovitura sub centura. Eu cred ca Orban este un factor de destabilizare in regiune. Noi ar trebui sa ne vedem de problemele noastre, adica sa scapam de partidele corupte: PSD, ALDE, UDMR si PMP. Ca sa ramana Ciolos in functie trebuie sa votam USR sau PNL, dupa cum a spus chiar el.
  • +4 (6 voturi)    
    si udmr (Joi, 8 decembrie 2016, 17:22)

    cladob [utilizator]

    nu are voie sa intre in parlament.. adica nu recunosti simbolurile si nu respecti tara cum poti sa respecti parlamentul ?
  • 0 (2 voturi)    
    o trista bucurie (Joi, 8 decembrie 2016, 18:19)

    Toni_Romania [utilizator]

    Cu cat Tokes si sleahta lui sunt mai agresivi in declaratii anti-Romania, cu atat ma bucur ca amicii mei "democrati" sunt siliti sa admita ca Vadim a avut dreptate 25 de ani.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă