Dacian Ciolos afirma ca este "pregatit si hotarat" sa isi asume functia de premier in cazul unei majoritati PNL-USR

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 2 decembrie 2016, 11:10 Actualitate | Alegeri Parlamentare 2016

Dacian Ciolos
Foto: Facebook.com
Dacian Ciolos afirma, intr-o postare pe Facebook, ca este "pregatit si hotarat" sa isi  asume functia de prim ministru in cazul unei majoritati PNL-USR, dupa criticile ce au aparut in urma declaratiei acestuia potrivit careia a cerut liberalilor sa elimine fotografia sa de pe afisele electorale.

"Am vazut ca unii se grabesc sa spuna ca as fi nehotarat, ca nu imi asum lupta electorala. Dimpotriva, sunt foarte hotarat.

Sunt hotarat sa raman consecvent credintei pe care o am in viitorul acestei tari, in schimbarea de care ea are nevoie. Sunt hotarat sa nu fac compromisuri de dragul vreunei functii sau doar pentru ca "asa se face" in politica. Sunt hotarat sa-mi tin cuvantul dat si sa-mi asum cu buna-credinta partea de responsabilitate care imi revine.

Democratie inseamna ca guvernarea revine celor pe care-i alegem in Parlament si care reusesc sa formeze o majoritate.

PNL si USR mi-au propus sa ma sustina pentru a continua sa conduc Guvernul daca, impreuna, vor sustine o majoritate parlamentara.

Votul dumneavoastra din 11 decembrie va spune asta. Daca raspunsul este pozitiv sunt pregatit si hotarat in decizia ca impreuna cu aceste partide si cu toti cei care vor ca Romania sa mearga inainte, sa construiesc o guvernare responsabila, deschisa si onesta pentru urmatorii 4 ani"
, a scris seful guvernului, pe contul lui de Facebook.

Dacian Ciolos avertizeaza, in aceasta postare, ca tot ceea ce a facut ca prim ministru "poate fi desfacut si facut altfel in cateva luni".

"Amintiti-va ce s-a strigat in strada, in noiembrie 2015. Ganditi-va unde ne duc coruptia, indiferenta, minciuna. Din pacate, pasii pe care i-am facut inainte nu sunt ireversibili", scrie Ciolos.

"Pentru ca aceste proiecte bune sa continue, viitorul guvern va avea nevoie de sustinerea unei majoritati politice solide, formata din oameni integri, dedicati interesului tarii, in jurul acelorasi principii de guvernare. Aceasta este esenta Platformei Romania 100 - un set de valori si directii clare de actiune, in care eu cred si pentru care ma angajez dupa 11 decembrie. Doua dintre partidele care candideaza pentru Parlament sustin Platforma Romania 100", afirma acesta, inainte de  a-si spune pararea despre cele doua partide.

USR "este un partid tanar, purtator de multe sperante, in plina consolidare, un partid care urmeaza sa dovedeasca trecerea de la bune intentii la fapte", iar PNL "este un partid cu traditie democratica de aproape un secol, partid care, in ultimul sfert de veac, a trecut prin multiple transformari si evolutii".

Dacian Ciolos arata ca, in cazul liberalilor, "au fost greseli, dar au fost si momente in care a aratat ca se poate transforma pentru a merge inainte" iar "PNL este partidul care a inceput sa inteleaga ce asteptati dumneavoastra de la clasa politica si a demarat un proces de schimbare - un prim pas asumat prin eliminarea de pe liste a candidatilor cu probleme penale, printr-o infuzie de candidati noi pentru alegerile parlamentare".

"Sunt gata sa ma angajez in acest proiect si deoarece, pentru mine, nu este vorba doar de nevoia de a avea sprijinul unor partide politice pentru a guverna. Este mult mai mult si mult mai important decat atat. Este vorba de a face o alegere clara pentru un nou mod de a face politica si de a guverna. Este vorba de a face o alegere clara intre trecut si viitor, pentru o Romanie a bunului simt, a respectului pentru munca cinstita si impotriva perpetuarii coruptiei, minciunii si populismului.

Este o alegere pe care va invit sa o facem impreuna, toti cei care credem ca Romania nu-si poate permite sa se intoarca la ceea ce a fost", isi incheie premierul Ciolos postarea pe Facebook.


Citeste mai multe despre   











[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
12045 vizualizari
  • +46 (68 voturi)    
    bine boss ! (Vineri, 2 decembrie 2016, 11:15)

    georgebb [utilizator]

    In sfarsit se animeaza un pic aceasta campanie.
    • -18 (38 voturi)    
      sa-l vad pe 12 dec daca mai e pregatit :))) (Vineri, 2 decembrie 2016, 14:04)

      robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

      abia astept alegerile!
      winter is coming!
    • -8 (30 voturi)    
      Imi place Ciolos (Vineri, 2 decembrie 2016, 15:05)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

      Mie frica totusi sa nu vinda toata tara Occidentului si sa ramina sefii lui Tariceanu de la Moscova cu buza umflata. De chinezi ce sa mai zicem, aia saracii ramin intodeauna ultimii. Nici nu stiu cum o sa le explice Ponta.
  • +38 (52 voturi)    
    toate bune si frumoase (Vineri, 2 decembrie 2016, 11:17)

    simur [utilizator]

    dar marea necunoscuta ramane procentul usr la alegeri, vom trai si vom vedea
    • -4 (24 voturi)    
      Stânga progresistă (Vineri, 2 decembrie 2016, 13:45)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui simur

      România e ca de-obicei decalată, lumea civilizată scapă de stânga progresistă, nu visează la o astfel de guvernare.
      • +6 (12 voturi)    
        Cam ai dreptate (Vineri, 2 decembrie 2016, 14:50)

        MasP [anonim] i-a raspuns lui Harald

        desi USR este un amestec de ideologii mai degraba. Daca reusesc sa reziste pe scena politica, peste vreo 8 ani ii vad impartiti in doua directii: unul de centru-dreapta si unul de centru-stranga. Desi, nu stiu daca cineva va putea vreodata sa smulga vreun vot de la PSD in tara asta in urmatorii 10-15 ani. Partidul asta e un monolit care rezista de peste 25 de ani fara sa se transforme aproape deloc sau foarte, foarte puti si fortat mai degraba de lovituri din exterior decat de proprii alegatori.
    • 0 (2 voturi)    
      USR+PNL=59%. (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 17:01)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui simur

      PNL=33%,USR=24%.Deci posibil.Dacă PNL se menține în limita a 35% cotă de piață,PSD scade datorită afilierii cu ALDE și PRU.O prezență masivă la vot va crește șansele PNL și USR și va trimite UDMR sub 3%.PMP are șanse de 15-20%.Socotiți voi pentru psd.
      • 0 (0 voturi)    
        V-au dat o foaie (Luni, 5 decembrie 2016, 15:40)

        Joseph Porta [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        la serviciu pe care vi s-a mazgalit ce sa aberati pe net? 24% USR? Doar n-om avea atatia tampiti in tara. Desi, la cati voteaza consecvent PSD de ani de zile...
  • -32 (70 voturi)    
    hotarat (Vineri, 2 decembrie 2016, 11:21)

    bobyrou [utilizator]

    pai cred si eu ca esti hotarat sa iti asumi sa fii premier fara voturi. Si eu as fii hotarat sa fiu premier, fara ca eu sa lup macar pentru 1 vot.
    • -16 (36 voturi)    
      Si ce te opreste? (Vineri, 2 decembrie 2016, 11:57)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      Plus ca, daca unul ca Ponta a ajuns premier in urma unui vot, incep sa ma intreb daca votul, asa cum e el, are vreo importanta.
      • +2 (2 voturi)    
        majoritatea da premierul (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 10:58)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui ac

        fie ca iti place sau nu.
        daca nu iti place mecanismul asta se cheama ca esti pentru dictatura nu democratie.
    • +18 (32 voturi)    
      si ce-i rau in asta? (Vineri, 2 decembrie 2016, 12:03)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      oricum prim ministrii nu sint alesi, iar cei numiti pina acum dintre "alesi" au cam facut rahatul praf. pardon, tara praf.
    • +3 (17 voturi)    
      :))) (Vineri, 2 decembrie 2016, 12:48)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      pai vezi daca te aleg psd, alde, pru, udmr-ul
    • +8 (20 voturi)    
      mai bine taci din gură... (Vineri, 2 decembrie 2016, 12:51)

      Sorrows [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      te bate gramatica, frăţioere...
    • +11 (27 voturi)    
      Voturile cui? (Vineri, 2 decembrie 2016, 13:04)

      gigifisiune [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      Voturile celor morti din teleorman?

      Voturile celor care te investesc contra o galeata si un capac de bere?

      Bai, mulgator p$d, nu ti-e rusine?
      • 0 (0 voturi)    
        pai atunci hai sa renuntam la vot (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 11:02)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui gigifisiune

        sa conduca cine da mai tare cu pumnul sau cu bata. asa ti-ar place? sa ne intoarcem la primitivism?
    • +9 (21 voturi)    
      Lipsa (Vineri, 2 decembrie 2016, 13:36)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      de cunostinte elementare despre organizarea si functionarea statului roman pune serios sub semnul intrebarii privilegiul tau de a face comentarii pe acest subiect.
      In Romania Presedintele si membrii parlamentului sunt alesi prin votul cetatenilor. Primul ministru este desemnat de Presedinte si VOTAT de o majoritate parlamentara.
      Nimeni nu poate fi prim-ministru fara sa fie votat(cu exceptia unui interimar).
    • +9 (13 voturi)    
      pai citeste si tu constitutia.. (Vineri, 2 decembrie 2016, 14:05)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      Asha a facut constitutia nen'tu Iliescu. Premierul e desemnat de parlament si numit de presedinte. Pe intelesul tau, nu e ales ci numit. Nu spun ca ar fi rau ca premierul sa fie ales, dar pentru asta trebuie schimbata constitutia.
      • -1 (1 vot)    
        nu avem destule randuri de alegeri? (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 11:07)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        parlamentare, locale, prezidentiale, euro, basca ceva referendumuri, etc.
        si toate separate, decalate, sa se cheltuie cat mai multi bani si sa fie cat mai mult scandal.
        mai facem un rand si pt. premier? ai mai vazut pe undeva asa ceva?
        prima schimbare acut necesara in constitutie : revenirea la mandatul prezidential de 4 ani!
        • 0 (0 voturi)    
          de ce un nou rind de alegeri? (Duminică, 4 decembrie 2016, 20:14)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

          In tarile cu presedinte ales, si nu numit, fie presedintele premierul (SUA) fie presedintele numeste direct premierul, fara conditionalitati din partea parlamentului. E suficient sa aruncam o privire la ce fac altii, nu trebuie sa reinventam noi roata...
          In rest, da, sunt de acord cu revenirea la presedinte de 4 ani, concomitent cu parlamentarele.
  • +40 (56 voturi)    
    POPORUL ROMAN (Vineri, 2 decembrie 2016, 11:31)

    oltean50 [utilizator]

    Data de 11 dec 2016 va ramane importanta nu ca data in care s-a decis cine conduce destinele tarii in urmatorii 4 ani ci va arata ce doreste poporul roman : competenta , integritate , seriozitate sau incompetenta , coruptie si minciuna .Va fi ceva de genul alegerilor din Moldova unde mai multi au vrut Rusia si mai putini Europa .

    Nu pot sa imi explic cum multi romani seriosi , integri , harnici voteaza minciuna si coruptia .
    • +12 (28 voturi)    
      Sa iti explic (Vineri, 2 decembrie 2016, 12:02)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui oltean50

      Coruptia este intotdeauna o cale mai rapida spre "succes". De ce? Pt ca scoate munca din ecuatie. De decenii romanii vad in jur oameni de succes care in mod vadit au ajuns asa prin coruptie. Pai: ei pt ce sa munceasca? Au de ales intre sclav cinstit sau om de succes corupt si, ca si electronii, aleg calea mai usoara. Lupta cu coruptia nu e un slogan ci un mod de viata care e greu si cere cap si coloana.
      • +4 (16 voturi)    
        Probabil ca esti un PSD-ist (Vineri, 2 decembrie 2016, 14:31)

        Lawrenciu [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        Te inseli amarnic. Coruptia nu este modul prin care un om cinstit poate avea avea o afacere de succes. La aceasta cale gresita apeleaza doar acei oameni care doresc sa se imbogateasca rapid si fara munca, iar de cele mai multe ori acesti oameni au probleme in a se adapta societatii in care traiesc sau pur si simplu nu doresc sa se conformeze cu regulile societatii.
        Un om cinstit si corect nu va dori niciodata sa obtina ceea ce-si doreste, printr-o cale ilegala, ci va munci, va lupta pentru as indeplini scopul propus, iar daca are o credinta adevarata si este un bun crestin, aceasta cale a coruptiei nu va exista niciodata.
        • +2 (6 voturi)    
          In principiu ai dreptate (Vineri, 2 decembrie 2016, 21:39)

          V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Lawrenciu

          Insa de cate ori ai vazut in scoli predate valorile, cinstea, munca? Se face educatie civica in scoli? Sunt invatati de mici copiii cu responsabilitati, cu banii, sa isi gospodareasca singuri pusculita?

          Copiii si tinerii invata din ce vad in jur: omul cinstit merge in inghesuiala cu autobuzul si face 2 h pana la serviciu pentru ca smecherul a parcat audiul pe strada si nu i se intampla nimic.

          Ce va alege? Drumul greu, vertical si plin de frustrare sau drumul usor, corupt pana in maduva oaselor pentru ca, de ce nu, si altii fac asta... Te intreb la modul practic, nu la modul teoretic.
      • -9 (25 voturi)    
        ai perfectă dreptate (Vineri, 2 decembrie 2016, 14:38)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        dar nu ţi se pare că şi tabăra luptătorilor anticorupţie e plină de corupţi, dar aceştia menajaţi de sistem din varii interese...
        dacă tu crezi că "lupta anticorupţie" de la noi e sinonimă cu dreptatea... dai semne de naivitate.
        uită-te cine o face: o doctoră plagiatoare ce păstoreşte o gaşcă de procurori, mulţi dintre ei băsişti fanatici...
        nu aşa se face curat în ţară...
        • +8 (16 voturi)    
          Da, dar care e alternativa ? (Vineri, 2 decembrie 2016, 15:10)

          MasP [anonim] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

          Da, Kovesi a plagiat, da Kovesi a pitit dosarele PDL-istilor , inclusiv ale lui Basescu dar chiar si asa, DNA tot a reusit sa asaneze din mizeria politica si economica din Romania, chiar asa partinitori cum au fost. Pentru ca DNA nu a acuzat doar politiceni ci si o gramada de asa-zisi afaceristi care mituiau tot in jurul lor. E clar ca atunci cand a plecat Basescu, si-au adus aminte ca si PDL-istii au furat. Dar eu te intreb, poti sa faci un exercitiu e imaginatie si sa-ti imaginezi cum ar fi aratat Romania cu Nastase si panarama aia de PNA ? Cu abordarea aia smechereasca a lor de genul "zicem ca ei si facem ca noi". Imi aduc si azi aminte cum toata gasca din fruntea PSD venea sa-l petreaca pe Bivolaru la parchet si te intreb cine dracu in tara asta avea curaj sa acuze un politician (si nu vorbesc de psd-isti ca de aia nu se atingea nimeni) daca Nastase isi aranja pe vecie locul de presedinte asa cum a facut-o cand a schimbat constitutia ? Da, Basescu a fost un escroc ordinar, da a protejat o camarila care a furat la fel de mult ca DIP, Truica si altii din jurul lui Nastase in frunte cu Buzoianu ce a sterpelit 1 mld euro de la Hidroelectrica. Dar macar in ignoranta lui sau fortat din afara a impus o rupere a legii tacerii pentru ca pana la el niciodata cei dinainte nu au fost acuzati de nimic pentru ca cei care veneau aveau si ei nevoie sa-si umple buzunarele. Si da, cred ca Romania a evoluat imens de atunci si nu cred ca ar fi facut-o daca PSD ar fi ramas la putere din 2004 pana azi asa cum cred ca in momentul asta Ciolos e o varianta mai buna decat PSD si nu ca ar fi mai compentent decat cei din PSD, probabil ca PSD are oameni mai competenti decat are guvernul Ciolos dar oameni gen Rovan Plumb, Androneascu, Dragnea si Ponta sunt oameni pe care-i stim, le stim mentalitatea si stim ca nu vor misca un deget pentru a schimba aceasta tara ci vor continua sa mituiasca categoriile sociale care le aduc voturi pentru a castiga in continuare alegeri.
          • -2 (14 voturi)    
            prea multe atingi într-o singură postare (Vineri, 2 decembrie 2016, 16:20)

            vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui MasP

            1. dna : păi şi atunci, pt. a face curăţenia completă, nu ar fi normal ca să fie schimbată echipa cu alta care să facă curat şi în partea cealaltă, pe care ăştia au ignorat-o / protejat-o ?
            2. greşesti, şi eu am votat contra năstase, nu fac nici pe departe parte dintre fanii săi, abia în 2009 am fost împotriva lui băsescu, iar jalea ce a urmat în 2010 mi-a confirmat alegerea.
            3. cioloş e băsist mascat (de ce oare ambele lui alegeri la justiţie au fost macoviste, si multe altele), ori jaful pedelist din 2010-2012 a fost mai dur şi e mai proaspăt în memorie decât jaful pesedist dinainte de 2004; deci un guv. pesedist ponderat de alianţa cu alde este preferabil unui guvern băsist neponderat de nimeni...
            • +2 (4 voturi)    
              Pct 1 (Vineri, 2 decembrie 2016, 18:54)

              AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

              chiar ti se pare ca DNA-ul nu a lovit in PDL? ANRP-ul nu tot de DNA a fost finalizat? Gutau nu e era pdl-ist. Fratele lui Base nu era "basist'? Daca a existat o frana la DNA a fost pe vremea lui Morar nu dupa.
              Acum vad gogogmania cu guvernul psdist temperat de ALDE. Alde nu exista, alde este Tariceanu si morcovul din dosul sau iar Tariceanu a fost papusica pSD-ului, PDSR-ului, etc, de cand a intrat in politica si era la primele doua neveste.
              • -1 (1 vot)    
                dar Basescu? de ce este atat de menajat (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 11:15)

                let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

                cand el a coordonat toata mafia???
                Videanu achitat, multi altii nici macar deranjati, etc. ca sa nu mai spun ca raportat la ce ticalosii au facut sunt anchetati doar pentru bagatele. praf in ochi.
                iar cu ALDE, nu ai dreptate, sunt liberalii autentici, PNL s-au reconvertit populari, au fuzionat cu un fost partid socialist iar din cele ce afirma nu prea mai au mare tangenta cu principiile liberale.
            • +2 (4 voturi)    
              Da, evident (Vineri, 2 decembrie 2016, 21:13)

              MasP [anonim] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

              ca trebuie schimbata si nu numai pentru ce a facut Kovesi ci si pentru ca asa e normal daca vrei ca o institutie sa evolueze. Si da, si eu am votat in 2004 pentru Basescu si in 2009 impotriva lui si in 2014 impotriva lui Ponta (si la fel as face si azi). Si nu , nu cred aiureala asta cu basisti , psd-isti si pnl-isti. Sunt oameni rezonabili in fiecare partid. Chiar si in PSD sunt cativa in mod clar mai competenti decat ce are Ciolos in guvern dar nu are importanta din moment ce sunt inrolati intr-un sistem putred de tip medieval. Si nu, nu cred ca Ciolos e mai rau ca Ponta. Ponta n-a avut nicio viziune pentru aceasta tara, n-a miscat nimic pe infrastructura in 3 ani, a pus numai lipitori la contracte publice cum era Sova sau ala cu tablourile prin cimitir (apropo reciclat de la PDL , deci ii doare la basca de ce-au facut pdl-istii) si a avut doar noroc cu o crestere economica pe care a transferat-o doar catre votantii lui. Ciolos, de bine de rau a miscat cate ceva sau a aratat ca vrea sa miste ceva pe infrastructura ( la metrou, centura Bucurestiului, ceva pe la autostrazi). Si eu nu sunt de acord ca impozitele mele sa se duca la burghezia bugetaro-pensionara care voteaza PSD mereu si sa n-avem un spital, un drum, o scoala decenta. Sunt de acord cu cresteri moderate de salarii pe o perioada bine definita de timp, facute pe criterii corecte si fara protejarea doar a unor categorii care-i voteaza pe ei constant si-i lasa apoi sa fure 4 ani.
              • -1 (1 vot)    
                totusi Ponta a redus tva de 24% (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 11:21)

                let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui MasP

                pe care ni l-a impus "liberalul" Boc.
                asta spala orice alte pacate.
                tva platesc toti la gramada, fie ei privati, bugetari, someri, pensionari, copii, orice alta categorie imaginabila care cumpara ceva. este cel mai atroce impozit.
                iar cresterea sa de la 19 la 24% in iulie 2010 ne-a saracit pe toti, nu criza!
                a redus dramatic masa monetara in circulatie pe piata in folosul statului si spre moartea micilor afaceri.
                • +1 (1 vot)    
                  Asta cu taiatul TVA e cu dus si intors (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 14:46)

                  MasP [anonim] i-a raspuns lui let_s_twist_again

                  Uite ca Orban are 27% TVA in Ungaria si e votat cu 60%. Bun, acum or sa scada toate taxele si impozitele sau o sa le elimine complet ca asta vrem toti , sa nu mai platim nimic. E ok, dar eu vreau si un drum , vreau si o scoala, vreau si un spital, vreau o pensie decenta. Romania are una din cele mai mici taxari din Europa si asta nu o impedica sa fie cea mai saraca tara. Eu prefer sa platesc impozite dar sa am ceva de banii aia. Tu cat crezi ca se vor mentine taxele astea mici ? Vom avea cresteri economice de 5% 20 de ani acum incolo ca sa-si permita taxarea asta ? In schimb vom avea aceleasi spitale mizerabile , aceleasi scoli fara profesori de calitate si aceleasi drumuri distruse.
            • +2 (4 voturi)    
              Si inca cateva chestii (Vineri, 2 decembrie 2016, 21:43)

              MasP [anonim] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

              de unde si pana unde ALDE are rolul de a pondera PSD ? Pai ALDE a strans acolo tot gunoiul aruncat de PNL si chiar de PSD. Te-ai interesat vreodata ce indivizi are Tariceanu acolo ? Eu nu vad ce interes ar avea Tariceanu sa pondereze PSD. Tariceanu n-a schitat niciun gest din 2012 pana in 2016 la toate mizeriile facute de Ponta cand a adus toate jigodiile in guvern, inclusiv fosti pdl-isti reciclati in psd-isti. Si inca ceva, daca Firea facea ceva in Bucuresti in astea 6 luni, poate as fi zis ca PSD s-a schimbat. Dar in afara de proiecte megalomanice, proiecte sociale imbecile si inaplicabile, sute de milioane de euro in sali polivalente n-am vazut nimic util pentru oras. Si atunci extrapolez asta la ce vor face Dragnea & Co la nivel national. Un mega-spital mai mare decat AKH si Anadoglu (sau cum l-o chema) la un loc, proiecte faraonice si nimeni sa nu mai plateasca nicio taxa, fond suveran de sute de miliarde de parca au fost astia vreodata in stare sa gestioneze sume de ordinul asta, etc, etc. Da, Ciolos a fost fraier, putea sa castige la pas aceste alegeri daca arunca cu bani in pensionari si in bugetari , sa dea 15-20% otova asa cum a facut Ponta, si sa mareasca discrepantele dintre salariati astfel incat cei cu salarii mari sa ia si mai mult in valoare absoluta si sa n-ai medici si profesori care sa mai vrea sa intre in sistem pentru ca nu-i asa, ce-i intereseaza pe psd-isti ca unii dintre noi mai au si copii, pentru ei burghezia pensionaro-bugetara e mai importanta pentru ca ei vin disciplinat la vot si pun mereu stampila pe PSD. Si apropo, sa nu-mi spui ca salariile si pensiile sunt mici in Romania pentru ca nu mai cred nici asta avand in vedere pe ce salarii lucreaza oamenii in sectorul privat si in timp ce la bugetari se dau mariri de 20% pe an si la pensionari de 5-6%, in sectorul privat se da 0% sau 1% pentru ca nu-i asa e inflatie negativa si nu exista un guvern care sa mareasca pe baza unei grile ci in functie de condtii obiective din piata.
              • -1 (1 vot)    
                psdul asta a ajuns un fel de obsesie (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 11:58)

                let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui MasP

                pornesti de la ALDE si tot la PSD ajungi.
                in sfarsit. eu doream doar sa te contrazic in privinta lui Tariceanu, care, din pt. meu de vedere a fost cel mai bun pm postdecembrist, in timp ce Ciolos concureaza strans cu Boc si Vacaroiu pt. cel mai prost.
                iar in ALDE sunt liberalii adevarati, nu cei ramasi in PNL (pacat de celebritatea siglei) si dominati de mafiotii PDL.
        • +2 (4 voturi)    
          In Romania (Vineri, 2 decembrie 2016, 21:40)

          V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

          Vei gasi foarte putini oameni verticali pentru ca au fost decimati sistematic, sub multiple regimuri si sub multiple pretexte.

          Si sa, din pacate in multe cazuri in Romania "dreptatea" nu e nimic altceva decat vendeta si lupta pt putere, avand foarte putin in comun cu adevarul.
    • +19 (21 voturi)    
      Problema e (Vineri, 2 decembrie 2016, 12:08)

      Gelum [utilizator] i-a raspuns lui oltean50

      acei oameni intr-adevar nu voteaza minciuna si coruptia. Never.

      Dar trebuie mobilizati la vot. Asta e problema.
      • +1 (3 voturi)    
        Problema e (Vineri, 2 decembrie 2016, 21:41)

        V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Gelum

        Ca acei oameni sunt ff putini.
    • -11 (29 voturi)    
      ai dreptate (Vineri, 2 decembrie 2016, 12:46)

      xanti [utilizator] i-a raspuns lui oltean50

      Nici eu nu imi explic cum pot romanii sa voteze coruptia si hotia din PNL .
      • +7 (19 voturi)    
        pai hai sa-ti explic eu (Vineri, 2 decembrie 2016, 14:29)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

        Daca nu votezi inseamna ca lasi mortii din teleorman dimpreuna cu pensionarii si asistatii sociali sa-ti decida soarta. Deci nu e o optiune viabila.

        Daca votezi, cu exceptia alegerilor de anul asta, vrei sa votezi un partid care are sanse sa intre in parlament, altfel degeaba votezi.

        Si cind te uiti la lista de partide, PSD/ALDE/PRU e nefrecventabil, restul de partide si partidulete, vot aruncat, si ramane PNL. Macar astai nu-si propun pe fata sa darime DNA.

        Deci... votezi PNL pentru ca e raul cel mai mic

        La aceste alegeri avem si varianta USR, mult peste ce au celelate partide ca si nivel de candidati. Vom vedea dupa alegeri daca suficienti din cei care se plingeau ca nu au cu cine vota... vor iesi din case.
        • +2 (6 voturi)    
          Ăștia sunt teleghidați de SRI (Vineri, 2 decembrie 2016, 17:39)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Ăștia nu-și propun să dărâme DNA pentru că și ei și DNA sunt instrumentele prin care SRI conduce România. Dar SRI tot din bani publici trăiește, așa că n-ai să vezi salariul mediu din România ajungând la nivelul celui din Portugalia sau din Cehia.

          Ai să vezi ”afaceri” de genul Hexi Pharma, pensii speciale astronomice (findcă și SRI-știi ies la pensie) și indemnizații de maternitate incredibile în orice țară civilizată. O țară nu trebuie condusă de serviciile secrete, numai în Rusia se practică asta.
          • -1 (1 vot)    
            si halatul, halatul cit costa? (Duminică, 4 decembrie 2016, 20:17)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Harald

            DNA tocmai ce s-a distantat total de SRI. Seful SRI e numit de presedinte si votat de parlament. Cit despre hexi pharma... aia erau simpli gainari, cu afaceri anuale de 10-20 mil eur, adica bani de seminte pe linga un Hifdroelectrica, de exemplu.
      • +8 (18 voturi)    
        Confunzi cu PSD (Vineri, 2 decembrie 2016, 14:40)

        Adriana_10 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

        Oricata coruptie si hotie ar fi in PNL (nu neaga nimeni ca nu e si acolo), nu se compara cu coruptia si hotia din PSD, care a condus tara asta de la revolutie incoace si nu se mai satura romanii de sadomasochism si vor sa ii mai voteze o data.
        • -9 (15 voturi)    
          te contrazic... (Vineri, 2 decembrie 2016, 15:12)

          vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Adriana_10

          ce a furat psd (sub toate denumirile şi variantele sale) în 7+4=11 ani cât a fost singur la guvernare este puternic eclipsat de ce a furat pdl în doar 3 ani... mă refer aici până în 2012.
          deci inamicul public nr.1 în materie de pericol de devalizare a bugetului este în ordine:
          1.pmp
          2.pnl (căci a înglobat pdl)
          3. restul lumii la foarte mare distanţă...
        • +1 (3 voturi)    
          Te-as intreba ceva (Vineri, 2 decembrie 2016, 22:09)

          V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Adriana_10

          Oare nu e mai putina pentru ca au fost la putere mai putin timp? Adica nu e doar pentru ca nu s-au ramificat intern tot atat de mult ca si cei "avansati"? Ce anume ma face sa cred ca e acelasi drac: faptul ca lui Tariceanu i se pare firesc sa sara peste cozi, sa parcheze unde vrea, etc. Ah, inca ceva: probabil au mai multa scoala decat in PSD si fura mai discret.
    • +5 (9 voturi)    
      Explicatie (Vineri, 2 decembrie 2016, 13:05)

      A310 [utilizator] i-a raspuns lui oltean50

      Pot sa va expun ceva referitor la Republica Moldova ,în 2003 și 2004 am avut un contract la Chișinău si am discutat cu oameni din diferite straturi sociale inclusiv cu veterani care au luptat în Transnistria , foarte multi mi-au spus ca ei sunt conștienți ca Moldova nu are absolut nici o sursa proprie de energie electrica , iar aprovizionarea cu gaze este in totalitate dependenta de Rusia , deci daca se opreste livrarea de electricitate si gaze ,Moldova este pusa la pamant . Multi batrani au transmis generatiilor tinere ca administratia romaneasca de dupa unire nu a fost una prea buna , Romania a trimis in administratia Basarabiei tot felul de persoane care nu au facut cinste Romaniei .
    • -9 (19 voturi)    
      unde mama naibii vezi tu... (Vineri, 2 decembrie 2016, 14:33)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui oltean50

      "competenta , integritate , seriozitate"???
      faci mişto sau ne iei în râs?
      bătălia se duce exact ca acum 4 ani între tabăra băsistă care a nenorocit ţara, dar acum camuflată strategic în mai multe entităţi aparent diferite şi tabăra antibăsistă. simplu.
      restul e gargară.
      nou nouţul usr, cu care am simpatizat la început, în primăvară la locale se jurau că ei sunt antisistem şi nu vor face alianţă cu nimeni. iar acum arată tot mai străveziu spre o alianţă cu pnl (deci inclusiv pdl), susţin actualul guvern plin de băsişti şi macovişti sub (proastă) acoperire, iar mai la urmă au început să îl digere şi pe klaus...
      nu e clar?
      • +1 (5 voturi)    
        esti socat taica (Vineri, 2 decembrie 2016, 18:59)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

        daca tu dupa aproape de cand Basescu a devenit insigniifiant in politica inca mai vezi basisti si anti-basisti ai o problema grava. Sau esti Badea el-insusi.
    • 0 (0 voturi)    
      i-auzi! (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 11:22)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui oltean50

      in viziunea ta, echipa Iohannis&Ciolos bubuie de cinste si competenta? asta-i poanta lunii :)))
  • -27 (35 voturi)    
    pregatit (Vineri, 2 decembrie 2016, 11:37)

    bobyrou [utilizator]

    mai stim noi 2 persoane care erau pregatite sa fie presedinte dar nu au devenit (Ponta/Geoana).
    • +12 (14 voturi)    
      Si Bombonel (Vineri, 2 decembrie 2016, 12:31)

      vasile-roaita [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      Era mai mult ca sigur si foarte pregatit.
    • +7 (9 voturi)    
      opa (Vineri, 2 decembrie 2016, 12:49)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      deci la psd daca nu castigi la groapa de gunoi .. naspa.. mafionic..
  • -24 (38 voturi)    
    Esti pregatit tu (Vineri, 2 decembrie 2016, 11:45)

    vasile-roaita [utilizator]

    Dar noi nu sintem pregatiti sa votam PSD-PNL-ALDE-USR. Asa ca mai trage odata.
    • +8 (12 voturi)    
      Deci.. (Vineri, 2 decembrie 2016, 11:56)

      Fenrir [anonim] i-a raspuns lui vasile-roaita

      Votezi UDMR sa inteleg?
    • +17 (21 voturi)    
      Ce cauta... (Vineri, 2 decembrie 2016, 11:58)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui vasile-roaita

      ... USR linga PSD/PNL/ALDE?
    • +9 (9 voturi)    
      lasa-ma sa ghicesc (Vineri, 2 decembrie 2016, 14:30)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui vasile-roaita

      Deci, in concluzie, votezi PMP, corect?
      • 0 (2 voturi)    
        Da (Vineri, 2 decembrie 2016, 18:38)

        vasile-roaita [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Votez Basescu, cel mai competent politician actual al Romaniei.
        • 0 (0 voturi)    
          vezi ca am ghicit? :) (Duminică, 4 decembrie 2016, 20:20)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui vasile-roaita

          Am votat si eu Basescu pina in momentul in care a devenit el insusi anti-justitie, anti UE, anti ambasada SUA. Oricind aud pe cineva cum ca ambasadorul SUA nu are dreptul sa se amestece in treburile noastre interne, si in special in alea cu coruptia, votul meu s-a dus...
  • -18 (38 voturi)    
    MULTUMIM... (Vineri, 2 decembrie 2016, 11:45)

    schroedinger [utilizator]

    Dar poate incercam si pe altii, mai dinamici! Pe dvs. va lasam sa va ocupati de piatra nationala, sau poate agricultura?
    • +8 (22 voturi)    
      daca iese premier (Vineri, 2 decembrie 2016, 12:52)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      si are cel putin 2 ani sa vedeti dinamism..
      • -1 (3 voturi)    
        AL 2-LEA... (Vineri, 2 decembrie 2016, 16:32)

        schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui cladob

        Ca si primul! Mai lasati-ma cu visatorii astia!
        Am asteptat sa vad niste masuri concrete, dar ne-am ocupat de piatra lu'Brancusi, de legea licitatiilor care este la fel ca inainte, NU ne-am ocupat de infrastructura, etc.
        Am nevoie de un PM care sa nu stea sa asculte imbecilitatile parlamentarilor si sa-i puna la munca pe lidrii de sindicat, aceeasi de 25 de ani!
        Decat rege aiurea, mai bine lider de sindicat in ROU!
        Sau Guvernator la BNR!
  • -13 (27 voturi)    
    Ha? (Vineri, 2 decembrie 2016, 11:51)

    Gigi Kent [utilizator]

    "Pentru ca aceste proiecte bune sa continue,...". Intelege cineva despre ce proiecte e vorba?

    "Sunt gata sa ma angajez in acest proiect...". Aici inteleg ca e vorba despre proiectul sau personal de a fi Prim Ministru fara a fi votat / ales de nimeni. Dar proiectul sau personal ma lasa rece.

    Ce naiba ... asta e un articol intreg in care cineva, folosind foarte multe cuvinte, nu spune fix nimic?
  • -19 (21 voturi)    
    Cine-i asta? (Vineri, 2 decembrie 2016, 12:00)

    Toni_Romania [utilizator]

    ---
  • -11 (31 voturi)    
    vai ce surpriza... (Vineri, 2 decembrie 2016, 12:05)

    cristianaxl [utilizator]

    nu ma asteptam la asa ceva....ce bine ca romania s-a impartit in doua...partidul incoruptibililor si al cinsitilor, al tehnocratilor integri...partidul care va conduce romania spre cele mai dezvoltate culmi...si romania coruptilor si al mincinosilor....pro rusi...pro babau...pro sadam husein...pro mao...partidul obscurilor

    decat lup in haine de oaie, prefer sa votez direct lupul...

    de gargara suntem satui nea ciolose...esti si matale un mic smecheras care incearca sa se capatuiasca cu tot cu partidul sau...
    umbla vorba prin targ ca niste penelisti din teritoriu deja isi impart contracte in caz ca vor ajunge unde vor...voi reveni cu amanunte pe tema asta...
    • +11 (11 voturi)    
      da, e o imparteala foarte buna (Vineri, 2 decembrie 2016, 13:58)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui cristianaxl

      Am mai avut o imparteala, intre "oamenii de bine" si "ceilalti" (mosieri, intelectuali, legionari, golani, etc.) si vedem unde ne-a adus
    • +2 (6 voturi)    
      mda, pai voteaza direct penalii (Vineri, 2 decembrie 2016, 19:12)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui cristianaxl

      Daca nu te deranjeaza ca niste condamnati penali care nu dau doi bani pe lege vor face legile in tara asta.
      Deci de ce am alege pe unii noi care in teorie pot fi coruptibili, ii alegem direct pe aia dovediti corupti. Frumoasa incercare Voiculescule!
  • -3 (11 voturi)    
    PSD 40%? (Vineri, 2 decembrie 2016, 12:07)

    Martinezu [utilizator]

    Cred ca mai asteptam. Romania inca nu s-a trezit.
  • +14 (22 voturi)    
    ... (Vineri, 2 decembrie 2016, 12:08)

    MosGheorghe [utilizator]

    Era mare nevoie de aceasta declaratie
  • -9 (29 voturi)    
    n-a realizat nimic dar asteapta bonus (Vineri, 2 decembrie 2016, 12:16)

    nu_am [utilizator]

    Ca toti pro-europeii, nici asta nu e mai bun decat apa sfintita. A trecut un an si Romania nu e cu nimic mai "europeana". Normal ca e de-acord sa frece menta un mandat intreg de premier. Sa munceasca el pentru voturi? Doamne fereste, cum sa munceasca? Daca a spus ca e pro-european inseamna ca nu mai trebuie sa faca nimic. E sfant prin definitie. Si nu cumva sa spuneti ca pro-europenismul e o forma de populism. Doar nu va legati de Sf. Ciolos?
  • -13 (27 voturi)    
    suficient, mai incearca si pe la alte case (Vineri, 2 decembrie 2016, 12:22)

    gazuldebasist [utilizator]

    Eu nu am curajul si hotarirea sa il accept pe Cioloche premier inca o vreme. Cred ca ceea ce a avut de spus si mai ales de facut a demonstrat in acest an. E un veritabil comis-voiajor al guvernarii de orice fel - romaneasca, europeana, agricola etc.
  • +11 (23 voturi)    
    Sunt șanse. (Vineri, 2 decembrie 2016, 12:39)

    asavreau [utilizator]

    PSD pierde prin asocierea cu PRU și ALDE,și unii și alții trădători care ne vor sub bocancul rușilor.În plus în partidele respective numai lichele și hoți.
    • 0 (0 voturi)    
      propagandist PNL ? (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 12:09)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      frumoasa diversiune.
  • -14 (32 voturi)    
    va fi singurul prim din EU... (Vineri, 2 decembrie 2016, 13:08)

    demaGOGU [utilizator]

    ...care refuza contactul, testul de foc in orice democratura! cu alegatorii.

    lame duck, cu legitimitate zero aflat in totalitate la cheremul partidelor politice plebiscitate de electorat.
    • +6 (12 voturi)    
      pai nu asta trambitati, guvern politic ?! (Vineri, 2 decembrie 2016, 14:01)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      amice, te faultezi singur
    • 0 (6 voturi)    
      lame duck, plebiscitat, legitimitate? (Vineri, 2 decembrie 2016, 19:18)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Ati invatat cuvinte noi postacilor?
      Va dau un exemplu de plebiscitat, legitimat, si ratza trista. I se spunea Mitomanul! sau MTO! sau Monta!
  • -8 (22 voturi)    
    De ce minte Ciolos? (Vineri, 2 decembrie 2016, 13:41)

    dandrs [utilizator]

    De a afirmat permanent ca NU va fi prim minstru din toamna... si acum afirma ca DA.

    Asta seamana a minciuna. Restul sunt scuze si nu se accepta... ca s-au schimbat conditii, ca x si y.
    Daca a mintit cu aceasta afirmatie, la fel poate sa fi mintit in orice alta afirmatie.

    Cu ce seamana?
    1. Asta arata ca nu isi tine cuvantul.
    2. Asta arata ca minte si apoi argumenteaza (cu scuze), la fel ca Ponta.
    3. Asta arata ca este premeditat... si a ascuns adevarul.
    4. Asta arata ca este un om politic :))

    Imi place, cred ca o sa il votez, insa integritatea afirmatiilor repetate (ca nu va fi prim ministru) unde este?
    Daca spunea de la inceput ca in anumite conditii doreste sa continue sa fie prim ministru, continuam sa am incredere in el.
    Poate nu sunt la curent cu toate informatiile, imi cer scuze daca e gresita impresia,
    E doar o opinie
    • +2 (8 voturi)    
      bai /// (Vineri, 2 decembrie 2016, 16:11)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui dandrs

      apreciez intentia ta de a il vota dupa ce il faci praf, dar spune-mi CUM faci asta, atata timp cat nu e pe lista niciunui partid ???!!!

      asa-i ca in capul tau e pasta de mici si habar nu ai despre ce alegeri e vorba ? dar te rog nu ne considera redusi si pe noi
  • +12 (14 voturi)    
    Mie mi-e clar ca aceasta asumare explicita (Vineri, 2 decembrie 2016, 14:08)

    Susufler0 [utilizator]

    a fost ceruta de Iohannis, dupa ce penelistii i s-au vaitat Presedintelui ca Dacian face pe fata mare, iar ei in loc sa creasca in sondaje, scad.

    Este de asteptat de-acum ca PNL-ul sa urce in estimari, dar nu stiu daca nu cumva este prea tarziu pt o modificare esentiala a trendului.

    PS. Cand oricum, inca de la investire s-a spus ca esti omul Presedintelui iar liberalii sunt "caruta" lui, de ce oare sa eziti atat de mult pana sa declari ca esti si tu, manzul, inhamat alaturi de "Armasar la cotiga pe care urmeaza sa o conduci singur dupa 11 decembrie, asta bineinteles numai daca nu se rupe oistea in drum !!

    PPS. Totusi mi-e o mila teribila de neputinta liberalilor iar cand ma gandesc ca Bratienii au creat dictonul "Prin noi insine", in vreme ce neputinciosii de azi au fost nevoiti sa fuzioneze cu un partid venit de la stanga, sa-si gaseasca un Prim ministru de centru-stanga, din afara partidului si au nevoie de un partid ce inglobeaza deocamdata ideologia de stanga cu cea de dreapta DOAR pt a spera sa nu ramana "repetenti si anul acesta", imi dau seama de nevolnicia politicienilor "de profesie" si de necesitatea stringenta ca tinerii sa se implice in politica, sa devina activi. USR este bun dar nu suficient !
    • -9 (17 voturi)    
      vom vedea peste 9 zile... (Vineri, 2 decembrie 2016, 14:50)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      câtă dreptate au avut cei ce au crezut că imaginea tehnocraţilor le va aduce voturi prin asociere cu aceştia.
      va fi foarte simplu să comparăm scorurile din sondaje pe care le aveau pnl şi usr înainte de a se declara iubitori de cioloş cu cele ce le vor obţine pe 11.12.2016...
      iar usr începe să semene prea mult cu aripa hilary a democraţilor americani...
  • 0 (14 voturi)    
    Inteligenta mutare (Vineri, 2 decembrie 2016, 16:28)

    KostasP [utilizator]

    Ma bucur ca Ciolos nu se gandeste numai la el. Ii obliga pe pnl-isti sa formeze o alianta cu usr. Deci vot masiv cu usr.
  • +2 (6 voturi)    
    Pertinent mesaj! (Vineri, 2 decembrie 2016, 18:50)

    Lucky1 [utilizator]

    Bravo, Dacian Ciolos, ma bucur ca ai avut curaj sa spui intregii lumi, fara nici un echivoc, care este optiunea ta.
    Se intampla sa fie si optiunea mea astfel ca poti fi sigur de sprijinul meu si al familiei mele.

    Stiu ca este greu sa crezi ca acest monstru, PSD, cu tentaculele sale veninoase raspandite in toata tara, sa piarda in fata USR si, pentru moment, chiar a PNL. Ar trebui sa se intample o minune.
    Dar minuni s-au mai intamplat, mai avem nevoie de inca una, acum, sa inlaturam psd-ul de la butoane si cu el pe toti coruptii, incompetentii, si alte caractere si mai murdare pe care nu indraznesc sa le mentionez.
  • +1 (7 voturi)    
    Singura solutie ar fi (Vineri, 2 decembrie 2016, 18:54)

    CodrutzaN [utilizator]

    sa se voteze USR ca sa scapam de puscariabili
  • +3 (5 voturi)    
    cum a ramas cu ministrul Victor Grigorescu? (Vineri, 2 decembrie 2016, 19:01)

    hopsinoi [utilizator]

    Care este sursa veniturilor de peste 800.000 de lei de la un site inchiriat (care nici nu e on line)?

    noi credem ca este vorba de spalare de bani si/sau coruptie. asa este?
  • 0 (4 voturi)    
    Usr (Vineri, 2 decembrie 2016, 19:26)

    karula [utilizator]

    USR. Atat. Nune mai amesteca in rahat. Fara fosile PNL iste.
  • -3 (5 voturi)    
    Alegeri (Vineri, 2 decembrie 2016, 21:08)

    ady77 [utilizator]

    MIngea e la "noi".
    Daca stim sa gestionam momentul, Romania ar avea de castigat.
    Daca nu, sa speram ca nu luam calea R. Moldova.
  • -1 (1 vot)    
    nu inteleg (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 11:20)

    srpc [utilizator]

    pe de o parte face circ ca i s-a amanat interviul la TVR pe motiv ca e implicat in lupta politica, iar el zicea ca nu este, si acum, brusc, anunta ca este implicat!
  • 0 (0 voturi)    
    citind comentariile de mai sus (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 12:14)

    let_s_twist_again [utilizator]

    pot trage concluzia ca Ciolos va fi viitorul pm, cu un scor ce il va taia si pe al lui mos Iliescu din mai '90.
    asta bineinteles daca esantionul celor ce posteaza aici este reprezentativ pt. intreg electoratul. o fi? n-o fi?
    mai avem un pic si aflam.
  • 0 (0 voturi)    
    madalina.andrei10@yahoo.com (Duminică, 4 decembrie 2016, 23:38)

    AndreiMadalina [anonim]

    Daca ar iesi lumea la vot ca la prezidentiala o guvernare pnl-usr ar fi posibila.
  • 0 (0 voturi)    
    O sa fie majoritate (Luni, 5 decembrie 2016, 15:37)

    Joseph Porta [utilizator]

    PNL si USR cand o zbura porcu'. Pot sa joace serviciile pe sarma, sa ia foc facebookul si twitter-ul, dar "fenomenul" Johannis 2.0 nu se va mai intampla. Gorghiu a ingropat PNL-ul, iar despre diversiunea USR ce sa mai vorbim.. Am mai avut noi odata, de mult, pe unii cu povestea asta rasuflata, FSN le zicea parca si ilici le era tata. Mai lasati-ne, nu suntem atat de prosti.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri