Gestul urat al premierului Ciolos

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Vineri, 25 noiembrie 2016, 18:34 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Premierul Dacian Ciolos i-a socat pe liberali, joi,  cu o serie de afirmatii profund demobilizatoare facute intr-un interviu pentru Ziare.com. In plina campanie, Ciolos se distanteaza de partid si, mai mult, bulverseaza cu afirmatia ca a discutat inclusiv despre eliminarea pozelor cu el de pe afise. Repeta ca nu participa la campanie, insista ca relatia cu liberalii se limiteaza la sustinerea platformei Romania 100 cu precizarea ca “lucrurile s-au oprit aici”. Aceste mesaje au un efect distrugator. Pe de-o parte demotiveaza partidul, pe de alta parte publicul nu mai intelege pentru cine trage Ciolos. Este, cred, primul candidat-locomotiva care franeaza brusc inainte de finish.

Mai multi liberali au confirmat pentru HotNews.ro ca iesirea lui Ciolos a lasat o impresie proasta, dezamagind partidul. Premierul are, poate, destule motive sa fie suparat la randul sau pe campania liberalilor. Este la randul ei neinspirata. A ajuns tinta ironiilor din cauza afiselor, filmuletelor si lozincilor toate gandite prost. Una peste alta, oricat de slab se prezinta liberalii si useristii, oricate rateuri si erori comit in aceasta campanie, Ciolos era obligat la mai multa solidaritate. Pana la urma, aceste partide, asa schioape cum se prezinta, au acceptat sa-l sustina la un nou mandat de premier. A lua distanta de armata care a acceptat sa lupte sub steagul tau este un gest pur si simplu urat, un fel de tradare politica. Asa ceva nu se face.

Daca tot a intrat in hora, sa joace pana la capat. Ok, nu a aderat la nici un partid, nu candideaza. Dar, pentru Dumnezeu, a acceptat sa-i fie folosita imaginea, toata campania e centrata pe figura lui Ciolos, si-a dat ok-ul pe fiecare material promotional, trage in mod evident pentru cele doua partide. Cum sa-ti abandonezi sustinatorii in plina competitie? Cum sa-i tratezi cu atat de multa lipsa de respect, dupa ce te-au primit si ai mers in casa lor? Premierul pare acum ca se extrage dintr-o afacere pe care toate sondajele o anunta falimentara, evitand sa achite partea lui de esec. Total neclar de ce se comporta asa.

Poate fi, de pilda, o  reactie de respingere a unui rol in care cineva incearca sa-l distribuie impotriva vointei lui. Daca cititi cu atentie interviul, spune iarasi ca, pentru a intra intr-un partid, trebuie sa fie personal convins, nu sa il “convinga cineva”. De ce tot tipa Ciolos, cine-l preseaza? Pot sa-mi imaginez ca presedintele Iohannis l-ar dori  sa preia PNL dupa alegeri, dar ca premierul refuza. Nu mi se pare insa cel mai potrivit moment si mod de a-i raspunde.

Nu-mi pot explica gestul incorect al premierului fata de liberali. Cea mai la indemana este varianta simpla: Ciolos intrevede esecul si nu doreste sa deconteze dezastrul politic impreuna cu PNL. Posibil sa fi realizat ca transferul de popularitate visat nu s-a produs, ca partidul s-a prabusit in sondaje si nu doreste sa fie scos raspunzator pentru un esec aproape inevitabil. Poate se gandeste sa investeasca mai mult in USR, in fine, mister total.

Poate ca se dezlipeste din timp si dintr-un soi de oportunism latent, de care a mai fost acuzat in trecut: o pozitie cat mai neutra l-ar putea face util sub orice administratie, indiferent de castigatorul alegerilor. Greu de stabilit acum cu precizie ce-i in capul lui Dacian Ciolos. Tot ce putem spune cu oarecare siguranta este ca a dezamagit prin comportamentul sau lipsit de fair-play intr-un moment dificil pentru dreapta, cand la orizont sa intrevede spectrul guvernarii PSD. Pe un fond de noncombat exasperant al premierului Ciolos  manifestat si pana acum, ruptura brusca dintre PNL si locomotiva lui ar putea accelera degringolada din zona dreptei, spre avantajul stangii.

PS: Pe de alta parte, liberalii sunt obligati sa comita gesturi convingatoare de reforma interna pentru a demonstra ca merita sustinerea premierului Ciolos. Fara onestitate si corectitudine in relatia cu primul ministru nu vor reusi sa-i castige increderea astfel incat sa-i pretinda implicarea totala in campanie. Cat timp personaje ca Petrache si Athanasiu contiuna sa negocieze subteran formule de guvern cu PSD, cat timp sunt tolerati ca lideri informali ai partidului, liberalii nu-i pot pretinde lui Dacian Ciolos sa gireze cu numele lui blatul si hotia ascunse temporar sub pres.










26793 vizualizari
  • +74 (94 voturi)    
    te inseli (Vineri, 25 noiembrie 2016, 18:47)

    JohnnyDepp [utilizator]

    De fiecare data cand pui ca USR e de dreapta zici o ineptie. USR are membrii de mai multe ideologii. Dar au o mentalitate diferita, iar momentan sunt un fel de USL al oamenilor decenti. Dupa ce ii termina pe PNL si PSD vor putea sa fie de dreapta.

    Iar Dacian Ciolos foarte bine face, PNL sunt de-a dreptul penali deja.
    • +47 (57 voturi)    
      Importanti sun oamenii si ce au facut in viata (Vineri, 25 noiembrie 2016, 19:42)

      zzztop [utilizator] i-a raspuns lui JohnnyDepp

      PNL vrea guvern Ciolos cu ministri politici. Atunci nu pot sa-i ceara doar lui Ciolos sa fie in fata. Trebuie sa aduca si ministrii si candidatii lor in fata.

      USR a inteles asta. Il sustine pe Ciolos dar prezinta si argumente de ce candidatii USR merita votati: studii, cinste, realizari profesionale.
    • +4 (12 voturi)    
      Vorbim despre Salvare (Vineri, 25 noiembrie 2016, 20:09)

      Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui JohnnyDepp

      Vorbim și despre un efort al TUTUROR românilor pe un proiect de țară.
      După un sfert de veac de abureli ale actualei clase ”politice” ne-am lămurit ce poate această haită de hiene nesătule și cinice.

      Ce a mai rămas neacoperit pe câmpia politichiei nefericitei noastre Românii este un partid non-profit, non-politic, orientat exclusiv pe gestionarea resurselor rămase neacoperite de corporațiile străine, un partid care să demonstreze că românii sunt capabili să scoată și apă din piatră seacă.
      • 0 (0 voturi)    
        ...cred ca... (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 8:09)

        Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

        .....cea mai buna demonstratzie pt scos apa din piatra seaca sunt tocmai alesii .
      • +1 (1 vot)    
        pe vremuri PNL era (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 21:32)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

        Prin noi insine!
        Acum este doar un praf risipit...
    • +36 (48 voturi)    
      Tapalaga manipuleaza grosolan (Vineri, 25 noiembrie 2016, 21:12)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui JohnnyDepp

      USR face o campanie excelenta, se lupta singur cu PSD. Are oameni, are idei, nu se prezinta deloc slab asa cum zice Tapalaga. PNL e praf pentru ca nu are niciun om valabil in partid.
      • +23 (27 voturi)    
        Pe langa k n-are oameni (Vineri, 25 noiembrie 2016, 23:23)

        moka [utilizator] i-a raspuns lui MasP

        Dar n-are nici atitudinea, viziunea si comportamentul pentru care trebuie sa poarte numele de PNL. Nu e PNL. E varza cu carne.
      • -8 (18 voturi)    
        nasPa (Vineri, 25 noiembrie 2016, 23:33)

        korkodell [utilizator] i-a raspuns lui MasP

        are oameni !!
        se vede, e plin de postaceii salvatori ai natiunii !~
        bravo voua, munciti voluntar, ca de un' sa aiba nicusoru, neicusoru, parai sa va plateasca ?! :-)
      • -8 (14 voturi)    
        Generalizari de doi bani (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 1:12)

        cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui MasP

        Hai ca iti dau eu un exemplu de om valabil din PNL: Daniel Gheorghe.
        Iti recomand sa te informezi corect asupra lui si apoi sa te exprimi.
        Daniel Gheorghe a castigat rasunator contra candidatului PSD ultracunoscut Gabriela Szabo, cu 50,1%, față de 30,5%. Are principii, valori si viziune pe termen lung. Plus, nu are probleme cu justitia.

        Mai terminati cu fanatismul asta ca va face penibili, USR are si el deja probleme, vezi duduia de azi, si inca nu au ajuns la ciolan. Toate partidele au probleme. Ar fi mai bine sa va intoarceti la realism si sa dati credit celor care chiar au facut ceva pana acum: fara PNL, fostul PDL nu s-ar fi ajuns in stadiul actual al justitiei sau DNAul lui Morar, l-ati uitat? Sau credeti ca toate s-au nascut ieri .. asa din senin.. hop top.
        • +15 (19 voturi)    
          Sa fim seriosi (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 2:03)

          alexpro [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

          Daca ai un exemplu nu înseamnă nimic. Sunt convins ca gasesti si in PSD oameni curati dar asta nu înseamnă ca partidul merita încredere.
          • +3 (9 voturi)    
            Sa fim cinstiti, PNL merita sa intre in istorie! (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 7:30)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui alexpro

            PNL si PSD cu satelitii lui gen PRU, sunt cele mai nocive partide pentru Romania. USL-ul a daramat tot ce a fost bun pana au venit ei la putere dupa promisiunile de un milion de locuri de munca si 1000 de km de autostrazi, de care s-a ales praful. Cand PSD nu vor mai conta in Romania, putem vorbi de o alta tara, asa cum si-o doresc copiii nostri care pleaca in Occident datorita votului imbecil al parintilor si bunicilor lor. Va place sau nu, asta e adevarul!
            • +1 (1 vot)    
              Doar intr-o privinta gresesti (Duminică, 27 noiembrie 2016, 12:40)

              Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              Din nefericire, dupa parerea mea ca urmare a decaderii educatiei in Romania, foarte multi tineri, si nu doar de la tara, voteaza cu PSD.

              Asta e si unul dintre motivele pentru care sunt din ce in ce mai lipsit de speranta in privinta viitorului Romaniei.
          • -2 (6 voturi)    
            Un exemplu este suficient! (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 10:55)

            cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui alexpro

            Un exemplu este suficient pentru a nega afirmatia ca "PNL nu are nici un om valabil in partid".

            Putem spune orice altceva, ca are lideri slabi, da, dar ca nu sunt oameni de valoare este o minciuna.
          • +4 (4 voturi)    
            da, da, da (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 11:14)

            CristioanR [utilizator] i-a raspuns lui alexpro

            Perfect corect!
            Sunt si in pedesere oameni curati si capabili (nu multi, dar sunt) insa nu sunt reprezentativi, mai ales ca NU au sanse sa fie promovati - Partidul va baga la inaintare intotdeauna oemani cu bube, ca sa fie santajabili! Cei cinsititi nu au mari sanse ...
        • +2 (2 voturi)    
          Ce spui tu e exceptia .... (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 7:31)

          MasP [anonim] i-a raspuns lui cinevatus

          care confirma regula. Insa eu nu ma refer la oameni din esalonul 2,3 in partid, ma refer la oameni care la varful partidului sa imprime o directie, sa aiba o viziune, o etica. Si USR o mai da in bara precum cazul cu duduia de care ziceai. Dar si aici as putea argumenta in CA-urile alea era pusa inainte ca sa intre in USR deci nu poti sa zici ca partidul a impus-o acolo. Dar da, trebuia sa aiba decenta si sa-si dea demisia cand a decis sa candideze pentru USR pur si simplu pentru a nu a afecta imaginea partidului.
        • +1 (1 vot)    
          din categoria Traiasca Monarhia! (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 21:30)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

          Daca societatea este asa de murdara este in pirncipal datorita P$D-ului care a obtructionat regulat dezvoltarea unui mediu sanatos...

          Fostii securisti- scursi - au apucat butoanele economiei si nici acum dupa 25 de ani nu prea vor sa iasa din comanda - cred ca daca isi proptesc copiii pot sa continue - uite ca NU SE MAI POATE, sau, mai corect, se poate daca nu se merge la vot si mai sunt aia care inchid ochii si mintea si voteaza cu penalii.

          Pana la urma asta este cauza reala care a omorat si continua sa omoare RO - la fel s-a intamplat si in Moldova unde rusul nu a dormit...

          speranta Ro este in oamenii care au plecat din RO, au reusit sa se integreze acolo si accepta ca pentru 1 -2 sau mai multi ani sa lucreze in mediul derahat din RO.

          Asa ca sa incurajam pe cei care au plecat si au reusit in afara RO - si chiar daca optiunile lor nu sunt chiar de dreapta este cu mult mai bine decat vechile partide - este parerea mea
      • +6 (8 voturi)    
        Tapalaga (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 8:05)

        roooster [utilizator] i-a raspuns lui MasP

        o ia ,usor,usor,pe urmele lui cristoiu!
    • -36 (38 voturi)    
      gresit (Vineri, 25 noiembrie 2016, 22:23)

      xanti [utilizator] i-a raspuns lui JohnnyDepp

      Ciolos este omul securitatii din cauza asta nu vrea sa se implice politic.
      USR este format de catre fosta securitate a lui Voiculescu ,de fiecare data cand arata sondaje se duce repede la antena 3 sa comenteze.
      In acest moment PSD si ALDE sunt avantajati de declaratiile lui Ciolos ceea ce arata ca sistemul a dat ordin sa se intoarca armele.
    • +11 (17 voturi)    
      Exact (Vineri, 25 noiembrie 2016, 23:19)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui JohnnyDepp

      Pnl a zis ca adera la platforma... bineinteles, doar vorbe si poleiala. Normala reactia lui Ciolos.
    • -5 (11 voturi)    
      dupa ce ii termina pe labarali si socealisti (Vineri, 25 noiembrie 2016, 23:30)

      korkodell [utilizator] i-a raspuns lui JohnnyDepp

      vor fi de dreapta...
      de'a dreapta cui ?!:-)

      deci, vor ramane singuri, normal numai decenti, si vor fi de dreapta,
      cum vrea muschiul lor, ca cine sa'i mai dea mai incolo ?!
      si, imbatati de putere si fericire, vor putea sa mearga si in zig zag, daca nu se mai lovesc de nimeni, aaaa ?! :-)))

      mai postacila, ce tot visezi tu, acolo ?!
    • +7 (15 voturi)    
      Partidul pescar (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 0:46)

      valll [utilizator] i-a raspuns lui JohnnyDepp

      De acord cu domnul Tapalaga, Ciolos le-a dat o lovitura urata. Chiar daca in sila, pana la urma ii acceptase. A fost la intrunirea in care l-au desemnat, la mitingul de sustinere, a scris acea platforma, care era de fapt electorala, le-a dat sperante. Nu era momentul sa se lase provocat de Ioana Ene.
      Dar si liberalii merita. Sa ne amintim de episodul foarte jenant cu Marian Munteanu, l-au pescuit si apoi l-au trantit. Sau de primul pe lista consilierilor pe capitala, care era un proaspat evadat din partidul Monicai Macovei.
      E inadmisibil ca un partid alcatuit din doua partide cu vechime, trecute pe la guvernare, fiecare dand cate un presedinte, sa nu aiba cu ce convinga electoratul si sa exploateze prestigiul cuiva dinafara, Sa se agate cu atata insistenta de Ciolos, care le-a aratat chiar de la inceput ca nu are chef de ei. Sa pescuiasca diverse persoane dinafara partidului pentru a deschide listele pentru parlament. Cum sa ceri alegatorilor sa-ti incredinteze conducerea tarii cand dai mereu semnale ca nu ai niciodata oameni de nadejde in interior? Cand te ocupi mai mult cu pescuitul?
      • 0 (10 voturi)    
        E problema de leadership (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 1:27)

        cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui valll

        PNL are oameni competenti! Dar deocamdata are un leadership foarte prost in persoana doamnet Gorghiu.
        Ciolos ar trebui sa inteleaga asta si cel mai sincer ar fi fost pentru el sa intre in PNL, sa preia partidul si sa faca curatenie in partid daca tot vrea sa fie sustinut.
        • +4 (4 voturi)    
          leadership-ul ca leadershipul dar... (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 21:21)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

          PNListii sunt cumva o turma care nu judeca?
          Are ei capete pe cap sau numai o gaura in care se invinge un ceva care este parte din corpul uman dar nu foloseste neuronii din dotare???

          Femeia aia a ajuns acolo pentru ca restul au acceptat-o - deci problema este in interiorul partidului... Daca PNL-ul a adoptat cu ochii inchisi o propunere de cel care da pasul imi pare sincer rau...

          Nu doare daca se gandeste putin!
          Deci turma pnlista ca vai de capul ei!

          Dovezi?

          1. Anunta miting pe 05.11 si il tine pe 06.11
          2. Pune poze fara sa aiba acceptul persoanei
          3. Face poze de campanie ca niste demni urmasi ai lui Caragiale - sa fie primitzi!
        • 0 (0 voturi)    
          Ciolos nu vrea sa fie sustinut (Luni, 28 noiembrie 2016, 14:45)

          muvis [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

          :)
          Pnl vrea sustinere din partea lui Ciolos. Hai sa fim coerenti cu evenimentele.
      • +4 (4 voturi)    
        si? (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 12:35)

        L8MA [utilizator] i-a raspuns lui valll

        pai sa realizeze ca electoratul de dreapta vrea onestitatea celor din USR si cei corecti sa se incoloneze in spatele acestui partid cu viziune proaspata bazat in primul rand pe cinste.
        Nu pot construi o Romanie pe bune decat din PNL?
        Sa lase hainele vechi de firma si sa imbrace unele mai modeste dar curate, moderne,inteligente.
    • +19 (27 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 1:21)

      Flaviius [utilizator] i-a raspuns lui JohnnyDepp

      Domnule Tapalaga , dumneavoastra vedeti lucrurile in paradigma apocalipsei aduse de PSD si de evitarea cu orice pret a venirii lor la putere .

      Ciolos si multi dintre noi vedem altfel lucrurile . Daca ne salvam de PSD tragand din spate un PNL cam la fel de putin reformat , nu rezolvam nimic .

      Asta a facut perpetuu Romania . pentru a evita un rau mai mare , am acceptat cu bune si ele partea cealalta . Nu i-am fortat sa se reformeze in niciun moment , mereu au fost raul mic si asta a fost suficient .

      Stiti ceva domnule Tapalaga , sa vina PSD . Nu murim 4 ani . Sa vina , le-am mai supravietuit . Cu sechele dar am facut-o . Si sa se duca fix in cap PNL-ul . Sa devina irelevant . Un PNL care dispare va face ca alte formatiuni politice sa apara , inevitabil . Nu exista vid in politica . Nu meritati , nu va votam , indiferent de consecinte . Poate ne trebuie si un pic de atitudine radicala ca asta .

      Cat despre Ciolos , vad in el un om care nu doreste asocierea cu PNL . Punct . Fortat de context a intins o mana timida . Si cam atat . Din nou , gandim in paradigma in care toti isi doresc cu orice pret sa fie premier si presedinte de partid , toti vor la putere . Poate ca din nou discutam despre un om aflat intr-o alta realitate , atat de straina noua .

      Nu stiu care dintre noi are dreptate . Dar o sa vedem curand .

      PS. Hai USR , am incredere ca atingem 25% ! O sa vedeti !
      • +4 (10 voturi)    
        Stiți ceva, domnule Flavius ? (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 7:27)

        Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

        Să NU vină PSD !
        De data asta nu mai supraviețuim...

        Trebuie să vină un partid ”fără partid”.
        Conceptele Social-Democrației și Liberalismului au fost batjocorite de o gașcă de plagiatori care nu înțeleg decât o singura politică: politica USLamistă.

        Trebuie protejată Justiția de cuțitele în spate ale unor conspiratori care cultivă ura față de Statul de Drept !

        Trebuie protejat mecanismul Anti-Corupției !

        Trebuie plivită administrația statului de buruienile care proliferează la umbra corupției !

        Trebuie ca actualele ”mari partide” să treacă prin deșertul Opoziției veritabile nu simulate, altfel nu vor înțelege că trebuie să se reformeze !

        Trebuie eliminată posibilitatea existenței unui USL ”din umbră”.

        Trebuie eliminată posibilitatea accederii în posturile cheie a indivizilor condamnați penal !

        Hai USR !
    • -3 (3 voturi)    
      Perfect de acord! (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 11:11)

      CristioanR [utilizator] i-a raspuns lui JohnnyDepp

      "o mentalitate diferita, iar momentan sunt un fel de USL al oamenilor decenti"

      prioritatea zero este eliminarea partidului coruptilor, a pedesereului. DUPA aceea, USR va putea fi de dreapta, sau chiar de stanga - este nevoie de un autentic partid de stanga!
      Nu vi se pare un pardox ca cei mai multi milionari sunt tocmai in partidul care pretinde ca ii apara pe cei amarati!?
  • -51 (83 voturi)    
    ciolos interruptus (Vineri, 25 noiembrie 2016, 18:48)

    Mazeta [utilizator]

    Ciolos se retrage din politică așa cum s-a retras din Cumințenie. Explicația este simplă: toată viața a preferat posturile călduțe, acțiunile fără risc, venituri bugetare; acum, când se apropie alegerile, îi este foarte frică să nu fie ejaculat de cetățeni.
    • +29 (39 voturi)    
      Mazeta, bine ai revenit. (Vineri, 25 noiembrie 2016, 20:13)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      1. Postul de Prim -Ministru al Romaniei nu este un post caldut ,. mai ales daca se ia in serios responsabilitatea, ceea ce Ciolos face. Pentru el este o mare responsabilitate , nu un post caldut.
      2. Lui Ciolos n u ii este frica.Daca nu va avea acesta responsabilitate, nu va fi somer. Are mai multe optiuni.
      3. Ciolos nu s-a retras. Dar a atentionat PNL sa nu se bazeze doar pe imaginea lui. Sa-si prezinte programe, oameni de valoare, solutii la problemele Romaniei.
    • +2 (14 voturi)    
      Daca (Vineri, 25 noiembrie 2016, 21:57)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      lumea de pe aici te-a ejaculat si nu te mai baga in seama,eu nu vreau sa te ejaculez.
      • +3 (3 voturi)    
        Agresivitate bolsevica (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 10:55)

        cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui Jar

        Mai cu respect domnule.
    • +5 (15 voturi)    
      Sa mori tu? (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 0:10)

      Meseriasul [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Ironia sortii...un zilier ca tine, platit in ruble, fara responsabilitati si cu o mica frica ca peste o luna o sa trebuiasca sa intri pe somaj ... tu, vorbesti mazeto?
      • 0 (2 voturi)    
        nici chiar asa! (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 11:18)

        CristioanR [utilizator] i-a raspuns lui Meseriasul

        Devitamentul mazetelor, echidistantyilor si altor trolli kaghebisti fata de cauza URSS nu merge chiar pina la accepta plata in kopeici, sunt sigur ca bii care le vin de la Kremlin sunt intr-o valuta occidentala, poate chiar mult-hulitul dolar american! Nu lucreaza ei pe ruble ...
    • +3 (9 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 3:35)

      Flaviius [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Pentru necunoscatori : omul asta posteaza contra cost pro Rusia . Pare SF , dar e real . Pe bune .

      Gata concediu domnu` Mazeta ? Cam slab postul , nu cred ca iei bonus de performanta luna asta . Si e pacat acu inainte de sarbatori , cadouri , alea alea . Mai atent , ca ai potential .

      Acum sa demontam comentariul domnului Mazeta de la Russia Today :

      -"toată viața a preferat posturile călduțe , acțiunile fără risc" cum ar fi pozitia de comisar pe agricultura , ? unde trebuie sa impaci 27 de tari cu interese diferite? post recunoscut pt duritatea si dificultatea lui cat si pentru miza uriasa , avand al doilea cel mai mare buget in EU ?

      -", venituri bugetare;" Castiga vreo 100 si ceva de mil , vreo 3 mii de euro ca premier. Ca si comisar mi se pare ca era ceva gen 20 000 salariul . Chiar il banui ca ar asa mare nevoie de 3 mii de euro ? Si oare chiar nu are nici o alta optiune de a ii face altcumva , mai lejer decat ca si premier ?

      -"îi este foarte frică să nu fie ejaculat de cetățeni." de aia face campanie la greu pentru partidele care il sustin pe post , nu ? De asta urla cat poate de tare sa voteze lumea PNL si USR , nu ? Cam cum facea Basescu campanie pt PDL ? Oh , stai , nu face asta , ba chiar o cam da intoarsa . Ar putea sa fie maine presedintele PNL de ar vrea .

      Stai jos , nota 4 . Daca tot esti o scarba care posteaza pe bani , macar fa-o cum trebuie. Lasa neuronul singuratic sa se odihneasca si gaseste un loc de munca normal ca orice om .
  • +10 (30 voturi)    
    stânga nu există, terminați cu prostiile (Vineri, 25 noiembrie 2016, 18:50)

    CosminPopan [anonim]

    care ziceai că a mai rămas e de stânga prin politica românească? ce glumă bună!
  • +38 (52 voturi)    
    poate ca... (Vineri, 25 noiembrie 2016, 18:51)

    mihaiff [utilizator]

    poate ca a vazut in sfarsit lista candidatilor PNL...
  • +34 (52 voturi)    
    Hmmm (Vineri, 25 noiembrie 2016, 18:53)

    AndreeaK [utilizator]

    Dar nu a-ti vrea mai bine sa il lasati pe domnul Ciolos sa isi vada de guvernare, in loc sa ii imputati sa ca de ce nu se implica in campanie?
    Nu de alta, daca vrea sa fie neutru nu sunteti multumit (neutralitate pe care si-a exprimat-o de vreo cateva ori inainte de campanie - a spus omul clar ca este dispus sa revina ca premier, dar ca nu se va inscrie sau reprezenta vre-un partid), iar daca s-ar implica in campanie de partea vre-unui partid (recte PNL si USR) imediat i s-ar sari in cap ca nu este impartial, ca nu mai este tehnocrat, etc. Cum credeti ca ar trebui sa procedeze ca sa multumeasca pe toti?
    Din nefericire nu suntem inca o tara matura din punct de vedere al alegerilor politice si oamenii se lasa dusi de val foarte usor in functie de emotiile personale. Un politician moderat si echilibrat (desii pe dnul Ciolos nu-l consider poltician ci profesionist) nu va avea niciodata sanse in contextul actual, indiferent de ceea ce ar vrea sa se creada. Din pacate, mediul Media isi face cu sarg treaba de a nu educa oamenii, iar oamenii sunt lenesi si nu ar incepe sa se educe singuri.
    Deci, mai bine il lasati sa ia deciziile pe care le crede de cuviinta si daca vreti sa ajutati dreapta sa castige, veniti cu idei pentru un plan de guvernare pe care sa il prezentati fie noua si unor partide ca PNL si USR si poate vom putea schimba ceva prin Romania.
    • -9 (17 voturi)    
      O CE (Vineri, 25 noiembrie 2016, 21:28)

      ionoi [utilizator] i-a raspuns lui AndreeaK

      ...EMANATIE..."SA ISI VADA DE GUVERNARE"
      BRAVO COANE MITICA!!!
    • +7 (9 voturi)    
      Andreea... (Vineri, 25 noiembrie 2016, 22:36)

      Zalmoxis [utilizator] i-a raspuns lui AndreeaK

      ....te pup!
      100% corect!
  • +62 (84 voturi)    
    .... (Vineri, 25 noiembrie 2016, 18:54)

    VarailVarail1 [anonim]

    Inca un articol idiot .
    PNL nu i-a cerut acordul lui Ciolos inainte sa-si posteze afisele.Au incercat sa-i foloseasca imaginea pt a apara in ultima instanta acest PSD2 care e PNL.
    O banda de mafioti cautand o locomotiva sa-i traga.
    Cretin.Cretin.Cretin.
    Autorashul asta de 2 lei inca nu pricepe ca Ciolos nu datoreaza nimic nimanui atata timp cat spre deosebire de toate jafurile (Basescu,Dragnea etc) nu tine mortis sa fie premier .. el vrea doar continuarea muncii pe care a inceput-o,chiar si fara el.
    Bravo Tambalaba .. you did it again !
    • +43 (53 voturi)    
      Exact! (Vineri, 25 noiembrie 2016, 19:36)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui VarailVarail1

      Ca de obicei Dan Tapalagă se grăbește să categorisească o situație... Nerușinarea liberalilor care l-au pus pe afișe pe premier fără să-l întrebe pare să nu-l preocupe pe autor... Cioloș a spus de multă vreme că roagă PNL să nu-i folosească imaginea și nu l-a băgat nimeni în seamă... Iar acum toți neciopliții ăștia, auzi, sunt șocați... Nu i-au șocat tâmpeniile pe care le-au comis până acum, în schimb sunt cutremurați, și domnul Tapalagă împreună cu ei, că bietul om a luat atitudine împotriva abuzării imaginii sale...
      • -13 (23 voturi)    
        Hai ca rad! :)) (Vineri, 25 noiembrie 2016, 21:40)

        cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

        Premierul nu se voteaza ca presedintele. Altfel ar trebui sa modificam legea si sa facem alegeri pentru premier nu pentru partide! Premierul este numit si sustinut de partide. Ciolos poate sa faca astfel de figuri doar daca este candidat la presedintie. Asa ca in situatia asta, Ciolos TREBUIE sa fie sustinut de un partid cel putin. Deci situatia e invers: Ciolos este la mana liberalilor. Daca maine PNL se scarbeste de situatie si decide sa sustina pe altcineva, Ciolos se poate zbate cat vrea cu figura de tehnocrat.

        Ciolos depinde de PNL mai mult decat PNL de Ciolos. Sa va intre in cap! :P
        • +15 (21 voturi)    
          Aiurea...pnl fara ciolos e ZERO!!! (Vineri, 25 noiembrie 2016, 22:45)

          mihai1986 [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

          Psd pnl alde udmr romania unita pmp aceeasi mizerie!! Romanii s-au saturat de penali, traseisti, nulitati...Nu conteaza ca e de dreapta, de stanga, important e sa fie cinstiti si bine intentionati, sa vrea sa faca ceva pentru tara nu pt. ei sau grupurile infractionale organizate care sunt partidele vechi...Hai USR!!!
          • -4 (12 voturi)    
            USR e facut din roboti? :) Pare fanatism religios! (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 0:56)

            cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui mihai1986

            Se pare ca ori sunteti la prima dezamagire ori sunteti prea naiv. Ce credeti, ca oamenii din USR sunt 100% integri? Sau vor fi pe veci? Stai putin sa dea si ei de ciolan.
            Isteria asta si fanatismul asta religios usr-ist da de gandit. Va spun ceva: traiesc intr-o tara unde un partid identic ca USR s-a inventat si a luat mult avant:

            -aceeasi abureala cu nici de dreapta nici de stanga - doar anticoruptie
            -hop! dupa alegeri si castigarea a peste 20% din sondaje, a avansat o agenda progresista: cote de gen! Asta era problema
            -dupa nu mult timp de la atingerea ciolanului si-au aratat caracterul multi din salvatori
            -acum e un partid ca celelalte: a ramas in el doar fanatismul, extremismul de a nu dialoga cu nimeni din celelalte partide

            USR nu e o minune. Au mai fost si altii cu aceleasi idei.
        • +15 (21 voturi)    
          ... (Vineri, 25 noiembrie 2016, 23:32)

          VarailVarail1 [anonim] i-a raspuns lui cinevatus

          PNL e un cadavru politic .. pute la fel de tare ca si PSD. Diferenta e ca PSD il are pe Dragnea care e expert in cadavre.
          Nici un om sanatos nu s-ar baza pe PNL cu atat mai mult Ciolos.
          • -4 (10 voturi)    
            Duduia de azi, tot din PNL e? (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 0:49)

            cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui VarailVarail1

            Hai lasati-ma. Respect idealistii dar sper sa nu va treziti prea tarziu. USR din ce e facut, din sfinti? I-ati scos din basme?
            • +2 (6 voturi)    
              .... (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 3:27)

              VarailVarail1 [anonim] i-a raspuns lui cinevatus

              Nope .. nu e din sfinti ... dar atata timp cat PSD = PNL nu imi pasa din ce e facut .. e singura alternativa
              De cand votam noi ceva bun ? A existat vreodata optiunea asta ??
              Votam ca intotdeauna raul cel mai mic pt ca se pare ca in tara asta nu exista nimic bun..ok ?
              • 0 (2 voturi)    
                De unde (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 11:00)

                cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui VarailVarail1

                De unde ati dedus ca PSD=PNL? Sau asta e o directiva de gandire pe care o asumati si gata.
                Pot sa va dau cel putin 3 motive sigure rapide care im vin acum in memorie, din care PNL este mai bun ca PSD:
                - a sustinut procesul de intatire a justitiei pana acum, nu am ajuns de la PNA la DNA in 2-3 zile..
                - nu are lideri penali in top
                - nu a reactivat liderul USL Crin Antonescu
              • 0 (0 voturi)    
                psd pnl usr (Luni, 28 noiembrie 2016, 15:03)

                muvis [utilizator] i-a raspuns lui VarailVarail1

                Uitati-va si voi la candidate si la CV-urile lor, si votati pe cine credeti ca ar fi mai bun sa va reprezinte. Nu sunt alegeri prezidentiale.
                In afara programului de guvernare, valabil doar in cazul in care castiga, mai raman doar oamenii care candideaza in circumscriptii.
          • +2 (2 voturi)    
            Așa este! (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 13:34)

            Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui VarailVarail1

            Mai toți cei care comentează pe aici, începând chiar cu autorul articolului, uită sau habar nu au de faptul că PNL s-a distins încă din 1990 prin colaborarea cu Ion Iliescu și discipolii lui. Și asta pentru mici sau mari interese personale sau de grup. Ar trebui să-și amintească de trădările lui Radu Câmpeanu, de George ăriceanu și ai lui și mult mai aproape în timp de USL Cei care chiar au avut o gândire liberală au fost eliminați rând pe rând din partid... În prezent mie mi se pare că ar fi de-a dreptul jalnic să-ți pui în piept insigna PNL și să defilezi cu ea dacă ești om cinstit...
        • +1 (1 vot)    
          tu esti treaz? (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 19:55)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

          Ce e asa de greu de inteles ca fara imagiena lui Ciolos PNL-ul e pe faras?
          Deci daca maine PNL-ul se "scarbeste" poate sa isi adio de la numire prim-ministru si de la vreo 5% cel putin din voturi.
  • +51 (75 voturi)    
    Gest normal (Vineri, 25 noiembrie 2016, 18:57)

    /./ [utilizator]

    PNL-ul pierde voturi la greu cum era si normal in favoarea USR si bine face.E plin partidul de hoti si penali.Peste 4 ani eu zic ca o sa se bata sa stranga 5% ca sa intre in parlament.Ciolos s-a prins si el care e treaba si incearca sa se distanteze de ei si bine face.Pai cand vii ca partid si sustii o gramada de prosti de gen scaderea TVA-ului, scaderea impozitelor , cresterea pensiilor etc etc doar doar sa fi mai cu mot decat PSD pai cum sa nu se distanteze omul de ei???Ciolos stie ca astea sunt baliverne care nu pot fi realizate si asta e si motivul distantarii.PNL-ul ca partid trebuie sa dispara la fel ca si PSD, PMP, ALDE, UDMR , ne-au demonstrat in 25 de ani ca in afara de furt altceva nu stiu.In fata TV-ului se cearta toti si in spatele cortinei isi dau mana si se bucura ca iarasi au prostit prostii sa ii voteze.Vestea buna e ca anul asta in sfarsit avem cu cine vota si nu mai trebuie sa alegem raul cel mai mic.
    • +7 (17 voturi)    
      /./ (Vineri, 25 noiembrie 2016, 20:18)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui /./

      Corect ! USR-Victorie !
  • +55 (67 voturi)    
    Ne imbatam cu apa rece (Vineri, 25 noiembrie 2016, 18:58)

    Tudor_Al [utilizator]

    Inainte sa cititi comentariul, o mica precizare. Sunt votant PNL, sau mai bine zis anti-PSD. De ani de zile astept un partid de dreapta corect, capabil si care sa produca oameni de valoare. Am asteptat si sperat la PNTCD, PNL, PD, PNL din nou etc. Adevarul este ca au fost toti o apa si un pamant.

    Inainte sa aruncam cu noroi in Ciolos, ar fi bine sa ne uitam la PNL care a avut sansa istorica sa se intoarca la guvernare dupa un dezastru de proportii al PSD, urmat de o victorie miraculoasa a lui Johannis. Nu sunt capabili sa produca oameni de valoare!

    Oamenii pot sa ofere una, doua, trei sanse. Dar nu sanse infinite. Si din pacate daca ne uitam mai cu atentie, PSD=PNL=PD=PCR sau fosta secu sau toate la un loc. si de 25 de ani se joaca un joc murdar in care oameni mor cu zile din cauza esalonului 2 care acum este in parlament cu o spoiala de democratie (si ai caror copiii se calca pe trecerile de pietoni conducand bolizi de lux fara a fi macar amendati).
  • +71 (83 voturi)    
    nu-s de acord (Vineri, 25 noiembrie 2016, 19:00)

    ampersand [utilizator]

    1 - Ciolos e un tehnocrat
    2 - PNL a devenit, nu de ieri-azi, doar o colectie de afaceristi nenorociti; intrebati-l dvs. pe vreunul sa va spuna ceva din codul partidului (teoretic, orice membru trebuie sa invete codul partidului pentru a fi inscris) sau ceva despre fondatorii partidului, si veti vedea ca sunt bata, pleasna.

    Vi se pare normal ca Ciolos sa-si pateze reputatia de tehnocrat asociindu-se politic cu niste impostori?
  • +53 (61 voturi)    
    E ca si cum vrei sa treci clasa (Vineri, 25 noiembrie 2016, 19:01)

    zzztop [utilizator]

    pentru ca il cunosti pe premiantul scolii.

    Nu merge asa. Fiecare, inclusiv PNL trebuie sa convinga in primul rand prin candidatii pe care-i propun pe liste si prin ce vor sa faca in Romania.

    E foarte important ca-l sustin pe Ciolos, dar pana la urma ei vor sa-l sustina cu ministri numiti politic de ei. Asa ca sa explice pe cine vor sa puna ministri si care sunt prioritatile fiecarui ministru si candidat de pe liste.
  • +8 (28 voturi)    
    cine vorbeste de oportunism latent... (Vineri, 25 noiembrie 2016, 19:02)

    the [utilizator]

    greu de stabilit ce e in capul lui Cioloș,
    de capul lui Tăpălagă nu ma ating...
  • +43 (51 voturi)    
    Sp luăm pe rând (Vineri, 25 noiembrie 2016, 19:04)

    dan63 [utilizator]

    1) usl este un bolovan ff greu pe care nu l-au putut îndepărta, inclusiv prin preluarea PDL - restul faptelor din teritoriu arată o afinitate mare pnl-psd la niveluk orașelor din țară;
    2) voturile din șparlamentul actual arată în continuare afinitatea pnl-psd, CU TOATE DECLARAȚIILE SFORĂITOARE, COMPORTAMENTUL ÎI DĂ DE GOL vezi lupul, blana și năravul;
    3) Cioloș este ff pragmatic - pentru el faptele contează mai mult decât vorbele,
    qed
  • -29 (39 voturi)    
    De acord (Vineri, 25 noiembrie 2016, 19:04)

    cinevatus [utilizator]

    Parca asistam la o campanie regizata dinainte cu un guvern PSD la final....Ciolos tocmai s-a impuscat singur in picior.
  • +45 (55 voturi)    
    nah (Vineri, 25 noiembrie 2016, 19:04)

    L8MA [utilizator]

    Singurii care nu au fost fair play sunt PNL-ul.L-au invitat in ''casa lor'' fix cum l-a invitat Bercea Mondialu pe unul din membriifamiliei prezidentiale pentru a le fi nas.De fapt nu nasitul ii interesa ci folosirea ascendentului pentru obtinerea de foloase si combinatii.
    Si PNL l-au invitat in c''asa lor'' din fix acelasi motiv :sa-l foloseasca pe Dacian Ciolos.
    WELL iata ca D.Ciolos are principii si nu se lasa folosit de cei care cu atata voiosie au fondat USL si au atacat justitia umar la umar cu PSD si acolitii lui Voiculescu.
    Nu trebuie sa se amestece in acea gasca de interese financiar-economice.
    USR-ul va lua locul acestui PNL pe duca...

    Respect D.Ciolos!
  • +42 (42 voturi)    
    pnl nu are nimic de a face cu numele (Vineri, 25 noiembrie 2016, 19:07)

    mad0nion [utilizator]

    pe care il poarta. Este un partid de santajisti securisti si merita sa dispara, sa lase loc formarii unui adevatat partid liberal!
  • +15 (33 voturi)    
    oare? (Vineri, 25 noiembrie 2016, 19:08)

    Dodel540 [utilizator]

    Ce sa fie oare, o fi din cauza adeziunii Pnl la coalitia pentru familie?
    Acum sincer nu iti poti asocia tu, fost inalt comisar european, imaginea cu un partid care sustine bigotismul si fanatismul ortodox al unora.
    Pnl s-a cam prajit pe toata linia, va lua probabil voturi in satele si comunele cu primari Pnl.
    La Bucuresti s-a lins pe bot dupa trocul cu alegeri locale intr-un tur care ne-a dat-o Firea primar asa ca...
  • +42 (44 voturi)    
    nu sunt de acord (Vineri, 25 noiembrie 2016, 19:14)

    dan.c [utilizator]

    Ciolos ii invita sa vina cu idei, cu proiecte nu sa se agate de imaginea lui.
  • +45 (49 voturi)    
    dl. Ciolos a declarat de la început că este neutru (Vineri, 25 noiembrie 2016, 19:23)

    raresh [utilizator]

    dl. Ciolos a declarat de la început că este neutru. Acum susține același lucru. Care este problema? Oamenii care își țin cuvântul sunt exemplare rare. Normalitatea s-a mutat în alta parte?
  • +30 (34 voturi)    
    ce-o fi vrand asta ? (Vineri, 25 noiembrie 2016, 19:39)

    codrean [utilizator]

    Constat ca Tapalaga se ia de Ciolos mereu, cu un fel de ura, fara sens. Cand Ciolos a ramas ultima speranta a oamenilor onesti si de bun simt din tara asta, nu inteleg ce vrea de la el, de la noi. Ne propune ceva mai bun ? De unde sa-l fi scos ?
    • 0 (2 voturi)    
      parerea mea (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 8:18)

      Watcherss [utilizator] i-a raspuns lui codrean

      este ca hotnews si-a cam schimbat directia.

      cum ai zis si tu, mi se pare ca sunt un fel de gica contra, iar articolele sunt din ce in ce mai targetate (politic). sa inceapa oare tranzactile in ruble?!
  • +10 (22 voturi)    
    egal (Vineri, 25 noiembrie 2016, 20:00)

    Irina25 [utilizator]

    Cat timp PNL-ul are platforma program reala identica cu cea a celorlalte partide, adica deturnarea banului public, nu-i nicio pierdere. Iar domnul Ciolos nu se delimiteaza de PNL, ci de perdanti. Nu numai sobolanii parasesc corabia care se scufunda, ci si oamenii decenti...
  • +15 (19 voturi)    
    PATRIA FIRST : PNL a facut PRESIUNE proasta ! (Vineri, 25 noiembrie 2016, 20:03)

    MeridianAlbastru [anonim]

    PNL -PDL- ist are nevoie de Dacian Ciolos si nu invers !

    PNL a facut in ultimul timp presiune neinspirata pe Dacian Ciolos(Prim Ministru independent) crezand ca va deveni cu forta membru PNL ca viitor Pim Ministru(care va ramane independent) fara carnet de Partid !

    Dacian Ciolos (Prim Ministru INDEPENDENTt) este in primul rand Patriot in INTERESUL POPORULUI Roman si nu lingau de Partide care sau dovedit profund CORUPTE ( USL -PSD-PCR-FSN) timp de 26 de ani .

    PNL sustine Platforma 100 si indepedenta viitorului Prim Ministru Dacian Ciolos sau sa duce de rapa cu tot lingai comunist alaturi de PSD-ALDE-PMP!
  • +10 (12 voturi)    
    tapa laga (Vineri, 25 noiembrie 2016, 20:10)

    mita sucila [utilizator]

    articol stupid
    Ciolos le a cerut NU doar pe cai oficiale sa ii dea pace, sa nu exagereze
    dar nu s au lasat
    cu nesimtire, s au folosit de imaginea lui in nestire
    omul a avut bun simt, pana i a sarit mustarul
  • +1 (9 voturi)    
    Incorect, cu o singura exceptie! (Vineri, 25 noiembrie 2016, 20:25)

    alcetatii [utilizator]

    In primul rand: Nu este "primul candidat-locomotiva care franeaza brusc inainte de finish." Ati uitat de faza cu Stolojan??! (E drept, acolo a fost o cu totul alta manevra, dar, faptic, s-a petrecut cam acelasi lucru).
    In al doilea rand: Vazand ca cele 12 luni de guvernare nu au dus, ca in multe alte cazuri, la o erodare a imaginii premierului, PNL s-a napustit sa-l foloseasca pe Ciolos in propria sa campanie electorala.
    Si nu in ultimul rand: De ce sa ii "demotiveze" pe membrii "puternicului" partid PNL? Vreti sa spuneti ca PNL-istii care sunt acum pe listele pentru parlamentare isi vor retrage candidaturile pe motiv ca Ciolos nu joaca dupa cum vor ei? Hai sa fim seriosi! In plus, un partid atat de "solid" cum se declara PNL-ul ar trebui sa aiba planuri de rezerva pentru orice miscare neprevazuta - si inainte, si dupa 11 decembrie!
    Exceptia din titlul comentariului: Ii dau dreptate autorului articolului intr-o singura privinta - este posibil ca, din pacate, PSD-ul sa fie cel care sa aiba un "ce castig" din distantarea lui Ciolos de PNL. Asta, pentru ca acei romani care astazi sunt inca nehotarati in privinta votului de pe 11 dec., ar putea spune: "Cu PSD nu votez, ca sunt pungasi si penali! Cu PNL, care sunt aproape la fel de pungasi, as fi votat doar daca ar fi mers cu Ciolos premier! Cu USR nu votez, fiindca au inceput bine, dar a inceput deja sa fie "capusat" de oportunisti! Pai atunci, nu ma mai duc sa votez!" Consecinta: Asa cum scria cineva intr-un comentariu de mai sus, ma tem ca se va intampla ca la locale in Bucuresti.....
  • +8 (16 voturi)    
    Va inselati domnule Dan (Vineri, 25 noiembrie 2016, 20:31)

    Daniels22026 [utilizator]

    Lupii din PNL nu urla inca, isi urmaresc cu dibacie prada, un procent electoral cat mai mare extras de la simpatizantii statului de drept. Dar dupa alegeri, vom vedea cu totii. Lupii PNL-isti isi vor lua partidul inapoi.

    Haita uslamista PSD+PNL nu s-a destramat niciodata si nici nu are motive sa se desparta decat in acte, de ochii fraierilor. Asta-i jocul puterii. Si se pregatesc lovituri grele dupa alegeri. Dragnea nu glumeste cand promite razbunari. Singura miza acum este ca PSD+PNL+satelitii sa obtina peste 50%. In rest, totul e leganare de vant. De data asta mafia va merge pana la capat, blitzkrieg nimicitor, ca Erdogan in Turcia. Iar Iohannis nu are nici o sansa. Va fi imediat anihilat daca nu ingenuncheaza in fata mafiei uslamiste. Numai si numai protestele sperie mafia. Dar pana ne prindem noi ce face mafia ... Suntem deja in afara UE si NATO. Mafia noastra a facut sigur intelegeri cu Putin. Avem sanse minime sa iesim din capcana.
  • +6 (8 voturi)    
    Gest urat, teatru absurd.... (Vineri, 25 noiembrie 2016, 20:40)

    minus [utilizator]

    Care va sa zica, Ciolos a facut un gest urat.
    Sa fie cel cu degetul? Nu!
    Dar ce altceva? Pai i-a debusolat pe saracii liberali!
    Le-a luat busola, adica? Nu!
    Atunci ei nu mai stiu unde e nordul? Ba stiu, dar nu le-a spus Ciolos.
    Atuci ce le-a spus? Le-a zis de poza!
    Si poza era pe busola? Nu dom'le, i-a deprimat!
    Si deprimat insemana ca ei nu mai sunt primate?
    Ba sunt, caci sunt primul partid de opozitie.....
  • -14 (20 voturi)    
    Penalul Ciolos (Vineri, 25 noiembrie 2016, 21:02)

    Gigi Kent [utilizator]

    Daca eu ma duc pe strada si cer oamenilor bani pentru in spital de copii (de exemplu) iar apoi nu ii dau la spital ce infractiune se cheama ca am savarsit? Inselaciune cred?
    Daca un premier de tara, impreuna cu tot guvernul sau strang bani pentru o statuie timp de un an, neavand nici macar cum sa cumpere statuia, dpdv legal, cum se cheama? Se cheama ca e un premier penal cu un guvern de penali.

    Daca as fi pus botul la campanie si as fi donat acum ii faceam plangere penala escrocului Ciolos.
    • +8 (14 voturi)    
      prostusatului (Vineri, 25 noiembrie 2016, 23:01)

      OvidiuTudor [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

      1) Stransul de bani a fost BENEVOL - a dat cine a vrut. Eu n-am vrut ca nu le am cu astea.

      2) Stransul de bani prin TAXE pe benzina (Tonta Wictor) pentru a construi autostrazi (!!!! - care?) si apoi ne spune; aaaa ... nu nu se poate, nu pot merge separat nu ne lasa legea bugetului, sa ca intra la bugetul consolidat -- cum se cheama ?
    • -1 (1 vot)    
      am impresia ca se reactiveaza postacii de (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 19:58)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      calitate proasta.
  • +15 (19 voturi)    
    Domnule Dan Tapalaga, dumneata esti un (Vineri, 25 noiembrie 2016, 21:03)

    Susufler0 [utilizator]

    jurnalist de opinie, deci un formator de opinie ! Cel putin asa te autodefinesti.

    Or constat cu stupoare ca la mai putin de trei saptamani de ziua alegerilor - nu te supara ca ti-o spun - esti in situatia cetateanului turmentat, in ceea ce priveste opiniile referitoare la Ciolos si la liberali. Cand sunt rai liberalii si e bun Ciolos, cand Ciolos e cel rau iar liberalii sunt niste mimoze.

    PS. Pe cine vrei sa "formezi" astfel ?
  • +10 (12 voturi)    
    Miza campaniei (Vineri, 25 noiembrie 2016, 21:10)

    motanul_gri [utilizator]

    Misiunea pe care si-a asumat-o dl Ciolos in aceasta campanie nu este deloc una usoara. Ea presupune pastrarea unui echilibru perfect intre doua tendinte opuse:
    Pe de o parte are de mentinut statutul de profesionist onest si impartial, la care principiile primeaza in fata eventualelor presiuni politice "neortodoxe".
    Pe de alta parte, viziunea sa despre modul in care ar trebui guvernata tara nu poate fi pusa in aplicare decat daca se sprijina pe o majoritate parlamentara. De aceea, dl Ciolos trebuie sa transmita un mesaj clar si ferm romanilor care ii acorda increderea (si care sunt foarte multi conform sondajelor) ca singurul mod in care el isi poate continua activitatea la Guvern este daca acestia ies la vot si aleg partidele compatibile cu programul sau (PNL si USR).

    Romania trece acum, din nou, printr-un moment de rascruce.
    Spun "din nou" pentru ca astfel de momente au mai fost: la alegerile prezidentiale din 2004, cand doar un procent ne-a despartit de nenorocirea de a fi condusi de penalul Nastase, si la alegerile din 2014, cand eram cat pe-aci sa ne pricopsim pentru 5 ani cu mitomanul plagiator.
    De fiecare data am scapat la mustata.

    Vor reusi Dacian Ciolos, PNL si USR sa repete performanta si anul acesta?

    Pentru dl Ciolos, aceasta poate fi cea mai semnificativa lupta a intregii sale cariere. Mai important decat orice functie detinuta la Bruxelles, el are acum ocazia de a intra in istoria Romaniei ca omul care a mentinut directia corecta de evolutie a societatii noastre , blocand incercarile coruptilor din ALDE si PSD de a-si lua revansa.

    Noi, romanii cinstiti, avem datoria sa il sprijinim prin vot.
  • +17 (23 voturi)    
    Pnl pute a psd (Vineri, 25 noiembrie 2016, 21:15)

    Locke Lamora [utilizator]

    E Ciolos penele cumva? NU. Asa ca nu vad ce e urat in a nu te asocia cu cutrele politicii romanesti.
  • +19 (23 voturi)    
    Urat articol! (Vineri, 25 noiembrie 2016, 21:17)

    Radu-Mihai [utilizator]

    "Aceste mesaje au un efect distrugator. Pe de-o parte demotiveaza partidul, pe de alta parte publicul nu mai intelege pentru cine trage Ciolos"

    Urat articol si tendentios. Pleaca de la premisa ca Ciolos este candidatul partidului, ca trage pentru partid si ca vezi doamne, tradeaza politic! E genul de articol la comanda care loveste sub centura si dezinformeaza.

    Din ce am vazut pana acum Ciolos trage pentru Romania. Si atat! ROMANIA!!!!
    Nu pentru x, y sau z. NU pentru un partid sau altul. Asta a fost si pozitia exprimata public de actualul premier.

    PNL-ul este un partid politic care poate sa sustina pe cine vrea, dar cand in prima linie isi pune tocmai oamenii de care Ciolos incearca sa scape, oameni care nu au facut nimic si care nu se remarca prin absolut nimic, oameni alaturi de care nu poti sa construiesti, nu poti sa lucrezi eficient, nu poti sa lucrezi cu rezultate contracronometru, mi se pare perfect justificata delimitarea premierului.

    Daca in acest mandat a avut nevoie de multe compromisuri si a avut parte de multe sicane pentru a misca lucrurile in directia dorita, dorinta clar exprimata pentru un eventual al doilea mandat este sa aiba alaturi un guvern si un parlament care sa traga in aceeasi directie - si ati vazut platforma!

    Cu o clasa politica schimbata avem sansa si la un jurnalism adevarat si la stiri de calitate!
    Asa ca, aveti grija cu cine votati! Si iesiti la vot!!!
  • +16 (20 voturi)    
    forma fara fond (Vineri, 25 noiembrie 2016, 21:51)

    CRMS [utilizator]

    PNL a aderat de forma la proiectele lui Ciolos. Zic asta pentru ca pana acuma nu a dovedit prin nici o fapta ca este alt PNL decat cel care a facut USL-ul.
    Mai ales acuma cand se vehiculeaza un cuvern de coalitia cu PSD-ul , Ciolos a facut foarte bine ca s-a distantat de PNL
    In plus de asta Cilos chiar nu are nimic de a face cu PNL-ul si poate ca ar trebui sa o spuna foarte clar ca nu se aliza cu acesta asa cum nici USR-ul nu o va face decat cel mult punctual
    Vremea PNL-ului a trecut: trebuia sa se reformeze si nu a facut-o. Acum electoratul sau format din oamenii cu educatie superioara si middle class va trece catre USR pentru ca vremea compromisurilor a trecut pentru acestia.
  • +20 (24 voturi)    
    primul articol cand nu sunt de acord cu Dvs. (Vineri, 25 noiembrie 2016, 22:12)

    banatul e fruncea [utilizator]

    PNL se agata disperat de imaginea curata a lui Ciolos, dar evita sa se curete macar putin, de ochii lumii. Ciolos are viitor, nu trebuie sa se murdareasca cu jumatatea mai putin murdara a USL-ului. Sunt convins ca se folosesc de Ciolos ca sa aiba carti mai bune cand refac USL-ul.
  • +18 (22 voturi)    
    Total gresit! (Vineri, 25 noiembrie 2016, 22:16)

    Habermas [utilizator]

    Dacian Ciolos are o pozitie principiala. Si exact de acest lucru avem nevoie! Oamenii cu gandire sanatoasa apreciaza acest lucru. Sigur ca "baietii de gasca" din partide nu inteleg sau se "dau loviti". E problema lor! Sa se trezeasca, sa se schimbe, sa face un dus rece. Sa se documenteze, sa re-gandeasca si sa faca mai bine.

    Domnule Tapalaga, de ce cedati tentatiei si cadeti in interpretarile strambe ale smecherilor "da Bucuresti" ? Ma surprindeti.

    Gandire sanatoasa ne trebuie. Politica nu inseamna neaparat invarteli de doi lei. Nu-i nimica de interpretat aici. Ce spune Dacian Ciolos este clar si bine.
  • -10 (14 voturi)    
    USR si PNL (Vineri, 25 noiembrie 2016, 22:31)

    HP [utilizator]

    Nu e nicio drama, oricum era de asteptat ca PSD si ALDE sa faca guvernul.

    Partea buna e insa alta.

    USR vor lua un procentaj de 20%, mai mare sau egal cu PNL, ceea ce este incredibil. INCREDIBIL.

    Un partid format alalteieri va lua fata marelui PNL, de fapt si al PNL, si al PDL, si al PMP.

    Au timp 4 ani sa fuzioneze prin absorbtie cu PNL - sa fim bine intelesi, oamenii din USR vor intra in conducerea PNL, impreuna cu Ciolos, vor renunta la USR si vom avea in sfarsit un PNL curat.

    Cum ? Dupa ce USR va acapara conducerea PNL, vor face curatenie generala, epurarea figurilor de trista amintire.

    Iar apoi vor impune si ideologia corecta: dreapta din punct de vedere economic - sprijinirea investitiilor, antreprenoriat, economie libera + STANGA sociala, progresista, moderna - pentru o Romanie laica, cu drepturi pentru minoritati, fara vrajeli, biserici, dumnezei si cristosi.

    Adica peste 4 ani, PNL va avea o ideologie social-liberala, asemanatoare cu a democratilor americani sau germani.

    Si cand se va intampla asta, vom putea spune in final ca am iesit din tranzitie.

    Deci rabdare si tutun, suntem pe drumul cel bun.
    • +5 (9 voturi)    
      Doar cu allahi, nu? (Vineri, 25 noiembrie 2016, 23:15)

      KostasP [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Ba, ne lasi?
      • +3 (5 voturi)    
        lol (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 15:24)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

        Nu bre, nu va lasa nimeni in pace. E timpul sa mergem inainte, ca popor. Evul Mediu s-a terminat peste tot.
        • 0 (2 voturi)    
          nu s-a terminat peste tot (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 20:00)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui HP

          un exemplu e Rusia pe care o sustii la greu.
  • +14 (18 voturi)    
    Candidati pt. Romania nu pt. partide... (Vineri, 25 noiembrie 2016, 23:12)

    mihai1986 [utilizator]

    ...asta vor romanii. De 25 de ani s-au saturat de partide, cu diferite denumiri, ca le zice psd usl pnl pmp alde s.a...toate o apa si-un pamant, toate aceeasi mizerie, toate penale, grupuri de infractori care trag sa ajunga in Parlament pt. imunitate, pt. protectia lor, a membrilor de partid, pt. a face afaceri, in special cu statul, pentru privilegii, fara a avea niciun moment intentia de a face ceva pentru romani, pt. tara. Vezi aproape aceiasi candidati din 4 in 4 ani, candideaza ba intr-un judet, ba in altul, traseisti, multi fara o cariera profesionala, care au ocupat doar functii in fruntea institutiilor sau societatilor de stat, pusi politc...Si ce a iesit...cel mai penal Parlament ...Oamenii s-au saturat sa vada partide care in fata mimeaza lupta dar in spate impart ciolanul - vezi psd/pnl/usl sau ponta-ghita/udrea-basescu...vor schimbare, vor ALTCEVA, vor speranta de mai bine...Pnl-ul a avut sansa de a se reforma dar a ratat-o cu brio! E suficient sa vezi candidatii si iti vine rau...La Valcea sunt doi trepadusi bulacu si buican care nici nu stii ce au facut in Parlament in mandatele anterioare, zero barat pt. judet, finul lui buican avocatul stanculescu vrea legea lobbyului!!! sa faca trafic de influenta in liniste, cand primarul penal al Valcii, gutau, dublu condamnat pt. coruptie a fost invalidat de judecatorie psdul si pnlul local au sarit ca arsi, au vorbit aceeasi limba a mafiotilor...In concluzie pnlul sa se pregateasca sufleteste ca sigur ajunge ca pntcd...Si sper eu si psdul...oamenii s-au saturat de hoti si mincinosi...Hai USR!!
  • -4 (16 voturi)    
    LASATI-O (Vineri, 25 noiembrie 2016, 23:19)

    EmilNae [anonim]

    jos.Visati cai verzi pe pereti.Usr nu se stie daca va intra in parlament si voi visati acapararea pnl.Bai fratilor cu oameni ca ghinea, voiculescu oana bizara si aroganta nu stiu daca veti trece pragul ce naiba. In afara de tupeu aroganta si o crasa incompetenta desi unii din ei se cred buricul pamintului stiind cum sa sareze marea ca sa mearga vaporul fara a avea habar cu ce se maninca cardul de sanatate. Bai doar forme fara fond pe care daca ii ciocanesti auzi sunet de doaga de butoi gol.Pe bune. Atit puteti? Si vreti sa schimbati romanica? vai de noi pe bune daca ajungem sa incapem pe mina unor asemenea nulitati.
    Habar nu aveti cum cu cei pe care ii scoateti la inaintare ii faceti pe psd sa faca SINGURI guvernul .Tineti-o tot asa si poate ii faceti pe psd-isti sa faca si singuri si constitutia. Sinteti jalnici tata si nu va dati seama de ridicolul situatiei in care sinteti
    • +7 (7 voturi)    
      nu te mai obosi..... (Vineri, 25 noiembrie 2016, 23:56)

      TRABI [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

      USR va avea 27-32 % , nu mai fa tu propaganda impotriva . Schimbarea este in desfasurare ...nu se vede ? ...inceputa de acum doi ani ...
  • +1 (1 vot)    
    doar petrache si gafaiacul (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 0:33)

    korkodell [utilizator]

    o dau pe sub masa ?!
    io cred ca din vechiul peneleu sunt o gramada ca ei, nostalgici ai bunelor cooperari intru usl'am !
    ei chiar spera ca ciolos va fi pm usl.
    iar herrr barabula de la cotrocesti ii lasa sa inteleaga chiar asta, ca usl va fi ce'a fost, si inca mai bine.
    va fi chiar usl-sr. :-)
  • +9 (9 voturi)    
    gest urat?! (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 2:09)

    Watcherss [utilizator]

    de ce e gest urat?!

    de ce penele-ul trebuie sa capuseze capitalul de imagine a lu' Ciolos?! au facut ceva bun pentru tara asta in ultimii (sa zicem) 10 - 12 ani (de la tariceanu cetire)?

    are rost sa ne mai amintim ca predoiu a fost iepure pentru Fi(i)rea in campania de la primaria capitalei? adica, vrem sa facem ceva bun pentru tara, dar nu ne punem PSD-ul in cap ...

    ar fi ca si cum, pe blogul meu imi pun o poza cu dl. Tapalaga si un slogan de genul: "garantat Tapalaga" (sa nu se supere nici PSD-ul).
    • 0 (0 voturi)    
      o mica amendare daca se poate (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 21:08)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Watcherss

      predoiu nici nu a fost contient de ceea ce se intampla cu el - nu este vina lui ci in exclusivitate a tazatzei numita Alinutza - de o prostie si aroganta care o situeaza alaturi de tanti Nutzi...

      A zis tanti Nutzi ca ea a condus PMP-ul si este o mama, iar papa Basescu este tatal PMP-ului - cat poate sa fie de proasta si nici acum nu intelege ca daca nu era papa Basescu si fostul ei Cocosel - nimic era si astazi...

      Bre, vise urate cu femeile astea in Politica.

      Noroc ca dna MM face nota distincta - dar ma astept acum la multe minusuri... Curat ghinion!
  • 0 (2 voturi)    
    saracii penelisti.... (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 3:43)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    disperarea lor a reusit sa-mi stoarca o lacrima, efectiv. Cat despre "Ciolos intrevede esecul si nu doreste sa deconteze dezastrul politic impreuna cu PNL",,,pai nu e logic? De ce sa preia el suturi pt prostia din capul adormitilor din PNL care nu au facut nimic la locale si nici n-au invatat. Lasa, nu-i bai, nu ne trebuie impuls de la Ciolos ca sa iesim la vot, cred ca nimerim si singuri sectiile de votare, doar spirit civic sa avem. Exista destule variante, un USR, un PMP si....un PNL (asa ca ultima alternativa :). A dracului, sa vezi ca dementii aia de la PSD iar vor scoate vreo 40-45%, ar trebui premiati pt organizare habotnicii.
    • +2 (2 voturi)    
      Pmp partid de hoti (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 11:55)

      mihai1986 [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

      ...daca ia 3% sa zica mersi...
  • +4 (4 voturi)    
    Jos Dictatura USL ! (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 9:10)

    Fisherman [utilizator]

    Singura modalitate pentru a evita dictatura USL este prezența masivă la vot !

    De aceea DIASPORA trebuie să fie prezentă acasă în ziua de 11 Decembrie 2016 !

    Este clar că în tabăra USL este o foială mare:
    1 - Sondajele de opinie arată că ”stupid people” nu mai înghite minciunile Grupului Infracțional Organizat; următoarea revoltă cu tema ”Corupția ucide !” va determina expunerea totală a Imposturii actualei ”clase politice”;
    2 - Procentajul covârșitor al reușitelor în instanță obținut de procurorii DNA le-a dezvăluit românilor adevărata față a celor care spun că ei dau salarii și pensii dar de fapt ei spoliază cu cinism puținele resurse ale Bugetului de Stat;
    3 - După 26 de ani de jefuire organizată haita USLamistă constată că nu mai are lideri capabili să aburească poporul deci ultima resursă a haitei este instituirea ACUM a unei dictaturi a pumnului de fier: citat din Dragnea ”Mulți vor plăti !”

    Asta îmi arată că USL, pentru a fi sigur că va obține majoritatea, organizează o fraudare masivă a voturilor pe fondul estimării unui absenteism peste medie.
    1 - Intimidarea reprezentanților USR din secțiile de votare va atinge nivelul infracțiunilor.
    2 - După anihilarea opoziției salvatorilor va urma introducerea în urne a buletinelor de vot în numele celor care au absentat;
    3 - Supravegherea video nu va funcționa din motive tehnice.

    Se impune o întărire a echipelor de Observatori Independenți în interiorul secțiilor de votare !

    Dar singura modalitate pentru a evita dictatura USL este prezența masivă la vot !
    De aceea DIASPORENII trebuie să fie prezenți acasă, în număr cât mai mare, în ziua de 11 Decembrie 2016 !
    Avem nevoie de milioanele de voturi ale românilor care vor o țară ca afară !
  • +2 (4 voturi)    
    Urat este ce a facut PNL (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 9:39)

    IonutSC [utilizator]

    Total pe langa subiect domnule Tapalaga. Oricat mi-as dori sa votez PNL-ul, pur si simplu nu am cum cand ma uit la oamenii de pe liste (cu cateva exceptii). Acest patid a dat capitala pe mana PSD-ului, n-a fost si nu e in stare sa propuna un candidat mai de doamne-ajuta din propriile linii. Se agata cu disperare de capitalul de imagine al unor oameni care n-au nici o legatura cu mizeria din interiorul partidului bazandu-se pe memoria scurta a alegatorilor. Foarte bine face domnul Ciolos, reactia este inca prea blanda daca ne raportam la magariile facute de PNL in campanie !
  • +7 (7 voturi)    
    HELLO FROM THE REAL WORLD! (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 10:07)

    ILMA [utilizator]

    In lumea reala, a celor ce au asteptat/ asteapta o opozitie reala, domnule Tapalaga, PNL a facut gesturi urate fara numar si va mai face odata ajuns cu sacii in caruta parlamentului parazitând diferite personalitati si mai ales onestitatea, buna-cuviinta, priceperea dezinteresata si bunele intentii ale prim-ministrului Ciolos.
    O surpriza cu adevarat neplacuta articolul dvs. in care-l trageti de urechi pe dl. Ciolos (ca si dl. Bogdan Rares - alt jurnalist care-si permite sa se intinda mult mai mult decat ii permite plapuma).
    Daca Ciolos accepta acum sa faca campanie pentru debusolatii pe barba lor din PNL sau pentru un alt partid, ar face-o degeaba pentru ca si-ar pierde sustinatorii pe care-i are (multi, putini - cati sunt).
    Oamenii pe care-i conduci, pe care-i vrei la vot trebuie respectati asa cum si ei trebuie sa-l respecte pe cel pe care-l voteaza. Cum? In primul rand, încercând sa te pui in locul lor, întelegand ce vor, ce asteapta si aratandu-le sincer ca poti sau nu poti face ce ar dori ei.
    Dl. Ciolos a facut suficient: a aratat care sunt principiile cf. carora va conduce un nou guvern (daca va fi nominalizat). Restul e treaba partidelor sa-l sustina sau nu, nu a lui sa le sutina pe ele. Nu el va fi in parlament ca sa faca legi, sa le voteze sau nu. PNL s-a invatat sa nu faca nimic (nimic bun) si sa se lase mereu purtat de mana de cineva cu priza la electorat spre borcanul cu miere, exact ca un copil razgaiat. Face ce vrea, ponoasele le trag altii, apoi gaseste un colac de salvare mereu in exterior. Asta se numeste iresponsabilitate si nu mai merita votul oamenilor dezinteresati de avantaje si normali la cap,cum se zice. Si-au stricat toate jucariile si acum plang dupa jucariile vecinilor strigând: ”Ce rai sunt ca nu ne dau jucariile lor!” Dvs. sustineti un asemenea comportament de dl. Goe politic. Sincer, nu m-as fi asteptat. Poate va mai ganditi....
    • +3 (7 voturi)    
      Tapalaga din ce in ce mai slab... (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 11:59)

      mihai1986 [utilizator] i-a raspuns lui ILMA

      ...mai deconectat de la realitatile tarii.Nu-mi amintesc in ultimele luni un comentariu interesant de-al lui. Cred ca si-a pierdut busola...
  • +8 (8 voturi)    
    PNL = PSD_2 (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 11:19)

    Sani [utilizator]

    Eu cred ca un om normal, care judeca rational, care are minime informatii nu are alternativa la USR!

    PNL-istii sunt niste ratati care-si cauta cu disperare locul.

    Au o sansa: sa adune votacii fraieri ai PSD-ului - partea 'usor' rationala, cei care au indoieli...
    In acest scop, miscarea a fost buna...PSD-istii 'rationali' nu vor vota USR - Nicusor Dan (Ciolos) pentru ca, din punctul lor de vedere ar fi o schimbare prea mare, si-ar recunoaste esecul in gindirea de pana acum.
    Dar un PSD vopsit, adica PNL-ul, fost aliat de nadejde al PSD-ului (de la Campeanu incoace dupa parerea mea) poate fi o alternativa aceptabila pentru acestia din urma!
  • -2 (2 voturi)    
    De rasul lumii... (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 12:59)

    Grexit [utilizator]

    ...deja ma doare burta de ras. Pe anumite situri, evident "conspirationiste",umbla vorba ca Dacian Ciolos e ofiter acoperit. Nu are importanta al cui. Mai mult decat atat, acum 2-3 zile,madam Pippidi,cainele de paza al democratiei, lanseaza si ea cam aceeasi idee.
    Ieri, Ciolos le-a tras-o la leberali. La baza. Don Dragnea si gashka mafiota au ramas de unii singuri in cursa. A! Sa nu uit si de N(e)icusor cu ale lui 3% la nivel national. Curat tehnocrat, domnule Ciolos! :))
  • +4 (4 voturi)    
    Dumnezeu să vă mai înţeleagă! (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 14:09)

    IoanaMunteanu1 [anonim]

    Păi n-au trecut două săptămîni de cînd ilustrul CTP îl asemuia pe Cioloş cu tîrfa cartierului, pentru că, scuzaţi-mi vulgaritatea, "făcea de toate numai normal nu"! L-a umplut de lături pentru că se lasă purtat pe braţe de PNL. Ca să nu mai spunem nimic despre lăturile băsesciene, turnate în acelaşi cap, din altă direcţie... Ce vreţi dumneavoastră, pînă la urmă? Să facă politică? Să nu facă? Să fie prim-ministru? Să nu fie? Să fie tehnocrat, dar şi puţin politician? Sau politician şi puţin tehnocrat?
    Scriem aşa, ca să ne aflăm în treabă. Aburim poporul, care şi aşa e aburit cît cuprinde.
    • 0 (0 voturi)    
      jocuri de presa... (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 21:00)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui IoanaMunteanu1

      Obisnuiti-va cu astfel de jocuri - testeaza reactiile tugulanilor de rand...

      Dvs. v-ati decis cu cine sa votati si mai ales de ce?
      Asta conteaza - daca imi permiteti sa va sugerez!
      Ma scuzati daca am depasit limita.
      • +1 (1 vot)    
        limită/non-limită (Duminică, 27 noiembrie 2016, 0:28)

        IoanaMunteanu1 [anonim] i-a raspuns lui ..13

        N-aţi depăşit limita, iar răspunsul meu este afirmativ la ambele întrebări.
        Asta nu înseamnă că trebuie să rămînem fără reacţie în faţa aberaţiilor din presă (din presa "deşteaptă" mai cu seamă!) ori în faţa aberaţiilor pure şi simple. Aberaţiile trebuie taxate.
  • +4 (4 voturi)    
    Mh mh saracutzii de ei (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 17:28)

    EXEs [utilizator]

    I-a demobilizat pe micutzi ... mh ma apuca plansu de mila pentru saracutzi.
    Pentru cine trage Ciolos? Pentru el, coloana lui vertebrala, constiinta lui, pentru tara, majoritatea populatiei neinregistrata in nici un partid politic pentru ca toate partidele sunt la fel de corupte. Chiar nu inteleg de ce trebuie obligat Ciolos sa intre intr-un partid, daca majoritatea populatiei nu vrea sa fie membri intr-un partid politic. Ce-i asta pcr-u in care nu putea-i sa fi director de nu mai stiu ce daca nu aveai carnet de partid? Stupid! ca majoritatea opiniilor dvoastra din ultima perioada.
  • +4 (4 voturi)    
    de ce vă miraţi? (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 18:04)

    LaurenţiuFaighel [anonim]

    Dl Cioloş are oareşce reticenţe în a miza pe mârţoaga penelistă. Dovadă că are capul pe umemri şi gândeşte sănătos
  • -2 (4 voturi)    
    Imi vine sa pling (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 19:48)

    MarioaraBadauta1 [anonim]

    Am citit cele 95 de comentarii.Si ce-am aflat Ca Ciolos e Mesia si tot ce misca ,partide ,votanti trebuie sa-l urmeze.Oamewni buni ,judecati cu capul vostru,sau sinteti teleghidati?Ce-a facut Ciolos de un an de zile inafara dea schimba niste ministri pe care tot el i-a pus?A facut vreun [podet,vreun wc la vreo scoala,a luat vreun ban european?Cine va manipuleaza ,domnilor?Daca esti cinstit si nu faci treaba ,la ce bun?Ce am mai aflat citind?Ca USR este garantia .Cine sint oamenii astia ,ce-au facut in viata lor de le dati un cec in alb?Nicusor absenteaza cu succes la sedintele consiliului general ,a uitat sa salveze Bucurestiul .A cum salveaza tara.Cind il vad la A3 imi vine sa vars,lui nu.
    • 0 (0 voturi)    
      a facut destul (Duminică, 27 noiembrie 2016, 11:55)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui MarioaraBadauta1

      fie si numai prin prisma faptului ca este primuul Guvern fara corupti.
      Daca aste inseamna "Curatenia generala" ce va urma este enorm.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu e nici o tragedie, nu mai plange (Luni, 28 noiembrie 2016, 12:22)

      muvis [utilizator] i-a raspuns lui MarioaraBadauta1

      Guvernul nu face wc la scoli. Primaria trebuie sa faca asta. Asa ca ai grija pe cine votezi data viitoare la locale. Si ce si cui ceri.

      Existenta mai multor partide nu poate fi decat benefica democratiei. Faptul ca USR va fi in parlament nu iti face cu nimic rau; poti vota in continuare cu cine te reprezinta cel mai bine. psd si pnl nu dispar.
  • 0 (2 voturi)    
    io nu stiu ce asteptau liberalii (Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, 20:58)

    ..13 [utilizator]

    Dar Ciolos a fost de la inceput si pana la aceasta data constant.

    Ciolos intelegea ceea ce nu vor sa inteleaga liberalii - Ciolos va ramane acelasi cu sau fara PNL.

    Cumva are nevoie PNL-ul de Ciolos?
    Se pare ca Da - curat murdar! Trebuia sa isi faca calculele mai de mult ca stia din 2015 ca urmeaza in 2016 alegerile parlamentare unde are pantalonii rupti rau de tot - nu voi sa scriu unde sunt rupti...

    Stilul de a dreptul nesimtit in care s-a incercat presurizarea lui Ciolos de a fi membru PNL a fost si este penibil dar omul, ca orice tehnocrat care se respecta, a respins elegant orice incercare - una dintre ele mai mult o amenintare zisa de dra Alinitza - sefa de partid - care la mitingeala de la Bucuresti a spus ca astepta in 2018 un PM liberal si ca il va sustine dupa alegeri ca PM pe Ciolos - oare ce dorea dansa??? Nu prea am inteles, Dar nu orice vis se implineste si mai ales atentie la ce iti doresti...

    Am admirat constanta dl. Ciolos si eleganta in exprimare.

    PNL este un partid matur,

    Tataitza de la Bucuresti care s-a inscris de curand in partid si deschide lista la senat pentru Bucuresti a marturisit ca a ales PNL-ul datorita varstei.

    A facut bine sau nu Ciolos? - din punctul de vedere al ratiunii electorale? Nu stiu.

    Dar stiu ca omul se respecta pe sine si se impune in fata celorlalti ca urmare a acestei pozitii.

    Bravo Ciolos!
    spor in campanie PNL!
  • 0 (0 voturi)    
    Trist (Luni, 28 noiembrie 2016, 14:11)

    muvis [utilizator]

    O astfel de analiza, chiar daca are o concluzie corecta, nu-si are locul in spatiul in care traim. Despre ce vorbim? Cui se adreseaza o astfel de analiza? Unora care sunt reprezentati de un parlament de penali si care par a fi neputinciosi de ani de zile in a schimba tipul asta de ....permanent candidat la parlamentare?
    Pare disproportionata ideea de a condamna actul de promovare al lui Ciolos in comparatie cu atatea acte demne de lumea a treia. Parca traim intr-o distopie si nu se mai incheie povestea asta urata.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică